…Και όποιος βλέπει ότι παρέτεινε την στάση της προσευχής του και δεν γονατίστηκε, και αν έχει χρήματα τότε παρακρατεί το zakat, άσε τον να φοβάται τον Θεό, αλλιώς στέκεται σε ένα θέμα που δεν έχει αποτέλεσμα και ελπίζεται για καλό ….

…Απελευθερώθηκε από τη φυλακή λόγω ενός οράματος 113 – Ο Μωυσής Μπιν Τάαφερ μπιν Μωάμεθ μπιν Αλί μπιν Αλί μπιν Αμπί Ταλμπ ήταν πολλή λατρεία και οράματα, και κάλεσε τον Μάντι στη Βαγδάτη και τον φυλάκισε, και όταν ήταν σε κάποιες νύχτες, είδε τον Mahdi Ali bin Abi Thalib να του λέει : Μωάμεθ : (Δεν ήσασταν δυσαρεστημένοι που εάν αναλάβατε, θα καταστρέπατε τη γη και θα κόψετε το έλεος σας ); Το Surah Muhammad, στίχος 22 ξύπνησε φοβισμένος και τον διέταξε να βγει από τη φυλακή τη νύχτα ο Vocilh μαζί του και τον αγκάλιασε και να τον δεχτεί και πήρε το Σύμφωνο δεν πρέπει να είναι έξω ούτε σε ένα από τα παιδιά του, είπε : Θεέ, τι αυτό Shany δεν συνέβη, ο ίδιος είπε : επικυρώθηκε . Και του διέταξε τρεις χιλιάδες δηνάρια, και τον διέταξε να Madinah (1) 114 – με την εξουσία του Ayoub που είπε : Ένας άνδρας ρώτησε τον Μωάμεθ που είπε : Είδα ότι έτρωγα ψωμί ενώ προσευχόμουν, οπότε είπε : Kebis είναι επιτρεπτή για σας και δεν είναι επιτρεπτό για να μπορείτε να τρώτε κατά τη διάρκεια της προσευχής, έτσι του είπε : έχετε δεχτεί τη σύζυγό σας, ενώ είστε σε κατάσταση νηστείας; Είπε : Ναι, είπε : Μην ….

…Αριθμός δεκαεπτά 17: Διατήρηση της υποχρεωτικής προσευχής, διότι αυτός είναι ο αριθμός των ρακετών…

