…Και όποιος βλέπει τους αγγέλους να κατεβαίνουν σε ένα σημείο δείχνει ότι δόξα και νίκη έχουν συμβεί για την οικογένειά του, και ειπώθηκε ότι υπάρχει μια ευεργετική βροχή και ευκολία, η εξαφάνιση των κακουχιών και το όραμα του ασθενούς για τον βασιλιά είναι ο θάνατός του και άλλοι είναι νικηφόροι. Και όποιος βλέπει ότι πετά με τους αγγέλους θα υποστεί μαρτύριο και όποιος βλέπει ότι έχει συνουσία με έναν βασιλιά, αν βρει ευχαρίστηση, θα έχει χρήματα, και τα αποδεικτικά στοιχεία για το θάνατό του και όποιος βλέπει κάποιον Μεταξύ των αγγέλων στο μορφή ενός καλοντυμένου και καλλωπισμένου ατόμου, τότε είναι χαρούμενος και καλός, και αν τον δει ενάντια σε αυτό, είναι ενάντια σε αυτό. Και όποιος βλέπει έναν από τους πνευματικούς και έντιμους συγγραφείς αγγέλων, θα είναι ευλογημένος με μαρτυρία, Θεός Παντοδύναμος πρόθυμος και όποιος βλέπει τον Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, τότε ταξιδεύει αναζητώντας γνώση και μελετά μια επιθυμία, και αν το όραμά του επαναλαμβάνεται Εχθροί , και ίσως διατάχθηκε το καλό και απαγόρευσε το λάθος, και όποιος βλέπει τον Μίκαελ ανταμείβεται στους δύο κύκλους, και όποιος βλέπει τον Ισραφίλ παίρνει καλό και ταξιδεύει με όφελος, και αν τον ακούσει να φυσάει φωτογραφίες, θα πεθάνει σύντομα. Υπήρχε ένα άρρωστο άτομο που υπέδειξε το θάνατό του, και ίσως αυτό έδειχνε έναν εχθρό που σκόπευε να βλάψει, και αν τον είδε σε ένα μέρος όπου δεν υπήρχε ασθένεια, έδειξε το κενό του, τη φτώχεια της οικογένειάς του και τον χωρισμό τους, και όποιος το είδε ότι τον φίλησε, τότε θα έπαιρνε κληρονομιά…

…Τα οράματα έχουν σχέση με τη μαγεία; Και για να σας εξηγήσουμε το θέμα , μπορούμε να συμπεράνουμε τη μαγεία και ποιος το θέτει; Και πότε? Οπου? Ποια είναι η μέθοδος θεραπείας; Με οράματα; Πολλοί άνθρωποι όταν ρωτήθηκαν για το όραμα την είδαν , θα βρείτε αφού σας κόψει την όραση . . Γνωρίζοντας ότι είμαι μαγευμένος . Ή : Βλέπω τα όνειρα του Μναμάτ και μου εξήγησαν ότι έχω τη γοητεία και το έργο της δουλειάς μου . Είναι γνωστό ότι η μαγεία συνοδεύεται από μερικά όνειρα . Ή : Είμαι μολυσμένο μάτι από πολύ καιρό , δεν βρήκα θεραπεία . Ή : Είπα ότι εγώ Maaon ή Maaonh , και μου είπα ότι οι άνθρωποι είναι αξιόπιστοι ! ! Ή : γνωρίζοντας πότε διάβασα τόσο και τόσο τη διάρκεια αυτού του και αυτού , και άρχισα να νιώθω καλύτερα . Και άλλοι . . . . , Αυτά , τους αδελφούς και τις αδελφές, είναι παραδείγματα και τα παραδείγματα κάποιων επικοινωνιών ή μερικά γραπτά μηνύματα που λαμβάνονται από καιρό σε καιρό , και εδώ είναι παύσεις μου . . Ελπίζω να το διαβάσετε με ενδιαφέρον, ώστε η κρίση σας να είναι σωστή, Θεός . Πρώτον : υπάρχει μαγεία , επηρεάζει την ανθρώπινη επιρροή πραγματική , καθώς και το δεξί μάτι και το παρόν , ήρθε το δικαίωμα να μιλήσει τις λέξεις ειρήνη σε αυτόν : ~ Αν ήταν κάτι νωρίτερα ο Καντρ προηγήθηκε του ματιού ~ (1), και λέξεις καθώς και το « δεξί μάτι » (2). Δεύτερον : η απροσεξία για να αναφέρω τον Θεό υπάρχει και κλιμακώνεται μεταξύ των ανθρώπων για πολλούς λόγους και γνωστή αγάπη για τον κόσμο και τη γοητεία τους και την εξάπλωση των αμαρτιών και την επιείκεια , επιείκεια στην κατανάλωση μουσουλμάνων . Τρίτον : η εγκατάλειψη του Κορανίου και η γωνία στις ράφια στα τζαμιά , ή σπίτια , και έχει γίνει πολλή εμάς δεν διαβάζει μόνο λίγες φορές , και μερικά είναι μόνο για ανάγνωση στο Ραμαζάνι, και μερικές την Παρασκευή , δεν αυτό το γεγονός . . . Και τι γεγονός ! ! Κάποιοι απλώς κρέμονται στους τοίχους χωρίς να το διαβάσουν . Τέταρτον : περισσότεροι γονείς στα παιδιά του δεν μολύνουν πίσω σε μυστήριο και περίεργη νομιμότητα που λέγεται το πρωί και το βράδυ και κατά τον ύπνο και όταν μπαίνει στο σπίτι, εισέρχεται στην τουαλέτα, και τρώει και φοράει νέα . . . Και άλλοι . Πράγματα που συμβαίνουν σε κάθε έναν από εμάς κάθε μέρα . Πέμπτον : εξαπλώστε την άγνοια, ας πούμε, την επιστήμη, και εδώ εννοώ το νόμιμο και μεγάλο μέρος της επιστήμης ονομάζεται επιστήμη που ο Λίφτον ανθρώπους χωρίς γνώση και χωρίς πρόγραμμα σπουδών ή αξιωματικό, και ο Χόλα τους βρίσκουν να κάνουν το έργο της διαστρέβλωσης του Αχντά, και του Οκέφαθ να ξοδεύονται σε όσους τους επισκέπτονται, Μερικές φορές λένε : Εκεί έχετε γοητεία, άλλο : εκεί Έχετε μάτι, και πρέπει να παρακολουθήσετε και τυφλές συνεδρίες θεραπείας, εσείς και εσείς, και αυτοί οι άνθρωποι δεν διστάζουν να αποκαλύψουν το σώμα της ασθενούς, ακόμα κι αν είναι γυναίκα, και φυσάει μέσα στο σώμα της, και ρωτώ εδώ αν αυτή η εργασία είναι νόμιμη; Ας σκεφτούμε προσεκτικά πριν από την απάντηση και την προσφέρουμε κατηγοριοποιώντας τη Shara . Αυτό είναι που χρειάζεται . ___________________________________ (1 ) Αφηγήθηκε από τον Ιμάμ Μουσουλμάν όπως στο πυρηνικό που εξηγείται στο βιβλίο της ιατρικής πόρτας της ειρήνης , της ασθένειας και της πολυπλοκότητας (16 \ 171 ) 0 συνέχεια της συζήτησης : ~ Εάν ο Άστσελτμμ Βαγκίλβα ~ – op – και ο Τερμίντι διηγήθηκε στο βιβλίο της ιατρικής το πόρτα του αυτό που ήρθε στο Spell από al-Ain και Bab Ma Jah από το γεγονός ότι το μάτι είναι σωστό και το πλύσιμο της – προηγούμενη αναφορά – και ήταν διηγείται από Ahmad στην Musnad του στο Musnad αλ-Qabail .. το χαντίθ του Asma Bint Ο Ουμάς, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – προηγούμενη αναφορά -. (2 ) Εγκεκριμένο από την hadeeth του Αμπού Hurayrah, είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, δείτε Fath al – Μπάρι πόρτα βιβλίο ιατρικής δεξί μάτι (203 \ 10 ) – op • Πυρηνική και να εξηγήσει μια μουσουλμανική στο βιβλίο της ιατρικής, των ασθενειών και Alrqi (14 \ 170 ) – Προηγούμενη αναφορά -. ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Οι εικόνες που φυσούν στις εικόνες του Israfil, ειρήνη σε αυτόν, είναι μια απελευθέρωση, και η ακρόαση του φυσάει είναι σωστή . Είναι σε ένα όνειρο ενδεικτικό των δημοφιλών ειδήσεων . Και αν ο αναζητητής ήταν άρρωστος και άκουγε το φασαρία των εικόνων, θεραπεύτηκε και αν η ξηρασία είχε εξαπλωθεί, θα εξαφανιζόταν, οι τιμές ήταν φθηνές και είχαν ανακούφιση . Και όποιος άκουσε το δεύτερο χτύπημα έδειξε τη δημιουργία της σύνταξης, την εμφάνιση μυστικών, τη θεραπεία των ασθενών, τη σωτηρία του κρατουμένου ή τη συνάντηση με τους ταξιδιώτες ….

