…Και όποιος πιστεύει ότι είναι κουτσός ή ανάπηρος και τα πόδια του δεν τον κουβαλούν, αυτή είναι η αδυναμία της ικανότητάς του να κάνει αυτό που ζητά και την αποτυχία εκείνων που ανήκουν σε αυτό το μέλος των συγγενών του . Και ειπώθηκε ότι εκείνος που είδε ότι ήταν κουτσός, είχε καλή θρησκεία και συμφώνησε, και αν ορκίστηκε σε όρκο, δεν θα είχε καμία βλάβη σε αυτό, αυτό είναι το ρητό του Ibn Sirin . Και ο κουρασμένος άντρας δεν κάνει καλή δουλειά, και δεν βασίζεται σε ελλιπή χρήματα, τα προς το ζην από αυτό, και αν ένας άντρας δει μια κουτσισμένη γυναίκα, θα λάβει κάτι ανεπαρκές . Εάν μια γυναίκα βλέπει έναν κουτσό άντρα, χάνει κάτι . Και ο κουρασμένος σεΐχης είναι ο παππούς του ανθρώπου ή ο φίλος του, και υπάρχει έλλειψη σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει έναν νεκρό, θωρακισμένο, θωρακισμένο ή με κάτι από τον αριθμό, δείχνει ότι είναι ασφαλής από τον μεγαλύτερο φόβο και μπορεί να είναι μια απελευθέρωση ….

…Ο μεγάλος αριθμός ή η έλλειψη οράματος σχετίζεται με την ανθρώπινη καλοσύνη ή τη διαφθορά; Η αφθονία ή η έλλειψη οραμάτων και ονείρων δεν έχουν καμία ένδειξη ανθρώπινης καλοσύνης . Η θρησκεία έχει ολοκληρωθεί , η αποκάλυψη έχει σταματήσει , και αν κάποιος δει κάτι που είναι ευτυχισμένο, ας τον δοξάσει και να αυξήσει το έργο του και να μην κοιμάται με οράματα και όνειρα . Και αν δεν βλέπει τίποτα , τότε θα πρέπει να μην ανησυχεί , και να τον αφήσει να γνωρίζουν ότι αυτό δεν είναι απόδειξη του οτιδήποτε σχετίζεται με την καλή ή κακή ….

…Εάν ένα άτομο ονειρεύεται έναν γιο, έναν ξάδελφο ή έναν θείο, μια θεία ή θεία, τότε αυτό σημαίνει απογοήτευση και θλίψη . Αυτό το όνειρο προβλέπει τη θλιβερή ζωή . Αν ονειρευόταν να μετακινήσει αλληλογραφία με έναν από αυτούς που αναφέρονται, τότε αυτό σημαίνει μια αναπόφευκτη σύγκρουση μεταξύ των οικογενειών ….