…Είναι η βοήθεια για τον άνθρωπο στην κοσμική του βιομηχανία . Το δάχτυλο της ερμηνευτικής είναι παιδιά, σύζυγοι, πατέρες και μητέρες, χρήματα και βασιλιάς . Όποιος είδε ότι τα δάχτυλά του αύξησαν μια καλή προσθήκη, αυτό δείχνει την αύξηση σε αυτό που έχουμε αναφέρει, και η έλλειψή του είναι μείωση σε εκείνους που το έδειξαν . Και ίσως έχει διακοπεί ή η χρησιμότητά του σε ένα όνειρο θα ανασταλεί λόγω της αδυναμίας να ωφεληθούν οι πατέρες, οι μητέρες ή τα παιδιά, ή εάν τα χρήματά του εξαφανιστούν, ή τα ζώα του πεθάνουν, ή η περιουσία του αναστέλλεται ή η βιομηχανία του έχει εξαντληθεί . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στους εκπροσώπους του βασιλιά, οι οποίοι διαφέρουν στις τάξεις και τα οφέλη τους . Και όποιος βλέπει ότι δαγκώνει τα δάχτυλά του σε ένα όνειρο, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και όποιος είδε ότι τα δάχτυλά του ήταν κομμένα, ή μια αίσθηση αδυναμίας τους κατέληξε στους στρατιώτες, τα παιδιά, τους συγγενείς ή τους γνωστούς του . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στις πέντε καθημερινές προσευχές, οπότε ο αντίχειρας είναι για προσευχή, ο δείκτης είναι για την πλάτη, ο μέσος είναι για το απόγευμα, ο δακτύλιος είναι για το Maghrib, το ροζ είναι για δείπνο και η μέση είναι για την προσευχή επειδή είναι επιθυμητό για επιμήκυνση, το δαχτυλίδι για την πλάτη και το ροζ για το απόγευμα επειδή είναι στο τέλος της ημέρας . Εάν τα δάχτυλα είναι χρήματα, τότε τα καρφιά είναι zakat και αν τα δάχτυλα είναι στρατιώτης, τα καρφιά είναι το όπλο και ο αριθμός τους . Οι κόμβοι των δακτύλων είναι το συμβόλαιο των χρημάτων, και τα δάχτυλα είναι ημέρες, μήνες ή χρόνια . Τα δάχτυλα μπορούν να αναφέρονται στα παιδιά του αδελφού, και αυτός που είναι ώμος είναι αδελφός, και τα δάχτυλα είναι σαν τα παιδιά, που είναι χρήματα . Και όποιος βλέπει ένα άτομο του κόβει ένα δάχτυλο, τον προσβάλλει με τα χρήματά του . Και αυτό που συνέβη στα δάχτυλα της καλοσύνης ή της διαφθοράς σχετίζεται με τις υποχρεωτικές προσευχές ή με τον αδελφό . Το μήκος των δακτύλων δείχνει αύξηση της απληστίας, και αν δει ένα δάχτυλο που έχει αυξηθεί με τα δάχτυλά του, είναι μια αύξηση στη συγγένεια του ή στην προσευχή του ή στις γνώσεις του, και εάν βλέπει ότι ένα από τα δάχτυλά του έχει μετακόμισε σε άλλη τοποθεσία και μετά καθυστερεί την προσευχή μέχρι την ώρα της άλλης . Και όποιος έβλεπε ότι ενώνει τα δάχτυλά του, μαζεύει τις προσευχές του ταυτόχρονα, και ίσως οι συγγενείς του να μαζευτούν σε ένα θέμα για διαβούλευση και συνεργασία . Και ειπώθηκε : Συνδέοντας τα δάχτυλα χωρίς να δουλεύετε με σφιχτό χέρι . Και ειπώθηκε : Δείχνει την υποτροφία ή τον γάμο και τη σύμπτωση, και ίσως αυτό δείχνει την ακύρωση των κινήσεων και την απόσπαση της προσοχής, και ειπώθηκε : Τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές και η βραχυκύκλωσή τους δείχνει ελλείψεις και τεμπελιά τους, και το μήκος τους δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη της προσευχής . Και όποιος είδε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, αυτό δείχνει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου . Και όποιος βλέπει σαν να βγαίνει γάλα από τον αντίχειρά του από τον αντίχειρά του και αίμα στον δείκτη του ενώ πίνει από αυτούς, τότε πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδελφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει την εμφάνιση άσχημων λέξεων από τους συγγενείς του . Εάν ο ιμάμης δει μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό δείχνει αύξηση της απληστίας του, της καταπίεσής του και της έλλειψης δικαιοσύνης . Και τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά του αδελφού και της αδελφής . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί ένδειξη πολλών επαίνων και η βαφή των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν ….

…Ο Αλ-Καντίντ σε ένα όνειρο υποδηλώνει ταξίδια ή καθυστερήσεις στην αντιμετώπιση, την τοποθέτηση λανθασμένων τοποθεσιών και την εκτέλεση προσευχής ή zakat σε χρόνο διαφορετικό από αυτό ….

…Το γονατιστή είναι εκείνος που βλέπει σε ένα όνειρο ότι γονατίζει και προσεύχεται στον Θεό Παντοδύναμο, γιατί υποτάσσεται σ ‘Αυτόν, δόξα σε Αυτόν, και τον απαλλάσσει από την αλαζονεία, καθορίζει τα όρια και τις υποχρεώσεις του Παντοδύναμου Θεού, αυξάνει την προσευχή, αποκτά αυτό που αυτός επιθυμίες στη θρησκεία και τον κόσμο, και κατακτά αυτούς που είναι συνηθισμένοι . Και όποιος βλέπει ότι κατά τη διάρκεια της προσευχής δεν γονατίζει έως ότου φύγει ο χρόνος, δεν πληρώνει zakat . Ίσως το γονατιστή να δείχνει μακροζωία, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι υποκλίνεται εντελώς, αυτό υποδηλώνει μετάνοια ….

