…Το γάλα είναι σε ένα όνειρο η φύση του Ισλάμ, και είναι επιτρεπόμενα χρήματα . Και τα χρήματα για πηγμένο γάλακτος απαγορεύονται λόγω της οξύτητας και της εξόδου του λίπους του . Και όποιος βλέπει ότι τα στήθη παράγουν γάλα από αυτήν, ότι ο κόσμος τον οδηγεί . Το γάλα ενός ατόμου είναι περιορισμός και σφίξιμο για τις μητέρες που θηλάζουν και θηλάζουν, και αν δει ότι έχει αγοράσει μια γυναίκα που θηλάζει για να θηλάσει τον γιο του, τότε μεγαλώνει τον γιο του στη δημιουργία του . Και ειπώθηκε : Αυτός που έπινε το γάλα μιας γυναίκας θα κέρδιζε χρήματα και κέρδος . Και όποιος είδε ότι έπινε γάλα αλόγου, ο Σουλτάνος ​​το άρεσε και το πήρε καλό από αυτό . Και όποιος έπινε το γάλα της Ραμέκα, συνάντησε έναν βασιλιά . Και το γάλα βοοειδών είναι επιτρεπόμενα χρήματα από τον Σουλτάνο και μια καλή διαβίωση . Το γάλα είναι ύπουλο και το άρμεγμα της καμήλας είναι πρόβλημα. Εάν το άρμεγμα και το γάλα βγαίνει είναι αίμα, τότε είναι στη δύναμή του, και αν το άρμεγμα είναι δηλητήριο, τότε συγκεντρώνει παράνομα χρήματα . Και το γάλα γύρης είναι ένα ένστικτο στη θρησκεία, οπότε όποιος πίνει από αυτό είναι σταθερός στην ενστικτώδη φύση, προσεύχεται, νηστεία, zakat και δωρεές, και για τον πότη του έχει επιτρεπόμενα χρήματα και σοφία . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι αρμέγει μια καμήλα και έπινε από το γάλα της, τότε θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα, και αν είναι παντρεμένος, τότε θα γεννηθεί ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει ότι αρμέγει μια αγελάδα και έπινε το γάλα της και ήταν σκλάβος, τότε απελευθερώνεται, ακόμη και αν είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος . Το γάλα των αιγοπροβάτων είναι χρήματα που πρέπει να πληρωθούν από τους Άραβες και τους μη Άραβες . Και όποιος είδε ότι έπινε το πρόβειο γάλα θα είχε καλή, άνεση και ευχαρίστηση . Και το γάλα της λιονταρίνας είχε χρήματα για το μουστάκι του και θριάμβευσε του εχθρού του . Και το γάλα του αετού είναι δόξα και νίκη επί ενός ισχυρού και γενναιόδωρου εχθρού . Και το γάλα της τίγρης σε όσους το πίνουν δείχνουν εχθρότητα . Το γάλα του λύκου είναι ένας καλός και σοβαρός φόβος, και βλάπτει τα προς το ζην όσων το πίνουν, και ειπώθηκε : Είναι χρήμα και δύναμη, και όποιος δει ότι το έπινε θα αποκτήσει την προεδρία . Το χοιρινό γάλα θα αλλάξει το μυαλό του πότη του και θα φύγει . Το γάλα του σκύλου είναι ένας μεγάλος φόβος για τον πότη του, και αυτό που λαμβάνει από το χέρι ενός καταπιεστή, και ειπώθηκε : Όποιος το έπινε θα κερδίσει δύναμη και ηγεσία στους λαούς της χώρας του . Και ειπώθηκε : Οι Αλβανοί όλων των τεράτων αμφιβάλλουν για τη θρησκεία . Και το γάλα της ζέβρας είναι μια ασθένεια μετά την οποία υπάρχει μια θεραπεία . Το γάλα του Doe έχει μια μικρή διαβίωση . Και το άρμεγμα και το τσούξιμο γάλα είναι καλό πράγμα ανάμεσα σε αυτόν και τους εχθρούς του . Το γάλα αλεπού είναι μια μικρή ασθένεια, μετά από μια σύντομη ανάρρωση και μια διαβίωση . Το γάλα ενός οικιακού γαϊδουριού είναι μια απλή ασθένεια, όπως και το γάλα ενός μουνιού . Και όποιος βλέπει ότι το γάλα βγαίνει από τη γη, είναι η εμφάνιση της καταπίεσης και της καταστροφής, στην οποία ρίχνει αίμα . Το γάλα των προβάτων είναι αξιοπρεπές χρήμα, το αγελαδινό γάλα είναι πλούσιο και το γάλα μουλάρι είναι σκληρό και τρομερό . Το χοιρινό γάλα είναι μια μεγάλη επιτυχία . Και το ανθρώπινο γάλα για τους άρρωστους εάν το πίνει είναι θεραπεία για την ασθένεια . Το γάλα του σκύλου και η ασθένεια ή ο φόβος των αιλουροειδών . Το γάλα υποδηλώνει χρήματα, αυξάνοντας τη ζωή και την εγκυμοσύνη, την εμφάνιση μυστικών, γνώσεων και μονοθεϊσμών, και υποδεικνύει φάρμακα για ιατρική και βιοπορισμό . Το αγελαδινό γάλα, τα πρόβατα, η καμήλα και οι βούβαλοι συγκεντρώνουν όλα χρήματα . Το γάλα του θηρίου και του πουλιού, αν βρεθεί, είναι λίγα χρήματα, ειδικά το γάλα του κουνελιού και το γάλα της φοράδας . Και μοιχεία γάλακτος μάραθου και αλεπούς . Το ανθρώπινο γάλα είναι μια εμπιστοσύνη που δεν πρέπει να ξοδεύεται σε κανέναν εκτός από τον Κύριό του . Το γάλα του άγνωστου από το θηρίο είναι η δόξα και η δραστηριότητα των ασθενών, και η σωτηρία από τη φυλακή, ή τα χρήματα που σφετερίζονται ….

…Αν δει ότι το κεφάλι του έχει γίνει σαν το κεφάλι ενός σκύλου, γαϊδουριού, αλόγου ή άλλων βοοειδών, τότε γίνεται κόπωση, κόπωση και δουλεία ….

