…Όσον αφορά τον πόνο στην πλάτη : Αυτό δείχνει τον θάνατο του αδελφού . Λέγεται ότι ο αδελφός πέθανε στην πλάτη, και ειπώθηκε ότι ο πόνος στην πλάτη ερμηνεύεται ότι ενισχύεται από τον άνδρα, όπως γιος, πατέρας, πρόεδρος και φίλος. Εάν βλέπει στην πλάτη του μια κάμψη πόνου, τότε δείχνει έλλειψη και γήρανση ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι αναμιγνύεται με ένα γουρούνι, δείχνει την καλή του θρησκεία, την κοσμική του ζωή, ένα χάσμα πόνου, αγωνίας, δυσκολίας και ανεπάρκειας και το γάλα του είναι καταστροφή, αγωνία και το στήθος του είναι τόσο πολύ ως αυτό . ~…

…Όσον αφορά τον μοριακό πόνο, εάν βλέπει ότι ένας από τους γομφίους του ή ένα από τα δόντια του πονάει, τότε ακούει άσχημο από τη συγγένεια του στον οποίο αποδίδεται αυτή η μοριακή ερμηνεία και τον αντιμετωπίζει με πιο σοβαρή θεραπεία για αυτόν ανάλογα με το ποσό του πόνου που βρίσκει ….

…Εάν το χαλάζι κατέβηκε από τον ουρανό, αυτό είναι απόδειξη του βασανισμού των ανθρώπων του βασιλιά, της απώλειας των χρημάτων τους και του πόνου μερικών από αυτούς . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι ο ουρανός βρέχει χαλάζι ή χιόνι σε άλλη ώρα εκτός από αυτό, τότε ο αναζητών αρρωσταίνει με μια μικρή ασθένεια και θεραπεύεται από αυτόν . Εάν δει ότι το κρύο έχει πέσει από τον ουρανό στο σώμα του, μερικά από τα χρήματά του θα χαθούν . Και το κρύο στην εποχή του υποδηλώνει την αποχώρηση των ανησυχιών και τη νίκη επί των εχθρών και των ζηλόφωτων, γιατί σε αυτήν δροσίζει τη γη από την οποία εμφανίζονται φίδια και σκορπιοί . Εάν το κρύο ήταν πάρα πολύ, χαλάσει τα μέρη και εμπόδισε το μονοπάτι και έδειχνε ότι η κατάσταση είχε σταματήσει και ότι το ταξίδι δεν ήταν δυνατό . Είναι ένα σημάδι του κακού, και αν δεν υπάρχει βλάβη από αυτό, τότε είναι καλό και διατροφή . Και όποιος δει το κρύο που έχει πέσει στη γη του, τότε είναι ένα έλεος από τον Παντοδύναμο Θεό, και αν χαλάσει, τότε θα είναι βασανιστήριο σε αυτό το μέρος . Το κρύο μπορεί να αναφέρεται σε ακρίδες, και εάν το κρύο βλάπτει τις καλλιέργειες και τους ανθρώπους, τότε επιβάλλονται πρόστιμα σε ανθρώπους, ή ασθένεια ευλογιάς ή παραφροσύνη, και που φέρνει το κρύο σε κόσκινο ή ρούχα ή σε αυτό που δεν μεταφέρει νερό σε αυτό, και αν είναι πλούσιος, τα κέρδη του θα λιώσουν ή τα χρήματά του θα εξαφανιστούν, και αν έχει αγαθά στη θάλασσα φοβόταν γι ‘αυτήν, και αν ήταν φτωχός, ό, τι χρειάζεται και φοράει δεν θα μείνει μαζί του, και τίποτα μένει για τη ζωή του ….

…Ο Νάντρα είπε ότι ο Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του χαρίζει ειρήνη, να λέει : Ενώ κοιμόμουν έφερα μια κούπα γάλακτος και το έπινα για να μπορώ να δω το νερό που ρέει από τα νύχια μου, τότε έδωσα τον γενναίο του Umar . Είπε: Τι του δώσατε, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : Γνώση ….

