Και η καρδιά : το θάρρος του ανθρώπου, η υπεροχή του, η τόλμη του, η πανηγυρική του, η γενναιοδωρία του, η αδίστακτά του, η δικαιοσύνη του και η διαφθορά αναφέρονται στο σώμα, επειδή είναι ο βασιλιάς του σώματος και αυτός που το διαχειρίζεται . Και το να αφήσεις την καρδιά έξω από την κοιλιά είναι καλό στη θρησκεία και την ειλικρίνεια, και η απελευθέρωσή της είναι μια μετατροπή στην αλήθεια, και ειπώθηκε ότι η καρδιά δείχνει τη γυναίκα του οραματιστή, γιατί είναι η διοργανώτρια των υποθέσεων του. Αν δει την καρδιά του να κόβεται, αν είναι άρρωστος, θεραπεύεται και ανακουφίζεται από την ταλαιπωρία του ….

…Και όποιος βλέπει ότι διαβάζει στην Τορά θα κερδίσει δύναμη, καλοσύνη και όφελος. Χωρίς βιβλίο, τότε εξαπατάται από το ψέμα για την αλήθεια και είναι λάτρης των Χριστιανών. Όποιος βλέπει ότι διαβάζει το Ζαμπούρ από το βιβλίο τότε επιλέγει την καλή πράξη. Εάν το διαβάσει από το πίσω μέρος της καρδιάς υποδηλώνει την υποκρισία και την υποκρισία του. Ειδικά αν διαβάζει από το βιβλίο και όποιος βλέπει ότι διαβάζει εφημερίδες από το πίσω μέρος της καρδιάς, τότε δείχνει τη ζωή του ανάμεσα στους ανθρώπους με υποκρισία. Και όποιος βλέπει ότι γράφει μια εφημερίδα ή την βλέπει και δεν την διαβάζει καλά, τότε θα πέσει στη Μούρθα, και όποιος βλέπει μια δομή στο σπίτι του και έχει μια έγκυο γυναίκα θα έρθει…

…Μπουκάλι Είναι καλός οιωνός αν ονειρεύεστε μπουκάλια εφόσον είναι πλήρως γεμάτα με ένα διαφανές υγρό . Θα ξεπεράσετε όλα τα εμπόδια που σχετίζονται με θέματα της καρδιάς, και αυτό θα ακολουθήσει ανθισμένους συλλόγους . Εάν οι φιάλες είναι άδειες, τότε ένα επερχόμενο πρόβλημα θα σας τυλίξει στην απαίσια ενοχλητική ίντριγκα και θα αναγκαστείτε να χρησιμοποιήσετε τη στρατηγική για να απαλλαγείτε από αυτήν ….

…Ο αστακός θα σας αλλάξει την εξαπάτηση σε θέματα της καρδιάς εάν είστε νέος, αφού ονειρευτείτε για αυτό το θαλάσσιο ζώο που περπατά πίσω . Αν ονειρευτήκατε να δείτε έναν αστακό, τότε αυτό δείχνει μεγάλες εύνοιες και θα είστε πλούσιοι σε πλούτο . Εάν τρώτε αστακό, τα ήθη σας θα καταστραφούν συνοδεύοντας ανθρώπους που αναζητούν διασκέδαση . Εάν προετοιμάζετε τον αστακό με σαλάτα, η επιτυχία δεν θα αλλάξει τη σαρκική σας φύση, αλλά θα απολαύσετε μέχρι την τελευταία σταγόνα τις σκέψεις της ευχαρίστησης . Εάν παραγγείλετε καραβίδες για φαγητό, θα καταλάβει θέσεις υψηλού προφίλ και θα παραγγείλει πολλούς οπαδούς ….

