…Η τίγρη είναι σε ένα όνειρο ένας άδικος κυβερνήτης ή ένας δυνατός εχθρός, με ένα δυνατό αγκάθι, οπότε όποιος τον σκοτώσει θα υποτάξει έναν εχθρό, και όποιος τρώει τη σάρκα του θα κερδίσει χρήματα και τιμή, και όποιος γονατίσει θα αποκτήσει μεγάλη εξουσία, και όποιος παντρευτεί μια τίγρη θα κυριαρχήσει σε μια ανήθικη γυναίκα . Και όποιος είδε μια τίγρη στο σπίτι του, ένας ανήθικος άνθρωπος επιτέθηκε στο σπίτι του . Και από το να δαγκωθεί από μια τίγρη, θα τραυματιστεί . Και η τίγρη δηλώνει έναν άνδρα ή μια γυναίκα, και είναι απατηλή και παραπλανητική, και υποδεικνύει ασθένεια . Το γάλα της τίγρης δείχνει εχθρότητα στο μουστάκι του . Η τίγρη είναι πολύ εχθρικός εχθρός . Και ειπώθηκε : Όποιος δει την τίγρη στον ύπνο του, θα ζητήσει συγχώρεση από τον Θεό Παντοδύναμο για τις αμαρτίες του . Και η τίγρη δείχνει στους ανθρώπους ότι οι άνθρωποι φοβούνται και σοβαρό φόβο ….

Και όποιος βλέπει ότι το κατάστημά του τον έχει επιτεθεί ή υπάρχει ατύχημα σε αυτό, τότε είναι μια καταστροφή ή μια αδυναμία και μια κατάθλιψη ζωής ….

Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι μαχαιρώθηκε με δόρυ και έρεε από αυτόν αίμα ή κάτι άλλο, τότε θα επηρεάσει την υγεία του σώματος και την αφθονία χρημάτων, και εάν απουσιάζει, επιστρέφει στην οικογένειά του ευτυχώς, αυτό αν δεν δει τον πόνο του μαχαιριού και δεν ρέει αίμα στο έδαφος ….

Και όποιος βλέπει ότι ένα γνωστό άτομο τον μαχαιρώνει με δόρυ έως ότου οι πληγές του γίνουν πιο παχύς, τότε θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα. Εάν το δόρυ κόψει μια σάρκα, ένα όργανο ή ένα νεύρο και γίνει στα χέρια του πράκτορα, τότε θα χτυπηθεί με καλό ….

Και όποιος βλέπει ότι μαχαίρωσε ένα άτομο με δόρυ, και δεν είχε οπλοστάσιο, τότε θα του επιβληθεί πρόστιμο ….

Και ο al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι μαχαιρώθηκε με δόρυ, ο αναιρεσείων βλάπτει αυτόν που μαχαιρώθηκε, και ενημερώνεται για την ύπαρξή του όσο και το μαχαίρι »….

…Το όραμα του Asaad bin Zaraa 54 – με την εξουσία του Haram bin Othman Al-Ansari, ο οποίος είπε : Ο Asaad bin Zarara από το Levant ήρθε σε έναν έμπορο σαράντα ατόμων από ένα έθνος, και είδε ένα όραμα ότι θα ερχόταν σε αυτόν και είπε : Αν βγαίνει στη Μέκκα με τον Aba Umaamah, ακολουθήστε τον, και αυτό είναι ότι κατεβαίνετε σε ένα σπίτι και οι σύντροφοί σας θα ξεφύγουν. Μαχαιρώθηκε στο μάτι, οπότε κατέβηκαν σε ένα σπίτι, και η πανούκλα τους στεγάζει, και όλοι χτύπησαν εκτός από τον Abu Umamah και τον φίλο του είχαν ένα μαχαίρι στο μάτι (2) . Τι είδε και έγινε μουσουλμάνος – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είχε πραγματοποιηθεί ….

