…Το παντελόνι είναι μια ξένη γυναίκα σε ένα όνειρο, οπότε όποιος έχει νέο παντελόνι θα παντρευτεί μια ξένη γυναίκα . Και ειπώθηκε : Το νέο παντελόνι είναι αγνότητα να φορέσει . Και όποιος φοράει παντελόνι χωρίς πουκάμισο, φοβάται τη φτώχεια ή ταξιδεύει στους μη Άραβες γιατί είναι αυτός που τα φοράει . Και ειπώθηκε : Το παντελόνι σε ένα όνειρο είναι καλό για τον ιδιοκτήτη του εάν το φοράει . Και ειπώθηκε : το παντελόνι είναι μια κακή γυναίκα ή μια ξένη σκλάβια, και αν τα αγοράσει από κάποιον άλλο εκτός από τον ιδιοκτήτη τους, θα παντρευτεί μια γυναίκα χωρίς κηδεμόνα . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε παντελόνι, η δύναμή του θα αφαιρεθεί από αυτόν . Λέγεται : Το παντελόνι σε ένα όνειρο αποκτά την εντολή ….

…Οι παντόφλες υποδηλώνουν σε ένα όνειρο τον υπηρέτη, τα χρήματα και την προστασία από την ατυχία . Και όποιος είδε ότι φορούσε δύο παντόφλες, θα ταξίδευε στη θάλασσα . Το να φοράτε στενές παντόφλες υποδηλώνει άγχος, αγωνία και ζήτηση για χρέος, και ίσως στενές παντόφλες υποδεικνύουν περιορισμό στους άνδρες . Το ακόμα είδε το άφησε τον φόβο και την αγωνία . Το να φοράτε παντόφλες με παλέτες υποδηλώνει αύξηση του κύρους και του εύρους ζωής . Και ειπώθηκε : Το όραμα των παντοφλών κατά την άφιξη του χειμώνα δείχνει καλό, και στη διαχείρισή του, ή το καλοκαίρι δείχνει την ανησυχία τους . Και όποιος είδε ότι οι παντόφλες του έπεσαν σε ένα πηγάδι ή έκαψαν, η γυναίκα του πέθανε . Και οι νέες παντόφλες αν είναι στενές, τότε είναι μια θρησκεία που απαιτείται, και αν είναι ευρεία, τότε είναι αυτές . Οι παντόφλες είναι ένα άτομο που δεν είναι mahram που είναι νηστείο ή ταξιδεύει, και εάν βλέπει ένα χαφ και δεν το φοράει, τότε θα πάρει χρήματα από τους μη Άραβες . Αυτός που φοράει απλές παντόφλες ταξιδεύει μακριά ή κοντά ή παντρεύεται μια παρθένα . Αν οι παντόφλες ήταν σπασμένες, τότε η γυναίκα θα ήταν ρούχο . Εάν η παντόφλα πέσει σε πηγάδι ή χαθεί, τότε την απελευθερώνει και αν το πουλήσει θα πεθάνει . Εάν του έκλεψε τα σανδάλια, τότε είχε πληγεί από δύο ατυχίες και αν ένας λύκος ή μια αλεπού πήδηξε στις παντόφλες του, ήταν ανήθικοι ακολουθώντας τη γυναίκα του . Αν φοράει παντόφλες χαλαρές, τον παίρνει η γυναίκα του . Αν φοράει παντόφλες με μπάλωμα στο κάτω μέρος, τότε παντρεύεται μια γυναίκα που έχει έναν γιο . Και όποιος έχασε τις παλιές του παντόφλες, το χρέος του αφαιρείται . Και οι παντόφλες περνούν από βοοειδή, έτσι κάθε ατύχημα που συμβαίνει στις παντόφλες συμβαίνει στα βοοειδή του . Και όποιος έχει μια παντόφλα, τα μισά από τα χρήματά του θα φύγουν . Και αν πήγε να το κρύψει μαζί, όλα τα χρήματά του θα φύγουν . Και ειπώθηκε : ο παλιός χαφ είναι χρέος και φυλάκιση, και ο σκλάβος είναι σύζυγος, και αν βλέπει ότι έχει βρει ένα χουφ, δηλώνει ότι εργάζεται στο σώμα του για το μέλλον, ή ότι παραμελεί το υποχρέωση και διευκολύνει πολλούς . Και η καμήλα ήταν ελαφρύτερη σε ένα όνειρο, με δύναμη και ταξίδι, και ίσως η χαλαρότητα της καμήλας έδειξε τη στροφή της στην πανσέληνο ή τον πόνο, ή την προετοιμασία για θέματα και μια καλή πρόοδο . Δείτε επίσης τα παπούτσια, δείτε το zeppelin και δείτε τη σόλα ….

…Ο Al-Kirmani είπε: Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι βρίσκεται στις αγορές και στους δρόμους χωρίς φόρεμα, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της και αν έκλεψε και ο κλέφτης ερμήνευε σε έναν άνδρα, τότε είναι ένα άτομο που φτάνει ο σύζυγός της, και αν αποδίδεται σε μια γυναίκα, τότε ο σύζυγός της πλήττεται από μια επιτρεπόμενη γυναίκα, και ειπώθηκε ότι αν η γυναίκα χάσει αυτό που βάζει στο κεφάλι της Όποιος φοράει φόρεμα, πέπλο, μάσκα ή κάτι παρόμοιο αυτό, και δεν τον βρήκε με το κεφάλι και τα μαλλιά της ανοιχτά. Αυτή ήταν μια κακή φήμη, ή ένα διαζύγιο από τον άντρα της, μια καταστροφή που συνέβη σε αυτόν, μια κακή εμφάνιση για αυτήν, ή μια καταστροφή που την παρενέβη από την πλευρά της αδελφής, της μητέρας ή του θείου της, και τα παρόμοια, και εάν όχι Έχει σύζυγο, οπότε ό, τι μεταβιβάζεται στον άντρα θα επιστρέψει σε αυτήν, και αν η γυναίκα βλέπει ότι φοράει τουρμπάνι άνδρα, τότε παντρεύεται και αν βλέπει ότι είναι μεθυσμένος ή είναι πεπεισμένος για κάτι ασυνήθιστη, τότε θα αντικαταστήσει τον σύζυγό της με κάποιον άλλο, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα φοράει τι φορούν οι γυναίκες στο κεφάλι τους εάν ο άντρας φοράει κάτι από αυτό, τότε εκτίθεται λόγω μιας γυναίκας μεταξύ των ανθρώπων ….

