…Το δάγκωμα είναι κακία ή κακία στο όνειρο . Και ειπώθηκε : Το δάγκωμα δείχνει υπερβολική αγάπη για όποιον είναι δαγκωμένο και μπορεί να υποδηλώνει αγωνία . Και όποιος βλέπει ένα άτομο να δαγκώνει τα δάχτυλά του, τότε εκδικείται, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Δαγκώστε τα δάχτυλά σας από θυμό ). Και όποιος είδε ότι είχε δαγκώσει τα δάχτυλά του, θα το μετανιώσει, και ειπώθηκε : Είναι άδικο γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και την ημέρα που δαγκώνει ο καταπιεστής στα χέρια του ). Και το δάγκωμα αν βγαίνει από αυτό . Το αίμα είναι μια δοκιμασία στην αμαρτία και το δάγκωμα είναι υπερβολική οργή . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος τον δαγκώνει, θα λάβει ευχαρίστηση και χαρά στην πρώιμη ζωή του ….

…Δαγκώματα : Παιδί, κακία ειπώθηκε . Και ειπώθηκε ότι το δάγκωμα δείχνει υπερβολική αγάπη για κάθε άνθρωπο ή για κάποιον άλλο . Εάν ένα άτομο δαγκώσει και αίμα βγει από αυτόν, η αγάπη θα είναι στην αμαρτία . Εάν δαγκώσει το δάχτυλό του, διακινδυνεύουν τη θρησκεία του ….

…Το δάγκωμα αυτού του ονείρου αντιπροσωπεύει ατυχία . Περιλαμβάνει την επιθυμία ακύρωσης μιας πράξης που υπερβαίνει το πεδίο της ακύρωσης . Είναι επίσης δυνατό να υποστούν απώλειες από έναν εχθρό ….

…Όσον αφορά το δάγκωμα, όποιος βλέπει ότι έχει δαγκώσει ένα άτομο ενός είδους αγάπης, τότε αυξάνει την αγάπη του, και αν είναι χωρίς αγάπη, δείχνει το μίσος του γι ‘αυτόν ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει ένα καυτό κορδόνι στο στόμα του, αυτό δείχνει ότι πέφτει σε μια καταστροφή από τα λόγια κάποιου ….

Και όποιος βλέπει ότι παίρνει ένα άλογο, τότε το βάζει στο στόμα του, και σταματά στο λαιμό του, τότε θα υπάρξει ατυχία, παραίσθηση, αγωνία και αναστάτωση )…

Όσο για τα αλίπαστα άλλων φαγητών, είναι απροσδιόριστα στο πρόσωπό του, και είπε ο Ιμπν Σιρίν, όποιος είδε ότι κάποιος έβαλε στο στόμα του ένα ωραίο κομμάτι γλυκό, γλυκό φαγητό, ακούει μια ομιλία που του άρεσε ή φιλήθηκε συγγενείς, και αν το αλίπαστο ήταν ένα παχύ φαγητό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

Εάν βλέπει σαν τους νεκρούς να τον προτρέπει ή να τον διδάσκει γνώση, τότε θα χτυπήσει την καλοσύνη στη θρησκεία του τόσο πολύ ….

Και όποιος βλέπει ότι δαγκώνει τον κόλπο μιας άγνωστης γυναίκας, τότε ο Φαράζ έρχεται σε αυτόν στην κοσμική του υπόθεση ….

