…Ένα μέλος είναι μέλος ενός ατόμου σε ένα όνειρο, εκφράζεται από την οικογένεια, οπότε όποιος χωρίζει από την οικογένειά του αφήνει την οικογένειά του ή τα μποϊκοτάρει, και τα μέλη είναι τα παιδιά του, και όποιος κόβει τα άκρα του, ταξιδεύει ή είναι μακριά από την οικογένεια, τα παιδιά ή τη φυλή του ….

Όσο για τον σκύλο, είναι ένας αδύναμος και άσχημος εχθρός, και όποιος βλέπει ότι ένας σκύλος γαβγίζει, ακούει από ένα μικρό άτομο αυτό που μισεί από την αγάπη, και όποιος βλέπει ότι ένας σκύλος σκίζει τα ρούχα του, τότε δακρύζει την εμφάνισή του ή πνίγει τα χρήματά του ή παίρνει κάτι μισητό ανάλογα με το μέγεθος του τεμαχισμού και όποιος δει ότι ένας σκύλος το έφαγε ή το δαγκώνει, θα πάρει από αυτά τα παραπάνω λόγια, και αν δει ότι σκοτώνει ένα σκυλί, τότε κερδίζει μετά από αυτόν, και αν βλέπει ότι του αγόρασε ένα σκυλί ή του δώρισε, τότε κάποια από την οικογένειά του τον αντιφάσκει με κάποια από τα έξοδά του και μετά το επιστρέφει και όποιος βλέπει ένα σκύλο ή άλλο ζώο στο κρεβάτι του ή στο τραπέζι του ή ουρεί τα γόνατά του ή σε ένα μέρος που αρνείται, τότε ένας κακός άνθρωπος που έρχεται σε αντίθεση με την οικογένειά του, και όποιος βλέπει ένα σκυλί που δακρύζει μέρος του ή κάτι παρόμοιο, τότε είναι ένας ανήθικος άνθρωπος που κακοποιεί τον γιο, την κόρη ή το αγόρι του…

…Όσο για τα πρόβατα, όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα κριάρι, είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί έναν τεράστιο, απόρθητο άνθρωπο που είναι αγαπητός, και όποιος βλέπει ότι οδηγεί και το ξοδεύει όπως θέλει και ο κριός τον υπακούει, τότε αυτός κατακτά έναν τεράστιο άντρα και τον ξοδεύει πώς αγαπά, και αν ο κριός δεν τον υπακούει, τότε αυτός ο άνθρωπος δεν τον ακολουθεί και όποιος βλέπει ότι φέρει ένα κριάρι στην πλάτη του, μεταφέρει τις προμήθειες ενός μεγάλου άνδρα και όποιος βλέπει ότι πολεμά ένα κριάρι, τότε πολεμά έναν τεράστιο άνθρωπο, οπότε όποιος τους νικήσει είναι ο νικητής, και όποιος βλέπει ένα κριά που πεθαίνει ή σφαγιάζει και διαιρεί τη σάρκα του, τότε ένας μεγάλος πεθαίνει και διαιρεί τα χρήματά του, και όποιος δει ότι σκότωσε ένα κριάρι εκτός από το να το φάει ή να το σκοτώσει, τότε θα κερδίσει τον εχθρό του και όποιος βλέπει στο σπίτι του ένα σφαγμένο κριάρι, τότε είναι Μερικοί από την οικογένειά του πεθαίνουν, και όποιος βλέπει ότι τρώει κρέας κριού, τότε τρώει από τα χρήματα ενός μεγάλου άνδρα, και όποιος βλέπει ότι ψήνει ένα κριάρι, τότε αρρωσταίνει ή πάσχει η αγωνία, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει κριάρια λιγότερο από δέκα ή την βλέπει στα χρήματά του, τότε αν ακολουθεί κάτι ή υπάρχει μια γυναίκα μαζί του, τότε δεν κατοικεί σε αυτό το έργο Και αυτή η γυναίκα δεν μένει μαζί του μέχρι να πεθάνει ή να την αφήσει, εκτός από τον αριθμό των κριών που είδε, και αν αυξήθηκε και αυξηθεί σε δέκα, τότε ακολουθεί έναν λαό και χτυπά μια μεγάλη εξουσία. Και όποιος βλέπει ότι έχει φέρει τα κεφάλια των κριών, θα φέρει τα κεφάλια των εχθρών του, και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει μια προβατίνα, τότε θα χτυπήσει μια αξιοπρεπή γυναίκα της μοίρας που γονιμοποιείται. Γάλα με μια προβατίνα, θα πάρει επιτρεπόμενα χρήματα, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε μια προβατίνα, τότε γιεν Όπως μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι βόσκει ένα πρόβατο αρνιού, τότε ακολουθεί τους ανθρώπους, και αν δει ότι έχει χτυπήσει την κατοχή της, τότε θα υποστεί μεγάλη καταστροφή, και όποιος βλέπει ότι του έχει δώσει σουσάμι, τότε πληγώνει ένα ευλογημένο και έντιμο παιδί, και όποιος βλέπει ότι έσφαξε αρνί εκτός από κρέας, τότε πεθαίνει γι ‘αυτόν ή κάποια από την οικογένειά του και όποιος βλέπει Αν χτυπήσει μια κατσίκα, τον βασιλιά του ή το γόνατό του, τότε χτυπάει ένα υψηλό και μια κατάσταση με έναν μεγάλο άντρα, και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα άγνωστο κατσίκα, ή το σκότωσε ή έκανε κάτι με αυτό, ή ανήκει σε μια ομάδα από αυτό, τότε η πορεία ερμηνείας του κριού και της αίγας τρέχει την πορεία των προβάτων, εκτός από το ότι τα πρόβατα είναι πιο έντιμα από την κατσίκα και όποιος πιστεύει ότι έχει χτυπήσει ένα σοβαρό Χτυπά ένα αγόρι , και όποιος βλέπει ότι τρώει κρέας παππού, θα πάρει λίγα χρήματα από ένα αγόρι…

