…Ο περιτομή, το όραμά του σε ένα όνειρο, δείχνει να αποκαλύπτει γυμνή και να βλέπει σκάνδαλα ….

Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν: Μισώ να βλέπω το έγκλημα να ξυπνάω τη ζωή και τον ύπνο . Ω Θεέ μου, προστατέψτε μας από αυτό με την καλοσύνη και τη γενναιοδωρία σας ….

…Είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν : Έτσι είπε, είδα σαν να περπατούσα με δύο σανδάλια, έτσι ένα από αυτά ήταν κομμένο, οπότε το άφησα και πήγα στην κατάστασή μου και είπε ότι είσαι απουσιάζει αδερφός. Είπε ναι. Είπε ναι, βγήκες σε μια γη, οπότε τον άφησα εκεί και επέστρεψα. Είπε ναι, έτσι ο Ιμπν Σιρίν πήρε πίσω και είπε, δεν βλέπω τον αδερφό σου, αλλά έφυγε από τον κόσμο και τον θρήνησε σύντομα . )…

…Όσο για τα στήθη, είναι κορίτσια, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά αποδόθηκε σε αυτά. Όποιος είδε ότι κάτι βλάστησε στη θέση του έδειχνε αύξηση στις κόρες και μείωση σε αυτόν εναντίον του, και αν είδε ότι υπήρχε γάλα στα στήθη του, τότε είναι αύξηση του χρέους και αν είναι άγαμος είναι παντρεμένος ή παντρεύτηκε, τότε γίνεται πλούσιος ή ένας ηλικιωμένος σεΐχης που είναι φτωχός ή μια νεαρή γυναίκα που έχει μεγάλη διάρκεια ζωής ή Μια ηλικιωμένη γυναίκα δηλώνει το θάνατό της, ή μια γυναίκα που παντρεύεται ή ένα πολύ μικρό παιδί, τότε μπορεί να πεθάνει, και εάν η γυναίκα βλέπει ότι η θηλή της είναι κομμένη, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και η κόρη της μπορεί να πεθάνει, και αν δει το στήθος της να χτυπηθεί από τη φωτιά, τότε η κόρη της τραυματίζεται από τον βασιλιά και αν βλέπει ότι είναι προσκολλημένη το στήθος της, τότε δείχνει τη γέννησή της από μοιχεία…

Και όποιος βλέπει ότι ο ληστής πήρε τα χρήματά του και λεηλάτησε τα υπάρχοντά του, τότε συνεχίζει με έναν συγκεκριμένο άντρα και τον τιμά, και λαμβάνει από αυτόν πολλά οφέλη ανάλογα με αυτό που πήρε από αυτόν ή δείχνει ότι συνέβη μια καταστροφή σε αυτόν ή σε κάποιους από αυτούς. τα αδέρφια του, και όποιος είδε ότι οι ληστές μαζεύτηκαν, αλλά αυτό που μπόρεσαν να πάρουν από αυτόν, δείχνει τη σοβαρότητα της ασθένειας Του παρουσιάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να πλησιάζει το θάνατο και η συνέπεια της εντολής του επιστρέφει στην υγεία και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι μια ομάδα εμφανίστηκε εναντίον του ενώ ήταν επιθετικοί, τότε θα θριάμβευζε τους εχθρούς του και όποιος είδε ότι ένας κλέφτης μπήκε και χτύπησε από τα χρήματά του, πήγε μαζί του, τότε ένα άτομο πεθαίνει εκεί και όποιος δει ότι μπήκε και δεν κουβαλάει τίποτα, θα αρρωστήσει σε αυτό. Ένα άτομο επιβλέπει το θάνατο και μετά ανακτάται, και όποιος βλέπει ότι έχει διασχίσει το δρόμο και πήρε τα υπάρχοντα κάποιου, αυτό δείχνει ότι ο ιδιοκτήτης o Εάν οι αποσκευές ενοχλούν τα προς το ζην του ληστή, ειδικά σε ένα θέμα που του προκαλεί βλάβη, και αν δει ότι έχει κόψει το δρόμο και δεν παίρνει αποσκευές, τότε είναι σοβαρά άρρωστος ή ανάρρωσε. Και όποιος βλέπει έναν από τους κλέφτες του ζητείται η προσευχή. Σε έναν φάρο, είναι διάσημος για την κατάστασή του, και όποιος βλέπει έναν από τους ανθρώπους εγκλημάτων σε μια τρομερή υπόθεση, τότε επιστρέφει στον Θεό, και αν τον δει ενάντια σε αυτό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του, και μπορεί να είναι όπως είδε. Εάν ο εγκληματίας ήταν γνωστός, και αν είδε ότι διέπραξε ένα μεγάλο έγκλημα, θα του επιφορτιστεί να διαπράξει κάτι απαγορευμένο και να μην ακολουθήσει το ευθύ δρόμο, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι μισώ να βλέπω το έγκλημα στο ξύπνημα και τα όνειρα…

