…Ο Ήλιος : Αρχικά ο μεγαλύτερος βασιλιάς, γιατί φωτίζει ό, τι υπάρχει στον ουρανό από τους ομολόγους του, με το μεγάλο του όφελος και θέτει όλους τους ανθρώπους στα συμφέροντά του, και μπορεί να υποδηλώνει τον βασιλιά του τόπου όπου βλέπει το όραμα και πάνω είναι ψηλότερο από αυτό που δείχνει ο ουρανός σε αυτόν, και είναι ο βασιλιάς των βασιλιάδων και ο μεγαλύτερος των αρχών, επειδή ο Θεός, δόξα σε αυτόν Ο Υψωμένος είναι ο Βασιλιάς των Βασιλέων, ο δυνατός των γιγάντων και ο διευθυντής του ουρανού και εκείνοι σε αυτήν και τη γη και εκείνοι σε αυτήν . Και ο ήλιος μπορεί να υποδηλώνει την εξουσία του ατόμου που έχει το όραμα, εάν το βλέπει ειδικά χωρίς την εκκλησία και τα συμβούλια, όπως η πριγκίπισσα, το σώμα, ο δάσκαλος, ο πατέρας ή ο σύζυγός του, εάν είναι γυναίκα, και ίσως η έντιμη γυναίκα ως σύζυγος του βασιλιά, πρόεδρος, αφέντης, η κόρη του, ή η μητέρα του ή η σύζυγος του παρατηρητή, ή η μητέρα του ή η κόρη του, ή η ομορφιά της . Οι ποιητές παρομοιάζουν την ομορφιά των παρθένων με τον ήλιο με την ομορφιά και την ομορφιά . Λέγεται ότι στο όραμα του Γιουσέφ, ειρήνη σε αυτόν, ήταν ένα σημάδι της μητέρας του και ειπώθηκε μάλλον για τη μητρική του θεία, τη σύζυγο του πατέρα του, και ειπώθηκε ότι αφορούσε τη γιαγιά του , και ειπώθηκε ότι ήταν ένα σημάδι του πατέρα του και του φεγγαριού έναντι της μητέρας του, όλα αυτά επιτρέπονται στην έκφραση, και αν ο ήλιος υποδηλώνει τον πατέρα, τότε την προτιμούσε από το φεγγάρι από το φως Και τον ήλιο, και αν υποδηλώνει τη μητέρα, αφήστε την θηλυκή και θυμίζει το φεγγάρι, έτσι ό, τι είδαμε στον ήλιο ενός ατυχήματος, η ερμηνεία του επέστρεψε σε εκείνους που το αναφέρουν από εκείνους που περιγράψαμε για τα πεπρωμένα των ανθρώπων και τα μεγέθη του το όραμα και τα αποδεικτικά στοιχεία και τα στοιχεία της . Εάν μια πεσμένη γυναίκα φαίνεται στο έδαφος, ή ένα πουλί την καταπίνει, ή πέφτει στη θάλασσα, ή καίγεται από φωτιά και τα μάτια της έχουν εξαφανιστεί, ή μαυριστεί και απουσιάζει με τρόπο διαφορετικό από την πορεία της από τον ουρανό, ή μπαίνει σε ένα φέρετρο, αυτός που αποδίδεται σε αυτήν θα πεθάνει . Και αν είδε μια έκλειψη ή ένα σύννεφο να το καλύπτει και να συσσωρεύσει σκόνη ή καπνό πάνω του μέχρι να μειωθεί το φως του, ή εάν είδατε μια κυματισμό στον ουρανό χωρίς σταθερότητα, αυτό ήταν απόδειξη ενός ατυχήματος που συνέβη σε αυτόν που το πρόσθεσε, είτε από ασθένεια, ανησυχία, θλίψη, αγωνία ή ανησυχητικές ειδήσεις, εκτός από το ότι όποιος υποδεικνύεις είναι άρρωστος στο ξύπνημα, γιατί αυτός είναι ο θάνατός του, και αν το βλέπει μαυρισμένο χωρίς λόγο για εξαπάτηση ή έκλειψη, αυτό είναι απόδειξη του πρόσθεσε την αδικία και την αδικία του, ή τη δυσπιστία και την αυταπάτη του, ακόμη κι αν το πήρε στην παλάμη του ή την κατοχή του στην αγκαλιά του, ή κατέβηκε πάνω του στο σπίτι του με το φως και τη φωτεινότητα του, ήταν σε θέση να κατέχει την εξουσία και την υπερηφάνειά του με την κατοχή του, αν ήταν ένας από αυτούς που τον ταιριάζουν, ή την άφιξη του Κυρίου αυτού του καθεστώτος εάν απουσιάζει, είτε το είδε ο γιος του, ο υπηρέτης του είτε η σύζυγός του, επειδή είναι η εξουσία όλων και των αξιών Του σπιτιού, αλλιώς η έγκυος γυναίκα ήταν bor n εάν είχε μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι που έκανε διάκριση μεταξύ του αρσενικού και του θηλυκού ζητούν αύξηση της όρασης, όπως το να το πάρει και να το καλύψει κάτω από το ένδυμά του, ή να το τοποθετήσει σε ένα από τα αγγεία του, και θα καταθέσει ότι σε αυτό από τα κρυμμένα θηλυκά, και όποιος το υποδεικνύει είναι όμορφο που αναφέρεται με γνώση ή εξουσία . Και αν σε αυτήν την περίπτωση ήταν σκοτεινή και συρρικνωμένη στο χρώμα, τότε ο βασιλιάς ήταν προδοτικός στην κατοχή του, ή στην οικογένειά του, αν το συνάντησε, διαφορετικά θα του επιβληθεί εξουσία, ή δέχεται επίθεση από έναν εργαζόμενο, ή ένα απουσιάζει πόδι, ή πέθανε μεταξύ των ασθενών, και οι έγκυες γυναίκες έπεσαν από το έμβρυο τους, ή γέννησαν έναν γιο. Διαφοροποιήστε αυτά τα πρόσωπα, αυξάνοντας τα στοιχεία . Και αν το δει να αναδύεται από το Μαγκρίμπ ή να επιστρέψει μετά το ηλιοβασίλεμα, ή να επιστρέψει στον τόπο από τον οποίο έφτασε, θα εμφανιστεί ένα σημάδι και ένα μάθημα που δείχνει τι έχω ετοιμάσει αυξάνοντας τα στοιχεία του . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει την επιστροφή του ατόμου που της αποδίδεται από αυτό που ήλπιζε στο ταξίδι, τη δικαιοσύνη ή την αδικία, ανάλογα με το όφελος από την έναρξη και τις απουσίες της, και τις ώρες για αυτό . Ίσως η αναστάτωση που υποδηλώνει ο ασθενής και η απουσία του μετά την εμφάνισή της για άτομα με εγκυμοσύνη μπορεί να υποδηλώνει το θάνατο του εμβρύου μετά την εμφάνισή του . Και ίσως υποδηλώνει την άφιξη του απόντος από τα ταξίδια του και τα περίεργα χρήματα, και ίσως η απουσία του δείχνει την επιστροφή του φυλακισμένου στη φυλακή μετά την απελευθέρωσή του, και μπορεί να υποδηλώνει ότι αυτός που αγκάλιασε το Ισλάμ από την απιστία του, ή μετανοήθηκε από την παρανομία του, θα επιστρέψει στην παραπλανητική του . Και αν κάποιος δει ότι κάνει καλές ή κακές