…Εάν βλέπει ότι έχει αυξηθεί ή μειωθεί στο adhaan ή έχει αλλάξει τη διατύπωση του, τότε καταπιέζει τους ανθρώπους στο βαθμό της προσθήκης ή της μείωσης . Και αν καλεί την πρόσκληση για προσευχή σε έναν δρόμο, εάν είναι ένας από τους ανθρώπους της καλοσύνης, τότε απολαμβάνει το καλό και απαγορεύει το κακό, και αν είναι μεταξύ των λαών της διαφθοράς τότε χτυπά, και όποιος βλέπει σαν να είναι καλώντας την κλήση σε έναν τοίχο, τότε καλεί έναν άνδρα να συμφιλιωθεί, και αν δώσει το κάλεσμα στην προσευχή πάνω από ένα σπίτι, τότε η οικογένειά του θα πεθάνει, και αν δώσει το κάλεσμα στην προσευχή πάνω από την Κακά, τότε εμφανίζεται μια καινοτομία, και η πρόσκληση για προσευχή στο εσωτερικό του Kaaba δεν είναι αξιέπαινη, και όποιος καλεί την πρόσκληση για προσευχή στην οροφή του γείτονά του προδίδει τον γείτονά του στην οικογένειά του . Και όποιος καλεί ανάμεσα σε έναν λαό που δεν τον απάντησε, γιατί ανάμεσα στους ανθρώπους υπάρχει σκοτάδι, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε αυτός που εξουσιοδοτεί ανάμεσά τους είναι ότι η κατάρα του Θεού είναι πάνω στους καταπιεστές »….

…70 – Ο Al-Mansur είδε στον ύπνο του και λέγεται, αλλά φώναξε με ένα τηλέφωνο λέγοντας : Όσο για τον Κύριο της σιωπής και της κίνησης, η μανία είναι πολύ πολυθεϊσμός για σένα, ψυχή. Εάν κάνεις λάθος, και αν οι ψυχές σου τα πάνε καλά, αυτό είναι για σένα. Η εξουσία του είναι με έναν συμμετέχοντα, το μεγαλείο του ουρανού και της γης, και η άγκυρα των βουνών, που είναι αφιερωμένη στην αστρονομία, είπε ο Al-Mansour : Αυτή είναι η ώρα για την παρουσία μου και το τέλος της ζωής μου . Είχε τη γνώμη πριν από την Qasra mole, το οποίο χτίστηκε και νάζι στην οποία είναι όνειρο φρίκη, είπε η πηγή : Αλίμονο Aarabie ~ Είδα ένα όνειρο ήμουν σοκαρισμένος , είδα μια λέγοντας στάση σε αυτό το παλάτι πόρτα, λέει : Εάν Ήμουν σε αυτό το παλάτι οικογένεια iPad και Oouhh του την οικογένεια και τα σπίτια του και έγινε αρχηγός του παλατιού μετά τη χαρά του νεογέννητου (3) Χτίζει τους στρατιώτες του πάνω του, οπότε δεν έμεινε στον τυφλοπόντικα εκτός από λιγότερο από ένα έτος μέχρι που αρρώστησε στο δρόμο για το Χατζ , και μπήκε στη Μέκκα με βαριά ταφή , και πέθανε το Σάββατο το βράδυ, και ειπώθηκε σε επτά ημέρες από τον Ντου Χατζίντζ , και το τελευταίο από αυτά που μίλησε ήταν ότι είπε : ο Θεός με ευλόγησε να σας γνωρίσουμε . ειπώθηκε : είπε, Κύριε, ότι Asatk σε πολλά πράγματα απλά Ataatk στην αγάπη με σας τα πράγματα βεβαίωση ότι ο Θεός, αλλά ο Θεός Σωτήρα . τότε πέθανε . η επιγραφή δαχτυλίδι . Θεού εμπιστοσύνης στην Abdullah και πίστεψε στο . για το θάνατό του από εξήντα – τριών ετών και ήταν μια χρονιά στην περίφημη , Είκοσι δύο εκ των οποίων είναι χρόνια δημιουργίας , και ο Μπαν αλ Μουαλά θάφτηκε στη Μέκκα ….