…Το δαχτυλίδι : Όσο για το δαχτυλίδι, δείχνει τι του ανήκει και είναι ικανό, οπότε όποιος έδωσε ένα δαχτυλίδι, το αγόρασε ή το έδινε σε αυτόν, θα αποκτούσε εξουσία ή βασιλιά εάν ήταν ένας από την οικογένειά του, επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του, και επίσης είναι από αυτό που οι βασιλιάδες εκτυπώνουν τα βιβλία τους και τους πιο έντιμους θησαυρούς τους . Ο βασιλιάς μπορεί να έχει ένα σπίτι στο οποίο ζει και εισέρχεται ή το κατέχει, και το κλειδώνει στην πόρτα της, και μπορεί να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και κατέχει το απαραβίαστο της και σπάει το δαχτυλίδι της ή διαπερνά την κοιλιά του σε αυτό, και το γαρίφαλο γίνεται το πρόσωπό της, και η λήψη του δαχτυλιδιού από τον Θεό Παντοδύναμο μπορεί να είναι ο ασκητής και ο λατρευτής να είναι ασφαλείς από τον Θεό Παντοδύναμος από τα κακά κατά την ολοκλήρωση του συμπεράσματος Και το πήρε από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, ή από τον κόσμο μια καλή είδηση ​​της απόκτησης γνώσης, και όλα αυτά είναι τι το δαχτυλίδι είναι ασήμι, αλλά αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, και επίσης εάν είναι σίδερο επειδή είναι το στολίδι του οι λαοί της κόλασης, ή χαλκός για ό, τι είναι στο όνομά του της λέξης κακού, και τι φτιάχνεται Συμπεριλαμβανομένου ενός από τα άκρα των τζιν, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από κάθε κακό . Λέγεται : Το δαχτυλίδι δείχνει επίσης τον πατέρα και τη γυναίκα, ή την αγορά ενός σκλάβου κοριτσιού, σπιτιού, ζώου, χρημάτων ή κηδεμονίας, και αν είναι χρυσού, τότε είναι ταπείνωση ενός άνδρα και ειπώθηκε ότι Όποιος βλέπει ότι φοράει ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει ένα καλό που επιτυγχάνει μετά από κόπωση, και αν είναι από χρυσό και έχει ένα γαρίφαλο Είναι δύσκολο . Οι κοίλοι και σιωπηλοί δακτύλιοι είναι πάντα καλοί, και οι διογκωμένοι δακτύλιοι που έχουν μέσα πλήρωσης υποδηλώνουν δολοφονία και εξαπάτηση, επειδή υπάρχει κάτι κρυμμένο σε αυτά, ή υποδηλώνουν ελπίδα για κάτι μεγάλο και πολλά οφέλη επειδή τα οστά τους είναι μεγαλύτερα από το βάρος τους, Και για τα δαχτυλίδια ενός κέρατου ή ελεφαντόδοντου, είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες . Και ειπώθηκε ότι το δαχτυλίδι είναι ένας μεγάλος σουλτάνος, και το δαχτυλίδι είναι η προέλευση του βασιλιά, ο λοβός είναι το κύρος του, η σφραγίδα είναι η επιτρεπτή του σουλτάνου, τα χρήματά του και η εντολή, και το δαχτυλίδι είναι η εντολή του και η απαγόρευσή του, και η επιγραφή σε αυτήν είναι η πρόθεση και η πρόθεσή του . Όποιος πιστεύει ότι ο βασιλιάς αποτύπωσε τον χαρακτήρα του γρήγορα αποκτά την εξουσία του βασιλιά, δεν τον αντιφάσκει, επειδή η σφραγίδα είναι ισχυρότερη από το δαχτυλίδι . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασημένιο δαχτυλίδι, τότε το εκτελεί όπου θέλει, και επιτρέπεται να το κάνει, τότε θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένος με τη σφραγίδα του χαλίφη και είναι από τον Bani Hashem ή από τους Άραβες, τότε λαμβάνει μια μεγάλη εντολή, και αν είναι από τον πιστό ή έχει πατέρα, τότε ο πατέρας του πεθαίνει και γίνεται διάδοχος, και αν δεν έχει πατέρα, τότε το θέμα του θα στραφεί σε κάτι αντίθετο από αυτό που θέλει . Και αν είδε ότι ένας ξένος είχε άκυρη εντολή . Και όποιος βρει ένα δαχτυλίδι, έχει χρήματα από τους μη Άραβες, ή έχει γεννήσει έναν γιο ή έχει παντρευτεί, και όποιος δει το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του γίνεται ασταθής, η εξουσία του για το χωρισμό διαταράσσεται και αν δει το γαρύφαλό του έχει πέσει, ο γιος του πεθαίνει ή έχει φύγει με μερικά από τα χρήματά του . Και όποιος αρπάξει το δαχτυλίδι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, η περιουσία του έχει φύγει ή η γυναίκα του είναι διαζευγμένη . Και αυτό για τη γυναίκα είναι ο θάνατος του συζύγου της ή των ανθρώπων που είναι πιο κοντά της, και έχει ειπωθεί ότι αν κάποιος το φοράει, κάτι που αποδίδεται στο δαχτυλίδι θα ανανεωθεί γι ‘αυτόν και όποιος δει το δαχτυλίδι είναι σπασμένος και έφυγε και ο λοβός παραμένει, η εξουσία του θα αφαιρεθεί και το όνομα, η μνήμη και η ομορφιά του θα παραμείνουν . Και το δαχτυλίδι του χρυσού είναι αίρεση και δεν του αρέσει η θρησκεία και η προδοσία που έχει στην κατοχή του και η εξαπάτηση στο κοπάδι του, και το δαχτυλίδι είναι κατασκευασμένο από σίδερο ενός γενναίου σουλτάνου ή ενός απαιτητικού εμπόρου, αλλά είναι αδρανής και το δαχτυλίδι είναι καθοδηγείται από έναν κυβερνήτη σε αυτόν και είναι, και ο δακτύλιος με δύο λοβούς είναι μια προφανής και κρυφή αρχή, και αν αυτός ο δακτύλιος είναι κάτι που αποδίδεται στο εμπόριο, τότε είναι κέρδος Και αν αποδίδεται στη γνώση, τότε θεραπεύει ανθρώπους από θρησκεία και τον κόσμο . Και η στεγανότητα του δακτυλίου δείχνει άνεση και αιδοίο . Όποιος δανείζεται ένα δαχτυλίδι, τότε έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση, και όποιος χτυπήσει ένα φακιδωμένο δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν είχε ποτέ, όπως ένα σπίτι, ένα ζώο, μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε πουλά την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Εάν δει τον ουρανό να βρέχει σφραγίδες, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Το δαχτυλίδι είναι για τους Άραβες γυναίκα, και το χρυσό δαχτυλίδι λέγεται ότι είναι γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Και όποιος το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, μετά το αφαιρεί και το βάζει σε κάτι άλλο, τότε οδηγεί εναντίον της συζύγου του και ζητά διαφθορά, και αν δει ότι το δαχτυλίδι του ήταν στο δαχτυλίδι του μια φορά στο δικό του νίκη και μια φορά στη μέση χωρίς να είναι κοντά του τότε η γυναίκα του τον πρόδωσε . Όποιος πουλά το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Το γαρίφαλο γεννιέται και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι μια δύναμη με καλοσύνη, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα, ανάμνηση και δόξα . Αν το γαρίφαλό του ήταν από γαλαζοπράσινα, αν ήταν κυβερνήτης, τότε ήταν ένας γενναίος, μεγαλοπρεπής και δυνατός και αν ήταν στο αγόρι, τότε ήταν ένα ευγενικό αγόρι που θα ήταν σάκος και αν το γαρίφαλό του ήταν χάντρες, τότε ήταν μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο ήταν πράσινο ζαφείρι, τότε γεννήθηκε γι ‘αυτόν ένα παιδί πιστού που είναι ένας κόσμος κατανόησης, και το δαχτυλίδι είναι από το ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας ή ενός βασιλιά της υποκρισίας, και εάν μια γυναίκα είχε ένα δαχτυλίδι, θα παντρεύτηκε ή θα γεννήσει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι το δαχτυλίδι μου ήταν σπασμένο . Είπε αν πιστεύεις ότι θα χωρίσεις τη γυναίκα σου . Ήταν μόνο τρεις ημέρες πριν την χωρίσει . Ένας άντρας ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα ένα δαχτυλίδι στο χέρι μου με το οποίο θα το σφραγίζω στα στόματα των ανδρών και των γυναικών της μήτρας, οπότε είπε, Είσαι ένας άντρας που καλεί τη μουζένη κάθε φορά εκτός από την ώρα του μήνα του Ραμαζανιού, οπότε απαγορεύεται στους ανθρώπους να τρώνε και να τρώνε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγίδα για έναν άνθρωπο από πηλό, τότε αυτός που είναι σφραγισμένος για αυτόν θα αποκτήσει εξουσία από τον ιδιοκτήτη του δακτυλίου . Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης του έδωσε το δαχτυλίδι του, το φοράει και άξιζε αυτό, και πέτυχε δύναμη, αλλιώς θα το επέστρεφε σε έναν λαό που τον είδε ή τη φυλή του ή τον ονόμασε μεταξύ των ανθρώπων ή ο ομόλογός του σε αυτά, και πουλώντας το δαχτυλίδι χωρίζοντας με τη γυναίκα ….

