…Γύρισμα της γυναίκας : Αναφέραμε από τον Ιμπν Σιρίν ότι μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα μια γυναίκα να γυρίζει πίσσα, και με εξέπληξε . Είπε : Τι σας αρέσει αυτό και αρνείστε ότι είναι ευκολότερο από το συμπέρασμα; Είπε, ~Αυτή είναι μια γυναίκα που είχε δικαίωμα, οπότε το άφησε στον ιδιοκτήτη της και μετά επέστρεψε .~ Είπε : Ι πιστεύεται ότι : Είχα μια προίκα για το σύζυγό μου, ώστε να μπορώ να τον αφήσει κατά τη διάρκεια της ζωής του, στη συνέχεια, όταν πέθανε, την πήρα από την κληρονομιά του . Εάν η γυναίκα βλέπει σαν να περιστρέφεται και να γυρίζει ταχύτητα, τότε προσφέρεται αυτό που απουσιάζει από αυτήν . Και αν έβλεπε ότι αργούσε να γυρίζει, θα ταξίδευε και ο σύζυγός της ταξίδευε . Εάν σπάσει η ροδέλα του άξονα . Το ταξιδιωτικό μέτρο ανακλήθηκε και απουσία μέτρου επιστροφής . Αν θεωρείται ως περιστρεφόμενο σύννεφο, τότε επιδιώκει να συγκεντρώσει σοφία . Εάν βλέπει ότι γυρίζει βαμβάκι, τότε προδίδει τον άντρα της . Και αν ένας άντρας το βλέπει σαν να γυρίζει βαμβάκι και λινό και ότι μιμείται τις γυναίκες, τότε θα πάρει ταπείνωση και θα κάνει νόμιμη δουλειά . Εάν η περιστροφή ήταν ακριβής, έγινε με φειδώ . Και αν ήταν τραχύ, είναι ένα ταξίδι σε μνημείο και εξάντληση ….

…Σε ένα όνειρο, είναι μια υπηρέτρια, ή μια ελεύθερη, τίμια γυναίκα . Αν το οδήγησε, κακοποίησε μια γυναίκα . Η περγαμηνή είναι γυναίκα, αλλά είναι ξένη . Και η Almmah υποδηλώνει ανθρώπους γνωστούς στη λογοτεχνία . Και όποιος είδε ότι εγκατέστησε ένα καρότσι, το είχε, ή το αγόρασε και ήταν ανύπαντρη, παντρεύτηκε μια αξιότιμη, ευλογημένη γυναίκα . Εάν το ρακούν ήταν γυναίκα χωρίς αίμα, τότε η γυναίκα ήταν πλούσια και έντιμη, και αν ήταν όμορφη γυναίκα, και αν ήταν κόκκινη, είχε χρέος και ήταν υπεύθυνη, και αν ήταν ξανθιά, είχε χρέος και αν ήταν κίτρινη, είχε ασθένειες και πόνο, και όποιος είδε ότι η τσουγκράνα του ήταν νεκρή ή κλεμμένη ή χαμένη, τότε αυτό είναι με τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι έχει αφήσει το γλουτό του ή την εγκαταλείπει, τότε θα αφήσει τη γυναίκα του με θάνατο ή διαζύγιο, ή θα φύγει από το σπίτι ή το χωριό του . Και όποιος βλέπει ότι η γκανιότα του είναι εύφορη, αυτό είναι απόδειξη αύξησης των χρημάτων του . Και όποιος βλέπει ότι πίνει το γάλα του ρακούν, ο Σουλτάνος ​​θα το φέρει κοντά του και θα αποκτήσει καλό από αυτόν ….

Μερικές φορές βλέπω ένα καλό όραμα σε ένα όνειρο και είμαι ευχαριστημένος με αυτό , αλλά δεν έχω καμία απόδειξη για αυτό ενώ ξύπνησα. Τι σημαίνει λοιπόν; Οι μελετητές ανέφεραν ότι αν αυτό που μερικές φορές βλέπει ένα άτομο, δεν το βρίσκει ενώ ξυπνά και δεν βρει τίποτα που να το υποδεικνύει, τότε περιλαμβάνεται στην ενότητα των ονείρων, και αυτό οφείλεται κυρίως στη δράση του νου πριν κοιμάται μαζί του, τότε εάν ένα άτομο κοιμάται μπορεί να δει κάτι που το υποδεικνύει, και αυτό δεν βλάπτει ούτε ωφελεί (3)….

…Και όποιος βλέπει ότι κινείται στο μπάνιο από το ένα μέρος στο άλλο, τότε μετακινείται από το ένα κράτος στο άλλο, και ειπώθηκε ότι είναι στο πλευρό των γυναικών ….

…Και όποιος βλέπει ότι του έχει δώσει ένα δώρο από έναν ηλικιωμένο άνδρα ή γυναίκα, τότε αξίζει τον κόπο, και αν είναι από έναν νεαρό άνδρα ή μια νεαρή γυναίκα, σε αντίθεση με αυτόν ….

