…Με την εξουσία του Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμρ Μπιν Όθμαν, είπε : Ο Χάλεντ Ιμπν Σάιντ ήταν γέρος και ήταν ο πρώτος από τους αδελφούς του που αγκάλιασε το Ισλάμ , και η αρχή της μετατροπής του στο Ισλάμ ήταν ότι είδε στον ύπνο ότι στεκόταν το χείλος της φωτιάς, και ανέφερε από την ιδιότητά του τι γνωρίζει καλύτερα ο Θεός , και βλέπει στον ύπνο σαν να τον ωθεί ο πατέρας του και να βλέπει τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, να πήρε τα πτερύγια του έτσι ώστε δεν θα πέσει, οπότε πανικοβλήθηκε από τον ύπνο του και είπε : Ορκίζομαι από τον Θεό ότι αυτό είναι ένα αληθινό όραμα . Γνώρισε λοιπόν τον Abu Abu bin Qahfa και του το ανέφερε. Ο Abu Bakr είπε : Σε θέλω καλά , αυτός είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη σε αυτόν, οπότε θα τον ακολουθήσεις και θα μπεις μαζί του στο Ισλάμ που σε εμποδίζει να πέσεις σε αυτόν και ο πατέρας σου είναι σε αυτό . Έτσι, ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, τον συνάντησε ενώ ήταν με άλογα και είπε : Ω Μωάμεθ, τι αποκαλείς; Είπε : Προσεύχομαι μόνο στον Θεό, χωρίς σύντροφο, και ότι ο Μωάμεθ είναι ο υπηρέτης του και ο Αγγελιοφόρος του, και αναβάλλει τη λατρεία στην οποία βρίσκεστε από μια πέτρα που δεν ακούει ή δεν βλέπει, δεν βλάπτει ούτε ωφελεί και Δεν είναι γνωστό για τον υπηρέτη του που δεν τον λατρεύτηκε . Ο Χάλεντ είπε, μαρτυρώ ότι δεν υπάρχει Θεός εκτός από τον Θεό και μαρτυρώ ότι είσαι ο Αγγελιοφόρος του Θεού. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ερμήνευσε το Ισλάμ του . Ο Χάλεντ απουσίαζε και ο πατέρας του γνώριζε το Ισλάμ του, οπότε έστειλε στο αίτημά του όσους έμειναν από τον γιο του από εκείνους που δεν έγιναν μουσουλμάνοι και έστησαν τον αφέντη του και την παρουσία του, τον έφεραν στον πατέρα του Άβι Αχάχα, οπότε προειδοποίησε και έκλαψε και τον χτύπησε με ένα χτύπημα στο χέρι του έως ότου το έσπασε στο κεφάλι του, τότε είπε : Ακολουθήσατε τον Μωάμεθ ενώ βλέπετε τον λαό του και τι έφερε από το ελάττωμα των θεών και των ελαττωμάτων τους. Όποιος αποχώρησε από τους πατέρες τους, ο Χάλεντ είπε : Από τον Θεό, μετανοήθηκε και τον ακολούθησε, οπότε ο Αμπού Αχχα οργήθηκε και επιτέθηκε στον γιο του και τον προσβάλει, τότε είπε : Πηγαίνετε να υποκλίσετε όπου θέλετε. Με τον Θεό, θα σε αποτρέψω από τη διατροφή. Ο Χάλεντ είπε : Εάν με αποτρέψετε, ο Θεός θα μου δώσει αυτό που ζω . Τότε τον έφερε έξω και είπε στους γιους του : Κανείς από εσάς δεν θα του μιλούσε, εκτός κι αν έκανα μαζί του αυτό που έκανα μαζί του, ο Khaled στράφηκε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και ήταν υποχρεωμένος να είναι μαζί του . Χρησιμότητα :::: Και όποιος αγκάλιασε το Ισλάμ μέσω ενός ονείρου, ο Ισλαμικός καθηγητής και στοχαστής Muhammad Asad, ο Αυστριακός λόγιος, ο Θεός τον καθοδήγησε μετά από ένα όραμα που το είδε και το είδε στο βιβλίο του (Ο δρόμος προς τη Μέκκα ). Ομοίως, μια χριστιανή γυναίκα μετατράπηκε στο Ισλάμ αφού άκουσε ένα τηλέφωνο που την καλούσε να εισέλθει στη θρησκεία του Ισλάμ, και μετατράπηκε σε Ισλάμ . Ομοίως, ένας άνθρωπος που νομίζω ότι είναι Ολλανδός μετατράπηκε στο Ισλάμ μέσω ενός ονείρου .. Και ο Θεός είναι ο βοηθός. Δείτε τις ιστορίες αυτών των ανθρώπων στο βιβλίο μας σε αυτήν τη ρεαλιστική σειρά ( Μετανοούμενοι στον Θεό ), ένα βιβλίο που περιέχει ιστορίες από την εποχή του Αδάμ έως τη σύγχρονη εποχή ….

