…Ημερομηνίες : Αφηγήθηκε ότι ο Ομάρ το είδε σαν να είχε φάει ημερομηνίες, και το ανέφερε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη και είπε : Αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και οι τύποι ημερομηνιών είναι πολλές και οι ημερομηνίες για όσους το βλέπουν, υποδηλώνουν βροχή . Και για εκείνους που το τρώνε, θα του δοθεί μια καθαρή γενική διαβίωση, και ειπώθηκε ότι δείχνει την ανάγνωση του Κορανίου, και ειπώθηκε ότι οι ημερομηνίες δείχνουν ότι τα χρήματα εξοικονομήθηκαν . Το όραμα της απερίσκεπτης διατροφής είναι για τους ντάμι . Και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να τρώει καλές ημερομηνίες, ακούει μια καλή και χρήσιμη λέξη . Και όποιος το βλέπει σαν να θάβει ημερομηνίες, αποθηκεύει χρήματα ή παίρνει χρήματα από μερικά από τα χρηματοκιβώτια . Και όποιος βλέπει σαν να κόβει μια ημερομηνία και διακρίνει τις προθέσεις του από αυτήν, τότε θα έχει έναν γιο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πράγματι, ο Θεός δημιουργεί αγάπη και τους σπόρους . » Το όραμα του φαγητού ημερομηνίες με πίσσα είναι απόδειξη των μυστικών διαζυγίου μιας γυναίκας . Όσον αφορά τη διασπορά των ημερομηνιών, είναι μια ταξιδιωτική τέχνη . Και ο πράκτορας των ημερομηνιών, Γκάνιμα . Και όποιος βλέπει σαν να προέρχεται από έναν φοίνικα στις μέρες του, θα παντρευτεί μια αξιοσέβαστη, πλούσια και ευλογημένη γυναίκα . Και ειπώθηκε ότι χτυπά χρήματα από ευγενείς ανθρώπους χωρίς να κουράζεται, ή από τα κτήματά του, και ειπώθηκε ότι χτυπά μια χρήσιμη γνώση με την οποία εργάζεται . Εάν δεν έχει έρθει ο χρόνος, τότε ακούει μια σημαία και δεν λειτουργεί με αυτήν . Αν είδε σαν να είχε πάρει έναν φοίνικα με μαύρα σταφύλια, τότε η γυναίκα του γεννά έναν γιο ενός μαύρου ιδιοκτήτη . Αν έβλεπε σαν να είχε μαζέψει από μια ξηρή και υγρή παλάμη, τότε μαθαίνει από έναν ανήθικο άνθρωπο μια επιστήμη που θα τον ωφελήσει . Και αν ο ονειροπόλος ήταν στενοχωρημένος, θα έπαιρνε ανακούφιση, για αυτό που είπε ο Παντοδύναμος στην ιστορία της Μαρίας : « Και θα σας κοροϊδέψω με τον κορμό μιας παλάμης .» Λέγεται ότι οι ημερομηνίες διάσπαρτα dirham δεν παραμένουν . Και όποιος βλέπει ότι οι ημερομηνίες συλλέγονται γι ‘αυτόν, τότε τα χρήματα συγκεντρώνονται γι’ αυτόν από άντρες με κινδύνους . Αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες και είπε : Χτυπήσατε σαράντα μπαστούνια . Τότε τον είδε λίγο αργότερα και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες στην πόρτα του Σουλτάνου . Είπε : Επηρεάζει σαράντα χιλιάδες dirham . Ο άντρας είπε : διέσχισα τα οράματά μου αυτή τη φορά σε αντίθεση με αυτό που έκανα την πρώτη φορά . Είπε : Επειδή μου είπες το όραμά σου την πρώτη φορά, και τα δέντρα στέγνωσαν, και τα κατάφερες τη χρονιά, και αυτή τη φορά ήρθες σε μένα με ζωή στα δέντρα . Το θέμα ήταν και οι δύο φορές αυτό που πέρασε . Και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Είδα ότι ένας άντρας ήρθε σε μένα και μου ταΐζει ένα κομμάτι από ημερομηνίες, οπότε πήγα ξένος και αν βγήκε ένας πυρήνας, τον έγραψα . Τότε μου έδωσα ένα δεύτερο κορδόνι, και αν ένας πυρήνας, το έριξα . Τότε μου έδωσα μια τρίτη σύνοδο κορυφής, και αν ένας πυρήνας Vlvztha . Ο Abu Bakr είπε : Επιτρέψτε μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, να το διασχίσω . Είπε : διασχίστε το . Είπε : Μια εταιρεία στέλνεται και κερδίζουν και χαιρετούν και μολύνουν έναν άνδρα . Τότε στάλθηκε μια παρέα, και είπε τρεις φορές, και αυτός, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Ο Anas bin Malik είδε σε ένα όνειρο σαν να τρώει ένα μυστικό ο Ibn Omar, οπότε του έγραψε ότι σας είδα να τρώτε κρυφά, και αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και ειπώθηκε ότι ένας γυμνός άντρας είδε τα καλάθια να πέφτουν από τα στομάχια των χοίρων, καθώς τα έσπρωξε και τα έφερε στο σπίτι του . Ρώτησε λοιπόν αυτόν που το εξέφρασε και το διέσχισε με λάφυρα από τα χρήματα των απίστων. Σύντομα, οι Ρωμαίοι βγήκαν και η νίκη ήταν για τους Μουσουλμάνους, και αυτό που πέρασε ήρθε σε αυτόν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για μια γυναίκα που είδε σαν να ρουφάει ραντεβού και να την δίνει στον γείτονά της και να την πιπιλίζει, οπότε είπε : Αυτή η γυναίκα μοιράζεται μια καλή χάρη μαζί του, οπότε πλένει το ρούχο του . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα έναν καταρράκτη στο χέρι μου και είχα ημερομηνίες σε αυτό, και το κεφάλι και το πρόσωπό μου ήταν βυθισμένα σε αυτό, και το έφαγα και είπε : Πόσο ξινό είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι είστε ένας άνθρωπος που έχει επιδοθεί να κερδίσει χρήματα προς τα δεξιά και προς τα αριστερά και δεν σας ενδιαφέρει η ασφάλεια των απαγορευμένων. Η ασφάλεια ήταν επιτρεπτή, αλλά ξέρω ότι απαγορεύεται . Ήταν έτσι . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ραντεβού με πίσσα, τότε παίρνει την κληρονομιά του συζύγου της και είναι διαζευγμένη από αυτόν ….