…Μπορεί ένας μη μουσουλμάνος; Σαν Εβραίος ή Χριστιανός, για να εκφράσει το όραμα ή να το εξηγήσει, ή αυτή η γνώση αφορά μόνο τους Μουσουλμάνους …. ; Η απάντησή μας σε αυτό το ερώτημα είναι ότι πρέπει να γνωρίζουμε κάτι σημαντικό, το οποίο είναι ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, όταν είπε στο al-Sahih : { Δεν υπάρχει τίποτα από την προφητεία εκτός από τους προφήτες . Είπαν: Τι είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε ότι το δίκαιο όραμα το βλέπει ένας μουσουλμάνος ή τον βλέπει . } , Η προέλευση του οράματος έχει τεθεί και είναι κυρίως θρησκευτική. Επειδή όποιος είπε αυτά τα λόγια έχει αποδείξει ότι διασχίζει το όραμα με τη βοήθεια του Ευγενικού Κορανίου, και το Κοράνι είναι ο θαυματουργός λόγος του Θεού σε κάθε στιγμή και τόπο, και ως εκ τούτου είναι συχνά σε ορισμένα οράματα μερικά από τα πράγματα που απουσιάζουν, τα οποία αν ζητήσουμε τη βοήθεια του Κορανίου για να τα αποκρυπτογραφήσουμε, βλέπουμε την αλήθεια και τα επαληθεύουμε . Αποδείχθηκε επίσης ότι διασχίζει το όραμα μέσω της δεύτερης αποκάλυψης. Είναι η καθαρισμένη Sunnah, η οποία έχει γίνει αναφορά για όσους εκφράζουν αυτό που περιέχει από τις προφητικές παροιμίες, και ο ιδιοκτήτης της το περιέγραψε ο Θεός λέγοντας : [ Δεν είναι παρά μια αποκάλυψη που αποκαλύπτεται . Οι γνώσεις του είναι πολύ δυνατές ]. Και όποιος αναφέρεται στην έκφρασή του σε μία από αυτές τις δύο πηγές, τότε υπερέχει σε οποιαδήποτε ικανότητα, αλλά υπάρχει μια έκφραση χρησιμοποιώντας άλλα πράγματα ή με τη βοήθεια άλλων πραγμάτων, όπως η χρήση φυσιογνωμίας ή η γνώση της κατάστασης του παρατηρητή στενά, ή ζητώντας βοήθεια από τη γνώση των συνθηκών της κοινωνίας, και αυτό μπορεί να γίνει από έναν μη μουσουλμάνο, αλλά δεν μου αρέσει να το αποκαλώ έκφραση ενός οράματος, αλλά μάλλον μια ανάλυση της κοινωνίας ή της προσωπικότητας, ή μια μελέτη από αυτό, και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η έκφραση είναι ένα fatwa και το όνομά της έχει μια Κορανική ή θρησκευτική προϋπόθεση, και οι μη Μουσουλμάνοι είναι απαλλαγμένοι από αυτό, όπως δεν επιτρέπεται στους μη Μουσουλμάνους να τολμούν να το πράξουν, ακόμη και αν μόνο το όνομα . Είναι επίσης απαραίτητο να γνωρίζουμε πρώτα τα κύρια εργαλεία έκφρασης, δηλαδή το Κοράνι και το Σουντά. Αυτά μπορεί να μην είναι διαθέσιμα σε μη μουσουλμάνους και οι μη μουσουλμάνοι δεν θα αναφέρονται σε αυτούς . Ορισμένες αναφορές ανέφεραν και απέδειξαν την ύπαρξη ορισμένων μη μουσουλμανικών εκφράσεων και τις διαιρέθηκαν σε διαιρέσεις, όπως : 1 / Οι εκφράσεις είναι φιλόσοφοι, όπως : Πλάτωνας και Πτολεμαίος . 2 / Εκφράσεις γιατρών, όπως : Galen και Hippocrates . 3 / Εκείνοι που εκφράζουν από τους Εβραίους, όπως : Hayy bin Akhtab και Kaab bin al-Ashraf . 4 / Οι εκφράσεις είναι Χριστιανοί, όπως : Hunayn ibn Ishaq και Abu Mukhaled . 5 / Εκείνοι που περνούν από τους Μάγους, όπως : Khusra, Anu Shar, Wan, Κασμούρ και Χορμούζ . 6 / Η διέλευση είναι μεταξύ των Αράβων πολυθεϊστών, όπως : Abu Jahl, Abu Talib, και Abdullah bin Abi . 7 / Η διέλευση είναι μεταξύ των ιερέων, όπως : Sateh, Abu Zara και Awsajah . 8 / Εκείνοι που εκφράζουν είναι μεταξύ μάγων, όπως : Abdullah bin Hilal και Qurt bin Zaid al-Abli . Αλλά αυτοί που ακολουθούν αυτές τις εκφράσεις παρατηρούν την εξάρτησή τους από θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με το Κοράνι ή την Sunnah στην έκφραση, αλλά μάλλον τα βλέπετε να εξαρτώνται από την περιουσία, τα τζιν ή κάθε είδους μαγεία και άλλες μεθόδους προσπαθώντας να γνωρίζουμε το απαρατήρητο απαρατήρητο . Οι άνθρωποι της προηγούμενης πλήξης νοιάζονται για τα όνειρα; Ναι, ήρθε η απόδειξη. Και από αυτό : Ήρθε στο βιβλίο της Γένεσης : Κεφάλαιο 8: 40 , σ. : 66 τα εξής : Ο Ιωσήφ είπε στους ιδιοκτήτες των φυλακών : [ Δεν μου λείπουν οι εκφράσεις του Θεού; ]. Στην έκφραση του Ιωσήφ προς τον βασιλιά, είπε : [ Τα δύο όνειρα είναι ένα . Και επαναλήφθηκε επειδή το θέμα αποφασίστηκε από τον Θεό, και ο Θεός έσπευσε να το κάνει. ] Genesis : Κεφάλαιο 32: 41 , σελ . 69. Υπάρχουν πολλές άλλες αφηγήσεις, αλλά αυτά είναι παραδείγματα, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Μια χελώνα είναι στο όνειρο μια γυναίκα που φοράει άρωμα, διακοσμεί και παρουσιάζει τον εαυτό της στους άντρες . Και ειπώθηκε : η χελώνα είναι ο κριτής των κριτών γιατί είναι η πιο πεπειραμένη και λαμπρή από ό, τι είναι στη θάλασσα . Λέγεται : Είναι επιστήμονας . Αν δει μια χελώνα αμπελώνα σε μια χώρα ή χωριό, οι μελετητές σε αυτό το μέρος είναι αγαπητοί . Αν το δει σε χωματερή, τότε υπάρχει ένας κόσμος χαμένος μεταξύ των ανίδεων . Και ειπώθηκε : Είναι λατρεία . Και η κατανάλωση κρέατος χελώνας είναι χρήμα ή γνώση από άποψη που δεν μετράει, ή ότι προσφέρεται καλό ή γη, όφελος και χρήματα . Όποιος βλέπει ότι κατέχει μια χελώνα ή την φέρνει στο σπίτι του, κερδίζει έναν επιστήμονα . Και αν είδε μια χελώνα ξαπλωμένη στο δρόμο, υπάρχει μια επιστήμη στο τραπέζι . Και αν το βλέπει κρυμμένο σε ένα μπολ ή σε ένα ένδυμα, ο κόσμος εκεί υψώνεται . Και ειπώθηκε : Η χελώνα δείχνει σε ένα όνειρο την εξαπάτηση και την εξαπάτηση, την κατασκοπεία και την εξαφάνιση, το πηγάδι και την κατοχή όπλων ….