…Και ο νεαρός : σε ερμηνεία ο εχθρός του άνδρα, αν είναι λευκός, τότε είναι κρυμμένος εχθρός . Αν είναι μαύρο, τότε είναι πλούσιος εχθρός, και αν είναι ξανθός, τότε είναι ο εχθρός ενός γέρου . Αν ήταν Dilmun, τότε είναι πιστός εχθρός . Αν ήταν Rustaq, είναι αγενής εχθρός . Αν είναι δυνατός, τότε είναι η ένταση της εχθρότητας του, και αν είναι άγνωστος, και αν είναι γνωστός, τότε είναι δικός του . Όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός τον ακολουθεί, τότε είναι εχθρός που θα κερδίσει . Αν δει έναν γέροντα που τον επιβλέπει, τον δίνει τη δυνατότητα να κάνει καλό . Και αν είναι ένας νεαρός που τον επιβλέπει, τότε είναι ένας εχθρός ικανός γι ‘αυτόν, γιατί είναι πάνω του . Και αν είδε έναν γέρο σαν να είχε γίνει νέος, τότε διέφερε στην ερμηνεία του οράματός του, και κάποιοι είπαν ότι είχε μια ανανεωμένη ευχαρίστηση, και κάποιοι είπε ότι εμφανίζεται στη θρησκεία του ή στην κοσμική του ανεπάρκεια, και μερικοί είπε ότι πεθαίνει, και ορισμένοι είπαν ότι τα οράματά του δείχνουν την επιθυμία του, επειδή η καρδιά του σεΐχη είναι νέα με ανησυχία και ελπίδα . Εάν βλέπει έναν άγνωστο νεαρό άνδρα και τον μισεί, τότε του φαίνεται ότι έχει έναν εχθρό απέναντι στον λαό . Αν τον αγαπάει, του φαίνεται ένας αγαπημένος εχθρός ….

…Εάν βλέπει ότι κοιμάται στο κρεβάτι του ιμάμη και το στρώμα είναι γνωστό, τότε παίρνει από αυτόν ή μερικούς από αυτούς που συνδέονται με αυτόν, μια γυναίκα ή μια σκλαβιά, ή χρήματα, και το κάνει στην προίκα του μια γυναίκα ή την τιμή μιας υπηρέτριας, και αν το στρώμα είναι άγνωστο, ο ιμάμης τον μιμείται σε ορισμένες πολιτείες. Εάν βλέπει ότι ο ιμάμης μίλησε σε αυτόν, θα έφτανε σε ένα ύψος για το ρητό του «Παντοδύναμος »: « Όταν του μίλησε, είπε ότι σήμερα έχουμε ένα αξιόπιστο άτομο »….

…Και όποιος βλέπει ότι ο σουλτάνος ​​κοιμάται, το αντιφάσκει αυτό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του σουλτάνου βασίζεται σε πέντε πτυχές της νίκης, του επιχειρήματος, της σύγκρουσης, της τιμής, της ανύψωσης, της διαφθοράς και της ταπείνωσης, οπότε το θέμα πρέπει να εξεταστεί σε αυτό θεωρήστε τον παρατηρητή και τη θέση του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​κοιμάται στο σπίτι του και αναπαύεται, και αν τον έχει ανάγκη, θα το εκπληρώσει και έχει ειπωθεί ότι ο Σουλτάνος ​​τον χρειάζεται σε ένα θέμα, και ειπώθηκε ότι το όραμα του Απλώς ο Σουλτάνος ​​είναι κάτι στο οποίο θα ατιμηθεί από τον σκοπό του κόσμου και του μέλλοντος, και είναι καλό σε κάθε περίπτωση ….

…Συγκέντρωση ανθρώπων με διαφθορά : Όποιος βλέπει ότι συνδυάζει μοιχεία και δεν βλέπει μοιχεία, τότε είναι ένας ευαίσθητος άνθρωπος που προσφέρει αγαθά και είναι δύσκολος γι ‘αυτόν . Όσον αφορά τη μίμηση μιας γυναίκας σε έναν άνδρα : Εάν η γυναίκα βλέπει ότι έχει ρούχα και εμφάνιση ανδρών, τότε η κατάστασή της θα βελτιωθεί εάν αυτό δεν υπερβαίνει το πεπρωμένο . Εάν τα ρούχα είναι πέρα ​​από τη μοίρα, τότε η κατάστασή τους αλλάζει με φόβο και θλίψη . Αν είδε ότι είχε μετατραπεί σε άντρα, η καλοσύνη της ήταν με τον άντρα της ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι υποκατάστατο ενός ανθρώπου που είναι γνωστό σε μια φοράδα, τότε θα ζητήσει τη βοήθεια αυτού του άντρα για αυτό που ζητά ή φτάνει, και ειπώθηκε ότι θεωρείται υποκατάστατο ενός άνδρα, τότε είναι ερμήνευσε ότι ο άνθρωπος είναι εξάρτηση, σύντροφος ή διάδοχος από απόσταση, και αν ο άνθρωπος είναι άγνωστος τότε είναι εχθρός ….

