…Και είπε ο Jaafar al-Sadiq, η ανάμνηση της μνήμης βασίζεται σε έξι πτυχές: παιδιά, πλούτος, κύρος, δύναμη, κηδεμονία, τιμή και ένα κράτος ….

Όσο για τον πνεύμονα, είναι η χαρά και η ευχαρίστηση ενός ατόμου, και όποιος βλέπει σε αυτό κάτι που είναι εύκολο ή λυπημένο, τότε ερμηνεύεται σε αυτό. Όσο για τη σπλήνα, είναι χρήματα, και ειπώθηκε, και μπορεί να είναι η συνέπεια του σώματος. Και όποιος το είδε σε κάτι διακοσμημένο ή ντροπιασμένο, τότε αποδίδεται σε αυτό και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις σπλήνα από όλα τα ζώα είναι χρήμα. Απαγορεύεται το Halal και αυτό που δεν τρώγεται…

Όποιος βλέπει το κεφάλι του κομμένο σε μια πόλη ή τοποθεσία ή σε μια πύλη, τότε οι αρχηγοί του λαού έρχονται σε αυτό το μέρος, και αν δει ότι τρώει από αυτούς ή παίρνει κάτι, τότε είναι το κέρδος των χρημάτων και των ωφελειών, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι μεγάλο, τότε είναι μια αύξηση των χρημάτων του και αν έχει μια θέση, τότε μια αύξηση της υπερηφάνειας, και αν είναι διαφορετικά τόσο καλό σε κάθε περίπτωση, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι μικρό, τότε το αντίθετο της υπόθεσης, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός ελέφαντα, άλογο, λιοντάρι, μουλάρι ή γάιδαρο, τότε αυτό είναι αξιέπαινο και αν είναι σαν το κεφάλι μιας καμήλας, βοοειδών, προβάτων ή χοίρων , τότε αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ και μερικοί από αυτούς είπαν ότι είδε το κεφάλι του ως το κεφάλι ενός θηρίου. Επιτρέπεται να το φάτε, οπότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι κάτι που δεν επιτρέπεται να τρώτε, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό. Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις τα κεφάλια των ζώων είναι χρήματα και κεφάλι. Εάν προέρχεται από ό, τι τρώγεται, τότε τα χρήματα είναι σύζυγος και αν προέρχονται από κάτι που δεν μπορεί να καταναλωθεί, απαγορεύεται. Όφελος, καθώς και αν τον συμπεριέλαβε σε αυτό που δεν πρέπει να είναι σαν να ξυπνά…

Όσο για τα πλευρά, είναι γυναίκες του νοικοκυριού, οπότε όποιος βλέπει αύξηση σε αυτά είναι αύξηση του νοικοκυριού του, και όποιος βλέπει μείωση σε αυτά, θα

Και όποιος βλέπει τον Οθμάν, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, αυτό δείχνει σεμνότητα, ασκητισμό, ευσέβεια και αθλητισμό, και ειπώθηκε ότι θα ήταν καλό και ενάρετο και μπορεί να σκοτωθεί άδικα ….

Και όποιος βλέπει ότι κλαδεύει τα νύχια του με το συνηθισμένο κλάδεμα, τότε είναι η απομάκρυνση της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας, και εάν ξεπερνά το συνηθισμένο, τότε είναι αδυναμία και έλλειψη ικανότητας, και όποιος βλέπει ότι χτυπά τα νύχια του δόντια, τότε διαπράττει μια δυσάρεστη υπόθεση

…Και όποιος βλέπει έναν από τους Συντρόφους, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, ας πάρει το προβάδισμα από το να πάρει το όνομά του, όπως ο Σαντ και ο Σάιντ, γιατί θα είναι χαρούμενος, χαρούμενος και υγιής, και ίσως οι ενέργειές του έχουν βελτιωθεί. Λέγεται ότι όποιος είδε έναν από αυτούς θα ήταν στο δρόμο της θρησκείας του Ισλάμ, δυνατός, αθλητικός, ειλικρινής λόγος και καλές πράξεις, και μπορεί να μιμηθεί τις πράξεις εκείνων που τον είδαν να λένε εναντίον του. Ειρήνη : Οι σύντροφοί μου είναι σαν αστέρια. Ό, τι ακολουθείτε ;…

Και όποιος βλέπει τον Σαλμάν Αλ Φάρσι, ο Θεός Παντοδύναμος να τον ευλογεί με τη γνώση και το Κοράνι ….

