…Το δάγκωμα είναι κακία ή κακία στο όνειρο . Και ειπώθηκε : Το δάγκωμα δείχνει υπερβολική αγάπη για όποιον είναι δαγκωμένο και μπορεί να υποδηλώνει αγωνία . Και όποιος βλέπει ένα άτομο να δαγκώνει τα δάχτυλά του, τότε εκδικείται, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Δαγκώστε τα δάχτυλά σας από θυμό ). Και όποιος είδε ότι είχε δαγκώσει τα δάχτυλά του, θα το μετανιώσει, και ειπώθηκε : Είναι άδικο γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και την ημέρα που δαγκώνει ο καταπιεστής στα χέρια του ). Και το δάγκωμα αν βγαίνει από αυτό . Το αίμα είναι μια δοκιμασία στην αμαρτία και το δάγκωμα είναι υπερβολική οργή . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος τον δαγκώνει, θα λάβει ευχαρίστηση και χαρά στην πρώιμη ζωή του ….

…Όσον αφορά τα μυρμήγκια, ερμηνεύονται σύμφωνα με όσα είπε ο μεγάλος αριθμός μυρμηγκιών ….

…Δαγκώματα : Παιδί, κακία ειπώθηκε . Και ειπώθηκε ότι το δάγκωμα δείχνει υπερβολική αγάπη για κάθε άνθρωπο ή για κάποιον άλλο . Εάν ένα άτομο δαγκώσει και αίμα βγει από αυτόν, η αγάπη θα είναι στην αμαρτία . Εάν δαγκώσει το δάχτυλό του, διακινδυνεύουν τη θρησκεία του ….

…Το δάγκωμα αυτού του ονείρου αντιπροσωπεύει ατυχία . Περιλαμβάνει την επιθυμία ακύρωσης μιας πράξης που υπερβαίνει το πεδίο της ακύρωσης . Είναι επίσης δυνατό να υποστούν απώλειες από έναν εχθρό ….

…Όσον αφορά το δάγκωμα, όποιος βλέπει ότι έχει δαγκώσει ένα άτομο ενός είδους αγάπης, τότε αυξάνει την αγάπη του, και αν είναι χωρίς αγάπη, δείχνει το μίσος του γι ‘αυτόν ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει ένα καυτό κορδόνι στο στόμα του, αυτό δείχνει ότι πέφτει σε μια καταστροφή από τα λόγια κάποιου ….

Και όποιος βλέπει ότι παίρνει ένα άλογο, τότε το βάζει στο στόμα του, και σταματά στο λαιμό του, τότε θα υπάρξει ατυχία, παραίσθηση, αγωνία και αναστάτωση )…

Όσο για τα αλίπαστα άλλων φαγητών, είναι απροσδιόριστα στο πρόσωπό του, και είπε ο Ιμπν Σιρίν, όποιος είδε ότι κάποιος έβαλε στο στόμα του ένα ωραίο κομμάτι γλυκό, γλυκό φαγητό, ακούει μια ομιλία που του άρεσε ή φιλήθηκε συγγενείς, και αν το αλίπαστο ήταν ένα παχύ φαγητό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

Εάν βλέπει σαν τους νεκρούς να τον προτρέπει ή να τον διδάσκει γνώση, τότε θα χτυπήσει την καλοσύνη στη θρησκεία του τόσο πολύ ….

Και όποιος βλέπει ότι δαγκώνει τον κόλπο μιας άγνωστης γυναίκας, τότε ο Φαράζ έρχεται σε αυτόν στην κοσμική του υπόθεση ….

…Μυρμήγκια : πολλά, έτσι στρατολογήθηκαν, και τα βλέποντας στο κρεβάτι είναι παιδιά, και βλέποντας τα μυρμήγκια να δείχνουν το ίδιο οραματισμό, και ειπώθηκε ότι σχετίζονται με αυτόν, και ειπώθηκε ότι η έξοδος των μυρμηγκιών από την τρύπα τους είναι μια θλίψη, και βλέποντας τα μυρμήγκια στον ασθενή να πεθάνει, και να γνωρίζουμε τα λόγια των μυρμηγκιών είναι εντολή, για την ιστορία του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν. Και όποιος βλέπει μυρμήγκια μπαίνει στο σπίτι του με φαγητό . Τα καλύτερα του σπιτιού του αφθονούν . Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια να βγαίνουν με φαγητό από το σπίτι του είναι φτωχός και τα μυρμήγκια που βγαίνουν από τη μύτη ή το αυτί ή άλλα όργανα υποδηλώνει το θάνατο του ατόμου της όρασης ως μάρτυρα, εάν βλέπει τον εαυτό του να χαίρεται στην έξοδο του, και εάν η έξοδός της είναι κακή, τότε φοβάται γι ‘αυτό και τα μυρμήγκια είναι μια αδύναμη και προσεκτική άτομο, και πολλοί από αυτούς έχουν προσληφθεί ή Offspring, ιδιοκτήτης, ή τη ζωή μήκος . Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια να εισέρχονται σε ένα χωριό ή μια χώρα, ένας στρατιώτης μπαίνει σε αυτήν τη χώρα, και αν την αφήσει, το φέρουν, και αν δει ότι τα μυρμήγκια φεύγουν από μια χώρα ή ένα σπίτι, τότε οι κλέφτες φέρνουν κάτι από αυτό τοποθεσία και υπάρχει ένα κτίριο, επειδή τα μυρμήγκια και η αρχιτεκτονική δεν συναντιούνται . Και ο μεγάλος αριθμός μυρμηγκιών σε μια χώρα χωρίς να βλάπτει κανέναν, δείχνει την αφθονία των ανθρώπων της χώρας ….