…Spear Το να βλέπεις δόρυ σε ένα όνειρο σημαίνει πόλεμο, διαμάχες και διαμάχες, και υποδηλώνει συμπτώματα μαχαιριών και παράνομο κέρδος . Και η νίκη του βλέποντος πάνω από τους αντιπάλους του . Και το δόρυ είναι το ισοδύναμο του βασιλιά με την ιδιότητα του κράτους . Και τα δόρατα υποδηλώνουν τον μεταρρυθμιστή των υποκριτών και του λαού του στημονιού . Και τα δόρατα συνειδητοποιούν τα μεγάλα καθήκοντα και τα μεγάλα λάφυρα . Και το δόρυ σε ένα όνειρο είναι ένα ραβδί από το λαούτο, ένα κανάλι από ένα σωληνίσκο και μια γραμμή σφάλματος . Και το δόρυ είναι γυναίκα ή αγόρι ή πιστοποιητικό αλήθειας ή ταξιδιού . Όποιος βλέπει ότι έχει ένα δόρυ στο χέρι του, θα γεννήσει ένα νεαρό αγόρι . Αν το δόρυ ήταν στο Σινάν, τότε ο γιος του θα ήταν θεματοφύλακας του λαού . Το σπασμένο δόρυ είναι ένα σφάλμα στο αγόρι . Και κάθε κάταγμα δεν είναι αρκετά καλό για αυτό . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα δόρυ ενώ οδηγεί, τότε είναι δύναμη ανύψωσης και δόξας . Εάν το δόρυ αποδόθηκε στον σουλτάνο και έσπασε έπειτα, τότε ένα ατύχημα συμβαίνει εντός της εξουσίας του . Και αν αποδίδεται σε έναν αδελφό, τότε είναι ατυχία σε αυτόν, δηλαδή αν το σπάσει και το πετάξει και δεν μπορεί να επισκευαστεί . Και η απώλεια του δοντιού είναι ο θάνατος του αδελφού ή του γιου του, καθώς και του mazraq . Και το δόρυ είναι αδελφός ή ιδιοκτήτης που υπερασπίζεται τον ιδιοκτήτη του . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα δόρυ ενώ το οδηγεί στην αγορά, τότε θα έχει έναν άνδρα γιο, και αν το βάλει πίσω από την πόρτα του ή το καλύψει με το χέρι, τότε η γυναίκα του γεννά μια υπηρέτρια . Και το δόρυ χωρίς σίδερο είναι κόρη της εγκύου γυναίκας, και αυτό το κορίτσι είχε κόρες ανάλογα με τον αριθμό των κόμβων του δόρατος, αν ο μετρητής την μετρήσει . Και όποιος βλέπει έναν σουλτάνο να του δώσει δόρυ, αναλαμβάνει εντολή . Και αν το δόρυ ήταν σημαία, το κράτος είχε φήμη . Και όποιος βλέπει ένα άτομο τον μαχαιρώνει με δόρυ, τον τραυματίζει με τη γλώσσα του και μαχαιρώνει την τιμή του . Και αν ένας βασιλιάς δει ότι το δόρυ του έχει πάει πολύ μακριά, τότε σκοτεινίζει το κοπάδι του . Και όποιος είδε ότι μαχαιρώθηκε με δόρυ και αίμα από αυτόν, θα ανταμειφθεί για αυτό που χτύπησε από τον επιθετικό . Και ειπώθηκε : Το σώμα του είναι υγιές και τα χρήματά του είναι άφθονα . Αν απουσίαζε, θα επέστρεφε με ασφάλεια στην οικογένειά του . Και όποιος πιστεύει ότι τραυματίζεται από δόρυ και οι πληγές γίνονται πιο σοβαρές, τότε ο πληγωμένος χτυπά από τον πληγωμένο απαγορευμένο χρήμα, έτσι εάν το δόρυ κοπεί με σάρκα ή όργανο, και αυτό γίνεται στα χέρια του δράστης, τότε χτυπά από τον τραυματία κάτι που είναι κατακριτέο στο χρέος . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολεμήσει τους εχθρούς με το δόρυ του, θα πάρει παράνομα χρήματα ….

…Χτυπώντας το σπαθί : χτυπώντας μια τιμή για χάρη του Θεού . Και βλέποντας το διάσημο σπαθί στο χέρι ενός άνδρα που ήταν διάσημος για μια δουλειά που έκανε . Και το δόρυ μαχαιρώθηκε με λόγια . Όπως και με ένα σπαθί, ένα ραβδί και μια στήλη . Εάν επισημάνει ένα από αυτά τα πράγματα και δεν μαχαιρώσει, τότε παίρνει μια λέξη και δεν το μιλάει . Και αγωνιστεί αν ήταν για χάρη του Θεού και αυτός ήταν ο στόχος και αυτός που τραυματίστηκε από το βέλος . Επειδή επιτυγχάνει την ανάγκη του από την εγγύτητα στον Παντοδύναμο Θεό . Και αν είναι σε αυτόν τον κόσμο, αποκτά την τιμή της . Ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα δύο σειρές ανθρώπων να ρίχνουν κάθε σειρά, ένας από αυτούς ρίχνει την άλλη σειρά, οπότε μία από τις δύο σειρές ρίχτηκε και χτυπήθηκαν, και οι άλλες δύο ρίχτηκαν έτσι ώστε να μην χτύπησε. Είπε : Αυτές είναι δύο ομάδες μεταξύ τους, και οι δίκαιοι δουλεύουν με την αλήθεια, και οι αμαρτωλοί μιλούν ψεύτικα ….

