…Είθε η ειρήνη του Θεού στον Αλ Χαντί 55 – υπό την εξουσία του Σαλέχ Μπιν Κισάν που είπε ο Khalid bin Saeed : Είδα σε ένα όνειρο πριν από την αποστολή του προφήτη – μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού – το σκοτάδι κάλυψε τη Μέκκα μέχρι να δω ένα βουνό ή μια πεδιάδα, τότε είδα ένα φως να βγαίνει από το Ζαμζάμ σαν το φως μιας λάμπας κάθε φορά που ένα κόκκαλο σηκώνεται Και λάμπει μέχρι να σηκωθεί, και άναψε για μένα το πρώτο πράγμα που άναψε το σπίτι, τότε το φως αυξήθηκε μέχρι αυτό που έμεινε από μια πεδιάδα και κανένα βουνό εκτός από όταν το είδα, και στη συνέχεια το φως έλαμψε : Δόξα σε αυτόν, η λέξη τελείωσε, και ο γιος της Μαρντ χάθηκε από το οροπέδιο χαλίκι μεταξύ των άνω τμημάτων και του λόφου, αυτό το έθνος ήταν ευτυχισμένο, ο αναλφάβητος Προφήτης ήρθε και το βιβλίο έφτασε στο τέλος του. Αυτό το χωριό του είπε ψέματα, κουράστηκε δύο φορές, ήρθε ο αναλφάβητος προφήτης και το βιβλίο έφτασε στην προθεσμία του, αυτό το χωριό του είπε ψέματα, βασανίστηκε δύο φορές, μετανοήθηκε στο τρίτο, τρία παρέμειναν, δύο στην Ανατολή και ένα στο Μαρόκο. Ο Khalid bin Saeed Ali, ο αδερφός του Amr bin Sa’i, το διηγήθηκε. Είπε : Είδα ένα θαύμα και το βλέπω στο Bani Abd al-Muttalib όταν είδα το φως να βγαίνει από τον Zamzam ( Tabaqat Ibn Sa’id ) , και το όραμα του Khalid bin Saeed έγινε πραγματικότητα και ο Μωάμεθ μπιν Αμπντουλάχ τον έστειλε – ας τον Θεό ευλογεί τον και δώσε του ειρήνη. -….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πλένει και έχει φορέσει τα ρούχα του, τότε θα σταματήσει να ανησυχεί και να είναι ασφαλής από κάθε ταλαιπωρία και ασθένεια, και αν τα ρούχα ήταν καινούργια, ήταν πιο ενημερωμένος επειδή ο Ιώβ πλύθηκε και φορούσε νέα ρούχα, οπότε ήρθε από την καταστροφή που ήταν μέσα του ….

…** Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, των εισβολέων της θάλασσας .. Ένα από το όραμα που έχει εκπληρωθεί είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, οι θαλάσσιοι εισβολείς που εισέβαλαν στην Κύπρο την εποχή του Οθμάν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και όσοι εισέβαλαν στους Ρωμαίους την εποχή του Μουουάγια – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του -. Με την εξουσία του Ισαάκ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμπί Τάλχα, στην εξουσία του Ανασ Μπιν Μαλίκ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Όταν ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, πήγε στο Κουμπά, θα μπεί Ο Umm Haram bint Melhan και τον ταΐζει, και η Umm Haram βρισκόταν υπό τη λατρεία του Ibn al-Samit, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ίσως οι προσευχές του Θεού, την εισήλθαν. Μια μέρα, τον τάιζε και κάθισε με το κεφάλι του, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας . Εκείνη είπε : Έτσι είπα : Τι σας κάνει να γελάτε, αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Άνθρωποι από το έθνος μου πρόσφεραν στους κατακτητές του για χάρη του Θεού να οδηγούν την οικογένεια των βασιλιάδων της θάλασσας ή είπε : Όπως οι βασιλιάδες της οικογένειας ) ο Ισαάκ αμφέβαλε, έτσι είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, Προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ένα από αυτά, την κάλεσε, έπειτα έβαλε το κεφάλι του κάτω και κοιμήθηκε, μετά ξύπνησα γέλασα και είπα : Τι σε κάνει να γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Οι άνθρωποι από το έθνος μου μου πρόσφεραν επιδρομείς για χάρη του Θεού ως βασιλιάδες της οικογένειας ή σαν βασιλιάδες της οικογένειας. ) Όπως είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ανάμεσά τους. Είπε : ( Είστε ένας από τους πρώτους ) Εκείνος είπε : εγώ οδήγησα τη θάλασσα κατά τη στιγμή της Mu’awiyah Έπεσε από το ποδήλατό της, όταν βγήκε από τη θάλασσα και χάθηκαν . Πλεονέκτημα :::: Η Umm Haram bint Milhan είναι η αδερφή του Umm Salim και είναι η θεία του Anas bin Malik . Al-Bukhari μεταφραστεί αυτό το χαντίθ λέγοντας : ( κεφάλαιο του οράματος της ημέρας ) Ο ίδιος είπε : Ibn Αούν, δήλωσε στην αρχή του Ibn Sirin : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας. Ο Al-Hafiz Ibn Hajar ανέφερε σχετικά με την εξουσία του Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani ότι είπε : Δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ του οράματος της ημέρας και της νύχτας και του οράματος των γυναικών και των ανδρών . Και με την εξουσία του Zaid bin Aslam, με την εξουσία του Ataa bin Yasar, ότι μια γυναίκα που του μίλησε είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και μετά ξύπνησα γέλια και είπε : Με γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Όχι, αλλά από μερικούς από το έθνος μου που αναδεικνύουν επιδρομείς στην θάλασσα σαν βασιλιάδες στην οικογένεια. ) Εκείνη είπε : Τότε αποκοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε το γέλιο έτσι είπα : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, κάνει να γελάτε σε μένα? Είπε : « Όχι, αλλά από ανθρώπους του έθνους μου που βγάζουν εισβολείς στη θάλασσα, και επιστρέφουν μερικούς των οποίων τα λάφυρα συγχωρούνται. » Είπα : Θα προσευχόμαστε στον Θεό να μου κάνει από αυτά, έτσι κάλεσε γι ‘αυτήν. Μου είπε : Ο Ata bin Yassar μου είπε, είπε : Την είδα ανάμεσα στους εισβολείς που ο al-Mundhir ibn al-Zubayr εισέβαλε στη γη της Ρουμ, και ήταν μαζί μας και πέθανε σε μια γη Ρουμ ….

Λευκά καρότα Αν ονειρευτήκατε να δείτε ή να φάτε λευκά καρότα, αυτό σημαίνει επιτυχία όσον αφορά τις επιχειρήσεις και το εμπόριο, και υποχώρηση και αποτυχία όσον αφορά την αγάπη με αυτόν που αγαπάτε ….

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει τα ρούχα των νομικών, αν είναι μέλος της οικογένειάς του, τότε είναι μια αύξηση στη νομολογία, και αν δεν είναι έτσι, φοριέται με τη νομολογία και τα αστεία της και έχει λίγη γνώση γι ‘αυτό , και ειπώθηκε τιμή, υπερηφάνεια και μεγαλείο, και ειπώθηκε ότι αυτό που υπάρχει μεταφέρεται σε άλλο ….