κρυφές πράξεις, δείχνει το σακάκι του και κρύβει τις συνθήκες του και το κάλυμμα του δεν αποκαλύπτεται για να φύγει ο ήλιος, εκτός από το ότι είναι κάποιος που του δόθηκε τη νύχτα του ως γυναίκα , ή αγόρασε ένα μυστικό, είπε, η γυναίκα επιστρέφει στην οικογένειά της και το απόρρητο ανήκει στον πωλητή της . Η άνοδος της μετά το ηλιοβασίλεμα της μπορεί επίσης να υποδηλώνει σε εκείνους που χώρισαν τη σύζυγό του από την παλινδρόμηση της, σε εκείνους που είναι έγκυες με τη σωτηρία της, και σε εκείνους που δεν ήταν σε θέση να ζήσουν ή την έκαναν λόγω της υποκρισίας της, ειδικά εάν η καλοσύνη της είναι από τον ήλιο, όπως συντόμευση, πλύσιμο, φόροι γάλακτος και τα παρόμοια, και για εκείνους που είναι άρρωστοι από το θάνατό του, λόγω της εξαφάνισης της ανθρώπινης σκιάς. Με τα λόγια του Παντοδύναμου : « Τότε ο ήλιος τον έκανε οδηγό, τότε πήραμε λίγο γροθιά για εμάς. Και για όποιον ήταν σε τζιχάντ ή πόλεμο, για νίκη, επειδή επέστρεψε στον Γιούσα Μπιν Νουν, ειρήνη σε αυτόν, στον πόλεμο των εχθρών σε αυτόν, μέχρι που ο Θεός τον έδειξε σε αυτούς, και σε όποιον ήταν φτωχός το χειμώνα ημέρα, τα ρούχα και τον πλούτο, και τη θερινή ημέρα στη θλίψη, την ασθένεια, τον πυρετό και την επιπεφυκίτιδα . Το να κάθεται στον ήλιο το καλοκαίρι αποτελεί ένδειξη του βασανισμού και της θλίψης που βρίσκεται, για να συνοδεύσει τον κυβερνήτη, ή τον λόγο για τον οποίο ο ήλιος κατέβηκε πάνω του σύμφωνα με τη θέση και την κατεύθυνση του . Και όποιος είδε ότι μετατράπηκε σε ήλιο, χτύπησε έναν βασιλιά τόσο δυνατό όσο οι ακτίνες του . Και όποιος χτυπήσει τον ήλιο που κρέμεται από μια αλυσίδα, ο φύλακας του κράτους και η δικαιοσύνη σε αυτό . Και αν κάθεται στον ήλιο και επουλωθεί σε αυτόν, θα λάβει μια ευλογία από έναν κυβερνήτη, και όποιος βλέπει ότι το φως του ήλιου και οι ακτίνες του είναι από την ανατολή μέχρι το σούρουπο, και αν αξίζει τον βασιλιά θα κερδίσει ένας μεγάλος βασιλιάς, αλλιώς θα έχει μια σημαία που αναφέρεται σε όλες τις χώρες, και όποιος βλέπει ότι κατέχει τον ήλιο ή είναι σε θέση, τότε το ρητό είναι αποδεκτό από τον μεγαλύτερο βασιλιά . Όποιος την είδε, η Σάφια Μουνίρα, είχε φτάσει σε αυτόν, αν ήταν κυβερνήτης που κέρδισε εξουσία στην εντολή του, και αν ήταν πρίγκιπας που απέκτησε καλό από τον μεγαλύτερο βασιλιά, και αν ήταν από την ενορία επιτρεπόμενου βιοτικού επιπέδου, και αν ήταν γυναίκα που την είδε αυτό που την ευχαρίστησε από τον άντρα της . Και όποιος βλέπει τον ήλιο να ανατέλλει στο σπίτι του, εάν είναι έμπορος, κερδίζει το εμπόριο του, και αν είναι μαθητής μιας γυναίκας, τότε θα χτυπήσει μια όμορφη γυναίκα, και αν αυτό φαίνεται από μια γυναίκα που έχει παντρεύτηκε και η παροχή του συζύγου της είναι μεγαλύτερη . Και το φως του ήλιου είναι το κύρος του βασιλιά και της δικαιοσύνης του, και από τον λόγο του ο ήλιος έλαβε μια άνοδο από τον σουλτάνο, και όποιος βλέπει τον ήλιο να ανατέλλει στο κεφάλι του αλλά όχι στο σώμα του, θα λάβει μια σοβαρή και περιεκτική θέμα . Και αν εμφανιζόταν στα πόδια του χωρίς το υπόλοιπο σώμα του, θα λάβει επιτρεπόμενη τροφή πριν από την καλλιέργειά του, και αν εμφανιζόταν στο στομάχι του κάτω από τα ρούχα του και οι άνθρωποι δεν το γνώριζαν, θα είχε λέπρα, καθώς και στο τα υπόλοιπα όργανα του κάτω από τα ρούχα του . Και όποιος δει το στομάχι του να χωρίζει και ο ήλιος να ανατέλλει μέσα του, τότε πεθαίνει, και αν μια γυναίκα δει ότι ο ήλιος έχει εισέλθει από τη σέλα της ενώ είναι γιακά και μετά βγαίνει από την ουρά της, τότε θα παντρευτεί έναν βασιλιά και μείνε μαζί της για μια νύχτα, και αν πέσει πάνω στον κόλπο της, τότε διαπράττει μοιχεία, και αν βλέπει ότι ο ήλιος έχει δύει και είναι πίσω της, την ακολουθεί Τότε πεθαίνει, και αν βλέπει ότι ακολουθεί τον ήλιο καθώς ταξιδεύει και δεν έχει δύση, τότε θα είναι φυλακισμένος με τον βασιλιά . Αν δει τον ήλιο να γυρίζει έναν γέρο, τότε ο σουλτάνος ​​ταπεινώνει τον Παντοδύναμο Θεό, κάνει δικαιοσύνη και αποκτά εξουσία, και οι συνθήκες των Μουσουλμάνων βελτιώνονται, και αν γίνει νέος, αποδυναμώνει την κατάσταση των Μουσουλμάνων και ντροπιάζει τον Σουλτάνο . Εάν δει μια φωτιά να βγαίνει από τον ήλιο και να καίει ό, τι είναι γύρω του, τότε ο βασιλιάς καταστρέφει μερικούς από τους αυλούς του και αν δει τον ήλιο κόκκινο, τότε είναι διεφθαρμένος στο βασίλειό του . Αν το είδε κιτρινισμένο, ο βασιλιάς ήταν άρρωστος . Εάν μαυριστεί, θα επικρατήσει, και θα είναι μια κακία . Εάν δει ότι απουσιάζει, θα χάσει το αίτημά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το μάτι του είναι γεμάτο δάκρυα και δεν βγαίνει, τότε παίρνει νόμιμα χρήματα, και για τα κρύα δάκρυα, απελευθερώνει από το σύννεφο και το καυτό είναι εναντίον του, και αν το δεξί του μάτι είναι σχισμένο και αυτός μπαίνει στα αριστερά, μετά παντρεύεται την κόρη ή τον γιο του, παντρεύεται την κόρη του ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένα όραμα για το άγνωστο, στολισμένο μουσουλμανικό σκλάβο, ερμηνεύει με καλά νέα, ενώ το σκύλο που δεν είναι καλά νέα, ο εξομαλυνμένος, ο τραυματισμός και η φτώχεια τους, και η γυμνή είναι απώλεια ….

