Το όραμα του βασιλιά της Αιγύπτου, ο Θεός έχει αναφερθεί – ο Παντοδύναμος – η ερμηνεία της οποίας είναι η πρώτη από τον Ιωσήφ – ειρήνη σε αυτόν – είπε – ο Παντοδύναμος -: ( Και ο βασιλιάς είπε, βλέπω επτά λιπαρές αγελάδες θα έτρωγα επτά άπαχα Snblatt και επτά λαχανικά και άλλα Iabsat O κοινό Παρακαλώ με συμβουλήστε με το όραμά μου, αν εσείς το όραμα Περνάτε , είπαν όνειρα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους , και είπε ότι αυτός που δραπέτευσε από αυτούς και θυμηθείτε μετά τη μητέρα του, σας λέω με την ερμηνεία του , έτσι θα στείλουν , Joseph , O φίλε, έχουμε επτά λιπαρές αγελάδες να τους τρώνε επτά άπαχες αγελάδες και επτά ακίδες πράσινου και τις άλλες ξηρές, ώστε να μπορώ να επιστρέψω στους ανθρώπους για να ξέρουν , είπε ότι θα φυτέψετε επτά χρόνια Πάντα έχετε θεριστεί, και το πασπαλίζετε με το σιτάρι του, εκτός από λίγα από αυτά που τρώτε , τότε μετά θα έρθουν επτά άντρες που θα φάνε αυτό που εσείς Τους έδωσε, εκτός από λίγα από αυτά που έχετε οχυρώσει , τότε μετά από αυτό έρχεται ένα έτος κατά το οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και στον οποίο θα συμπιέσουν ). Surah Surah στίχους 43-49. Και – το Παντοδύναμος – δήλωσε : ( Είπαν όνειρα σωλήνα ) Ιμπν Jarir είπε : Μπορούν να σημαίνει ότι είναι ένα μείγμα από ένα ψεύτικο όραμα που δεν έχει καμία αλήθεια , και αυτό είναι μια συλλογή από το στρες και το άγχος έχει τις ρίζες της σε μια δέσμη χασίς που μοιάζει με μικτά όνειρα που δεν έχουν καμία ερμηνεία . Al-Mawardi και Al-Qurtubi αναφέρεται στην αρχή του Αμπού Ubaidah ότι είπε : Al- Adghat είναι μια ανεξήγητη όραμα του οράματος , και Ιμπν Jarir διηγήθηκε επίσης από την αρχή της Qatada του λέγοντας: (μας φετβά είναι σε επτά λίπος αγελάδες που τρώγονται από επτά άπαχες . Είπε : Όσο για ορτύκια, τα χρόνια που είναι γόνιμη , και οι επτά άπαχο αυτά είναι στείρα χρόνια που δεν αναπτύσσονται τίποτα , και είπε : ( επτά αιχμές είναι το πράσινο και το άλλο είναι ξηρό .) Όσο για το πράσινο, είναι τα γόνιμα χρόνια , όπως για την ξηρή γη , τα ξηρά αυτά είναι τα μετασχηματισμένα αυτά , και οι άπαχο αυτά είναι η Almazel . Και λέγοντας : ( που σπέρνουν επτά χρόνια πιο δύσκολο ), το στίχο είπε : Όταν ξέρω το όραμα να κάνουν εξήγησε τον, είπε : επτά από τα αγελάδες, ορτύκια και Alsnblatt χόρτα επτά χρόνια, λιπάσματα , και οι αγελάδες άπαχο και Alsnblatt υψηλότερη προσγειώνεται Vsba χρόνια Magdbat λέει 🙁 καλλιεργήστε επτά χρόνια σκληρότερα ). Οποιαδήποτε διαδοχική ακολουθία . Ο Al-Qurtubi είπε : Αυτός ο στίχος βασίζεται στην εγκυρότητα της όρασης του απιστία και ότι βγαίνει σύμφωνα με όσα είδε . Και είπε : « Τότε θα έρθει ένα χρόνο μετά από αυτό, στον οποίο οι άνθρωποι θα βοηθήσουν και θα πιέσουν ». Ο Ibn Jarir είπε : Αυτή είναι μια αναφορά από τον Yusef – ειρήνη σε αυτόν – προς τον λαό για το τι δεν ήταν στο όραμα του βασιλιά τους, αλλά από τη γνώση του αόρατου ότι ο Θεός έγινε ένδειξη της προφητείας του και μιας απόδειξης για την αλήθεια του , τότε διήρκεσε για την εξουσία της Qatada ότι είπε ότι ο Θεός του παρείχε γνώση για μια Σουντά για την οποία δεν τον ρωτούσαν, οπότε είπε : ( Τότε μετά θα έρθει ένας χρόνος στον οποίο οι άνθρωποι θα βρουν ανακούφιση και συμπίεση .) Μέσα που λένε : (οι άνθρωποι του Αγάτ ) βροχή και ο Γκάιθ , επίσης αφηγημένος από τον Ιμπν Γκρεγκ είπε : Ιμπν Αμπάς – ο Θεός τους ευλογεί – 🙁 και έπειτα μετά από εκείνο το έτος ), τους είπε κάτι που δεν τον ζήτησε Ο Θεός τον είχε διδάξει μια χρονιά στην οποία οι άνθρωποι του Αγάτ βροχή . Και ο Al-Qurtubi ανέφερε σχετικά με την εξουσία της Qatada ότι είπε : Ο Θεός του έδωσε μια γνώση της Sunnah, για την οποία δεν τον ζήτησαν για να δείξει την αρετή του , και να ενημερώσει τον τόπο γνώσης και τις γνώσεις του ….