…Δει ) Αν ο άντρας το φοράει, τότε θα παντρευτεί, και το πουκάμισο για τη γυναίκα είναι ένας άντρας που θα τον παντρευτεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Είναι τα ρούχα σας, και εσείς είστε τα ρούχα τους ). Εάν το πουκάμισο είναι τρυπημένο, ο άντρας παραιτείται από τη σύζυγό του και αν το πουκάμισο είναι ραγισμένο, την αφήνει . Και όποιος είδε ότι φορούσε ένα πουκάμισο χωρίς ενέδρα, είναι σύμφωνα με την ομορφιά του στη θρησκεία του . Και όποιος είδε ότι η τσέπη του πουκάμισού του ήταν σχισμένη, του άνοιξε μια πόρτα φτώχειας . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά πουκάμισα, θα έχει μια μεγάλη ανταμοιβή και πολλές καλές πράξεις στο μέλλον . Και το λευκό πουκάμισο Ντιν . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα πουκάμισο είναι καλά νέα . Και όποιος βλέπει ότι το πουκάμισό του είναι σπασμένο και βρώμικο, τότε είναι φτώχεια, ψευδαίσθηση και σοβαρότητα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι φορούσε ένα νέο, φαρδύ πουκάμισο, τότε είναι καλό στη θρησκευτική και κοσμική του κατάσταση, ή στην καλή κατάσταση του συζύγου της . Και το άσπρο πράσινο πουκάμισο υποδηλώνει θρησκεία, το μπλε δεν επαινεί, το κόκκινο δείχνει φήμη και το κίτρινο δείχνει ασθένεια . Και η υγρασία σε ένα ένδυμα δείχνει ότι κάτι τον εμποδίζει να ταξιδέψει, οπότε αν η υγρασία στεγνώσει, η απόφραξη αφαιρείται . Και όποιος είδε ότι φορούσε ένα πουκάμισο χωρίς τσέπη και χωρίς ρούχα, έδειξε το θάνατό του . Και όποιος φοράει ένα καλά σημαδεμένο πουκάμισο, μπορεί να εκτελέσει το Χατζ ή να ταξιδέψει . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κοντό πουκάμισο που δεν καλύπτει τα προσωπικά του μέρη, τότε υπολείπεται της θρησκείας του . Και όποιος φοράει πουκάμισο από ξύλο, θα ταξιδέψει στη θάλασσα, ακόμα κι αν είναι άρρωστος και για φόβο θανάτου . Και όποιος δει ένα στίχο από το Κοράνι γραμμένο στο πουκάμισό του, θα κολλήσει στο Κοράνι . Και το μαύρο πουκάμισο είναι ανησυχία και θλίψη . Και όποιος είδε ένα πουκάμισο ανάποδα, η κατάστασή του άλλαξε σε αντίθεση με τη συνήθεια του . Ίσως το πουκάμισο ήταν το σπίτι του άνδρα . Εάν κάποιος δει το πουκάμισό του να είναι χωρισμένο σε μήκος, απελευθερώνεται και αν είναι φαρδύ, αυτό λέγεται για το πλάτος του . Και όποιος δει το πουκάμισό του ρίχνεται από πίσω του, κατηγορείται για λέξεις που λέγονται προς τιμήν του και θα είναι αθώος γι ‘αυτό, και αν γίνει μπροστά του, τότε η ομιλία στην οποία λέγεται είναι σωστή για την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος είδε το πουκάμισό του από τα σύννεφα, ήταν ευλογημένος ….

…Το χειμώνα είναι καλύτερο από το καλοκαίρι . Και όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα, και αυτό δεν ήταν η συνήθεια του, θα έλειπε . Η επένδυση είναι αρχηγός . Είναι για τον έμπορο, τον νομικό και τον ιμάμη ως τέχνη, το οποίο είναι μια ασφάλεια για αυτόν από τη φτώχεια και για την προστασία από την ατυχία . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βρώμικα ρούχα, έχει παραπλανήσει τα προς το ζην και τον κάνει να νιώθει άσχημα . Και όποιος βλέπει έναν άνδρα να φοράει ρούχα το καλοκαίρι, είναι όμορφος και αλαζονικός, και ανησυχεί γιατί η ζέστη το καλοκαίρι είναι δική τους . Η επένδυση διαφέρει ανάλογα με τα κοσμήματα, τα χρώματα και τις φυλές της . Εάν μια γυναίκα βλέπει ένα ανδρικό ρούχο πάνω της, τότε ισχύει για αυτήν στη θρησκεία και στον κόσμο . Αν ήταν στα ρούχα του πολέμου, ήταν η ερμηνεία του για τον άντρα της ή τις αξίες της . Και αν ένας άντρας είδε ότι έπρεπε να φορέσει γυναικεία ρούχα, θα χτυπήθηκε από έντονο φόβο, υποταγή και ταπείνωση ….

…Αν βλέπει σαν ένας γνωστός κόσμος να σηκωθεί από ένα μέρος που φοράει καινούργια και χαρούμενα ρούχα, τότε τα πράγματα θα ζήσουν γι ‘αυτούς και θα τα κυνηγήσουν, και ο Iqbal και το κράτος ανανεώνονται γι’ αυτούς, και εάν θρηνούν ή τα ρούχα τους είναι ακάθαρτοι, τότε γίνονται φτωχοί και διαπράττουν ανηθικότητα ….

