…Όσο για να δει βιβλία και εφημερίδες, όποιος βλέπει κάτι από τα βιβλία ερμηνείας του Κορανίου στο χέρι του, οι υποθέσεις του είναι όρθιες, και αν βλέπει ότι διαβάζει γι ‘αυτό, τότε κάνει προβληματικά θέματα και όποιος βλέπει από τους τόμους της νομολογίας τότε αυτός θα περπατά στο μονοπάτι των καλών πράξεων και αν τις διαβάζει τότε ακολουθεί τις απαγορεύσεις, αποφεύγοντας τις απαγορεύσεις, την επιλογή του δικαιώματος και όποιος είδε από τους τόμους των ειδήσεων Ή διαβάζει ότι είναι κοντά στους βασιλιάδες και όποιος το είδε από τους τόμους των ξεκινά τότε ψάχνει για μυστηριώδη πράγματα και αν διαβάσει κάτι από αυτά τότε δουλεύει με κάτι που δεν επωφελείται από αυτό και μπορεί να συμβεί μεταξύ αυτού και των ανθρώπων της διαμάχης και μπορεί να είναι η παραγγελία κάτι απαγορευμένου γι ‘αυτό και όποιος είδε από τους τόμους ομιλίας στο κεφάλαιο για το μονοθεϊσμό, τη λογική και τη δήλωση ή οτιδήποτε ταιριάζει, ή διαβάζει κάτι από αυτά, ασχολείται με υπέροχα θέματα, και όποιος βλέπει από τους τόμους του τις αρετές του επαίνους και τον έπαινο ή διαβάζει κάτι από αυτά, τότε είναι άπταιστα στη γλώσσα με καλές πράξεις και η δικαιοσύνη είναι αξιέπαινη στις πράξεις του, αποφεύγοντας τον κόσμο να αναζητά το μέλλον και όποιος βλέπει από τόμους προσευχών και κηρυγμάτων ή διαβάζει κάτι από αυτά , Ο Παντοδύναμος Θεός απαντά ότι η αίτησή Του κοινοποιείται σε αυτόν από έναν που είναι ασφαλής και όποιος βλέπει από τόμους ιστοριών ή διαβάζει κάτι από αυτούς, τότε οι άνθρωποι τον κατηγορούν για τις πράξεις του. Κάτι, είναι η δικαιοσύνη των κοσμικών του έργων και όποιος βλέπει έναν από τους τόμους της ποίησης ή διαβάζει κάτι από αυτό. Αν έχει ποίηση με αρετές και μονοθεϊσμούς, τότε συναντά καλά και οφέλη, και αν είναι έπαινος ή αποφασιστικότητα, τότε δουλεύει κάνοντας μια πράξη που τον κάνει να κατηγορήσει και να μαχαιρώσει ανθρώπους, και δεν ενδιαφέρεται για αυτήν στη θρησκεία του και τον κόσμο, και ποιος βλέπει όγκους έκφρασης ή Διαβάζει κάτι από αυτό, τότε ένας Χαντίντ έρχεται σε αυτόν από ένα άτομο με μεγάλη μοίρα, και παίρνει καλό και τιμή από αυτό. Και όποιος βλέπει από τους τόμους του λογαριασμού ή να διαβάσει κάτι από αυτόν, θα ανησυχεί για την αναζήτηση του κόσμου, και όποιος βλέπει τους τόμους των ανέκδοτων, τα γέλια και τα ελαττώματα των ανθρώπων και τους δοξάζει και τι δεν έχει κανένα όφελος σε αυτόν ή να διαβάσει κάτι από αυτό τότε εκδίδεται. Έκανε μια άσχημη πράξη, και ειπώθηκε ότι βλέποντας τον τόμο εάν δεν άνοιξε και δεν ήξερε τι ήταν σε αυτό, τότε είναι καλό σε κάθε περίπτωση….