…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….

…Και το κεφάλι είναι σε δόρυ ή σε ξύλο υψηλού επιπέδου αρχηγού, και όποιος το βλέπει σαν ένα από τα κεφάλια των ανθρώπων είναι σε ένα δοχείο με αίμα πάνω του, τότε είναι ένας αρχηγός που του βρίσκεται . Και όποιος είδε ότι ο λαιμός του είχε χτυπηθεί και το κεφάλι του απομακρύνθηκε από αυτόν, εάν ήταν άρρωστος, θα θεραπευόταν, ή είχε χρεωθεί, ή είχε εξοφλήσει το χρέος του, ή εάν ήταν απαραίτητο το Χατζ . Και αν ήταν σε κίνδυνο ή πόλεμο, θα ανακουφίστηκε, και αν ήξερε ποιος τον είχε πληγώσει, αυτό θα συνέβαινε στα χέρια εκείνου που τον χτύπησε, και αν αυτός που τον χτύπησε ήταν ένα αγόρι που δεν ακόμα έφτασε στην εφηβεία, τότε αυτή ήταν η ανακούφιση και η ανακούφισή του από αυτό που βρισκόταν από αγωνία ή ασθένεια, που είναι ο θάνατός του σε αυτήν την περίπτωση . Ομοίως, εάν βλέπει ενώ είναι άρρωστος, η ασθένειά του έχει παραταθεί, οι αμαρτίες του έχουν πέσει από αυτόν ή είναι γνωστός για την καλοσύνη του, τότε θα συναντήσει τον Θεό στην καλύτερη του κατάσταση και θα τον απελευθερώσει . Το ίδιο ισχύει και για τη γυναίκα που έχει γεννήσει, και τον ασθενή ο οποίος έχει διακοπεί, ή όποιος είναι στη θάλασσα του εχθρού, και αυτό αποδεικνύεται από τη μαρτυρία . Εάν βλέπει το λαιμό να χτυπιέται από κάποιον που δεν έχει αγωνία ή οτιδήποτε από αυτό που περιγράψατε, τότε αυτό που είναι σε αυτόν ευδαιμονία κόβεται και διαχωρίζεται από αυτόν από τη διαίρεση του ηγέτη του και η εξουσία του είναι απομακρύνθηκε από αυτόν, και η κατάστασή του αλλάζει σε όλες τις υποθέσεις του ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος βλέπει ότι έβαλε το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και το βγάζει έξω και έχει φως, τότε θα αποκτήσει γνώση εάν είναι από την οικογένειά του, διαφορετικά είναι κέρδος, καλό και όφελος . Το έκανε απόν ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός χοίρου, τότε μπορεί να είναι η τάση του για δυσπιστία, ανθρώπους αμαρτίας ή απόρριψης ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στέμμα του πέφτει από το κεφάλι του ή αφαιρείται, τότε χωρίζει τη σύζυγό του και το στέμμα είναι σπασμένο, ο θάνατος της γυναίκας ή κάποιου από το σπίτι του ….

…Και όποιος το βλέπει σαν να πήρε το βιβλίο του με τον όρκο του, θα κερδίσει καλοσύνη και υπέροχο έπαινο και δόξα ….

…Και όποιος βλέπει ένα από τα σημάδια της Ανάστασης κάτι σαν να φυσάει σε εικόνες, την ανατολή από το ηλιοβασίλεμα και από ένα ζώο ή παρόμοια, τότε η ερμηνεία του είναι ένας πειρασμός στον οποίο ένας άνθρωπος θα χαθεί και άλλοι θα σωθούν, και ο αναζητητής πρέπει να μετανοήσει και ο αντίχριστος βγαίνει από έναν άνθρωπο αίρειας και αυταπάτης που εμφανίζεται στους ανθρώπους, και το χτύπημα στις εικόνες είναι μια πανούκλα ή η προειδοποίηση του σουλτάνου Σε μια ανάσταση ή κάτι άλλο, ή μια ανάσταση που βρίσκεται στη χώρα, ή ένα γενικό ταξίδι στο Χατζ και τη συγκέντρωση του Παντοδύναμου Θεού για τον διαχωρισμό του δικαστικού σώματος και τη δημιουργία του λαού για να δικαιολογήσουν τη δικαιοσύνη από τον Θεό Παντοδύναμο που θα είναι σε άτομα με έναν δίκαιο ιμάμη που έρχεται μπροστά τους ή μια υπέροχη μέρα που οι άνθρωποι βλέπουν και μαρτυρούν ….

…Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει ένα ρόδι ή έφαγε από αυτό, τότε θα θεωρείται σκλάβος, και αν υπηρετεί έναν βασιλιά τότε θα τον χτυπήσει με χρήματα, και αν είναι μεταξύ των κουτσομπολεών, αυτός τον χτύπησε και τον κακοποίησε ….

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του μετώπου του είναι κάτι που μισεί τον σπόρο του, τότε γίνεται οφειλέτης, και αν το χρώμα του αλλάξει μετά τη βλάστηση, θα πληρώσει αυτό το χρέος ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

…Εάν δει ότι το κεφάλι του είναι το κεφάλι ενός πουλιού, τα οράματά του δείχνουν ότι ταξιδεύει πολύ . Αν βλέπει το κεφάλι του λαδωμένο και άρωμα, τα οράματά του δείχνουν την καλοσύνη του παππού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το πλοίο δέχεται νερό δύσκολο, η ανησυχία στην οποία είναι δύσκολο να βγει ….

…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος ​​κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….

…Και αν βλέπει σε αυτό κάτι που τον κοσμεί ή τον ντροπιάζει, τότε αναφέρεται σε αυτό που αναφέρθηκε ….

