…Όσο για το «awrah : η εμφάνισή του είναι μια άσεμνη επίθεση και υπερηφάνεια από τους εχθρούς, που βρίσκεται ανάμεσα στον ομφαλό και το γόνατο . Όποιος βλέπει ότι τα έχει ξεκινήσει ή τα αποκαλύψει με τα ρούχα του ή κάποια από αυτά, θα εμφανιστεί από αυτόν σύμφωνα με αυτό που εμφανίστηκε από αυτά . Και αν υπάρχει κάτι που τον κρύβει ειδικά, τότε μπορεί να του αφαιρεθεί προσεκτικά . Εάν αυτό είναι ενδεικτικό ενός χρέους, τότε φτάνει σε ένα ποσό που είναι αμερόληπτο στη θρησκεία και την καλοσύνη . Και αν αυτό ήταν στην αμαρτία, τότε στην αμαρτία του έχει φτάσει σε ένα ποσό που περνάει . Όποιος δεν γνωρίζει στον ύπνο του την άρνηση της θρησκείας ή της αμαρτίας του, και ο τόπος στον οποίο απογυμνώνεται είναι σαν την αγορά ή στη μέση του κοινού και το ιδιωτικό μέρος είναι εμφανές, θα το δει με τα μάτια του, σαν να ντρέπεται γι ‘αυτό, και έχει μερικά από τα ρούχα του πάνω του, και δεν βλέπει τίποτα που να δείχνει τις πράξεις της δικαιοσύνης, γιατί προσβάλλει το κάλυμμα του, ούτε Καλό σε αυτό . Εάν είχε απογυμνωθεί από αυτό που περιέγραψε, και δεν έβλεπε την γυμνή εμφάνιση, και δεν επέμενε να ντρέπεται γι ‘αυτό, και δεν του υπήρχε τίποτα από τα ρούχα του, τότε είναι ασφαλής από κάτι στο οποίο βρίσκεται αγωνία, εάν είναι άρρωστος, ο Θεός θεραπεύτηκε, και εάν είναι οφειλέτης που έχει εκπληρώσει το χρέος του, και εάν φοβάται την ασφάλεια, Εάν δεν του έχει ρούχα, τότε πέφτει από την ελπίδα εκείνου που τον ικετεύτηκε, ή είναι απομονωμένος από την αρχή στην οποία βρίσκεται, ή παραβιάζει ένα θέμα στο οποίο διατηρεί . Και όλα αυτά αν ο awrah του είναι ορατός και είναι σαν αυτός που ντρέπεται γι ‘αυτό . Εάν η γυμνότητα δεν είναι εμφανής και δεν ντρέπεται γι ‘αυτό, τότε η μεταφορά της κατάστασής του που έχει περιγραφεί υποδεικνύει μια κατάσταση ασφάλειας και κανένας εχθρός δεν θα τον καταγγείλει, Θεός ….

…Όποιος απαγγέλλει την Surat Al-Layl σύμφωνα με τα σύννεφα της νύχτας και προστατεύεται από την άσεμνη επίθεση ….

