…Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας μητρομάρχος έχει ζήσει και ανέλαβε την εξουσία όπως ήταν, τότε αυτό δείχνει τη διαδοχή κάποιου από τη φυλή του, το όνομά του, ή τον ομόλογό του, και ίσως η ζωή εκείνου που διορίζεται πάνω τους έχει βελτιωθεί ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε τον Προφήτη ευχαριστημένο με μια οθόνη που δείχνει τη δόξα, την αξιοπρέπεια και τη νίκη, και αν τον είδε ένα θυμωμένο πρόσωπο συνοφρυώματος υποδηλώνει αγωνία και ασθένεια, και μπορεί να το θεωρήσει ως ανακούφιση και αν το είδε άκουσε ή πήρε κάτι από έναν προφήτη, θα είχε ένα μερίδιο από τις γνώσεις του Προφήτη και θα ήταν ευτυχισμένος ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ήταν σε ένα λάκκο, θα σκοτωθεί ή θα συνωμοτηθεί μαζί του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: «Είπε ανάμεσά τους, « Μην σκοτώνεις τον Ιωσήφ και τον πετάς στις απουσίες του λάκκου . ~…

…Και όποιος είδε ότι έφθασε τον τάφο του Αγγελιοφόρου του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, θα ανανέωνε ό, τι μελέτησε για τις ευγενείς του Σουντάδες και θα έκανε καλό για τους ανθρώπους στα χέρια του, και αν έφτανε τότε στο αξιότιμο πτώμα δεν είναι Μαχμούντ, και αν σπάσει κάποιο από τα όργανα του τότε διαπράττει αίρεση και παραπλανητική ….

…Μερικοί εκφραστές είπαν ότι μου αρέσει να μπαίνω σε πόλεις και μισώ να τα αφήνω γιατί το έχω δοκιμάσει επανειλημμένα ….

…Οι σύζυγοι του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, το όραμά τους σε ένα όνειρο δείχνει μητέρες, και δείχνει καλοσύνη, ευλογία και κόρες. Ίσως το όραμά τους να δείχνει αντίφαση, και στα δεξιά λόγω της εμφάνισης ή της απόκρυψης ενός μυστικού . Αν μια γυναίκα είδε την Aisha, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, σε ένα όνειρο, θα απέκτησε υψηλή θέση, καλή φήμη και εύνοια με τους πατέρες και τους συζύγους . Αν βλέπει την Χάψα, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, το όραμά της υποδηλώνει εξαπάτηση . Εάν βλέπει την Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, δείχνει την ευτυχία και τους δίκαιους απογόνους . Το όραμα της Φατιμά, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, κόρη του Αγγελιοφόρου του Θεού, δείχνει την απώλεια συζύγων, πατέρων και μητέρων . Όσο για το όραμα του Αλ-Χασάν και του Αλ Χουσεΐν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, είναι ενδεικτικό της ηθικής και της απόκτησης μαρτυρίας, και μπορεί να υποδηλώνει ταξίδια και μετανάστευση, και ότι ο παρατηρητής πεθαίνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει στους άντρες οποιαδήποτε από τις συζύγους του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και ήταν άγαμος, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα . Ομοίως, εάν η γυναίκα δει ένα από αυτά, το όραμά της δείχνει τον Baal Saleh, ο οποίος αρκεί για αυτήν ….

…Και όποιος βλέπει τον Εκλεγμένο, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, θα ανακουφιστεί μετά από αγωνία και θα εξοφλήσει το χρέος του, και εάν φυλακιστεί ή δεσμευτεί, τότε τον σώζει από τη φυλάκιση και τις αλυσίδες του και είναι ασφαλής από τον φόβος, και αν είναι σε κίνδυνο και ξηρασία και υπάρχει χάρη και καλοσύνη σε αυτόν, αλλά αν είναι πλούσιος, τότε αυξάνεται, είπε ο Abu Huraira. Είθε ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να του λένε οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού : Όποιος με είδε σε ένα όνειρο με έχει δει πραγματικά, ο Διάβολος δεν με μιμείται, και ειπώθηκε ότι το όραμά του , ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την ευτυχία της τιμωρίας, και ειπώθηκε ότι ηττήθηκε και θριάμβευσε για τους εχθρούς του, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θεραπεύτηκε ….