…Ερ : Μας έφερε η Sunnah η νομιμότητα της ανάγνωσης για άρρωστους άνδρες και γυναίκες; Γ : Προφήτης ειρήνη σε αυτόν γοητεία , έχει χάσει τη μαγευτική γοητεία; Αναφέρεται στην ανάγνωση του Sunnah για τις γυναίκες; Αλήθεια – η γνώση μου – η χρονιά κατά την οποία το αντίθετο από αυτό που επικρατεί σήμερα . Ο αγγελιοφόρος ειρήνη του έδωσε εντολή θεραπείας και είπε ότι : « Υπάρχει μόνο ασθένεια και ο Αλλάχ του αποκάλυψε να θεραπεύσει » (1), τις γνώσεις του για τις γνώσεις του και την άγνοιά του για άγνοια , και του αποκάλυψε από το Κοράνι που θεραπεύει και έλεος για τους πιστούς , διαβάστηκε από τον Γαβριήλ στον Αγγελιοφόρο της ειρήνης, ο Θεός να είναι πάνω του και να του δώσει ειρήνη, και έχει αποδειχθεί ότι έπεσε στον εαυτό του για θεραπεία, η οποία είναι νόμιμη για αυτό το ummah, αλλά αναφέρθηκε ότι διάβασε σε έναν από τους ασθενείς ασθενείς; Αναφέρθηκε ότι μια από τις γυναίκες κατά τη διάρκεια της βασιλείας του την διάβασε κάποιοι από τους Συντρόφους και η απάντηση ήταν : Όχι . Αυτό είναι απόδειξη ότι αυτό το έργο είναι νέο σήμερα, και η Sunnah δείχνει ότι ένα άτομο διαβάζει στον εαυτό του – και ένας πατέρας ή μια μητέρα διαβάζει στα παιδιά τους λόγω μικρής ή αναπηρίας, για παράδειγμα, και έχει αποδειχθεί ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, διέταξε την Αΐσα, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, να ζητήσει προστασία από το μάτι (2). Η ειρήνη είναι πάνω του όταν . Ο ύπνος διαβάζει στα χέρια του και εκσφενδονίζει μέσα τους, τους δύο μοχλούς και την καρέκλα και μετά σκουπίζει το σώμα του μαζί τους. Αυτή είναι η Sunnah (3), και κανείς δεν θα θέλει να σας θεραπεύσει μόνος σας , οπότε διαβάστε τον εαυτό σας και ζητήστε από τον Θεό να θεραπευτεί ενώ είστε σίγουροι για την απάντηση (4) και δεν υπάρχει τίποτα λάθος με την άγνοια διαβάζοντας κάποιους « να ρωτήσουν τον πατέρα του ή τη μητέρα του ή τη γυναίκα του, αυτή η ανάγνωση είναι το έργο « οι γυναίκες που αποφοίτησαν αποφοίτησαν με ένα μαχαίρι σε έναν ξένο άνδρα και έπειτα τις διάβασαν μπορεί να φτύνουν στο στήθος της, αυτό είναι παράνομο και μπορεί να προκαλέσει την τιμωρία στον ιδιοκτήτη του, και όλα τα οράματα που βλέπει ο άνθρωπος βρίσκονται μέσα σε αυτόν τον κύκλο ή δίνη του ασθενούς και εκείνων γύρω του που ακούνε καθημερινές φράσεις συμπόνιας και καλοσύνης Kcolhm : Κακή , φοβερή αλήθεια, κάνουν το ίδιο , Mndol , το μάτι του . . . Κλπ . Αυτές οι φράσεις κάνουν καλό και καλό , άρρωστο . . . Και αυτές οι φράσεις, από τον Θεό, συμβάλλουν στην κακή του κατάσταση . Λέω ότι όλα τα οράματα κάτω από τέτοιες συνθήκες μπορεί να είναι όνειρα , που σημαίνει ότι κοιμάται ενώ βρίσκεται υπό τον έλεγχο της αναζήτησης για θεραπεία ή ain ή μάγου , και ποιος είναι; Μάλλον, μερικοί από αυτούς ρωτούν τον Θεό πριν κοιμηθεί για να δει το μάτι. !! να κοιμηθείς, να σκεφτείς εκείνους που αναχ , και τη μαγεία του; και στη συνέχεια κοιμάται και βλέπει στο όνειρό του οι άνθρωποι μπορεί να το έχουν σκεφτεί πριν τον ύπνο , ή μπορεί να το αμφισβητήσουν , Vitohm γι ‘ αυτό, συνταγογραφείται στα βήματα που λαμβάνονται από τα υπολείμματα των ρούχων του ή εμποτισμένα , και έτσι έγινε το αίτημα θεραπείας βασισμένος στα όνειρα σε μια εποχή της επιστήμης , είναι σωστό; Επαναλαμβάνω εδώ ότι δεν είμαι εναντίον ενός , και δεν είμαι κατά της θεραπείας του Κορανίου με νοσηλεία , αλλά είμαι με την επιστήμη κατά της άγνοιας , η οποία μας έχει σκοτώσει αυτή τη στιγμή εξαπλωμένη από θανατηφόρες ασθένειες , ψυχολογικές καταστάσεις , ασθένειες Χρόνιες ασθένειες και με αυτές ασθένειες – όπως λένε . Οι υποχρεωμένοι οδηγούν το δύσκολο – και το κοινό μπορεί να λύσει για τον εαυτό του , οπότε αν τους πείτε : Γιατί; Θα εκπλαγεί από αυτούς, και θα συμπεράνει αποδεικτικά στοιχεία όχι από το Κοράνι ή τη Σουντά, αλλά από τις παροιμίες : … (Κανείς δεν νιώθει φωτιά, αλλά ένας άντρας που είναι κατώτερος από αυτό ) … πες της να αναστενάζει ka NH θέλει να το στηρίξει σε αυτόν τον οδηγό , το είπα : αυτό είναι Χαράμ , είπε : ( προσγειώθηκε ανάμεσα σε εσάς και τον Ben φωτιά ανόπτηση !) Μήπως η κακή γνωρίζει ότι η φωτιά Stoklh και τρώνε Mutawa, ο οποίος Lefty και υποστηρίζουν στο Θεό χωρίς γνώση ή καθοδήγηση ή βιβλίο Munir , ~ δεύτερος – καλοσύνη να απομακρυνθούμε από το μονοπάτι του Αλλάχ σε αυτόν τον κόσμο ντροπή και τη Ναζίγκα την Ημέρα της Κρίσης το μαρτύριο της φωτιάς ~ ( Χατζ : 9 ). Είμαι καλώντας εδώ για να ακολουθήσει το σωστό δρόμο της θεραπείας . Προσκαλέστε όνειρα εκ μέρους σας επειδή δεν υπάρχει συνταγή για ασθένεια, και πηγαίνετε στο γιατρό ή το νοσοκομείο και κάντε θεραπεία , ζητήστε από τον Θεό να θεραπεύσει και διαβάστε το Κοράνι στον εαυτό σας και ζητήστε από τον Θεό να θεραπεύσει , αλλά πόσο μάλλον αυτές οι ψευδαισθήσεις που είναι διάδοση : ( Είμαι αφηγητής , I Maaon , έχω το ίδιο ). . . Κλπ , και ο Θεός θα σας θεραπεύσει, αν θέλει ο Θεός , μόνο εμπιστοσύνη στο Θεό και να βάλει στην άκρη το φόβο, τον πανικό και την ψευδαίσθηση από εσάς, και θα θεραπεύσει, αν θέλει ο Θεός , να προσπαθήσουμε και δεν θα χάσετε τίποτα . Έκτον : Ορισμένα όρια διασταύρωσης συνέβαλαν στην εξάπλωση αυτού του φαινομένου – εννοώ – το φαινόμενο της αναζήτησης θεραπείας μέσω οραμάτων – συχνά ερμηνεύουν ορισμένα οράματα ως Mndhirat για να πάσχουν ασθένειες λόγω της εξάπλωσης της αμαρτίας . . , Και μέσω του ρητού ορισμένων από αυτούς ότι μπορεί να γνωρίζει το αντικείμενο μέσω του οράματος, και μερικοί λένε ότι έχει φτάσει σε μια ευεργετική και θεραπευτική θεραπεία μέσω οραμάτων που έχει δοκιμάσει και εργαστεί , και ούτω καθεξής . . . Η αλυσίδα συνεχίζεται , και λέω εδώ Κηρύττεστε να μην μεταναστεύσετε , και οι άνθρωποι Arvqgua , μην τρομοκρατείτε από αυτούς , και εσείς, όταν η έκφραση της όρασης, όπως ήταν το κακό του βλέποντας να τον ρωτήσετε τι Κύριε όταν ο άνθρωπος βλέπει τι που μισεί τα πράγματα που ανέφερα στην αρχή του βιβλίου (5), αν και εφόσον έχουν κάτι δυσάρεστο για το όραμά του , που, ο αδελφός μου, να συνδεθεί με αυτόν και τρομοκρατούν , Ibn Hajar (438 \ 12 ) , όταν η σύγχρονη λόγια του ο Προφήτης ειρήνης σε αυτόν στον Αμπού Μπακρ : « Ήμουν μερικοί και μου έλειπε » (6) , ότι με αυτήν την έκφραση, ο κόσμος έχει το δικαίωμα να παραμείνει σιωπηλός σχετικά με την έκφραση του οράματος ή κάποιες από αυτές όταν η απόκρυψη είναι πιο πιθανή από τη μνήμη . Ο Θεός να σας ευλογεί με τις γνώσεις σας και στεκόμαστε και πάλι, όταν η Aisha όταν διέσχισε τη γυναίκα «s θάνατο του συζύγου της και αυτή γεννάει ένα αγόρι Βάτζρα από λέγοντας :~ Meh Ο Aisha, αν Abernhm για μια μουσουλμανική όραμα Vaabroha Αλί καλή, η Το όραμα θα είναι αυτό που διασχίζει τον ιδιοκτήτη του ~ , αναφέρει η ανακεφαλαίωση (7) Ο Ibn al- Arabi είπε στο σχολιασμό του για την hadits του Abdullah bin Abbas, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος που ο Αγγελιοφόρος του ειρήνη ήταν σε αυτόν, είπε : « Ενώ κοιμόμουν, είδα ότι έβαλε στα χέρια μου ο Swaran πήγε Vqtathma και Lthma, μου έδωσε την άδεια Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban βγαίνει . ~ Ο Ubaid Allah είπε : Ένας από αυτούς ήταν ο Al-Ansi, ο οποίος σκοτώθηκε από τον Fayrouz στην Υεμένη και ο άλλος ήταν ο Musaylimah . Αφήγηση Al-Bukhari (8). Ο Ibn al- Arabi είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ περίμεναν την αναπηρία, ο Musaylimah διέταξε τον Ansi. Το πρώτο όραμά τους θα κατευθυνόταν προς τους Lain και πληρώθηκε για άθικτο, το όραμα εάν διαγραφεί, και είναι πιθανό να εμπνευστεί, και το πρώτο ισχυρότερο (9) , και αυτό είναι δυνατό, όπως είπαμε αν η έκφραση έχει μια σωστή πτυχή, οπότε στρέφουμε προς αυτήν, και επομένως μπορεί να υπάρχει στο όραμα ενός από τους ερωτητές ή ερωτήσεις που δείχνουν ένα μάτι ή ένα άγγιγμα, οπότε είναι καλύτερα να μην το εκφράσετε και να είστε σε επιφυλακή απέναντι σε όσα δηλώνονται ότι θα αποτρέψει το κακό αυτών των οραμάτων και ο Θεός ξέρει καλύτερα, εκτός αν το έχετε υπογράψει, το θέμα είναι διαφορετικό, Vijbrh να είστε υπομονετικοί εδώ και το όφελος μπορεί να είναι ένα όραμα που προειδοποιεί την πραγματικότητα του Bshiy για το ευρύ κοινό καθώς καταπνίγει τους επιστήμονες ότι η αρσενική υπεροχή του απορρήτου (10). ________________ (1 ) Ο Μπαχάρι διηγήθηκε από τον Abu Hurayrah και τονισμούς : ~ Αυτό που ο Αλλάχ αποκάλυψε ότι η ασθένεια έστειλε μόνο μια θεραπεία ~ Βλέπε : Fath al – Bari (134 \ 1 0 ) – op -. (2 ) Δείτε τη συζήτηση στο Sunan Ibn Majah, το βιβλίο ιατρικής από την πόρτα Astrqy του ματιού . (3 ) Αφηγημένος από τον Al – Bukhari από τον Aisha, μπορεί να ειπωθεί ο Αλλάχ : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν πήγε για ύπνο στις παλάμες του, το όσπριο είναι ένας Θεός και ο Πάλμαζτνιν όλοι , και μετά σκουπίστε το πρόσωπό της και χτύπησε τα χέρια του από το σώμα . Η Aisha είπε : Όταν διαμαρτυρήθηκε μου έλεγε ότι το κάνω με ~ . Κατάκτηση (10 /209 ) – op .. (4 ) Βλέπε : Zad αλ-Ma’ad Ιμπν Jawziyyah (168 \ 4 ) για την αναγνώριση του Προφήτη«s μεταχείριση στην λεπτομέρεια , και να αναγνωρίσει την προφητική Altaomat ότι αν θέλει ο Θεός, μολύβδου εξαιρετικά αποτελέσματα ως Ιμπν είπε αξίες ( και να προσπαθήσουμε αυτές τις κλήσεις Alaoz το ποσό των παροχών τους και τη σοβαρότητα της ανάγκης γνωστό ότι το πράγμα που εμποδίζει την άφιξη του αντίκτυπου των Ain και αμοιβής μετά την άφιξή του, σύμφωνα με την πίστη της δύναμης της Qailha και την δύναμη της τον εαυτό της και της ετοιμότητας και τη δύναμη η σταθερότητα της καρδιάς του και των καθηκόντων που του ανατίθενται είναι τα όπλα και τα όπλα Darabh ) α . της . προηγούμενη αναφορά του . (5 ) βλέπε σελ. 24 et seq . (6 ) παρέχει του σχόλια, βλέπε σελ. 37. (7 ) παρέχει του σχόλια, βλέπε σελ. 39 . (8 ) συμφώνησαν, με αφηγητή τον Bukhari στο βιβλίο της έκφρασης, αν η πόρτα πέταξε πράγμα σε ένα όνειρο ( 12/42 0 ) – op – , και μουσουλμάνος στο βιβλίο της Αποκάλυψης ( 15/34 ) – Αναφορά πρώην -. (9 ) βλ. Ibn Hajar – κατάκτηση – η προηγούμενη αναφορά ( 12/421 ). (10) Προσαρμοσμένο : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** παραθέτοντας τον Dr. Fahad Al – Osaimi…