…Al-Bustan : αναφέρεται στη γυναίκα, γιατί ποτίζεται με νερό και μεταδίδει και γεννά . Και αν ο κήπος ήταν γυναίκα, τότε ήταν δέντρο του λαού της, της οικογένειάς της, του γιου της, και του πλούτου της, καθώς και των καρπών του, και ο άγνωστος κήπος μπορεί να αναφέρεται στο ευγενές Κοράνι, γιατί είναι σαν ο κήπος στα μάτια του θεατή και στα χέρια του αναγνώστη, γιατί αποκομίζει πάντα από τους καρπούς της σοφίας του, και παραμένει με την προέλευσή του, με την αναφορά των ανθρώπων σε αυτό. Είναι το αρχαίο και μοντέρνο δέντρο . Και τι περιέχει υποσχέσεις και προειδοποιήσεις ως γλυκόπικρα φρούτα . Ίσως ένας άγνωστος οπωρώνας έδειξε τον παράδεισο και την ευδαιμονία του, γιατί οι Άραβες το αποκαλούν παράδεισο . Ομοίως, ο Θεός Παντοδύναμος το κάλεσε λέγοντας : «Θα ήθελα ένας από εσάς να έχει έναν κήπο από φοίνικες και σταφύλια που ρέουν κάτω από τα ποτάμια. » Ίσως το περιβόλι που αναφέρεται στην αγορά και το σπίτι του γάμου, έτσι ώστε τα δέντρα του είναι τραπέζια, και τα φρούτα του είναι φαγητό, και ίσως αυτός δείχνει κάθε χώρα ή τα ζώα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και χρησιμοποιούνται σε αυτό. Όπως οι άλσος, τα χαν, τα περιστέρια, οι γομφίοι, τα Mamelukes, τα ζώα, τα ζώα και όλες οι άλλες καλλιέργειες, γιατί εάν το δέντρο οπωρώνων είναι σαν τον κόμπο για τον ιδιοκτήτη του, ή σαν την υπηρεσία και διάφορα ζώα για τους ιδιοκτήτες του . Και ο οπωρώνας μπορεί να αναφέρεται στην κατοικία του κόσμου, στον κυβερνήτη και στον κυβερνήτη, ο οποίος είναι αυτός που συλλέγει ανθρώπους και αποτελείται από όλες τις άλλες φυλές, οπότε όποιος βλέπει τον εαυτό του σε έναν κήπο θα κοιτάξει την κατάστασή του και θα αυξήσει ύπνος. Είναι άγνωστο και αν ήταν ένας μουτζαχίντ που πέτυχε μαρτύριο, ειδικά αν υπήρχε μια γυναίκα που τον κάλεσε, και έπινε γάλα από μέλι από τα ποτάμια του, και τα φρούτα του δεν ήταν παρόμοια με αυτά που γνώριζε, και αν κανένα από αυτά, και το όραμα δεν έδειχνε μαρτυρία, τότε κοίταξα την κατάστασή του. Είναι άγαμος ή που έχει συνάψει γάμο ή έχει συνάψει τη σύζυγό του και την απέκτησε, και την είδε με τον τρόπο που είχε δει στον κήπο του σε ένα όνειρο καλού ή κακού, ανάλογα με το χρόνο . Αν το όραμα ήταν στη μέση του χρόνου και κατά την πτώση των φύλλων από τα δέντρα και την απώλεια φρούτων, τότε αγνοούσε από αυτό αυτό που δεν του άρεσε, και είδε σε αυτό τι μισεί από την άποψη της φτώχειας, φροντίζοντας κατοχή ή ασθένεια του σώματος . Και αν αυτό ήταν κατά την έλευση του χρόνου και η ροή του νερού στα ραβδιά, ή η εμφάνιση φρούτων και η πρόληψή τους, τότε το θέμα είναι εναντίον του πρώτου, και εάν κάποιος που έχει μια γυναίκα βλέπει αυτό που επιθυμεί τα χρήματά της ή είναι Λαχταριστή για την ομορφιά της, το εξέτασε επίσης δύο φορές και από αυτό που φτιάχτηκε σε ένα όνειρο να λέει, να ποτίζει ή να τρώει φρούτα ή να συλλέγεται . Αν κάποιος βλέπει ότι έχει ανάγκη με την εξουσία ή διαμάχη με τον κυβερνήτη, τότε θα εκφράσω επίσης τις συνέπειες της εντολής του, την ακατάλληλη και στέρηση του χρόνου και του χρόνου του, και του τι κέρδισε σε ένα όνειρο από τους καρπούς του ότι δείξτε καλό ή κακό, σύμφωνα με αυτό που βλέπει στην ερμηνεία των φρούτων . Όσο για εκείνους που βλέπουν μια ομάδα ανθρώπων μαζί του που μοιράζονται μαζί του στην αγορά και τη βιομηχανία του, τότε ο κήπος είναι η αγορά των ανθρώπων, και επίσης υποδηλώνει την υποκρισία και την καταστροφή του σε χρόνο και δύο φορές . Ομοίως, εάν το μάτι του έπεσε κατά την είσοδό του σε αυτό στην είσοδο του μπάνιου, του ξενοδοχείου ή του φούρνου του, τότε η ένδειξη του οπωρώνα ανήκει σε αυτό το μέρος, οπότε αυτό που είδε σε αυτό του καλού ή του κακού επέστρεψε σε αυτόν , εκτός αν αυτός που το είδε σε αυτό ήταν υπάλληλος ή σκλάβος που ούρωνε σε αυτό ή ποτίστηκε από άλλους από τους οδηγούς του ή από πηγάδι άλλο από το πηγάδι του, γιατί είναι ένας άνθρωπος που τον προδίδει στην οικογένειά του ή αντιτίθεται τον στη γυναίκα του ή το ummah του, αν αυτός το κάνει στον κήπο, και τα ούρα του είναι αίμα, ή το ποτίζει από άλλη εκτός της θάλασσας, και σε επαφή με μια γυναίκα αν ο κήπος είναι άγνωστος, αλλιώς προέρχεται από τη σύζυγό του τι δεν είναι. Επιτρέπεται σε αυτόν εάν ο κήπος είναι ο κήπος του, όπως για να μπαίνει μαζί της αφού το έχει σπάσει, ή να την παντρευτεί στον πρωκτό ή κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσεως . Και ειπώθηκε ότι ο κήπος, ο αμπελώνας, ο κήπος είναι να ζητήσει συγχώρεση, και ο κήπος είναι ανδρική γυναίκα όσο και η ομορφιά της γενναιοδωρίας, η καλοσύνη, η δύναμη και τα φρούτα της, τα χρήματά της, τα πινέλα, τα κοσμήματα και ο χρυσός . Το δέντρο του, η πάχυνση του ποδιού του, η πάχυνση του, η διάρκεια ζωής του, η ικανότητά του στον κόσμο του, και αν δει έναν καρποφόρο αμπελώνα τότε είναι ένας ευρύς κόσμος, και όποιος βλέπει ότι ποτίζει τον οπωρώνα του, Η οικογένειά του θα έρθει, και όποιος μπαίνει σε έναν άγνωστο κήπο έχει διασκορπίσει τα φύλλα του, τους χτυπούν, και όποιος βλέπει τον οπωρώνα του είναι στεγνό, θα αποφύγει την Ετιέν είναι η σύζυγός του ….

