…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος είδε ότι η στέγη, η στέγη ή ο τοίχος του έπεσε από το σπίτι, ή κάηκε, τότε θα προκληθεί καταστροφή στο σπίτι του ….

…Βροχή Εάν βλέπετε τον εαυτό σας σε ένα όνειρο κάτω από τη βροχή, αυτό προβλέπει ότι θα αποκομίσετε μεγάλη ευχαρίστηση από τη σκέψη σας για τις συνθήκες του σύμπαντος και πώς να αντιμετωπίζετε σωστά τις απολαύσεις και τις ανάγκες του σώματος . Εάν μια βροχή πέσει στο όνειρό σας, τότε θα απολαύσετε τη νεολαία σας και τις απολαύσεις σας, και οι συνθήκες σας θα ευημερήσουν . Εάν βρέχει από σκούρα μαύρα σύννεφα, θα θρηνήσετε και θα ανησυχείτε για την κακή επιλογή των έργων σας . Εάν ακούτε και βλέπετε τη βροχή να πέφτει ενώ τρέχετε μακριά από αυτήν, αυτό προβλέπει την επιτυχία στην εργασία και την εκπλήρωση των επιθυμιών και των φιλοδοξιών . Εάν κάθεστε στο σπίτι σας και παρακολουθείτε από το παράθυρο που ξεχειλίζει η βροχή, αυτό προβλέπει καλή τύχη, πλούτο και συνάντηση με αυτούς που αγαπάτε . Εάν ακούσετε βροχή να πέφτει στην οροφή, αυτό προβλέπει την οικογενειακή ειρήνη, την ικανοποίηση και τις χαρές . Θα έχετε μια καλή τύχη . Εάν το σπίτι σας συρρικνωθεί κατά τη διάρκεια της καταιγίδας και το νερό είναι καθαρό και όχι θολό, θα πέσετε σε απαγορευμένες απολαύσεις απροσδόκητα . Εάν το νερό είναι βρώμικο ή θολό, περιμένετε να συμβεί το αντίθετο . Εάν λυπάστε που δεν έχετε κάνει τίποτα και ακούσετε τον ήχο της βροχής, θα αναζητήσετε τις απολαύσεις σας σε βάρος της αίσθησης ιδιοκτησίας και δικαιοσύνης των άλλων . Εάν δείτε τη βροχή να πέφτει σε άλλους ανθρώπους, αυτό προβλέπει ότι θα αποσύρετε την εμπιστοσύνη σας από φίλους . Αν μια γυναίκα Α ονειρεύεται, τα ρούχα της είναι βρώμικα και βρεγμένα λόγω της βροχής, θα διασκεδάσει με κάποιον χωρίς κράτηση και οι φίλοι της θα την υποψιάσουν ότι έλαβε τις ανόητες απολαύσεις . Εάν δείτε τη βροχή να πέφτει στις αγροτικές καλλιέργειες, αυτό προβλέπει απώλεια στις επιχειρήσεις και το εμπόριο και μια θλιβερή ατμόσφαιρα στο επίπεδο της κοινωνίας . Το να βλέπεις μια καταιγίδα είναι πάντα κακό ….

Η οροφή είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας μεγάλης δύναμης, και αν δει μια οροφή που σχεδόν κατεβαίνει σε αυτήν, θα φοβάται έναν άντρα μεγάλης δύναμης . Εάν το κούτσουρο είναι σπασμένο, είναι ο θάνατος του ιδιοκτήτη του σπιτιού με ένα παράσιτο που του προκαλείται . Και όποιος βλέπει ότι η στέγη του σπιτιού του στάζει από αυτό, δύσκολα θα συμβεί στους νεκρούς ή τους άρρωστους . Και όποιος βλέπει ότι είναι πάνω από τη στέγη του, και θέλει να το κατεβεί και δεν είναι σε θέση, τότε φυλακίζεται . Και όποιος δει μια στέγη που πέφτει πάνω της θα βασανιστεί, και όποιος δει τα αστέρια κάτω από τη στέγη του, η στέγη του θα καταστραφεί ….