…Όποιος βλέπει ότι παντρεύεται έναν άγνωστο άντρα και ο άγνωστος είναι νέος, τότε ο δράστης κατακτά έναν εχθρό . Ομοίως, εάν ο πληγέντας είναι γνωστός, ή υπάρχει διαφωνία, διαμάχη ή εχθρότητα μεταξύ τους, τότε ο δράστης αποκτά το αντικείμενο . Και αν η ταλαιπωρία είναι γνωστή και δεν υπάρχει σύγκρουση ή εχθρότητα μεταξύ τους, τότε το αντικείμενο της προσβάλλει το καλό του δράστη, ή το όνομά του, αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, ή το αντίστοιχο ή μια από τις αιτίες αυτών . Εάν το θέμα είναι ένας άγνωστος σεΐχης, τότε ο σεΐχης είναι ο παππούς του και ό, τι είναι καλό στον παππού του, βελτιώνει τη σκέψη και την ανοχή του για αυτό . Ομοίως, αν βλέπει ότι φιλάει έναν άντρα ή κάνει σεξ μαζί του ή αναμιγνύεται μαζί του αφού αυτό είναι από την επιθυμία τους, τότε είναι σύμφωνο με αυτό που περιγράφεται στο γάμο, εκτός από το ότι είναι μικρότερο από αυτόν σε δύναμη και ποσότητα . Εάν βλέπει ότι δέχεται έναν άνθρωπο εκτός από το φιλί της επιθυμίας, τότε αυτός που κάνει το αντικείμενο επιτυγχάνει καλό και το αποδέχεται ως αποδοχή του . Ο άνθρωπος που είδε τον εαυτό του ένα αρνί : αύξησε τον Ννία . Και αν έβλεπε ότι γεννήθηκε από ένα αγόρι, τραυματίστηκε σοβαρά, και αν γεννήθηκε ένα σκλάβος, θα ήταν καλά, και έτσι αγοράζει το αγόρι και την υπηρέτρια ….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

…Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…** Το όραμα βασίζεται στο πρώτο παροδικό και από το όραμα ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ξεκίνησε δύο ή τρεις φορές. Υπογράφηκε σύμφωνα με την ερμηνεία του, τότε η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – ανατέθηκε σε αυτήν , σε αντίθεση με αυτό που ο Αγγελιοφόρος του Θεού, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε πάνω του, οπότε υπέγραψε σύμφωνα με Η ερμηνεία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της. αυτό – αυτό ήρθε όπως αφηγήθηκε ο γιος του Σουλεϊμάν άφησε την Aisha σύζυγο του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν – ο Θεός να τους ευλογεί – είπε : μια γυναίκα από τους κατοίκους της πόλης έχει έναν σύζυγο έμπορο διαφορετικό ήταν να βλέπεις ένα όραμα κάθε φορά που λείπει ο σύζυγός της και σπάνια λείπει μόνο που έμεινε έγκυος έρχεται ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη, και λέει : Ο σύζυγός μου βγήκε ως έμπορος και με άφησε έγκυο, και είδα, ενώ ο κοιμώμενος είδε ότι ο ιστός μου του σπιτιού μου ήταν σπασμένος και ότι εγώ γέννησε ένα τυφλό αγόρι, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : «Το καλύτερο από τον άντρα σου είναι πάνω σου, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει είναι δίκαιος και γεννάς ένα αγόρι με δικαιοσύνη. « Τον έβλεπε δύο ή τρεις φορές όλα αυτά. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έρχεται και το λέει σε αυτήν, οπότε ο σύζυγός της επιστρέφει και γεννά ένα αγόρι, και ήρθε μια μέρα καθώς ήρθε σε αυτόν, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, απουσίαζε. Είδε αυτό το όραμα και της είπε : Τι ζητάς από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, έθνος του Θεού; Είπε : Ένα όραμα που έβλεπα, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε και τον ρώτησε για αυτό, και είπε καλά, έτσι θα είναι όπως είπε . Έτσι είπα : Πες μου λοιπόν τι είναι; Είπε : Μέχρι να έρθει ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού και να την δαγκώσω όπως του πρόσφερα. Με τον Θεό, δεν την άφησα μέχρι που μου είπε, οπότε είπα : Με τον Θεό, αν πίστευες το όραμά σου, ο σύζυγός σου θα πεθάνει και θα γεννήσει ένα αγόρι, τότε κάθισε και φώναξε και είπε : Τα χρήματά μου είναι όταν Σου έδειξα το όραμά μου. Αυτή : ( Τι είναι αυτή, Aisha ) ; Γι ‘αυτό του είπα τα νέα και τι ερμηνεύθηκε σε αυτήν, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : « Μα Αϊσά, αν περάσεις στον Μουσουλμάνο ένα όραμα, τότε το διασχίζεις καλά, τότε το όραμα θα ακολουθήσει αυτό που διασχίζει ο ιδιοκτήτης του. « Έτσι, από τον Θεό, ο σύζυγός της πέθανε και δεν την έβλεπα αν δεν γέννησε ένα γενναίο γιο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έτρωγε λευκά σταφύλια την κατάλληλη εποχή, θα επιτύχει χάρη, καλοσύνη και όφελος, και θα αποκτήσει αυτό που περίμενε, και αν ήταν εκτός χρόνου και εξακολουθούσε να βλέπει τι αξίζει, τότε είναι καλό και τα χρήματα είναι επιτρέπεται και τα κόκκινα σταφύλια είναι παρόμοια με αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, δείχνει τη διάρκεια της θλίψης του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε, ~ Και τα μάτια του ήταν άσπρα λόγω θλίψης .~…