…Ποια είναι η απόφαση για το ψέμα για τα όνειρα στους τομείς της ποίησης και της υποκριτικής; Το ψέμα είναι μια από τις μεγαλύτερες αμαρτίες , και είναι : η αναφορά για κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι και που αντικατοπτρίζει την αλήθεια, δηλαδή : η αντιστοίχιση της καλοσύνης με την πραγματικότητα και η αλήθεια είναι μια από τις μεγαλύτερες καλές ιδιότητες και είναι μια από τις τιμές ηθικά που ήρθε να επιβεβαιώσει και να διατάξει η Σαρία . Είναι μια πανέμορφη δημιουργία που μιμείται τους ενάρετους των ανθρώπων , και αποφεύγει τους ταπεινωτικούς , και ως εκ τούτου ήταν μια περιγραφή που ήταν εγγενής στους προφήτες πάνω τους και στον Προφήτη μας, στις προσευχές και την ειρήνη , και ενάντια σε αυτό που σχετίζεται με τους υποκριτές και τους ομοιότητα , το οποίο είναι ψέμα, όπως είπαμε , και τα κείμενα της Σαρία έχουν έρθει μαζί με την εχθρότητα της αλήθειας και την προειδοποίηση κατά του ψέματος , συμπεριλαμβανομένων των εξής : Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Ω όσοι πίστεψαν, φοβούνται τον Θεό και να είναι με την αλήθεια (119). Από την αρχή του Ibn Μασούντ, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Θεός μαζί του, στην αρχή του Προφήτη, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν, είπε : « Αλήθεια είναι δικαιοσύνη , και οδηγεί δικαιοσύνη στον παράδεισο , και ο δούλος θα πρέπει να αναζητήσει την αλήθεια έως ότου γράφει ο Θεός είναι φίλος , και το ψέμα είναι ανηθικότητα , και η ανηθικότητα οδηγείται στη φωτιά , και ο υπηρέτης πρέπει να ερευνήσει ένα ψέμα για να γράψει ένα ψέμα . » Διηγείται από al-Bukhari (5743) και μουσουλμανική (2607). Ο δρόμος εξουσιοδοτήθηκε σε θέματα στα οποία το ψέμα είναι επιτρεπτό, οπότε η Asma bint Yazid είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι οικογένειές του, να ειπωθούν: « Ω, άνθρωποι, δεν είναι απαραίτητο να συνεχίσετε να ψεύτε , σαν να κοιμάσαι στη φωτιά. Όλα τα ψέματα για έναν γιο του Αδάμ απαγορεύονται εκτός από τρία χαρακτηριστικά : ένας άντρας που ψεύδεται για τη γυναίκα του για να την ευχαριστήσει, ένας άντρας που βρίσκεται στον πόλεμο, γιατί ο πόλεμος είναι εξαπάτηση και ένας άντρας βρίσκεται μεταξύ των μουσουλμάνων για να ταιριάζει μεταξύ τους . « Αφηγείται από τον Al- Tirmidhi, αρ. (1939). Συζήτηση : hasan Sheikh Al-Albani στο « Sahih Al-Jami »(7723). Και με την εξουσία της Umm Kulthum bint Uqbah, ότι άκουσε τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν και την οικογένειά του, πείτε : Δεν είναι ψεύτης που συμφιλιώνεται μεταξύ των ανθρώπων, οπότε αναπτύσσεται καλό ή λέει καλό . Αφηγήθηκε από τον Al-Bukhari (2546) και τον Μουσουλμάνο (2605). Το ψέμα δεν επιτρέπεται σοβαρότητα ή χιούμορ, αλλά είναι όλα μια αξιέπαινη δημιουργία, και δεν υπάρχει έγκυρο ψέμα, όπως ο ανόητος του Απριλίου, για παράδειγμα, εκτός από ό, τι είπαμε, το οποίο αποκλείει ή ζητάει αναγκαιότητα, όπως ορίζεται στο Χαντίθ, και θέλει να λέει ψέματα σώστε το αλάθητο αίμα από έναν δολοφόνο, ή για να οχυρώσετε τα χρήματα ενός σφετεριστή. Και ούτω καθεξής . Ο Ibn Masoud, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : ~ Το ψέμα δεν είναι κατάλληλο για αστεία ή σοβαρότητα .~ ( Αφηγημένος από τον Αλ-Μπουχάρι στο Βιβλίο του Al-Adab Al-Mufrad, αρ. 387) . Το ψέμα είναι μεγαλύτερο εάν έχει ως αποτέλεσμα βλάβη ή διαφθορά και το συνηθισμένο ψέμα θεωρείται μεγάλη αμαρτία . Ψέματα στην ποίηση, αν και μερικά από τα οι κριτικοί το μπερδεύουν, δεν είμαι μαζί τους. Διαχρονικά ποιήματα .. είναι αθάνατο για την ειλικρίνεια των συναισθημάτων της και την ειλικρίνεια των συναισθημάτων της, και την ειλικρίνεια των εκφράσεών του, αλλά δεν μπορώ να βρω δικαιολογία για όσους βρίσκονται στα μαλλιά και πέφτει μέσα σε ένα όνειρο που είδε ένα ψέμα . Όσον αφορά την αναπαράσταση, έχει αλλάξει τα πολλά λάθη και τα κακά του, οπότε η αγιότητα αυξάνεται εάν χρησιμοποιείται για γελοιοποίηση, ή περιλαμβάνει γυμνό, ανάμιξη ή ψέμα και επιβεβαιώνεται αυτό το αδίκημα ψέματος όταν λατρεύετε μια ιστορία για ένα άτομο που ονειρεύεται ψέματα, και αυτό χρησιμοποιείται μόνο για να αυξήσει την καλλιτεχνική πλοκή καθώς εγείρεται ή λέγεται Ή, όπως υποστηρίζεται από τους κριτικούς . Συμπερασματικά, το ψέμα στην ποίηση ή στην υποκριτική είναι κάτι που είναι ούτε επιτρεπόμενο ούτε καλό να κάνουμε εκ μέρους του πιστού ή του μουσουλμάνου, και t ο ποιητής και ο ηθοποιός πρέπει να αναζητήσουν επιτρεπόμενα κείμενα, και σε αυτό είναι η αθωότητά του και η ενοχή του, από την εξάπλωση μεταξύ των απαγορευμένων ανθρώπων , οπότε είναι μια χαλάρωση και μια φήμη διαφθοράς, και σκέφτεται τον αδερφό μου, σε πολλούς ποιητές ή ηθοποιούς έφτιαξε μια δίκαιη γραμμή για τον εαυτό του, δεν παρουσίασε αυτό που μπορεί να μετανιώσει αύριο, και προσπάθησε να τον μιμηθεί στον τομέα σας, υπάρχει καλή και όμορφη ποίηση, και υπάρχει μια ουσιαστική και ειλικρινή παράσταση ….