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι είναι Χατζ, πήγε γύρω από το σπίτι, και έκανε κάποια από τα τελετουργικά, τότε αυτή είναι η δικαιοσύνη της θρησκείας του, η δικαιοσύνη του σύμφωνα με τη μέθοδο του, η ανταμοιβή του προς το ζην, η ασφάλεια αυτού που φοβάται , το χρέος που θα ξοδέψει και τις εμπιστοσύνες που εκτελεί στους Μουσουλμάνους . Αν έβλεπε ότι έβγαινε στο Χάτζ έγκαιρα και ήταν απομονωμένος, θα διοριζόταν, και αν ταξίδευε έφτασε, εάν ήταν κερδοφόρος έμπορος, αν ήταν άρρωστος, θεραπεύτηκε, και αν είχε χρέος, το χρέος του είχε αποπληρωθεί, και αν δεν έκανε το Χατζ, και αν είχε χαθεί, ο Θεός Παντοδύναμος τον καθοδήγησε . Αν δει ότι κάνει Χατζ ή κάνει Umrah, τότε ζει μια μεγάλη ζωή, και οι υποθέσεις του γίνονται αποδεκτές . Αν είδε ότι πήγε στο Χατζ και ήταν κυβερνήτης, απομακρύνθηκε . Και αν ήταν έμπορος, έχασε, και αν ταξίδευε, έκοψε το δρόμο, και αν ήταν υγιής, ήταν άρρωστος . Εάν βλέπει ότι πρέπει να εκτελέσει το Χατζ και όχι το Χατζ, τότε είναι άπιστος με τις ευλογίες και την εκτέλεση των καταπιστευμάτων . Το Χάτζ σε ένα όνειρο είναι απόδειξη αποχής στην πρόθεση, εξάλειψη της θρησκείας, κάνοντας καλές πράξεις ή προσπάθεια για αυτό που πρέπει να είναι δίκαιο, όπως γονείς και δάσκαλοι, μετανάστευση ή επίσκεψη σε μελετητή ή λάτρη . Και ίσως το προσκύνημα έδειξε το γάμο των εργένηδων, και εναπόκειται στον βασιλιά να προστατεύσει τους εχθρούς, να απογοητεύσει τους λαούς της πόρνης και να ανοίξει μια μεγάλη χώρα από τις χώρες της δυσπιστίας . Και ίσως ο Χατζ δείχνει να κατακτήσει, και αν είναι μαθητής της γνώσης, ο στόχος του θα επιτευχθεί γι ‘αυτόν, και αν είναι φτωχός, έχει γίνει πλούσιος, και αν ήταν άρρωστος πέθανε, ή ανυπάκουος μετανοήθηκε, και αν ήταν παντρεύτηκε, χώρισε τη σύζυγό του, και αν ήταν άπιστος, αγκάλιαζε το Ισλάμ, και αν ταξίδευε στο Χατζ με έναν αναβάτη, θα παρείχε βοήθεια για όλα όσα έχουμε αναφέρει. Από το χέρι εκείνου που καθοδηγεί τον επιβάτη σε αυτόν, εάν είναι και ένας δέκατος αγνήτης καμήλας, επειδή είναι το πλοίο Sarat al-Nas . Εάν οδηγήσει μια γυναίκα, θα το φτάσει με την πίστη του . Εάν κάνετε ιππασία στο Villa Hajj, συνοδεύεται από τον βασιλιά . Και εάν ταξιδεύει με τα πόδια, πέφτει σε όρκο που πρέπει να προσφέρει εξιλέωση . Και ίσως ο Χατζ έδειξε τροφή, λάφυρα, που προέρχονταν από ταξίδια, ανακούφιση μετά από αγωνία, υγεία από ασθένεια και επιστροφή σε αυτό που ήταν ένα άτομο, αν μεταφέρει μαζί του περισσότερο από το να δείχνει την ευλάβεια, και ίσως να δείχνει τη μεταφορά προμηθειών στους φτωχούς, οφειλέτης για να εκπληρώσει το χρέος του, και αυτός που έκανε το Χατζ και δεν έκανε τίποτα από το Χατζ δουλεύει, αυτό σημαίνει ότι ο Σουλτάνος ​​έχει ανάγκη . Και όποιος βλέπει ότι βγαίνει μόνο στο Χατζ, και οι άνθρωποι τον αποχαιρετούν και επιστρέφουν από αυτόν, αυτό δείχνει τον θάνατό του ….

