…Σταύρωση : ο τόπος της ηρεμίας, η θέση του παιδιού και η δύναμη, οπότε όποιος βλέπει τη σταύρωση του είναι ισχυρός, θα έχει μυαλό, και λέγεται ισχυρό αγόρι, και ειπώθηκε ότι η σταύρωση είναι ένας ισχυρός άνθρωπος που εξαρτάται από αυτόν, και το μήκος της διάρκειας του ποσού είναι αξιέπαινο, και πάνω από το όριο είναι απόδειξη της εγγύτητας της ζωής και της αναχωρούμενης ζωής, καθώς και η βραχύτητά του είναι απόδειξη της σύντομης ζωής και της καλοσύνης . Η παχιά και η δύναμη στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης. Εάν βλέπει το σώμα του ως ζωντανό σώμα, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Εάν βλέπει ότι έχει έναν μηχανισμό όπως ο μηχανισμός του κριού, τότε έχει έναν γιο του μυελού που ζει μετά από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι το σώμα του είναι από σίδηρο ή πέτρες, θα πεθάνει . Εάν βλέπει μια αύξηση στο σώμα του χωρίς βλάβη, τότε είναι μια αύξηση της ευλογίας για αυτόν, και ένας άντρας που είναι ανενεργός στη μνήμη, με λίγα χρήματα, ήρθε σε μια διασταύρωση και είπε : Έβλεπα σαν το σώμα μου να αυξάνεται και να πολλαπλασιάζεται, και είχα φως και λαμπρότητα, και σαν να ήμουν απερίσκεπτος, και περπατούσα στα βουνά και ξεπέρασα . Το πέρασμα είπε : Θα είσαι άξιος γι ‘αυτό και θα χτυπήσεις έναν βασιλιά και θα γίνεις πλούτος και υπερηφάνεια . Λίγο αργότερα, βγήκε με τους εισβολείς και ήταν γενναίος, οπότε νίκησε τους πολυθεϊστές και κέρδισε χρήματα και λεηλασίες ….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Ο Ibn Sirin είπε ένα όραμα για τα παιδιά . Ο Al-Kirmani είπε ένα όραμα συγγένειας, οπότε όποιος βλέπει ότι το στομάχι του είναι μεγάλο ή καλό, τότε δείχνει αύξηση σε αυτό που ανέφερε, και αν βλέπει σε αυτό έλλειψη ή κάτι τέτοιο, τότε το εκφράζει εναντίον του ….

Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

…Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε την κοιλιά ενός μαργαριταριού, ερμηνεύεται ότι έχει ένα παιδί από μια γυναίκα ….

…Όσο για την κοιλιά, τόσο προς τα έξω όσο και προς τα μέσα, για εκείνους που το εκφράζουν, είναι στα πρόσωπα των χρημάτων, των παιδιών, της συγγένειας και της διατροφής ….

…Και όποιος βλέπει ότι η κοιλιά του τρέμει, θα υποφέρει λόγω της οικογένειάς του ….

…Μεταξύ των ονείρων των βασιλέων είναι επίσης το όραμα του Ιμπν Μπαχτάσαρ . Ο Ibn Jarir το ανέφερε στην ερμηνεία του σε μια μακρά ιστορία που διηγήθηκε σχετικά με την εξουσία του Sa`id Ibn Jubayr, στην οποία ο Ibn Bakhtasar είπε ότι ήταν αρκετό. Βγήκε ανάμεσα σε δύο πάνελ και έπειτα έγραψε δύο γραμμές, οπότε κάλεσε τους ιερείς και τους μελετητές, αλλά δεν τους βρήκαν γνώση γι ‘αυτό, και η μητέρα του του είπε : Εάν επέστρεφε στον Ντάνιελ το καθεστώς που είχε από το δικό σου πατέρας Σου είπε , και το είχε στεγνώσει, οπότε τον τηλεφώνησε και είπε : Σας επιστρέφω από τον πατέρα μου, οπότε πείτε μου ποιες είναι αυτές οι δύο γραμμές; Είπε : Όσο για να επιστρέψετε τη θέση μου από τον πατέρα σας, δεν το χρειάζομαι , και για αυτές τις δύο γραμμές, θα σκοτωθείτε απόψε , οπότε βγαίνω από όλο το παλάτι και το διατάζω να κλειδωθεί, έτσι οι πόρτες είναι κλειστές σε αυτόν, και η ασφάλεια των κατοίκων του χωριού μπήκε στον εαυτό του με ένα σπαθί και είπε : Όποιος ήρθε από πίσω σου από τον Θεό, σκότωσέ τον και αν του είπε, έτσι και έτσι , και ο Θεός του έστειλε την κοιλιά του , οπότε άρχισε να με τα πόδια μέχρι να ήταν στα μέσα της νύχτας, και έπεσε και αποκοιμήθηκε, τότε η κοιλιά του σε εγρήγορση, έτσι πήγε με τα πόδια και η άλλη κοιμόταν, έτσι επέστρεψε και ξύπνησα μαζί του και του είπε : Ι είμαι έτσι και έτσι ….

