Ερμηνεία του Abu Bakr Al-Siddiq σχετικά με την εξουσία του Ibn Abbas, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – ότι ένας άνθρωπος ήρθε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και είπε : Είδα απόψε σε ένα όνειρο ένα θόλος που ξεχειλίζει βούτυρο και μέλι, οπότε βλέπω τους ανθρώπους να συρρικνώνονται από αυτό, τόσο αδέξιος και ανεξάρτητος, και αν ένας λόγος πηγαίνει από τη γη στον ουρανό, τότε το πήρα και το πήρα. ένας άνθρωπος , αφού στην πραγματικότητα στη συνέχεια από ένα άλλο άτομο στην πραγματικότητα τότε που λαμβάνονται από ένα άλλο άτομο Vangta τον τότε έφτασε να τον πραγματικά Abu Bakr είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο πατέρας σας και ο Θεός επιτρέψτε μου να Vloabrnha Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν : ( Aarabha ) Ο Abu Bakr είπε : Ο θόλος Fezlh Ισλάμ Όσο για τον καθαρισμό του γκι και του μελιού, το Κοράνι είναι γλυκό και μαλακό, και για ό, τι οι άνθρωποι διστάζουν να κάνουν, είναι αυτός που είναι αρκετά προετοιμασμένος για το Κοράνι και είναι ανεξάρτητο. Τότε ένας άλλος τον παίρνει και τον κόβει, μετά φτάνει και τον ανασηκώνει. Ω Αγγελιοφόρος του Θεού μου είπε ο πατέρας μου, είσαι λάθος ή λάθος; Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ( ήμουν μερικοί και μου έλειπε μερικοί ) είπε : Ορκίζομαι στον Αγγελιοφόρο του Θεού να μου πει τι ήταν λάθος; Είπε : ( Μην διαιρέσεις .)…

…Ο Siwak είναι ένα άτομο που βλέπει σε ένα όνειρο ότι το καταναλώνει, επειδή καθιερώνει ένα έτος των σουντάδων του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ανάλογα με την έκταση του πείσματός του, και θα είναι ευεργέτης των συγγενών του, με το βάρος τους . Διότι είδε ότι πήρε μια δικαιολογία, γιατί μένει για ένα χρόνο με απαγορευμένα χρήματα . Και αν δει ότι καταναλώνει και το αίμα βγαίνει από τα δόντια του, απαλλάσσεται από τις αμαρτίες και τις αμαρτίες του, ή ότι είναι ένας άνθρωπος που τρώει κρέας ανθρώπων . Το siwaak δείχνει να είμαστε προσεκτικοί όταν λέμε, και μπορεί να δείχνει καθαρότητα από τις αμαρτίες, το Ισλάμ μετά την απιστία, και ίσως υποδηλώνει εργασία που είναι κοντά στον Θεό Παντοδύναμο, και την εκπλήρωση της υπόσχεσης . Και ίσως υποδηλώνεται από γάμο bachelorette ….

…Σπάνια, μερικοί από τους εκφραστές είπαν, είδα ενώ ήμουν στην Αλεξάνδρεια ως αναπληρωτής στις μέρες του ευγενή βασιλιά και του φαινομένου βασιλιά. Αυτός είναι ο πρίγκιπας του Ισλάμ που καθόταν στην τάξη των πιο αξιότιμων, γι ‘αυτό τον μπήκα και δέχτηκα τη γη μπροστά του. Μετά από λίγο καθόταν στο τακ του βασιλιά, όπως τον είδα, και είπα ότι αυτή είναι η ερμηνεία του οράματός μου πριν, ήταν πραγματικά ο Κύριος μου ….

…Όσο για το Sakhla, ερμηνεύεται ως γιος, και η ερμηνεία του είναι σαν την ερμηνεία του Αιγόκερω, αλλά ο Αιγόκερως αποδίδεται στα αρσενικά και το Sakhla στις γυναίκες ….