…Η τάφρος υποδηλώνει σε ένα όνειρο τους φύλακες και τους στρατιώτες με τους οποίους ο βασιλιάς ή η χώρα είναι οχυρωμένοι . Εάν η τάφρος έδειχνε στον βασιλιά, οι στρατιώτες ήταν οι άντρες του και τα χρήματά του . Εάν υποδηλώνετε γνώση, η τάφρος είναι απόδειξη των μελετητών που είναι υπεύθυνοι για αυτήν που την έχουν κρατήσει . Εάν υποδηλώνει σύζυγο, η al-Khandaq ήταν ο κηδεμόνας της . Αν το αγόρι έδειχνε ότι η τάφρος ήταν ο πατέρας του ή η μητέρα του . Εάν βλέπει σε ένα όνειρο ένα φρούριο ή μια πόλη χωρίς τάφρο, αυτό είναι απόδειξη της διάλυσης των θεμάτων, όπως η αποτροπή του Zakat και η σπατάλη χρημάτων, η απώλεια γνώσεων, η επίθεση στον εχθρό ή η παραγγελία του λάθους και η απαγόρευση των γνωστών ….

…Είναι σε ένα όνειρο η φήμη του ανθρώπου και η μνήμη του . Και όποιος βλέπει ότι υψώνει τη φωνή του, τότε έχει εξουσία πάνω σε έναν λαό, με απαράδεκτο τρόπο, και αν δει ότι ακούει τη φωνή ενός ατόμου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν η φωνή ενός ατόμου ακούγεται από ορισμένα ζώα, αυτό δείχνει πολλά οφέλη, ειδικά εάν η ομιλία αφορά κάτι που αγαπά ή εάν αυτό που λέγεται είναι αλήθεια . Εάν υψώσει τη φωνή του πάνω από τη γνώμη ενός επιστήμονα, διαπράττει αμαρτία . Και η αδύναμη φωνή, η δόξα και ο φόβος . Μια απαλή φωνή ταπεινά . Και η πίστη και η αστυνομία, εάν η φωνή τους είναι κρυμμένη ή αδύναμη, είναι απομονωμένες . Ο ήχος των dirhams είναι μια δοκιμασία μεταξύ εκείνων που τους νίκησαν μεταξύ των βασιλιάδων. Η ακρόασή τους είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης, η ακρόαση των δηναρίων με χαρά τα νέα, η ακρόαση των κακών ειδήσεων για τα χρήματα, και ειπώθηκε : Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Και οι ήχοι των θηρίων είναι ανησυχίες και φόβοι . Ο ήχος ενός προβάτου σε ένα όνειρο είναι δικαιοσύνη από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Και η φωνή του Αιγόκερω και του κριού είναι ευχαρίστηση, γονιμότητα και καλή . Η απομάκρυνση των ευκαιριών για λήψη δώρου από έναν αξιότιμο άνδρα ή έναν γενναίο στρατιώτη . Και προσευχή γαϊδουριού για τους καταπιεστές . Και η φωνή ενός μουλαριού μιλάει και υποψιάζεται . Και ο διάλογος των μόσχων, των ταύρων και των βοοειδών, μια εμφάνιση καταπραϋντικής . Και η επιθυμία της καμήλας είναι κόπωση και το υπέροχο ταξίδι είναι σαν το Χατζ και το τζιχάντ . Και η βρυχηθμός του λιονταριού χάνεται, και απειλεί, κύρος και φόβο για έναν άδικο κυβερνήτη . Και ο γαβγμός του σκύλου είναι τύψεις, ανυπακοή και αγωνίζεται στην καταπίεση, και λέξεις που δεν σημαίνουν . Και η φωνή του τσίτα, του Ντάλαλ και του Μπατρ . Και ο Χάντελ Αλ Χαμάμ είναι ο Νώε ή ο Νίκα, ή μια γυναίκα, ένας έντιμος και μεταμφιεσμένος μουσουλμάνος αναγνώστης . Και ο ήχος του γάντζου είναι χρήσιμες λέξεις, ή ακούγοντας το Κοράνι, ή ένα κήρυγμα από έναν ιεροκήρυκα . Και ο βάτραχος φλερτάρει ή οι φωνές των φρουρών ή μπαίνουν στο έργο ενός επιστήμονα, και ειπώθηκε : Είναι άσχημο . Και το φίδι σφυρίζει: μάχη, απόπειρα, προειδοποίηση και απειλή και καταδίκη από εχθρό . Meow Pussycat φασαρία και κουτσομπολιό, συκοφαντία και Lamaze . Και ο Naeem the Mouse είναι μια συνάντηση και εξοικείωση με τα προς το ζην, και βλάβη από έναν ανήθικο άντρα νικάμπ ή κλοπή . Και ο Gham Al-Dabi είναι νοσταλγικός για την πατρίδα . Το ουρλιαχτό ενός λύκου είναι μια προειδοποίηση για κλοπή . Η φωνή της αλεπούς είναι μια προειδοποίηση να φύγει και να κινηθεί, και να ντροπιάσει έναν ψεύτη . Και ο Awaah Ibn Awi είναι σημαντικά πράγματα στο καλό και το κακό . Και η φωνή του χοίρου κέρδισε τους πλούσιους και ανόητους εχθρούς . Οι διασταυρούμενοι μισούσαν τον ήχο του νερού, τα παγώνια και τα κοτόπουλα, και είπαν : Είναι αυτά και θλίψη . Και ο ήχος του κοράκι χωρίζει και νεκρολογία . Και κάθε άσχημος ήχος που ακούει είναι μνησικακία, και μια καλή φωνή είναι απόλαυση και χαρά . Δείτε επίσης τηλέφωνο ….

…Και όποιος είδε ότι έδωσε κάτι τέτοιο σε κάποιον, τότε δείχνει τις παραχωρήσεις σε εκείνο το μέρος εκείνο το έτος και άλλοι υποδεικνύουν ένα αίτημα επιβίωσης ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πατήσει μια γυναίκα, θα πρέπει να συλλάβει από αυτόν και να γεννήσει ένα παιδί ….

