…Υποφέρω από το να μην ξυπνήσω , ποια είναι η λύση; Μερικές φορές η συνέλευση με φέρνει μαζί , ή η συνομιλία μερικές φορές με φέρνει μαζί με κάποιον που υποφέρει και λέει : Είμαι πολύ βαρύς ύπνος και κανείς δεν μπορεί να με ξυπνήσει ακόμη και για προσευχή !! Υπάρχει θεραπεία για αυτά ;;; Πρώτα απ ‘όλα, λέω ότι ζούμε αμέτρητες πολλές ευλογίες, και αυτός ο ύπνος δεν είναι παρά ένα πολύ απλό παράδειγμα, τότε λέω ότι κάποιος που πάσχει από δυσκολία να σηκωθεί από τον ύπνο του ή πάσχει από διαταραχή ύπνου σε αυτόν, εγώ Μην βρείτε γι ‘αυτόν μια καλύτερη θεραπεία από τις πέντε προσευχές, μια ευεργετική και θεραπευτική θεραπεία, Θεός, Θεέ, δόξα σε Αυτόν, όταν είπε : [ Η προσευχή ήταν για τους πιστούς εγκαίρως ] Έχει βάλει ένα μυστικό για προσευχή από την άποψη του χρόνου, οπότε όποιος τηρεί τις προσευχές εγκαίρως, δεν θα κοιμηθεί, έτσι ώστε να έχει ένα ικανοποιητικό φαινόμενο, και είναι γνωστό ότι αυτός που πάσχει από να ξυπνήσει αργά το βράδυ, για παράδειγμα είναι αυτός που παίρνει το δικαίωμα ύπνου κατά τη διάρκεια της ημέρας και αυτός που κοιμάται νωρίς το βράδυ είναι αυτός που ξυπνά στην αρχή της ημέρας και αυτό συμβαίνει συχνά, διαφορετικά μπορεί να υπάρχει κάποιος που κοιμάται νωρίς και δυσκολεύεται να ξυπνήσει την αυγή, αλλά η θεραπεία είναι για αυτά εάν το γνωρίζουν. Είναι πρόθυμος να κάνει κάθε προσευχή τη στιγμή του, και αν το καθένα από αυτά εφαρμόζει αυτό το σύστημα, είμαι βέβαιος ότι τα προβλήματα της παραμονής αργά ή της έλλειψης ύπνου ή της δυσκολίας στον ύπνο και η ενεργοποίηση του κρεβατιού θα τελειώσει πολύ , και πρέπει μόνο να προσπαθήσεις και μετά να κρίνεις, και να προσέχεις Όποιος ξυπνά για τη δουλειά του, για παράδειγμα, και το έργο του με όλες τις δυσκολίες και μεγάλη δυσκολία, αλλά νικήθηκε στην ίδια μάχη με τον ύπνο τη στιγμή της αυγή προσευχή, αυτή είναι η μόνιμη μάχη μας, και θυμάμαι από τον τρόπο που μου είπε ο γιος μου ότι μισώ τη μελέτη γιατί μας κάνει να ξυπνήσουμε πολύ νωρίς !! Γι ‘ αυτό του είπα, γιος : αν δεν ξυπνούσατε για να μελετήσετε, θα ξυπνούσατε για την προσευχή Fajr, γιατί το πρόβλημα θα παραμείνει μαζί σας ενώ κοιμάστε, και δεν υπάρχει λύση γι’ αυτό εκτός από το ότι είστε ικανοποιημένοι με τον ύπνο η αρχή της νύχτας ….

…Η θεραπεία των όγκων δείχνει σε ένα όνειρο την επιστροφή των απουσιών στην πατρίδα του, ή την επιστροφή των πραγμάτων σε αυτό που ήταν μετά την απόγνωση τους . Μπορεί να δείχνει την κατάρρευση της θέσης ….

Και η ημισέληνος δεν είναι καλή για αυτήν, επειδή τα δόντια είναι συγγένεια και η παραβίαση είναι σαν σκούπα . Και όποιος δίνει ένα δώρο που είναι επιθυμητό του είδους του, δηλαδή για το Mahdi ή για το οποίο του δίνεται ….

…Αλάτι : Ο Al-Qayrawani είπε ότι δείχνει έναν πλούτο που έχει βρωμιά από τα χρήματα, επειδή προέρχεται από τη γη, ειδικά επειδή έχει την καλοσύνη των ψυχών, έτσι είναι σαν χρήμα και χρήμα που είναι καλό για την ανθρωπότητα και τη συνύπαρξή τους . Το λευκό του υποδηλώνει το λευκό των dirhams, το blackness του δείχνει το μαύρο των dirhams και το άρωμά του δείχνει τον χρυσό . Και επιτρεπόμενα χρήματα, και ίσως δείχνει ένα βυρσοδεψείο, επειδή και τα δύο είναι χρήματα, προσφορές και λάφυρα, και είναι βυρσοδεψείο στην αλήθεια, και μπορεί να υποδηλώνει τη νομολογία, τη Σουντά και τις θρησκείες, επειδή είναι καλό για ό, τι είναι στη σύνταξή του, και το φοβάται, όπως λένε ορισμένοι σοφοί για τη διαφθορά των μελετητών : Με το αλάτι είναι καλό αυτό που φοβάται ότι θα αλλάξει … έτσι πώς με το αλάτι αν έπεφτε σε άλλους, και ίσως μια θεραπεία για ασθένειες, όταν αναφέρθηκε σε μερικές από τις επιπτώσεις που υπάρχει για τη θεραπεία εβδομήντα δύο ασθενειών . Το sabkha μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι της γνώσης, στη μνήμη της μνήμης, στο κατάστημα του αρνιού, στο ασήμι, στο πιο σπάνιο και στο πράσινο μέταλλο και στη στείρα γυναίκα με χρήματα και αποδόσεις, οπότε όποιος επωφελείται από το αλάτι σε ένα όνειρο ή κληρονομεί να του δοθεί ή να τον κατέβει από τον ουρανό ή να τον στηρίζει με δωροδοκίες, κοιτάζω την κατάστασή του, και αν είναι άρρωστος, το δέρμα του Υγεία . Και αν είναι μαθητής της γνώσης, θα νικηθεί με τη νομολογία, και αν είναι μαθητής του κόσμου, τότε θα τον μεταβιβάσετε με χρήματα και θα πρέπει να μπορεί να έχει τα οφέλη και τα κέρδη του από αυτόν τις αιτίες του αλατιού ή της αλατότητας, όπως ο εκτελεστής, το βυρσοδεψείο, ο ταξιδιώτης στη θάλασσα, ο ψαράς, ο πωλητής ελιών και αλατότητας, και αν περάσει ένα έλος στον ύπνο του και παίρνει από το αλάτι του στο μπολ του και οδηγεί στο σπίτι του Είτε ένα φάρμακο που παίρνει από έναν γιατρό, είτε μια απάντηση που παίρνει από έναν νομικό, ή χρήματα που παίρνει από μια αποστειρωμένη ηλικιωμένη γυναίκα, ή ένα προϊόν αλάτων που αγοράζει από τον πωλητή, τη λήψη, τον χειριστή ή το προέλευση και τοποθεσία ….