…Al-Aseedah : Είναι στενοχωρημένος από τον λόγο των υπαλλήλων του, και αν βλέπει σαν να τρώει κουάκερ, κεμπάπ ή αλ-φαλάτζι ενώ βρίσκεται στην προσευχή, τότε φιλά τη γυναίκα του ενώ νηστεύει . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Το είδα σαν να προσευχόμουν και να φάω κεμπάπ στην προσευχή, οπότε είπε : Το μανιτάρι είναι επιτρεπτό και δεν επιτρέπεται να το φάτε κατά τη διάρκεια της προσευχής, και φιλάτε τη γυναίκα σας ενώ εσείς νηστεύουν, οπότε μην το κάνετε . Όσο για τα khubis, είναι άθλιο και το υγρό μέρος είναι διαφορετικό. Μερικοί από αυτούς το σκέφτηκαν με αίμα σε κιτρινωπό . Και ανέφερε ότι δείχνει ασθένεια . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι πολλά χρήματα και καθαρό χρέος, και το άλογο είναι ένα φιλί από ένα αγόρι ή έναν εραστή, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι ο al-Khabees είναι καλές και ευχάριστες λέξεις στο θέμα του σύνταξη, και το ίδιο είναι το παράδειγμα του φούγκε και των κουμπαί που δείχνουν πολλά προς το ζην σε δύναμη και δύναμη όταν άγγιξαν τη φωτιά, οπότε αγγίζοντας αυτά υποδηλώνει απαγόρευση ή απαγόρευση. Ομιλία ή Σουλτανάτο ….

…Αριθμός είκοσι πέντε – είκοσι επτά 25 – 27: Διατήρηση της ομαδικής προσευχής

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι πίνει νερό του Ευφράτη, θα λάβει ευλογία και όφελος από τον Παντοδύναμο Θεό . Και αν δει ότι το νερό του Ευφράτη έχει στεγνώσει, ο Χαλίφη πεθαίνει και η κατοχή του θα φύγει . Ίσως η ερμηνεία βαρύνει τον υπουργό . Και η κατανάλωση νερού του Ευφράτη είναι απόδειξη της αφθονίας της προσευχής, της λατρείας και της πεποίθησης ….

…Είναι σε ένα όνειρο αφύπνισης λατρείας ή προσευχής . Και η ικεσία υποδηλώνει την επίτευξη του στόχου και του παιδιού, και εάν η παραγγελία είναι συντριπτική και φωνάζοντας, τότε δείχνει καταστροφές ή δοκιμασίες . Ίσως το αίτημα υποδηλώνει έλλειψη βροχής εάν υπάρχει αναταραχή . Εάν το αίτημα υποδηλώνει προσευχή και το αίτημα είναι γνωστό, τότε η προσευχή είναι υποχρέωση . Εάν είναι μια ελαφριά προσευχή, τότε θα έχει έναν ευλογημένο γιο . Αν δει ανθρώπους να συγκεντρώνονται σε μια προσευχή, τότε είναι μια συγκέντρωση παιδιών, η ανάπτυξη και η ευλογία σε ευλογίες και δόξα, και η εξάλειψη της δυστυχίας . Αν είδε ότι απέφυγε την υποκλήσεις, απαγορεύεται . Και όποιος είδε ότι προσευχόταν στον Θεό Παντοδύναμο ή ότι του ζητούσε, θα ανταμειφθεί με καλή και ευδαιμονία . Και η ικεσία δείχνει την εξάλειψη της ανάγκης . Και ειπώθηκε : Δεν υποδεικνύει την απάντηση, ειδικά αν είναι σε ένα σπίτι του Παντοδύναμου Θεού, όπως ένα τζαμί . Αν δει ότι κάλεσε τον Κύριό του στο σκοτάδι, τότε θα σωθεί από τη θλίψη . Αν το είδε . Προσκαλεί έναν άνδρα και μετά τον καλεί με φόβο ….