Και όποιος βλέπει ότι η στέγη του σπιτιού του έχει καταστραφεί, τότε είναι ο θάνατος του ιδιοκτήτη του, και όποιος βλέπει ότι η οροφή του σπιτιού του στάζει νερό, τότε φωνάζει μέσα του ότι εμφανίζεται ο νεκρός ή ο άρρωστος, και όποιος βλέπει ότι η στέγη του πέφτει στη βροχή, τότε είναι φτωχός και όποιος βλέπει ότι έχει εγκαταστήσει έναν τοίχο, ο τοίχος είναι τα χρήματά του στον κόσμο του και αν δει ότι έχει πέσει από αυτό, τότε είναι ένα ζωντανό που θα πεθάνει Και αν βλέπει ότι είναι προσκολλημένος σε αυτόν, τότε η κατάστασή του είναι προς τιμήν του μεσημβρινού όσο μπορεί από αυτόν στην προσκόλλησή του, και αν δει ότι σπρώχνει έναν τοίχο και τον πετάει έξω, ένας άντρας πέφτει από το τα προς το ζην, και αν δει ότι έχει πέσει από έναν τοίχο ή ένα βουνό ή οτιδήποτε άλλο, το θέμα που ζητά δεν θα εκπληρωθεί.

…Τιμωρία : ένας ισχυρός άντρας με πόλεμο, ούτε μακριά ούτε κοντά, και η γκόμενα του είναι ένα γενναίο αγόρι που συνοδεύει τον Σουλτάνο . Και όποιος βλέπει την τιμωρία στην οροφή ενός σπιτιού ή στο κάθισμά του, το όραμα δείχνει τον άγγελο του θανάτου, και αν δει μια τιμωρία που πέφτει στο κεφάλι του, τότε πεθαίνει, γιατί εάν η τιμωρία παίρνει ένα ζώο με το νύχι του το σκοτώνει και αν δει ότι έχει τιμωρήσει τότε το υπακούει, τότε αναμιγνύεται με έναν βασιλιά . Και όποιος είδε τιμωρία τον χτύπησε με το νύχι του, χτυπήθηκε με σοβαρότητα στον εαυτό του και στα χρήματά του . Και όποιος βλέπει μια τιμωρία να τον πλησιάζει, να του δίνει κάτι ή να του μιλάμε με λόγια που καταλαβαίνει, αυτό είναι όφελος και καλό . Η γέννηση μιας γυναίκας ως τιμωρία, η γέννηση ενός μεγάλου γιου, και αν ήταν φτωχή, το παιδί ήταν στρατιώτης . Και ειπώθηκε ότι η τιμωρία για τους πρεσβύτερους και τους προέδρους είναι απόδειξη της καταστροφής, και για τους φτωχούς είναι απόδειξη της καλοσύνης ….

