…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι από το ζώο να τρώει από το σανό του, τότε όποιος του αποδίδει αυτό το ζώο τρώει τα χρήματά του και η διέλευση πρέπει να διασχίσει το φαγητό αν είναι προς όφελος, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό και τα χρήματα ξοδεύονται σε αυτόν που το δικαιούται, και εάν δεν έχει κανένα όφελος, τότε είναι έλλειψη χρημάτων στο βαθμό που καταναλώθηκαν από αυτά ….

…Al-Raha : Ο μύλος δηλώνει τα προς το ζην του ιδιοκτήτη και του καταστήματός του, και όποιος ζει μαζί του ή όποιος τον υπηρετεί και διορθώνει το φαγητό του και τον παντρεύεται από μια γυναίκα και έναν σκλάβο . Ίσως έδειξε ταξίδι προς την περιστροφή του, και ίσως έδειξε την επιδημία και τον πόλεμο για να την συντρίψει . Οι Άραβες και οι ποιητές το εκφράζουν συχνά από αυτούς, οπότε όποιος αγοράζει έλεος παντρεύεται εάν είναι άγαμος, ή ο σύζυγος ή ο γιος της κόρης του, ή αγοράζει έναν υπηρέτη για συνουσία ή υπηρεσία, ή ταξιδεύει εάν είναι ταξιδιώτης και εάν είναι φτωχοί, θα επωφεληθούν από αυτό είναι αρκετό, γιατί Al-Raha χρειάζεται μόνο ποιος έχει τι να αλέσει σε αυτό . Όσο για εκείνον που δημιουργεί έναν μύλο στον οποίο αλέθουν ανθρώπους σε νερό, θάλασσα ή άλλα πράγματα, ανοίγει ένα κατάστημα ή ένα κατάστημα εάν δεν έχει κατάστημα και δημιουργεί τα προς το ζην του εάν δεν μπόρεσε, ή κάθεται για ανθρώπους με τη βοήθεια ενός κυβερνήτη, οφέλους ή εμπιστοσύνης, και έχει την αίσθηση του λαού . Όσο για το άτομο που παίρνει το αλεύρι στο χέρι του, θα παντρευτεί, θα είναι άνετα ή θα κάνει σεξουαλική επαφή, γιατί οι δύο πέτρες είναι σαν το ζευγάρι και το ράμμα είναι σαν το αρσενικό και το αδύναμο . Και αν ήταν χωρίς πόλο, τότε η σεξουαλική επαφή ήταν απαγορευμένη και δύο γυναίκες μπορεί να είναι αηδιαστικές και αν δεν είχε κάτι τέτοιο, τότε ίσως μεσολαβεί στη σύμβαση μεταξύ ενός ζευγαριού ή δύο συντρόφων ή ταξιδεύει αναζητώντας τροφή . Όσο για τις μεγάλες καταστροφές, εάν φαίνονται στο κέντρο της πόλης ή στα τζαμιά, εάν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι πόλεμος, ειδικά αν λείπει φωτιά ή βράχος . Διαφορετικά, ήταν ένας μύλος, ειδικά εάν το έδαφος εξαιρέθηκε κριθάρι, ή νερό, λάσπη και άπαχο κρέας . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Αλ Ράχα πάνω στο νερό, ένας άντρας με πολλά χρήματα που ρέουν στα χέρια του, επιμελητής υποθέσεων και όποιος ζήτησε καταφύγιο σε αυτόν, ο καλός παππούς του είδε έναν άνεμο να γυρίζει, μια καλή ποσότητα αλευριού . Και το ρεύμα του νερού που εισέρχεται στην Αλ Ράχα από την κατεύθυνση αυτού που αναφέρεται . Ίσως ήταν το al-Raha αν ήταν ταξίδι . Εάν πάει χωρίς σιτάρι, τότε είναι ταραχή, και αν γίνει στραβά, το φαγητό θα βράσει . Δύο αδίστακτοι άνδρες είναι συνεργάτες που κανείς άλλος δεν είναι διατεθειμένος να διορθώσει . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε σαν να γυρίζει χωρίς νερό, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Η ζωή σου πλησίασε . Ο άνεμος άφησε ένα επιχείρημα που δεν επιβιώνει . Και η θραύση της Ράχα είναι διαφορετική στην ερμηνεία της, μερικά από αυτά υποδηλώνουν την ανακούφιση του ιδιοκτήτη των ανησυχιών, και μερικά από αυτά δήλωσαν ότι δείχνει τον θάνατο του ιδιοκτήτη της . Και όποιος τον βλέπει να αλέθει, θα είναι καλύτερος από τη σκληρή δουλειά των άλλων . Ο Αλ Ράχα δηλώνει πόλεμο, επειδή οι Άραβες λένε ότι υπάρχει πόλεμος ….