…Το dirham δηλώνει σε ένα όνειρο το αγόρι που είναι έγκυος . Και ειπώθηκε : Δεν δείχνει μνήμη και τον έπαινο, και μπορεί να υποδεικνύει οδυνηρό χτύπημα . Και μερικοί από αυτούς βλέπουν ότι τα ντάραμ για εκείνον που τους χτύπησε σε ένα όνειρο θα είναι σαν τον αριθμό τους ενώ ξύπνησαν . Εάν τα dirhams είναι σε δέσμη ή σε μια τσάντα ή σακούλα, τότε θα καταθέσει ένα μυστικό που θα φυλάξει για τον ιδιοκτήτη του . Τα dirham δηλώνουν λέξεις, και αν είναι καλές, τότε είναι γνώση, καλές λέξεις και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής . Και ο αριθμός των dirham είναι ο αριθμός των ορθών πράξεων . Και τα ευρέα dirham δείχνουν έναν ευρύ κόσμο . Και όποιος βλέπει σφιχτά dirham στο πάνω μέρος του, είναι μια τέχνη που αποκτά . Και όποιος βλέπει ότι οφείλει σε ένα άτομο ένα dirham, τότε έχει ένα πιστοποιητικό αλήθειας γι ‘αυτόν, και αν του το δώσει με σπασμένο τρόπο, αποκλίνει από το πιστοποιητικό . Και όποιος είδε ότι έχασε ένα σωστό dirham, συμβούλεψε έναν ανίδεο και δεν το άκουσε γιατί έχασε τη σωστή ομιλία . Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Τα dirham που δεν είναι χαραγμένα σε αυτά δείχνουν ευσεβείς λέξεις . Και τα dirhams στα οποία οι εικόνες είναι ενδεικτικές αίρεσης για τον κομιστή και τον ιδιοκτήτη . Τα μειωμένα dirhams είναι μια διαφορά που δεν λήγει . Και το όραμα της λήψης dirham είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις . Και όποιος βλέπει ότι έχει δέκα dirham και γίνεται πέντε, τότε τα χρήματά του μειώνονται σε αυτό το σημείο, και αν τα dirham είναι πέντε, τότε γίνονται δέκα, τα χρήματά του αυξάνονται σε αυτό το βαθμό . Τα καθαρά dirhams είναι η αγνότητα της θρησκείας των οραματιστών και η καλή του μεταχείριση σε κάθε άτομο, και τα dirham που είναι διάσπαρτα σε ένα όνειρο είναι καλές λέξεις . Και όποιος είδε ένα dirham στο χέρι του και έγινε δεκάρα, έπεσε σε πτώχευση, και αν είχε μια δεκάρα στην κατοχή του, τότε έγινε ένα dirham που κέρδισε κέρδος, καλοσύνη και συμβουλές, και αν το dirham του επέστρεψε στο μισό, τότε χάνει τα μισά χρήματα στην κατοχή του, και επίσης ή επιστρέφει το ένα τέταρτο . Αν το dirham γίνει ένα dinar, τότε κερδίζει και αν το dirham γίνει ένα χρυσό, τότε θα φύγει . Και η ύπαρξη των κερμάτων και της ευχαρίστησης . Και το φανταχτερό dirham είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαλείμματα και ζει σε απαγορευμένα και διαπράττει μεγάλες αμαρτίες . Και ειπώθηκε : Σε όποιον δοθεί ντίραμ αλόγου θα κλαίει, και αν πληρώσει τα ντάραμ σε κάποιον, θα κλαίει γι ‘αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι έχει χάσει ένα dirham ή κλαπεί από αυτόν, τότε θα παραπονεθεί για τον γιο του, ή αυτό που δεν του αρέσει υποφέρει από αυτόν . Και όποιος είδε ότι τον απομακρύνθηκε από αυτόν ή από αυτόν σε έναν μη αναστρέψιμο τρόπο, το παιδί του πέθανε . Και όποιος έκλεψε ένα dirham και του έδινε ελεημοσύνη, θα διηγούσε αυτό που δεν μπορούσε να ακούσει . Μερικοί από αυτούς είπαν : Τα dirham στο όραμα είναι ένα σημάδι του κακού, και όλα αυτά είναι σφραγισμένα με μια ράγα, και ένα κακό dirham είναι κακά λόγια . Τα ντιρχάμ είναι αλοιφές που θεραπεύουν τις πληγές της καρδιάς και απομακρύνουν τη θλίψη και υποδηλώνουν επίσης ανησυχία . Εάν ήταν ψεύτικο, ήταν ενδεικτικό της εξαπάτησης στην ομιλία ή τη δράση, την υποκρισία και την υποκρισία στην εργασία . Ένα σαφές dirham είναι ένα κράτος, μια μπάλα, ή ένα χρηματικό ποσό, και δείχνει φυλάκιση και ξυλοδαρμούς, ή αγορά και πώληση, και είναι μια ασφάλεια από το φόβο, ή την αφθονία του προς το ζην . Εάν τα ντάραμ αναμιγνύονται με δηνάρια, αυτό δείχνει την απάντηση στην υποβολή, την εκπλήρωση των αναγκών και τη θεραπεία ασθενειών, και οι απατεώνες είναι κακές λέξεις, ή ένας υπηρέτης που δεν έχει κανένα καλό, και μπορεί να υποδεικνύει την εκπλήρωση των αναγκών σε βίαιο τρόπο ….