…Ο Μάιουν επωφελείται – από αυτόν που έβγαλε το μάτι – αυτό που βλέπει από οράματα ή όνειρα, όταν ανακαλύπτει την αιτία ή το μάτι του, όταν αυτός – που τον προκάλεσε από το μάτι – ; Αυτό είναι ένα ζήτημα που μου θίγεται συνεχώς, και είναι από αυτό που συζήτησα στο πρόγραμμα των ονείρων στην οθόνη Mbc , και το επεισόδιο έλαβε μια καλή, και μεγάλη ανταπόκριση κάθε φορά, επαίνους προς τον Θεό, και τι τα μάτια βλέπω από την άποψή μου δεν είναι χωρίς δύο πτυχές : 1 / Το να βλέπεις το όραμα αφού επιμένει στον Θεό Με ικεσία, να θεραπεύσεις και να ανακάμψεις χωρίς να σκεφτόμαστε τα μάτια ή να τα υπερβάλλουμε, και χωρίς να υποψιάζομαι κανέναν . Εδώ και σε αυτήν την περίπτωση, τα οράματα μπορούν να ωφελήσουν τους ιδιοκτήτες τους, και ίσως στην έκφρασή τους έναν λόγο για τη διαφυγή του ιδιοκτήτη, ή την ένδειξή του για την αιτία της αιτίας του . 2 / Για να δείτε το όραμα. Αμφιβάλλει για ένα άτομο, οικογένεια ή φίλο, ή αμφιβάλλει για μια κατάσταση, όπως κάποιος που τον έχει έρθει μετά από ένα πάρτι ή μια εξέταση, οπότε αμφιβάλλει ποιος έχει παρακολουθήσει αυτές τις εκδηλώσεις, για παράδειγμα, και αυτό το άτομο αρχίζει να δουλεύει το μυαλό του , και οι σκέψεις και οι ψίθυροι αρχίζουν να παίζουν μαζί του δεξιά και αριστερά, και δεν είναι κρυμμένο ότι αυτό ήταν μια από τις ενέργειες του διαβόλου, τότε αυτό το άτομο μπορεί να καλέσει τον Κύριό του να του δείξει σε ένα όνειρο ένα όραμα που να δείχνει μάτι, και στη συνέχεια κοιμάται και ονειρεύεται έναν ή περισσότερους ανθρώπους, ή μια οικογένεια, και μπορεί να είναι συνάδελφος ή συγγενής, και μπορεί ακόμη και να είναι λάτρης των ανθρώπων που τον αγαπούν !!!! Τον συνδέει με την ατυχία του, γιατί λέω εδώ ότι αυτό είναι λάθος, και είναι μια από τις ενέργειες του διαβόλου και της ερωμένης του για τον άνθρωπο, για να τον κάνει σε μόνιμη θλίψη και έναν κύκλο από τον οποίο δεν μπορεί να βγει, και από εδώ ξεκινάει για μερικούς ανθρώπους ένα ατελείωτο ταξίδι με τους εκφραστές, μετά με τους αναγνώστες, έπειτα με τους γιατρούς …… κ.λπ., και αυτό το ταξίδι μπορεί να τελειώσει με ανάρρωση ή μπορεί να μην τελειώσει. Και είναι κυρίαρχος, και ο λόγος σε αυτήν την περίπτωση : Είναι αυτές οι αυταπάτες που προκύπτουν από το γεγονός ότι τα όνειρα μπορεί να υποδεικνύουν ποιος υπέφερε ή προκάλεσε το μάτι . Εδώ λέω μια αλήθεια, ώστε να μην καταλάβει από τα λόγια μου την απόλυτη γενίκευση : ότι η αναγνώριση του ματιού μέσω των ονείρων του ματιού είναι δυνατή, και υπάρχουν πολλοί που επωφελήθηκαν από αυτήν τη μέθοδο, αλλά όχι με τον τρόπο που υπάρχει σήμερα, και στην οποία ο θεραπευτής ζητάει το βοήθημα να του πει μετά την ανάγνωση, ή τη συνεδρία θεραπείας, Όποιος βλέπει στον ύπνο και ισχυρίζεται ότι είναι ο «Ain, και αυτό που είδε ο Ma’un σε μια τόσο λανθασμένη κατάσταση είναι άκυρο, και αυτό που βασίζεται στο ψεύτικο δεν είναι έγκυρο …. Εάν αυτός ο ασθενής διεγείρεται και τον ρώτησε αφού τον διάβασε να κοιμηθεί, και τότε θα δει το μάτι του στον ύπνο του Είναι σαν ένα σωλήνα που είναι το προϊόν της σκέψης για