…Ποια είναι η αλήθεια του ύπνου; Ο Αλ-Χατάμπι είπε στο Gharib al-Hadith : Είναι μια βαριά έκσταση που επιτίθεται στην καρδιά και την αποκόπτει από τη γνώση των εξωτερικών θεμάτων . Λέγεται ένας παράξενος ορισμός, που είναι : Είναι η ροή του αίματος στο συκώτι και η συνάντησή του σε αυτό δεν είναι παρά . Έχει αποδειχθεί για την εξουσία του Προφήτη [ μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού σε αυτόν και την οικογένειά του ] ότι είπε : Ο ύπνος είναι ο αδελφός του θανάτου και οι άνθρωποι του Παραδείσου δεν κοιμούνται . Επικυρώθηκε από τον al-Albani στο al-Sahih [1087] και προς το παρόν υπάρχουν [ διάφορες θεωρίες ] που προσπάθησαν να εξηγήσουν τον ύπνο, όπως : Η αγγειακή θεωρία : ο ύπνος εξηγείται από την έλλειψη αίματος στον εγκέφαλο . Χημική θεωρία : Λέει ότι ο ύπνος είναι αποτέλεσμα της επίδρασης των χημικών αντιδράσεων και του μεταβολισμού, έτσι σχηματίζονται τοξικές ουσίες στο αίμα που αφθονούν, περνούν στον εγκέφαλο και αυξάνουν τον ύπνο . Θεωρία του Παύλοφ : Σχετικά με την αιτία και την αιτία . Θεωρία Ray Medes : Είναι καθηγητής ανθρωπιστικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και εξήγησε συνήθως τον ύπνο και λέει ότι ένα άτομο έχει συνηθίσει να κοιμάται και ως εκ τούτου κοιμάται και επομένως αν συνηθίσει να αφήνει τον ύπνο λίγο-λίγο, έκανε δεν κοιμούνται καθόλου και παρέμεινε ξύπνιος . Αυτή η διαταραχή ή η αμηχανία στο θέμα του ύπνου είναι με αυτόν που δεν πιστεύει στο αόρατο. Όσο για τον Μουσουλμάνο και τον πιστό, πιστεύει σε αυτό που προήλθε από τον Θεό και τον Αγγελιοφόρο Του, γιατί ξέρει ότι αυτό είναι το αληθινό νέο για τη διασφάλιση της γνώσης, της αλήθειας και της πληρότητας της δήλωσης, όπως είπε ο Παντοδύναμος [ Δεν το κάνει; ξέρει ποιος έχει δημιουργηθεί και είναι ο καλός και ο ειδικός ] ,,,,, έτσι πιστεύει σε μια περιγραμμένη πίστη σε αυτό που είναι πιο όμορφο και λεπτομερές σε αυτό που έχει αναλυθεί, και εμπιστεύεται τη γνώση στον κόσμο του, και αν αυτός ή όχι συνειδητοποιεί τη μέθοδο, και αν γνωρίζει τη σοφία του θέματος ή όχι, και υπακούει στον Θεό και τη σοφία, το νόμο και το νόμο του, η κατάστασή του είναι αυτό που είπε οι άγγελοι : [ Δόξα σε εσάς δεν έχουμε καμία γνώση εκτός από αυτό που μας διδάξατε ότι είστε ο Γνώστης, ο σοφός ]. Να γνωρίζετε ότι ο ύπνος είναι αρχικά ένα μπερδεμένο θέμα στην επίθεση εναντίον του ανθρώπου και τον έλεγχό του πάνω του και διακόπτει τη σχέση αυτού του ατόμου με τον έξω κόσμο, χωρίς την παραμικρή βούληση του ανθρώπου, και μερικοί περιμένουν ώρες και δεν έρχονται σε αυτόν, και μπορεί Ελάτε σε αυτόν σε μια στιγμή που δεν τον θέλει, και κάποιοι φεύγουν από το κρεβάτι και από τον ύπνο για το φόβο για το τι τον έπαιρνε και προέρχεται από εφιάλτες ή Jathoom ….

…Ενέδρα Εάν ονειρευόσασταν ότι δέχτηκες επίθεση από ενέδρα, αυτό υποδηλώνει έναν κίνδυνο που κρύβεται κρυφά και κοντά σου, και θα σου επιτεθεί βίαια σύντομα και θα σε εκδιώξει αν δεν γνωρίζεις τις προειδοποιήσεις . Αν ξαπλώνετε σε ενέδρα για να εκδικηθείτε από τους άλλους, θα διστάσετε, χωρίς δισταγμό, σε ανέντιμες πράξεις που ληστεύουν τους φίλους σας ….

