…Οι σχολιαστές είπαν : Αν το δέντρο δηλώνει το έργο του ιδιοκτήτη του και της θρησκείας του και του εαυτού του, τότε το χαρτί του δείχνει τον χαρακτήρα, την ομορφιά και τα ρούχα του, και τους ανθρώπους του στην καταγωγή, τους αδελφούς και τις πεποιθήσεις του . Η καρδιά της δείχνει τα μυστικά του και τι κρύβει από τις πράξεις του, η φλούδα του δείχνει την εμφάνισή του, το δέρμα του και όλα όσα τον κοσμούν τα έργα του, και το νερό του δείχνει την πίστη, την ευσέβεια, τη βασιλεία και τη ζωή του για κάθε άνθρωπο στο πεπρωμένο του, και ίσως το τακτοποίησαν σε αντίθεση με αυτήν τη ρύθμιση, και τον ανέφερα στις θάλασσες . Όποιος βλέπει τον εαυτό του πάνω από ένα δέντρο ή την κατοχή του σε ένα όνειρο, ή αυτό τον βλέπει, κοιτάζω την κατάστασή του και την κατάσταση του δέντρου του, και αν είναι νεκρός στη Βουλή της Αλήθειας, κοιτάζω το χαρακτηριστικό του δέντρο, και αν το δέντρο είναι μεγάλο, όμορφο και καλό, τότε οι νεκροί στον Παράδεισο και ίσως είναι ένα δέντρο ευλογίας και καλοσύνης. Και αν είναι ένα άσχημο δέντρο με αγκάθια, σκοτάδι και βρωμιά, τότε είναι βασανισμένο, και ίσως Είναι το δέντρο Zaqqum που το έχει γίνει λόγω της δυσπιστίας του ή λόγω της διαφθοράς της γεύσης του και αν δει αυτόν τον ασθενή, μετακινείται σε ένα από τα δύο θέματα ανάλογα με το πεπρωμένο του και την έκταση του δέντρου του. Ένας αιτούντος γάμο ή μια γυναίκα για έναν σύζυγο, ένας από τους οποίους απέκτησε σύζυγο σύμφωνα με την κατάσταση του δέντρου και την εμφάνισή του, εάν ήταν άγνωστο, ή σε έντυπο σχετικά με τον χαρακτήρα, τη γενεαλογία και την ουσία του εάν ήταν γνωστό, και αν ο σύζυγος του καθενός από την ξυπνώντας ζωή ήταν άρρωστος, τότε κοίταξα εκείνη τη στιγμή. Αυτό το δέντρο που κατείχε ή είδε τον εαυτό του πάνω του με την πάροδο του χρόνου, το νερό έχει ρέει μέσα του, οπότε ο ασθενής είναι ειρηνικός, η υγεία έχει προχωρήσει στο σώμα του και σημάδια ζωής έχουν εμφανιστεί στο σώμα του, και αν είναι στη διαχείρισή του, τότε ο ασθενής πηγαίνει στον Θεό Παντοδύναμο και πηγαίνει στη σκόνη και την καταστροφή . Και αν το είδε στο μαγαζί του ή στον τόπο διαμονής του, τότε είναι μια ένδειξη για τα κέρδη και τα προς το ζην του, και αν ήταν στο αίτημά του, τότε επωφελήθηκε . Αν και στη διοίκησή του, έχασε και έγινε φτωχός . Και αν το δει σε ένα τζαμί, είναι ένδειξη της θρησκείας του και των προσευχών του . Αν είναι στη διαχείριση του χρόνου, τότε αγνοεί τη θρησκεία του, δεν είναι από τις προσευχές του, και αν είναι στην επιθυμία του, τότε ο άνθρωπος είναι δίκαιος και επιμελής, οι εργάτες του έχουν ολοκληρώσει την