…Όσο για κάθε είδος κρέατος του οποίου το κρέας τρώγεται, καθένας από αυτούς παρουσιάστηκε στο κεφάλαιο και την ερμηνεία του, αλλά αναφέρω αυτούς τους τύπους λόγω της διαφοράς σε αυτά και της συνάφειάς τους. Όσο για όσα ανέφεραν οι περαστικοί, το οποίο εμπλουτίζει τη λεπτομέρεια κάθε ζώου και το φύλο του, και ειπώθηκε ότι όλα τα κρέατα των ζώων προέρχονται από τα έβδομα τέρατα και τα θηράματα πουλιών, αποκτώνται με απαγορευμένα χρήματα από τους βασιλιάδες ….

Ερμηνεία του οράματος της Κόλασης θα αναζητήσουν καταφύγιο με το Θεό από το Αμπού Αμρ Μοχάμεντ Μπιν Jaafar Μπιν Matar είπε μας : Hamad bin Saeed bin Muhammad είπε μας , είπε : Μοχάμεντ Μπιν Yaqoub αλ-Karabsi μας είπε, Μοχάμεντ Μπιν Abi Μπακρ αλ-Muqaddami μας είπε ο al-Hakam bin Zuhair, ο Thabet bin Abdullah bin Abi μας είπε. Με την εξουσία του πατέρα του, με την εξουσία του παππού του, είπε : Όποιος βλέπει ότι καίγεται, είναι στην κόλαση . Αν το βλέπει σαν ένας βασιλιάς πήρε το προβάδισμα και τον πέταξε στη φωτιά, τότε τα οράματά του απαιτούσαν την ταπείνωση του . Εάν ο ιδιοκτήτης του κατόχου της φωτιάς είδε ένα δηλητηριώδες πυροβολισμό, θα άφηνε τον αστυνομικό, τον εκτελεστή ή αυτόν που βασανίζει τον Σουλτάνο . Εάν βλέπει φωτιά από κοντά, τότε πέφτει σε αγωνία και ατυχία από την οποία δεν μπορεί να ξεφύγει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και οι εγκληματίες είδαν τη φωτιά, έτσι νόμιζαν ότι την έπαιρναν και δεν βρήκαν διέξοδο από αυτήν ~ Και υπέστη μια ανήθικη απώλεια, γιατί ο Παντοδύναμος είπε: « Τα βασανιστήρια της ήταν ένα βάρος ». Τα οράματά του ήταν προπόνηση για να μετανοήσει για την αμαρτία του ….

…Όσον αφορά την προμήθεια, είναι η ζήτηση για διαβίωση και η επίτευξη αυτού που είναι επιθυμητό. Και όποιος βλέπει ότι το μελάνι χτύπησε το ένδυμά του, τότε δείχνει ότι του έχει προκληθεί βλάβη. Αλλά αν είναι συγγραφέας, δεν τον βλάπτει και ειπώθηκε ότι το όραμα του μελανιού αν είναι γεμάτο υλικό, τότε ερμηνεύεται από μια γυναίκα που ξέρει πώς να ωφεληθεί και αν βλέπει ότι έχει γραφτεί κάτι πάνω του από αυτήν, τότε θα είναι καλύτερος από αυτόν. Η γυναίκα ….

…Οι Αλαουίτες πέφτουν στη Γη : Αποδεικτικά στοιχεία για την καταστροφή των ευγενών ατόμων που αποδίδονται σε αυτήν . Και ό, τι η φωτιά έκαψε και τον υπέφερε σε αυτό, και δεν υπάρχει ελπίδα για την καλοσύνη του ή τη ζωή του . Όπως και αυτό που έσπασε από τα αγγεία που δεν είναι διακλαδισμένα σαν αυτά . Ομοίως, αυτό που απήχθη ή κλαπεί από όπου δεν μπορεί να δει ούτε ο απαγωγέας ούτε ο κλέφτης, δεν υπάρχει ελπίδα . Και τα αγαθά και τα κατεστραμμένα, η ελπίδα της καλοσύνης του είναι η επιστροφή αυτού που έδειξε, η καλοσύνη και η ανάρρωσή του, γιατί είναι παρών όταν το παίρνει και το κλέβει στη θέση του . Απαγάγει και απήγαγε θάνατο ….