…Και όποιος βλέπει με τα μάτια του λευκά, θα είναι λυπημένος και άρρωστος ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: Τα λευκά σταφύλια είναι ένας πλούτος πλούτου για εκείνους που τα τρώνε αν τα δουν εκείνη τη στιγμή, και αν τα δουν αργότερα, τα νέα του σπεύδουν πριν από την ώρα που ελπίζει ειπώθηκε ότι υπάρχει ένας απαγορευμένος πλούτος και τα μαύρα σταφύλια είναι μια αξιοπρεπής διαβίωση για όσους το τρώνε ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι τα λευκά σταφύλια στην εποχή του θα πέσουν από βροχή και δροσιά και η κατανάλωσή τους εγκαίρως αποτελεί απόδειξη επιτρεπόμενων χρημάτων ….

…Λινό ρούχα : Όποιος είδε ότι φορούσε λινό πουκάμισο κέρδισε αξιοπρεπή ζωή, χρήματα και χαλάλ ….

Λευκά είδη Αν βλέπετε το λινάρι στα όνειρά σας, αυτή σηματοδοτεί την επιτυχία και την απόλαυση . Εάν κάποιος εμφανίζεται φορώντας λινά ρούχα, σύντομα θα λάβετε χαρούμενα νέα με τη μορφή κληρονομιάς ….