…Ποια είναι η γνώμη που υιοθετεί ο συγγραφέας σχετικά με αυτόν που επικαλείται και μετά έχει όραμα; Λόγω του μεγάλου αριθμού των ερωτηθέντων σχετικά με αυτά τα θέματα , ειδικά των κοριτσιών που προσεγγίζονται από προτείνοντες , και ζητούν από τον Θεό για χάρη τους και ζητούν από τον Θεό να τους δείξει ένα όραμα που τους βοηθά να γνωρίζουν εάν αυτός ο αιτών είναι καλός για αυτούς και ορισμένα από αυτούς μπορεί να κάνει τα οράματα που δημιουργούνται υπό αυτές τις συνθήκες η βάση για την αντιμετώπιση ή την αποδοχή Αυτό μνηστήρας !!! Και για όσους εκπλήσσονται με τις γυναικείες ενέργειες, προσθέτω σε αυτό και λέω ότι υπάρχουν μερικοί πατέρες που τον πλησιάζουν και απευθύνονται στην κόρη του, και μου γράφει και μετά ρωτάει, μετά την Ιστικάρχα, για όνειρα που είδε, και αυτοί μπορεί να είναι οράματα, ενώ είναι μπερδεμένος μπροστά της. Ξοδεύει το κήρυγμα ή ανταποκρίνεται στον μνηστήρα; Έχω αρκετές παύσεις εδώ. Ελπίζω να το μελετήσω και να το σκεφτώ για όποιον εμπίπτει στην προηγούμενη περιγραφή : 1 / Όποιος την προτείνει να του ταιριάζει, πρέπει να ακολουθήσει το μονοπάτι της γνώσης, όχι να ονειρευτεί !! 2 / Σε εκείνον που της παρουσίασε, απευθυνθείτε στην ερώτηση σχετικά με τη θρησκεία, τον χαρακτήρα και την πίστη του, και αυτό συνήθως γίνεται από τον κηδεμόνα, από έναν πατέρα, έναν αδελφό ή παρόμοιο, και μετά την ερώτηση παίρνει το μονοπάτι του Istikharah και δεν υπάρχει αντίρρηση για την επανάληψή του, και μετά από αυτό κοιτάζει τη γνώμη του κοριτσιού, και μετά το νόμιμο όραμα αποφασίζεται και αποφασίζεται η παραγγελία της, και έτσι η απόφασή της είναι ενημερωμένη και σοφή, και όχι για όνειρα ή οράματα . 3 / Παρατήρησα πολλές γυναίκες που μου έγραψαν, ειδικά τις γυναίκες, ότι δέχτηκαν υπερβολικά εκείνες που την υπέβαλαν νωρίς, και επικαλούνται παράλογες διαφωνίες, όπως : μελέτη, νεαρή ηλικία, κάπως γηρατειά της αρραβωνιαστικιάς, έλλειψη οικονομικά, απασχόληση ή γενεαλογία, και μερικά Αυτά τα κορίτσια αρνούνται χωρίς λόγο, αλλά επειδή δεν βρήκε κανέναν να την συμβουλεύει ή να την παροτρύνει να δεχτεί, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε για την παρθένα : και αυτή τα αυτιά είναι η σιωπή της … ως απόδειξη της σεμνότητας, ή της αδυναμίας να δηλώσει την έγκρισή της, έτσι όσοι γύρω της πιστεύουν ότι απορρίπτει. Αυτό με καλεί να πω ότι ο κηδεμόνας έχει μεγάλο καθήκον να διαχειριστεί τον γάμο και να τον υπογράψει, ή να τον εμποδίσει – αν θέλετε . 4 / Ο κηδεμόνας μιας γυναίκας ή ενός κοριτσιού δεν πρέπει να περιλαμβάνει όνειρα ή οράματα στη λήψη αποφάσεών του, είτε με ή χωρίς συγκατάθεση, και τα περισσότερα από τα όνειρα που εμφανίζονται και δημιουργούνται σε τέτοιες περιστάσεις είναι σαν τις απογοητεύσεις που προέρχονται από τη συζήτηση της ψυχής . 5 / Τα κορίτσια δεν πρέπει να εγκαταλείψουν την πρώτη τους ηλικία και να γνωρίζουν ότι όσο πιο γρήγορα είναι η ηλικία του γάμου, τόσο καλύτερα για αυτούς και με αγάπη, συντροφικότητα, συμβιβασμό και κατανόηση με τον άντρα, μπορεί να συζητήσει οποιοδήποτε θέμα. Για να μελετήσει, να ολοκληρώσει τις σπουδές της ή να δουλέψει …. κ.λπ. 6 / Η εμπειρία έδειξε ότι μια γυναίκα προτιμά τον γάμο, ή την εγκυμοσύνη και την τεκνοποίηση, περισσότερο από τη μελέτη ή την εργασία, και ως εκ τούτου δεν βλέπω έναν λόγο για τον οποίο ένα κορίτσι θα να καθυστερήσει το γάμο της με το πρόσχημα να ολοκληρώσει τις σπουδές της, και τι κάνει Αυτό που κάποιος θα υποβάλει αίτηση για αυτό; Και πώς ξέρεις ότι η ομιλία θα συνεχίσει να χτυπά την πόρτα της; Ρωτήστε πολλούς από αυτούς που έχασαν το γάμο, ή έχασαν τη χρυσή εποχή του γάμου, και η άρνησή τους οφειλόταν σε εργασία, αυτο-σχηματισμό ή μελέτη, και θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από αυτούς, και οι περισσότεροι, επιθυμούν να είναι παντρεύτηκε και έχει οικογένεια και παιδιά . 7 / Δεν είναι απαίτηση ότι όποιος καλεί τις κόρες του Θεού, ή τους πατέρες ή τις μητέρες, να βλέπει ένα καλό όραμα, και τι εάν δει ένα τόσο καλό όραμα. Δεν είναι απαίτηση να γνωρίζει τη σωστή ερμηνεία της ή να το ενημερώνεται από τη διέλευση. Η έκφραση μπορεί να είναι αντίθετη με την κατάσταση, ή να απουσιάζει από την αλήθεια – και αυτό είναι δυνατό από τους εκφραστές – είναι ανθρώπινα όντα που κάνουν λάθη και υποφέρουν, και δεν υπάρχει αλάθητο εκτός από έναν προφήτη . 8 / Τα περισσότερα από τα όνειρα που παρατηρήθηκαν μετά την Istikharah έχουν ελάχιστα, αν όχι ανύπαρκτα, περιθώρια για ειλικρίνεια. Έτσι, όποιος το επικαλείται, ή που ζητά κάτι, τότε η σκέψη επικεντρώνεται σε αυτό, στην κατάσταση αφύπνισης, και πριν κοιμηθεί, και αυτό κάνει το άτομο που ζητάει istikhaarah να δει κάτι που σχετίζεται με το θέμα του Istikharah του, και οφείλεται στο να το σκεφτόμαστε, ενώ ο ιδιοκτήτης του πιστεύει ότι είναι ένα ειλικρινές όραμα και πρέπει να εκφραστεί. Και η λήψη μιας απόφασης με βάση το φως της, αλλά αυτό που βλέπω είναι ένα όνειρο . 9 / Η αφαίρεση μπορεί να δει ένα όραμα στο οποίο δεν υπάρχουν άμεσα σύμβολα του υποκειμένου που επικαλούνται για χάρη του, γιατί εδώ μπορεί να έχει νόημα στο όραμά του που μπορεί να έχει σημασία για την εξορυκτική, και όλα αυτά είναι σύμφωνα με την έκφραση αυτού που εκφράζει το όραμα . 10 / Μπορεί να υπάρχει κάποιος τύπος όρασης που έχει μεγάλη σημασία για την εξορυκτική. Και αυτό συμβαίνει εάν ο παρατηρητής ήταν ένα άτομο μακριά από το περιζήτητο, και δεν ήξερε για τα νέα του που ανανεώθηκαν και ανακτήθηκε για χάρη του, και στη συνέχεια είδε ένα όραμα που σχετίζεται άμεσα με αυτό, και αυτό που επικαλέστηκε για χάρη του, και αυτό επιστρέφεται και συμβαίνει πάρα πολύ, και σε αυτό το είδος οράματος υπάρχει μεγάλος βαθμός αλήθειας, ειδικά εάν ο παρατηρητής είναι γνωστός για την ειλικρίνεια και τη δικαιοσύνη του . 11 / Ίσως ένα από τα αστεία πράγματα για αυτό που λέγεται εδώ είναι αυτό που λέγεται για τους αρχαίους Ινδούς, που έλεγαν : Η νύχτα μας φέρνει συμβουλές και ότι ανακαλύπτουν μέσα από τα όνειρά τους μια ένδειξη του καλού ή του κακού τους τύχη, και αυτό το νόημα υπάρχει στην έννοια ενός καλού οράματος και της νομιμότητας του να το αναζητάμε, να το ενημερώνουμε και να περιμένουμε την πραγματοποίησή του ….