…Είθε η ειρήνη του Θεού στον Αλ Χαντί 55 – υπό την εξουσία του Σαλέχ Μπιν Κισάν που είπε ο Khalid bin Saeed : Είδα σε ένα όνειρο πριν από την αποστολή του προφήτη – μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού – το σκοτάδι κάλυψε τη Μέκκα μέχρι να δω ένα βουνό ή μια πεδιάδα, τότε είδα ένα φως να βγαίνει από το Ζαμζάμ σαν το φως μιας λάμπας κάθε φορά που ένα κόκκαλο σηκώνεται Και λάμπει μέχρι να σηκωθεί, και άναψε για μένα το πρώτο πράγμα που άναψε το σπίτι, τότε το φως αυξήθηκε μέχρι αυτό που έμεινε από μια πεδιάδα και κανένα βουνό εκτός από όταν το είδα, και στη συνέχεια το φως έλαμψε : Δόξα σε αυτόν, η λέξη τελείωσε, και ο γιος της Μαρντ χάθηκε από το οροπέδιο χαλίκι μεταξύ των άνω τμημάτων και του λόφου, αυτό το έθνος ήταν ευτυχισμένο, ο αναλφάβητος Προφήτης ήρθε και το βιβλίο έφτασε στο τέλος του. Αυτό το χωριό του είπε ψέματα, κουράστηκε δύο φορές, ήρθε ο αναλφάβητος προφήτης και το βιβλίο έφτασε στην προθεσμία του, αυτό το χωριό του είπε ψέματα, βασανίστηκε δύο φορές, μετανοήθηκε στο τρίτο, τρία παρέμειναν, δύο στην Ανατολή και ένα στο Μαρόκο. Ο Khalid bin Saeed Ali, ο αδερφός του Amr bin Sa’i, το διηγήθηκε. Είπε : Είδα ένα θαύμα και το βλέπω στο Bani Abd al-Muttalib όταν είδα το φως να βγαίνει από τον Zamzam ( Tabaqat Ibn Sa’id ) , και το όραμα του Khalid bin Saeed έγινε πραγματικότητα και ο Μωάμεθ μπιν Αμπντουλάχ τον έστειλε – ας τον Θεό ευλογεί τον και δώσε του ειρήνη. -….

…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….

…Δορυφόρος τρεις 52 – Ο Αϊσά – μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ – είπε : Είδα σε ένα όνειρο σαν τρεις δορυφόροι να πέφτουν σε δύο Vqsst το όραμά μου προς τον Αμπού Μπακρ – να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ – όταν έθαψε τον Προφήτη – ειρήνη αυτός – στο σπίτι μου, είπε ο Αμπού Μπακρ – ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του -: Αυτό είναι ένα από τα φεγγάρια σας, και είναι το καλύτερο του (1). * ; Και στην αφήγηση (2): Η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – είπε: Είδα τρία φεγγάρια που έπεσαν στο δωμάτιό μου, οπότε ρώτησα τον Abu Bakr – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και είπε, O Aisha, αν πιστέψτε το όραμά σας, ο καλύτερος από τους ανθρώπους της γης θα ταφεί στο σπίτι σας τρία. Όταν ο αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί – συνελήφθη ο Σαλαάμ – ο Ζιντάν Αμπού Μπακρ μου είπε : Ω Aisha, αυτή είναι η καλύτερη σελήνη σου, και είναι ένας από αυτούς . ( Τότε ο Άμπουκ και ο Ομάρ θάφτηκαν στο σπίτι της ). Το όραμα του Umar bin al-Khattab ότι θα πεθάνει. 53 – Με την εξουσία του Maadan bin Abi Tabha al-Yamari ότι ο Omar bin al-Khattab – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – στάθηκε στον άμβωνα την Παρασκευή, δοξάζοντας τον Θεό και επαινώντας τον, στη συνέχεια ανέφερε τον Αγγελιοφόρο του Θεού – μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν – και ανέφερε τον Αμπού Μπακρ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – τότε είπε : Είδα ένα όραμα που δεν βλέπω εκτός από την παρουσία μου που είδα ότι ήταν ένα ζευγάρι Decca Enkerna (3). Και σε μια αφήγηση, είπε : Εκείνος μου ανέφερε ότι ήταν ένα κόκκινο κόκορα, έτσι Αλί Asma Μπιντ Umais, η σύζυγος του Αμπού Μπακρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , είπε – και είπε : Μη Αραβικά άνθρωπος θα να σε σκοτώσω . Στο μυθιστόρημα (4) είπε : Έβλεπα σε ένα όνειρο σαν η Decca Enkerna να κάνει τρία κλικ, είπα : Oagami, λες και από την εντολή – ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ότι ο Assanh Abu Lu’lu’ah και πέθανε στο έτος 23 AH . (1) Αφηγείται από τον κυβερνήτη στο (( Mustadrak )) είπε την αληθινή απόδοση Golden Golden συμφώνησε, διορθώθηκε . (2) Αυτό το μυθιστόρημα αφηγήθηκε από τον Tabarani στο (( μεγάλο )) , τον κυβερνήτη και τον Bayhaqi στο (( κατάλογοι )) και αποδόθηκε σωστά . (3) Αφηγήθηκε από τον Ahmad με μια αυθεντική αλυσίδα αφηγητών . (4) Είναι με τον κυβερνήτη στο μέλλον ….

…Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είπε : Είδα το ξύρισμα του κεφαλιού μου και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, και ότι μια γυναίκα με συνάντησε και με έβαλε στον κόλπο της, και είδα τον πατέρα μου να με απαιτεί επειγόντως, και μετά με κράτησε . Έτσι το είπε στους συντρόφους του, και είπε ότι το πήρα, και για το πουλί που βγήκε από μένα, την ψυχή μου, και τη γυναίκα που με έφερε στον κόλπο της, η γη σκάβει για μένα και απουσιάζω σε αυτό, και για τον πατέρα μου που με ρωτάει και στη συνέχεια τον κλειδώνει μακριά μου, προσπαθεί να χτυπηθεί από αυτό που μου συνέβη . Τότε ο οραματιστής σκοτώθηκε μάρτυρας . Και ένας άλλος είδε σαν να ξυρίζει το κεφάλι του με το χέρι του, έτσι το έκοψε σε μια διασταύρωση και είπε : Πληρώνετε το χρέος σας ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι μιας αγελάδας, τότε θα ταπεινωθεί ….

…Ομοίως, η κλειδαριά έχει πολλά, καθώς και το κόσκινο, το κόσκινο, το φίλτρο, το στυλό, ο κύλινδρος, το σαπούνι και το πίτουρο όλων είναι ο πόνος και το χειρότερο ….

…Και όποιος βλέπει ένα από τα σημάδια της Ανάστασης κάτι σαν να φυσάει σε εικόνες, την ανατολή από το ηλιοβασίλεμα και από ένα ζώο ή παρόμοια, τότε η ερμηνεία του είναι ένας πειρασμός στον οποίο ένας άνθρωπος θα χαθεί και άλλοι θα σωθούν, και ο αναζητητής πρέπει να μετανοήσει και ο αντίχριστος βγαίνει από έναν άνθρωπο αίρειας και αυταπάτης που εμφανίζεται στους ανθρώπους, και το χτύπημα στις εικόνες είναι μια πανούκλα ή η προειδοποίηση του σουλτάνου Σε μια ανάσταση ή κάτι άλλο, ή μια ανάσταση που βρίσκεται στη χώρα, ή ένα γενικό ταξίδι στο Χατζ και τη συγκέντρωση του Παντοδύναμου Θεού για τον διαχωρισμό του δικαστικού σώματος και τη δημιουργία του λαού για να δικαιολογήσουν τη δικαιοσύνη από τον Θεό Παντοδύναμο που θα είναι σε άτομα με έναν δίκαιο ιμάμη που έρχεται μπροστά τους ή μια υπέροχη μέρα που οι άνθρωποι βλέπουν και μαρτυρούν ….

…Όσο για τα σορτς και το μαντήλι, μια υπηρέτρια που του άρεσε, ή μια θρησκευτική γυναίκα, όποιος είδε ότι χτύπησε ένα ζευγάρι παντελόνι χτύπησε επίσης μια σκλαβιά ή μια γυναίκα, και όποιος είδε ότι υπήρχε ατύχημα στο παντελόνι και το πέπλο, το απέδωσε σε αυτή τη σκλαβιά και τη γυναίκα. Όσο για τα υπόλοιπα ρούχα που βρίσκονται πάνω από το πουκάμισο, ερμηνεύστε τα ανάλογα με τους κινδύνους και τα χρώματα τους. Ή ένα μπρόκαλο, γιατί είναι μια δύναμη που του προσκρούει, χρήματα και καλοσύνη ανάλογα με τον κίνδυνο της επένδυσης και του που βρέθηκε, και αν είδε ότι πήρε μερικά από αυτά τα ρούχα από αυτόν ή είχε καεί, τότε η εξαφάνιση αυτής της εξουσίας από αυτόν, και αν είδε ότι είχε κλαπεί ή χαθεί, τότε επιβλέπει την εξαφάνιση αυτού από αυτόν, και αυτή η εξαφάνιση δεν λαμβάνει χώρα. Ένας άντρας σε έναν κυβερνήτη και όποιος βλέπει ότι έχει βρωμιά ή βρωμιά στα ρούχα του, τότε αυτό είναι ανησυχίες και θλίψεις ή αμαρτίες και πέπλα, και αν τους δει καθαρό λευκό ή νέο, τότε δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και του καλού του κατάσταση και αποχώρηση των ανησυχιών του, και αν τους δει με μια σπασμένη εμφάνιση, τότε θα τους υποφέρει και τη φτώχεια τόσο πολύ, και αν δει σε ένα ένδυμα φοράει ένα έμπλαστρο, τότε είναι οι αμαρτίες του συντρόφου του και διαφθορά στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του μαστίζονται από αυτόν ενώ τα φοράει, και αν ταξιδεύει, τότε δεν πρέπει να ταξιδεύει, και αν πρόκειται για θέμα που δεν έχει γίνει για αυτόν και για οποιονδήποτε βλέπει ότι πουλάει τα μέρη των ρούχων του, τότε είναι καλό για αυτόν και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτόν για τον αγοραστή…

