…Και όποιος βλέπει ότι γλείφει μέλι από ένα μπολ, τότε παντρεύεται μια γυναίκα. Όσον αφορά τη γλυκύτητα, μεταφράζεται σε καλή και ευεργετική, και η γλυκύτητα της ζάχαρης είναι μεγαλύτερη από τη γλυκύτητα του μελιού ….

…Και όποιος είδε στον κόλπο μιας γνωστής γυναίκας ένα ζώο που γλείφτηκε ή πιπιλιζόταν ή γύρω από αυτό, υποδηλώνει ότι είναι ανήθικο και δεν υπάρχει καλό σε αυτήν, και αν είναι άγνωστη, τότε δεν αξίζει τον κόπο τον αναζητητή, και ειπώθηκε ότι ένας κόσμος αιωρείται πάνω της που δεν έχει μυαλό ….

…Όσο για το Al-Sadr, ερμηνεύεται σύμφωνα με τις πτυχές της Σαρία, της θρησκείας και ούτω καθεξής. Εάν βλέπει ότι το στήθος του είναι πλατύ, τότε δείχνει την αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, και όποιος βλέπει ένα στενό στο στήθος του, δείχνει μείωση της θρησκείας του, και όποιος βλέπει στο στήθος του αυτό που αρνείται ενώ είναι ξύπνιος είναι όχι ο Μαχμούντ, και αν δει αυτό που επαινεί, είναι αξιέπαινος και όποιος βλέπει στο στήθος του Αυτό που τον πονάει, ξοδεύει τα χρήματά του με υπερβολικά…

…Shahd και μέλι : χρήματα από νόμιμη κληρονομιά, ή χρήματα από χαλάρωση, ή εταιρεία . Και όποιος βλέπει σαν να υπάρχει μάρτυρας στα χέρια του, δείχνει ότι έχει μια τιμητική γνώση, και αν το βλέπει σαν να το ταΐζει σε ανθρώπους, τότε απαγγέλλει το Κοράνι ανάμεσα σε ανθρώπους με καλό τόνο . Το μέλι για τους θρησκευτικούς ανθρώπους είναι η γλυκύτητα της πίστης, η απαγγελία του Κορανίου και οι πράξεις δικαιοσύνης . Και για τους ανθρώπους αυτού του κόσμου μια λεία τραύμα χωρίς κόπωση . Αντίθετα, είπαμε ότι το μέλι δείχνει το Κοράνι επειδή ο Θεός Παντοδύναμος περιέγραψε τα λόγια του ως θεραπεία . Αφηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Sirin ότι είπε : Ο μάρτυρας έχει πολλά προς το ζην που ο ιδιοκτήτης του μπορεί να πάρει χωρίς να κουραστεί, επειδή ο Naw δεν τον άγγιξε . Το μέλι είναι λίγη διαβίωση από ένα πρόσωπο που είναι κουρασμένο . Αν είδε σαν να είχε βρέξει ο ουρανός με μέλι, θα έδειχνε τον Σαλαντίν και τη γενική ευλογία, και αν είδε σαν να έτρωγε το Σάιντ με μέλι πάνω του, τότε μερικοί από τους εκφραστές τον μισούσαν μέχρι να το εξηγήσει από το γάμος της μητέρας . Μάθαμε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ένα κουβούκλιο από το οποίο έβγαζαν βούτυρο και μέλι και οι άνθρωποι το γλείφουν, οπότε είναι πάρα πολύ από αυτό και είναι ανεξάρτητο . Ο Abu Bakr είπε : Επιτρέψτε μου να το περάσω, αλλά είναι το Κοράνι, η γλυκύτητα και η γλυκύτητά του, και οι άνθρωποι το παίρνουν . Και αναφέρθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : Έβλεπα σαν να βρισκόμουν σε έναν θόλο από σίδερο, και όταν το μέλι κατέβηκε από τον ουρανό, ο άντρας θα γλείφει ένα γλείψιμο και δύο γλείφει, και ο άντρας γλείφτηκε περισσότερο από αυτό . Μερικοί από αυτούς αισθάνονται . Ο Αμπού Μπακρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Επιτρέψτε μου να το διασχίσω, Αγγελιοφόρος του Θεού . Είπε : Εσείς και αυτό. Είπε : Όσον αφορά το Iron Dome, είναι το Ισλάμ. Όσο για το μέλι που κατεβαίνει από τον ουρανό, είναι το Κοράνιο. Όσο για εκείνο που γλείφει ένα γλείψιμο και δύο γλείφει, αυτός που μαθαίνει το surah και τα δύο surah . Όσο για εκείνους που το αισθάνονται, όσοι το συλλέγουν, ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε, ~Έχετε δίκιο .~ Και αφηγήθηκε ότι ο Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σαν αυτά τα δύο δάχτυλα να στάζουν με μέλι και οι μπούκλες τους κάμπτονταν . Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Διαβάζετε τα δύο βιβλία . Και είδε έναν άνδρα σαν να έβαζε ψωμί στο μέλι και να το τρώει, οπότε έγινε λάτρης της γνώσης και της σοφίας, οπότε επωφελήθηκε από αυτό και αύξησε τα χρήματά του, επειδή το μέλι έδειξε τις καλές του γνώσεις, και το ψωμί ήταν στο δικό του αριστερά ….