…Και όποιος βλέπει ότι εργάζεται με το αριστερό του χέρι όπως κάνει με το δεξί του, τότε είναι περισσότερο από ικανός να κάνει κάτι που δεν έχει, και όποιος βλέπει ότι έπλυνε τα χέρια του και τα καθαρίζει, δεν υπάρχει πρόβλημα ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σεξ με μια νεκρή γυναίκα με ένα χαράμ, τότε θα έχει θλίψη και αγωνία ….

…Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….

…Και όποιος βλέπει σαν να είναι δεσμός με έναν άνθρωπο, το όραμά του δείχνει ότι έχει αποκτήσει μια μεγάλη αμαρτία και φοβάται ότι ο Σουλτάνος ​​θα εκδώσει αντίποινα για το ρητό του, ~Και βλέπετε εγκληματίες εκείνη τη στιγμή δεμένες με χειροπέδες .~…

…Και όποιος βλέπει τον ιμάμη ή τον σουλτάνο μπαίνει σε ένα σπίτι, μια τοποθεσία ή ένα μέρος που αρνείται την είσοδό του σε αυτό, ή σε ένα χωριό, οι άνθρωποι αυτού του τόπου θα υποστούν μια μεγάλη καταστροφή, και ό, τι βλέπει στην κατάσταση του Ο ιμάμης και το σώμα του είναι καλό, είναι καλό για το κοπάδι του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο παππούς, ο παππούς, η γιαγιά ή ο παππούς του έζησε, τότε αυτή είναι μια ζωή για αυτόν, η ακεραιότητα στις υποθέσεις του παππού του και η επιθυμία του χρόνου για αυτόν, και το όραμα της ζωής της μητέρας είναι ισχυρότερο από τη ζωή του πατέρα, και οι δύο είναι αξιέπαινοι ….