κάτι , ανησυχίες ή έργα, και αν ο ιδιοκτήτης του κοιμηθεί, το βλέπει στον ύπνο του, και αυτό δεν έχει καμία έκφραση και καμία προσοχή σε αυτό, και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Εάν ένα άτομο μιλάει σε ένα όνειρο σε διάφορες γλώσσες, δηλώνει ότι έχει μεγάλη κατοχή της ιστορίας του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Ομοίως, τα λόγια των πουλιών στον αναζητητή, τα οποία προέρχονται από την επίτευξη ενός μεγάλου βασιλιά, και εν γνώσει και με ακρίβεια . Και τα λόγια του πουλιού είναι όλα καλά και καλά, και όποιος βλέπει ότι το πουλί μίλησε, η κατάστασή του θα αυξηθεί, και όποιος δει ότι το φίδι μίλησε τον λόγο του με απαλά λόγια, θα είναι ευχαριστημένος και καλός από έναν εχθρό . Και όποιος βλέπει ότι ένα ζώο είναι ο λόγος του, τότε θα πεθάνει, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και όταν οι λέξεις πέσουν πάνω τους, θα τους βγάλουμε από τη γη για να τους μιλήσουμε ). Και όποιος βλέπει ότι έχει μιλήσει το κεφάλι ή η μύτη του, αυτό που αποδίδεται σε αυτό το όργανο λείπει ή ένα σοβαρό πλήγμα σε αυτό, και ο λόγος του είναι ένα δέντρο που δείχνει ότι έχει αποκτήσει κάτι για το οποίο αναρωτιούνται οι άνθρωποι . Και τα λόγια του παιδιού ό, τι είπε σε ένα όνειρο είναι αλήθεια . Ίσως η ακρόαση των λέξεων του παιδιού έδειχνε να πέφτει στο απαγορευμένο . Και τα λόγια άψυχων αντικειμένων, ειρήνης ή κηρύγματος . Και η ομιλία του ζώου μπορεί να ήταν βασανιστήρια και κατάρα . Και τα δέντρα είναι ψηλά . Τα λόγια των νεκρών είναι δίκη, και τα λόγια του λεία, η αγωνία από την οικογένεια και η αμαρτία . Και μιλώντας για τα πάντα, αν το Βιβλίο του Θεού ή η Σουντού του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να συμφωνήσουν ή να είναι λογικές, είναι αποδεκτές και υπόκεινται σε ερμηνεία, και είναι καλό για τον ιδιοκτήτη του και πρέπει να τηρείται , και αυτό που είναι αντίθετο με το Βιβλίο του Θεού ή τη Σουντού του Αγγελιοφόρου Του, ειρήνη σε αυτόν, απαγορεύεται και πρέπει να αποφεύγεται . Και αν του μιλήσει κάτι από τα μέλη του, είναι συμβουλή που πρέπει να γίνει αποδεκτή από την οικογένεια και τους συγγενείς του, επειδή είναι οι μάρτυρες την Ημέρα της Ανάστασης με τον Θεό Παντοδύναμο κατά της άρνησης της δράσης του μαζί τους . Τα λόγια του τείχους προειδοποιούν για το χωρισμό και την ανθρωπότητα με τα αποτελέσματα, επειδή ο πιστός αισθάνεται ανήσυχος γι ‘αυτούς ως κάποιος που μιλά και μιλάει γι’ αυτά . Τα λόγια των δέντρων είναι απόδειξη μιας διαμάχης . Τα λόγια του εχθρού σε ένα όνειρο υποδηλώνουν τη λήξη της περιόδου εγκατάλειψης, και η προηγούμενη προηγείται από λέξεις . Και τα λόγια του Θεού Παντοδύναμου στον υπηρέτη στον ύπνο του την Ημέρα της Ανάστασης, συγκεκριμένα, δείχνει την αύξηση της θέσης, την εγγύτητα με τους κυβερνήτες των υποθέσεων, τις ορθές πράξεις και την καλή συμπεριφορά, και δείχνει την προσοχή του βασιλιά στα υποκείμενα με χάρη και τιμή . Εάν ο παρατηρητής είναι ένας από τους ανθρώπους της αφαίρεσης, απογυμνώνεται από τον κόσμο και αγκαλιάζει το μέλλον ….

