Ζαχαροκάλαμο: Όποιος βλέπει ότι μασάει ζαχαροκάλαμο, τότε γίνεται θέμα συχνών λέξεων και επαναλαμβάνει, και όποιος βλέπει ότι το συμπιέζει, όποιος το έχει έχει γονιμότητα αρκεί η φωτιά να μην την αγγίξει . Ίσως το ζαχαροκάλαμο να υποδεικνύει τη διαβίωση ενός άθλιου άνδρα ….

…Reed : Όποιος βλέπει στο χέρι του ένα καλάμι που ακουμπά πάνω του, έχει αφήσει τη ζωή του τουλάχιστον και γίνεται φτωχός και πεθαίνει σε φτώχεια . Και όλα είναι κοίλα, δεν επιβιώνουν . Και ο κάλαμος είναι ο κάλαμος των ανθρώπων και ο κάλαμος των ανθρώπων, και ο κάλαμος είναι ένας κρατούμενος που δεν έχει θρησκεία ή εκπλήρωση, και ειπώθηκε ότι είναι ο βιασμός ανθρώπων και κακών λέξεων . Όσο για το ζαχαροκάλαμο, όποιος το βλέπει ότι το απορροφά, γίνεται θέμα στο οποίο μιλάει πολύ και το επαναλαμβάνει, εκτός από το ότι η ομιλία του είναι αδύνατη σε αυτό . Και όποιος βλέπει ότι το συμπιέζει, θα έχει γονιμότητα από την κατοχή του, αρκεί η φωτιά να μην την αγγίξει, και παίρνει το χυμό και αφήνει ό, τι δεν είναι, γιατί η αναφορά του χυμού και των οφελών της υπερισχύει του τι κάνει άλλα από αυτόν ….

…Και ζαχαροκάλαμο : η συχνότητα των λέξεων είναι κατάλληλη και επιθυμητή . Και μια ζάχαρη είναι το φιλί ενός εραστή ή ενός αγοριού . Και η ζάχαρη Alkther δείχνει τι ειπώθηκε και ειπώθηκε ….

Ζαχαροκάλαμο, αλλά είναι εύκολο να επαναληφθεί ….

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει δικαιοσύνη από ζαχαροκάλαμο, ερμηνεύεται ως όφελος για μια γυναίκα .)…

…Όσο για το ζαχαροκάλαμο, κατακλύζεται από ανθρώπους του μεγέθους τους ανάλογα με το μέγεθός τους. Όσον αφορά το ζαχαροκάλαμο, παρουσιάστηκε στον διαχωρισμό του και τη θέση του στο Κεφάλαιο σαράντα τέσσερα ….