Και όποιος δει τον Jaafar al-Tayyar, θα εκτελέσει το Χατζ και θα εισβάλει ….

Όσο για το μαστό : αν είδε ότι αυξανόταν έως ότου σχεδόν μπλοκάρει το λαιμό του, τα οράματά του έδειχναν την προθυμία του να συλλέξει χρήματα και η διατροφή ήταν πιο αυστηρή για τον εαυτό του και η προθεσμία του πλησίαζε ….

…Και το συκώτι : ο τόπος του θυμού και του ελέους, και ειπώθηκε ότι το συκώτι υποδεικνύει τα παιδιά και τη ζωή, και την έξοδο του ήπατος από την κοιλιά, την εμφάνιση των θαμμένων χρημάτων . Αν δει ότι τρώει το συκώτι ενός ατόμου ή το χτύπησε, τότε χτυπάει τα θαμμένα χρήματα και τα τρώει . Εάν πολλά συκώτια μαγειρεύονται, ψήνονται και ωμά, τότε είναι θησαυροί που του ανοίγονται και τους πέφτουν . Και συκώτια βοοειδών και ανθρώπων . Και τρώγοντας το συκώτι ενός γνωστού ατόμου καταναλώνει τα χρήματά του. Αν κοιτάξει το συκώτι του και βλέπει το πρόσωπό του σε αυτό όπως κάνει με έναν καθρέφτη, τότε πεθαίνει ….

Και όποιος βλέπει τον Μπιλάλα, απολαμβάνει το καλό, και θα αναφέρεται στα κεφάλια των πλασμάτων και συνολικά, το όραμα των συντρόφων του Προφήτη είναι καλό και ωφέλιμο σε αυτόν τον κόσμο και το μέλλον ….

…Τα αρσενικά είναι μεταξύ των ανθρώπων. Το να βλέπεις ένα αρσενικό σε ένα όνειρο υποδηλώνει αρετή και ικανότητα, και ότι ο Θεός Παντοδύναμος έχει ευνοήσει το αρσενικό από το θηλυκό. Ο Παντοδύναμος είπε : ( Έτσι το αρσενικό είναι σαν το μερίδιο των δύο θηλυκών )….

Ένα μπάρμπεκιου σε ένα όνειρο είναι μια καλή είδηση ​​της ζωής, και αν είναι ανώριμο τότε είναι αυτά . Το λίπος ψητό αρνί είναι πολλά χρήματα, και αν είναι άπαχο, τότε είναι λίγα χρήματα και τα προς το ζην είναι κουρασμένα . Και όποιος τρώει αρνί ψητό, τρώει από τα κέρδη του παιδιού του . Το ψήσιμο της αγελάδας είναι ασφαλές για τον φοβισμένο άτομο, και εάν έχει κομιστή, θα λάβει έναν αρσενικό γιο . Και το μοσχάρι ψητό είναι εύφορο και ζωντανό . Και μια γκριλ Αιγόκερου δείχνει ένα αρσενικό αγόρι που το έφαγε . Και ό, τι εκτίθεται στη φωτιά σε εγρήγορση, σε ένα όνειρο, έχει αμαρτήσει . Η ψημένη καμήλα είναι αρσενικό αγόρι και είναι ασφαλής από φόβο ή είναι ευγενικό αγόρι . Και όποιος είδε ότι το χέρι ενός καβουρδισμένου καμήλα του μίλησε, θα σωθεί από την καταστροφή . Και το ψητό ή μαγειρεμένο κρέας πουλιών παρέχει χρήματα χωρίς προδοσία ή προδοσία . Η ψητή πλευρά εκφράζεται από τη γυναίκα επειδή η Εύα δημιουργήθηκε από την πλευρά του Αδάμ, ειρήνη σε αυτούς και τους δύο . Ένα ώριμο ψητό βραχίονα είναι η επιβίωση μιας γυναίκας που την εξαπατά και αν είναι ανώριμη τότε είναι κοροϊδεύω . Και όποιος αγοράσει ένα κομμάτι μπάρμπεκιου, νοικιάζει έναν υπάλληλο . Και ειπώθηκε : το μπάρμπεκιου είναι θλίψη ή απαγορεύεται το χρήμα . Και όποιος είδε ότι έψησε ένα άρρωστο κριάρι, ή ο Σουλτάνος ​​τον βασανίζει ή τον φυλάκισε, και όποιος έψησε μια προβατίνα η γυναίκα του ή η μητέρα του αρρώστησε, και όποιος περιπλανούσε σοβαρά, ο γιος ή ο σκλάβος του θα είχε ευλογιά . Το μπάρμπεκιου μπορεί να υποδηλώνει τα καλά νέα για να ξεφύγεις από την αγωνία και τη νίκη επί των εχθρών, αν το ψητό ήταν μοσχάρι, και αν ήταν μια καμήλα που έδειχνε τη δόξα και τις χαρές της θεραπείας της ασθένειας, του γάμου με τους ελίκους και την άφιξη ταξιδιώτης . Και το μπάρμπεκιου μπορεί να αναφέρεται σε snitching, ή σε λεηλασία χάρη, φυλάκιση και λεηλασία χρημάτων ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει μια ασθένεια γεμάτη πύον και πύον, τότε είναι χρήμα και όφελος από ένα απαγορευμένο πρόσωπο. Εάν βλέπει ότι αυτό ρέει από αυτόν ή βγαίνει, τότε απομακρύνεται από αυτόν και λέγεται ότι ανακουφίζεται από το πέος του και όποιος δει αυτό το πύον βγαίνει από το πέος του, τότε παντρεύεται επειδή το πύον μοιάζει με σπέρμα και αν βγει από τον πρωκτό του, δεν υπάρχει καλό σε αυτό…