υπακοή του . Όσο για τον ιδιοκτήτη πολλών δέντρων, ακολουθεί μια ομάδα κηδεμόνων που τους αξίζει, είτε εμιράτο, συνοικία, fatwa, ηγέτης ενός μιμπράμπ, είτε αρχηγός της συντροφιάς του, καπετάνιος ένα πλοίο, ή ένα κατάστημα σε έναν κατασκευαστή κάτω από το χέρι του, και σε αυτό και τα παρόμοια . Όσο για όποιον βλέπει την ομάδα της σε ένα σπίτι, είναι άνδρες ή γυναίκες, ή και οι δύο συναντώνται εκεί για το καλό ή το κακό, και αν βλέπει τους καρπούς του πάνω του και οι άνθρωποι τρώνε από αυτό, εάν τα φρούτα του δείχνουν καλά και τα προς το ζην, τότε αυτό είναι μια γιορτή και αυτά τα τραπέζια φαγητού είναι σε αυτό, και αν τα φρούτα του δεν τους αρέσει δείχνει θλίψη, τότε είναι μια κηδεία Τρώνε φαγητό σε αυτό, και ομοίως εάν υπάρχει κάποιος άρρωστος στο σπίτι και αν τα φρούτα του είναι άγνωστα τότε κοίταξα, και αν αυτό ήταν κατά την έλευση των δέντρων, το φαγητό του ήταν χαρά, και αν ήταν στη διαχείρισή του, ήταν μια καταστροφή, ειδικά αν υπήρχαν ενδείξεις να ξυπνήσουμε ένα από τα δύο θέματα . Όσο για όποιον βλέπει ένα δέντρο που έχει πέσει, κοπεί, καεί ή σπάσει από έναν ισχυρό άνεμο, τότε είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που θα χαθεί ή θα σκοτωθεί, και η καταστροφή συνάγεται από την ουσία ή την τοποθεσία της και από την επαγρύπνησή της από τα αποδεικτικά της στοιχεία, και εάν βρίσκεται στο σπίτι του, η αιτία της είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που είναι ο νεκρός ή από το νοικοκυριό του. Και η συγγένεια και οι αδελφοί του, ή ένας αιχμάλωτος αίματος, ένας μουτζαχίντ ή ένας ταξιδιώτης, και εάν είναι στο τζαμί, τότε είναι διάσημος άνδρας ή γυναίκα που σκοτώνεται ή πεθαίνει διάσημος θάνατος . Εάν είναι φοίνικας, τότε είναι ένας άντρας με υψηλή αρρενωπότητα με εξουσία ή γνώση, ή γυναίκα ενός βασιλιά, ή η μητέρα ενός κυβερνήτη, και εάν είναι μια ελιά, τότε ένας λόγιος, ένας ιεροκήρυκας, ένας παροδικός, κυβερνήτης ή γιατρός, και με αυτόν τον τρόπο διασχίζει τα υπόλοιπα δέντρα ανάλογα με την έκταση της ουσίας, του οφέλους, της βλάβης, της γενεαλογίας και του χαρακτήρα τους . Και όποιος είδε ότι φύτεψε ένα δέντρο που ήταν κρεμασμένο, χτύπησε μια τιμή ή σκέφτηκε για τον εαυτό του έναν άνδρα σύμφωνα με την ουσία του, γιατί οι άνθρωποι λένε : Έτσι, αν το φύτεψε, αν το έκανε . Ομοίως, εάν σπείρει έναν σπόρο, τότε κρέμεται ή όχι, τότε είναι αυτοί, και η φύτευση του αμπελώνα θα κερδίσει τιμή, και ειπώθηκε ότι κάποιος που είδε το χειμώνα έγκυο αμπέλι ή δέντρο θεωρείται γυναίκα ή ένας άντρας του οποίου τα χρήματα έχουν φύγει, ή νομίζει ότι είναι πλούσιοι ….