…Όποιος βλέπει ότι τρώει ψωμί χωρίς ανθρώπινα όντα, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και ειπώθηκε : Το ψωμί που δεν μαγειρεύεται υποδηλώνει υψηλό πυρετό, γιατί συνεχίζει να μπαίνει στη φωτιά για να μαγειρευτεί . Και ειπώθηκε ο διάλογος ζεστό ψωμί, δείχνοντας το αγόρι . Και τρώγοντας το ψωμί ragg ψωμί ικανότητα να ζήσει . Λέγεται ότι η λιχουδιά του ψωμιού μείωσε τη ζωή του . Και ειπώθηκε ότι οι τορτίγιες από το ψωμί φαινόταν λίγο κέρδος . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο μάρκες στο χέρι μου για να φάω ένα από αυτά και από αυτά . Είπε : Είστε ένας άνθρωπος που φέρνει μαζί τις δύο αδελφές ….

…Ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι : Salah στη θρησκεία και τον κόσμο, και επίτευξη θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι κατέχει ένα ένδυμα από μετάξι ή stabraq ή το φοράει ως στέμμα ή στεφάνι από ρουμπίνι, τότε είναι ένας ευσεβής, θρησκευτικός, κατακτητής και παρ ‘όλα αυτά κατέχει την προεδρία του . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα αγοράσει ένα διπλωμένο μπροκάρ και το απλώσαμε, και υπήρχε σάπιο στη μέση, και του είπε : Αγοράσατε μια ανδαλουσιανή δούλα; Είπε : Ναι . Είπε : Μήπως πανεπιστήμιο; Είπε : Όχι, γιατί δεν την έχω ακόμη θεραπεύσει . Είπε : Μην το κάνεις αυτό, γιατί συγχωρείται . Τότε ο άντρας πήγε και την είδε τις γυναίκες, αν γλιτώθηκε . Ένας άντρας είδε ότι φορούσε brocade, οπότε ρώτησε ένα εκφραστικό και είπε : Μια υπηρέτρια θα παντρευτεί μια όμορφη παρθένα ίσης αξίας ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα της κοιλιάς αποτελείται από τέσσερις πτυχές: γνώση, θησαυρός, διαβίωση και παιδιά ….

…Και ο Daniel, ειρήνη πάνω του, είπε ότι το στομάχι είναι ορατό και το εσωτερικό είναι χρήμα ….