…Ένα βουνό : ένας αδίστακτος, υποτιμημένος βασιλιάς ή κυβερνήτης, ή ένας άνθρωπος που είναι τόσο μεγάλος όσο ένα βουνό, το μήκος του, τη βραχύτητά του και το ύψος του . Και διδάσκει τον κόσμο και τον ερημίτη, και δείχνει τις υψηλές τάξεις, τα αξιοσέβαστα μέρη και τις καλές βάρκες, και ο Θεός Παντοδύναμος δημιούργησε βουνά ως μανταλάκια της γης όταν ενοχλήθηκε, όπως είναι σαν μελετητές και βασιλιάδες, επειδή κατέχουν αυτό που τα κατακόρυφα βουνά δεν κρατούν, και μπορεί να υποδεικνύουν τους στόχους και τις απαιτήσεις, επειδή αυτός που ανεβαίνει σε αυτόν δεν ανεβαίνει παρά μόνο προς αυτόν. Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα βουνό, στηρίζεται σε αυτό, ή κάθεται στη σκιά του, πλησίασε έναν αρχηγό, έγινε διάσημος γι ‘αυτόν και έφυγε μαζί του, είτε ως σουλτάνος ​​είτε ως νομικός, μελετητής που λάτρευε έναν ερημίτη, λοιπόν αν ήταν πάνω του, κάλεσε το κάλεσμα προς το Σούντα, το μέλλον της qiblah, ή ρίχτηκε από ένα τόξο στο χέρι του, επειδή η φήμη του στους ανθρώπους εκτείνεται μέχρι τη φωνή του, και τα βιβλία και οι παραγγελίες του εκτελούνται σε το μέρος στο οποίο έφτασαν τα βέλη του . Και αν αυτός που τον είδε να φοβάται τον εαυτό του ενώ ήταν ξύπνιος ήταν ασφάλεια, και αν βρισκόταν σε πλοίο, χτυπήθηκε στη θάλασσα του από δυσκολίες και εμπόδιο για το οποίο θα δωροδοκήθηκε, και η ανάβασή του πάνω του ήταν άψογη , γιατί ο Θεός Ο Παντοδύναμος είπε : «Θα πάω σε ένα βουνό που με προστατεύει από το νερό ». Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Το βουνό εκείνη την εποχή είναι αλάθητο, εκτός αν το βλέπεις σε ένα όνειρο σαν να έφυγε από ένα πλοίο σε ένα βουνό, καθώς χάνεται και χάνεται, σύμφωνα με την ιστορία του Ιμπν Νώε . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ένα άτομο που δεν ήταν ξύπνιο σε ένα πλοίο ή μια θάλασσα, σχετικά με το παράδοξο της γνώμης της ομάδας και την αποκλειστικότητα και την αίρεση, οπότε τι θα λέγατε αν είχε το τέρας των βουνών και των επτά τους, ή το πλοίο από το οποίο έφυγε στο βουνό είχε έναν δικαστή, έναν αρχηγό στη γνώση, ή έναν δίκαιο ιμάμη . Όσον αφορά την αναρρίχηση στα βουνά, είναι μια απαίτηση που ζητάει και κάτι που θέλει, οπότε ρωτάει για το τι είναι όταν ξυπνήσει, ή την ελπίδα του σε αυτήν από τη συντροφιά του Σουλτάνου ή ενός επιστήμονα, ή αντέχει σε αυτά ανάγκη ή σε ταξίδι στην ξηρά και παρόμοια . Και αν η άνοδος του ήταν σαν να ανέβαινε βουνά, σκάλες ή έναν ασφαλή δρόμο, τότε όλη η οικογένειά του θα ήταν εύκολη γι ‘αυτόν, και τα πάντα γύρω του φοβόταν . Και αν τον είχε επηρεαστεί δυσμενώς, ή ανέβηκε σε αυτόν χωρίς σκάλες, ειρήνη ή λόγο, θα φοβόταν, και το θέμα του ήταν απατηλό . Αν καταλήξει παραπάνω, θα δραπετεύσει μετά από αυτό . Και αν δίνει από τον ύπνο του χωρίς να φτάσει, ή πέσει σε ένα όνειρο, χάνεται σε αυτό που θέλει και απαγορεύεται ανάμεσα σε αυτόν και αυτό που θέλει, ή το χρέος του είναι αλλοιωμένο στη δουλειά του, και μετά κατεβαίνει από ζημιά και τραυματισμό από βλάβη, καταστροφή και θλίψη, στο βαθμό που είναι σπασμένο από τα μέλη του . Η πτώση πάνω από το βουνό και την Αλκουάδα και τα ανώτατα όρια λοφίων 0 Άνω τοίχοι και φοίνικες και δέντρα, δείχνει το παράδοξο των παραστάσεων ότι αυτό που έπεσε από αυτόν κατά την ερμηνεία του , από τον Σουλτάνο, ή τον κόσμο, ή έναν σύζυγο ή μια γυναίκα ή ένας σκλάβος ή ένας βασιλιάς ή μια δράση ή ένα γεγονός, ρωτήστε τον παρατηρητή σχετικά με το πιο σημαντικό πράγμα που βρίσκεται στην αφύπνισή του, αυτό που τον ελπίζει και τον φοβά και παρουσιάζει και τον καθυστερεί στο διαχωρισμό του από αυτόν, και την επιμονή του με τον, εάν το ξύπνημα σχηματίζεται λόγω της αφθονίας των απαιτήσεων και των συνθηκών σε αυτό, ή λόγω της αλλαγής των ελπίδων του, κρίνεται παράδοξα για αυτόν που έπεσε από αυτόν στο όνειρο σύμφωνα με τα αποδεικτικά του στοιχεία στην ερμηνεία . Η διάκριση μεταξύ των υποθέσεων του αποδεικνύεται από την έκταση των αποδεικτικών στοιχείων του, και ότι η γνώση του για την ολοκλήρωσή του για το πράγμα που ήταν πάνω του και τη δύναμή του, την αδυναμία και την αναταραχή του, μπορεί να τον οδήγησε από την πτώση του από την ξηρότητα, τη γονιμότητα, το ανώμαλο , πεδιάδα, πέτρα, άμμο, γη ή θάλασσα, ίσως επέστρεψε σε αυτό στο σώμα του κατά την πτώση Του , και υποδηλώνει πτώση σε αμαρτίες, καταπραϋντικές και υποτιμήσεις, εάν η πτώση του ήταν απόδειξη αυτού, όπως η πτώση στο θηρίο κοράκια, φίδια και αρουραίους του αρουραίου, ή βρωμιά και λάσπη, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει την εγκατάλειψη των