…Πηδώντας Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο που πηδάει σε έναν άνδρα, θα τον ξεπεράσει και θα είναι ανίκανος . Και η δύναμη του κύτους άλματος . Όποιος πηδήξει από τη γη στον ουρανό, θα ταξιδέψει στη Μέκκα . Αν είδε ότι πήδηξε από τόπο σε τόπο, τότε μεταμορφώθηκε από τη μία κατάσταση στην άλλη . Αν έβλεπε ότι πήδηξε και σηκώθηκε, τότε ήταν νεκρός και η κηδεία του θα ανέβαινε ….

…Στον Παράδεισο, το θησαυροφυλάκιο, τις πλατείες του, τα παλάτια του, τα ποτάμια και τους καρπούς του, μας είπε ο Al-Walid bin Ahmed ο ιεροκήρυκας, μας είπε ο Ibn Abi Hatim, μας είπε ο Muhammad bin Yahya al-Wasiti, είπε ο Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν αλ-Barjalani μας είπε, είπε Bishr Μπιν Ομάρ αλ-Zahrani Αμπού Μοχάμεντ μας είπε, είπε Χαμάντ μπιν Zaid μας είπε, από την αρχή του Hisham bin Hassan, στην αρχή της Hafsa Μπιντ Rashid, δήλωσε : Μαρουάν Ο al-Mahlami ήταν ο γείτονάς μας, και ήταν επιμελής τέρας, οπότε πέθανε, οπότε τον βρήκα έναν πολύ δυνατό άνδρα, οπότε τον είδα καθώς είδε τον κοιμισμένο, οπότε είπα, Αμπού Αμπντουλάχ, τι έκανε ο Κύριος σου σε εσένα? Με έφερε στον Παράδεισο. Είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, μετά σηκώθηκε προς τα δεξιά, είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, τότε το έθεσες σε εκείνους που ήταν κοντά, είπα: Ποιος είδες από τους αδελφούς σου; Είπε: Είδα τον Al-Hassan, τον Ibn Sirin και τον Maimouna . Ο Χαμάντ είπε, ο Χισάμ Μπιν Χασάν είπε, η Ουμ Αμπντουλάχ μου μίλησε και ήταν η επιλογή των γυναικών της Βασόρας. Είπε ότι είδα στον ύπνο μου σαν να μπήκα σε ένα καλό σπίτι, τότε μπήκα σε έναν κήπο, και είδα για την καλοσύνη του τι θέλησε ο Θεός, έτσι αν είμαι άντρας που κλίνει σε ένα κρεβάτι χρυσού και γύρω του και είναι στο δικό τους χέρια Al-Akarib, είπε, ~Είμαι έκπληκτος με αυτό που βλέπω τόσο καλά όσο ήρθε, και του είπε αυτό;~ Το είπε αυτό, ο Marwan Al-Mahlami ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι του, είπε, έτσι ξύπνησα από τον ύπνο μου, οπότε αν η κηδεία του Marwan πέρασε για μένα εκείνη την ώρα . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani μας είπε στη Δαμασκό, είπε Αλί Μπιν Ahmed Al-Bazar μας είπε, είπε: Άκουσα Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis λένε : άκουσα για παράδειγμα ο πατέρας μου : I βρισκόμουν στο τζαμί μου μια μέρα μόνο αφού προσευχηθήκαμε το απόγευμα, και είχα βάλει έναν κώνο νερού για να το κρυώσω για το πρωινό μου στη θέση του τζαμιού. Έτσι, τα μάτια μου κοιμήθηκαν, και είδα σαν μια ομάδα λεύκας Αλ Άιν να μπήκε στο τζαμί χειροκροτώντας τα χέρια τους, και είπα σε έναν από αυτούς : Ποιος είσαι; Είπε στον Thabit al-Banani, έτσι είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Αμπντ-Ραχμάν μπιν Ζαΐντ, και είπα στον άλλο : Και είπατε στο κατώφλι, και είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Φαρκάντ, μέχρι να μείνεις ένα, οπότε είπα : Για ποιον είσαι; Και είπε σε όσους δεν κρυώνουν το νερό για να σπάσουν το γρήγορο . Της είπα, αν ήμουν ειλικρινής, άφησε τον κώνο, και ο κώνος γύρισε και έπεσε από την εσοχή, και παρατήρησα από το όνειρό μου να σπάσω τον κώνο ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και μεταφέρεται σε ένα κρεβάτι στους λαιμούς των ανθρώπων, τότε προσβάλλει την εξουσία και καταστρέφει τη θρησκεία του, κατακτά τους ανθρώπους και τους βάζει στο λαιμό τους, και οι οπαδοί του θα είναι στην εξουσία του όσο και εκείνοι που ακολούθησαν την κηδεία του, και ελπίζουμε ότι είναι καλός στη θρησκεία του, εκτός εάν θαφτεί ….

…Εάν το όραμα ήταν στην κατάστασή του, και φαινόταν σαν να θάφτηκε σε αυτήν την κατάσταση, χωρίς συσκευή ή κλάμα, και κανείς δεν παρευρέθηκε στην κηδεία του, τότε αυτό που καταστράφηκε δεν ξαναχτίζεται . Εκτός αν είναι στα χέρια άλλων ….