…Η Kisaa Dreams of Clothing δείχνει ότι τα έργα θα οδηγήσουν σε επιτυχία ή αποτυχία καθώς τα ρούχα φαίνεται να είναι ασφαλή και καθαρά ή βρώμικα και κληρονομικά . Αν δείτε όμορφα αλλά ξεπερασμένα ρούχα, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε πλούτο, αλλά ότι θα περιφρονείτε τις προοδευτικές ιδέες . Εάν απορρίψετε το ντεμοντέ ρούχα, θα απαλλαγείτε από το τρέχον περιβάλλον και θα μπείτε σε νέες σχέσεις, νέα έργα και νέες σχέσεις αγάπης, και αυτά θα σας μετατρέψουν σε διαφορετικό άτομο . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με λευκά ρούχα, αυτό δείχνει έντονες αλλαγές και σχεδόν πάντα θα βρείτε την αλλαγή να φέρει θλίψη . Εάν περπατάτε με ένα άτομο που φοράει λευκά, τότε αυτό υποδηλώνει την ασθένεια ή τη θλίψη κάποιου, εκτός αν το άτομο που είδατε στο όνειρο είναι κορίτσι ή παιδί και τότε θα έχετε ένα ευχάριστο περιβάλλον για μια εποχή του έτους, τουλάχιστον . Αν βλέπετε τον εαυτό σας ή τους άλλους με μαύρα ρούχα, αυτό προβλέπει διαμάχες, απογοητεύσεις και ζοφερή υγεία . Εάν το όνειρο αναφέρεται στην εργασία, τότε το έργο θα είναι κάτω από τις προσδοκίες . Εάν βλέπετε κίτρινα ρούχα, αυτό προβλέπει επικείμενη ευχαρίστηση και οικονομική πρόοδο . Εάν το κίτρινο θεωρείται φάσμα που εξαφανίζεται σε αφύσικο φως, μπορεί να αναμένεται το αντίθετο . Θα είστε τυχεροί αν ονειρευτήκατε κίτρινο πανί . Εάν ονειρεύεστε ένα μπλε ρούχο, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο φόρεμα, αυτό προβλέπει ότι οι φιλοδοξίες σας θα προωθηθούν προς τη νίκη μέσω επίμονων και ενεργητικών προσπαθειών . Οι φίλοι θα σας υποστηρίξουν ειλικρινά . Εάν ονειρεύεστε ένα κόκκινο ρούχο, αυτό προβλέπει ότι θα ξεφύγετε από τους τετράγωνους εχθρούς αλλάζοντας τη δημόσια πρόθεσή σας εγκαίρως . Εάν βλέπετε πράσινα ρούχα, αυτό είναι ένα σύμβολο καλής ευημερίας και ευτυχίας . Εάν δείτε ένα πολύχρωμο κάλυμμα, αυτό προβλέπει γρήγορες αλλαγές και μια συνένωση κακών και καλών επιρροών στο μέλλον σας . Εάν ονειρευόσασταν δυσανάλογα ρούχα, αυτό συνεπάγεται συγκρούσεις στα συναισθήματά σας και ότι πιθανότατα θα κάνετε λάθος σε ένα έργο . Εάν βλέπετε ενήλικες ή νεαρούς άνδρες με κατάλληλα ρούχα, τότε αυτό υποδηλώνει ότι αναλαμβάνετε μια εργασία που δεν έχετε καμία τάση προς, και θα οδηγήσει στην εμφάνιση πολλών ανησυχιών . Εάν μια γυναίκα δει ότι είναι αναστατωμένη για το μανδύα της, αυτό προβλέπει ότι θα συναντήσει διαγωνισμούς που προκαλούν τον θυμό της σε σχέση με την αναζήτησή της για κάποια κοινωνική διάκριση . Ο θαυμασμός για τα ρούχα των άλλων δείχνει ότι θα είναι ευάλωτη σε φόβους ζήλιας από τους φίλους της . Το να ονειρεύεσαι να χάσεις ρούχα υποδηλώνει διαταραχές στη δουλειά σου και σε θέματα αγάπης . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι ντυμένο στα μαύρα, αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρει από θλίψη και απογοήτευση εξαγνισμού . Εάν ένα κορίτσι ονειρευόταν ότι συνάντησε άλλο, φορώντας ένα κόκκινο φόρεμα με ένα πένθος πέπλο στο πρόσωπό της, κατασκευασμένο από κρεπ ύφασμα, αυτό προβλέπει ότι όποιος την θεωρεί σχεδόν ίση θα την ξεπεράσει και θα προκαλέσει την απογοήτευσή της ενάντια στις γυναίκες γενικά . Ο ονειροπόλος που ερμηνεύει το όνειρο για το ντύσιμο πρέπει να προσέχει εάν τα πράγματα φαίνονται φυσιολογικά . Εάν τα πρόσωπα είναι παραμορφωμένα και το φως δεν σχετίζεται με τον κόσμο, παρόλο που τα χρώματα είναι φωτεινά, προσέξτε, γιατί η κακή διαχείριση ενός αξιόλογου σχεδίου θα σας προκαλέσει βλάβη . Υπάρχουν λίγα όνειρα από τα οποία εξαφανίζεται το στοιχείο του κακού, όπως και μερικά έργα στον κόσμο που ξυπνά, στα οποία αποφεύγεται το στοιχείο της τύχης ….

…Είναι επιτρεπτό σήμερα να αποδείξουμε μια νομική απόφαση μέσω οραμάτων και ονείρων, όπως κάποιος που βλέπει τον Αγγελιοφόρο, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, να τον διατάξει ή να τον απαγορεύσει με κάτι; Η απάντησή μας σε αυτό το ερώτημα είναι ότι τα οράματα και τα όνειρα δεν εξηγούνται από το ίδιο το άτομο, και η σημασία τους μπορεί να μην είναι επιφανειακά . Τότε λέω : Τώρα δεν επιτρέπεται να αποδείξουμε μια νόμιμη απόφαση εκτός από τη Σαρία και τι εφαρμόζεται σε αυτήν. Επειδή η κατάσταση του ύπνου δεν είναι μια κατάσταση ελέγχου και επιτυγχάνει αυτό που ακούει ο αφηγητής – που είναι εδώ αυτός ο ονειροπόλος – συμφώνησε τους επιστήμονες να πληγούν και την τροποποίηση, και τους επιστήμονες του μυθιστορήματος ότι οι όροι αποδοχής του μυθιστορήματος του ατόμου : να να είστε αξιωματικός, συντηρημένος και ο κοιμισμένος δεν έχει αυτήν την ικανότητα . Αλλά αν κάποιος δει ένα όραμα, στο οποίο η εντολή είναι να κάνει μία από τις σουντάδες ή να απαγορεύσει κάτι λάθος, ή απαγορευμένο, και ο Αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού να είναι πάνω του, μπορεί να τον είδε να διατάζει αυτό που ανέφερα παραπάνω, είναι επιτρέπεται να ενεργεί σύμφωνα με αυτό; Η απάντηση είναι ναι είναι επιτρεπτή η εργασία και αν πείτε : Ποιος είναι ο λόγος; Λέω τον λόγο : Αυτό δεν είναι μόνο μια κρίση του οράματος ! Αντίθετα, με αυτό που βρίσκεται στη ρίζα του νόμου . Ο Imam Shatby αποφάσισε στο έλεος του Παντοδύναμου Θεού : ότι η απαίτηση εργασίας σύμφωνα με το όραμα, όχι διάτρητη νομική διάταξη, και να είναι η συγκατάθεση της φαινομενικής σημασίας του νόμου, και ενώ αυτό προήλθε από οράματα, και την παραβίαση του νόμου, ή ένα κράτος δικαίου, είναι : είτε η φαντασία ή την ψευδαίσθηση, ή είναι ένα όνειρο από την Shaytaan, και αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί, επειδή διαφωνεί με αυτό που είναι εγκατεστημένος και νόμιμο . Ο Αλ-Μπαγκάουι είπε στο Sharh al-Sunnah [12/211]: Δεν είναι σωστά και μπορεί να εκφράζονται όλα όσα βλέπει ένα άτομο στον ύπνο του. Αντίθετα, το σωστό είναι αυτό που ο Θεός Παντοδύναμος σας φέρνει ο βασιλιάς του οράματος από ένα αντίγραφο της μητέρας του βιβλίου, και οτιδήποτε άλλο είναι ένα όνειρο που δεν έχει καμία ερμηνεία ….

…Οράματα Μπορείτε να προσδιορίσετε το φύλο ή το όνομα της γέννησης; Η διαφορά μεταξύ των δύο εκφράσεων αφθονούν σε εκείνον που πιστεύει ότι έχει ένα κορίτσι και είναι γιος, ή αντίστροφα , ότι είναι ένας σωλήνας που προκύπτει από τη σκέψη , και για αυτήν την έγκυο γυναίκα που είναι αυτού του είδους, ονειρεύεται τον τοκετό και το φύλο του νεογέννητου αφθονούν , και μόνο ο ελεγκτής το διακρίνει από τις δύο εκφράσεις . Όσον αφορά την επιλογή του ονόματος του νεογέννητου βάσει ενός οράματος , δεν είναι απαραίτητο να εφαρμόσουμε την εντολή που παρουσιάζεται μέσω οράσεων ή ονείρων γενικά , και εδώ πρέπει να κάνουμε διάκριση μεταξύ των οραμάτων των προφητών, που είναι αποκαλύψεις που είναι υποχρεωτικές εφαρμογή , και τα οράματα των άλλων , τα οποία δεν πρέπει να υλοποιηθούν , ειδικά εάν συνοδεύεται από εντολή Παραβιάζει τη Σαρία , για παράδειγμα , και για ό, τι λαμβάνεται μέσω οραμάτων για ορισμένους και φέρει εντολή να ονομάσει κάτι , δεν είναι υποχρεωτικό να τηρήσω αυτό και δεν υπάρχει αμαρτία σε εμένα που την παραβιάζει ….

…Η μεθυσία βρίσκεται σε ένα όνειρο σημαίνει χαρά, θεραπεία από ασθένειες, εξαφάνιση ανησυχιών και αγωνίας και υλοποίηση ελπίδων . Το σημάδι της γυναίκας ήταν η Jalila Maliha . Και αν το αγόρι έδειχνε, ήταν ένδοξος, έξυπνος και επιστήμονας που μοιράστηκε κάθε τέχνη στην τέχνη του . Εάν τα αναφερόμενα χρήματα είναι επιτρεπτά και καλά . Εάν υποδεικνύεται από την επιστήμη, ήταν υγιής από αίρεση . Και η ζάχαρη δείχνει χρήματα . Και μια ζάχαρη είναι ένα φιλί από έναν εραστή ή ένα αγόρι . Και πολύ μεθυσμένος δείχνει μάχη και κουτσομπολιά . Ο Ιμπν Σιρίν, ο Θεός Παντοδύναμος έλεγε, είπε : Δεν υπάρχει καλό να πουλάς ζάχαρη . Και η ζάχαρη των φυτών δείχνει την ειλικρίνεια στα λόγια και τις πράξεις, και μπορεί να υποδηλώνει την αύξηση των ασθενειών και τη θεραπεία τους, και ίσως την ανακούφιση και τη διαβίωση από την πλευρά των φυτών ή την κάθοδο της διαμέτρου ….

