…Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε ένα φύλλο χρυσού ή κράματα, τότε θα τους χτυπήσει, και το όραμα του χρυσού είναι πρόστιμο και η θλίψη για τους άνδρες και τις γυναίκες είναι αξιέπαινη αν φοράει ….

…Όποιος βλέπει ότι χτύπησε χρυσό, θα τους χτυπήσει ή κάτι που μισεί, ή τα χρήματα πηγαίνουν από αυτόν σύμφωνα με αυτό που είδε, ή ο βασιλιάς είναι θυμωμένος μαζί του, ακόμα κι αν έχει δουλειά να απομονώσει και το γνωστό ποσό η κοπή χρυσού είναι καλύτερη από το άγνωστο και το πιο ανησυχητικό για το χρυσό είναι το όραμα της σκόνης και του χυτού χωρίς αυτό και αυτό που γίνεται χωρίς αυτό και το σφυρηλατημένο χωρίς αυτό και να τα κρύβει Όσον αφορά τα δηνάρια και το χαραγμένο χρυσό, εάν είναι σπασμένο, τότε είναι το ισοδύναμο των δηναρίων, και ειπώθηκε ότι το όραμα του χρυσού όσον αφορά την πρόταση με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι αξιέπαινο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει μια χρυσή ράβδο χρυσού τα χρήματά του, ή ο βασιλιάς θα είναι θυμωμένος μαζί του, και ίσως θλίψη ) από πρόστιμο ή ασθένεια ή κάτι άλλο ….

Και όποιος βλέπει σαν να έχει χτυπήσει ένα μπολ με χρυσό, μια στάμνα ή μια κούπα και έχει μια τρύπα, τότε είναι υπηρέτης που το αγοράζει, ή μια γυναίκα την παντρεύει, ή μια υπηρέτρια με κακά ηθικά . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος βλέπει σαν να χρησιμοποιεί σκεύη από χρυσό και ασήμι διαπράττει αμαρτίες, και αυτό που βλέπει για αυτό για τους νεκρούς, οι Σουνίτες, είναι καλά νέα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Περιβάλλονται από χρυσά πιάτα και κύπελλα . ~…

Και όποιος είδε ότι έριξε ένα βότσαλο στη θάλασσα, τα χρήματά του πήγαν σε αυτήν ….

Και μερικοί από αυτούς που εκφράζουν το όραμα των χρυσών βραχιολιών, εάν τοποθετηθούν στα χέρια και γερνούν πάνω του, τότε σημαίνουν ότι θα συμβούν, και ειπώθηκε για ψέματα ανθρώπων, σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στο Sahih al- Ο Μπαχάρι σχετικά με την εξουσία του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ότι είπε : « Κοιμόμασταν όταν ήρθα με τους θησαυρούς της γης, και έβαλε δύο χρυσά βραχιόλια στα χέρια μου. Μέχρι να τους φυσήξω, τότε τους έριξα, και έφυγαν, οπότε το πρώτο από αυτά είναι οι δύο ψεύτες μεταξύ των οποίων είμαι ο ιδιοκτήτης της Sanaa και ο ιδιοκτήτης του περιστεριού ….

Συμβάσεις εάν είναι από χρυσό και στεφάζονται ή από χρυσό και απαγορεύονται και γεμίζονται, τότε ερμηνεύονται με μια σύμβαση, εμπιστοσύνη, σύμφωνο ή διαθήκη. Ό, τι καλό και ομορφιά σκέφτεται γι ‘αυτό, τότε είναι η εκπλήρωση της διαθήκης, και αν βλέπει διαφορετικά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του και επικαλέστηκε το ρητό του, ~Εσείς που πιστεύετε, εκπληρώστε τις συμβάσεις . Και όποιος πιστεύει ότι οφείλει πολλά συμβόλαια, τότε είναι αδύναμος από αυτό που αναφέραμε παραπάνω αν πιστεύει ότι η μεταφορά της είναι βάρος, και το συμβόλαιο ανατίθεται στη γυναίκα στο γάμο ….

Αν έχετε το είδωλο που λάτρευε από χρυσό, τότε είναι κοντά σε έναν άνθρωπο που μισεί ο Θεός Παντοδύναμος, και αυτό που μισεί τον πλησιάζει, και τα οράματά του δείχνουν ότι τα χρήματά του έχουν φύγει με την αδυναμία της θρησκείας του ….

Και όποιος βλέπει ότι έπινε χρυσό ή παρόμοια, τότε ερμηνεύεται από μια γυναίκα με χαμηλό χρέος, και δεν υπάρχει τίποτα λάθος με τα ασημένια αγγεία του ….

…Ο χρυσός είναι ένα απαράδεκτο πράγμα σε ένα όνειρο . Είπε : Είναι συννεφιά . Και όποιος βλέπει ότι φορούσε κάτι χρυσό, θα παντρευτεί ανθρώπους που είναι ανίκανοι γι ‘αυτόν . Και αν χτυπήσει μια ράβδο χρυσού, θα τον χτύπησαν όσο χτύπησε το χρυσό, ή ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος και τον πρόστιμο . Αν δει ότι διαλύει χρυσό, παραμερίζεται σε μίσος και πέφτει στη γλώσσα των ανθρώπων . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα μεγάλο κομμάτι χρυσού, θα αποκτούσε εξουσία και θα κυβερνούσε . Και όποιος βλέπει ότι έχει βρει υγιή δηνάρια, θα δει το πρόσωπο του βασιλιά και θα επιστρέψει από αυτό με ασφάλεια . Αν έβλεπε ότι είχε ρίξει χρυσό, θα είχε υποστεί κακό και καταστροφή . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του είναι από χρυσό, θα πληγεί από φωτιά . Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του είναι χρυσά και γίνονται ακίνητα . Και όποιος είδε ότι τα μάτια του ήταν χρυσά, ο θείος μου όρασή του . Όποιος πιστεύει ότι έχει ένα κολιέ από χρυσό, ασήμι, χάντρες ή ουσία, είναι ο φύλακας του κράτους και αναλαμβάνει μια εμπιστοσύνη . Το να βλέπεις το χρυσό δείχνει χαρά και τα προς το ζην, καλές πράξεις και ανακουφισμένες ανησυχίες, σύζυγοι και παιδιά, γνώση και καθοδήγηση . Εάν ο χρυσός σε ένα όνειρο έγινε ασήμι, αυτό δείχνει μια αλλαγή στην κατάσταση των γυναικών, των χρημάτων, των παιδιών και των υπαλλήλων, από μια αύξηση σε μια μείωση, όπως και το ασήμι, αν έγινε χρυσός σε ένα όνειρο, δείχνει την καλή κατάσταση του σύζυγοι, οικογένεια ή φυλή . Εκείνοι που υφαίνονται με χρυσό και άλλες παρόμοιες προσφορές στο Θεό, μπορούν να δοξαστούν, και για εκείνους που είναι επιχρυσωμένοι με χρυσό, αυτό δείχνει μια μίμηση των παιδιών αυτού του κόσμου ή των πράξεων των ανθρώπων του μέλλοντος . Ο καθαρός χρυσός και το ασήμι υποδηλώνουν την ειλικρίνεια, την αγνότητα της πρόθεσης και τη σωστή διαθήκη, και η περιστροφή του χρυσού και του αργύρου συνέχισε τα προς το ζην, καθώς και το τεντωμένο από χαλκό και σίδηρο ….