…Ο Al-Rawdah είναι κάποιος που είδε τον Ριάντ αλ-Κιντρ σε ένα όνειρο του οποίου η ουσία δεν είναι γνωστή, γιατί είναι το Ισλάμ και η θρησκεία . Έτσι είναι όλη η πρασινάδα στη γη . Λέγεται ότι κάποιος που είδε ένα νηπιαγωγείο υπέστη ξαφνική ζημιά . Και αν βλέπει τους νεκρούς σε έναν καλό κήπο, τότε είναι στον παράδεισο . Το νηπιαγωγείο δείχνει τον κόσμο και το στολίδι του και τη γυναίκα που έχει πολλά χρήματα . Και ο άγνωστος κήπος μπορεί να υποδηλώνει κάθε μέρος της αρετής στην οποία υπακούεται ο Παντοδύναμος Θεός, όπως ο τάφος του Προφήτη, η ειρήνη σε αυτόν, τα δαχτυλίδια της μνήμης, τα τζαμιά της καλοσύνης, και οι τάφοι των ορθών, και το νηπιαγωγείο. μπορεί να αναφέρεται στο Κοράνι και στο βιβλίο της γνώσης και της σοφίας, και μπορεί να υποδεικνύει τον Παράδεισο, οπότε όποιος βγαίνει από αυτό σε μια βαλτώδη γη ή πηγαίνει από ένα έτος σε αίρεση ή σε πράξη αμαρτίας . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα λιβάδι ενώ τρώει από αυτό, και είναι κατά τη στιγμή του Χατζ, ή σε αυτό κάνει το κάλεσμα στην προσευχή, τότε κάνει το Χατζ, και αν ο άπιστος βλέπει ότι αγκαλιάζει το Ισλάμ, ή ο δράστης τον βλέπει να μετανοεί, αλλιώς είναι καλή πράξη που του αρέσει να παρακολουθεί την προσευχή της Παρασκευής ή την κηδεία ….

…Και όποιος βλέπει ότι πέθανε και θάφτηκε, και κανείς δεν πένθησε γι ‘αυτόν, και κανείς δεν ακολούθησε την κηδεία του και δεν πλύθηκε, αυτό δείχνει ότι δεν χτίστηκε σε κάποια από αυτά που είχαν καταστραφεί από το σπίτι του, εκτός αν ήταν κάποιος εκτός από αυτόν, τότε μπορεί να το χτίσει ….

…Ιππασία Όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι οδηγεί άλογο, θα ελέγχει τις ιδιοτροπίες του . Και η ιππασία είναι όλη δόξα και εξουσία . Αν δει ότι έχει οδηγήσει ένα άλογο και δεν οδηγεί καλά, οδηγεί με τη δική του θέληση, και εάν οδηγεί καλά και έχει τον έλεγχο, τότε είναι απαλλαγμένος από βλάβη . Και αν δει ότι έχει κινήσει τον λαιμό ενός άνδρα με βία, τότε θα πεθάνει, και ο λέμβος μεταφέρει τη κηδεία του με βία ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και δεν έχει δει έναν τάφο, ένα σάβανο, μια κηδεία ή ένα κλάμα, τότε αυτό είναι μια άνεση για το άτομο που έχει το όραμα που είναι μέσα του ….

…Crossbones Εάν ονειρεύεστε δύο σταυρωμένα κόκαλα, αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρετε από τις κακές επιρροές των άλλων, και η επιτυχία θα πάρει μια μορφή αντίθετη με τις υποσχεθείσες δυνατότητες . Εάν δείτε δύο σταυρόνημα σε μια πρόσκληση σε κηδεία, που αποστέλλεται από μια μυστική κοινωνία, τότε αυτό σημαίνει ότι οι περιττοί φόβοι θα ατροφίζονται σε κάποιον και τα γεγονότα θα συμβούν εξωτερικά ενοχλητικά αλλά καλό περιεχόμενο για τον ονειροπόλο . ~Τα δύο σταυρωμένα οστά κάτω από ένα κρανίο είναι συνήθως ένα σύμβολο του κινδύνου θανάτου .~…

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και μεταφέρεται στο λαιμό των ανθρώπων, τότε θα χτυπήσει έναν κυβερνήτη και θα εκτελέσει την εντολή του, και η αποστασία του θα είναι στην ίδια εξουσία με εκείνους που ακολούθησαν την κηδεία του, αλλά χαλά τη θρησκεία του και είναι ελπίδα για το καλό αργότερα αν δεν είναι θαμμένος ….

