…Είναι σε μια χαρά και διασκέδαση στα όνειρα . Όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένο με ρουμπίνια, τότε έχει ένα στολίδι . Και αν είδε ότι πήρε ένα γαρίφαλο ζαφείρι και ήθελε να παντρευτεί, θα παντρευόταν μια όμορφη, όμορφη γυναίκα της θρησκείας, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Σαν να είναι ρουμπίνια και κοράλλια ). Και όποιος βρει ένα γαρίφαλο ζαφείρι, γίνεται χρήματα από μη Άραβες . Και πολλά ρουμπίνια για τον κόσμο είναι επιστήμη, ο κυβερνήτης έχει κράτος και ο έμπορος έχει εμπόριο . Λέγεται : Ο ζαφείρι είναι ένας σκληρός φίλος . Και όποιος έχει ένα στεφάνι από ρουμπίνι και κοράλλια, αυτό εκτιμάται και ενισχύεται από μια γυναίκα . Ίσως το ζαφείρι για τους φτωχούς ήταν φαγητό για να τους φτάσει, και ίσως ήταν το Κοράνιο, και ο άρρωστος μπορεί να είχε δραπετεύσει από τη φωτιά, επειδή η φωτιά δεν λειτουργεί στο ζαφείρι . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα ρουμπίνι γαρύφαλλο, μια όμορφη, σκληρή γυναίκα το λατρεύει . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα λοβό που μοιάζει με ζαφείρι και όχι ρουμπίνι, τότε ισχυρίζεται τιμή και όχι έντιμο ….

Ζαφείρι : χαρά και διασκέδαση, όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένο με ρουμπίνια, τότε έχει θρησκεία και όνομα . Αν είδε ότι πήρε ένα γαρίφαλο ζαφείρι και περίμενε έναν γιο, θα είχε μια κόρη . Και αν θέλει να παντρευτεί, θα παντρευτεί μια όμορφη, όμορφη γυναίκα της θρησκείας, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Σαν να είναι ρουμπίνια και μαργαάνες ». Αν έβλεπε σαν να έβγαλε από τον βυθό της θάλασσας ή του ποταμού πολλά ρουμπίνια για να μετρηθεί από τον Μιχαήλ ή να μεταφερθεί με σεβασμό, τότε είναι πολλά χρήματα από έναν χάρακα και πολλά ρουμπίνια για το ο κόσμος είναι μια επιστήμη, και ο κυβερνήτης έχει ένα κράτος, και ο έμπορος έχει το εμπόριο . Δυστυχώς να είσαι φίλος . Και όποιος βλέπει ότι έχει κοιτάξει μια ουσία ή ένα μαργαριτάρι που δεν έχει φως, ή σε ένα μπουκάλι που δεν έχει φως, τότε πρέπει να προσέχει την ασφυξία και την αγωνία, γιατί η ψυχή στο σώμα είναι σαν φως στο γυαλί και η ουσία , ή το μυαλό του έχει φύγει, επειδή ο νους είναι μια απλή ουσία . Εάν ο ζαφείρι είναι φίλος, είναι σκληρός και όποιος βλέπει ότι έχει στεφάνι από ρουμπίνι και κοράλλια, τότε αυτή είναι η υπερηφάνεια και η δύναμη μιας όμορφης γυναίκας, και μερικοί από αυτούς λένε ότι ο ζαφείρι αποδίδεται γυναίκες έτσι ώστε να μετράει πολύ ….

…Μπλε ζαφείρι Το να βλέπεις ένα ζαφείρι σε ένα όνειρο σημαίνει καλή τύχη και κέρδος, και σημαίνει επίσης για την επιτυχία της κοπέλας στην επιλογή ενός συζύγου ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος έχει κλέψει ένα ρουμπίνι και του δίνει, τότε ερμηνεύεται από μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια απαγορεύεται και το όραμα ενός μεγάλου ζαφείρι είναι χρήμα, αλλά είναι μισητό και μπορεί να μην του αρέσει ….

Και όποιος βλέπει ότι μαζεύει σπασμένα ρουμπίνια, θα παντρευτεί τις γυναίκες ….

