…Τι σημαίνει να βλέπεις τη θάλασσα και να πνίγεται μέσα της; Για μερικούς ανθρώπους υπάρχει ένα τρομακτικό σύμβολο . Και αυτό είναι : η θάλασσα και πνίγεται μέσα σε αυτήν !!! Γιατί λοιπόν να κάνει αυτό το σύμβολο σημαίνουν , και είναι φωτιά ???? Στην πραγματικότητα, επαναλαμβάνω εδώ και επιβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κανένα σύμβολο ενός συμβόλου , και ότι το όραμα πρέπει να ακουστεί πλήρως με όλα τα σύμβολα του , αλλά όσο μιλάμε τώρα για αυτό το σύμβολο , λέω : Η σημασία του θάλασσα ή πνιγμός σε αυτό δεν είναι πάντα κακό , μπορεί να υποδείξει για παράδειγμα : Στον μαθητή , Ali Αύξηση σε βάθος γνώσεων και εξειδίκευση σε μια πειθαρχία . Και για τον έμπορο , η θάλασσα μπορεί να είναι η αγορά στην οποία εργάζεται . Και για τον αμαρτωλό και τον αμαρτωλό , μπορεί να είναι ο πνιγμός της μετάνοιας και ενατένιση του Παντοδύναμος λέει : « Ακόμα και όταν πνίγεται ξεπέρασε τον , ο ίδιος είπε, πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά αυτός που πίστευε σ ‘αυτόν » ( Bani Γιασέρ : 90). Η σημασία της κολύμβησης, της εμβάπτισης και του πνιγμού στη θάλασσα είναι καλή όταν βλέπεις τη θάλασσα το καλοκαίρι και όπως το βλέπεις το χειμώνα, μπορεί να είναι κακό σημάδι, αλλά επαναλαμβάνω ότι είναι απαραίτητο να δεις τα υπόλοιπα σύμβολα του οράματος, και από όσα λέγονται για μερικές από τις κακές συνεννοήσεις του κολύμπι, της κατάδυσης ή του πνιγμού στη θάλασσα : 1 / Διαπράττοντας αμαρτίες και μεγάλες αμαρτίες, και συλλογιστείτε τι είπε ο Θεός Παντοδύναμος : [ Από τι αμαρτίες τους πνίγηκαν και έφεραν στη φωτιά και δεν βρήκαν τους υποστηρικτές τους εκτός του Θεού. ] Νώε : 25 2 / βύθιση στον κόσμο και τις απολαύσεις του . Αλλά το πέρασμα πρέπει να το προσέχει αν βλέπει ένα όραμα ή ένα όνειρο που μπορεί να έχει κακό νόημα από αυτό , ώστε να αποσπά την προσοχή από τη διέλευση μαζί του , αυτό το κακό νόημα, πρόθυμος ….

…Και όποιος βλέπει τον Εκλεγμένο, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, θα ανακουφιστεί μετά από αγωνία και θα εξοφλήσει το χρέος του, και εάν φυλακιστεί ή δεσμευτεί, τότε τον σώζει από τη φυλάκιση και τις αλυσίδες του και είναι ασφαλής από τον φόβος, και αν είναι σε κίνδυνο και ξηρασία και υπάρχει χάρη και καλοσύνη σε αυτόν, αλλά αν είναι πλούσιος, τότε αυξάνεται, είπε ο Abu Huraira. Είθε ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να του λένε οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού : Όποιος με είδε σε ένα όνειρο με έχει δει πραγματικά, ο Διάβολος δεν με μιμείται, και ειπώθηκε ότι το όραμά του , ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την ευτυχία της τιμωρίας, και ειπώθηκε ότι ηττήθηκε και θριάμβευσε για τους εχθρούς του, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θεραπεύτηκε ….