…Όσο για τα άλογα που τρέχουν μεταξύ γύρων, θα ρίξει και θα βρέξει εάν είναι Άραβες χωρίς σέλες ή αναβάτες . Και όποιος βλέπει μια ομάδα αλόγων με σέλες χωρίς γόνατα, είναι γυναίκες που μαζεύονται σε κηδεία ή γάμο . Όποιος κατέχει πολλά άλογα ή βοσκότοπους, θα έχει δικαιοδοσία για τους λαούς, ή θα επικρατήσει στην περιοχή του . Και όποιος ιππεύσει ένα άλογο με σέλα, θα αποκτήσει τιμή, τιμή και εξουσία, επειδή είναι από τα άρματα των βασιλιάδων, και από τα άρματα του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Και ο σουλτάνος ​​του μπορεί να είναι σύζυγος που παντρεύεται ή σκλάβος που αγοράζει . Εάν το γόνατό του είναι χωρίς λουρί, δεν υπάρχει κανένα καλό σε όλα τα πρόσωπά του, επειδή το χαλινάρι είναι ένα σημάδι ευσέβειας, θρησκείας, αλάθητου και ικανότητας, οπότε αν το χαλινάρι αφαιρεθεί από αυτό, αυτό θα αφαιρεθεί από το το χέρι . Και όποιος βλέπει το θηρίο του, η εντολή του είναι αδύναμη και η κατάστασή του είναι κατεστραμμένη, και η γυναίκα του απαγορεύεται, και βρίσκεται χωρίς αλάθητο κάτω από αυτόν . Και όποιος βλέπει μια άγνωστη φοράδα στο σπίτι του, εάν έχει σέλα, μια γυναίκα τον μπαίνει με γάμο ή έξτρα ή φιλοξενία και αν είναι γυμνή, ένας άντρας τον μπαίνει με γάμο ή κάτι παρόμοιο . Ο Ιμπν Σιρίν έλεγε : Όποιος φέρνει ένα άλογο σε κάποιον άλλον, τον κακοποίησε με άλογο ή με μαρτυρία, το πήρε από το όνομά του, όπως αν τον σκοτώνει ή τον κλείνει το μάτι σε έναν κυβερνήτη ή έναν κλέφτη . Και η οδήγηση υποδεικνύει το καρφί και την εμφάνιση και την απομνημόνευση, για οδήγηση στην πλάτη . Η βόλτα ενός ατόμου μπορεί να υποδηλώνει τον εαυτό του και αν είναι ευθεία και σε καλή κατάσταση, και εάν μαζευτεί ή είναι μόνη ή αδέσποτη, τότε θα χαθεί και θα παίξει, και ίσως η διαδρομή του δείχνει ώρα, νύχτα και μέρα . Το αποθεματικό συνδέεται με αυτόν που προχωρά σε όλα όσα δηλώνει το σκάφος του, ή ο διάδοχός του μετά από αυτόν, ή ο κηδεμόνας του και τα παρόμοια ….

…Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: Όποιος βλέπει σαν να κοιμάται και ξυπνά, θα βρει κάτι στο οποίο δεν είχε επίγνωση, και όποιος είδε ότι είχε ξυπνήσει κοιμισμένος, θα καθοδηγήσει το δρόμο προς την αλήθεια, καθώς ορισμένοι οι εκφραστές λένε :…

…Και όποιος βλέπει ότι πίνει το γάλα της φοράδας αν έχει συνηθίσει να το πίνει ενώ ξυπνά, τότε δείχνει την καλοσύνη και τον πλησιάζει πιο κοντά στους βασιλιάδες, και αν δεν είναι γνωστό, τότε δεν του αρέσει ….