Και όποιος είδε ότι μπήκε σε ένα μπάνιο και βρήκε κάτι μέσα του που δεν μπορούσε να μπει και δεν ήταν επιτρεπτό μαζί του, και αν του άρεσε ο τύπος, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν μισούσε, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και ειπώθηκε ότι το άνοιγμα της καμήλας ή της ενέργειας ή των πορτών από το μπάνιο είναι έλλειψη ανησυχίας και αγωνίας, και για το τζάκι, δεν επαινείται στο όραμα με αυτό που περνά μέσα από τον άδικο κυβερνήτη που τρώει άδικα τα χρήματα των ανθρώπων ….

…Απαγορεύσεις όπως το σπάσιμο της νηστείας την ημέρα της νηστείας, ή η νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας, ή το να στέκεστε στην Αράφα σε άλλη ημέρα εκτός από αυτό, ή την Παρασκευή να προσεύχεστε πριν από τον μεσημβρινό και τα παρόμοια . Και ίσως τα περιστέρια έδειξαν την εκκλησία γιατί είναι το πρόσχημα των δαιμόνων και του διαβόλου . Τα περιστέρια μπορούν να αναφέρονται στη bachelorette στη γυναίκα . Και όποιος παίρνει το μπάνιο ως κατοικία του, επιμένει στις αμαρτίες . Και όποιος μπαίνει σε ένα μπάνιο και κάνει μπάνιο και βγαίνει, θα αφήσει εκείνους που είναι γυναίκα ή θρησκεία . Το μπάνιο είναι μια σκοτεινή φυλακή, και το ντουλάπι του μπάνιου είναι μια γυναίκα χωρίς καλό . Το θεώρησε ως σπάσιμο της νηστείας την ημέρα της νηστείας, ή νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας, ή να στέκεται στην Αράφα σε μια άλλη ημέρα εκτός από αυτήν, ή την Παρασκευή να προσεύχεται μπροστά στον μεσημβρινό, και τα παρόμοια . Και ίσως τα περιστέρια έδειξαν την εκκλησία γιατί είναι το πρόσχημα των δαιμόνων και του διαβόλου . Τα περιστέρια μπορούν να αναφέρονται στο μονό στη σύζυγο . Και όποιος παίρνει το μπάνιο ως κατοικία του, επιμένει στις αμαρτίες . Και όποιος μπαίνει σε ένα μπάνιο και κάνει μπάνιο και βγαίνει, θα αφήσει εκείνους που είναι γυναίκα ή θρησκεία . Το μπάνιο είναι μια σκοτεινή φυλακή, και το ντουλάπι του μπάνιου είναι μια γυναίκα χωρίς καλό ….