…Και όποιος βλέπει ότι είναι ηλικιωμένος σεΐχης και δεν είναι έτσι, τότε είναι δίκαιος στη θρησκεία του και έχει αξιοπρέπεια και αύξηση της τιμής του, και αν είναι γέρος και βλέπει ότι έχει γίνει αγόρι, τότε φιλοδοξεί και είναι αδαής, και δεν υπάρχει καλό σε αυτόν. Ομοίως, η γυναίκα που βλέπει μια ηλικιωμένη γυναίκα σε ένα όνειρο επέστρεψε μια νεαρή γυναίκα, γιατί είναι ένας κόσμος που τον δέχεται. Έχει γίνει μαλακός και όμορφος, οπότε μπορεί να πεθάνει γρήγορα και όποιος πιστεύει ότι έχει γίνει μακρύς και μεγάλος είναι μια αύξηση στη ζωή. Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει με τη μορφή μιας γυναίκας και το στολίδι της, ή ότι έχει έναν κόλπο σαν τον κόλπο μιας γυναίκας, τότε είναι ταπείνωση, υποταγή και περιφρόνηση, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει ένα αρσενικό όπως το αρσενικό ενός άνδρα ή μιας γενειάδας, εάν έχει ένα παιδί που υπερισχύει του λαού του και εάν είναι έγκυος, έρχεται με ένα αγόρι και εάν δεν είναι έγκυος τότε δεν θα γεννήσει ποτέ έναν γιο Ή ίσως το όραμα θα πάει σε αυτήν σύζυγος, πατέρας ή αδελφός, και ειπώθηκε ότι μια τιμή έχει συμβεί σε ένα από τα χαράμ της, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει γίνει άνδρας όταν έχει σεξουαλική επαφή με γυναίκες ή παντρεύεται μια γυναίκα, τότε πάσχει από καλό και τιμή και αποδίδεται και όποιος βλέπει ότι έχει αμαρτία, κέρατο ή ράμφος σαν γαϊδούρι, σωλήνα ή ράμφος, τότε όλα αυτά είναι καλά και καλά Και όποιος βλέπει ότι έχει φτερό ή φτερό , αυτή είναι μια ηγεσία και μου έρχεται αν δει ότι πετάει, τότε ταξιδεύει, και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει ένα ζώο του οποίου η σάρκα δεν τρώγεται, τότε είναι ταπεινωμένος και καταστροφή, και αν έχει δουλειά, είναι απομονωμένος από αυτό και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έχει γίνει βάτραχος τότε εργάζεται με λατρεία. Γύρισε μια αράχνη, μετά έγινε καλός προσκυνητής που μετανοεί από πολλές αμαρτίες, και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει από σίδηρο, τότε θα παρατείνει τη ζωή του, και αν δει ότι έχει γίνει από κεραμικά ή φιάλες, τότε το κάνει να μην μείνει και όποιος βλέπει ότι έχει γυρίσει μια γέφυρα ή μια καμάρα, τότε θα χτυπήσει μια σουλτάνα ή έναν κάτοχο εξουσίας ή έναν μελετητή που φτάνουν οι άνθρωποι στις υποθέσεις τους, και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει μέταλλο μετάλλου, τότε αυτός χρησιμοποιεί οποιοδήποτε από τα πράγματα που τον ωφελούν…

…Όσο για το αρσενικό, είναι παιδί, χρήματα, αρσενικό και φήμη . Ο Ντάνιελ είπε ότι όποιος είδε ότι είχε δύο ή περισσότερα αρσενικά ήταν περισσότερο ….