…Και όποιος βλέπει τον νότιο άνεμο να φυσάει ελαφρά, δείχνει την αύξηση του πλούτου και της χάρης για τους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

…Israfil, ειρήνη σε αυτόν, όποιος τον βλέπει στον ύπνο του φυσάει φωτογραφίες και πιστεύει ότι τον άκουσε μόνος του και όχι άλλους, τότε θα πεθάνει . Και αν πιστεύει ότι οι άνθρωποι εκείνου του τόπου άκουσαν, τότε ένας φοβερός θάνατος θα εμφανιζόταν εκεί . Και ειπώθηκε : Αυτό το όραμα δείχνει την επέκταση της δικαιοσύνης μετά την εξάπλωση της αδικίας . Και το όραμα του Israfil, ειρήνης σε αυτόν, είναι ενδεικτικό του εξοπλισμού του στρατού, των ταξιδιών, των δυσκολιών, του φόβου, του άγχους, των υποσχέσεων, της ανακούφισης του χρέους και της ανταμοιβής για την εργασία . Το όραμά του δείχνει επίσης μια καταστροφή . Λέγεται : Το πρώτο χτύπημα υποδηλώνει την επιδημία και το δεύτερο δείχνει τη ζωή και τη σωτηρία από την πανούκλα ….

…Όποιος βλέπει ότι η Ανάσταση έχει αναστηθεί, θα κερδίσει νίκη και απελευθέρωση. Εάν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης και αν είναι μεταξύ των ανθρώπων της διαφθοράς, τότε είναι μια προειδοποίηση για αυτόν για τις συνέπειες αυτού. Και όποιος το δει έχει ανέβει σε ένα μέρος, τότε η δικαιοσύνη απλοποιείται σε αυτό το μέρος. Αν ο λαός του είναι άδικος, θα εκδικηθεί εναντίον τους ή μη καταπιεστές. Τον σηκώθηκε μόνος του, η προθεσμία του είναι κοντά, και όποιος βλέπει κάτι σαν να φυσάει στις εικόνες, ο ήλιος να ανατέλλει από τα δυτικά, η έξοδος του ζώου κ.λπ. Ή η προειδοποίηση του Σουλτάνου για ανάσταση ή κάτι άλλο, ή το γενικό ταξίδι στο Χατζ και η συνάντηση της δημιουργίας για να δικαιολογήσουμε τη δικαιοσύνη από τον Θεό Παντοδύναμο που θα είναι στους ανθρώπους με έναν δίκαιο ιμάμη που έρχεται μπροστά τους ή μια μεγάλη μέρα που θα παρακολουθήσουν και όποιος το είδε σαν να πήρε το βιβλίο του μαζί του ο όρκος κέρδισε καλό έπαινο και έπαινο και όποιος το πήρε στα αριστερά του χάθηκε από αμαρτία ή φτώχεια και ανάγκη…

…Και όποιος βλέπει ότι φυσάει βαμβάκι, τσακίζεται με έναν άνθρωπο και μιλάει για κάτι που δεν είναι κατάλληλο για αυτόν, και αν μια γυναίκα τον δει, τότε δείχνει έναν άνδρα που έχει το όφελος και το κέρδος όσων έκανε ….