…Μια κηδεία Εάν δείτε μια κηδεία, τότε αυτό σημαίνει έναν δυστυχισμένο γάμο και έναν απογοητευμένο απόγονο . Εάν ονειρευτήκατε την κηδεία ενός ξένου, αυτό σημαίνει απρόσμενα προβλήματα . Εάν δείτε την κηδεία του μωρού σας, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει υγεία για την οικογένειά σας, αλλά μπορεί να ακολουθήσουν μεγάλες απογοητεύσεις από μια οικεία πηγή . Εάν παρευρεθείτε σε μια κηδεία με μαύρο χρώμα, αυτό προνοεί μια πρώιμη χήρα . Αν ονειρευτήκατε μια κηδεία για έναν από τους συγγενείς σας, τότε αυτό σημαίνει προβλήματα νευρικότητας και οικογενειακές ανησυχίες . Εάν ονειρεύεστε ότι θα παρευρεθείτε σε μια κηδεία, αυτό σημαίνει ότι θα θυσιάσετε σημαντικές ανησυχίες για χάρη των ερωτικών απολαύσεων . Εάν μια γυναίκα δει την αγαπημένη της σε μια κηδεία, αυτό σημαίνει ότι θα ακούσει τα κουτσομπολιά του Σατανά και θα διακινδυνεύσει την τιμή της για χάρη της καρδιάς της ….

…Εάν ονειρεύεστε τον καπνό, τότε αυτό σημαίνει ότι θα πετύχετε σε έργα και δράσεις που εκτελείτε . Στο επίπεδο της καρδιάς, η δραστηριότητά σας θα είναι αδύναμη και η πρόοδός σας θα είναι περιορισμένη . Εάν χρησιμοποιήσατε καπνό σε ένα όνειρο, αυτό υποδηλώνει μια προειδοποίηση από εχθρούς και απόβλητα . Εάν δείτε τον καπνό να καλλιεργείται στον αγρό, αυτό σημαίνει επιτυχία στην επιχείρησή σας και στο εμπόριό σας . Το να βλέπεις ξηρά φύλλα καπνού δείχνει μια καλή εποχή για τους αγρότες και τα κέρδη και τα οφέλη για τους εμπόρους . Εάν καπνίζετε καπνό, αυτό σημαίνει ότι οι φίλοι σας είναι ευγενικοί και ευγενικοί ….

…Δεινόσαυρος : δείξτε έναν άσχημο εχθρό του σχήματος και ότι αυτός ο εχθρός δεν έχει τίποτα να χάσει ο Φράιτ υποδεικνύει ότι ο εχθρός έχει απελπιστεί από τους τρόπους του εχθρικούς – στην εξαφάνιση αυτού του ζώου – και δείξτε ψεύτικες υποσχέσεις ορισμένων εταιρειών ή ιδρυμάτων στο γεγονός ότι το όχημα της λέξης ( δεινόσαυρος ) Ο κόσμος είναι το αποτέλεσμα της καρδιάς μιας θρησκείας ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Αυξήστε το φως της καρδιάς και τη δύναμη της θρησκείας, και αποκτήστε ό, τι επιθυμείτε». Και όποιος βλέπει ότι έχει ανάψει ένα έντονο φως, θα επωφεληθεί από τη γνώση ….

…Το σκοτάδι είναι σε ένα όνειρο μια ψευδαίσθηση και σύγχυση, οπότε όποιος βγαίνει από το σκοτάδι στο φως, τότε θα πει σαλάμ αν είναι άπιστος, ή θα μετανοήσει αν είναι αμαρτωλός, και αν είναι φυλακισμένος θα σωθεί . Και το σκοτάδι δείχνει αδικία, οπότε όποιος μπαίνει στο σκοτάδι είναι άδικος, και όποιος βλέπει το σκοτάδι είναι αδικία, και το όραμα του σκοταδιού είναι ενδεικτικό του σκοταδιού της καρδιάς και της όρασης, και μπορεί να υποδηλώνει την κυριαρχία του μαύρου ή την αγάπη του σκοτάδι ή Σουδάν και η προτίμησή τους για τους άλλους ….