…Και όποιος βλέπει ότι δεσμεύεται από ένα από τα μέλη του σε άλλο άτομο, θα τον συγκρίνει με τις πράξεις του, είτε είναι καλοήθεις είτε κατακριτέοι, και όσον αφορά το δέσιμο των σκαφών, έρχονται στην τάξη του και τι συνδέει τα πάντα στην τάξη του και μέρος ….

…Όποιος βλέπει ότι το πόδι του είναι τυλιγμένο σε άλλο πόδι, είναι ένα σημάδι καταστροφής ….

…Όποιος είδε ότι έπινε ένα ποτό από ένα αγγείο ή άλλο, και ήταν καθαρό και υγρό, τότε είναι μεγάλη διάρκεια ζωής, διατροφή και όφελος, και αν είναι ζεστό, τότε είναι ασθένεια και ασθένεια, και αν είναι αγωνία , τότε είναι αγωνία και αγωνία, και το να μιλάμε για νερό παρουσιάστηκε στο κεφάλαιο του στο κεφάλαιο για τη θάλασσα ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε θα ξεφύγει από το κακό και θα κερδίσει τη νίκη για όσους τον αντιτίθενται στον Παντοδύναμο λέγοντας: « Βάζω το χέρι σου στην τσέπη σου και θα βγει λευκό χωρίς κακό . Το στίχο ….

…Και όποιος είδε ότι άλλαξε το ραβδί του για άλλο, αυτό δείχνει το θάνατό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το τουρμπάνι του έχει έρθει σε επαφή με τον άλλο, και αν είναι βασιλιάς, τότε είναι μια αύξηση στη βασίλισσα και αυτό που είναι περισσότερο από το τουρμπάνι θεωρείται αν είναι ένα μόνο ποσό, τότε η αύξηση είναι μεγαλύτερη από αυτό το ποσό και θεωρείται κάτι περισσότερο από αυτό ή λιγότερο, και αν είναι κυβερνήτης, τότε είναι μια αύξηση στον κανόνα του, και αν είναι του υψηλού επιπέδου Απλοποιήστε τη δουλειά του ….

…Και όποιος βλέπει ένα δέντρο και γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τότε το βλέπει να μεταφέρεται από το ένα μέρος στο άλλο, τότε ερμηνεύεται από την αποξένωση αυτού του ανθρώπου, και αν δεν γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τον διασχίζει ….

Και όποιος πιστεύει ότι νηστεύει για κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, αλλά για υποκρισία και φήμη, δεν θα βρει αυτό που ζητά

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει το γαϊδουράκι του με ένα άλλο γαϊδουράκι, αυτό δείχνει ότι οι συνθήκες του έχουν αλλάξει ….

…Αν έβλεπε ότι προσκύνησε σε κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, τότε δεν εκπλήρωσε τις ανάγκες του, και ξεπεράστηκε αν ήταν σε πόλεμο, και έχασε αν ήταν έμπορος ….

…Και αν βλέπει ότι έχει ένα κεφάλι στο χέρι του, και έχει ένα άλλο κανονικό κεφάλι, δείχνει ότι αντιστέκεται σε ορισμένα από τα παράσιτα που τον περιβάλλουν και διορθώνει μερικά από τα κακά του πράγματα στη ζωή του ….