…Το στέμμα Το στέμμα σε ένα όνειρο δηλώνει τη γνώση, το Κοράνι και τον βασιλιά . Ίσως να φορούσε αυτό σήμαινε την ανανέωση της χώρας ή τον εξαναγκασμό του εχθρού . Εάν μια γυναίκα δει το στέμμα στο κεφάλι της, θα παντρευτεί έναν λεπτό, πλούσιο ή ισχυρό άνδρα . Και αν ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι . Και αν ένας άντρας δει ένα στέμμα στο κεφάλι του, τότε θα κερδίσει ξένη δύναμη, και αν κάτι που τον στερεώνει μπαίνει στην ειρήνη της θρησκείας του, διαφορετικά υπάρχει κάτι μέσα του που χαλάει, γιατί η φθορά χρυσού δεν του αρέσει στη Σαρία για τους άνδρες . Το στέμμα μπορεί να είναι σύζυγος, που έχει υψηλή δύναμη, πλούσιο και εύπορο . Και όποιος το είδε και ήταν φυλακισμένος στη φυλακή του Σουλτάνου, θα έβγαινε και θα τιμούσε την εντολή του όπως ακριβώς και η εντολή του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, ήταν με τον βασιλιά, εκτός αν είχε παιδί που απουσιάζει, τότε δεν θα πεθάνει μέχρι που τον είδε και θα ήταν το στέμμα του . Το στέμμα με ουσία είναι καλύτερο από ένα επιχρυσωμένο στέμμα μόνο . Και το στέμμα είναι ο βασιλιάς των Περσών ή του Σουλτάνου . Και αν μια γυναίκα είδε ότι στο κεφάλι της ήταν ένα στέμμα από χρυσό, γεμάτο με κοσμήματα, και αν είχε παντρευτεί ποτέ έναν άνδρα που είχε κοσμικό και πλούτο, και άξιζε μόνο, λίγη ασθένεια ήταν ξένη, αν ήταν από χρυσό μόνο τότε Ήταν ο σύζυγος ενός ηλικιωμένου σεΐχη, και αν είχε σύζυγο τότε θα γεννήσει έναν γιο που θα κυριαρχούσε στους ανθρώπους του σπιτιού του . Αν Σουλτάν βλέπει ότι φορούσε ένα χρυσό στέμμα και, στη συνέχεια, δυσπιστούσαν ή εκπορνεύονται, στη συνέχεια, την όρασή του έχει χαθεί . Αν φοράει ένα στέμμα χρυσού και ουσίας, θα αποκτήσει ξένη εξουσία και θα χάσει τη θρησκεία του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει μια κορώνα στο κεφάλι του και είναι κατάλληλος για αυτό, τότε η ηγεσία που αποκτά επί του λαού του . Εάν μια γυναίκα δει ότι το στέμμα της έχει απαχθεί και ο σύζυγός της είναι άρρωστος, τότε ο σύζυγός της πεθαίνει ….

…Χρυσός Εάν κρατάτε χρυσό στο όνειρό σας, θα είστε ασυνήθιστα επιτυχημένοι σε όλα τα έργα σας . Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν ότι έλαβε δώρα χρυσού, είτε ήταν μετρητά είτε χρυσά κοσμήματα, τότε θα παντρευτεί έναν πλούσιο αλλά άπληστο άνδρα . Εάν βρείτε χρυσό, αυτό σημαίνει ότι οι υπέροχες δυνατότητές σας θα σας βάλουν εύκολα στην πρώτη γραμμή του αγώνα για τιμή και πλούτο . Εάν χάσετε χρυσό, θα χάσετε τη μεγαλύτερη ευκαιρία στη ζωή σας λόγω παραμέλησης . Αν ονειρευτήκατε να βρείτε έναν χρυσό αγώνα, αυτό σημαίνει ότι θα σας επιβληθεί ένα δυσάρεστο προνόμιο . Εάν ονειρεύεστε ότι σκέφτεστε να διαχειριστείτε ένα ορυχείο χρυσού, τότε θα προσπαθήσετε να σφετεριστείτε τα δικαιώματα των άλλων, και είναι επιτακτική ανάγκη να προσέχετε τα οικογενειακά σκάνδαλα ….