…Το όραμα του Al-Mobtan για την εξουσία του Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi σχετικά με την εξουσία του πατέρα του – και πέρασαν εκατόν πενήντα χρόνια – είπε : Όταν η νύχτα στην οποία ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να ευλογεί τον και να του δώσω την ειρήνη, γεννήθηκε, ένας σπασμένος ιβάν κούνησε και δεκατέσσερα μπαλκόνι έπεσαν από αυτό, και η φωτιά της Περσίας σβήστηκε και δεν σβήστηκε χίλια χρόνια πριν από αυτό , και η λίμνη κατέβηκε. Ο Saveh , και η δυσκολία του Mobman Ebla να οδηγήσει τα νονά των αλόγων, έκοψε τον Τίγρη και εξαπλώθηκε στη χώρα της , όταν έγινε κλασματικός τρομοκρατημένος τι γνώμη πρέπει να ενθαρρύνει ο Vsber και, στη συνέχεια, βλέπει ότι δεν το κρύβει από τους υπουργούς του και τον Mrasbeth έβαλε το στέμμα του και κάθισε στο κρεβάτι του και τη θέση τους σε αυτόν όταν συναντήθηκαν τον να πει για αυτόν που τους έστειλε σε αυτό και τους κάλεσε και ενώ είναι έτσι, όταν ένα βιβλίο που αναφέρεται σε αυτόν, η πεθαίνουν από τη φωτιά , που αύξησε από την ταλαιπωρία του , και οι απόστολοι είπαν : Και μεταμόρφωσα τον Θεό τον βασιλιά , είδα απόψε – και του είπα το όραμα με καμήλες – τότε είπε : Τι είναι αυτό το Yamauban και ήξερε για τον εαυτό του – τότε είπε : Ατύχημα Είναι από τους Άραβες , οπότε έγραψε σε αυτό : Αυτός που έσπασε τον βασιλιά των βασιλιάδων στον Νουμάν μπιν Μουντύρ , αλλά αφού στράφηκε σε έναν άντρα που ήξερε τι ήθελε να του ρωτήσει και κατευθύνθηκε προς τον Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Όταν ήρθε σε αυτόν, του είπε : Ξέρετε τι θέλω να σας ρωτήσω για αυτό; Είπε : Αφήστε τον βασιλιά να μου πει αν έχω γνώση γι ‘αυτόν. Διαφορετικά, του είπα ποιος ξέρει . Σου λένε ποια είναι η γνώμη , είπε : το γνώριζα δωρεάν Ζούσα στα περίχωρα του αλ – Σάμ του είπε ο Facet , είπε : ο θάνατος του ρωτάει τι του ζήτησα και μου έλειψε η απάντησή του , οδήγησε ακόμη και την καμήλα του Abdul Christ στο Facet έχει επιβλέψει τον θάνατο και τον χαιρέτησε και η ζωή δεν τον Ihr Facet Gowaya δημιούργησε τον Abdul Christ. Λέει μια κωφή μητέρα που ακούει τους συλλέκτες της Υεμένης και ανέφερε επτά στίχους ποίησης . Όταν ο Satih άκουσε τα μαλλιά του, σήκωσε το κεφάλι του και είπε : Ο υπηρέτης του Χριστού σε μια καμήλα που πέφτει στην οροφή και έχει εκπληρώσει τον τάφο. Η κοιλάδα του Ashawah και η λίμνη της Sawa ξεχειλίζει, και η φωτιά της Περσίας εξαφανίστηκε, οπότε το Levant δεν είναι για την επιφάνεια του Shama, από την οποία υπάρχουν βασιλιάδες και βασίλισσες ανάλογα με τον αριθμό των μπαλκονιών και ό, τι έρχεται. Στη συνέχεια, ο Satih πέρασε τη θέση του, οπότε ο Abd al-Masih πήγε σε ένα ταξίδι και είπε – και του είπε επτά στίχους ποίησης. Όταν ο Abd al-Masih ήρθε στο Kashri, μου είπαν λέγοντας ότι ο Suatih είπε μέχρι που είχε δεκατέσσερις βασιλιάδες ανάμεσά μας, που ήταν θέματα και θέματα. Δέκα από αυτούς κυβέρνησαν πάνω από τέσσερα χρόνια, και τα υπόλοιπα στη διαδοχή του Οθμάν Μπιν