…Al-Muizz : Ashraf Al- Rijal . Και όποιος το βλέπει σαν να ακολουθεί ένα πρόβατο ενώ περπατάει, δεν το ακολουθεί, γιατί η κοσμική του ζωή είναι ανασταλμένη στη Σουντά του και στερείται όσων θέλει . Και ο μηχανισμός είναι τα χρήματα της γυναίκας και των αιγών, μιας σκλάβης ή μιας διεφθαρμένης γυναίκας, επειδή εκτίθεται στη γυμνή χωρίς αμαρτία . Το λίπος είναι πλούσιο και το πενιχρό είναι φτωχό . Και τα λόγια των αιγών δείχνουν τη γονιμότητα και την καλοσύνη . Και η ποίηση των κατσικιών είναι χρήματα, ο Αιγόκερως γεννιέται και η αγκαλιά είναι μια αραβική γυναίκα . Και η συγκέντρωση των προβάτων σε ένα μέρος, ίσως οι άνδρες να μαζευτούν εκεί για ένα θέμα, και όποιος βοσκώνει τα πρόβατα είναι ο φύλακας του λαού ….

…Όσο για τα άλογα που τρέχουν μεταξύ γύρων, θα ρίξει και θα βρέξει εάν είναι Άραβες χωρίς σέλες ή αναβάτες . Και όποιος βλέπει μια ομάδα αλόγων με σέλες χωρίς γόνατα, είναι γυναίκες που μαζεύονται σε κηδεία ή γάμο . Όποιος κατέχει πολλά άλογα ή βοσκότοπους, θα έχει δικαιοδοσία για τους λαούς, ή θα επικρατήσει στην περιοχή του . Και όποιος ιππεύσει ένα άλογο με σέλα, θα αποκτήσει τιμή, τιμή και εξουσία, επειδή είναι από τα άρματα των βασιλιάδων, και από τα άρματα του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Και ο σουλτάνος ​​του μπορεί να είναι σύζυγος που παντρεύεται ή σκλάβος που αγοράζει . Εάν το γόνατό του είναι χωρίς λουρί, δεν υπάρχει κανένα καλό σε όλα τα πρόσωπά του, επειδή το χαλινάρι είναι ένα σημάδι ευσέβειας, θρησκείας, αλάθητου και ικανότητας, οπότε αν το χαλινάρι αφαιρεθεί από αυτό, αυτό θα αφαιρεθεί από το το χέρι . Και όποιος βλέπει το θηρίο του, η εντολή του είναι αδύναμη και η κατάστασή του είναι κατεστραμμένη, και η γυναίκα του απαγορεύεται, και βρίσκεται χωρίς αλάθητο κάτω από αυτόν . Και όποιος βλέπει μια άγνωστη φοράδα στο σπίτι του, εάν έχει σέλα, μια γυναίκα τον μπαίνει με γάμο ή έξτρα ή φιλοξενία και αν είναι γυμνή, ένας άντρας τον μπαίνει με γάμο ή κάτι παρόμοιο . Ο Ιμπν Σιρίν έλεγε : Όποιος φέρνει ένα άλογο σε κάποιον άλλον, τον κακοποίησε με άλογο ή με μαρτυρία, το πήρε από το όνομά του, όπως αν τον σκοτώνει ή τον κλείνει το μάτι σε έναν κυβερνήτη ή έναν κλέφτη . Και η οδήγηση υποδεικνύει το καρφί και την εμφάνιση και την απομνημόνευση, για οδήγηση στην πλάτη . Η βόλτα ενός ατόμου μπορεί να υποδηλώνει τον εαυτό του και αν είναι ευθεία και σε καλή κατάσταση, και εάν μαζευτεί ή είναι μόνη ή αδέσποτη, τότε θα χαθεί και θα παίξει, και ίσως η διαδρομή του δείχνει ώρα, νύχτα και μέρα . Το αποθεματικό συνδέεται με αυτόν που προχωρά σε όλα όσα δηλώνει το σκάφος του, ή ο διάδοχός του μετά από αυτόν, ή ο κηδεμόνας του και τα παρόμοια ….