Όσον αφορά τον ομφαλό, είναι η μεταχείριση ενός ατόμου και η ευχαρίστησή του και η σύζυγός του, και όποιος βλέπει σε αυτό κάτι στολίζει ή ντροπιάζει, τότε η ερμηνεία του σε αυτό

…Όσο για την καρδιά, είναι το μυαλό ενός ατόμου, η διάνοια του, το μυαλό του και η θρησκεία του. Ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, τότε η ερμηνεία του σε αυτό και μερικοί από αυτούς έλεγαν ότι εάν ένα άτομο βλέπει μια καρδιά, τότε είναι καλό στη θρησκεία του και στην καλή λογική, και όποιος βλέπει την καρδιά του να απαχθεί και να φύγει από αυτό είναι τέσσερις πτυχές του σοβαρού φόβου, της τρέλας, της διαφθοράς της θρησκείας και της εμφάνισης καταστροφής. Μαύρος και καλυμμένος με πέπλο, χάνεται από την αλήθεια και πολλές αμαρτίες…

…Ο καθηγητής Αμπού Σαντ, ο Θεός να τον έλεος, είπε : Το δέρμα και το δέρμα ενός ατόμου είναι το κάλυμμα του . Και το σκοτεινό της επιδερμίδας στην ερμηνεία θα δώσει έμφαση στην αποχώρηση της θρησκείας…

…Μερικοί από τους εκφραστές είπαν: Άκουσα από τον Σεΐχη Μωάμεθ αλ-Καρανούνι, έναν από τους σεΐχη της έκφρασης, ότι μερικοί βασιλιάδες είδαν στον ύπνο του σαν να είχε φάει μια γοργόνα, οπότε του το είπε, οπότε του είπε ότι πρέπει να πιστέψεις σε κάτι που θα αποτρέψει το κακό από σένα. Προφανής εντολή και μάγ ….

…Όσο για τα ζυμαρικά, το όραμά τους ερμηνεύεται με επιμέλεια μέχρι το τέλος αυτού που έχει ζήτηση, και την απόκτηση άφθονου χρήματος, αφθονίας, ευχαρίστησης, ζωντάνια και χαρά ….

…Όσο για τον κώνο, αν είναι από μέταλλο, τότε μεταβιβάζεται σε έναν υπηρέτη, και αν είναι από πηλό, τότε μεταφέρεται στον υπηρέτη στο βαθμό που το είδε. Και ο Jaber al-Maghribi είπε ότι ο κώνος αποκτώνται με χρήματα και χάρη, και αν ο κώνος είναι από ξύλο, τότε δείχνει ότι συνέλεξε χρήματα με κόλπο και δεν έχει καμία επιβίωση ….

…Όσον αφορά τη γραφή, ερμηνεύεται από τον τρόπο που πηγαίνει το κράτος και ανακουφίζει την ανάγκη, και όποιος πιστεύει ότι γράφει και το αποτέλεσμα της γραφής του δεν εμφανίζεται. Εάν είναι εργοδότης, τότε απολύεται, ειδικά εάν το γράψιμο έχει σήμα ….

…Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει δόντια και δεν μπορεί να το φάει, τότε είναι φτώχεια και ανάγκη ….

…Το Miswak είναι επίσης μέρος της φύσης, και αυτό είναι το όραμα των Σουνιτών . Όποιος βλέπει ότι καταναλώνει, τότε θα είναι ευεργέτης των συγγενών του, φτάνοντας στο έλεος του . Αν δει ότι καταναλώνει κάτι ακάθαρτο, τότε ξοδεύει παράνομα χρήματα για υπακοή ….

…Οδοντογλυφίδα Βλέποντας μια οδοντογλυφίδα σε ένα όνειρο υποδεικνύει ότι ίντριγκες και ίντριγκες θα σας βλάψουν εάν τους δώσετε την προσοχή σας . Εάν χρησιμοποιήσατε μια οδοντογλυφίδα σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα προκαλέσετε βλάβη στους φίλους σας ….

