Και όποιος βλέπει ότι είναι στο νερό και είναι δυνατός στο σώμα, τότε θα ερμηνεύσει το έργο του σε ένα δύσκολο ζήτημα εκ μέρους ενός βασιλιά, και το ρητό του είναι αποδεκτό, ειδικά εάν αποδίδεται σε αυτό το θέμα ….

…Ένα άτομο μπορεί να δει μερικά από τα μοντέρνα πράγματα, πώς μπορούν να εκφραστούν; Αυτή η ερώτηση είναι πολύ σημαντική σε σχέση με μια ερώτηση που τέθηκε προηγουμένως : Μπορεί να διδαχθεί η έκφραση; Ή συλλαμβάνει μερικούς ανθρώπους και δεν μπορεί να διδαχθεί; Μέσω της παρακολούθησης των κειμένων, διαπιστώσαμε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μερικές φορές παρουσίαζε το όραμα στους Συντρόφους , άκουσε την έκφραση από αυτούς και μερικές φορές τους δίδαξε την έκφραση. Επομένως, μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν σε αυτήν τη γνώση. Εάν αυτό είναι αυτό που καταλήξαμε εδώ είναι το σωστό, τότε πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε μια έκφραση. Δεν αναφέρθηκε στα βιβλία των αρχαίων σύγχρονων θεμάτων που αναδύθηκαν σε αυτήν την εποχή . Ο Al-Ash’ari είπε : Η προέλευση της έκφρασης είναι αυτή των προφητών και των γλωσσών τους , και το σχόλιο του Ibn Battal λέγοντας : Είναι όπως είπε , αλλά αυτό που αναφέρθηκε στην εξουσία των προφητών σε αυτό, ακόμα κι αν αρχικά δεν διέπραξε όλους τους υποκριτές . Είναι απαραίτητο για τους ειδικευμένους σε αυτήν την τέχνη να συμπεράνουν μια καλή εμφάνιση και, στη συνέχεια, να επιστρέψουν αυτό που δεν ορίζεται για τον κανόνα της εκπροσώπησης και να το κρίνουν βάσει της σωστής αναλογίας, οπότε κάνει ένα πρωτότυπο που τον επικολλά ως ζήλια κάνει στους κλάδους της νομολογίας . Παραδείγματα πραγμάτων που μπορεί να δείτε είναι μοντέρνα που δεν μπορείτε να βρείτε στα βιβλία έκφρασης και κανένας που έγραψε για αυτήν την τέχνη δεν έχει γράψει ποτέ για τα ακόλουθα . Σύγχρονη ορολογία έκφρασης…

Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και οι άνθρωποι του ζητούν να πλύνει και να μην τον βρουν, αυτό δείχνει ότι ο νεκρός διέπραξε αμαρτία, και οι άνθρωποι τον παραπέμπουν σε καλό, αλλά δεν τον επηρεάζει ….

Και αν δει τις παλάμες να στεγνώσουν και μετά να είναι πράσινες, τότε δείχνει την ασθένεια ενός από τους ανθρώπους του νοικοκυριού του και στη συνέχεια αναρρώνει νωρίτερα, και αν η παλάμη κοπεί, τότε ένα από τα νοικοκυριά του θα αρρωστήσει ….

…Περπατώντας στο νερό Αν ονειρευόσασταν καθαρό, καθαρό νερό, αυτό σημαίνει ότι θα ζήσετε μια σύντομη ψεύτικη ευτυχία . Εάν το νερό είναι θολό, σας απειλούνται με ασθένεια ή θα έχετε ένα οδυνηρό ατύχημα . Εάν ονειρευόσασταν τα παιδιά να πετούν στο καθαρό νερό, αυτό είναι καλό οιωνό, καθώς θα πετύχετε στη δουλειά σας . Εάν ονειρεύεται ότι μπαίνει σε καθαρό αφρώδες νερό, τότε τα συναισθηματικά όνειρα και οι προσδοκίες της θα γίνουν πραγματικότητα ….

Και όποιος βλέπει τον ιμάμη ή τον σουλτάνο μπαίνει σε ένα σπίτι, μια τοποθεσία ή ένα μέρος που αρνείται την είσοδό του σε αυτό, ή σε ένα χωριό, οι άνθρωποι αυτού του τόπου θα υποστούν μια μεγάλη καταστροφή, και ό, τι βλέπει στην κατάσταση του Ο ιμάμης και το σώμα του είναι καλό, είναι καλό για το κοπάδι του ….

Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα συμβάν μέσα στο σπίτι ή στις πόρτες, τότε έχει συμβεί κάτι στις γυναίκες ….

Και όποιος βλέπει σανό στο πρόσωπο του νερού, τότε η έκφραση αυτού του νερού, είτε πρόκειται για θάλασσα με τον βασιλιά είτε ποτάμι, είναι το όραμά του όπως αναφέρθηκε προηγουμένως ή άλλο από αυτό που αναφέραμε στο Κεφάλαιο τριάντα οκτώ, έτσι η ερμηνεία αυτού είναι ότι όποιος του αποδίδεται ότι το νερό που βρίσκεται στο πρόσωπο του αχύρου είναι μια παραπλανητική εμφάνιση που έρχεται σε αντίθεση με το εσωτερικό του όταν τρέχει ανάμεσα σε ανθρώπους Είναι σαν να ήσασταν νερό κάτω από άχυρο, και ίσως αυτός που μαζευόταν από την επιφάνεια του νερού θα έπαιρνε χρήματα για να αποδοθεί σε αυτό, και στην πρόταση δεν υπάρχει έπαινος και μίσος για το βλέμμα ….

Και όποιος βλέπει ότι η αναφορά του έχει εισέλθει στο στομάχι του, αυτό δείχνει ότι κρύβει τη μαρτυρία . Και όποιος βλέπει σαν να δέχεται την ουρήθρα του, αν δεν έχει γιο, τότε θα έχει έναν γιο, και αν έχει παιδιά που ταξιδεύουν, τότε επιστρέφουν σε αυτόν και τα δέχεται . Μια γυναίκα είδε ότι τα μαλλιά ήταν στην ουρήθρα του γιου της, κι έτσι τα έκοψε σε μια διασταύρωση, και της είπε : Η ζωή του έχει περάσει . Έμεινε μέχρι που πέθανε . Ένα άλλο είδε σαν να υπήρχαν πολλά μαλλιά στην ουρήθρα του μέχρι το τέλος, έτσι έκοψε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Δείχνει την ανηθικότητά σας . Και η ανησυχία σας με τη διαφθορά . Μια άλλη άποψη ήταν σαν να έτρωγε την ουρήθρα του με φαγητό, γι ‘αυτό του προτάθηκε ότι πέθανε ένας κακός θάνατος, γιατί το φαγητό πρέπει να οδηγηθεί στο στόμα, σαν να μην είχε πρόσωπο ή στόμα ….