…Και όποιος βλέπει ότι τραγουδάει σε ένα μέρος όπου υπάρχει ψεύτικη ή κακόβουλη συζήτηση που χωρίζει τους αγαπημένους, επειδή ο πρώτος που τραγούδησε τον διάβολο, μπορεί να τον καταραστεί ο Θεός, και για την ποίηση, έχει πρόσωπα και αν υπάρχει σοφία, προτροπή , και τα παρόμοια, τότε είναι καλό και ανταμοιβή και ανταμοιβή ….

…Όποιος επιστρέψει σε ένα όνειρο σε μια κατάσταση στην οποία ήταν ξύπνιος, αυτό που συνήθιζε να συναντά σε αυτό του καλού ή του κακού επιστρέφει σε αυτόν ….

…Και όποιος λέει για κάτι σε ένα όνειρο, εάν ο πληροφοριοδότης είναι ένας από τους ανθρώπους της αλήθειας, τότε αυτό που είπε είναι όπως είπε . Αν είναι παραδοχή του εαυτού του, τότε λέει για το τι του αποκαλύπτεται, και αυτό είναι το ίδιο με το ρητό του . Όποιος μιλάει σε μια μη βιομηχανική βιομηχανία, απαντώντας σε άλλους, το θέμα εναπόκειται στον ίδιο . Αν αυτό είναι από τη γνώση και τη βιομηχανία του, τότε το ζήτημα εξαρτάται από τον ερωτώμενο . Και όποιος έχει αλλάξει το όνομα, το χαρακτηριστικό ή το σώμα του, θα λάβει καλό και κακό από αυτό που μεταφέρεται και αλλάζει σε αυτό ….

…Και ο Ντάνιελ είπε, ~Όποιος βλέπει ένα όνειρο και ξεχάσει είναι ένα από τα τέσσερα πράγματα: συχνές αμαρτίες, διαφορετικές πράξεις, αδύναμες προθέσεις και μεταβαλλόμενες διαθέσεις .~…

…Όσο για όποιον παντρεύεται τη γυναίκα του σε ένα όνειρο, θα κερδίσει αυτό που προσπαθεί να κάνει σε θέματα της βιομηχανίας του . Αν δει ότι είναι junub, οι υποθέσεις του αναμιγνύονται, και αν κάνει ghusl, βγαίνει από όλα όσα του συνέβησαν ….

…Ο σπάνιος διηγείται ότι μερικά από τα οράματα των δίκαιων σε ένα όνειρο μετά το θάνατό του, ο βλέποντας πώς του είπε και βρήκε τον Λόρδο Voncd : ( Hacbona Vdqqgua … τότε μεγάλωσε ο Voatqgua ) ( έτσι οι βασιλιάδες του Boushima … Palmmalak επισυνάπτονται ) ( και οι δύο πέθαναν μουσουλμάνοι … δεν έκαψαν με φωτιά )…

Η φωνή και το αδίκημα : είναι η φήμη ενός ανθρώπου μεταξύ των ανθρώπων και η υπερηφάνεια του για αυτούς ….

Όσο για το σκυλί, ερμηνεύεται ως εχθρός, όποιος το δει, είναι εχθρός χωρίς σθένος, αλλά λυπάται για την επιθετικότητα και τη γυναίκα του ) Μια γυναίκα χωρίς γνώμη, ο μαύρος σκύλος είναι εχθρός των Αράβων, και ο λευκός σκύλος είναι εχθρός των μη Αράβων ….

…Και όποιος βλέπει ότι το ύφασμά του έχει μολυνθεί από το σάλιο του στόματός του, αυτό δείχνει τι άκουσε από τους εχθρούς, και τον πονάει και τον πονάει ….

…Εάν το σώμα του βλέπει το σώμα ενός κριού, δείχνει γενναιοδωρία και δικαιοσύνη . Αν είχε έναν μηχανισμό όπως ο μηχανισμός του κριού και τον γλείφτηκε με τη γλώσσα του, τότε είχε έναν γιο του μυελού από τον οποίο έζησε ….

Ο πρωκτός είναι η τσάντα του ιδιοκτήτη του, του καταστήματός του, της αποθήκης του και της έδρας του, και όποιος βλέπει σε αυτό κάτι που το κοσμεί ή την ντροπιάζει, τότε η έκφρασή του σε αυτό και όποιος βλέπει ότι βγαίνει από τον πρωκτό του αυτό που είναι δεν είναι απαραίτητο ή μπαίνει σε αυτό σαν να μην είναι καλό σε αυτό, και όποιος βλέπει ότι μυρίζει μια αρωματική μυρωδιά του, τότε είναι ένας έπαινος και μια όμορφη ανάμνηση αυτού, και αν το δει ενάντια σε αυτό, το ασήμι του