…Γέλια Αν ονειρευόσασταν ότι γελούσες και αισθάνεσαι χαρούμενος, τότε αυτό σημαίνει επιτυχία στις επιχειρήσεις σου και σε κοινωνικά λαμπρούς φίλους . Το γέλιο χωρίς μετριοπάθεια για ένα παράξενο θέμα υποδηλώνει απογοήτευση και απώλεια αρμονίας στο περιβάλλον σας . Αν ακούτε χαρούμενα παιδιά να γελούν, αυτό σημαίνει χαρά και υγεία για εσάς . Εάν γελάτε με την απογοήτευση των άλλων, αυτό δείχνει ότι θα βλάψετε σκόπιμα τους φίλους σας για να ικανοποιήσετε τις εγωιστικές σας επιθυμίες . Όσον αφορά το αστείο γέλιο, δείχνει ασθένεια και απογοητεύσεις ….

Όσο για το γέλιο, είναι στενοχωρημένο και απατηλό, και αν ήταν με ένα γέλιο, ήταν όλο και περισσότερο και μερικοί είπαν ότι όποιος είδε ότι γελούσε με ένα χαμόγελο, τότε είναι καλά νέα και η επίτευξη μιας επιθυμίας

Το όραμα του Al-Mobtan για την εξουσία του Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi σχετικά με την εξουσία του πατέρα του – και πέρασαν εκατόν πενήντα χρόνια – είπε : Όταν η νύχτα στην οποία ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να ευλογεί τον και να του δώσω την ειρήνη, γεννήθηκε, ένας σπασμένος ιβάν κούνησε και δεκατέσσερα μπαλκόνι έπεσαν από αυτό, και η φωτιά της Περσίας σβήστηκε και δεν σβήστηκε χίλια χρόνια πριν από αυτό , και η λίμνη κατέβηκε. Ο Saveh , και η δυσκολία του Mobman Ebla να οδηγήσει τα νονά των αλόγων, έκοψε τον Τίγρη και εξαπλώθηκε στη χώρα της , όταν έγινε κλασματικός τρομοκρατημένος τι γνώμη πρέπει να ενθαρρύνει ο Vsber και, στη συνέχεια, βλέπει ότι δεν το κρύβει από τους υπουργούς του και τον Mrasbeth έβαλε το στέμμα του και κάθισε στο κρεβάτι του και τη θέση τους σε αυτόν όταν συναντήθηκαν τον να πει για αυτόν που τους έστειλε σε αυτό και τους κάλεσε και ενώ είναι έτσι, όταν ένα βιβλίο που αναφέρεται σε αυτόν, η πεθαίνουν από τη φωτιά , που αύξησε από την ταλαιπωρία του , και οι απόστολοι είπαν : Και μεταμόρφωσα τον Θεό τον βασιλιά , είδα απόψε – και του είπα το όραμα με καμήλες – τότε είπε : Τι είναι αυτό το Yamauban και ήξερε για τον εαυτό του – τότε είπε : Ατύχημα Είναι από τους Άραβες , οπότε έγραψε σε αυτό : Αυτός που έσπασε τον βασιλιά των βασιλιάδων στον Νουμάν μπιν Μουντύρ , αλλά αφού στράφηκε σε έναν άντρα που ήξερε τι ήθελε να του ρωτήσει και κατευθύνθηκε προς τον Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Όταν ήρθε σε αυτόν, του είπε : Ξέρετε τι θέλω να σας ρωτήσω για αυτό; Είπε : Αφήστε τον βασιλιά να μου πει αν έχω γνώση γι ‘αυτόν. Διαφορετικά, του είπα ποιος ξέρει . Σου λένε ποια είναι η γνώμη , είπε : το γνώριζα δωρεάν Ζούσα στα περίχωρα του αλ – Σάμ του είπε ο Facet , είπε : ο θάνατος του ρωτάει τι του ζήτησα και μου έλειψε η απάντησή του , οδήγησε ακόμη και την καμήλα του Abdul Christ στο Facet έχει επιβλέψει τον θάνατο και τον χαιρέτησε και η ζωή δεν τον Ihr Facet Gowaya δημιούργησε τον Abdul Christ. Λέει μια κωφή μητέρα που ακούει τους συλλέκτες της Υεμένης και ανέφερε επτά στίχους ποίησης . Όταν ο Satih άκουσε τα μαλλιά του, σήκωσε το κεφάλι του και είπε : Ο υπηρέτης του Χριστού σε μια καμήλα που πέφτει στην οροφή και έχει εκπληρώσει τον τάφο. Η κοιλάδα του Ashawah και η λίμνη της Sawa ξεχειλίζει, και η φωτιά της Περσίας εξαφανίστηκε, οπότε το Levant δεν είναι για την επιφάνεια του Shama, από