…Ο Ρουτάμπ είναι σε ένα όνειρο μια κατάσταση σε μια εύπορη πόλη, εάν αυτό οφείλεται . Και όποιος βλέπει ότι τρώει βρεγμένο σε λάθος χρόνο, τότε είναι άρρωστος . Και υγρό εμπόριο-εμπόριο . Και ειπώθηκε : Αντίθετα, η κατανάλωση υγρού φαγητού αναγνωρίζεται από το μάτι . Το Al-Rutab είναι απόδειξη των καλών ειδήσεων του αρσενικού παιδιού, της νίκης επί των εχθρών, της αθωότητας της τιμής και το al-Ratab είναι μια επιτρεπόμενη παροχή, θεραπεία και ανακούφιση . Έτσι, όποιος είδε ότι έτρωγε βρεγμένο σε λάθος στιγμή είχε μια θεραπεία, μια ευλογία και μια ανακούφιση ….

…Το δέρμα είναι ανδρικό μπουφάν και τον άφησα με τα χρήματά του στη ζωή και τον θάνατό του . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο σαν να έχει ξεφλουδίσει το δέρμα του ως ένα πρόβατο, τότε δείχνει το θάνατό του εάν ήταν άρρωστος και αν ήταν απαλλαγμένος από ασθένειες, τότε είναι φτωχό και αποκαλύπτεται . Το λίπος στο σώμα είναι η δύναμη της θρησκείας και της πίστης . Εάν βλέπει το σώμα του ως σώμα φιδιού, τότε δείχνει τι κρύβει την εχθρότητα . Και το δέρμα είναι μια προστασία για τους ανθρώπους και τους άλλους, και ένα άτομο αφορά τον πατέρα και τη μητέρα του, τη δύναμη και τα χρήματά του, το σπίτι και τα ρούχα του, τη σύζυγό του και τη γη του, την ευημερία του και την ασθένειά του, την έκφρασή του και τη δική του πίστη . Το μαστίγωμα ενός ατόμου μπορεί να αναφέρεται στον εχθρό του και στον φίλο του που κοιμάται πάνω του, γιατί θα καταθέσει εναντίον του ιδιοκτήτη του την Ημέρα της Ανάστασης . Ίσως το δέρμα δείχνει υπομονή και πείσμα σε θέματα . Όποιος βλέπει το δέρμα του όμορφα σε ένα όνειρο δείχνει την καλοσύνη, την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Αν είναι νεκρός και το δέρμα του φαίνεται ωραίο, δηλώνει ότι βρίσκεται στην ευδαιμονία του Παραδείσου, και αν το βλέπει ως παχύ ή μαύρο, δείχνει ότι είναι βασανισμένο . Και η σκουρόχρωμη επιδερμίδα σε ένα όνειρο υποδηλώνει την αποχώρηση της θρησκείας . Σε ποιον είναι ένα δώρο σε ένα αγόρι της Νουβίας δίνεται ένα αρνί κάρβουνο . Και όποιος βλέπει τις μαύρες γυναίκες να τον εποπτεύουν, το καλό που επιβλέπει για να τις δει είναι πολλοί έντιμοι, αλλά είναι του εχθρού . Και κοκκινίστε . Στην ερμηνεία, τη συνάφεια και την ανακούφιση . Και ειπώθηκε : Αν ήταν λευκό με το κόκκινο, ο ιδιοκτήτης θα κερδίσει δόξα . Και μηδέν . Το χρώμα είναι ικανοποιητικό . Και όποιος είναι μαύρος και βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι λευκός, θα υποστεί αδυναμία, ταπείνωση και αγωνία . Εάν δει ότι το σώμα και το πρόσωπό του είναι κόκκινα, τότε θα είναι ανέμελη . Τα δέρματα άλλων ζώων είναι κληρονομιά . Και ειπώθηκε : Δερμάτινα σπίτια που ανήκουν σε αυτό . Και αν ο βασιλιάς ξεφλουδίσει τα δέρματα των ανθρώπων, τότε τους καταπιέζει και παίρνει τα χρήματά τους . Και όποιος αφαιρέσει το δέρμα ενός ποιητή, του κλέβει τα μαλλιά ….

…Η καθιέρωση της προσευχής δείχνει σε ένα όνειρο την εκπλήρωση μιας υπόσχεσης και την επίτευξη του στόχου, και την ανακούφιση εκείνων που βρίσκονται σε κίνδυνο . Όποιος το βλέπει σαν να καθιερώνει την προσευχή σε μια πόρτα ή ένα κρεβάτι, θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει έναν κρατούμενο σαν να κάνει την προσευχή ή να προσεύχεται όρθιος, τότε θα απελευθερωθεί από τη φυλακή . Εάν ένα άτομο που δεν φυλακίζεται βλέπει ότι εκτελεί την προσευχή, θα συμβεί επιτυχημένη πώληση . Και όποιος βλέπει ότι έχει δώσει άδεια και εκτελεί την προσευχή, τότε πρέπει να τηρεί μια σουντά και να σκοτώνει την αίρεση ….

…Όποιος βλέπει ότι αντιμετωπίζει τον κόλπο μιας γυναίκας χωρίς το αρσενικό, τότε θα αποκτήσει έναν κόλπο μπροστά της, στον οποίο είναι ανεπαρκής και αδύναμος ….

…Σε ένα όνειρο, δηλώνει την ειλικρίνεια στη θρησκεία, τη σωτηρία του φυλακισμένου, την άφιξη του ταξιδιώτη, τη θεραπεία των ασθενών, τον γάμο του πτυχιούχου, την καθοδήγηση, τη μετάνοια, τη γνώση, το Κοράνι και τη νόμιμη διατροφή . Ο άνθρωπος και αυτό που φτιάχτηκε είναι μια ευλογία και μια ευλογία . Και πώς η σεζόν είναι συνάρτηση των μαρτύρων της σεζόν ή της ανανέωσης της εντολής . Και αυτός που είναι γεμάτος γλυκύτητα είναι κομπλιμέντα, ψέματα και καλά λόγια . Το τηγάνισμα της γλυκύτητας είναι μια χρήσιμη παρέα . Και η λογική του μελιού είναι η εύκολη διατροφή ή μια περιφρόνηση . Και μια ευχάριστη γεύση αποτελεί ένδειξη ύψους, ανύψωσης και άρσης των ανησυχιών και των ασθενειών . Και να γνωρίζετε ότι κάθε γλυκό αυξάνει ένα άτομο τρώγοντας ασθένεια, οπότε το φαγητό σε ένα όνειρο είναι μια αύξηση στις ασθένειες, εκτός αν το γλυκό είναι μαγιά, μαρμελάδα ή χυμός, έτσι μπορεί να υποδηλώνει επούλωση . Των ασθενειών . Δεν υπάρχει καλό σε αυτόν που κατανάλωσε σε ένα όνειρο ή του έφτιαξε ένα falutij, γιατί μπορεί να υποδηλώνει μια ασθένεια του falaj . Γλυκά που θεωρούνται μεταξύ των τροφίμων που αποτελούνται από τέσσερα συστατικά : σκιά, ζάχαρη, μάννα και ημερομηνίες, και εάν ένα άτομο τρώει οποιοδήποτε από αυτά, είναι μια καλή ζωή και ευχαρίστηση και μια σωτηρία από τον κίνδυνο του οποίου η προέλευση ήταν απληστία . Και η γλυκύτητα δείχνει τη διαβίωση και τις καλές λέξεις . Είναι για τους πιστούς η γλυκύτητα της πίστης και για τους κακούς την γλυκύτητα του κόσμου ….

…Και διήγησε ότι ο Αμπντουλάχ είπε, «Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ότι αυτό το δάχτυλο στάζει λίπος και αυτό στάζει με μέλι και τα γλείψα. Έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Διαβάζετε τα δύο βιβλία . Το μέλι για τους λαούς της θρησκείας είναι η γλυκύτητα και η απαγγελία του Κορανίου και των πράξεων της δικαιοσύνης, και για τους ανθρώπους αυτού του κόσμου ένας χαλασμένος τραυματισμός χωρίς κόπωση. Αντίθετα, είπαμε ότι το μέλι υποδηλώνει το Κοράνι επειδή ο Θεός Παντοδύναμος περιέγραψε και τους δύο ως θεραπεία, οπότε είπε στις μέλισσες: «Ένα ποτό διαφόρων χρωμάτων βγαίνει από τα στομάχια του, όπου υπάρχει θεραπεία για τους ανθρώπους. » Και είπε στο Κοράνι: « Ω, σας. Οι άνθρωποι σας έχουν έρθει σε ένα κήρυγμα από τον Κύριό σας και μια θεραπεία για ό, τι είναι στο στήθος ~, ο στίχος ….