…** Ένα όραμα στο οποίο οι κυβερνήτες του θέματος μετά τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορούν να τον ευλογούν ο Θεός και να του δώσει ειρήνη . Και μεταξύ του οράματος ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είδε, το πρώτο από τα οποία ήταν μερικοί από τους Συντρόφους – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – αυτό αναφέρθηκε στο hadits του Jabir bin Abdullah – μπορεί Ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : « Απόψε βλέπω έναν καλό άνθρωπο που ο Αμπού Μπακρ έχει ανατεθεί στον Αγγελιοφόρο του Θεού. Είθε ο Θεός να τον ευλογεί και να του χορηγήσει την ειρήνη και Umar ανατεθεί σε Αμπού Μπακρ και Nit Ομάρ ) Jaber είπε : Όταν σηκώθηκε από το Messenger του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του χορηγήσει την ειρήνη, είπαμε : Όσο για τον δίκαιος άνθρωπος, ο Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, και ό, τι ανέφερε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, που αναφέρονται για μερικά από αυτά, είναι κυβερνήτες Αυτή είναι η εντολή που ο Θεός έστειλε τον Προφήτη του, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη ….

…Ποια είναι η απόφαση για όσους βρίσκονται στο όραμα; Μια αυστηρή προειδοποίηση για όσους ψεύδισαν ήρθε σε ένα όνειρο, κρατώντας τον Μπουχάρι στην πόρτα του Σαχέχ : ψέματα στο όνειρό του, και ένα πόδι στο οποίο πρόσφατα παραδείγματα : Πρώτον : η προθήκη του Ιμπν Αμπάς ότι ο προφήτης ειρήνη είπε : ( από το όνειρο ενός ονείρου που δεν φαίνεται να έχει ανατεθεί να πραγματοποιηθεί μεταξύ του Sairtin και δεν θα το κάνει, και άκουσε μια συνέντευξη με τους ανθρώπους που είχαν με οργή ή φεύγουν από αυτόν, χύνοντας στο αυτί του Alank την ημέρα της Αναστάσεως, και εικόνες εικόνων βασανισμένες και ανατεθεί να το χτυπήσει και όχι Bnafaj )) Αφηγημένος από τον Ahmad και τις γυναίκες από το μυθιστόρημα Qatada, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και ήρθε σε μια άλλη αναφορά από τον Abu Hurayrah : ( Ποιος είπε ψέματα για τα οράματά του ). Το δεύτερο : το χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες είναι πάνω του, είπε : ((Είναι το πιο ατυχές από το γούνινο που τα μάτια του βλέπουν αυτό που δεν είδε )) , και στην αφήγηση : (( αυτό που δεν είδε )) και η έννοια : το γούνινο είναι το μεγαλύτερο ψέμα και η ευθύνη The Great Lie . Και τι σημαίνει : Αυτός που ονειρεύτηκε, δηλαδή, στον οποίο του δόθηκε αυτό το όνειρο . Και παρατηρείτε από τα δύο hadits τη σοβαρότητα του βασανισμού του ψεύτη στο όνειρο. Ο λόγος για αυτό εξηγείται από τον Ιμάμ αλ-Ταμπάρι, ο οποίος είπε : Η προειδοποίηση έχει ενταθεί μόνο, αν και το να ξαπλώνεις ενώ ξυπνάς μπορεί να είναι