Η γυναίκα : το τέλειο είναι μια ένδειξη για το τι προέρχεται από το όνομά της, είτε από κοσμικά ζητήματα, επειδή είναι κοσμικό, ευχαρίστηση και ευχαρίστηση, είτε από θέματα του μέλλοντος, διότι διορθώνει τη θρησκεία . Και ίσως έδειξε την εξουσία, επειδή η γυναίκα κυριαρχεί στον άνδρα με πάθος και επιθυμία, και είναι σε αυτό και επιδιώκει τα συμφέροντά της σαν σκλάβος . Και υποδηλώνει το Sunnah γιατί μεταφέρει, γεννά και αποδίδει γάλα, και ίσως δείχνει τη γη, το feddan, τον οπωρώνα και άλλες ενώσεις . Όποιος είδε μια γυναίκα που μπήκε σε αυτόν ή τον βασιλιά της ή την έκρινε, ή γελούσε μαζί του ή ήρθε σε αυτόν, εξέτασε το θέμα του εάν ήταν άρρωστος με στομάχι και παρόμοια, ή αν η γυναίκα περιγράφηκε ως καμήλα ή νομίζει ότι είναι ζεστό, τότε θα λάβει τη μαρτυρία . Αν όχι, αλλά είναι μία από τις γυναίκες αυτού του κόσμου, τότε δραπέτευσε από αυτό που είναι και πέτυχε αυτόν τον κόσμο . Και αν ένας φτωχός το είδε, θα ωφελούσε χρήματα . Και αν βλέπει ότι όποιος έχει ανάγκη με τον Σουλτάνο, αφήστε τον να παρακαλέσει και να την πολεμήσει . Αν δει ότι έχει απουσιάζει πλοίο ή ζώο, τότε θα πρέπει να του προσφέρει αυτό που είναι ευχαριστημένο . Εάν ένας φυλακισμένος το δει αυτό, τότε απελευθερώνεται λόγω της ομορφιάς και του κόλπου που είναι μαζί της, και εάν κάποιος βλέπει ότι αντιμετωπίζει ένα εμφύτευμα ή ένα εμφύτευμα, τότε πρέπει να συνεχίσει και να το θεραπεύσει . Εάν το βλέπει στο κοινό, τότε είναι κάτι που παρουσιάζεται στους ανθρώπους ή κατεβαίνει σε αυτούς . Εάν είχε ένα εξέχον πρόσωπο, το θέμα της ήταν προφανές . Και αν ήταν καλυμμένη, η ύλη της ήταν κρυμμένη . Αν είναι όμορφο τότε είναι ευχάριστο, και αν είναι άσχημο τότε είναι άσχημο . Εάν τους προτρέπει, τους διδάσκει και τους καταγγέλλει, τότε είναι καλό στη θρησκεία, και αν τους αντιτίθεται, τους αγγίζει, τους δέχεται ή τους εκθέτει τη γυμνή του, τότε είναι ένας πειρασμός στον οποίο χάνεται και πειρασμένος από από τον πόνο του ή απέκτησε κάτι από αυτό στο όνειρο ή από όνειρα, και μπορεί να είναι ένα φρούριο και χαλάει εκείνο το έτος στο οποίο βρίσκονται . Και αν το δει στο μέσον των ανθρώπων ή στο τζαμί, γιατί το καλό μπορεί να είναι μια δοκιμή, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και σε τιμάμε με το κακό και το καλό είναι μια δοκιμασία ». Αν το βλέπει να μπαίνει σε αυτά ή να πηγαίνει κάτω, τότε είναι η χρονιά που έρχεται μετά την είσοδό τους ….