…Γύρισμα της γυναίκας : Αναφέραμε από τον Ιμπν Σιρίν ότι μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα μια γυναίκα να γυρίζει πίσσα, και με εξέπληξε . Είπε : Τι σας αρέσει αυτό και αρνείστε ότι είναι ευκολότερο από το συμπέρασμα; Είπε, ~Αυτή είναι μια γυναίκα που είχε δικαίωμα, οπότε το άφησε στον ιδιοκτήτη της και μετά επέστρεψε .~ Είπε : Ι πιστεύεται ότι : Είχα μια προίκα για το σύζυγό μου, ώστε να μπορώ να τον αφήσει κατά τη διάρκεια της ζωής του, στη συνέχεια, όταν πέθανε, την πήρα από την κληρονομιά του . Εάν η γυναίκα βλέπει σαν να περιστρέφεται και να γυρίζει ταχύτητα, τότε προσφέρεται αυτό που απουσιάζει από αυτήν . Και αν έβλεπε ότι αργούσε να γυρίζει, θα ταξίδευε και ο σύζυγός της ταξίδευε . Εάν σπάσει η ροδέλα του άξονα . Το ταξιδιωτικό μέτρο ανακλήθηκε και απουσία μέτρου επιστροφής . Αν θεωρείται ως περιστρεφόμενο σύννεφο, τότε επιδιώκει να συγκεντρώσει σοφία . Εάν βλέπει ότι γυρίζει βαμβάκι, τότε προδίδει τον άντρα της . Και αν ένας άντρας το βλέπει σαν να γυρίζει βαμβάκι και λινό και ότι μιμείται τις γυναίκες, τότε θα πάρει ταπείνωση και θα κάνει νόμιμη δουλειά . Εάν η περιστροφή ήταν ακριβής, έγινε με φειδώ . Και αν ήταν τραχύ, είναι ένα ταξίδι σε μνημείο και εξάντληση ….

…Τι γίνεται με τα χρώματα, δεν θα έχουν συγκεκριμένες έννοιες , ή να έχει θέα , και είναι μια διαφορά μεταξύ αυτών των ενδείξεων σύμφωνα με τα χρώματα εκεί; Τα χρώματα έχουν τις συμβολές τους σε ένα όνειρο , αλλά η έννοια των χρωμάτων δεν είναι πάντα η ίδια . Είναι λοιπόν γνωστό ότι αποφασίσατε σε αυτό το βιβλίο ότι το όνειρο ή το όνειρο ή το όραμα είναι μια μάζα και όχι μέρος , τότε είναι απαραίτητο να κοιτάξετε συνολικά από το πέρασμα σε όλα τα μέρη του οράματος , ακριβώς όπως τα μέρη του οράματος μπορεί να είσαι ισχυρότερος από τους άλλους – με την επικάλυψή τους και ίσως από τα κείμενα που μου δείχνουν ένδειξη των χρωμάτων που αναφέρονται γενικά στο Sunan al – Tirmidhi στο βιβλίο της Αποκάλυψης , η πόρτα αυτού που ήρθε σε ένα όραμα του Προφήτη ειρήνης να είναι πάνω του στον Ζυγό και Ο Υδροχόος από την Αΐσα, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ , είπε : ζήτησε από τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη για το χαρτί , του είπε Khadija : ήταν ειλικρίνεια Και πέθανε πριν εμφανιστεί , έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί οι προσευχές του Θεού και ειρήνη σε αυτόν , είπε : «Θα το φορούσα σε ένα όνειρο και θα φορούσα λευκά ρούχα , και αν ήταν από τους ανθρώπους της φωτιάς, θα είχε ντύσει διαφορετικά .» Αυτή είναι μια ρητή αναφορά από τον Αγγελιοφόρο, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, σχετικά με την έννοια του λευκού φορέματος , και έχω ακολουθήσει τα κείμενα που περιελάμβαναν την αναφορά ορισμένων χρωμάτων και μπορώ να εξηγήσω τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτά με το παρακάτω : Σύγχρονοι όροι – χρώματα…

