…Ο περιορισμός, για τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Ο πιο αγαπημένος από τον δίσκο είναι η ανταμοιβή, και ο περιορισμός είναι μια σταθερά στη θρησκεία . Αν είναι από ασήμι, τότε ισχύει για το ζήτημα του γάμου, και αν είναι από το μηδέν, είναι σταθερό στο θέμα του κάτι δυσάρεστο . Και αν ήταν κατασκευασμένο από μόλυβδο, τότε παραμένει σε θέμα αδυναμίας και αδυναμίας . Και αν ήταν εγκυμοσύνη, τότε είναι σταθερότητα στη θρησκεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και κρατήστε το σχοινί του Θεού . Και αν είναι από ξύλο, τότε είναι απόδειξη υποκρισίας . Αν είναι από ένα κουρέλι ή ένα νήμα, τότε είναι ένα μέρος σε ένα θέμα που δεν έχει χρόνο . Και αν το άτομο που είναι δεσμευμένο είναι θρησκευτικό πρόσωπο ή σε τζαμί, τότε είναι η επιμονή του να υπακούει στον Θεό Παντοδύναμο, και αν έχει εξουσία και είδε με αυτό το να φοράει σπαθί, τότε είναι η επιμονή του να υπακούει στον Θεό Παντοδύναμος . Και αν ήταν από τα παιδιά αυτού του κόσμου, τότε είναι σταθερός στον χυμό του . Ο περιορισμός για τον ταξιδιώτη αποτελεί εμπόδιο στο ταξίδι του και για τους εμπόρους τις αποσκευές ενός λιονταριού που τηρούν . Αυτό που ανησυχεί είναι η επιμονή της ανησυχίας του . Και ο ασθενής έχει τη διάρκεια της ασθένειάς του . Όποιος πιστεύει ότι είναι δεσμευμένος για χάρη του Θεού, τότε θα αγωνιστεί σκληρά για τα παιδιά του και θα τηρήσει αυτά . Εάν βλέπει ότι είναι δεσμευμένος σε μια πόλη ή σε ένα χωριό, τότε είναι ο έποικος του. Εάν βλέπει ότι είναι συνδεδεμένος σε ένα σπίτι, τότε πάσχει από μια γυναίκα . Εάν βλέπει τον περιορισμό στενό, τότε το θέμα είναι αυστηρότερο γι ‘αυτόν . Και ο περιορισμός των ευχαριστημένων θα συνεχιστεί και θα αυξήσει την ευχαρίστησή του . Και αν το δεσμευμένο είδε ότι είχε αυξήσει έναν άλλο περιορισμό, εάν ήταν άρρωστος, τότε θα πέθαινε σε αυτό . Παρόλο που ήταν στη φυλακή, φυλακίστηκε πολύ . Και όποιος βλέπει ότι είναι δεμένος με ένα δέντρο, είναι κλειδωμένος στο θέμα ενός υποκριτικού άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι είναι δεσμευμένος φορώντας πράσινα ρούχα, τότε το ανάστημά του είναι θέμα θρησκείας και η απόκτηση ανταμοιβής μεγάλου κινδύνου, ακόμη και αν είναι λευκό, τότε το ανάστημά του είναι θέμα γνώσης, νομολογίας, ομορφιάς και ομορφιά . Αν είναι κόκκινο, τότε η στάση του είναι θέμα διασκέδασης και χαράς . Και αν είναι κίτρινο, τότε η στάση του είναι σε ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι δεσμεύεται από μια χρυσή αλυσίδα, περιμένει χρήματα που του έχουν πάει . Αν δει ότι είναι δεμένος σε ένα παλάτι με μπουκάλια, τότε συνοδεύει μια όμορφη γυναίκα και η συντροφιά της συνεχίζεται μαζί του . Και αν ήταν σε ταξίδι, έμεινε εξαιτίας μιας γυναίκας . Και όποιος βλέπει ότι συνδέεται με άλλο άτομο σε μια αλυσίδα, δείχνει την απόκτηση μιας μεγάλης αμαρτίας, για την οποία φοβάται την εκδίκηση του σουλτάνου . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και θα δείτε εγκληματίες μια μέρα, δεμένες με χειροπέδες ». Λέγεται ότι ο περιορισμός ήταν αρχικά γήρανση και φτώχεια . Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο περιορισμός δείχνει ταξίδια, γιατί αλλάζει το βάδισμα ….