…Αν ονειρευτήκατε ότι ακούσατε μια τρομπέτα, τότε αυτό προβλέπει γρήγορα νέα για μια ευχάριστη φύση . Εάν δείτε ένα σπασμένο κέρατο, αυτό σημαίνει θάνατο ή ατύχημα . Αν δείτε τα παιδιά να παίζουν με τρομπέτες, αυτό σημαίνει ότι μένετε στο σπίτι . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι φυσάει μια τρομπέτα, αυτό προβλέπει ότι είναι πιο πρόθυμη να παντρευτεί τον αρραβωνιαστικό της . Εάν ακούτε χαρούμενους τόνους από μια τρομπέτα, ετοιμαστείτε για ευτυχισμένη ευτυχία, καθώς οι κρυφές δυνάμεις σχηματίζουν για εσάς ένα σύνολο καλών πραγμάτων που είναι αρμονικά . Το χτύπημα της τρομπέτας δείχνει τυχερές ενέργειες . Μια ακουστική ή ορατή τρομπέτα σε ένα όνειρο σημαίνει ευχάριστη προσοχή από τους ξένους . Εάν ονειρευτήκατε να δείτε μια τρομπέτα, η ερμηνεία της είναι ότι θα εκπλαγείτε από την επίδραση ενός ατυχήματος που σας φέρνει ένα αφύσικο όφελος και όφελος για εσάς . Εάν χτυπήσετε ένα κέρατο σε ένα όνειρο, θα πετύχετε να επιτύχετε τα όνειρά σας ….

…Η ανάσταση είναι σε ένα όνειρο μια προειδοποίηση και μια προειδοποίηση για όσους τη βλέπουν από την αμαρτία σε αυτήν . Και η ανάσταση είναι πιο δίκαιη να κάνουμε δικαιοσύνη στους καταπιεσμένους παρά στον καταπιεστή . Και όποιος βλέπει ότι η ανάσταση καθιερώθηκε μόνο του, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι στέκεται στην Ανάσταση, θα ταξιδέψει . Και όποιος είδε ότι ήταν γεμάτος μόνος του και η γυναίκα του μαζί του, τότε είναι άδικος, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Φέρτε εκείνους που είχαν αδικηθεί, και τις γυναίκες τους, και δεν λατρεύονταν ). Και η γη της Αναστάσεως είναι μια έντιμη γυναίκα ή ένας έντιμος άντρας . Φυσώντας τις εικόνες σώθηκαν οι δίκαιοι . Και όποιος είδε την Ανάσταση στο όνειρό του έδειξε την εμφάνιση ορισμένων από τα σημάδια της, όπως η αιματοχυσία και η εμφάνιση των κακών . Και όποιος είδε τους τάφους να χωρίζονται, και ότι οι νεκροί θα έφερναν τα ράφια της δικαιοσύνης . Και όποιος είδε ότι η Ανάσταση είχε ανέβει και είδε τη φρίκη της, τότε είδε ότι ο κόσμος επέστρεψε στην κατάστασή του, αυτό δείχνει ότι η δικαιοσύνη θα ακολουθηθεί από αδικία . Και όποιος πιστεύει ότι είναι κοντά στον υπολογισμό, το όραμά του δείχνει την παραμέληση του καλού και την απομάκρυνσή του από την αλήθεια, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Πλησιάστε στους ανθρώπους τον λογαριασμό τους, ενώ βρίσκονται σε αμέλεια είναι εκτεθειμένοι .) Και όποιος είδε ότι είχε έναν σοβαρό υπολογισμό, τα οράματά του έδειξαν απώλεια για αυτόν . Εάν βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος τον θεωρεί υπεύθυνο και οι πράξεις του ισορροπούν, τότε οι καλές του πράξεις υπερτερούν των κακών του, τότε είναι σε μεγάλη υπακοή, και έχει μεγάλη ανταμοιβή με τον Θεό, και αν οι κακές του πράξεις υπερτερούν του καλές πράξεις, το θέμα της θρησκείας του τον φοβάται . Και ειπώθηκε : Όποιος δει ότι η ανάσταση έχει αναστηθεί, θα σωθεί από το κακό των εχθρών του, ή θα υπάρξει διαμάχη μεταξύ των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει κάτι σαν να φυσάει τις εικόνες, να διαδίδει τους τάφους ή τον ήλιο να ανατέλλει από το ηλιοβασίλεμα, τότε η ερμηνεία του είναι σαν μια ερμηνεία την Ημέρα της Ανάστασης, και η έξοδος από τον Αντίχριστο είναι ένας άνθρωπος καινοτομίας και αυταπάτης . Το χτύπημα στις φωτογραφίες είναι μια πανούκλα, μια επιδημία και μια προειδοποίηση από τον Σουλτάνο . Και όποιος το είδε ότι πήρε το βιβλίο του με το δεξί του χέρι κέρδισε καλοσύνη, πλούτο και δόξα, και αν το πήρε με το αριστερό του χέρι, θα χαθεί σε αμαρτία, φτώχεια και ανάγκη . Και όποιος είδε ότι ήταν στο μονοπάτι ενός υγιούς, θα έσωζε από ταλαιπωρία, καταστολή και ταλαιπωρία . Δείτε επίσης το Al-Ghashiyah και δείτε την Ανάσταση ….

…Τρομπέτα : Αυτός που το βλέπει σαν να φυσάει τη σάλπιγγα, τότε εξαπατά το καλό . Και αν ακούσει κάποιον άλλο να τον χτυπά, καλείται να πολεμήσει ή να φιλονικεί . Και ο ντράμερ Σουλτάνος ​​με μια τρύπα ….