…Και όποιος βλέπει ένα ατύχημα ή περισσότερο στα αυτιά του, αυτό ερμηνεύεται από τη γυναίκα, την κόρη, την αδελφή ή παρόμοιες γυναίκες του άνδρα. Όποιος βλέπει ότι το αυτί του είναι ξεπερασμένο από αυτό είναι ο θάνατος ενός από αυτούς ή η αναχώρησή της και όποιος πιστεύει ότι είναι αληθινός κωφός, τότε αυτό δείχνει την κατανόηση, τη γνώση, την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του και την πρόθεσή του. Διαφθορά στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στο αυτί του αυτό που δεν του αρέσει ενώ ξυπνά, ή ότι κάτι έχει ενοχληθεί από αυτόν, ακούει αυτό που δεν του αρέσει, και όποιος βλέπει ότι έχει ένα σκουλαρίκι στο δικό του αυτί. Αν το είδος του είναι αξιέπαινο, τότε είναι καλό στα δεξιά του άνδρα των γυναικών, και αν δεν είναι αξιέπαινο, είναι στα δεξιά τους και από Είδα πολλά αυτιά, καθώς δείχνει ότι ακούει τις λέξεις και δεν δώσε προσοχή σε αυτό και δεν τον καταλαβαίνει…

…Όσο για το δέρμα, είναι ο απόγονος του, το κεφάλι του, το κάλυμμα του, η ευλογία του, η δύναμή του, η διαβίωσή του, ο θάνατός του, η ζωή του και η επένδυση του, και όποιος το βλέπει αυτό είναι διακοσμημένο ή ντροπιασμένο, και ερμηνεύεται εναντίον τους, μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε το χρώμα του δέρματος του άλλαξε το χρώμα ενός άλλου, το οποίο μισεί όπως ξυπνά, τότε είναι θολό και είπε ότι όλα τα δέρματα των ζώων είναι χρήματα. Τα χρήματα από την άποψη της κληρονομιάς, και αυτό που απομένει από το δέρμα του τι μπορεί να καταναλωθεί είναι επιτρεπόμενα χρήματα, και αυτό που δεν τρώγεται είναι χρήματα, τότε τα χρήματα απαγορεύονται…

…Όποιος βλέπει το κεφάλι του κομμένο σε μια πόλη ή τοποθεσία ή σε μια πύλη, τότε οι αρχηγοί του λαού έρχονται σε αυτό το μέρος, και αν δει ότι τρώει από αυτούς ή παίρνει κάτι, τότε είναι το κέρδος των χρημάτων και των ωφελειών, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι μεγάλο, τότε είναι μια αύξηση των χρημάτων του και αν έχει μια θέση, τότε μια αύξηση της υπερηφάνειας, και αν είναι διαφορετικά τόσο καλό σε κάθε περίπτωση, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι μικρό, τότε το αντίθετο της υπόθεσης, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός ελέφαντα, άλογο, λιοντάρι, μουλάρι ή γάιδαρο, τότε αυτό είναι αξιέπαινο και αν είναι σαν το κεφάλι μιας καμήλας, βοοειδών, προβάτων ή χοίρων , τότε αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ και μερικοί από αυτούς είπαν ότι είδε το κεφάλι του ως το κεφάλι ενός θηρίου. Επιτρέπεται να το φάτε, οπότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι κάτι που δεν επιτρέπεται να τρώτε, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό. Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις τα κεφάλια των ζώων είναι χρήματα και κεφάλι. Εάν προέρχεται από ό, τι τρώγεται, τότε τα χρήματα είναι σύζυγος και αν προέρχονται από κάτι που δεν μπορεί να καταναλωθεί, απαγορεύεται. Όφελος, καθώς και αν τον συμπεριέλαβε σε αυτό που δεν πρέπει να είναι σαν να ξυπνά

…Ο Ντάνιελ είπε : Το όραμα του ήλιου ερμηνεύεται από τον Χαλίφη και τον Σουλτάνο, όποιος δει ένα ατύχημα σε αυτό που αρνείται ενώ ξυπνά, τότε θα επιστρέψει σε αυτό σύμφωνα με το ατύχημα ….