…Το δαχτυλίδι : Όσο για το δαχτυλίδι, δείχνει τι του ανήκει και είναι ικανό, οπότε όποιος έδωσε ένα δαχτυλίδι, το αγόρασε ή το έδινε σε αυτόν, θα αποκτούσε εξουσία ή βασιλιά εάν ήταν ένας από την οικογένειά του, επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του, και επίσης είναι από αυτό που οι βασιλιάδες εκτυπώνουν τα βιβλία τους και τους πιο έντιμους θησαυρούς τους . Ο βασιλιάς μπορεί να έχει ένα σπίτι στο οποίο ζει και εισέρχεται ή το κατέχει, και το κλειδώνει στην πόρτα της, και μπορεί να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και κατέχει το απαραβίαστο της και σπάει το δαχτυλίδι της ή διαπερνά την κοιλιά του σε αυτό, και το γαρίφαλο γίνεται το πρόσωπό της, και η λήψη του δαχτυλιδιού από τον Θεό Παντοδύναμο μπορεί να είναι ο ασκητής και ο λατρευτής να είναι ασφαλείς από τον Θεό Παντοδύναμος από τα κακά κατά την ολοκλήρωση του συμπεράσματος Και το πήρε από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, ή από τον κόσμο μια καλή είδηση ​​της απόκτησης γνώσης, και όλα αυτά είναι τι το δαχτυλίδι είναι ασήμι, αλλά αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, και επίσης εάν είναι σίδερο επειδή είναι το στολίδι του οι λαοί της κόλασης, ή χαλκός για ό, τι είναι στο όνομά του της λέξης κακού, και τι φτιάχνεται Συμπεριλαμβανομένου ενός από τα άκρα των τζιν, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από κάθε κακό . Λέγεται : Το δαχτυλίδι δείχνει επίσης τον πατέρα και τη γυναίκα, ή την αγορά ενός σκλάβου κοριτσιού, σπιτιού, ζώου, χρημάτων ή κηδεμονίας, και αν είναι χρυσού, τότε είναι ταπείνωση ενός άνδρα και ειπώθηκε ότι Όποιος βλέπει ότι φοράει ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει ένα καλό που επιτυγχάνει μετά από κόπωση, και αν είναι από χρυσό και έχει ένα γαρίφαλο Είναι δύσκολο . Οι κοίλοι και σιωπηλοί δακτύλιοι είναι πάντα καλοί, και οι διογκωμένοι δακτύλιοι που έχουν μέσα πλήρωσης υποδηλώνουν δολοφονία και εξαπάτηση, επειδή υπάρχει κάτι κρυμμένο σε αυτά, ή υποδηλώνουν ελπίδα για κάτι μεγάλο και πολλά οφέλη επειδή τα οστά τους είναι μεγαλύτερα από το βάρος τους, Και για τα δαχτυλίδια ενός κέρατου ή ελεφαντόδοντου, είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες . Και ειπώθηκε ότι το δαχτυλίδι είναι ένας μεγάλος σουλτάνος, και το δαχτυλίδι είναι η προέλευση του βασιλιά, ο λοβός είναι το κύρος του, η σφραγίδα είναι η επιτρεπτή του σουλτάνου, τα χρήματά του και η εντολή, και το δαχτυλίδι είναι η εντολή του και η απαγόρευσή του, και η επιγραφή σε αυτήν είναι η πρόθεση και η πρόθεσή του . Όποιος πιστεύει ότι ο βασιλιάς αποτύπωσε τον χαρακτήρα του γρήγορα αποκτά την εξουσία του βασιλιά, δεν τον αντιφάσκει, επειδή η σφραγίδα είναι ισχυρότερη από το δαχτυλίδι . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασημένιο δαχτυλίδι, τότε το εκτελεί όπου θέλει, και επιτρέπεται να το κάνει, τότε θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένος με τη σφραγίδα του χαλίφη και είναι από τον Bani Hashem ή από τους Άραβες, τότε λαμβάνει μια μεγάλη εντολή, και αν είναι από τον πιστό ή έχει πατέρα, τότε ο πατέρας του πεθαίνει και γίνεται διάδοχος, και αν δεν έχει πατέρα, τότε το θέμα του θα στραφεί σε κάτι αντίθετο από αυτό που θέλει . Και αν είδε ότι ένας ξένος είχε άκυρη εντολή . Και όποιος βρει ένα δαχτυλίδι, έχει χρήματα από τους μη Άραβες, ή έχει γεννήσει έναν γιο ή έχει παντρευτεί, και όποιος δει το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του γίνεται ασταθής, η εξουσία του για το χωρισμό διαταράσσεται και αν δει το γαρύφαλό του έχει πέσει, ο γιος του πεθαίνει ή έχει φύγει με μερικά από τα χρήματά του . Και όποιος αρπάξει το δαχτυλίδι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, η περιουσία του έχει φύγει ή η γυναίκα του είναι διαζευγμένη . Και αυτό για τη γυναίκα είναι ο θάνατος του συζύγου της ή των ανθρώπων που είναι πιο κοντά της, και έχει ειπωθεί ότι αν κάποιος το φοράει, κάτι που αποδίδεται στο δαχτυλίδι θα ανανεωθεί γι ‘αυτόν και όποιος δει το δαχτυλίδι είναι σπασμένος και έφυγε και ο λοβός παραμένει, η εξουσία του θα αφαιρεθεί και το όνομα, η μνήμη και η ομορφιά του θα παραμείνουν . Και το δαχτυλίδι του χρυσού είναι αίρεση και δεν του αρέσει η θρησκεία και η προδοσία που έχει στην κατοχή του και η εξαπάτηση στο κοπάδι του, και το δαχτυλίδι είναι κατασκευασμένο από σίδερο ενός γενναίου σουλτάνου ή ενός απαιτητικού εμπόρου, αλλά είναι αδρανής και το δαχτυλίδι είναι καθοδηγείται από έναν κυβερνήτη σε αυτόν και είναι, και ο δακτύλιος με δύο λοβούς είναι μια προφανής και κρυφή αρχή, και αν αυτός ο δακτύλιος είναι κάτι που αποδίδεται στο εμπόριο, τότε είναι κέρδος Και αν αποδίδεται στη γνώση, τότε θεραπεύει ανθρώπους από θρησκεία και τον κόσμο . Και η στεγανότητα του δακτυλίου δείχνει άνεση και αιδοίο . Όποιος δανείζεται ένα δαχτυλίδι, τότε έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση, και όποιος χτυπήσει ένα φακιδωμένο δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν είχε ποτέ, όπως ένα σπίτι, ένα ζώο, μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε πουλά την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Εάν δει τον ουρανό να βρέχει σφραγίδες, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Το δαχτυλίδι είναι για τους Άραβες γυναίκα, και το χρυσό δαχτυλίδι λέγεται ότι είναι γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Και όποιος το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, μετά το αφαιρεί και το βάζει σε κάτι άλλο, τότε οδηγεί εναντίον της συζύγου του και ζητά διαφθορά, και αν δει ότι το δαχτυλίδι του ήταν στο δαχτυλίδι του μια φορά στο δικό του νίκη και μια φορά στη μέση χωρίς να είναι κοντά του τότε η γυναίκα του τον πρόδωσε . Όποιος πουλά το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Το γαρίφαλο γεννιέται και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι μια δύναμη με καλοσύνη, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα, ανάμνηση και δόξα . Αν το γαρίφαλό του ήταν από γαλαζοπράσινα, αν ήταν κυβερνήτης, τότε ήταν ένας γενναίος, μεγαλοπρεπής και δυνατός και αν ήταν στο αγόρι, τότε ήταν ένα ευγενικό αγόρι που θα ήταν σάκος και αν το γαρίφαλό του ήταν χάντρες, τότε ήταν μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο ήταν πράσινο ζαφείρι, τότε γεννήθηκε γι ‘αυτόν ένα παιδί πιστού που είναι ένας κόσμος κατανόησης, και το δαχτυλίδι είναι από το ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας ή ενός βασιλιά της υποκρισίας, και εάν μια γυναίκα είχε ένα δαχτυλίδι, θα παντρεύτηκε ή θα γεννήσει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι το δαχτυλίδι μου ήταν σπασμένο . Είπε αν πιστεύεις ότι θα χωρίσεις τη γυναίκα σου . Ήταν μόνο τρεις ημέρες πριν την χωρίσει . Ένας άντρας ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα ένα δαχτυλίδι στο χέρι μου με το οποίο θα το σφραγίζω στα στόματα των ανδρών και των γυναικών της μήτρας, οπότε είπε, Είσαι ένας άντρας που καλεί τη μουζένη κάθε φορά εκτός από την ώρα του μήνα του Ραμαζανιού, οπότε απαγορεύεται στους ανθρώπους να τρώνε και να τρώνε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγίδα για έναν άνθρωπο από πηλό, τότε αυτός που είναι σφραγισμένος για αυτόν θα αποκτήσει εξουσία από τον ιδιοκτήτη του δακτυλίου . Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης του έδωσε το δαχτυλίδι του, το φοράει και άξιζε αυτό, και πέτυχε δύναμη, αλλιώς θα το επέστρεφε σε έναν λαό που τον είδε ή τη φυλή του ή τον ονόμασε μεταξύ των ανθρώπων ή ο ομόλογός του σε αυτά, και πουλώντας το δαχτυλίδι χωρίζοντας με τη γυναίκα ….

…Εάν βλέπετε μια νέα φούστα σε ένα όνειρο, τότε η ερμηνεία της είναι ότι η υπερηφάνεια σας σε αυτό που σας ανήκει σας καθιστά αντικείμενο κοροϊδίας μεταξύ των φίλων σας . Εάν ονειρεύεστε να δείτε μια σκισμένη ή μολυσμένη φούστα, αυτό σημαίνει ότι η φήμη σας θα κλονιστεί και θα απειληθεί . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι φοράει καθαρή ή μεταξωτή φούστα, τότε αυτό σημαίνει εύρεση συζύγου . Εάν ανακαλύψει ότι έβγαλε τη φούστα της κατά λάθος ενώ τη φορά, τότε αυτό σημαίνει άθλια τύχη και απογοήτευση . Εάν βλέπει τη φούστα της να πέφτει εκτός θέσης ενώ περπατάει στο δρόμο, θα δυσκολευτεί να κρατήσει τον εραστή της και ενδέχεται να ακολουθήσουν άλλα προβλήματα και ανησυχίες ….

