…Και όποιος πιστεύει ότι το δαχτυλίδι του έχει δύο λοβούς στο πίσω μέρος του χεριού και έναν λοβό από το εσωτερικό, και οι δύο στη διατύπωση και την επιγραφή τους είναι παρόμοιοι, τότε αυτό είναι μια προφανής και εσωτερική εξουσία, και εάν ένας από τους δύο λοβούς έρχεται σε αντίθεση με το άλλο στη διαμόρφωσή του, στη συνέχεια μεταβιβάζεται στον ιδιοκτήτη του ή το φοράει σε δύο πλευρές, γυναίκες και άνδρες έρχονται ή μια γυναίκα έρχεται και από τις δύο πλευρές. ….

…Και όποιος είδε ότι βρήκε ένα δαχτυλίδι με δύο μέρη, συμφωνώντας το ένα με το άλλο, τότε δείχνει την εμφάνιση τιμής και την εκτέλεση μιας εντολής και την απόκτηση χρημάτων και χάριτος, και αν δεν συμφωνούν, τότε αυτό υποδηλώνει σοδομία και μοιχεία, και αν δει ότι ένα από αυτά συνέβη και το άλλο παρέμεινε, τότε μετανοεί από ένα από αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα δαχτυλίδι που έχει στρίψει ή στραβά, και αν είναι από χρυσό, τότε θα ερμηνευτεί ότι έχει συνάψει μια εντολή ή κάτι που του συνέβη από αυτό που μισεί, ακόμα κι αν είναι από ασήμι, τότε αξίζει τον κόπο ….

…Η χελώνα : μια γυναίκα που αρωματίζει, κοσμεί, και παρουσιάζεται στους άντρες και η χελώνα λέγεται ότι είναι η κριτή των κριτών, επειδή είναι ο πιο γνωστός και φοβισμένος από τους ανθρώπους της θάλασσας, και όποιος βλέπει μια χελώνα μέσα μια χωματερή που την υποτιμά, υπάρχει ένας κόσμος που χάνεται από την άγνοια των ανθρώπων αυτού του τόπου, και ειπώθηκε ότι είναι άνθρωπος γνώσης, λατρευτής, αναγνώστης, και η σάρκα του τρώει χρήματα ή γνώση, και μεταμορφώνεται ….

…Είναι η βοήθεια για τον άνθρωπο στην κοσμική του βιομηχανία . Το δάχτυλο της ερμηνευτικής είναι παιδιά, σύζυγοι, πατέρες και μητέρες, χρήματα και βασιλιάς . Όποιος είδε ότι τα δάχτυλά του αύξησαν μια καλή προσθήκη, αυτό δείχνει την αύξηση σε αυτό που έχουμε αναφέρει, και η έλλειψή του είναι μείωση σε εκείνους που το έδειξαν . Και ίσως έχει διακοπεί ή η χρησιμότητά του σε ένα όνειρο θα ανασταλεί λόγω της αδυναμίας να ωφεληθούν οι πατέρες, οι μητέρες ή τα παιδιά, ή εάν τα χρήματά του εξαφανιστούν, ή τα ζώα του πεθάνουν, ή η περιουσία του αναστέλλεται ή η βιομηχανία του έχει εξαντληθεί . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στους εκπροσώπους του βασιλιά, οι οποίοι διαφέρουν στις τάξεις και τα οφέλη τους . Και όποιος βλέπει ότι δαγκώνει τα δάχτυλά του σε ένα όνειρο, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και όποιος είδε ότι τα δάχτυλά του ήταν κομμένα, ή μια αίσθηση αδυναμίας τους κατέληξε στους στρατιώτες, τα παιδιά, τους συγγενείς ή τους γνωστούς του . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στις πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε ο αντίχειρας είναι για προσευχή, ο δείκτης είναι για την πλάτη, ο μέσος είναι για το απόγευμα, ο δακτύλιος είναι για το Maghrib, το ροζ είναι για δείπνο και η μέση είναι για την προσευχή επειδή είναι επιθυμητό για επιμήκυνση, το δαχτυλίδι για την πλάτη και το ροζ για το απόγευμα επειδή είναι στο τέλος της ημέρας . Εάν τα δάχτυλα είναι χρήματα, τότε τα καρφιά είναι zakat και αν τα δάχτυλα είναι στρατιώτης, τα καρφιά είναι το όπλο και ο αριθμός τους . Οι κόμβοι των δακτύλων είναι το συμβόλαιο των χρημάτων, και τα δάχτυλα είναι ημέρες, μήνες ή χρόνια . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στα παιδιά του αδελφού, και αυτός που είναι ώμος είναι αδελφός, και τα δάχτυλα είναι σαν τα παιδιά, που είναι χρήματα . Και όποιος βλέπει ένα άτομο του κόβει ένα δάχτυλο, τον προσβάλλει με τα χρήματά του . Και αυτό που συνέβη στα δάχτυλα της καλοσύνης ή της διαφθοράς σχετίζεται με τις υποχρεωτικές προσευχές ή με τον αδελφό . Το μήκος των δακτύλων δείχνει αύξηση της απληστίας, και αν δει ένα δάχτυλο που έχει αυξηθεί με τα δάχτυλά του, είναι μια αύξηση στη συγγένεια του ή στην προσευχή του ή στις γνώσεις του, και εάν βλέπει ότι ένα από τα δάχτυλά του έχει μετακόμισε σε άλλη τοποθεσία και μετά καθυστερεί την προσευχή μέχρι την ώρα της άλλης . Και όποιος έβλεπε ότι ενώνει τα δάχτυλά του, μαζεύει τις προσευχές του ταυτόχρονα, και ίσως οι συγγενείς του να μαζευτούν σε ένα θέμα για διαβούλευση και συνεργασία . Και ειπώθηκε : Συνδέοντας τα δάχτυλα χωρίς να δουλεύετε με σφιχτό χέρι . Και ειπώθηκε : Δείχνει την υποτροφία ή τον γάμο και τη σύμπτωση, και ίσως αυτό δείχνει την ακύρωση των κινήσεων και την απόσπαση της προσοχής, και ειπώθηκε : Τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές και η βραχυκύκλωσή τους δείχνει ελλείψεις και τεμπελιά τους, και το μήκος τους δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη της προσευχής . Και όποιος είδε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, αυτό δείχνει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου . Και όποιος βλέπει σαν να βγαίνει γάλα από τον αντίχειρά του από τον αντίχειρά του και αίμα στον δείκτη του ενώ πίνει από αυτούς, τότε πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδελφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει την εμφάνιση άσχημων λέξεων από τους συγγενείς του . Εάν ο ιμάμης δει μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό δείχνει αύξηση της απληστίας του, της καταπίεσής του και της έλλειψης δικαιοσύνης . Και τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά του αδελφού και της αδελφής . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί ένδειξη πολλών επαίνων και η βαφή των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν ….