την οποία υπάρχουν βασιλιάδες και βασίλισσες ανάλογα με τον αριθμό των μπαλκονιών και ό, τι έρχεται. Στη συνέχεια, ο Satih πέρασε τη θέση του, οπότε ο Abd al-Masih πήγε σε ένα ταξίδι και είπε – και του είπε επτά στίχους ποίησης. Όταν ο Abd al-Masih ήρθε στο Kashri, μου είπαν λέγοντας ότι ο Suatih είπε μέχρι που είχε δεκατέσσερις βασιλιάδες ανάμεσά μας, που ήταν θέματα και θέματα. Δέκα από αυτούς κυβέρνησαν πάνω από τέσσερα χρόνια, και τα υπόλοιπα στη διαδοχή του Οθμάν Μπιν Άφαν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και από το όραμα που έλαβε χώρα αυτό που διατάχθηκε από τον Αμπντουλ-Μουταλίμπ Μπιν Χασέμ, τον παππού του Προφήτη, μπορεί Οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού είναι σε αυτόν, ο οποίος έσκαψε τον Zamzam μετά τον Anders τη θέση του και συγχώρεσε την επίδρασή του. Ο Ιμπάς Ισαάκ μου είπε ότι ο Γιαζίντ Μπιν Αμπίμ Χάμπιτ αλ Μασρί, σχετικά με την εξουσία του Μουρτάντ μπιν Αμπντουλάχ αλ-Γιαζνί, σχετικά με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ζάριερ αλ-Γκάφι, ότι άκουσε για τον Ιμπν Αμπί Ταλίμπ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – Το Χαντίτ του Ζαμζάμ εμφανίζεται όταν διέταξε τον Αμπντούλ Μουταλίμπ να το σκάψει, οπότε ο Αμπντ Μουταλίμπ είπε ότι κοιμάμαι όταν ήρθε η πέτρα, είπε : Σκάβω καλά. Είπε : Είπα, τι καλό; Είπε : Τότε έφυγε από μένα. Όταν την επόμενη μέρα επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα μέσα του, ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε ένα πηγάδι . Ο ίδιος είπε : Έτσι είπα : Είναι δεν είναι σωστό . Ο ίδιος δήλωσε : Στη συνέχεια έφυγε . Όταν αύριο ήταν η μέρα, επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα σε αυτό , οπότε ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε τον τρελό , είπε : Έτσι είπα : Ποιος είναι αυτός που είναι τρελός; Είπε : Τότε με άφησε . Όταν την επόμενη μέρα επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα μέσα του, ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε το Zamzam , είπε : Είπα : Τι είναι το Zamzam; Είπε : Ποτέ μην αιμορραγείτε ή πενθείτε , οι μεγαλύτεροι προσκυνητές ποτίζονται , και είναι ανάμεσα στο σιτάρι και το αίμα , στο λάκκο του ισχυρού κοράκι , στο χωριό των μυρμηγκιών . Ο Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν ανάμεσα σε αυτόν που υποδεικνύεται από τον τόπο και ήξερε ότι είχε επικυρώσει αύριο ο Μπιμόλ και ο γιος του Χάριθ Μπιν Αμπντουλάχ Μουταλιμπ δεν τον γεννήθηκε εκείνη την ημέρα όταν εμφανίστηκε στον Αμπντουλάχ μεγάλη απαίτηση αναδίπλωσης, ο Quraish το γνώριζε ότι κατάλαβε ανάγκη και αυτοί σε αυτόν και είπαν : Ω Αμπντούλ Μουταλιμπ, ο πατέρας μας Ισμαήλ, και ότι έχουμε δικαίωμα σε αυτό . Έτσι ήμασταν μαζί σας σε αυτό . Ο ίδιος είπε : Εγώ δεν κάνω αυτό το θέμα. Αυτό το θέμα το ανατέθηκε χωρίς εσάς και το έδωσα από ανάμεσά σας . Τους είπαν λοιπόν, γι ‘αυτόν τον κάνουμε δίκαιο , γιατί δεν σε αφήνω μέχρι να διαφωνήσουμε μαζί σου γι’ αυτό . Ο ίδιος είπε : Έτσι κάνουν ανάμεσα σε μένα και εσείς που θέλετε, μπορώ να σας κρίνουμε για να τον , είπαν : Ιέρεια Bani Saad bin Hudhaim; Είπε : Ναι , είπε : Και ήταν υπό την επίβλεψη του Λεβάντ, οπότε ο Αμπντ-Μουταλλίμπ οδήγησε με μια ομάδα των γιων του πατέρα του από τον Μπάνι Αμπντ Μανάφ και οδήγησε