…Κλουβί Αν δείτε ένα κλουβί πουλιού στο όνειρό σας, τότε θα είστε ο ευτυχισμένος ιδιοκτήτης ενός μεγάλου πλούτου και πολλά όμορφα, γοητευτικά παιδιά . Εάν δείτε μόνο ένα πουλί, θα κάνετε έναν πλούσιο και επιθυμητό γάμο . Εάν δεν υπάρχουν πουλιά στο κλουβί, αυτό υποδηλώνει την απώλεια ενός μέλους της οικογένειας, είτε μέσω θανάτου είτε μέσω απόφασης να παντρευτεί . Εάν δείτε τα άγρια ​​ζώα παγιδευμένα, αυτό σημαίνει ότι θα επικρατήσετε των εχθρών και των κακών σας . Και αν είστε μαζί της στο κλουβί, τότε αυτό σημαίνει οργή από ατυχήματα ενώ ταξιδεύετε ….

…Θάνατος Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε κάποιον από τους γνωστούς σας νεκρούς, αυτό σας προειδοποιεί για επερχόμενη ταλαιπωρία ή θλίψη . Τέτοια όνειρα ακολουθούνται πάντα από απογοητεύσεις . Εάν ακούσετε ότι ένας φίλος ή συγγενής πέθανε, θα λάβετε άσχημα νέα από αυτόν . Τα όνειρα του θανάτου ή του θανάτου είναι παραπλανητικά και μάλιστα μπερδεύουν τον αρχάριο διερμηνέα των ονείρων όταν προσπαθούν να τα ερμηνεύσουν . Το άτομο που σκέφτεται γεμίζει έντονα την αύρα που τον περιβάλλει στη σκέψη, ή με εικόνες που αλληλεπιδρούν έντονα με τα συναισθήματα που έχουν δημιουργήσει . Σκεπτόμενος ή εργαζόμενος σε άλλους τομείς, ένα άτομο μπορεί να αντικαταστήσει αυτές τις εικόνες με άλλες εικόνες διαφορετικού σχήματος και φύσης . Μπορεί να δει αυτές τις εικόνες να πεθαίνουν ή να πεθαίνουν, και από το θάνατο ή την ταφή τους, μπορεί να τις κάνει λάθος για εικόνες φίλων ή εχθρών . Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να δει τον εαυτό του ή τον στενό του συγγενή να πεθαίνει όταν κοιμάται, ενώ στην πραγματικότητα αυτό του προειδοποιεί ότι μια κακή ιδέα ή δράση θα αντικαταστήσει μια καλή ιδέα ή δράση . Για να διευκρινιστεί : Εάν βλέπει έναν καλό φίλο ή έναν από τους συγγενείς του σε θάνατο, τότε αυτό είναι μια προειδοποίηση ενάντια σε μια ανήθικη ιδέα ή δράση, αλλά εάν δει έναν εχθρό ή κάτι μισητό τη στιγμή του θανάτου, μπορεί να ξεπεράσει τις κακές του μεθόδους και έτσι δίνει στον εαυτό του ή στους φίλους του έναν λόγο χαράς . Τα όνειρα αυτής της φύσης συχνά υποδηλώνουν το τέλος ή την έναρξη έντονου άγχους ή αγωνίας . Αυτά τα όνειρα επανεμφανίζονται όταν ένα άτομο κυριαρχείται από απατηλές καταστάσεις καλού και κακού . Και ο άνθρωπος σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι το ίδιο . Είναι αυτό που κάνουν οι κυρίαρχες επιρροές . Μπορεί να προειδοποιήσει να προσεγγίσει ορισμένες καταστάσεις ή να τον απελευθερώσει από αυτές τις καταστάσεις . Στα όνειρά μας, είστε πιο κοντά στους εαυτούς μας από ότι είμαστε σε κατάσταση αφύπνισης . Τα χαρούμενα ή χαρούμενα γεγονότα στα όνειρά μας, είτε ορατά είτε ακουστικά, είναι όλα δικά μας, καθώς αντανακλούν την κατάσταση των ψυχών και των σωμάτων μας στο έδαφος, και δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε εκτός εάν τα αφαιρέσουμε από την ύπαρξή μας μέσω του χρήση καλών ιδεών και ένδοξων πράξεων, δηλαδή μέσω της ενέργειας Η ψυχή κρύβεται μέσα μας ….