…Το χωριό : το γνωστό δηλώνει τον εαυτό του και τους ανθρώπους του και τι προέρχεται από αυτό και είναι γνωστό από αυτό, επειδή ο τόπος δείχνει τους ανθρώπους του, όπως είπε ο Παντοδύναμος : « Ρωτήστε το χωριό », που σημαίνει τους ανθρώπους του . Ίσως το χωριό να υποδεικνύει την κατοικία της αδικίας, των αιρέσεων, της διαφθοράς, της αποχώρησης από την ομάδα και της απόκλισης από την κοινότητα απόψεων των κατοίκων της Μεδίνας, και αυτός είναι ο λόγος που ο Θεός Παντοδύναμος ονόμασε τον ρόλο των καταπιεστών στο βιβλίο του στα χωριά . Μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι των μυρμηγκιών, και το σπίτι των μυρμηγκιών αναφέρεται στο χωριό, επειδή οι Άραβες το ονομάζουν χωριό . Όποιος κατεδαφίσει ένα χωριό ή να το χαλάσει, ή να το δει κατεστραμμένο και εκείνοι που είναι μέσα του έχουν φύγει, ή ένας χείμαρρος έχει φύγει μέσα του ή καίγεται με φωτιά, και αν είναι γνωστό, η αρχή τρέχει πάνω του και αυτό μπορεί να υποδεικνύει ακρίδες , άγρια ​​φύση, κλαδάκια και τοκογλυφία . Και συμπληρώστε τον μυρμηγκοφωλιά στην οροφή του σπιτιού, καθώς και το ανάποδο που το έκανε με την εσοχή των μυρμηγκιών ή των φιδιών, εκτός από τους ανθρώπους του χωριού με αδικία και επιθετικότητα, και σε μια εκκλησία ή σπίτι γνωστό για ανηθικότητα, και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε ένα οχυρωμένο χωριό, σκοτώνει ή παλεύει επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Δεν πολεμούν όλους εσάς εκτός από τα οχυρωμένα χωριά . ~ Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι περνούσε από χώρα σε χωριό, τότε θα επέλεγε ένα χαμηλό ζήτημα σε σχέση με ένα καλό ζήτημα, ή έχει κάνει μια καλή πράξη που πιστεύει ότι είναι καλή, ή έχει κάνει καλό που νομίζει είναι κακό, τότε επιστρέφει από αυτό, και όχι με βεβαιότητα, και αν βλέπει ότι μπήκε σε ένα χωριό, τότε ακολουθεί τον Σουλτάνο, εάν αποχωρήσει από ένα χωριό, τότε θα ξεφύγει από τις δυσκολίες και να ξεκουραστεί, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Φέρε μας έξω από αυτό το χωριό ο καταπιεστής του λαού του ». Αν δει ότι ένα ευημερούμενο χωριό έχει καταστραφεί και τα αγροκτήματα είναι αδρανής, τότε είναι λάθος ή ατυχία για τους ιδιοκτήτες του . Και αν το βλέπει γεμάτο, τότε είναι η καλοσύνη της θρησκείας των κυρίων της ….

…Το χωριό βρίσκεται σε ένα όνειρο αδικία και καταστροφή, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Είπαν : Είμαστε οι καταστροφικοί του λαού αυτού του χωριού, επειδή οι άνθρωποι του ήταν άδικοι .) Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε ένα οχυρωμένο χωριό, θα πολεμήστε ή σκοτώστε κάποιον άλλο . Και όποιος βλέπει ότι διασχίζει τη χώρα του σε ένα χωριό, επιλέγει κάτι ταπεινό για ένα καλό θέμα . Αν δει ότι έχει μπει σε ένα χωριό, τότε θα ακολουθήσει την εξουσία ή θα εισέλθει σε ένα έργο δικαιοσύνης . Και αν βγει από ένα χωριό, θα ξεφύγει από την αγωνία . Αν δει ένα καταστρεμμένο χωριό, είναι ατυχία για τους ιδιοκτήτες του και το όραμά του είναι γεμάτο από τον Σαλαχίντ . Το γνωστό χωριό δείχνει τον εαυτό του, τους ανθρώπους του και τι προέρχεται από αυτό . Ίσως το χωριό να σήμαινε την κατοικία της αδικίας, της κακοποίησης και της διαφθοράς . Το χωριό μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι των μυρμηγκιών και το σπίτι των μυρμηγκιών δείχνει το χωριό . Για όποιον κατεδαφίσει ένα χωριό ή το χαλάσει, ή έχει περάσει από το χείμαρρο, ή κάηκε με φωτιά και ήταν γνωστό ότι ο Σουλτάνος ​​τρέχει για αυτό, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει ακρίδες, χαλάζι, πανδημίες και επιδημία . Και όποιος βλέπει ότι φεύγει από ένα χωριό είναι καλός για αυτόν στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει ότι κινείται από χωριό σε πόλη, θα μετακινηθεί από κόπωση σε ανάπαυση, από φόβο σε ασφάλεια και αντίστροφα . Δείτε επίσης το χωριό ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το όραμα πολλών μυρμηγκιών ερμηνεύεται από τον αδύναμο εχθρό, και το όραμα πολλών μυρμηγκιών στο σπίτι του χωρίς την έκδοση του τι βλάπτει τον απόγονο, και η αποχώρησή του από το σπίτι οδηγεί σε έλλειψη απογόνων ….