…Μπορεί ένα άτομο να ζήσει χωρίς όνειρα; ! Για να απαντήσουμε σε αυτήν την ερώτηση, ένα σημαντικό ζήτημα πρέπει να είναι σαφές σε εμάς. Ποιο είναι : Πρέπει να συζητήσουμε εδώ το όραμα που προέρχεται από τον Θεό, ή το όνειρο που είναι από τον Σατανά ως πραγματικότητα, όχι μια μεταφορά, ή ένα όνειρο που είναι ένα άτομο και η σκέψη του ……. ; Η αλήθεια είναι ότι οι μελέτες που έχω δει και βρήκα δείχνουν ότι υπάρχουν φάρμακα που χρησιμοποιούνται για τη θεραπεία ορισμένων περιπτώσεων, όπως νευρικές βλάβες ή κατάθλιψη, και αυτά τα φάρμακα βοηθούν στην εξάλειψη των ονείρων !!!!!! Πράγματι, μερικές από αυτές τις περιπτώσεις καταγράφηκαν όταν κοιμόταν χωρίς όνειρα για περίοδο έξι μηνών !! Ωστόσο, διαπιστώθηκε ότι όταν αυτή η διαδικασία ακυρώθηκε, ο εγκέφαλος πραγματοποίησε μια διαδικασία αποζημίωσης. Την πρώτη νύχτα που ο εγκέφαλος επιστρέφει στην κανονική του θέση, ονειρεύεται 250 λεπτά, για παράδειγμα, αντί για 100 λεπτά, και στο τέλος η μελέτη αναγνώρισε την αδυναμία του να προσδιορίσει την αιτία του φαινομένου των ονείρων . Αλλά το ζήτημα που μπερδεύει αυτούς τους δυτικούς επιστήμονες μπορεί να λυθεί απλά, εάν το θέμα του οράματος αφαιρεθεί από το καλούπι βιολογικού υλικού. Επειδή το όραμα προέρχεται από τον Θεό, σχετίζεται με την ψυχή και δεν σχετίζεται με το σώμα και την ύλη, και είναι έξω από τα όρια της ανθρώπινης ή εργαστηριακής αίσθησης και ελέγχου, και ο ευγενής Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, λέει. στο συμφωνημένο χαντίθ μέσω του Abu Qatada : [Το δίκαιο όραμα είναι από τον Θεό και το όνειρο είναι από τον Σατανά ]. Όσο για τα όνειρα, είναι από τον Σατανά μια πραγματικότητα και όχι μια μεταφορά, και η εχθρότητα του είναι μόνιμη για τον άνθρωπο, και έχει δεσμευτεί να καθίσει για εμάς και να μας αποτρέψει από την ευθεία πορεία, και ο πόλεμος του είναι μόνιμος, είτε στο ξύπνημα είτε στα όνειρα , και αυτή η επίθεση μπορεί να απωθηθεί ή να μειωθεί στον ύπνο συνεχίζοντας να ακολουθεί τις νόμιμες υποθέσεις, διατηρώντας τους νόμους του Θεού, και χωρίς να απομακρυνόμαστε από τη μνήμη του Αλλάχ, και θα βρείτε επιβεβαίωση αυτού στα λόγια του Κυρίου Παντοδύναμος : [ και να τον παρουσιάσω είναι μια ζωή κακουχίας και Nhacrh η ημέρα της Ανάστασης τυφλή, ο Κύριος δεν είπε ο Hchertna blind, το έβλεπα, επίσης ( πήρατε τα σημάδια μας Vnciha καθώς και σήμερα αξέχαστα )! ( Σχέδιο 124 : 126)….

…Και όποιος είδε ένα κοράκι στο σπίτι του, τα οράματά του έδειχναν την επίθεση ενός ατόμου από τον Σουλτάνο Badrah και την προδοσία ενός άνδρα μαζί του στη σύζυγό του, και τα λόγια του κορακιού σοβαρή θλίψη ακολουθούσαν από χαρά, και τα λόγια του ειπώθηκαν για να είναι κακό αγόρι και η σάρκα του χτυπήθηκε από χρήματα από την πλευρά των κλεφτών ….

…Μια ασθένεια Εάν ονειρευόσασταν ότι είχατε μια ασθένεια, τότε αυτό σημαίνει την επίθεση μιας ήπιας ασθένειας ή μια μισητή συμφωνία με έναν συγγενή . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι τελικά άρρωστος, αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα θα ζήσει μια ευλογημένη ζωή ….

…Δροσιά Εάν ονειρεύεστε τη δροσιά, σας πέφτει στα όνειρά σας, αυτό προβλέπει ότι θα είστε ευάλωτοι στην επίθεση αντιξοών ή τυχαίων τραυματισμών . Αλλά αν δείτε τη δροσιά να ακτινοβολεί μέσα από το γρασίδι στο φως του ήλιου, η μεγάλη τιμή και η τύχη πρόκειται να χυθούν πάνω σας . Εάν είστε άγαμοι, το μερίδιό σας θα είναι έγκυρος γάμος ….

…Αρτοποιείο Εάν ονειρεύεστε ένα αρτοποιείο, αυτό απαιτεί προσοχή όταν κάνετε αλλαγές στο επάγγελμά σας . Τα κρυμμένα διλήμματα μπορεί να αποκαλυφθούν σε κάθε χέρι . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι βρίσκεται σε ένα φούρνο, αυτό προβλέπει μια τρομακτική επίθεση στον χαρακτήρα της . Και πρέπει να προσέχει πολύ στις κοινωνικές της υποθέσεις ….