…Sky Εάν βλέπετε έναν καθαρό ουρανό σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα ταξιδέψετε με εξέχοντα άτομα και θα κερδίσετε την εύνοιά τους και η κατάστασή σας θα αυξηθεί . Εάν ο ουρανός είναι συννεφιασμένος, αυτό αποκαλύπτει δυσάρεστα γεγονότα και μπερδεύει τις γυναίκες . Αν ονειρευόσασταν ότι πετούσες στον ουρανό με παράξενα πρόσωπα και μάγισσες και ζώα, αναρωτιόσουν καθ ‘όλη τη διάρκεια του ονείρου αν ήσουν πραγματικά σε ένα όνειρο, αυτό υποδηλώνει ότι όλα τα προβλήματα και οι έντονοι πόνοι που φτάνουν ακόμη και στη θαμπή των αισθήσεων μπορούν να μειωθεί κατά μία λέξη, που είναι ζήλια, τότε θα υποφέρετε από ζήλια στη σχέση σας με το άτομο που αγαπάτε και θα οδηγήσει σε σοκ στην ειλικρίνειά σας . Αν δείτε τον ουρανό σε ένα όνειρο να γίνεται κόκκινο, τότε το μέλλον θα φέρει μαζί του πολλά γεγονότα, αναταραχές και ταραχές . Εάν δείτε έναν έναστρο ουρανό, τότε αυτό σημαίνει πολλές δοκιμασίες και προσπάθειες πάνω από το ανθρώπινο επίπεδο προτού φτάσετε στο ύψος της φιλοδοξίας σας . Προσοχή στους εχθρούς στην επιχείρησή σας . Εάν δείτε έναν αναμμένο ουρανό γεμάτο με ουράνια πλήθη, αυτό σημαίνει μια μεγάλη πνευματική αναζήτηση, αλλά στο τέλος θα αποσυρθείτε προς τη φύση για υποστήριξη και παρηγοριά . Κατά πάσα πιθανότητα θα απογοητευτείτε και από την τύχη . Εάν βλέπετε ανθρώπους που γνωρίζετε στον ουρανό, αυτό προβλέπει ότι πρόκειται να διαπράξουν μια απερίσκεπτη πράξη στο δρόμο σας, και άλλοι θα είναι οι αθώοι πάσχοντες . Αυτό το όνειρο ακολουθείται συνήθως από μεγάλες ατυχίες . Εάν ανεβείτε στον παράδεισο σε ένα όνειρο, θα αποτύχετε να απολαύσετε τη θέση που έχετε αγωνιστεί να επιτύχετε και η διασκέδαση θα τελειώσει δυστυχώς . Εάν οι νεαροί άνδρες ονειρεύονται να ανέβουν στον ουρανό μέσω μιας σκάλας, θα ανέβουν από τις κατώτερες τάξεις σε αυτές τις εξέχουσες τάξεις, αλλά θα αποτύχουν να ικανοποιήσουν ή να ευχαριστήσουν . Εάν ονειρεύεστε ότι βρίσκεστε στον παράδεισο με τον Χριστό και τους φίλους σας, θα αντιμετωπίσετε πολλές απώλειες, αλλά θα εξημερώσετε τον εαυτό σας για να τις αντέξετε μέσω της σωστής κατανόησης της ανθρώπινης φύσης . Εάν ονειρεύεστε την ουράνια πόλη, τότε αυτό σημαίνει μια ευχαριστημένη και ευσεβής φύση και ότι η δυσκολία θα σας προκαλέσει λίγο κακό ….

Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του είναι απομονωμένο και δεν υπάρχει σπίτι γύρω του, τότε δεν είναι αξιέπαινος ….

…Απαγορεύσεις όπως το σπάσιμο της νηστείας την ημέρα της νηστείας, ή η νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας, ή το να στέκεστε στην Αράφα σε άλλη ημέρα εκτός από αυτό, ή την Παρασκευή να προσεύχεστε πριν από τον μεσημβρινό και τα παρόμοια . Και ίσως τα περιστέρια έδειξαν την εκκλησία γιατί είναι το πρόσχημα των δαιμόνων και του διαβόλου . Τα περιστέρια μπορούν να αναφέρονται στη bachelorette στη γυναίκα . Και όποιος παίρνει το μπάνιο ως κατοικία του, επιμένει στις αμαρτίες . Και όποιος μπαίνει σε ένα μπάνιο και κάνει μπάνιο και βγαίνει, θα αφήσει εκείνους που είναι γυναίκα ή θρησκεία . Το μπάνιο είναι μια σκοτεινή φυλακή, και το ντουλάπι του μπάνιου είναι μια γυναίκα χωρίς καλό . Το θεώρησε ως σπάσιμο της νηστείας την ημέρα της νηστείας, ή νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας, ή να στέκεται στην Αράφα σε μια άλλη ημέρα εκτός από αυτήν, ή την Παρασκευή να προσεύχεται μπροστά στον μεσημβρινό, και τα παρόμοια . Και ίσως τα περιστέρια έδειξαν την εκκλησία γιατί είναι το πρόσχημα των δαιμόνων και του διαβόλου . Τα περιστέρια μπορούν να αναφέρονται στο μονό στη σύζυγο . Και όποιος παίρνει το μπάνιο ως κατοικία του, επιμένει στις αμαρτίες . Και όποιος μπαίνει σε ένα μπάνιο και κάνει μπάνιο και βγαίνει, θα αφήσει εκείνους που είναι γυναίκα ή θρησκεία . Το μπάνιο είναι μια σκοτεινή φυλακή, και το ντουλάπι του μπάνιου είναι μια γυναίκα χωρίς καλό ….

…Όποιος βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος κάθεται σε ένα κρεβάτι, ξαπλωμένος, κοιμάται ή άλλα πράγματα που δεν ταιριάζουν στο δικαίωμά του, ο Παντοδύναμος, και δείχνει ότι ο οραματιστής υπακούει στον Θεό Παντοδύναμο και συνοδεύει τους κακούς ….

Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας μητρομάρχος έχει ζήσει και ανέλαβε την εξουσία όπως ήταν, τότε αυτό δείχνει τη διαδοχή κάποιου από τη φυλή του, το όνομά του, ή τον ομόλογό του, και ίσως η ζωή εκείνου που διορίζεται πάνω τους έχει βελτιωθεί ….

Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει σε μια γυναίκα και βλέπει τον κόλπο της, και θυμάται άσχημα, θα έχει πολλά καλά και θα έχει εκπληρώσει τις ανάγκες του, και αν είναι διάσημη για τη θρησκεία, το καλό είναι μεγαλύτερο και η μοιχεία χωρίς αυτό, και το άγνωστο είναι δυνατότερο από το γνωστό ….

…Πτώση στο νερό Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει πέσει σε ένα μεγάλο βάθος νερού, και κατεβαίνει σε αυτό και δεν φτάνει στον πυθμένα του, τότε θα χτυπήσει έναν μεγάλο κόσμο, επειδή ο κόσμος είναι μια βαθιά θάλασσα . Και ειπώθηκε : Όποιος δει ότι έχει πέσει στο νερό, θα λάβει ευχαρίστηση και χάρη ….

Και όποιος βλέπει σαν το στομάχι του να είναι σπασμένο και να βλέπει φωτιά μέσα του, τότε τρώει άδικα τα χρήματα των ορφανών, και η ωφέλιμη φωτιά είναι το φως, και η ερμηνεία του για τους φοβισμένους είναι η ασφάλεια και η καλή τύχη του Σουλτάνου, και του η πλύση υποδηλώνει το shag και η φωτιά ανάβει στην πόρτα του Σουλτάνου για να ωφελήσει τους ανθρώπους ….

…Μερικά από τα σημεία διέλευσης είπε ότι είδε γυναίκες με τα χέρια τους Mzahr ερμήνευσε το ευαγγέλιο και την ασφάλεια, δήλωσε ότι ο προφήτης, η ειρήνη είναι επάνω σε τον όταν γύρισε σε μερικά από τα παιδιά της γης του Hijaz Σαρίφ μετά τη νίκη και την ασφάλεια φαίνεται να τον ( δεχτεί πανσέληνος εμείς … από το αποχαιρετιστήριο plicata ) πρέπει να ευχαριστήσουμε αυτό που ονομάσαμε Θεό Όσο για τα σκουπίδια, ερμηνεύεται με τον τρόπο ενός ψεύτικου και ψεύτικου ρητού, της υπερηφάνειας, της αξιοπρέπειας, του ύψους, της διασκέδασης, της χαράς και μιας όμορφης σκλάβης όποιος βλέπει ότι ο βασιλιάς του έδωσε ένα jungkan, τότε ερμήνευσε με την επίτευξη δόξας, αξιοπρέπειας και αξίας, και αν όχι την οικογένειά του, τότε ανακουφίστηκε μετά από κακουχίες, και ειπώθηκε ότι τα σκουπίδια έπληξαν μεγάλη ταλαιπωρία και ανησυχία ….

…Ομοίως, η κλειδαριά έχει πολλά, καθώς και το κόσκινο, το κόσκινο, το φίλτρο, το στυλό, ο κύλινδρος, το σαπούνι και το πίτουρο όλων είναι ο πόνος και το χειρότερο ….

Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει έναν καθρέφτη και δεν κοιτάζει στο πρόσωπό του, τότε θα πάρει αυτό που μισεί στο πρόσωπό του σε ανθρώπους. Αν το κοιτάξει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν έχει εξουσία, θα δει σύντομα τη θέση του σαν αυτόν, εκτός αν ο καθρέφτης είναι πάλι ή μηδέν ή κάτι τέτοιο, τότε θα χτυπήσει ένα αγόρι ένα αγόρι , και αν όχι, περιμένει έναν γιο και είναι σουλτάνος ​​ή εργάτης, τότε είναι απομονωμένος και βλέπει κάποιον άλλο στη θέση του, και αν όχι έτσι, αφήνει τη γυναίκα του και ειπώθηκε ότι όποιος είδε έναν καθρέφτη μαζί του το χέρι που κοίταξε, τότε η ανησυχία του εξαφανίστηκε και αν μια γυναίκα βλέπει ότι κοιτάζει σε καθρέφτη χωρίς ασήμι, εάν είναι έγκυος, γεννά ένα σκλάβος σαν αυτήν, και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει στον καθρέφτη Μια ινδική γυναίκα πεθαίνει για ένα αρσενικό παιδί, και αν έχει μια έγκυο γυναίκα, τότε αυτό που βρίσκεται στη μήτρα της είναι ο νεκρός…