…Pearl Almnzawm : ο λόγος της δικαιοσύνης, της επιστήμης και του Κορανίου . Και αν ήταν διασκορπισμένος, τότε είναι αγόρι ή κορίτσι, υπηρέτρια ή υπηρέτρια, έτσι ώστε να γίνει σαν ένα κρυφό μαργαριτάρι, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος, και είναι το αποθηκευμένο, και θα υπάρχουν αποδείξεις στο όραμα που δείχνει μια όμορφη γυναίκα ή σκλάβος, εάν τα μαργαριτάρια είναι μια ποσότητα που δεν μπορεί να διανεμηθεί, και εάν το πεπρωμένο ξεπεράσει έως ότου μετρηθεί ή μεταφερθεί με σεβασμό, γιατί είναι πολλοί θησαυροί και χρήματα . Αν είδε ότι του δόθηκε ένα κόκκινο ή πράσινο ρουμπίνι, θα χτυπήσει μια όμορφη γυναίκα ή μια υπηρέτρια . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα όμορφο σκλάβος . Εάν το ρουμπίνι έχει κλαπεί ή έχει προδοσία, τότε απαγορεύεται σε αυτήν τη γυναίκα ή τη σκλάβια . Και αν ήταν γυμνή μαζί του, τότε η γυναίκα που χτύπησε δεν θα δεχόταν ότι θα πεθάνει μπροστά του . Και ο αριθμός των ζαφείρι : έως ότου υπερβούν το όριο, επειδή είναι απαράδεκτα χρήματα στη θρησκεία, για την ουσία του ονόματος της πέτρας ζαφείρι . Και χάντρες : υπηρέτες ή χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι του δόθηκε ένα δαχτυλίδι και σφραγισμένο με αυτό, τότε κατέχει κάτι που δεν του ανήκει, και αυτό που κατέχει από αυτό μπορεί να είναι δύναμη ή περιουσία, ή ένα ζώο, γη, χρήματα ή τα παρόμοια . Και όποιος χτυπήσει ένα δαχτυλίδι ενώ βρίσκεται σε τζαμί ή σε προσευχή ή στο μονοπάτι του Θεού, και βλέπει κάτι ενδεικτικό του χρήματος, τότε χτυπά νόμιμα χρήματα και τα ξοδεύει στην καλοσύνη της θρησκείας του . Και αν υπάρχουν αποδείξεις εξουσίας, βασιλιά και πολέμου, τότε χτυπά την εξουσία, τον βασιλιά και τον πόλεμο . Και αν δει ότι το δαχτυλίδι του έχει αφαιρεθεί, τότε αυτό που διαθέτει θα του αφαιρεθεί . Αν δει ότι το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι χρυσό από αυτό, τότε το γαρίφαλο είναι το πρόσωπο κάποιου στον οποίο αποδίδεται το δαχτυλίδι, και αν δει ότι δώρισε το δαχτυλίδι του με άρωμα από τον εαυτό του, τότε βγάζει μερικά από αυτά κατέχει με καλοσύνη . Και το βιβλίο είναι καλό, και το συμπέρασμά του είναι τα νέα ….

…Και όποιος βλέπει ότι η σόλα του έχει αρπαχθεί, καεί ή κοπεί, τότε αξιολογεί από το ταξίδι του για το μίσος του, και αυτό που σημαίνει σανδάλια είναι αυτό που φοράει σε έναν άνδρα ζαφείρι, ζώνες, σύμβολα και τα παρόμοια , και ειπώθηκε ότι ο μαύρος ζαφείρι ερμηνεύεται από μια μέτρια, πλούσια γυναίκα ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Ίσως ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους: μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια, ένα κορίτσι, μια ευλογία και χρήματα.~ Ήθελε από τον al-Balkhash επειδή ήταν ξένος όρος και μεταδόθηκε σύμφωνα με αυτό που διέσχισε. Όσον αφορά το ζαφείρι, ερμηνεύεται με την έννοια του balkhash, και εδώ περισσότερο από αυτό, επειδή ο ζαφείρι χωρίζεται σε δύο μέρη, ένα κόκκινο μέρος, ένα πράσινο μέρος και ένα πράσινο με διαφορά χρώματος ….