Οι άνθρωποι του Ουρανού ή οι άνθρωποι της Κόλασης βλέπουν οράματα ή ονειρεύονται; Αυτό το ζήτημα είναι ένα από τα θέματα για τα οποία έχω σταματήσει πολύ, και μετά από μια μακρά έρευνα για τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων του Παραδείσου και των ανθρώπων της Κόλασης, λέω : Ο Παράδεισος είναι η κατοικία της ευλογίας, και τι καλοσύνη, Θεέ Ο Παντοδύναμος λέει στο θεϊκό Χαντίθ που διηγείται ο Μπουχάρι στο Βιβλίο του Παραδείσου και την περιγραφή της ευδαιμονίας του μέσω του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του : [ Έχω προετοιμάσει για τους δίκαιους υπηρέτες μου αυτό που δεν είδε κανένα μάτι, κανένα αυτί δεν άκουσε και όχι κινδυνεύει η ανθρώπινη καρδιά ]. Σύμφωνα με αυτό που κάλεσε λέγοντας ειρήνη σε αυτόν για αυτά, όπως αναφέρεται και στο Bukhari, στην ίδια θέση η πρώτη : […….. Μην ουρήσετε, ούτε αφοδεύσετε, ούτε Imitkhton, ούτε Atvlon, Omchathm χρυσός, μόσχος υποψήφιος, και Mjamram Aloe Και οι σύζυγοί τους al-hoor al-ayn, τα ήθη τους για τη δημιουργία ενός άνδρα, σύμφωνα με τον πατέρα τους Αδάμ, εξήντα κύβους στον ουρανό ]. Αυτή η ευδαιμονία είναι αιώνια, και η φωτιά είναι και η κατοικία της αιώνιας δυστυχίας. Al-Sahih έχει επίσης αποδειχθεί ποιο Al-Bukhari διηγήθηκε μέσα από το Αμπού Σαΐντ, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού να του παρέχονται, δήλωσε : […. Ο λαός του παραδείσου ! Αθανασία, δεν υπάρχει θάνατος, λαοί της κόλασης ! Η αθανασία δεν είναι θάνατος ]. Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της ανεπάρκειας στα δεξιά των ανθρώπων του Παραδείσου, και ήρθε στο Χαντίθ μέσω του Abu Huraira με μια αλυσίδα μετάδοσης : [Ο ύπνος είναι ο αδελφός του θανάτου και οι άνθρωποι του Παραδείσου δεν κοιμούνται. ] Αυτό το Χαντίθ διορθώθηκε από τον Αλ-Αλ-Άλμπανι, ο Θεός να τον έχει έλεος, στο Αλ-Σιλσιλά Αχ-Σαχχαχ, Ι / 1 σ. : 74 H : 1087 Αντιφάσκει επίσης τον αιώνιο βασανισμό των ανθρώπων της κόλασης, καθώς επιθυμούν να τους απαλλάξει ο Θεός από τα βασανιστήρια τους, αλλά δεν έχουν παρά θλίψη, όπως είπε ο Παντοδύναμος. [Και προειδοποιήστε τους την ημέρα της θλίψης, καθώς το θέμα έχει περάσει ενώ είναι αμελή και δεν πιστεύουν ] Maryam : 39….

…Ε : Οι εικόνες και τα σύμβολα που βλέπουν οι άνθρωποι στα όνειρά τους, όταν είναι παρόμοια, έχουν μια μόνο έκφραση; Α : Αυτή η ερώτηση είναι συχνές , το ίδιο κάνει ό, τι ένα πρόσωπο που βλέπει στον ύπνο του έχει ένα έκφραση που δεν αλλάζει , πράγμα που σημαίνει ότι ένας άνδρας είδε τον ήλιο και το φεγγάρι, για παράδειγμα, κι έτσι θα είναι ένα σύμβολο των γονέων του , μια σκλάβος και πατέρας , ανάλογος με το όραμα του Ιωσήφ , και όποιος είδε μια αγελάδα υποδηλώνει τη Σουντά καθώς ο Ιωσήφ τη διέσχισε και ούτω καθεξής . . Η απάντηση : Όχι , τα οράματα ποικίλλουν στην έκφρασή τους από το ένα άτομο στο άλλο , και από καιρό σε καιρό, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, μέσω των οραμάτων του όταν είδε τις αγελάδες που θανατώθηκαν , σκοτώνοντας τις σύντροφοι την Κυριακή, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, και