…Και όποιος βλέπει ότι βιάζεται με βάρη πάνω του και δεν περπατά μαζί του, τότε θα υποστεί ανησυχία και θλίψη ….

…Όσον αφορά τη γραφή, ερμηνεύεται από τον τρόπο που πηγαίνει το κράτος και ανακουφίζει την ανάγκη, και όποιος πιστεύει ότι γράφει και το αποτέλεσμα της γραφής του δεν εμφανίζεται. Εάν είναι εργοδότης, τότε απολύεται, ειδικά εάν το γράψιμο έχει σήμα ….

…Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος βλέπει κάποιον που έχει πεθάνει ενώ είναι με τη μορφή των νεκρών, δεν θα φτάσει στον στόχο που ελπίζει από τα κοσμικά ζητήματα .~…

…Και ορισμένοι από αυτούς που εκφράζουν ένα όραμα ακαθαρσίας από άλλα ζώα είπαν χρήματα και χάρη ….

…Και όποιος βλέπει ένα αγόρι να φωνάζει, είναι αθωότητα των γονέων του από ψέματα και δύο προδοσίες, μέχρι την ιστορία του Ιησού, ειρήνη σε αυτόν . Και το αδάν στο μπάνιο δεν επαινεί μια θρησκεία ή έναν κόσμο, και ειπώθηκε ότι οδηγεί . Εάν το αυτί βρίσκεται στο ζεστό σπίτι, θα ζεσταθεί ένας εξασθενημένος πυρετός . Εάν ένα αυτί βρίσκεται στο κρύο σπίτι, ζεσταίνει έναν ζεστό πυρετό, και όποιος είναι ένα αυτί στην πόρτα του Σουλτάνου, λέει πραγματικά ….