…Ένας βασιλιάς είναι κουρασμένος ή απελευθερώνεται από αγωνία που προήλθε από έναν βασιλιά, οπότε αν δανειστεί ένα δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε αγοράζει την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Αν δει ότι ο ουρανός βρέχει δαχτυλίδια, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Εάν ο εργένης βλέπει ότι έχει φορέσει δαχτυλίδι, θα παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα, μια παρθένα . Εάν το δαχτυλίδι είναι χρυσό, τότε είναι μια γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Εάν το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, τότε το αφαιρεί και το βάζει στη νίκη του, μετά το βγάζει και το βάζει στη μέση, τότε προσβάλλει τη γυναίκα του . Αν δει ότι το δαχτυλίδι του στο ροζ του είναι μια φορά στη νίκη του και είναι στη μέση, τότε η γυναίκα του τον προδίδει . Αν πουλήσει το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, τότε αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Και ο λοβός γεννήθηκε . Εάν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι δύναμη με κύρος, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα και υπερηφάνεια, και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι από γαλαζοπράσινα και είναι κυβερνήτης, τότε είναι μια θαρραλέα και μεγαλοπρεπή ισχυρή εξουσία, και αν το γαρίφαλο του είναι δύναμη, τότε είναι μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο είναι ένα πράσινο ζαφείρι, γεννιέται σε αυτόν γιος πιστού και κατανόηση της σοφίας . Το δαχτυλίδι είναι φτιαγμένο από ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας, και εάν μια γυναίκα έχει ένα δαχτυλίδι, θα παντρευτεί ή θα γεννήσει . Και όποιος σφραγίζει έναν από τους άντρες με ένα χρυσό δαχτυλίδι, ο κυβερνήτης θα το δέσει, ή θα πληγεί από φόβο, αγωνία, αγανάκτηση ή θλίψη . Ή ένα άτομο θυμώνει τον γιο του ή τη γυναίκα του . Και ειπώθηκε : Όποιος λάβει δαχτυλίδι θα λάβει μια όμορφη γυναίκα, και πολύ καλή, ή ακούει ειδήσεις ότι είναι ευχαριστημένος . Και όποιος φοράει ένα δαχτυλίδι με δύο λοβούς, ένας από αυτούς στο κάτω μέρος της παλάμης του, και ο άλλος στο πίσω μέρος της παλάμης, και σπάζει κάθε ένα από αυτά δεν έρχεται σε αντίθεση με το άλλο, τότε ακολουθεί δύο καταστάσεις, και οι δύο ορατές και προς τα μέσα . Και όποιος φοράει ένα χρυσό δαχτυλίδι γρανάτης, θα είναι φτωχός και παίρνει το δαχτυλίδι από τον βασιλιά ένα σπίτι στο οποίο θα ζήσει, ή ασήμι που παίρνει ή μια γυναίκα που παντρεύεται . Η λήψη του δακτυλίου από τον Θεό Παντοδύναμο για τον ασκητή και τον λατρευτή είναι ασφάλεια από τον Θεό Παντοδύναμο από το κακό . Και παίρνοντας το δαχτυλίδι από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ή από τον κόσμο τα καλά νέα της απόκτησης γνώσης, αυτό είναι εάν το δαχτυλίδι είναι από ασήμι, και αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει καλό σε αυτό , και ομοίως εάν είναι σίδηρος επειδή είναι στολίδι των ανθρώπων της κόλασης, και ομοίως εάν είναι χαλκός, λόγω αυτού που περιέχει κακές λέξεις . Και το δαχτυλίδι του μολύβδου Σουλτάνου σε αυτό και τους . Και όποιος είδε ανάμεσα στους βασιλιάδες ότι είχε τη σφραγίδα του Σολομώντα στο χέρι του, ειρήνη σε αυτόν, αυτό έδειχνε την επέκταση του βασιλείου του, την κατάκτηση των περιοχών του και την επίτευξη των σκοπών του, και ίσως να είχε αφαιρέσει την κατοχή του και στη συνέχεια επιστρέψτε σε αυτόν, ακόμα κι αν ήταν ένας από αυτούς που ζούσαν από την έξωση των ξωτικών, που κέρδισαν από αυτό ένα μεγάλο εισόδημα . Και όποιος βλέπει ότι στέλνει τη σφραγίδα του στον λαό του, τότε τον επιστρέφουν, μετά κηρύσσει σε έναν λαό και τον επιστρέφουν . Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του άρπαξε σοβαρά από αυτόν, τότε η εξουσία του θα αφαιρεθεί από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του έχει χαθεί, μπαίνει σε αυτό με τη δύναμή του ή σε αυτό που κατέχει κάτι που τον μισεί ….