Άφαν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και από το όραμα που έλαβε χώρα αυτό που διατάχθηκε από τον Αμπντουλ-Μουταλίμπ Μπιν Χασέμ, τον παππού του Προφήτη, μπορεί Οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού είναι σε αυτόν, ο οποίος έσκαψε τον Zamzam μετά τον Anders τη θέση του και συγχώρεσε την επίδρασή του. Ο Ιμπάς Ισαάκ μου είπε ότι ο Γιαζίντ Μπιν Αμπίμ Χάμπιτ αλ Μασρί, σχετικά με την εξουσία του Μουρτάντ μπιν Αμπντουλάχ αλ-Γιαζνί, σχετικά με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ζάριερ αλ-Γκάφι, ότι άκουσε για τον Ιμπν Αμπί Ταλίμπ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – Το Χαντίτ του Ζαμζάμ εμφανίζεται όταν διέταξε τον Αμπντούλ Μουταλίμπ να το σκάψει, οπότε ο Αμπντ Μουταλίμπ είπε ότι κοιμάμαι όταν ήρθε η πέτρα, είπε : Σκάβω καλά. Είπε : Είπα, τι καλό; Είπε : Τότε έφυγε από μένα. Όταν την επόμενη μέρα επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα μέσα του, ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε ένα πηγάδι . Ο ίδιος είπε : Έτσι είπα : Είναι δεν είναι σωστό . Ο ίδιος δήλωσε : Στη συνέχεια έφυγε . Όταν αύριο ήταν η μέρα, επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα σε αυτό , οπότε ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε τον τρελό , είπε : Έτσι είπα : Ποιος είναι αυτός που είναι τρελός; Είπε : Τότε με άφησε . Όταν την επόμενη μέρα επέστρεψα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα μέσα του, ήρθε σε μένα και είπε : Σκάψτε το Zamzam , είπε : Είπα : Τι είναι το Zamzam; Είπε : Ποτέ μην αιμορραγείτε ή πενθείτε , οι μεγαλύτεροι προσκυνητές ποτίζονται , και είναι ανάμεσα στο σιτάρι και το αίμα , στο λάκκο του ισχυρού κοράκι , στο χωριό των μυρμηγκιών . Ο Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν ανάμεσα σε αυτόν που υποδεικνύεται από τον τόπο και ήξερε ότι είχε επικυρώσει αύριο ο Μπιμόλ και ο γιος του Χάριθ Μπιν Αμπντουλάχ Μουταλιμπ δεν τον γεννήθηκε εκείνη την ημέρα όταν εμφανίστηκε στον Αμπντουλάχ μεγάλη απαίτηση αναδίπλωσης, ο Quraish το γνώριζε ότι κατάλαβε ανάγκη και αυτοί σε αυτόν και είπαν : Ω Αμπντούλ Μουταλιμπ, ο πατέρας μας Ισμαήλ, και ότι έχουμε δικαίωμα σε αυτό . Έτσι ήμασταν μαζί σας σε αυτό . Ο ίδιος είπε : Εγώ δεν κάνω αυτό το θέμα. Αυτό το θέμα το ανατέθηκε χωρίς εσάς και το έδωσα από ανάμεσά σας . Τους είπαν λοιπόν, γι ‘αυτόν τον κάνουμε δίκαιο , γιατί δεν σε αφήνω μέχρι να διαφωνήσουμε μαζί σου γι’ αυτό . Ο ίδιος είπε : Έτσι κάνουν ανάμεσα σε μένα και εσείς που θέλετε, μπορώ να σας κρίνουμε για να τον , είπαν : Ιέρεια Bani Saad bin Hudhaim; Είπε : Ναι , είπε : Και ήταν υπό την επίβλεψη του Λεβάντ, οπότε ο Αμπντ-Μουταλλίμπ οδήγησε με μια ομάδα των γιων του πατέρα του από τον Μπάνι Αμπντ Μανάφ και οδήγησε από κάθε φυλή από τους Κουράσις του Ναφάρ. Είπε : Και η γη, λοιπόν , είναι ένα ενδεχόμενο . Ο ίδιος είπε : Έτσι βγήκαν ακόμη και αν υπήρχαν κάποιες από αυτές τις μετατοπίσεις μεταξύ του Hijaz και την Ανατολική Μεσόγειο. Ο Μουταλίμπ και οι σύντροφοί του διψούσαν