…Αν το είδε σαν να έπινε γλυκό νερό, ή να φοράει στεφάνι, ή να ανέβει σε ένα καρποφόρο δέντρο, ή στο ύψος ενός βουνού . Εάν δει μια μείωση της ασθένειάς του, τότε είναι έλλειψη χρέους, και έχει ειπωθεί ότι το να βλέπεις τον ασθενή είναι ένα σημάδι αιδοίου και νυχιών, και τραυματισμός πλούτου σε αυτόν που ήταν σε κίνδυνο . Όσο για τους πλούσιους, δείχνει ανάγκη, επειδή οι άρρωστοι έχουν ανάγκη . Και όποιος θέλει να ταξιδέψει, πιστεύει ότι είναι άρρωστος, θα παρεμποδίζεται στο ταξίδι του από ένα εμπόδιο, επειδή απαγορεύεται η μετακίνηση των ασθενών . Και όποιος βλέπει μια μείωση σε ορισμένα από τα συναισθήματά του, είναι μια μείωση των χρημάτων και της χάρης ….

…Άρδευση Εάν η άρδευση σε ένα όνειρο μετά τη δίψα έδειχνε ευκολία μετά το απόγευμα, ανακούφιση από την ανάγκη, πλούτο μετά από φτώχεια ή μετάνοια, θεραπεία των ασθενών και συνειδητοποίηση τι έχασε από την άποψη της γνώσης ή της εργασίας . Η άρδευση είναι καλή στη θρησκεία και στην ορθότητα στη ζωή ….

…Όποιος τον βλέπει σε ένα όνειρο δείχνει μαρτυρία . Και όποιος τον δει θυμωμένο, θα πεθάνει χωρίς μετάνοια . Όποιος παλεύει τον Αζραήλ ή τον νικήσει, θα σωθεί από ασθένεια και αν ο Αζραέλ τον νικήσει, τότε θα πεθάνει . Και ειπώθηκε : Αυτός που είδε τον Αζραήλ να ζήσει εδώ και καιρό, και ότι ο Αζραήλ, ειρήνη πάνω του, ήταν μακρύτερος από όλα τα πλάσματα . Και ειπώθηκε : Όποιος δει τον Αζραήλ, θα εισέλθει σε κάτι που πρέπει να κάνει . Και ειπώθηκε : Το όραμά του είναι ένας μεγάλος φόβος . Και όποιος γίνει με την εικόνα του Azrael θα νικήσει τους ανθρώπους, και θα συμβούν μεγάλα πράγματα στα χέρια του . Και όποιος βλέπει ότι δέχεται τον Άγγελο του Θανάτου, θα λάβει κληρονομιά . Και το όραμα του Αζραήλ, ειρήνης σε αυτόν, είναι ενδεικτικό του διαχωρισμού του πλήθους, του θανάτου των ασθενών, της κατεδάφισης και της φωτιάς, και ενοχλητικών ειδήσεων, που απαιτούν κραυγές, χαστούκια και κλάματα . Ίσως τα οράματά του να υποδηλώνουν την καταθλιπτική σύνταξη, την αδυναμία να κερδίσουν χρήματα, τη φυλάκιση και να ξεχάσουν τη γνώση, να εγκαταλείψουν την προσευχή και να παρακρατήσουν τον φόρο ελεημοσύνης και υψηλές τιμές . Ίσως τα οράματα του Ισραφίλ και του Αζραήλ να δείχνουν να αναγκάζουν τους εχθρούς και να αρνούνται εκείνους που αρνούνται την Ανάσταση και την Ανάσταση ….

…Al-Rutab : Χαλαρή διαβίωση, θεραπεία και ανακούφιση . Και όποιος βλέπει σαν να τρώει βρεγμένο σε χρόνο διαφορετικό από τον χρόνο του, θα κερδίσει θεραπεία, ευλογία και χαρά για την ιστορία της Μαρίας, ειρήνης σε αυτήν, και ήταν στην κατάλληλη εποχή του . Και ειπώθηκε ότι η κατανάλωση του υγρού τζίνι είναι το μήλο του ματιού. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Είδα απόψε σαν να βρισκόμουν στο σπίτι του Άμπι Ράφχ, και ήρθαμε με ένα ποτό από τον Ιμπν Τάμπ, οπότε ερμηνεύσατε ότι το ύψος είναι για εμάς αυτός ο κόσμος και ότι ο κόσμος μας ήταν καλός ….