…Το άγνωστο πουλί είναι μια ένδειξη του αγγέλου του θανάτου, αν πάρει ένα βότσαλο, ένα φύλλο, ένα σκουλήκι ή τα παρόμοια και πετά μαζί του στον ουρανό από ένα σπίτι όπου πέθανε ένα άρρωστο άτομο και παρόμοια . Μπορεί να αναφέρεται στον ταξιδιώτη που τον είδε να πέφτει πάνω του, και μπορεί να αναφέρεται στο έργο αυτού που τον είδε στο κεφάλι του, στον ώμο του, στην αγκαλιά του ή στο λαιμό του, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : « Και κάθε ένα άτομο έχει δεσμεύσει το πουλί του στο λαιμό του », που σημαίνει το έργο του, και αν είναι λευκό, τότε είναι καθαρό, και αν είναι χρωματισμένο σκοτάδι, τότε λειτουργεί διάφορα μη καθαρά, μόνο για να έχει μια έγκυο γυναίκα, το πουλί ήταν αρσενικό αγόρι, αν και η γυναίκα είναι κορίτσι, η ιστορία έζησε και έμεινε μαζί του, και πέταξε ήταν λίγο να μείνει . Όσο για το κοτόπουλο που δεν τρέφεται, γεννάει εκείνο που το μεταφέρει, το βρίσκει ή το παίρνει, εκτός αν έχει αρνί, έτσι είναι παιδί, και έτσι είναι κάθε μικρό ζώο του ζώου . Όσο για το μεγαλύτερο πουλί και τα έβδομά του . Είναι ένα σημάδι βασιλιάδων, προέδρων, ανθρώπων πλούτου, μελετητών, ανθρώπων πλούτου και πλούτου, και για τους καρατίων όπως ο κοράκι, ο αετός, η μέλι και η μαρμότα, τότε είναι ανήθικοι, κλέφτες ή κακοί ιδιοκτήτες, και για τα υδρόβια πτηνά, εποπτεύονται, έχουν αποκτήσει την ηγεσία με δύο τρόπους και ενήργησαν μεταξύ δύο δυνάμεων : η εξουσία του νερού και η δύναμη του αέρα, και ίσως αυτό έδειχνε στους άντρες να ταξιδεύουν στην ξηρά και στη θάλασσα . Και αν ακούγονταν ότι γκρίνιαζαν και έκλαιγαν, και για το τι τραγουδούν ή πένθουν τα πουλιά, τραγουδούσαν και όχι, αρσενικό ή θηλυκό . Όσον αφορά τα μικρότερα πουλιά, όπως τα σπουργίτια, το μύθο και τα αηδόνια, είναι νεαρά αγόρια : και η ομάδα των πουλιών είναι αυτή που την κατέχει ή έχει χρήματα, δηνάρια και εξουσία, ειδικά αν το φροντίζει, τρέφεται. το, ή το εκχωρεί ….

…Όποιος βλέπει ότι απορροφά τη μνήμη του άνδρα : θα αποκτήσει έναν κόλπο, λίγο πλούτο και έναν παθητικό αρσενικό, καθώς και έναν κόλπο μιας γυναίκας αν ένας άντρας τον αντιμετωπίζει με κάτι διαφορετικό από το αρσενικό, τότε είναι ένας κόλπος στον οποίο είναι ανεπαρκές και αδύναμο. , Η διαφορά, που αποδίδεται σε αυτόν ….