…Καπέλο Εάν ονειρεύεστε να χάσετε το καπέλο σας, μπορείτε να περιμένετε μη ικανοποιητική επιχείρηση και άτομα που δεν διατηρούν σημαντικές δεσμεύσεις . Εάν ένας άντρας ονειρεύεται ότι φοράει ένα νέο καπέλο, αυτό προβλέπει αλλαγή στη θέση και τη δουλειά, και αυτό θα είναι υπέρ του . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι φοράει ένα νέο και όμορφο καπέλο, τότε αυτό σημαίνει την απόκτηση πλούτου και ότι θα είναι το αντικείμενο του θαυμασμού . Και αν ο άνεμος φυσάει το καπέλο σου, αυτό σημαίνει ξαφνικές αλλαγές στις εμπορικές υποθέσεις για το χειρότερο σε κάποιο βαθμό . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται να δει ένα καπέλο, θα κληθεί να συμμετάσχει σε κάποια γιορτή . Και αν ένα κορίτσι ονειρευόταν να δει τον εραστή της να φοράει καπέλο, αυτό σημαίνει ότι θα ντρέπεται και ντρέπεται στην παρουσία του . Εάν δείτε ένα καπέλο κρατουμένου, αυτό σημαίνει ότι η γενναιότητά σας σας προδίδει σε κίνδυνο . Εάν δείτε ένα καπέλο ανθρακωρύχου, θα κληρονομήσετε ένα επαρκές χρηματικό ποσό ….

…Το κασκόλ είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας που έχει εκπτώσεις, με χρήματα που ρέουν στα χέρια του, οπότε όποιος βλέπει ότι φυσάει μπαίνει σε μια διαμάχη, και αν δεν τα πάει καλά, ο αντίπαλός του υπερισχύει . Και οι μέρες του έχουν φύγει ….

…Και όποιος βλέπει τον Israfil, ειρήνη πάνω του, θρηνεί, φυσάει φωτογραφίες και πιστεύει ότι τον άκουσε μόνο του και όχι άλλους, τότε αυτός που ονειρεύεται θα πεθάνει . Αν νόμιζε ότι οι άνθρωποι εκείνου του τόπου τον άκουσαν, ένας τρομερός θάνατος θα εμφανιζόταν εκεί . Λέγεται ότι αυτό το όραμα δείχνει την εξάπλωση της δικαιοσύνης μετά την εξάπλωση της αδικίας και την καταστροφή του σκοταδιού σε αυτήν την περιοχή ….

…Η σκόνη είναι σε ένα όνειρο δηλώνει τους ανθρώπους επειδή δημιουργήθηκαν από αυτό . Και ίσως έδειξε βοοειδή και θηρία ή τον κόσμο και τους ανθρώπους τους, επειδή η σκόνη προέρχεται από τη γη, και περιέχει τη συνοχή του βιοπορισμού της δημιουργίας, και οι Άραβες λένε : Ένας άντρας ξεσκονίζεται αν είναι πλούσιος . Ίσως η βρωμιά να υποδηλώνει τη φτώχεια, τους νεκρούς ή τον τάφο. Έτσι, όποιος σκάβει ένα έδαφος και εξάγει τη βρωμιά του, εάν είναι άρρωστος ή άρρωστος, τότε αυτός είναι ο τάφος του, και αν ταξιδεύει, η σκόνη του είναι τα κέρδη του, τα χρήματα και ο τόκος του, και το χτύπημα στη γη είναι το ταξίδι του, και αν επιδιώκει γάμο, η γη είναι σύζυγος, και το σκάψιμο είναι διάλυση, και η αξίνα είναι αρσενική, η βρωμιά είναι τα χρήματα μιας γυναίκας . Και αν ήταν ψαράς, τότε το έσκαψε για κυνήγι, και το έδαφος του είναι το κέρδος του και αυτό που ωφελεί, αλλιώς το σκάψιμο του απαιτείται στην αναζήτησή του και το κερδίζει εξαπάτηση ή κόλπο . Όσο για εκείνο που έριξε το χέρι του από τη βρωμιά, ή έριξε ένα ένδυμα σκόνης, αν ήταν πλούσιος, τα χρήματά του χάθηκαν, και υπέφερε με ταπείνωση και ανάγκη, και αν είχε χρέος, ή είχε μια κατάθεση , θα το επέστρεφε στην οικογένειά του, και το έβγαλε όλα από το χέρι του και χρειαζόταν μετά από αυτόν, και αν ήταν άρρωστος, τότε έριξε το χέρι του από τα κέρδη του κόσμου, και αφαίρεσε τα χρήματά του . Το χτύπημα του χεριού με βρωμιά αποτελεί ένδειξη κερδοσκοπίας και κέρδους και το χτύπημα με ζώνη ή ραβδί δείχνει καλό ταξίδι . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Περπατώντας μέσα από τη βρωμιά αναζητά χρήματα και αν κάποιος το μαζέψει ή το φάει, μαζεύει χρήματα και τα χρήματα ρέουν στα χέρια του, και αν η γη είναι για κάποιον άλλο, τότε τα χρήματα είναι για κάποιον άλλο και αν μεταφέρει κάτι από τη βρωμιά, θα ωφεληθεί όσο μεταφέρει . Αν σκουπίζει το σπίτι του και μαζεύει βρωμιά από αυτό, τότε ξεγελάται να πάρει χρήματα από τη σύζυγό του, και αν τα μαζεύει από το κατάστημά του, μαζεύει χρήματα από τα προς το ζην . Και όποιος βλέπει σαν να φυσάει σκόνη, τότε είναι χρήματα που τον πλησιάζουν, και ότι η βρωμιά είναι χρήματα και τα dirham τους, και αν το βλέπει σαν να σκουπίζει τη σκόνη σε ένα σπίτι και να τα βγάζει έξω, τότε τα χρήματα της γυναίκας του έχουν φύγει . Εάν ο ουρανός βρέχει με σκόνη, τότε είναι καλό αν δεν είναι συχνά . Και όποιος κατέρρευσε το σπίτι του και χτυπηθεί από κάποια βρωμιά και σκόνη, τότε θα πάρει χρήματα από την κληρονομιά του . Αν βάλει βρωμιά στο κεφάλι του, θα χτυπήσει έναν πλούτο αποδυνάμωσης και αποδυνάμωσης . Και όποιος το βλέπει σαν ένα άτομο να πιέζει βρωμιά στο κεφάλι και τα μάτια του, τότε αυτός που πιέζει τη βρωμιά ξοδεύει σε αυτόν που του ζητείται να του παραγγείλει και να πάρει κάτι που προορίζεται . Αν βλέπει σαν ο ουρανός να βρέχει πολύ σκόνη, τότε βασανίζεται . Και όποιος σκουπίζει το μαγαζί του και βγάζει βρωμιά με πανί, μεταμορφώνεται από τόπο σε τόπο . Ο άντρας περπάτησε στο χώμα, αναζητώντας χρήματα . Όποτε η σκόνη στο κεφάλι του τον χτυπά, δεν αναφέρονται στον Παντοδύναμο Θεό σε αυτό . Η σκόνη είναι η ηλικία και η ζωή του ανθρώπου . Και η βρωμιά δείχνει τα προς το ζην, τη γεωργία, τον κορεσμό και την πείνα . Και όποιος το είδε ότι καθόταν σε καθαρό, καλό χώμα, δείχνει ευτυχία και νίκη, και ίσως ακόμη και αμφιβολία για τη θρησκεία . Και ίσως έδειξε το έδαφος του ανθρώπου από τον οποίο δημιουργήθηκε, ή το έδαφος στο οποίο επιστρέφει . Και η βρωμιά με μια γυναίκα στο όνειρο είναι αμφίβολο αρνί . Ίσως η βρωμιά αναφέρεται στο νερό, τη φωτιά ή τον άνεμο επειδή είναι ένα από τα στοιχεία . Και δείχνει το δύσκολο ταξίδι στο οποίο υπάρχει ανάγκη για πλύση . Εάν κάποιος πάει σε ένα σημείο σκόνης, επαινεί τους ανθρώπους με την ποίησή του και απογοητεύει την πρόθεσή του . Ίσως η βρωμιά να δείχνει την κακή τύχη . Ίσως η βρωμιά δείχνει το χρέος που ατιμάζει τον οφειλέτη . Η βρωμιά υποδηλώνει την ταχύτητα ανακούφισης της ανάγκης και της εκπλήρωσης της υπόσχεσης, επειδή είναι ξεσκονισμένη με αυτήν . Και όποιος έχει αγαθά, ο Μπαρθς, ειδικά αν βλέπει βρωμιά μαζί του ή πάνω του, ακόμα κι αν η βρωμιά αντιστρέφεται ….