…Μικρά ψάρια : οι θλίψεις εκείνου που τον χτύπησε ως αγόρια, και όποιος χτύπησε ένα ή δύο μαλακά ψάρια, χτύπησε μια γυναίκα ή δύο, και αν χτύπησε ένα μαργαριτάρι στην κοιλιά του ψαριού, θα χτύπησε ένα αγόρι . Και αν χτύπησε την κοιλιά της με λίπος, χτύπησε από αυτήν με χρήματα και καλοσύνη, και αν χτύπησε αλμυρά ψάρια, τον χτύπησαν από το σημείο της αλατότητάς του, και οι νέοι του επίσης δεν είναι καλό . Ίσως ο χαρακτήρας ενός ατόμου, αν είδε αλμυρά ψάρια στον ύπνο του, να χτυπήσει χρήματα και καλοσύνη, και αν ένα ψάρι βγήκε από το στόμα του, είναι μια λέξη που μιλά από τα καταστήματα μιας γυναίκας, και όποιος βλέπει ένα ψάρι που ήρθε από τη μνήμη του, τον γέννησε ένα κορίτσι, και τα φρέσκα, ζωντανά ψάρια, πρωτότοκος, και το ψάρεμα στην ξηρά, διαπράττοντας μια ασεβότητα, και λέγεται ότι ήταν καλά νέα . Και η αλιεία από το νερό είναι σοβαρή, και από καθαρό νερό μια διαβίωση ή ένας γιος γεννιέται γι ‘αυτόν . Όποιος τρώει ζωντανά ψάρια παίρνει βασιλιά . Και τα μαλακά ψητά ψάρια είναι λεία και καλή, για την ιστορία του τραπεζιού του Ιησού, ειρήνη σε αυτόν . Και ειπώθηκε ότι είναι η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή η απάντηση σε μια προσευχή ή μια ευρεία διαβίωση, και εάν ο άνθρωπος είναι ευσεβής, διαφορετικά είναι τιμωρία, και το ψητό αλμυρό ταξιδεύει στην αναζήτηση της γνώσης ή της σοφίας, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ξεχάσαμε τη φάλαινα τους. » Και όποιος είδε ότι mulched μικρά ψάρια στο αλεύρι και τα τηγανητά με το λίπος, τότε είναι κατάλληλη Αυτό δεν τον ωφελήσει και να περάσουν πάνω από τίμια χρήματα, και αυτός κουράζεται από αυτό μέχρι να γίνει νόστιμο και έντιμη χρήματα . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα στο τραπέζι μου ένα ψάρι που εγώ και ο υπηρέτης μου φάγαμε από την πλάτη και το στομάχι, είπε, ψάξτε τον υπηρέτη σας, επειδή επηρεάζει την οικογένειά σας . Έτσι τον έψαξε και βρήκε τον Χάργκελ ….