…Οι χάντρες είναι στο όνειρο χάρη ή χρήματα . Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει χάντρες, θα χτυπηθεί από τα χρήματα των υπαλλήλων ή από τη δουλειά του στο βαθμό αυτό . Και όποιος βλέπει το δαχτυλίδι του γαρύφαλλου με χάντρες σαν ζαφείρι, ισχυρίζεται τιμή και όχι έντιμο . Και όποιος το σφραγίζει με έναν λοβό από χάντρες έχει κάτι που φοβάται από τη φτώχεια . Και οι χάντρες είναι ένας άθλιος φίλος ….

…Το δαχτυλίδι : Όσο για το δαχτυλίδι, δείχνει τι του ανήκει και είναι ικανό, οπότε όποιος έδωσε ένα δαχτυλίδι, το αγόρασε ή το έδινε σε αυτόν, θα αποκτούσε εξουσία ή βασιλιά εάν ήταν ένας από την οικογένειά του, επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του, και επίσης είναι από αυτό που οι βασιλιάδες εκτυπώνουν τα βιβλία τους και τους πιο έντιμους θησαυρούς τους . Ο βασιλιάς μπορεί να έχει ένα σπίτι στο οποίο ζει και εισέρχεται ή το κατέχει, και το κλειδώνει στην πόρτα της, και μπορεί να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και κατέχει το απαραβίαστο της και σπάει το δαχτυλίδι της ή διαπερνά την κοιλιά του σε αυτό, και το γαρίφαλο γίνεται το πρόσωπό της, και η λήψη του δαχτυλιδιού από τον Θεό Παντοδύναμο μπορεί να είναι ο ασκητής και ο λατρευτής να είναι ασφαλείς από τον Θεό Παντοδύναμος από τα κακά κατά την ολοκλήρωση του συμπεράσματος Και το πήρε από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, ή από τον κόσμο μια καλή είδηση ​​της απόκτησης γνώσης, και όλα αυτά είναι τι το δαχτυλίδι είναι ασήμι, αλλά αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, και επίσης εάν είναι σίδερο επειδή είναι το στολίδι του οι λαοί της κόλασης, ή χαλκός για ό, τι είναι στο όνομά του της λέξης κακού, και τι φτιάχνεται Συμπεριλαμβανομένου ενός από τα άκρα των τζιν, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από κάθε κακό . Λέγεται : Το δαχτυλίδι δείχνει επίσης τον πατέρα και τη γυναίκα, ή την αγορά ενός σκλάβου κοριτσιού, σπιτιού, ζώου, χρημάτων ή κηδεμονίας, και αν είναι χρυσού, τότε είναι ταπείνωση ενός άνδρα και ειπώθηκε ότι Όποιος βλέπει ότι φοράει ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει ένα καλό που επιτυγχάνει μετά από κόπωση, και αν είναι από χρυσό και έχει ένα γαρίφαλο Είναι δύσκολο . Οι κοίλοι και σιωπηλοί δακτύλιοι είναι πάντα καλοί, και οι διογκωμένοι δακτύλιοι που έχουν μέσα πλήρωσης υποδηλώνουν δολοφονία και εξαπάτηση, επειδή υπάρχει κάτι κρυμμένο σε αυτά, ή υποδηλώνουν ελπίδα για κάτι μεγάλο και πολλά οφέλη επειδή τα οστά τους είναι μεγαλύτερα από το βάρος τους, Και για τα δαχτυλίδια ενός κέρατου ή ελεφαντόδοντου, είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες . Και ειπώθηκε ότι το δαχτυλίδι είναι ένας μεγάλος σουλτάνος, και το δαχτυλίδι είναι η προέλευση του βασιλιά, ο λοβός είναι το κύρος του, η σφραγίδα είναι η επιτρεπτή του σουλτάνου, τα χρήματά του και η εντολή, και το δαχτυλίδι είναι η εντολή του και η απαγόρευσή του, και η επιγραφή σε αυτήν είναι η πρόθεση και η πρόθεσή του . Όποιος πιστεύει ότι ο βασιλιάς αποτύπωσε τον χαρακτήρα του γρήγορα αποκτά την εξουσία του βασιλιά, δεν τον αντιφάσκει, επειδή η σφραγίδα είναι ισχυρότερη από το δαχτυλίδι . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασημένιο δαχτυλίδι, τότε το εκτελεί όπου θέλει, και επιτρέπεται να το κάνει, τότε θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένος με τη σφραγίδα του χαλίφη και είναι από τον Bani Hashem ή από τους Άραβες, τότε λαμβάνει μια μεγάλη εντολή, και αν είναι από τον πιστό ή έχει πατέρα, τότε ο πατέρας του πεθαίνει και γίνεται διάδοχος, και αν δεν έχει πατέρα, τότε το θέμα του θα στραφεί σε κάτι αντίθετο από αυτό που θέλει . Και αν είδε ότι ένας ξένος είχε άκυρη εντολή . Και όποιος βρει ένα δαχτυλίδι, έχει χρήματα από τους μη Άραβες, ή έχει γεννήσει έναν γιο ή έχει παντρευτεί, και όποιος δει το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του γίνεται ασταθής, η εξουσία του για το χωρισμό διαταράσσεται και αν δει το γαρύφαλό του έχει πέσει, ο γιος του πεθαίνει ή έχει φύγει με μερικά από τα χρήματά του . Και όποιος αρπάξει το δαχτυλίδι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, η περιουσία του έχει φύγει ή η γυναίκα του είναι διαζευγμένη . Και αυτό για τη γυναίκα είναι ο θάνατος του συζύγου της ή των ανθρώπων που είναι πιο κοντά της, και έχει ειπωθεί ότι αν κάποιος το φοράει, κάτι που αποδίδεται στο δαχτυλίδι θα ανανεωθεί γι ‘αυτόν και όποιος δει το δαχτυλίδι είναι σπασμένος και έφυγε και ο λοβός παραμένει, η εξουσία του θα αφαιρεθεί και το όνομα, η μνήμη και η ομορφιά του θα παραμείνουν . Και το δαχτυλίδι του χρυσού είναι αίρεση και δεν του αρέσει η θρησκεία και η προδοσία που έχει στην κατοχή του και η εξαπάτηση στο κοπάδι του, και το δαχτυλίδι είναι κατασκευασμένο από σίδερο ενός γενναίου σουλτάνου ή ενός απαιτητικού εμπόρου, αλλά είναι αδρανής και το δαχτυλίδι είναι καθοδηγείται από έναν κυβερνήτη σε αυτόν και είναι, και ο δακτύλιος με δύο λοβούς είναι μια προφανής και κρυφή αρχή, και αν αυτός ο δακτύλιος είναι κάτι που αποδίδεται στο εμπόριο, τότε είναι κέρδος Και αν αποδίδεται στη γνώση, τότε θεραπεύει ανθρώπους από θρησκεία και τον κόσμο . Και η στεγανότητα του δακτυλίου δείχνει άνεση και αιδοίο . Όποιος δανείζεται ένα δαχτυλίδι, τότε έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση, και όποιος χτυπήσει ένα φακιδωμένο δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν είχε ποτέ, όπως ένα σπίτι, ένα ζώο, μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε πουλά την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Εάν δει τον ουρανό να βρέχει σφραγίδες, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Το δαχτυλίδι είναι για τους Άραβες γυναίκα, και το χρυσό δαχτυλίδι λέγεται ότι είναι γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Και όποιος το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, μετά το αφαιρεί και το βάζει σε κάτι άλλο, τότε οδηγεί εναντίον της συζύγου του και ζητά διαφθορά, και αν δει ότι το δαχτυλίδι του ήταν στο δαχτυλίδι του μια φορά στο δικό του νίκη και μια φορά στη μέση χωρίς να είναι κοντά του