Ποιος είδε ότι λάτρευαν τον Θεό ή έπαινο Αυτόν ή αναφέρει ο Παντοδύναμος Θεός : χτυπήσει Njira ή ΗΒ ….

…Όποιος βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος είναι ένα φως και είναι σε θέση να το περιγράψει, τότε δείχνει ότι ο Θεός Παντοδύναμος τον ονόμασε άλλο όνομα που θα του αποκτήσει τιμή και μεγαλείο ….

…Ομοίως, η κλειδαριά έχει πολλά, καθώς και το κόσκινο, το κόσκινο, το φίλτρο, το στυλό, ο κύλινδρος, το σαπούνι και το πίτουρο όλων είναι ο πόνος και το χειρότερο ….

Όποιος βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος κάθεται σε ένα κρεβάτι, ξαπλωμένος, κοιμάται ή άλλα πράγματα που δεν ταιριάζουν στο δικαίωμά του, ο Παντοδύναμος, και δείχνει ότι ο οραματιστής υπακούει στον Θεό Παντοδύναμο και συνοδεύει τους κακούς ….

…Μήκος, μακρύ ή μήκος : Μία από τις πιο σημαντικές έννοιες με τις οποίες βγαίνουμε από αυτήν τη μορφή είναι ο πλούτος και η ανύψωση, και μπορεί να δοθεί με την έννοια της αλαζονείας ή του μακροχρόνιου χρόνου και της διαμονής και της αφθονίας της φιλανθρωπίας .. Αυτές οι έννοιες ήρθαν στα ακόλουθα κείμενα, ο Παντοδύναμος είπε : ( Μην περπατάτε στη γη, χαρούμενα, ότι δεν θα παραβιάσετε Η γη δεν θα φτάσει στα βουνά σε μήκος. ~ Surat Al-Israa 37 Ο Παντοδύναμος είπε :« Και από τη νύχτα εγώ να τον προσκυνήσεις και να τον δοξάσεις τη νύχτα για πολύ καιρό. »Η Surat Al-Man 26 και ο Παντοδύναμος είπε (… τη βοήθειά σου , κάνε το μήκος τους …) Surat al-Tawbah 86 και ο Αγγελιοφόρος, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, λέει για τα μουζένια Οι ψηλότεροι άνθρωποι την Ημέρα της Ανάστασης, και αναφέρεται ότι περιέγραψε μια από τις κόρες του ως ένα χέρι, που είναι μια μεταφορά για φιλανθρωπία ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος είδε ότι η στέγη, η στέγη ή ο τοίχος του έπεσε από το σπίτι, ή κάηκε, τότε θα προκληθεί καταστροφή στο σπίτι του ….