…Ποιες είναι οι πιο σημαντικές οδηγίες για εκείνους που ήθελαν να είναι εκφραστικοί; Βλέπω την επιθυμία να συμμετάσχω στις τάξεις των σχολιαστών από πολλά μέλη και μέλη, και αυτό με ικανοποίησε, και όπως παρατηρείτε, ανοίξαμε το δρόμο για τα μέλη να ανταποκριθούν στα οράματά σας και εκείνοι που θέλουν να συμμετάσχουν πρέπει να γράψουν εγώ στο ιδιωτικό ταχυδρομείο, ώστε να εξετάσουμε το αίτημά του, είτε είναι αποδεκτό είτε απορρίπτεται . Και συμβουλεύω όσους θέλουν να μάθουν με γνώση πρώτα και να εκφράσουν ένα όραμα. Μια επιστήμη που εξαρτάται πολύ από την εντύπωση του ατόμου του οράματος μέσω της καταβροχθίσεως των λέξεων του, και γνωρίζοντας μέσω αυτής την ουσία της προσωπικότητάς του, προκειμένου να φτάσει στο πραγματικό νόημα του οράματός του, πρόθυμος . Επομένως, ελπίζω ότι θα εξετάσετε τα λόγια του, να τον γνωρίσετε μέσω των συμβόλων του οράματός του και να μην βιαστείτε, και να αναρωτηθείτε πώς ο Ίμπι Σιρίν, μπορεί ο Θεός να τον ελέξει, διακρίνεται μεταξύ δύο ανθρώπων που είδαν ένα όραμα, Έτσι είπε για έναν από αυτούς κλέφτης, και είπε για τον άλλο ότι θα εκτελέσει το Χατζ; Η απάντηση είναι ότι τους είδε, και το χαρακτηριστικό ενός από αυτά ήταν καλό, οπότε του εξήγησε ότι έκανε το Χατζ, και το χαρακτηριστικό του άλλου ήταν διαφορετικό από αυτό, οπότε τον κατηγόρησε για κλοπή . Και εσύ, αδερφέ μου, η διέλευση, δεν βλέπεις αυτόν που γράφει το όραμα για σένα σε αυτό το φόρουμ, γι ‘αυτό να είσαι προσεκτικός και να μην περάσεις το όραμα, εκτός αν είναι σαφές σε εσάς οι λεπτομέρειες των ιδιοκτητών του, τις οποίες εγώ δεν ζήτησα αυθαίρετα, αλλά μάλλον μετά από μακρά εμπειρία και ταλαιπωρία, με τα οράματα και τους ιδιοκτήτες τους . Σκεφτείτε τις λέξεις, υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των λέξεων του κόσμου και των άλλων, και υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των λέξεων του μαθητή και του υπαλλήλου, του πρίγκιπα, των πλουσίων και των φτωχών, και κάθε μία από αυτές έχει μια έννοια ότι τον ταιριάζει όταν κάνετε την έκφραση, έτσι μπορείτε να το παρατηρήσετε και να το σκεφτείτε, Ω Θεέ, να σας φροντίσει ! Συνήθιζα να βλέπω και ακόμα να μην εκφράζω τα γραπτά οράματα, εκτός από το ότι η ζήτηση για την έκφραση αυτού του τύπου είναι υψηλή και η δυσκολία της ακοής μερικές φορές, αλλά είναι αδύνατο για πολλούς από τους ερωτητές. Με έκανε να αποχωρήσω από αυτόν τον περιορισμό και να εκφράσω τα γραπτά οράματα, αν και λέω και εξακολουθώ να λέω ότι η ακρίβεια σε αυτά είναι πολύ μικρότερη από τα οράματα που εκφράζουν την ακοή και αυτό είναι υψηλότερο βαθμό, ή πρόσωπο με πρόσωπο, και αυτό είναι ο υψηλότερος βαθμός . Και να γνωρίζετε ότι ο χρόνος κατά τον οποίο είδατε το όραμα είναι πολύ σημαντικός. Ποια είναι τα οράματα του χειμώνα, διαφορετικά από τα οράματα του καλοκαιριού ,,,, επειδή η πρώτη φωτιά είναι αξιέπαινη, και στη δεύτερη είναι κατακριτέα, οπότε μην παραιτηθείτε να μάθετε την ώρα του οράματος . Και η τελευταία από αυτές τις κατευθύνσεις, για τον αφηγητή, το όραμά του, είναι να γνωρίζει ότι το όραμα είναι μάζα και συχνά έχει ένα νόημα, οπότε μην το διαιρέσετε και θυμηθείτε ένα μέρος και αφήστε μέρη που μπορεί να πιστεύετε ότι δεν έχουν σημασία, ενώ είναι πολύ σημαντικό για όσους το εκφράζουν. Τα οράματα που δείχνουν το παρόν είναι συχνά η έκφρασή τους για αυτόν. Σχετίζεται με το οραματιστικό δώρο, οπότε αν έχετε μπερδευτεί για αυτό, και οι έννοιες των συμβόλων του είναι πολλές, και αυτό συμβαίνει πολύ, τότε δεν χρειάζεται να ρωτήσετε τον ιδιοκτήτη του για το θέμα που τον απασχολεί εκείνη τη στιγμή, καθώς μπορεί να ανοίξει τους ορίζοντες για να αποκρυπτογραφήσετε το όραμα, και ο ερωτών πρέπει να είναι αληθινός με τη διέλευση, και πόσα άτομα μου έχουν πει για τις συνθήκες του στην οποία ζει. Στην έκφραση του οράματός του, σώθηκε από οικονομική, οικογενειακή ή κρίση διαδικασίας, και αυτό συμβαίνει πολύ, και αυτό το πράγμα δεν προσβάλλεται κατά τη διέλευση, αλλά δείχνει την ειλικρίνειά του και την προθυμία του να υπηρετήσει τον ανακριτή, και ο αδερφός μου παρατηρεί ότι οι εκφραστές σήμερα είναι λιγότερο από εκείνους που εκφράζουν έμπνευση. Είναι αυτός που εκπληρώνει την αλήθεια στη γλώσσα του και ο ιδιοκτήτης του ονομάζεται έμπνευση, που κατάφεραν να βρουν το νόημα που καταλαμβάνει το μυαλό του ερωτητή εκείνη την εποχή, και δεν χρειάστηκε να ρωτήσουν τον ερωτητή, αλλά που είμαστε εμείς και αυτοί, και ο Θεός έχει έλεος σε ένα άτομο που γνώριζε τη μοίρα του ,,,,,…