…Πτυχές που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την έκφραση οραμάτων : Το ακόλουθο σχέδιο απεικονίζει με απλό τρόπο τις πτυχές της έκφρασης του οράματος : την πλευρά του Κορανίου / την άποψη του Χαντίθ / την πλευρά της αραβικής γλώσσας / την πλευρά του συμβόλου κατά τη στιγμή της όρασης / το όραμα Τι είναι αυτό; Κατά την αφήγηση του οράματος σε αυτό, το άτομο που το εκφράζει εξετάζει διάφορες πτυχές που εξήγησα στο προηγούμενο σχέδιο και σημειώνει ότι τα άνω τμήματα σχετίζονται με την προφορά και οι ενότητες στο κάτω μέρος σχετίζονται με το πρόσωπο των λέξεων ή πρόσωπο του οράματος και ο χρόνος κατά τον οποίο το όραμα έγινε . Ας δώσουμε ένα παράδειγμα εδώ για όσα ανέφερε ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : Με την εξουσία του Αμπού Σάιντ αλ-Κουντρί, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : (( Ενώ Κοιμόμουν, είδα ανθρώπους να τους έδειχνε ένα μπλουζάκι, μερικά από τα οποία έφτασαν στα στήθη, και κάποια από αυτά έφτασαν στα στήθη κάτω από αυτό, και ο Umar bin al-Khattab περνούσε με ένα πουκάμισο πάνω του. Το έσυρε )) , είπαν : Τι δώσατε αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : (( Θρησκεία )) Fath Al-Bari 12/413 _ Al- Nawawi 15/159 Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού εδώ, πέρασε το πουκάμισο με θρησκεία, και του ζητήθηκε να πει : Γιατί ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να εκφράσουν το πουκάμισο εδώ με θρησκεία; Αν κοιτάξουμε το Κοράνι, έχουμε ακόμα αυτό το ερώτημα. Ο Παντοδύναμος είπε : {Και τα ρούχα της θεότητας, είναι καλύτερα. } [Al- A’raf : 26] Ως εκ τούτου, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, τον εξέφρασαν εδώ με τη θρησκεία, καθώς υπάρχει σχέση με την έννοια. Και μακριά από αυτήν όλα άσχημα . Ο Αγγελιοφόρος, λοιπόν, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, εδώ, εξετάζοντας τον με ένα όραμα, το ερμήνευσε από την ισχυρότερη πτυχή του, που είναι το Ιερό Κοράνι, και παραδείγματα αυτού είναι πολλά, όπως : έκφραση του πλοίου ως απελευθέρωση, ξύλο με υποκριτές, πέτρες με την σκληρότητα της καρδιάς, τρώγοντας τη σάρκα ενός άνδρα στην απουσία του, υπνηλία με ασφάλεια … και άλλα . Αναφέρει άλλα παραδείγματα της πιθανότητας αποκρυπτογράφησης των οραμάτων μέσω της καθαρισμένης Σουντάς, οπότε βλέποντας έναν φοίνικα να διασχίσει τον πιστό για να συγκρίνει τον Αγγελιοφόρο με έναν Μουσουλμάνο με έναν φοίνικα, και να μιλήσει για τον Ιμπάν Ομάρ, τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (( Ένα από τα δέντρα είναι ένα δέντρο του οποίου τα φύλλα δεν πέφτουν, και είναι η ομοιότητα ενός μουσουλμάνου, οπότε μιλήστε με. Τι είναι αυτό; Τότε οι άνθρωποι έπεσαν στο δέντρα της κοιλάδας, ο Αμπντουλάχ είπε : Έτσι έπεσε στο μυαλό μου ότι ήταν ο φοίνικας , και ήμουν ζωντανός . Τότε είπαν: «Πες μας τι είναι, Αγγελιοφόρος του Θεού » . Είπε : Είναι η ημερομηνία . [ Fath al-Bari 1/145] _ Και βλέποντας ένα μπουκάλι νερό να περνάει από τη γυναίκα στα λόγια του Αγγελιοφόρου, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όπως αποδεικνύεται στο al-Sahih (( Ευσπλαχνικός, O injesha με φιάλες )) [ Fath al-Μπάρι 10/538 ] , _ και βλέποντας ένα ένδυμα που διασχίζουν τη θρησκεία ως το Messenger, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί, είπε ότι παρέδωσε το ρούχο που είδε στον Ομάρ ενώ το έσυρε με θρησκεία . Έτσι από εδώ μπορώ να διευκρινίσω στον ευγενή αναγνώστη [τα στάδια της έκφρασης του οράματος ]. Στην ακόλουθη μορφή : το όραμα λαμβάνεται υπόψη και οι πτυχές του εξετάζονται ως εξής: Α – Σύμβολα και εκφράσεις του οράματος Έχουν σχέση με : το Ιερό Κοράνι – η Σουντά του Προφήτη – η αραβική γλώσσα και τα παράγωγά του, τότε β – Οραματιστής όσον αφορά : την κοινωνική του κατάσταση, το φύλο και τη λειτουργία του, και στη συνέχεια γ – την εποχή του οράματος / αν είναι σύγχρονο ή παλιό , καλοκαίρι ή χειμώνα . . . Και ένα άλλο παράδειγμα είναι αυτό που ο Μουσουλμάνος περιέγραψε στο Σαχχί του στο Βιβλίο της Αποκάλυψης : Με την εξουσία του Anas bin Malik, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : (( Είδα μια νύχτα ενώ ο κοιμισμένος το είδε σαν να ήμασταν στο σπίτι του Ουκμπά μπιν Ράφι, οπότε ήρθαμε στον Μπέταμπ Ιμπ Ταμπάμπ, και μετέφερα τον ανελκυστήρα σε αυτόν τον κόσμο και τις συνέπειες. Έχουμε στο μέλλον και ότι η θρησκεία μας ήταν καλό . ~ Παρατηρήστε ότι ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, εξέφρασε αυτό το όραμα, και το βρίσκετε ότι το εξέφρασε από τη γλωσσική πλευρά και τα παράγωγά του χωρίς να συνδέσει την έκφραση με την πτυχή του Κορανίου, και Για παράδειγμα, η Sunnah και αυτό παρατηρούμε μέσω του στοχασμού σας για την έκφραση . Ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι το πρώτο εμπόδιο για ένα όραμα : με ένα καλό αποτέλεσμα στην πραγματικότητα και αυτό είναι στο μέλλον, και πρώτος υψηλότερος στο όραμα : από ανύψωση και νίκη, και αυτό σε αυτόν τον κόσμο, και το πρώτο του al-Rutab από τον Ratab Ibn Tabab : με τη σταθερότητα της θρησκείας και την τελειότητα των αποφάσεών της. Γι ‘αυτό, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα, ο Άγιος Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, το εξέφρασε στη σταθερότητα και την τελειότητα της θρησκείας και στο τέλος των αποφάσεών της . Και πήρε και από τη λέξη καλή έννοια σταθερότητας . Και αν ρωτήσουμε για το λόγο για την έκφρασή του από τον Άγιο Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, από τη γλωσσική και ετυμολογική του πτυχή, τότε η απάντηση είναι : Επειδή είναι ισχυρότερος σε αυτό το όραμα από ότι σε άλλες πτυχές , και εκφραστής και εδώ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού από τη διορατικότητα και τη γνώση του, που είναι από τη γνώση του Θεού, οπότε δεν εκφέρει τις επιθυμίες που εξέφρασε από αυτήν την πλευρά . Επομένως, όταν τους λένε το όραμα, οι περαστικοί αναζητούν την ισχυρότερη πλευρά ή την καλή πλευρά του οράματος μέσω της οποίας λυμαίνονται αυτό το όραμα. Δεν είναι ξεκάθαρο για τον ευγενή αναγνώστη ότι η επιδίωξή τους για το όραμα είναι να γνωρίζει την έκφρασή του μέσα από το να κοιτάζει και να το συλλογίζεται ….

…Ασθένεια Το όραμά σας σε ένα όνειρο προβλέπει ότι θα προκύψουν προβλήματα και ότι τα μέλη της οικογένειάς σας θα αρρωσταίνουν . Εάν ονειρεύεστε ότι είστε άρρωστοι, αυτό σας προειδοποιεί να προσέχετε τον εαυτό σας . Εάν δείτε ένα μέλος της οικογένειάς σας ένα άρρωστο χλωμό, αυτό προβλέπει ότι ορισμένα ατυχήματα θα επαναληφθούν απρόβλεπτα στον σκληρό βράχο της καρδιάς σας . Συχνά βλέπετε αυτό το όνειρο ενώ είστε άρρωστοι . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται την ασθένειά της, αυτό προβλέπει ότι ένα αόρατο γεγονός θα την βυθίσει σε μια απόγνωση, προκαλώντας την να χάσει μια αναμενόμενη επίσκεψη ή διασκέδαση ….

…Το λάδι σε ένα όνειρο είναι επιτρεπόμενη διαβίωση και χρήμα, και μια θεραπεία για όσους το χρίσουν . Και όποιος βλέπει ότι πίνει λάδι, τότε δείχνει μαγεία ή ασθένεια . Και το ελαιόλαδο είναι μια επιστήμη, ευλογία, καθοδήγηση, φως και διατροφή . Ό, τι ήταν χωρίς ελιές, όπως ελαιοκράμβη και μπαστούνι, είναι χρήματα που υπόκεινται σε υποψίες . Ίσως το λάδι έδειχνε το φως των ματιών ή το φως της καρδιάς, και ίσως έδειχνε ένα κάταγμα . Εάν το καλό λάδι γίνει κακό, αυτό υποδηλώνει την παραβίαση της διαθήκης και αν το κακό λάδι γίνει καλό, αυτό δείχνει καλή μεταχείριση ….