…Ένα όφελος που ανέφερε ότι ο Αχμάντ Μπαν Χανμπάλ, ο Θεός Παντοδύναμος να τον κάνει έλεος, έγινε junub μια μέρα, οπότε ήρθε στον Τίγρη στη Βαγδάτη και ήθελε να εξαγνιστεί από αυτό, και δεν βρήκε τίποτα να κρύψει μαζί του, έτσι ντροπήθηκε από τον Θεό Παντοδύναμο να κατέβει γυμνή, οπότε κατέβηκε με το πουκάμισό του και πλύθηκε από ακαθαρσίες, μετά καθαρίστηκε και το πουκάμισό του ήταν υγρό, οπότε καθόταν στον ήλιο και το πουκάμισό του για να το στεγνώσω, έτσι πήρα Είναι ένα χρόνο ύπνου, είδε τον Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες να του είναι, και του είπε : Ω Αχμέτ, καθώς ακολούθησα το έτος μου, και ντρεπόμουν να γυμνώ, σε έκανα ένα τέταρτο του Ισλάμ, και αυτό ήταν στην αρχή της εντολής του, έτσι ήταν αυτό που έκανε ….

…Το φράξιμο, που είναι το θησαυροφυλάκιο, έχει πρόσωπο, οπότε όποιος βλέπει ότι φοράει ένα νέο φράξιμο, θα αγοράσει ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει ότι βγάζει το τσόκαρό του, θα πέσει ανάμεσα σε αυτόν και εκείνους που το χρησιμοποιούν για το κακό και την εγκατάλειψη . Και όποιος βλέπει ότι καίγονται τα τσόκαρά του, θα ερμηνεύσει το θάνατο του υπηρέτη του ή τον θάνατο του εργοδότη του . Και όποιος βλέπει ότι συνέβη ένα ατύχημα στο φράξιμο του, θα ερμηνευτεί όπως αναφέρεται . Και όποιος βλέπει ότι περπατάει σε ένα νέο φράξιμο και είναι ικανός σε αυτό, οι υποθέσεις του είναι σωστές με τους υπηρέτες του . Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει το τσόκαρό του και δεν είχε καμία επίδραση σε αυτό, ή πιστεύει ότι κάνει κάτι καλό όταν το βγάζει, αυτό δεν τον βλάπτει . Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το όραμα του φράγματος ερμηνεύεται από μια υποκριτική γυναίκα, και αν δει ένα φράξιμο, τότε ερμηνεύεται με αυτά που είπε. Εάν το φοράει, ανήκει σε μια τέτοια γυναίκα, αν δεν το φοράει, αυτό δεν τον βλάπτει. Διακόπηκε από το ταξίδι ….