Σε ένα όνειρο, είναι ένας δημιουργικός πρόεδρος, δυνατός και μεγαλοπρεπής, γενναίος με το δέρμα, που δεν φοβάται κανέναν, και υφίσταται βλάβες σε ανθρώπους πέρα ​​από τη δύναμή του . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει ένα κέρατο σαν ένα κέρατο βουβάλου, τότε αποκτά κηδεμονία ή ένας βασιλιάς την παντρεύει αν αξίζει αυτό . Ο βούβαλος είναι ένας φοβισμένος άνθρωπος, πολλή απάτη και πολλή ομιλία, συχνά ταξιδεύει στη ξηρά και στη θάλασσα και έχει τον έλεγχο των εχθρών . Και μπορεί να υποδηλώνει κόπο και προσπάθεια, ή κατάχρηση . Εάν χρησιμοποιείται για όργωμα ή περιστροφή, υποδηλώνει την ανάγκη και την ανάγκη . Οι θηλυκοί βούβαλοι είναι σαν αγελάδες σε όλες τους τις συνθήκες ….

…Μια κουκουβάγια είναι σε ένα όνειρο ένας φοβερός, δυνατός βασιλιάς . Είναι επίσης ένας αυστηρός κλέφτης με ένα δυνατό αγκάθι που δεν έχει υποστήριξη . Το άλμπουμ δείχνει την ανεργία στην εργασία και τον φόβο . Είναι προδοτικό άτομο χωρίς καλό . Και όποιος βλέπει ότι θεραπεύει μια κουκουβάγια, αντιμετωπίζει ένα άτομο . Και όποιος βλέπει ότι μια κουκουβάγια έχει πέσει στο σπίτι του, είναι νέα που τον φέρνει στο θάνατο . Οι κουκουβάγιες δείχνουν κλέφτες, συγκρότημα, μοναξιά και άσεμνο λόγο ….

…Η δύναμη είναι σε ένα όνειρο, αν είναι μετά από αδυναμία, τότε είναι απόδειξη της διάρκειας της ασθένειάς του . Αλλά παρακαλώ την καλοσύνη και τη μακροζωία του . Και όποιος βλέπει ότι έχει την αξία της δύναμης, είναι δύναμη στον κόσμο ή τη θρησκεία του . Και ειπώθηκε : Αυτός που βλέπει ότι είναι δυνατός είναι αδύναμος ….