…** Η αποκάλυψη του Mobile από τον Abu Amir ibn Anas από τους πατρικούς θείους του του Ansar είπε : φροντίδα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν πώς οι άνθρωποι τα συλλέγουν και τους είπαν : επικεντρώθηκε το banner για την παρουσία της προσευχής. Αν είδαν άδεια ο ένας στον άλλον δεν τους άρεσε, είπε : θυμήθηκε το Alguena του – σημαίνει Alhbor – Shaboor οι Εβραίοι δεν τους άρεσε και είπε : ( Είναι από τη διοίκηση των Εβραίων. ) Είπε, οπότε ανέφερε του το κουδούνι, και είπε (Είναι από την εντολή των Χριστιανών ) . Τότε ο Αμπντουλάχ Μπιν Ζάιντ έφυγε ενώ τον ενδιέφερε, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και είδα το κάλεσμα για προσευχή στον ύπνο του. Είπε : Έτσι αύριο ο Αγγελιοφόρος του Θεού προσευχήθηκε στον Θεό και του είπε, και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είμαι αυτός που κοιμάται και ξύπνησε, καθώς ήρθε σε μένα, και μου έδειξε το κάλεσμα να προσευχή. Ο ίδιος είπε : Ομάρ ιμπν αλ-Khattab τον είχε δει πριν από αυτό, έτσι το κράτησε για είκοσι ημέρες. Τότε είπε στον Προφήτη, ας είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, τότε του είπε : ( Αυτό που σας εμπόδισε να μου πείτε ) Είπε : Ο Αμπντ μου προηγήθηκε Θεός Μπιν Ζαΐντ, ντρέπασταν, έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και την ευλογία του Θεού σ ‘αυτόν, είπε : ( Yabal, να σηκώνεται και να δούμε τι εντολές Αμπντουλάχ μπιν Zaid μπορείτε να το κάνετε ) Ο ίδιος είπε : Τότε Bilal έδωσε την άδεια . Και με την εξουσία του Abd al-Rahman bin Abi Laila, είπε : Οι σύντροφοι του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μας είπαν ότι ο Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ-Ανσάρι ήρθε στον Προφήτη, μπορεί να προσευχηθούν και ειρήνη πάνω του, και είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο σαν να ένας άντρας σηκώθηκε και εναντίον του ήταν δύο πράσινοι σε μια κορυφογραμμή τοίχου, οπότε έκανε ένα αυτί να σκύβει και να κάθεται. Κάδα . Είπε, τότε ο Μπιλάλ το άκουσε, έτσι σηκώθηκε και κάλεσε ένα δεύτερο αυτί, και στάθηκε στα δύο και κάθισε δύο πόδια ….