…Μια ασπίδα σε ένα όνειρο σημαίνει προστασία από τους εχθρούς, και όποιος βλέπει ότι υφαίνει μια ασπίδα, χτίζει ένα φρούριο . Όποιος βλέπει ότι έχει ασπίδα, τότε είναι φρούριο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασπίδα, θα αποκτήσει μεγάλη δύναμη πάνω σε μια οχυρωμένη περιοχή, θα εξασφαλίσει την απομόνωσή του και θα σώσει από κάθε θλίψη, και αν είναι έμπορος, γίνεται αρετή σε αυτόν από το καθιερωμένο εμπόριο, την ασφάλεια και τη διατήρηση και αν είναι φίλος, τότε είναι ένας γενναιόδωρος άνθρωπος που διορίζεται στον οποίο ζήτησε βοήθεια. Ατυχία και ταλαιπωρία, και είναι επίσης για εκείνον που το φοράει μια ευλογία που θα της επιβάλει ένας άντρας, και που θα τον προστατεύσει σε καλές και κακές στιγμές, και θα σωθεί από τη συνωμοσία του σχεδιαστή . Όποιος βλέπει ότι έχει σιδερένια ασπίδα, τότε είναι η ασυλία της θρησκείας του . Και ειπώθηκε : Όποιος φοράει ασπίδα παίρνει χρήματα και περιουσία . Η ασπίδα είναι ενδεικτική της ασφάλειας από τον φόβο, την προστασία της γυναίκας, τα χρήματα και τα οφέλη . Και η ασπίδα για τις γυναίκες είναι ένα niqab ή σύζυγος που την κρύβει . Η ασπίδα Nawal Sultan είναι υπέροχη . Το να φοράς ασπίδα δείχνει τον αδελφό Zuhair ή τον Ibn Shafiq . Είπε : Η ασπίδα είναι χρήματα και βασιλιάς . Και ειπώθηκε : Ότι αυτό καλύφθηκε από όπλα, όπως γρανάζι, αυγό, ουίσκι, στήθος και πόδι, δείχνει ρούχα και τα αντιβράχια του σιδήρου προέρχονται από τους συγγενείς του, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει δύο αντιβράχια, ενισχύεται στο χέρι ενός άνδρα των συγγενών του . Και ειπώθηκε : Ήταν συνοδεύεται από δύο ισχυρούς, τους μεγάλους άνδρες, και η ερμηνεία μπορεί να έχουν πέσει στο γιο και τον αδελφό του . Και όποιος βλέπει σιδερένια αντιβράχια πάνω του, είναι παιδί και δύναμη σε ένα ταξίδι ….

…Φορώντας κάλτσες, και ειπώθηκε ότι ταξιδεύει στη θάλασσα και το φοράει με όπλα είναι ο Παράδεισος . Και οι νέες παντόφλες είναι μια σωτηρία από την ατυχία και μια προστασία από τα χρήματα . Και αν δεν έχει όπλο, τότε είναι πολύ ανήσυχος και έντονος σε ανησυχία . Και ειπώθηκε ότι μια στενή παντόφλα είναι ένα χρέος, ένας περιορισμός και ένας περιορισμός, και αν είναι εκτεταμένος, τότε πρόκειται για χρήματα, και αν είναι νέο αποδίδεται στην προστασία, τότε είναι καλύτερο για ιδιοκτήτης, και αν έχει χαρακτήρα, τότε είναι πιο αδύναμο για την προστασία, και αν αποδίδεται στην ανησυχία, τότε αυτό που ήταν το πιο σοφό είναι μακρύτερο από την ανακούφιση. Παντόφλες με ρούχα και ρούχα, είναι μια αύξηση στο επίπεδο και τη χωρητικότητα της σύνταξης . Και οι παντόφλες στα καλάθια του χειμώνα είναι καλύτερες, και το καλοκαίρι είναι . Εάν βλέπει τον khuffa και δεν το φοράει, τότε θα κερδίσει χρήματα από τους μη αραβικούς ανθρώπους και η απώλεια των παντοφλών που αποδίδονται στην προστασία, το στολίδι θα φύγει . Εάν αποδόθηκε σε ανησυχία και χρέη, ήταν ανακούφιση από αυτούς, και φορώντας αφελείς παντόφλες υποδηλώνει γάμο με μια παρθένα, εάν κάτω από το πόδι του ήταν σπασμένο, υπέδειξε έναν παρθένο γάμο. Εάν χαθεί ή αποκοπεί, χωρίζει τη γυναίκα του. Εάν πουλήσει τις παντόφλες, η γυναίκα θα πεθάνει. Εάν βλέπει ότι αναπηδά με την ελαφρότητα ενός λύκου ή μιας αλεπούς, γιατί είναι ανήθικος άντρας που τον σκοτώνει στη γυναίκα του, και όποιος φοράει μοναχικές παντόφλες, χτυπιέται από μια γυναίκα, και αν υπάρχει ένα μπάλωμα στο κάτω από τις παντόφλες, τότε παντρεύεται μια γυναίκα με έναν γιο . Δεν συνιστάται η χρήση κόκκινων παντοφλών για όσους θέλουν να ταξιδέψουν . Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι είχε κλέψει την ελαφρόπετρα από τον Χάμαν ….

…Καπέλο Εάν ονειρεύεστε να χάσετε το καπέλο σας, μπορείτε να περιμένετε μη ικανοποιητική επιχείρηση και άτομα που δεν διατηρούν σημαντικές δεσμεύσεις . Εάν ένας άντρας ονειρεύεται ότι φοράει ένα νέο καπέλο, αυτό προβλέπει αλλαγή στη θέση και τη δουλειά, και αυτό θα είναι υπέρ του . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι φοράει ένα νέο και όμορφο καπέλο, τότε αυτό σημαίνει την απόκτηση πλούτου και ότι θα είναι το αντικείμενο του θαυμασμού . Και αν ο άνεμος φυσάει το καπέλο σου, αυτό σημαίνει ξαφνικές αλλαγές στις εμπορικές υποθέσεις για το χειρότερο σε κάποιο βαθμό . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται να δει ένα καπέλο, θα κληθεί να συμμετάσχει σε κάποια γιορτή . Και αν ένα κορίτσι ονειρευόταν να δει τον εραστή της να φοράει καπέλο, αυτό σημαίνει ότι θα ντρέπεται και ντρέπεται στην παρουσία του . Εάν δείτε ένα καπέλο κρατουμένου, αυτό σημαίνει ότι η γενναιότητά σας σας προδίδει σε κίνδυνο . Εάν δείτε ένα καπέλο ανθρακωρύχου, θα κληρονομήσετε ένα επαρκές χρηματικό ποσό ….