…Al-Sadr Η επέκταση του στήθους και η καλοσύνη του σε ένα όνειρο είναι απόδειξη του άπιστου του Ισλάμ του, και είναι για τους ανυπάκουους να μετανοήσουν και να ανακουφίσουν την υπακοή, και υποδηλώνει διευκόλυνση των δύσκολων . Ίσως ο Χασάν αλ-Σαντρ έδειξε αλτρουισμό . Ο Αλ-Σαντρ μπορεί να αναφέρεται στη γνώση, στα χρήματα, στην καθοδήγηση ή στην αυταπάτη που κρύβει μέσα του . Ο Al-Sadr είναι επισκέπτης, σύζυγος ή θέση . Και το θωρακικό σφίξιμο . Αν το ντάμι μου δει ότι το στήθος του είναι σφιχτό, θα χάσει τα χρήματά του . Και ειπώθηκε : Η χωρητικότητα του στήθους είναι γενναιόδωρη και η στεγανότητά του είναι τσιγκούνη . Ένιωσε : ότι το στήθος του γύριζε μια πέτρα, θα ήταν ανίατο . Το πλάτος του στήθους δείχνει επίσης αδικία, και το στήθος είναι το μέρος της ανησυχίας και της χαράς, οπότε όποιος είδε το στήθος του πλάτος θα είναι ευχαριστημένος, και όποιος είδε το στήθος του στενό, θα πάθει αγωνία και αυταπάτη . Και ειπώθηκε : η επέκταση του Ισλάμ και η στένωση της τυραννίας του . Και αν ένας άπιστος βλέπει το στήθος του, τότε γίνεται μουσουλμάνος και κερδίζει το εμπόριο του . Και όποιος είδε έναν πόνο στο στήθος του, αμάρτησε και τιμωρήθηκε για την αμαρτία του, και ειπώθηκε : Είναι υπερβολικός στην υπακοή στον Θεό Παντοδύναμο . Και αν ένας άνδρας βλέπει δύο στήθη στο στήθος του, τότε παντρεύεται αν είναι άγαμος ή αν είναι ερωτευμένος, τότε η υπόθεσή του γίνεται ξεκάθαρη ….

Και όποιος βλέπει ότι τρώει χυλό, τότε είναι σε καλή κατάσταση, και όποιος βλέπει ότι τρώει σε ένα πιάτο και έχει απορροφήσει ό, τι είναι μέσα του, η ζωή του έχει τελειώσει, και αν κάτι απομένει από αυτό παραμένει του ζωή τόσο πολύ όσο και όποιος βλέπει ότι γλείφει ένα μπολ ή τα δάχτυλά του, τότε θάβεται και αναβάλλεται, και όποιος βλέπει ότι μασάει φαγητό ή τσίχλα, θα πολλαπλασιάσει τα λόγια Του για ένα θέμα, και όποιος δει ότι τρώει σε ένα τραπέζι, τότε θα κερδίσει τα καλά και τα προς το ζην, και ίσως το τραπέζι είναι ένα πεδίο για πόλεμο και συνάντηση, και η συνάντηση πάνω από αυτό είναι ένα μαχαίρι, και ειπώθηκε όποιος είδε ότι ήταν σε ένα τραπέζι παντρεύτηκε, και αν δεν το έτρωγε, ήταν παρθένα και όποιος είδε ότι αντάλλαξε φαγητό μεταξύ των χεριών του με φαγητό εκτός από το φυτό της γης, τότε στερείται και κινείται προς ταπείνωση και ταπείνωση