…Οι σύζυγοι του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, το όραμά τους σε ένα όνειρο δείχνει μητέρες, και δείχνει καλοσύνη, ευλογία και κόρες. Ίσως το όραμά τους να δείχνει αντίφαση, και στα δεξιά λόγω της εμφάνισης ή της απόκρυψης ενός μυστικού . Αν μια γυναίκα είδε την Aisha, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, σε ένα όνειρο, θα απέκτησε υψηλή θέση, καλή φήμη και εύνοια με τους πατέρες και τους συζύγους . Αν βλέπει την Χάψα, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, το όραμά της υποδηλώνει εξαπάτηση . Εάν βλέπει την Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, δείχνει την ευτυχία και τους δίκαιους απογόνους . Το όραμα της Φατιμά, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, κόρη του Αγγελιοφόρου του Θεού, δείχνει την απώλεια συζύγων, πατέρων και μητέρων . Όσο για το όραμα του Αλ-Χασάν και του Αλ Χουσεΐν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, είναι ενδεικτικό της ηθικής και της απόκτησης μαρτυρίας, και μπορεί να υποδηλώνει ταξίδια και μετανάστευση, και ότι ο παρατηρητής πεθαίνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει στους άντρες οποιαδήποτε από τις συζύγους του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και ήταν άγαμος, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα . Ομοίως, εάν η γυναίκα δει ένα από αυτά, το όραμά της δείχνει τον Baal Saleh, ο οποίος αρκεί για αυτήν ….

Μερικοί εκφραστές είπαν ότι μου αρέσει να μπαίνω σε πόλεις και μισώ να τα αφήνω γιατί το έχω δοκιμάσει επανειλημμένα ….

…Και όποιος είδε ότι έφθασε τον τάφο του Αγγελιοφόρου του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, θα ανανέωνε ό, τι μελέτησε για τις ευγενείς του Σουντάδες και θα έκανε καλό για τους ανθρώπους στα χέρια του, και αν έφτανε τότε στο αξιότιμο πτώμα δεν είναι Μαχμούντ, και αν σπάσει κάποιο από τα όργανα του τότε διαπράττει αίρεση και παραπλανητική ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε τον Προφήτη ευχαριστημένο με μια οθόνη που δείχνει τη δόξα, την αξιοπρέπεια και τη νίκη, και αν τον είδε ένα θυμωμένο πρόσωπο συνοφρυώματος υποδηλώνει αγωνία και ασθένεια, και μπορεί να το θεωρήσει ως ανακούφιση και αν το είδε άκουσε ή πήρε κάτι από έναν προφήτη, θα είχε ένα μερίδιο από τις γνώσεις του Προφήτη και θα ήταν ευτυχισμένος ….

…Οι σύζυγοι του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το όραμά τους σε ένα όνειρο δείχνει τις μητέρες, καθώς και την καλοσύνη, τις ευλογίες και τα παιδιά, τα περισσότερα από τα οποία είναι κόρες . Ίσως το όραμά τους έδειχνε τον Al-Anad και τον Al-Right λόγω της εμφάνισης ή της απόκρυψης ενός μυστικού και της συκοφαντίας . Εάν η γυναίκα είδε την Aisha, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της σε ένα όνειρο, θα έπαιρνε υψηλό καθεστώς, καλή φήμη και χάρη στους πατέρες και τους συζύγους, και αν η Hafsa είδε, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, το όραμά της έδειξε εξαπάτηση είδε την Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, έδειξε ευτυχία και δίκαιο απόγονο, και το όραμα της Fatima δείχνει την κόρη του Θεού της Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είναι η απώλεια συζύγων και πατέρων και μητέρων. Όσο για να δει τον Χασάν και τον Χουσεΐν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είναι ενδεικτικό της ηθικής και της επίτευξης μαρτυρίας, και μπορεί να υποδηλώνει τον πολλαπλασιασμό των συζύγων και των παιδιών, τα ταξίδια και τη μετανάστευση, και ότι ο παρατηρητής πεθαίνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει έναν από τους άντρες από τις συζύγους του Προφήτη, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, και είναι άγαμος, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα . Εάν η γυναίκα δει κάποιο από αυτά, το όραμά της δείχνει τον Baal Saleh, αυτό είναι αρκετό για αυτήν ….