…Τα μυρμήγκια σε ένα όνειρο είναι αδύναμοι, άνθρωποι που ανησυχούν και διασχίζονται από στρατιώτες και οικογένεια . Και όποιος είδε αυτά τα μυρμήγκια στο κρεβάτι του, πολλά από τα παιδιά του . Και όποιος το βλέπει να πετά και στη θέση του είναι άρρωστος, θα πεθάνει ή θα ταξιδέψει . Δείχνει τη γονιμότητα και την επιβίωση, επειδή μπορεί να είναι μόνο σε ένα μέρος όπου υπάρχει η επιβίωση . Και αν ο ασθενής δει ότι τα μυρμήγκια διατρέχουν το σώμα του, θα πεθάνει . Και όποιος δει μυρμήγκια βγαίνουν από το κρησφύγετό τους, θα τα πάρουν . Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια να βγαίνουν από ένα σπίτι, η οικογένειά του λέει για θάνατο . Εάν τα μυρμήγκια έχουν φτερό, υποδηλώνουν την καταστροφή πολλών στρατιωτών . Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια να μπαίνουν στο σπίτι του με φαγητό θα αυξήσει το καλό του σπιτιού του, και όποιος δει μυρμήγκια φέρνει φαγητό από το σπίτι του θα είναι φτωχός . Και η έξοδος των μυρμηγκιών από τη μύτη, το αυτί ή άλλα όργανα ενώ είναι χαρούμενα, υποδηλώνει έτσι το θάνατο του παρατηρητή ως μάρτυρα . Και όποιος είδε ότι είχε σκοτώσει ένα μυρμήγκι, διέπραξε αμαρτία εξαιτίας αδύναμων ανθρώπων . Και όποιος ακούει τα λόγια των μυρμηγκιών και είναι κατάλληλο για το εμιράτο, θα το λάβει, διαφορετικά θα κερδίσει τη γονιμότητα και την καλοσύνη . Τα μεγάλα μυρμήγκια των πολεμιστών τους σκοτώνουν, οι άρρωστοι που πεθαίνουν και όσοι θέλουν να ταξιδέψουν είναι κουρασμένοι και χαμένοι ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μυρμήγκια βγαίνουν από το στόμα του ή από τη μύτη του, θα ερμηνεύσει την καταστροφή του, και ειπώθηκε ότι το όραμα των μυρμηγκιών ερμηνεύεται από τους κλέφτες ….

…~Το όραμα πολλών μυρμηγκιών ερμηνεύεται με χρήματα και χάρη~, δήλωσε ο Αλ-Κράμνι ….

…Και όποιος βλέπει τα μυρμήγκια σε ένα μέρος που δεν είναι συνηθισμένο στην αφθονία των μυρμηγκιών, δεν είναι αξιέπαινος σε σχέση με τους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

…Όσον αφορά τα μυρμήγκια, όποιος βλέπει μεγάλο αριθμό μυρμηγκιών στο σπίτι του, τότε ο αριθμός των ανθρώπων αυτού του σπιτιού και των απογόνων τους αυξάνεται. Εάν στο όραμά του υπάρχουν στοιχεία για χρήματα, τότε χτυπά πολλά χρήματα, και όποιος βλέπει ότι τα μυρμήγκια βγαίνουν από τη γη του ή από το σπίτι του, τότε ο αριθμός αυτών στον τόπο θα τους προκαλέσει θάνατο ή γενική εκκένωση….