…Είναι σε ένα όνειρο η φήμη του ανθρώπου και η μνήμη του . Και όποιος βλέπει ότι υψώνει τη φωνή του, τότε έχει εξουσία πάνω σε έναν λαό, με απαράδεκτο τρόπο, και αν δει ότι ακούει τη φωνή ενός ατόμου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν η φωνή ενός ατόμου ακούγεται από ορισμένα ζώα, αυτό δείχνει πολλά οφέλη, ειδικά εάν η ομιλία αφορά κάτι που αγαπά ή εάν αυτό που λέγεται είναι αλήθεια . Εάν υψώσει τη φωνή του πάνω από τη γνώμη ενός επιστήμονα, διαπράττει αμαρτία . Και η αδύναμη φωνή, η δόξα και ο φόβος . Μια απαλή φωνή ταπεινά . Και η πίστη και η αστυνομία, εάν η φωνή τους είναι κρυμμένη ή αδύναμη, είναι απομονωμένες . Ο ήχος των dirhams είναι μια δοκιμασία μεταξύ εκείνων που τους νίκησαν μεταξύ των βασιλιάδων. Η ακρόασή τους είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης, η ακρόαση των δηναρίων με χαρά τα νέα, η ακρόαση των κακών ειδήσεων για τα χρήματα, και ειπώθηκε : Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Και οι ήχοι των θηρίων είναι ανησυχίες και φόβοι . Ο ήχος ενός προβάτου σε ένα όνειρο είναι δικαιοσύνη από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Και η φωνή του Αιγόκερω και του κριού είναι ευχαρίστηση, γονιμότητα και καλή . Η απομάκρυνση των ευκαιριών για λήψη δώρου από έναν αξιότιμο άνδρα ή έναν γενναίο στρατιώτη . Και προσευχή γαϊδουριού για τους καταπιεστές . Και η φωνή ενός μουλαριού μιλάει και υποψιάζεται . Και ο διάλογος των μόσχων, των ταύρων και των βοοειδών, μια εμφάνιση καταπραϋντικής . Και η επιθυμία της καμήλας είναι κόπωση και το υπέροχο ταξίδι είναι σαν το Χατζ και το τζιχάντ . Και η βρυχηθμός του λιονταριού χάνεται, και απειλεί, κύρος και φόβο για έναν άδικο κυβερνήτη . Και ο γαβγμός του σκύλου είναι τύψεις, ανυπακοή και αγωνίζεται στην καταπίεση, και λέξεις που δεν σημαίνουν . Και η φωνή του τσίτα, του Ντάλαλ και του Μπατρ . Και ο Χάντελ Αλ Χαμάμ είναι ο Νώε ή ο Νίκα, ή μια γυναίκα, ένας έντιμος και μεταμφιεσμένος μουσουλμάνος αναγνώστης . Και ο ήχος του γάντζου είναι χρήσιμες λέξεις, ή ακούγοντας το Κοράνι, ή ένα κήρυγμα από έναν ιεροκήρυκα . Και ο βάτραχος φλερτάρει ή οι φωνές των φρουρών ή μπαίνουν στο έργο ενός επιστήμονα, και ειπώθηκε : Είναι άσχημο . Και το φίδι σφυρίζει: μάχη, απόπειρα, προειδοποίηση και απειλή και καταδίκη από εχθρό . Meow Pussycat φασαρία και κουτσομπολιό, συκοφαντία και Lamaze . Και ο Naeem the Mouse είναι μια συνάντηση και εξοικείωση με τα προς το ζην, και βλάβη από έναν ανήθικο άντρα νικάμπ ή κλοπή . Και ο Gham Al-Dabi είναι νοσταλγικός για την πατρίδα . Το ουρλιαχτό ενός λύκου είναι μια προειδοποίηση για κλοπή . Η φωνή της αλεπούς είναι μια προειδοποίηση να φύγει και να κινηθεί, και να ντροπιάσει έναν ψεύτη . Και ο Awaah Ibn Awi είναι σημαντικά πράγματα στο καλό και το κακό . Και η φωνή του χοίρου κέρδισε τους πλούσιους και ανόητους εχθρούς . Οι διασταυρούμενοι μισούσαν τον ήχο του νερού, τα παγώνια και τα κοτόπουλα, και είπαν : Είναι αυτά και θλίψη . Και ο ήχος του κοράκι χωρίζει και νεκρολογία . Και κάθε άσχημος ήχος που ακούει είναι μνησικακία, και μια καλή φωνή είναι απόλαυση και χαρά . Δείτε επίσης τηλέφωνο ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του σκύλου ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους ως ένας άθλιος εχθρός, ένας άπληστος βασιλιάς ή ένας φτωχός υπηρέτης και ένας ανίδεος άνθρωπος ….