…Μακάρι, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την επούλωση από ασθένειες, κερδίζοντας αμαρτίες και φέρει βάρη . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει την πιθανότητα βλάβης και την εύρεση άνεσης . Ο Αλ Μακάρι είναι ο φύλακας των υποθέσεων, ο παρουσιαστής του στρατού και υπεύθυνος για τις υποθέσεις των ανθρώπων, όπως ο ιδιοκτήτης της αστυνομίας και ο αγγελιαφόρος ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι το πιπέρι δαγκώνει τη γλώσσα σας, η αγάπη σας για κουτσομπολιά και φήμες θα σας προκαλέσει προβλήματα με τους φίλους σας . Εάν δείτε καλλιεργημένες κόκκινες πιπεριές, αυτό προβλέπει την εύρεση ενός λιτού και ανεξάρτητου ατόμου ως γυναίκας σας . Εάν βλέπετε στοίβα σωρούς κόκκινων πιπεριών, θα διατηρήσετε σταθερά τα δικαιώματα και τα κέρδη σας . Εάν αλέσετε μαύρο πιπέρι, θα είστε θύμα ξεγελάσεων ανθρώπων που σας μισούν . Εάν δείτε πιπεριά μέσα σε ένα κουτί πάνω σε ένα τραπέζι, τότε αυτό προβλέπει οξέα προβλήματα και διαμάχες . Εάν ένα κορίτσι βάλει αυτό το πιπέρι στο φαγητό της, τότε οι φίλοι της θα την εξαπατήσουν ….

…Όσο για την εύρεση, όποιος βλέπει τον αντίχειρα του ποδιού του, σκοντάφτεσαι στο έδαφος, τότε θα του έχει χρέος. Εάν βγει από αυτό, θα του δοθεί από έναν εκπρόσωπο και λέγεται ότι χτυπά απαγορευμένα χρήματα ….

Εύρεση : Αυτός που βλέπει σαν ο αντίχειρας του ποδιού του να σκοντάψει στο έδαφος . Ένα χρέος τον συναντά, και αν βγει αίμα από αυτήν, βλασταίνει, ένας εκπρόσωπος . Και ειπώθηκε ότι χτυπά παράνομα χρήματα ….

…Κλειδί Αν ονειρευτήκατε κλειδιά, αυτό σημαίνει απρόσμενες αλλαγές . Εάν χάσετε τα κλειδιά, οι άθλιες περιπέτειες θα σας επηρεάσουν . Η εύρεση των κλειδιών οδηγεί σε οικογενειακή διαβεβαίωση και αναζωογονητικές μεταβάσεις στην εργασία . Όσο για τα σπασμένα κλειδιά, προλέγουν έναν διαχωρισμό μέσω θανάτου ή ζήλιας . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύτηκε να χάσει το κλειδί για οποιοδήποτε προσωπικό στολίδι, αυτό σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσει διαμάχες με τον εραστή της και θα υποφέρει αργότερα από την έλλειψη ανεξαρτησίας . Εάν ανοίξετε την κλειδαριά της πόρτας με ένα κλειδί, θα επιτύχετε να επιλέξετε σύζυγο . Εάν δίνει ένα κλειδί, δεν θα χρησιμοποιήσει το σωστό σεξ στη συνομιλία και θα την παρουσιάσει εσφαλμένα . Το να βλέπεις ένα κλειδί σε ένα όνειρο προβλέπει ότι θα γίνουν αλλαγές καθώς και ατυχία . Εάν δείτε ένα σπασμένο κλειδί, τότε αυτό προβλέπει προβλήματα και σκάνδαλο ….

…Σε ένα όνειρο είναι το ανάστημα ενός άνδρα, και οι δύο άντρες είναι η δύναμή του σε καλές και κακές στιγμές . Αν είδε ότι τα πόδια του ανέβαιναν στον ουρανό και απομακρύνονταν από αυτόν, τότε ο πατέρας του πέθανε . Αν είδε ότι τους έφεραν, θα απογοητευόταν στα χρήματά του . Αν δει ότι διαπράττει μοιχεία με το πόδι του, τότε περπατά πίσω από τις γυναίκες . Και αν βλέπει ότι περπατά χωρίς παπούτσια, τότε θα είναι κουρασμένος και εμμονή, και αν δει ότι τρώει έναν άνθρωπο, θα αποκτήσει εγγύτητα και μέσα στον Θεό Παντοδύναμο, και οι υποθέσεις του θα είναι επιτυχημένες και όλες τις ανάγκες του εκπληρώνονται από το θέμα της θρησκείας και του κόσμου του . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του καίγονται, αυτό που κατέχει θα αλλάξει και θα αλλάξει . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά πόδια, τότε είναι καλό και όφελος για τον ταξιδιώτη, και για όσους υπομένουν ηγεσία, και για τους ναυτικούς ένα ταξίδι με πολύ όφελος, για τους φτωχούς υπάρχουν πράγματα για εκείνους που ελπίζουν από καλά πράγματα , για τους πλούσιους, την ασθένεια και την ασθένεια, για τους άρρωστους του ματιού, η όρασή του εξαφανίζεται και για τους κακούς ανθρώπους φυλάκιση, θλίψη και ευθύνη . Και όποιος βλέπει ένα από τα πόδια του ως πέτρα, στεγνώνει και δεν επωφελείται από αυτό . Ένιωσε ότι ο βασιλιάς του Ντας, επηρεάζει δύο άντρες δύο άντρες, περπατώντας σε μια εικόνα του βασιλιά . Και όποιος είδε ότι το πόδι του έκοψε το μισό του χρυσού . Και οι δύο άνδρες είναι πατέρες . Και όποιος έχει ίσιο πόδι ή πολλά δάχτυλα στο πόδι του, θα λάβει άνεση, αδίστακτα και δύναμη . Και όποιος είδε ότι δύο άντρες έκοψαν το χρυσό του, ίσως αυτό δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι το πόδι του είναι σπασμένο, μην πλησιάζετε στον Σουλτάνο για μέρες, αφήστε τον να φύγει από τη χώρα του και να ζητήσει από τον Θεό υγεία . Είπε : Αν είναι άρρωστος, αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι ένα από τα πόδια του είναι μακρύτερο από το άλλο, θα ταξιδέψει και θα πάρει βοήθεια . Και αν είναι πλούσιος, τότε θα αρρωστήσει, γιατί οι πλούσιοι χρειάζονται κάποιον να περπατήσει στις υποθέσεις του . Και ο άντρας του βασιλιά υποδηλώνει τους άντρες του, και αν ένας βασιλιάς δει ότι έχει κόψει έναν άνδρα άλλου βασιλιά, παίρνει σκλάβους των ανδρών του . Και όποιος βλέπει ότι έχει τέσσερα πόδια, εάν είναι φτωχός, τότε ταξιδεύει και παίρνει βοήθεια, και αν είναι πλούσιος τότε αρρωσταίνει, και μπορεί να υποδηλώνει τη μακροζωία και τα γηρατειά του, και αυτό δείχνει στον ασθενή ότι είναι πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι περπατά με το ένα πόδι δείχνει ότι τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του έχει φύγει . Και όποιος βλέπει ότι περπατά με τρία πόδια, δεν πεθαίνει μέχρι να περπατήσει με το ραβδί, είτε λόγω του γηρατείου του, της μεγάλης διάρκειας ζωής του, είτε λόγω μιας ασθένειας που τον έρχεται . Και ο δικαστής και ο κυβερνήτης εάν βλέπει ότι έχει πολλά πόδια για να περπατήσει, τότε είναι απομονωμένος και δεν περπατά παρά μόνο με πράκτορες . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι φτιαγμένα από σίδερο, δείχνει ότι η μακροζωία του, τα καλά χρήματα στη διαβίωσή του και τα χρήματά του, και αν τα δει από γυαλί, δείχνει την έλλειψη ζωής του και την αδυναμία της ικανότητάς του . Αν τους δει χρυσό, τότε θα τους ζητήσει χρυσό, με πρόστιμο . Και αν τους δει από ασήμι, θα τους ζητήσει να αναζητούν γυναίκες . Και αν τους δει από χαλκό, τους ζήτησε σε πτώχευση . Αν τους δει από το μόλυβδο που δείχνει μούδιασμα ή παράλυση, εκτός αν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που δείχνει την καλοσύνη, τότε αγωνίζεται μαζί τους στην ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού, ή στέκεται μαζί τους για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και αν δει τη σάρκα των ποδιών του να φύγει, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη του . Και τα δάχτυλα των ποδιών του δείχνουν τις πράξεις της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι οδυνηρά, έχει κυνηγήσει ατυχίες και του επιβάλλεται τιμωρία . Και ειπώθηκε : Αυτός που υποφέρει το πόδι του μεταμορφώνεται από τη μία κατάσταση στην άλλη ….