…Φίδι Εάν ονειρεύεστε να δείτε ένα φίδι να δαγκώνει και έναν νεκρό φίλο που φαίνεται να ξαπλώνει και να αναπνέει, τότε σηκώνεται σε καθιστή θέση όταν το φίδι τον επιτίθεται και στη συνέχεια οι δύο εξαφανίζονται μέσα σε μερικούς κοντινούς θάμνους, αυτό δείχνει ότι θα θρηνήσετε βαθιά για την ατυχία των φίλων και την απώλεια που σας απειλεί εσείς . Εάν δείτε ένα κορίτσι με ένα φίδι, αυτό προβλέπει ότι ένα δόλιο άτομο θα της προκαλέσει προβλήματα . Εάν το φίδι δραπετεύσει από αυτό, θα είναι σε θέση να υπερασπιστεί τον χαρακτήρα του από επιθέσεις εναντίον του . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι ένα νεκρό φίδι την δαγκώνει, τότε θα υποφέρει από τις ίντριγκες ενός ψεύτικου φίλου . Αν ονειρευτήκατε να δείτε φίδια, τότε όλα τα κακά, η δυστυχία και τα κακά χρήματα μπορούν να ερμηνευθούν . Και αν ονειρεύεστε φίδια να πολεμούν και να πέφτουν μεταξύ τους, η ερμηνεία του είναι ένας πικρός αγώνας με κακή τύχη, θλίψη και πόνο . Εάν σκοτώσετε ένα φίδι με σάρκα, η ερμηνεία του είναι ότι θα αισθανθείτε ότι έχετε χρησιμοποιήσει και εκμεταλλευτεί κάθε δυνατή ευκαιρία για να επιτύχετε τα συμφέροντά σας ή να σέβεστε τα συμφέροντα των άλλων . Θα χαίρεσαι για τη νίκη σου επί των εχθρών . Εάν περπατούσατε με φίδια στο όνειρο, τότε εξηγήστε σας ότι θα ζήσετε με συνεχή φόβο ασθένειας, καθώς οι εγωιστές θα επιδιώξουν να ανταγωνιστούν μαζί σας για τη θέση σας στην κοινωνία . Αν σας δαγκώσει το φίδι, αυτό σημαίνει ότι θα παραδοθείτε στα σχοινιά του Σατανά και οι εχθροί θα σας προκαλέσουν απώλειες στο εμπόριο σας . Αν ονειρευόσασταν ότι ένα φτερωτό φίδι σας πλησιάζει έξω από μια πράσινη ζούγκλα, αλλά πηδάτε μακριά από αυτό όταν σας πήδηξε και αφού ξεχάσετε το περιστατικό, το βλέπετε ξανά να πλησιάζει και να αυξάνεται σε μέγεθος καθώς πλησιάζει και, στη συνέχεια, εμφανίζεται με τη μορφή ενός ήσυχου φιδιού σε μέγεθος, εάν μετά από μεγάλη προσπάθεια καταφέρατε να ξεφύγετε από αυτό, τότε εξαφανίζεται από μπροστά σας, όλα αυτά εξηγούνται από το γεγονός ότι φαντάζεστε ότι άλλοι σας πρόδωσαν και επαναστάτησαν εναντίον σας και ότι τα πράγματα θα πάνε από το κακό στο χειρότερο . Θα γίνετε όλο και περισσότερο εμμονή με την ασθένεια και το άγχος, αλλά αφού απελευθερωθείτε από φοβισμένες ψευδαισθήσεις και εκτελέσετε επιθετικά καθήκοντα, θα νιώσετε ικανοποιημένοι και γαλήνιοι . Εάν ονειρεύεστε ότι ένα φίδι τυλίγεται γύρω σας και σας επεκτείνει τη γλώσσα του, την ερμηνεία του ότι θα καταλάβετε μια θέση στην οποία θα είστε αδύναμοι και παιχνιδιάρικοι στα χέρια των εχθρών και θα είστε άρρωστοι . Εάν δείτε σε ένα όνειρο ότι τα