…Το όραμα του βασιλιά της Αιγύπτου, ο Θεός έχει αναφερθεί – ο Παντοδύναμος – η ερμηνεία της οποίας είναι η πρώτη από τον Ιωσήφ – ειρήνη σε αυτόν – είπε – ο Παντοδύναμος -: ( Και ο βασιλιάς είπε, βλέπω επτά λιπαρές αγελάδες θα έτρωγα επτά άπαχα Snblatt και επτά λαχανικά και άλλα Iabsat O κοινό Παρακαλώ με συμβουλήστε με το όραμά μου, αν εσείς το όραμα Περνάτε , είπαν όνειρα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους , και είπε ότι αυτός που δραπέτευσε από αυτούς και θυμηθείτε μετά τη μητέρα του, σας λέω με την ερμηνεία του , έτσι θα στείλουν , Joseph , O φίλε, έχουμε επτά λιπαρές αγελάδες να τους τρώνε επτά άπαχες αγελάδες και επτά ακίδες πράσινου και τις άλλες ξηρές, ώστε να μπορώ να επιστρέψω στους ανθρώπους για να ξέρουν , είπε ότι θα φυτέψετε επτά χρόνια Πάντα έχετε θεριστεί, και το πασπαλίζετε με το σιτάρι του, εκτός από λίγα από αυτά που τρώτε , τότε μετά θα έρθουν επτά άντρες που θα φάνε αυτό που εσείς Τους έδωσε, εκτός από λίγα από αυτά που έχετε οχυρώσει , τότε μετά από αυτό έρχεται ένα έτος κατά το οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και στον οποίο θα συμπιέσουν ). Surah Surah στίχους 43-49. Και – το Παντοδύναμος – δήλωσε : ( Είπαν όνειρα σωλήνα ) Ιμπν Jarir είπε : Μπορούν να σημαίνει ότι είναι ένα μείγμα από ένα ψεύτικο όραμα που δεν έχει καμία αλήθεια , και αυτό είναι μια συλλογή από το στρες και το άγχος έχει τις ρίζες της σε μια δέσμη χασίς που μοιάζει με μικτά όνειρα που δεν έχουν καμία ερμηνεία . Al-Mawardi και Al-Qurtubi αναφέρεται στην αρχή του Αμπού Ubaidah ότι είπε : Al- Adghat είναι μια ανεξήγητη όραμα του οράματος , και Ιμπν Jarir διηγήθηκε επίσης από την αρχή της Qatada του λέγοντας: (μας φετβά είναι σε επτά λίπος αγελάδες που τρώγονται από επτά άπαχες . Είπε : Όσο για ορτύκια, τα χρόνια που είναι γόνιμη , και οι επτά άπαχο αυτά είναι στείρα χρόνια που δεν αναπτύσσονται τίποτα , και είπε : ( επτά αιχμές είναι το πράσινο και το άλλο είναι ξηρό .) Όσο για το πράσινο, είναι τα γόνιμα χρόνια , όπως για την ξηρή γη , τα ξηρά αυτά είναι τα μετασχηματισμένα αυτά , και οι άπαχο αυτά είναι η Almazel . Και λέγοντας : ( που σπέρνουν επτά χρόνια πιο δύσκολο ), το στίχο είπε : Όταν ξέρω το όραμα να κάνουν εξήγησε τον, είπε : επτά από τα αγελάδες, ορτύκια και Alsnblatt χόρτα επτά χρόνια, λιπάσματα , και οι αγελάδες άπαχο και Alsnblatt υψηλότερη προσγειώνεται Vsba χρόνια Magdbat λέει 🙁 καλλιεργήστε επτά χρόνια σκληρότερα ). Οποιαδήποτε διαδοχική ακολουθία . Ο Al-Qurtubi είπε : Αυτός ο στίχος βασίζεται στην εγκυρότητα της όρασης του απιστία και ότι βγαίνει σύμφωνα με όσα είδε . Και είπε : « Τότε θα έρθει ένα χρόνο μετά από αυτό, στον οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και θα πιέσουν ». Ο Ibn Jarir είπε : Αυτή είναι μια αναφορά από τον Yusef – ειρήνη σε αυτόν – προς τον λαό για το τι δεν ήταν στο όραμα του βασιλιά τους, αλλά από τη γνώση του αόρατου ότι ο Θεός έγινε ένδειξη της προφητείας του και μιας απόδειξης για την αλήθεια του , τότε διήρκεσε για την εξουσία της Qatada ότι είπε ότι ο Θεός του παρείχε γνώση για μια Σουντά για την οποία δεν τον ρωτούσαν, οπότε είπε : ( Τότε μετά θα έρθει ένας χρόνος στον οποίο οι άνθρωποι θα βρουν ανακούφιση και συμπίεση .) Μέσα που λένε : (οι άνθρωποι του Αγάτ ) βροχή και ο Γκάιθ , επίσης αφηγημένος από τον Ιμπν Γκρεγκ είπε : Ιμπν Αμπάς – ο Θεός τους ευλογεί – 🙁 και έπειτα μετά από εκείνο το έτος ), τους είπε κάτι που δεν τον ζήτησε Ο Θεός τον είχε διδάξει μια χρονιά στην οποία οι άνθρωποι του Αγάτ βροχή . Και ο Al-Qurtubi ανέφερε σχετικά με την εξουσία της Qatada ότι είπε : Ο Θεός του έδωσε μια γνώση της Sunnah, για την οποία δεν τον ζήτησαν για να δείξει την αρετή του , και να ενημερώσει τον τόπο γνώσης και τις γνώσεις του ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι η φωτιά πέφτει από τον ουρανό ή από βροχή σαν βροχή, γιατί αποτελεί απόδειξη καταστροφής, διαφωνίας και αιματοχυσίας από την πλευρά των βασιλέων και των σουλτάνων, και τη συνάντηση εχθρότητας μεταξύ τους και η δολοφονία πολλών ανθρώπων στην ερμηνεία. ~Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η ερμηνεία της φωτιάς είναι δύο τύπων: επιβλαβής φωτιά και ωφέλιμη φωτιά, επιβλαβής φωτιά, όπως ειπώθηκε. και είπε: Είδα ότι μια κρυμμένη ρίζα καίγεται με φωτιά και χτύπησε την άλλη από τη φωτιά. Του είπε: «Η γη της Περσίας είναι ένα βοοειδές που μπορώ να αλλάξω, οπότε το ήμισυ έχει φύγει και το άλλο μισό χτυπήθηκε από κάτι μικρό, έτσι ήταν έτσι. Δείχνει επίσης φόβο, και όποιος βλέπει ότι η φωτιά έχει πέσει στον κύκλο μέχρι να την καταστρέψει όλα, τότε υπάρχει ένας αγώνας και τα χρήματά τους εξαφανίζονται, και η φωτιά στην έρημο είναι πόλεμοι και ο ήχος της φωτιάς μια φασαρία και μια κραυγή ….