…Είναι αυτό που βλέπουμε σε ένα όνειρο οράματα , όνειρα , ή Alodgat , να είναι το χρώμα , ή μαύρο και άσπρο; Εάν κάποιος από εσάς εξετάσει αυτήν την ερώτηση και αναζητήσει μια απάντηση σε αυτήν, τότε μπορεί να αρχίσει να ψάχνει για μια απάντηση μέσω : Προσπαθώντας να ανακτήσει αυτό που είδε προηγουμένως στον ύπνο …. και μερικοί μπορεί να καταφέρουν να θυμηθούν . Άλλοι μπορεί να αποτύχουν . Αλλά σίγουρα θα πουν ότι δεν ξέρουμε αν αυτό που βλέπουμε σε χρώμα ή μαύρο και άσπρο . Λέω εδώ τη δική μου άποψη μέσω της έρευνας και της ερώτησης, ότι τα περισσότερα από αυτά που βλέπουμε είναι σε ασπρόμαυρο, και υπάρχουν λίγα οράματα στο χρώμα, και εκείνη τη στιγμή το χρώμα που ήρθε στο όνειρο έχει την ισχυρή του σημασία και υπάρχουν πολλά παραδείγματα που ήρθαν σε μένα, είτε κατά την παρουσίαση του προγράμματος ονείρου, είτε κατά τη διάρκεια της έκφρασής μου στις Δευτέρες ή τις Παρασκευές, στα οποία υπάρχει αναφορά στα χρώματα στα οράματα, αλλά αυτό που βρίσκεται στο Κοράνι ή στο Σούνταν βασίζεται αυτό, και υπάρχουν αποδείξεις για την ύπαρξη χρωμάτων σε ένα όνειρο, αυτό που ο Al-Tirmidhi περιέγραψε στο Βιβλίο της Αποκάλυψης, κεφάλαιο για το τι ήρθε στο όραμα του Προφήτη, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, στην ισορροπία και τον Υδροχόο, σχετικά με την εξουσία του Aisha, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, ρωτήθηκε για ένα χαρτί, και ο Khadija του είπε : Πίστευε εσάς και ότι πέθανε πριν εμφανιστείτε, έτσι ο Messenger Ο Θεός, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη, είπε : ( Τον έδειξα στο α ονειρευτείτε με λευκά ρούχα πάνω του, ακόμα κι αν ήταν από τους ανθρώπους του Hellfire. Θα είχε ντυθεί διαφορετικά .) Η παρουσία των χρωμάτων υποδηλώνεται επίσης από το Χαντίντ του Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ, το οποίο ο Αλ Μπαχάρι ανέφερε στο Σαχχ, και μάλιστα τον τίτλο λέγοντας : Η πόρτα του πράσινου στο όνειρο και ο καταπράσινος κήπος , και το χαντίθ παρουσιάστηκε σε αυτό, και σε αυτό : Ο Αμπντουλάχ Μπιν Σαλάμ πέρασε από έναν κύκλο στον οποίο ο Σαντ Μπιν Μαλίκ και ο Ιμπάν Ομάρ, και είπαν : αυτός είναι ένας άνθρωπος του λαού του Παραδείσου, είπα : κανένας αφηγητής δεν είπε, είπαν τέτοια και τέτοια, είπε : Αλελούγια ! Δεν έπρεπε να είπαν ό, τι δεν γνώριζαν, αλλά είδα σαν να τοποθετήθηκε ένας στύλος σε ένα πράσινο λιβάδι, και στηρίχτηκε ένα φιλέτο, και στο κεφάλι του υπήρχε ένα φιλί, και στο κάτω μέρος του ήταν πιο δίκαιος, και ήταν ο υπηρέτης, ή ο υπηρέτης, και του είπαν, οπότε χώρισα μέχρι που πήρα το βέλος . Το είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, και αυτός, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε: [Ο Αμπντουλάχ θα πεθάνει ενώ παίρνει το πιο αξιόπιστο βέλος ] Αυτή η απόδειξη αποδεικνύει αυτό που αναφέρατε και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Ε : Οι εικόνες και τα σύμβολα που βλέπουν οι άνθρωποι στα όνειρά τους, όταν είναι παρόμοια, έχουν μια μόνο έκφραση; Α : Αυτή η ερώτηση είναι συχνές , το ίδιο κάνει ό, τι ένα πρόσωπο που βλέπει στον ύπνο του έχει ένα έκφραση που δεν αλλάζει , πράγμα που σημαίνει ότι ένας άνδρας είδε τον ήλιο και το φεγγάρι, για παράδειγμα, κι έτσι θα είναι ένα σύμβολο των γονέων του , μια σκλάβος και πατέρας , ανάλογος με το όραμα του Ιωσήφ , και όποιος είδε μια αγελάδα υποδηλώνει τη Σουντά καθώς ο Ιωσήφ τη διέσχισε και ούτω καθεξής . . Η απάντηση : Όχι , τα οράματα ποικίλλουν στην έκφρασή τους από το ένα άτομο στο άλλο , και από καιρό σε καιρό, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, μέσω των οραμάτων του όταν είδε τις αγελάδες που θανατώθηκαν , σκοτώνοντας τις σύντροφοι την Κυριακή, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, και ο Ιωσήφ, ειρήνη και ευλογίες να είναι επάνω του, μέσω των παχιών αγελάδων στα εύφορα χρόνια στα οποία αφθονούν. Ζωή, και άπαχες αγελάδες, σε χρόνια ξηρασίας στα οποία μειώνονται τα προς το ζην και οι βροχές . Η αναφορά στο πέρασμα σε αυτό το όραμα, και ελπίζει να προσθέσει στη διατύπωσή τους, και ελπίζει στην περίπτωση του ιδιοκτήτη και του χρόνου της Αποκάλυψης, και όλα αυτά τον τραβούν να διασχίσει την έκφραση, για παράδειγμα, ο ήλιος έχει πολλές πτυχές από την άποψη της έκφρασης και σε αυτή την αναφορά στην διάβαση . Για ένα να ειπώθηκε εκφραστές : Είδα τον ήλιο και το φεγγάρι μπήκε στο υπόγειων υδάτων, είπε πεθαίνουν, και διαμαρτυρήθηκε, λέγοντας ότι η Παντοδύναμος : { Αν αστραπή τα μάτια (7) και επισκιάζεται Σελήνη (8) και να συλλέγουν το ήλιο και το φεγγάρι (9 ) Ο Άνθρωπος λέει ότι η Ημέρα Πού να Φεύγει (10) ( Ανάσταση : 10 – 7). Είπε Habis bin Σαάντ αλ – Tai ήταν οι κυβερνήτες της ηλικίας του δικαστικού σώματος , Ο Διοικητής της Πιστοί : εγώ είδα τον ήλιο και το φεγγάρι Aguettlan, και τα αστέρια μεταξύ των δύο ημίχρονα . Ο Umar είπε : με όποιον κι εσύ; Είπε : Με το φεγγάρι ενάντια στον ήλιο . Ο Ομάρ είπε : Ήμουν με ένα στίχο Έπαινος, πήγα, δεν δουλεύω για μένα δουλεύω, όχι μόνο σκοτώνω όταν το φοράω . . Ήταν όπως ο Omar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε, έτσι σκοτώθηκε την ημέρα του Safeen (1`) , και ο Joseph όταν είδε τα οράματά του πέρα ​​από τον ήλιο και το φεγγάρι με τους γονείς του . Ο ήλιος και το φεγγάρι αν το σκεφτείτε , δεν υπήρχε κανένας με την έννοια σε αυτά τα οράματα και, ως εκ τούτου, σας δείχνει διάχυτο σφάλμα μεταξύ ανθρώπων – και ειδικά – του κοινού από αυτούς, όταν βλέπουν τους νεκρούς, για παράδειγμα, πιστεύουν ότι είναι μια μεταφορά για τον κοντινό όρο, ή δείκτης του μηνύματος ή δεν θα εφαρμοστεί, και όταν κλαίνε στα Όνειρα λένε : Είναι χαρά, και αυτό δεν είναι σωστό όπως μας φάνηκε από προηγούμενα στοιχεία ….

…Το αποχαιρετιστήριο σε ένα όνειρο υποδηλώνει το θάνατο της θέσης, το διαζύγιο της συζύγου, το θάνατο του ασθενούς, την αναχώρηση από την πατρίδα σε άλλους ή από το ένα επάγγελμα στο άλλο, είτε ο αιτών είναι ο καταθέτης είτε ο καταθέτης . Και όποιος το βλέπει σαν να αποχαιρετά τη γυναίκα του, θα την χωρίσει . Και ειπώθηκε : Η αποχαιρετιστήρια προσφορά υποδηλώνει το παράδοξο του καταθέτη με θάνατο ή άλλους λόγους διαχωρισμού . Η εξαπάτηση δείχνει την αποχώρηση των δύο εταίρων, την απόλυση του κυβερνήτη και την απώλεια του εμπόρου . Μερικοί από αυτούς είπαν : Ο αποχαιρετισμός λατρεύεται στην ερμηνεία και δείχνει την αναθεώρηση της διαζευγμένης γυναίκας, τη συμφιλίωση του συντρόφου, το κέρδος του εμπόρου, την επιστροφή κηδεμονίας στον κυβερνήτη και τη θεραπεία του ασθενούς και που ο αποχαιρετισμός περιλαμβάνει στον όρο της ικεσία και άνεση . Και ειπώθηκε : Αν κάποιος βλέπει στον ύπνο του σαν να χαιρετάει μια αποχαιρετιστήρια ειρήνη, τότε αυτό είναι κακό για εκείνους που το άκουσαν και για εκείνους που το λένε αυτό, επειδή οι άνθρωποι δεν αποχαιρετούν ο ένας τον άλλον εκτός από το παράδοξο , όταν η ανεργία και όταν κοιμάσαι ….

…Το σημείο του λατρευτή είναι όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι προσεύχεται προς τα ανατολικά, επειδή είναι ένας άντρας με φτωχή εκπαίδευση, πολλοί ξεθωριασμένοι, τολμηροί για αμαρτίες επειδή συμφώνησε με τους Εβραίους . Και αν το πρόσωπό του είναι προς ό, τι είναι δίπλα στα ανατολικά, τότε είναι άνθρωπος του καινοτόμου, και το ανατολικό είναι το τσίμπημα των Χριστιανών, και αν το πρόσωπό του από αυτό που ακολουθεί είναι το πίσω μέρος του Kaaba, τότε απέρριψε το Ισλάμ διαπράττοντας μια μεγάλη αμαρτία ή έναν ψεύτικο όρκο . Ή η συκοφαντία μιας γυναίκας που είναι παντρεμένη, και δεν αποφεύγει την ανηθικότητα, και οι Μάγοι έχουν επιτρέψει στον εαυτό τους να διαπράττουν κάθε απαγορευμένη ενέργεια . Εάν βλέπει ότι δεν γνωρίζει το φιλί, τότε είναι προκατειλημμένος στη θρησκεία του . Εάν βλέπει ότι προσεύχεται προς την Κάαμπα, τότε η θρησκεία του είναι δίκαιη ….

Εάν διακοπεί η προσευχή του, η εντολή του διακόπτεται και οι αποφάσεις του και τα λόγια του δεν εφαρμόζονται ….