…Όσο για τον καταπέλτη και τον πύραυλο, δηλώνουν συκοφαντία και ψεύτικα . Εάν το βλέπει σαν να τους ρίχνει σε ένα από τα προπύργια των απίστων που σκοπεύουν να το ανοίξουν, τότε ζητά από έναν λαό να κάνει καλά . Η πέτρα του καταπέλτη είναι ένας αγγελιοφόρος με σκληρότητα . Και όποιος είδε ότι πετούσε μια πέτρα από ψηλό μέρος, θα απέκτησε μια κατοχή και έναν γείτονα . Και οι βράχοι που βρίσκονται στο βουνό ή στον πυθμένα του είναι διαφορετικοί από τους άντρες των οποίων οι καρδιές είναι σκληρές στη θρησκεία . Αν είδε ότι σηκώνει μια πέτρα για να βιώσει δύναμη . Παλεύει έναν σκληρό ήρωα . Αν το σάλι του ήταν συχνά μαζί του, και αν δεν μπορούσε, τότε ηττήθηκε . Ένας άντρας είδε τον Αμπού Μπανάτ και ήταν ένα τηγάνι σαν να είχε εισέλθει ένας βράχος στο σπίτι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένα γενναίο αγόρι γεννιέται σε εσάς . Πρότεινε ότι ήταν ο σύζυγος της κόρης του, ένας διεφθαρμένος άνθρωπος . Ένας άντρας είδε σαν ένα βότσαλο να είχε πέσει στο αυτί του, οπότε το κούνησε με πανικό και βγήκε, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάθεται στους ανθρώπους της καινοτομίας και άκουσε μια σκληρή λέξη που ήρθε στο αυτί του . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει ένα άτομο με μια πέτρα με σφεντόνα, ο τοξότης καλεί στον στόχο σε ένα θέμα αλήθειας στην σκληρότητα της καρδιάς . Και ειπώθηκε ότι αυτός που το είδε ήταν σαν να του έριχναν πέτρες γυναίκες, ότι δούλεψαν με μαγεία ….

…Othman bin Affan, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, το όραμά του σε ένα όνειρο υποδηλώνει μια γιορτή της γνώσης και το ενδιαφέρον να τη συλλέξει, και να μειώσει την άποψη του Παντοδύναμου Θεού και των υπηρέτων του . Ίσως το όραμά του να υποδηλώνει ότι οι εχθροί επιτέθηκαν στον βλέποντα, τους απέκτησαν, και το μαρτύριο του και ίσως είχε τύχη, διαβίωση, θέση και εγγύτητα με τους πρεσβύτερους λόγω του μάγματος επειδή ήταν τα δύο φώτα και ο σύζυγος από τις δύο κόρες . Κατά την άποψη του Οθμάν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του ζωντανός, είναι θρησκευτικός και Μουτζαχίντ με τον εαυτό του και τα χρήματά του, και διατηρεί το Κοράνι και προειδοποιεί τους αντιπάλους του . Και όποιος τον βλέπει στο δρόμο προς τη γη, ή όποιος τον βλέπει στην πόλη του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, θα κερδίσει την ακεραιότητα της καρδιάς από την εξαπάτηση . Και αν τον δει να διαθέτει και να πουλά, τότε αυτός που ονειρεύεται είναι μαθητής αυτού του κόσμου και είναι διακοσμημένος με γνώση . Και όποιος βλέπει τον Οθμάν να σκοτώνεται σε ένα σπίτι, προσβάλλει την οικογένεια του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και η καρδιά του δεν στρέφεται προς αυτούς . Και όποιος το δει στην αγορά, θα γεμίσει με τους μάρτυρες και τους δίκαιους, και θα αποκτήσει γνώση . Και όποιος τον βλέπει περιορισμένο στο σπίτι του είναι μεγάλη καταπίεση . Και όποιος είδε ότι είχε μεταμορφωθεί στην εικόνα του ή φορούσε το φόρεμά του, και ήταν σουλτάνος, το κοπάδι του τον σκότωσε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σύντροφος του, συμμετείχε σε αυτόν ή ζούσε μαζί του, αφήστε τον να προετοιμαστεί για μια ατυχία που του έρχεται με σπαθί, φυλάκιση ή βασανισμό . Όποιος τον δει ζωντανό θα ζήσει με ντροπή και κύρος, και θα αυξήσει το φθόνο του ….

…Το διαυγές κίτρινο είναι σε όνειρο άντρες που διακοσμούν τα είδη των ανθρώπων και προσελκύουν τον εαυτό τους . Και ειπώθηκε : Είναι ένας δίκαιος άνθρωπος, και μπορεί να αναφέρεται στον Al-Malus . Το όραμα της εκκένωσης δείχνει τον κόσμο και τον ιεροκήρυκα που κηρύττει τη σκουριά της καρδιάς με το κήρυγμα του ….

…Όσο για το ρίγος, ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν ότι υποδηλώνει φόβο για τον Θεό Παντοδύναμο και την απαλότητα της καρδιάς, επειδή ο Παντοδύναμος είπε: «Ένα βιβλίο είναι παρόμοιο με το δεύτερο, τα δέρματα εκείνων που φοβούνται τον Κύριό τους τρέμουν από αυτό, τότε τα δέρματα και οι καρδιές τους μαλακώνουν στη μνήμη του Θεού που είναι η καθοδήγηση του Θεού. » Ίσως τα οράματά του έδειξε αυτό που μισεί να δει το ξύπνημα της ζωής ….

…Mahlaj το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την εντολή και την απαγόρευση, την εξάλειψη της αναγκαιότητας και τους δίκαιους απογόνους, και τα κερδοφόρα χρήματα . Και δείχνει τον γάμο με τους μόνους ανθρώπους και την εμφάνιση της αλήθειας από το ψέμα . Και ο Mahlaj και οι άντρες του είναι σύντροφοι, ένας από τους οποίους είναι υποκριτής και ο άλλος μιας σκληρής καρδιάς, και κάνουν διάκριση μεταξύ του σωστού και του λάθους ….

…Θρησκεία Εάν ονειρευτήκατε ότι συζητήσατε τη θρησκεία με μερικούς ανθρώπους και αισθανθήκατε θρησκευτικές τάσεις, τότε αυτό προβλέπει ότι θα εμπλακείτε σε ανοησίες που χαλάσουν την ήρεμη ζωή σας και οδηγούν στην απώλεια σας στις επιχειρήσεις και στο εμπόριο . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι πολύ θρησκευτικό, τότε θα κάνει το άτομο που την αγαπά να την αποξενώσει λόγω της αξίωσής της για αθωότητα και καλοσύνη . Εάν ονειρεύεται ότι δεν είναι θρησκευτική και όχι αμαρτωλή, τότε αυτό δείχνει ότι θα διακριθεί από την ειλικρίνεια, την καλοσύνη και το σεβασμό για τους άλλους, κάτι που θα την κάνει να κερδίσει τον σεβασμό των άλλων και την αγάπη του αντίθετου φύλου και τα κορίτσια της φύλο για αυτήν . Αλλά αν είναι λάθος κατά την άποψη της θρησκείας στο όνειρο, τότε αυτό σημαίνει ότι θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν ηθικοί νόμοι που πρέπει να γίνουν σεβαστοί, διαφορετικά θα χάσετε τον σεβασμό των ανθρώπων για αυτούς . Πρέπει να προσέξει τη συμπεριφορά της. Εάν ονειρεύεται ότι κλαίει και πενθεί για χρέος, αυτό σημαίνει ότι θα αποτύχει να εκπληρώσει τις επιθυμίες της καρδιάς . Εάν είναι τολμηρή, αλλά όχι λανθασμένη, τότε θα φέρει τα βάρη των ανησυχιών της και θα φέρει θάρρος και θα αντιμετωπίσει με θάρρος και σταθερά την ευθύνη και τη μομφή των ανθρώπων . Αν ονειρευτήκατε ότι μετανιώσατε, λυπηθήκατε και κατηγορήσατε τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια θρησκευτικού κηρύγματος, αυτό σημαίνει ότι θα αναγκαστείτε να θυσιάσετε τον εαυτό σας για να κάνετε κάποιον που αγαπάτε και εκτιμάτε . Εάν ονειρεύεστε ότι η θρησκεία έχει πέσει σε παρακμή και αδυναμία, τότε αυτό σημαίνει ότι θα ζήσετε τη ζωή σας σε λατρεία και αρμονία με τον Δημιουργό περισσότερο από πριν, και οι σκέψεις και οι διαθέσεις σας δεν θα είναι αμαρτωλές και λανθασμένες όπως πριν . Εάν ονειρεύεστε ότι ένας ιερέας σας είπε σε μια συνάντηση ότι έφυγε από τη δουλειά του, αυτό υποδηλώνει ότι θα νιώσετε σε γαλήνη και θα είστε συγκλονισμένοι με ένα κύμα ψυχολογικής άνεσης . Αλλά αν συναντήσετε έναν ιερέα σε μια κοινότητα και αρχίσει να σας κατηγορεί και να σας κατηγορεί, αυτό προβλέπει ότι οι επόμενες μέρες θα σας φέρουν θλιβερά και ανησυχητικά γεγονότα . Αυτά τα όνειρα μπορεί κυριολεκτικά να γίνουν πραγματικότητα στην πρακτική ζωή, και εδώ μπορεί να μην έχουν κανένα συμβολικό νόημα. Η θρησκεία ασχολείται με την προστασία των ανθρώπων από τις κακίες, οπότε όταν σκοπεύουν να αγνοήσουν τις διδασκαλίες του, αναμένεται να δουν έναν ιερέα ή μια εκκλησία στο όνειρό τους ως προάγγελο των κακών τους πράξεων . Εάν ζουν μια θεϊκή και δίκαιη ζωή σύμφωνα με τις διδασκαλίες της Εκκλησίας, σπάνια ονειρεύονται να δουν τον ιερέα, την εκκλησία ή το σπίτι λατρείας ….