…Σπάνια, μερικοί από τους εκφραστές είπαν, ήμουν το πέπλο και παρακολούθησα τα αξιοσέβαστα χαρακτηριστικά του ιερού της Αλεξάνδρειας, οπότε είδα σαν να βρισκόμουν σε μια πικάντικη ακτή σε μια παραλία βράχου, οπότε έπεσα κάτω από αυτό, έτσι σηκώθηκα μετά όλοι πέσαμε και θέλαμε να σηκωθούμε από αυτόν τον βράχο. Τα χαρτικά μου είναι απλά με μια σέλα από χρυσό, ένα brocade και ένα brocade και φτερά και τιμή, οπότε ντύθηκα με τιμή και οδήγησα αυτό το άλογο, και αν είμαι στη μέση πολλών ανθρώπων ) περπατούν ενώ είμαι στη μέση αυτά, τόσο λίγα έχουν περάσει, και συνέβησαν ανάμεσα σε μένα και τον αναπληρωτή του ευγενούς σουλτανάτου, δύο πράγματα και μπερδεύτηκε και ενοχλήθηκε λέγοντας και ήθελε να κάνει μεγάλα πράγματα, ο Θεός δεν μπορούσε να το κάνει αυτό και είδα ότι ήταν τρόμος, και ήταν η έκφραση του al-Zakiba και ήμουν σε αυτό. Στη συνέχεια, μετά από αυτήν την υπόθεση λίγο αργότερα, κάποιος που μου είπε για την άφιξη εκείνου του άνδρα που είδα τράβηξε με το χέρι μου κάτω από τον γκρεμό με τα μάτια του ήρθε μαζί με μια έντιμη παράδοση να αναθέσουμε την δίωξη του αξιότιμου Σουλτανάτου στο προαναφερθέν κενό. για όσα συνέβησαν ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε φάνηκα να τον συναντώ, και αν είμαι Περσός και το χρησιμοποιούσα με τον τρόπο που είδα, έτσι έβαλα τιμή και προσκύνησα χάρη στον Θεό Παντοδύναμο και ένα μάθημα ακολούθησε στην έκφρασή του, και οδήγησα το άλογο, και η δημιουργία ακολούθησε τον τρόπο που είδα, οπότε να είναι έπαινος και ευγνωμοσύνη στον Θεό, και το ανέφερα για να δείξω την ευλογία του Θεού πάνω μου ….