…Ένας ελέφαντας Εάν ονειρευόσασταν να οδηγήσετε έναν ελέφαντα, αυτό υποδηλώνει ότι θα έχετε έναν πλούτο από τον ισχυρότερο πλούτο οικονομικά και θα φοράτε τιμητικούς βαθμούς με υπερηφάνεια . Θα ελέγχετε όλες τις κατευθύνσεις των επιχειρηματικών σας υποθέσεων και η λέξη σας θα είναι νόμιμη στο σπίτι σας . Αν δείτε πολλούς ελέφαντες, αυτό δείχνει τεράστια επιτυχία, αλλά αν είναι ένας ελέφαντας, αυτό δείχνει ότι θα ζήσετε με έναν μικρό αλλά δυνατό τρόπο . Εάν ονειρεύεστε ότι τρέφετε έναν ελέφαντα, τότε αυτό υποδηλώνει ότι θα μεγαλώσετε τον εαυτό σας στην κοινωνία σας ευγενικά με εκείνους που κατέχουν θέσεις κάτω από σας ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει και γνωρίζει το είδος του, τότε εκφράζεται σύμφωνα με την προέλευση της έκφρασης σε αυτό, για παράδειγμα, εάν το επτά ή ο ελέφαντας ερμηνεύεται από την αρχή, και ειπώθηκε ότι ο ελέφαντας ερμηνεύεται από μια τεράστια λιθοβολία, και η γάτα και το ποντίκι από τον κλέφτη και μετριέται ανάλογα, και ίσως τα θηλυκά όλων ήταν γυναίκες και τα αρσενικά ήταν άνδρες και χρειάστηκε για να κοιτάξει και να μελετήσει, και αν διευκρινίσουμε η έννοια του καθενός από μόνη της, η εξήγηση θα ήταν μεγάλη ….

…Όσον αφορά την προμήθεια, είναι η ζήτηση για διαβίωση και η επίτευξη αυτού που είναι επιθυμητό. Και όποιος βλέπει ότι το μελάνι χτύπησε το ένδυμά του, τότε δείχνει ότι του έχει προκληθεί βλάβη. Αλλά αν είναι συγγραφέας, δεν τον βλάπτει και ειπώθηκε ότι το όραμα του μελανιού αν είναι γεμάτο υλικό, τότε ερμηνεύεται από μια γυναίκα που ξέρει πώς να ωφεληθεί και αν βλέπει ότι έχει γραφτεί κάτι πάνω του από αυτήν, τότε θα είναι καλύτερος από αυτόν. Η γυναίκα ….

…Συγκέντρωση ανθρώπων με διαφθορά : Όποιος βλέπει ότι συνδυάζει μοιχεία και δεν βλέπει μοιχεία, τότε είναι ένας ευαίσθητος άνθρωπος που προσφέρει αγαθά και είναι δύσκολος γι ‘αυτόν . Όσον αφορά τη μίμηση μιας γυναίκας σε έναν άνδρα : Εάν η γυναίκα βλέπει ότι έχει ρούχα και εμφάνιση ανδρών, τότε η κατάστασή της θα βελτιωθεί εάν αυτό δεν υπερβαίνει το πεπρωμένο . Εάν τα ρούχα είναι πέρα ​​από τη μοίρα, τότε η κατάστασή τους αλλάζει με φόβο και θλίψη . Αν είδε ότι είχε μετατραπεί σε άντρα, η καλοσύνη της ήταν με τον άντρα της ….