…Όποιος βλέπει ότι ανέβηκε σε μια σκάλα από τούβλα και γύψο, τότε δείχνει τη φθορά της θρησκείας του και αν η σκάλα είναι φτιαγμένη από πέτρα, τότε δείχνει τη σκληρότητα της καρδιάς, και αν είναι από ξύλο, τότε δείχνει το αδυναμία της θρησκείας ….

…Το dirham δηλώνει σε ένα όνειρο το αγόρι που είναι έγκυος . Και ειπώθηκε : Δεν δείχνει μνήμη και τον έπαινο, και μπορεί να υποδεικνύει οδυνηρό χτύπημα . Και μερικοί από αυτούς βλέπουν ότι τα ντάραμ για εκείνον που τους χτύπησε σε ένα όνειρο θα είναι σαν τον αριθμό τους ενώ ξύπνησαν . Εάν τα dirhams είναι σε δέσμη ή σε μια τσάντα ή σακούλα, τότε θα καταθέσει ένα μυστικό που θα φυλάξει για τον ιδιοκτήτη του . Τα dirham δηλώνουν λέξεις, και αν είναι καλές, τότε είναι γνώση, καλές λέξεις και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής . Και ο αριθμός των dirham είναι ο αριθμός των ορθών πράξεων . Και τα ευρέα dirham δείχνουν έναν ευρύ κόσμο . Και όποιος βλέπει σφιχτά dirham στο πάνω μέρος του, είναι μια τέχνη που αποκτά . Και όποιος βλέπει ότι οφείλει σε ένα άτομο ένα dirham, τότε έχει ένα πιστοποιητικό αλήθειας γι ‘αυτόν, και αν του το δώσει με σπασμένο τρόπο, αποκλίνει από το πιστοποιητικό . Και όποιος είδε ότι έχασε ένα σωστό dirham, συμβούλεψε έναν ανίδεο και δεν το άκουσε γιατί έχασε τη σωστή ομιλία . Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Τα dirham που δεν είναι χαραγμένα σε αυτά δείχνουν ευσεβείς λέξεις . Και τα dirhams στα οποία οι εικόνες είναι ενδεικτικές αίρεσης για τον κομιστή και τον ιδιοκτήτη . Τα μειωμένα dirhams είναι μια διαφορά που δεν λήγει . Και το όραμα της λήψης dirham είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις . Και όποιος βλέπει ότι έχει δέκα dirham και γίνεται πέντε, τότε τα χρήματά του μειώνονται σε αυτό το σημείο, και αν τα dirham είναι πέντε, τότε γίνονται δέκα, τα χρήματά του αυξάνονται σε αυτό το βαθμό . Τα καθαρά dirhams είναι η αγνότητα της θρησκείας των οραματιστών και η καλή του μεταχείριση σε κάθε άτομο, και τα dirham που είναι διάσπαρτα σε ένα όνειρο είναι καλές λέξεις . Και όποιος είδε ένα dirham στο χέρι του και έγινε δεκάρα, έπεσε σε πτώχευση, και αν είχε μια δεκάρα στην κατοχή του, τότε έγινε ένα dirham που κέρδισε κέρδος, καλοσύνη και συμβουλές, και αν το dirham του επέστρεψε στο μισό, τότε χάνει τα μισά χρήματα στην κατοχή του, και επίσης ή επιστρέφει το ένα τέταρτο . Αν το dirham γίνει ένα dinar, τότε κερδίζει και αν το dirham γίνει ένα χρυσό, τότε θα φύγει . Και η ύπαρξη των κερμάτων και της ευχαρίστησης . Και το φανταχτερό dirham είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαλείμματα και ζει σε απαγορευμένα και διαπράττει μεγάλες αμαρτίες . Και ειπώθηκε : Σε όποιον δοθεί ντίραμ αλόγου θα κλαίει, και αν πληρώσει τα ντάραμ σε κάποιον, θα κλαίει γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει χάσει ένα dirham ή κλαπεί από αυτόν, τότε θα παραπονεθεί για τον γιο του, ή αυτό που δεν του αρέσει υποφέρει από αυτόν . Και όποιος είδε ότι τον απομακρύνθηκε από αυτόν ή από αυτόν σε έναν μη αναστρέψιμο τρόπο, το παιδί του πέθανε . Και όποιος έκλεψε ένα dirham και του έδινε ελεημοσύνη, θα διηγούσε αυτό που δεν μπορούσε να ακούσει . Μερικοί από αυτούς είπαν : Τα dirham στο όραμα είναι ένα σημάδι του κακού, και όλα αυτά είναι σφραγισμένα με μια ράγα, και ένα κακό dirham είναι κακά λόγια . Τα ντιρχάμ είναι αλοιφές που θεραπεύουν τις πληγές της καρδιάς και απομακρύνουν τη θλίψη και υποδηλώνουν επίσης ανησυχία . Εάν ήταν ψεύτικο, ήταν ενδεικτικό της εξαπάτησης στην ομιλία ή τη δράση, την υποκρισία και την υποκρισία στην εργασία . Ένα σαφές dirham είναι ένα κράτος, μια μπάλα, ή ένα χρηματικό ποσό, και δείχνει φυλάκιση και ξυλοδαρμούς, ή αγορά και πώληση, και είναι μια ασφάλεια από το φόβο, ή την αφθονία του προς το ζην . Εάν τα ντάραμ αναμιγνύονται με δηνάρια, αυτό δείχνει την απάντηση στην υποβολή, την εκπλήρωση των αναγκών και τη θεραπεία ασθενειών, και οι απατεώνες είναι κακές λέξεις, ή ένας υπηρέτης που δεν έχει κανένα καλό, και μπορεί να υποδεικνύει την εκπλήρωση των αναγκών σε βίαιο τρόπο ….

…Ο πόνος είναι σε ένα όνειρο μετάνοια από την ενοχή . Όποιος βλέπει έναν γομφίο από τους γομφίους του ή πόνο στα δόντια του, τότε ακούει ένα άσχημο από τον συγγενή του . Ο πόνος του λαιμού δείχνει ότι ο ιδιοκτήτης κακοποίησε τη σεξουαλική επαφή μέχρι να προκύψει από τα παράπονά του και ο πόνος στον αυχένα μπορεί να υποδηλώνει ότι πρόδωσε μια εμπιστοσύνη, αλλά δεν το έκανε, και του επιβλήθηκε τιμωρία . Και ο πόνος στον ώμο δείχνει μια ατυχία στο κέρδος και τη σκληρή δουλειά του . Ο κοιλιακός πόνος δείχνει ότι ξόδεψε τα χρήματά του στην αμαρτία ενώ λυπάται, και ειπώθηκε : ο πόνος στο στομάχι δείχνει την υγεία των συγγενών και των μελών του νοικοκυριού και ο πόνος του ομφαλού δείχνει ότι έρχεται να θεραπεύσει τη γυναίκα του . Ο πόνος της καρδιάς είναι απόδειξη του κακού κρεβατιού του σε θέματα θρησκείας . Ο πόνος στο συκώτι αποτελεί ένδειξη κακοποίησης του αγοριού . Ο πόνος της σπλήνας είναι απόδειξη μεγάλης διαφθοράς χρημάτων που υπήρχε σε αυτό και της οικογένειας και των παιδιών του . Και αν ο πόνος του έγινε τόσο σοβαρός που φοβόταν τον θάνατο, αυτό δείχνει την αποχώρηση της θρησκείας . Ο πνευμονικός πόνος είναι μια ένδειξη του πλησιάζοντος όρου και ο πόνος στην πλάτη υποδεικνύει το θάνατο του αδελφού και αν βλέπει στην πλάτη του μια κάμψη πόνου, τότε δείχνει έλλειψη και γήρανση . Και ο πόνος στους μηρούς δείχνει ότι είναι προσβλητικός για τη φυλή του . Ο πόνος ενός ανθρώπου υποδηλώνει το περπάτημα χωρίς να υπακούει στον Παντοδύναμο Θεό και ειπώθηκε : Ο πόνος ενός ανθρώπου υποδηλώνει αφθονία χρημάτων ….