αμαρτιών και την αποχή από αιρέσεις, εάν έφυγε από κάτι τέτοιο. Ή η πτώση του ήταν σε τζαμί ή νηπιαγωγείο, ή σε προφήτη ή νηπιαγωγείο, ή σε προφήτη ή πήρε Κοράνι, ή σε ομαδική προσευχή . Όσο για αυτό που επέστρεψε στο βουνό όσον αφορά την πτώση, την κατεδάφιση ή τον επαγγελματισμό, δείχνει την καταστροφή εκείνου που οδήγησε το βουνό πάνω του, ή την καταστροφή του ή τη δολοφονία του, εκτός αν σηκωθεί στον αέρα πάνω από τα κεφάλια της δημιουργίας , επειδή είναι ένας μεγάλος φόβος που παραμένει στον λαό από την πλευρά του βασιλιά, επειδή τα παιδιά του Ισραήλ υψώνουν το βουνό Πάνω από τους είναι σαν ένα κουβούκλιο, να φοβούνται τον Θεό για αυτούς και μια απειλή για την ανυπακοή . Όσον αφορά το τρέξιμο των βουνών, αυτό αποτελεί απόδειξη μιας συνεχιζόμενης ανάστασης, είτε ενός πολέμου που κινείται στον οποίο οι βασιλιάδες κινούνται ο ένας εναντίον του άλλου, είτε μια διαφορά και αναταραχή που συμβαίνει μεταξύ των επιστημόνων της γης σε μια δοκιμή και αγωνία , στο οποίο οι κοινοί χάνονται, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει θάνατο και πανούκλα, επειδή είναι ένα από τα σημάδια της ανάστασης, και η επιστροφή του βουνού είναι βούτυρο ή στάχτες ή βρωμιά, δεν υπάρχει καλό σε αυτό για εκείνον που έδειξε το βουνό σε αυτόν, ούτε στη ζωή του ούτε στη θρησκεία του, και αν του προστέθηκε σε αυτόν που δοξάστηκε μετά την ταπείνωση του, και ήταν ασφαλής μετά τη δυσπιστία του, και φοβόταν τον Θεό μετά την τυραννία του, επέστρεψε σε αυτό που ήταν και επέστρεψε στην πρώτη του κατάσταση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος Η δημιουργία του σκουπιδιού, όπως ισχυρίζονται, είναι αφρός νερού και ο αφρός είναι άκυρος, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος στο βιβλίο Του . Και το βουνό που έχει νερό, φυτά και πράσινο, είναι ιδιοκτησία ενός οφειλέτη . Και αν δεν υπάρχει φυτό ή νερό σε αυτό, τότε είναι ένας απίστευτος κυρίαρχος βασιλιάς, γιατί όπως και οι νεκροί, ο Θεός Παντοδύναμος ούτε τον επαινεί ούτε τον αγιάζει . Το όρθιο βουνό που δεν είναι πεσμένο είναι ζωντανό και καλύτερο από το πεσμένο, και ο πεσμένος που έχει γίνει βράχος είναι νεκρός, επειδή δεν αναφέρει τον Θεό ή δεν τον επαινεί . Και όποιος σηκώνεται σε ένα βουνό και ήπιε από τα εκατό του και άξιζε την κηδεμονία, το πήρε από έναν άντρα σκληρόκαρδο βασιλιά, και αυτό που δεν εκτιμά είναι αυτό που έπινε . Το εμπόδιο είναι μια τιμωρία και σοβαρότητα, αν πέσει από αυτό, θα επιβιώσει, και αν ανέβει, θα ανέβει και θα κυμαίνεται με κόπωση . Και οι βράχοι γύρω από το βουνό και τα δέντρα σμιλεύουν εκείνο το μέρος . Και κάθε ανάβαση είναι μια ανύψωση, κάθε πτώση είναι μια θέση, και κάθε ανάβαση υποδεικνύει ένα πρόβλημα, έτσι η κάθοδος του δείχνει μια ανακούφιση, και κάθε ανάβαση υποδεικνύει μια κατάσταση, έτσι η κάθοδος της δείχνει την απομόνωση . Και αν είδε ότι κουβαλούσε ένα βουνό και ήταν βαριά πάνω του, τότε κουβαλούσε τις προμήθειες ενός τεράστιου άνδρα ή ενός εμπόρου που τον ζυγίζει, και αν φοβάται, φοβάστε γι ‘αυτόν . Αν δει ότι έχει μπει σε μια ορεινή σπηλιά, τότε θα αποκτήσει ορθολογισμό στη θρησκεία και τις υποθέσεις του, θα αναλάβει τις υποθέσεις του σουλτάνου και θα είναι σε θέση . Εάν εισέλθει στη σπηλιά ενός βουνού σε μια σπηλιά, τότε συνωμοτεί έναν βασιλιά ή έναν απόρθητο άνδρα, και εάν ένα βουνό τον συναντήσει, θα ταξιδέψουν ή ένας αδιαπέραστο άντρα ή μια δύσκολη υπόθεση ή μια δύσκολη και σκληρή γυναίκα θα συναντηθούν αυτόν, και αν δει ότι έχει ανέβει στο βουνό, τότε το βουνό είναι ο στόχος της ζήτησής του, όσο ανέβηκε, μέχρι να ισοπεδώσει πάνω του . Κάθε ανάβαση που βλέπει ένα άτομο, ή ένα εμπόδιο, ένας λόφος, μια στέγη κ.λπ., πρέπει να αποκτήσει αυτό που απαιτείται από την εξάλειψη της ανάγκης που θέλει και η ανάβαση είναι ίση, δυσκολία και κανένα καλό σε αυτό . Εάν βλέπει ότι κατέβηκε από έναν λόφο, ένα παλάτι ή ένα βουνό, τότε το θέμα που ζητάει μειώνεται και δεν εκπληρώνεται, και όποιος βλέπει ότι κατεδαφίζει ένα βουνό, τότε χάνεται ένας άνθρωπος, και όποιος βλέπει ότι είναι ενδιαφέρεται να αναρριχηθεί σε ένα βουνό ή να το εξασκήσει, τότε αυτό το βουνό ήταν ένας στόχος στον οποίο ανεβαίνει, και αν είναι πάνω του επιτυγχάνει την ελπίδα του. Αν πέσει από αυτόν, η κατάστασή του θα αποβληθεί . Και η αξιέπαινη ανάβαση στο βουνό είναι να σταματήσει σε αυτό όπως κάνει εκείνος που ανεβαίνει στο βουνό . Και όλο το υψόμετρο είναι αξιέπαινο, εκτός αν είναι επίπεδο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Θα τον φορτώσω ανάβαση .~…