…Και όποιος βλέπει τη γλώσσα του για μεγάλο χρονικό διάστημα όταν ασκεί δικαστικές διαφορές, τότε είναι νικητής. Και όποιος βλέπει ότι η γλώσσα του είναι δεμένη δείχνει φτώχεια και ασθένεια, και λέγεται νίκη και ατυχία, και όποιος βλέπει με τη γλώσσα του κάτι που τον βλάπτει ή αρνείται κάτι σαν αυτόν ενώ ξυπνά, δεν είναι αξιέπαινη και η ευγλωττία της γλώσσας δεν είναι σοφία, λογική και γλυκύτητα του λόγου, και όποιος πιστεύει ότι η γλώσσα του είναι μακρά, μπορεί να μιλήσει πολύ και ίσως να απλοποιήσει κάποιον Επιβλαβές και όποιος βλέπει ότι έχει δαγκώσει τη γλώσσα του, τότε λυπάται και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει τη γλώσσα του , τότε διατηρείται από την ολίσθηση, και όποιος βλέπει ότι η γλώσσα του είναι μαύρη, τότε θα είναι ποιητής ή θα δει ότι είναι κίτρινο που δείχνει ασθένεια, και για την αλλαγή της γλώσσας, δεν είναι αξιέπαινη, και όποιος βλέπει ότι είναι σιωπηλός ή βαρύς, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία του και από Είδε ότι η γλώσσα του ήταν κομμένη, επειδή είναι καλός στη θρησκεία του και μπορεί να μιλάει λίγο εκτός αν είναι σε διαμάχες, και αν είναι σε αυτήν , τότε έχει παρεκκλίνει από το αργό του ent και δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και αν είναι άρρωστος πεθαίνει ή με αγκάθι ή μια θέση που δείχνει το θάνατο του συγγραφέα ή του μεταφραστή του και ειπώθηκε ότι απομακρύνθηκε από την εξουσία του και ειπώθηκε ότι αυτό και υποταγή και ίσως Η γλώσσα ήταν η ανάμνηση του ανθρώπου, η υπερηφάνεια και η ειλικρίνειά του…

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι σαν αυτόν μισεί στο λαιμό του ενώ ξυπνά, τότε δεν επαινείται ….

…Και ο Ντάνιελ είπε, ~Όποιος βλέπει το χρώμα του δέρματος του να αλλάζει στο χρώμα των άλλων, που μισεί σαν να ξυπνά, τότε είναι στενοχωρημένος και παραληρητικός .~…

…Και όποιος πιστεύει ότι συνέβη ένα ατύχημα ή ότι αρνείται ενώ ξυπνά, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτυπά μια γάτα μέχρι να τη γρατσουνίσει ή να την φάει, τότε ερμηνεύεται από τον τραυματισμό μιας μακράς ασθένειας και στη συνέχεια θεραπεύεται από αυτήν, ή όποιος βλέπει ότι γρατζουνίζει μια γάτα και στη συνέχεια ξυπνά και γίνεται υγιής, ο κλέφτης ενισχύει ….