…Δωμάτιο Εάν βλέπετε τον εαυτό σας σε ένα όμορφο δωμάτιο επιπλωμένο με πολύτιμα έπιπλα, τότε αυτό περιλαμβάνει μια ξαφνική παροχή εισοδήματος, είτε μέσω κληρονομιάς από συγγενείς που δεν γνωρίζετε, είτε μέσω εμπορικής κερδοσκοπίας . Όσο για το κορίτσι, αυτό το όνειρο σημαίνει ότι ένας πλούσιος ξένος θα της προσφέρει έναν όμορφο γάμο και σταθερότητα . Εάν το δωμάτιο είναι απλό με την επίπλωση, τότε το μερίδιο των εσόδων του είναι αρκετό με εξοικονόμηση δαπανών ….

…Χαμαιλέοντας Εάν δείτε την αγαπημένη σας γυναίκα να φέρει ένα χαμαιλέοντα τεκμηριωμένη μαζί της, αυτό δείχνει ότι δεν θα σωθεί για εσάς εάν μπορεί να βελτιώσει την τύχη της μέσω αλλαγής . Ο χαμαιλέοντας συμβολίζει την εξαπάτηση και την αυτοπροώθηση ακόμη και αν αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον πόνο άλλων ανθρώπων ….

…Ο γυψαδόρος, του οποίου το όραμα σε ένα όνειρο δείχνει αμαρτίες, αμαρτίες, ανησυχίες και φωτιά . Όπως και αυτός που ψήνει κόκκινα τούβλα . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει την ευεξία των ασθενών και την οικοδόμηση της καταστροφής ….

…Η βλασφημία είναι σε ένα όνειρο ένας πλούτος ή μια ασθένεια από την οποία ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί να ξεφύγει και κανένα φάρμακο δεν τον βοηθά, και η δυσπιστία είναι αδικία . Και ειπώθηκε : η δυσπιστία είναι άρνηση της αλήθειας. Ο Παντοδύναμος είπε : (το να σκοτώνεις ένα άτομο δεν τον πιστεύει ). Δεν τον υπακούω . Ίσως η απιστία δείχνει την υγεία των ασθενών μετά από στενή παρακολούθηση . Και η απιστία μπορεί να υποδηλώνει την ηθική στη θρησκεία και την αυτοκτονία ….

…Το πριόνι mushaab σε ένα όνειρο υποδηλώνει την καλοσύνη της κατάστασης, την ασφάλεια των ασθενών και την αποκατάσταση των σπασμένων ….

…Οι εικόνες που φυσούν στις εικόνες του Israfil, ειρήνη σε αυτόν, είναι μια απελευθέρωση, και η ακρόαση του φυσάει είναι σωστή . Είναι σε ένα όνειρο ενδεικτικό των δημοφιλών ειδήσεων . Και αν ο αναζητητής ήταν άρρωστος και άκουγε το φασαρία των εικόνων, θεραπεύτηκε και αν η ξηρασία είχε εξαπλωθεί, θα εξαφανιζόταν, οι τιμές ήταν φθηνές και είχαν ανακούφιση . Και όποιος άκουσε το δεύτερο χτύπημα έδειξε τη δημιουργία της σύνταξης, την εμφάνιση μυστικών, τη θεραπεία των ασθενών, τη σωτηρία του κρατουμένου ή τη συνάντηση με τους ταξιδιώτες ….

…Σε ένα όνειρο, είναι ο φίλος του άντρα, ο σύντροφος ή ο μισθωτός υπάλληλος, ή όποιος παίρνει τη θέση του . Και ο οβελίσκος υποδηλώνει τα προς το ζην και την καλοσύνη, και την αναζήτηση των ασθενών, και δείχνει το μακρινό ταξίδι. Ο Παντοδύναμος είπε : ( Λοιπόν, περπατήστε στα ίχνη του και φάτε την πρόβλεψή του ) , ήθελε να ταξιδέψει στα όρια της γης . Και ο πόνος του ώμου ενός άνδρα στον πόνο του χεριού του ….