από κάθε φυλή από τους Κουράσις του Ναφάρ. Είπε : Και η γη, λοιπόν , είναι ένα ενδεχόμενο . Ο ίδιος είπε : Έτσι βγήκαν ακόμη και αν υπήρχαν κάποιες από αυτές τις μετατοπίσεις μεταξύ του Hijaz και την Ανατολική Μεσόγειο. Ο Μουταλίμπ και οι σύντροφοί του διψούσαν μέχρι να γίνουν σίγουροι για το θάνατο, γι ‘αυτό ζήτησαν από τις φυλές των Quraish μαζί τους, και αρνήθηκαν και είπαν : Είμαστε σε μια μεταφορά και φοβόμαστε για τον εαυτό μας όπως αυτό που συνέβη σε εσάς . Όταν ο Abdul Muttalib είδε τι έκανε ο κόσμος και τι φοβάται για τον εαυτό του και τους συντρόφους του, είπε : Τι βλέπετε; Είπαν : Δεν έχουμε δει τίποτα άλλο παρά να ακολουθήσουμε τη γνώμη σας, οπότε περάσαμε από αυτό που θέλετε . Ο ίδιος είπε : Βλέπω ότι κάθε άνθρωπος θα σκάψει για τον εαυτό του όταν έχετε πλέον πολύ δύναμη. Κάθε φορά που ένας άντρας πεθαίνει, οι σύντροφοί του τον σπρώχνουν στο λάκκο του και μετά του δείχνουν μέχρι ο τελευταίος να είναι ένας άντρας, το σκάνδαλο ενός άνδρα , ένας αιχμάλωτος ενός χωριού που οδήγησε όλοι μαζί . Είπαν : Ναι, αυτό που διέταξα . Έτσι ο καθένας από αυτούς σηκώθηκε, το έσκαψε και στη συνέχεια καθόταν περιμένοντας τον θάνατο της δίψας . Επιπλέον, ο Abd al-Muttalib είπε στους συντρόφους του : Με τον Θεό, αν μας ρίξετε στα χέρια μας, έτσι είναι ο θάνατος. Δεν χτυπάμε στο έδαφος και δεν αναζητούμε τον εαυτό μας λόγω αδυναμίας. Ας ελπίσουμε ότι ο Θεός θα μας παρέχει νερό σε ορισμένες χώρες. εκπέμπεται από την έκρηξη του Takht Khvha διορίστηκε γλυκό νερό μεγεθύνοντας τον Abdul Muttalib και το μέγεθος των συντρόφων του έπεσε και έπινε και έπινε τους συντρόφους του και έφτασε ακόμη και γεμάτο Osagathm, στη συνέχεια κάλεσε τις φυλές των Quraish είπε : Έλα στο νερό που μας έδωσε ο Θεός για να πιουν Vacherboa και Astqgua ήρθαν ο Fsharbwa και ο Astqgua έπειτα είπε : ας σας περάσει ο Θεός , O Abdul Muttalib, από τον Θεό, ποτέ δεν θα διαφωνήσουμε μαζί σας στο Zamzam . Το νερό που σας έχει δοθεί για να το πιείτε σε αυτήν την έρημο, που σας δίνει να πιείτε το Zamzam, αναφέρεται στον ενήλικα Sagaatk , και επέστρεψε και επέστρεψε μαζί του και δεν έφτασε στην ιέρεια και πέθανε ανάμεσα σε αυτόν και σε αυτούς . Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Αυτός είναι που με έβγαλε από το Χαντίθ του Αλί μπιν Αμπί Ταλίμπ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – στο Ζαμάμ . Στο μυθιστόρημα Bayhaqi το πλαίσιο είναι το πλαίσιο στο οποίο τα προηγούμενα και στο οποίο είπε : έφτασε ακόμη και στο νερό Fajrgaha στην απόφαση και στη συνέχεια η Tbhrha δεν αιμορραγούσε και στη συνέχεια έχτισε ένα κολύμπι Vtefq αυτός και ο γιος του Bntzaaan. Γεμίζουν Αυτή η λεκάνη αυτή έχει ως αποτέλεσμα τον Χατζ Vixrh τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την Quraish νύχτα Faisalha Αμπντούλ Muttalib όταν γίνεται , όταν έτρωγε του διαφθοράς που ονομάζεται Αμπντούλ Muttalib Ράμπο Βάρη σε ένα όνειρο που λέγεται ‘αυτόν : Πες : Ω Αλλάχ, δεν το κάνω λύνω το για bather , αλλά είναι Sharp λύση Lobel , τότε Kvihm , οπότε αυτός ο Abdul Muttalib όταν ο Quraish διαφωνούσε στο τζαμί φώναξε μαζί του ότι τότε πέρασα δεν έσπασε τη λεκάνη του από έναν από τους Quraish Εκτός από να ρίξει μια ασθένεια στο σώμα του μέχρι να φύγουν η λεκάνη του και το πότισμα ….