Ένα πιάτο είναι η επιβίωση ενός ατόμου σε ένα όνειρο . Έτσι, όποιος είδε ότι γλείφει ένα πιάτο, τα προς το ζην έχει τελειώσει και θα παρευρεθεί . Και όποιος βλέπει ένα μεγάλο πλήθος σε ένα μεγάλο φύλλο, τότε η γη τους θα συγκεντρωθεί σε αυτό, και αν είναι πολέμους, τότε αυτή είναι η συνάντησή τους . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε μπολ ή βάζο, έχει σεξουαλική επαφή με την οικογένειά του . Και η εφημερίδα σε ένα όνειρο, ο εραστής του άνδρα . Και όποιος το είδε στο χέρι του, συνάντησε με τον οποίο αγαπούσε ….

…Και όποιος βλέπει στένωση ή μικρότητα στο στήθος του, δείχνει την έλλειψη της θρησκείας του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~ Κάνει το στήθος του στενό και ενοχλητικό .~…

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το στήθος ενός άνδρα περνά από τη γυναίκα και το στήθος μιας γυναίκας διασχίζει το κορίτσι ….

…Al-Sadr και η επέκτασή του : Τον καθοδηγεί στη γνώση, τα όνειρα και τη δικαιοσύνη της κατάστασης . Το πλάτος και το σφίξιμο της καρδιάς και του στήθους είναι αντίθετο . Ίσως έδειξε το στήθος του στο στήθος, το κουτί και την τσάντα του, και όλα όσα θεωρεί τα καλύτερα από τα υπάρχοντά του και την ψυχή των χρημάτων του, επειδή η καρδιά είναι μέσα της, και η καρδιά είναι ο τόπος του μυστικού κάθε συμβολαίου , και ειπώθηκε ότι το σφίξιμο του θώρακα υποδηλώνει αθλιότητα και η ικανότητά του δείχνει γενναιοδωρία ….

…Όσον αφορά το θηλασμό, όποιος βλέπει ότι κάποιος θηλάζει από το στήθος του, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν για το θηλάζον βρέφος ή για τη θηλάζουσα γυναίκα, και αν δει ότι θηλάζει το στήθος μιας γυναίκας, τότε αρρωσταίνει. Και αν μια γυναίκα βλέπει ότι ένας άντρας έχει θηλάσει το γάλα της, παίρνει από τα χρήματά της τόσο πολύ και είναι μίσος, και αν βλέπει ότι θηλάζει από το στήθος της, είναι κληρονομιά από την κόρη της και αν δει ότι θηλάζει από το στήθος ενός άνδρα δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και εάν θηλάζεται από το στήθος μιας άλλης γυναίκας, τότε υπάρχει διαφορά απόψεων. Όσο για το πιπίλισμα του πέους, είναι καλό για το θηλασμό και το θηλασμό και για την απόκτηση καλοσύνης και την εξάλειψη μιας ανάγκης. Όσο για τα μέλη, αν γυριστεί, είναι καλύτερο για το θηλάζον βρέφος και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για το θηλασμό. Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι βλέποντας το θηλασμό να πάρει χρήματα, και αν προέρχεται από ένα άτομο ή ένα ζώο του οποίου το κρέας δεν τρώγεται, τότε απαγορεύεται το χρήμα, και αν προέρχεται από ένα ζώο του οποίου η σάρκα τρώγεται, τότε επιτρέπεται και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει ότι θηλάζει ένα αγόρι ή θηλάζει από αυτόν, τότε είναι κλειδωμένος και παίρνει αγωνία, και μερικοί είπαν ότι όποιος είδε ότι θηλάζει από το στήθος της μητέρας του, αποκτά τιμή και βαθμολογία, και όποιος βλέπει ότι περιβάλλει γυναίκες και πιπιλίζοντας το στήθος τους, τότε είναι ένας άνθρωπος που αγαπά την ομοφυλοφιλία…

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε, ~Όποιος πιστεύει ότι το στήθος του είναι πλατύ δείχνει την αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, ~ Είναι ο Θεός Παντοδύναμος εξηγεί το στήθος του στο Ισλάμ ….