…Pearl Almnzawm : ο λόγος της δικαιοσύνης, της επιστήμης και του Κορανίου . Και αν ήταν διασκορπισμένος, τότε είναι αγόρι ή κορίτσι, υπηρέτρια ή υπηρέτρια, έτσι ώστε να γίνει σαν ένα κρυφό μαργαριτάρι, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος, και είναι το αποθηκευμένο, και θα υπάρχουν αποδείξεις στο όραμα που δείχνει μια όμορφη γυναίκα ή σκλάβος, εάν τα μαργαριτάρια είναι μια ποσότητα που δεν μπορεί να διανεμηθεί, και εάν το πεπρωμένο ξεπεράσει έως ότου μετρηθεί ή μεταφερθεί με σεβασμό, γιατί είναι πολλοί θησαυροί και χρήματα . Αν είδε ότι του δόθηκε ένα κόκκινο ή πράσινο ρουμπίνι, θα χτυπήσει μια όμορφη γυναίκα ή μια υπηρέτρια . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα όμορφο σκλάβος . Εάν το ρουμπίνι έχει κλαπεί ή έχει προδοσία, τότε απαγορεύεται σε αυτήν τη γυναίκα ή τη σκλάβια . Και αν ήταν γυμνή μαζί του, τότε η γυναίκα που χτύπησε δεν θα δεχόταν ότι θα πεθάνει μπροστά του . Και ο αριθμός των ζαφείρι : έως ότου υπερβούν το όριο, επειδή είναι απαράδεκτα χρήματα στη θρησκεία, για την ουσία του ονόματος της πέτρας ζαφείρι . Και χάντρες : υπηρέτες ή χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι του δόθηκε ένα δαχτυλίδι και σφραγισμένο με αυτό, τότε κατέχει κάτι που δεν του ανήκει, και αυτό που κατέχει από αυτό μπορεί να είναι δύναμη ή περιουσία, ή ένα ζώο, γη, χρήματα ή τα παρόμοια . Και όποιος χτυπήσει ένα δαχτυλίδι ενώ βρίσκεται σε τζαμί ή σε προσευχή ή στο μονοπάτι του Θεού, και βλέπει κάτι ενδεικτικό του χρήματος, τότε χτυπά νόμιμα χρήματα και τα ξοδεύει στην καλοσύνη της θρησκείας του . Και αν υπάρχουν αποδείξεις εξουσίας, βασιλιά και πολέμου, τότε χτυπά την εξουσία, τον βασιλιά και τον πόλεμο . Και αν δει ότι το δαχτυλίδι του έχει αφαιρεθεί, τότε αυτό που διαθέτει θα του αφαιρεθεί . Αν δει ότι το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι χρυσό από αυτό, τότε το γαρίφαλο είναι το πρόσωπο κάποιου στον οποίο αποδίδεται το δαχτυλίδι, και αν δει ότι δώρισε το δαχτυλίδι του με άρωμα από τον εαυτό του, τότε βγάζει μερικά από αυτά κατέχει με καλοσύνη . Και το βιβλίο είναι καλό, και το συμπέρασμά του είναι τα νέα ….