…Χοιρινό : Ένας μεγάλος, πλούσιος άνθρωπος, διεφθαρμένος στη θρησκεία, κακό κέρδος, βρώμικος, βρώμικος, άπιστος ή χριστιανός, πεισματάρης και άσχημος, και η σάρκα, το λίπος, τα μαλλιά, η κοιλιά και το δέρμα του είναι απαγορευμένα και περιφρονητικά χρήματα, και η οικογένειά μου είναι εύφορη άντρας που έχει ένα απαίσιο κέρδος και θρησκεία, και όποιος τείνει τα γουρούνια, έχω και έναν κηδεμόνα πάνω σε έναν λαό, και ο οποίος η κατοχή ή η κατοχή του σε ένα μέρος ή το πλησιέστερο του έχει πληγεί απαγορευμένα χρήματα, και τα παιδιά και το γάλα του είναι συμφορά στα χρήματα εκείνων που το πίνουν, ή στο μυαλό του, και όποιος οδηγεί ένα γουρούνι χτυπά έναν σουλτάνο ή θριαμβεύει σε έναν εχθρό, και όποιος βλέπει ότι περπατά ως χοίρος περπατά, παίρνει ένα καλαμπόκι ενός ματιού νωρίτερα, και χοιρινό μαγειρεύεται και ψήνεται τα επείγοντα haram χρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν στο κρεβάτι μου ένα γουρούνι, τότε είπε : Πήγε σε μια απίστευτη γυναίκα . Και αφηγήθηκε ότι ο Khusra, ο Anu Sharwan, είδε σαν να έπινε από μια μαρμελάδα χρυσού και με ένα χοίρο να πίνει από τη μαρμελάδα, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και του είπε : Αφαίρεσε την πέτρα των συζύγων σου και τις παλλακίδες σου από τους ευνούχους και τους υπηρέτες και τα παιδιά, και τους συγκέντρωσε και με έφερε μαζί σου με τα μάτια. : είπε τα κλάσματα, σε καθένα από αυτά : πικρό Feltrqs, έκανε αυτό που του ζήτησε, και όταν τελείωσε το χορό Nuba για να τα τρέξει, του είπε μια από τις παλλακίδες : O βασιλιάς Oafha του χορού και του γυμνού, είναι συνεχείς συνεσταλμένοι, είπε ότι πρέπει να είναι έτσι, όταν απογυμνώθηκε και βρήκε έναν άνδρα, η διασταύρωση του είπε : Ω βασιλιά, αυτή είναι η ερμηνεία του οράματός σας. Όσο για τη μαρμελάδα, αυτό είναι απόρρητο, και για το ποτό σας, θα το απολαύσετε, και για τον χοίρο που συμμετείχε μαζί σας στο πόσιμο, αυτός είναι ένας άντρας ….

…Όποιος βλέπει ότι υποκύπτει και να προσκυνεί και προσεύχεται στον Θεό Παντοδύναμο, τότε υποταχθεί σε αυτόν, και απαλλάσσει τον εαυτό του από την αλαζονεία, καθορίζει τα όρια και τα καταστατικά του Θεού, και γρήγορα αποκτά αυτό που θέλει στη θρησκεία και στον κόσμο, και κατακτά όσους είναι τους εχθρούς του . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει λατρεύσει τον Θεό Παντοδύναμο θα νικηθεί έναντι του εχθρού του και θα συγχωρεθεί . Και η πόρνη είναι ένοχη, οπότε αν προσκύψει θα μετανοήσει για την αμαρτία του, θα μετανιώσει και θα ξεφύγει από τους κινδύνους του, θα ικανοποιήσει την ανάγκη του, θα συγχωρηθεί και αυτός που συγχωρείται θα παρατείνει τη ζωή του . Εάν βλέπει ότι έχει προσκύψει σε κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού ή έπεσε στο πρόσωπό του χωρίς να πάει στις φυλακές, τότε θα ταπεινώθηκε και θα απογοητευόταν, εάν βρισκόταν σε σύγκρουση, πόλεμο ή διαμάχη, και αν ήταν σε χαμένο εμπόριο, και αν είχε ανάγκη, τότε δεν θα εξαλειφθεί. Αν έπεσε σε ένα βουνό που προσκυνήθηκε στον Θεό Παντοδύναμο, τότε είναι αυτός κατακτά έναν απόρθητο άνθρωπο, και αν βρίσκεται σε ένα λόφο ή έναν τοίχο, υποτάσσεται σε έναν λεπτό άνθρωπο που τον αποτυγχάνει . Η προσκύνημα σε ένα όνειρο είναι απόδειξη πίστης στον Θεό και μετάνοια για τον αμαρτωλό, και ίσως το γονατισμένο και το προσκύνημα υποδηλώνει το Χατζ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και καθαρίστε το σπίτι μου για όσους προσεύχονται, σηκώνονται και γονατίζουν στον προστάτη ). Η προσκύνημα μπορεί να υποδηλώνει ότι ακολουθεί τη Σουντά και συνοδεύει τον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, στον Παράδεισο . Το Sujdah σε ένα όνειρο είναι ένας οδηγός για καρφί, ένας οδηγός για μετάνοια από την αμαρτία, ένας οδηγός για τη νίκη χρημάτων, ένας οδηγός για τη μακροζωία και ένας οδηγός για να ξεφύγεις από τους κινδύνους . Η προσκύνηση είναι νίκη και δικαιοσύνη στα θέματα . Η προσκύνηση μπορεί να είναι μια ευλογία που ο Θεός Παντοδύναμος έχει δώσει σε αυτόν που το έχει δει . Και όποιος βλέπει ένα τούβλο χρυσού, σκύβει ένα τούβλο από ασήμι, γιατί ένας έντιμος άνδρας υποτάσσεται σε έναν χαμηλό άνθρωπο . Και όποιος είναι φυλακισμένος για σταυρό, υπόκειται στους υποκριτικούς ανθρώπους των χτυπημάτων, των τραγουδιών και των μουσικών οργάνων ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει οποιοδήποτε από τα αγγεία που είναι δεμένα με φορτία, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό επειδή δεν έχει δει το χρώμα του χρυσού ….

…Είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε: «Είδα σε ένα όνειρο σαν να υπήρχε ένα στέμμα χρυσού στο κεφάλι μου». Είπε ότι ο πατέρας σου ήταν στην εξορία και το βλέμμα του είχε φύγει. Είχε ένα βιβλίο έτσι. Είπε από πού εξήγησες την έκφραση για αυτό, και είπε ότι το στέμμα βρίσκεται στο κεφάλι του άντρα, ο αρχηγός του, που είναι ένας από τους ανθρώπους του και ότι είναι από χρυσό, δείχνει ότι κάτι που είναι αγαπητό σε αυτόν έχει φύγει και κάτι είναι πιο αγαπητό σε αυτόν, και το στέμμα είναι ισοδύναμο στην έκφρασή του. Εάν βλέπει σαν να έχει τοποθετήσει ένα στέμμα στο κεφάλι του και να τον ληστεύει, τότε τα χρήματά του θα χαθούν ….

…Στον Παράδεισο, το θησαυροφυλάκιο, τις πλατείες του, τα παλάτια του, τα ποτάμια και τους καρπούς του, μας είπε ο Al-Walid bin Ahmed ο ιεροκήρυκας, μας είπε ο Ibn Abi Hatim, μας είπε ο Muhammad bin Yahya al-Wasiti, είπε ο Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν αλ-Barjalani μας είπε, είπε Bishr Μπιν Ομάρ αλ-Zahrani Αμπού Μοχάμεντ μας είπε, είπε Χαμάντ μπιν Zaid μας είπε, από την αρχή του Hisham bin Hassan, στην αρχή της Hafsa Μπιντ Rashid, δήλωσε : Μαρουάν Ο al-Mahlami ήταν ο γείτονάς μας, και ήταν επιμελής τέρας, οπότε πέθανε, οπότε τον βρήκα έναν πολύ δυνατό άνδρα, οπότε τον είδα καθώς είδε τον κοιμισμένο, οπότε είπα, Αμπού Αμπντουλάχ, τι έκανε ο Κύριος σου σε εσένα? Με έφερε στον Παράδεισο. Είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, μετά σηκώθηκε προς τα δεξιά, είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, τότε το έθεσες σε εκείνους που ήταν κοντά, είπα: Ποιος είδες από τους αδελφούς σου; Είπε: Είδα τον Al-Hassan, τον Ibn Sirin και τον Maimouna . Ο Χαμάντ είπε, ο Χισάμ Μπιν Χασάν είπε, η Ουμ Αμπντουλάχ μου μίλησε και ήταν η επιλογή των γυναικών της Βασόρας. Είπε ότι είδα στον ύπνο μου σαν να μπήκα σε ένα καλό σπίτι, τότε μπήκα σε έναν κήπο, και είδα για την καλοσύνη του τι θέλησε ο Θεός, έτσι αν είμαι άντρας που κλίνει σε ένα κρεβάτι χρυσού και γύρω του και είναι στο δικό τους χέρια Al-Akarib, είπε, ~Είμαι έκπληκτος με αυτό που βλέπω τόσο καλά όσο ήρθε, και του είπε αυτό;~ Το είπε αυτό, ο Marwan Al-Mahlami ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι του, είπε, έτσι ξύπνησα από τον ύπνο μου, οπότε αν η κηδεία του Marwan πέρασε για μένα εκείνη την ώρα . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani μας είπε στη Δαμασκό, είπε Αλί Μπιν Ahmed Al-Bazar μας είπε, είπε: Άκουσα Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis λένε : άκουσα για παράδειγμα ο πατέρας μου : I βρισκόμουν στο τζαμί μου μια μέρα μόνο αφού προσευχηθήκαμε το απόγευμα, και είχα βάλει έναν κώνο νερού για να το κρυώσω για το πρωινό μου στη θέση του τζαμιού. Έτσι, τα μάτια μου κοιμήθηκαν, και είδα σαν μια ομάδα λεύκας Αλ Άιν να μπήκε στο τζαμί χειροκροτώντας τα χέρια τους, και είπα σε έναν από αυτούς : Ποιος είσαι; Είπε στον Thabit al-Banani, έτσι είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Αμπντ-Ραχμάν μπιν Ζαΐντ, και είπα στον άλλο : Και είπατε στο κατώφλι, και είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Φαρκάντ, μέχρι να μείνεις ένα, οπότε είπα : Για ποιον είσαι; Και είπε σε όσους δεν κρυώνουν το νερό για να σπάσουν το γρήγορο . Της είπα, αν ήμουν ειλικρινής, άφησε τον κώνο, και ο κώνος γύρισε και έπεσε από την εσοχή, και παρατήρησα από το όνειρό μου να σπάσω τον κώνο ….