Όσο για το siwaak, ερμηνεύεται με ανταμοιβή και όφελος, και όποιος πιστεύει ότι καταναλώνεται, είναι καλύτερο για αυτόν στον οποίο αποδίδεται, και ειπώθηκε ότι είναι καλύτερο για την οικογένεια και τους συγγενείς του νοικοκυριού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι μια μύγα πέφτει στο φαγητό του και σηκώνει το χέρι του και δεν τρώει, θα ερμηνεύσει ότι μισεί κάποιον εξαιτίας αυτού που αγαπά ( αν οι μύγες πέσουν στο φαγητό … σηκώνω το χέρι μου και την ψυχή μου λαχταρά αυτό ) (και τα λιοντάρια αποφεύγουν τα τριαντάφυλλα νερού … εάν τα σκυλιά θρηνούν σε αυτό )…

Και όποιος βλέπει ότι στέκεται και κάθεται με τους Χριστιανούς, τότε θα τους αγαπήσει και θα τείνει προς όλους τους, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε έναν Χριστιανό και ήταν σε πόλεμο, θα κέρδιζε ….

…Το γάλα της τίγρης δείχνει τη νίκη του εχθρού και μπορεί να του φαίνεται ένας εχθρός ….

…Όσο για το πέρδικα, ερμηνεύεται στο πρόσωπό του και ο Al-Kirmani είπε ότι η Al-Hijjah είναι μια όμορφη γυναίκα ή μια όμορφη υπηρέτρια ….

…Και η ουσία ερμηνεύεται από έναν άνθρωπο θρησκείας, γνώσης, ασκητισμού και λατρείας ….

…Ο Al-Khalili είναι αυτός που κατασκευάζει ή πουλάει το ξίδι . Το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει έναν άντρα που τρώει τα χρήματα της οικογένειάς του και μειώνει τα χρήματά τους, και ότι το ελάττωμα είναι σαν μια σκούπα και τα δόντια του νοικοκυριού του, και ο καθαρισμός των δοντιών καθαρίζει τα χρήματά τους . Και το παρενθετικό δείχνει την επούλωση από ασθένειες, και να ακολουθήσουμε το Sunnah . Και ίσως υπέδειξε το ελάττωμα, δηλαδή τον επικυρωτή, ή τον παραβάτη της υπόσχεσής του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει δίπλα σε κάτι τέτοιο, θα επωφεληθεί από εκείνους που του αποδίδονται εκ μέρους των προαναφερθέντων ή όποιος παίρνει τη θέση του, και το σφίξιμο των δοντιών είναι απόδειξη διαφωνίας μεταξύ των ανθρώπων του νοικοκυριού του ….