Και όποιος βλέπει ότι βγήκε στο σκοτάδι στο φως και ήταν ένας από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε θα βγει από τη φτώχεια στον πλούτο, και για το φως σημαίνει ημέρα, τότε ερμηνεύεται με καθοδήγηση και την αρχή του η ημέρα ερμηνεύεται με την αρχή της εντολής που ζητά και το ήμισυ της και το τέλος της οποίας μετριέται σύμφωνα με αυτό ….

Και όποιος βλέπει ότι τα χαλάκια του τζαμιού έχουν κοπεί και χειραφετηθεί, τότε η οικογένειά του έχει σαπίσει μετά την καλοσύνη του ….

Και όποιος βλέπει ότι θέλει να μπει στον Παράδεισο, αλλά θα αποτρέψει την τάση του σε αυτόν τον κόσμο για διαφθορά και ανυπακοή ….

…Με την εξουσία του Αμπού Ayyub – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – με την εξουσία του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : « Είδα σε ένα όνειρο μια μαύρη γυναίκα ακολουθούμενη από ένα πρόβατο, O Abu Bakr , διασχίστε το . ~ Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, οι Άραβες σας ακολουθούν, τότε οι μη Άραβες θα τους ακολουθήσουν μέχρι να κατακλυστούν. Έτσι, ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : ( Έτσι ο βασιλιάς τους διέσχισε με μαγεία )….

Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει σε νηπιαγωγείο, θα εισέλθει στην καρδιά του Ισλάμ και θα περπατήσει και θα κερδίσει από τη δικαιοσύνη και τη θρησκεία όσο περπατάει στο νηπιαγωγείο και μπορεί να ερμηνευθεί με το Κοράνι ή βιβλία γνώσης ….

Και όποιος βλέπει ότι το πλοίο δέχεται νερό δύσκολο, η ανησυχία στην οποία είναι δύσκολο να βγει ….

…Οι άνθρωποι του Ουρανού ή οι άνθρωποι της Κόλασης βλέπουν οράματα ή ονειρεύονται; Αυτό το ζήτημα είναι ένα από τα θέματα για τα οποία έχω σταματήσει πολύ, και μετά από μια μακρά έρευνα για τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων του Παραδείσου και των ανθρώπων της Κόλασης, λέω : Ο Παράδεισος είναι η κατοικία της ευλογίας, και τι καλοσύνη, Θεέ Ο Παντοδύναμος λέει στο θεϊκό Χαντίθ που διηγείται ο Μπουχάρι στο Βιβλίο του Παραδείσου και την περιγραφή της ευδαιμονίας του μέσω του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του : [ Έχω προετοιμάσει για τους δίκαιους υπηρέτες μου αυτό που δεν είδε κανένα μάτι, κανένα αυτί δεν άκουσε και όχι κινδυνεύει η ανθρώπινη καρδιά ]. Σύμφωνα με αυτό που κάλεσε λέγοντας ειρήνη σε αυτόν για αυτά, όπως αναφέρεται και στο Bukhari, στην ίδια θέση η πρώτη : […….. Μην ουρήσετε, ούτε αφοδεύσετε, ούτε Imitkhton, ούτε Atvlon, Omchathm χρυσός, μόσχος υποψήφιος, και Mjamram Aloe Και οι σύζυγοί τους al-hoor al-ayn, τα ήθη τους για τη δημιουργία ενός άνδρα, σύμφωνα με τον πατέρα τους Αδάμ, εξήντα κύβους στον ουρανό ]. Αυτή η ευδαιμονία είναι αιώνια, και η φωτιά είναι και η κατοικία της αιώνιας δυστυχίας. Al-Sahih έχει επίσης αποδειχθεί ποιο Al-Bukhari διηγήθηκε μέσα από το Αμπού Σαΐντ, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού να του παρέχονται, δήλωσε : […. Ο λαός του παραδείσου ! Αθανασία, δεν υπάρχει θάνατος, λαοί της κόλασης ! Η αθανασία δεν είναι θάνατος ]. Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της ανεπάρκειας στα δεξιά των ανθρώπων του Παραδείσου, και ήρθε στο Χαντίθ μέσω του Abu Huraira με μια αλυσίδα μετάδοσης : [Ο ύπνος είναι ο αδελφός του θανάτου και οι άνθρωποι του Παραδείσου δεν κοιμούνται. ] Αυτό το Χαντίθ διορθώθηκε από τον Αλ-Αλ-Άλμπανι, ο Θεός να τον έχει έλεος, στο Αλ-Σιλσιλά Αχ-Σαχχαχ, Ι / 1 σ. : 74 H : 1087 Αντιφάσκει επίσης τον αιώνιο βασανισμό των ανθρώπων της κόλασης, καθώς επιθυμούν να τους απαλλάξει ο Θεός από τα βασανιστήρια τους, αλλά δεν έχουν παρά θλίψη, όπως είπε ο Παντοδύναμος. [Και προειδοποιήστε τους την ημέρα της θλίψης, καθώς το θέμα έχει περάσει ενώ είναι αμελή και δεν πιστεύουν ] Maryam : 39….