…Κόλαση : ένα σημάδι εξουσίας για την ουσία και την εξουσία του πάνω από αυτό που βρίσκεται κάτω από αυτό, με τη βλάβη και το όφελος, και ίσως δείχνει την ίδια την Κόλαση, και την τιμωρία του Θεού, και μπορεί να υποδηλώνει αμαρτίες, αμαρτίες και απαγορευμένα, και όλα όσα οδηγούν σε αυτό και το φέρνει πιο κοντά σε αυτό . Από το να πεις ή να κάνεις . Ίσως έδειχνε καθοδήγηση, Ισλάμ, γνώση και Κοράνι, γιατί με αυτό καθοδηγείται στο σκοτάδι, μαζί με τα λόγια του Μωυσή , ειρήνη σε αυτόν : « Ή να βρεις καθοδήγηση στη φωτιά », και βρήκε και άκουσε το λόγια του Θεού Παντοδύναμου με καθοδήγηση . Ίσως υποδεικνύει τα προς το ζην, τα οφέλη και τον πλούτο, επειδή περιέχει την καλοσύνη στη σύνταξη για τον ταξιδιώτη και το παρόν, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος : « Το έχουμε κάνει μια υπενθύμιση και μια ευχαρίστηση για τους πιστούς .» Λέγεται σε αυτόν που είναι φτωχός ή πεθαίνει, η φωτιά του σβήνει . Επειδή οι Άραβες προσφέρθηκαν ως δώρα στον Ibn al-Sabil και στον διακοπείσα επισκέπτη, προκειμένου να της καθοδηγηθεί και να προστατευτεί σε αυτήν, έτσι ώστε να εκφράσουν με την παρουσία της γενναιοδωρία και πλούτο, και την αδράνεια της από την αθλιότητα και τη φτώχεια . Ίσως να έδειχνε τα τζιν επειδή δημιουργήθηκαν από δηλητηριώδη φωτιά . Και μπορεί να υποδηλώνει το σπαθί και την ηρεμία, εάν έχει ήχο, βροντή, γλώσσες και καπνό . Ίσως να υποδεικνύει το βασανισμό της εξουσίας, επειδή είναι το βασανισμό του Θεού και αυτός είναι η εξουσία των δύο κόσμων . Ίσως να έδειχνε το άγονο και τις ακρίδες . Και μπορεί να υποδηλώνει ασθένειες, ευλογιά και πανούκλα . Όποιος βλέπει μια φωτιά να πέφτει από τον ουρανό σε σπίτια και καταστήματα, και αν έχει γλώσσες και καπνό, τότε είναι η ηθική και το ξίφος που κατοικεί σε αυτό το μέρος, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων και των φτωχών, και Ο εραστής το ρίχνει στους ανθρώπους, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων ειδικότερα, και εάν είναι άνθρακας χωρίς γλώσσα. Είναι ασθένειες, ευλογιά ή επιδημίες, ειδικά εάν είναι γενικές στη μίξη ανθρώπων . Αλλά αν η κατάρρευση της φωτιάς γίνεται στους αμμόλοφους και τα feddans και τους τόπους καλλιέργειας και φυτών, τότε είναι μια άγονη που καίει φυτά ή ακρίδες που τα καίνε και τα πιάνουν . Όσο για όποιον ανάβει μια φωτιά σε ένα μονοπάτι που περπατά, ή για να καθοδηγείται από τον άνθρωπο αν το βρει όταν το χρειάζεται, τότε είναι γνώση και καθοδήγηση που επιτυγχάνει, ή το μεταδίδει και το δημοσιεύει αν είναι άξιος αυτού, αλλιώς θα αποκτήσει εξουσία, συντροφικότητα και όφελος, και οι άνθρωποι επωφελούνται μαζί του . Εάν η φωτιά βρίσκεται σε δρόμο διαφορετικό από το δρόμο, ή καίει κάποιον που περνάει από αυτήν ή σπινθήρες ή τον βλάψει με τον καπνό του, ή καίει το ένδυμά του ή το σώμα του ή βλάπτει την όρασή του, τότε είναι αίρεση ότι κάνει ή επιβλέπει, ή μια άδικη αρχή που καταφεύγει σε αυτόν ή είναι αδικία σε αυτόν ανάλογα με την έκταση της υπηρεσίας του προς αυτήν ή τη διαφυγή του από αυτούς . Αλλά αν ήταν μια μεγάλη φωτιά που δεν έμοιαζε με τη φωτιά αυτού του κόσμου, ήταν αναμμένο για να τον πετάξει, τότε πολλοί από τους εχθρούς του ήθελαν να τον μαστίσουν, έτσι θα κερδίσει τη νίκη πάνω τους και θα ήταν ανώτερος από αυτούς , και αν τον έριχναν σε αυτό, θα έσωζε τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όλα αυτά αν αυτοί που το διέπραξαν ήταν εχθροί του, ή το αντικείμενο του ήταν ορθός άνθρωπος . Αλλά αν τη βλέπει να τον απειλεί συγκεκριμένα, ή εκείνοι που ανέλαβαν τον φωτισμό του τον χρονολογούν, ας φοβάται ο Θεός τον Κύριό του και αφαιρεί από αυτό που είναι από τις πράξεις των ανθρώπων της Κόλασης πριν έρθει