…Ο κριός : Είναι ο τεράστιος απόρθητος άνθρωπος, όπως ο Σουλτάνος, ο Ιμάμης, ο Εμίρ, ο διοικητής του στρατού και αυτός που διέταξε τους στρατιώτες . Και υποδεικνύει το μουσεζέν και τον βοσκό . Και το τολμηρό κριάρι είναι ο υπηρέτης ή ευνούχος επειδή δεν κέρατο, επειδή η δύναμή του είναι το ίδιο με τα κέρατά του, και το πιο τολμηρό δείχνει επίσης τον μοναχικό που έχει κλέψει την εξουσία του, και την αμέλεια των χεριών του και των υποστηρικτών του . Όποιος σφαγιάσει ένα κριάρι που δεν ξέρει γιατί το έσφαξε είναι ένας άνθρωπος που θα το νικήσει, ή θα το καταθέσει με αλήθεια, εάν η σφαγή του είναι σύμφωνο με την Σουντά και την qiblah, και αναφέρεται ο Θεός Παντοδύναμος για το σφάζοντάς το, και αν αλλιώς σκότωσε έναν άνδρα ή τον έκανε αδίκημα ή τον βασανίζει . Εάν σφάζονταν για κρέας, τότε η ερμηνεία του βασίζεται σε όσα αναφέρθηκαν προηγουμένως σχετικά με καμήλες και αγελάδες . Και αν δολοφονήθηκε για ασκητισμό, θα μετανοήσει αν ήταν ένοχος, και αν ήταν στο χρέος, πλήρωσε το χρέος του και εκπλήρωσε τον όρκο του και πλησίασε τον Θεό σε υπακοή, εκτός αν φοβόταν να σκοτωθεί, να φυλακιστεί, άρρωστος, ή φυλακισμένος, γιατί θα σωθεί επειδή ο Θεός Παντοδύναμος έσωσε τον Ισαάκ, ειρήνη σε αυτόν, και ο όμορφος έπαινος ήρθε σε αυτόν και τον πατέρα του. Και το κράτησε ως έτος και λειτουργία, και είναι κοντά στην Ημέρα του Κρίση . Και όποιος σφαγιάσει ένα κριάρι και βρισκόταν σε πόλεμο, θα έχει μεγάλους εχθρούς . Και τα κριάκια σφαγιάστηκαν σε ένα μέρος, σκοτώθηκαν άνθρωποι . Όποιος αγόρασε ένα κριάρι, ένας αξιότιμος άντρας θα το χρειαζόταν, και θα έσωζε από ασθένειες ή καταστροφές εξαιτίας αυτού . Και όποιος βλέπει ένα κριάρι που μετανοεί, κάτι που μισεί θα τον χτυπήσει από τον εχθρό του, και αν εντείνει, θα πληγωθεί ή να προσβληθεί ανάμεσά τους . Και το κέρατο του κριού απαγορεύτηκε, και το μαλλί του ήταν ο τραυματισμός χρημάτων από έναν αξιότιμο άντρα, και ανέλαβε την κηδεμονία του σε μερικούς από τους ευγενείς και κληρονόμησε τα χρήματά του ή τον παντρεύτηκε με την κόρη του, επειδή η θεά είναι μετά κριός . Και το παίρνοντας στην κοιλιά ενός κριού το παίρνει πάνω από το θησαυρό ενός αξιότιμου άνδρα, στον οποίο αποδίδεται αυτός ο κριός . Και όποιος φέρει ένα κριάρι στην πλάτη του, θα λάβει τις προμήθειες ενός έντιμου ανθρώπου . Και όποιος είδε ένα κριάρι να χτυπάει τον κόλπο μιας γυναίκας, θα έπαιρνε τα μαλλιά του κόλπου της με ένα κομμάτι . Και ο Προφήτης, ας είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε: « Είδα ότι ήμουν κριός κριού, γι ‘αυτό αποφάσισα να σκοτώσω ένα κριάρι λαού . Είδα ότι το σπαθί μου φυσούσε ότι έσπασε, οπότε αποφάσισα ότι σκότωσε έναν άντρα από την φυλή μου . ~ Σκότωσε τον Hamza, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του . Και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, σκότωσε τον Τάλα, τον ιδιοκτήτη της ταξιαρχίας των πολυθεϊστών . Και όποιος απογυμνώσει ένα κριάρι, διακρίνει μεταξύ ενός μεγάλου άντρα . Και όποιος γονατίζει σε αυτό, μπορεί . Το λίπος των κριών και των προβατίνων, το γάλα τους, το δέρμα τους και το μαλλί τους είναι χρήματα και το καλύτερο από εκείνους που το έχουν χτυπήσει . Και σε όποιον δοθεί θυσία θα πέσει ένας ευλογημένος γιος . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει ένα κριάρι, τσακίζεται με έναν τεράστιο άντρα, οπότε όποιος τους νικήσει θα είναι ο νικητής, γιατί είναι δύο διαφορετικοί τύποι . Όσο για τους δύο τύπους που συμφωνούν, όπως οι δύο άντρες, αν διαπληκτιστούν σε ένα όνειρο, τότε ο ηττημένος είναι νικητής . Και όποιος οδηγεί κάτι αρνί θα γίνει γόνιμο, όπως και αυτός που τρώει μαγειρεμένο κρέας . Και όποιος βλέπει στο σπίτι του σφαγμένο αρνί, υπάρχει ένα άτομο που πεθαίνει, καθώς και το μέλος του θηρίου, και η κατανάλωση ωμού κρέατος είναι ραβδωτή, και το κρέας πάχυνσης είναι καλύτερο από το σφαγείο του . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε γίνει κριός που αναδύεται σε ένα δέντρο με πολλούς λαούς και φύλλα, οπότε το έκοψε σε μια διασταύρωση, και είπε : Θα κερδίσετε ηγεσία και μνήμη στη σκιά ενός έντιμου άνδρα που έχει χρήματα και λογαριασμό, και ίσως υπηρετήσατε έναν βασιλιά των βασιλιάδων . Έτσι, ο πιστός στον Θεό το χρησιμοποίησε ….

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ένας άντρας ήρθε στη διέλευση και είπε ότι είδα ότι είχα πουληθεί στη γη για κριθάρι, οπότε είπε ότι ανταλλάξατε το Κοράνι με ποίηση ….