…Τι σημαίνει να βλέπεις τη θάλασσα και να πνίγεται μέσα της; Για μερικούς ανθρώπους υπάρχει ένα τρομακτικό σύμβολο . Και αυτό είναι : η θάλασσα και πνίγεται μέσα σε αυτήν !!! Γιατί λοιπόν να κάνει αυτό το σύμβολο σημαίνουν , και είναι φωτιά ???? Στην πραγματικότητα, επαναλαμβάνω εδώ και επιβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κανένα σύμβολο ενός συμβόλου , και ότι το όραμα πρέπει να ακουστεί πλήρως με όλα τα σύμβολα του , αλλά όσο μιλάμε τώρα για αυτό το σύμβολο , λέω : Η σημασία του θάλασσα ή πνιγμός σε αυτό δεν είναι πάντα κακό , μπορεί να υποδείξει για παράδειγμα : Στον μαθητή , Ali Αύξηση σε βάθος γνώσεων και εξειδίκευση σε μια πειθαρχία . Και για τον έμπορο , η θάλασσα μπορεί να είναι η αγορά στην οποία εργάζεται . Και για τον αμαρτωλό και τον αμαρτωλό , μπορεί να είναι ο πνιγμός της μετάνοιας και ενατένιση του Παντοδύναμος λέει : « Ακόμα και όταν πνίγεται ξεπέρασε τον , ο ίδιος είπε, πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά αυτός που πίστευε σ ‘αυτόν » ( Bani Γιασέρ : 90). Η σημασία της κολύμβησης, της εμβάπτισης και του πνιγμού στη θάλασσα είναι καλή όταν βλέπεις τη θάλασσα το καλοκαίρι και όπως το βλέπεις το χειμώνα, μπορεί να είναι κακό σημάδι, αλλά επαναλαμβάνω ότι είναι απαραίτητο να δεις τα υπόλοιπα σύμβολα του οράματος, και από όσα λέγονται για μερικές από τις κακές συνεννοήσεις του κολύμπι, της κατάδυσης ή του πνιγμού στη θάλασσα : 1 / Διαπράττοντας αμαρτίες και μεγάλες αμαρτίες, και συλλογιστείτε τι είπε ο Θεός Παντοδύναμος : [ Από τι αμαρτίες τους πνίγηκαν και έφεραν στη φωτιά και δεν βρήκαν τους υποστηρικτές τους εκτός του Θεού. ] Νώε : 25 2 / βύθιση στον κόσμο και τις απολαύσεις του . Αλλά το πέρασμα πρέπει να το προσέχει αν βλέπει ένα όραμα ή ένα όνειρο που μπορεί να έχει κακό νόημα από αυτό , ώστε να αποσπά την προσοχή από τη διέλευση μαζί του , αυτό το κακό νόημα, πρόθυμος ….

…Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται καθισμένος ή ξαπλωμένος, τότε δείχνει την αδυναμία του να κάνει πράγματα και μπορεί να υποδηλώνει αδιαθεσία του σώματος ή του γήρατος ….

…Με την εξουσία του Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του παππού του, είπε : Άκουσα τον Abu Talib να μιλά για την εξουσία του Abd al-Muttalib να λέει : Ενώ κοιμόμουν την πέτρα, είδα ένα όραμα που με χτύπησε, και φοβήθηκα από αυτό, οπότε ήρθα στον ιερέα των Quraish στο τέλος του τσίμπημα και η πρίζα μου χτύπησε τους ώμους μου, οπότε όταν κοίταξα ήξερα στο πρόσωπό μου την αλλαγή , και είμαι εκείνη την εποχή ο κύριος του έθνους μου , και είπε : Ο κύριος μας Mabal ήρθε σε μας με μια αλλαγή χρώματος. Έχετε δει κάτι από τα δύο γεγονότα της εποχής; Έτσι είπα : Ναι , και κανείς δεν της μίλησε μέχρι που το φίλησε το δεξί της χέρι και έπειτα έβαλε το χέρι του στη μητέρα του κεφαλιού της και στη συνέχεια ανέφερε την ανάγκη του, και δεν το έκανα γιατί ήμουν μεγάλος εθνικιστής , οπότε εγώ κάθισε και είπε : Είδα απόψε ενώ κοιμόμουν στην πέτρα σαν ένα δέντρο να είχε μεγαλώσει το κεφάλι του να έφτασε στον ουρανό και να χτυπήσει τα φωτεινά κλαδιά του. Και το Μαγκρίμ και δεν είδα κανένα ανθισμένο φως από αυτό να ήταν εβδομήντα φορές μεγαλύτερο από το φως του τον ήλιο, και είδα Άραβες και μη Άραβες να προσκύπτουν σε αυτόν καθώς αυξάνεται κάθε ώρα σε δύναμη , φως και ύψος , μια ώρα κρύβεται και μια ώρα ανθίζει, και είδα μια ζώνη του Quraish να προσκολλάται στα κλαδιά της, και είδα ανθρώπους από το Quraisy που θέλει να το κόψει. Το πρόσωπο ήταν καλύτερο από αυτόν, και ο άνεμος δεν ήταν καλύτερος από αυτόν, οπότε έσπασε τα πλευρά τους και έβγαλε τα μάτια τους, οπότε σήκωσα το χέρι μου για να το πάρω, ο νεαρός με σταμάτησε, οπότε είπα : Ποιο είναι το μερίδιο; Είπε : Το μερίδιο είναι για εκείνους που την προσκολλούσαν και σας προηγήθηκαν , και παρατήρησα πανικό και πανικοβληθήκα , και είδα το πρόσωπο της ιέρειας να έχει αλλάξει, τότε είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα βγουν από η καρδιά σου, ένας άντρας που κατέχει την Ανατολή και τη Δύση και του χρωστάει τους ανθρώπους , τότε είπε στον Αμπού Ταλιμπ : Ίσως θα είσαι αυτό το νεογέννητο . Ο ίδιος είπε : Έτσι ήταν Abu Talib Αυτό το χαντίθ εμφανίζεται και ο Προφήτης, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν , μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και λέει : « Το δέντρο ήταν. « Και ο Θεός ξέρει καλύτερα τον Αμπού αλ-Κασμίμ αλ-Αμίν , οπότε του λέγεται : Δεν το πιστεύεις; Λέει : ( Προσβολή και ντροπή )….