…Μπορείτε να μάθετε την έκφραση των ονείρων; Ή το δώρο του Θεού το δίνει σε ποιον επιθυμεί τη λατρεία , όπως είναι κοινό σε έναν μεγάλο τομέα των συνόρων διέλευσης των ονείρων , και των ανθρώπων ; Είναι μια επιστήμη που μπορεί να αποκτηθεί και να μάθει και στη συνέχεια να προχωρήσει σε αυτήν – σύμφωνα με τα ταλέντα της – ή συνεχίζει σε ένα επίπεδο σε αυτήν ως αποτέλεσμα των ικανοτήτων της , η οποία δεν μπορεί να ξεπεραστεί; Είναι μια miraisah με την οποία ο ιδιοκτήτης του αποκόπτεται , ή είναι κερδοσκοπία και υπόθεση , και η υπόθεση χάνει και πέφτει; Αυτό είναι ξεκάθαρο σε όσους διαβάζουν αυτό το βιβλίο , ο συγγραφέας τείνει να γνωρίζει την έκφραση σε ένα υψηλό, και ξεχώρισε τον Θεό από μερικούς από τους προφήτες, ειρήνη σε αυτούς τους Κιούζεφ, Αβραάμ, Ιακώβ και Μωάμεθ, και υπερέβη όταν πολλοί των συντρόφων σεβάσμιου Abu Bakr, Omar και Aisha, και άλλων, αλλά αυτό δεν είναι επιστήμη η Farasa γεννιέται με τον ιδιοκτήτη της, όχι μόνο με τη μαριχουάνα, και εάν η διέλευση του οράματος είναι ένας από τους ιδιοκτήτες αυτών των δύο τύπων είναι καλύτερη και η γνώμη του είναι πιο σωστή, αλλά αυτό δεν μας κάνει να κλείνουμε την πόρτα για να διδάξουμε το όραμα εκτός από αυτούς τους δύο τύπους ! Ναι , εκφράζει το όραμα της φυσιογνωμίας της πόρτας ή την έμπνευση που παρέχεται στη ζήλια, αλλά έχω μια απλή ερώτηση εδώ : Ποιος χαρακτηρίζεται ως από αυτούς τους δύο τύπους μη αποστόλων μη προγόνων, συντρόφων και οπαδών των αναγνωρισμένων; Ποιος έχει να δώσει άλλους αυτό το δικαίωμα είναι οι απόστολοι – ειρήνη είναι επάνω τους . ; Ίσως ανάμεσά τους ήταν ο Μωάμεθ, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όταν κατέθεσε σε ορισμένους από τους συντρόφους του την ανωτερότητά τους σε ορισμένες επιστήμες και γνώσεις. Ως εκ τούτου, κατέθεσε στον Αμπού Μπακρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, να υπερέχει σε αυτήν την πτυχή, στον Ομάρ από την άποψη της έμπνευσης, και στον Ιμπν Αμπάς στην επιστήμη της ερμηνείας και ούτω καθεξής, υπάρχουν πολλές ερωτήσεις, αλλά ο Αγγελιοφόρος , ειρήνη σε αυτόν Και ειρήνη σε αυτόν, ο Θεός να δοξάζεται και να επαινείται, είπε: « Αυτό που λέγεται για την ιδιοτροπία (3) ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια αποκάλυψη προτείνει (4)». Από αυτό το σημείο αναλύουμε την ερώτηση για να βρούμε την απάντηση μέσω της κατανόησης των κειμένων και των ιστοριών της Bastaradhana που ελήφθησαν για ανώτερες διαβάσεις, τι βρίσκουμε; Βρίσκουμε ότι αυτή η θεϊκή επιστήμη χορηγεί στην προέλευση, αλλά μπορεί να μάθει και να μάθει μελετώντας πώς να την εκφράσει όταν εκείνοι που παρατάσσονται , από τους αποστόλους και τους δίκαιους, ή υπερέχουν σε αυτό που ήρθε μετά από αυτούς, που τον είδαν από τους ανθρώπους του αυτή την επιστήμη . Αποδίδει αυτήν την άποψη, την εμφάνιση πολλών συντρόφων σε αυτήν την πλευρά και τον διδάσκει στα χέρια του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνης . Ας ρίξουμε μια ματιά στα λόγια του Αμπού Μπακρ, του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν σε μια περίπτωση όταν κόβεται από το όραμα του Προφήτη που είναι : Ο Ibn Shihab είπε : είδε τον Προφήτη ειρήνη σε αυτόν ένα όραμα Vqsa προς τον Abu Bakr είπε : ~ Ω Abu Bakr, είδα τον Kanye να σας προτίμησε και βαθμού Vsbaktk Bmrqatin και μισό ~ , είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, μπορεί ο Αλλάχ Iqdk στο έλεος και τη συγχώρεση Του, και ζω μετά από σας δυόμισι χρόνια , που ανέφερε ο Suyuti σε γενικές γραμμές και αποδίδεται στις ιδιότητες του Ibn Saad «1»). Εδώ βρίσκουμε τον Προφήτη ειρήνη σε αυτόν τον Biskute την έκφραση του Abu Bakr σαν να του έδινε πιστοποιητικό υγείας για αυτήν την έκφραση . . Βρίσκουμε σε μια άλλη θέση που λέει ένα άλλο όραμα, που είναι : ειρήνη σε αυτόν, του είπε : ~ Είδα αν έρθω μαζικά να περάσω τη Vagamtha στο στόμα μου και βρήκα τον πυρήνα Aztna Vlfeztha , μετά πήρα ένα άλλο Vagamtha όπου βρήκε ο πυρήνας Vlfeztha, και στη συνέχεια πήρε ένα τρίτο Vagamtha και βρήκε τον πυρήνα του Vlfeztha ~ , είπε ο Abu Bakr : Επιτρέψτε μου να το διασχίσω. Είπε : Αυτός είπε : « Σταυρό αυτό .» Είπε : Στον στρατό σας στάλθηκε για να χαιρετήσετε και να κερδίσετε, και θα ρίξουν έναν άνδρα, και θα τους ζητήσει στο καθήκον σας, και θα τους καλέσει . Είπε, ~ Ομοίως είπε ο βασιλιάς .