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της έκφρασης των ονείρων και της αφήγησης; Ή τι γίνεται με τους τρόπους των ανθρώπων να διεκδικούν γνώση του αόρατου και αποτελεί ερμηνεία των ονείρων μέρος της διεκδίκησης της γνώσης του αόρατου; Και πώς απαντάτε σε εκείνους που λένε ότι η έκφραση των ονείρων είναι μια μορφή περιουσίας ή αστρολογίας ..! ; Αυτή η ομιλία μεταδίδεται μεταξύ των ανθρώπων, και υπάρχει, και οι συγγραφείς αυτής της ομιλίας πρέπει να θέσουν πρώτα στον εαυτό τους μια ερώτηση : Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός ατόμου που κρατά μια κρυστάλλινη σφαίρα και ισχυρίζεται ότι μέσω αυτού παρακολουθεί το μέλλον ή σας ρωτάει το όνομα της μητέρας σου; Εδώ κοροϊδεύει στο γάμο και σας κατηγορεί για μοιχεία, την οποία αξιώνει αυτός που γεννήθηκε μέσω του στη μητέρα του ή σας ζητά να σηκώσετε ένα από τα χέρια σας και να διαβάσετε τις γραμμές στο χέρι σας και μετά να σας πει τι θα συμβεί σε εσάς, ή περπατάει στην άμμο, ή σας ρωτάει για το σημάδι σας …. , και άλλες μεθόδους που Μεταξύ των ιδιοκτητών των ωροσκοπίων και των τσαρλατάνων, ποια είναι η διαφορά μεταξύ τους και μεταξύ αυτών που συνδέουν το όραμα με τους στίχους του Ευγενικού Κορανίου, ή της καθαρισμένης Σουντάς, και πείτε στην αρχή της ερμηνείας τι έχει αναφερθεί και τι αποδεικνύεται για τον Αγγελιοφόρο, μπορεί ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη, ή αποδεικνύεται στις η εξουσία των συντρόφων του, όπως : [ Καλό, το έχω δει και το κακό είναι αρκετό, αν πιστεύεις ότι το όραμά σου, κάτι τέτοιο συνέβη ] και λέει πριν ή μετά την ερμηνεία του : Και ο Θεός ξέρει καλύτερα; Νομίζω ότι η διαφορά είναι ξεκάθαρη για όλους όσοι είναι δίκαιοι και για όσους έχουν αφαιρεθεί από το πάθος τους. Όσο για εκείνους που πολεμούν αυτό το πεδίο για προσωπικούς λόγους, ή είναι εχθρικοί σε μερικές από τις προσεγγίσεις των εκφραστών που έχουν συμπεριλάβει στην έκφραση τι δεν είναι, όπως πράξεις λατρείας, τα σημάδια της ώρας ή η πρόβλεψη γεγονότα που θα συμβούν, και η βεβαιότητα τους, και καθορισμός συγκεκριμένων περιόδων για την εμφάνισή τους. Και σκέφτεται άγνωστα για την προσέγγισή μας, και δεν ακολουθεί αυτό που προτείνουμε, και μπορεί να μην έχει παρακολουθήσει ένα επεισόδιο αυτού του προγράμματος, αλλά εξακολουθεί να είναι ιππεύοντας το κύμα της αντιπολίτευσης, πιστεύει ότι είμαστε μεταξύ αυτών των ανθρώπων, λέω σταματήστε ….. και μην συνεχίσετε να σας αντιτίθεται μέχρι να δείτε το επιχείρημά μας, και ακούστε το ρητό μας, και μην είστε σαν πυροσβέστης νύχτα . Καλώ κάθε δίκαιο άτομο να διαβάσει αυτό που ο Ιμπν αλ Κάιϊμ, ο Θεός να έχει έλεος, είπε στο Ζαντ αλ- Μαάντ [4/255]. Είπε όταν εκτέθηκε στους τρόπους των ανθρώπων που ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν το αόρατο : Αρκεί να λάβουμε υπόψη ένα από τα κλαδιά του, που είναι η έκφραση του οράματος, γιατί εάν ο υπηρέτης εφαρμόσει σε αυτό και ολοκλήρωσε τις γνώσεις του, ήρθε με θαύματα . Εμείς και άλλοι έχουμε δει περίεργα ζητήματα στα οποία η διέλευση διέπεται από γρήγορες και αργές, έντιμες κρίσεις, και όσοι το ακούνε λένε, αυτή είναι μια αόρατη επιστήμη ! Αντίθετα, είναι γνώση του τι απουσιάζει από άλλους για λόγους που είναι μοναδικοί στις γνώσεις τους και κρυμμένοι από τους άλλους …… έως ότου είπε : Σε αντίθεση με τη γνώση του οράματος, είναι αλήθεια, όχι άκυρο. Επειδή το όραμα βασίζεται στην αποκάλυψη των ονείρων, και είναι μέρος των μερών της προφητείας . Ως εκ τούτου, όσο περισσότερο ο βλέποντας είναι πιο αληθινός, πιο αθώος και πιο πεπειραμένος, τόσο πιο σωστή είναι η έκφρασή του, σε αντίθεση με τον ιερέα, τον αστρολόγο και τις απεργίες τους, οι οποίοι έχουν μια επέκταση των αδελφών τους από τους δαίμονες, γιατί η κατασκευή τους δεν είναι ισχύει για κάποιον που είναι αληθινός, ή που είναι δίκαιος, ή όποιος λατρεύει το νόμο, αλλά μάλλον μοιάζει περισσότερο με μάγους που είναι πιο ψέματα και εκρήγνυται και πιο μακριά από τον Θεό και τον Αγγελιοφόρο του και τη θρησκεία του, η μαγεία ήταν μαζί του ισχυρότερη και περισσότερο επιρροή, σε αντίθεση με τη γνώση της Σαρία και την αλήθεια, επειδή όσο πιο δίκαιος, αληθινός και συνετός, τόσο μεγαλύτερη ήταν η γνώση του για αυτόν και η επιρροή του πάνω του ήταν ισχυρότερη, και ο Θεός είναι επιτυχία . Τα λόγια του τελείωσαν . Εδώ λέω σε όσους από εμάς αντιτασσόμαστε στην έκφραση ή ισχυρίζονται ότι προσποιούμαστε ότι είμαστε αόρατοι, τι πιστεύετε μετά από αυτήν τη δήλωση…