…Όσον αφορά το φλυτζάνι, είναι εμπιστοσύνη, κατάσταση, απομόνωση, χρήματα ή διαφυγή από την ταλαιπωρία, και όποιος βλέπει ότι έχει κοιμήσει, τότε παίρνει μια εμπιστοσύνη ή γράφει ένα βιβλίο σε αυτό, και εάν είναι αθώος άρρωστος και όποιος βλέπει ότι έχει κοίλο και ο θόλος του βάφτηκε με το αίμα του, τότε πέθανε και ο Αμπού Σαΐντ ο ιεροκήρυκας είπε ότι το ποτήρι στον κυβερνήτη είναι απομονωμένο και ίσως τα χρήματα θα πάνε σε ένα όφελος ή μια σωτηρία από την ταλαιπωρία, και αν είδε ότι είχε κοιμήσει και ήταν μέσα επιμέλεια, τότε χώρισε, και όποιος είδε ότι είχε κοιμήσει και δεν βγήκε τίποτα από αυτό, τότε έθαψε αυτό που δεν μπορούσε να καθοδηγηθεί ή κατέβαλε προκαταβολή σε κάποιον που δεν την επέστρεψε. Η σύζυγός του ή πεθαίνει, και όποιος δει μια κοιλιά, θα σωθεί από το κακό ή τον φόβο…

…Ο σπάνιος διηγημένος σχετικά με την εξουσία του Οθμάν, του μαθητή του Σέιχ Αλ-Σίμπλι, ο οποίος είπε ότι είχα τον Άμπου Σάββατ, και όταν είχε περάσει κάποια νύχτα, ο Ουθμάν μου φώναξε, σηκωθείτε, και σηκώθηκα και σέλα. Ότι είσαι ειλικρινής για τα βασανιστήρια σου που κανένας από τους κόσμους δεν σε βασανίζει ….

…Και το συκώτι : ο τόπος του θυμού και του ελέους, και ειπώθηκε ότι το συκώτι υποδεικνύει τα παιδιά και τη ζωή, και την έξοδο του ήπατος από την κοιλιά, την εμφάνιση των θαμμένων χρημάτων . Αν δει ότι τρώει το συκώτι ενός ατόμου ή το χτύπησε, τότε χτυπάει τα θαμμένα χρήματα και τα τρώει . Εάν πολλά συκώτια μαγειρεύονται, ψήνονται και ωμά, τότε είναι θησαυροί που του ανοίγονται και τους πέφτουν . Και συκώτια βοοειδών και ανθρώπων . Και τρώγοντας το συκώτι ενός γνωστού ατόμου καταναλώνει τα χρήματά του. Αν κοιτάξει το συκώτι του και βλέπει το πρόσωπό του σε αυτό όπως κάνει με έναν καθρέφτη, τότε πεθαίνει ….

…Και διήγησε ότι ένας άντρας ήρθε στον Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και είπε, «Διοικητής των πιστών», είδα σαν να είχα ανοίξει μια τσάντα, και δεν βρήκα τίποτα σε αυτήν. Έτσι του είπε ότι η τσάντα είναι το σώμα ενός ατόμου και τα dirhams των λέξεων του και αναφέροντάς τον. Όπου δεν βρήκατε τίποτα στην τσάντα, διακόπτεται η ομιλία σας από τον κόσμο. Μια φοράδα σκοτώθηκε, και ομοίως αν δει την τσάντα του να καταρρέει ανάποδα, έτσι ώστε όλα να βγαίνουν μέσα της, τίποτα δεν έμεινε μέσα της ….

…Και είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα σε ένα όνειρο σαν να είχα ένα δόρυ ενώ περπατούσα στα χέρια του πρίγκιπα, οπότε είπε ότι αν πιστεύεις το όραμά σου, θα καταθέσεις στο χέρια του πρίγκιπα με αληθινή μαρτυρία ….

…Είναι σπάνιο ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε ότι είχα εμπλακεί σε μια γυναίκα σε ένα όνειρο, μια μικρή μαύρη γυναίκα και του είπε: Πήγαινε και παντρευτείς, επειδή η μαυρίλατά της είναι χρήματα και η βραχύτητά της είναι μικρότερη από την ηλικία της και κληρονομεί γρήγορα, έτσι ήταν όπως είπε ….