~ Αφηγημένος από τον Αχμάντ στη Μουσσάντα, εδώ παρατήρησε ότι ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όταν του ζητήθηκε από τη Μέννα Αμπού Μπακρ να το διασχίσει, δεν κολακεύει την αλήθεια και δεν είχε γνώση της επινοητικότητας του Αμπού Μπακρ, δεν θα είχε συμφωνήσει σε ένα τύμπανο, και παρατήρησε εδώ ότι το είπε ο ευγενής Αγγελιοφόρος . Ώρα για τον Αμπού Μπακρ : «Ο Βασιλιάς είπε επίσης » , δώστε του μια μεγάλη μαρτυρία για την υγεία των λέξεων του . Κάποιος αν μπορούσατε να πείτε : ότι ο Αμπού Μπακρ, που ενέπνευσε αυτήν την επιστήμη, δεν υπάρχει χώρος για λάθος μαζί του, και να ανταποκριθεί σε αυτήν την άποψη ότι προς τον Αμπού Μπακρ και τον είδε, εδώ, αμαρτωλούς σε άλλο θέμα, και αυτό αποδεικνύει ότι αυτό η επιστήμη μαθαίνει, μπορεί να καταφέρει να μάθει εάν αποτύχει και μπορεί να κάνει λάθη . Δείτε αυτήν την άλλη θέση . Ο Ιμπν Αμπάς, μπορεί να είναι ευχαριστημένος από τον Αλλάχ που συνέβαινε ότι ένας άντρας ήρθε στον αγγελιοφόρο του Αλλάχ, είπε : « Είδα απόψε σε ένα ονειρικό σκίαστρο « 1` Tnnzv `2` ghee, μέλι, και βλέπω ανθρώπους Ο Atkvvon, συμπεριλαμβανομένου του «3` Valmcetkther και ανεξάρτητος, και αν Αιτία ( 4` ) Πήγε από τη γη στον ουρανό και σας είδα ότι πήρατε τα χρήματα, τότε ένας άντρας πήρε πραγματικά μετά από εσάς, ένας άλλος άντρας τον πήρε πραγματικά, τότε ένας άλλος άντρας τον πήρε και τον έκοψε και έπειτα τον έφτασε . Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, ο πατέρας μου εσύ και ο Θεός με άφησαν ο Φλαμπράννα να του είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ : ~ Oabbarha ~ , και στο βραβείο μυθιστορήματος : « μέσω » είπε ο Αμπού Μπακρ : Το θόλο του Ισλάμ είναι . Όσο για το Αντέφ του μελιού και του γκι, το Κοράνι Hlaute Tntef Valmcetkther από το Κοράνι και το μέλλον . Ο λόγος που συνδέεται από τον ουρανό με τη γη, το δικαίωμα που εσείς τον παίρνει Vialik Θεός, μετά τον παίρνει ένας άντρας τον Viallo, μετά τον παίρνει έναν άλλο άντρα τον Viallo, μετά πάρτε τον έναν ma n θα τον κόψει και μετά τον συνδέει . μου είπε, Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ο πατέρας μου, σου πυροβολήθηκα ή μου έλειπε; και είπε ότι ο ειρήνης του Προφήτη ήταν : « Ήμουν μερικός και μου έλειπε; Ο Αμπού Μπακρ είπε : Από τον Θεό, Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μου είπες τι έκανα λάθος; Είπε :« Μην ορκίζομαι », συμφώνησε . Crown με αυτό το σύγχρονο μακρά παύση που είναι : ότι Αμπού Μπακρ εδώ ήταν να μην βλάψει σε μερικά από τα λόγια του και έτσι ανταποκρίνεται σε έναν άνθρωπο που λέει : ότι Αμπού Μπακρ, ο οποίος εκφράζει την όραση ή την διορατικότητα και την έμπνευση δεν υπάρχει κανένας χώρος για την ιστορία για το μαρτύριο της έκφρασης, έχω μάθει το όραμα . Αυτός που ήταν μαζί του πριν από την προφητεία δεν ανέφερε τα οράματα έκφρασης από αυτούς . Μάλλον, κατά τη γνώμη μου, είναι απόφοιτοι του σχολείου του δασκάλου του έθνους, οι οποίοι ρωτούσαν τους όταν τους είδαν , και τους είπε συχνά καθώς περνούσε από εμάς : ~ Όποιος από εσάς είδε ένα όραμα .~ Όπως στο Sahih Muslim «2» , και οι άνθρωποι είπαν την επιστήμη : ότι τα οφέλη αυτής της ομιλίας : η επαγωγή να γνωρίζει το όραμα, και το ερώτημα για την ερμηνεία, και ο Προφήτης ειρήνη να τον διδάξει την ερμηνεία των οραμάτων και των αρετών , και το συμπεριλάβατε από τις ειδήσεις του αόρατου, αυτό γίνεται όπως βλέπετε καθημερινά από τον Προφήτη μαθήματα ειρήνης στον εαυτό του στα αυτιά των συντρόφων, στα οποία όχι μόνο διδάσκουν, αλλά διδάσκουν και συζητούν και εξηγούν και αναπτύσσουν , και ο Χόλα που διακρίνονται στην έκφραση των οραμάτων τους είναι ο Καλτλαμίβ στα χέρια του δασκάλου τους, μερικοί από τους οποίους υπερέβησαν στην επιστήμη της ερμηνείας, και μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν στη νομολογία, κάποιοι από αυτούς υπερέβησαν στην επιστήμη της κληρονομιάς και μερικοί από αυτούς υπερέβησαν στη σύγχρονη επιστήμη, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι υπάρχουν μερικοί από αυτούς που είναι εξαιρετικοί στην επιστήμη της έκφρασης . Και αν το αποδεχτούμε . Η θεωρητική θεωρία της μάθησης, καθώς και μπορεί να είναι ικανή στην εποχή μας ορισμένοι επιστήμονες στην επιστήμη της έκφρασης και Μπορούν αυτοί να μελετήσουν αυτήν την τέχνη σε άλλους, και αυτή η άποψη μπορεί να είναι ξένη σε κάποιους αυτής της επιστήμης ιδιαίτερα, αλλά ίσως ο Thrjhm αυτής της επιστήμης να μοιάζει περισσότερο με έμπνευση και φυσιογνωμία σαν να είναι μια μίμηση