…Και μερικές από τις εκφράσεις έλεγαν : Το όραμα του μαύρου σκύλου που γαβγίζει προκαλεί πυρετό, γιατί το δοκίμασα επανειλημμένα ….

…Και όποιος βλέπει έναν ύπνο σκύλο και βάζει ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι του, τότε βασίζεται σε έναν εχθρό χωρίς ανησυχία και βλάβη στη δουλειά του, και το γάλα του σκύλου είναι φοβισμένο, τρομοκρατημένο και διαμάχη με έναν εχθρό ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε ότι ο σκύλος κυνηγιού, εάν δει ότι κυνηγάει μαζί του, ερμηνεύεται λαμβάνοντας όφελος από έναν κόσμο που ισχυρίζεται ότι είναι εχθρότητα και το κρέας του κυνηγετικού σκύλου ερμηνεύεται από κληρονομιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι το ύφασμά του έχει κοπεί από ένα σκύλο, αυτό δείχνει μείωση και το κρέας του σκύλου απορροφάται από τα χρήματα του εχθρού, ειδικά αν τρώει από αυτό, τότε θα κερδίσει τη νίκη για τον εχθρό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι πίνει γάλα από αγνές αγελάδες, πρόβατα ή καμήλες, τότε θα κερδίσει πλούτο και βιοπορισμό που είναι επιτρεπτό και έμφυτο στη θρησκεία. Και όποιος βλέπει ότι πίνει γάλα με νερό, τότε είναι απαράδεκτο χρήμα στη θρησκεία, και αν είναι μολυσμένο με αίμα, τότε είναι απαγορευμένα χρήματα που τον βαρύνουν από την εργασία ενός κυβερνήτη. Η διαβίωσή του και η γονιμότητα του σπιτιού του, και όποιος είδε ότι έπινε ξινό γάλα, τότε παρείχε απαγορευμένα χρήματα, και ίσως ήταν στενοχωρημένος και λυπημένος, και όποιος είδε ότι έπινε βουτυρόγαλα και άφησε το καθαρό ειλικρινές, τότε θα αρρωσταίνουμε και τρώμε το απαγορευμένο, και ίσως αυτός ήταν ο ιδιοκτήτης μιας αίρεσης, και όποιος είδε ότι έτρωγε ξινό γάλα, τότε είναι αμφιλεγόμενος για τη θρησκεία και αμφιβάλλει γι ‘αυτό και είπε χρήματα τον πλήττει και όποιος βλέπει ότι πίνει γάλα από το γάλα, επειδή το καμήλα και το αγελαδινό γάλα είναι χρήματα από την εξουσία του Σουλτάνου, και το ένστικτο στη θρησκεία, και το γάλα του ρακούν είναι ένα καλό όνομα μεταξύ των ανθρώπων, και το γάλα γαϊδουριού αν είναι κατάλληλο, τότε εύκολη ασθένεια, και αν είναι βάναυση, τότε θα σε χάσουμε από τη θρησκεία, και το γάλα του σκύλου είναι ένας μεγάλος φόβος, και το γάλα του λιονταριού είναι τραυματισμός, εκτός αν είναι ελπίδα και γάλα. Η ύαινα είναι μια γυναίκα που προδίδει κάποιον που είδε και τον πρόδωσε. , και το γάλα του λύκου είναι φόβος ή εξαπάτηση από ένα wo άντρας, και το γάλα της βιξίνης είναι μια θεραπεία για την ασθένεια και τη θλίψη τους, και το γάλα της τίγρης είναι μια εκδήλωση εχθρότητας, και το γάλα της γυναίκας είναι εγκλεισμός και αγωνία που επηρεάζει τις θηλάζουσες και θηλάζουσες μητέρες…