ο Ιωσήφ, ειρήνη και ευλογίες να είναι επάνω του, μέσω των παχιών αγελάδων στα εύφορα χρόνια στα οποία αφθονούν. Ζωή, και άπαχες αγελάδες, σε χρόνια ξηρασίας στα οποία μειώνονται τα προς το ζην και οι βροχές . Η αναφορά στο πέρασμα σε αυτό το όραμα, και ελπίζει να προσθέσει στη διατύπωσή τους, και ελπίζει στην περίπτωση του ιδιοκτήτη και του χρόνου της Αποκάλυψης, και όλα αυτά τον τραβούν να διασχίσει την έκφραση, για παράδειγμα, ο ήλιος έχει πολλές πτυχές από την άποψη της έκφρασης και σε αυτή την αναφορά στην διάβαση . Για ένα να ειπώθηκε εκφραστές : Είδα τον ήλιο και το φεγγάρι μπήκε στο υπόγειων υδάτων, είπε πεθαίνουν, και διαμαρτυρήθηκε, λέγοντας ότι η Παντοδύναμος : { Αν αστραπή τα μάτια (7) και επισκιάζεται Σελήνη (8) και να συλλέγουν το ήλιο και το φεγγάρι (9 ) Ο Άνθρωπος λέει ότι η Ημέρα Πού να Φεύγει (10) ( Ανάσταση : 10 – 7). Είπε Habis bin Σαάντ αλ – Tai ήταν οι κυβερνήτες της ηλικίας του δικαστικού σώματος , Ο Διοικητής της Πιστοί : εγώ είδα τον ήλιο και το φεγγάρι Aguettlan, και τα αστέρια μεταξύ των δύο ημίχρονα . Ο Umar είπε : με όποιον κι εσύ; Είπε : Με το φεγγάρι ενάντια στον ήλιο . Ο Ομάρ είπε : Ήμουν με ένα στίχο Έπαινος, πήγα, δεν δουλεύω για μένα δουλεύω, όχι μόνο σκοτώνω όταν το φοράω . . Ήταν όπως ο Omar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε, έτσι σκοτώθηκε την ημέρα του Safeen (1`) , και ο Joseph όταν είδε τα οράματά του πέρα ​​από τον ήλιο και το φεγγάρι με τους γονείς του . Ο ήλιος και το φεγγάρι αν το σκεφτείτε , δεν υπήρχε κανένας με την έννοια σε αυτά τα οράματα και, ως εκ τούτου, σας δείχνει διάχυτο σφάλμα μεταξύ ανθρώπων – και ειδικά – του κοινού από αυτούς, όταν βλέπουν τους νεκρούς, για παράδειγμα, πιστεύουν ότι είναι μια μεταφορά για τον κοντινό όρο, ή δείκτης του μηνύματος ή δεν θα εφαρμοστεί, και όταν κλαίνε στα Όνειρα λένε : Είναι χαρά, και αυτό δεν είναι σωστό όπως μας φάνηκε από προηγούμενα στοιχεία ….

Και όποιος βλέπει ότι έρχεται σε ένα μπάνιο αλλά δεν μπαίνει σε αυτό, τότε συναντά έναν άνδρα και υπάρχει κακό μεταξύ τους ….

Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει σε ένα μπάνιο και το βρίσκει ζεστό και δεν μπορεί να μείνει μέσα του, θα υποστεί σοβαρή αγωνία όσο και ζεστό ….

Και όποιος είδε ότι μπήκε στο μπάνιο και το βρήκε βρώμικο ή ότι δεν του αρέσει να έχει κάτι σαν αυτό στο μπάνιο, τότε υπερβάλλει την ανησυχία ….

Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει σε ένα μπάνιο και το βρει κρύο, θα βλάψει από το να μείνει σε αυτό για κανένα καλό ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει μπει στο μπάνιο, τότε θα πληγεί με ντροπή και θυμό όσο είναι ζεστό και η τιμωρία του είναι καλή αν δεν πλυθεί με ζεστό νερό, τότε θα αυξήσει την αγωνία και τη θλίψη του, και αυτό μπορεί να είναι από την πλευρά των γυναικών, και εάν το νερό είναι κρύο δείχνει τη διαφυγή του από κάθε κακό, και ίσως η είσοδος στο μπάνιο δείχνει την είσοδο σε φυλακή ή κακό ή ασθένεια, και στο βαθμό που θα είναι ελεύθερη ….