…Παντοδύναμος σε ένα όνειρο είπε Αμπού αλ – Κασίμ, Χουσεΐν μπιν Harun, Acre, είπε : Πείτε μας Αμπού Γιακούμπ Ισχάκ Μπιν Ιμπραήμ Ouzai, είπε : Πες μου Abdul Rahman bin Wasel Αμπού Zarah Alhadhara, είπε : Πείτε μας Αμπού Αμπντουλάχ Altistri, είπε : εγώ είδα σε ένα όνειρο, σαν η Ανάσταση σηκώθηκα και σηκώθηκα από τον τάφο μου, και ήρθα με ένα αρκουδάκι και την οδήγησα, τότε ανέβηκε στον ουρανό, και υπήρχε ένας παράδεισος σε αυτό, και ήθελα να πάω κάτω, και μου είπαν ότι αυτό δεν είναι το μέρος σου, οπότε με ανέβασε σε έναν ουρανό, σε κάθε ουρανό υπάρχει ένας παράδεισος, έως ότου έγινα ψηλότερα σε δύο υψόμετρα, και κατέβηκα, Τότε ήθελα να καθίσω, και ήμουν είπε : Κάθεις πριν δεις τον Κύριό σου, τον Ανώτατο, τον Μεγαλοπρεπή; Είπα : Όχι, τότε σηκώθηκα και περπατούσαν μαζί μου, οπότε δες, από τον Θεό τον Ευλογημένο και Παντοδύναμο, Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, μπροστά του, ειρήνη σε αυτόν, και όταν ο Αδάμ με είδε, με κάθισε με δεξιά του, κάθισε για βοήθεια, και είπα: Κύριε, άφησε τον Σεΐχη να σε συγχωρήσει, άκουσα λοιπόν τον Θεό Παντοδύναμο να λέει : Σηκωθείτε, Αδάμ, μας έχουν συγχωρήσει για εσάς . Ο Bu Ali al-Hasan bin Muhammad al-Zubairi μας είπε, είπε ότι ο Μωάμεθ ibn al-Musayyib μας είπε, είπε ότι ο Abdullah bin Hanif μας είπε, είπε ο ανιψιός του Bishr bin al-Harath, είπε : Ένας άνδρας ήρθε σε εμένα και είπε: Είσαι ο Bishr bin al-Harath; Είπα : Ναι, είπε, είδα τον Παντοδύναμο Κύριο σε ένα όνειρο λέγοντας : Έρχεσαι ως άνθρωπος, και πες του: Αν μου προσκύνησαν σε καυτά κάρβουνα, δεν θα έδινα τις ευχαριστίες μου όταν θα έδειχνα το όνομά σας στους ανθρώπους . Ο Ahmed bin Abi Imran al-Sufi μας είπε για τη Μέκκα, την οποία ο Θεός Παντοδύναμος φρουρούσε. Είπε ότι μου είπε ο Abu Bakr al-Tarsusi, είπε : Ο Uthman al-Ahwal, μαθητής του Kharaz, μου είπε τον Abu Saeed, και όταν είχε περάσει το τρίτο της νύχτας, μου φώναξε, Uthman, σηκωθείτε, έτσι Σηκώθηκα και έκαψα . Μου είπε : Δυστυχώς, είδα την ώρα σαν να ήμουν στο εξής, και η Ανάσταση είχε σηκωθεί, και στάθηκα μπροστά στον Κύριό μου, και βροντούσα, και δεν έμεινε κανένα τρίχωμα εκτός από το ότι είχε πεθάνει , λοιπόν, είπε: Είσαι αυτός που μου παραπέμπει στην ακρόαση της Salma και της Buthaina, αν δεν ήξερα ότι είσαι ειλικρινής σε αυτό, θα σε βασανίζατε, δεν βασανίζομαι από κανέναν από τους κόσμους ….

…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος ​​κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….

…Η κλειδαριά και τα κλειδιά : Όσοι ανοίγουν μια κλειδαριά, αν είναι άγαμος, τότε θα παντρευτεί, και αν είναι επίδομα για τη νύφη του, τότε θα την χωρίσει, έτσι αναφέρεται το κλειδί και η κλειδαριά είναι δική του Η γυναίκα . Όπως είπε ο ποιητής : κάντε το σε ένα Sla … και έλαβε το διακόπτη κλειδώματος μόνο για να φυλακιστεί ο Vinju για να προσευχηθεί, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Η κατάκτηση Tsfhawwa έχει φτάσει σε ~ 0 αφήστε την να φτάσει στη νίκη . Και αν υπάρχει μια διαμάχη στην οποία υπάρχει νίκη και κρίση γι ‘αυτόν, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έχουμε ανοίξει για εσάς ένα σαφές άνοιγμα .» Και αν είναι σε φτώχεια και δεν είναι σε θέση να ανοίξει για αυτόν από τον κόσμο αυτό που χρησιμοποιείται από μια γυναίκα, ή από μια εταιρεία ή από ταξίδια, τότε σταματήστε . Και αν ήταν κυβερνήτης και δεν ήταν σε θέση να κρίνει, ή ένας μουφτής δεν ήταν σε θέση να εκδώσει το fatwa του, ή ένα παροδικό και ένα ερώτημα ήταν δύσκολο γι ‘αυτόν, φαίνεται ότι του έχει κλείσει και μπορεί να κάνει διάκριση μεταξύ παντρεμένο ζευγάρι ή σύντροφοι, σωστό ή λάθος, ανάλογα με την έκταση του οράματος . Όσο για το κλειδί, δείχνει πρόοδο με εξουσία, χρήματα, σοφία και καλοσύνη . Και αν το κλειδί για τον Παράδεισο πέτυχε μεγάλη εξουσία στη θρησκεία, ή πολλά έργα δικαιοσύνης, ή βρήκε θησαυρό ή χρήματα που επιτρέπεται ως κληρονομιά . Το κλείδωμα του κλειδιού για την Κάαμπα παρακρατεί έναν μεγάλο σουλτάνο ή ιμάμη και μετά με αυτόν τον τρόπο στα κλειδιά . Τα κλειδιά είναι δύναμη, χρήματα και μεγάλος κίνδυνος, και είναι τα ηνία . Ο Παντοδύναμος Θεός είπε : «Έχει τα θεμέλια των ουρανών και της γης ». Σημαίνει την εξουσία των ουρανών και της γης και των θησαυρών τους . Ομοίως, είπε στο Qarun : « Όσο οι διακόπτες του είναι τόσο έντονοι ή δυνατοί ». Περιγράφει τα χρήματα και τα χρηματοκιβώτια του . Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα πλήκτρο ή πλήκτρα, θα χτυπήσει δύναμη ή χρήματα τόσο πολύ . Και αν βλέπει ότι ανοίγει μια πόρτα με ένα κλειδί έως ότου την ανοίξει, τότε το κλειδί είναι τότε ένα αίτημα που πρέπει να απαντηθεί για αυτόν και τους γονείς του ή άλλους σε αυτό, και από αυτό ικανοποιεί το αίτημά του που ζητά, ή αναζητά τη βοήθεια κάποιου άλλου και την κερδίζει . Δεν βλέπετε ότι η πόρτα ανοίγει με το κλειδί όταν θέλει, ακόμα κι αν το κλειδί δεν άνοιξε από μόνη της, και συνήθιζε να ζητά βοήθεια σε αυτό το θέμα από κάποιον άλλο ; Ομοίως, αν είδε ότι άνοιξε έναν πύργο με ένα κλειδί μέχρι να τον ανοίξει και να τον μπει, τότε θα γίνει μια μεγάλη ανακούφιση και μεγάλη καλοσύνη με ικεσία και τη βοήθεια άλλων γι ‘αυτόν . Και η κλειδαριά : ένας εγγυητής, το κλείσιμο της πόρτας δίνοντας έναν εγγυητή και το άνοιγμα της κλειδαριάς είναι μια απελευθέρωση και έξοδος από την εγγύηση . Και κάθε κλείσιμο είναι, και κάθε άνοιγμα είναι ο Faraj . Και ειπώθηκε ότι η κλειδαριά σημαίνει γάμο, και το άνοιγμα της κλειδαριάς είναι η επίκληση, και το σιδερένιο κλειδί είναι ένας άντρας με μεγάλη ατυχία, και όποιος βλέπει ότι έχει ανοίξει μια πόρτα ή μια κλειδαριά, θα δώσει νίκη στον Παντοδύναμο λέγοντας : «Η νίκη είναι από τον Θεό και ένα άνοιγμα είναι κοντά »….