…Η βελόνα : Είναι ένα σημάδι για τη γυναίκα και τη γυναίκα να το τρυπήσουν, και η εισαγωγή ενός νήματος σε αυτό είναι μια καλή είδηση ​​της σεξουαλικής επαφής και η εισαγωγή ενός νήματος εκτός από αυτό είναι μια προειδοποίηση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Δεν θα εισέλθουν Παράδεισος μέχρι η καμήλα να μπει στο δηλητήριο του ράφτη . ~ Όσο εάν ράβει τα ρούχα των ανθρώπων με αυτό, τότε είναι ένας άνθρωπος που τους συμβούλεψε ή αναζητά τη δικαιοσύνη ανάμεσά τους, γιατί η συμβουλή είναι το νήμα στη γλώσσα των Αράβων, η σωστή βελόνα και ο σύμβουλος ράφτης . Εάν ράβει τα ρούχα του, θα είναι πλούσιος εάν είναι φτωχός, και θα επανενωθεί εάν είναι σπατάλη και εάν είναι διεφθαρμένος . Και αν το ανακουφίζει σίγουρα, τότε μετανοεί από το χτύπημα ή ζητά συγχώρεση για αμαρτία εάν η τιμή του είναι υγιής και τέλεια. Διαφορετικά, ζητά συγγνώμη για το ψέμα και εκείνος που πουλάει μετάνοιες και δεν διαλύεται από τον ιδιοκτήτη του σκοταδιού, και από αυτό λέγεται ότι όποιος μετανοεί έχει παραβιάσει και όποιος μετανοήσει έχει συγχωρηθεί . Η βελόνα είναι ένας άντρας που είναι συγγραφέας ή μια γυναίκα που είναι συγγραφέας, και αν βλέπει σαν να τρώει μια βελόνα, οδηγεί την ψυχή του σε κάτι που τον βλάπτει . Και αν δει ότι έχει κολλήσει μια βελόνα σε ένα άτομο, μαχαιρώθηκε και κάποιος ισχυρότερος από αυτόν πέφτει σε αυτόν . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να μου δόθηκαν πέντε βελόνες χωρίς παραβίαση . Μέσα από το όραμά του, μερικοί από τους συντρόφους του Ibn Sirin είπαν : Οι πέντε βελόνες στις οποίες δεν υπάρχουν παιδιά ήταν τρυπημένες και η διάτρητη βελόνα ήταν ένα ατελές παιδί και είχε παιδιά σύμφωνα με την έκφρασή του . Οι περισσότερες από τις εκφράσεις ανέφεραν ότι η βελόνα στην ερμηνεία είναι ο λόγος για το τι απαιτεί για τη δικαιοσύνη της εντολής του, τη συλλογή της ή τη θεραπεία του, και επίσης αν ήταν δύο, τρία ή τέσσερα, και τι ήταν με αυτό ένα νήμα, η επικύρωση της επούλωσής του είναι πιο κοντά, και το ποσό αυτό είναι στο βαθμό που γράφτηκε μαζί του . Και αν υπάρχουν μερικές βελόνες με τις οποίες δουλεύει και ράβει, είναι καλύτερο από πολλές που δεν δουλεύει, και η ταχύτερη έγκριση, και αν δει ότι χτύπησε μια βελόνα με ένα νήμα ή ήταν ραμμένη με αυτήν , τότε θεραπεύεται και αυτό που ήταν της τάξης του χωρίζεται, και είναι σε φόρμα . Αν δει ότι η βελόνα του, με την οποία είναι ραμμένη, ή ότι υπάρχει ένα νήμα σε αυτήν, είναι σπασμένη ή τρυπημένη, τότε οι υποθέσεις του χωρίζονται . Ομοίως, αν βλέπει ότι είχε ληφθεί από αυτόν ή καεί, και αν χαθεί ή κλαπεί, εποπτεύει τη διασπορά αυτού του θέματος και στη συνέχεια θεραπεύει το 0 και το νήμα : Αποδεικτικά στοιχεία, οπότε όποιος βλέπει ότι πήρε ένα νήμα, είναι ένας άντρας που ζητά αποδεικτικά στοιχεία για κάτι που πρόκειται να πει : « Μέχρι να γίνει σαφές το λευκό νήμα από εσάς. Το μαύρο ~….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο al-Barghout είναι ένας κακός άνθρωπος που ταπεινώθηκε και μαχαιρώθηκε, και όποιος βλέπει έναν ψύλλο που έχει μια πρέζα θα έχει χρήματα επειδή οι ψύλλοι πίνουν ανθρώπινο αίμα και το αίμα κατακλύζεται με χρήματα ….