…Το μαργαριτάρι με τη συμμετοχή, είναι σε ένα όνειρο ένα αρσενικό αγόρι για μια έγκυο γυναίκα, οπότε όποιος βλέπει τη γυναίκα του να του δίνει μια ντόρα προς το ζην, ένα αρσενικό παιδί είναι καλά φωτογραφημένο και εάν η ελεύθερη γυναίκα δεν έχει φως, τότε αυτή είναι σκλάβος . Εάν πάρει μια Ντόρα από τη σύζυγό του και την κρύψει σε ένα κουτί ή το καλύψει με ένα πανί, είναι επίσης σκλάβος . Η Ντόρα είναι καλή για μια γυναίκα, εάν η γυναίκα δεν είναι παντρεμένη, δηλώνει ότι είναι παντρεμένη και αν δεν έχει παιδιά, δηλώνει ότι θα έχει παιδιά και αν έχει σύζυγο και γεννήσει, δείχνει πλούτο και χρήματα . Και όποιος αγοράζει σε ένα όνειρο ή ανταλλάσσει κοσμήματα για γυαλί, ή ένα νόμισμα με σύμπτωση, δείχνει την επιλογή του για τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον, ή ανυπακοή στην υπακοή, ή ότι αποστατώνει από τη θρησκεία του . Ο Al-Durr δηλώνει το Κοράνι, τη γνώση, την καλή ομιλία, τα αγόρια, τα σκλάβια, τα παιδιά και τα χρήματα . Όποιος βλέπει ότι τρυπάει ένα δράκο, τότε εξηγεί σωστά το Κοράνι ….

…Το μαχαίρι : όποιος την ωφελεί σε ένα όνειρο θα αναφέρει σε μια γυναίκα αν είναι άγαμος, και εάν η γυναίκα του είναι έγκυος, ο γιος της είναι ευλογημένος και αν έχει αυτό που υποστηρίζει το αρσενικό, τότε είναι αρσενικό, διαφορετικά είναι γυναίκα . Το δόρυ . Εάν δεν είχε εγκυμοσύνη και ζητούσε μάρτυρα με το δικαίωμα, τον βρήκε . Εάν ήταν παρελθόν, ο μάρτυρας ήταν δίκαιος, και αν δεν ήταν παρελθόντος ή με απομεινάρια, ο μάρτυρας του τραυματίστηκε και εάν καλύφθηκε από κάλυμμα για αυτόν ή η μαρτυρία του απορρίφθηκε για περιστατικά που εμφανίστηκαν από αυτόν εκτός από το μαρτυρία . Εάν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, τότε είναι ένα όφελος από τον κόσμο που μπορεί να αποκτήσει, ή μια σύνδεση με αυτόν, ή ένας αδελφός που τον συνοδεύει, ή ένας φίλος που τον φίλε, ή ένας υπηρέτης που τον υπηρετεί, ή ένας σκλάβος που τον κατέχει με την έγκριση των ανθρώπων . Εάν δώσει ένα μαχαίρι που δεν έχει άλλο όπλο μαζί της, τότε το μαχαίρι από το όπλο είναι ο Σουλτάνος, και το μαχαίρι . Και το μαχαίρι είναι μια δικαιολογία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Και ο καθένας από αυτούς έφερε ένα μαχαίρι .~ Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει στο χέρι του ένα μαχαίρι όταν δεν το χρησιμοποιεί, τότε παρέχει σε έναν γιο μια τσάντα, και αν βλέπει σαν να το χρησιμοποιεί, τότε δείχνει τη διακοπή του θέματος στο οποίο αυτός είναι ….

Ένα πρόβατο σημαίνει σε ένα όνειρο ένα αρσενικό αγόρι υπάκουο στους γονείς του . Αυτός που έχει ένα αρνί και έχει μια έγκυο γυναίκα με έναν άνθρωπο με ένα υπάκουο αρσενικό παιδί . Και όποιος είδε ότι σκότωσε ένα πρόβατο, ένας γιος πέθανε . Ή ένα παιδί πέθανε ….