…Ακολουθώντας αυτόν τον βασιλιά . Και όποιος βλέπει τη δίκαιη εξουσία να εισέρχεται σε ένα μέρος, το έλεος του Παντοδύναμου Θεού καταστέλλει αυτό το μέρος, και αν ο τόπος είναι κάτι που αρνείται την είσοδό του σε εγρήγορση, τότε είναι μια καταστροφή . Και όποιος βλέπει ότι διαφέρει από τις πύλες των βασιλιάδων, θα κερδίσει τη νίκη δίνοντας . Εάν δει ότι έχει μπει σε βασιλιά, θα λάβει τιμή και ευχαρίστηση . Και όποιος είδε ότι αντιμάχεται με έναν βασιλιά, απέκτησε χάρη ενός ματιού, ευχαρίστησης και καλοσύνης, και βλέποντας τους νεκρούς βασιλιάδες να δείχνουν τι άφησαν μετά από αυτούς . Το όραμα του βασιλιά δείχνει τη νίκη επί των εχθρών και την ανηθικότητα . Βλέποντας τον άγνωστο σουλτάνο σημαίνει φωτιά, θάλασσα και ύπνο . Αν έβλεπε ότι ο βασιλιάς ήταν σε κακή ποιότητα, αυτό ήταν απόδειξη της κακής διοίκησής του στην ενορία . Ίσως βλέποντας τον βασιλιά να έδειξε το νόμισμα των dirham ή των δηναρίων . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο έναν πρίγκιπα ή σουλτάνα, ίσως μπορεί να επιβλέπει τα συμπτώματα των ανθρώπων . Όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει τον Σουλτάνο ή χειραψία μαζί του, θα διευθετήσει την κατάστασή του μαζί του . Και όποιος βλέπει ότι διαφωνεί με μια σουλτάνα, τότε διαφωνεί με το Κοράνι, επειδή η εξουσία είναι στη γλώσσα του επιχειρήματος . Και αν ο ασθενής δει ότι ένας άγνωστος σουλτάνος ​​στάλθηκε στο αίτημά του, αυτός είναι οι αγγελιοφόροι του αγγέλου του θανάτου, και ο Θεός είναι ο σουλτάνος . Και όποιος είδε ότι ο Σουλτάνος ​​πήρε τις κουκούλες του, θα έπαιρνε τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι σε κίνδυνο, τότε είναι αναστατωμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι τρελός, τότε ανησυχεί . Και όποιος πιστεύει ότι ο Σουλτάνος ​​αποχώρησε από το συμβούλιο του, αυτή είναι η μείωση ή η κατάρρευση της εξουσίας του . Και όποιος είδε ότι ο άμβωνας του σουλτάνου ήταν σπασμένος μαζί του, ή ότι δεν ολοκλήρωσε την προσευχή του, ή ότι του πήρε το σπαθί του, ή το σπίτι του καταστράφηκε, ή ένας ταύρος τον τράβηξε ή ότι καταπατήθηκε από ένα ζώο , όλα αυτά τον αφαίρεσαν από την εξουσία του . Τα μαύρα ρούχα του Σουλτάνου αύξησαν τη δύναμη, τα λευκά αύξησαν τη λαμπρότητα και την απελευθέρωση της αμαρτίας, τα βαμβακερά ενδύματα την εμφάνιση της ευσέβειας και της σεμνότητας, και τα ρούχα του μαλλιού ήταν άφθονη ευλογία . Εάν ο κατάσκοπος βλέπει ότι έχει γίνει κυβερνήτης, τότε η κατάστασή του γίνεται εμφανής και εάν η γυναίκα βλέπει ότι είναι κυβερνήτης, τότε αποκαλύπτεται και εάν είναι άρρωστη, τότε πεθαίνει . Αν δει την τύφλωση του Σουλτάνου, θα τον τυφλώσω στα νέα του λαού του . Αυτός ο βασιλιάς . Και όποιος βλέπει τη δίκαιη εξουσία να μπαίνει σε ένα μέρος, το έλεος του Παντοδύναμου Θεού καταστέλλει αυτό το μέρος, και αν ο τόπος είναι κάτι που αρνείται την είσοδό του σε εγρήγορση, τότε είναι μια καταστροφή . Όποιος βλέπει ότι διαφέρει από τις πύλες των βασιλέων, θα κερδίσει τη νίκη δίνοντας . Εάν δει ότι έχει μπει σε βασιλιά, θα λάβει τιμή και ευχαρίστηση . Και όποιος είδε ότι αντιμάχεται με έναν βασιλιά, απέκτησε χάρη ενός ματιού, ευχαρίστησης και καλοσύνης, και βλέποντας τους νεκρούς βασιλιάδες να δείχνουν τι άφησαν μετά από αυτούς . Το όραμα του βασιλιά δείχνει τη νίκη επί των εχθρών και την ανηθικότητα . Βλέποντας το άγνωστο σουλτάνο σημαίνει φωτιά, θάλασσα και ύπνο . Αν έβλεπε ότι ο βασιλιάς ήταν σε κακή ποιότητα, αυτό ήταν απόδειξη της κακής διοίκησής του στην ενορία . Ίσως βλέποντας τον βασιλιά να έδειξε το νόμισμα των dirham ή των δηναρίων . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο έναν πρίγκιπα ή σουλτάνα, ίσως μπορεί να επιβλέπει τα συμπτώματα των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει τον Σουλτάνο ή χειραψία μαζί του, θα διευθετήσει την κατάστασή του μαζί του . Και όποιος βλέπει ότι διαφωνεί με μια σουλτάνα, τότε διαφωνεί με το Κοράνι, επειδή η εξουσία είναι στη γλώσσα του επιχειρήματος . Και αν ο ασθενής δει ότι ένας άγνωστος σουλτάνος ​​στάλθηκε στο αίτημά του, αυτός είναι οι αγγελιοφόροι του αγγέλου του θανάτου, και ο Θεός είναι ο σουλτάνος . Και όποιος είδε ότι ο Σουλτάνος ​​πήρε τις κουκούλες του, θα έπαιρνε τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι σε κίνδυνο, τότε είναι αναστατωμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι τρελός, τότε ανησυχεί . Και όποιος πιστεύει ότι ο Σουλτάνος ​​αποχώρησε από το συμβούλιο του, αυτή είναι η μείωση ή η κατάρρευση της εξουσίας του . Και όποιος είδε ότι ο άμβωνας του σουλτάνου είχε σπάσει από αυτόν, ή ότι δεν ολοκλήρωσε την προσευχή του, ή ότι το σπαθί του είχε αφαιρεθεί από αυτόν, ή το σπίτι του καταστράφηκε, ή ότι ένας ταύρος τον τράβηξε ή ότι καταπατήθηκε από ένα ζώο, όλα αυτά τον αφαίρεσαν από την εξουσία του . Και τα μαύρα ρούχα του Σουλτάνου αύξησαν τη δύναμη, τα λευκά αύξησαν τη λαμπρότητα και την απελευθέρωση της αμαρτίας, τα βαμβακερά ενδύματα την εμφάνιση της ευσέβειας και της σεμνότητας, και τα ρούχα του μαλλιού ήταν άφθονη ευλογία . Και αν ένας κατάσκοπος βλέπει ότι έχει γίνει κυβερνήτης, τότε η κατάστασή του γίνεται εμφανής, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι είναι κυβερνήτης, τότε αποκαλύπτεται, και αν είναι άρρωστη, τότε πεθαίνει . Αν δει την τύφλωση του σουλτάνου, θα τον τυφλώσω στα νέα του λαού του ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι βάζει στο κεφάλι του ό, τι φοράει το χειμώνα και ήταν καλοκαίρι που σημαίνει ότι δεν πετυχαίνει αυτό που θέλει και αν δει εναντίον του, τότε δείχνει ότι θέλει να συμβεί ….