…Και όποιος βλέπει ότι έβαλε σε εμπιστοσύνη κάποιον το δαχτυλίδι του ή του το έδωσε και μετά του επιστρέφει το δαχτυλίδι του, τότε είναι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα και δεν το απαντά, και όποιος βλέπει ότι έχει σπάσει το δαχτυλίδι του στο μισό , τότε δείχνει την ύπαρξη διαίρεσης μεταξύ του και της οικογένειάς του ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει το δαχτυλίδι του και πήρε την τιμή του, αυτό δείχνει ότι πουλάει μερικά από τα χρήματά του και τα αποθηκεύει, και αν ο βασιλιάς δει ότι το δαχτυλίδι του έχει χαθεί, τότε δείχνει την κατάρρευση της κατοχής του ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το δαχτυλίδι ανήκει σε όποιον ανήκε στην οικογένειά του, και ο λοβός είναι κύρος επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του και όταν πήγε από αυτό, η κατοχή του ήταν αφαιρέθηκε, και όταν επέστρεψε σε αυτόν, ο βασιλιάς του επέστρεψε και η ιστορία σε αυτό είναι πολύ γνωστή ….

…Και όποιος βλέπει ότι φορούσε ένα δαχτυλίδι και το γαρύφαλό του ήταν της προέλευσής του, θα ερμηνευθεί από την απόκτηση ενός παιδιού ή την αγορά μιας υπηρέτριας, ενός ζώου ή σπιτιού και ο λοβός του δακτυλίου έχει μετακινηθεί από τη θέση του, θα ανατεθεί στους βασιλιάδες εποπτεύοντας την απομόνωση και σε άλλους σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες ….