Και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι έπεσε από το χέρι του ή τον πήρε. Αν ήταν μελετητής ή είχε δουλειά, τότε αφαιρέθηκε από αυτό, και αν δεν ήταν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Slime : Σε λάσπη και λάσπη, δεν υπάρχει καλό σε όλα αυτά . Εάν βλέπει ότι ένας ασθενής του οποίου η ασθένεια έχει διαρκέσει, εκτός αν βλέπει ότι είναι έξω από αυτόν, επειδή είναι από την ασθένεια και την ανάρρωσή του, και ο ασθενής δεν είναι εάν περπατάει μέσα του ή λιώνει μέσα του, τότε μπαίνει σε ηρεμία, ταλαιπωρία και αγωνία, ή φυλάκιση, και το χέρι ενός κυβερνήτη, εάν σωθεί από αυτόν στον ύπνο του ή παραδώσει το ένδυμα και το σώμα του Από αυτόν στη λάσπη, ήταν ασφαλής από ό, τι τον έπεσε όσον αφορά την αμαρτία χρέος και ζημιά σε αυτόν τον κόσμο, αλλιώς θα είναι όσο υπέφερε . Όσο περισσότερο χαλαρώνει τη λάσπη του ή βαθαίνει τον πυθμένα του, τόσο πιο δύσκολο και πιο δύσκολο είναι τα στοιχεία του . Όσο περισσότερο το άρωμά του καταστρέφεται και γίνεται μαύρο, τόσο περισσότερο δείχνει ότι απαγορεύεται και τόσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των αμαρτιών και των κακών προθέσεων . Ομοίως, το ζύμωμα του πηλού και το χτυπάμε με γάλα, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, επειδή είναι ενδεικτικό της διαμάχης και της διαμάχης, έως ότου το γάλα στεγνώσει ή γίνει βρωμιά και στη συνέχεια επιστρέφει χρήματα που λαμβάνει μετά από τις δυσκολίες, την αυταπάτη, διαμάχη και ταλαιπωρία ….

Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Όσο για τη φωνή και την ομιλία, όποιος βλέπει το λαιμό του ως φράγμα και δεν εκπέμπει φωνή από αυτό, τα οράματά του δείχνουν την ένθεσή του, και όποιος βλέπει ότι μιλάει αραβικά, είναι επίτευγμα δόξας και τιμής. Είδε ότι μίλησε σε λέξεις που δικαιολογούνται από το λόγο και έχουν καλοσύνη και όφελος, τότε είναι καλύτερο για αυτόν, και αν είναι διαφορετικό από αυτόν, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του και όποιος είδε ότι ένα μέλος του μίλησε δείχνει ότι κάποιος είναι μάρτυρας εναντίον του και ορισμένοι από αυτούς είπαν ότι η φωνή είναι η φήμη ενός ατόμου μεταξύ των ανθρώπων. Αν είναι δυνατός, καλά, τότε είναι υπερηφάνεια και καλή φήμη. Και αν είναι διαφορετικό από αυτόν, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του. Και η μεγάλη φωνή δεν είναι δικαίωμα του Mahmoud στις γυναίκες…