…Είναι σε ένα όνειρο που εκφράζεται από τον άντρα και τα χρήματα . Όποιος βλέπει το ορθό του μπλοκαρισμένο, θα πεθάνει . Το dogwood είναι ένας υποτελής άνθρωπος . Και ειπώθηκε : Είναι άνθρωπος με κέρατο και ντράμερ . Και ειπώθηκε : Είναι μέρος της αιμομιξίας . Και ειπώθηκε : Είναι ένας άνθρωπος που κρατά μυστικά . Και όποιος βλέπει έναν άνδρα μοσχάρι, θα κερδίσει μια συμφωνία από αυτόν . Και ποιος έκοψε τον πρωκτό του, έκοψε μια μήτρα . Και όποιος βλέπει τον πρωκτό ενός ατόμου, τότε βλέπει ένα πρόσωπο συνοφρυώματος, και αν βγαίνει αίμα ή κόπρανα, βγαίνουν χρήματα από αυτό σύμφωνα με αυτό . Η έξοδος των περιττωμάτων εκτός από τη συνήθη θέση, η έξοδος χρημάτων χωρίς ενδιαφέρον . Και ειπώθηκε : Το πίσω μέρος είναι ανόητος άντρας και η άγνωστη γυναίκα έχει οργανώσει τη διαχείριση του κόσμου για αυτόν που είδε . Και όποιος βλέπει τα σκουλήκια να βγαίνουν από τον πρωκτό του, τα παιδιά του χωρίζονται . Εάν το αίμα βγαίνει από την πίσω πλευρά, είναι τα παιδιά των παιδιών . Και όποιος είναι λερωμένος με αίμα που βγήκε από αυτό, τα χρήματα απαγορεύονται . Και όποιος βγήκε από τον πρωκτό ή το στομάχι του με ένα κουρέλι, χώρισε ένα άτομο, που έτρωγε από τα χρήματα για την οικογένειά του . Ανδρική τσάντα, στήθος, κατάστημα, σπίτι, κατάστημα ή αίθουσα συνεδριάσεων . Και ίσως το πίσω απόσπασμα σε ένα όνειρο αναφέρεται σε αυτό που ασχολείται ενώ ξυπνά, όπως μαχαίρια, παντελόνια ή χαλάκια στα οποία κάθεται, ή στο οποίο οδηγεί σε ένα ζώο ή σέλα . Ίσως να υποδεικνύει την υπακοή και την ανυπακοή του ιδιοκτήτη του, και ίσως υποδεικνύει την πόρτα του μυστικού του ή τον άμεσο υπηρέτη του από τη βρωμιά του, και ίσως υποδεικνύει τη φροντίδα του πένθους, και υποδεικνύει την υδρορροή που πηγαίνει με το χώμα του σπιτιού , και το κουπί δείχνει το έρημο σπίτι που κανείς δεν επισκέπτεται, ή τη λασπώδη γη που κανείς δεν καλλιεργεί , και κανείς δεν το θερίζει, και δείχνει έναν άνθρωπο που απομακρύνεται από τους ανθρώπους λόγω του κακού και της άγνοιας του, ή του τόπου της αίρεσης και ανηθικότητα, και ίσως το πίσω πέρασμα δείχνει στο ξεθωριασμένο στόμα, και δείχνει τις χαρές και την ευχαρίστηση, και αν αυτός που είχε ένα χέρι εμφανίστηκε σε ένα όνειρο μια κακή αύξηση, έδειξε ότι σχεδιάζει να σέρνεται για να πολεμήσει . Και όποιος βλέπει ότι ένα παγώνι αναδύθηκε από τον πρωκτό του, και γεννήθηκε ένα όμορφο κορίτσι, και αν βγήκε ένα ψάρι, γεννήθηκε ένα άσχημο κορίτσι και αν ήταν σκουλήκια ή ψείρες, τότε χωρίστηκε από τους συγγενείς του και αν βγήκε από αυτόν σαν φίδια, τότε είναι ξένοι σε κάθε περίπτωση ….

…Φιλοδωρία Η κακομεταχείριση ενός ατόμου σε ένα όνειρο έναντι των άλλων αποτελεί ένδειξη πτώσης σε απαγορευμένα πράγματα . Ίσως έδειξε την επίτευξη των στόχων και την επίγνωση της ερώτησης . Και όποιος αποκομίζει ένα όνειρο ενώ είναι απαγορευμένο, θα ευθύνεται για το ίδιο όταν ξυπνά ….

Η ασφάλεια από τον πόλεμο είναι απόδειξη της ασφάλειας από τον φόβο . Ίσως να δείχνει καθοδήγηση μετά από παραπλανητική, ειδικά αν το άτομο που ξυπνά τη ζωή φοβάται και η ασφάλεια είναι φόβος, όπως και ο φόβος είναι η ασφάλεια ….

…Και όποιος πιστεύει ότι κάνει σε κάτι παρόμοιο που δεν μπορεί να γίνει ενώ ξυπνά, αυτό δεν είναι αξιέπαινο ….

…Και όποιος βλέπει στη γλώσσα του κάτι που τον προσβάλλει ή αρνείται κάτι σαν αυτό ενώ ξυπνά, δεν είναι αξιέπαινη και ευγλωττία της γλώσσας η σοφία, η λογική και η γλυκύτητα του λόγου ….

…Και όποιος πιστεύει ότι υπάρχει ένα ατύχημα που αρνείται ενώ ξυπνά, τότε ερμηνεύεται ως εκκένωση, και ειπώθηκε ότι υπάρχει έλλειψη θρησκείας στο βλέμμα ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει ένα καπάκι στο κεφάλι του, παρόμοιο με αυτό που φορά ενώ ξυπνά, τότε η κατάστασή του θα είναι με το αφεντικό του στο μέτρο της καλοσύνης και της εμφάνισής του ….