…Al-Hamra : Μια μέτρια γυναίκα και υπηρέτης, ή το εμπόριο κάποιου και το αντικείμενο του οφέλους του . Όποιος είδε το γαϊδουράκι του να μεταφέρεται, τη γυναίκα του, την υπηρέτρια του ή τον υπηρέτη του να κουβαλάει . Εάν σε ένα όνειρο ήταν κάτω από αυτόν, τότε την έφερε από αυτόν, και σε ένα όνειρο γέννησε αυτό που δεν γεννά το φύλο της, έτσι το παιδί είναι για κάποιον άλλο εκτός από το ότι υπάρχει ένα σημάδι ότι είναι από τον . Όποιος πίνει από γάλα γαϊδούρας είναι μια απλή και αθώα ασθένεια . Και όποιος γέννησε ένα πουλάρι, οι πόρτες της σύνταξης άνοιξαν γι ‘αυτόν, αν το πουλάρι ήταν αρσενικό, θα ήταν αρσενικό και αν ήταν γυναίκα, αυτό έδειχνε την αδράνεια του . Και ειπώθηκε ότι αυτός που οδήγησε ένα γάιδαρο χωρίς πουλάρι, παντρεύτηκε μια γυναίκα χωρίς παιδί . Αν είχε ένα πουλάρι, παντρεύτηκε μια γυναίκα που είχε έναν γιο . Αν έβλεπε σαν να είχε πάρει ένα άγριο πουλάρι, θα φοβόταν στο πλάι του γιου του . Εάν δεν ήταν απερίσκεπτη, τότε ένα αργό όφελος, και ειπώθηκε ότι το γαϊδούρι είναι μια αύξηση των χρημάτων με τη μείωση του κύρους ….

…Και φωτεινότητα : μια θρησκεία στην οποία υπάρχει διαφωνία και ζωγραφική είναι έλλειψη θρησκείας και ψέματα και απάτη . Και ειπώθηκε ότι ο Ibn Sirin έλεγε : Τα Δηνάρια είναι βιβλία που έρχονται ή ελέγχουν ότι παίρνει . Εάν τα πέντε δηνάρια είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές . Ίσως ένα μόνο δηνάριο ήταν παιδί . Και όλα τα ρούχα των κοσμημάτων είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες, και έχουν στολίδι και όμορφα πράγματα, και ίσως δείχνει τι είναι υπερήφανοι για τις γυναίκες και ίσως δείχνει τα παιδιά τους, το αρσενικό του οποίου είναι αρσενικό και το θηλυκό του θηλυκό, και όλα είναι για τους άντρες ένα ντροπιαστικό απαράδεκτο εκτός από αυτό που δεν αρνούνται το φόρεμά τους ….

…Όσον αφορά τα ταοά, ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι το αρσενικό είναι από αυτόν ένας μη-αραβικός βασιλιάς, και αν δει ότι έχει ένα αρσενικό πόδι, τότε δείχνει την κατάστασή του με έναν μη αραβικό βασιλιά, και η γυναίκα του είναι γυναίκα μη-mahram με χρήματα, χασίς και υπηρέτες, την παντρεύει και παίρνει παιδιά από αυτήν ….

…Όσο για το zikir : είναι η αναφορά ενός ανθρώπου μεταξύ των ανθρώπων και της τιμής του ή του γιου του . Και η αύξηση και μείωση σε αυτό σε αυτό . Και ειπώθηκε ότι αν τον έβλεπε πολύ, θα τους επιτύχει . Αν είδε δύο άντρες είχε έναν γιο με τον γιο του, και έναν άνδρα μεταξύ των ανθρώπων με την αναφορά του, και την τιμή του, και αν τον ξεριζώσει στο χέρι του ή τράβηξε μερικά από αυτά, τότε το έφερε πίσω στη θέση του, τότε ένας γιος πέθανε και επωφελήθηκε από αυτόν, και τα χρήματά του επέστρεψαν σε αυτόν . Και η παύση του έως ότου είναι σαφές από αυτόν είναι απόδειξη του θανάτου του ή του θανάτου του γιου του, επειδή η μνήμη του διακόπτεται από τον θάνατό του . Και η ανάστασή του είναι η δύναμη του παππού, και η κίνηση και η δραστηριότητά του, και το εύρος της κοσμικής ζωής του . Ίσως η διακοπή της αναφοράς του, η διακοπή του ονόματός του και η αναφορά του για τη χώρα ή την τοποθεσία . Και αυτό συμβαίνει όταν η απόδειξη της ασφάλειας και της καλοσύνης διακόπτεται, και δεν υπάρχει καμία ένδειξη θανάτου μαζί της . Και το αρσενικό εάν είναι μειωμένο, αυξημένο, οστό ή μικρό, αφού έχει ένα άκρο, η γενική ερμηνεία του είναι στα παιδιά και στους απογόνους . Και αν αποκλίνει, τότε είχε πολλούς ή λίγους ανθρώπους, η γενική ερμηνεία του είναι προς τιμήν του και το αναφέρει στους ανθρώπους, τόσο πολύ, επειδή οι άνθρωποι του διαδίδουν την αναφορά του . Και η αδυναμία του αρσενικού, απόδειξη της ασθένειας του παιδιού ή η επίβλεψη του jaah . Εάν βλέπει σαν να ρουφά αρσενικό ή ζώο, ο θηλαστής ζει αναφέροντας τον άνδρα ιδιοκτήτη και το όνομά του, και αν βλέπει ότι είναι ερμαφρόδιτος, η θρησκεία του είναι καλή ….