…Αυτός είναι ο εγγυητής και εγγυητής, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει φόβο, και ίσως το ύψος του πεπρωμένου, της προεδρίας, της προόδου, της υπαγωγής του καλού και της απαγορευτικής κακίας . Ίσως έδειξε το φρύδι, τον πατέρα, τη μητέρα ή τον καθηγητή. Αν σε ένα όνειρο έγινε ιμάμης και προσευχόταν με ανθρώπους που κατευθύνονταν στην qiblah με πλήρη αγνότητα, ούτε περισσότερο ούτε λιγότερο, σε αυτό, και αν άξιζε την κηδεμονία, την απόφαση, ή να αντιμετωπίσει ό, τι είναι ευεργετικό για τους ανθρώπους, ότι θα συμβεί σε αυτόν, και μπορεί να έχει εγγραφεί σε εγγύηση ή ομαδική χορηγία Ή συμμετείχε σε έναν λαό που ελπίζει για καλό από αυτούς, και αν είχε προσευχηθεί με άλλους ανθρώπους εκτός από την qiblah, πρόδωσε τους συντρόφους του και αγόρασε τις αιρέσεις του , και μπορεί να έχει διαπράξει κάτι απαγορευμένο και οι άνθρωποι τον ζητούν μαζί του, και όποιος βλέπει ότι διατάζει έναν λαό στην προσευχή, ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία προσαρμόζεται αφού το φιλί του είναι ίσιο, η προσευχή του έχει ολοκληρωθεί, ή αυτός παραγγέλνει τους ανθρώπους ή τους απαγορεύει . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί άγνωστους σε άγνωστο μέρος και δεν ξέρει τι να διαβάσει, τότε είναι προς τιμήν του θανάτου . Και αν μια γυναίκα βλέπει ότι οδηγεί την προσευχή των ανδρών, τότε πεθαίνει επειδή δεν είναι κατάλληλη για την καθοδήγηση των προσευχών, έτσι είναι μόνο όταν πεθαίνει μπροστά τους όταν προσεύχονται πάνω της . Ομοίως, εάν βλέπει έναν άντρα που δεν ξέρει να ξέρει να προσεύχεται ή να απαγγέλλει, τότε οδηγεί έναν λαό, και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται σε ανθρώπους που στέκονται καθισμένοι, τότε δεν παραβιάζει τα δικαιώματά τους, αλλά είναι υπολείποντας τα δικαιώματά του, ή τα οράματά του υποδηλώνουν ότι αναλαμβάνει έναν άρρωστο άνθρωπο, και αν προσεύχεται μαζί τους καθισμένοι ενώ στέκονται και κάθονται, τότε δεν συντομεύει Σε ένα θέμα που αναλαμβάνει, εάν προσεύχεται με ανθρώπους που στέκονται και καθισμένος, τότε ακολουθεί την εντολή των πλουσίων και των φτωχών, και αν προσεύχεται μαζί τους καθισμένοι ενώ κάθονται, τότε είναι καταραμένοι από πνιγμό ή κλοπή ρούχων ή φτώχειας . Αν δει ότι προσεύχεται με γυναίκες, ακολουθεί την εντολή ενός αδύναμου λαού. Εάν η μητέρα του λαού είναι στο πλευρό του, ή ψέματα και φοράει λευκά ρούχα, και αρνείται τη θέση του, και δεν απαγγέλλει στην προσευχή του ή δεν λέει ταμπέρ, τότε θα πεθάνει και οι άνθρωποι προσεύχονται πάνω του . Εάν ο κυβερνήτης βλέπει τον εαυτό του να οδηγεί τον λαό, είναι απομονωμένος και τα χρήματά του εξαφανίζονται . Όποιος προσεύχεται με άνδρες και γυναίκες θα καταλήξει στην κρίση μεταξύ των ανθρώπων εάν αξίζει κάτι τέτοιο, διαφορετικά θα είναι σε θέση να μεσολαβήσει και να συμφιλιωθεί μεταξύ των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι έχει ολοκληρώσει την προσευχή με τον λαό, η εντολή του θα εκπληρωθεί, και εάν διακοπεί η προσευχή του, διακόπτεται η κηδεμονία του και δεν εφαρμόζονται οι αποφάσεις και τα λόγια του, και αν προσεύχεται μόνος του και οι άνθρωποι προσεύχονται μεμονωμένα, τότε είναι έξω . Και αν προσεύχεται μια περιττή προσευχή, εισάγει μια εγγύηση που δεν θα τον βλάψει, και εάν οι άνθρωποι τον έχουν κάνει ιμάμη, τότε θα κληρονομήσει μια κληρονομιά . Αν πιστεύει ότι οδηγεί ανθρώπους και δεν διαβάζει καλά, τότε ζητά κάτι και δεν το βρίσκει . Και όποιος προσεύχεται με έναν λαό στη στέγη, τότε θα κάνει καλό στους ανθρώπους και θα έχει φήμη όσον αφορά το δάνειο ή τη φιλανθρωπία του ….

Και αν βλέπει σαν να απομνημονεύει την προσευχή, τότε θα αποκτήσει αξιοπρέπεια και δόξα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Εκείνοι που βρίσκονται στις προσευχές τους θα διατηρήσουν. ~…

…Η φιλανθρωπία δείχνει σε ένα όνειρο την πληρωμή της καταστροφής, την ευημερία των ασθενών, την επιβίωση και την καλοσύνη . Η φιλανθρωπία δείχνει την ειλικρίνεια, όπως είναι εάν αποσπάται η απόσπαση της προσοχής . Εάν ένα άτομο δίνει φιλανθρωπία σε ένα όνειρο για το τι επιτρέπεται να δίνει σε φιλανθρωπία, η φιλανθρωπία δείχνει την αλήθεια του διηγημένου Χαντίθ και αν η φιλανθρωπία δίνεται για ό, τι επιτρέπεται στη φιλανθρωπία, όπως νεκρός, κρασί ή σφάγια, το μέτρο είναι κακοδιαχειρίζεται στα χρήματα του ή των άλλων ανθρώπων του . Εάν έδινε ελεημοσύνη σε ένα όνειρο με καλή φιλανθρωπία, και ήταν ένας από τους κτηνοτρόφους βοοειδών, τον ευλόγησε με αυτό, και αν είχε καλλιέργειες, αυτό έδειχνε την ανάπτυξη και την ευλογία του . Εάν δίνει φιλανθρωπία σε μια μοιχεία, μπορεί να δηλώσει τη μετάνοιά της, και αν κάνει φιλανθρωπία σε έναν κλέφτη, δηλώνει ότι έχει σταματήσει την κλοπή . Και η φιλανθρωπία μπορεί να υποδηλώνει την εξαναγκασμό των ζηλιάρης και να καταστέλλει τους εχθρούς, και η φιλανθρωπία του μυστικού σε ένα όνειρο δείχνει τη συγχώρεση των αμαρτιών ή την εγγύτητα στον βασιλιά ή τους μελετητές . Και όποιος συνήθιζε να δίνει φιλανθρωπία όταν τον ρώτησαν οι άνθρωποι, τότε ήταν επιστήμονας, τότε θα γνώριζε τους ανθρώπους, και αν ήταν έμπορος, τότε κάποιος άλλος θα επωφεληθεί από αυτό στην πώληση, και αν ήταν τεχνίτης τότε ήξερε το μισθοί της βιομηχανίας, και αν έτρωγε έναν φτωχό, τότε είναι ένας άνθρωπος που φοβάται και είναι ασφαλής και απαλλαγμένος από τις ανησυχίες του . Και η ερμηνεία των φτωχών είναι ο εξεταστής . Η φιλανθρωπία δείχνει επαίνους, επισκέπτονται τάφους και πράξεις δικαιοσύνης ….

…Το Tayammum δείχνει σε ένα όνειρο την εγγύτητα του κόλπου, οπότε όποιος βλέπει ότι κάνει tayammum για προσευχή ή καθαρισμό από την ακαθαρσία έχει πλησιάσει τον κόλπο του και ότι το tayammum είναι απόδειξη ενός κόλπου κοντά στον Παντοδύναμο Θεό . Το Tayammum σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη ταξιδιού ή προειδοποίησης για ασθένεια στην οποία απαιτείται η πλύση . Ίσως να υποδεικνύει την έλλειψη νερού του ταξιδιώτη, επειδή ήταν ορφανός με άμμο, ή με κάτι που δεν ήταν προσκολλημένο στα χέρια, το οποίο ήταν απόδειξη της αδυναμίας του ταξιδιού, της διαθεσιμότητας αδειών και της εργασίας με ευχαρίστηση . Και το tayammum δείχνει φτώχεια μετά τον πλούτο, την ασθένεια των υγιών, την ευημερία των ασθενών και το tayammum με νερό δείχνει άκυρες πράξεις . Η άποψη ότι το tayammum ήταν με την έλλειψη νερού υποδηλώνεται κοντά στον κόλπο και η κατάρρευση της έντασης, αν και με την παρουσία νερού υπόκειται σε πέντε δηλώσεις : μία : να είσαι δει, θα προτιμούσε να παντρευτεί την παχουλή . Το δεύτερο : Να είναι ένας από αυτούς που προτιμούν να ταξιδεύουν στην ξηρά παρά να ταξιδεύουν στη θάλασσα . Και το τρίτο : Να είναι αυτός που ελπίζει για συγχώρεση, ενώ επιμένει στην ενοχή . Και το τέταρτο : Να είσαι ένας από αυτούς που προτιμούν αυτόν τον κόσμο από το μέλλον . Πέμπτον : Πρέπει να χειραγωγεί τη θρησκεία του και να ακολουθεί τις παραχωρήσεις από τα λόγια των μελετητών, και ειπώθηκε : Αυτό υποδηλώνει διαφυγή από ασθένεια ή φυλάκιση ….

…Καταστροφή Εάν ονειρεύεστε ότι βρίσκεστε σε καταστροφή που προκαλείται από μέσα μαζικής μεταφοράς, τότε κινδυνεύετε να χάσετε περιουσία ή ότι μια μολυσματική ασθένεια θα σας εμποδίσει να εργαστείτε . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται μια καταστροφή στην οποία συμμετέχει, αυτό προβλέπει ότι θα θρηνήσει την απώλεια της αγαπημένης της, είτε μέσω του θανάτου, του Αμπού μέσω της εγκατάλειψης . Εάν ένας ναυτικός ονειρευόταν μια καταστροφή στη θάλασσα, αυτό σημαίνει δυστυχία και απώλεια κέρδους . Όσο για άλλους, αυτό το όνειρο δείχνει απώλεια λόγω θανάτου . Εάν ονειρεύεστε ότι επιζήσατε, θα πέσετε σε δύσκολες καταστάσεις, αλλά θα βγείτε από αυτές χωρίς κακό . Εάν ονειρευόσασταν μια καταστροφή σε έναν σιδηρόδρομο και δεν είχατε ένα χέρι σε αυτήν την καταστροφή, τότε θα σας ενδιαφέρει στο τέλος σε ένα ατύχημα επειδή ένας φίλος ή συγγενής που τραυματίστηκε από τον Αμπού θα αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα λειτουργικής φύσης ….