…Είναι αυτό που βλέπουμε σε ένα όνειρο οράματα , όνειρα , ή Alodgat , να είναι το χρώμα , ή μαύρο και άσπρο; Εάν κάποιος από εσάς εξετάσει αυτήν την ερώτηση και αναζητήσει μια απάντηση σε αυτήν, τότε μπορεί να αρχίσει να ψάχνει για μια απάντηση μέσω : Προσπαθώντας να ανακτήσει αυτό που είδε προηγουμένως στον ύπνο …. και μερικοί μπορεί να καταφέρουν να θυμηθούν . Άλλοι μπορεί να αποτύχουν . Αλλά σίγουρα θα πουν ότι δεν ξέρουμε αν αυτό που βλέπουμε σε χρώμα ή μαύρο και άσπρο . Λέω εδώ τη δική μου άποψη μέσω της έρευνας και της ερώτησης, ότι τα περισσότερα από αυτά που βλέπουμε είναι σε ασπρόμαυρο, και υπάρχουν λίγα οράματα στο χρώμα, και εκείνη τη στιγμή το χρώμα που ήρθε στο όνειρο έχει την ισχυρή του σημασία και υπάρχουν πολλά παραδείγματα που ήρθαν σε μένα, είτε κατά την παρουσίαση του προγράμματος ονείρου, είτε κατά τη διάρκεια της έκφρασής μου στις Δευτέρες ή τις Παρασκευές, στα οποία υπάρχει αναφορά στα χρώματα στα οράματα, αλλά αυτό που βρίσκεται στο Κοράνι ή στο Σούνταν βασίζεται αυτό, και υπάρχουν αποδείξεις για την ύπαρξη χρωμάτων σε ένα όνειρο, αυτό που ο Al-Tirmidhi περιέγραψε στο Βιβλίο της Αποκάλυψης, κεφάλαιο για το τι ήρθε στο όραμα του Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, στην ισορροπία και τον Υδροχόο, σχετικά με την εξουσία του Aisha, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, ρωτήθηκε για ένα χαρτί, και ο Khadija του είπε : Πίστευε εσάς και ότι πέθανε πριν εμφανιστείτε, έτσι ο Messenger Ο Θεός, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη, είπε : ( Τον έδειξα στο α ονειρευτείτε με λευκά ρούχα πάνω του, ακόμα κι αν ήταν από τους ανθρώπους του Hellfire. Θα είχε ντυθεί διαφορετικά .) Η παρουσία των χρωμάτων υποδηλώνεται επίσης από το Χαντίντ του Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ, το οποίο ο Αλ Μπαχάρι ανέφερε στο Σαχχ, και μάλιστα τον τίτλο λέγοντας : Η πόρτα του πράσινου στο όνειρο και ο καταπράσινος κήπος , και το χαντίθ παρουσιάστηκε σε αυτό, και σε αυτό : Ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ πέρασε από έναν κύκλο στον οποίο ο Σαντ Μπιν Μαλίκ και ο Ιμπάν Ομάρ, και είπαν : αυτός είναι ένας άνθρωπος του λαού του Παραδείσου, είπα : κανένας αφηγητής δεν είπε, είπαν τέτοια και τέτοια, είπε : Αλελούγια ! Δεν έπρεπε να είπαν ό, τι δεν γνώριζαν, αλλά είδα σαν να τοποθετήθηκε ένας στύλος σε ένα πράσινο λιβάδι, και στηρίχτηκε ένα φιλέτο, και στο κεφάλι του υπήρχε ένα φιλί, και στο κάτω μέρος του ήταν πιο δίκαιος, και ήταν ο υπηρέτης, ή ο υπηρέτης, και του είπαν, οπότε χώρισα μέχρι που πήρα το βέλος . Το είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, και αυτός, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε: [Ο Αμπντουλάχ θα πεθάνει ενώ παίρνει το πιο αξιόπιστο βέλος ] Αυτή η απόδειξη αποδεικνύει αυτό που αναφέρατε και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

Η άφιξη του στρατού στη χώρα του, απόδειξη της βροχής του ….

…Όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του ή στο στομάχι του, ή στο χέρι και στο πόδι του, ή σε κάτι διαφορετικό από τη γλώσσα, τότε καθένα από αυτά είναι δικαιοσύνη ή ανηθικότητα και εκείνο στον οποίο αποδίδεται το μέλος θα καθοδηγείται από αυτό μέσα ότι, και όποιος βλέπει ότι δεσμεύεται από μια θρησκεία σε ένα όνειρο ενώ την αναγνωρίζει και δεν την ξέρει όταν ξυπνάει τη ζωή, τότε αυτό είναι οι συνέπειες των αμαρτιών που τον περιβάλλουν, και οι πράξεις αμαρτωλών πράξεων που τον συνάντησαν τιμωρημένες σε αυτόν τον κόσμο, ή την ταλαιπωρία ή μερικές από τις καταστροφές αυτού του κόσμου ….

…Και όποιος βλέπει ότι η γυναίκα του ή η σκλάβα του έχει γεννήσει ένα αγόρι, θα γεννήσει μια υπηρέτρια αν είναι έγκυος, και αν δεν είναι, τότε θα τον πέσει, τότε ο Θεός θα τον απελευθερώσει ….