…Γενναιοδωρία και σταφύλια : Η γενναιοδωρία είναι ενδεικτική για τις γυναίκες επειδή είναι σαν τον κήπο για το πόσιμο και τη μεταφορά του και την απόλαυση της γεύσης του, ειδικά επειδή προέρχεται από τη ναρκωτική ζάχαρη του σώματος και είναι σαν μούδιασμα της επαφής με το χυμό σε αυτό, και είναι ενδεικτικό του γάμου γιατί είναι σαν το σπέρμα . Και ίσως ο γενναιόδωρος άντρας έδειξε το ευεργετικό άλογο λόγω της αφθονίας των πλεονεκτημάτων των σταφυλιών, καθώς είναι όπως ο κυβερνήτης, ο κόσμος και το άλογο με χρήματα, οπότε όποιος διαθέτει αμπελώνα όπως το περιγράφουμε θα παντρευτεί μια γυναίκα αν είναι άγαμος, ή είναι σε θέση σε έναν γενναιόδωρο άνθρωπο, τότε κοιτάζει τις συνέπειές του και τι θα συμβεί σε αυτόν κατά την εποχή της γενναιοδωρίας στην προσέλευση και τη διοίκηση. Αυτό ήταν στην περίοδο του χρόνου και η γυναίκα ήταν άρρωστη και χάθηκε από την ασθένειά της, και αν ήταν έγκυος ήρθε σε μια σκλάβια, και αν ήλπιζε για απελευθέρωση, σύνδεση ή χρήματα από έναν κυβερνήτη ή στα χέρια ενός κυβερνήτη ή ενός ηγεμόνα ή μιας γυναίκας όπως η μητέρα, η αδελφή και η σύζυγος, αυτό απαγορεύεται και δεν μπορεί να το κάνει, ακόμα κι αν το συμβόλαιο γάμου της δεν ήταν, πρέπει να του φθάσει τη γυναίκα του και αν είναι εύπορος, τότε είναι φτωχός, και αν είναι σε ζήτηση και υποκρισία στην αγορά και τη βιομηχανία του, είναι δικαιολογημένος και στάσιμος, και αν αυτό έρχεται την ώρα και το καλοκαίρι, το θέμα είναι εναντίον του, και όλα αυτά είναι έγκυρα . Τα μαύρα σταφύλια στην εποχή τους είναι ασθένεια και φόβος, και μπορεί να είναι μαστίγια για εκείνους που τα κατέχουν ανάλογα με τον αριθμό της αγάπης, και δεν επωφελείται από το μαύρο χρώμα του με βλάβη στην ουσία του . Τα άσπρα σταφύλια στην εποχή του είναι ο χυμός και η καλοσύνη του κόσμου, και άλλες φορές θα λάβει χρήματα πριν από την ώρα που περίμενε . Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει έναν αμπελώνα, πάρτε το χυμό και αφήστε ό, τι έχει απομείνει, δηλαδή ότι ο βασιλιάς πρέπει να πάρει τον βασιλιά του χυμού με δύναμη . Ομοίως, ο χυμός από ζαχαροκάλαμο και άλλα πράγματα, επειδή ο χυμός και τα οφέλη του υπερισχύουν του τι είναι άλλο από αυτό που είναι μαζί του από αυτό που δεν αγγίζεται από τη φωτιά, εκτός από αυτό που διαφοροποιείται στην ουσία του . Λέγεται ότι όποιος πήρε ένα τσαμπί σταφύλι πήρε από τη σύζυγό του ένα χρηματικό ποσό, και ειπώθηκε ότι τα χρήματα ήταν 1.000 dirham . Και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια είναι χρήματα που δεν μένουν, και αν τα δουν να γέρνουν από το αμπέλι τους, τότε είναι πολύ κρύο και φόβο . Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν : Τα μαύρα σταφύλια δεν τους αρέσουν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ζάχαρη και καλό φαγητό .~ Ο Ζαχαρίας, ειρήνη πάνω του, τον βρήκε με τη Μαρία, καθώς δεν μισούσε και οι περισσότεροι εκφραστές τον μισούσαν . Λέγεται ότι ήταν δίπλα στον γιο του Νώε όταν ο πατέρας του τον ζήτησε, και ήταν λευκό χρώμα, οπότε όταν άλλαξε το χρώμα, τα σταφύλια γύρω του άλλαξαν και η προέλευση του μαύρου είναι αυτή . Και αυτό που ήταν φρούτο δεν κόβεται σε όλα τα μέρη, και δεν έχει χρόνο και καμία ουσία που το χαλάει, είναι καλό όπως οι ημερομηνίες και οι σταφίδες, και ό, τι βρέθηκε τότε και εκτελέστηκε τη στιγμή των άλλων, είναι καλό κατά τη διάρκεια της εποχής του, εκτός από αυτό που έχει μισητό όνομα ή άσχημη είδηση, και σε άλλη από την εποχή της, τελικά μισείται . Ό, τι έχει μια καταγωγή που δείχνει ότι το κακό είναι στην επιθυμία και την αγωνία του, και άλλες φορές ξυλοκοπήθηκε ή άρρωστος, όπως και οι δύο . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη πάνω του, φοβόταν τα φύλλα του και τον κατηγόρησε στο δέντρο του, και ανησυχούσε και μετανιώθηκε, οπότε αυτό ήταν απαραίτητο ανά πάσα στιγμή, και απαιτούσε επίσης το δέντρο και το χαρτί του . Οτιδήποτε είχε κίτρινο χρώμα ήταν μια ασθένεια, όπως το κυδώνι, ο κράταιγος και το καρπούζι, με βλάβη έξω από τη ζωή του, και άλλα από τις κιτρινωπές ανησυχίες και θλίψεις . Αν ήταν ξινή, χτυπήθηκε με τα μαστίγια για να το φάει, ειδικά αν ήταν ένας αριθμός, επειδή ο καρπός του μαστίγιο στο τέλος . Και τα δέντρα, που είναι η ρίζα του καρπού, είναι ένα ξηρό ραβδί . Και αυτό που είχε ένα όνομα στην παραγωγή του οφέλους, μεταφέρει την ερμηνεία του στη διατύπωση του εάν αυτό ήταν ισχυρότερο από τις έννοιες του, όπως το πράσινο κυδώνι σε άλλες στιγμές είναι κουρασμένο και το κίτρινο είναι μια ασθένεια . Και πράσινα ροδάκινα : ο πόνος αυτών ή ενός αδελφού και κίτρινη ασθένεια . Και το jujube : στην εποχή του διορίζεται από την εταιρεία ή το τμήμα, και το πράσινο στο άλλο από την εποχή του είναι ατυχία και ατυχήματα που τον πλήττουν, και η ξηρότητα του ανά πάσα στιγμή έχει ένα μπλε λουλούδι, και το δέντρο του είναι άντρας με απόλυτο μυαλό και καλό πρόσωπο, και ειπώθηκε ένας αξιότιμος άνθρωπος που είναι άνθρωπος ευχαρίστησης, υπερηφάνειας και σουλτανάτου ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι πιπιλίζει ένα ζαχαροκάλαμο, γίνεται κάτι για το οποίο μιλάει πολύ, αλλά είναι αδύνατο »….