…Όσο για τον κροκόδειλο, είναι προδοτικός εχθρός. Αν δει ότι έχει χτυπήσει έναν κροκόδειλο, θα χτυπήσει έναν άντρα επίσης, και αν δει ότι έχει σύρει τον κροκόδειλο στη γη, τότε θα κερδίσει έναν εχθρό ή έναν αντίπαλο, και όποιος δει ότι έχει χτυπήσει από τον κροκόδειλο σάρκα ή δέρμα ή κάτι από αυτό, τότε χτυπά από τα χρήματα του εχθρού του τόσο πολύ. Όσον αφορά τη χελώνα, είναι ένας άνθρωπος. Ένας ασκητής μελετητής των αρχαίων επιστημών, όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει μια χελώνα στο σπίτι του ή σε ένα δρόμο προς το έδαφος, υπάρχει γνώση…

Ποια είναι η απόφαση για την απόδοση ενός ονείρου στον διάβολο; Ποια είναι η απόφαση για την απόδοση σε αυτόν μόνο ως μεταφορά; Αναφέρθηκε, όπως μας ήρθε, ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : ((Το αληθινό όραμα είναι από τον Θεό και το όνειρο είναι από τον Διάβολο )) . Πολλοί αξιόπιστοι μελετητές έχουν βρει κάποιον στον οποίο το όνειρο αποδίδεται ως μεταφορά για το παράδειγμα του Mazzari στο Sharh Sahih Muslim και του Ibn Hajar στο Fath al-Bari ενώ μιλούσαν για το δίκαιο όραμα : ( Σε σχέση με αυτό που ο Διάβολος δεν έχει είσοδος και για ό, τι έχει εισόδημα, αποδίδεται σε αυτόν ως μεταφορικό ποσοστό ). Είπα : Αλλά η σωστή άποψη είναι ότι οι ενέργειες αποδίδονται στο θέμα τους. Επειδή είναι αυτός που το ξεκίνησε και το έκανε, και αποδόθηκε στον Θεό Παντοδύναμο επειδή είναι αυτός που το αποφάσισε και το δημιούργησε, όπως είπε ο Παντοδύναμος : { Αυτό που σας έχει πέσει από την καλοσύνη είναι από τον Θεό } δηλαδή, πράξη και αρχή . Και ο Παντοδύναμος είπε : ( Ο καθένας είναι με τον Θεό ), που σημαίνει τη δημιουργία και την εκτίμησή τους . Και από αυτό, οι ενέργειες του Διαβόλου, όπως η waswasah, η παραπλανητική, ο πειρασμός και η σύναψη συμβολαίου για την ομάδα των ανθρώπων, όλα αποδίδονται πραγματικά στον Διάβολο. Είναι η άμεση της αυτό το πολύ παραλαβή του Κορανίου Παντοδύναμος, δήλωσε : { Σατανά Sol τους υπαγορεύεται να τους } , και ο Παντοδύναμος, δήλωσε : { Ο Σατανάς σας υπόσχεται τη φτώχεια και τις παραγγελίες σας για να διαπράξουν ανήθικες } , επίσης, είπε { και Kasemhma είμαι και για εκείνους που Nashan } και ο Παντοδύναμος είπε { είμαι γείτονά σας } , καθώς δείχνει έτσι λένε ειρήνη σ ‘αυτόν (( κρατήστε το κεφάλι διάβολο για την ομοιοκαταληξία του σας ….)) μουσουλμανική πυρηνική εξήγηση (6/65) και λέγοντας ειρήνη σε αυτόν : ((ο διάβολος είναι ο γιος της ροής αίματος του Αδάμ )) συμφώνησε . Αυτό και το παράδειγμά του είναι γεγονός που απέδωσε στον Σατανά με πραγματικό τρόπο Επειδή είναι ο άμεσος ηθοποιός του, ακόμα κι αν όλα αυτά είναι από την εκτίμηση του Θεού Παντοδύναμου και της δημιουργίας Του και της θέλησης Παντοδύναμος . Αν αυτός, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, είπε : ((Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , πρέπει να ειπωθεί στο πρόσωπό του, και το όνειρο είναι του είδους που σαγηνεύει και εκφοβίζει τα παιδιά του Αδάμ . Ο Αλ-Κάντι και άλλοι είπαν : ( Είναι στο πρόσωπό του και ότι ο Θεός Παντοδύναμος έχει δημιουργήσει γι ‘αυτόν τη δύναμη και την ικανότητα να διατρέχει το εσωτερικό του ανθρώπου το αίμα του ρέει )….

…Ο Ibn Sirin είδε ότι το δαχτυλίδι του είχε χαθεί, τον παίρνει σε μπελάδες, και το πρόβλημα των πραγμάτων και είδε ) ότι το δαχτυλίδι του είχε χαθεί λοβό παίρνει μια δυσλειτουργία σε ορισμένα πράγματα ….

…Όσο για το δαχτυλίδι, ο Ντάνιελ είπε: Όποιος ξέρει το δαχτυλίδι, το χρυσοχόο και το χαράκτη του, θα το ερμηνεύσει με το χρυσό, οπότε ό, τι σκέφτεται για καλό ή κακό θα επιστρέψει σε αυτό ….