πιο διεφθαρμένο από αυτήν. Όπως μπορεί να είναι μαρτυρία για τη δολοφονία, το hudud ή τη λήψη χρημάτων. Επειδή ψέματα σε ένα όνειρο ψέματα στον Θεό ότι βλέπω τι δεν έχει δει, και ψέματα στον Θεό περισσότερο από το ψέμα στα πλάσματα του στίχου : { Είναι πιο άδικο από αυτόν που επινοεί ένα ψέμα εναντίον του Αλλάχ εκείνους που προσφέρουν στον Κύριο και λένε φωναχτά εκείνοι που είπαν ψέματα στον Κύριό τους, όχι κατάρα του Θεού στους καταπιεστές } [ Κουκούλα : 18] Αντίθετα, το ψέμα στο όνειρο ήταν ψέμα στον Θεό λόγω του Χαντίθ : ((Το όραμα είναι μέρος της προφητείας )) , και τι ήταν μέρος της προφητείας προέρχεται από τον Θεό, και επιστρέφω στη λέξη : (το ank ) ? Και τώρα που είσαι διαλυμένος μόλυβδος, χύνεται στο αυτί του, επειδή η ανταμοιβή είναι η ίδια με το έργο, και εδώ δεν έχω καμία τύχη ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στο Χαντίθ είπε : (( Αυτός που ονειρεύεται ένα όνειρο )) και το ονόμασε όνειρο και δεν του ονόμασε όραμα επειδή ισχυρίστηκε ότι είδε και δεν είδε τίποτα, οπότε ήταν ψεύτης και ψέμα. Είναι από τον Σατανά, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε: «Περάστε από εμάς : (Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , και ό, τι είναι από τον Σατανά δεν είναι αλήθεια . Εδώ, δεν υπάρχει τύχη ομοιότητας φωτογράφος ποινής συγκεκριμένα : (( χάπι Vlakhalqgua ή δημιουργία τελετουργίας …)) ομιλία, τιμωρία, που βρίσκεται στο όνειρο που είναι : [ να πραγματοποιηθεί μεταξύ Sairtin ] και η έννοια της σύμβασης μεταξύ του Alsairtin : να γυρίσετε ο ένας στον άλλο, και αυτό είναι συνήθως αδύνατο, και η ομοιότητα Εδώ μεταξύ του φωτογράφου και του ψεύτη στο όνειρό του : ότι το όραμα δημιουργήθηκε από τη δημιουργία του Θεού και είναι μια ηθική εικόνα, έτσι μπήκε στο ψέμα του μια εικόνα που δεν συνέβη, ακριβώς όπως ο φωτογράφος εισήγαγε μια εικόνα που δεν είναι πραγματικότητα, επειδή η πραγματική εικόνα είναι αυτή στην οποία είναι η ψυχή, έτσι ο ιδιοκτήτης της απαλής εικόνας – ο ονειροπόλος – ανέθεσε κάτι ωραίο και Είναι η σύνδεση που εκφράζεται από τη σύμβαση μεταξύ των δύο κριθαριών, και ανέθεσε στον ιδιοκτήτη της πυκνής εικόνας – τον φωτογράφο – ένα σοβαρό ζήτημα, που είναι να ολοκληρώσει αυτό που δημιούργησε με τον ισχυρισμό του φυσώντας την ψυχή, και υπέγραψε και υποσχέθηκε καθένας από αυτούς που θα Θα βασανιστεί μέχρι να κάνει ό, τι του είχε ανατεθεί, ενώ δεν ήταν πράττης, είναι μια μεταφορά για τα βασανιστήρια του καθενός τους πάντοτε, εκτός από το ότι ο Θεός τους έχει έλεος, και αυτή η έμφαση στον ψεύτη στο όνειρό του επειδή είπε ψέματα για το φύλο της προφητείας, και ο φωτογράφος αμφισβήτησε τον Δημιουργό στη δύναμή του…