…Ο Καστάν είναι σε ένα όνειρο προς το ζην, ένας γιος και μια γυναίκα, ένα αγόρι, ένα ζώο ή ένα ταξίδι . Μπορεί να υποδηλώνει αγωνία και αγωνία, ή το makkari, επειδή η αντικατάστασή του ήταν απόδειξη εγκατάλειψης της προσευχής . Το να βλέπεις το καστμπάν στο δάχτυλο του νεκρού είναι απόδειξη ότι είναι στην Κόλαση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και έχουν σιδερένια ποτήρια )….

…Όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ιράμ : Αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει και θα απαντήσει ο αιτητής και αυτός που τον κάλεσε, και έχει μετακινηθεί από τα ρούχα αυτού του κόσμου στα ρούχα του μέλλοντος . Και αν ήταν ένοχος, μετανοήθηκε και αφαιρέθηκε από αυτό που ανταποκρίθηκε στον Θεό μέσω υπακοής και πράξεων . Και αν είχε τον όρκο της νηστείας ή της προσευχής, ανέλαβε το χρέος του . Και αν κάποιος που έχει μια άρρωστη σύζυγο ή μια γυναίκα που έχει ένα άρρωστο σύζυγο το βλέπει αυτό, ο άρρωστος από αυτήν θα πεθάνει και ο ιδιοκτήτης της θα τον αφήσει . Και μπορεί να υποδηλώνει διαζύγιο εάν συναντήθηκαν σε ένα όνειρο στο Ihram, έτσι ώστε ορισμένα από αυτά απαγορεύονται σε άλλους, ή υπήρχε κάτι που το υποστηρίζει, εκτός εάν το Ihram του είναι από μετάξι και κνήκο, τότε απογυμνώνεται στην υπηρεσία του ο Σουλτάνος, ή παντρεύεται απαγορευμένο, ή έρχεται σε αυτόν και σπεύδει να του . Αν κάποιος άλλος από τον Θεό απάντησε, ή στην αμεροληψία του ήταν τυφλός, ή σε ένα άθλιο πρόσωπο, ή σύμφωνα με την ανοησία του προσκυνήματος, τότε θα αφαιρούσε το λαιμό του Ισλάμ από το λαιμό του με μια πράξη που σκόπευε, ή δύναμη να το οδηγήσει, γιατί το Χατζ είναι η πρόθεση στη γλώσσα ….

…Tashahhud: Αυτός που βλέπει σε ένα όνειρο σαν να παρακολουθεί κατά τη διάρκεια της προσευχής, ο Θεός Παντοδύναμος ανακούφισε την αγωνία του και ανακούφισε τις ανάγκες του . Και όποιος βλέπει ότι υπερασπίζεται το Τασχούντ, τότε θέτει στον Θεό Παντοδύναμο την ανάγκη του και επιτυγχάνει τον σκοπό του για αυτό, και αν είναι σε απώλεια, τότε πρέπει να τον απελευθερώσει . Η ανάγνωση των χαιρετισμών σε ένα όνειρο είναι ενδεικτική ενός κηδεμόνα χωρίς τον οποίο ο γάμος είναι έγκυρος ή μια προϋπόθεση που πρέπει να εκτελεστεί μεταξύ των συντρόφων . Ίσως η ανάγνωση χαιρετισμών σε ένα όνειρο σήμαινε την επιστροφή χρημάτων με καλύτερο τρόπο ….