…** Το όραμα βασίζεται στο πρώτο παροδικό και από το όραμα ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ξεκίνησε δύο ή τρεις φορές. Υπογράφηκε σύμφωνα με την ερμηνεία του, τότε η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – ανατέθηκε σε αυτήν , σε αντίθεση με αυτό που ο Αγγελιοφόρος του Θεού, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε πάνω του, οπότε υπέγραψε σύμφωνα με Η ερμηνεία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της. αυτό – αυτό ήρθε όπως αφηγήθηκε ο γιος του Σουλεϊμάν άφησε την Aisha σύζυγο του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν – ο Θεός να τους ευλογεί – είπε : μια γυναίκα από τους κατοίκους της πόλης έχει έναν σύζυγο έμπορο διαφορετικό ήταν να βλέπεις ένα όραμα κάθε φορά που λείπει ο σύζυγός της και σπάνια λείπει μόνο που έμεινε έγκυος έρχεται ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη, και λέει : Ο σύζυγός μου βγήκε ως έμπορος και με άφησε έγκυο, και είδα, ενώ ο κοιμώμενος είδε ότι ο ιστός μου του σπιτιού μου ήταν σπασμένος και ότι εγώ γέννησε ένα τυφλό αγόρι, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : «Το καλύτερο από τον άντρα σου είναι πάνω σου, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει είναι δίκαιος και γεννάς ένα αγόρι με δικαιοσύνη. « Τον έβλεπε δύο ή τρεις φορές όλα αυτά. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έρχεται και το λέει σε αυτήν, οπότε ο σύζυγός της επιστρέφει και γεννά ένα αγόρι, και ήρθε μια μέρα καθώς ήρθε σε αυτόν, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, απουσίαζε. Είδε αυτό το όραμα και της είπε : Τι ζητάς από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, έθνος του Θεού; Είπε : Ένα όραμα που έβλεπα, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε και τον ρώτησε για αυτό, και είπε καλά, έτσι θα είναι όπως είπε . Έτσι είπα : Πες μου λοιπόν τι είναι; Είπε : Μέχρι να έρθει ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού και να την δαγκώσω όπως του πρόσφερα. Με τον Θεό, δεν την άφησα μέχρι που μου είπε, οπότε είπα : Με τον Θεό, αν πίστευες το όραμά σου, ο σύζυγός σου θα πεθάνει και θα γεννήσει ένα αγόρι, τότε κάθισε και φώναξε και είπε : Τα χρήματά μου είναι όταν Σου έδειξα το όραμά μου. Αυτή : ( Τι είναι αυτή, Aisha ) ; Γι ‘αυτό του είπα τα νέα και τι ερμηνεύθηκε σε αυτήν, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : « Μα Αϊσά, αν περάσεις στον Μουσουλμάνο ένα όραμα, τότε το διασχίζεις καλά, τότε το όραμα θα ακολουθήσει αυτό που διασχίζει ο ιδιοκτήτης του. « Έτσι, από τον Θεό, ο σύζυγός της πέθανε και δεν την έβλεπα αν δεν γέννησε ένα γενναίο γιο ….

Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

…Και όποιος βλέπει ένα νεκρό γέλιο με ελπίδα, δείχνει ότι η φιλανθρωπία τον έχει φτάσει και είναι αποδεκτό ….

…Και χαμογελαστά : ωραία, οπότε αν βγήκε στο γέλιο , έκλαιγε και λυπημένος ….

…Η Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος είδε ότι γελούσε με ένα χαμόγελο, είναι καλά νέα για ένα αγόρι, γιατί ο Παντοδύναμος είπε, ~ γέλασε, και φέρναμε τα καλά νέα της στον Ισαάκ ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Ο Al-Kirmani είπε, ~Όποιος είδε ότι γελούσε με ένα χαμόγελο, είναι καλά νέα και ο Μουράτ πήρε το Παντοδύναμο ρητό ~, λοιπόν, χαμογέλασες και γελούσες με όσα είπε ….

…Και όποιος βλέπει ότι γελάει στην προσευχή, τότε είναι πολύ διασκεδαστικό, ας τον μετανοήσει στον Θεό ….

…Όποιος βλέπει έναν νεκρό να έρχεται σε αυτόν να τον γελάει, τον ευχαρίστησε για το έργο του στη θέλησή του ή στην οικογένειά του, ή για αυτό που έφτασε από την προσευχή του . Αν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, τότε τον έχει τακτοποιήσει σε καλή κατάσταση και υπακοή στον Κύριό του . Και όποιος τον αποκαλεί είναι νεκρός, τότε το αίτημά του είναι νέα για την απουσία του Θεού, να δοξασθεί και να μεγαλώσει ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν ότι μου αρέσει να κλαίω στον ύπνο, αρκεί να μην ουρλιάζει, και δεν το έχω δοκιμάσει τίποτα περισσότερο από χίλιες φορές, και δεν έχω δει τίποτα άλλο παρά συνεχή καλοσύνη και γέλιο, και για το γέλιο, Είναι αυτοί και θλίψη, και αν ήταν με γέλια, ήταν περισσότερο επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Αφήστε τους να γελούν λίγο και να κλαίνε πολύ »….

…Η αλεπού : ένας άνθρωπος που άφησε έναν απατεώνα, που είναι πολύ ανόητος στη θρησκεία και τον κόσμο του, και όποιος βλέπει μια αλεπού να τον αποφεύγει, είναι ένας εχθρός που τον ξεφεύγει . Και όποιος είδε ότι πολεμούσε μια αλεπού που σχετίζεται με αυτόν . Αν ζητήσει αλεπού, θα πονάει μεταξύ των συζύγων και αν ζητήσει αλεπού, θα τρομοκρατηθεί . Εάν μια αλεπού τραυματιστεί, μια γυναίκα την αγαπά αδύναμα, οπότε αν πίνει γάλα από μια αλεπού, είναι αθώα από μια ασθένεια, εάν την έχει, διαφορετικά θα φύγουν . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε μια αλεπού υπέφερε στον εαυτό του ταπείνωση, και στα χρήματά του μια μείωση, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η αλεπού ήταν αστρολόγος ή γιατρός . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι άγγιξε μια αλεπού φοβόταν ο τζιν, και το κρέας του τρώγονταν από μια γρήγορη αθώα ασθένεια, και η αλεπού πήρε τη νίκη με έναν αντίπαλο ή έναν αντίπαλο, και από έναν παίκτη αλεπούς έδωσε γέννηση μιας γυναίκας που αγάπησε και αγάπησε . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Αμπού Μπακρ Αλ Σιντίκ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και είπε : Είδα σαν να αποφεύγω μια αλεπού, οπότε του είπε : Είστε ψεύτης . Ο άντρας ήταν ποιητής . Ήρθε ο άνθρωπος Σιρίν άντρας είπε : Είδα μια αλεπού αν θα ανταμείψω την καλύτερη ποινή, είπε : Οντζέτ όχι ανταμοιβή, Φοβάστε τον Θεό, είστε ψεύτης . Και οι Μάγοι είπαν : Το γέλιο είδε τι ήταν μεταξύ της Ανατολής και της Δύσης ήταν γεμάτο με αλεπούδες, σαν να ήταν ο βοσκός τους, οπότε είπε τα οράματά του σε μια διασταύρωση και είπε : Μαγεία και κόλπα αφθονούν στην εποχή σας και εμφανίζονται στη χώρα σας, και ήταν έτσι ….