…Fear God 103 – με την εξουσία του Μουσουλμάνου Khayat, ο οποίος είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Μου έδειξε ούρηση στο χέρι μου, οπότε είπε: «Φοβάστε τον Θεό», εάν μια γυναίκα που απαγορεύεται έρχεται σε επαφή με εσύ, τότε κοίτα, και υπάρχει μια γυναίκα ανάμεσα σε αυτήν και αυτόν που θηλάζει . 104 – Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μωάμεθ, βλέπω σαν να ούρωνε σε έναν ελαιώνα. Είπε : Κοιτάξτε από κάτω σας, μια γυναίκα από κάτω σας, της οποίας ο γάμος δεν επιτρέπεται γι ‘αυτόν . 105 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας – που σημαίνει Σαιντ Μπιν Αλ Μουσαΐμ – του είπε ότι είδα ένα περιστέρι που έπεσε στο φάρο του φάρου του τζαμιού και είπε : Ο Αλ Χατζάτζ παντρεύεται η κόρη του Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Ο Al-Hajjaj παντρεύτηκε τον Bint Abdullah bin Jaafar, οπότε ο Abdul-Malik bin Marwan του έγραψε ότι σκοπεύει να την χωρίσει, οπότε την χώρισε . 106 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας ήρθε στον Ibn Al-Musayyib και είπε : Βλέπω ότι μια κατσίκα έρχεται να σφίγγει τις πτυχές και είπε : Σφαγή το, είπε, σφαγή, είπε : Ο Ibn Umm Sala’a πέθανε, οπότε τι έφτασε μέχρι που πέθανε, είπε ο Muhammad ibn Umar – σημαίνει Allowavdy – ήταν ο γιος ή ο Slae ένας άνθρωπος πιστών ανθρώπων της πόλης αναζητά ανθρώπους 107 – ένας άνθρωπος που κατανοεί τον γιο του Musayyib βλέπει στον ύπνο ο Konhh να παλεύει στη φωτιά, είπε : εάν επικυρωθεί ο Ραάμ, δεν πεθάνει ούτε να οδηγήσει τη θάλασσα και πεθάνει σκοτώθηκε, είπε : οδήγησε τη θάλασσα θα επουλωθεί από τη μοίρα και θα σκοτώθηκε Μια νέα μέρα (2) με σπαθί (3). 108 – από τον ιππόκαμπο bin Obeid – Ο Αλλάχ ibn Nawfal είπε : ρώτησε το αγόρι δεν με δημιούργησε, είπα στον γιο του Musayyib : Μπορώ να δω ότι έβαλε σε πέτρινα αυγά, ο γιος του Musayyib είπε : το κοτόπουλο Agamy ρωτάει έναν λόγο στους Πέρσες, ο Vtsrit είπε ότι ο Fuld Li δεν ήταν Azld me (4). 109 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Ω Abu Muhammad, είδα σαν να καθόμουν στη σκιά, έτσι σηκώθηκα στον ήλιο , έτσι ο Ibn al- Ο Musayyib είπε : Με τον Θεό, αν είχες δίκιο, θα έβγαινες από το Ισλάμ. Είπε : Θα το μίσος Από την δυσπιστία, είπε : Έτσι λέει βγήκε κατά τη στιγμή της Αμπντ αλ-Μαλίκ μπιν Marawan και πιάστηκε αιχμάλωτος, και αναγκάστηκε να δυσπιστία, έτσι επέστρεψε και στη συνέχεια ήρθε στη Μεδίνα, και ήταν δεδομένης της επιλογής με αυτό (5). 110 – Με την εξουσία του Ghaleb Al-Aqili, είπε : Ο Saeed bin Al-Musayyib ήρθε να έρθει και είπε : Ω Abu Muhammad, είδα μαγεία στο πρόσωπό του, σαν ο Μωυσής να πολεμούσε τον Φαραώ, οπότε του είπε : Ποιος είναι ο νικητής ; Είπε : Ο Μωυσής νίκησε τον Φαραώ. Είπε και φώναξε στην κορυφή της φωνής του : «Ο Ibn Marawan και ο Λόρδος του Kaaba χάθηκαν – τρεις φορές .» Τότε ήξερε τον ιδιοκτήτη της πόλης, οπότε βγήκε μέχρι να σταθεί στο κεφάλι του και στη συνέχεια είπε : Επιθυμείτε το θάνατο του Διοικητή των Πιστών. Ελπίζω ότι ο Θεός θα σε σκοτώσει μπροστά του. Ο Σάββατ είπε : Η ιστορία σας θα αποκαλυφθεί σε εννέα ημέρες , είπε : Έμειναν μόνο εννέα ημέρες μέχρι που ένας επιβάτης ήρθε με το θάνατό του και το νεογέννητο πήρε τον γιο του ….

…Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Ο Ραμιάα Μπιν Νασρ, βασιλιάς της Υεμένης, ήταν μεταξύ των βασιλιάδων . Ο Altbabah και είδε το όραμα της αύρας του και της Feza, δεν άφησε έναν ιερέα, ούτε έναν μάγο ούτε τον Aaiva ούτε έναν αστρολόγο από τους λαούς του βασιλείου του, αλλά τον μεγάλωσε και τους είπε , είδα ένα όραμα Hltinay και Fezat και τους είπαν μένα και Ptooelha , είπαν να τον : Aqssa θα σας ενημερώσουμε Ptooelha , είπε : σας είπα ότι δεν καθησυχάσει αυτός που είπε για την ερμηνεία της, γιατί ήξερε μόνο η ερμηνεία του, πριν αυτός του είπε γι ‘αυτό , και ένα από τα του είπαν : Αν ο βασιλιάς το θέλει αυτό, τότε πρέπει να μου στείλει ένα επίπεδο και δεν είναι ένας από αυτούς που είναι πιο γνωστός από αυτούς. Του λένε για αυτό . Εκείνος ρώτησε γι ‘αυτό , γι’ αυτό έστειλε τους, και ήρθε σ ‘αυτόν, πριν κοπεί και του είπε : Είδα ένα όραμα που με εξέπληξε και τον αποτροπιασμό του για αυτό, έτσι μου είπε γι’ αυτό, γιατί αν μπορώ να χτυπήσει, Θα το ερμηνεύσω. Είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι , και έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε άτομο έφαγε ένα κρανίο από αυτό , ο βασιλιάς του είπε : Τι μου έλειπε από αυτό, O Satih, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin της Hanash να Thbtun γης γαλοπούλα , Vlimlkn μεταξύ Abyan να Γέρασα , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου Πτυχή αυτό που μας σβουνιά αντικείμενο είναι βλαβερός πότε θα , Avi Ζαμάνη αυτό ή μετά; Είπε : ακόμη και μετά από περισσότερα από εξήντα ή εβδομήντα Λάκεν , τα χρόνια του Αμαντάν , είπε : Ελευθερία από τον βασιλιά τους ή διακοπή; Είπε : Όχι, αλλά διακόπτεται για μερικά εβδομήντα χρόνια , τότε σκοτώνονται και δραπετεύονται από αυτό . Ο ίδιος είπε : Και ποιος έρχεται μετά από αυτό που σκοτώνει και ωθεί το ‘αυτούς; Είπε : Ακολουθεί ο Iram bin Dhi Yazan , ο οποίος βγαίνει από το Aden , και δεν αφήνει κανένα από αυτά με τον όρκο . Ο ίδιος είπε : Είναι ότι από την αρχή του ή να αποκοπεί; Είπε : Όχι, αλλά είναι κομμένο . Ο ίδιος είπε : Ποιος θα το κόψει; Είπε : Ένας έξυπνος προφήτης , στον οποίο προέρχεται η αποκάλυψη από τον Ύπατο. Είπε : Ποιος είναι αυτός ο Προφήτης; Είπε : Ένας άντρας από τον γιο του Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , ο βασιλιάς θα είναι στο λαό του μέχρι το τέλος της εποχής . Ο ίδιος είπε : Υπάρχει μια άλλη εποχή ; Είπε : Ναι , στο οποίο συλλέγει ο Alolon και άλλοι , είναι χαρούμενος που οι Improvers , και ο Ishqy it Abusers , είπαν πιο άξιοι για ό, τι μου λέτε; Είπε : Ναι , και λυκόφως και σούρουπο , και κατάγματα εάν είναι συνεπείς . Αυτό που σας είπα είναι αλήθεια . Στη συνέχεια, παρουσίασε μια σχισμή πάνω του, και του είπε, καθώς είπε στον Sateh και το έκρυβε, αυτό που είπε για να δει: Συμφωνούν ή διαφωνούν και είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι και έπεσε ανάμεσα σε ένα λιβάδι και έναν σωρό και κάθε ψυχή έφαγε από αυτό. Είπε : Όταν του είπε ότι, ήξερε ότι