…Το δαχτυλίδι : Όσο για το δαχτυλίδι, δείχνει τι του ανήκει και είναι ικανό, οπότε όποιος έδωσε ένα δαχτυλίδι, το αγόρασε ή το έδινε σε αυτόν, θα αποκτούσε εξουσία ή βασιλιά εάν ήταν ένας από την οικογένειά του, επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του, και επίσης είναι από αυτό που οι βασιλιάδες εκτυπώνουν τα βιβλία τους και τους πιο έντιμους θησαυρούς τους . Ο βασιλιάς μπορεί να έχει ένα σπίτι στο οποίο ζει και εισέρχεται ή το κατέχει, και το κλειδώνει στην πόρτα της, και μπορεί να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και κατέχει το απαραβίαστο της και σπάει το δαχτυλίδι της ή διαπερνά την κοιλιά του σε αυτό, και το γαρίφαλο γίνεται το πρόσωπό της, και η λήψη του δαχτυλιδιού από τον Θεό Παντοδύναμο μπορεί να είναι ο ασκητής και ο λατρευτής να είναι ασφαλείς από τον Θεό Παντοδύναμος από τα κακά κατά την ολοκλήρωση του συμπεράσματος Και το πήρε από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, ή από τον κόσμο μια καλή είδηση ​​της απόκτησης γνώσης, και όλα αυτά είναι τι το δαχτυλίδι είναι ασήμι, αλλά αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, και επίσης εάν είναι σίδερο επειδή είναι το στολίδι του οι λαοί της κόλασης, ή χαλκός για ό, τι είναι στο όνομά του της λέξης κακού, και τι φτιάχνεται Συμπεριλαμβανομένου ενός από τα άκρα των τζιν, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από κάθε κακό . Λέγεται : Το δαχτυλίδι δείχνει επίσης τον πατέρα και τη γυναίκα, ή την αγορά ενός σκλάβου κοριτσιού, σπιτιού, ζώου, χρημάτων ή κηδεμονίας, και αν είναι χρυσού, τότε είναι ταπείνωση ενός άνδρα και ειπώθηκε ότι Όποιος βλέπει ότι φοράει ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει ένα καλό που επιτυγχάνει μετά από κόπωση, και αν είναι από χρυσό και έχει ένα γαρίφαλο Είναι δύσκολο . Οι κοίλοι και σιωπηλοί δακτύλιοι είναι πάντα καλοί, και οι διογκωμένοι δακτύλιοι που έχουν μέσα πλήρωσης υποδηλώνουν δολοφονία και εξαπάτηση, επειδή υπάρχει κάτι κρυμμένο σε αυτά, ή υποδηλώνουν ελπίδα για κάτι μεγάλο και πολλά οφέλη επειδή τα οστά τους είναι μεγαλύτερα από το βάρος τους, Και για τα δαχτυλίδια ενός κέρατου ή ελεφαντόδοντου, είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες . Και ειπώθηκε ότι το δαχτυλίδι είναι ένας μεγάλος σουλτάνος, και το δαχτυλίδι είναι η προέλευση του βασιλιά, ο λοβός είναι το κύρος του, η σφραγίδα είναι η επιτρεπτή του σουλτάνου, τα χρήματά του και η εντολή, και το δαχτυλίδι είναι η εντολή του και η απαγόρευσή του, και η επιγραφή σε αυτήν είναι η πρόθεση και η πρόθεσή του . Όποιος πιστεύει ότι ο βασιλιάς αποτύπωσε τον χαρακτήρα του γρήγορα αποκτά την εξουσία του βασιλιά, δεν τον αντιφάσκει, επειδή η σφραγίδα είναι ισχυρότερη από το δαχτυλίδι . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασημένιο δαχτυλίδι, τότε το εκτελεί όπου θέλει, και επιτρέπεται να το κάνει, τότε θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένος με τη σφραγίδα του χαλίφη και είναι από τον Bani Hashem ή από τους Άραβες, τότε λαμβάνει μια μεγάλη εντολή, και αν είναι από τον πιστό ή έχει πατέρα, τότε ο πατέρας του πεθαίνει και γίνεται διάδοχος, και αν δεν έχει πατέρα, τότε το θέμα του θα στραφεί σε κάτι αντίθετο από αυτό που θέλει . Και αν είδε ότι ένας ξένος είχε άκυρη εντολή . Και όποιος βρει ένα δαχτυλίδι, έχει χρήματα από τους μη Άραβες, ή έχει γεννήσει έναν γιο ή έχει παντρευτεί, και όποιος δει το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του γίνεται ασταθής, η εξουσία του για το χωρισμό διαταράσσεται και αν δει το γαρύφαλό του έχει πέσει, ο γιος του πεθαίνει ή έχει φύγει με μερικά από τα χρήματά του . Και όποιος αρπάξει το δαχτυλίδι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, η περιουσία του έχει φύγει ή η γυναίκα του είναι διαζευγμένη . Και αυτό για τη γυναίκα είναι ο θάνατος του συζύγου της ή των ανθρώπων που είναι πιο κοντά της, και έχει ειπωθεί ότι αν κάποιος το φοράει, κάτι που αποδίδεται στο δαχτυλίδι θα ανανεωθεί γι ‘αυτόν και όποιος δει το δαχτυλίδι είναι σπασμένος και έφυγε και ο λοβός παραμένει, η εξουσία του θα αφαιρεθεί και το όνομα, η μνήμη και η ομορφιά του θα παραμείνουν . Και το δαχτυλίδι του χρυσού είναι αίρεση και δεν του αρέσει η θρησκεία και η προδοσία που έχει στην κατοχή του και η εξαπάτηση στο κοπάδι του, και το δαχτυλίδι είναι κατασκευασμένο από σίδερο ενός γενναίου σουλτάνου ή ενός απαιτητικού εμπόρου, αλλά είναι αδρανής και το δαχτυλίδι είναι καθοδηγείται από έναν κυβερνήτη σε αυτόν και είναι, και ο δακτύλιος με δύο λοβούς είναι μια προφανής και κρυφή αρχή, και αν αυτός ο δακτύλιος είναι κάτι που αποδίδεται στο εμπόριο, τότε είναι κέρδος Και αν αποδίδεται στη γνώση, τότε θεραπεύει ανθρώπους από θρησκεία και τον κόσμο . Και η στεγανότητα του δακτυλίου δείχνει άνεση και αιδοίο . Όποιος δανείζεται ένα δαχτυλίδι, τότε έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση, και όποιος χτυπήσει ένα φακιδωμένο δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν είχε ποτέ, όπως ένα σπίτι, ένα ζώο, μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε πουλά την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Εάν δει τον ουρανό να βρέχει σφραγίδες, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Το δαχτυλίδι είναι για τους Άραβες γυναίκα, και το χρυσό δαχτυλίδι λέγεται ότι είναι γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Και όποιος το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, μετά το αφαιρεί και το βάζει σε κάτι άλλο, τότε οδηγεί εναντίον της συζύγου του και ζητά διαφθορά, και αν δει ότι το δαχτυλίδι του ήταν στο δαχτυλίδι του μια φορά στο δικό του νίκη και μια φορά στη μέση χωρίς να είναι κοντά του τότε η γυναίκα του τον πρόδωσε . Όποιος πουλά το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Το γαρίφαλο γεννιέται και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι μια δύναμη με καλοσύνη, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα, ανάμνηση και δόξα . Αν το γαρίφαλό του ήταν από γαλαζοπράσινα, αν ήταν κυβερνήτης, τότε ήταν ένας γενναίος, μεγαλοπρεπής και δυνατός και αν ήταν στο αγόρι, τότε ήταν ένα ευγενικό αγόρι που θα ήταν σάκος και αν το γαρίφαλό του ήταν χάντρες, τότε ήταν μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο ήταν πράσινο ζαφείρι, τότε γεννήθηκε γι ‘αυτόν ένα παιδί πιστού που είναι ένας κόσμος κατανόησης, και το δαχτυλίδι είναι από το ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας ή ενός βασιλιά της υποκρισίας, και εάν μια γυναίκα είχε ένα δαχτυλίδι, θα παντρεύτηκε ή θα γεννήσει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι το δαχτυλίδι μου ήταν σπασμένο . Είπε αν πιστεύεις ότι θα χωρίσεις τη γυναίκα σου . Ήταν μόνο τρεις ημέρες πριν την χωρίσει . Ένας άντρας ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα ένα δαχτυλίδι στο χέρι μου με το οποίο θα το σφραγίζω στα στόματα των ανδρών και των γυναικών της μήτρας, οπότε είπε, Είσαι ένας άντρας που καλεί τη μουζένη κάθε φορά εκτός από την ώρα του μήνα του Ραμαζανιού, οπότε απαγορεύεται στους ανθρώπους να τρώνε και να τρώνε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγίδα για έναν άνθρωπο από πηλό, τότε αυτός που είναι σφραγισμένος για αυτόν θα αποκτήσει εξουσία από τον ιδιοκτήτη του δακτυλίου . Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης του έδωσε το δαχτυλίδι του, το φοράει και άξιζε αυτό, και πέτυχε δύναμη, αλλιώς θα το επέστρεφε σε έναν λαό που τον είδε ή τη φυλή του ή τον ονόμασε μεταξύ των ανθρώπων ή ο ομόλογός του σε αυτά, και πουλώντας το δαχτυλίδι χωρίζοντας με τη γυναίκα ….