σε αυτήν, τότε την επέπληξε επειδή την φοβόταν . Όσο για εκείνον που βλέπει φωτιά μαζί του σε φούρνο, φούρνο, κανόνα ή παρόμοια μέρη όπου καίγεται, τότε είναι πλούτος και οφέλη που επιτυγχάνει, ειδικά εάν η διαβίωσή του είναι για χάρη της φωτιάς, ειδικά αν αυτό είναι επίσης το χειμώνα . Και αν δει τη φωτιά του να σβήσει ή να σβήσει, ή να μετατραπεί σε στάχτη, ή να την σβήσει νερό ή βροχή, τότε θα του λείπει και θα ανασταλεί από τη δουλειά και τη βιομηχανία του . Και αν κάποιος που δεν ζει από αυτό σε τέτοια μέρη για να ταιριάξει με φαγητό, θα ήθελε χρήματα ή τα προς το ζην να εξυπηρετήσει έναν κυβερνήτη ή στην εξουσία και τη βοήθειά του, ή με δικαστικές διαφορές, διαχείριση, διαμάχη και μεσιτεία, αλλιώς θα είναι επίθεση από λέξεις και κακά και κακά λόγια . Όσο για αυτό που το βλέπει, καίγεται με φαγητό, λάδι ή οτιδήποτε από τις πωλήσεις, τότε είναι υπερβολικό, και ίσως ο Σουλτάνος ​​θα τον ζητήσει και οι άνθρωποι θα πάρουν τα χρήματά του μαζί του . Όσο για το θάνατο της κατανάλωσης φωτιάς, είναι απαγορευμένα τα χρήματα και μια ολέθρια διαβίωση που τρώει, και ίσως είναι από τα χρήματα των ορφανών, λόγω αυτού που υπάρχει στο Κοράνι. Εάν είδε τη φωτιά να μιλάει σε ένα βάζο ή μια σακούλα ή ένα μπολ με άλλα αγγεία που δείχνουν τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό το αγγείο θα χτυπήσει τα τζιν και τις εισόδους του, μέχρι να μιλήσει στη γλώσσα του . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η φωτιά είναι πόλεμος αν έχει φλόγα και ήχο, και εάν το μέρος όπου το βλέπετε δεν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι εκεί μια πανούκλα, πόνος, ευλογιά ή θάνατος . Ο Abu Amr Al-Nakha’i είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : Είδα μια φωτιά που βγήκε από τη γη και γύρισε ανάμεσα σε μένα και έναν γιο μου, και το είδα να λέει : φλόγα της όρασης και τυφλή, τροφοδοτήστε με ότι όλοι τρώτε την οικογένειά σας και τα χρήματά σας, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Αυτή είναι μια δίκη που θα συμβεί στο τέλος του χρόνου, σκοτώνοντας ανθρώπους μπροστά τους, τότε τσακώνονται με πιάτα και τσακώνονται μεταξύ των δακτύλων του, και ο δράστης πιστεύει ότι είναι φιλάνθρωπος και το αίμα των πιστών είναι καλύτερο για τους πιστούς από το πόσιμο νερό . Και όποιος καίει μια φωτιά για να την κάψει, οργίζει μια εντολή για να γεμίσει τη φτώχεια του, γιατί το κρύο είναι φτώχεια . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε μια λάμπα στον αντίχειρά του και είπε : Αυτός είναι ένας τυφλός με επικεφαλής μερικούς από τον γιο του . Αν το ανακατεύω για να ψηθεί το κρέας μαζί του, φωτίζω κάτι στο οποίο οι άνθρωποι κοροϊδεύουν . Αν χτυπήσω το μπάρμπεκιου, θα είχα λίγη ζωή με θλίψη . Αν το ανακατέψει για να μαγειρέψει μια κατσαρόλα με φαγητό, θα έβαζε κάτι που θα ωφελούσε την αξία του σπιτιού του . Εάν δεν υπάρχει φαγητό στην κατσαρόλα, τότε πρέπει να επιτεθεί σε έναν άνδρα με λόγια και να τον κάνει να κάνει κάτι δυσάρεστο . Οτιδήποτε χτυπήσει τη φωτιά και τα εγκαύματα από το σώμα ή τα ρούχα, είναι βλάβη και καταστροφές . Και όποιος πιάσει φωτιά θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα από τον Σουλτάνο . Και όποιος χτυπηθεί από τη λάμψη της φωτιάς, οι άνθρωποι θα τον χτυπήσουν ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο ελέφαντας είναι καταραμένος άνθρωπος επειδή είναι μία από τις μεταμορφώσεις ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο ελέφαντας έπεσε σε πόλεμο και μετά πέθανε, τότε δείχνει την καταστροφή της εξουσίας αυτού του τόπου ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας αετός κυνηγά πάνω από το κεφάλι του, τότε δείχνει το εμπόριο του ….