…Είναι σε ένα όνειρο η ζωή ενός ανθρώπου, τα προς το ζην, τα κέρδη του και η τέχνη του . Αν δει το γέμισμα ενός μπολ κουάκερ ή λίπους, τότε είναι ένας τεράστιος κόσμος . Και αν δει ένα μπολ με το οποίο τρώει χυλό, τότε έχει φύγει από τη ζωή του όσο έφαγε από αυτό, και απομένει από τη ζωή του όσο απομένει, και αν το συναντήσει, θα χάσει τη ζωή του . Εάν τρώτε πολύ λίπος, τότε είναι μια κατάσταση με οφέλη όσο και το λίπος, και εάν δεν είναι λίπος, τότε είναι μια κατάσταση χωρίς όφελος . Αν δει ότι έχει ένα μπολ με κουάκερ μπροστά του με πολύ λίπος, και δεν είναι διατεθειμένος να το φάει, τότε μαζεύει χρήματα και κάποιος άλλος το τρώει . Εάν βλέπει ότι δεν τρώει επειδή φοβάται να καταναλωθεί, τότε έχει μεγάλη χάρη και καλή ζωή και φοβάται ότι θα πεθάνει . Εάν βλέπει μια μαγιά χωρίς λίπος και δεν είναι καλή, και τα τρώει όλα μέχρι να ξεκουραστεί από αυτό, τότε θέλει να πεθάνει από έλλειψη χεριών και φτώχειας . Εάν το κουάκερ είναι φτιαγμένο από ξύδι χωρίς κρέας, τότε είναι μια καθαρή τέχνη ευσέβειας . Και αν δεν είναι λίπος, είναι μια άθλια τέχνη . Και αν ο αγώνας είναι με το κρέας των επτά, τότε είναι μια κηδεμονία έναντι ενός βάναυσου και καταπιεστικού λαού με μίσος, φόβο και φόβο, και εάν είναι παχύ, τότε η ζωή και το όφελος απαγορεύονται εάν ο άνθρωπος είναι έμπορος, τότε Η συμπεριφορά του με άδικους ανθρώπους είναι άδικο, και αν είναι εργαζόμενοι, τότε τα κέρδη τους απαγορεύονται επίσης. Και η αυταπάτη τον εισάγει . Εάν το κουάκερ είναι με κρέας σκύλου, τότε είναι μια περιφρόνητη κατάσταση, ένα άθλιο εμπόριο και ένα άθλιο κέρδος με ανόητους ανθρώπους . Αν είναι με λίπος, τότε τα χρήματα απαγορεύονται . Και αν είναι παχύ, τότε είναι ένα περιφρόνητο κέρδος, η φτώχεια και η στέρηση . Και αν όλοι οι αγριόγαλοι είναι όλοι, τότε πεθαίνει σε αυτήν τη φτώχεια, την ταπείνωση και τη στέρηση, και αν ο καβγάς είναι με το κρέας των λιονταριών πουλιών, τότε είναι η εντολή, το εμπόριο και τα κέρδη των αλαζονικών ιδιοκτητών χρημάτων και αίματος με απαγορευμένα χρήματα με φόβο και μίσος . Αν βλέπει ότι τρώει χυλό χυλό, τότε είναι μια άθλια, άχρηστη τέχνη ….

…Αν δει ότι το κεφάλι του έχει γίνει σαν το κεφάλι ενός σκύλου, γαϊδουριού, αλόγου ή άλλων βοοειδών, τότε γίνεται κόπωση, κόπωση και δουλεία ….