…Εάν βλέπει σαν να έχει πεθάνει και δεν βλέπει την εμφάνιση των νεκρών ή της συσκευής τους, τότε καταστρέφεται από το σπίτι του από έναν τοίχο ή ένα σπίτι ….

…Όσο για το πριόνι, ερμηνεύεται με έναν τρόπο. Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το πριόνι είναι ένας άνθρωπος που παίρνει, δίνει και συγχωρεί ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε θα ξεφύγει από το κακό και θα κερδίσει τη νίκη για όσους τον αντιτίθενται στον Παντοδύναμο λέγοντας: « Βάζω το χέρι σου στην τσέπη σου και θα βγει λευκό χωρίς κακό . Το στίχο ….

…Και αν βλέπει σε αυτό κάτι που τον κοσμεί ή τον ντροπιάζει, τότε αναφέρεται σε αυτό που αναφέρθηκε ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει ένα ρόδι ή έφαγε από αυτό, τότε θα θεωρείται σκλάβος, και αν υπηρετεί έναν βασιλιά τότε θα τον χτυπήσει με χρήματα, και αν είναι μεταξύ των κουτσομπολεών, αυτός τον χτύπησε και τον κακοποίησε ….

…Και όποιος βλέπει ότι το πλοίο δέχεται νερό δύσκολο, η ανησυχία στην οποία είναι δύσκολο να βγει ….

…Και όποιος βλέπει ότι η άκρη του είναι κομμένη ή βρώμικη, δείχνει ότι η γυναίκα του είναι δίκαιη και δεν είναι η έγκρισή του, και δεν έχει ούτε πίστη ούτε αγάπη μαζί του ….

…Καθαρισμός όταν ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, έστειλε τους Άραβες. Ο Tafil ibn Amr al-Dousi βγήκε έξω με τους μουσουλμάνους και περπατούσε μαζί τους μέχρι που πλησίασαν την Taliha και περπατούσαν μέχρι να βρούμε, μετά Quba με τους μουσουλμάνους στο περιστέρι. Είπε στους συντρόφους του ότι είδα ότι το κεφάλι μου ξυρίστηκε και ότι ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου και ότι μια γυναίκα με συνάντησε και με έβαλε στον κόλπο της και είδα τον γιο μου να με απαιτεί έντονα, τότε τον είδα κλειδωμένο εκ μέρους μου. Είπαν καλά, το είδα και είπε: Όσο για μένα, το χειρίστηκα. Χτυπήθηκε από αυτό που μου συνέβη, οπότε σκότωσε το παράσιτο ως μάρτυρας με το περιστέρι και τραυματίστηκε σοβαρά τον γιο του, στη συνέχεια αποχώρησε από αυτό και στη συνέχεια σκότωσε το έτος του Γιαρμούκ…