…Τζαμιά : Το τζαμί υποδηλώνει το μέλλον γιατί αναζητάται σε αυτό, ακριβώς όπως η απόρριψη σκουπιδιών δείχνει τον κόσμο και δείχνει την Καάμπα επειδή είναι το σπίτι του Θεού και δείχνει τα μέρη που συνδυάζουν άνεμο, όφελος, ανταμοιβή και βοήθεια , όπως το σπίτι του άρχοντα, ο κύκλος της μνήμης, η εποχή, το ribat, το πεδίο του πολέμου και η αγορά επειδή είναι η αγορά για το μέλλον . Στη συνέχεια, κάθε τζαμί δείχνει τον τρόπο του στο μέγεθος, τη φήμη και την ουσία του . Όποιος χτίσει ένα τζαμί σε ένα όνειρο, και αν αξίζει το δικαστικό σώμα, θα το αποκτήσει, και ομοίως εάν είναι θέμα της Fatwa και μπορεί να δείξει στον κόσμο ένα χρήσιμο έργο της ταξινόμησης, και στα έγγραφα για να ένα Κοράνι γράφει, και στους εργένηδες για το γάμο και το γάμο, και για τους μαθητές του χρήματος και του κόσμου σε ένα κτίριο που χτίζει πάνω στο οποίο διαρκούν οι αποδόσεις και τα οφέλη του. Όπως το μπάνιο, το ξενοδοχείο, το κατάστημα, ο φούρνος, το πλοίο και τα παρόμοια, λόγω της τρέχουσας ανταμοιβής στο τζαμί με την αφθονία των κερδών σε αυτήν με την προσευχή της εκκλησίας, και οι άνθρωποι έρχονται σε αυτό από κάθε πλευρά και εισαγάγετέ το χωρίς άδεια . Και όποιος στο ξύπνημά του επηρέασε τον κόσμο και τα χρήματά του, ή επηρέαζε τη μεταθανάτια ζωή του στον επείγοντα χαρακτήρα του, οι παροιμίες που κέρδισαν επέστρεψαν στα κέρδη και τα οφέλη σε αυτόν τον κόσμο για αυτόν, ή στο μέλλον και την ανταμοιβή στο μέλλον που είναι το αίτημά του στο ξύπνημά του . Όσο για εκείνο που κατεδαφίζει ένα τζαμί, αντιτίθεται σε αυτόν που το έχτισε και μπορεί να συμπεράνει τη χυδαιότητα της κατάστασής του από εκείνον που την χτίζει στη θέση του ή το κάνει να συμβεί στη θέση του μετά την κατεδάφισή του, έτσι εάν χτίζει ένα κατάστημα που ευνοεί τον κόσμο στο μέλλον, και αν χτίσει ένα λουτρό, το χρέος του είναι κατεστραμμένο εξαιτίας μιας γυναίκας και αν σκάψει μια τρύπα στη θέση του, αμαρτάνει Όποιος είναι καταναγκαστική εξαπάτηση ή για χάρη σε μια ομάδα που τον χώριζε από τη γνώση, την καλοσύνη και τις πράξεις, ή για χάρη ενός ηγεμόνα που τον απέλυσε, ή ενός δίκαιου ατόμου που τον σκότωσε, ή ενός τόπου στον οποίο είχε διακοπές ή σύμβαση γάμου, κατέστρεψε και τον ακύρωσε . Και αν δει τον εαυτό του να έχει απογυμνωθεί από ρούχα σε ένα τζαμί, θα του αφαιρεθεί ό, τι είναι κατάλληλο για αυτόν από τις πινακίδες του τζαμιού, και αν αυτό συμβαίνει κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, τότε θα εκτελέσει το Χατζ, Θεός, ειδικά εάν δίνει το κάλεσμα στην προσευχή, και εάν είναι ένοχος, βγαίνει από αυτό που είναι μέσα στην μετάνοια και την υπακοή, και αν προσεύχεται σε αυτό με βάση τη μετάνοια και την υπακοή. Μια κατάσταση, εκτός από την κατεύθυνση προς την κατεύθυνση της προσευχής στο πρόσωπο του κυκλώνα, επειδή είναι αφιερωμένο στην αναζητούν τον κόσμο σε μια αγορά των αγορών και την εποχή των εποχών, στο οποίο στερείται αυτό που ελπίζαμε, και χάνει όλα όσα αγόρασε και πούλησε, λόγω της διαφθοράς της προσευχής του και της απώλειας της εργασίας του . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τη διαφθορά του τι περιλαμβάνεται στην αμέλεια του απαγορευμένου και του τοκογλύφου, εάν το συναντήσει . Όσο για το Ιερό Τζαμί, υποδηλώνει το προσκύνημα σε όσους το αρνούνται ή δίνουν άδεια, ακόμα κι αν αυτό δεν είναι τις ημέρες του Χατζ με την ουσία του σε αυτό και τα αποδεικτικά στοιχεία του, επειδή η Κάαμπα ότι το προσκύνημα είναι σε αυτό . Μπορεί να δηλώνει το απαγορευμένο σπίτι του Σουλτάνου που το θέλει από το εισόδημα του οποίου είναι ασφαλές, το σπίτι του κόσμου, το τζαμί της Μεδίνας και τη μεγάλη αγορά μεγάλων και απαγορευμένων υποθέσεων, όπως η αγορά συναλλάγματος και οι χρυσοχόοι λόγω τον μεγάλο αριθμό ερευνών που απαιτούνται σε αυτό και τι εισάγει στους ανθρώπους του απαγορευμένο, έλλειψη και αμαρτία, καθώς και όλα τα απαγορευμένα από ό, τι είναι ανθρώπινο σε αυτόν και από την πρόκληση βλάβης ….