…Λέγεται ότι ο Ιμπραήμ αλ-Σαμάνι είχε δει στο όνειρό του τις ημέρες της μάχης με τον Άμρ Μπιν-Λαϊθ σαν να είχε μια μονόφθαλμη βίλα, και του είπαν ότι ηττήθηκες από τον Παντοδύναμο λέγοντας: Δεν το έκανες δείτε πώς έκανε ο Κύριος σας με τους ιδιοκτήτες του ελέφαντα και πολεμώντας τους ελέφαντες είναι απόδειξη μάχης δύο τεράστιων, ξένων βασιλιάδων ….

…Και όποιος βλέπει ένα λιοντάρι να τον ψάχνει ενώ φεύγει, τότε υπάρχει φόβος για τον Σουλτάνο. Εάν δεν τον πιάσει, τότε θα δραπετεύσει, και αν τον πιάσει και τον πιάσει, τότε είναι αντίθετος και μπορεί να υποδείξει τον ασθενή ….

…Πτυχές που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την έκφραση οραμάτων : Το ακόλουθο σχέδιο απεικονίζει με απλό τρόπο τις πτυχές της έκφρασης του οράματος : την πλευρά του Κορανίου / την άποψη του Χαντίθ / την πλευρά της αραβικής γλώσσας / την πλευρά του συμβόλου κατά τη στιγμή της όρασης / το όραμα Τι είναι αυτό; Κατά την αφήγηση του οράματος σε αυτό, το άτομο που το εκφράζει εξετάζει διάφορες πτυχές που εξήγησα στο προηγούμενο σχέδιο και σημειώνει ότι τα άνω τμήματα σχετίζονται με την προφορά και οι ενότητες στο κάτω μέρος σχετίζονται με το πρόσωπο των λέξεων ή πρόσωπο του οράματος και ο χρόνος κατά τον οποίο το όραμα έγινε . Ας δώσουμε ένα παράδειγμα εδώ για όσα ανέφερε ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : Με την εξουσία του Αμπού Σάιντ αλ-Κουντρί, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : (( Ενώ Κοιμόμουν, είδα ανθρώπους να τους έδειχνε ένα μπλουζάκι, μερικά από τα οποία έφτασαν στα στήθη, και κάποια από αυτά έφτασαν στα στήθη κάτω από αυτό, και ο Umar bin al-Khattab περνούσε με ένα πουκάμισο πάνω του. Το έσυρε )) , είπαν : Τι δώσατε αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : (( Θρησκεία )) Fath Al-Bari 12/413 _ Al- Nawawi 15/159 Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού εδώ, πέρασε το πουκάμισο με θρησκεία, και του ζητήθηκε να πει : Γιατί ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να εκφράσουν το πουκάμισο εδώ με θρησκεία; Αν κοιτάξουμε το Κοράνι, έχουμε ακόμα αυτό το ερώτημα. Ο Παντοδύναμος είπε : {Και τα ρούχα της θεότητας, είναι καλύτερα. } [Al- A’raf : 26] Ως εκ τούτου, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, τον εξέφρασαν εδώ με τη θρησκεία, καθώς υπάρχει σχέση με την έννοια. Και μακριά από αυτήν όλα άσχημα . Ο Αγγελιοφόρος, λοιπόν, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, εδώ, εξετάζοντας τον με ένα όραμα, το ερμήνευσε από την ισχυρότερη πτυχή του, που είναι το Ιερό Κοράνι, και παραδείγματα αυτού είναι πολλά, όπως : έκφραση του πλοίου ως απελευθέρωση, ξύλο με υποκριτές, πέτρες με την σκληρότητα της καρδιάς, τρώγοντας τη σάρκα ενός άνδρα στην απουσία του, υπνηλία με ασφάλεια … και άλλα . Αναφέρει άλλα παραδείγματα της πιθανότητας αποκρυπτογράφησης των οραμάτων μέσω της καθαρισμένης Σουντάς, οπότε βλέποντας έναν φοίνικα να διασχίσει τον πιστό για να συγκρίνει τον Αγγελιοφόρο με έναν Μουσουλμάνο με έναν φοίνικα, και να μιλήσει για τον Ιμπάν Ομάρ, τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (( Ένα από τα δέντρα είναι ένα δέντρο του οποίου τα φύλλα δεν πέφτουν, και είναι η ομοιότητα ενός μουσουλμάνου, οπότε μιλήστε με. Τι είναι αυτό; Τότε οι άνθρωποι έπεσαν στο δέντρα της κοιλάδας, ο Αμπντουλάχ είπε : Έτσι έπεσε στο μυαλό μου ότι ήταν ο φοίνικας , και ήμουν ζωντανός . Τότε είπαν: «Πες μας τι είναι, Αγγελιοφόρος του Θεού » . Είπε : Είναι η ημερομηνία . [ Fath al-Bari 1/145] _ Και βλέποντας ένα μπουκάλι νερό να περνάει από τη γυναίκα στα λόγια του Αγγελιοφόρου, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όπως αποδεικνύεται στο al-Sahih (( Ευσπλαχνικός, O injesha με φιάλες )) [ Fath al-Μπάρι 10/538 ] , _ και βλέποντας ένα ένδυμα που διασχίζουν τη θρησκεία ως το Messenger, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί, είπε ότι παρέδωσε το ρούχο που είδε στον Ομάρ ενώ το έσυρε με θρησκεία . Έτσι από εδώ μπορώ να διευκρινίσω στον ευγενή αναγνώστη [τα στάδια της έκφρασης του οράματος ]. Στην ακόλουθη μορφή : το όραμα λαμβάνεται υπόψη και οι πτυχές του εξετάζονται ως εξής: Α – Σύμβολα και εκφράσεις του οράματος Έχουν σχέση με : το Ιερό Κοράνι – η Σουντά του Προφήτη – η αραβική γλώσσα και τα παράγωγά του, τότε β – Οραματιστής όσον αφορά : την κοινωνική του κατάσταση, το φύλο και τη λειτουργία του, και στη συνέχεια γ – την εποχή του οράματος / αν είναι σύγχρονο ή παλιό , καλοκαίρι ή χειμώνα . . . Και ένα άλλο παράδειγμα είναι αυτό που ο Μουσουλμάνος περιέγραψε στο Σαχχί του στο Βιβλίο της Αποκάλυψης : Με την εξουσία του Anas bin Malik, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : (( Είδα μια νύχτα ενώ ο κοιμισμένος το είδε σαν να ήμασταν στο σπίτι του Ουκμπά μπιν Ράφι, οπότε ήρθαμε στον Μπέταμπ Ιμπ Ταμπάμπ, και μετέφερα τον ανελκυστήρα σε αυτόν τον κόσμο και τις συνέπειες. Έχουμε στο μέλλον και ότι η θρησκεία μας ήταν καλό . ~ Παρατηρήστε ότι ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, εξέφρασε αυτό το όραμα, και το βρίσκετε ότι το εξέφρασε από τη γλωσσική πλευρά και τα παράγωγά του χωρίς να συνδέσει την έκφραση με την πτυχή του Κορανίου, και Για παράδειγμα, η Sunnah και αυτό παρατηρούμε μέσω του στοχασμού σας για την έκφραση . Ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι το πρώτο εμπόδιο για ένα όραμα : με ένα καλό αποτέλεσμα στην πραγματικότητα και αυτό είναι στο μέλλον, και πρώτος υψηλότερος στο όραμα : από ανύψωση και νίκη, και αυτό σε αυτόν τον κόσμο, και το πρώτο του al-Rutab από τον Ratab Ibn Tabab : με τη σταθερότητα της θρησκείας και την τελειότητα των αποφάσεών της. Γι ‘αυτό, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα, ο Άγιος Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, το εξέφρασε στη σταθερότητα και την τελειότητα της θρησκείας και στο τέλος των αποφάσεών της . Και πήρε και από τη λέξη καλή έννοια σταθερότητας . Και αν ρωτήσουμε για το λόγο για την έκφρασή του από τον Άγιο Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, από τη γλωσσική και ετυμολογική του πτυχή, τότε η απάντηση είναι : Επειδή είναι ισχυρότερος σε αυτό το όραμα από ότι σε άλλες πτυχές , και εκφραστής και εδώ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού από τη διορατικότητα και τη γνώση του, που είναι από τη γνώση του Θεού, οπότε δεν εκφέρει τις επιθυμίες που εξέφρασε από αυτήν την πλευρά . Επομένως, όταν τους λένε το όραμα, οι περαστικοί αναζητούν την ισχυρότερη πλευρά ή την καλή πλευρά του οράματος μέσω της οποίας λυμαίνονται αυτό το όραμα. Δεν είναι ξεκάθαρο για τον ευγενή αναγνώστη ότι η επιδίωξή τους για το όραμα είναι να γνωρίζει την έκφρασή του μέσα από το να κοιτάζει και να το συλλογίζεται ….