…Δανεισμός Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει δανειστεί ή δανείσει κάτι . Εάν αυτό το πράγμα αρέσει, τότε επιτυγχάνει ένα επιτυχημένο αγαθό που δεν διαρκεί και αν αυτό μισεί επιτυγχάνει ένα μίσος που δεν διαρκεί και η γυμνή είναι κάτι που δεν μένει . Και ειπώθηκε : Όποιος δανείστηκε από ένα αρκουδάκι, ο δανειστής φέρει τις προμήθειες του δανειολήπτη ….

…Ο περιτομή, το όραμά του σε ένα όνειρο, δείχνει να αποκαλύπτει γυμνή και να βλέπει σκάνδαλα ….

…Ο κωμικός, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει την καλοσύνη, την αποκατάσταση, την ιατρική και την αθωότητα από την ασθένεια, και ίσως υποδηλώνει τον υφαντή και το κέντημα . Και όποιος βλέπει ότι η γυμνή γυναίκα του εμφανίζεται από το φόρεμά της, τότε την καλύπτει με σχεδία, μετά την ρίχνει άσχημη, τότε ζητά συγγνώμη χωρίς δικαιολογία . Και όποιος βλέπει ότι φοράει το ρούχο του, τσακώνονται με έναν από τους συγγενείς του και συνοδεύει κάποιον που δεν είναι καλός . Και ευτυχία, ο ιδιοκτήτης των εκπτώσεων . Και ειπώθηκε : Η συγχώρεση είναι μια αντιστροφή της αμαρτίας . Και ειπώθηκε : Συγγνώμη για το ψέμα ….

…Όσο για τη γριά : είναι η κοσμική του ζωή . Εάν την δει να στολίζει και να αποκαλυφθεί, επιτυγχάνει την κοσμική του ζωή με επείγοντα καλά νέα, και αν τη δει να συνοφρυώνει, αυτό δείχνει την αποχώρηση της τιμής για χάρη αυτού του κόσμου . Αν τη δει άσχημη, τα πράγματα θα στραφούν εναντίον του, και αν τη δει γυμνή, τότε είναι σκάνδαλο . Αν τη βλέπει καλυμμένη, είναι λυπηρό . Εάν βλέπει ότι είναι σαν μια ηλικιωμένη γυναίκα να μπαίνει στο σπίτι του, έχει έρθει η κοσμική ζωή του και αν την δει να εγκαταλείπει το σπίτι του, ο κόσμος του απομακρύνεται από αυτόν . Εάν η γριά είναι μουσουλμάνα, τότε απαγορεύεται . Εάν είναι μουσουλμάνος, τότε είναι ένας επιτρεπόμενος κόσμος . Αν είναι άσχημο, δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Και ο άγνωστος γέρος στην ερμηνεία είναι ισχυρότερος . Εάν μια νεαρή γυναίκα βλέπει στο όνειρό της σαν να έχει μεγαλώσει, το όραμά της δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας της . Αν ο άντρας δει μια ηλικιωμένη γυναίκα, δεν μπορείς να τον υπακούσεις, ενώ τον ενδιαφέρει . Είναι ένας αδύνατος κόσμος . Η υπακοή που έλαβε από τον κόσμο όσο και η συμμόρφωσή της ….