…Και όποιος πιστεύει ότι κάτι από αυτούς τους ανθρώπους έχει ατύχημα στον Ζεν, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία, και αν είναι κάτι, τότε είναι εναντίον του. Η αναφορά της λατρείας και της προσευχής έχει αναφερθεί στα κεφάλαια της προσευχής και της λατρείας και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Αλεύρι Σε ένα όνειρο, το αλεύρι σίτου είναι τροφή, το αλεύρι ρυζιού είναι μια ευλογία και το σιμιγδάλι είναι ικανός σύζυγος για ένα μόνο κορίτσι . Ίσως η ακριβής υποδηλώνει μεγάλη γνώση, ταξίδια και χρήματα, το κατάστημα και τον αήττητο εξοπλισμό, το φρούριο, τη θρησκεία και την καθοδήγηση και τη θεραπεία από ασθένειες . Και το αλεύρι που είναι μόνο το σιτάρι είναι μια θεραπεία για ασθένειες, και το φαγητό είναι φτώχεια και φτώχεια . Το αλεύρι σίτου είναι ένα χρηματικό ποσό και ψωμί, και ο ιδιοκτήτης του το ζυμώνει στους συγγενείς του . Και όποιος βλέπει ότι ζυμώνει αλεύρι κριθαριού, τότε θα είναι πιστός και θα χτυπήσει το κράτος και θα νικήσει με τους εχθρούς ….

…Οι ναοί Οι ναοί σε ένα όνειρο είναι δύο αξιότιμοι γιοι, οπότε όποιος βλέπει σε αυτά ένα γεγονός καλής ή κακής είναι ένα ατύχημα στους δύο γιους . Και ο ναός μπορεί να υποδηλώνει μια θεραπεία για ασθένειες . Και όποιος από τους άρρωστους είδε ότι ο ναός του ήταν φτιαγμένος από σίδερο, και διαμαρτυρήθηκε για τους ναούς του ενώ ξύπνησε, έδειξε θεραπεία . Οι ναοί μπορούν να εκφραστούν με χρήματα ….

…Τα νεύρα στο όνειρο είναι γυναίκες, επειδή δημιουργήθηκαν από τα πλευρά, και τα πλευρά προστατεύουν από αυτό που περιβάλλεται από το κοίλο σαν σκηνή και τον στύλο του . Ίσως τα πλευρά δείχνουν οικογένεια και συγγενείς διαφορετικού μεγέθους και ηλικίας και είναι εξίσου οικεία και στοργικά . Τα πλευρά δείχνουν κρυμμένα έργα . Και όποιος βλέπει τα πλευρά του να προεξέχουν από το δέρμα του, φοβάται ότι θα τιμωρηθεί. Εάν μεγαλώνει σε ένα όνειρο ή έχει παχιά σάρκα, υποδηλώνει διατροφή και θεραπεία ασθενειών . Εάν βλέπει τον εαυτό του σε ένα όνειρο χωρίς νευρώσεις, έχει χάσει από την αφύπνιση εκείνον που τον έδειξε από την οικογένεια, τα χρήματα ή τα παιδιά, και ίσως έκανε μια πράξη που πίστευε ότι ήταν σωστή και λάθος . Εάν βλέπει ότι τρώει από τα πλευρά του, γίνεται βάρος για την οικογένεια και τους συγγενείς του, ή πουλά το ξύλο του σπιτιού του, ή αυτό που κρύβει από την άποψη της ζέστης και του κρύου ….