Η κοιλιά του ήταν ένα καράβι, η καρδιά του ήταν το κεφάλι του, τα στόματά του ήταν οι υπηρέτες του, ο πνεύμονας του ξεριζώθηκε, οι λαιμοί του έγιναν, τα χείλη του ήταν οι αστράγαλοί του, τα πλευρά του ήταν τα τείχη του, η σάρκα του ήταν τα πιάτα του, το δέρμα του ήταν οι ταλαιπωρίες του και το χώμα του . Όποιος βλέπει το στομάχι του σπασμένο, τα έντερα του ρέουν, τα έντερα του διασκορπίζονται και τα πλευρά του διάσπαρτα, το πλοίο του είναι κατεστραμμένο . Η κοιλιά εκείνου που δεν έχει πλοίο μπορεί να δείχνει στο μαγαζί του στο οποίο προέρχεται το κέρδος και από το οποίο βγαίνει η διατροφή και η απώλεια . Και το στομάχι του είναι η τσάντα του και το γέμισμα των αγαθών του, και η πλήρωση του στομάχου του μπορεί να υποδηλώνει τον θαμμένο πλούτο του, και από αυτό λέγεται ότι οι θησαυροί είναι τα συκώτια της γης ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν, μου αρέσει να βλέπω το σανό γιατί δεν το έβλεπα εκτός αν είχα χρήματα με οποιονδήποτε τρόπο, και ο αχυρώνας σανού μεταβιβάστηκε από το θησαυροφυλάκιο ….

…Αν βλέπει ότι είναι μια ακατέργαστη καμήλα κολοκύθας : σύμφωνα με άλλα από αυτά που έχω περιγράψει, τότε φοβείται από τα τζιν και την ανθρωπότητα, ή πολεμά ένα άτομο που τον πολεμά με διαμάχες σε έναν πόλεμο, ή μια διαφωνία στην οποία είναι ανάμεσά τους, αλλά αυτό προέρχεται από τα λόγια του Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και ο Σιντάντ μπιν Αλ Μουσαΐμ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του. Από αυτό στην ερμηνεία, και το χρησιμοποίησαν με τα ονόματα και τις έννοιες τους και το ερμήνευσαν, έτσι η κατανάλωση ακατέργαστης κολοκύθας ήταν παρόμοια με τα ονόματα με το καβούρι, που είναι ο μεγαλύτερος φόβος, και η αντιπαράθεση του άνδρα με τον ιδιοκτήτη του στη διαμάχη και πόλεμος μεταξύ τους, και στο όνομα του νοκ-άουτ ο άνδρας χτυπά μαζί του που τον βλάπτει, αλλά η ερμηνεία του κολοκύθας και του χαρτιού της είναι παρόμοια με αυτό που συνδέθηκε ο Γιουνάς. Ειρήνη με το δέντρο κολοκύθας όταν βγήκε από την κοιλιά της φάλαινας, επέστρεψε στη χώρα του στη Μοσούλη και στον λαό του, και έγινε άνετα με την άγρια ​​φύση του . Και ένας μαχητής είπε, ότι ένας προφήτης από τα παιδιά του Ισραήλ παραπονέθηκε στον Θεό ότι το μυαλό του είχε φύγει, οπότε του διέταξε να φάει μια μαγειρεμένη κολοκύθα, που είναι κολοκύθα, έτσι η σκουός μαγειρεύτηκε και το μυαλό του ιδιοκτήτη του επέστρεψε στο αυτό ….

…Al-Firaasa Αυτός που βλέπει σε ένα όνειρο που επιθεωρεί, και ονειρεύεται το αόρατο έτσι ώστε το καλό του να αυξηθεί και να μην τον αγγίζει κακό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και αν ήξερα το αόρατο, θα είχα πολλαπλασιαστεί καλό και το κακό θα δεν αγγίζουν εμένα .) και φυσιογνωμία είναι καλό και τη σωτηρία ….