…Προσκύνησή της απαγγέλματος Αν κάποιος προσκυνήσει σε ένα όνειρο την προσκύνησή του, τότε διατηρεί το καθήκον του καλού και απαγορεύει το κακό, και το μέγεθος του είναι υπέροχο . Και αν ο προσκύνημα της βροντής συνεπάγεται τιμή, είναι απαραίτητη η υπακοή . Εάν ο προσκύνημα της προσκύνησης της Μαρίας υποδηλώνει χάρη, καλοσύνη και ανύψωση του πεπρωμένου σε αυτόν τον κόσμο και το μέλλον . Εάν ο προσκύνημα της πρώτης προσκύνησης του Χατζ δείχνει ένταση και τρόμο εξαιτίας της αμέλειας που έχει, και η δεύτερη προσκύνησή του δείχνει την ανάγκη να υπακούσετε, να υπαγορεύετε το καλό και να απαγορεύετε το λάθος . Εάν η προσκύνηση του προστάτη του Al-Furqan υποδηλώνει αποστροφή στην υπακοή και επιθυμία για αμαρτία, και εάν υπάρχει κάποιο λάθος, αυτό δείχνει καλή πίστη στον Θεό Παντοδύναμο και καλή πίστη . Η προσκύνημα των μυρμηγκιών δείχνει την υπερβολή της μνήμης, την καλή φήμη των ανθρώπων της καινοτομίας, τη διείσδυση του λόγου μεταξύ των βασιλέων και την αλήθεια μαζί τους . Εάν αποκαλυφθεί η προσκύνηση του πόνου, τότε αυτό είναι απόδειξη πίστης στον Θεό και φόβος για αυτό που έχει, και επιθυμία για τη γενναιοδωρία Του, τη μετάνοια και την αναγκαιότητα της προσευχής . Και αν προσκυνήσει τον προσκύνημα του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, αυτό δείχνει ότι εκχωρεί, ότι κάνει μια καλή χρονιά και ότι ανανεώνει μια ευλογία που δεν ευχαριστεί . Εάν διαχωριστεί ο προσκύνημα, αυτό υποδηλώνει τη συμμόρφωση με τις εντολές του Παντοδύναμου Θεού και του Φύλακα . Η προσκύνηση του αστεριού υποδηλώνει μετάνοια στον αμαρτωλό, αποφεύγοντας τις αμαρτίες, αποφεύγοντας αυτό που απαγορεύεται και λατρεύοντας τον Θεό Παντοδύναμο . Και η προσκύνηση του προστάτη της ατέλειας υποδηλώνει εκφοβισμό και επίπληξη από τη διάπραξη αμαρτιών και αμαρτιών . Εάν η προσκύνησή του, διαβάστε, αυτό σημαίνει μετάνοια και παραίτηση αμαρτιών και πράξεων ψυχαγωγίας και τι απαιτεί την φωτιά ….

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι το όραμα των μυρμηγκιών ερμηνεύεται σε τέσσερις πτυχές του νοικοκυριού, των συγγενών, της ομάδας και των χρημάτων ….