…Ένα όφελος που ανέφερε ότι ο Αχμάντ Μπαν Χανμπάλ, ο Θεός Παντοδύναμος να τον κάνει έλεος, έγινε junub μια μέρα, οπότε ήρθε στον Τίγρη στη Βαγδάτη και ήθελε να εξαγνιστεί από αυτό, και δεν βρήκε τίποτα να κρύψει μαζί του, έτσι ντροπήθηκε από τον Θεό Παντοδύναμο να κατέβει γυμνή, οπότε κατέβηκε με το πουκάμισό του και πλύθηκε από ακαθαρσίες, μετά καθαρίστηκε και το πουκάμισό του ήταν υγρό, οπότε καθόταν στον ήλιο και το πουκάμισό του για να το στεγνώσω, έτσι πήρα Είναι ένα χρόνο ύπνου, είδε τον Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες να του είναι, και του είπε : Ω Αχμέτ, καθώς ακολούθησα το έτος μου, και ντρεπόμουν να γυμνώ, σε έκανα ένα τέταρτο του Ισλάμ, και αυτό ήταν στην αρχή της εντολής του, έτσι ήταν αυτό που έκανε ….

…Όσο για την κίσσα, ο al-Kirmani είπε, όποιος είδε ότι είχε χτυπήσει μια κίσσα, θα χτυπήσει έναν ανήθικο, καταστρεπτικό άνδρα, επειδή η κίσσα, και όποιος είδε ότι ήταν γυμνή και είχε μια κίσσα, θα τον πλήττει λέπρα και δεν ήταν καλό να βλέπεις την κίσσα στο σύνολό της ….

…Και αν βλέπει τους νεκρούς ως γυμνούς, τότε αφήνει αυτόν τον κόσμο γυμνό από καλές πράξεις, και λέγεται ότι η γυμνή των νεκρών ήταν η παρηγοριά του ….

Η ηλικιωμένη γυναίκα είναι σε ένα όνειρο ανικανότητα, και ίσως υποδηλώνει τον κόσμο που έχει φύγει, και ίσως αναφέρεται στο آخرت επειδή είναι ενάντια στον κόσμο, και αναφέρεται στο κρασί επειδή είναι ένα από τα ονόματά της, και αυτή αναφέρεται στην αγελάδα γιατί είναι και ένα από τα ονόματά της . Ίσως η ηλικιωμένη γυναίκα σε ένα όνειρο έδειξε εγκυμοσύνη μετά την απόγνωση της . Ίσως βλέποντας την ηλικιωμένη γυναίκα να υποδηλώνει εξαπάτηση, εξαπάτηση, ψιθύρισμα και συγκινητικό . Η άρρωστη ηλικιωμένη γυναίκα είναι ανίσχυρη και η διψασμένη ξηρασία. Εάν ένα κορίτσι επιστρέψει, η ξηρασία θα αφαιρεθεί και εάν η άγνωστη ηλικιωμένη γυναίκα εισέλθει σε έναν ασθενή που φοβάται το θάνατο, αυτό είναι μια καλή απόδειξη για την έγκυο γυναίκα . Και η γριά δείχνει τη γη του sabkha που δεν μεγαλώνει . Και όποιος βλέπει μια παλιά άσχημη εμφάνιση, υποδηλώνει την ηρεμία και τον πόλεμο . Ο άπιστος γέρος απαγορεύεται τα χρήματα, και η ένοπλη γριά είναι επιτρεπόμενα χρήματα με ευχαρίστηση για όσους το βλέπουν . Και όποιος γερνάει θα αποκτήσει σεβασμό . Και η άγνωστη ηλικιωμένη γυναίκα δείχνει το άγονο έτος . Ο άσχημος γέρος μπορεί να είναι προάγγελος του τέλους του πολέμου και της ξηρασίας, και ο πενιχρός γέρος μπορεί να είναι ένα έτος ξηρασίας, και αν παχύνει, θα έρθει το έτος . Και ο γέρος με το σκοτεινό πρόσωπο είναι στον κόσμο μαζί τους και πηγαίνει στην Τζα, και αν είναι γυμνή, τότε είναι σκάνδαλο στον κόσμο του . Και όποιος βλέπει μια ηλικιωμένη γυναίκα που μπαίνει στο σπίτι του, ο κόσμος του έρχεται σε αυτόν, και αν τη δει, τον αφήνει, ο κόσμος του έχει φύγει . Και αν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μεγαλώσει, τότε είναι η καλοσύνη του κόσμου της ….

…Ο γυμνός που βλέπει σε ένα όνειρο ότι δανείστηκε κάτι αξίας, υποδηλώνει λάτρης της αξίας αυτού που δανείστηκε . Η γυμνότητα, αν είναι άγνωστη, μπορεί να υποδηλώνει τον ερχομό του κόσμου και ίσως η γυμνή υποδηλώνει την ντροπή που πρέπει να προφυλάξει κανείς από το φόβο της καταστροφής . Και όποιος βλέπει ότι δανείστηκε ή δανείστηκε κάτι, και αν αυτό είναι ευχάριστο, επιτυγχάνει ένα αγαθό που δεν διαρκεί, και αν είναι κατακριτέο, τότε θα χτυπηθεί από ένα μίσος που δεν διαρκεί, επειδή το γυμνό πράγμα δεν παραμένει . Και ειπώθηκε : Όποιος δανείστηκε από ένα αρκουδάκι, ο δανειστής μεταφέρει τις προμήθειες του δανειολήπτη ….