…Και η καρδιά : το θάρρος του ανθρώπου, η υπεροχή του, η τόλμη του, η πανηγυρική του, η γενναιοδωρία του, η αδίστακτά του, η δικαιοσύνη του και η διαφθορά αναφέρονται στο σώμα, επειδή είναι ο βασιλιάς του σώματος και αυτός που το διαχειρίζεται . Και το να αφήσεις την καρδιά έξω από την κοιλιά είναι καλό στη θρησκεία και την ειλικρίνεια, και η απελευθέρωσή της είναι μια μετατροπή στην αλήθεια, και ειπώθηκε ότι η καρδιά δείχνει τη γυναίκα του οραματιστή, γιατί είναι η διοργανώτρια των υποθέσεων του. Αν δει την καρδιά του να κόβεται, αν είναι άρρωστος, θεραπεύεται και ανακουφίζεται από την ταλαιπωρία του ….

…Ντύνοντας τη ρόμπα : για όποιον το φοράει, το αγοράζει, ή το ράβει και την κοιλιά του, και αν είναι φτωχός, καθίσταται απαραίτητος επειδή ωθεί το κρύο ενδεικτικό της φτώχειας, και αν ο Σουλτάνος ​​τον συναντήσει, θα το λάβει, και ήταν καλός και είχε επένδυση και μέσα του ήταν τα χρήματα μιας ηπείρου, που είναι το βαμβάκι μέσα σε αυτό, όπως θησαυρός και χρήματα στο σπίτι των χρημάτων. . Και αν ήταν ανύπαντρος παντρεύτηκε, και το πρόσωπό της ήταν το ίδιο, και η επένδυση της ήταν η σύζυγός του, και το βαμβάκι ήταν η προίκα της, και οι χορδές ήταν διαθήκες και άψογο, και αν την έβαζε και δεν φορούσε τον άντρα του γιου ή της κόρης της , ή ένα συμβόλαιο γάμου με άλλους, ή μια ομάδα συζύγων χωρισμένη, ειδικά αν ήταν παλιά και διπλωμένη . Και όλα αυτά ήταν τις χειμερινές μέρες στο Aban για να το φορέσω . Όσο για τη φθορά το καλοκαίρι, είναι θεία από μια γυναίκα, θρησκεία, ασθένεια, φυλάκιση, αγωνία ή αγωνία για χάρη της γυναίκας . Αν ήταν από τον λαό του πολέμου, θα φορούσε το έθνος του και θα δεχόταν τον εχθρό του στην τιμή του πολέμου ….

…Alemsrjh : Σπίτι αξίες για το Beslaham του, και ίσως έδειξε τη γυναίκα του, και το λειτουργικό σύστημα στον σύζυγό της, και ίσως τη γυναίκα του λαμπτήρα και το φυτίλι του συζύγου της, και ίσως έξω από το παιδί της από την κοιλιά της, και ίσως το Del OS on Τόσο καθοδηγώντας όσο και Astdhae το φως του από το μάτι και άλλα, είδε μια λάμπα να σβήνει, Ένας μελετητής, φιλάνθρωπος ή ένα παιδί που υποδεικνύει ότι πέθανε, ή ο φίλος του ήταν τυφλός, ή είχε πληγεί με τη θρησκεία του λόγω του πεπρωμένου του και του αύξηση των παροχών του . Αν έβλεπε μια αναμμένη λάμπα στο σπίτι του, η γυναίκα ή ο γιος του θα ήταν καλός άνθρωπος ….

…Τα σπίτια των πλανητών, ο Al-Bateen, η κοιλιά του, ο Al-Thuraya είναι πλούτος, ο Al-Dabaran είναι ένα αφιέρωμα, η Al-Haqqa είναι μια περιουσία, η Al-Hanaa είναι Hanaa και μια κατάρα, ο βραχίονας της Υεμένης είναι η Υεμένη και ο Al –Η Σάμι είναι κατάρα. Η καρδιά είναι πραξικόπημα, και η χολάν εμφανίζεται, και οι κατάρες είναι χάρη και χάρη . Ο Saad Al-Dhabeh είναι εχθρός και ο Saad κατάπιε ένα παιχνίδι, και ο Saad Al-Saud Saud, και ο Saad Al-Khabaya είναι μια έκθεση . Και όποιος είδε κάποιον από τους πλανήτες, είναι απόδειξη της λειτουργίας σπιτιών, όπως οι κόρες ενός φέρετρου, η μικρή αρκούδα, η μεγάλη αρκούδα, ο ιπτάμενος αετός, οι Δίδυμοι, η ακίδα, το αρνί και άλλοι ….