…Όσο για το αρσενικό, είναι παιδί, χρήματα, αρσενικό και φήμη ….

…Όποιος βλέπει ότι ένα αστέρι έχει πέσει στη γη, τότε είναι η πτώση του Majestic al-Qadr, και αν απουσιάζει, έρχεται σε αυτόν, και αν είναι έγκυος τότε η έκφραση αυτού του αστέρα, ή είναι αρσενικό που γεννά έναν αρσενικό γιο, και αν είναι θηλυκός, γεννά ένα κορίτσι ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπηθεί στο κεφάλι ενός άλλου με κάτι στριμμένο, τότε τον χτυπά με κάτι που τον βλάπτει, καθώς και με το οποίο χτυπά το κεφάλι, όπως μαστίγιο, πέος ή κάτι στριμμένο και τα παρόμοια ….

…Και όποιος βλέπει ότι έβγαλε το πέος του, έπειτα το έβαλε στη θέση του, και επιστρέφει όπως ήταν, τότε θα έχει ένα παιδί να πεθάνει και ο Θεός θα του παρέχει κάποιον άλλο που θα αντικαταστήσει τη θέση του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το αίμα βγαίνει από αυτόν χωρίς πληγή, τότε εάν είναι σε θέση δέχεται δωροδοκία και το παίρνει, τότε είναι απομονωμένος, και αν όχι, θα προκληθεί βλάβη και αν δει το αίμα να βγαίνει από χειρουργικές επεμβάσεις, τότε υποφέρουν και στενοχωρούνται και απώλεια και όποιος βλέπει ότι έπινε αίμα, απαγορεύεται το χρήμα και το αίμα χύνεται άδικα, και όποιος το βλέπει στο σώμα του Ένα μέρος από το οποίο βγαίνει αίμα ή πύον, έτσι λεκιάζει το σώμα ή το ένδυμά του, τότε χτυπάει απαγορευμένα χρήματα από το μέτρο του, και αν δεν λεκιάσει τίποτα, τότε βγαίνει από την αμαρτία. Από τις φλέβες του, αποκλίνει με την έλλειψη των χρημάτων του ανάλογα με το ποσό του αίματος, και αν είναι φτωχός, επωφελείται από τον πλούτο του, και όποιος βλέπει αίμα να βγαίνει από το πέος του, αυτό δείχνει ότι η γυναίκα του έχει πέσει και όποιος βλέπει αίμα να βγαίνει από τον πρωκτό του. Αν χτύπησε το σώμα του ή τα ρούχα του, έβγαζε απαγορευμένα χρήματα, και όποιος είδε αίμα να βγαίνει από τα δόντια του θα τον χτύπησε από Πριν από τους συγγενείς του, και όποιος δει σε ένα μέρος ποτάμι αίματος ή υγρό υδρορροή, τότε θα συμβαίνει σε ένα μέρος όπου χύνεται αίμα, και όποιος βλέπει ότι το αίμα έχει βγει από τη μύτη του, τότε ερμηνεύεται με τη λήψη απαγορευμένων χρημάτων και εάν το αίμα ήταν λίγο και δεν είδε αδυναμία όταν βγήκε, τότε ανακουφίστηκε από αυτούς και τη θλίψη και ειπώθηκε ότι οι ρινορραγίες είναι ένας θησαυρός. Αν η μύτη του στάζει στο δρόμο, τότε πληρώνει zakat για τα χρήματά του για το έργο, και αν βλέπει ότι το αίμα βγαίνει από τα μάτια του, τότε είναι λυπηρό Εκλεπτυσμένη…

…Και είπε ο Al-Salmi, και όποιος είδε ότι είχε σεξουαλική επαφή και δεν μπορούσε να εκσπερματώσει, δείχνει την αναζήτηση για δύσκολες επιστήμες και κρυφή σοφία, και ούτω καθεξής. Αν το πέος του ήταν χαλαρό, δεν θα παρήγαγε αυτό που ήθελε ….