Εάν τα σκουλήκια ή οι ψείρες ή αυτό που τρέφεται στο στομάχι του βγαίνουν από τον πρωκτό του, τότε ορισμένοι από τους πλησιέστερους συγγενείς του το αφήνουν

Και όποιος βλέπει ότι οι γονείς του είναι αδύναμοι ή ένας από αυτούς, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και ειπώθηκε ότι ένας κόσμος διαχειρίζεται από αυτόν ….

…Οι άνθρωποι του Ουρανού ή οι άνθρωποι της Κόλασης βλέπουν οράματα ή ονειρεύονται; Αυτό το ζήτημα είναι ένα από τα θέματα για τα οποία έχω σταματήσει πολύ, και μετά από μια μακρά έρευνα για τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων του Παραδείσου και των ανθρώπων της Κόλασης, λέω : Ο Παράδεισος είναι η κατοικία της ευλογίας, και τι καλοσύνη, Θεέ Ο Παντοδύναμος λέει στο θεϊκό Χαντίθ που διηγείται ο Μπουχάρι στο Βιβλίο του Παραδείσου και την περιγραφή της ευδαιμονίας του μέσω του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του : [ Έχω προετοιμάσει για τους δίκαιους υπηρέτες μου αυτό που δεν είδε κανένα μάτι, κανένα αυτί δεν άκουσε και όχι κινδυνεύει η ανθρώπινη καρδιά ]. Σύμφωνα με αυτό που κάλεσε λέγοντας ειρήνη σε αυτόν για αυτά, όπως αναφέρεται και στο Bukhari, στην ίδια θέση η πρώτη : […….. Μην ουρήσετε, ούτε αφοδεύσετε, ούτε Imitkhton, ούτε Atvlon, Omchathm χρυσός, μόσχος υποψήφιος, και Mjamram Aloe Και οι σύζυγοί τους al-hoor al-ayn, τα ήθη τους για τη δημιουργία ενός άνδρα, σύμφωνα με τον πατέρα τους Αδάμ, εξήντα κύβους στον ουρανό ]. Αυτή η ευδαιμονία είναι αιώνια, και η φωτιά είναι και η κατοικία της αιώνιας δυστυχίας. Al-Sahih έχει επίσης αποδειχθεί ποιο Al-Bukhari διηγήθηκε μέσα από το Αμπού Σαΐντ, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού να του παρέχονται, δήλωσε : […. Ο λαός του παραδείσου ! Αθανασία, δεν υπάρχει θάνατος, λαοί της κόλασης ! Η αθανασία δεν είναι θάνατος ]. Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της ανεπάρκειας στα δεξιά των ανθρώπων του Παραδείσου, και ήρθε στο Χαντίθ μέσω του Abu Huraira με μια αλυσίδα μετάδοσης : [Ο ύπνος είναι ο αδελφός του θανάτου και οι άνθρωποι του Παραδείσου δεν κοιμούνται. ] Αυτό το Χαντίθ διορθώθηκε από τον Αλ-Αλ-Άλμπανι, ο Θεός να τον έχει έλεος, στο Αλ-Σιλσιλά Αχ-Σαχχαχ, Ι / 1 σ. : 74 H : 1087 Αντιφάσκει επίσης τον αιώνιο βασανισμό των ανθρώπων της κόλασης, καθώς επιθυμούν να τους απαλλάξει ο Θεός από τα βασανιστήρια τους, αλλά δεν έχουν παρά θλίψη, όπως είπε ο Παντοδύναμος. [Και προειδοποιήστε τους την ημέρα της θλίψης, καθώς το θέμα έχει περάσει ενώ είναι αμελή και δεν πιστεύουν ] Maryam : 39….