…Το πλύσιμο είναι σε ένα όνειρο σημαίνει μετάνοια από αμαρτίες και εκπλήρωση υποχρέωσης τιμής των γονέων ή των φίλων . Εάν πλένει με κρύο νερό το χειμώνα, υποδηλώνει ανησυχίες, ασθένειες και ασθένειες και εάν πλένει με ζεστό νερό το χειμώνα, δείχνει κέρδη, οφέλη και θεραπεία ασθενειών . Και όποιος έχει κάνει μπάνιο για το Eid και ήταν άγαμος, θα παντρευτεί . Και αν έπλυνε για τις δύο εκλείψεις, μπορεί να κάνει μεγάλο πράγμα ή να στενοχωρηθεί . Εάν αυτός που λούστηκε σε ένα όνειρο ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος και αν ήταν τρελός, θεραπεύεται . Και αν έπλυνε ένα όνειρο για να εισέλθει στο Ιράμ ή για να εισέλθει στη Μέκκα, τότε δείχνει χαρά και ευχαρίστηση, συνάντηση με απουσιάζοντες και εξόφληση του χρέους, καθώς και αν έκανε μπάνιο σε όνειρο για ρίψη και περιτομή . Και ίσως το τελετουργικό πλύσιμο δείχνει νίκη επί των εχθρών . Και πλύσιμο για περιτομή που επιδιώκει να αναζητήσει τροφή ή να υπηρετήσει τους ηλικιωμένους . Και όποιος είδε ότι λούστηκε και φορούσε καινούργια ρούχα, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει, και αν ήταν χρέος, ο Θεός θα ξόδευε το χρέος του . Αν ήταν φυλακισμένος, δραπέτευσε από τη φυλακή του . Και αν ανησυχεί, μπορεί ο Θεός να του δώσει την ανησυχία του . Και αν εκτελούσε το Χατζ, την παροχή του Χατζ, και αν ήταν φτωχός, ο Παντοδύναμος Θεός τον εμπλούτισε, και αν ήταν απομονωμένος, ο Θεός Παντοδύναμος ανανέωσε την εντολή του για τον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Αυτό είναι ένα κρύο πλυμένο ποτό ) , τότε Ιώβ, ειρήνη σε αυτόν, όταν πλένει και φοράει νέα ρούχα, ο Θεός Παντοδύναμος τον αποκατέστησε, την οικογένεια και τα παιδιά του, και όλα όσα συνέβαιναν . Και αν φοράει φθαρμένα ρούχα, η ανησυχία του θα φύγει και θα είναι φτωχός . Και όποιος βλέπει ότι πηγαίνει να πλένει σε μια λεκάνη ή έναν άγαμο και είναι άγαμος, θα παντρευτεί . Και όποιος είδε ότι είχε κολυμπήσει σε ζεστό νερό, το πήραν . Και το πόσιμο ζεστό νερό δεν επαινεί τον Θεό Παντοδύναμο λέγοντας : (Και πίνετε ζεστό νερό, κόψτε τα έντερα τους ). Και ειπώθηκε : Ο Ghusl είναι γάμος . Και αν η άγνωστη γυναίκα κάνει μπάνιο, είναι ντους βροχής από τον ουρανό . Το πλύσιμο των χεριών με σαπούνι θα εξαλείψει το χρέος και την εξάλειψη της ταλαιπωρίας . Και το πλύσιμο του ενδύματος υποδεικνύει το Saladin . Και όποιος είδε ότι έπλυνε ένα κίτρινο ένδυμα και το καθάρισε από κιτρινωπό, θα σωθεί από την ασθένεια . Και ειπώθηκε : Το πλύσιμο των ρούχων δείχνει την εκπλήρωση του χρέους . Και το πλύσιμο των νεκρών σε ένα όνειρο δείχνει την εκπλήρωση του χρέους του . Και όποιος βλέπει ότι ένα νεκρό άτομο ζητά από ένα άτομο να πλύνει τα ρούχα του, αυτή είναι η έλλειψη του ικεσία αυτού που τον είδε, ή της φιλανθρωπίας, της πληρωμής ενός χρέους ή της εφαρμογής μιας διαθήκης ….