Το να βλέπεις τον κεραυνό μόνο σε ένα όνειρο δείχνει καθοδήγηση μετά από παραπλανητική, και ίσως αυτό δείχνει μια λάμψη του βλέμματος, και αν ο αναζητών είναι άρρωστος, φοβάται τον θάνατο . Ίσως η ιστορία της αστραπής σε ένα όνειρο να αναφέρεται αποκαλύπτοντας μυστικά και διάδοση ειδήσεων . Ίσως το όραμά του έδειχνε τα καλά νέα για την έλευση του απούσα, την ανανέωση του βιοπορισμού ή την ανακούφιση των στενοχωρημένων . Ίσως το να βλέπεις τον κεραυνό δείχνει την αλλαγή των συνθηκών από τη δυσφορία στη σωτηρία και από τη σωτηρία σε τη δυστυχία . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει τη λάμψη των σπαθιών και των λόγχων . Και όποιος είδε κεραυνούς, και τα οράματά του ήταν τον Οκτώβριο, τα οράματά του έδειχναν τις υδρομασάζ, και αν το Νοέμβριο έδειχνε γονιμότητα και μεγάλη καλοσύνη, και αν ήταν τον Δεκέμβριο, ίσως φοβόταν η έλλειψη αποδόσεων, και αν ήταν μέσα Τον Ιανουάριο, φοβόταν για τη φύτευση στο τέλος του. Τον Φεβρουάριο, μπορεί να υποδηλώνει καλοσύνη στη σπορά, και αν ήταν τον Μάρτιο, έδειξε μείωση όλων των αποδόσεων, και αν ήταν τον Απρίλιο, τότε είναι καλή και ευτυχισμένη και αποδίδει αποδόσεις, και αν ήταν τον Μάιο, είναι φτωχό για μερικά φρούτα, και αν ήταν τον Ιούνιο είναι ένα σημάδι ευεργετικής δροσιάς, και αν είναι τον Ιούλιο, δεν υπάρχει ούτε καλό ούτε κακό, και αν είναι το Σεπτέμβριο, είναι ένα σημάδι γονιμότητας και καλοσύνης, και τον Αύγουστο . Το να βλέπεις αστραπές σε ένα όνειρο δείχνει έναν φόβο για τον σουλτάνο ή τον ξυλοδαρμό των μαστιγίων, και ίσως καλές υποσχέσεις από την αρχή και το γέλιο και την ευτυχία της ενορίας . Και όποιος βλέπει αστραπή να χτυπάει τα φώτα του, εάν ταξιδεύει, θα χτυπηθεί από βροχή ή από εντολή του Σουλτάνου, και αν είναι αγρότης που διψά, το φύτεψε, τότε η βροχή του πέφτει . Εάν ο πατέρας του, ο κύριος ή η εξουσία του έχει τον έλεγχο και δεν τον προσέχει, τον αποδέχεται και αν υπάρχει βροχή μαζί του υποδεικνύει την ασχήμια του τι του φαίνεται . Και όποιος βλέπει ότι έχει φάει κάτι αστραπή, τότε κάποιος θα του απαντήσει με δικαιοσύνη και καλοσύνη . Και όποιος βλέπει αστραπή και χωρίς βροχή μαζί του, και έχει μια υπόσχεση, δεν θα το επιτύχει . Και η αστραπή δείχνει φόβο για τον Σουλτάνο και την απειλή και τις υποσχέσεις του . Και ειπώθηκε : Ο κεραυνός δείχνει ένα όφελος από ένα μακρινό μέρος . Και όποιος είδε κεραυνό έκαιγε τα ρούχα του, η γυναίκα του θα πεθάνει αν ήταν άρρωστη ….

…Η πικρία, η οποία είναι μια πάθηση που μοιάζει με κύστη προσκολλημένη στο ήπαρ, που περιέχει μια κίτρινη ουσία, η οποία είναι πικρία. Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έκοψε την πικρία ενός ατόμου με τα δόντια του και πέθανε, ο κόπτης τον μισεί, και αν βγει το αίμα του και το κατηγορηματικό ποτό του, τότε τα χρήματά του γίνονται αποδεκτά λόγω της άγνοιας και του κακού του . Η πικρία δείχνει θυμό, ευχαρίστηση και γέλιο . Η πικρία του ανθρώπου είναι ο ιδιοκτήτης του μυστικού του ….