…Ο αρουραίος είναι ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει πάρει έναν αρουραίο, ή ένας αρουραίος μπαίνει σε αυτόν, μετακινείται από τη χώρα του, και αν έχει μια περιουσία, το πουλάει . Και όποιος βλέπει τον αρουραίο στο σπίτι του ή στο σπίτι των άλλων, ας προστατεύσει το σπίτι από κλέφτες . Και όποιος είδε ότι τρώει κρέας αρουραίου, θα επιπλήξει ένα ανήθικο άτομο . Και ο αρουραίος υποδηλώνει ένα πέπλο κλέφτης, και βλέποντας τον αρουραίο σημαίνει ανηθικότητα, βλάβη, σύζυγοι και παιδιά. Εάν ένας εχθρός δραπετεύσει από αυτόν, τον πιάνει . Το όραμά του δείχνει επίσης ταπείνωση και αποστροφή . Και όποιος τρώει το κρέας του σε ένα όνειρο λαμβάνει μια πρόβλεψη από απαγορευμένη ….

…Και αν του δόθηκε ένα κομμάτι ψωμί και το έφαγε, δείχνει ότι η ζωή του τελειώνει και η ζωή του έχει λήξει, και ειπώθηκε : Μάλλον, αυτό το όραμα δείχνει μια καλή ζωή . Αν πάρει ένα δάγκωμα, είναι ένας άπληστος άνθρωπος ….