μαλλιά του κεφαλιού έχουν μετατραπεί σε φίδια, η ερμηνεία του για την εμφάνιση ατυχημάτων που σας προκαλούν θλίψη και άγχος . Εάν τα φίδια σε ένα όνειρο έχουν αφύσικα σχήματα, θα αντιμετωπίσουν προβλήματα και κινδύνους που θα εξαφανιστούν εάν δεν τους δώσετε προσοχή και θα τους αντιμετωπίσετε με θέληση και αυτοέλεγχο . Εάν ονειρευόσασταν ότι πατήσατε ή είδατε ένα φίδι να μαζεύει λουλούδια ή να κολυμπά, η ερμηνεία του να μπει σε μπελάδες τη στιγμή που περιμένατε χαρούμενα γεγονότα . Εάν δείτε το φίδι να δαγκώνει άλλο άτομο, η εξήγησή του είναι ότι θα επιτεθείτε σε μερικούς φίλους και θα τους βλάψετε . Εάν δείτε μικρά φίδια, την ερμηνεία του ότι θα τιμάτε κάποιον και θα τον βελτιώσετε, τότε σας προσβάλλει σκόπιμα, σας δυσφημίζει και σας βλάπτει . Εάν βλέπετε παιδιά να παίζουν με φίδια, εξηγήστε ότι δεν μπορείτε πλέον να διακρίνετε τους φίλους σας από τους εχθρούς . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι ένα παιδί έχει τοποθετήσει ένα φίδι πίσω από το κεφάλι της και ότι ακούει τη φασαρία και την αναπνοή του φιδιού, η ερμηνεία του είναι ότι θα πείσει να εγκαταλείψει μερικά από αυτά που διαθέτει προς όφελός της, αλλά θα ανακαλύψει αργότερα ότι έχει πέσει σε μια συνωμοσία όπου οι εχθροί της βλάπτουν . Και αν δείτε τα φίδια να σηκώνουν το κεφάλι τους πάνω από το κεφάλι του φίλου σας, η ερμηνεία του είναι ότι θα ανακαλύψετε μια συνωμοσία για να βλάψετε εσάς και τον φίλο σας . Εάν δείτε μια γυναίκα σε ένα όνειρο και το φίδι έχει αποκοιμηθεί, η ερμηνεία του είναι ότι κάποιος θα σφετεριστεί τα δικαιώματά σας, αλλά ο νόμος και οι ισχυροί φίλοι θα σας προστατεύσουν ….

…Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι ζει σε μια ατμόσφαιρα πλούτου και ευκολίας, τότε αυτό δείχνει ότι θα εξαπατηθεί, καθώς θα ζήσει για λίγο σε πλούτο, πολυτέλεια και πολυτέλεια, αλλά μετά θα ανακαλύψει ότι δεν έχει αποκομίσει τίποτα αλλά φτώχεια και ντροπή . Εάν τα κορίτσια ονειρεύονται ότι ζουν σε πλούτο και πολυτέλεια, θα ξυπνήσουν για να διαπιστώσουν ότι τους περιμένει κάποια χαρά . Αλλά αν ονειρευόταν ένα αφύσικο όνειρο πλούτου και κύρους, η ζοφερή και οι συσπάσεις ξυπνούσαν . Τέτοια όνειρα τους προειδοποιούν ότι έχουν αντικαταστήσει τη σκληρή δουλειά τους με τις φαντασίες, την τεμπελιά και τις επιθυμίες τους . Ένα κορίτσι δεν πρέπει να γεμίζει το μυαλό της με φωτεινά όνειρα, αλλά μάλλον πρέπει να λαχταρά να υιοθετήσει ευγενείς ιδέες για να έχει φωτεινά όνειρα . Εάν ονειρευτήκατε να είστε πλούσιοι, αυτό σημαίνει ότι θα ανεβείτε στην κορυφή των τάξεων με την επιμονή και το ενδιαφέρον σας για τη δουλειά σας ….

…Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι οδηγεί σε έναν ελέφαντα με τον Μπλας και είναι υπάκουος σε αυτόν, τότε δείχνει ότι επιδιώκει έναν ξένο βασιλιά ή κατακτά έναν ξένο βασιλιά και το όραμα του δέρματος, της σάρκας, του οστού του ελέφαντα , και τα μαλλιά θα ερμηνευτούν λαμβάνοντας χρήματα, όφελος και χάρη από έναν κυβερνήτη . ~…

…Όποιος απαγγέλλει την Surat Al-Feel θα είναι νικητής έναντι του εχθρού και θα νικηθεί στο Ισλάμ ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε, το όραμα του ελέφαντα ερμηνεύεται σε επτά πτυχές: ένας μη-Άραβας βασιλιάς, ένας ομοφυλόφιλος άνδρας και ένας απατηλός άνθρωπος, ένας άντρας με δύναμη και φόρμα, ένας ζηλιάρης, που πίνει αίμα, πόλεμο και διαμάχες ….

…Και ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος πιστεύει ότι οδηγεί σε γυμνό ελέφαντα για να παρακολουθήσει, θα παντρευτεί μια ξένη γυναίκα » με προίκα και θα είναι σε θέση να το κάνει . Και όποιος βλέπει διαφορετικά, θα μπορεί να το κάνει ….

…Όσο για τον ελέφαντα, ερμηνεύεται στο ύψος του . Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος βλέπει ότι είναι επιβάτης σε μια βίλα τη νύχτα, θα παντρευτεί μια γυναίκα, και αν οδηγήσει κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα το αρνηθεί ή θα πουλήσει την υπηρέτρια του ….