Και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε ένα νηπιαγωγείο που ανήκει σε κάποιον άλλο και μετά θέλει να μπει σε έναν περίπατο, τότε δείχνει τη δίκαιη συνεδρίασή του και τον Χατζ μαζί τους, και ως προς το κάψιμο, το ξερίζωμα ή το φοράει, είναι ερμηνεύεται όπως αναφέρθηκε παραπάνω αναφέροντας τους οπωρώνες, και ομοίως εάν βλέπει σε αυτό τα θηρία ή τα μαμούθ της γης, και για τον κήπο στον οποίο ο Αγγελιοφόρος του Θεού, προσεύχεται από τον Θεό, έχει παρουσιάσει την έκφρασή του στο δέκατο κεφάλαιο ….

…Γιατί μερικοί άνθρωποι βλέπουν τρομακτικά όνειρα; Ερώτηση / Γιατί μερικοί άνθρωποι βλέπουν τρομακτικά όνειρα, όχι χαρούμενα και πολλά υποσχόμενα, και αυτό έχει επιστημονική εξήγηση; Στα χέρια μου αυτή η ερώτηση, βρίσκω ότι πρέπει να επιστήσω την προσοχή σε μερικά σημαντικά σημεία : 1) Ότι το όνειρο του Σατανά είναι πραγματικότητα και όχι μεταφορά, και αυτή η γνώμη διατυπώθηκε από περισσότερους από έναν ιμάμη και την κήρυξε, συμπεριλαμβανομένου του Ιμάμ Ο Muhammad al-Saffarini εξηγώντας την τριλογία της αλυσίδας αφήγησης του Ιμάμ Αχμάντ, η οποία είναι μια πράξη του Σατανά, όπως και οι ενέργειές του. Το άλλο, όπως : waswasah, αποπλάνηση, κράτημα του ποιήματος του ύπνου, κλάμα κατά την προσκύνησή του ο γιος του Αδάμ, φεύγοντας όταν το κάλεσμα στην προσευχή, και μην ξεχνάτε εδώ ότι ο Διάβολος τρέχει την κυκλοφορία του αίματος από ένα άτομο, και κοιτάξτε για να το βεβαιωθείτε στο πρόσωπο του θυμού, πώς αλλάζει και γίνεται κόκκινο !!! 2) Αναφέρθηκε στο Σαχχί εξουσία του Abu Hurairah, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : [Ο Σατανάς πλέκει το ύφος ενός από τα κεφάλια σου , αν κοιμόταν τρεις κόμβους, χτύπησε τη θέση κάθε κόμβου πάνω σου για μια μακρά νύχτα και κοιμήθηκε . Αν ξυπνήσει, τότε η ανάμνηση του Θεού θα διαλύσει έναν κόμπο, και αν εκτελέσει πλύση, ένας κόμπος θα χαλαρώσει. Εάν προσεύχεται, ένας κόμπος θα χαλαρώσει . Ο Αλ-Μπουχάρι, ο Θεός μπορεί να τον έλεος, είχε το δικαίωμα λέγοντας : Κεφάλαιο σχετικά με το να κρατάτε τον Σατανά στο ποίημα του κεφαλιού αν δεν προσευχόταν τη νύχτα, και αυτό που εννοεί είναι η βραδινή προσευχή, όπως είπε ο Ibn Hajar. τα σχόλιά του για τον Al-Fath . Λοιπόν, κοίτα, Θεέ, να σε προσέχει, στην προσευχή, πώς προστατεύεις τον ιδιοκτήτη του, και είναι η πρώτη γραμμή άμυνας – που σημαίνει δείπνο – εναντίον του καταραμένου Σατανά και της δυσπιστίας και της εξαπάτησης του, και στη συνέχεια διαλογίστε μαζί μου τον Παντοδύναμο λέγοντας : [Οι υπηρέτες μου δεν έχουν εξουσία πάνω τους, και ο Κύριος σας αρκεί ως διαχειριστής ] Al-Isra : 65. Και ο Παντοδύναμος είπε : [Οι υπηρέτες μου δεν έχουν εξουσία πάνω τους εκτός από εκείνους που σας ακολουθούν ανάμεσα στους δελεαστές ] Al – Hijr : 42. Όποιος εγκαταλείψει αυτές τις πράξεις μνήμης, προσευχής και παραπλανητών έχει αφήσει τα φρούρια του με τη δική του επιλογή και είναι ικανοποιημένος με την εισβολή του εχθρού του, και ως εκ τούτου πρέπει να απαγγείλετε τα πνεύματα, το πιο σημαντικό από τα οποία είναι στίχος του Αγίου? Έχει αποδειχθεί ότι διατηρεί τον αναγνώστη του έως ότου γίνει, και πρέπει να τηρείτε την υπακοή, έτσι ώστε να είστε ασφαλείς από τον καταραμένο Σατανά κατά την αφύπνιση και στον ύπνο σας, και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

Και όποιος βλέπει την γυμνή γυναίκα γυμνή σε ένα μπάνιο, ερμηνεύεται με δύο τρόπους: έλλειψη χρέους και διάπραξη απαγορευμένων πράξεων ….