…Σκορπιός : Είναι μεταμορφωμένος και είναι ένας τέλειος άνθρωπος που σκοτώνει μερικούς από τους συγγενείς του και αν βλέπει σαν ένας σκορπιός να καίγεται με φωτιά, τότε ο εχθρός του θα πεθάνει . Αν δει ότι έχει πάρει έναν σκορπιό και τον ρίξει στη γυναίκα του, τότε διαπράττει μια ανήθικη πράξη και η πιο σκληρή εχθρότητα είναι . Και ειπώθηκε ότι ένας σκορπιός είναι χρήματα, και η θανάτωσή της είναι χρήματα που πηγαίνουν από αυτόν και στη συνέχεια επιστρέφουν σε αυτόν, και το δάγκωμα της είναι χρήματα που δεν έχουν επιβίωση . Εάν βλέπει έναν σκορπιού στο παντελόνι του, δείχνει τη διαφθορά της γυναίκας του, και επίσης εάν την δει στο κρεβάτι του, και αν δει ότι κατάπιε έναν σκορπιό, τότε οδηγεί κρυφά στον εχθρό του . Αν βλέπει σκορπιού στο στομάχι του, τότε είναι εχθροί του από τους συγγενείς του. Αν τρώει σάρκα σκορπιού επί τόπου, λαμβάνει απαγορευμένα χρήματα από έναν εχθρό ενός νηματώδους λόγω κληρονομιάς ή κάτι άλλο . Το αγκάθι του σκορπιού, η γλώσσα του ανθρώπου που κουτσομπολεύει και ο σκορπιός στο πρωτότυπο, είναι ένας εχθρός που δεν αλλάζει λόγω της βρωμιάς της γλώσσας του, και όλα τα επιβλαβή έντομα είναι εχθροί όσο και οι ατυχίες τους ….

…Εάν το δάγκωμα βυθίστηκε σε ένα όνειρο από ένα φίδι, έναν σκορπιό ή άλλα πράγματα, αυτό δείχνει ότι υπάρχει κάτι λάθος με αυτό ….