…Κόλαση : ένα σημάδι εξουσίας για την ουσία και την εξουσία του πάνω από αυτό που βρίσκεται κάτω από αυτό, με τη βλάβη και το όφελος, και ίσως δείχνει την ίδια την Κόλαση, και την τιμωρία του Θεού, και μπορεί να υποδηλώνει αμαρτίες, αμαρτίες και απαγορευμένα, και όλα όσα οδηγούν σε αυτό και το φέρνει πιο κοντά σε αυτό . Από το να πεις ή να κάνεις . Ίσως έδειχνε καθοδήγηση, Ισλάμ, γνώση και Κοράνι, γιατί με αυτό καθοδηγείται στο σκοτάδι, μαζί με τα λόγια του Μωυσή , ειρήνη σε αυτόν : « Ή να βρεις καθοδήγηση στη φωτιά », και βρήκε και άκουσε το λόγια του Θεού Παντοδύναμου με καθοδήγηση . Ίσως υποδεικνύει τα προς το ζην, τα οφέλη και τον πλούτο, επειδή περιέχει την καλοσύνη στη σύνταξη για τον ταξιδιώτη και το παρόν, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος : « Το έχουμε κάνει μια υπενθύμιση και μια ευχαρίστηση για τους πιστούς .» Λέγεται σε αυτόν που είναι φτωχός ή πεθαίνει, η φωτιά του σβήνει . Επειδή οι Άραβες προσφέρθηκαν ως δώρα στον Ibn al-Sabil και στον διακοπείσα επισκέπτη, προκειμένου να της καθοδηγηθεί και να προστατευτεί σε αυτήν, έτσι ώστε να εκφράσουν με την παρουσία της γενναιοδωρία και πλούτο, και την αδράνεια της από την αθλιότητα και τη φτώχεια . Ίσως να έδειχνε τα τζιν επειδή δημιουργήθηκαν από δηλητηριώδη φωτιά . Και μπορεί να υποδηλώνει το σπαθί και την ηρεμία, εάν έχει ήχο, βροντή, γλώσσες και καπνό . Ίσως να υποδεικνύει το βασανισμό της εξουσίας, επειδή είναι το βασανισμό του Θεού και αυτός είναι η εξουσία των δύο κόσμων . Ίσως να έδειχνε το άγονο και τις ακρίδες . Και μπορεί να υποδηλώνει ασθένειες, ευλογιά και πανούκλα . Όποιος βλέπει μια φωτιά να πέφτει από τον ουρανό σε σπίτια και καταστήματα, και αν έχει γλώσσες και καπνό, τότε είναι η ηθική και το ξίφος που κατοικεί σε αυτό το μέρος, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων και των φτωχών, και Ο εραστής το ρίχνει στους ανθρώπους, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων ειδικότερα, και εάν είναι άνθρακας χωρίς γλώσσα. Είναι ασθένειες, ευλογιά ή επιδημίες, ειδικά εάν είναι γενικές στη μίξη ανθρώπων . Αλλά αν η κατάρρευση της φωτιάς γίνεται στους αμμόλοφους και τα feddans και τους τόπους καλλιέργειας και φυτών, τότε είναι μια άγονη που καίει φυτά ή ακρίδες που τα καίνε και τα πιάνουν . Όσο για όποιον ανάβει μια φωτιά σε ένα μονοπάτι που περπατά, ή για να καθοδηγείται από τον άνθρωπο αν το βρει όταν το χρειάζεται, τότε είναι γνώση και καθοδήγηση που επιτυγχάνει, ή το μεταδίδει και το δημοσιεύει αν είναι άξιος αυτού, αλλιώς θα αποκτήσει εξουσία, συντροφικότητα και όφελος, και οι άνθρωποι επωφελούνται μαζί του . Εάν η φωτιά βρίσκεται σε δρόμο διαφορετικό από το δρόμο, ή καίει κάποιον που περνάει από αυτήν ή σπινθήρες ή τον βλάψει με τον καπνό του, ή καίει το ένδυμά του ή το σώμα του ή βλάπτει την όρασή του, τότε είναι αίρεση ότι κάνει ή επιβλέπει, ή μια άδικη αρχή που καταφεύγει σε αυτόν ή είναι αδικία σε αυτόν ανάλογα με την έκταση της υπηρεσίας του προς αυτήν ή τη διαφυγή του από αυτούς . Αλλά αν ήταν μια μεγάλη φωτιά που δεν έμοιαζε με τη φωτιά αυτού του κόσμου, ήταν αναμμένο για να τον πετάξει, τότε πολλοί από τους εχθρούς του ήθελαν να τον μαστίσουν, έτσι θα κερδίσει τη νίκη πάνω τους και θα ήταν ανώτερος από αυτούς , και αν τον έριχναν σε αυτό, θα έσωζε τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όλα αυτά αν αυτοί που το διέπραξαν ήταν εχθροί του, ή το αντικείμενο του ήταν ορθός άνθρωπος . Αλλά αν τη βλέπει να τον απειλεί συγκεκριμένα, ή εκείνοι που ανέλαβαν τον φωτισμό του τον χρονολογούν, ας φοβάται ο Θεός τον Κύριό του και αφαιρεί από αυτό που είναι από τις πράξεις των ανθρώπων της Κόλασης πριν έρθει σε αυτήν, τότε την επέπληξε επειδή την φοβόταν . Όσο για εκείνον που βλέπει φωτιά μαζί του σε φούρνο, φούρνο, κανόνα ή παρόμοια μέρη όπου καίγεται, τότε είναι πλούτος και οφέλη που επιτυγχάνει, ειδικά εάν η διαβίωσή του είναι για χάρη της φωτιάς, ειδικά αν αυτό είναι επίσης το χειμώνα . Και αν δει τη φωτιά του να σβήσει ή να σβήσει, ή να μετατραπεί σε στάχτη, ή να την σβήσει νερό ή βροχή, τότε θα του λείπει και θα ανασταλεί από τη δουλειά και τη βιομηχανία του . Και αν κάποιος που δεν ζει από αυτό σε τέτοια μέρη για να ταιριάξει με φαγητό, θα ήθελε χρήματα ή τα προς το ζην να εξυπηρετήσει έναν κυβερνήτη ή στην εξουσία και τη βοήθειά του, ή με δικαστικές διαφορές, διαχείριση, διαμάχη και μεσιτεία, αλλιώς θα είναι επίθεση από λέξεις και κακά και κακά λόγια . Όσο για αυτό που το βλέπει, καίγεται με φαγητό, λάδι ή οτιδήποτε από τις πωλήσεις, τότε είναι υπερβολικό, και ίσως ο Σουλτάνος ​​θα τον ζητήσει και οι άνθρωποι θα πάρουν τα χρήματά του μαζί του . Όσο για το θάνατο της κατανάλωσης φωτιάς, είναι απαγορευμένα τα χρήματα και μια ολέθρια διαβίωση που τρώει, και ίσως είναι από τα χρήματα των ορφανών, λόγω αυτού που υπάρχει στο Κοράνι. Εάν είδε τη φωτιά να μιλάει σε ένα βάζο ή μια σακούλα ή ένα μπολ με άλλα αγγεία που δείχνουν τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό το αγγείο θα χτυπήσει τα τζιν και τις εισόδους του, μέχρι να μιλήσει στη γλώσσα του . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η φωτιά είναι πόλεμος αν έχει φλόγα και ήχο, και εάν το μέρος όπου το βλέπετε δεν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι εκεί μια πανούκλα, πόνος, ευλογιά ή θάνατος . Ο Abu Amr Al-Nakha’i είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : Είδα μια φωτιά που βγήκε από τη γη και γύρισε ανάμεσα σε μένα και έναν γιο μου, και το είδα να λέει : φλόγα της όρασης και τυφλή, τροφοδοτήστε με ότι όλοι τρώτε την οικογένειά σας και τα χρήματά σας, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Αυτή είναι μια δίκη που θα συμβεί στο τέλος του χρόνου, σκοτώνοντας ανθρώπους μπροστά τους, τότε τσακώνονται με πιάτα και τσακώνονται μεταξύ των δακτύλων του, και ο δράστης πιστεύει ότι είναι φιλάνθρωπος και το αίμα των πιστών είναι καλύτερο για τους πιστούς από το πόσιμο νερό . Και όποιος καίει μια φωτιά για να την κάψει, οργίζει μια εντολή για να γεμίσει τη φτώχεια του, γιατί το κρύο είναι φτώχεια . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε μια λάμπα στον αντίχειρά του και είπε : Αυτός είναι ένας τυφλός με επικεφαλής μερικούς από τον γιο του . Αν το ανακατεύω για να ψηθεί το κρέας μαζί του, φωτίζω κάτι στο οποίο οι άνθρωποι κοροϊδεύουν . Αν χτυπήσω το μπάρμπεκιου, θα είχα λίγη ζωή με θλίψη . Αν το ανακατέψει για να μαγειρέψει μια κατσαρόλα με φαγητό, θα έβαζε κάτι που θα ωφελούσε την αξία του σπιτιού του . Εάν δεν υπάρχει φαγητό στην κατσαρόλα, τότε πρέπει να επιτεθεί σε έναν άνδρα με λόγια και να τον κάνει να κάνει κάτι δυσάρεστο . Οτιδήποτε χτυπήσει τη φωτιά και τα εγκαύματα από το σώμα ή τα ρούχα, είναι βλάβη και καταστροφές . Και όποιος πιάσει φωτιά θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα από τον Σουλτάνο . Και όποιος χτυπηθεί από τη λάμψη της φωτιάς, οι άνθρωποι θα τον χτυπήσουν ….