…Είδα ότι το γαρίφαλο δαχτυλίδι είναι κόκκινο, δημιουργεί έναν γεννημένο διεφθαρμένο, αν και ο μαύρος Woldh αποδεικνύεται ταπεινωμένος και είδε να χτυπά το δαχτυλίδι και είναι σε τζαμί ή προσευχή ή για χάρη του Θεού, έχει κάνει μια γυναίκα ) θρησκεία, αλλά βασιλιάς ή Σουλτάνος, επηρεάζει την ανύψωση και τη δύναμη Και με αυτό, αντιμετωπίζει έναν πόλεμο, και αν ήταν έμπορος, κέρδισε το εμπόριο του και έγινε καλός ….

…Λέγεται ότι εκείνος που είδε ότι έδωσε ένα χρυσό δαχτυλίδι με τη μορφή δαχτυλιδιών χωρίς αύξηση ή μείωση έχει αντιταχθεί στη θρησκεία και αν είχε επιγραφή που το επαινεί, οι συνέπειές του είναι καλές και αν είναι διαφορετική από τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει ένα δαχτυλίδι και ειπώθηκε ότι συνάπτεται με αυτό, αν είναι κατάλληλος για τον βασιλιά, τότε θα είναι βασιλιάς, και αν είναι πλούσιος, θα λάβει αύξηση των χρημάτων, και εάν είναι στην κατάκτηση, τότε θα θριαμβεύσει και αν είναι ασκητής, έχει αυξηθεί στην αποχή του και μετριέται από τις υπόλοιπες πράξεις ….

…Όσον αφορά τη χελώνα, ο al-Kirmani είπε ότι ερμηνεύεται από έναν ασκητή που λατρεύει τις αρχαίες επιστήμες .)…

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: Η χελώνα ερμηνεύεται από τον δικαστή, και ίσως μια γυναίκα φοράει άρωμα και παρουσιάζεται στους άντρες, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα του κρέατος της χελώνας ερμηνεύεται από τη γνώση, ειδικά για όσους το τρώνε , και ειπώθηκε ότι το όραμα των θαλάσσιων θηρίων είναι μια πρόταση που ερμηνεύεται από τους άνδρες ανάλογα με την έκταση του κινδύνου τους, τα σπίτια τους, την εχθρότητα τους προς τον άνθρωπο και τα αγκάθια τους, επομένως θεωρείται η διάβαση ….

…Και όποιος βλέπει μια χελώνα σε ένα μέρος, έναν δρόμο ή μια χωματερή, υπάρχει ένας κόσμος που οδηγεί σε αυτήν ….

Χελώνα Αν δείτε χελώνες στο όνειρο, περιμένετε ένα ξαφνικό ατύχημα που θα σας φέρει χαρά και ευτυχία και θα κάνει την επιχείρησή σας να πηγαίνει προς το καλύτερο . Εάν πίνετε σούπα χελώνας, αυτό δείχνει ότι θα χαρείτε να σχεδιάσετε τις ίντριγκες και τις ίντριγκες των άλλων ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει μια χελώνα, θα κατακτήσει επίσης ένα άτομο ….

Και όποιος βλέπει ότι το δάχτυλό του φυτρώνει κάπου αλλού, καθυστερεί την προσευχή μέχρι την επόμενη προσευχή ….

Και όποιος βλέπει ότι το δάχτυλό του είναι αδύναμο και επώδυνο, τότε υπολείπεται της προσευχής του ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι το δάχτυλό του δαγκώνεται ή συνθλίβεται, τα οράματά του δείχνουν τους κακούς τρόπους του, και όποιος το κάνει με αυτό μπορεί να τον πειθαρχήσει αν το γνωρίζει, διαφορετικά θα επιστρέψει από τον εαυτό του »….

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των οραμάτων των προφητών και των μη προφητών; Το όραμα των προφητών είναι ζωντανό, σε αντίθεση με άλλους . Η αποκάλυψη δεν υφίσταται κανένα ελάττωμα, επειδή φυλάσσεται, σε αντίθεση με το όραμα άλλων από τους προφήτες, γιατί μπορεί να παρακολουθείται από τον Σατανά, και μπορεί να είναι από την αναπαράσταση και τη δράση του ίδιου του διαβόλου, όπως συζητήσαμε στο η ώρα . Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εάν ένα άτομο κυριαρχείται από τον Σατανά λόγω της σοβαρότητας της εχθρότητας μεταξύ τους, τότε τον εξαπατά με κάθε τρόπο και θέλει να χαλάσει τις υποθέσεις του με κάθε τρόπο, οπότε συγχέει τα οράματά του πάνω του, είτε με αμφιβολία τους για τους ή να παραμελεί τους . Επομένως, συμμετέχει στην αφύπνιση ενός ατόμου τρώγοντας και πίνοντας από αυτό που δεν αναφέρεται πάνω του το όνομα του Θεού. Αντίθετα, ακόμη και σε συνουσία, μας διέταξε να ονομάσουμε για να τον απελάσουμε, και συμμετέχει στον ύπνο του, οπότε τον τρομάζει και τον χειρίζεται . Το όραμα των προφητών είναι όλα ειλικρινές, και τότε μπορεί να είναι έγκυρο σε σχέση με τον κόσμο και είναι το μεγαλύτερο, και μπορεί να είναι ακατάλληλο για τον κόσμο όπως συνέβη στο όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, μια Κυριακή όταν είδε ένα βοοειδή να σφαγιάζει, έτσι ο πρώτος από αυτούς που σκότωσε τους συντρόφους του και άλλους από τους προφήτες πέφτει στα έντιμα οράματά τους που συμβαίνουν και δεν χρειάζονται έκφραση και πέφτει στα δίκαια οράματά τους, τα οποία εκφράζονται και έγινε ιδιαίτερα εύκολο…