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε στο όραμα των μαργαριταριών, είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin, και είπε, όταν ο κοιμισμένος βλέπει δύο άντρες να μπαίνουν στο στόμα του με μαργαριτάρια, ένας από αυτούς βγαίνει μικρότερος από ό, τι μπαίνει, και ο άλλος βγαίνει μεγαλύτερος από ότι μπαίνει, οπότε είπε: Όσο για όποιον τον είδα να βγαίνει μικρό, το είδατε, είμαι πιο πρόσφατος από ό, τι άκουσα και για ό, τι είδα βγαίνει Έτσι το είδα από δύο ψεύτες που μίλησαν περισσότερο από ό, τι άκουσαν, και το μαργαριτάρι στην ερμηνεία δείχνει το Κοράνι και τη γνώση. Έτσι, όποιος το βλέπει σαν να τρυπά τα μαργαριτάρια, θα τρυπήσει πολλές γνώσεις, τότε απλώνει πολύ στους ανθρώπους και η εισαγωγή μαργαριταριών στο στόμα δείχνει καλή θρησκεία .)…

…Πιστοποιητικό γάμου Εάν μια γυναίκα ονειρεύτηκε ένα πιστοποιητικό γάμου, αυτό προβλέπει ότι σύντομα θα αναλάβει ενοχλητικές υποχρεώσεις που θα τιμωρήσουν την υπερηφάνεια της ….

…Λίμνη Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι μόνη σε μια λασπώδη και οργισμένη λίμνη, αυτό προβλέπει ότι πολλές αναταραχές την πλησιάζουν και θα μετανιώσει την προηγούμενη αμέλεια της και θα αγνοήσει τις διδασκαλίες της αρετής . Εάν το νερό εισχωρούσε μέσα στη βάρκα και ήταν σε θέση, με πικρό αγώνα, να φτάσει με ασφάλεια στην άγκυρα του σκάφους, τότε αυτό υποδηλώνει ότι θα είναι υπό την επήρεια λανθασμένης υποκίνησης, αλλά τελικά θα ξεπεράσει αυτήν την υποκίνηση και θα ανέβει στις τάξεις της τιμής και διάκριση . Αυτό μπορεί να δείξει την ασθένεια κάποιου κοντά της . Εάν δείτε ένα νεαρό ζευγάρι σε μια κατάσταση σαν το δικό της που καταφέρνει να σώσει τον εαυτό του, θα διαπιστώσει ότι ένας φίλος έχει διαπράξει ανοησίες, αλλά θα καταφέρει να ανακτήσει τη θέση του στο σπίτι φροντίδας της . Εάν ονειρεύεστε ότι ταξιδεύετε σε μια ομαλή λίμνη με χαρούμενους, ομοιογενείς συντρόφους, θα νιώσετε πολύ χαρούμενοι και ο πλούτος θα ικανοποιήσει τις απαιτήσεις σας . Μια λασπώδης λίμνη που περιβάλλεται από άγονα βράχια και γυμνά δέντρα σημαίνει θλιβερές συνέπειες για την εργασία και το συναίσθημα . Η λασπώδης λίμνη που περιβάλλεται από πράσινα δέντρα προβλέπει ότι η ηθική συμπεριφορά που είναι εγγενής στον χαρακτήρα σας θα ανοσοποιηθεί ενάντια στις συναισθηματικές επιθυμίες και όταν ξεπεράσει θα κατευθύνει την ενέργειά σας σε μια ασφαλή και κερδοφόρα πορεία . Εάν η λίμνη είναι πεντακάθαρη και περιτριγυρισμένη από ερημικά εδάφη, η ηθική συναισθηματική ψυχαγωγία θα χαλάσει τον κερδοφόρο τρόπο ζωής σας . Εάν δείτε την αντανάκλαση της φωτογραφίας σας σε μια πεντακάθαρη λίμνη, αυτό δείχνει τις επερχόμενες χαρές και πολλούς ενθουσιώδεις φίλους . Εάν παρακολουθήσετε την αντανάκλαση των δέντρων που είναι γεμάτα φύλλα σε μια λίμνη, θα απολαύσετε μέχρι το σημείο του κορεσμού τα αιτήματα της αγάπης του συναισθήματος και της ευτυχίας . Αν δείτε παράξενα και λασπώδη πλάσματα να ξεχειλίζουν από τη λίμνη και να σας απειλούν, τότε αυτό δείχνει αποτυχία και κακή υγεία λόγω της σπατάλης χρόνου, ενέργειας και υγείας σε απαγορευμένες απολαύσεις . Θα πιέσετε την τελευταία σταγόνα ευτυχίας και θα πιείτε βαθιά από το πικρό σιρόπι της λύπης ….