…Και τα μαλλιά στο δάγκωμα : είναι θλίψη και δυσκολία, και το γλείψιμο των δακτύλων είναι λίγο καλύτερο από το είδος του φαγητού που γλείφτηκε ….

…Ένα δάγκωμα εντόμου Εάν ένα έντομο σε δαγκώνει σε ένα όνειρο, αυτό προβάλλει ανθρώπους και δύσκολες μέρες . Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν ότι ένα έντομο την τράβηξε, αυτό προφητεύει τη θλίψη και την απογοήτευση λόγω της υπερβολικής εμπιστοσύνης της στους ανθρώπους ….

…Al-Kalb : Η ερμηνεία της διέφερε. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι σκλάβος και λέγεται ότι είναι ένας ανόητος τύραννος που γαβγίζει . Και τα λιοντάρια είναι αραβικά, και είναι ένας αδύναμος εχθρός με λίγη ιπποσύνη, και ο σκύλος είναι μια άθλια γυναίκα, οπότε αν το δάγκωμα του μισεί από αυτήν, και εάν ένας σκύλος σκίζει τα ρούχα του, τότε ένας μέσος άντρας σκίζει την εμφάνισή του . Και από την κατανάλωση του κρέατος ενός σκύλου, εμφανίστηκε σε έναν εχθρό που χτύπησε από τα χρήματά του, και έπινε το γάλα του με φόβο και από ένα σκυλί που απορροφά, έτσι ο σκύλος εκείνη τη στιγμή είναι φίλος για να ζητήσει βοήθεια και να ζητήσει βοήθεια από αυτό , και ο σκύλος δείχνει προς τον φύλακα. Και αν είχε έναν εχθρό ή έναν αντίπαλο που τον καταράστηκε, ή τον καταπίεζε, και αν είχε έναν σκλάβο που τον πρόδωσε, ή έναν φύλακα της προδοσίας του, και αν αυτό ήταν σε περίοδο πείνας, πήρε κάτι από αυτόν, τότε την έκταση του δαγκώματος και τον πόνο του θα το έπαιρνε . Και ο σκύλος είναι μια άθλια γυναίκα κακών ανθρώπων . Κουτάβι : γεννημένος αξιαγάπητος, μαύρο κουτάβι Saddh στην οικογένειά του . Και το λευκό της πίστης του, και ειπώθηκε ότι το κουτάβι του σκύλου είναι μπάσταρδος, ένας άντρας του οποίου οι άνθρωποι είναι ανόητοι από την πορνεία, και ο σκύλος είναι ανόητος, και ένα σκυλί βοσκής είναι χρήματα που λαμβάνει από έναν αρχηγό, και ο σκύλος είναι άδικος εχθρός, και το καλά καθορισμένο σκυλί υποστηρίζει τον ιδιοκτήτη του έναντι των εχθρών του, αλλά είναι άθλιος και δεν έχει ιππασία . Λέγεται ότι ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος επιτυγχάνει δύναμη και επάρκεια στη ζωή, και μερικοί από αυτούς είπαν : Στην ερμηνεία, τα σκυλιά είναι ενδεικτικά βλάβης, δυστυχίας και ασθένειας . Και ο εχθρός, εκτός από ένα μέρος, και αυτός είναι αυτός που παίρνει παιχνίδια και καυγά, γιατί δείχνει να ζει με ευχαρίστηση και ευχαρίστηση, και το σκυλί νερού είναι μια ψεύτικη ελπίδα και κάτι που δεν εκπληρώνεται . Και όλοι οι τύποι σκύλων δείχνουν κακία . Και αφηγήθηκε ότι ο Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είδε στον ύπνο του το έτος της κατάκτησης μεταξύ της Μέκκας και της Μαδίνας, ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, ήρθε από τη Μέκκα μεταξύ του σύντροφοι, έτσι ένα σκυλί βγήκε πάνω τους, και όταν την πλησίασαν, ξαπλώθηκε ανάσκελα, και όταν οι γιατροί της έτρωγαν με γάλα . Αφηγήθηκε τα οράματά του στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και είπε : Ο σκύλος τους πήγε, και δέχτηκε ένα dirham, και σας ζητούν τους συγγενείς σας ενώ συναντάτε μερικούς από αυτούς, και εάν εσείς γνωρίστε τον Abu Sufyan bin Harb, μην τον σκοτώσετε . Και όποιος μετατρέψει ένα σκυλί, ο Θεός του δίδαξε μια μεγάλη γνώση και στη συνέχεια το έκλεψε από αυτό, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Και πες τους τα νέα για αυτόν που έχει έρθει, και θα χωριστούμε από αυτούς ». Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε ότι ο κόλπος της συζύγου του είχε δύο σκυλιά να σκαρφαλώνουν, οπότε διηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Αυτή είναι μια γυναίκα που ήθελε να ξυρίσει, γι ‘αυτό ζήτησε τη άλκη, οπότε τον έκοψε με ένα ζευγάρι ψαλιδιού, και ο άντρας ήρθε στο σπίτι του και ψηλάφησε τον κόλπο της γυναίκας του, και βρήκε το ψαλίδι ίχνος ….