…Είναι σε ένα όνειρο η φήμη του ανθρώπου και η μνήμη του . Και όποιος βλέπει ότι υψώνει τη φωνή του, τότε έχει εξουσία πάνω σε έναν λαό, με απαράδεκτο τρόπο, και αν δει ότι ακούει τη φωνή ενός ατόμου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν η φωνή ενός ατόμου ακούγεται από ορισμένα ζώα, αυτό δείχνει πολλά οφέλη, ειδικά εάν η ομιλία αφορά κάτι που αγαπά ή εάν αυτό που λέγεται είναι αλήθεια . Εάν υψώσει τη φωνή του πάνω από τη γνώμη ενός επιστήμονα, διαπράττει αμαρτία . Και η αδύναμη φωνή, η δόξα και ο φόβος . Μια απαλή φωνή ταπεινά . Και η πίστη και η αστυνομία, εάν η φωνή τους είναι κρυμμένη ή αδύναμη, είναι απομονωμένες . Ο ήχος των dirhams είναι μια δοκιμασία μεταξύ εκείνων που τους νίκησαν μεταξύ των βασιλιάδων. Η ακρόασή τους είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης, η ακρόαση των δηναρίων με χαρά τα νέα, η ακρόαση των κακών ειδήσεων για τα χρήματα, και ειπώθηκε : Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Και οι ήχοι των θηρίων είναι ανησυχίες και φόβοι . Ο ήχος ενός προβάτου σε ένα όνειρο είναι δικαιοσύνη από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Και η φωνή του Αιγόκερω και του κριού είναι ευχαρίστηση, γονιμότητα και καλή . Η απομάκρυνση των ευκαιριών για λήψη δώρου από έναν αξιότιμο άνδρα ή έναν γενναίο στρατιώτη . Και προσευχή γαϊδουριού για τους καταπιεστές . Και η φωνή ενός μουλαριού μιλάει και υποψιάζεται . Και ο διάλογος των μόσχων, των ταύρων και των βοοειδών, μια εμφάνιση καταπραϋντικής . Και η επιθυμία της καμήλας είναι κόπωση και το υπέροχο ταξίδι είναι σαν το Χατζ και το τζιχάντ . Και η βρυχηθμός του λιονταριού χάνεται, και απειλεί, κύρος και φόβο για έναν άδικο κυβερνήτη . Και ο γαβγμός του σκύλου είναι τύψεις, ανυπακοή και αγωνίζεται στην καταπίεση, και λέξεις που δεν σημαίνουν . Και η φωνή του τσίτα, του Ντάλαλ και του Μπατρ . Και ο Χάντελ Αλ Χαμάμ είναι ο Νώε ή ο Νίκα, ή μια γυναίκα, ένας έντιμος και μεταμφιεσμένος μουσουλμάνος αναγνώστης . Και ο ήχος του γάντζου είναι χρήσιμες λέξεις, ή ακούγοντας το Κοράνι, ή ένα κήρυγμα από έναν ιεροκήρυκα . Και ο βάτραχος φλερτάρει ή οι φωνές των φρουρών ή μπαίνουν στο έργο ενός επιστήμονα, και ειπώθηκε : Είναι άσχημο . Και το φίδι σφυρίζει: μάχη, απόπειρα, προειδοποίηση και απειλή και καταδίκη από εχθρό . Meow Pussycat φασαρία και κουτσομπολιό, συκοφαντία και Lamaze . Και ο Naeem the Mouse είναι μια συνάντηση και εξοικείωση με τα προς το ζην, και βλάβη από έναν ανήθικο άντρα νικάμπ ή κλοπή . Και ο Gham Al-Dabi είναι νοσταλγικός για την πατρίδα . Το ουρλιαχτό ενός λύκου είναι μια προειδοποίηση για κλοπή . Η φωνή της αλεπούς είναι μια προειδοποίηση να φύγει και να κινηθεί, και να ντροπιάσει έναν ψεύτη . Και ο Awaah Ibn Awi είναι σημαντικά πράγματα στο καλό και το κακό . Και η φωνή του χοίρου κέρδισε τους πλούσιους και ανόητους εχθρούς . Οι διασταυρούμενοι μισούσαν τον ήχο του νερού, τα παγώνια και τα κοτόπουλα, και είπαν : Είναι αυτά και θλίψη . Και ο ήχος του κοράκι χωρίζει και νεκρολογία . Και κάθε άσχημος ήχος που ακούει είναι μνησικακία, και μια καλή φωνή είναι απόλαυση και χαρά . Δείτε επίσης τηλέφωνο ….