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του sunnah, του ύπνου και του ύπνου : Ίσως αυτό το λεπτό ζήτημα αξίζει να συμπεριληφθεί στο βιβλίο και από όσα έχουν ειπωθεί για τη διαφορά μεταξύ τους : ότι οι ατμοί αυξάνονται συνεχώς από το σώμα στον εγκέφαλο . Κάθε φορά που αντιμετώπιζε χλιαρό ή κόπωση, το πήρε . Είναι το ορυκτό της αίσθησης και της κίνησης, και είναι ένα σούνα . Η κατάσχεση της αίσθησης της όρασης είναι ένας υπνάκος . Και αν ολόκληρο το σώμα είναι ανεξάρτητος ύπνος . Αχ . Δείτε : ~ Al-Qarafi fi Al Dhakhira ~ (1/227):…

Ποια είναι περισσότερα οράματα πριν από την αποστολή του Μωάμεθ ή οράματα στο έθνος του Μωάμεθ; Τα οράματα ήταν περισσότερο πριν από την αποστολή του Μωάμεθ, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , και τα περισσότερα από τα θέματα των δύο πρώτων ήταν το όραμα , τότε είπα σε αυτό το ummah , λόγω του μεγαλείου της αποκάλυψης ότι ήρθε ο Προφήτης του να περάσει , και ο μεγάλος αριθμός ανθρώπων στο ummah του από τους δύο φίλους και τους ανθρώπους της βεβαιότητας ….

Ποια είναι η σχέση ενός πιστού ή ενός μουσουλμάνου , με ένα καλό όραμα; Τα οράματα είναι αυτά που έχουμε απομείνει από το ζήτημα της προφητείας , και ίσως από το χαντίθ του Αγγελιοφόρου, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού : « Δεν υπάρχει τίποτα άλλο από την προφητεία εκτός από τους ευαγγελιστές. » Είπαν : Τι είναι αυτό; Είπε : «Το δίκαιο όραμα βλέπει ένας μουσουλμάνος ή μια ιστορία ». Λέω ότι ίσως θα βοηθήσει σε αυτήν την πτυχή, καθώς επιβεβαιώνει τον πιστό κατά τη στιγμή της αποξένωσης και είναι βοηθός γι ‘αυτόν, και του δίνει ελπίδα για δόξα και ενδυνάμωση. Ως εκ τούτου, ορισμένοι μελετητές ερμήνευσαν το ρητό του Παντοδύναμου : Οι φύλακες του Θεού δεν φοβούνται γι ‘αυτούς. Ούτε θλίβονται για εκείνους που πίστευαν και φοβόταν τα καλά νέα για αυτούς σε αυτήν τη ζωή και στο μέλλον ……. κ.λπ. Ο στίχος είναι ότι τα καλά νέα είναι το καλό όραμα που βλέπει ο πιστός στον ύπνο του, και είναι μια επιβεβαίωση και ένα μήνυμα από τον Θεό, όχι σαν τα ανθρώπινα μηνύματα, γιατί είναι χωρίς μεσάζοντα, και αυτό είναι ένα από τα σημάδια καλοσύνη για τον άνθρωπο, δηλαδή, αυτός που βλέπει ένα όραμα και είναι αξιοσημείωτο στην προσοχή του , ή διορθώνει τα λάθη του, και ο Θεός ξέρει καλύτερα…