…Ήταν αφήγηση ότι Hashama είπε Ibn Sirin : είδα σε ένα όνειρο, σαν να είχα μια παρατεταμένη σπαθί στο χέρι μου, και ότι μπήκα με την άκρη του τοποθετούνται στο έδαφος ως άνθρωπος βάζει ένα ραβδί, έτσι Ibn Sirin είπε : Do έχεις έγκυο γυναίκα; Είπε ναι και είπε ότι γεννάει ένα αγόρι, που θέλει ο Θεός, και ήταν όπως διέσχισε . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε: «Είδα έναν άντρα να στέκεται στη μέση ενός τζαμιού ξετυλιγμένο με το χέρι του. Ένα σπασμένο σπαθί χτύπησε ένα βράχο μαζί του, οπότε το έσπασε. Ο Ibn Sirin είπε ότι αυτός ο άνθρωπος πρέπει να είναι ο άνθρωπος που είδα, ο Al-Hasan Al-Basri είπε ότι ο άνθρωπος είναι αυτός και ο Θεός είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε, σκέφτηκα ότι ήταν αυτός που αφαιρέθηκε από τη θρησκεία, επειδή το τζαμί υποδηλώνει θρησκεία, ότι το σπαθί δείχνει τη γλώσσα και ότι ο βράχος δείχνει την καρδιά του υποκριτή, και αυτή είναι η απλή ομιλία του που έχει αποτέλεσμα στις καρδιές των υποκριτών ….

…Ο ελέφαντας : Υπάρχει διαφωνία γι ‘αυτό, μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι ένας τεράστιος βασιλιάς, και μερικοί από αυτούς είπαν έναν καταραμένο άντρα επειδή είναι τέρας . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι ήμουν ελέφαντας . Ο Ibn Sirin είπε : Ο ελέφαντας δεν είναι ένα από τα μουσουλμανικά σκάφη, φοβάμαι ότι είστε ενάντια στο Ισλάμ . Και ειπώθηκε ότι είναι ένα διάσημο, σπουδαίο πράγμα που είναι άχρηστο, επειδή το κρέας του δεν τρώγεται ή αρμέγεται . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος είδε έναν ελέφαντα και δεν τον οδήγησε, θα δει μια μείωση στον εαυτό του και την απώλεια των χρημάτων του . Εάν τα γόνατά του επιτύχουν μια τεράστια και σπάνια κατοχή, και θα επικρατήσει εάν είναι κατάλληλος για εξουσία . Αν δεν ήταν σε φόρμα, συνάντησε έναν πόλεμο και δεν κέρδισε, γιατί ο αναβάτης του δεν είναι ποτέ σε μια πλοκή, οπότε δεν κερδίζει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Δεν είδατε πώς έκανε στους συντρόφους του ελέφαντα , » Και ίσως σκοτώθηκε σε αυτό . Αν γονατίσει σε σέλα ενώ τον υπακούει, παντρεύεται την κόρη ενός τεράστιου, ξένου άνδρα . Αν ήταν έμπορος, το εμπόριο του θα ήταν υπέροχο . Αν την γονατίσει κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε χωρίζει τη γυναίκα του και τον κάνει να αρρωσταίνει εξαιτίας της . Όποιος βοσκώνει μια βιόλα τότε απογοητεύει τους Πέρσες βασιλιάδες, και οδηγούνται σύμφωνα με την υπακοή του . Αν δει ότι αρμέγει έναν ελέφαντα, τότε συνωμοτεί έναν τεράστιο βασιλιά και παίρνει επιτρεπόμενα χρήματα από αυτόν . Και ο ελέφαντας έκοψε τα χρήματα του βασιλιά . Είδε έναν ελέφαντα να σκοτώνεται στη χώρα του, γιατί ο βασιλιάς αυτής της πόλης, ή ένας άντρας του αρχηγού του, πεθαίνει . Και όποιος βλέπει ότι ο ελέφαντας τον απειλεί ή τον θέλει, τότε είναι άρρωστος, και αν βλέπει σαν να τον έχει ρίξει κάτω από αυτόν και πέσει πάνω του, αυτό υποδηλώνει το θάνατο του ατόμου της όρασης . Εάν δεν τον ρίξει κάτω από αυτόν, τότε θα μπουν σε προβλήματα και θα σωθεί . Έχει ειπωθεί ότι ο ελέφαντας είναι ο βασιλιάς της κόλασης . Όσο για τις γυναίκες, δεν είναι καλός οδηγός, ωστόσο το βλέπουν . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε σαν να μιλούσε στον ελέφαντα θα λάβει πολλά καλά από τον βασιλιά . Αν είδε ότι τον ακολουθούσε ένας ελέφαντας που τρέχει, θα λάβει μια προετοιμασία από έναν βασιλιά . Και όποιος χτύπησε τον ελέφαντα με τον κορμό του, θα ήταν τυχερός . Και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις τον ελέφαντα σε χώρες εκτός της Ινδίας, ήταν σοβαρό και τρομοκρατημένο . Και στη Νούβια, ένας βασιλιάς . Και οι ελέφαντες πολεμούν δύο βασιλιάδες . Ο ελέφαντας είναι πιο ενδεικτικός του ξένου σουλτάνου, και ίσως της μεγάλης γυναίκας και του μεγάλου πλοίου, και επίσης δείχνει την καταστροφή και τον κύκλο, όταν ήρθε σε εκείνους που έφεραν τον ελέφαντα στην Κάαμπα από τα πουλιά του Αμπάιλ και πέτρες από την πέτρα . Και ίσως υποδηλώνεται από το θάνατο . Και η οδήγηση υποδηλώνει το γάμο ενός ατόμου, ή την επιβίβαση σε πλοίο ή ένα φορτίο εάν ταξιδεύει . Διαφορετικά, θα κερδίσει δύναμη ή θα αποκτήσει τον έλεγχο ενός βασιλιά, εκτός και αν βρίσκεται σε πόλεμο, γιατί είναι ανάποδα και σκοτωμένος . Και όποιος δει τον ελέφαντα έξω από μια πόλη, και ο βασιλιάς του είναι άρρωστος, θα πεθάνει, διαφορετικά ταξιδεύει από αυτήν, ή είναι απομονωμένος από αυτό, ή ένα πλοίο ταξίδεψε σε αυτήν, εάν ήταν θαλάσσια πόλη, εκτός εάν υπάρχει επιδημία ή εκμηδένιση ή αγωνία, τότε απομακρύνεται από αυτούς από τον ελέφαντα που τους αφήνει ….

…Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….

…Σπάνια είπε ο Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος και με τους δύο, ήμουν ένα νεαρό, ανύπαντρο αγόρι κατά την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, γι ‘αυτό έμεινα στο τζαμί και κάποιος που είδε ένα όνειρο του είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έτσι είπα, Ω Θεέ, αν είχα κάτι καλό μαζί σου, τότε δείξε μου ένα όνειρο που ο Αγγελιοφόρος του Θεού θα μου πέρασε Είθε ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη και κοιμήθηκα, και είδα δύο βασιλιάδες που ήρθαν σε μένα, έτσι ξεκίνησαν μαζί μου, και τους γνώρισε έναν άλλο βασιλιά. Μου είπε ότι δεν θα παρατηρήσετε ότι είστε δίκαιος άνθρωπος. Έτσι με έφεραν στη φωτιά, και αν ήταν διπλωμένο σαν πηγάδι, υπήρχαν άνθρωποι σε αυτό που ήξερα μερικά από αυτά, οπότε με πήραν το ίδιο δικαίωμα. Όταν το ανέφερα στον Χάφσα, το είπα στον Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν. Τον χαιρέτησε και είπε : Ο Αμπντουλάχ είναι καλός άντρας όταν προσευχόταν πολύ τη νύχτα . Τότε ο Αμπντουλάχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, προσευχόταν συχνά τη νύχτα ….

…Σταύρωση : ο τόπος της ηρεμίας, η θέση του παιδιού και η δύναμη, οπότε όποιος βλέπει τη σταύρωση του είναι ισχυρός, θα έχει μυαλό, και λέγεται ισχυρό αγόρι, και ειπώθηκε ότι η σταύρωση είναι ένας ισχυρός άνθρωπος που εξαρτάται από αυτόν, και το μήκος της διάρκειας του ποσού είναι αξιέπαινο, και πάνω από το όριο είναι απόδειξη της εγγύτητας της ζωής και της αναχωρούμενης ζωής, καθώς και η βραχύτητά του είναι απόδειξη της σύντομης ζωής και της καλοσύνης . Η παχιά και η δύναμη στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης. Εάν βλέπει το σώμα του ως ζωντανό σώμα, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Εάν βλέπει ότι έχει έναν μηχανισμό όπως ο μηχανισμός του κριού, τότε έχει έναν γιο του μυελού που ζει μετά από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι το σώμα του είναι από σίδηρο ή πέτρες, θα πεθάνει . Εάν βλέπει μια αύξηση στο σώμα του χωρίς βλάβη, τότε είναι μια αύξηση της ευλογίας για αυτόν, και ένας άντρας που είναι ανενεργός στη μνήμη, με λίγα χρήματα, ήρθε σε μια διασταύρωση και είπε : Έβλεπα σαν το σώμα μου να αυξάνεται και να πολλαπλασιάζεται, και είχα φως και λαμπρότητα, και σαν να ήμουν απερίσκεπτος, και περπατούσα στα βουνά και ξεπέρασα . Το πέρασμα είπε : Θα είσαι άξιος γι ‘αυτό και θα χτυπήσεις έναν βασιλιά και θα γίνεις πλούτος και υπερηφάνεια . Λίγο αργότερα, βγήκε με τους εισβολείς και ήταν γενναίος, οπότε νίκησε τους πολυθεϊστές και κέρδισε χρήματα και λεηλασίες ….