…Όποιος βλέπει τις ημερομηνίες σε ένα όνειρο, είναι ένα σύμβολο της βροχής, και για όποιον τους τρώει μια καθαρή γενική διαβίωση που θα επιτευχθεί από αυτόν, και κανείς δεν θα τον συνδέσει με αυτό . Οι θαμμένες ημερομηνίες εξοικονομούνται χρήματα, καθώς και οι κάλαμοι και οι πριονισμένες ημερομηνίες είναι dirham που δεν μένουν, και όποιος τρώει σιτάρι είναι από το dhimmah . Και όποιος βλέπει ότι μια ημερομηνία έρχεται σε αυτόν, τα χρήματα έρχονται από άνδρες με κινδύνους και ο πράκτορας των ραντεβού είναι λεία . Και όποιος αποκομίζει μια ημερομηνία στην εποχή του, θα παντρευτεί μια πλούσια, έντιμη γυναίκα, που έχει πολλή καλοσύνη και ευλογία, ή ότι ο άντρας χτυπά μερικούς αξιότιμους άνδρες με χρήματα χωρίς κόπωση, και ίσως θα έχει γνώση . Εάν οι ημερομηνίες δεν είναι έγκαιρες, τότε ακούει τη γνώση και δεν ενεργεί . Εάν απλώνεται από έναν ξηρό φοίνικα στον εαυτό του, τότε μαθαίνει από έναν υποκριτή άνδρα με γνώση, και εάν βρίσκεται σε ένα σύννεφο ή είναι τόσο μακριά από τον Θεό για την ιστορία της Μαρίας, ειρήνη σε αυτήν : ( Και αυτός που χλεύασαν με τον κορμό του φοίνικα ημερομηνία πέφτουν πάνω σας υγρό ) . Αν δει ότι τρώει ραντεβού με πίσσα, τότε παίρνει κληρονομιά από τον σύζυγό της και χωρίζεται κρυφά και η κληρονομιά απαγορεύεται . Εάν ένα άτομο είδε ότι πήρε ραντεβού και το έκοβε και εξόρυξε τα προϊόντα του από αυτό, θα είχε έναν γιο . Και όποιος είδε ότι διάλεξε έναν μαύρο σπόρο σταφυλιών από έναν φοίνικα, τότε η σύζυγός του γεννά έναν γιο μιας μαύρης βασιλείας . Οι ημερομηνίες εξηγούνται από την καλή και halal ζωή . Και όποιος βλέπει ότι τρώει καλές ημερομηνίες, ακούει καλά λόγια και αποκτά μεγάλο όφελος . Και όποιος είδε ότι θάβει μια ημερομηνία πήρε χρήματα από τα χρηματοκιβώτια, ή από τα χρήματα των ορφανών, ή τα αποθηκευμένα χρήματα . Και όποιος είδε ότι έτρωγε σαράντα ραντεβού στην πόρτα του Σουλτάνου, και δεν ήταν η στιγμή που εμφανίστηκαν οι ημερομηνίες, ούτε η ώρα της Ιστίχα τους, θα χτύπησε σαράντα μαστίγια . Και όποιος το βλέπει σαν να έτρωγε σαράντα ημερομηνίες και ήταν κατά την ωριμότητα του, θα έχει σαράντα χιλιάδες dirham . Και όποιος βλέπει καλάθια από καφέ ημερομηνίες πέφτουν από το στομάχι των χοίρων, ενώ τα σηκώνει και τα μεταφέρει στο σπίτι του, παίρνει λάφυρα από τα χρήματα των άπιστων, και όποιος το βλέπει σαν να πιπιλίζει μια ημερομηνία και το δίνει σε άλλο και το απορροφά, τότε θα μοιραστεί μαζί του μια καλή χάρη . Και όποιος βλέπει σαν να έχει φάει ημερομηνίες, θα βρει τη γλυκύτητα της πίστης . Και όποιος βλέπει σαν να χωρίζει την ημερομηνία του και διακρίνει την πρόθεσή του από αυτό, τότε θα έχει έναν γιο ….