τότε η γυναίκα του τον πρόδωσε . Όποιος πουλά το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Το γαρίφαλο γεννιέται και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι μια δύναμη με καλοσύνη, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα, ανάμνηση και δόξα . Αν το γαρίφαλό του ήταν από γαλαζοπράσινα, αν ήταν κυβερνήτης, τότε ήταν ένας γενναίος, μεγαλοπρεπής και δυνατός και αν ήταν στο αγόρι, τότε ήταν ένα ευγενικό αγόρι που θα ήταν σάκος και αν το γαρίφαλό του ήταν χάντρες, τότε ήταν μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο ήταν πράσινο ζαφείρι, τότε γεννήθηκε γι ‘αυτόν ένα παιδί πιστού που είναι ένας κόσμος κατανόησης, και το δαχτυλίδι είναι από το ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας ή ενός βασιλιά της υποκρισίας, και εάν μια γυναίκα είχε ένα δαχτυλίδι, θα παντρεύτηκε ή θα γεννήσει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι το δαχτυλίδι μου ήταν σπασμένο . Είπε αν πιστεύεις ότι θα χωρίσεις τη γυναίκα σου . Ήταν μόνο τρεις ημέρες πριν την χωρίσει . Ένας άντρας ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα ένα δαχτυλίδι στο χέρι μου με το οποίο θα το σφραγίζω στα στόματα των ανδρών και των γυναικών της μήτρας, οπότε είπε, Είσαι ένας άντρας που καλεί τη μουζένη κάθε φορά εκτός από την ώρα του μήνα του Ραμαζανιού, οπότε απαγορεύεται στους ανθρώπους να τρώνε και να τρώνε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγίδα για έναν άνθρωπο από πηλό, τότε αυτός που είναι σφραγισμένος για αυτόν θα αποκτήσει εξουσία από τον ιδιοκτήτη του δακτυλίου . Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης του έδωσε το δαχτυλίδι του, το φοράει και άξιζε αυτό, και πέτυχε δύναμη, αλλιώς θα το επέστρεφε σε έναν λαό που τον είδε ή τη φυλή του ή τον ονόμασε μεταξύ των ανθρώπων ή ο ομόλογός του σε αυτά, και πουλώντας το δαχτυλίδι χωρίζοντας με τη γυναίκα ….

…Σπάνια, και με μια σχετική αλυσίδα μετάδοσης στον Salim bin Issa, είπε ότι μπήκα στον Hamza bin Habib Al-Zayyat, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και τον βρήκε να κυλάει τα μάγουλά του στο έδαφος και να κλαίει, οπότε είπε, ο Θεός να ευλογεί εσύ, τι κλαίει αυτό; Μόνο εκείνοι που δούλευαν στο Κοράνι μπήκαν, γι ‘αυτό επέστρεψα στην κραυγή, οπότε φώναξε στο όνομά μου. Πού είναι ο Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, έτσι σας είπα, προσευχηθείτε στον Θεό; Τότε ένας βασιλιάς με ξεκίνησε, και είπε: «Πες στον Θεό, ο Θεός να σε ευλογεί». Αν λοιπόν είμαι σε άμβωνα από λευκά μαργαριτάρια και σε μια κόκκινη ζαφείρι και μια σκηνή από πράσινο γαλαζοπράσινο, και ειπώθηκε, θα έπρεπε να είμαι πιο λεπτός και να διαβάσω, άφησα λοιπόν, και μου είπε, απαγγέλλω την Surat al- An’am, έτσι διάβασα και δεν ξέρω ποιος να διαβάσω μέχρι που έφτασα στην κορυφή των εξήντα στίχων, και είναι ο κατακτητής των υπαλλήλων του. Διαβάστε και διαβάστε τους κανόνες έως ότου έφτασαν στο τέλος τους, οπότε πήγα στον προσκύνημα, οπότε είπε: «Απλά πηγαίνετε, μην προσκυνήστε, Χαμζά». Όποιος σας διάβασα αυτή την ανάγνωση, είπα