…Αλ-Καράκι : Λέγεται ότι ένα παράξενο, φτωχό άτομο είναι αδύναμο, και όποιος χτύπησε ένα καρκά που ένωσε τις δυνάμεις του με κακές ηθικές, και μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος είδε τον Καράκι ταξίδεψε μακριά, και αν ταξίδευε επέστρεψε στο δικό του οικογένεια με ασφάλεια, και ειπώθηκε ότι το Καράκι ήταν άνθρωποι που τους αρέσει να συναντιούνται και να συμμετέχουν. Εκείνο το έτος θα υπάρξει έντονο κρύο και μια αφόρητη επίθεση με χείμαρρους . Και όποιος είδε τον λούτσο μαζί το χειμώνα, έδειξε κλέφτες και ληστές . Είναι ένας καλός οδηγός για τους ταξιδιώτες, για όσους θέλουν να παντρευτούν και για εκείνους που θέλουν ένα παιδί . Και ειπώθηκε ότι όποιος χτύπησε ένα krik θα πληρωνόταν, και όποιος είχε γόνατο θα ήταν φτωχός ….

…Qandil Εάν δείτε λαμπτήρες γεμάτους λάδι, αυτό δείχνει μια επίδειξη ικανοτήτων εργασίας από τις οποίες θα λάβετε ικανοποιητικά αποτελέσματα . Οι άδειες μέδουσες συμβολίζουν την κατάθλιψη και την απογοήτευση . Εάν δείτε ένα αναμμένο φανάρι να καίγεται με καθαρή φλόγα, αυτό δείχνει μια άξια άνοδο της τύχης και της οικογενειακής ευλογίας . Εάν εκπέμπει ομίχλη και σκοτεινή ακτινοβολία, θα πρέπει να καταπολεμήσετε τη ζήλια και το φθόνο που σχετίζεται με την υποψία και θα είστε πολύ ευτυχείς να βρείτε το σωστό άτομο για επίθεση . Εάν ρίξετε ένα αναμμένο φανάρι, τα σχέδια και οι ελπίδες σας θα αποτύχουν ξαφνικά . Εάν εκραγεί, πρώην φίλοι θα συνεργαστούν με τους εχθρούς σας για να βλάψουν τα ενδιαφέροντά σας . Η σπασμένη μέδουσα υποδηλώνει το θάνατο φίλων ή συγγενών . Εάν έχετε φανάρι, αυτό προβλέπει ότι θα είστε ανεξάρτητοι και θα υποστηρίξετε τον εαυτό σας, προτιμώντας τις σταθερές πεποιθήσεις σας από τις πεποιθήσεις άλλων . Εάν το φως σβήσει, θα βγάλει άτυπα συμπεράσματα και πιθανώς το θάνατο φίλων ή συγγενών . Εάν είστε σε μεγάλο πανικό και ρίξετε ένα μπερδεμένο φως από το παράθυρό σας, οι εχθροί σας θα σας κάνουν να πέσετε σε ένα πέπλο πίστης στη φιλία και να ανησυχείτε για τα επιτεύγματά σας . Εάν πιάσατε τα ρούχα σας από μια λάμπα, θα προκαλέσετε ντροπή από πηγές από τις οποίες περιμένατε ενθάρρυνση και συμπάθεια και η δουλειά σας δεν θα συσχετιστεί με πολλά καλά ….

…Το δαχτυλίδι είναι σε ένα όνειρο η θρησκεία του Ισλάμ, και όποιος βλέπει ότι πήρε ένα δαχτυλίδι τότε ακολουθεί τη θρησκεία του Ισλάμ . Και το δαχτυλίδι στην πόρτα είναι ενδεικτικό της πύλης, του φρυδιού ή του σκύλου φύλαξης, και εάν το δαχτυλίδι είναι από χρυσό ή ασήμι, αυτό αποτελεί ένδειξη δόξας, ανύψωσης και ιδιοκτησίας . Και η πόρτα χτυπάει όπως το φρύδι, ο αγγελιοφόρος και ο τρύγος . Και όποιος βλέπει τον πυρήνα του σε δύο δαχτυλίδια, οφείλει ένα χρέος σε δύο άτομα . Αν δει ότι έβγαλε το δαχτυλίδι της πόρτας του, τότε μπαίνει στην αίρεση ….

…Όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε δωμάτιο ή δωμάτια, είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται και προειδοποιεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: «Και είναι ασφαλείς στα δωμάτια »….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια βάρκα ενώ το σκάφος ταξιδεύει στη θάλασσα και φοβάται αυτόν, δείχνει ότι είναι κοντά στον βασιλιά όσο και το σκάφος, και αν δει ότι είναι εναντίον αυτού τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

Ένας χείμαρρος είναι σε ένα όνειρο μια επίθεση εχθρού, όπως και μια επίθεση εχθρού είναι ένας χείμαρρος . Όποιος δει μια βροχή, θα πληγωθεί, άρρωστος ή θα ταξιδέψει . Εάν ο χείμαρρος ανέβει στα καταστήματα, είναι πλημμύρα ή αδικία από τον Σουλτάνο . Και όποιος βλέπει ότι αποτρέπει τη ροή του ρεύματος από το σπίτι του, θα αντιμετωπίσει έναν εχθρό που τον εμποδίζει να βλάψει την οικογένειά του ή το περιβάλλον του . Ο χείμαρρος είναι ενδεικτικός του εχθρού εάν κατεδαφίσουν το μοναστήρι, καταστρέψουν δέντρα, σκοτώσουν ζώα ή πνίξουν ανθρώπους. Εάν οι άνθρωποι επωφελούνται από αυτό, δείχνει διαδοχικές καλές πράξεις . Και ο χείμαρρος δείχνει τη συζήτηση και το ψέμα στο άρθρο . Και αν ο χείμαρρος έτρεχε με αίμα και σφάγιο, υποδηλώνει την αποστροφή του Παντοδύναμου Θεού . Και βλέποντας το χείμαρρο είναι απόδειξη βροχής . Ίσως ο χείμαρρος έδειχνε σε διαφορετικό χρόνο την αίρεση από την κατεύθυνση από την οποία προήλθε ο χείμαρρος . Και όποιος βλέπει ότι ο χείμαρρος μπήκε στο σπίτι των ανθρώπων και πήγε με τα χρήματα και τα ζώα του, τότε είναι ένας εχθρός που τους ζηλεύει . Και το χείμαρρο το χειμώνα υποδεικνύει ανθρώπους που είναι ανυπάκουοι και δεν έχουν καμία γνώση . Και όποιος βλέπει ότι έχει βγει από αυτό το νερό κολυμπώντας στη γη, τότε θα σωθεί από έναν καταπιεστικό κυβερνήτη, και αν δεν μπορεί να διασχίσει, αφήστε τον να προσέχει να κάθεται στα χέρια ενός κυβερνήτη και να μην υπακούει στον κυβερνήτη του ….

…Ο Crane είναι σε ένα όνειρο ένας φτωχός άνθρωπος με αδύναμη δύναμη και ικανότητα . Και όποιος είδε ότι είχε πάρει την Κάρκα που ένωσε έναν λαό, τα ηθικά τους ήταν κακά . Και οι ρωγμές υποδηλώνουν ανθρώπους που τους αρέσει να συναντιούνται και να μοιράζονται . Και όποιος είδε την Καραγιάγια ταξίδευε μακριά, και αν ταξίδευε, θα επέστρεφε με ασφάλεια στην οικογένειά του . Και αν δει το kraki να πετάει γύρω από αυτήν την πόλη, εκείνο το έτος θα υπάρξει μεγάλο κρύο και μια αφόρητη τρομακτική επίθεση . Το φαγητό του κρέατος εκμεταλλεύτηκε έναν κλέφτη ή έναν υπηρέτη . Εάν δει τον λούτσο μαζί το χειμώνα, τότε είναι ενδεικτικοί των κλεφτών, των ληστών και των εχθρών πολεμιστών, οπότε αν τους δει χωρισμένους, είναι καλός οδηγός για όσους τα βλέπουν . Και όποιος οδηγεί στην Καρακιά θα είναι φτωχός, και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά, θα πάρει την προεδρία και τα χρήματα . Και το κρέας και τα φτερά των καρεκλών είναι χρήματα από έναν φτωχό . Και όποιος βλέπει ότι φροντίζει τον τούρνα, τότε υπάγεται στην εξουσία ενός φτωχού λαού . Και όποιος βλέπει ότι μεταχειρίζεται ένα κύμινο, τότε αντιμετωπίζει έναν φτωχό . Και όποιος βλέπει ότι ακούει τον ήχο του Καράκη, θα αναδείξει το καλό αυτών που είναι μέσα του ….

…Αρτοποιείο Εάν ονειρεύεστε ένα αρτοποιείο, αυτό απαιτεί προσοχή όταν κάνετε αλλαγές στο επάγγελμά σας . Τα κρυμμένα διλήμματα μπορεί να αποκαλυφθούν σε κάθε χέρι . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι βρίσκεται σε ένα φούρνο, αυτό προβλέπει μια τρομακτική επίθεση στον χαρακτήρα της . Και πρέπει να προσέχει πολύ στις κοινωνικές της υποθέσεις ….

…Όσον αφορά τη γυμνή, όποιος είδε ότι ήταν γυμνός, απογυμνώθηκε από ένα θέμα που το σκέφτηκε προσεκτικά, και όποιος είδε ότι ήταν γυμνός σε μια αγορά ή σε ένα πλήθος ανθρώπων και είδε ότι η γυμνή του ήταν εμφανής ενώ ήταν ντροπαλός από την εμφάνισή του σε ανθρώπους και του έβαλε μερικά από τα ρούχα του, τότε εκτίθεται και το θέμα του αποκαλύπτεται σε ανθρώπους και μπορεί να υποδηλώνει την παραβίαση του καλύμματος του και αν απογυμνωθεί σε ένα τζαμί τότε απογυμνώνεται στις αμαρτίες της δικαιοσύνης το κάνει μέσα του, και αν δει ότι είναι γυμνός και δεν βλέπει την γυμνή του αισθητή. Εάν είναι άρρωστος, αθώος από την ασθένειά του ή αγωνιστεί, η ανησυχία ή το χρέος του έχει φύγει, το χρέος του θα εκπληρωθεί και αυτό μπορεί να υποδηλώνει μετάνοια και γυμνή αμαρτία, ή αφαιρείται από τον κόσμο και καλύπτεται στο μέλλον και είναι είπε ότι τα χρήματά του είναι τραυματισμένα ή κάτι που μισεί γι ‘αυτόν. Και ειπώθηκε ότι ο δίκαιος άντρας απογυμνώθηκε από τα ρούχα του και απογυμνώθηκε από τις ανησυχίες του και ο ανυπάκουος είναι το βάρος και η άσεμνη επίθεση, και όποιος είδε ότι έτρεχε γυμνός, τότε κατηγορείται για μια κατηγορία που θα έκανε να είσαι αθώος, και αν κάποιος αρμόδιος είδε ότι είχε κλέψει τα ρούχα του έως ότου απογυμνωθεί, σύντομα θα απολυόταν, και αν μια γυναίκα είδε ότι ήταν γυμνή ή είχε ανοιχτό το κεφάλι του σε μια συγκέντρωση ανθρώπων, είναι μια καταστροφή που την εισάγει για τον σύζυγό της και για τον οποίο είναι πολύτιμη ή για τον εαυτό της και για τα χρήματά της…