μέχρι να γίνουν σίγουροι για το θάνατο, γι ‘αυτό ζήτησαν από τις φυλές των Quraish μαζί τους, και αρνήθηκαν και είπαν : Είμαστε σε μια μεταφορά και φοβόμαστε για τον εαυτό μας όπως αυτό που συνέβη σε εσάς . Όταν ο Abdul Muttalib είδε τι έκανε ο κόσμος και τι φοβάται για τον εαυτό του και τους συντρόφους του, είπε : Τι βλέπετε; Είπαν : Δεν έχουμε δει τίποτα άλλο παρά να ακολουθήσουμε τη γνώμη σας, οπότε περάσαμε από αυτό που θέλετε . Ο ίδιος είπε : Βλέπω ότι κάθε άνθρωπος θα σκάψει για τον εαυτό του όταν έχετε πλέον πολύ δύναμη. Κάθε φορά που ένας άντρας πεθαίνει, οι σύντροφοί του τον σπρώχνουν στο λάκκο του και μετά του δείχνουν μέχρι ο τελευταίος να είναι ένας άντρας, το σκάνδαλο ενός άνδρα , ένας αιχμάλωτος ενός χωριού που οδήγησε όλοι μαζί . Είπαν : Ναι, αυτό που διέταξα . Έτσι ο καθένας από αυτούς σηκώθηκε, το έσκαψε και στη συνέχεια καθόταν περιμένοντας τον θάνατο της δίψας . Επιπλέον, ο Abd al-Muttalib είπε στους συντρόφους του : Με τον Θεό, αν μας ρίξετε στα χέρια μας, έτσι είναι ο θάνατος. Δεν χτυπάμε στο έδαφος και δεν αναζητούμε τον εαυτό μας λόγω αδυναμίας. Ας ελπίσουμε ότι ο Θεός θα μας παρέχει νερό σε ορισμένες χώρες. εκπέμπεται από την έκρηξη του Takht Khvha διορίστηκε γλυκό νερό μεγεθύνοντας τον Abdul Muttalib και το μέγεθος των συντρόφων του έπεσε και έπινε και έπινε τους συντρόφους του και έφτασε ακόμη και γεμάτο Osagathm, στη συνέχεια κάλεσε τις φυλές των Quraish είπε : Έλα στο νερό που μας έδωσε ο Θεός για να πιουν Vacherboa και Astqgua ήρθαν ο Fsharbwa και ο Astqgua έπειτα είπε : ας σας περάσει ο Θεός , O Abdul Muttalib, από τον Θεό, ποτέ δεν θα διαφωνήσουμε μαζί σας στο Zamzam . Το νερό που σας έχει δοθεί για να το πιείτε σε αυτήν την έρημο, που σας δίνει να πιείτε το Zamzam, αναφέρεται στον ενήλικα Sagaatk , και επέστρεψε και επέστρεψε μαζί του και δεν έφτασε στην ιέρεια και πέθανε ανάμεσα σε αυτόν και σε αυτούς . Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Αυτός είναι που με έβγαλε από το Χαντίθ του Αλί μπιν Αμπί Ταλίμπ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – στο Ζαμάμ . Στο μυθιστόρημα Bayhaqi το πλαίσιο είναι το πλαίσιο στο οποίο τα προηγούμενα και στο οποίο είπε : έφτασε ακόμη και στο νερό Fajrgaha στην απόφαση και στη συνέχεια η Tbhrha δεν αιμορραγούσε και στη συνέχεια έχτισε ένα κολύμπι Vtefq αυτός και ο γιος του Bntzaaan. Γεμίζουν Αυτή η λεκάνη αυτή έχει ως αποτέλεσμα τον Χατζ Vixrh τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την Quraish νύχτα Faisalha Αμπντούλ Muttalib όταν γίνεται , όταν έτρωγε του διαφθοράς που ονομάζεται Αμπντούλ Muttalib Ράμπο Βάρη σε ένα όνειρο που λέγεται ‘αυτόν : Πες : Ω Αλλάχ, δεν το κάνω λύνω το για bather , αλλά είναι Sharp λύση Lobel , τότε Kvihm , οπότε αυτός ο Abdul Muttalib όταν ο Quraish διαφωνούσε στο τζαμί φώναξε μαζί του ότι τότε πέρασα δεν έσπασε τη λεκάνη του από έναν από τους Quraish Εκτός από να ρίξει μια ασθένεια στο σώμα του μέχρι να φύγουν η λεκάνη του και το πότισμα ….