…Sky Εάν βλέπετε έναν καθαρό ουρανό σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα ταξιδέψετε με εξέχοντα άτομα και θα κερδίσετε την εύνοιά τους και η κατάστασή σας θα αυξηθεί . Εάν ο ουρανός είναι συννεφιασμένος, αυτό αποκαλύπτει δυσάρεστα γεγονότα και μπερδεύει τις γυναίκες . Αν ονειρευόσασταν ότι πετούσες στον ουρανό με παράξενα πρόσωπα και μάγισσες και ζώα, αναρωτιόσουν καθ ‘όλη τη διάρκεια του ονείρου αν ήσουν πραγματικά σε ένα όνειρο, αυτό υποδηλώνει ότι όλα τα προβλήματα και οι έντονοι πόνοι που φτάνουν ακόμη και στη θαμπή των αισθήσεων μπορούν να μειωθεί κατά μία λέξη, που είναι ζήλια, τότε θα υποφέρετε από ζήλια στη σχέση σας με το άτομο που αγαπάτε και θα οδηγήσει σε σοκ στην ειλικρίνειά σας . Αν δείτε τον ουρανό σε ένα όνειρο να γίνεται κόκκινο, τότε το μέλλον θα φέρει μαζί του πολλά γεγονότα, αναταραχές και ταραχές . Εάν δείτε έναν έναστρο ουρανό, τότε αυτό σημαίνει πολλές δοκιμασίες και προσπάθειες πάνω από το ανθρώπινο επίπεδο προτού φτάσετε στο ύψος της φιλοδοξίας σας . Προσοχή στους εχθρούς στην επιχείρησή σας . Εάν δείτε έναν αναμμένο ουρανό γεμάτο με ουράνια πλήθη, αυτό σημαίνει μια μεγάλη πνευματική αναζήτηση, αλλά στο τέλος θα αποσυρθείτε προς τη φύση για υποστήριξη και παρηγοριά . Κατά πάσα πιθανότητα θα απογοητευτείτε και από την τύχη . Εάν βλέπετε ανθρώπους που γνωρίζετε στον ουρανό, αυτό προβλέπει ότι πρόκειται να διαπράξουν μια απερίσκεπτη πράξη στο δρόμο σας, και άλλοι θα είναι οι αθώοι πάσχοντες . Αυτό το όνειρο ακολουθείται συνήθως από μεγάλες ατυχίες . Εάν ανεβείτε στον παράδεισο σε ένα όνειρο, θα αποτύχετε να απολαύσετε τη θέση που έχετε αγωνιστεί να επιτύχετε και η διασκέδαση θα τελειώσει δυστυχώς . Εάν οι νεαροί άνδρες ονειρεύονται να ανέβουν στον ουρανό μέσω μιας σκάλας, θα ανέβουν από τις κατώτερες τάξεις σε αυτές τις εξέχουσες τάξεις, αλλά θα αποτύχουν να ικανοποιήσουν ή να ευχαριστήσουν . Εάν ονειρεύεστε ότι βρίσκεστε στον παράδεισο με τον Χριστό και τους φίλους σας, θα αντιμετωπίσετε πολλές απώλειες, αλλά θα εξημερώσετε τον εαυτό σας για να τις αντέξετε μέσω της σωστής κατανόησης της ανθρώπινης φύσης . Εάν ονειρεύεστε την ουράνια πόλη, τότε αυτό σημαίνει μια ευχαριστημένη και ευσεβής φύση και ότι η δυσκολία θα σας προκαλέσει λίγο κακό ….

…Οράματα μερικών από τους Συντρόφους : Ίσως ένα από τα πιο εμφανή οράματα του οράματος του μεγάλου συντρόφου Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ- Ανσάρι και τη νομιμότητα της προσευχής και των λεπτομερειών αυτού του οράματος στον ακόλουθο λογαριασμό : ( β – 1) Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ bin Zaid από τον πατέρα του, είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν μπορεί να τρομπέτα και διέταξε Bnaqos ο λαξευμένος , Varta Αμπντουλάχ μπιν Zaid είπε σε ένα όνειρο : είδα έναν άνδρα που μεταφέρουν το Thawbaan Akhaddran ένα κουδούνι , είπα να τον : O Ο Αμπντουλάχ πουλάει κουδούνι; Είπε : Τι κάνετε με αυτό; Είπα : Καλέστε τον στην προσευχή . Είπε : Δεν πρέπει να σας δείξω καλύτερα από αυτό; Είπα : Τι είναι αυτό; Είπε : λέει : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Μαρτυρούν ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός . Βεβαιώνω ότι ο Μωάμεθ είναι ο αγγελιοφόρος του Θεού, μαρτυρώ ότι ο Μωάμεθ είναι ο αγγελιοφόρος του Θεού . Ελάτε να προσευχηθείτε . Ελάτε να προσευχηθείτε . Ζήστε στον αγρότη . Ο Θεός είναι μεγάλος , ο Θεός είναι μεγάλος , δεν υπάρχει Θεός παρά ο Θεός . Είπε : βγήκε Αμπντουλάχ μπιν Zaid μέχρι που ήρθε με το Messenger της ειρήνης Αλλάχ ας είναι μαζί και του είπε τι είδε »Εκείνος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα έναν άνδρα που μεταφέρουν το Thawbaan Okhaddran ένα κουδούνι . . . Πες του τα νέα . Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε: «Ο φίλος σου είδε τα οράματά του , οπότε βγήκε με τον Μπιλάλ στο τζαμί και το πέταξε σε αυτόν και κάλεσε τον Μπιλάλ , γι ‘αυτόν . Έκανε φωνή από σένα. »(1) Τι σημαίνει μια φωνή από εσάς είναι : ισχυρότερη και περισσότερο σε θέση από ό, τι στην ψηφοφορία , και το panda είναι μετά την ψηφοφορία έχει φύγει , και εγώ προτιμώ . Για να επιστρέψετε στην ιστορία . . Ο Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ είπε, έτσι βγήκα με τον Μπιλάλ στο τζαμί, και με έκανε να το πετάξω ενώ το ζήτησε . Είπε : ακουστεί Ομάρ ιμπν αλ – Χαττάμπ ήχο , βγήκε έξω, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, και ο Αλλάχ έχω δει σαν αυτό που είδε . Το μυστικό αυτού του συντρόφου πολλά από αυτά που είπε σε αυτό : Ahmed God Η δόξα και η δόξα Υμνούν το λογισμικό τόσο πολύ που μου ήρθε από τον al- Bashir του Θεού Vokrm τον έχω χαρούμενη είδηση ​​τις νύχτες και τους τρεις ακόμη έκανε μένα από ευγένεια ήρθε ( β – 2 ), όπως επίσης και παραδείγματα οραμάτων τους συντρόφους τι ήρθε από Abdullah ibn Umar, μπορεί Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του : ο άνθρωπος στη ζωή της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται, αν είδε ένα όραμα Oqsa το Messenger του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ήμουν αγόρι, ένας νεαρός Αζμπά – και ο μόνος από δεν είχε ένα ζευγάρι λέγεται Τον : διασκεδαστικό και ξεχωρίζει την Παρασκευή – είπε . . Κοιμήθηκα με το τζαμί στο χρόνο της Messenger του Αλλάχ να τον Γνωρίζοντας και είδα στην ka ύπνο n βασιλιάδες Okhaddana Μου πήγε στην φωτιά , αν η χώρα KTI καλά και αν έχει δύο κέρατα Kqrna καθώς και την έννοια της αυτή η : αιώνες οι πτυχές των φρεατίων που χτίζονται από τις πέτρες που τοποθετούνται στην αγχόνη που συνδέεται με τον κύλινδρο , και συνήθως κάθε πηγάδι έχει δύο κέρατα , και επιστρέφουμε στο Χαντίθ. Ο Ibn Umar είπε : Και αν έχει δύο κέρατα όπως τα δύο του πηγαδιού, και αν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό που ξέρω, έχω πει : Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά , ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά , Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά . Είπε : Τότε ένας βασιλιάς τους συνάντησε, έτσι μου είπε : Θα δεν καταστρέψουν έτσι ώστε δεν υπάρχει κανένας φόβος για εσάς ή βλάβη . Η ιστορία της για την Hafsa . Vqstha ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν είπε ο Προφήτης, ειρήνη σε αυτόν : Ναι Άνθρωπος Αμπντουλάχ αν προσευχόταν τη νύχτα . Salem είπε : Abdullah στη συνέχεια να κοιμηθώ το βράδυ, εκτός από ένα μικρό ( συμφωνηθεί , και η λέξη για την ειρήνη ). Κατά το μυθιστόρημα Bukhari : είπε : Είπα στον εαυτό μου : αν καλό να δούμε τι είδα σαν αυτές , όταν έσκυψε το βράδυ είπα : Θεέ μου, αν γνωρίζετε σε καλή όραση Varney . . . Εγκεκριμένο ομιλίας και λόγου του ατμού . (2) Αυτά τα σύντομα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα του Αγγελιοφόρου του Θεού και των καλύτερων δημιουργών μετά από αυτόν και είναι σύντροφοι Ε και δημόσια μετά από αυτήν τη σύντομη παρουσίαση , στρέφουμε στα τμήματα των οραμάτων για τα οποία θα μιλήσουμε στο επόμενο μέρος αυτού του βιβλίου . _______________________________________________________ (1 ) Αφηγήθηκε από τον Ibn Majah στο Sunan του στο Κινητό Βιβλίο , και η λέξη , η πόρτα της έναρξης του Mobile – op – και ο Tirmidhi διηγήθηκε στο βιβλίο της πόρτας προσευχής τι ήρθε να ξεκινήσει το Mobile – op Abu Dawood στο πόρτα του βιβλίου προσευχής : How Mobile – Προηγούμενη αναφορά – και συμπεριλήφθηκε από τον Ahmad στην αρχή του Musnad al-Madani, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, το χαντίντ του Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και ήταν περιλαμβάνεται από τον al-Darami στο Βιβλίο της Προσευχής, κεφάλαιο για την έναρξη της πρόσκλησης στην προσευχή – προηγούμενη αναφορά -. (2) Βλέπε Fath Al-Bari (12/418) – προηγούμενη αναφορά – και Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – προηγούμενη αναφορά ** Παρατίθεται από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Γράσο Το λίπος όσων τρώγονται δείχνει συνεχή διαβίωση και άφθονο ρουχισμό . Το λίπος αυτού που δεν έχει καταναλωθεί δείχνει απαγορευμένα χρήματα, πορνεία και αποστασία από τη θρησκεία . Και αυτό που θεραπεύει από το λίπος το όραμά του υποδεικνύει θεραπεία . Και το λίπος μπορεί να υποδηλώνει χαρά και ευχαρίστηση και θεραπεία των ασθενών . Το γράσο είναι καθαρά χρήματα, και τίποτα δεν το αφήνει χωρίς να κουραστεί από αυτούς που το περιέχουν ….