…Όσο για το «awrah : η εμφάνισή του είναι μια άσεμνη επίθεση και υπερηφάνεια από τους εχθρούς, που βρίσκεται ανάμεσα στον ομφαλό και το γόνατο . Όποιος βλέπει ότι τα έχει ξεκινήσει ή τα αποκαλύψει με τα ρούχα του ή κάποια από αυτά, θα εμφανιστεί από αυτόν σύμφωνα με αυτό που εμφανίστηκε από αυτά . Και αν υπάρχει κάτι που τον κρύβει ειδικά, τότε μπορεί να του αφαιρεθεί προσεκτικά . Εάν αυτό είναι ενδεικτικό ενός χρέους, τότε φτάνει σε ένα ποσό που είναι αμερόληπτο στη θρησκεία και την καλοσύνη . Και αν αυτό ήταν στην αμαρτία, τότε στην αμαρτία του έχει φτάσει σε ένα ποσό που περνάει . Όποιος δεν γνωρίζει στον ύπνο του την άρνηση της θρησκείας ή της αμαρτίας του, και ο τόπος στον οποίο απογυμνώνεται είναι σαν την αγορά ή στη μέση του κοινού και το ιδιωτικό μέρος είναι εμφανές, θα το δει με τα μάτια του, σαν να ντρέπεται γι ‘αυτό, και έχει μερικά από τα ρούχα του πάνω του, και δεν βλέπει τίποτα που να δείχνει τις πράξεις της δικαιοσύνης, γιατί προσβάλλει το κάλυμμα του, ούτε Καλό σε αυτό . Εάν είχε απογυμνωθεί από αυτό που περιέγραψε, και δεν έβλεπε την γυμνή εμφάνιση, και δεν επέμενε να ντρέπεται γι ‘αυτό, και δεν του υπήρχε τίποτα από τα ρούχα του, τότε είναι ασφαλής από κάτι στο οποίο βρίσκεται αγωνία, εάν είναι άρρωστος, ο Θεός θεραπεύτηκε, και εάν είναι οφειλέτης που έχει εκπληρώσει το χρέος του, και εάν φοβάται την ασφάλεια, Εάν δεν του έχει ρούχα, τότε πέφτει από την ελπίδα εκείνου που τον ικετεύτηκε, ή είναι απομονωμένος από την αρχή στην οποία βρίσκεται, ή παραβιάζει ένα θέμα στο οποίο διατηρεί . Και όλα αυτά αν ο awrah του είναι ορατός και είναι σαν αυτός που ντρέπεται γι ‘αυτό . Εάν η γυμνότητα δεν είναι εμφανής και δεν ντρέπεται γι ‘αυτό, τότε η μεταφορά της κατάστασής του που έχει περιγραφεί υποδεικνύει μια κατάσταση ασφάλειας και κανένας εχθρός δεν θα τον καταγγείλει, Θεός ….

…Μαγειρική: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει μαγειρεύει με φωτιά, μαγειρεύεται και μαγειρεύεται, τότε παίρνει αυτό που θέλει και πέφτει στις γλώσσες των ανθρώπων . Το μαγείρεμα είναι ένας ενθουσιασμός που θα τον ωφελήσει και το μαγείρεμα είναι ώριμο για διατροφή . Και το υπόλοιπο φαγητό είναι η διαβίωση εκτός από μανιτάρια και κουάκερ . Και αν το μαγείρεμα είναι με πρόβειο κρέας, τότε είναι μια καλή ζωή με τιμή και γενναιοδωρία, και αν είναι με κρέας επτά, τότε είναι μια κηδεμονία έναντι ενός λαού που είναι καταπιεστές με φόβο και μίσος, και αν είναι με το κρέας ενός σκύλου, τότε είναι μια περιφρόνητη κατάσταση, και αν είναι με λίπος, τότε επωφελείται από απαγορευμένα χρήματα, και αν είναι χωρίς λίπος, κερδίζει ένα μέσο όρο από τη φτώχεια και τη στέρηση, και αν είναι με Επιτραπέζιο κρέας, κράτος, εμπόριο ή κέρδος επιτρέπεται με πλούσιους, αξιότιμους ανθρώπους, και αν είναι με κρέας λιονταριών πουλιών, τότε είναι εμπόριο ή κηδεμονία από άγριους ανθρώπους με απαγορευμένα χρήματα ….