…Εάν ο φράκτης του οπωρώνα μετακινηθεί σε ένα όνειρο στο εσωτερικό του κήπου, αυτό υποδηλώνει διαφθορά θρησκείας, απώλεια του κόσμου, ακύρωση της μετάνοιας, υποταγή των ανίδεων, καθυστέρηση των μελετητών, αποστασία από τη θρησκεία ή άνοδο του κοινού και την κατάβαση του ιδιωτικού . Ο φράκτης δείχνει τη θρησκεία, και τα υπόλοιπα δέντρα είναι οι λειτουργίες της θρησκείας . Ίσως ο φράκτης να υποδεικνύει το φρούριο του βασιλιά . Ο οπωρώνας μπορεί να δηλώσει τον ιδιοκτήτη του και ο φράκτης μπορεί να είναι η οικογένεια και οι συγγενείς του . Και αν ο οπωρώνας δείχνει τον κόσμο, ο φράκτης είναι η οικογένεια και οι συγγενείς του . Ίσως ο φράκτης να δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και του έργου του, και τι τον προστατεύει από τα βασανιστήρια αυτού του κόσμου και του μέλλοντος ….

…Μαργαριτάρια : Τα μαργαριτάρια ρυθμίζονται στην ερμηνεία του Κορανίου και της γνώσης, οπότε όποιος βλέπει σαν να τρυπά ένα επίπεδο μαργαριτάρι, τότε ερμηνεύει σωστά το Κοράνι και όποιος το βλέπει σαν να πουλούσε ή κατάπιε μαργαριτάρια, αυτός ξεχνά το Κοράνι, και ειπώθηκε ότι όποιος το βλέπει σαν να πουλάει μαργαριτάρια, τότε ρίχνει μια σημαία και την απλώνει μεταξύ των ανθρώπων . Και η εισαγωγή μαργαριταριών στο στόμα δείχνει καλή θρησκεία. Εάν βλέπει σαν να διασκορπίζει μαργαριτάρια από αυτόν και οι άνθρωποι τα παίρνουν ενώ δεν τα παίρνει, τότε είναι ένας χρήσιμος κήρυκας του κηρύγματος . Το μαργαριτάρι λέγεται ότι είναι γυναίκα που παντρεύεται ή υπηρέτρια . Και ειπώθηκε ότι τα μαργαριτάρια γεννήθηκαν, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Δύο αγόρια θα τα περιβάλουν όταν τα βλέπετε και τα μετράτε ως μαργαριτάρια διάσπαρτα ». Η μεταφορά των μαργαριταριών δείχνει ένα παιδί που δεν ζει, και η εξαγωγή μαργαριταριών από τον βυθό ή από το ποτάμι είναι επιτρεπόμενα χρήματα από μερικούς βασιλιάδες . Πολλά μαργαριτάρια είναι επίσης κληρονομιά, και είναι για τον κυβερνήτη του κράτους, ο κόσμος έχει μια σημαία και ο έμπορος έχει κέρδος . Το μαργαριτάρι είναι η τελειότητα και η ομορφιά των πάντων . Και όποιος βλέπει σαν να τρυπά ένα μαργαριτάρι με ένα δέντρο, θα παντρευτεί μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη . Και όποιος καταπιεί μαργαριτάρια, κρύβει μαρτυρία μαζί του, και από μάσημα μαργαριτάρια, στηρίζει τους ανθρώπους, και όποιος το βλέπει σαν να κάνει εμετό, μασά και καταπιεί, υποφέρει από ανθρώπους και τα στηρίζει, και όποιος βλέπει μαργαριτάρια πολύ από αυτό που είναι μετριέται με άλματα και μεταφέρεται με σεβασμό σαν να το εξήγαγε από τη θάλασσα, τότε χτυπά επιτρεπόμενα χρήματα από τους θησαυρούς των βασιλιάδων. Σαν να μετράει μαργαριτάρια, λέγεται ότι θα υποφέρουν από δυσκολίες . Και όποιος το βλέπει σαν άνοιξε την πόρτα μιας ντουλάπας με ένα κλειδί και έβγαλε κοσμήματα από αυτό, τότε ρωτά έναν επιστήμονα για ζητήματα, επειδή ο κόσμος είναι θησαυρός και το κλειδί του είναι το ερώτημα, και ίσως αυτό το όραμα ήταν μια γυναίκα που θα μπορούσε να κατακτήσει και να γεννήσει τα παιδιά του Χασάν . Και όποιος βλέπει σαν να έριξε ένα μαργαριτάρι σε ένα ποτάμι ή ένα πηγάδι, θα κάνει χάρη στον λαό . Όποιος το βλέπει σαν να έχει διακρίνει ανάμεσα σε ένα μαργαριτάρι και το κέλυφος του, και παίρνει τη φλούδα και ρίχνει ό, τι είναι στη μέση του, τότε είναι ένας οδοκαθαριστής και ένα μεγάλο μαργαριτάρι είναι καλύτερο από ένα μικρό, και ίσως ένα μεγάλο το ένα δείχνει το μακρύ τείχος του Κορανίου . Και το μη διορθωμένο μαργαριτάρι δείχνει το αγόρι, και αν είναι γραμμένο τότε είναι γειτονιά, και ίσως το διάσπαρτο του δείχνει ότι συνιστάται να μιλήσει, και οι ποικιλίες μαργαριταριών, ουσιών και άλλων δείχνουν την αγάπη των επιθυμιών των γυναικών και των αγοριών . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα δύο άντρες να βάζουν μαργαριτάρια στο στόμα τους . Το ένα βγαίνει μικρότερο από αυτό που έβαλε και το άλλο βγαίνει μεγαλύτερο . Είπε : Όσο για αυτό που είδα να βγαίνει μικρό, το είδατε ενώ μιλούσα για αυτό που άκουσα και για όποιον το είδα να βγαίνει μεγάλο, το είδα για τον Χασάν αλ-Μπάσρι και τη λατρεία μιλώντας περισσότερο από ό, τι άκουσαν . Και μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα δύο μαργαριτάρια στις πέτρες μου, ένα από τα οποία είναι μεγαλύτερο από το άλλο, έτσι η αδερφή μου με ρώτησε ένα από αυτά, και της έδωσα τη νεότερη, οπότε της είπε: είναι μια γυναίκα που έχει μάθει δύο surah, μία εκ των οποίων είναι μεγαλύτερη από την άλλη, γι ‘αυτό δίδαξα τη μικρότερη αδερφή σου . Είπε : Έμαθα την αγελάδα και την οικογένεια Imran, όπως και η αδερφή μου η οικογένεια Imran . Ένας άντρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι έπινα μαργαριτάρια και μετά τα πετάω, οπότε είπε: Είσαι άντρας όποτε απομνημονεύεις το Κοράνι και το ξεχνάς, οπότε φοβάσαι τον Θεό . Ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Έβλεπα σαν να τρυπάω ένα μαργαριτάρι, οπότε είπε : Είναι η μητέρα σου; Είπε ναι, ήταν, και εξορίστηκε. Είπε : Έχετε μια υπηρέτρια που την αγόρασε από την αιχμαλωσία. Είπε ναι. Είπε : Φοβάστε τον Θεό, γιατί είναι η μητέρα σας . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα σαν να περπατούσα με μαργαριτάρια, οπότε είπε : Τα μαργαριτάρια είναι το Κοράνι και δεν πρέπει να βάζετε το Κοράνι κάτω από τα πόδια σας . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘ αυτόν, είπε : Είδα ότι το στόμα μου είναι γεμάτο μαργαριτάρια και συρατώ ότι δεν είναι αφηγημένο, είπε : Είσαι ένας άνθρωπος που βελτιώνει το Κοράνι και το διαβάζει, εσύ, είπε : επικυρώθηκε . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι υπήρχε ένα μαργαριτάρι σε ένα από τα αυτιά μου που έμοιαζε με σκουλαρίκι, οπότε είπε Φόβισε τον Θεό και μην τραγουδάς το Κοράνι . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι τα μαργαριτάρια ήταν διάσπαρτα από το στόμα μου, έτσι έκανε τους ανθρώπους να πάρουν από αυτό και δεν παίρνω τίποτα από αυτό. Είπε : Είστε αφηγητής που λέει τι δεν κάνετε ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στον Ουρανό, θα έχει χαρά, ευτυχία και καλά νέα από τον Θεό Παντοδύναμο, και ειπώθηκε ότι ο Παντοδύναμος είπε, ~ Εισαγάγετέ το με ειρήνη και ασφάλεια. ~…