…Και όποιος βλέπει το πράσινο τουρμπάνι με τα υπόλοιπα ρούχα του, δείχνει τη μετάβασή του από αυτόν τον κόσμο με μαρτυρία ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο διάβολος βγάζει τα ρούχα του, απομακρύνεται από τη θέση του ….

…Υπάρχουν τέσσερις τύποι ρούχων : Σούφι, ποιητικό, βαμβάκι και λινό, φτιαγμένο από μαλλί είναι χρήματα, και τα μαλλιά είναι χρήματα χωρίς αυτό, και φτιαγμένο από βαμβάκι είναι χρήμα, και τα λινά είναι χρήματα χωρίς αυτό, και τα καλύτερα ρούχα είναι αυτό που είναι νέο και ευρύ και αναιδές, και αλεύκαστο είναι καλύτερο από το κοντό, και η δημιουργία ρούχων και η βρωμιά τους είναι η ψευδαίσθηση της φτώχειας και η διαφθορά της θρησκείας, βρωμιά και σκιά στο σώμα και το κεφάλι είναι αυτά . Η λευκότητα των ρούχων είναι μια ομορφιά σε αυτόν τον κόσμο και τη θρησκεία, και η ερυθρότητα στα ρούχα για τις γυναίκες είναι καλή, και δεν του αρέσει για τους άνδρες, επειδή είναι το στολίδι του διαβόλου, εκτός αν το κόκκινο είναι σε σακάκι, κρεβάτι, ή πάπλωμα, και όταν ο άντρας δεν εμφανίζεται σε αυτό, τότε είναι εκείνη τη στιγμή ευτυχία και χαρά, και το κιτρινωπό στα ρούχα είναι όλα μια ασθένεια . Έχει ειπωθεί ότι η ερυθρότητα είναι, και η ερυθρότητα και η κιτρινωπή στο σώμα δεν βλάπτουν, επειδή δεν αρνούνται ή ικανοποιούν τους άνδρες, και το πράσινο με τα ρούχα είναι καλό στη θρησκεία, επειδή είναι τα ρούχα των ανθρώπων του Παράδεισος . Τα μαύρα ρούχα ισχύουν για όσους τα φορούν ενώ ξυπνούν, και τα γνωρίζουν, και είναι ανώτατα, πλούτος και εξουσία, και δεν τους αρέσει ….

…Βαμβακερά ρούχα, η εμφάνιση της ευσέβειας και της ταπεινότητας, η έλλειψη εχθρών και η επίτευξη ασφάλειας ό, τι έζησε ….

…Και τα μαύρα ρούχα του Σουλτάνου, αυξάνοντας τη δύναμή του ….

…Ο Ibn Sirin είπε: Όποιος είδε ότι ένας νεκρός του έδωσε δύο πλυμένα ρούχα, τότε θα είχε αποκτήσει πλούτο ….

…Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει ρούχα εκτός από ειδικά σορτς, τότε δείχνει φτώχεια και το φοράει ανάποδα διαπράττει ανήθικη πράξη εκ μέρους της οικογένειάς του ….

Ρούχα Khazir : πολλά χρήματα, και έτσι είναι το μαλλί . Δεν υπάρχει κανένας τύπος ρουχισμού λεπτότερος από το μαλλί, εκτός από το κρύο από το βαμβάκι, εάν δεν υπάρχει μετάξι σε αυτό, γιατί φέρνουν μαζί το καλό του κόσμου, τη θρησκεία και το καλύτερο μελάνι . Και η ψυχρότητα του εβρασμού απαγορεύεται το χρήμα και η διαφθορά στη θρησκεία, και η ενδυμασία των λεπτών λινού, του μεταξιού, του μεταξιού και του μπροκάρ είναι σουλτάνος, αλλά δεν του αρέσει στη θρησκεία, εκτός από τον πόλεμο, είναι καλό ….

…Αν δει ένα άτομο να πλένει τα ρούχα του, αυτό είναι καλύτερο για τους νεκρούς από το πλυντήριο ….