…Όσον αφορά τη βλέννα : όποιος το βλέπει σαν να έχει βλέννα . Επειδή εκπληρώνει το χρέος του, ή σώζει από αυτούς, ή επιτρέπει σε έναν κόσμο να κάνει κάτι που έχουν κάνει . Λέγεται ότι η βλέννα ήταν ο οδηγός του αγοριού, όπως και η απόδειξη ότι το μουνί δημιουργήθηκε από τη βλέννα του λιονταριού . Και όποιος βλέπει ότι οδηγείται στο έδαφος, θα γεννηθεί μια κόρη . Αν έβλεπε σαν να παραβίαζε τη γυναίκα του, θα μείνει έγκυος και θα γεννήσει έναν γιο . Και αν δει τη γυναίκα του να αποβάλλει, θα γεννήσει έναν γιο ή θα απογαλακτιστεί ένας νέος γιος, και όποιος κάνει σεξ στο σπίτι ενός άνδρα, παντρεύεται μια γυναίκα από αυτό το σπίτι, είτε επιτρέπεται είτε απαγορεύεται . Αν κολλήσει στο κρεβάτι ενός άνδρα, τότε προδίδει τη γυναίκα του. Αν κολλήσει στο μαντήλι του, τον προδίδει στον υπηρέτη του. Εάν βλέπει ότι πένθος, και μια γυναίκα παίρνει τον μύτη του, τότε τον εξαπατά και τον αντέχει . Εάν βλέπει σαν να πλένει τη βλέννα κάποιου άλλου, τότε ένας άντρας εξαπατά τη σύζυγό του, και προσπαθεί να τον καλύψει, και όχι να το κρύψει . Αν δει ότι έτρωγε το δικό του μύτη, τρώει τα χρήματα του γιου του . Και αν έφαγε τη βλέννα κάποιου άλλου, έφαγε τα χρήματα του γιου του άλλου . Εάν βλέπει σαν να έχει μύτη στη μύτη του, τότε τα οράματά του δείχνουν το κορδόνι της γυναίκας του . Και αν είδε σαν φτερνίζονταν και ένα ζώο βγήκε από τη μύτη του, αποδίδεται σε αυτό ένα άλλο παιδί . Αν το εξωτερικό ήταν λιοντάρι, τότε ήταν γιος ενός κλέφτη . Αν ήταν περιστέρι, τότε μια αγαπημένη κόρη . Αν δει τη βλέννα του να ρέει, χτυπάει παιδιά σαν κι αυτόν, και αν δει ένα άτομο με βελονιά στο ένδυμά του, θα το συνδέσει με έναν γάμο ….

…Al-Nimr : Η πορεία του λιονταριού τρέχει, και είναι επίσης ένας φαύλος, εκδικητικός και μυστικός άνθρωπος, όταν είναι από μόνος του ένας προδοτικός και προδοτικός εχθρός και ένας φαινομενικός εχθρός, και ειπώθηκε ως άδικος Σουλτάνος ​​και η τίγρη τρέχει επίσης πορεία της λιονταρίνας . Και η είσοδος της τίγρης, η είσοδος ενός λαϊκού άνδρα και η κατανάλωση της σάρκας του λέγεται ότι ήταν το κεφάλι ….

Και όποιος πιστεύει ότι οδήγησε μια τίγρη ή την απομάκρυνε ή νίκησε την τίγρη ή νίκησε την τίγρη ή την χτύπησε από την τίγρη δεν του αρέσει ή κάτι παρόμοιο, τότε η ερμηνεία αυτού είναι σαν την ερμηνεία του λιονταριού, καθώς και εκείνου που πιστεύει ότι οδήγησε μια αρκούδα ή την απομάκρυνε ή την ανάμιξε, τότε η ερμηνεία της είναι σαν την ερμηνεία των υπόλοιπων λιονταριών