…Οι ακρίδες είναι σε ένα όνειρο ένα μαρτύριο και οι στρατιώτες του Θεού Παντοδύναμος . Και όποιος βλέπει ότι οι ακρίδες πέφτουν σε ένα μέρος, ή πετούν στον ουρανό, και υπάρχει ζημιά από αυτόν, τότε έχει στρατολογήσει ατυχία που θα κατέβουν εκεί . Και η αρκούδα από αυτόν είναι στρατιώτης με κακή ηθική, άσχημη συμπεριφορά και χειρότερη από ακρίδες . Και ειπώθηκε : Οι ακρίδες απογύμνωσαν τη γη, και αν δουν ότι κάτι τους έχει πέσει, τότε είναι το βασανισμό του Παντοδύναμου Θεού . Και αν το είδε σε ένα μέρος για φαγητό, τότε έδινε τροφή . Αν χύνεται σε ένα μπολ ή κατσαρόλα, είναι δηνάρια ή ντίραμ . Και κάθε μέρος όπου οι ακρίδες εμφανίζονται και δεν τον βλάπτουν, γιατί αποκάλυψε ανησυχία, προσέλευση και ευχαρίστηση . Και αν ο χρυσός χαρουπίζει βροχή πάνω του, τότε αν τα χρήματα πηγαίνουν σε αυτόν, τότε ο Θεός Παντοδύναμος θα τον αποζημιώσει, και αν είναι στενοχωρημένος, ο Θεός θα τον συγχωρήσει . Λέγεται : οι ακρίδες είναι αρτοποιός που εξαπατά τους ανθρώπους με φαγητό . Και ειπώθηκε : οι ακρίδες είναι καταστολή ή εχθρός . Και οι ακρίδες σε χωριά και αγροκτήματα υποδηλώνουν αγωνία, ανεργία και καταστροφή, επειδή πέφτουν στο φυτό και το χαλούν, και όπως και για άλλους ανθρώπους, δείχνει τη συγκατάθεση των πνευμάτων σε αυτά . Και όποιος βλέπει ότι παίρνει τις ακρίδες και τις βάζει σε ένα βάζο, θα χτυπήσει τα dirham και θα τα οδηγήσει σε μια γυναίκα . Και οι ακρίδες είναι στρατιώτες, και οι συνηθισμένοι τους είναι όχλοι που κυματίζουν ο ένας τον άλλον, και μπορεί να υποδηλώνει βροχή εάν πέφτει στις στέγες, και αν είναι πάρα πολλές, ή σε αντίθεση με τις ακρίδες, και είναι μεταξύ ανθρώπων, ή μεταξύ των γη και ουρανός, τότε είναι βασανιστήριο, εκτός εάν οι άνθρωποι μαζευτούν και να το φάνε, και δεν είναι γι ‘αυτό είναι άχρηστο και δεν βλάπτει, γιατί είναι τα προς το ζην που θα τους δοθούν και μια διαβίωση θα είναι άφθονη σε αυτά . Και ειπώθηκε : οι ακρίδες δείχνουν πείσμα με τον εχθρό, και σέρνονται στα φρούρια και λεηλατούν χρήματα . Ίσως οι ακρίδες έδειχναν μια χαζή διαβίωση . Όποιος βλέπει ότι τρώει ακρίδες, θα υποφέρει λίγο καλύτερα από τους στρατιώτες . Και όποιος είδε νέους ακρίδες, είναι απλοί άνθρωποι και φύλακες, και μπορεί να είναι βροχή και καμήλες . Και ειπώθηκε : Όποιος είδε ότι έπαιρνε ακρίδες, θα έλεγε πολλά στο κήρυγμα των γυναικών ….