Ποια είναι η γνώμη που υιοθετεί ο συγγραφέας σχετικά με αυτόν που επικαλείται και μετά έχει όραμα; Λόγω του μεγάλου αριθμού των ερωτηθέντων σχετικά με αυτά τα θέματα , ειδικά των κοριτσιών που προσεγγίζονται από προτείνοντες , και ζητούν από τον Θεό για χάρη τους και ζητούν από τον Θεό να τους δείξει ένα όραμα που τους βοηθά να γνωρίζουν εάν αυτός ο αιτών είναι καλός για αυτούς και ορισμένα από αυτούς μπορεί να κάνει τα οράματα που δημιουργούνται υπό αυτές τις συνθήκες η βάση για την αντιμετώπιση ή την αποδοχή Αυτό μνηστήρας !!! Και για όσους εκπλήσσονται με τις γυναικείες ενέργειες, προσθέτω σε αυτό και λέω ότι υπάρχουν μερικοί πατέρες που τον πλησιάζουν και απευθύνονται στην κόρη του, και μου γράφει και μετά ρωτάει, μετά την Ιστικάρχα, για όνειρα που είδε, και αυτοί μπορεί να είναι οράματα, ενώ είναι μπερδεμένος μπροστά της. Ξοδεύει το κήρυγμα ή ανταποκρίνεται στον μνηστήρα; Έχω αρκετές παύσεις εδώ. Ελπίζω να το μελετήσω και να το σκεφτώ για όποιον εμπίπτει στην προηγούμενη περιγραφή : 1 / Όποιος την προτείνει να του ταιριάζει, πρέπει να ακολουθήσει το μονοπάτι της γνώσης, όχι να ονειρευτεί !! 2 / Σε εκείνον που της παρουσίασε, απευθυνθείτε στην ερώτηση σχετικά με τη θρησκεία, τον χαρακτήρα και την πίστη του, και αυτό συνήθως γίνεται από τον κηδεμόνα, από έναν πατέρα, έναν αδελφό ή παρόμοιο, και μετά την ερώτηση παίρνει το μονοπάτι του Istikharah και δεν υπάρχει αντίρρηση για την επανάληψή του, και μετά από αυτό κοιτάζει τη γνώμη του κοριτσιού, και μετά το νόμιμο όραμα αποφασίζεται και αποφασίζεται η παραγγελία της, και έτσι η απόφασή της είναι ενημερωμένη και σοφή, και όχι για όνειρα ή οράματα . 3 / Παρατήρησα πολλές γυναίκες που μου έγραψαν, ειδικά τις γυναίκες, ότι δέχτηκαν υπερβολικά εκείνες που την υπέβαλαν νωρίς, και επικαλούνται παράλογες διαφωνίες, όπως : μελέτη, νεαρή ηλικία, κάπως γηρατειά της αρραβωνιαστικιάς, έλλειψη οικονομικά, απασχόληση ή γενεαλογία, και μερικά Αυτά τα κορίτσια αρνούνται χωρίς λόγο, αλλά επειδή δεν βρήκε κανέναν να την συμβουλεύει ή να την παροτρύνει να δεχτεί, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε για την παρθένα : και αυτή τα αυτιά είναι η σιωπή της … ως απόδειξη της σεμνότητας, ή της αδυναμίας να δηλώσει την έγκρισή της, έτσι όσοι γύρω της πιστεύουν ότι απορρίπτει. Αυτό με καλεί να πω ότι ο κηδεμόνας έχει μεγάλο καθήκον να διαχειριστεί τον γάμο και να τον υπογράψει, ή να τον εμποδίσει – αν θέλετε . 4 / Ο κηδεμόνας μιας γυναίκας ή ενός κοριτσιού δεν πρέπει να περιλαμβάνει όνειρα ή οράματα στη λήψη αποφάσεών του, είτε με ή χωρίς συγκατάθεση, και τα περισσότερα από τα όνειρα που εμφανίζονται και δημιουργούνται σε τέτοιες περιστάσεις είναι σαν τις απογοητεύσεις που προέρχονται από τη συζήτηση της ψυχής . 5 / Τα κορίτσια δεν πρέπει να εγκαταλείψουν την πρώτη τους ηλικία και να γνωρίζουν ότι όσο πιο γρήγορα είναι η ηλικία του γάμου, τόσο καλύτερα για αυτούς και με αγάπη, συντροφικότητα, συμβιβασμό και κατανόηση με τον άντρα, μπορεί να συζητήσει οποιοδήποτε θέμα. Για να μελετήσει, να ολοκληρώσει τις σπουδές της ή να δουλέψει …. κ.λπ. 6 / Η εμπειρία έδειξε ότι μια γυναίκα προτιμά τον γάμο, ή την εγκυμοσύνη και την τεκνοποίηση, περισσότερο από τη μελέτη ή την εργασία, και ως εκ τούτου δεν βλέπω έναν λόγο για τον οποίο ένα κορίτσι θα να καθυστερήσει το γάμο της με το πρόσχημα να ολοκληρώσει τις σπουδές της, και τι κάνει Αυτό που κάποιος θα υποβάλει αίτηση για αυτό; Και πώς ξέρεις ότι η ομιλία θα συνεχίσει να χτυπά την πόρτα της; Ρωτήστε πολλούς από αυτούς που έχασαν το γάμο, ή έχασαν τη χρυσή εποχή του γάμου, και η άρνησή τους οφειλόταν σε εργασία, αυτο-σχηματισμό ή μελέτη, και θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από αυτούς, και οι περισσότεροι, επιθυμούν να είναι παντρεύτηκε και έχει οικογένεια και παιδιά . 7 / Δεν είναι απαίτηση ότι όποιος καλεί τις κόρες του Θεού, ή τους πατέρες ή τις μητέρες, να βλέπει ένα καλό όραμα, και τι εάν δει ένα τόσο καλό όραμα. Δεν είναι απαίτηση να γνωρίζει τη σωστή ερμηνεία της ή να το ενημερώνεται από τη διέλευση. Η έκφραση μπορεί να είναι αντίθετη με την κατάσταση, ή να απουσιάζει από την αλήθεια – και αυτό είναι δυνατό από τους εκφραστές – είναι ανθρώπινα όντα που κάνουν λάθη και υποφέρουν, και δεν υπάρχει αλάθητο εκτός από έναν προφήτη . 8 / Τα περισσότερα από τα όνειρα που παρατηρήθηκαν μετά την Istikharah έχουν ελάχιστα, αν όχι ανύπαρκτα, περιθώρια για ειλικρίνεια. Έτσι, όποιος το επικαλείται, ή που ζητά κάτι, τότε η σκέψη επικεντρώνεται σε αυτό, στην κατάσταση αφύπνισης, και πριν κοιμηθεί, και αυτό κάνει το άτομο που ζητάει istikhaarah να δει κάτι που σχετίζεται με το θέμα του Istikharah του, και οφείλεται στο να το σκεφτόμαστε, ενώ ο ιδιοκτήτης του πιστεύει ότι είναι ένα ειλικρινές όραμα και πρέπει να εκφραστεί. Και η λήψη μιας απόφασης με βάση το φως της, αλλά αυτό που βλέπω είναι ένα όνειρο . 9 / Η αφαίρεση μπορεί να δει ένα όραμα στο οποίο δεν υπάρχουν άμεσα σύμβολα του υποκειμένου που επικαλούνται για χάρη του, γιατί εδώ μπορεί να έχει νόημα στο όραμά του που μπορεί να έχει σημασία για την εξορυκτική, και όλα αυτά είναι σύμφωνα με την έκφραση αυτού που εκφράζει το όραμα . 10 / Μπορεί να υπάρχει κάποιος τύπος όρασης που έχει μεγάλη σημασία για την εξορυκτική. Και αυτό συμβαίνει εάν ο παρατηρητής ήταν ένα άτομο μακριά από το περιζήτητο, και δεν ήξερε για τα νέα του που ανανεώθηκαν και ανακτήθηκε για χάρη του, και στη συνέχεια είδε ένα όραμα που σχετίζεται άμεσα με αυτό, και αυτό που επικαλέστηκε για χάρη του, και αυτό επιστρέφεται και συμβαίνει πάρα πολύ, και σε αυτό το είδος οράματος υπάρχει μεγάλος βαθμός αλήθειας, ειδικά εάν ο παρατηρητής είναι γνωστός για την ειλικρίνεια και τη δικαιοσύνη του . 11 / Ίσως ένα από τα αστεία πράγματα για αυτό που λέγεται εδώ είναι αυτό που λέγεται για τους αρχαίους Ινδούς, που έλεγαν : Η νύχτα μας φέρνει συμβουλές και ότι ανακαλύπτουν μέσα από τα όνειρά τους μια ένδειξη του καλού ή του κακού τους τύχη, και αυτό το νόημα υπάρχει στην έννοια ενός καλού οράματος και της νομιμότητας του να το αναζητάμε, να το ενημερώνουμε και να περιμένουμε την πραγματοποίησή του ….