…Και ο νεαρός : σε ερμηνεία ο εχθρός του άνδρα, αν είναι λευκός, τότε είναι κρυμμένος εχθρός . Αν είναι μαύρο, τότε είναι πλούσιος εχθρός, και αν είναι ξανθός, τότε είναι ο εχθρός ενός γέρου . Αν ήταν Dilmun, τότε είναι πιστός εχθρός . Αν ήταν Rustaq, είναι αγενής εχθρός . Αν είναι δυνατός, τότε είναι η ένταση της εχθρότητας του, και αν είναι άγνωστος, και αν είναι γνωστός, τότε είναι δικός του . Όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός τον ακολουθεί, τότε είναι εχθρός που θα κερδίσει . Αν δει έναν γέροντα που τον επιβλέπει, τον δίνει τη δυνατότητα να κάνει καλό . Και αν είναι ένας νεαρός που τον επιβλέπει, τότε είναι ένας εχθρός ικανός γι ‘αυτόν, γιατί είναι πάνω του . Και αν είδε έναν γέρο σαν να είχε γίνει νέος, τότε διέφερε στην ερμηνεία του οράματός του, και κάποιοι είπαν ότι είχε μια ανανεωμένη ευχαρίστηση, και κάποιοι είπε ότι εμφανίζεται στη θρησκεία του ή στην κοσμική του ανεπάρκεια, και μερικοί είπε ότι πεθαίνει, και ορισμένοι είπαν ότι τα οράματά του δείχνουν την επιθυμία του, επειδή η καρδιά του σεΐχη είναι νέα με ανησυχία και ελπίδα . Εάν βλέπει έναν άγνωστο νεαρό άνδρα και τον μισεί, τότε του φαίνεται ότι έχει έναν εχθρό απέναντι στον λαό . Αν τον αγαπάει, του φαίνεται ένας αγαπημένος εχθρός ….

…Όποιος βλέπει ένα ατύχημα σε αυτό, επιστρέφει σε αυτό, και όποτε είναι δυνατός και σταθερός, τότε αξίζει τον κόπο ….

…Εάν βλέπει ότι ο ιμάμης ή ο σουλτάνος ​​ακολουθεί τον Προφήτη, μπορεί ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, τότε θα υπερασπιστεί τον Σαντάν του . Αν δει ότι έχει αφαιρέσει ένα χάρακα στη θέση του, ένας γέρος θα είναι δυνατός . Και αν ο φύλακας στη θέση του είναι νεαρός, μισούσε κατά τη διάρκεια της θητείας του από μερικούς από τους εχθρούς του, και ο κυβερνήτης τον απομόνωσε στον ύπνο, και το κράτος του ήταν σε εγρήγορση ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η βελόνα είναι ένας δυνατός άνθρωπος, λόγω του οποίου η οικειότητα πέφτει, ακόμα κι αν υπάρχει ένα νήμα πάνω του, δείχνοντας το όφελος της οικειότητας ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι είναι μαγευμένος ή μαγευμένος, η μαγεία ερμηνεύεται από την ηθική και την ίντριγκα, και αν ο μάγος είναι τζίνι, τότε είναι πιο δυνατός και πιο εύγλωττος »….