…Torrent : η είσοδό του στην πόλη υποδηλώνει επιδημία, εάν οι άνθρωποι βρίσκονται σε κάποιο από αυτά, ή το χρώμα του είναι το χρώμα του αίματος ή του καφέ . Και μπορεί να υποδηλώνει ότι μπήκε σε στρατιωτικό στρατό με ασφάλεια ή συντροφιά, εάν δεν είχε πλούτο και ο λαός δεν φοβόταν αυτόν, οπότε αν κατέστρεψε μερικά από τα σπίτια τους και πέρασε τα χρήματα και τα ζώα τους, τότε είναι εχθρός που τους ζηλεύει ή μια δύναμη που προσπαθεί εναντίον τους, στο βαθμό που αυξάνει το όραμα και τα στοιχεία επαγρύπνησης . Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η επίθεση του εχθρού είναι καταρρακτώδης και η επίθεση του εχθρού είναι χείμαρρος . Εάν ο χείμαρρος ανέβει στα καταστήματα, τότε είναι μια πλημμύρα ή στρατιώτες ενός άδικου κυβερνήτη που επιτέθηκαν, και ο χείμαρρος είναι ένας κυρίαρχος εχθρός, και αν δει ότι οι υδρορροές ρέουν χωρίς βροχή, τότε αυτό είναι αίμα που ρίχνεται σε αυτό πόλη ή τοποθεσία . Εάν βλέπει ότι ρέει από τη βροχή και έχυσε το νερό του, τότε αυτές οι ανησυχίες είναι εμφανείς από τους ανθρώπους αυτού του τόπου και η γονιμότητα ενός κράτους είναι ίση με τα υδρορροή και αν τα υδρορροή δεν ανεγερθούν, τότε είναι κάτω αυτό . Εάν η υδρορροή εστιάζεται σε ένα άτομο, θα βασανιστεί . Εάν το χείμαρρο μονοπάτι οδηγεί στο ποτάμι, τότε ο βασιλιάς είναι εχθρός του και ζητά βοήθεια από έναν άνθρωπο που δραπετεύει από το κακό του . Και όποιος πιστεύει ότι έχει πίνει το χείμαρρο από το σπίτι του, θα αντιμετωπίσει έναν εχθρό και θα τον αποτρέψει από βλάβη στην οικογένειά του ή στο θάνατό του . Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα τις εκπλήξεις να ρέουν χωρίς βροχή και είδα ανθρώπους να τον παίρνουν, οπότε ο Ιμπν Σιρίν είπε : Μην πάρετε από αυτόν . Οι άνδρες είπαν : Δεν το έκανα και δεν πήρα τίποτα από αυτόν, οπότε είπε : Τα πήγατε καλά, και ήταν λίγο για τη δίκη του Ibn Al-Muhallab ….

…Ποια είναι η αλήθεια του ύπνου; Ο Αλ-Χατάμπι είπε στο Gharib al-Hadith : Είναι μια βαριά έκσταση που επιτίθεται στην καρδιά και την αποκόπτει από τη γνώση των εξωτερικών θεμάτων . Λέγεται ένας παράξενος ορισμός, που είναι : Είναι η ροή του αίματος στο συκώτι και η συνάντησή του σε αυτό δεν είναι παρά . Έχει αποδειχθεί για την εξουσία του Προφήτη [ μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού σε αυτόν και την οικογένειά του ] ότι είπε : Ο ύπνος είναι ο αδελφός του θανάτου και οι άνθρωποι του Παραδείσου δεν κοιμούνται . Επικυρώθηκε από τον al-Albani στο al-Sahih [1087] και προς το παρόν υπάρχουν [ διάφορες θεωρίες ] που προσπάθησαν να εξηγήσουν τον ύπνο, όπως : Η αγγειακή θεωρία : ο ύπνος εξηγείται από την έλλειψη αίματος στον εγκέφαλο . Χημική θεωρία : Λέει ότι ο ύπνος είναι αποτέλεσμα της επίδρασης των χημικών αντιδράσεων και του μεταβολισμού, έτσι σχηματίζονται τοξικές ουσίες στο αίμα που αφθονούν, περνούν στον εγκέφαλο και αυξάνουν τον ύπνο . Θεωρία του Παύλοφ : Σχετικά με την αιτία και την αιτία . Θεωρία Ray Medes : Είναι καθηγητής ανθρωπιστικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και εξήγησε συνήθως τον ύπνο και λέει ότι ένα άτομο έχει συνηθίσει να κοιμάται και ως εκ τούτου κοιμάται και επομένως αν συνηθίσει να αφήνει τον ύπνο λίγο-λίγο, έκανε δεν κοιμούνται καθόλου και παρέμεινε ξύπνιος . Αυτή η διαταραχή ή η αμηχανία στο θέμα του ύπνου είναι με αυτόν που δεν πιστεύει στο αόρατο. Όσο για τον Μουσουλμάνο και τον πιστό, πιστεύει σε αυτό που προήλθε από τον Θεό και τον Αγγελιοφόρο Του, γιατί ξέρει ότι αυτό είναι το αληθινό νέο για τη διασφάλιση της γνώσης, της αλήθειας και της πληρότητας της δήλωσης, όπως είπε ο Παντοδύναμος [ Δεν το κάνει; ξέρει ποιος έχει δημιουργηθεί και είναι ο καλός και ο ειδικός ] ,,,,, έτσι πιστεύει σε μια περιγραμμένη πίστη σε αυτό που είναι πιο όμορφο και λεπτομερές σε αυτό που έχει αναλυθεί, και εμπιστεύεται τη γνώση στον κόσμο του, και αν αυτός ή όχι συνειδητοποιεί τη μέθοδο, και αν γνωρίζει τη σοφία του θέματος ή όχι, και υπακούει στον Θεό και τη σοφία, το νόμο και το νόμο του, η κατάστασή του είναι αυτό που είπε οι άγγελοι : [ Δόξα σε εσάς δεν έχουμε καμία γνώση εκτός από αυτό που μας διδάξατε ότι είστε ο Γνώστης, ο σοφός ]. Να γνωρίζετε ότι ο ύπνος είναι αρχικά ένα μπερδεμένο θέμα στην επίθεση εναντίον του ανθρώπου και τον έλεγχό του πάνω του και διακόπτει τη σχέση αυτού του ατόμου με τον έξω κόσμο, χωρίς την παραμικρή βούληση του ανθρώπου, και μερικοί περιμένουν ώρες και δεν έρχονται σε αυτόν, και μπορεί Ελάτε σε αυτόν σε μια στιγμή που δεν τον θέλει, και κάποιοι φεύγουν από το κρεβάτι και από τον ύπνο για το φόβο για το τι τον έπαιρνε και προέρχεται από εφιάλτες ή Jathoom ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε ότι έτρωγε σε ένα τραπέζι, οπότε όποτε έφτανε το χέρι του σε αυτό, το χέρι ενός ξανθού σκύλου βγήκε από κάτω από το τραπέζι και έτρωγε μαζί του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του μια διέλευση και είπε ότι εάν το όραμά σας είναι αληθινό, τότε ένα αγόρι θα μοιραστεί μαζί σας στην οικογένειά σας, οπότε εξέτασε το θέμα και το βρήκε όπως αναφέρθηκε ….