Και όποιος βλέπει ότι είναι ντους, τότε η εντολή του θα ανυψωθεί και θα απαλλαγεί από τις ανησυχίες του ….

…Πώς ονειρεύονται κωφοί άνθρωποι; Ακούνε τον ήχο στα όνειρά τους; Τους έρχεται ένας εφιάλτης; Ένα άτομο που γεννιέται κωφό διαφέρει στα όνειρα, τα βλέπει και φαντάζεται τους ήχους αυτού που βλέπει, και όποιος έγινε κωφός αργότερα; Αυτά είναι πολλά ερωτήματα που μπορεί να έρχονται στο μυαλό όσων ενδιαφέρονται, ή ειδικοί στην επιστήμη της έκφρασης των ονείρων, και εφιστά επίσης την προσοχή όλων όσων αγαπούν αυτήν την τέχνη. Πώς μπορεί ένα κωφό όνειρο; Πώς μπορούν να εξηγηθούν τα όνειρά του; Είναι η συμβολική του γλώσσα επαρκής για κατανόηση; Και όταν ένα κανονικό άτομο μεταφράζει αυτήν την κινητική γλώσσα, αφού την λάβει από αυτά, σε μια ομιλούμενη γλώσσα. Θα είναι αρκετό, και τότε μπορούν να εκφραστούν τα οράματά τους; Η γλώσσα του μεταφραστή εδώ οδηγεί στο ακριβές νόημα που θέλει ο κωφός; Στην αρχή, υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα σε αυτόν που γεννήθηκε κωφός και σε αυτόν που μπορούσε να ακούσει, αλλά αργότερα έγινε κωφός … και καθένα από αυτά τα δύο τμήματα έχει τον δικό του τρόπο να ονειρεύεται … και αυτό είναι που Θα αναλύσω λεπτομερώς στο επόμενο άρθρο … Ποιος γεννιέται ικανός να ακούσει Τότε έγινε εντελώς κωφός, οπότε πιθανότατα θα δει το όνειρο, και δεν θα ακούσει τον ήχο, αλλά όταν σου λέει το όραμά του που είδε, μετά την κώφωση του, θα σας πει τι είδε, και θα μετρήσει αυτό που βλέπει για τα πράγματα που είδε, και δεν τα άκουσε, σύμφωνα με αυτό που μειώνει και διατηρεί στη μνήμη του Πριν γίνει κωφός . Όσο για αυτόν που γεννήθηκε κωφός, όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν ποτέ να ακούσουν τις φωνές, έτσι βλέπουν τις διαφορετικές σκηνές και τις σκηνές στα όνειρά τους χωρίς ήχο, και μπορεί να δει πολλές σκηνές, ανθρώπων ή άψυχων αντικειμένων, ή μπορεί να δει τους γονείς του, για παράδειγμα, ή τους συγγενείς του, ή τους φίλους του, κ.λπ., και αναμιγνύοντας μαζί τους και ακούγοντας από αυτούς, βρήκε ότι συχνά βλέπουν εκείνους που συμφωνούν μαζί τους με αυτήν την αναπηρία. Η εξήγηση για αυτό είναι ότι είναι πολύ κοντά τους συναισθηματικά ή χωρικά, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι επίσης κοντά στις ψυχές τους, εάν έχει αυξηθεί η κατάσταση του ύπνου και οι ψυχές, όπως αναφέρεται στο Σαχχ, είναι στρατολογημένοι