…Αν δει ότι σκότωσε ένα κοτόπουλο ή έναν κόκορα : από την πλάτη του, τότε παντρεύεται μια κατοχή στον πρωκτό του . Αν σφαγιάσει έναν ταύρο από την πλάτη του, τότε αναζητά έναν εργαζόμενο πίσω του, καθώς και η καμήλα σε αυτό το μέρος ήταν από τον νονό της καμήλας ή των δύο αδελφών της, οπότε σύμφωνα με την ουσία του, δεν είναι παράγοντας . Ομοίως, ό, τι αποδίδεται σε έναν άνδρα ή μια γυναίκα, έρχεται στη σφαγή από το πίσω μέρος του άνδρα και καταγγέλλεται από την πράξη . Ομοίως, εάν φοράει το γιλέκο του ή το πάπλωμα του ανάποδα, ή κοιμάται ανάποδα στο κρεβάτι του, ή βάζει ένα ανεστραμμένο χαλί για να κοιμηθεί ή οδηγά το γαϊδούρι του ανάποδα, τότε είναι ένα αξιοπρόσεκτο θέμα που του έρχεται χωρίς το γνωστό του πρόσωπο . Και κάθε ανάποδα από ό, τι ήταν, είναι ανάποδα είτε από καλό σε κακό, είτε από κακό σε καλό, εκτός από τη γούνα, οπότε φορώντας τη γούνα ανάποδα δείχνει τον πλούτο του πάνω από αυτό, σαν να το σκόπευε το κάλυμμα ήταν πιο όμορφο . Εάν ο ζωντανός βλέπει ότι δανείστηκε στους νεκρούς ένα ένδυμα που φοράει, τότε το βγάζει από αυτόν και ο νεκρός το φοράει, τότε αρρωσταίνει με μια μικρή ασθένεια και θεραπεύεται . Εάν βλέπει ότι έχει δώσει ένα ένδυμα στους νεκρούς ή ότι τον ξεπερνά και οι νεκροί το φορούν και το αφήνουν και αφήνουν την κατοχή των ζωντανών, τότε είναι ο θάνατος των ζωντανών . Εάν το ρούχο δεν βγαίνει από την ιδιοκτησία της γειτονιάς, αλλά είναι ημιγυμνό ή σε κατάθεση ή διατηρεί, κάνει, πλένει, διπλώνεται, απλώνεται και τα παρόμοια, τότε είναι ασθένεια, ανησυχία ή θλίψη, και δεν έχει καταστραφεί σε αυτό ….

…Όσο για τις παντόφλες, όποιος βλέπει ότι φοράει μαντήλι και δεν είναι από κάποιον που το φοράει ενώ είναι ξύπνιος, τότε φοβάται ότι θα χτυπηθεί ή θα φυλακιστεί, ή θα έχει δύο γυναίκες και λέγεται ότι αν βρίσκεται σε σύννεφο τότε είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται και ίσως η παντόφλα ήταν ένας παράδεισος από τη φθορά και ίσως ταξίδευε στη θάλασσα και όποιος είδε ότι κάποιος ήταν κρυμμένος αφαιρέθηκε από αυτόν και έκαψε Τότε τα μισά από τα χρήματά του φεύγουν, και αν φύγει, ο πλούτος του πάει μαζί, όλα τα χρήματά του έχουν φύγει, και αν δει ότι φοράει κάλτσες, τότε η κάλτσα έχει προστασία. Εάν η κάλτσα είναι καινούργια και σωστή, τότε πληρώνει το zakat και κάνει καλά με τα χρήματά του, και αν έχει φθαρεί και διακοπεί, τότε κρατά το zakat….

…Μαλλί: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι φοράει μαλλί υποδεικνύει ότι αξίζει ένα μεγάλο ποσό ευγενών χρημάτων, επειδή δεν υπάρχει κανένα είδος ρούχων λεπτότερο από το μαλλί . Και όποιος είδε ότι κοιμόταν στο μαλλί, είχε πολλά χρήματα από τη γυναίκα του . Και το κάψιμο του μαλλιού, η διαφθορά της θρησκείας και τα χρήματα εξαφανίστηκαν . Εάν ένας λόγιος είδε ότι φορούσε μάλλινα ρούχα, θα γινόταν ασκητής και θα καλούσε τους ανθρώπους για ασκητισμό . Και όποιος βλέπει ένα σκυλί που φοράει μαλλί, ένας κακός άνθρωπος χρηματοδοτεί με τα χρήματα ενός έντιμου άνδρα . Αν δει ένα λιοντάρι να φοράει μαλλί, ένας απατεώνας σουλτάνος ​​ληστεύει τους ανθρώπους από τα χρήματά τους . Το μαλλί στο όνειρο είναι καθαρό, εκτός αν είναι τραχύ και δεν ταιριάζει στα ρούχα του, τότε είναι φτώχεια και ταπείνωση ….

…Το χειμώνα είναι καλύτερο από το καλοκαίρι . Και όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα, και αυτό δεν ήταν η συνήθεια του, θα έλειπε . Η επένδυση είναι αρχηγός . Είναι για τον έμπορο, τον νομικό και τον ιμάμη ως τέχνη, το οποίο είναι μια ασφάλεια για αυτόν από τη φτώχεια και για την προστασία από την ατυχία . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βρώμικα ρούχα, έχει παραπλανήσει τα προς το ζην και τον κάνει να νιώθει άσχημα . Και όποιος βλέπει έναν άνδρα να φοράει ρούχα το καλοκαίρι, είναι όμορφος και αλαζονικός, και ανησυχεί γιατί η ζέστη το καλοκαίρι είναι δική τους . Η επένδυση διαφέρει ανάλογα με τα κοσμήματα, τα χρώματα και τις φυλές της . Εάν μια γυναίκα βλέπει ένα ανδρικό ρούχο πάνω της, τότε ισχύει για αυτήν στη θρησκεία και στον κόσμο . Αν ήταν στα ρούχα του πολέμου, ήταν η ερμηνεία του για τον άντρα της ή τις αξίες της . Και αν ένας άντρας είδε ότι έπρεπε να φορέσει γυναικεία ρούχα, θα χτυπήθηκε από έντονο φόβο, υποταγή και ταπείνωση ….