…Όσο για τον μελετητή, είναι ο γιατρός της θρησκείας, και ο άντρας σύμβουλος, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και να θυμάστε, γιατί η ανάμνηση θα ωφελήσει τους πιστούς .» Εάν βλέπει σαν να θυμάται και όχι από την οικογένειά του, τότε ανησυχεί και αρρωσταίνει και προσεύχεται στον Θεό Παντοδύναμο για ανακούφιση . Αν μας μιλήσει με σοφία, θα θεραπευτεί και θα εξοφλήσει ένα χρέος εάν το χρωστάει, και θα υπερισχύσει εκείνων που τον κακοποίησαν . Και αν μιλούσε στην Khanna, θα ήταν δύσκολο γι ‘αυτόν και έγινε ένα γέλιο που θα το έβλεπε ελαφρώς . Ο αφηγητής είναι ένας καλός δίσκος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Για εσάς δεν έχουμε τις καλύτερες ιστορίες .~ Αν βλέπει σαν να λέει, είναι ασφαλής από το φόβο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όταν του ήρθε και του είπε ιστορίες, είπε ότι φοβάται ». Και αν τον έβλεπε ένας έμπορος, θα επιβιώσει από την απώλεια ….

…Αν δει ένα νεκρό γέλιο, τότε συγχωρείται, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : «Τα πρόσωπα εκείνης της ημέρας είναι δύσοσμα, γελώντας και πανηγυρίζουν ». Αν δει έναν νεκρό που είναι διαζευγμένος, δεν του μιλάει ούτε τον αγγίζει, τότε είναι ικανοποιημένος μαζί του, επειδή η δικαιοσύνη του τον έχει φτάσει μετά το θάνατό του…

…Οι Al-Kamakh, Al-Sahna και Mustard είναι κατανοητοί : και όποιος το είδε ότι απλώθηκε με ένα πριόνι, χτύπησε έναν γιο, έναν αδελφό ή μια αδελφή . Η πείνα είναι καλύτερη από τον κορεσμό, το πότισμα είναι καλύτερο από τη δίψα, η φτώχεια είναι καλύτερη από τον πλούτο και το κλάμα είναι καλύτερο από το γέλιο αλλά με ένα χαμόγελο . Όποιος βλέπει ότι έχει αδικηθεί, τότε είναι καλύτερα από το να βλέπει ότι είναι άδικος . Και όποιος βλέπει ότι κατέχει τον άνεμο, θα χτυπήσει μια μεγάλη εξουσία, καθώς και τα πουλιά και τα τζιν, και όποιος βλέπει ότι ανασταλεί από ένα σχοινί από τον ουρανό στη γη, και έχω εξουσία όσο είναι πάνω από τη γη . Εάν αποκοπεί από αυτόν, αυτή η εξουσία θα εξαφανιστεί από αυτόν ….

Το να βλέπεις το ewer σε ένα όνειρο δείχνει μετάνοια στον αμαρτωλό, και το αρσενικό παιδί σε μια έγκυο γυναίκα . Και ίσως αναφέρεται στο αγόρι που γνωρίζει τα μυστικά . Και η συλλογή των κανάτων του δείχνει τις ορθές πράξεις που οδηγούν στην είσοδο στον Παράδεισο . Και ίσως ο ewer αναφέρεται στο σπαθί επειδή είναι ένα από τα ονόματά του . Εάν η αξία του έχει αυξηθεί σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει αύξηση του ποσού αυτών που το δηλώνουν . Η στάμνα δείχνει επίσης γέλιο, γέλια και παιχνίδι . Καθώς και κρίνετε τι μοιάζει με σκεύη ….

…Και κλάμα : με μάτι, γέλιο και χαρά . Και αν έχει ουρλιαχτό, ουρλιάζει, ή χτυπάει, τότε είναι ατυχία και ανακούφιση ….

…Χασμουρητό : ασθένεια, καλή γεύση, καλό ρεκόρ και γέλιο : μελαγχολία . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Αφήστε τον να γελάσει λίγο .~ Είναι επίσης καλά νέα για ένα αγόρι, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : « Γελούσε και κηρύξαμε στον Ισαάκ ». Και χαμογελαστός Μαχμούντ ….

…Όσο για την κλήση, ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι είναι αγωνία και είναι εκεί όπου έγινε η κλήση και όποιος ακούσει μια κλήση στην οποία κλαίει ή κάτι παρόμοιο, τότε θα υπάρχει χαρά και ευχαρίστηση, και αν ακούσει γέλιο σε αυτό, τότε είναι εναντίον αυτού και μερικοί από αυτούς είπαν ότι που άκουσε μια κλήση και γνώριζε τον καλούντα, και στο όραμα υπήρχαν αποδείξεις καλού και ήξεραν τι ο καλούντος το είπε από το καλό και το κακό. Εάν ο καλών είναι κάποιος που αποδέχεται τη δήλωσή του ενώ είναι ξύπνιος, τότε είναι όπως είπε, και αν το ρητό του ενώ είναι ξύπνιο δεν είναι αποδεκτό, το ρητό του δεν θεωρείται…