…Ο Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun μας είπε, με την εξουσία του Abu Muhammad al-Marashi, σχετικά με την εξουσία του Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, ο οποίος είπε : Κατάλαβα το πιο σωστό του al-Shafi’i , Malik, και Ahmad bin Hanbal, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, και όλοι όσοι οδηγούν στη νομολογία, οπότε διαφωνούσα με τις δηλώσεις τους και τις διαφορές τους σε θέματα, οπότε μου άρεσε να παίρνω τα πιο σωστά λόγια τους, ζήτησα από τον Θεό Παντοδύναμο για να μου δείξει τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στον ύπνο, οπότε έπεσε στο μυαλό μου ότι θα βλέπατε την Παρασκευή το βράδυ, οπότε όταν το βράδυ της Παρασκευής ήταν μαγικό και τελείωσα το τριαντάφυλλο μου, Πίσω περιμένοντας το μουζέν, τα μάτια μου με κατέκλυσαν και έπεσα στο μυαλό μου ότι ο Προφήτης προσευχήθηκε, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη έρχεται σε μένα, έτσι ένας άντρας με μπήκε με παλέτες και λευκά ρούχα, και χαιρέτησε και κάθισε Τότε ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ήρθε και τον χαιρέτησε και τον φίλησε ανάμεσα στα μάτια του τον ξαφνικά στο επίθετο που ήταν μαζί μου, και στην ποιότητα που ήταν μαζί μου, και με μια ομάδα συντρόφων του, οπότε κάθισε και κάθισε ανάμεσα στα χέρια του. Τον ρώτησα για ζητήματα και μετά τελείωσα με αυτό που είχα νομολογία, γι ‘αυτό τον ρώτησα για ένα ζήτημα και είπε : Είμαι σύμφωνα με όσα λέει, και κούνησε προς τα μέσα μπροστά του . Τότε τον ρώτησα για έναν άλλο, και είπε : Σύμφωνα με αυτό που το λέει αυτό, τότε τον ρώτησα για τα ζητήματα της διαφωνίας, και αυτός ήταν στο χέρι του κάθε μέρα και λέει για αυτό που λέει αυτό, οπότε έπεσε σε το μυαλό μου ότι ήταν Ahmed bin Hanbal . Είπα, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, έχετε δοκιμαστεί . Ήταν υπομονετικός και μου είπε : Δες τι του έκανε ο Θεός, τότε γύρισε σε μένα και είπε : Προσευχήσου μαζί μας την επόμενη μέρα, οπότε είπα, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν το χρειάζομαι . Στη συνέχεια, η προσευχή καθιερώθηκε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, ήρθε προς τα εμπρός και προσευχήθηκε μαζί μας λέγοντας : Ειρήνη σε σας και το έλεος του Θεού . Πήγα λοιπόν στα δεξιά μου και μετά συνειδητοποίησα ότι έβλεπα την τσίμπα ….

…Στον Παράδεισο, το θησαυροφυλάκιο, τις πλατείες του, τα παλάτια του, τα ποτάμια και τους καρπούς του, μας είπε ο Al-Walid bin Ahmed ο ιεροκήρυκας, μας είπε ο Ibn Abi Hatim, μας είπε ο Muhammad bin Yahya al-Wasiti, είπε ο Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν αλ-Barjalani μας είπε, είπε Bishr Μπιν Ομάρ αλ-Zahrani Αμπού Μοχάμεντ μας είπε, είπε Χαμάντ μπιν Zaid μας είπε, από την αρχή του Hisham bin Hassan, στην αρχή της Hafsa Μπιντ Rashid, δήλωσε : Μαρουάν Ο al-Mahlami ήταν ο γείτονάς μας, και ήταν επιμελής τέρας, οπότε πέθανε, οπότε τον βρήκα έναν πολύ δυνατό άνδρα, οπότε τον είδα καθώς είδε τον κοιμισμένο, οπότε είπα, Αμπού Αμπντουλάχ, τι έκανε ο Κύριος σου σε εσένα? Με έφερε στον Παράδεισο. Είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, μετά σηκώθηκε προς τα δεξιά, είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, τότε το έθεσες σε εκείνους που ήταν κοντά, είπα: Ποιος είδες από τους αδελφούς σου; Είπε: Είδα τον Al-Hassan, τον Ibn Sirin και τον Maimouna . Ο Χαμάντ είπε, ο Χισάμ Μπιν Χασάν είπε, η Ουμ Αμπντουλάχ μου μίλησε και ήταν η επιλογή των γυναικών της Βασόρας. Είπε ότι είδα στον ύπνο μου σαν να μπήκα σε ένα καλό σπίτι, τότε μπήκα σε έναν κήπο, και είδα για την καλοσύνη του τι θέλησε ο Θεός, έτσι αν είμαι άντρας που κλίνει σε ένα κρεβάτι χρυσού και γύρω του και είναι στο δικό τους χέρια Al-Akarib, είπε, ~Είμαι έκπληκτος με αυτό που βλέπω τόσο καλά όσο ήρθε, και του είπε αυτό;~ Το είπε αυτό, ο Marwan Al-Mahlami ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι του, είπε, έτσι ξύπνησα από τον ύπνο μου, οπότε αν η κηδεία του Marwan πέρασε για μένα εκείνη την ώρα . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani μας είπε στη Δαμασκό, είπε Αλί Μπιν Ahmed Al-Bazar μας είπε, είπε: Άκουσα Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis λένε : άκουσα για παράδειγμα ο πατέρας μου : I βρισκόμουν στο τζαμί μου μια μέρα μόνο αφού προσευχηθήκαμε το απόγευμα, και είχα βάλει έναν κώνο νερού για να το κρυώσω για το πρωινό μου στη θέση του τζαμιού. Έτσι, τα μάτια μου κοιμήθηκαν, και είδα σαν μια ομάδα λεύκας Αλ Άιν να μπήκε στο τζαμί χειροκροτώντας τα χέρια τους, και είπα σε έναν από αυτούς : Ποιος είσαι; Είπε στον Thabit al-Banani, έτσι είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Αμπντ-Ραχμάν μπιν Ζαΐντ, και είπα στον άλλο : Και είπατε στο κατώφλι, και είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Φαρκάντ, μέχρι να μείνεις ένα, οπότε είπα : Για ποιον είσαι; Και είπε σε όσους δεν κρυώνουν το νερό για να σπάσουν το γρήγορο . Της είπα, αν ήμουν ειλικρινής, άφησε τον κώνο, και ο κώνος γύρισε και έπεσε από την εσοχή, και παρατήρησα από το όνειρό μου να σπάσω τον κώνο ….