…Τι γίνεται με το να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη, είναι δυνατόν; Τι σημαίνει? Είναι πάντα αληθινό όραμα, εάν ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη, ήταν ένα όραμα όπως περιγράφεται στη βιογραφία του Προφήτη, ή ήταν διαφορετικός; Στο ρητό ή στην περιγραφή? Για παράδειγμα, αν ένας νεαρός άνδρας δει, ή με λευκή γενειάδα, ή φοράει ρούχα που δεν έχει συνηθίσει να φοράει, ή βλέπει να παραγγέλνει κάποια πράγματα που έρχονται σε αντίθεση με την καθαρή Σαρία, όπως ο σεβασμός των τάφων, η αποκοπή της μήτρας, ή δολοφονία, … και άλλα από αυτά που έχω αποδείξει από τις ιστορίες και τους λογαριασμούς εκείνων που τον είδαν … ; Κατ ‘αρχάς, λέω ότι το όραμα του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι δυνατό, και είναι ένα από τα πιο εμφανή παραδείγματα του ορθού οράματος. Οι δύο σεΐχη βγήκαν από το Χαντίθ του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο οποίος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, είπε : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο με έχει δει, Ο διάβολος δεν με μιμείται. . ] Και σε μια αφήγηση σχετικά με αυτόν : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο θα με δει όσο ξυπνά, ή σαν να με είδε ενώ ξύπνησε, ο Σατανάς δεν θα με μιμηθεί . ] Στο μυθιστόρημα : [ Όποιος με δει, είδε σωστά ]. Αλλά αυτό πρέπει να είναι ένα όραμα, σύμφωνα με το χρόνο και τη βιογραφία του περιγραφές, έτσι Ιμάμ Muhammad Ibn Sirin είπε μετά τη συζήτηση πριν, [ από το δεξί δει εμένα έχει δει ] , : αν είδε στην εικόνα του . Και αυτός ο ιμάμης του έλεγε ότι είδε τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : Περιγράψτε μου τι είδατε. Αν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι σωστή . Επομένως, όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο σε αντίθεση με την περιγραφή του, το όραμα δεν είναι ένα όραμα στο πρόσωπό του, ή ένα πραγματικό όραμα, αλλά ένα όραμα που χρειάζεται ερμηνεία. Αυτή η ερμηνεία σχετίζεται με τον θεατή . Ως εκ τούτου, ορισμένοι μελετητές είπαν : Όποιος τον βλέπει στην εμφάνιση και την κατάστασή του είναι απόδειξη της καλοσύνης του παρατηρητή και της τελειότητας της εξουσίας του και θριαμβεύει σε εκείνους που είναι εναντίον του και όποιος τον βλέπει σε μεταβαλλόμενη κατάσταση, συνοφρυωμένος ή έχει μια κνήμη ή μια ανεπάρκεια σε μέρος του σώματός του, είναι απόδειξη της κακής κατάστασης του παρατηρητή . Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, σε όποια ποιότητα κι αν είναι, αφήστε τον να είναι χαρούμενος, και πρέπει να γνωρίζει ότι είτε το νόημα είναι καλό να υποδεικνύεται είτε το κακό απαγορεύεται, και αυτό αποφάσισε ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ, ο Θεός να τον έλεος….

…Το πλύσιμο είναι σε ένα όνειρο σημαίνει μετάνοια από αμαρτίες και εκπλήρωση υποχρέωσης τιμής των γονέων ή των φίλων . Εάν πλένει με κρύο νερό το χειμώνα, υποδηλώνει ανησυχίες, ασθένειες και ασθένειες και εάν πλένει με ζεστό νερό το χειμώνα, δείχνει κέρδη, οφέλη και θεραπεία ασθενειών . Και όποιος έχει κάνει μπάνιο για το Eid και ήταν άγαμος, θα παντρευτεί . Και αν έπλυνε για τις δύο εκλείψεις, μπορεί να κάνει μεγάλο πράγμα ή να στενοχωρηθεί . Εάν αυτός που λούστηκε σε ένα όνειρο ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος και αν ήταν τρελός, θεραπεύεται . Και αν έπλυνε ένα όνειρο για να εισέλθει στο Ιράμ ή για να εισέλθει στη Μέκκα, τότε δείχνει χαρά και ευχαρίστηση, συνάντηση με απουσιάζοντες και εξόφληση του χρέους, καθώς και αν έκανε μπάνιο σε όνειρο για ρίψη και περιτομή . Και ίσως το τελετουργικό πλύσιμο δείχνει νίκη επί των εχθρών . Και πλύσιμο για περιτομή που επιδιώκει να αναζητήσει τροφή ή να υπηρετήσει τους ηλικιωμένους . Και όποιος είδε ότι λούστηκε και φορούσε καινούργια ρούχα, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει, και αν ήταν χρέος, ο Θεός θα ξόδευε το χρέος του . Αν ήταν φυλακισμένος, δραπέτευσε από τη φυλακή του . Και αν ανησυχεί, μπορεί ο Θεός να του δώσει την ανησυχία του . Και αν εκτελούσε το Χατζ, την παροχή του Χατζ, και αν ήταν φτωχός, ο Παντοδύναμος Θεός τον εμπλούτισε, και αν ήταν απομονωμένος, ο Θεός Παντοδύναμος ανανέωσε την εντολή του για τον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Αυτό είναι ένα κρύο πλυμένο ποτό ) , τότε Ιώβ, ειρήνη σε αυτόν, όταν πλένει και φοράει νέα ρούχα, ο Θεός Παντοδύναμος τον αποκατέστησε, την οικογένεια και τα παιδιά του, και όλα όσα συνέβαιναν . Και αν φοράει φθαρμένα ρούχα, η ανησυχία του θα φύγει και θα είναι φτωχός . Και όποιος βλέπει ότι πηγαίνει να πλένει σε μια λεκάνη ή έναν άγαμο και είναι άγαμος, θα παντρευτεί . Και όποιος είδε ότι είχε κολυμπήσει σε ζεστό νερό, το πήραν . Και το πόσιμο ζεστό νερό δεν επαινεί τον Θεό Παντοδύναμο λέγοντας : (Και πίνετε ζεστό νερό, κόψτε τα έντερα τους ). Και ειπώθηκε : Ο Ghusl είναι γάμος . Και αν η άγνωστη γυναίκα κάνει μπάνιο, είναι ντους βροχής από τον ουρανό . Το πλύσιμο των χεριών με σαπούνι θα εξαλείψει το χρέος και την εξάλειψη της ταλαιπωρίας . Και το πλύσιμο του ενδύματος υποδεικνύει το Saladin . Και όποιος είδε ότι έπλυνε ένα κίτρινο ένδυμα και το καθάρισε από κιτρινωπό, θα σωθεί από την ασθένεια . Και ειπώθηκε : Το πλύσιμο των ρούχων δείχνει την εκπλήρωση του χρέους . Και το πλύσιμο των νεκρών σε ένα όνειρο δείχνει την εκπλήρωση του χρέους του . Και όποιος βλέπει ότι ένα νεκρό άτομο ζητά από ένα άτομο να πλύνει τα ρούχα του, αυτή είναι η έλλειψη του ικεσία αυτού που τον είδε, ή της φιλανθρωπίας, της πληρωμής ενός χρέους ή της εφαρμογής μιας διαθήκης ….