των αποστόλων και βρήκε αμηχανία Από αυτή την πλευρά , και από την άποψη του συγγραφέα ότι αυτή η γνώμη είναι μικρή και υποχρεώνει τους άλλους να κάνουν ό, τι δεν είναι απαραίτητο. Αυτό λέγεται σε εκείνους που παραβιάζουν αυτούς που προσπαθούν να ρωτήσουν για τα οράματα και να μάθουν την έκφραση. Ο Al-Nawawi είπε, σχολιάζοντας το Χαντίθ του Σαμάρα Μπιν Τζούντουμ : Αν ο Προφήτης προσευχόταν το πρωί, ήρθε σ ‘αυτούς με το πρόσωπό του και είπε: « Βλέπετε κάποιος ότι είχες όραμα χθες; » Αυτό περιλαμβάνει την επιθυμία να ρωτήσεις το όραμα και την πρωτοβουλία να το ερμηνεύσει και να το επιταχύνει στην αρχή της ημέρας, και περιλαμβάνει την επιτρεπόμενη ομιλία για τη γνώση και την ερμηνεία του οράματος και τα παρόμοια . Ο Ιμάμ Ιμπν Σαλ Σάντι είπε ( 2/442 ) , σχολιάζοντας τον στίχο που ο Αλλάχ δίνει στον Γιουσούφ ερμηνείες συνομιλίες : ότι όπου αρχικά ήταν μια έκφραση οράματος, η επιστήμη της επιστημονικής έκφρασης αποστολή που ο Θεός την δίνει σε όποιον θέλει από τους σκλάβους του, και ότι η ανθρώπινη επιστήμη θα ανταμειφθεί κατά την εκπαίδευση και τη μάθηση . Και, επομένως , απέδειξε ότι ο Umar bin al – Khattab ζητούσε από τα κορίτσια της Umays να ονομάσουν Ktamip για την Taperalraaa ως Tahdheeb Ibn Hajar (12 \ 399 ). Σύμφωνα με τον Ibn Sa’d στις τάξεις (7 \ 124 ): Ο Saeed bin Musayyib επρόκειτο να εκφράσει το όραμα των ανθρώπων , και το πήρε από τα ονόματα του κοριτσιού Abu Bakr και πήρε τα ονόματα του πατέρα της και τον πήρε Abu Bakran Waller Sol Karim ειρήνη σε αυτόν . Ibn Abd al – Barr όπως στο boot ( 1/313 ) Σχολιάζοντας τη συνέντευξη Samra επίσης : Αυτή η hadeth δείχνει ότι προς τιμήν του επιστημονικού οράματος και των αρετών . Επειδή αυτός, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του ζήτησε μόνο να του το πει και να το μεταδώσει . Και έτσι ώστε οι σύντροφοι να ξέρουν πώς να μιλούν για την ερμηνεία του, και είπε ο Σεΐχης Μωάμεθ Ιμπντ Αμπντ-Γουαχαμπ, όπως στη συλλογή των βιβλίων του ( 5/130 ), η επιστήμη της έκφρασης είναι μια πραγματική επιστήμη που ο Θεός ευλογεί με τον οποίο αυτός διαθήκες από τη λατρεία . Ο ίδιος επίσης δήλωσε (5 \ 143 ): Αποκάλυψη είναι μια αληθινή γνώση του Θεού αναφέρεται στο Κοράνι, και ειπώθηκε : δεν αντανακλά το όραμα μόνο είναι ένας από τους μελετητές Ptooelha, γιατί είναι η αποκάλυψη των τμημάτων . Έχει προειδοποιήσει τον Shatibi για το έλεος του Θεού στις εγκρίσεις (2 \ 415): ότι δεν υπάρχει πλεονέκτημα και καλυμμένο να του δοθεί η ειρήνη της Alnaa μόνο ως εξαιρούμενη, αλλά έχει δοθεί το μοντέλο του έθνους του, αυτό διδάσκει την εξωστροφή και ότι έδωσε την αποκάλυψη σε αυτόν, και στο έθνος του δόθηκε ένα όραμα Καλό . Ο Ιμπν Χάτζαρ είπε : προτρέποντας το όραμα της επιστημονικής εκπαίδευσης και την έκφρασή της στα αριστερά και την παράλειψη της ερώτησης και την κατάρα αρετή του τι πτυχιούχος περιλαμβάνουν την πρόσβαση σε μερικά από τα αόρατα και τα μυστικά των αντικειμένων . Ε τα λόγια του . Αν λοιπόν ο μαθητής έχει τα εργαλεία αυτής της γνώσης της γνώσης του Κορανίου, της Σουντά, της γνώσης στην αραβική γλώσσα, των παροιμιών και των πρακτικών αυτής της γνώσης, τότε τι τον εμποδίζει να μάθει την έκφραση και μετά να την εκφράσει; Νομίζω ότι αυτό είναι ένα νόμιμο δικαίωμα και η γνώση είναι ευρεία και δεν περιβάλλεται από αυτήν, αλλά η άποψή μου πρέπει να είναι ένας μαθητής που είναι καλός σε αυτήν τη γνώση και είναι καλός να το εξάγει σε άλλους που είναι προικισμένοι από τον Θεό να απλοποιήσουν πληροφορίες και να τις διευκολύνει στους παραλήπτες. Δεν πρέπει να ανοίξουμε το δρόμο για το κοινό που δεν διαθέτει τα εργαλεία αυτής της τέχνης από εκείνους που λύνουν για τον εαυτό τους και στερούνται Βασισμένο σε ένα φευγαλέο όνειρο . Εδώ είναι οι εικόνες απλού παράλογου μυαλού ορισμένων από αυτούς : Κάποια Παλαιστίνη έχει την αυλή του Μεγάλου Τζαμιού που περιμένει τον στρατό του Akhosv, ο οποίος θα έρθει το σπίτι του Θεού και θα καθαρίσει από το Tdnashm και έριξε αεροπλάνα και πέρασε συνταγές με βάση τα όνειρα και έτσι ο κατάλογος πηγαίνει on Θα αναρωτηθώ ότι το έθνος μας έχει γίνει έθνος ονείρων; Ακόμη και η λατρεία μπήκε σε όνειρα από την ευρύτερη πύλη της, κοιτάξτε τη Νύχτα της Δύναμης, την βρίσκετε καθορισμένη μέσω οραμάτων και κοιτάξτε τη φιλανθρωπία για να βρείτε το μεγαλύτερο κίνητρό της, λένε οι νεκροί σε αυτούς τους ανθρώπους ! Πολλοί άνθρωποι βλέπουν ότι η πόρτα