Ποια είναι η θέση σας σε εκείνους που σας ρωτούν για την έννοια ορισμένων συμβόλων στα όνειρα ή τα όνειρα, σαν κάποιος να ρωτάει για την έννοια : φωτιά , για παράδειγμα , ή τζιν , ή φρούτα , φίδια και ούτω καθεξής; Αυτά τα πράγματα έχουν μια συγκεκριμένη έννοια; Αυτό συμβαίνει πολύ από τους καλούντες . Η απάντησή μου είναι ότι αυτή η ερώτηση δεν είναι έγκυρη και δεν είμαι με κάποιον που ερμηνεύει τα όνειρα με αυτόν τον τρόπο. Επειδή τα οράματα ( μπλοκ ) μπορεί να μην χωρίζονται ή να διαχωρίζονται μεταξύ των συμβόλων τους, και το όραμα μπορεί να έχει ένα κακό σύμβολο, αλλά μπορεί να έχει καλή σημασία δεδομένου του παράγοντα του χρόνου κατά τον οποίο παρατηρήθηκε το όραμα. Ως φωτιά, για παράδειγμα, το να βλέπεις είναι ευχάριστο το χειμώνα και να καταστρέφεται το καλοκαίρι . Η έννοια ενός κακού συμβόλου μπορεί επίσης να αποσπάται λόγω άλλων συμβόλων που έχουν καλή σημασία στο όραμα . Έτσι, βλέπετε ότι η ερώτηση με αυτόν τον τρόπο είναι λανθασμένη, και ένα μόνο σύμβολο μπορεί να έχει πολλές έννοιες που διαφέρουν από το ένα άτομο στο άλλο ανάλογα με το φύλο, το επάγγελμα, την οικογενειακή κατάσταση ή τον τόπο διαμονής. ζει στις θάλασσες ή στην έρημο, για παράδειγμα, ή σε πόλεις ή χωριά .. … και ούτω καθεξής ….

Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….