…Κάλτσα Βλέποντας κάλτσες σε ένα όνειρο σημαίνει ότι θα ζήσετε σε ανήθικες απολαύσεις με άσεμνους συντρόφους . Εάν μια γυναίκα δει ότι οι κάλτσες της είναι φθαρμένες και σχισμένες, θα συμπεριφέρεται σε μια ανόητη και ανήθικη συμπεριφορά . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι φοράει διακοσμητικές κάλτσες, τότε είναι εμμονή με την προσέλκυση της προσοχής των ανδρών και πρέπει να είναι προσεκτικός με το άτομο που αγαπά . Εάν φοράει λευκές κάλτσες, απειλείται από ασθένειες και δύσκολες στιγμές ….

…Ο χρυσός δεν είναι αξιέπαινος στην ερμηνεία του ότι δεν του άρεσε η λέξη και το κίτρινο χρώμα του, και η ερμηνεία του για τη θλίψη και ένα πρόστιμο χρημάτων, και το βραχιόλι από αυτό αν το φοράει είναι κληρονομιά στο χέρι του, οπότε όποιος το βλέπει φοράει κάτι χρυσό, τότε παντρεύεται με έναν ανίκανο άνθρωπο, και όποιος χτυπήσει μια ράβδο χρυσού, τα χρήματά του έχουν φύγει ή τους χτυπήσουν όσο τους χτύπησε χρυσό, ή ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος μαζί του και του πρόστιμο, και αν το είδε ο χρυσός πήγαινε, υποστήριξε σε ένα θέμα μίσους και έπεσε στις γλώσσες των ανθρώπων, και όποιος είδε το σπίτι του με ένα madhhab ή από χρυσό, η φωτιά συνέβη . Και όποιος βλέπει πάνω του ένα κολιέ ή ασήμι ή χάντρες ή την ουσία ενός κηδεμόνα και μιμείται μια εμπιστοσύνη, και όποιος βλέπει δύο βραχιόλια από χρυσό ή ασήμι πάνω του, κάτι κακό θα του συμβεί από αυτά που κατέχουν τα χέρια του και το ασήμι είναι καλύτερο από το χρυσό, και δεν υπάρχει καλύτερο στο βραχιόλι και ο βαρετός, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε: « Είδα ότι ήταν σαν να υπήρχαν δύο χρυσά βραχιόλια στα χέρια μου, και φυσούσα τους ανέβηκαν και έπεσαν, έτσι ο Μοζαϊλίμα, ο ψεύτης και ο αλ-Άνσι, ο ιδιοκτήτης της Σάνα , τους πήραν. Και όποιος πιστεύει ότι έχει αστράγαλο από χρυσό ή ασήμι, θα βιώσει φόβο ή περιορισμό και αυτοσυγκράτηση . Και λέγεται ότι οι ανδρικοί αστράγαλοι είναι οι αλυσίδες τους και τίποτα από κοσμήματα δεν είναι κατάλληλο για άντρες σε ένα όνειρο, εκτός από ένα κολιέ, ένα κολιέ, ένα δαχτυλίδι και ένα σκουλαρίκι . Όλα τα κοσμήματα για τις γυναίκες είναι στολίδι και ίσως η ερμηνεία του βραχιολιού και του αστραγάλου για τον άντρα είναι ξεχωριστή . Εάν ο χρυσός δεν κοσμήσει, τότε επιβάλλεται πρόστιμο και εάν κοσμήσει, τότε είναι πιο αδύναμος στο κακό, επειδή έχει εισέλθει άλλο όνομα . Και ειπώθηκε ότι τα γυναικεία κοσμήματα υποδηλώνουν τις γυναίκες στα παιδιά τους, οπότε ο χρυσός είναι για τα αρσενικά τους, το ασήμι για τα θηλυκά τους, και το αρσενικό μπορεί να αναφέρεται στα αρσενικά, και το θηλυκό στα θηλυκά . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα συνάντησε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα ένα μπολ με χρυσό, και έσπασε και έσπευσε στο έδαφος, οπότε το ζήτησα, αλλά δεν το βρήκα, οπότε είπε : Είστε άρρωστος σκλάβος ή σκλάβος; Είπε ναι, είπε : Πεθαίνει . Ένα άτομο είδε σαν τα μάτια του να είναι χρυσά, οπότε ήθελε τα μάτια του να φύγουν ….

…Και όποιος βλέπει ένα καπάκι στο κεφάλι του και αυτό που φοράει σαν ξύπνημα, αν είναι λευκό, τότε δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και αν είναι πράσινο, τότε δείχνει την καλοσύνη υπακοής, λατρείας και καλών πράξεων, και αν είναι κόκκινο, δείχνει μείωση της θρησκείας και της λατρείας, και αν είναι κίτρινο, δείχνει ασθένεια και δυσκολία. Και αν είναι μαύρο, τότε δεν του αρέσει, εκτός εάν έχει τη συνήθεια να το φοράει ….