…Ένα άτομο μπορεί να δει μερικά από τα μοντέρνα πράγματα, πώς μπορούν να εκφραστούν; Αυτή η ερώτηση είναι πολύ σημαντική σε σχέση με μια ερώτηση που τέθηκε προηγουμένως : Μπορεί να διδαχθεί η έκφραση; Ή συλλαμβάνει μερικούς ανθρώπους και δεν μπορεί να διδαχθεί; Μέσω της παρακολούθησης των κειμένων, διαπιστώσαμε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μερικές φορές παρουσίαζε το όραμα στους Συντρόφους , άκουσε την έκφραση από αυτούς και μερικές φορές τους δίδαξε την έκφραση. Επομένως, μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν σε αυτήν τη γνώση. Εάν αυτό είναι αυτό που καταλήξαμε εδώ είναι το σωστό, τότε πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε μια έκφραση. Δεν αναφέρθηκε στα βιβλία των αρχαίων σύγχρονων θεμάτων που αναδύθηκαν σε αυτήν την εποχή . Ο Al-Ash’ari είπε : Η προέλευση της έκφρασης είναι αυτή των προφητών και των γλωσσών τους , και το σχόλιο του Ibn Battal λέγοντας : Είναι όπως είπε , αλλά αυτό που αναφέρθηκε στην εξουσία των προφητών σε αυτό, ακόμα κι αν αρχικά δεν διέπραξε όλους τους υποκριτές . Είναι απαραίτητο για τους ειδικευμένους σε αυτήν την τέχνη να συμπεράνουν μια καλή εμφάνιση και, στη συνέχεια, να επιστρέψουν αυτό που δεν ορίζεται για τον κανόνα της εκπροσώπησης και να το κρίνουν βάσει της σωστής αναλογίας, οπότε κάνει ένα πρωτότυπο που τον επικολλά ως ζήλια κάνει στους κλάδους της νομολογίας . Παραδείγματα πραγμάτων που μπορεί να δείτε είναι μοντέρνα που δεν μπορείτε να βρείτε στα βιβλία έκφρασης και κανένας που έγραψε για αυτήν την τέχνη δεν έχει γράψει ποτέ για τα ακόλουθα . Σύγχρονη ορολογία έκφρασης…

…Και όποιος βλέπει ότι θέλει να μπει στον Παράδεισο, αλλά θα αποτρέψει την τάση του σε αυτόν τον κόσμο για διαφθορά και ανυπακοή ….

…Και αν βλέπει σαν να πέθανε ενώ έκλαιγαν πίσω από την κηδεία του χωρίς τον Νώε, τότε βλέπουν από αυτόν τον κυβερνήτη μια χαρά ….

…Και όποιος είδε ότι το πλοίο είχε βυθιστεί και τα πάνελ του ήταν διασκορπισμένα, χτυπήθηκαν από τον πατέρα του, όποιος πάρει τη θέση του, ή μεταξύ συγγενών, και το όρθιο πλοίο που δεν τρέχει υποδεικνύει περιορισμό γιατί όταν το πλοίο του Γιουνά, ειρήνη τον φυλακίστηκε στη φάλαινα, και για το υπόλοιπο πανί, ο καθένας περνά στην οικογένειά της και τον τόπο σε αντάλλαγμα για τα παραπάνω ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χαλάκια του τζαμιού έχουν κοπεί και χειραφετηθεί, τότε η οικογένειά του έχει σαπίσει μετά την καλοσύνη του ….

…Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και οι άνθρωποι του ζητούν να πλύνει και να μην τον βρουν, αυτό δείχνει ότι ο νεκρός διέπραξε αμαρτία, και οι άνθρωποι τον παραπέμπουν σε καλό, αλλά δεν τον επηρεάζει ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε: Αγγελιοφόρος του Θεού, απόψε είδα την ψυχή μου και το μυαλό μου να συγκεντρώνονται στην εικόνα των ανθρώπων, οπότε ήρθε σε μένα και έπινα κρασί μαζί μου όπως κάναμε στο Jahiliyyah, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Το μυαλό ερμηνεύεται διαιρώντας τον κόσμο και η ψυχή ερμηνεύεται διαιρώντας τη μετά θάνατον ζωή ….

…Και αν δει τις παλάμες να στεγνώσουν και μετά να είναι πράσινες, τότε δείχνει την ασθένεια ενός από τους ανθρώπους του νοικοκυριού του και στη συνέχεια αναρρώνει νωρίτερα, και αν η παλάμη κοπεί, τότε ένα από τα νοικοκυριά του θα αρρωστήσει ….

…Μαργαριτάρια : Τα μαργαριτάρια ρυθμίζονται στην ερμηνεία του Κορανίου και της γνώσης, οπότε όποιος βλέπει σαν να τρυπά ένα επίπεδο μαργαριτάρι, τότε ερμηνεύει σωστά το Κοράνι και όποιος το βλέπει σαν να πουλούσε ή κατάπιε μαργαριτάρια, αυτός ξεχνά το Κοράνι, και ειπώθηκε ότι όποιος το βλέπει σαν να πουλάει μαργαριτάρια, τότε ρίχνει μια σημαία και την απλώνει μεταξύ των ανθρώπων . Και η εισαγωγή μαργαριταριών στο στόμα δείχνει καλή θρησκεία. Εάν βλέπει σαν να διασκορπίζει μαργαριτάρια από αυτόν και οι άνθρωποι τα παίρνουν ενώ δεν τα παίρνει, τότε είναι ένας χρήσιμος κήρυκας του κηρύγματος . Το μαργαριτάρι λέγεται ότι είναι γυναίκα που παντρεύεται ή υπηρέτρια . Και ειπώθηκε ότι τα μαργαριτάρια γεννήθηκαν, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Δύο αγόρια θα τα περιβάλουν όταν τα βλέπετε και τα μετράτε ως μαργαριτάρια διάσπαρτα ». Η μεταφορά των μαργαριταριών δείχνει ένα παιδί που δεν ζει, και η εξαγωγή μαργαριταριών από τον βυθό ή από το ποτάμι είναι επιτρεπόμενα χρήματα από μερικούς βασιλιάδες . Πολλά μαργαριτάρια είναι επίσης κληρονομιά, και είναι για τον κυβερνήτη του κράτους, ο κόσμος έχει μια σημαία και ο έμπορος έχει κέρδος . Το μαργαριτάρι είναι η τελειότητα και η ομορφιά των πάντων . Και όποιος βλέπει σαν να τρυπά ένα μαργαριτάρι με ένα δέντρο, θα παντρευτεί μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη . Και όποιος καταπιεί μαργαριτάρια, κρύβει μαρτυρία μαζί του, και από μάσημα μαργαριτάρια, στηρίζει τους ανθρώπους, και όποιος το βλέπει σαν να κάνει εμετό, μασά και καταπιεί, υποφέρει από ανθρώπους και τα στηρίζει, και όποιος βλέπει μαργαριτάρια πολύ από αυτό που είναι μετριέται με άλματα και μεταφέρεται με σεβασμό σαν να το εξήγαγε από τη θάλασσα, τότε χτυπά επιτρεπόμενα χρήματα από τους θησαυρούς των βασιλιάδων. Σαν να μετράει μαργαριτάρια, λέγεται ότι θα υποφέρουν από δυσκολίες . Και όποιος το βλέπει σαν άνοιξε την πόρτα μιας ντουλάπας με ένα κλειδί και έβγαλε κοσμήματα από αυτό, τότε ρωτά έναν επιστήμονα για ζητήματα, επειδή ο κόσμος είναι θησαυρός και το κλειδί του είναι το ερώτημα, και ίσως αυτό το όραμα