…Όσο για τη φωνή και την ομιλία, όποιος βλέπει το λαιμό του ως φράγμα και δεν εκπέμπει φωνή από αυτό, τα οράματά του δείχνουν την ένθεσή του, και όποιος βλέπει ότι μιλάει αραβικά, είναι επίτευγμα δόξας και τιμής. Είδε ότι μίλησε σε λέξεις που δικαιολογούνται από το λόγο και έχουν καλοσύνη και όφελος, τότε είναι καλύτερο για αυτόν, και αν είναι διαφορετικό από αυτόν, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του και όποιος είδε ότι ένα μέλος του μίλησε δείχνει ότι κάποιος είναι μάρτυρας εναντίον του και ορισμένοι από αυτούς είπαν ότι η φωνή είναι η φήμη ενός ατόμου μεταξύ των ανθρώπων. Αν είναι δυνατός, καλά, τότε είναι υπερηφάνεια και καλή φήμη. Και αν είναι διαφορετικό από αυτόν, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του. Και η μεγάλη φωνή δεν είναι δικαίωμα του Mahmoud στις γυναίκες…

…Καρκίνος : Ένας άντρας που είναι πολύ δυνατός και μυαλός, και έφαγε το κρέας του για να επωφεληθεί από χρήματα και ειδήσεις από μια μακρινή γη, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον καρκίνο είχε απαγορευμένα χρήματα ….

…Khuff : Εάν το βλέπει στο πόδι του και αν έχει κάτι μαζί του από ένα όπλο ή έχει πεθάνει μαζί του, ένα απαράδεκτο πράγμα στο οποίο ανέβηκε, όπως ζώα της γης, πυραμίδες, λάσπη, αγκάθια ή κάτι παρόμοιο με ότι, τότε η παντόφλα είναι τότε ένα όπλο ως προστασία για τον ιδιοκτήτη του . Και να είσαι από το άσχημο . Εάν δεν υπάρχει τίποτα με τις παντόφλες από το όπλο ή από τη ντροπή, τότε οι παντόφλες είναι αυτές που πλήττουν τον ιδιοκτήτη . Και αν είναι μακρύς και στενός στο πόδι του, είναι πιο ανήσυχος και πιο δυνατός . Όποιος βλέπει νέα ρούχα πάνω του είναι αρκετά καλός ….

…Και ο Ντάνιελ, ειρήνη σε αυτόν, είπε: «Όποιος είδε ότι ο Σουλτάνος ​​είχε ενεργήσει στον άνεμο, θα κυβερνούσε τους ψιθυριστές και θα γινόταν πιο δυνατός »….

…Ένας έξυπνος είναι σε ένα όνειρο ένας δυνατός και γενναίος άνθρωπος, ο οποίος διακρίνει μεταξύ εύκολων και δύσκολων θεμάτων και διαλύει τις διαφορές ….

…Και όποιος βλέπει έναν από τους Συντρόφους, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, ας πάρει το προβάδισμα από το να πάρει το όνομά του, όπως ο Σαντ και ο Σάιντ, γιατί θα είναι χαρούμενος, χαρούμενος και υγιής, και ίσως οι ενέργειές του έχουν βελτιωθεί. Λέγεται ότι όποιος είδε έναν από αυτούς θα ήταν στο δρόμο της θρησκείας του Ισλάμ, δυνατός, αθλητικός, ειλικρινής λόγος και καλές πράξεις, και μπορεί να μιμηθεί τις πράξεις εκείνων που τον είδαν να λένε εναντίον του. Ειρήνη : Οι σύντροφοί μου είναι σαν αστέρια. Ό, τι ακολουθείτε ;…

…Η τίγρη είναι σε ένα όνειρο ένας άδικος κυβερνήτης ή ένας δυνατός εχθρός, με ένα δυνατό αγκάθι, οπότε όποιος τον σκοτώσει θα υποτάξει έναν εχθρό, και όποιος τρώει τη σάρκα του θα κερδίσει χρήματα και τιμή, και όποιος γονατίσει θα αποκτήσει μεγάλη εξουσία, και όποιος παντρευτεί μια τίγρη θα κυριαρχήσει σε μια ανήθικη γυναίκα . Και όποιος είδε μια τίγρη στο σπίτι του, ένας ανήθικος άνθρωπος επιτέθηκε στο σπίτι του . Και από το να δαγκωθεί από μια τίγρη, θα τραυματιστεί . Και η τίγρη δηλώνει έναν άνδρα ή μια γυναίκα, και είναι απατηλή και παραπλανητική, και υποδεικνύει ασθένεια . Το γάλα της τίγρης δείχνει εχθρότητα στο μουστάκι του . Η τίγρη είναι πολύ εχθρικός εχθρός . Και ειπώθηκε : Όποιος δει την τίγρη στον ύπνο του, θα ζητήσει συγχώρεση από τον Θεό Παντοδύναμο για τις αμαρτίες του . Και η τίγρη δείχνει στους ανθρώπους ότι οι άνθρωποι φοβούνται και σοβαρό φόβο ….

…Και όποιος βλέπει τον Ali bin Abi Talib, μπορεί ο Θεός να έχει τιμήσει το πρόσωπό του, τότε θα είναι ψηλός, θαυμάσιος, εύγλωττος, θαρραλέος και δυνατός στην καρδιά, στοργικός και επαληθευμένος, και ειπώθηκε ότι όποιος τον είδε ενώ ήταν διαζευγμένος θα κέρδιζε γνώση και θάρρος και όποιος τον έβλεπε ζωντανό σε ένα μέρος που οι άνθρωποι αυτού του τόπου θα κέρδιζαν γνώση, δικαιοσύνη και δικαιοσύνη, και θα απαλλάσσονταν από την αδικία και την προκατάληψη από αυτούς ….