Όποιος είδε ότι έφευγε από το σπίτι ενώ ήταν σιωπηλός και δεν μίλησε με κανέναν έδειξε το θάνατό του, και ειπώθηκε ότι η είσοδος στο σπίτι ήταν ασφαλής με οποιονδήποτε τρόπο, όπως παρουσιάστηκε στους αιτούντες γραπτώς στο dawr. Μερικοί ποιητές είπαν : Αυτό το σπίτι φωτίστηκε με χαρά … και ήταν χαρά για τους θεατές. … εισαγάγετέ το με ειρήνη, πιστεύουμε…

…Όποιος είδε ότι κάποιος τον υποτιμούσε, θα εμφανιζόταν . Όσο για τον έπαινο, έχει δύο πτυχές, αν προέρχεται από έναν φίλο, τότε αξίζει αξέχαστο, και ίσως καλό θα συμβεί από αυτόν, και αν προέρχεται από έναν εχθρό τότε είναι κοροϊδία του και η εχθρότητα μπορεί να αποδειχθεί στοργή ….

…Σκοτάδι Εάν ονειρευόσασταν σκοτάδι να κρέμεται πάνω σας σε ένα ταξίδι, αυτή είναι μια προειδοποίηση για ασθένεια σε αντάλλαγμα για οποιαδήποτε εργασία που κάνετε, εκτός εάν ο ήλιος λάμπει μέσα από το σκοτάδι πριν ολοκληρώσετε το ταξίδι, και τότε θα ξεπεράσετε τα λάθη . Εάν χάσετε έναν φίλο ή ένα παιδί στο σκοτάδι, αυτό προβλέπει πολλές συναισθηματικές εκρήξεις . Προσπαθήστε να παραμείνετε υπό έλεγχο αφού ονειρευτείτε το σκοτάδι, γιατί τα προβλήματα με την εργασία και την αγάπη θα σας ενοχλήσουν ….

…Dreams Crossing Το να το βλέπεις σε ένα όνειρο δείχνει σε όσους έχουν θλίψη τις χαρές τους και σε εκείνους με χαρά στη θλίψη τους . Και όποιος ήλπιζε για απουσία ειδήσεων, ένας αγγελιοφόρος ήρθε από αυτόν . Ίσως το όραμά του έδειχνε γνώση συμβόλων και αποκρυπτογραφημένων προβλημάτων, και γνώση νομικών θεμάτων, και ίσως έδειξε έναν μέντορα στον συμπονετικό φίλο του, και ίσως έδειξε αυτόν που δεν κρύβει ένα μυστικό . Και η διασταύρωση δείχνει τον κυβερνήτη, τον δικαστή και τον γιατρό, και ίσως έδειξε το τζαμί και τον αναγνώστη του Κορανίου επειδή είναι ιεροκήρυκας και προειδοποίηση, και ίσως έδειξε το βάρος και όλους όσους αντιμετωπίζουν την κλίμακα, όπως ως ιδιοκτήτης του διαμετρήματος, του ταμείου, των ανηλίκων, του πλυντηρίου και του κουρέα, και μπορεί να αναφέρεται στον αναγνώστη των βιβλίων επιστολών. Επιτεύχθηκε η γραφή . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Η διέλευση είναι ένας άνθρωπος που ζητά από τους ανθρώπους να σκοντάψουν ….