ήταν μια γυναίκα που θα μπορούσε να κατακτήσει και να γεννήσει τα παιδιά του Χασάν . Και όποιος βλέπει σαν να έριξε ένα μαργαριτάρι σε ένα ποτάμι ή ένα πηγάδι, θα κάνει χάρη στον λαό . Όποιος το βλέπει σαν να έχει διακρίνει ανάμεσα σε ένα μαργαριτάρι και το κέλυφος του, και παίρνει τη φλούδα και ρίχνει ό, τι είναι στη μέση του, τότε είναι ένας οδοκαθαριστής και ένα μεγάλο μαργαριτάρι είναι καλύτερο από ένα μικρό, και ίσως ένα μεγάλο το ένα δείχνει το μακρύ τείχος του Κορανίου . Και το μη διορθωμένο μαργαριτάρι δείχνει το αγόρι, και αν είναι γραμμένο τότε είναι γειτονιά, και ίσως το διάσπαρτο του δείχνει ότι συνιστάται να μιλήσει, και οι ποικιλίες μαργαριταριών, ουσιών και άλλων δείχνουν την αγάπη των επιθυμιών των γυναικών και των αγοριών . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα δύο άντρες να βάζουν μαργαριτάρια στο στόμα τους . Το ένα βγαίνει μικρότερο από αυτό που έβαλε και το άλλο βγαίνει μεγαλύτερο . Είπε : Όσο για αυτό που είδα να βγαίνει μικρό, το είδατε ενώ μιλούσα για αυτό που άκουσα και για όποιον το είδα να βγαίνει μεγάλο, το είδα για τον Χασάν αλ-Μπάσρι και τη λατρεία μιλώντας περισσότερο από ό, τι άκουσαν . Και μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα δύο μαργαριτάρια στις πέτρες μου, ένα από τα οποία είναι μεγαλύτερο από το άλλο, έτσι η αδερφή μου με ρώτησε ένα από αυτά, και της έδωσα τη νεότερη, οπότε της είπε: είναι μια γυναίκα που έχει μάθει δύο surah, μία εκ των οποίων είναι μεγαλύτερη από την άλλη, γι ‘αυτό δίδαξα τη μικρότερη αδερφή σου . Είπε : Έμαθα την αγελάδα και την οικογένεια Imran, όπως και η αδερφή μου η οικογένεια Imran . Ένας άντρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι έπινα μαργαριτάρια και μετά τα πετάω, οπότε είπε: Είσαι άντρας όποτε απομνημονεύεις το Κοράνι και το ξεχνάς, οπότε φοβάσαι τον Θεό . Ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Έβλεπα σαν να τρυπάω ένα μαργαριτάρι, οπότε είπε : Είναι η μητέρα σου; Είπε ναι, ήταν, και εξορίστηκε. Είπε : Έχετε μια υπηρέτρια που την αγόρασε από την αιχμαλωσία. Είπε ναι. Είπε : Φοβάστε τον Θεό, γιατί είναι η μητέρα σας . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα σαν να περπατούσα με μαργαριτάρια, οπότε είπε : Τα μαργαριτάρια είναι το Κοράνι και δεν πρέπει να βάζετε το Κοράνι κάτω από τα πόδια σας . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘ αυτόν, είπε : Είδα ότι το στόμα μου είναι γεμάτο μαργαριτάρια και συρατώ ότι δεν είναι αφηγημένο, είπε : Είσαι ένας άνθρωπος που βελτιώνει το Κοράνι και το διαβάζει, εσύ, είπε : επικυρώθηκε . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι υπήρχε ένα μαργαριτάρι σε ένα από τα αυτιά μου που έμοιαζε με σκουλαρίκι, οπότε είπε Φόβισε τον Θεό και μην τραγουδάς το Κοράνι . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι τα μαργαριτάρια ήταν διάσπαρτα από το στόμα μου, έτσι έκανε τους ανθρώπους να πάρουν από αυτό και δεν παίρνω τίποτα από αυτό. Είπε : Είστε αφηγητής που λέει τι δεν κάνετε ….