…Το όραμα του Al-Mobtan για την εξουσία του Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi σχετικά με την εξουσία του πατέρα του – και πέρασαν εκατόν πενήντα χρόνια – είπε : Όταν η νύχτα στην οποία ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να ευλογεί τον και να του δώσω την ειρήνη, γεννήθηκε, ένας σπασμένος ιβάν κούνησε και δεκατέσσερα μπαλκόνι έπεσαν από αυτό, και η φωτιά της Περσίας σβήστηκε και δεν σβήστηκε χίλια χρόνια πριν από αυτό , και η λίμνη κατέβηκε. Ο Saveh , και η δυσκολία του Mobman Ebla να οδηγήσει τα νονά των αλόγων, έκοψε τον Τίγρη και εξαπλώθηκε στη χώρα της , όταν έγινε κλασματικός τρομοκρατημένος τι γνώμη πρέπει να ενθαρρύνει ο Vsber και, στη συνέχεια, βλέπει ότι δεν το κρύβει από τους υπουργούς του και τον Mrasbeth έβαλε το στέμμα του και κάθισε στο κρεβάτι του και τη θέση τους σε αυτόν όταν συναντήθηκαν τον να πει για αυτόν που τους έστειλε σε αυτό και τους κάλεσε και ενώ είναι έτσι, όταν ένα βιβλίο που αναφέρεται σε αυτόν, η πεθαίνουν από τη φωτιά , που αύξησε από την ταλαιπωρία του , και οι απόστολοι είπαν : Και μεταμόρφωσα τον Θεό τον βασιλιά , είδα απόψε – και του είπα το όραμα με καμήλες – τότε είπε : Τι είναι αυτό το Yamauban και ήξερε για τον εαυτό του – τότε είπε : Ατύχημα Είναι από τους Άραβες , οπότε έγραψε σε αυτό : Αυτός που έσπασε τον βασιλιά των βασιλιάδων στον Νουμάν μπιν Μουντύρ , αλλά αφού στράφηκε σε έναν άντρα που ήξερε τι ήθελε να του ρωτήσει και κατευθύνθηκε προς τον Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Όταν ήρθε σε αυτόν, του είπε : Ξέρετε τι θέλω να σας ρωτήσω για αυτό; Είπε : Αφήστε τον βασιλιά να μου πει αν έχω γνώση γι ‘αυτόν. Διαφορετικά, του είπα ποιος ξέρει . Σου λένε ποια είναι η γνώμη , είπε : το γνώριζα δωρεάν Ζούσα στα περίχωρα του αλ – Σάμ του είπε ο Facet , είπε : ο θάνατος του ρωτάει τι του ζήτησα και μου έλειψε η απάντησή του , οδήγησε ακόμη και την καμήλα του Abdul Christ στο Facet έχει επιβλέψει τον θάνατο και τον χαιρέτησε και η ζωή δεν τον Ihr Facet Gowaya δημιούργησε τον Abdul Christ. Λέει μια κωφή μητέρα που ακούει τους συλλέκτες της Υεμένης και ανέφερε επτά στίχους ποίησης . Όταν ο Satih άκουσε τα μαλλιά του, σήκωσε το κεφάλι του και είπε : Ο υπηρέτης του Χριστού σε μια καμήλα που πέφτει στην οροφή και έχει εκπληρώσει τον τάφο. Η κοιλάδα του Ashawah και η λίμνη της Sawa ξεχειλίζει, και η φωτιά της Περσίας εξαφανίστηκε, οπότε το Levant δεν είναι για την επιφάνεια του Shama, από την οποία υπάρχουν βασιλιάδες και βασίλισσες ανάλογα με τον αριθμό των μπαλκονιών και ό, τι έρχεται. Στη συνέχεια, ο Satih πέρασε τη θέση του, οπότε ο Abd al-Masih πήγε σε ένα ταξίδι και είπε – και του είπε επτά στίχους ποίησης. Όταν ο Abd al-Masih ήρθε στο Kashri, μου είπαν λέγοντας ότι ο Suatih είπε μέχρι που είχε δεκατέσσερις βασιλιάδες ανάμεσά μας, που ήταν θέματα και θέματα. Δέκα από αυτούς κυβέρνησαν πάνω από τέσσερα χρόνια, και τα υπόλοιπα στη διαδοχή του Οθμάν Μπιν Άφαν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και από το όραμα που έλαβε χώρα αυτό που διατάχθηκε από τον Αμπντουλ-Μουταλίμπ Μπιν Χασέμ, τον παππού του Προφήτη, μπορεί Οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού είναι σε αυτόν, ο οποίος έσκαψε τον Zamzam μετά τον Anders τη θέση του και συγχώρεσε την επίδρασή του. Ο Ιμπάς Ισαάκ μου είπε ότι ο Γιαζίντ Μπιν Αμπίμ Χάμπιτ αλ Μασρί, σχετικά με την εξουσία του Μουρτάντ μπιν Αμπντουλάχ αλ-Γιαζνί, σχετικά με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ζάριερ αλ-Γκάφι, ότι άκουσε για τον Ιμπν Αμπί Ταλίμπ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – Το Χαντίτ του Ζαμζάμ εμφανίζεται όταν διέταξε τον Αμπντούλ Μουταλίμπ να το σκάψει, οπότε ο Αμπντ Μουταλίμπ είπε ότι κοιμάμαι όταν ήρθε η πέτρα, είπε : Σκάβω καλά. Είπε : Είπα, τι καλό; Είπε : Τότε έφυγε από μένα. Όταν την επόμενη μέρα επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα μέσα του, ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε ένα πηγάδι . Ο ίδιος είπε : Έτσι είπα : Είναι δεν είναι σωστό . Ο ίδιος δήλωσε : Στη συνέχεια έφυγε . Όταν αύριο ήταν η μέρα, επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα σε αυτό , οπότε ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε τον τρελό , είπε : Έτσι είπα : Ποιος είναι αυτός που είναι τρελός; Είπε : Τότε με άφησε . Όταν την επόμενη μέρα επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα μέσα του, ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε το Zamzam , είπε : Είπα : Τι είναι το Zamzam; Είπε : Ποτέ μην αιμορραγείτε ή πενθείτε , οι μεγαλύτεροι προσκυνητές ποτίζονται , και είναι ανάμεσα στο σιτάρι και το αίμα , στο λάκκο του ισχυρού κοράκι , στο χωριό των μυρμηγκιών . Ο Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν ανάμεσα σε αυτόν που υποδεικνύεται από τον τόπο και ήξερε ότι είχε επικυρώσει αύριο ο Μπιμόλ και ο γιος του Χάριθ Μπιν Αμπντουλάχ Μουταλιμπ δεν τον γεννήθηκε εκείνη την ημέρα όταν εμφανίστηκε στον Αμπντουλάχ μεγάλη απαίτηση αναδίπλωσης, ο Quraish το γνώριζε ότι κατάλαβε ανάγκη και αυτοί σε αυτόν και είπαν : Ω Αμπντούλ Μουταλιμπ, ο πατέρας μας Ισμαήλ, και ότι έχουμε δικαίωμα σε αυτό . Έτσι ήμασταν μαζί σας σε αυτό . Ο ίδιος είπε : Εγώ δεν κάνω αυτό το θέμα. Αυτό το θέμα το ανατέθηκε χωρίς εσάς και το έδωσα από ανάμεσά σας . Τους είπαν λοιπόν, γι ‘αυτόν τον κάνουμε δίκαιο , γιατί δεν σε αφήνω μέχρι να διαφωνήσουμε μαζί σου γι’ αυτό . Ο ίδιος είπε : Έτσι κάνουν ανάμεσα σε μένα και εσείς που θέλετε, μπορώ να σας κρίνουμε για να τον , είπαν : Ιέρεια Bani Saad bin Hudhaim; Είπε : Ναι , είπε : Και ήταν υπό την επίβλεψη του Λεβάντ, οπότε ο Αμπντ-Μουταλλίμπ οδήγησε με μια ομάδα των γιων του πατέρα του από τον Μπάνι Αμπντ Μανάφ και οδήγησε από κάθε φυλή από τους Κουράσις του Ναφάρ. Είπε : Και η γη, λοιπόν , είναι ένα ενδεχόμενο . Ο ίδιος είπε : Έτσι βγήκαν ακόμη και αν υπήρχαν κάποιες από αυτές τις μετατοπίσεις μεταξύ του Hijaz και την Ανατολική Μεσόγειο. Ο Μουταλίμπ και οι σύντροφοί του διψούσαν μέχρι να γίνουν σίγουροι για το θάνατο, γι ‘αυτό ζήτησαν από τις φυλές των Quraish μαζί τους, και αρνήθηκαν και είπαν : Είμαστε σε μια μεταφορά και φοβόμαστε για τον εαυτό μας όπως αυτό που συνέβη σε εσάς . Όταν ο Abdul Muttalib είδε τι έκανε ο κόσμος και τι φοβάται για τον εαυτό του και τους συντρόφους του, είπε : Τι βλέπετε; Είπαν : Δεν έχουμε δει τίποτα άλλο παρά να ακολουθήσουμε τη γνώμη σας, οπότε περάσαμε από αυτό που θέλετε . Ο ίδιος είπε : Βλέπω ότι κάθε άνθρωπος θα σκάψει για τον εαυτό του όταν έχετε πλέον πολύ δύναμη. Κάθε φορά που ένας άντρας πεθαίνει, οι σύντροφοί του τον σπρώχνουν στο λάκκο του και μετά του δείχνουν μέχρι ο τελευταίος να είναι ένας άντρας, το σκάνδαλο ενός άνδρα , ένας αιχμάλωτος ενός χωριού που οδήγησε όλοι μαζί . Είπαν : Ναι, αυτό που διέταξα . Έτσι ο καθένας από αυτούς σηκώθηκε, το έσκαψε και στη συνέχεια καθόταν περιμένοντας τον θάνατο της δίψας . Επιπλέον, ο Abd al-Muttalib είπε στους συντρόφους του : Με τον Θεό, αν μας ρίξετε στα χέρια μας, έτσι είναι ο θάνατος. Δεν χτυπάμε στο έδαφος και δεν αναζητούμε τον εαυτό μας λόγω αδυναμίας. Ας ελπίσουμε ότι ο Θεός θα μας παρέχει νερό σε ορισμένες χώρες. εκπέμπεται από την έκρηξη του Takht Khvha διορίστηκε γλυκό νερό μεγεθύνοντας τον Abdul Muttalib και το μέγεθος των συντρόφων του έπεσε και έπινε και έπινε τους συντρόφους του και έφτασε ακόμη και γεμάτο Osagathm, στη συνέχεια κάλεσε τις φυλές των Quraish είπε : Έλα στο νερό που μας έδωσε ο Θεός για να πιουν Vacherboa και Astqgua ήρθαν ο Fsharbwa και ο Astqgua έπειτα είπε : ας σας περάσει ο Θεός , O Abdul Muttalib, από τον Θεό, ποτέ δεν θα διαφωνήσουμε μαζί σας στο Zamzam . Το νερό που σας έχει δοθεί για να το πιείτε σε αυτήν την έρημο, που σας δίνει να πιείτε το Zamzam, αναφέρεται στον ενήλικα Sagaatk , και επέστρεψε και επέστρεψε μαζί του και δεν έφτασε στην ιέρεια και πέθανε ανάμεσα σε αυτόν και σε αυτούς . Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Αυτός είναι που με έβγαλε από το Χαντίθ του Αλί μπιν Αμπί Ταλίμπ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – στο Ζαμάμ . Στο μυθιστόρημα Bayhaqi το πλαίσιο είναι το πλαίσιο στο οποίο τα προηγούμενα και στο οποίο είπε : έφτασε ακόμη και στο νερό Fajrgaha στην απόφαση και στη συνέχεια η Tbhrha δεν αιμορραγούσε και στη συνέχεια έχτισε ένα κολύμπι Vtefq αυτός και ο γιος του Bntzaaan. Γεμίζουν Αυτή η λεκάνη αυτή έχει ως αποτέλεσμα τον Χατζ Vixrh τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την Quraish νύχτα Faisalha Αμπντούλ Muttalib όταν γίνεται , όταν έτρωγε του διαφθοράς που ονομάζεται Αμπντούλ Muttalib Ράμπο Βάρη σε ένα όνειρο που λέγεται ‘αυτόν : Πες : Ω Αλλάχ, δεν το κάνω λύνω το για bather , αλλά είναι Sharp λύση Lobel , τότε Kvihm , οπότε αυτός ο Abdul Muttalib όταν ο Quraish διαφωνούσε στο τζαμί φώναξε μαζί του ότι τότε πέρασα δεν έσπασε τη λεκάνη του από έναν από τους Quraish Εκτός από να ρίξει μια ασθένεια στο σώμα του μέχρι να φύγουν η λεκάνη του και το πότισμα ….