…Το θηλυκό είναι το μέρος του φυτού μαλλιών . Τα δύο θηλυκά μπορεί να αναφέρονται στους συζύγους, τους γονείς ή τα φρύδια στην πόρτα . Ίσως δείχνει τη σακούλα χρημάτων, ή τους κηδεμόνες που δεν ισχύουν να παντρευτούν εκτός από αυτούς . Ίσως οι όρχεις έδειξαν το ρόδι . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του έχουν κοπεί, ή ότι δεν τους αρέσει, τότε οι εχθροί του θα κερδίσουν τη νίκη πάνω του όσο έχει αποκτήσει από τους όρχεις του . Και ειπώθηκε : Μόνο αρσενικά γεννιούνται σε αυτόν . Και ειπώθηκε : Κληρονομεί χρήματα από χρήματα αίματος . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του έχουν μεγαλώσει γι ‘αυτόν, θα συντηρηθεί, έτσι ώστε οι εχθροί του να μην φτάσουν άσχημα . Και ειπώθηκε : Υπάρχουν πολλά θηλυκά παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του βρίσκονται στα χέρια των εχθρών του, οι εχθροί του θα τον φτάσουν τόσο πολύ . Οι όρχεις μπορεί να υποδεικνύουν γυναίκες συγγενείς, όπως δύο αδελφές, δύο κόρες, δύο συζύγους ή μια μητέρα και θεία, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά είναι ένα ατύχημα σε ένα από αυτά . Αν είδε τους όρχεις του σπασμένους, αν είχε δύο ασθενείς, πέθανε και αν είχε δύο συζύγους, πέθαναν ή τους άφησαν . Οι όρχεις μπορεί να υποδεικνύουν τα χρήματα, και αν τα βλέπει να κόβονται, τότε απαιτείται με χρήματα που του πήρε δύο χιλιάδες ή διακόσια ή δύο δηνάρια, και αν δεν είχε κάτι τέτοιο, ο απόγονος του θα κοπεί μακριά, και η διαβίωσή του δεν ήταν δυνατή, και η ευλογία του Θεού λήφθηκε από αυτόν . Και όποιος βλέπει τον αριστερό όρχι του να εξάγεται από αυτόν, το παιδί του θα πεθάνει, και δεν έχει γεννηθεί κανένα παιδί, και αν δει ότι το έδωσε με καλοσύνη από αυτόν, τότε θα γεννηθεί ένα παιδί σε αυτόν . Και οι όρχεις μπορεί να υποδηλώνουν αναζήτηση και κινήσεις . Ο όρχεις δείχνει τι κοιμάται ένα άτομο από το κρεβάτι του ή το μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι του . Εάν η γυναίκα βλέπει ότι έχει δύο γυναίκες, μπορεί να έχει συλλάβει δίδυμα . Και αν ένας άντρας δει ότι οι όρχεις του έχουν αποκοπεί από μια ασθένεια με νόσο λιονταριού ή αλεπούς, και ίσως διαζύγη τη σύζυγό του, πούλησε τη δούλη του, έχασε τα παιδιά του, χώρισε, τον σάκο του ή την τσάντα του και έχασε χρήματα, και αν ήταν εξωφρενικό, το βάρος του θα σταματούσε ….

…Αν γύριζε την προσευχή, αυτό σήμαινε την απληστία του ιδιοκτήτη του . Αν έδινε προσοχή σε κάτι που θα τον φοβόταν, όπως η παραβολή ενός ζωντανού ή ενός λιονταριού . Αυτό είναι απόδειξη προσοχής από τη γυναίκα και τα παιδιά . Η περιστροφή στην προσευχή υποδηλώνει τη φιλοδοξία για τον κόσμο και το στολίδι του, απομάκρυνση από το μέλλον και κλίση με πάθη ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε τη γούνα) Η εμφάνιση της δύναμης και η γούνα των λιονταριών, του σαββατοκύριακου και των αλεπούδων δεν είναι Μαχμούντ επειδή αποδίδονται στο σκοτάδι και μπορεί να υποδηλώνει την εμφάνιση ενός λιονταριού ….

…Ο Ibn Sirin είπε ότι το όραμα του λιονταριού ερμηνεύεται από έναν ισχυρό και πολύ ισχυρό εχθρό, και όποιος βλέπει ότι πολεμά το λιοντάρι, δείχνει μια διαμάχη με έναν εχθρό που έχει κυριαρχία πάνω του και ο οποίος είναι νικητής επειδή είναι δύο τύποι ….

…Και όποιος το είδε ότι είχε βρει το κεφάλι ενός λιονταριού κυβερνούσε αν ήταν κατάλληλος για αυτό ….