…Al-Firaasa Αυτός που βλέπει σε ένα όνειρο που επιθεωρεί, και ονειρεύεται το αόρατο έτσι ώστε το καλό του να αυξηθεί και να μην τον αγγίζει κακό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και αν ήξερα το αόρατο, θα είχα πολλαπλασιαστεί καλό και το κακό θα δεν αγγίζουν εμένα .) και φυσιογνωμία είναι καλό και τη σωτηρία ….

…Όποιος βλέπει ότι τρώει ψωμί χωρίς ανθρώπινα όντα, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και ειπώθηκε : Το ψωμί που δεν μαγειρεύεται υποδηλώνει υψηλό πυρετό, γιατί συνεχίζει να μπαίνει στη φωτιά για να μαγειρευτεί . Και ειπώθηκε ο διάλογος ζεστό ψωμί, δείχνοντας το αγόρι . Και τρώγοντας το ψωμί ragg ψωμί ικανότητα να ζήσει . Λέγεται ότι η λιχουδιά του ψωμιού μείωσε τη ζωή του . Και ειπώθηκε ότι οι τορτίγιες από το ψωμί φαινόταν λίγο κέρδος . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο μάρκες στο χέρι μου για να φάω ένα από αυτά και από αυτά . Είπε : Είστε ένας άνθρωπος που φέρνει μαζί τις δύο αδελφές ….

…Όσο για το σιδέρωμα : έχει πρόσωπα . Όποιος το βλέπει ως ίχνος μιας αντίκας ή ενός Χαντίθ που βγαίνει από το δέρμα, θα χτυπήσει έναν κόσμο θησαυρού . Εάν συνεργαστεί με αυτό σε υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό, κερδίζει . Και αν ενεργήσει μαζί του σε ανυπακοή στον Θεό, τότε θα σιδερωθεί με αυτόν τον θησαυρό που συγκεντρώθηκε στον κόσμο την Ημέρα της Ανάστασης, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, « Τότε το μέτωπό τους και ο νότος τους το απαγόρευαν .» Και ειπώθηκε ότι η επίδραση του παλαιού και του νέου σιδερώματος, εάν η κανέλα ξεφλουδίστηκε από αυτήν, δεν την έβλαψε, τότε είναι το καλύτερο φάρμακο, το πιο ενημερωτικό και το ισχυρότερο, τότε θα πραγματοποιηθεί η πορεία του φαρμάκου . Το σιδέρωμα ειπώθηκε οδυνηρά λόγια, και ειπώθηκε στρογγυλή καυτηρίαση, σταθερότητα στο θέμα του Σουλτάνου ή περιουσία διαφορετική από το Σουντά . Και το σιδέρωμα λέγεται ότι υποδηλώνει γάμο ή τοκετό . Και αφηγήθηκε ότι ο Αμπού Μπακρ, ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο σαν να είχα δύο πηγούνι στο στήθος μου . Εκείνος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε: « Θα ακολουθήσουν δύο χρόνια »….

…Ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι : Salah στη θρησκεία και τον κόσμο, και επίτευξη θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι κατέχει ένα ένδυμα από μετάξι ή stabraq ή το φοράει ως στέμμα ή στεφάνι από ρουμπίνι, τότε είναι ένας ευσεβής, θρησκευτικός, κατακτητής και παρ ‘όλα αυτά κατέχει την προεδρία του . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα αγοράσει ένα διπλωμένο μπροκάρ και το απλώσαμε, και υπήρχε σάπιο στη μέση, και του είπε : Αγοράσατε μια ανδαλουσιανή δούλα; Είπε : Ναι . Είπε : Μήπως πανεπιστήμιο; Είπε : Όχι, γιατί δεν την έχω ακόμη θεραπεύσει . Είπε : Μην το κάνεις αυτό, γιατί συγχωρείται . Τότε ο άντρας πήγε και την είδε τις γυναίκες, αν γλιτώθηκε . Ένας άντρας είδε ότι φορούσε brocade, οπότε ρώτησε ένα εκφραστικό και είπε : Μια υπηρέτρια θα παντρευτεί μια όμορφη παρθένα ίσης αξίας ….

…Και διήγησε ότι ένας άντρας ήρθε στον Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και είπε, «Διοικητής των πιστών», είδα σαν να είχα ανοίξει μια τσάντα, και δεν βρήκα τίποτα σε αυτήν. Έτσι του είπε ότι η τσάντα είναι το σώμα ενός ατόμου και τα dirhams των λέξεων του και αναφέροντάς τον. Όπου δεν βρήκατε τίποτα στην τσάντα, διακόπτεται η ομιλία σας από τον κόσμο. Μια φοράδα σκοτώθηκε, και ομοίως αν δει την τσάντα του να καταρρέει ανάποδα, έτσι ώστε όλα να βγαίνουν μέσα της, τίποτα δεν έμεινε μέσα της ….

…Γύρισμα της γυναίκας : Αναφέραμε από τον Ιμπν Σιρίν ότι μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα μια γυναίκα να γυρίζει πίσσα, και με εξέπληξε . Είπε : Τι σας αρέσει αυτό και αρνείστε ότι είναι ευκολότερο από το συμπέρασμα; Είπε, ~Αυτή είναι μια γυναίκα που είχε δικαίωμα, οπότε το άφησε στον ιδιοκτήτη της και μετά επέστρεψε .~ Είπε : Ι πιστεύεται ότι : Είχα μια προίκα για το σύζυγό μου, ώστε να μπορώ να τον αφήσει κατά τη διάρκεια της ζωής του, στη συνέχεια, όταν πέθανε, την πήρα από την κληρονομιά του . Εάν η γυναίκα βλέπει σαν να περιστρέφεται και να γυρίζει ταχύτητα, τότε προσφέρεται αυτό που απουσιάζει από αυτήν . Και αν έβλεπε ότι αργούσε να γυρίζει, θα ταξίδευε και ο σύζυγός της ταξίδευε . Εάν σπάσει η ροδέλα του άξονα . Το ταξιδιωτικό μέτρο ανακλήθηκε και απουσία μέτρου επιστροφής . Αν θεωρείται ως περιστρεφόμενο σύννεφο, τότε επιδιώκει να συγκεντρώσει σοφία . Εάν βλέπει ότι γυρίζει βαμβάκι, τότε προδίδει τον άντρα της . Και αν ένας άντρας το βλέπει σαν να γυρίζει βαμβάκι και λινό και ότι μιμείται τις γυναίκες, τότε θα πάρει ταπείνωση και θα κάνει νόμιμη δουλειά . Εάν η περιστροφή ήταν ακριβής, έγινε με φειδώ . Και αν ήταν τραχύ, είναι ένα ταξίδι σε μνημείο και εξάντληση ….

…Ο σπάνιος διηγημένος σχετικά με την εξουσία του Οθμάν, του μαθητή του Σέιχ Αλ-Σίμπλι, ο οποίος είπε ότι είχα τον Άμπου Σάββατ, και όταν είχε περάσει κάποια νύχτα, ο Ουθμάν μου φώναξε, σηκωθείτε, και σηκώθηκα και σέλα. Ότι είσαι ειλικρινής για τα βασανιστήρια σου που κανένας από τους κόσμους δεν σε βασανίζει ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα σαν να είχα δύο μάρκες στα χέρια μου ότι θα έτρωγα από αυτά και από αυτά, και είπε: Είσαι ένας άνθρωπος που συνδυάζει τις δύο αδελφές και κέρδος tablet λίγο και το καρβέλι είναι ένα μεγάλο κέρδος ….

…Και είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα σε ένα όνειρο σαν να είχα ένα δόρυ ενώ περπατούσα στα χέρια του πρίγκιπα, οπότε είπε ότι αν πιστεύεις το όραμά σου, θα καταθέσεις στο χέρια του πρίγκιπα με αληθινή μαρτυρία ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν, μου αρέσει να βλέπω το σανό γιατί δεν το έβλεπα εκτός αν είχα χρήματα με οποιονδήποτε τρόπο, και ο αχυρώνας σανού μεταβιβάστηκε από το θησαυροφυλάκιο ….

…Είναι σπάνιο ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε ότι είχα εμπλακεί σε μια γυναίκα σε ένα όνειρο, μια μικρή μαύρη γυναίκα και του είπε: Πήγαινε και παντρευτείς, επειδή η μαυρίλατά της είναι χρήματα και η βραχύτητά της είναι μικρότερη από την ηλικία της και κληρονομεί γρήγορα, έτσι ήταν όπως είπε ….