…Ο Al-Qayrawani είπε : Όσον αφορά το συμβόλαιο γάμου για μια άγνωστη γυναίκα, εάν ο εργολάβος ήταν άρρωστος και πέθανε, και αν ήταν ξύπνιος, έκανε μια σύμβαση για έναν σουλτάνο ή είδε την κατάθεση ενός δολοφονημένου ατόμου, επειδή η γυναίκα είναι χάρακα, και η επαφή είναι σαν δολοφονία, και το αρσενικό είναι σαν το στιλέτο και το δόρυ, ειδικά εκείνο στο οποίο ρέει αίμα από την πράξη . Και αν είναι γνωστό ή αποδίδεται σε αυτόν ή ο πατέρας της είναι γέρος, τότε κρατάει ένα πρόσωπο από τον κόσμο, είτε ένα σπίτι, ένας σκλάβος, είτε ένα κατάστημα, ή αγοράζει ένα εμπόρευμα, ή βγάζει χρήματα γι ‘αυτόν ότι αναγνωρίζεται από τον εαυτό του . Εάν ο χρόνος του αναβληθεί έως ότου εισέλθει στη γυναίκα και ικανοποιήσει τις ανάγκες του, τότε αυτό που έχει αναβληθεί θα επιταχυνθεί ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι ακούτε ένα ντουέτο να παίζεται, αυτό δείχνει μια ήσυχη και γαλήνια ζωή για τους λάτρεις . Δεν υπάρχουν διαμάχες ως συνήθως σε τέτοιο είδος . Όσο για τους επιχειρηματίες, ακολουθούν έναν μετριοπαθή ανταγωνισμό . Για τους μουσικούς, αυτό το όνειρο σημαίνει ανταγωνισμό και διαμάχες για αριστεία . Αν ακούτε ντουέτο να τραγουδάει, αυτό δείχνει λυπημένα νέα από την απουσία, αλλά αυτό δεν θα διαρκέσει καθώς ορισμένες νέες απολαύσεις θα αντικαταστήσουν την ταλαιπωρία ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο χαλίφης ή όποιος παίρνει τη θέση του, παντρεύεται ….

…Η Αίσα, ο Θεός Παντοδύναμος να είναι ευχαριστημένη μαζί της, είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Σας έδειξα δύο φορές πριν σας παντρευτώ. Είδα τον βασιλιά να σε κουβαλάει με μετάξι, οπότε του είπα να το αποκαλύψει , και εσύ ήμουν εσύ. Είπα ότι αυτό είναι από τον Θεό, το περνάει, τότε τον είδα να σας μεταφέρει στην κλοπή του μεταξιού, οπότε είπα Expose, αποκαλύψτε, και αν είστε εσείς, είπα ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα το περάσει . Κατά την έννοια του, ορισμένοι από αυτούς την επαίνεσαν, ο Θεός Παντοδύναμος να είναι ευχαριστημένος μαζί της, από έναν αριθμό στίχων : Είναι σπάνιο. Ο Abu Huraira, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε: Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, είπε : Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό και αν μια γυναίκα κάνει πλύση δίπλα σε ένα παλάτι, τότε είπα σε ποιον είναι αυτό το παλάτι; Ο ενορχηστρωμένος, Umar bin al-Khattab, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, έκλαψε και στη συνέχεια είπε: «Ζηλεύεις, Αγγελιοφόρος του Θεού ….

…** το όραμα του προφήτη ότι θα παντρευτεί την Aisha από τον Hisham ibn Urwa από τον πατέρα του από την Aisha – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος – είπε : μου είπε ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ( είδα σε ένα όνειρο δύο φορές βλέπω έναν άνδρα ποιος σε παίρνει στην κλοπή του μεταξιού λέει αυτό το Amrotk Vokhvha Αν είσαι εσύ και πες ότι αυτό δεν είναι από τον Θεό . Στο μυθιστόρημα, είπε : μου είπε ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ( έχω δείξει σε ένα όνειρο Ajbi σας βασιλιάς στην κλοπή του μεταξιού, μου είπε αυτό το Amrotk αποκαλύπτοντας το φόρεμα του προσώπου σου. Αν είσαι αυτό που σου το είπα από τον Θεό Αμαμάντ ) και συνειδητοποίησα το όραμά του ειρήνη σε αυτόν Αμπού Αυτός και η μητέρα μου παντρεύτηκαν τη μητέρα των πιστών , Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της – και είναι η αγαπημένη του γυναίκα ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν, και είπε, είδα σαν να έκανα το κάλεσμα στην προσευχή, έτσι είπε Χατζ . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε ότι είδα σαν να έκανα το κάλεσμα στην προσευχή, οπότε είπε, «Κόψτε το χέρι σας», του είπαν, «Πώς τους χωρίζατε;» Είπε: «Είδα το πρώτο με ένα καλό κήρυγμα, γι ‘ αυτό έδωσα άδεια στους ανθρώπους να κάνουν το Χατζ .» Και είδα για δεύτερη φορά ένα άκυρο σίγμα , οπότε είπα, ~ Λοιπόν , ο μουζέν, εσύ, είσαι κλέφτης .~…