…Ποια είναι η ψυχή και ποια είναι η αλήθεια της; Τα λόγια στην ψυχή ειπώθηκαν . Όπως λένε ότι είναι αίμα, αναπνοή ή αναπνοή . Όσον αφορά τον ισχυρισμό ότι είναι αίμα, είναι άκυρο, για πράγματα όπως αυτό μετά το θάνατό του και την ανάληψη της ψυχής του, το αίμα παραμένει σε αυτόν . Όσο για να πούμε ότι είναι η ψυχή [με τη σιωπή της εκπλήρωσης ], τότε χρειάζεται αποδείξεις, με γνώση της πραγματικότητας της ψυχής που έχει . Καθώς η ψυχή μπορεί να ονομαστεί αίμα, και ανάμεσά τους είναι αυτό που είπε ο Al-Awza’i : Αυτό που δεν έχει ψυχή είναι υγρό . Όσο για να πούμε ότι είναι τα nafs [ ανοίγοντας μια εκπλήρωση ], είναι γνωστό ότι είναι ένα από τα αποτελέσματά του . Η ψυχή είναι ένα από τα κρυμμένα ζητήματα που δεν επιτρέπεται να συζητάμε με τον τρόπο της και με τη σωστή άποψη ότι ορισμένοι Εβραίοι ρώτησαν τον Προφήτη [ PBUH ] για την ψυχή; Έτσι ο Προφήτης έμεινε σιωπηλός, τότε ο Θεός έστειλε [και σε ρωτούν για το πνεύμα, πες στην ψυχή για την εντολή του Κυρίου μου, και δεν έχεις δοθεί γνώση παρά μόνο λίγο ] Al-Isra : 85 . Συνειδητοποιώντας το πώς είναι ένα πράγμα είτε παρακολουθώντας, βλέποντας έναν ισοδύναμο συνομηλίκο είτε λέγοντας την αλήθεια . Και τι άλλο είναι ψεύτικο . Δεν έχουμε δει την ψυχή, και δεν έχουμε συνειδητοποιήσει το ισοδύναμό της, και μας έχουν ληφθεί τα αληθινά νέα ότι δεν επιτρέπεται να ψάχνουμε για την ουσία της, γιατί την αποδεικνύουμε παρά την άγνοιά μας για το πώς είναι . Πολλοί μουσουλμάνοι μελετητές το έχουν αναφέρει, και όποιος το έγραψε για τον Ibn al-Qayyim έγραψε ένα ξεχωριστό βιβλίο με τίτλο The Spirit ….

…Al-Surra : ένα μυστικό, οπότε όποιος βλέπει ότι ένας άντρας έχει καταθέσει μια δέσμη στην οποία υπάρχουν dirhams, dinars ή μια τσάντα και αν τα dirhams ή dinars είναι καλά, τότε το καταθέτει με ένα καλό μυστικό, και αν είναι κακό, του εμπιστεύεται ένα φτωχό μυστικό . Αν είδε σαν να είχε ανοίξει το πακέτο, θα διέθετε αυτό το μυστικό . Al-Qurba : Μια ηλικιωμένη πιστή γυναίκα που καταθέτει χρήματα . Η φιάλη και το μπουκάλι : ένας σκλάβος κορίτσι ή ένα αγόρι, και ειπώθηκε ότι αυτή είναι μια γυναίκα, γιατί ο προφήτης, η ειρήνη και η ευλογία του Θεού σ ‘αυτόν, είπε ότι συνοδεύονται τα μπουκάλια ….

…Το ίδιο ισχύει για τη γέφυρα και την αψίδα, και το τζόκινγκ στο άλογο ή στα πόδια για να ταρακουνήσει το αίτημα του κόσμου ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χείλη του ή ένα από αυτά έχουν γίνει μέταλλο ή κάτι άλλο, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, ειδικά αν είναι παγωμένα ….

…Και όποιος βλέπει ότι η άμμος ή η βρωμιά κατέβηκε από τον ουρανό, αν είναι μικρή, τότε είναι καλή, και αν είναι πάρα πολύ, τότε είναι αντίθετο ….

…Και όποιος βλέπει έναν επιστήμονα κοντά του, ή κάθεται, ή του μιλάει με λόγια που τον βοηθούν να ακούσει, θα είναι καλό και ωφέλιμο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει προκύψει η ανάσταση και η δημιουργία συναντάται στη λεκάνη Kawthar, αναζητώντας νερό, τότε δείχνει την εξουσία ενός βασιλιά που εξισώνει μεταξύ των ανθρώπων ….