…Και το δάγκωμα στα πρόσωπα όσων βλέπει ότι έχει δαγκώσει κάποιον με αγάπη και στοργή, τότε αυτό δείχνει αύξηση της αγάπης του στην καρδιά του, και αν τον δαγκώσει με θυμό και μίσος, τότε δείχνει έναν κίνδυνο που παίρνει στο εργασίες και δουλειές λόγω του δαγκώματος του ….

…Al-Kalb : Η ερμηνεία της διέφερε. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι σκλάβος και λέγεται ότι είναι ένας ανόητος τύραννος που γαβγίζει . Και τα λιοντάρια είναι αραβικά, και είναι ένας αδύναμος εχθρός με λίγη ιπποσύνη, και ο σκύλος είναι μια άθλια γυναίκα, οπότε αν το δάγκωμα του μισεί από αυτήν, και εάν ένας σκύλος σκίζει τα ρούχα του, τότε ένας μέσος άντρας σκίζει την εμφάνισή του . Και από την κατανάλωση του κρέατος ενός σκύλου, εμφανίστηκε σε έναν εχθρό που χτύπησε από τα χρήματά του, και έπινε το γάλα του με φόβο και από ένα σκυλί που απορροφά, έτσι ο σκύλος εκείνη τη στιγμή είναι φίλος για να ζητήσει βοήθεια και να ζητήσει βοήθεια από αυτό , και ο σκύλος δείχνει προς τον φύλακα. Και αν είχε έναν εχθρό ή έναν αντίπαλο που τον καταράστηκε, ή τον καταπίεζε, και αν είχε έναν σκλάβο που τον πρόδωσε, ή έναν φύλακα της προδοσίας του, και αν αυτό ήταν σε περίοδο πείνας, πήρε κάτι από αυτόν, τότε την έκταση του δαγκώματος και τον πόνο του θα το έπαιρνε . Και ο σκύλος είναι μια άθλια γυναίκα κακών ανθρώπων . Κουτάβι : γεννημένος αξιαγάπητος, μαύρο κουτάβι Saddh στην οικογένειά του . Και το λευκό της πίστης του, και ειπώθηκε ότι το κουτάβι του σκύλου είναι μπάσταρδος, ένας άντρας του οποίου οι άνθρωποι είναι ανόητοι από την πορνεία, και ο σκύλος είναι ανόητος, και ένα σκυλί βοσκής είναι χρήματα που λαμβάνει από έναν αρχηγό, και ο σκύλος είναι άδικος εχθρός, και το καλά καθορισμένο σκυλί υποστηρίζει τον ιδιοκτήτη του έναντι των εχθρών του, αλλά είναι άθλιος και δεν έχει ιππασία . Λέγεται ότι ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος επιτυγχάνει δύναμη και επάρκεια στη ζωή, και μερικοί από αυτούς είπαν : Στην ερμηνεία, τα σκυλιά είναι ενδεικτικά βλάβης, δυστυχίας και ασθένειας . Και ο εχθρός, εκτός από ένα μέρος, και αυτός είναι αυτός που παίρνει παιχνίδια και καυγά, γιατί δείχνει να ζει με ευχαρίστηση και ευχαρίστηση, και το σκυλί νερού είναι μια ψεύτικη ελπίδα και κάτι που δεν εκπληρώνεται . Και όλοι οι τύποι σκύλων δείχνουν κακία . Και αφηγήθηκε ότι ο Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είδε στον ύπνο του το έτος της κατάκτησης μεταξύ της Μέκκας και της Μαδίνας, ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, ήρθε από τη Μέκκα μεταξύ του σύντροφοι, έτσι ένα σκυλί βγήκε πάνω τους, και όταν την πλησίασαν, ξαπλώθηκε ανάσκελα, και όταν οι γιατροί της έτρωγαν με γάλα . Αφηγήθηκε τα οράματά του στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και είπε : Ο σκύλος τους πήγε, και δέχτηκε ένα dirham, και σας ζητούν τους συγγενείς σας ενώ συναντάτε μερικούς από αυτούς, και εάν εσείς γνωρίστε τον Abu Sufyan bin Harb, μην τον σκοτώσετε . Και όποιος μετατρέψει ένα σκυλί, ο Θεός του δίδαξε μια μεγάλη γνώση και στη συνέχεια το έκλεψε από αυτό, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Και πες τους τα νέα για αυτόν που έχει έρθει, και θα χωριστούμε από αυτούς ». Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε ότι ο κόλπος της συζύγου του είχε δύο σκυλιά να σκαρφαλώνουν, οπότε διηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Αυτή είναι μια γυναίκα που ήθελε να ξυρίσει, γι ‘αυτό ζήτησε τη άλκη, οπότε τον έκοψε με ένα ζευγάρι ψαλιδιού, και ο άντρας ήρθε στο σπίτι του και ψηλάφησε τον κόλπο της γυναίκας του, και βρήκε το ψαλίδι ίχνος ….

…Και τα μαλλιά στο δάγκωμα : είναι θλίψη και δυσκολία, και το γλείψιμο των δακτύλων είναι λίγο καλύτερο από το είδος του φαγητού που γλείφτηκε ….

…Εάν το δάγκωμα βυθίστηκε σε ένα όνειρο από ένα φίδι, έναν σκορπιό ή άλλα πράγματα, αυτό δείχνει ότι υπάρχει κάτι λάθος με αυτό ….