…Και αμεροληψία : ενώ εργαζόταν στη δουλειά, αποδεικτικά στοιχεία ότι μαστίγωσε και καρφώθηκε από τη θέλησή του . Όποιος βλέπει τον εαυτό του γυμνό και απογυμνωμένο από το ένδυμά του, έχει εχθρούς στον τόπο όπου είδε, και τους ξεπερνά . Εάν η γυμνή του δεν εκτίθεται, τότε δεν τα ξεπερνά . Εάν καλύπτει τα ιδιωτικά του μέρη με κάτι ή με το χέρι του, τότε οδηγείται σε αυτά και δραπετεύει από αυτά . Εάν βλέπει ένα λιναρόσπορο μόνο στη μέση, τότε προσπαθεί να λατρεύει . Εάν βλέπει τον εαυτό του να αναζητά αμερόληπτα κάτι, το επιτυγχάνει όσο είναι αμερόληπτο. Όσον αφορά το γυμνό, εάν δεν έχει δουλειά μαζί του, τότε είναι μια δοκιμασία και παραμελημένη υπακοή και μια άσεμνη επίθεση . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι ένας άντρας που στέκεται στη μέση του τζαμιού σημαίνει το Τζαμί της Μπάσρα, μόλις, με ένα σπαθί στο χέρι του που χτυπά ένα βράχο και το σπάει, έτσι ο Ιμπν Ο Σιρίν του είπε : Αυτός ο άντρας πρέπει να είναι ο Χασάν Αλ Μπάσρι . Ο άντρας είπε : Αυτός και ο Θεός είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Ήξερα ότι αυτός που αφαιρέθηκε από τη θρησκεία, σημαίνει την τοποθεσία του τζαμιού, και ότι το σπαθί του με το οποίο χτυπούσε τη γλώσσα του, το οποίο σπάει με τα λόγια του την πέτρα της αλήθειας στη θρησκεία ….

…Το κάλυμμα είναι σε ένα όνειρο κάλυμμα για τη γυμνή . Ίσως αυτό δείχνει γάμο bachelorette . Και όποιος βλέπει ότι φοράει σάβανο, τείνει να μοιχεία . Εάν δεν καλύπτει το κεφάλι και το πόδι του, τότε η θρησκεία του είναι διεφθαρμένη . Όσο χαμηλότερο είναι το κάλυμμα στους νεκρούς, τόσο πιο κοντά είναι η μετάνοια ….

…Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….

…Και όποιος βλέπει ένα ατύχημα ή περισσότερο στα αυτιά του, αυτό ερμηνεύεται από τη γυναίκα, την κόρη, την αδελφή ή παρόμοιες γυναίκες του άνδρα. Όποιος βλέπει ότι το αυτί του είναι ξεπερασμένο από αυτό είναι ο θάνατος ενός από αυτούς ή η αναχώρησή της και όποιος πιστεύει ότι είναι αληθινός κωφός, τότε αυτό δείχνει την κατανόηση, τη γνώση, την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του και την πρόθεσή του. Διαφθορά στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στο αυτί του αυτό που δεν του αρέσει ενώ ξυπνά, ή ότι κάτι έχει ενοχληθεί από αυτόν, ακούει αυτό που δεν του αρέσει, και όποιος βλέπει ότι έχει ένα σκουλαρίκι στο δικό του αυτί. Αν το είδος του είναι αξιέπαινο, τότε είναι καλό στα δεξιά του άνδρα των γυναικών, και αν δεν είναι αξιέπαινο, είναι στα δεξιά τους και από Είδα πολλά αυτιά, καθώς δείχνει ότι ακούει τις λέξεις και δεν δώσε προσοχή σε αυτό και δεν τον καταλαβαίνει…

…Και όποιος βλέπει ότι έδωσε στη γυναίκα του ένα σπαθί στο κάλυμμα του, έρχεται σε αυτόν με μια κόρη, και όποιος βλέπει ότι του έδωσε το ίδιο, η έκφρασή του είναι ομόλογός του, και το όραμα του ξυλό σπαθιού δείχνει ένα υποκριτικό αγόρι που είναι ανυπάκουος, και αν ήταν προβάδισμα, ήταν τελετής, και αν ήταν μηδέν, θα ήταν πλούσιος και αν ήταν από σίδηρο, ήταν γενναίος ….

Η Φατιμά, κόρη του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη, το όραμά της σε ένα όνειρο δείχνει την απώλεια συζύγων και πατέρων και μητέρων ….