…Το γαϊδουράκι : το άτομο το βρίσκει καθώς το βλέπει παχύ ή άτρωτο, και αν το γαϊδούρι είναι μεγάλο τότε το σήκωσε, και αν περπατηθεί καλά, είναι το όφελος του κόσμου, και αν είναι όμορφο, τότε είναι ομορφιά για τον ιδιοκτήτη του, και αν είναι λευκό, τότε είναι η θρησκεία του ιδιοκτήτη και του μεγαλείου του, και αν είναι λιγοστό, τότε είναι η φτώχεια του ιδιοκτήτη του . Και το λίπος είναι ιδιοκτησία του ιδιοκτήτη του, και αν είναι μαύρο, τότε είναι το κυπαρίσσι και η κυριαρχία του, και είναι βασιλιάς, τιμή, κύρος και δύναμη . Και το πράσινο είναι ευσεβές και θρησκεία . Ο Ιμπν Σιρίν προτιμούσε το γαϊδούρι από άλλα ζώα και επέλεξε τα λιοντάρια από αυτά . Και η σέλα γαϊδουριού γεννήθηκε στη δόξα . Και το μήκος της ενοχής του, η επιβίωση της κατάστασής του στο εμπόδιο του . Και ο θάνατος ενός γαϊδουριού δείχνει τον θάνατο του ιδιοκτήτη του . Και το γαϊδούρι έσκαψε τη βάση των χρημάτων του, και ειπώθηκε ότι όποιος πεθάνει το γαϊδουράκι του τα χρήματά του θα φύγει, διαφορετικά η σύνδεσή του διακόπτεται ή οι αναβάτες του πέφτουν ή έφυγε, ή ο υπηρέτης του που τον υπηρετούσε πέθανε, ή του Ο πατέρας ή ο παππούς που τον υπηρετούσε πέθανε, αλλιώς ο κύριος του που ήταν κάτω από αυτόν πέθανε, τον πούλησε ή ταξίδεψε . Αν ήταν γυναίκα, ο σύζυγός της την χώρισε, πέθανε για λογαριασμό της ή ταξίδεψε από το μέρος της . Όσο για το γαϊδούρι που δεν γνωρίζει τον Κύριό του, αν δεν είναι πλέον στο κεφάλι του, τότε είναι ένας ανίδεος άνθρωπος ή ένας άπιστος, για τη φωνή του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Αρνείται τους ήχους .» Και δείχνει επίσης τον Εβραίο, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : « Σαν γαϊδούρι κουβαλάει βιβλία ». Αν έπεσε πάνω από το τζαμί ή στον μιναρέ, τότε καλούσε έναν άπιστο στη δυσπιστία του και καινοτόμος στην αίρεση του . Και αν η έκκληση για προσευχή για το Ισλάμ, τότε ένας άπιστος αγκάλιασε το Ισλάμ και ζήτησε την αλήθεια, και υπήρχε ένα σημάδι και ένα μάθημα σε αυτό . Και όποιος βλέπει ότι έχει γαϊδούρια, τότε θα συνοδεύσει έναν ανίδεο λαό, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : «Σαν να ήταν κοκκινωμένοι» . Και όποιος οδηγεί ένα γαϊδουράκι ή περπατά μαζί του, περπατώντας με καλή συμφωνία, ο παππούς του συμφωνεί, είναι καλός . Και όποιος τρώει κρέας γαϊδουριού, θα πάρει χρήματα και γιαγιά . Αν δει ότι το γαϊδούρι του δεν περπατά εκτός από ξυλοδαρμό, τότε στερείται και δεν τρέφεται παρά μόνο με παρακλήσεις . Και αν ο γάιδαρος του μπει στο σπίτι του σεβαστός, τότε είναι ο παππούς του, και θα στραφεί σ ‘αυτόν με καλοσύνη πάνω στην ουσία αυτού που φέρει . Και όποιος βλέπει το γαϊδουράκι του να μετατρέπεται σε μουλάρι, τότε η διατροφή του θα είναι εξουσία . Αν γίνει επτά ετών, τότε ο παππούς του και η διαβίωσή του προέρχονται από έναν άδικο κυβερνήτη. Εάν μετατραπεί σε κριάρι, τότε ο παππούς του είναι από τιμή ή διάκριση . Και όποιος βλέπει ότι κουβαλούσε το γαϊδουράκι του, τότε αυτή είναι μια δύναμη που ο Θεός Παντοδύναμος παραχωρεί στον παππού του για να τον θαυμάσει . Και όποιος ακούει τις οπλές των ζώων που πέφτουν κατά τη διάρκεια του γύρου χωρίς να τα δει, είναι βροχή και χείμαρρο . Το γαϊδούρι για τον ταξιδιώτη είναι καλύτερο με βραδύτητα, και οι συνθήκες ταξιδιού του θα είναι όσο το γαϊδουράκι του . Και από τη συλλογή κοπριά γαϊδουριού, τα χρήματά του θα αυξηθούν . Όποιος πάλευε ένα γάιδαρο, μερικοί από τους συγγενείς του πέθαναν . Όποιος παντρεύεται ένα δυνατό γαϊδουράκι εναντίον του παππού του . Και όποιος βλέπει σαν γαϊδούρι να κάνει σεξ μαζί του, έχει αποκτήσει πλούτο και ομορφιά που δεν μπορεί να περιγραφεί λόγω της αφθονίας του . Ο υπάκουος γάιδαρος θα ξυπνήσει τον ιδιοκτήτη του για καλό, χρήμα και κίνηση . Και όποιος κατέχει ένα γάιδαρο ή το έδεσε και το έφερε στο σπίτι του, ο Θεός θα το οδηγήσει σε όλα καλά και θα το παραδώσει σε όσους είναι, και αν σεβαστούν, τότε το καλό είναι καλύτερο . Και όποιος σφαγιάσει το γάιδαρό του είναι φτωχός, και αν το γαϊδούρι είναι για κάποιον άλλο, τότε αποκόπτεται από αυτό, κόβεται μεταξύ αυτού και του ιδιοκτήτη του, του ονόματος ή του αντίστοιχου του . Και όποιος αγοράσει ένα γαϊδούρι και πληρώνει ένα dirham για αυτό, θα έχει καλύτερα λόγια . Αν δει ότι έχει ένα γαϊδουράκι με δεμένα μάτια, τότε έχει χρήματα που δεν ξέρει πού είναι . Και τίποτα δεν μισείται από το γαϊδούρι εκτός από τη φωνή του, και είναι στην προέλευση του παππού του ανθρώπου και της τύχης του ….