…Όσο για το άχυρο, το οποίο εξάγεται από το ζαχαροκάλαμο μετά από αυτό που αναφέρθηκε, είναι καλό, χρήσιμο και διατηρείται εύκολα και μεγαλώνει λόγω του αχύρου. Όσο για το σταγονόμετρο, είναι λιγότερο από αυτό και είναι του είδους του και το όραμά του όσον αφορά την πρόταση είναι αξιέπαινη, ειδικά αν το τρώει, και μπορεί να είναι χρήματα και χωρητικότητα, και για τον αποστολέα χωρίς αυτό, εκχωρεί χρήματα από την κρατική πλευρά, ειδικά για τα καλάμια, ερμηνεύεται με λέξεις που είναι ντροπιασμένες και ικανοποιητικές ….

…Ένα βέλος είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας που τον μεγάλωσε εκτός από τον πατέρα του . Και όποιος είδε μια βαλλίστρα στο χέρι του, του ήρθαν καλά νέα . Ο βαλλίστρας λέει την αλήθεια και ανταποκρίνεται σε κάποιον που δεν υπακούει στον Παντοδύναμο του Θεού, και αν είναι σωστό, θα εκτελέσει την εντολή του και θα το αποδεχτεί . Και αν η μύτη ήταν φτιαγμένη από ζαχαροκάλαμο, τότε αυτό είναι ψευδές, και αν η μύτη είναι ένα βέλος, τότε είναι ένας άνθρωπος με πολλές λέξεις, τότε είναι σωστό, τότε κάνει ό, τι λέει και αν είναι σπασμένο, τότε σώζεται στα λόγια του, και αν η στρέψη είναι χρυσή, τότε είναι ένα μήνυμα για μια γυναίκα, και ο διαχωρισμός της διόρθωσης είναι σε αρμονία, δύναμη και σύγχυση Το penumbra, ο φόβος του Messenger για τον εαυτό του στην απόδοσή της . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει μια βαλλίστρα, αποδίδεται σε κουτσομπολιό και κουτσομπολιό, και αν η βαλλίστρα είναι χωρίς φτερά, τότε ο αγγελιοφόρος είναι χλευασμένος . Δείτε επίσης το Arrow ….

…Ο κάλαμος είναι σε ένα όνειρο που αποθαρρύνει τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα καλάμι στο χέρι του ενώ κλίνει πάνω του, τότε έχει παραμείνει τουλάχιστον στη ζωή του, και είναι φτωχός και πεθαίνει φτωχός, και ο κάλαμος είναι ένας λιτός άνθρωπος που δεν έχει θρησκεία ή πίστη και Το όραμα του περσικού καλάμου δείχνει την αναλογία, τις δοκιμασίες και την υποκρισία στις επιχειρήσεις, και ίσως υποδηλώνει άθλια χρήματα και τη συλλογή του από κακά και ατυχία . Εάν τα καλάμια έγιναν ράβδοι από ασήμι, χρυσό ή κέρατα, ήταν απόδειξη ορθών πράξεων που απαιτούν παράδεισο, λύσεις στα παλάτια τους και κάθονται κάτω από τους θόλους τους με αυτά που λαμβάνουν από αγνούς συζύγους . Ο κάλαμος είναι υποκριτικός λαός, και αν ακούσετε μια φωνή για αυτό, είναι ένα επιχείρημα . Και το ζαχαροκάλαμο δείχνει κουρασμένο προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει τον όχλο, και μπορεί να δείχνει την τιμή σε καλή γενεαλογία ή μεγάλη γνώση . Και ο κάλαμος, εάν φυτεύτηκε εκτός τόπου, μπορεί να υποδηλώνει την καταστροφή του τόπου και να αποκαλύψει την κατάσταση των ανθρώπων του . Το όραμά του που ξεφλουδίζει δείχνει τη σωτηρία του κρατουμένου, το σαγόνι του φυλακισμένου από τη δουλεία, την ασφάλεια των ασθενών και την εκταφή των νεκρών από τους τάφους τους ….

…Και όποιος βλέπει μια πώληση από ζαχαροκάλαμο με κάτι μέσα του, τότε αυτό θα θεωρείται αν είναι του είδους του, τότε αυτός ο υπηρέτης είναι καλός που σημαίνει, και αν ο τύπος του είναι κάτι που μισεί, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Και όποιος είδε ότι είχε χτυπήσει κάτι από τις ημερομηνίες του Ιράκ, το οποίο είναι γνωστό ως ζαχαροκάλαμο, τότε είχε πολύ κόπωση και είναι πολύ αξιέπαινος ….

…Μερικοί από αυτούς είδαν τον Abu Nawas μετά το θάνατό του σε ένα όνειρο, το σκέφτηκε χειρότερο, του είπε τι έκανε ο Θεός σε εσένα, είπε, συγχώρεσέ με, είπα σε στίχους νάρκισσους : σκεφτείτε τη γη των φυτών και δείτε … στο επιπτώσεις της δημιουργίας των ματιών Αρχηγούς του Alumblyk Jin … Ο Bohaddaq είναι χρυσός Τα χύτευση στο ζαχαροκάλαμο της γαλαζοπράσινης είναι μαρτυρίες … ότι ο Θεός δεν έχει σύντροφο…