της φιλανθρωπίας δεν ανοίγει έως ότου ο Itedk εξηγήσει το όνειρό του ότι πέφτει στην πόρτα . Θέλετε περισσότερα παραδείγματα και μεγαλύτερες φωτογραφίες; Από τον Θεό, μερικοί από αυτούς ρίχνουν μια γυναίκα με πορνεία εξαιτίας ενός ονείρου στο οποίο είδε μια γυναίκα, έτσι ένα μάθημα για τον εαυτό του διαβάζοντας μερικά βιβλία ότι είναι μοιχεία, οπότε την χώρισε ! Υπάρχουν ακόμη και εκείνοι που ισχυρίζονται ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ήρθε σε αυτόν σε ένα όνειρο και του διέταξε Nhah, και όταν συνειδητοποίησε τους ανθρώπους και άρχισε να εργάζεται όπως σε αυτά τα οράματα ! Το πρόγραμμα περιήγησης, για παράδειγμα, το Διαδίκτυο παρακολουθώντας τον κβαντικό θεό Il αναλύει και πραγματεύεται ότι περιήγησε και βρήκε με βάση ένα όραμα από εδώ ή εκεί, και ίσως αστεία αυτό που διάβασα επιβεβαιώνει ότι ο Mahdi ήταν προσκυνητής σε τέτοια και τέτοια, και το συμβάν μαχαίρωσε έναν προσκυνητή που φέρεται να τρυπάει ότι ο Αντίχριστος που χτίζει το όραμα την είδε τη νύχτα του συμβάντος ! Η συγγραφέας αναρωτιέται ένα σημαντικό ερώτημα : πότε να ξυπνήσει το έθνος των ονείρων της να το πάρει και να προσκολληθεί στην επιστήμη την εποχή της επιστήμης; Η επιστήμη έχει τις συνθήκες, τα εργαλεία και τις μεθόδους της, οι οποίες δεν μπορούν να ξεπεραστούν, γνωρίζοντας ότι η έκφραση της επιστήμης του Άσραφ δεν αξίζει κανένας άνθρωπος για να εκφράσει οράματα πρέπει να είναι γνώση του Κορανίου και των λέξεων του. Αν είδε ένα, για παράδειγμα, κάτι, πρέπει να εξετάσει πρώτα το Κοράνι, να βρει έναν σύνδεσμο μεταξύ του οράματος και της κατάστασης των στίχων που τα συνδέουν εδώ και να δώσει παραδείγματα : το πλοίο, για παράδειγμα, μπορεί να διασχίσει για να ξεφύγει από τα λόγια του Θεού Παντοδύναμος : Ο Παντοδύναμος είπε : « Σώσαμε αυτόν και τους ιδιοκτήτες του πλοίου » ( Spider : 15). Και το ξύλο μπορεί να περάσει από τους υποκριτές για το ρητό του Παντοδύναμου : « σαν να ήταν υποστηριγμένο ξύλο » (Al- Munafiqun : 4). Το βρέφος μπορεί να περάσει από τον εχθρό για το ρητό του Παντοδύναμου : « Έτσι τον πήραν οι Φαραώ, έτσι ώστε να έχουν έναν εχθρό και τη θλίψη . Και η στάχτη μπορεί να περάσει από τη μάταιη δράση του Παντοδύναμου λέγοντας : Η παραβολή εκείνων που απέρριψαν από τον Κύριό τους τις πράξεις τους ως στάχτη με την οποία ο άνεμος ενίσχυσε ( Ιμπραήμ : 18). Έτσι, ο Σουντάν, ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, έθεσε τις βασικές αρχές και κανόνες για αυτήν την τέχνη, και συνήθιζε να λέει στους Συντρόφους για τη λογοτεχνία και τους τύπους τους και τους ρώτησε για τα οράματά τους και τους εξέφρασε για αυτούς. . Παραδείγματα και πτυχές του έχουν αναφερθεί στις πτυχές του βιβλίου, οπότε δεν υπάρχει ανάγκη επανάληψης, αλλά πρέπει να γνωρίζει εδώ ότι τα οράματα των προφητών είναι αλήθεια. Από τον Θεό, το καθήκον της εκτέλεσης στο πρόσωπό του, ή ανταποκρίνεται στην εικόνα των συμβόλων, και αυτά τα σύμβολα εξηγούνται από τον Αγγελιοφόρο, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , στους συντρόφους της, και στη συνέχεια τους παρακολουθούν να συνειδητοποιούνται ως απτά υλικά γεγονότα . Αυτή είναι μια από τις εμπειρίες που πέρασαν αυτοί οι σύντροφοι, οπότε επωφελήθηκαν από αυτό, και αργότερα, ο Θεός να τους ευχαριστήσει . Είναι επίσης απαραίτητο να γνωρίζουμε την προέλευση αυτής της τέχνης, ότι η εποχή της άνοιξης είναι μια από τις καλύτερες στιγμές για οράματα, με βάση το ρητό, ειρήνη και ευλογίες του Θεού να είναι πάνω του : « Όταν πλησιάζει ο χρόνος, το όραμα του πιστού δύσκολα ψέματα . ~ (1) Μουσουλμάνοι αφηγητές, και του έχω δείξει ότι το νόημά του είναι ίσο. Νύχτα και μέρα και αυτή η άνοιξη ξεχειλίζει . . Πρέπει επίσης να γνωρίζει τις αξίες των ανθρώπων που του λένε τα οράματά τους, οπότε το όραμα των απλών εργαζομένων δεν είναι το όραμα των ανθρώπων των θέσεων και των μελετητών, και πρέπει να γνωρίζει για τις χώρες, τα δόγματα και την εποχή του το όραμα . Ομοίως, πρέπει να γνωρίζει ότι τα λιοντάρια και τα πουλιά – εκτός από το σπάνιο – είναι στην έκφραση οι άντρες και ότι το σιτάρι, το κριθάρι, το μέλι, το μαλλί και ο σίδηρος είναι συχνά χρήματα, και έτσι αυτή η τέχνη έχει κανόνες και δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί. Αντίθετα, πρέπει να μελετηθεί και να μαθητευτεί στο χέρι του Majid που είναι τέλειο για εκείνους που θέλουν να μάθουν, και ο Θεός που ξέρω ….