…Ο Al-Fasad είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας που υπακούει στη συζήτηση . Αν σπάσει έναν άνθρωπο από την οθόνη, τότε μαχαιρώθηκε, και είναι εχθρότητα, και αν σπάσει κατά μήκος, τότε μιλάει την ομορφιά και συνθέτει μεταξύ των ανθρώπων . Και το Almusdod αποδεικνύει την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Και όποιος έχει συλληφθεί σε ένα όνειρο ενός οργάνου, πρέπει να τον εντοπίζει ενώ είναι ξύπνιος . Και όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός άνδρας γυρίζει πολύ τον ιδρώτα του, τότε ακούει έναν εχθρό να μιλάει ή να μαχαιρώνει που τον επηρεάζει . Και αν δει ότι έχει χάσει τον ιδρώτα του, και ο ιδρώτας του κόβεται, τότε ο συγγενής του θα πεθάνει . Και αν η φλεβοτομία βρίσκεται στο δεξί του χέρι, τότε τα χρήματά του διπλασιάζονται και αν είναι στο αριστερό του χέρι, τότε κερδίζει τον σύντροφό του . Και αν δει ότι κάποιος τον έχει απομακρύνει, τότε ακούει μια λέξη από έναν φίλο, και αν βγει αίμα από τον ιδρώτα του, τότε θα ανταμειφθεί για αυτό, και αν δεν βγει αίμα από αυτόν, τότε είναι είπε ότι είναι σωστό και αυτός που διαπράττει αμαρτία βγαίνει . Εάν ένας μελετητής τον σπάσει και το αίμα βγει από αυτόν σε μια λεκάνη ή σε ένα πιάτο, τότε θα αρρωστήσει . Αν τον σπάσει και δεν δει αίμα, τότε ακούει λόγια από τη γυναίκα του . Και αν περιφρονεί το αίμα που βγαίνει από αυτόν, τότε θα αρρωστήσει και θα υποστεί βλάβη στα χρήματά του . Και εάν η σύζυγός του φέρει μια κόρη εάν το άνω χέρι είναι διαμήκη, και εάν το άνω χέρι είναι διαμήκη, και εάν είναι εγκάρσιο, τότε αυτό που είναι μεταξύ της και των συγγενών της θα διακοπεί από το θάνατο ή τη ζωή . Και όποιος βλέπει ότι θέλει να θρηνήσει, τότε θέλει να μετανοήσει από την αμαρτία . Και αν πιστεύει ότι το αίμα τον έχει νικήσει, τότε είναι σε ιδιοτροπία και η αμαρτία ξεπερνά . Εάν το αίμα είναι μαύρο, τότε επιμένει σε μια σοβαρή αμαρτία και θα μετανοήσει από αυτό . Και η αιματοχυσία είναι η εκροή χρημάτων γράφοντας ένα επιχείρημα, και το νυστέρι είναι σαν το στυλό, και το αίμα είναι σαν το μελάνι, και η παρθένα αν γεννήσει, τότε παντρεύεται . Μια φλεβοτομή για ένα αγόρι έχει περιτομή . Και ο κρατούμενος επισκέφτηκε τον Μπισάρα, επειδή το αίμα είναι φυλακισμένο στις φλέβες . Και η έγκυος γυναίκα επισκέφθηκε αυτήν και τον τοκετό της . Εάν η φλεβοτομή δεν ήταν τον μήνα του τοκετού, ματαιώθηκε . Και ο πλούσιος πλήρωσε zakat στα χρήματά του . Και η επίσκεψη της άγνωστης γυναίκας στον κόσμο έρχεται σε όσους την είδαν ….