ο Σουλεϊμάν είπε ότι η αλήθεια του ποιος απαγγέλλει τον Σουλεϊμάν. Είπα ο Yahya είπε ο Yahya είπε: Όποιος απαγγέλλει το Yahya, είπα στον Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Ο ξάδερφος του Προφήτη σας, Ali bin Abi Talib, είπε: «Όποιος μου διαβάζει, έτσι είπα ο Προφήτης σας, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε η αλήθεια του Προφήτη μου. Όποιος απαγγέλλει τον προφήτη μου, είπα ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, είπε όποιος απαγγέλλει τον Γαβριήλ και έμεινε σιωπηλός και είπε, Χαμζά, πες σας, έτσι είπα ότι δεν είναι καλύτερο για μένα να πω ότι είπε ότι είσαι, έτσι είπα Είπε: «Έχετε δίκιο, Χαμζά, και την αλήθεια του Κορανίου, να τιμάτε τους ανθρώπους του Κορανίου, ειδικά αφού ενήργησαν με το Κοράνι, Ω Χαμζά, το Κοράνι. Τα λόγια μου δεν έχω αγαπήσει ποτέ κάποιον όπως η αγάπη μου για τους ανθρώπους του Κορανίου, έλα κοντά μου, Χαμζά. Πάνω από εσάς και χωρίς εσάς, και όποιος διαβάζει το Κοράνι όπως έχω διαβάσει, κανένας εκτός από εμένα δεν θα απαντήσει, και αυτό που έχω κρύψει για σένα μαζί μου ή περισσότερα, έτσι ξέρω τους συντρόφους σας για το τι ήταν η αγάπη μου για το άνθρωποι του Κορανίου. Είναι οι δίκαιοι άνθρωποι, η Χαμάζα, η δόξα μου και το μεγαλείο μου. Έτσι είπε, Ω Χαζά, πού είναι οι επιτηρητές των Κοράνων; Είπα, Κύριε, που είναι η διατήρησή τους. Είπε ότι είναι, αλλά θα είμαι για αυτούς μέχρι να με ρίξουν μέχρι την Ημέρα της Ανάστασης. Αν με συναντήσουν, τα αυξάνω με κάθε στίχο, έναν βαθμό. Με κατηγορείς για το κλάμα και το μούσκεμα στο χώμα ….

…Ο Jafar Sadiq είπε ότι το όραμα του ζαφείρι βασίζεται σε πέντε πτυχές του χρήματος και της επιμέλειας και της επιστήμης, γεννήθηκε και ο μεγάλος αριθμός ανθρώπων ) άλογα ….

…Κολιέ και κολιέ : Είναι για τις γυναίκες, την ομορφιά, το στολίδι και την ομορφιά τους, και ένα κολιέ από μαργαριτάρια και κοράλλια, ευσέβεια και δέος κατά την απομνημόνευση του Κορανίου, όσο και το μικρότερο, ομορφιά, αφθονία και κίνδυνο του μαργαριταριού και όποιος βλέπει σε αυτό ένα κολιέ από χρυσό, μαργαριτάρι και ζαφείρι, ένα έργο μουσουλμάνων, ή μιμείται την εμπιστοσύνη, και η ουσία του κολιέ είναι τα κοσμήματα του έργου του και το ύψος του και το τέλος του, και ένα κολιέ για τους άνδρες εάν έχει ασημένια χρήματα είναι απόδειξη γάμου για μια όμορφη γυναίκα, και το ρουμπίνι και η ουσία σε αυτό είναι καλό . Αν είναι από ασήμι και ουσία, τότε είναι μια κατάσταση χωρίς αποκλεισμούς με χρήματα και χαρά, και αν είναι από σίδηρο τότε είναι μια κατάσταση σε ισχύ, και αν είναι μηδέν τότε είναι τα αγαθά του κόσμου, και αν είναι από τις χάντρες μιας εντολής σε αδυναμία και αδυναμία, και αν αποδίδεται σε μια γυναίκα τότε είναι μια μέτρια γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει ότι φοράει δαχτυλίδι ή το σώζει με λοβό ζαφείρι, τότε ερμηνεύεται εάν έχει μια έγκυο γυναίκα που γεννά ένα κορίτσι και πεθαίνει γρήγορα και εάν δεν έχει έγκυο, τότε δηλώνει ότι είναι έγκυος και αν είναι άγαμος, τότε θα πάρει ένα κορίτσι που απορρίπτεται και ίσως να δείξει κάτι ….