…Είδε το μασωμένο λαστιχωτό νερό : να μην πιει ποτό, είναι πολύ εργατικότητα στην εφαρμογή της ζωής, όπου η έντονη κόπωση . Και θεραπεία για αυτήν,…

…Ο βράχος είναι στο όνειρο των ασθενών γυναικών, και δείχνει τη σταθερότητα, το σθένος και τη μακροζωία . Ίσως να έδειχνε ξεχασμό όταν ο Παντοδύναμος είπε : ( Όταν πηγαίνουμε στο βράχο, ξέχασα τη φάλαινα ). Δείχνει αγένεια και ανηθικότητα . Ίσως ο βράχος αναφέρεται στο λεγόμενο ανθρώπινο ον . Και ο μεγάλος αριθμός πετρωμάτων στη χώρα είναι φθηνή αν αντιστρέψετε τον όρο του . Ο Sakhr σήμαινε ότι η θέση ήταν μεγάλη . Αν υποδείξει τη γυναίκα, ήταν υπομονετική και ικανοποιημένη, και ίσως έδειχνε ότι ο βράχος είναι αυτό που του έχει κάνει, όπως είδωλα . Και τα βράχια στα βουνά είναι άντρες με σπίτια και είναι σκληροπυρηνικοί . Εάν το βουνό είναι βασιλιάς, τότε οι βράχοι γύρω από αυτό, καθώς και τα δέντρα, είναι οι ηγέτες αυτού του βασιλιά . Οι βράχοι δείχνουν σκληρότητα, αμέλεια και άγνοια ….

…Τα σύννεφα σε ένα όνειρο υποδηλώνουν ταξίδι στη θάλασσα, καθώς περπατούσε και μετέφερε νερό μεταξύ ουρανού και γης . Δείχνει επίσης τη νίκη των πιστών και το θάνατο των ασθενών, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : ( Κοιτάζουν εκτός από το ότι ο Θεός θα έρθει σε αυτούς σε αποχρώσεις σύννεφων και αγγέλων, και το θέμα έχει εκπληρωθεί ). Αυτός που οδηγεί σε κάτι από σύννεφα και σύννεφα θα αυξήσει το πεπρωμένο του και θα ταξιδέψει αν είναι υγιής ή θα παντρευτεί μια μεγάλη γυναίκα αν είναι ανύπαντρη . Ίσως το σύννεφο να υποδεικνύει ότι το σύννεφο προέρχεται από αυτό . Δείτε επίσης εκπληκτικά και δείτε σύννεφα ….

…Το μπουκάλι υποδηλώνει σε ένα όνειρο την απομόνωση των εξαρτώμενων, την ευημερία των ασθενών, το ταξίδι και τη νίκη για όσους έχουν εκπτώσεις, και ίσως δείχνει τις χαρές του γάμου και τα παρόμοια ….

…Ο Al-Manfakh είναι υπουργός σε ένα όνειρο, και ότι η φωτιά είναι κυβερνήτης, και ο al-Muffhah στο όραμά του υποδηλώνει την αναβίωση του αρσενικού, τη θεραπεία των ασθενών, την επιβίωση και τη μεταφορά μιας γυναίκας . Δείτε επίσης φυσητήρες ….

…Το hudna είναι, σε ερμηνεία, ένα σημάδι ασφάλειας από το φόβο, ανάπαυσης μετά από κούραση, επούλωση των ασθενών, ελευθερία στο χρόνο, παροχές και διατροφή, γάμος bachelorette, έναρξη κατασκευής, προσευχές και πράξεις δικαιοσύνης ….

…Γιατί τα όνειρα αφθονούν μετά το ruqyah; Συνήθως κάποιος που διαβάζει το Κοράνι για τον εαυτό του ή ανυψώνεται από κάποιον άλλο, συνοδεύεται από κάποια οράματα και μπορεί να αναπαρασταθεί βλέποντας φίδια και γάτες, αρπακτικά ζώα, πέφτοντας από το ύψος, διαβάζοντας στίχους μαγείας και βλέποντας φλόγες, και αυτό, κατά τη γνώμη μου, είναι όλα τα όνειρα που δεν είναι αξιόπιστα ούτε η σχέση του . Η διέλευση περίμενε μια ψευδαίσθηση και πιστεύει ότι είναι από αυτό που παρατηρήθηκε σε ένα φυσικό περιβάλλον, αλλά το θέμα δεν είναι χωρίς την παρουσία ορισμένων ασθενών που, κατά τη διάρκεια του ruqyah, βλέπουν πολλά υποσχόμενα οράματα θεραπείας, και αυτό εκφράζεται και αξιόπιστο, και αυτό έχει αποδειχθεί για την εξουσία του Ali bin Abi Thalib : Δεν υπάρχει όραμα για φόβο, εκτός αν δει αυτό που αγαπά…