…Παραδείγματα των οραμάτων : Αυτό το κομμάτι θα μιλήσω για τα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και μερικά από τα οράματα των συντρόφων είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , και να αρχίσει . Οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : ( α ) τα οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : Σημειώνω εδώ στον συμφωνημένο Aisha που διηγήθηκε ο Bukhari στο Σαχχέχτ του είπε : (η πρώτη είναι η αρχή της ειρήνης του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ) πάνω του από την αποκάλυψη του αληθινού Στον ύπνο, δεν έβλεπε ένα όραμα, εκτός αν του ήρθε, όπως το πρωί. ) (1) Το μυθιστόρημα ήρθε σε ένα άλλο καλό όραμα , και η ειλικρινή και καλή αίσθηση για ένα από τα ζητήματα του μέλλοντος στα δεξιά των προφητών . Όσον αφορά τα ελάχιστα πράγματα , το Valsalehh διαφέρει από το ειλικρινές . Ως καλό single , οι προφήτες του Fraaa είναι όλοι ειλικρινείς , μπορεί να είναι έγκυροι και είναι οι περισσότεροι , μπορεί να μην ισχύουν για ένα ελάχιστο επίσης υπογεγραμμένο σε ένα όραμα όταν είδε ένα όραμα και μέσω της δολοφονίας των ιδιοκτητών . Και παρομοίασε το κερί Pflq χωρίς το άλλο , επειδή ο ήλιος της προφητείας ήταν το όραμα που ανάβει ο Μπάδι, εξακολουθεί να υπάρχει ότι το φως μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και τον ήλιο που λάμπει, ήταν εσωτερικά η Νόρια ήταν στην επικύρωση Bakraa Ka ο πρωτότοκος μου , και ήταν εσωτερικά σκοτεινός δυσπιστία Khvacha ως Abu άγνοια , και οι υπόλοιποι άνθρωποι μεταξύ αυτών των δύο καταστάσεων καθεμία από αυτές όσο δόθηκε φως . (2) Παραδείγματα οραμάτων του Προφήτη ειρήνης είναι πάνω του το ακόλουθο παράδειγμα : ( α – 1) από τον Άνα, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~Ο Paradise Fright μπήκε σε ένα παλάτι χρυσού . είπα : Για ποιον είναι αυτό . Είπαν : Για ένα νεαρό άνδρα από το Quraysh , νόμιζα ότι ήταν αυτός Είπαν. : Για Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . (3) Αυτή η συζήτηση ήρθε στο μυθιστόρημα του άλλου : ~ Αν και ήταν στον ύπνο, με είδε στον παράδεισο « και είπε :» Είπαν : Omar, « λέγοντας : Jibril και ο μουλάς Ikh του » ήρθε στο σωστό από την hadeeth του Αμπού Hurayrah, είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, δήλωσε : Ο Messenger του Θεού, μπορεί να Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη : « Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό , και υπήρχε μια γυναίκα που κάνει πλύση δίπλα στο παλάτι μου , οπότε είπα : Για ποιον είναι αυτό; Είπαν ότι ο Omar δήλωσε τη ζήλια του Follette φάουλ . « Φώναξε ο Ομάρ ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και είπε : Επιτέθηκε στον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν; Στο μυθιστόρημα όταν ο Ιμάμ Αχμάντ : Ο Αμπού Χουράιρα είπε : Φώναξε Ομάρ Είμαστε όλοι σε αυτό το Συμβούλιο με τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη πάνω του, ο Omar είπε : πατέρας σου, O Messenger του Αλλάχ , ο Oalik επιτέθηκε; και η έκπλυση εδώ Alaudhaeh που είναι η καθαριότητα και ο Χασάν ως ο παράδεισος δεν είναι οικιακή αποστολή , έχει ο γιος είπε πέτρα (4) ότι η γυναίκα που παρακολούθησε τον Απόστολο στη συνέχεια στο παλάτι είναι ένας ήχος ή ήταν ζωντανός, τότε είδε τον Προφήτη της να είναι ειρηνικός επάνω του στον παράδεισο μαζί με τη σύντομη ζωή που θα το βάλει από τους λαούς του Παραδείσου επειδή ο παρατηρητής είναι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν , και είναι Μαζί με τη σύντομη ζωή υπόκειται σε ένδειξη ότι γνωρίζει τη διαδοχή του και έτσι ήταν . ( α – 2 ) Με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, με την εξουσία του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , είπε : « Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα ένα φλιτζάνι με γάλα σε αυτό , το έπινα για να δω ότι η άρδευση μου έτρεχε στα νύχια μου. » Τότε έδωσα μου υπέρ Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . Είπαν : Τι το ερμήνευσες αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε, « Επιστήμη ». (5) Εδώ ο Wa’el ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν επιστήμη γάλακτος Μερικοί επιστήμονες συνδέουν μεταξύ γάλακτος και επιστήμης λέγοντας : γάλα Rizk που δημιουργήθηκε από το καλό του Θεού μεταξύ των σκωριών του αίματος Vrt, όπως το επιστημονικό φως που έδειξε ο Θεός στο σκοτάδι του άγνοια , Vdob παροιμία σε ένα όνειρο ως εκείνοι που κατέληξαν στο γάλα Από αίμα και αίμα, είναι σε θέση να δημιουργήσει γνώση από αμφιβολία και άγνοια, και να διατηρήσει την εργασία από αμέλεια και λάθος βήμα . Κατά τη συζήτηση ότι η επιστήμη της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται στον Θεό δεν επιτευχθεί ένας βαθμός σε αυτό , γιατί έπινε μέχρι που είδε την άρδευση από τα άκρα , και δίνοντας παράλληλα τον προτιμώμενο ηλικίας υπόκειται σε σχέση με ό, τι συνέβη στην εποχή του Θεού , ώστε να κατηγορήσει τον Αϊαχζ στον Θεό . (6) ( a – 3 ) και η Aisha, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένη μαζί της : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ~Ο Aritk σε ένα όνειρο τρεις νύχτες, έλαβα τον βασιλιά σου στην κλοπή του μεταξιού λέει : Αυτό το Amrotk . Vokhv από . το πρόσωπό σας Αν είστε , λέω : ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα μεταφερθεί . συμφωνηθέντων κατά λέξη του ατμού ). (7) και την έννοια του : την κλοπή του μεταξιού : φόρεμα ή λευκό ύφασμα από μετάξι . είναι έχει σημειωθεί στο πρώτο παράδειγμα, το τρίτο παράδειγμα των οραμάτων της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν δεν Aabarhama Omar και Aisha , Κατανόηση αν είναι οραμάτων στην οποία το όραμα είναι στο πρόσωπο και το πρόσωπό της αξίας δεν χρειάζεται να εκφράσει και να ερμηνεύσει , ήταν ο γιος είπε μια πέτρα στην εξήγησή του για το Χαντίθ του Ιμπάν Ομάρ και το όραμά του για τη φωτιά ότι κάποια οράματα δεν χρειάζονται έκφραση . (8) Το όραμα του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ ήταν μέσω του Προφήτη ειρήνη του το όραμα όταν το πρώτο ποτό Omar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του επιστήμη γάλακτος ———— —– (1 ) συμφώνησε με την Aisha . Αφηγείται από τον Μπουχάρι στο βιβλίο για να εκφράσει την πόρτα του πρώτου είναι η αρχή του αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνη πάνω του αληθινά όνειρα (351 \ 12 ) , και σκηνοθετείται από έναν μουσουλμάνο όπως στο πυρηνικό εξηγείται στο βιβλίο της πίστης στο πόρτα της αποκάλυψης του Λεπτή στον Αγγελιοφόρο , ειρήνη σε αυτόν ( 2/197 ) – προηγούμενη αναφορά . (2 ) Βλέπε Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι στο βιβλίο της έκφρασης , η πόρτα του ανακτόρου σε ένα όνειρο (416 \ 12 ) – op – αφηγήθηκε από τον Ahmad στο Musnad του στην παλάμη Anas bin Malik, βλ. Εξήγηση π.χ. Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Προηγούμενη αναφορά . Και ο Τερμίντι διηγήθηκε στο Σαχχ Σουνάν αλ – Τερμίντι στον χαρακτήρα του βιβλίου και στην πόρτα των αρετών του Ομάρ Μπιν αλ – Χατάμπ, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – δημοσίευσε την Αραβική κληρονομιά Dar revive – Βηρυτό . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα ( 12/393) _ op – Μουσουλμάνος όπως στο πυρηνικό (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Μπάρι (12 /41 0 ) – op -, Μοχάμεντ Αμπντελαζίζ Halawi : Οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και τα όνειρα των συντρόφων , που δημοσιεύθηκε Dar Vanguard , Κάιρο : 1412 του R 5 . (7) Συμπεριλήφθηκε από τον Al-Bukhari όπως στο Al-Fath (12/399), προηγούμενη αναφορά και (7/223), και διηγήθηκε από τον Μουσουλμάνο όπως στο Al-Nawawi (15/202) στο Βιβλίο του οι αρετές των Εταίρων και την αρετή της Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, προηγούμενη αναφορά . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – προηγούμενη αναφορά (12/419). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τρώει ζάχαρη, γιατί είναι δόξα και χάρη, γιατί είναι από το φαγητό των ανθρώπων χάριτος και ζάχαρης που είναι καλό σε κάθε περίπτωση, είτε το είδε είτε το έφαγε και το φυτό είναι περισσότερο εύγλωττο και έχει μια προσθήκη στην παραγωγή του ονόματός του, και το όραμά του για το παιδί είναι η προέλευσή του, και τα δικαστήρια έχουν τη σταθερότητά του και είναι πολύ καλό, και ειπώθηκε ότι το όραμα της ζάχαρης είναι η συλλογή του χρυσού και του Λευκό είναι η συλλογή των dirham και της ζάχαρης χωρίς Χωρίς αυτό, όσο πιο συχνή ήταν, τόσο καλύτερη είναι η ποιότητα ….