…Αν έβλεπε ότι ωθούσε έναν άνδρα βρωμιάς ή τον παρέδιδε στο λάκκο του τάφου, τότε θα τον πετούσε μέχρι θανάτου ….

…Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι θηλάζει από το στήθος ενός άνδρα, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν. Όσον αφορά το θηλασμό από το στήθος μιας άλλης γυναίκας, υπάρχει διαφορά απόψεων ….

…Όποιος βλέπει ότι απορροφά τη μνήμη του άνδρα : θα αποκτήσει έναν κόλπο, λίγο πλούτο και έναν παθητικό αρσενικό, καθώς και έναν κόλπο μιας γυναίκας αν ένας άντρας τον αντιμετωπίζει με κάτι διαφορετικό από το αρσενικό, τότε είναι ένας κόλπος στον οποίο είναι ανεπαρκές και αδύναμο. , Η διαφορά, που αποδίδεται σε αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με έναν άνδρα, το αποτέλεσμα επηρεάζει αυτόν που κάνει καλό ….

…Και όποιος βλέπει ότι ακολουθεί έναν νεαρό άνδρα, κατακτά έναν εχθρό ….

…Ο Ibn Sirin είπε ότι το πουκάμισο του άνδρα είναι η κατάσταση που κρύβει, τα κέρδη του και τα προς το ζην ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε ότι το στήθος ενός άνδρα περνά από τη γυναίκα και το στήθος μιας γυναίκας διασχίζει το κορίτσι ….

…Και όποιος βλέπει ότι έδωσε έναν άνδρα σανδάλια, τον αγαπά και τον επαινεί ….

…Εάν το σάλιο βγει από αυτόν και ρέει στα χέρια ενός νεαρού άνδρα, τότε αποκαλύπτει το μυστικό του σε έναν εχθρό . Αν λέει ψέματα για μερικά από τα οποία είναι ευχαριστημένος ….