…Ο κάλαμος είναι σε ένα όνειρο που αποθαρρύνει τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα καλάμι στο χέρι του ενώ κλίνει πάνω του, τότε έχει παραμείνει τουλάχιστον στη ζωή του, και είναι φτωχός και πεθαίνει φτωχός, και ο κάλαμος είναι ένας λιτός άνθρωπος που δεν έχει θρησκεία ή πίστη και Το όραμα του περσικού καλάμου δείχνει την αναλογία, τις δοκιμασίες και την υποκρισία στις επιχειρήσεις, και ίσως υποδηλώνει άθλια χρήματα και τη συλλογή του από κακά και ατυχία . Εάν τα καλάμια έγιναν ράβδοι από ασήμι, χρυσό ή κέρατα, ήταν απόδειξη ορθών πράξεων που απαιτούν παράδεισο, λύσεις στα παλάτια τους και κάθονται κάτω από τους θόλους τους με αυτά που λαμβάνουν από αγνούς συζύγους . Ο κάλαμος είναι υποκριτικός λαός, και αν ακούσετε μια φωνή για αυτό, είναι ένα επιχείρημα . Και το ζαχαροκάλαμο δείχνει κουρασμένο προς το ζην, και μπορεί να υποδηλώνει τον όχλο, και μπορεί να δείχνει την τιμή σε καλή γενεαλογία ή μεγάλη γνώση . Και ο κάλαμος, εάν φυτεύτηκε εκτός τόπου, μπορεί να υποδηλώνει την καταστροφή του τόπου και να αποκαλύψει την κατάσταση των ανθρώπων του . Το όραμά του που ξεφλουδίζει δείχνει τη σωτηρία του κρατουμένου, το σαγόνι του φυλακισμένου από τη δουλεία, την ασφάλεια των ασθενών και την εκταφή των νεκρών από τους τάφους τους ….

…Οι σύμμαχοι είναι σε ένα όνειρο ένας καλός οδηγός για όσους ήθελαν να συμμετάσχουν από το όνομά τους . Και σύμμαχοι των ασθενών στοιχεία για το θάνατό του ….

…Η Surat Al-Ma’un όποιος το απαγγέλλει θα έχει λίγη προσευχή ή προσευχή σε χρόνο διαφορετικό από την προσευχή, ή θα συνοδεύει ανθρώπους με διεφθαρμένη θρησκεία και θριαμβεύει στους εχθρούς που έχουν μικρό χρέος και θα λάβει οφέλη και ασφάλεια για ανθρώπους από αυτό, δεσμεύει τα πάντα στη surah από την παρακράτηση του zakat και την παραμέληση της προσευχής και της άρνησης την Ημέρα της Κρίσης…

…Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει ότι παίρνει ταμπέλα κατά τη διάρκεια της προσευχής, τότε ο καλύτερος της ταμπέρας ακολουθεί το μονοπάτι της Σουντάς, και ότι η μελωδία ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές της υπερηφάνειας του εχθρού του ή της εμφάνισης χαράς ή θλίψης ….

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

…Είναι σε ένα όνειρο δωρεάν . Και μπορεί να υποδηλώνει παραμέληση της προσευχής ή της αποστασίας από τη θρησκεία . Και όποιος είδε ότι ο λαιμός του χτυπήθηκε, αν ήταν σκλάβος της ανθρωπότητας, και αν ήταν στενοχωρημένος, τότε θα ανακουφίστηκε από την ανησυχία του, και αν ήταν στο χρέος να ξεπληρώσει το χρέος του, και ίσως να χτύπησε πολλά χρήματα , αν ήξερε ποιος τον χτύπησε, θα ήταν καλά . Και αν ήταν άρρωστος, θεραπεύτηκε . Αν δει ότι ένας βασιλιάς έχει χτυπήσει το λαιμό του κοπαδιού του, συγχωρεί τους αμαρτωλούς . Και όποιος είδε ότι το λαιμό του χτυπήθηκε, οι γονείς του θα πέθαιναν ….