…Η αγορά : υποδηλώνει το τζαμί, όπως και το τζαμί σημαίνει την αγορά, επειδή και οι δύο ανταλλάσσουν το και το κέρδος . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα πεδίο μάχης στο οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας κόσμος χάνει σε αυτό. Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στο ρητό του : « Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει ». Οι άνθρωποι των αγορών αγωνίζονται εναντίον του άλλου με τον εαυτό τους και τα χρήματά τους . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα μέρος στο οποίο υπάρχουν ανταμοιβές ανταμοιβής και κέρδους, όπως το σπίτι της γνώσης, τα ομόλογα και η περίοδος Χατζ . Και από ό, τι πωλείται στην αγορά, συμπεράσματα για αποδεικτικά στοιχεία . Όλα αυτά δεν ήταν ότι η αγορά ήταν άγνωστη, οπότε η αγορά κρέατος είναι σαν ένα μέρος πολέμου με αίμα και σίδερο . Και η αγορά της ουσίας και των λεπτών λινών μοιάζει με το λαιμό της zikir και ο ρόλος της γνώσης . Και η αγορά συναλλάγματος, κάτι σαν το σπίτι των ηγεμόνων, λόγω των διαφορών στην ομιλία, το βάρος και την ισορροπία . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία ή κέρδος σε ένα εμπόρευμα, και αν ήταν ξύπνιος σε μια τζιχάντ, έχασε το μαρτύριο και ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ, το έχασε ή το χαλάσει, και Αν ήταν μαθητής της γνώσης, σταμάτησε να το κάνει ή έχασε ένα ραντεβού και ζήτησε κάτι άλλο από το Θεό, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό, τότε έχασε την προσευχή της εκκλησίας στο τζαμί . Όσο για εκείνον που κλέβει στην αγορά του την πώληση και την αγορά του, εάν είναι ματζαχίντ, είναι προσκυνητής, και αν είναι προσκυνητής που απαγορεύεται να κυνηγά, να έχει σεξουαλική επαφή ή απόλαυση, και αν ήταν μελετητής που ήταν άδικο στη συζήτησή του ή προδόθηκε στα fatwas του, αλλιώς είδε την προσευχή του, ή ο ιμάμης του προηγήθηκε με την κλίση ή την προσκύνησή του, ή δεν ολοκληρώθηκε Αυτό είναι στην προσευχή του, γιατί αυτή είναι η χειρότερη κλοπή, όπως στην έκθεση . Όσο για τη γνωστή αγορά : όποιος το βλέπει είναι γεμάτο από ανθρώπους, ή βλέπει μια φωτιά που έχει πέσει μέσα της, ή ένα καθαρό νερόμυλο που τρέχει στη μέση του, ή το σανό είναι γεμισμένο στα καταστήματά του, ή ένας καλός άνεμος χτυπάει μέσα του, επιτυγχάνεται η επιβίωση των ανθρώπων της, και είναι συνηθισμένοι στα κέρδη, και η υποκρισία θα έρθει σε αυτούς . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν υπνηλία, ή τα μαγαζιά είναι κλειστά, ή η αράχνη τους έχει περιστραφεί ή σε ό, τι πωλείται, τότε υπάρχει κατάθλιψη, ή διακοπές έχει πέσει στους ανθρώπους της . Και αν δει μια αγορά που έχει μετακινηθεί, το καθεστώς του μετανάστη έχει μετακινηθεί στην ουσία αυτού που έχει μετακινηθεί, όπως η αγορά λινού, όπου βλέπετε τους μπάτλερ, γιατί αυξάνει τα κέρδη των κατασκευαστών , καθώς τα εμπορεύματα διαχωρίζονται και αφήνονται . Και αν το δουν οι ιδιοκτήτες κεραμικής και λειψυδρίας, τα κέρδη τους θα μειωθούν και τα κέρδη τους θα είναι αδύναμα . Και αν το είδαν οι ιδιοκτήτες των κατσαρολών και των ταψιών, μια δοκιμασία θα κατέβαινε πάνω του, είτε από φωτιά, ποτάμι, είτε από κατεδάφιση, ή παρόμοια . Μερικοί από αυτούς είπαν : η ελάχιστη αγορά, η διεύρυνση της αγοράς, το εύρος του κόσμου . Και ειπώθηκε ότι η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές λόγω των ανθρώπων που συναντιούνται με αυτήν . Όσο για εκείνον που ζει από την αγορά, είναι καλό σημάδι αν βλέπει σε αυτό μια μεγάλη δημιουργία ή δουλειά, αλλά εάν η αγορά είναι ήρεμη, τότε δείχνει την ανεργία των εμπόρων ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι υποκατάστατο ενός ανθρώπου που είναι γνωστό σε μια φοράδα, τότε θα ζητήσει τη βοήθεια αυτού του άντρα για αυτό που ζητά ή φτάνει, και ειπώθηκε ότι θεωρείται υποκατάστατο ενός άνδρα, τότε είναι ερμήνευσε ότι ο άνθρωπος είναι εξάρτηση, σύντροφος ή διάδοχος από απόσταση, και αν ο άνθρωπος είναι άγνωστος τότε είναι εχθρός ….

…Και όποιος βλέπει ότι ταΐζει ένα θηρίο με σανό, τότε αγωνίζεται για την καλοσύνη των υποθέσεων του και τι συμβαίνει σε αυτόν με το να ξοδεύει χρήματα, ειδικά αν ωφελείται από αυτό το θηρίο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπηθεί στο κεφάλι ενός άλλου με κάτι στριμμένο, τότε τον χτυπά με κάτι που τον βλάπτει, καθώς και με το οποίο χτυπά το κεφάλι, όπως μαστίγιο, πέος ή κάτι στριμμένο και τα παρόμοια ….

Αν έβλεπε ότι ήταν με τον Ιμάμη με λόγια σοφίας, θα κερδίσει την ανάγκη του,

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα παξιμάδι στο χέρι του ενώ τσακίζει με αυτό, τότε αυτό δείχνει τη σύγκρουση, και αν η καρδιά του καρυδιού είναι σάπια, τότε απαγορεύεται ….

…Όποιος βλέπει ότι λατρεύει τον Θεό Παντοδύναμο με κάποιες πράξεις λατρείας και ότι περπατά το μονοπάτι του ορθολογισμού, τότε επιτυγχάνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος ….

…Και όποιος βλέπει ότι φορούσε ένα δαχτυλίδι και το γαρύφαλό του ήταν της προέλευσής του, θα ερμηνευθεί από την απόκτηση ενός παιδιού ή την αγορά μιας υπηρέτριας, ενός ζώου ή σπιτιού και ο λοβός του δακτυλίου έχει μετακινηθεί από τη θέση του, θα ανατεθεί στους βασιλιάδες εποπτεύοντας την απομόνωση και σε άλλους σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες ….