…Όσον αφορά τα χείλη, είναι η προστασία της θρησκείας και των φρυδιών, Zain al-Din. Όποιος βλέπει σε αυτά την ομορφιά και την καλοσύνη είναι και στη θρησκεία, και όποιος βλέπει εναντίον του, η έκφρασή του είναι εναντίον του. Όσο για το μέτωπο και τη μύτη, τότε ο άνθρωπος τον μετρά. Εάν είδε ότι συνέβη στο μέτωπό του και στη μύτη του, συνέβη τότε είναι όπως αναφέρθηκε και ίσως το μέτωπο δείχνει προσευχή και προσκύνημα. Έλκη ή χειρουργική επέμβαση, και αυτό που αρνείται κατά την αφύπνιση, τότε υπολείπεται της προσευχής του, ή εκείνου που δεν κάνει προσκύνημα σε αυτό, ή αντιμετωπίζεται με άσχημα λόγια, και όποιος βλέπει στο μέτωπό του ένα ίχνος προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, και η εξάπλωσή του μεταξύ των ανθρώπων, και όποιος βλέπει ένα σημάδι ελέους στο μέτωπό του δείχνει την εμφάνιση του καλού και παρέχει κάτι…

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν, όποιος είδε ότι φτερνίστηκε, αυτό δείχνει ότι επαινεί τον Θεό και δείχνει το έλεος του Παντοδύναμου Θεού γι ‘αυτόν, επειδή ο Αδάμ, όταν έφτανε, ήταν ο πρώτος από τα λόγια του, επαίνους προς τον Θεό, έτσι ο Θεός Παντοδύναμος είπε σ ‘αυτόν: Ο Κύριός σας θα σας κάνει έλεος, Αδάμ, και ίσως το φτέρνισμα να υποδεικνύει θεραπεία και μακροζωία ….

…Η τέχνη σε ένα όνειρο σημαίνει θεραπεία από ασθένειες, ασφάλεια από φόβο και ανθρωπότητα μετά από μοναξιά . Το όραμά του μπορεί να αναφέρεται στο να βλέπει όμορφα μέρη, διαφορετικά χρώματα, ρούχα ή όμορφα πρόσωπα ….

…Ο σιδηρουργός είναι σε ένα όνειρο ένας μεγάλος βασιλιάς, ή μια μεγαλοπρεπής εξουσία σύμφωνα με τη δύναμη και την ικανότητά του στο έργο του . Το πένθος είναι ο άγγελος του θανάτου . Και αν ο σιδηρουργός πάρει ό, τι σίδερο θέλει, τότε θα χτυπήσει έναν μεγάλο βασιλιά . Όποιος βλέπει τον εαυτό του ως σιδηρουργό, επειδή έχει σίδερο και κατασκευάζει εργαλεία από αυτόν, και ο άντρας είναι από την οικογένεια του βασιλιά, τότε θα λάβει έναν βασιλιά . Και ο άγνωστος σιδηρουργός είναι μια μεγάλη εξουσία ή βασιλιάς όσο και ο κίνδυνος και η δύναμή του στη θεραπεία του σιδήρου . Και αν ειπώθηκε σε ένα όνειρο : Έτσι-και-έτσι ανατράφηκε στο πένθος και ήταν υγιής, και ένα ατύχημα τον έπεσε στο σουλτάνο ή σε όποιον ζήτησε καταφύγιο . Και όποιος επιστρέψει στον ύπνο του στο πένθος, θα κερδίσει από τις πτυχές αυτού που του ταιριάζει . Το πένθος αναφέρεται σε όσους ζουν στη φωτιά, όπως ο μάγειρας, ο φούρνος, ο χαλκός και τα παρόμοια . Όποιος μπαίνει σε έναν σιδηρουργό κάθεται μαζί του, και αν είναι άρρωστος ή νεκρός, θα πάει στην κόλαση, ειδικά αν τα ρούχα του είναι μαύρα, και πηγαίνει στη φυλακή, και οι Άραβες αποκαλούν τον φυλακισμένο σιδηρουργό ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει το κρέας ψητού πουλιού, δείχνει ότι τα χρήματα αποκτώνται μέσω εξαπάτησης και απάτης ….

…Φθινόπωρο Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται το φθινόπωρο, αυτό δείχνει ότι θα αποκτήσει περιουσία μέσω του αγώνα των άλλων . Εάν σκέφτεστε να παντρευτείτε το φθινόπωρο, είναι πιθανό να έχετε έναν ευνοϊκό γάμο και να έχετε ένα σπίτι γεμάτο χαρά και χαρά ….