συμφώνησαν , επειδή το ρητό τους είναι μόνο αυτό που είπε ο Surface : Έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε σώμα έφαγε από αυτό , και είπε μέρος : Έπεσε μεταξύ ενός νηπιαγωγείο και λόφος, και κάθε ψυχή έφαγε, ο βασιλιάς είπε : Έκανα ένα λάθος, μέρος αυτού, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin του ανθρώπου , τη γη Anzln Σουδάν , Vlegbann για κάθε παιδί Banan , και έχουν μεταξύ Abyan να Najran , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου σχισμή αυτό για εμάς, και πότε θα σβουνιά βλαβερός αντικείμενο? Την ώρα μου ή μετά; Είπε : Ποιο είναι αυτό το σπουδαίο θέμα; Είπε : Ένας νεαρός άνδρας που δεν είναι ούτε φυσικός ούτε πόλεις , τους βγάζει από το σπίτι κάποιου που ζυγίζει , οπότε δεν αφήνει κανένα από αυτά στην Υεμένη . Ο ίδιος είπε : Είναι η εξουσία του που διαρκεί ή αποκοπεί; Είπε : αλλά έκοψε τον αποστολέα του Αγγελιοφόρου , έρχεται δεξιά και δικαιοσύνη , μεταξύ των λαών της θρησκείας και της πίστης , να είσαι βασιλιάς στο λαό του – στο καθημερινό κεφάλαιο , είπε : Τι κεφάλαιο ημέρας; Είπε : μια μέρα, όταν επιβραβεύονται οι διοικητές , και το ονόμασε από τις κλήσεις ουρανό , ακούσει για τις συνθήκες διαβίωσης και την νεκρούς , στην οποία οι άνθρωποι συγκεντρώνονται για να Meeqaat , είτε πρόκειται για αυτούς που φοβούνται να κερδίσει και καλές πράξεις , είπε : αξίζει της ό, τι λέει ; Είπε : Ναι, Κύριε των ουρανών και της γης , και τι υπάρχει μεταξύ τους ανύψωσης και πτώσης , αν αυτό που προείπα, θα ακολουθήσετε αυτό που υπάρχει . Ιμπν Ισχάκ είπε : Έπεσε στην ίδια Rabia ιμπν Νασρ Maqla Fjhz του γιους, και προσέβαλε το σπίτι του στο Ιράκ, συμπεριλαμβανομένων λύση και να τα έγραψε στον βασιλιά των βασιλέων της Περσίας του είπε Sabor Μπιν Khrzad Vosknhm σύγχυση , είναι το υπόλοιπο του γεννημένου Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , είναι από λόγους Υεμένης και γνώσεις Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Αυτός ο βασιλιάς . Ο Ibn Hisham είπε : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir στο οποίο μου είπε Khalaf al-Ahmar . Αυτή η ιστορία ο Ibn Hisham αναφέρθηκε στη βιογραφία και ο Ibn Jarir στην ιστορία της και ο Obongam Asbahani σε σημάδια προφητείας και ο γιος πολλών στην αρχή και το τέλος, όλοι από τον γιο του Ισαάκ και αυξήθηκαν από τον Ibn Jarir στο μυθιστόρημα σε αυτόν από τον Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν η κατασκευή Facet της Ραβίας Ο Νασρ είπε τον κάδο κάνοντας έτσι τη Ραβία, τον γιο του και την οικογένειά του Δεν έκανε χρυσό. Το ανέφερε στους Άραβες και μίλησαν για αυτό μέχρι που το ανέφερε και το ήξεραν σε αυτούς . Όταν η Αβυσσινία ήρθε στην Υεμένη, και το θέμα για το οποίο μιλούσαν έγινε από τη διοίκηση των ιερέων . Ο Al- Ashah είπε : Ο Iisa bin Qais bin Tha’labah al-Bakri σε μερικά από αυτά που λέει και αναφέρει τι συνέβη από το θέμα αυτών των δύο ιερέων Flat και φραγκόκοτα κοίταξε με τα χείλη, όπως φαίνεται πραγματικά, ως λύκος είπε όταν στρίγκλισε ….