…Καμήλα : Όσον αφορά τις καμήλες, εάν εισέρχονται σε μια πόλη χωρίς συσκευή, ή περπατούν με τρόπο διαφορετικό από το άλογο, είναι σύννεφα και βροχή . Όσο για τον ιδιοκτήτη καμήλας, νικά τους άνδρες του προκαθορισμού . Μια καμήλα είναι ένας άντρας, και αν είναι από τους Άραβες, τότε είναι Άραβας, και αν είναι μια περιουσία, τότε είναι μη Άραβας, και η απάντηση σε αυτόν είναι ένας ταξιδιώτης, ένας σεΐχης, ένας ευνούχος ή ένας διάσημος άντρας . Ίσως η καμήλα να δείχνει τον Σατανά, όταν αναφέρθηκε ότι ο Σατανάς βρίσκεται στο αποκορύφωμά του . Ίσως να υποδεικνύει το θάνατο λόγω της σοβαρότητάς του και της φρίκης της δημιουργίας του, και επειδή παρακαλεί με τους αγαπημένους του σε μακρινά μέρη . Και ίσως έδειξε τον ανίδεο, υποκριτικό άνθρωπο, επειδή είπε στον Ύψιστο : « Δεν είναι παρά σαν πρόβατα ». Και δείχνει την εγκυμοσύνη ενός ασθενούς . Ίσως υπέδειξε το πλοίο, επειδή οι καμήλες είναι χερσαία πλοία . Αυτό δείχνει τη θλίψη όταν ο Προφήτης, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι σε αυτόν, είπε: ~Η οδήγηση μιας καμήλας είναι θλίψη και φήμη .~ Αν ο ασθενής είδε ότι οδηγούσε μια καμήλα για ταξίδια, πέθανε, και αυτό ήταν το φέρετρο του και η φήμη του . Και όποιος οδηγεί μια καμήλα και είναι υγιής, ταξιδεύει, εκτός αν την οδηγήσει στη μέση της πόλης, ή δεν τον βλέπει να μην περπατά μαζί της, γιατί θα βιώσει τη θλίψη, ενώ θα τον εμποδίσει να σηκωθεί στο έδαφος, όπως ο περιορισμός και ασθένεια λόγω της απόστασης της γης από αυτόν, και της φήμης : εάν βλέπει ότι η εξέγερση ενάντια στην εξουσία ή τη δημιουργία θα υπομείνει στους βασιλιάδες που έχει ληφθεί και χαθεί, ειδικά εάν υπάρχει κάτι που προσθέτει στα γνωστά ρούχα του, εκτός αν το βάλει σε ένα φορτίο ή ένα φορείο, γιατί μπορεί να ζητήσει τη βοήθεια ενός τεράστιου άνδρα ή να είναι σε θέση να το κάνει . Εάν το γόνατό του είναι γυναίκα που δεν έχει σύζυγο, είναι παντρεμένη και εάν ο σύζυγός της απουσιάζει, θα το πάρει μπροστά της, εκτός εάν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που υποδηλώνει κακό και σκάνδαλα, γιατί είναι διάσημη για αυτό μεταξύ των ανθρώπων . Όσο για όποιον είδε μια καμήλα που μπήκε στο λαιμό του, το πότισμα ή το σκεύος , τότε είναι ένας τζιν που μπαίνει σε αυτό ή όποιος δείχνει ότι το σκάφος από την οικογένεια και τους υπηρέτες του μπαίνει . Και όποιος βλέπει μια καμήλα ακρωτηριασμένη σε ένα σπίτι, τότε ο άρχοντας του σπιτιού πεθαίνει εάν είναι άρρωστος, ή ο υπηρέτης του, ο υπηρέτης ή ο ανώτερος του πεθάνει, ειδικά αν η σάρκα του χωρίζεται και τα κόκαλά του χωρίζονται, αυτή είναι η κληρονομιά του . Και αν τον σκότωσε για να το φάει και δεν υπάρχει κάποιος άρρωστος, τότε είναι μια αποθήκη που ανοίγει ή μια τροποποίηση που του επιτρέπει να αποκτήσει τη γενναιοδωρία του . Αλλά αν η καμήλα βρίσκεται στο κέντρο της πόλης ή σε μια ομάδα ανθρώπων, τότε είναι ένας άνθρωπος με καρίνα, ο οποίος σκοτώνεται ή πεθαίνει . Αν δολοφονήθηκε, τότε αθωώθηκε, και αν δολοφονήθηκε ζωντανός, η εξουσία του είχε φύγει ή αφαιρεθεί από αυτόν, ή πήρε τα χρήματά του, και όποιος είδε μια καμήλα να τρώει κρέας ή να αναζητά τον ρόλο των ανθρώπων, τότε τρώει είναι από κάθε σπίτι ένας άγνωστος τρώγων, τότε είναι μια επιδημία που υπάρχει στους ανθρώπους, και αν τους κυνηγάει, τότε είναι ένας κυβερνήτης ή ένας εχθρός ή ένας χείμαρρος που βλάπτει τους ανθρώπους, οπότε όποιος το σπάσει, σπάει ένα μέλος του , ή το τρώει, θα καταστραφεί όσο έχει λάβει . Όπως και ο ελέφαντας, η καμηλοπάρδαλη και η στρουθοκάμηλος σε αυτό το πρόσωπο . Ένα τρένο καμήλες το χειμώνα είναι ένας οδηγός ρυμούλκησης . Λέγεται ότι η ιππασία μιας αραβικής καμήλας είναι προσκύνημα, και όποιος πέσει από μια καμήλα θα γίνει φτωχή . Και από το δόρυ του μια άρρωστη καμήλα . Και όποιος πιάστηκε σε μια καμήλα, χτυπήθηκε από χρήματα και θλίψη και μια διαμάχη έπεσε ανάμεσα σε αυτόν και έναν άντρα . Ο Έντεν είδε σαν να ήταν σκληρός πάνω του, πένθος από έναν ισχυρό εχθρό . Αν πάρει το άγκιστρο της καμήλας και το οδηγήσει σε μια γνωστή τοποθεσία, τότε σημαίνει έναν χαλασμένο άνθρωπο στην καλοσύνη . Και ειπώθηκε ότι η καμήλα οδηγείται από τα ηνία της, απόδειξη της υποβολής ορισμένων αρχηγών σε αυτήν . Και όποιος τείνει μια καμήλα νονός θα αποκτήσει κηδεμονία έναντι των Αράβων, και αν είναι ο Μπαχάττι έναντι των μη Αράβων, και όποιος βλέπει σαν να έχει πάρει από τα πηγάδια του, θα έχει τα χρήματα που έχουν απομείνει και αν δει δύο καμήλες να παλεύουν , ένας πόλεμος θα πραγματοποιηθεί μεταξύ δύο μεγάλων βασιλιάδων ή δύο ανδρών . Και όποιος τρώει ένα ακατέργαστο κεφάλι καμήλας, θα κοροϊδεύει έναν σπουδαίο άνθρωπο . Η οδήγηση μιας καμήλας για όσους το βλέπουν θα ταξιδέψει μαζί της, και αν δει ότι αρμέγει καμήλες, θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος τρώει κρέας καμήλας, θα αρρωστήσει . Και όποιος χτυπηθεί από το κρέας του χωρίς να φάει, παίρνει χρήματα από τον λόγο που αποδίδονται οι καμήλες στο όραμα και τα δέρματα της καμήλας είναι κειμήλια ….