…Και όποιος βλέπει ότι γλείφει το μπολ με τα δάχτυλά του, απορρίπτεται από τις δύο πλευρές, είτε όταν η ζωή του είναι άδεια είτε η ζωή του είναι άδεια από εκείνο το μέρος ….

…Και όποιος βλέπει ότι γλείφει τα δάχτυλά του, θα υποφέρει λίγο καλό ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στήθος του τρέμει, θα στενοχωρηθεί από λόγια που μισεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι μια γυναίκα βγαίνει από γάλα από το στήθος της και τελειώνει, τότε δείχνει την καλοσύνη και την αύξηση της χάρης ….

…Και όποιος το βλέπει στο στήθος του αυτό που αρνούμαστε ενώ ξυπνάμε, τότε δεν είναι αξιέπαινο, και αν δει αυτό που επαινεί, τότε είναι αξιέπαινος ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στήθος του είναι ζεστό, βλέπει όφελος από τον λαό του ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το τζιν ψιθυρίζει στο στήθος του, τότε δείχνει την επιμέλεια του να λατρεύει τον Θεό Παντοδύναμο και το έργο του σε υπακοή να νικήσει τον εχθρό του για το ρητό του, τον Παντοδύναμο, από το κακό του ιδεολογικού ψιθυρίσματος, τον στίχο .)…

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει ψεύτικο όρκο στο μουστάκι και στο στήθος του ….

…Όσον αφορά τον πόνο στο στήθος, είναι επιβλαβές ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του είναι επίπεδα στο στήθος του, θα προσεγγιστεί από κάποιον που έχει θλίψη και αυταπάτη ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει στο στήθος του τι τον πονάει, ξοδεύει τα χρήματά του με υπερβολικά έξοδα .~…

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι θηλάζει το στήθος μιας γυναίκας, τότε θα αρρωστήσει .~ Και αν μια γυναίκα το δει αυτό, είτε είναι ηλικιωμένο είτε νέο, ο κόσμος καταρρέει πάνω της ….

…Και αν βλέπει ότι θηλάζει γάλα από το στήθος της, τότε είναι κληρονομιά από την κόρη της ….

…Και όποιος βλέπει ότι περιβάλλει τις γυναίκες και πιπιλίζει το στήθος τους, και ότι το γάλα δεν ρέει σε αυτόν, τότε είναι ένας άνθρωπος που αγαπά την ομοφυλοφιλία και συνηθίζει στα αγόρια ….

Αν δει το στήθος του να γυρίζει μια πέτρα, θα είναι άκαρδος

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος συμπιέζει το στήθος του, τότε είναι μια μείωση της θρησκείας του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στήθος του είναι αδύναμο και πόνο, θα αμελήσει τα δικαιώματα των παιδιών του και δεν θα τους ικανοποιήσει στη δύναμή τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

Ένα πέπλο μιας γυναίκας : ο άντρας της, η απόκρυψη της και του αρχηγού της, η ευρυχωρία του, η συμπόνια του, ο πλούτος του, η λευκότητα, η θρησκεία του και το κύρος του . Αν δει ότι έχει βάλει το πέπλο της από το κεφάλι της στους ανθρώπους, η σεμνότητά της θα φύγει . Η βλάβη στο khimar είναι ατυχία για τον σύζυγό της εάν είναι παντρεμένη και για τον πλούτο της εάν δεν έχει σύζυγο . Εάν βλέπει το πέπλο της ως φθαρμένο μαύρο, αυτό δείχνει την ανόητη και εξαναγκασμό του συζύγου της, και αν μια γυναίκα την δει να φοράει ένα βροχερό πέπλο, δείχνει την εξαπάτηση των εχθρών της γυναίκας μαζί της και κατακρίνουν την εικόνα της με τον άντρα της ….

Το γάλα μιας γυναίκας υποδηλώνει βλάβη σε αυτόν και σε εκείνο που το θηλάζει και λέγεται ότι ο θηλασμός για τις γυναίκες είναι καλός και για τους άνδρες είναι κακός ….