…Ένας βασιλιάς είναι κουρασμένος ή απελευθερώνεται από αγωνία που προήλθε από έναν βασιλιά, οπότε αν δανειστεί ένα δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε αγοράζει την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Αν δει ότι ο ουρανός βρέχει δαχτυλίδια, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Εάν ο εργένης βλέπει ότι έχει φορέσει δαχτυλίδι, θα παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα, μια παρθένα . Εάν το δαχτυλίδι είναι χρυσό, τότε είναι μια γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Εάν το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, τότε το αφαιρεί και το βάζει στη νίκη του, μετά το βγάζει και το βάζει στη μέση, τότε προσβάλλει τη γυναίκα του . Αν δει ότι το δαχτυλίδι του στο ροζ του είναι μια φορά στη νίκη του και είναι στη μέση, τότε η γυναίκα του τον προδίδει . Αν πουλήσει το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, τότε αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Και ο λοβός γεννήθηκε . Εάν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι δύναμη με κύρος, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα και υπερηφάνεια, και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι από γαλαζοπράσινα και είναι κυβερνήτης, τότε είναι μια θαρραλέα και μεγαλοπρεπή ισχυρή εξουσία, και αν το γαρίφαλο του είναι δύναμη, τότε είναι μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο είναι ένα πράσινο ζαφείρι, γεννιέται σε αυτόν γιος πιστού και κατανόηση της σοφίας . Το δαχτυλίδι είναι φτιαγμένο από ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας, και εάν μια γυναίκα έχει ένα δαχτυλίδι, θα παντρευτεί ή θα γεννήσει . Και όποιος σφραγίζει έναν από τους άντρες με ένα χρυσό δαχτυλίδι, ο κυβερνήτης θα το δέσει, ή θα πληγεί από φόβο, αγωνία, αγανάκτηση ή θλίψη . Ή ένα άτομο θυμώνει τον γιο του ή τη γυναίκα του . Και ειπώθηκε : Όποιος λάβει δαχτυλίδι θα λάβει μια όμορφη γυναίκα, και πολύ καλή, ή ακούει ειδήσεις ότι είναι ευχαριστημένος . Και όποιος φοράει ένα δαχτυλίδι με δύο λοβούς, ένας από αυτούς στο κάτω μέρος της παλάμης του, και ο άλλος στο πίσω μέρος της παλάμης, και σπάζει κάθε ένα από αυτά δεν έρχεται σε αντίθεση με το άλλο, τότε ακολουθεί δύο καταστάσεις, και οι δύο ορατές και προς τα μέσα . Και όποιος φοράει ένα χρυσό δαχτυλίδι γρανάτης, θα είναι φτωχός και παίρνει το δαχτυλίδι από τον βασιλιά ένα σπίτι στο οποίο θα ζήσει, ή ασήμι που παίρνει ή μια γυναίκα που παντρεύεται . Η λήψη του δακτυλίου από τον Θεό Παντοδύναμο για τον ασκητή και τον λατρευτή είναι ασφάλεια από τον Θεό Παντοδύναμο από το κακό . Και παίρνοντας το δαχτυλίδι από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ή από τον κόσμο τα καλά νέα της απόκτησης γνώσης, αυτό είναι εάν το δαχτυλίδι είναι από ασήμι, και αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει καλό σε αυτό , και ομοίως εάν είναι σίδηρος επειδή είναι στολίδι των ανθρώπων της κόλασης, και ομοίως εάν είναι χαλκός, λόγω αυτού που περιέχει κακές λέξεις . Και το δαχτυλίδι του μολύβδου Σουλτάνου σε αυτό και τους . Και όποιος είδε ανάμεσα στους βασιλιάδες ότι είχε τη σφραγίδα του Σολομώντα στο χέρι του, ειρήνη σε αυτόν, αυτό έδειχνε την επέκταση του βασιλείου του, την κατάκτηση των περιοχών του και την επίτευξη των σκοπών του, και ίσως να είχε αφαιρέσει την κατοχή του και στη συνέχεια επιστρέψτε σε αυτόν, ακόμα κι αν ήταν ένας από αυτούς που ζούσαν από την έξωση των ξωτικών, που κέρδισαν από αυτό ένα μεγάλο εισόδημα . Και όποιος βλέπει ότι στέλνει τη σφραγίδα του στον λαό του, τότε τον επιστρέφουν, μετά κηρύσσει σε έναν λαό και τον επιστρέφουν . Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του άρπαξε σοβαρά από αυτόν, τότε η εξουσία του θα αφαιρεθεί από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του έχει χαθεί, μπαίνει σε αυτό με τη δύναμή του ή σε αυτό που κατέχει κάτι που τον μισεί ….

…Δείχνει τι περνάει ένα άτομο και τον βοηθά . Και δείχνει το γάμο των εργένηδων, έτσι ώστε να γίνει στο σπίτι του σαν πρίγκιπας . Ίσως το όραμα του πρίγκιπα έδειχνε τύχη σε αυτό που ήταν . Και όποιος διατάσσεται στον ύπνο του, θα φοβάται τη φυλάκιση και την αγνότητα, και ότι ο πρίγκιπας θα έρθει την Ημέρα της Ανάστασης με τα χέρια δεμένα στο λαιμό του, έτσι ώστε να μην τους απελευθερώσει παρά μόνο για το δικαίωμα παραμονής του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι ο κηδεμόνας του από τις μακρινές περιοχές της μουσουλμανικής αλαζονείας ως εκπρόσωπός του, τότε είναι δοξασμένος, αξιότιμος και θαυμάσιος που αναφέρεται ως την απόσταση αυτών των δρόμων από τη θέση του Σουλτάνου . Και αν ο Βαλ βλέπει ότι η διαθήκη του έχει έρθει, τότε εκείνη απολύθηκε . Ομοίως, αν εξετάσει το θέμα του, τότε είναι απομονωμένος και σύντομα βλέπει κάτι σαν αυτόν . Ομοίως, αν είδε ότι είχε χωρίσει τη γυναίκα του, θα ήταν απομονωμένος . Και όποιος μεταφέρει φαγητό σε έναν πρίγκιπα θα πληγεί με θλίψη, τότε θα έρθει χαρά σε αυτόν, και θα του χτυπήσουν χρήματα όπου δεν ελπίζει . Ο πρίγκιπας που φοράει την κουκούλα του ή το ένδυμά του ή την κόμμιά του ή την περιοχή του είναι αμέλεια στην εξουσία του, και το φοράει οφείλεται στους πολιτικούς του λόγους . Και αν δει ότι φορούσε νέες παντόφλες, αυτό είναι μια νίκη για τα χρήματα των λαών του πολυθεϊσμού και του dhimmah . Και η απομόνωση του κυβερνήτη στον ύπνο είναι η κατάστασή του . Και όποιος θεωρεί σε ένα όνειρο μεταξύ των σκλάβων γίνεται ελεύθερος ή σκλάβος που δεν προσκολλάται στον κόσμο και γίνεται πρίγκιπας του εαυτού του ….

…Ο Al-Shalwar Ibn Sirin είπε ότι ερμήνευσε μια ξένη σκλάβα ή μια κακή γυναίκα . Ένιωσε ότι αγόρασε και το φορούσε για να παντρευτεί μια γυναίκα αν η γυναίκα ήταν ξένη και είδε ότι το αγόρασε δείχνει τον γάμο της .) Και είδε ότι φοράει Hllwara σφιχτά ή φοράει κάτι σαν αυτό δείχνει ένα σακάκι . Και όποιος βλέπει ότι ο Μπασλβάρα είναι ένα είδος αυταπάτης, όπως το φίδι, ο σκορπιός και τα παρόμοια, τότε ερμηνεύεται για τη διαφθορά της γυναίκας του με τους εχθρούς του ….

…Η γούνα της αλεπούς ερμηνεύεται παραπλανητικά με το να παντρευτεί μια ανήθικη γυναίκα αν τη φοράει και αν δεν τη φοράει, τότε είναι χρήματα μιας γυναίκας που αποδίδεται σε αυτό ….