…Και ο Jaber al-Maghribi είπε ότι ένα όραμα για τα λιοντάρια ερμηνεύεται από τον σουλτάνο και τη λέαινα από τη γυναίκα, όποιος βλέπει ότι αρμέγει το λιοντάρι, εάν είναι στην υπηρεσία του σουλτάνου, τότε προχωρά με τα χρήματά του και αν είναι έμπορος, τα χρήματά του αυξάνονται και αν είναι κοινός, τα κέρδη του αυξάνονται και αν μια γυναίκα βλέπει ότι μεγαλώνει γιο λιονταριού, τότε είναι μαία ή μαία για τον γιο του σουλτάνου, ακόμα κι αν αυτό είναι ένας άντρας Θα ήταν χορηγός ή εγγυητής του ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι βρήκε κάτι από τα μέλη του λιονταριού, ή ότι κάποιος του έδωσε αυτό, τότε δείχνει ότι ένας εχθρός πήρε χρήματα σε αυτό το βαθμό ….

…Και όποιος βλέπει ένα λιοντάρι ως ένδειξη στο σπίτι του, τότε θα υποφέρει από άνεση, καλοσύνη και μεγάλη διάρκεια ζωής, και αν υπάρχει ένας ασθενής σε αυτό, το δείχνει αυτό και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει από το δέρμα του λιονταριού, τα οστά, σάρκα, νεύρο, εγκέφαλο ή τρίχα κάτι, τότε θα υποστεί κληρονομιά ….

…Και όποιος είδε ότι το λιοντάρι τον γλείφτηκε και τα χέρια του, αυτό δείχνει το στοχασμό του για την ευθύτητα και την εγγύτητά του στον σουλτάνο, και το ρητό ακούγεται από αυτόν και θα πάρει καλό και θα επωφεληθεί από αυτόν και θα αυξήσει την ευλογία του λιονταριού και τα μαλλιά, τα οστά και η σάρκα του κατακλύζονται με χρήματα είτε από την πλευρά του σουλτάνου είτε από την πλευρά του εχθρού ….

…Και όποιος βλέπει ότι πίνει γάλα από αγνές αγελάδες, πρόβατα ή καμήλες, τότε θα κερδίσει πλούτο και βιοπορισμό που είναι επιτρεπτό και έμφυτο στη θρησκεία. Και όποιος βλέπει ότι πίνει γάλα με νερό, τότε είναι απαράδεκτο χρήμα στη θρησκεία, και αν είναι μολυσμένο με αίμα, τότε είναι απαγορευμένα χρήματα που τον βαρύνουν από την εργασία ενός κυβερνήτη. Η διαβίωσή του και η γονιμότητα του σπιτιού του, και όποιος είδε ότι έπινε ξινό γάλα, τότε παρείχε απαγορευμένα χρήματα, και ίσως ήταν στενοχωρημένος και λυπημένος, και όποιος είδε ότι έπινε βουτυρόγαλα και άφησε το καθαρό ειλικρινές, τότε θα αρρωσταίνουμε και τρώμε το απαγορευμένο, και ίσως αυτός ήταν ο ιδιοκτήτης μιας αίρεσης, και όποιος είδε ότι έτρωγε ξινό γάλα, τότε είναι αμφιλεγόμενος για τη θρησκεία και αμφιβάλλει γι ‘αυτό και είπε χρήματα τον πλήττει και όποιος βλέπει ότι πίνει γάλα από το γάλα, επειδή το καμήλα και το αγελαδινό γάλα είναι χρήματα από την εξουσία του Σουλτάνου, και το ένστικτο στη θρησκεία, και το γάλα του ρακούν είναι ένα καλό όνομα μεταξύ των ανθρώπων, και το γάλα γαϊδουριού αν είναι κατάλληλο, τότε εύκολη ασθένεια, και αν είναι βάναυση, τότε θα σε χάσουμε από τη θρησκεία, και το γάλα του σκύλου είναι ένας μεγάλος φόβος, και το γάλα του λιονταριού είναι τραυματισμός, εκτός αν είναι ελπίδα και γάλα. Η ύαινα είναι μια γυναίκα που προδίδει κάποιον που είδε και τον πρόδωσε. , και το γάλα του λύκου είναι φόβος ή εξαπάτηση από ένα wo άντρας, και το γάλα της βιξίνης είναι μια θεραπεία για την ασθένεια και τη θλίψη τους, και το γάλα της τίγρης είναι μια εκδήλωση εχθρότητας, και το γάλα της γυναίκας είναι εγκλεισμός και αγωνία που επηρεάζει τις θηλάζουσες και θηλάζουσες μητέρες…