Το κυνήγι σε ένα όνειρο υποδηλώνει τη χαλάρωση, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει κυνηγά ελάφια, δαμαλίδες, κουνέλι ή θηρίο, θα λάβει χρήματα και ένα έπαθλο . Αν το είδε . Πετάει ένα πουλί ή αγελάδα εκτός από το κυνήγι, καθώς ρίχνει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια . Και όποιος βλέπει ότι τα σκυλιά κυνηγιού βγαίνουν στο κυνήγι, τότε είναι καλύτερο για όλους τους ανθρώπους, και αν τους δει να επιστρέφουν από το κυνήγι, τότε δείχνει ότι ο πανικός έχει φύγει και αν τους δει να μπαίνουν στην πόλη, τότε αυτό δείχνει ανεργία . Εάν είδε ότι πιάνει ένα μαλακό και γλυκό ψάρι από τη θάλασσα, δηλώνει τον επιτρεπόμενο λόγο και αγωνίζεται για αυτό . Το κυνήγι ενός άνδρα δείχνει την απάτη του κατά τη γνώμη και την προσπάθειά του. Αν είναι άγαμος, παντρεύεται και αν είναι παντρεμένος θα έχει έναν αρσενικό γιο . Το κυνήγι του σκλάβου είναι απόδειξη του τι παίρνει από τα χρήματα του κυρίου του . Η σύλληψη των νέων αποτελεί απόδειξη του τι διατηρεί από τη γνώση ή τη βιομηχανία ή τι κληρονομεί από τους γονείς του . Και η αλιεία του πολυθεϊσμού σε ένα όνειρο είναι εξαπάτηση και εξαπάτηση, και όποιος βλέπει ότι πέφτει σε παγίδα θα πέσει σε εξαπάτηση . Και όποιος παγιδεύσει και πιάσει ένα θηρίο ή ένα πουλί, θα κερδίσει τροφή μέσω κόλπου και εξαπάτησης . Δείτε επίσης αποκοπή ….

Το γεράκι είναι σε ένα όνειρο ένα αρσενικό αγόρι και ένας υψηλόβαθμος σουλτάνος, ο μεγαλοπρεπής Σαρίφ Ζλούμ . Και όποιος είδε ότι ένα γεράκι τον ακολούθησε, ένας γενναίος τον θυμούσε . Και το γεράκι υποδηλώνει έναν άδικο άνθρωπο με δύναμη και βαρβαρότητα . Και όποιος δει ένα γεράκι, θα λάβει λάφυρα, και επίσης κάθε ζώο με το οποίο κυνηγά, γιατί δημιουργήθηκε για κυνήγι και τρόπαιο . Το γεράκι δείχνει την υπερηφάνεια, τη δύναμη και τη νίκη επί των εχθρών και την επίτευξη ελπίδων, και δείχνει τα παιδιά, τους συζύγους και τα Mamelukes, τα χρήματα, την υγεία και τις ανακουφιστικές ανησυχίες, και ίσως υποδεικνύει το θάνατο για να αρπάξει ζωές, και δείχνει φυλάκιση και δυστυχία στο εστιατόριο ….

…Ένας χαρταετός είναι σε ένα όνειρο ένας αδρανής βασιλιάς, με δυνατά αγκάθια, ταπεινό, σκοτεινό και ικανό, λόγω της σοβαρότητας της καλοσύνης του, της εγγύτητάς του στο έδαφος κατά την πτήση του και της έλλειψης του λάθους του στο κυνήγι του . Όποιος διαθέτει χαρταετό και κυνηγά με αυτόν, τότε θα χτυπήσει περιουσία ή χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει έναν άγριο χαρταετό με τον οποίο δεν ψαρεύει, δεν τον υπακούει και βλέπει σαν να κρατάει το χέρι του, τότε θα μολύνει ένα νεαρό αγόρι και δεν φτάνει την ποσότητα των ανδρών μέχρι να είναι βασιλιάς . Εάν δει ότι ο χαρταετός έχει φύγει από αυτόν σε αυτήν την περίπτωση, τότε το αγόρι γεννιέται νεκρό, ή είναι λίγο για να πεθάνει, και οι νεοσσοί της είναι αγόρια και τα θηλυκά της είναι γυναίκες από μια ομάδα ανθρώπων, και η μία είναι γυναίκα που προδίδει και δεν ντροπιάζει και δεν κρύβεται . Και η αγκαλιά υποδηλώνει κλέφτες που κλέβουν κρυφά και μπλοκάρουν το δρόμο και υποδηλώνει απατηλούς απατεώνες που κρύβουν καλά από εκείνους που τους φιλούν . Η αγκαλιά δείχνει πόλεμο και μάχη . Δείχνει τον σεβαστό άνδρα ή τη μοιχεία ….