…Αν ονειρεύεστε ότι βρίσκεστε σε μεγάλη αμηχανία, αυτό σημαίνει απώλεια στο εμπόριο, άθλιες επιρροές στο νοικοκυριό και διαμάχες μεταξύ των οικογενειών . Εάν κρυώνετε και πεινάτε, θα αναγκαστείτε να κάνετε ένα μακρύ ταξίδι για να λύσετε μια προβληματική περίπτωση . Αν ονειρευτήκατε να δείτε δάση γεμάτα πράσινα φύλλα, αυτό σημαίνει επιτυχία και ευτυχία . Αυτό το όνειρο προβλέπει φήμη και μεγάλη αξιολόγηση από τις μάζες . Ένα κορίτσι λέει το επόμενο όνειρο και πώς έγινε πραγματικότητα . Λέει : « Ήμουν σε μεγάλη αμηχανία που φάνηκε να αποτελείται από καρύδες με κόκκινα και κίτρινα φρούτα να τα μεγαλώνουν . Η γη ήταν καλυμμένη με φύλλα μαραμένα και μπορούσα να ακούσω το Takchkh κάτω από τα πόδια μου και περιπλανώθηκα εδώ και εκεί έχασα . Το επόμενο απόγευμα έλαβα ένα τηλεγράφημα που ανακοινώνει τα νέα για το θάνατο ενός ξαδέλφου Αζίζ ….

…Σπάνια, είπε ότι ένας άντρας είδε σε ένα όνειρο μετά το θάνατό του, οπότε ο οραματιστής είπε: Τι έκανε ο Θεός σε σένα, οπότε είπε, άσε με γιατί δεν μπορούσα ποτέ να πλένω την ακαθαρσία μου, οπότε ο Θεός φορούσε ένα ένδυμα φωτιάς για μένα, οπότε θα το παραδώσω μέχρι την Ημέρα της Ανάστασης ….

…Ο σπάνιος είπε ότι ο Αμπού Αλ-Κασμί μπιν Αλά Αλ Σάιερ είδα σε ένα όνειρο μετά το θάνατο του συντρόφου Άβι Αλ-Κασμί μπιν Αμπάντ, λέγοντας: «Γιατί δεν θρηνείτε τον σύντροφο, παρακαλώ, και τα μαλλιά σας;» Είπα, «Μου καταδικάστηκαν από την αφθονία των καλών του πράξεων, και δεν ήξερα τι να ξεκινήσω » από αυτήν και φοβόμουν ότι θα ήμουν μικρότερος και σκέφτηκε ότι θα μπορούσα να την εκπληρώσω. Σανγκ . Ήταν γενναιόδωρος και αρκετός μαζί στην Hafira, γι ‘αυτό του απάντησα : Αφήστε τον καθένα να νιώσει άνετα με τον αδερφό του. Ξαπλώθηκαν ζωντανοί και στη συνέχεια αγκάλιασαν, και του απάντησα : Βρίσκονται στον τάφο σε μια φάουλ, και είπε : Εάν οι Ταουριανοί απομακρύνθηκαν από το σπίτι τους, του απάντησα : Παραμένουν μέχρι την Ημέρα της Κρίσης…

…Υποφέρω από έλλειψη όρασης, δείχνει κάτι; Α : Αυτή η ερώτηση μου θυμίζει το ρητό του Ιμπάν Ομάρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο οποίος είπε : Ο άνθρωπος στη ζωή του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, είδε ένα όραμα που αφηγήθηκε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ας είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, τότε θα ήθελα να δω ένα όραμα που διηγήθηκε στον Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού. Ανέφερα προηγουμένως το χαντίθ στο θέμα ενός προηγούμενου (1), και την απάντηση στην ερώτηση : Λίγα οράματα του ανθρώπου δεν υποδηλώνουν τίποτα, καθώς η άφθονη δεν υποδηλώνει τίποτα από τη Σάλα και η διαφθορά δεν πρέπει να είναι ανθρώπινη τόσο νευρικός που έβλεπε ένα όραμα ανησυχητικό , Vidtrb και θρηνούσε και άρχισε να ψάχνει σε όσους τον διέσχισαν . Αντιθέτως, ασχολείται με το θέμα όπως αναφέρεται στην Sunnah, ότι αν δει κάτι που τον χαίρεται, ας τον δοξάσει. Και αν δει αυτό που μισεί, ας ζητήσει καταφύγιο στον Θεό από το κακό του, και αφήστε το να πάει τρεις φορές και να μην συμβεί σε κανέναν, γιατί δεν τον βλάπτει . Ο Μπουχάρι που διηγείται από τον Αμπού Κατάδα είπε : Θα μπορούσα να δω το όραμα Βτμρδάννα μέχρι που άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ να λέει : « Αποκάλυψη καλό του Θεού. Αν είδες αυτό που αγαπά δεν συμβαίνει μόνο με αγάπη , και αν είδε τι που μισεί Kulaitaoz Αλλάχ από το κακό και να φτύσει τρεις φορές και δεν μιλούν σε κανέναν, δεν θα τον βλάψει . ~…