…Φωνή Εάν ακούτε φωνές σε ένα όνειρο, τότε τα πράγματα θα γίνουν υπέρ σας και θα περάσετε μια ανέμελη ζωή εάν οι φωνές είναι ήρεμες και τρυφερές . Όσο για τις δυνατές θυμωμένες φωνές, σημαίνει θλίψη, ανησυχία και δυσκολία . Το να κλαίει σε ένα όνειρο σημαίνει ότι ο ξαφνικός θυμός θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά σε έναν φίλο . Εάν ακούσετε τη φωνή του Θεού, θα προσπαθήσετε σκληρά να ζήσετε μια αξιοπρεπή και αξιοπρεπή ζωή μακριά από τον εγωισμό και θα κερδίσετε τον σεβασμό των λογικών ανθρώπων . Εάν μια μητέρα ακούσει τη φωνή του γιου της, αυτό σημαίνει ότι πλησιάζει η δυστυχία, η θλίψη και οι αμφιβολίες . Εάν ακούσετε μια προειδοποιητική φωνή να σας φωνάζει, αυτό προβλέπει ατυχία και δυσκολίες για εσάς ή κάποιον που είναι κοντά σας . Εάν μπορείτε να διακρίνετε τον ήχο, τότε αυτό υποδηλώνει ένα οδυνηρό ατύχημα ή ασθένεια λόγω θανάτου ή απώλειας ….

…Χλευάσουμε το πουλί Το να βλέπεις ή να ακούς αυτό το πουλί σε ένα όνειρο σημαίνει ότι καλείς να περάσεις ποιοτικό χρόνο με φίλους και οι υποθέσεις σου θα προχωρήσουν . Εάν μια γυναίκα βλέπει αυτό το πουλί νεκρό σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει τη διαμάχη της με έναν φίλο ή έναν εραστή ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι αγνοείτε ή υποτιμάτε οποιοδήποτε άτομο ή φίλο, αυτό σημαίνει ότι επιδιώκετε μάταια να επιτύχετε την ευτυχία λόγω της ασυναγώνιστης και τραχιάς φύσης σας . Και αν ονειρευόσασταν ότι κάποιος υποτιμούσε την ερμηνεία σας, θα μετανιώσετε για την άθλια κατάστασή σας ….

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα πουκάμισο από τα δίκαια πουκάμισά του, αν γνώριζε τον ιδιοκτήτη του, τον ακολουθούσε και ντυμένος με τον δικό του τρόπο, και αν δεν γνώριζε έναν συγκεκριμένο φίλο του, τότε θα ζητούσε ασκητισμό και λατρεία ….

…Απελπισία Εάν αισθάνεστε απόγνωση στο όνειρό σας, αυτό σημαίνει ότι θα βρείτε πολλούς άδικους πόνους στον τομέα της εργασίας . Εάν βλέπετε άλλους σε κατάσταση απελπισίας, τότε αυτό προβλέπει ατυχία και άθλια κατάσταση για έναν συγγενή ή έναν φίλο ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοβάται μια ασπίδα, τότε είναι ένας παράδεισος για αυτό που φοβάται και προειδοποιεί, και όποιος βλέπει ότι έχει μια ασπίδα που κανένας άλλος δεν έχει μαζί του ενώ κλίνει πάνω της, τότε στηρίζεται σε έναν προστατευτικό φίλο . ~…

…Qashab Εάν ονειρεύεστε ότι πάσχετε από άχυρο, αυτό σημαίνει ότι θα οδηγηθείτε σε κακή συμπεριφορά λόγω υπερβολικής ανησυχίας από έναν φίλο ή έναν σύντροφο . Αυτό το όνειρο προβλέπει επίσης για την ασθένειά σας προσωπικά ή για ατύχημα . Al- Qashab : τραχύτητα και πόνος στα χείλη, τα χέρια ή τα πόδια που προκαλούνται από το κρύο ….

…Κακό, το όραμά σας για ένα κακό ζώο δείχνει ότι σας ενδιαφέρει να φέρετε την ευτυχία σε έναν φίλο και ότι δεν είστε διατεθειμένοι να αντιμετωπίσετε γεγονότα και προσδοκίες στο επίπεδο της εργασίας ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το παντελόνι είναι μια άθλια γυναίκα ή μια ξένη σκλάβος, οπότε όποιος βλέπει ότι βρίσκει παντελόνι χωρίς φίλο, παντρεύεται μια γυναίκα που δεν έχει κηδεμόνα και το νέο από αυτόν υποδηλώνει την παρθένα, και τον απομάκρυνε από μια αμαρτία που διέπραξε και την αναχώρησή του από τους λαούς της δικαιοσύνης και της θρησκείας στη διαφθορά, και το φοράει αν οδηγεί σε κάτι από αυτό Υποδηλώνει καλοσύνη και η διάθεσή του είναι για χάρη μια νόμιμη πράξη που δεν έχει κακό ….

…Και όποιος βλέπει ότι οι εγκληματίες εργάζονται στο σπίτι του ή σε ένα μέρος στο οποίο είναι, αμφισβητεί τη συγγένεια του ή εγκαταλείπει τον φίλο του ή κάτι παρόμοιο ….