…Όποιος είδε ότι ο μπάρτζου του ήταν ξαπλωμένος στη βρωμιά, τότε ερμηνεύτηκε από το ύψος και την αύξηση του χρήματος, και ειπώθηκε ότι η μπάρτζου ερμηνεύτηκε από τη γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει ότι μαχαιρώνει μια γυναίκα με το δόρυ του, είναι ελεύθερος μαζί της σε διαφθορά ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει νικήσει τους νεκρούς και οι νεκροί είναι ικανοποιημένοι με τον ξυλοδαρμό του, δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον ….

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει ένα παλιό σπασμένο χαλί υποδηλώνει την έλλειψη καθαρότητας της ζωής του, και το όραμα ενός καθαρού πράσινου χαλιού δείχνει την ικανότητα του προς το ζην ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει με τον χαλίφη σε ένα μπολ ή του τρέφει κάτι, τότε θα υποφέρει τόσο πολύ όσο έφαγε ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

…Και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό, μπερδεύεται με αυτό ….

…Ο Ιμάμης περπάτησε με τα πόδια, έκρυψε το μυστικό του και θριάμβευσε πάνω από τον εχθρό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο ιδρώτας του, μάλλον τα ρούχα του, είναι ελεύθερος να εξοικονομήσει χρήματα για την οικογένειά του ….

…Νερό Αν ονειρευόσασταν καθαρό νερό, αυτό προβλέπει ότι θα συνειδητοποιήσετε την επιτυχία και την ευχαρίστηση . Και αν το νερό είναι λασπωμένο, τότε θα κινδυνεύετε και η μελαγχολία θα αντικαταστήσει τη χαρά . Εάν δείτε το νερό να ανεβαίνει στο σπίτι σας, αυτό σημαίνει ότι θα αγωνιστείτε για να αντισταθείτε στα κακά και εάν δεν δείτε το νερό να βυθίζεται, θα εκτεθείτε σε επικίνδυνες επιπτώσεις . Εάν δείτε τον εαυτό σας να σπρώχνει το νερό και τα πόδια σας έχουν βρεθεί, αυτό προβλέπει ότι τα προβλήματα, οι ασθένειες και η δυστυχία θα σας επιβαρύνουν, αλλά θα τους απογοητεύσετε με το ξύπνημά σας . Το ίδιο ισχύει και για τα θολά νερά που ανεβαίνουν στα πλοία . Εάν πέφτετε στο λασπωμένο νερό, αυτό προειδοποιεί ότι θα κάνετε πολλά πικρά λάθη και θα υποφέρετε από μεγάλη θλίψη ως αποτέλεσμα αυτού . Εάν πίνετε θολό νερό, τότε αυτό σημαίνει ασθένεια, αλλά το πόσιμο καθαρό και δροσιστικό νερό οδηγεί στην εκπλήρωση καλών ελπίδων . Εάν παίζετε στο νερό αυτό σημαίνει ξαφνική αφύπνιση της αγάπης και της αγάπης . Εάν ψεκάσετε νερό στο κεφάλι σας, αυτό σημαίνει ότι η συναισθηματική σας αφύπνιση στην αγάπη θα συναντηθεί με μια συγκεκριμένη ανταλλαγή . Ένα κορίτσι που μελετάει τα όνειρα αφηγείται το ακόλουθο όνειρο και τη μεταφορική του εμφάνιση στον κόσμο που ξυπνά : « Χωρίς να ξέρω πώς, οδηγούσα μια βάρκα σε ένα όνειρο και έβαλα μπλε και καθαρά νερά μέχρι να φτάσω στην αποβάθρα του σκάφους που βρήκα λευκό σαν χιόνι αλλά ήταν τραχύ και ραγισμένο . Το επόμενο απόγευμα ένας ευχάριστος άντρας με επισκέφτηκε, αλλά έμεινε πέρα ​​από το χρόνο που το επιτρέπουν οι μητέρες, έχω υποστεί βίαιο χτύπημα για αυτό . ~ Το γαλάζιο νερό και η όμορφη λευκή βάρκα ήταν σημάδια απογοήτευσης στο σύμβολο ….