…Και το δάγκωμα στα πρόσωπα όσων βλέπει ότι έχει δαγκώσει κάποιον με αγάπη και στοργή, τότε αυτό δείχνει αύξηση της αγάπης του στην καρδιά του, και αν τον δαγκώσει με θυμό και μίσος, τότε δείχνει έναν κίνδυνο που παίρνει στο εργασίες και δουλειές λόγω του δαγκώματος του ….

…Τα μήλα σε ένα όνειρο υποδηλώνουν παιδιά, και όμορφα πρόσωπα, και μήλα όσο και αυτός που τον βλέπει, αν είναι κυβερνήτης, τότε τα μήλα είναι ιδιοκτησία του, και αν είναι έμπορος, τότε τα μήλα είναι το εμπόριο του και αν είναι άροτρο, τότε τα μήλα είναι δικά του . Είπε : Τα γλυκά μήλα είναι διατροφικά τρόφιμα και απαγορεύονται τα ξινά μήλα . Ο Σουλτάνος ​​έριξε ένα μήλο που είναι ο αγγελιοφόρος της ελπίδας και το κατήγγειλε . Και η μηλιά είναι ένας πιστός άνθρωπος που είναι κοντά στους ανθρώπους, οπότε όποιος βλέπει ότι φυτεύει μια μηλιά μεγαλώνει ένα ορφανό . Και όποιος είδε ότι έτρωγε ένα μήλο, θα είχε ό, τι δεν βλέπουν οι άνθρωποι, και αν το πήρε, θα έπαιρνε χρήματα από έναν έντιμο άνθρωπο με καλό έπαινο . Τα μήλα αριθμούνται για λίγα dirham . Εάν μύριζε ένα μήλο σε ένα τζαμί, τότε θα παντρευόταν, και αν μια γυναίκα μύριζε ένα μήλο σε μια συγκέντρωση πανηγυρισμών τότε έγινε γνωστός και αν το έφαγε σε μια γνωστή τοποθεσία, θα γέννησε καλός γιος . Και το δάγκωμα των μήλων Nawal είναι καλό και κέρδος και κέρδος . Τα μήλα αντιπροσωπεύονται από φίλους και αδέλφια, και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι τρώει μήλα, τότε εμφανίζεται ένας εχθρός . Και ένα ξινό μήλο είναι ένα σημάδι απόσπασης της προσοχής, της βλάβης και της φρίκης . Και η μηλιά δείχνει πανικό ….

…Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι διαιρεί κάτι χωρίς τη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη του, τότε η ερμηνεία του για το καλό και το κακό στρέφεται προς αυτόν, και το δάγκωμα στο πράγμα έχει δύο πλευρές, αν είναι σαν μια σύλληψη για κάτι που δεν έχει αποτέλεσμα, τότε δεν είναι ο Mahmood, και αν υπάρχει αποτέλεσμα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό . ~…