…Εάν η αλληλογραφία σε ένα όνειρο ήταν μεταξύ δύο ομάδων στον πόλεμο, αυτό δείχνει την επικείμενη προθεσμία, την καταστολή της ηθικής, το επόμενο της αλήθειας, το θάνατο των ασθενών ή τη νίκη των καταπιεσμένων . Εάν ένα άτομο γίνει αγγελιοφόρος σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει αύξηση της κατάστασής του . Δείτε επίσης το γράψιμο ….

…Πώς μπορώ να απαλλαγώ από το πρόβλημα του να περιμένω κακά γύρω μου , αν δω ένα ονειρεμένο όνειρο; Αυτό είναι ένα παράδειγμα πολλών ερωτήσεων , που έχω δει πάντα , και δεν σας κρύβω ότι ήμουν ένας από αυτούς που έζησαν με αυτό το πρόβλημα , καθώς βλέπω τι θα συμβεί σε μερικούς γύρω μου , και μετά ζω με άγχος και περιμένω τι μπορεί να συμβεί και αυτό το πρόβλημα υπάρχει και σε μερικούς ανθρώπους, σε κατάσταση αφύπνισης !! Από την άποψή μου, η αντίληψή τους για κάτι πριν από την εμφάνισή του μπορεί να είναι του τύπου έμπνευσης . Είναι ότι κάποιος μιλάει για κάτι και ο Θεός αναζωογονεί την αλήθεια στη γλώσσα του . Το Κοράνι εγκρίθηκε σε έξι θέσεις . Ο Omar bin Al-Khattab ήταν εμπνευσμένος. Η αλήθεια γίνεται στη γλώσσα του και το Κοράνι συμφώνησε μαζί του σε έξι μέρη. Ήρθε στο Sahih Μουσουλμάνος μέσω του Abdullah bin Omar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του. Είπε, ο Umar είπε : [ Ο Κύριός μου συμφώνησε σε τρία : το ιερό του Ιμπραήμ, το πέπλο και το Asara Badr ]. Επίσης, όταν οι γυναίκες του Προφήτη διαμαρτυρήθηκαν εναντίον του με ζήλια, είπε : Μακάρι ο Κύριός του, αν σας διαζύγιο, να τον ανταλλάξει με καλύτερους συζύγους από εσάς, και ο στίχος αποκαλύφθηκε από αυτό . Σε ένα αυθεντικό χαντίθ σύμφωνα με τον Μουσουλμάνο, συμφώνησε με την απαγόρευση της προσευχής για τους υποκριτές [ βλ. Sharh Al-Nawawi on Sahih Muslim 15/167] Και συμφώνησε επίσης σχετικά με την απαγόρευση του αλκοόλ. Ο Al-Nawawi είπε : Αυτό είναι έξι, και δεν υπάρχει τίποτα στη διατύπωση του προηγούμενου χαντίθ για τον Umar που αρνείται την αυξανόμενη έγκριση και ο Θεός ξέρει καλύτερα. Επιστρέφω στο προηγούμενο θέμα και λέω : Μπορεί να οφείλεται σε έναν άλλο λόγο, που είναι το ευαίσθητο συναίσθημα του συναισθήματος για τους άλλους, και το να ζεις με τα προβλήματά τους, όπως συμβαίνει σε μερικές μητέρες ή πατέρες με τα παιδιά τους, για παράδειγμα, έτσι ο πατέρας ή η μητέρα μπορεί να αισθανθούν τον πόνο ενός από τα παιδιά ενώ βρίσκεται σε αποξένωση ή σε κίνδυνο . Μπορεί να πει, για παράδειγμα : Αισθάνομαι ότι το στήθος μου έχει συρρικνωθεί από αυτό και έτσι, και αυτό το θέμα μπορεί να συμβεί σε άλλους που διακρίνονται από αυτά τα χαρακτηριστικά, από ορισμένες ομάδες, όπως ορισμένοι άνδρες ασφαλείας, γιατροί, δάσκαλοι ή άνδρες και γυναίκες νοσοκόμες και άλλοι που έχουν την αίσθηση για το ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό . Αυτό το πρόβλημα μπορεί να προωθηθεί με δύο τρόπους : 1 / Εάν αυτή η διαίσθηση έφτασε μέσα από ένα όνειρο, τότε το ώθησε με τις δηλωμένες προφυλάξεις ενάντια στο μισητό όραμα και ωθεί αυτό το πράγμα που φοβάται ότι θα συμβεί, Θεός . Και αυτός που έχει πληγεί από αυτήν την ποιότητα πρέπει να επιμείνει στον Θεό να προσευχηθεί για να αποτρέψει αυτό το ζήτημα εκ μέρους του, και δεν θα το δει τίποτα από αυτό, Θεός . 2 / Και αν αυτή η διαίσθηση ήρθε μέσω έμπνευσης, τότε το έσπρωξε με την υποπλήρωση ότι ο Θεός θα απομάκρυνε αυτήν την ποιότητα από αυτόν, και ο Θεός ήταν σε θέση να ανταποκριθεί στην ερώτηση του υπηρέτη, ειδικά σε εκείνους που επιμένουν στην προσευχή, και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Ένα διαστημόπλοιο : Μπορεί να υποδηλώνει επιτυχία σε τεράστια έργα και μπορεί να υποδηλώνει μια θεραπεία από αναταραχές ή μαγεία, επειδή το πλοίο είναι μια διαφυγή και ο χώρος πετάγεται από τους δαίμονες με μετεωρίτες, οπότε αυτός ο συνδυασμός δείχνει μια θεραπεία για αυτό που προκάλεσαν και αυτό μπορεί να υποδηλώνει επιτυχία στη θεραπεία της στειρότητας ….

…Η ανάγνωση του Surat Al-An’am αποβάλλει φόβο; Ένα ερώτημα που έχει εξαπλωθεί μεταξύ των ανθρώπων είναι ένα όραμα, με τη νομιμότητα της ανάγνωσης του Surat Al-An’am για να εκδιώξει τον πανικό, όπως συνέβη κατά τη διάρκεια του πολέμου στο Ιράκ, και εμφανίστηκε αυτές τις μέρες υπό το φως αυτών των γεγονότων, οπότε τι πιστεύετε το θέμα? Δεν επιτρέπεται η εισαγωγή λατρείας και η εισαγωγή της μέσω οραμάτων, όπως αυτή που εισάγει τον προσδιορισμό του Laylat al-Qadr, ή μπαίνει σε κάποια αόρατα θέματα. Ως κάποιος που μίλησε για τη γέννηση του Mahdi μέσω του να βλέπει τη σύνδεσή του, αυτή είναι η άποψή μου για το ζήτημα και το έχω μιλήσει επανειλημμένα στον ιστότοπο ή το πρόγραμμα, η ανάγνωση του Κορανίου είναι λατρεία και η κατανομή αυτού surah σε τέτοιες περιστάσεις είναι μια κατανομή χωρίς αποδεικτικά στοιχεία. Επειδή δεν υπάρχουν άλλες αποδείξεις εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν από το αλάθητο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και προσέχω όσους διαδίδουν τέτοια μηνύματα ή καλούν να συνεργαστούν μαζί τους μεταξύ ανθρώπων, και το ίδιο ισχύει και για εκείνους που καλέστε να διαβάσετε το Surah Al-Zalzala για να αποτρέψετε τους σεισμούς σε ορισμένες χώρες και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….