…Και αφηγήθηκε ότι ο Khosrau Anushirwan είδε σαν να έπινε κρασί σε μια μαρμελάδα χρυσού με έναν χοίρο να πίνει σε μια μαρμελάδα fedda, οπότε είπε τα οράματά του σε μερικούς από τους περαστικούς και είπε: Κράτησε τις συζύγους σας μακριά από τους ευνούχους και την τιμωρία και τους συγκέντρωσε και με έφερε σε αυτούς, οπότε το έκανε αυτό και τον κάλεσε και μπήκε με ένα ραβδί και είπε ότι έσπασε το γυμνό του καθενός από αυτούς και την πέρασε να χορέψει, έτσι το έκανε Για να χορέψει σε ένα, τότε μερικές από τις περιουσίες του σηκώθηκαν και είπε ότι είναι ζωντανή σκλάβος, οπότε μην την παραγγείλετε να χορέψει. Χωρίς καλό και όφελος, και το όραμα του ανθρώπινου χοίρου, ενός ευρέως καρδιά, άσχημου, αποτελεσματικού άνδρα χωρίς θρησκεία ή θρησκεία ….

…Ο χρυσός δεν είναι αξιέπαινος στην ερμηνεία του ότι δεν του άρεσε η λέξη και το κίτρινο χρώμα του, και η ερμηνεία του για τη θλίψη και ένα πρόστιμο χρημάτων, και το βραχιόλι από αυτό αν το φοράει είναι κληρονομιά στο χέρι του, οπότε όποιος το βλέπει φοράει κάτι χρυσό, τότε παντρεύεται με έναν ανίκανο άνθρωπο, και όποιος χτυπήσει μια ράβδο χρυσού, τα χρήματά του έχουν φύγει ή τους χτυπήσουν όσο τους χτύπησε χρυσό, ή ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος μαζί του και του πρόστιμο, και αν το είδε ο χρυσός πήγαινε, υποστήριξε σε ένα θέμα μίσους και έπεσε στις γλώσσες των ανθρώπων, και όποιος είδε το σπίτι του με ένα madhhab ή από χρυσό, η φωτιά συνέβη . Και όποιος βλέπει πάνω του ένα κολιέ ή ασήμι ή χάντρες ή την ουσία ενός κηδεμόνα και μιμείται μια εμπιστοσύνη, και όποιος βλέπει δύο βραχιόλια από χρυσό ή ασήμι πάνω του, κάτι κακό θα του συμβεί από αυτά που κατέχουν τα χέρια του και το ασήμι είναι καλύτερο από το χρυσό, και δεν υπάρχει καλύτερο στο βραχιόλι και ο βαρετός, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε: « Είδα ότι ήταν σαν να υπήρχαν δύο χρυσά βραχιόλια στα χέρια μου, και φυσούσα τους ανέβηκαν και έπεσαν, έτσι ο Μοζαϊλίμα, ο ψεύτης και ο αλ-Άνσι, ο ιδιοκτήτης της Σάνα , τους πήραν. Και όποιος πιστεύει ότι έχει αστράγαλο από χρυσό ή ασήμι, θα βιώσει φόβο ή περιορισμό και αυτοσυγκράτηση . Και λέγεται ότι οι ανδρικοί αστράγαλοι είναι οι αλυσίδες τους και τίποτα από κοσμήματα δεν είναι κατάλληλο για άντρες σε ένα όνειρο, εκτός από ένα κολιέ, ένα κολιέ, ένα δαχτυλίδι και ένα σκουλαρίκι . Όλα τα κοσμήματα για τις γυναίκες είναι στολίδι και ίσως η ερμηνεία του βραχιολιού και του αστραγάλου για τον άντρα είναι ξεχωριστή . Εάν ο χρυσός δεν κοσμήσει, τότε επιβάλλεται πρόστιμο και εάν κοσμήσει, τότε είναι πιο αδύναμος στο κακό, επειδή έχει εισέλθει άλλο όνομα . Και ειπώθηκε ότι τα γυναικεία κοσμήματα υποδηλώνουν τις γυναίκες στα παιδιά τους, οπότε ο χρυσός είναι για τα αρσενικά τους, το ασήμι για τα θηλυκά τους, και το αρσενικό μπορεί να αναφέρεται στα αρσενικά, και το θηλυκό στα θηλυκά . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα συνάντησε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα ένα μπολ με χρυσό, και έσπασε και έσπευσε στο έδαφος, οπότε το ζήτησα, αλλά δεν το βρήκα, οπότε είπε : Είστε άρρωστος σκλάβος ή σκλάβος; Είπε ναι, είπε : Πεθαίνει . Ένα άτομο είδε σαν τα μάτια του να είναι χρυσά, οπότε ήθελε τα μάτια του να φύγουν ….

…Μια κούπα είναι επίσης ένα από τα γυναικεία κοσμήματα, όπως είναι από γυαλί . Και το ποτό σε μια κούπα είναι χρήματα από την πλευρά μιας γυναίκας . Λέγεται ότι ποτήρια χρυσού και αργύρου στο όραμα είναι καλύτερα για την επιβίωσή τους, και ποτήρια γυαλιού σπάνε γρήγορα και υποδεικνύουν τα κρυμμένα αντικείμενα του φωτός τους . Και κούπες έναν διάλογο ή συνέβη ένα αγόρι ….

…Και η απαίτηση ερμηνεύεται με βάση τις πτυχές της, και όποιος βλέπει ότι έσκαψε ένα μέρος και βρει μια ζήτηση χρυσού σε αυτό, τότε δείχνει ότι η κηδεμονία θα επιτευχθεί από αυτό, και εάν είναι μεταρρυθμιστής, ο Θεός Παντοδύναμος παρέχει γνώση και σοφία, και αν είναι τεχνίτης, τότε μαζεύει χρήματα από τα κέρδη του ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει τον ήλιο να περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, κοιτάζοντας τον, τότε θα είναι οδηγός για τον βασιλιά να ακολουθήσει τη γνώμη του, και ίσως ο ήλιος ήταν ένας μεγάλος πρίγκιπας που ανέλαβε τον χαλίφη, και ίσως ήταν μια όμορφη γυναίκα ή μια συλλογή χρυσού ….