…Όποιος είδε ότι αντιμετώπισε κάτι από τα δόντια του : έως ότου το έβγαλε έξω, ή είδε ότι αυτό τον θεράπευσε από κάτι άλλο και το έβγαλε, τότε δεν του αρέσει ένα πρόστιμο για χρήματα ή κάτι παρόμοιο . Αν δει όλα τα δόντια του να πέφτουν και να πέφτουν στο χέρι του ή στην κατοχή του, τότε θα αυξήσει τον αριθμό των απογόνων των ανθρώπων αυτού του σπιτιού . Αν έβλεπε ότι όλοι έπεσαν, τότε άνθρωποι με τα δόντια του θα πέθαιναν μπροστά του, σύμφωνα με τον Saeed bin Al-Musayyib . Ο Σάιντ χρησιμοποιούσε πολλά ονόματα στην ερμηνεία, και αν έβλεπε ότι είχε χάσει μερικά από τα δόντια του, θα απομακρύνει εκείνους που του αποδίδουν αυτό το δόντι, και ο Αλ-Καϊραουάνι είπε : Ίσως τα δόντια να δείχνουν τα δόντια που έχουν έναν άνθρωπο σώμα, και ότι η διατροφή συνδέεται με την κοιλιά . Τα χρήματα μπορεί να υποδεικνύουν τι χρησιμοποιεί ένα άτομο για να αναζητήσει και να κερδίσει τα προς το ζην, όπως ζώα, υπηρέτες και άνεση . Όποιος είδε τα δόντια του έπεσε, κοίταξα την κατάστασή του, τον χρόνο του και την εγρήγορση . Αν όλο το νοικοκυριό του ήταν άρρωστο σε πανούκλα και παρόμοια, χάθηκαν, και έμεινε μετά από αυτά . Και αν δεν έχει οικογένεια και έχει χρήματα, τα χρήματά του θα ληστευθούν και θα αφαιρεθεί η ευλογία του . Αν ήταν φτωχός, αυτός στον οποίο αποδόθηκαν τα δόντια του πέθανε και παρέμεινε μετά από αυτά . Όσο για την απώλεια ενός μόνο δοντιού, εάν δεν είχε θεραπεία και απομακρυνθήκατε από αυτό όταν έπεσε, ο ασθενής πέθανε από το νοικοκυριό του ή χτυπήθηκε από χρήματα . Και αν κατά τη στιγμή της πτώσης του, το πήρε στο χέρι του ή το συμπιέζει στο ένδυμά του, τότε κοιτάξτε την κατάστασή του, και αν είχε εγκυμοσύνη, ένα παιδί ήρθε σε αυτόν σύμφωνα με την αξία της ουσίας του δοντιού και του τοποθεσία, διαφορετικά είναι καλό για έναν αδελφό ή συγγενή που τον είχε κόψει . Και αν υπάρχει αίμα, τότε είναι η αμαρτία της διακοπής της μήτρας, εκτός εάν οφείλει χρέος, και απαιτείται και αντιμετωπίζεται για να την εξαλείψει ….

…Όσον αφορά τη βιβλική, είναι φθηνά χρήματα από τα οποία ο ιδιοκτήτης δεν επωφελείται, αλλά μάλλον είναι απομίμηση ….

…Khallal : Δεν είναι επιθυμητό στην ερμηνεία επειδή περιλαμβάνει τη διατύπωση του ελαττώματος και ειπώθηκε ότι δεν του αρέσει γιατί καθαρίζει τη βρωμιά των δοντιών και είναι στην ερμηνεία των ανθρώπων του σπιτιού, όπως εάν ανακουφίζει τις ανησυχίες των ανθρώπων του σπιτιού . Εάν τα μαλλιά του χωρίζονται από αυτόν, τα χρήματά του χωρίζονται και πληγεί με ταπείνωση, και αν ένα ρούχο σπάσει μαζί του, τι είναι ανάμεσα σε αυτόν και την οικογένειά του και τη σύζυγό του γκρεμίζεται ….