…Σκορπιός : Είναι μεταμορφωμένος και είναι ένας τέλειος άνθρωπος που σκοτώνει μερικούς από τους συγγενείς του και αν βλέπει σαν ένας σκορπιός να καίγεται με φωτιά, τότε ο εχθρός του θα πεθάνει . Αν δει ότι έχει πάρει έναν σκορπιό και τον ρίξει στη γυναίκα του, τότε διαπράττει μια ανήθικη πράξη και η πιο σκληρή εχθρότητα είναι . Και ειπώθηκε ότι ένας σκορπιός είναι χρήματα, και η θανάτωσή της είναι χρήματα που πηγαίνουν από αυτόν και στη συνέχεια επιστρέφουν σε αυτόν, και το δάγκωμα της είναι χρήματα που δεν έχουν επιβίωση . Εάν βλέπει έναν σκορπιού στο παντελόνι του, δείχνει τη διαφθορά της γυναίκας του, και επίσης εάν την δει στο κρεβάτι του, και αν δει ότι κατάπιε έναν σκορπιό, τότε οδηγεί κρυφά στον εχθρό του . Αν βλέπει σκορπιού στο στομάχι του, τότε είναι εχθροί του από τους συγγενείς του. Αν τρώει σάρκα σκορπιού επί τόπου, λαμβάνει απαγορευμένα χρήματα από έναν εχθρό ενός νηματώδους λόγω κληρονομιάς ή κάτι άλλο . Το αγκάθι του σκορπιού, η γλώσσα του ανθρώπου που κουτσομπολεύει και ο σκορπιός στο πρωτότυπο, είναι ένας εχθρός που δεν αλλάζει λόγω της βρωμιάς της γλώσσας του, και όλα τα επιβλαβή έντομα είναι εχθροί όσο και οι ατυχίες τους ….

…Και αν του δόθηκε ένα κομμάτι ψωμί και το έφαγε, δείχνει ότι η ζωή του τελειώνει και η ζωή του έχει λήξει, και ειπώθηκε : Μάλλον, αυτό το όραμα δείχνει μια καλή ζωή . Αν πάρει ένα δάγκωμα, είναι ένας άπληστος άνθρωπος ….

…Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι διαιρεί κάτι χωρίς τη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη του, τότε η ερμηνεία του για το καλό και το κακό στρέφεται προς αυτόν, και το δάγκωμα στο πράγμα έχει δύο πλευρές, αν είναι σαν μια σύλληψη για κάτι που δεν έχει αποτέλεσμα, τότε δεν είναι ο Mahmood, και αν υπάρχει αποτέλεσμα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό . ~…

…Τα μήλα σε ένα όνειρο υποδηλώνουν παιδιά, και όμορφα πρόσωπα, και μήλα όσο και αυτός που τον βλέπει, αν είναι κυβερνήτης, τότε τα μήλα είναι ιδιοκτησία του, και αν είναι έμπορος, τότε τα μήλα είναι το εμπόριο του και αν είναι άροτρο, τότε τα μήλα είναι δικά του . Είπε : Τα γλυκά μήλα είναι διατροφικά τρόφιμα και απαγορεύονται τα ξινά μήλα . Ο Σουλτάνος ​​έριξε ένα μήλο που είναι ο αγγελιοφόρος της ελπίδας και το κατήγγειλε . Και η μηλιά είναι ένας πιστός άνθρωπος που είναι κοντά στους ανθρώπους, οπότε όποιος βλέπει ότι φυτεύει μια μηλιά μεγαλώνει ένα ορφανό . Και όποιος είδε ότι έτρωγε ένα μήλο, θα είχε ό, τι δεν βλέπουν οι άνθρωποι, και αν το πήρε, θα έπαιρνε χρήματα από έναν έντιμο άνθρωπο με καλό έπαινο . Τα μήλα αριθμούνται για λίγα dirham . Εάν μύριζε ένα μήλο σε ένα τζαμί, τότε θα παντρευόταν, και αν μια γυναίκα μύριζε ένα μήλο σε μια συγκέντρωση πανηγυρισμών τότε έγινε γνωστός και αν το έφαγε σε μια γνωστή τοποθεσία, θα γέννησε καλός γιος . Και το δάγκωμα των μήλων Nawal είναι καλό και κέρδος και κέρδος . Τα μήλα αντιπροσωπεύονται από φίλους και αδέλφια, και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι τρώει μήλα, τότε εμφανίζεται ένας εχθρός . Και ένα ξινό μήλο είναι ένα σημάδι απόσπασης της προσοχής, της βλάβης και της φρίκης . Και η μηλιά δείχνει πανικό ….

…Ένα δάγκωμα εντόμου Εάν ένα έντομο σε δαγκώνει σε ένα όνειρο, αυτό προβάλλει ανθρώπους και δύσκολες μέρες . Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν ότι ένα έντομο την τράβηξε, αυτό προφητεύει τη θλίψη και την απογοήτευση λόγω της υπερβολικής εμπιστοσύνης της στους ανθρώπους ….