…Όσον αφορά τον al-Ma’idah : Αφηγήθηκε ότι μερικοί από αυτούς είδαν σαν ένα τηλέφωνο να ακουγόταν τη φωνή του και να μην βλέπει το άτομο του να απαγγέλλει αυτόν τον στίχο : « Θεέ μου, Κύριέ μας, κατεβάστε ένα τραπέζι πάνω μας από τον ουρανό ~ Μίλησε το όραμά του για τη διέλευση και είπε : Είστε σε δυσκολία και προσεύχεστε στον Θεό Παντοδύναμο για ανακούφιση και ευκολία, και θα σας απαντήσει . Ήταν όπως είπε . Οι εκφραστές διέφεραν στην ερμηνεία του πίνακα. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι ήταν ένας έντιμος και γενναιόδωρος άνθρωπος, και καθόταν πάνω του ήταν συντροφιά του, και το φαγητό από αυτό θα επωφεληθεί από αυτό . Αν υπάρχουν άνδρες μαζί του σε αυτό το τραπέζι, τότε απογοητεύει έναν κόσμο με ευχαρίστηση, και ανάμεσα σε αυτόν και σε αυτούς υπάρχει μια διαμάχη για ένα ζήτημα διαβίωσης για αυτόν, και τα πολλά καθαρά χνούδια και καλό φαγητό στο τραπέζι είναι απόδειξη του μεγάλη αγάπη, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι είναι θρησκεία . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, χθες είδα ένα πράσινο γκαζόν με ένα τραπέζι και έναν άμβωνα με επτά σκαλοπάτια, και σε είδα Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, σηκώσατε το έβδομο, ζητώντας το και κάλεσε τους ανθρώπους στο τραπέζι . Αυτός, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : Όσο για το τραπέζι, το Ισλάμ και το πράσινο γρασίδι είναι παράδεισος και ο άμβωνας είναι επτά μοίρες, οπότε ο κόσμος παρέμεινε επτά χιλιάδες χρόνια, εκ των οποίων έξι χιλιάδες χρόνια πέρασαν και Έγινα επτά . Και η έκκληση, προσκαλώ τη δημιουργία στον Παράδεισο και το Ισλάμ . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Το Al-Ma’idah είναι μια συμβουλή για αυτό που χρειάζεται βοηθούς από ένα κτίριο πόλης ή ένα κτίριο χωριού . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι είναι ανδρική γυναίκα . Και είπε ότι μερικοί από αυτούς είδαν σαν να τρώνε σε ένα τραπέζι . Κάθε φορά που του έδινε το χέρι, το χέρι ενός ξανθού σκύλου βγαίνει από κάτω από το τραπέζι, και έτρωγε μαζί του . Αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Εάν το όραμά σας είναι αληθινό, τότε ένα νεαρό αγόρι Saqlabah θα μοιραστεί μαζί σας με τη γυναίκα σας . Έψαξε το θέμα και το βρήκε όπως είπε . Και αν δει ψωμιά απλωμένα στο τραπέζι, τότε εμφανίζεται ένας εχθρός . Και αν έβλεπε ότι έτρωγε από αυτό, θα προέκυπτε μια διαμάχη ανάμεσα σε αυτόν και τον εχθρό του, σύμφωνα με το ρητό ορισμένων εκφραστών . Και ειπώθηκε ότι έτρωγε στο τραπέζι, έτρωγε πολύ περισσότερα από τη συνήθεια του να του αρέσει, αυτό δείχνει τη διάρκεια της ζωής του όσο έφαγε . Και αν έβλεπε ότι το τραπέζι είχε υψωθεί, θα είχε τελειώσει η ζωή . Και ειπώθηκε ότι αν δει ένα ή δύο χρώματα φαγητού στο τραπέζι, τότε είναι πρόβλεψη που μπορεί να φτάσει . Και στα παιδιά του, με βάση αυτό που είπε ο Παντοδύναμος : « Φέρτε σε μας ένα τραπέζι από τον ουρανό .» Και ειπώθηκε ότι ο πίνακας είναι ένα λάθος σε κίνδυνο, και ότι το χαλάρι έχει περάσει . Λέγεται ότι ήταν το φαγητό και η διαμονή εκείνων που είχαν και έτρωγαν από αυτό . Εάν είναι μόνη της, τότε δεν αμφισβητείται . Και αν είχε κάποιον άλλον, αυτός ήταν ο αδελφός . Και το συχνό κυματισμό της αγάπης τους, και η έλλειψη έλλειψης αγάπης τους . Ένα καρβέλι αγάπης είναι Σουντά, και αν βλέπει ότι διαδίδει φαγητό, τότε είναι αγνοία του για τη χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και ο Mamlouk είδε σαν το τραπέζι του πλοιάρχου του να βγαίνει και να φύγει καθώς το ζώο έφυγε. Όταν ήρθε στην πόρτα, ήταν σπασμένη, οπότε του πρότεινε ότι η σύζυγος του αφεντικού του είχε πεθάνει από εκείνη την ημέρα και κατέστρεψε όλα όσα είχε, και αυτό ήταν καθήκον, επειδή είδε το τραπέζι στο οποίο σερβίρεται ήταν σπασμένο . Όσο για το ταξίδι : ένα υπέροχο ταξίδι που επιτυγχάνει χωρητικότητα σε αυτό, και ειπώθηκε ότι είναι ένα ταξίδι σε έναν βασιλιά μεγάλης σημασίας και κερδίζει ικανότητα και άνεση για όσους το βρίσκουν, επειδή είναι το ορυκτό της τροφής και της διατροφής ….