…Και όποιος βλέπει σαν να είναι δεσμός με έναν άνθρωπο, το όραμά του δείχνει ότι έχει αποκτήσει μια μεγάλη αμαρτία και φοβάται ότι ο Σουλτάνος ​​θα εκδώσει αντίποινα για το ρητό του, ~Και βλέπετε εγκληματίες εκείνη τη στιγμή δεμένες με χειροπέδες .~…

…Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σεξ με μια νεκρή γυναίκα με ένα χαράμ, τότε θα έχει θλίψη και αγωνία ….

…Και όποιος βλέπει ότι εργάζεται με το αριστερό του χέρι όπως κάνει με το δεξί του, τότε είναι περισσότερο από ικανός να κάνει κάτι που δεν έχει, και όποιος βλέπει ότι έπλυνε τα χέρια του και τα καθαρίζει, δεν υπάρχει πρόβλημα ….

…Όσο για το πριόνι, ερμηνεύεται με έναν τρόπο. Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το πριόνι είναι ένας άνθρωπος που παίρνει, δίνει και συγχωρεί ….

…Εάν βλέπει σαν να έχει πεθάνει και δεν βλέπει την εμφάνιση των νεκρών ή της συσκευής τους, τότε καταστρέφεται από το σπίτι του από έναν τοίχο ή ένα σπίτι ….

…Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι το πλοίο δέχεται νερό δύσκολο, η ανησυχία στην οποία είναι δύσκολο να βγει ….

…Εάν δει ότι το κεφάλι του είναι το κεφάλι ενός πουλιού, τα οράματά του δείχνουν ότι ταξιδεύει πολύ . Αν βλέπει το κεφάλι του λαδωμένο και άρωμα, τα οράματά του δείχνουν την καλοσύνη του παππού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος ​​κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει ένα ρόδι ή έφαγε από αυτό, τότε θα θεωρείται σκλάβος, και αν υπηρετεί έναν βασιλιά τότε θα τον χτυπήσει με χρήματα, και αν είναι μεταξύ των κουτσομπολεών, αυτός τον χτύπησε και τον κακοποίησε ….

…Και όποιος βλέπει ένα από τα σημάδια της Ανάστασης κάτι σαν να φυσάει σε εικόνες, την ανατολή από το ηλιοβασίλεμα και από ένα ζώο ή παρόμοια, τότε η ερμηνεία του είναι ένας πειρασμός στον οποίο ένας άνθρωπος θα χαθεί και άλλοι θα σωθούν, και ο αναζητητής πρέπει να μετανοήσει και ο αντίχριστος βγαίνει από έναν άνθρωπο αίρειας και αυταπάτης που εμφανίζεται στους ανθρώπους, και το χτύπημα στις εικόνες είναι μια πανούκλα ή η προειδοποίηση του σουλτάνου Σε μια ανάσταση ή κάτι άλλο, ή μια ανάσταση που βρίσκεται στη χώρα, ή ένα γενικό ταξίδι στο Χατζ και τη συγκέντρωση του Παντοδύναμου Θεού για τον διαχωρισμό του δικαστικού σώματος και τη δημιουργία του λαού για να δικαιολογήσουν τη δικαιοσύνη από τον Θεό Παντοδύναμο που θα είναι σε άτομα με έναν δίκαιο ιμάμη που έρχεται μπροστά τους ή μια υπέροχη μέρα που οι άνθρωποι βλέπουν και μαρτυρούν ….

…Και αν βλέπει σε αυτό κάτι που τον κοσμεί ή τον ντροπιάζει, τότε αναφέρεται σε αυτό που αναφέρθηκε ….