…Οι σκάλες : Δείχνει τους λόγους για το υψηλό, την ανύψωση και την επιθυμία σε αυτόν τον κόσμο και το επόμενο, σύμφωνα με τον Maarrib λέγοντας : ο βαθμός τόσο-και-έτσι έχει αυξηθεί, και έτσι-και-έτσι είναι υψηλού βαθμού . Και αυτό δείχνει την υπαγόρευση και την πειθώ του Παντοδύναμου λέγοντας : ~Θα τους βγάλουμε από εκεί που δεν ξέρουν .~ Ίσως έδειξε τα στάδια του ταξιδιού και τα σπίτια των ταξιδιωτών ότι κατεβαίνουν στην κατάσταση της κατάστασης και στη σκηνή της σκηνής . Ίσως υποδεικνύεται από τις ημέρες της ζωής που οδηγούν στο στόχο του . Το γνωστό από αυτό δείχνει τον υπηρέτη του σπιτιού και τον υπηρέτη του ιδιοκτήτη του και του ζώου του, οπότε όποιος ανέβει μια άγνωστη σκάλα, θα εξετάσω το θέμα του, και αν φτάσει στο τέλος του και είναι άρρωστος, αυτός θα πεθάνω. Εάν εισέλθει σε ένα δωμάτιο πάνω από αυτό, η ψυχή του έχει φτάσει στον παράδεισο, και εάν φυλακιστεί χωρίς αυτό θα κρατηθεί από αυτό μετά το θάνατο. Ένα ταξίδι που βγήκε στο πρόσωπό του και έφτασε τα προς το ζην αν το ταξίδι του ήταν σε χρήματα, και αν ήταν για άλλο από αυτό, συνήγαγα αυτό που οδήγησε ή συνάντησε τη στιγμή της ανάληψής του, το οποίο δείχνει το καλό και το κακό και το εκπλήρωση και ανεπάρκεια αναγκών, όπως αν συναντούσε σαράντα άνδρες ή βρήκε δηνάρια σε αυτόν τον αριθμό, τότε αυτό είναι καλό νέο Ακριβώς σε τι βγήκε, και αν ο αριθμός ήταν τριάντα, δεν το έκανε αυτό, επειδή οι τριάντα ήταν σύντομοι , και το σαράντα ήταν πλήρες, ολοκληρώθηκε από τον Θεό Παντοδύναμο για τον Μωυσή με δυσκολίες, ακόμα κι αν βρήκε τρία και η αναχώρησή του ήταν σε μια υπόσχεση που του έγινε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε στα τρία : « Αυτή είναι μια υπόσχεση ότι δεν είναι ψεύτικο . ~ Ομοίως, εάν εξουσιοδοτούσε την εμφάνισή του και την αναχώρησή του για το Χατζ, το Χατζ του είχε ολοκληρωθεί γι ‘αυτόν, και αν δεν ήλπιζε για κάτι τέτοιο, και δεν το είδε ότι κατά τους μήνες του Χατζ, θα αποκτήσει εξουσία και ανύψωση, είτε μέσω μιας πολιτείας, ενός fatwa, ρητορικής, είτε της πρόσκλησης για προσευχή στο φάρο, ή ξεφεύγει από τα διάσημα θέματα υψηλού προφίλ . Όσο για να κατεβείτε τις σκάλες, αν ταξίδευε, προήλθε από ένα ταξίδι, και αν αναφερόταν ως ηγέτης, θα άφηνε την ηγεσία του . Και ήταν απομονωμένος από τη δουλειά του, και αν ήταν αναβάτης, περπατούσε με τα πόδια, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα, θα χαθεί, και αν ήταν ο ασθενής κοίταξε, και αν πήγαινε σε ένα πηγάδι- γνωστό μέρος, ή στην οικογένειά του και στο σπίτι του, ή σε πολλά άχυρα ή κριθάρι, ή σε τι αποδεικνύει το παγκόσμιο χρήμα και τις προσφορές του Ανάρρωσε από την ασθένειά της . Και αν η καταγωγή του ήταν από άγνωστο μέρος που δεν γνωρίζει, ή από έρημο, ή από νεκρούς ανθρώπους που γνώριζε από εκείνους που τον προηγήθηκαν, ή η πτώση του ήταν ρήξη, ή έπεσε από αυτό σε μια τρύπα ή πηγάδι ή θαμμένο, ή σε ένα λιοντάρι που το έφαγε, ή σε ένα πουλί που απήγαγε, ή σε ένα αγκυροβολημένο πλοίο που το έβγαλε Ή, σε μια συσσώρευση πάνω της, και τον περπατούσε, γιατί οι σκάλες είναι οι μέρες της ζωής του , και το μόνο που του έστειλε από αυτούς είναι ο θάνατός του όταν ολοκληρώθηκε και οι μέρες του έληξαν . Αν ήταν άγρυπνος από την ασθένεια, και ήταν τύραννος ή άπιστος, τότε κοίταξα τι του αποκαλύφθηκε, και αν υποδηλώνει καλοσύνη όπως το τζαμί, η γονιμότητα, το νηπιαγωγείο, η πλύση και τα παρόμοια, τότε είναι ασφαλές και μετανοεί, και κατεβαίνει από αυτό που είναι και το αφήνει και τον κόβει ακόμα κι αν η κατάβαση του είναι ενάντια σε αυτό που δείχνει μεγάλο μεγαλείο και μεγάλες αμαρτίες και δυσπιστία, όπως αλαζονεία και τρομακτική μεγάλη φωτιά, λιοντάρι, φίδια και μεγάλες παγίδες , γιατί προσελκύεται σε αυτόν και δεν λαμβάνεται ξαφνικά έως ότου αυτό που χαθεί σε αυτό του επιστραφεί, και τιμωρείται μαζί του και δεν μπορεί να φύγει από αυτό . Το κτίριο των σκαλοπατιών ανανεώθηκε, καθώς τα αποδεικτικά στοιχεία για την καλοσύνη αποδεικνύονται από τη διαφθορά του, αν ήταν από γάλα, ήταν καλό και αν ήταν από τούβλα, δεν του άρεσε . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Ο βαθμός είναι να κάνουμε καλές πράξεις, το πρώτο να είναι προσευχή, το δεύτερο να είναι νηστεία, το τρίτο να είναι το Zakat, το τέταρτο είναι φιλανθρωπία, το πέμπτο είναι Χατζ, το έκτο είναι τζιχάντ, και το έβδομο είναι το Κοράνι ένα . Και όλοι οι Μαρακί είναι καλές πράξεις, επειδή αυτός, ειρήνη και ευλογίες είναι σε αυτόν, είπε : Διαβάστε και μαλακώστε : Ανεβαίνοντας από αυτό αν είναι από πηλό ή γάλα, είναι καλό στη θρησκεία και το Ισλάμ, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό αν είναι από τούβλα, και αν βλέπει ότι είναι σε ένα δωμάτιο χωρίς μαργαρίνη και δεν υπάρχει ειρήνη σε αυτό, τότε είναι η τελειότητα της θρησκείας του και το ύψος τάξη του με τον Θεό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Εμείς σηκώστε βαθμούς από αυτό που θέλουμε . ~ Οι πήλινες γλάστρες είναι φτιαγμένες από πηλό . Ο κυβερνήτης έχει ανύψωση και υπερηφάνεια με το χρέος, και οι έμποροι συναλλάσσονται με τη θρησκεία, ακόμα κι αν είναι φτιαγμένοι από πέτρες, γιατί είναι η ανύψωση της σκληρότητας της καρδιάς . Και αν είναι από ξύλο, τότε είναι με υποκρισία και υποκρισία . Αν είναι από χρυσό, τότε αποκτά κατάσταση, γονιμότητα και καλοσύνη . Και αν ήταν από ασήμι, τότε θα έπαιρνε την υπηρέτρια μου με τον αριθμό κάθε μαργαρίνης, και αν ήταν μηδέν, τότε θα απέκτησε τα αγαθά αυτού του κόσμου . Όποιος ανέβει στη Μάρκα θα επωφεληθεί από μια κατανόηση και πνεύμα που θα την ανυψώσει . Και ο βαθμός λέγεται ότι ήταν ένας ασκητής που λάτρευε, και όποιος ήταν κοντά του θα έπαιρνε ανύψωση και ασκητισμό, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Ο Θεός ανυψώνει όσους από εσάς πιστεύουν και εκείνους που έχουν αποκτήσει γνώση βαθμούς ». Και κάθε βαθμός για τον κυβερνήτη είναι ένας χρόνος . Και η σκάλα του ξύλου : ένας λεπτός, υποκριτικός άνθρωπος, και ανεβαίνοντας σε αυτό είναι ένα κτίριο με πρόθεση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ή μια σκάλα στον ουρανό, και θα τους επικαλέσατε με ένα σημάδι .~ Λέγεται ότι η ανάβαση περιλαμβάνει τη βοήθεια ενός λαού με υποκρισία, και ειπώθηκε ότι είναι ένας ταξιδιωτικός οδηγός . Εάν ανεβαίνει σε αυτό για να ακούσει τα λόγια ενός ατόμου, τότε χτυπά την εξουσία όταν είπε : ~ Ή να έχει μια σκάλα στην οποία ακούνε, αφήστε τους ακροατές τους να έρχονται με μια σαφή εξουσία .~ Ένας άνδρας είπε στον Ibn Sirin : Είδα ότι ήμουν σε μια σκάλα, οπότε είπε : Είστε ένας άνθρωπος που ακούει ανθρώπους . Η ειρήνη στη γη είναι μια ασθένεια και η ανέγερσή της είναι υγεία . Taq : Η ευρεία ένδειξη της καλής συμπεριφοράς μιας γυναίκας, και η στενή ένδειξη των κακών συμπεριφορών της . Εάν ένας άντρας δει ότι κάθεται σε μια στενή μπάντα, τότε χωρίζει ανοιχτά τη γυναίκα του και αν η θέση του στο συγκρότημα είναι ευρύ, τότε η γυναίκα απελευθερώνεται κρυφά από τον σύζυγό της . Η ιδιότητα είναι πρόεδρος εγκεκριμένος από το νοικοκυριό ….