…Αν το tharedah ήταν από ζωμό που μαγειρεύτηκε με κρέας μερικών από τα λιοντάρια, τότε ο ιδιοκτήτης του ακολουθεί έναν άδικο λαό από φόβο και μίσος, ή μεταξύ αυτού και ενός λαού που είναι καταπιεστής είναι εμπόριο . Και το γεγονός ότι το λίπος σε αυτό είναι απόδειξη της απαγόρευσης του οφέλους του, και εάν είναι χωρίς λίπος δεν υπάρχει όφελος σε αυτό . Εάν το thuridah ήταν φτιαγμένο από ζωμό που μαγειρεύτηκε με κρέας σκύλου, αυτό δείχνει μια περιφρόνητη κηδεμονία έναντι ενός ανόητου λαού . Ή ένα απαίσιο εμπόριο ή βιομηχανία με ανόητους και κακούς ανθρώπους . Αν βλέπει σαν να τρώει όλο το χυλό, τότε θα πεθάνει για αυτή την ταπείνωση και τη φτώχεια . Και αν το tureh είναι μέρος του έβδομου πιάτου ενός πουλιού, τότε είναι μια πονηρή συμφωνία με έναν λαό του σκότους με απαγορευμένα χρήματα . Η πρόταση είναι ότι το κουάκερ είναι βασικά η ζωή ενός ανθρώπου, τα κέρδη και η διαβίωσή του, και τα οφέλη του είναι τόσο η παχιά του, όσο και η επιτρεπόμενη και απαγορευμένη του είναι τόσο η ουσία του κρέατος του ….

…Stone of Madness Εάν δείτε μια πέτρα τρέλας σε μια πληγή που προκαλείται από τους κυνόδοντες ενός σκύλου ζώου, αυτό υποδηλώνει ότι θα προσπαθήσετε στο μέγιστο της ενέργειάς σας για να προστατευθείτε από τις ματαιώσεις των εχθρών που σύντομα θα σας καλύψουν με ένα πέπλο ανέντιμης ήττας ….

…Το δαχτυλίδι είναι σε ένα όνειρο η θρησκεία του Ισλάμ, και όποιος βλέπει ότι πήρε ένα δαχτυλίδι τότε ακολουθεί τη θρησκεία του Ισλάμ . Και το δαχτυλίδι στην πόρτα είναι ενδεικτικό της πύλης, του φρυδιού ή του σκύλου φύλαξης, και εάν το δαχτυλίδι είναι από χρυσό ή ασήμι, αυτό αποτελεί ένδειξη δόξας, ανύψωσης και ιδιοκτησίας . Και η πόρτα χτυπάει όπως το φρύδι, ο αγγελιοφόρος και ο τρύγος . Και όποιος βλέπει τον πυρήνα του σε δύο δαχτυλίδια, οφείλει ένα χρέος σε δύο άτομα . Αν δει ότι έβγαλε το δαχτυλίδι της πόρτας του, τότε μπαίνει στην αίρεση ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε ότι έτρωγε σε ένα τραπέζι, οπότε όποτε έφτανε το χέρι του σε αυτό, το χέρι ενός ξανθού σκύλου βγήκε από κάτω από το τραπέζι και έτρωγε μαζί του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του μια διέλευση και είπε ότι εάν το όραμά σας είναι αληθινό, τότε ένα αγόρι θα μοιραστεί μαζί σας στην οικογένειά σας, οπότε εξέτασε το θέμα και το βρήκε όπως αναφέρθηκε ….

…Μαγειρική: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει μαγειρεύει με φωτιά, μαγειρεύεται και μαγειρεύεται, τότε παίρνει αυτό που θέλει και πέφτει στις γλώσσες των ανθρώπων . Το μαγείρεμα είναι ένας ενθουσιασμός που θα τον ωφελήσει και το μαγείρεμα είναι ώριμο για διατροφή . Και το υπόλοιπο φαγητό είναι η διαβίωση εκτός από μανιτάρια και κουάκερ . Και αν το μαγείρεμα είναι με πρόβειο κρέας, τότε είναι μια καλή ζωή με τιμή και γενναιοδωρία, και αν είναι με κρέας επτά, τότε είναι μια κηδεμονία έναντι ενός λαού που είναι καταπιεστές με φόβο και μίσος, και αν είναι με το κρέας ενός σκύλου, τότε είναι μια περιφρόνητη κατάσταση, και αν είναι με λίπος, τότε επωφελείται από απαγορευμένα χρήματα, και αν είναι χωρίς λίπος, κερδίζει ένα μέσο όρο από τη φτώχεια και τη στέρηση, και αν είναι με Επιτραπέζιο κρέας, κράτος, εμπόριο ή κέρδος επιτρέπεται με πλούσιους, αξιότιμους ανθρώπους, και αν είναι με κρέας λιονταριών πουλιών, τότε είναι εμπόριο ή κηδεμονία από άγριους ανθρώπους με απαγορευμένα χρήματα ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι παραπέμπει έναν σκύλο σε έναν σκύλο, τότε παραπέμπει έναν εχθρό από αυτόν για να πληρώσει έναν άλλο εχθρό, και παίρνει. Και όποιος βλέπει ότι ταΐζει το ψωμί του σκύλου, αυτό δείχνει το εύρος της ζωής του . ~…