…Το Alotin είναι σε ένα όνειρο ο ερεθισμός ενός άνδρα επειδή είναι ένας ιδρώτας μεταξύ του χάλυβα και της καρδιάς ….

…Σφεντόνα Όποιος βλέπει ότι έριξε ένα άτομο με πέτρα με σφεντόνα, ο βλέποντας καλεί τον στόχο σε ένα ζήτημα αλήθειας στην σκληρότητα της καρδιάς . Και όποιος είδε ότι οι γυναίκες τον έριξαν, οι μάγοι θα τον κατηγορούσαν . Και η σφεντόνα μιλά σκληρά σωστά . Και ειπώθηκε : Αν η σφεντόνα δεν ρίξει, τότε δείχνει μετάνοια και παύση των αμαρτιών ….

…Al-Sarraj : Είναι ο διαχειριστής ενός σπιτιού, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει δανειστεί μια λάμπα θα αποκτήσει γνώση και κύρος . Ένιωσε ότι σβήνει μια λάμπα, ακυρώνεται ότι ένας άνθρωπος είναι στα δεξιά, αλλά δεν ακυρώνει, ο στίχος : ~ θέλουν να Atefaa το φως του Αλλάχ με τα στόματά τους, αλλά ο Αλλάχ θα ανάψει ~ , και είδε σαν να περπατάς κατά τη διάρκεια της ημέρας στα ΝΑ, θα είναι πολύ θρησκεία ευθεία, λέει : ~ Και θα σου φτιάξει ένα φως με το οποίο μπορείς να περπατήσεις .~ Εάν βλέπει σαν να περπατάει σε μια λάμπα τη νύχτα, τότε Θα πρέπει να εκτελέσει tahajjud εάν είναι μέλος της οικογένειάς του, διαφορετικά καθοδηγείται σε ένα θέμα στο οποίο θα μπερδευτεί, γιατί το σκοτάδι είναι σύγχυση και το φως είναι καθοδήγηση . Και ίσως είναι αμαρτωλός, θα το μετανοήσει, και αν βλέπει σαν μια λάμπα να ανθίζει από τα δάχτυλά του ή από κάποια από τα μέλη της, τότε μια ασαφής υπόθεση γίνεται σαφής σε αυτόν μέχρι να είναι σίγουρος γι ‘αυτό με σαφή στοιχεία , και αν βλέπει ότι έχει μια λάμπα, μέσα του υπάρχει μια δύναμη ή ένας μελετητής ή μια ευλογημένη παροχή, τότε αν βλέπει ότι έχει μια λάμπα, το φως του είναι ο Ήλιος, γιατί διατηρεί και ερμηνεύει το Κοράνι και τη λάμπα αυξάνει το φως της καρδιάς και τη δύναμη στη θρησκεία και επιτυγχάνει αυτό που είναι επιθυμητό . Λέγεται ότι ο Siraj ήταν ευσεβής λόγιος, νομικός ή γενναιόδωρος έμπορος δαπανών . Και όποιος βλέπει μια λάμπα στο σπίτι του, θα γεννηθεί ένα αγόρι, Μουμπάρακ . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια λάμπα στο χέρι του, ή ένα κερί, ή μια φωτιά, τότε σβήστε το, και αν είναι απομονωμένος σουλτάνος, ή χαμένος, έμπορος ή ιδιοκτήτης, τα χρήματά του έχουν φύγει, επειδή ο Θεός Ο Παντοδύναμος λέει : «Όπως η παραβολή αυτού που καίγεται από φωτιά, όταν ανάβει ό, τι είναι γύρω του, ο Θεός θα απομακρυνθεί από το φως τους και θα τους καταστρέψει» . Και η λάμπα του σπιτιού είναι για να παντρευτεί μια μόνη γυναίκα και για τον ασθενή μια απόδειξη ευεξίας . Εάν το καύσιμο δεν ανάβει . Δείχνει ζοφερότητα . Και η σέλα υποδηλώνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων ….

…Κλάμα : η ευχαρίστηση και ο αίσθημα παλμών της καρδιάς, αφήνοντας θέμα διαμάχης, ταξιδιού ή γάμου ….

…Και όποιος βλέπει ότι διαβάζει εφημερίδες από το πίσω μέρος της καρδιάς, δείχνει ότι ζει ανάμεσα σε ανθρώπους με υποκρισία ….

…Όλα όσα αποτελούσαν χρήματα και καλές αποσκευές είναι ενδεικτικά της καρδιάς . Και το καθένα είναι αναμεμιγμένο και μερικά από αυτά περιλαμβάνονται σε κάποια, οπότε υποδηλώνει συμμετοχή, γάμο και βοήθεια ….

…Al-Sadr και η επέκτασή του : Τον καθοδηγεί στη γνώση, τα όνειρα και τη δικαιοσύνη της κατάστασης . Το πλάτος και το σφίξιμο της καρδιάς και του στήθους είναι αντίθετο . Ίσως έδειξε το στήθος του στο στήθος, το κουτί και την τσάντα του, και όλα όσα θεωρεί τα καλύτερα από τα υπάρχοντά του και την ψυχή των χρημάτων του, επειδή η καρδιά είναι μέσα της, και η καρδιά είναι ο τόπος του μυστικού κάθε συμβολαίου , και ειπώθηκε ότι το σφίξιμο του θώρακα υποδηλώνει αθλιότητα και η ικανότητά του δείχνει γενναιοδωρία ….