στρατιώτες, οπότε δεν είναι κοντά τους, και αυτό που αποποιείται από αυτούς είναι διαφορετικό, οπότε ο κοιμισμένος συναντάται στον ύπνο γενικά, και οι δύο Και ο φίλος του είναι ένας από τους ανθρώπους αυτού του κόσμου και μετριέται αυτοί οι κωφοί άνθρωποι, οπότε βλέπουν πολλούς κωφούς . Τώρα που γνωρίζουμε πώς οι κωφοί βλέπουν οράματα, τότε έχουμε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Ποιο είναι πώς μπορεί να ερμηνεύσει τα οράματά τους; Η νοηματική γλώσσα – είτε από τον μεταφραστή είτε από τον ίδιο τον κωφό – θα είναι αρκετή για να κατανοήσει τη συμβολική γλώσσα που προέρχεται από αυτούς για τη διέλευση; Λέω, εδώ είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, γιατί η γλώσσα στην οποία αναφέρεται η έκφραση είναι η γλώσσα του ομιλητή όταν ο κωφός το διηγείται στον ακροατή, αν ο ακροατής είναι ο διασταυρούμενος και εδώ η γλώσσα είναι αυτό που κατανοεί η διάβαση στη δική του κουλτούρα, ή ο ακροατής είναι ο μεταφραστής για αυτόν που θα διασχίσει, και εδώ θα καθοδηγηθείτε από τη γλώσσα και τον πολιτισμό του μεταφραστή. Έτσι, η διέλευση πρέπει να το γνωρίζει αυτό και να προσπαθεί να είναι ειλικρινής στη μεταφορά οραμάτων τέτοιων ανθρώπων , καθώς ο κωφός μπορεί να θέλει μια λέξη ή μια συγκεκριμένη πρόταση, και ο μεταφραστής των συμβόλων του εκφράζει μια λέξη ή άλλη πρόταση …. Αυτό είναι πολύ απατηλό, ειδικά όταν η λέξη υποκαθίσταται, οδηγεί σε μια εντελώς διαφορετική έννοια . … Όταν εκφράζετε, και σε αυτό το έργο πρέπει να δοθεί προσοχή από τον εκφραστή, για να βεβαιωθείτε πριν από την έκφραση του συμβόλου που ήθελε ο κωφός, και αυτό γίνεται ζητώντας του σε ποιον μεταφράστηκε για αυτόν …. ή ρωτώντας τον ίδιο τον κωφό α για αυτό που σκόπευε να του αναφέρει με τρόπο. Ακριβής, επειδή ορισμένα σημάδια στη γλώσσα των κωφών σημαίνουν πολλές λεκτικές συνθέσεις, όπως το κατάλαβα από τους μεταφραστές, και καθώς το είδα στη γραφική τους γλώσσα, και έβλεπα ένα όραμα ενός κωφού στο πρόγραμμά μου και στον αέρα ζωντανά στο κανάλι Al-Raya και όταν ο μεταφραστής εμφανίστηκε στους κωφούς μεταφράζοντας το, με εξέπληξε η λέξη που είπε, ήθελε να εκφράσει πού βγήκε το δάχτυλο στο παπούτσι, οπότε είπε: Δαχτυλίδι !! Και όταν τον ρώτησα αν αυτό εξέφρασε ο ίδιος ο κωφός; Απάντησε αρνητικά και ότι αυτό είναι από τα λόγια του: Λέει αυτό το μέρος του παπουτσιού ως δαχτυλίδι …. ενώ βρίσκετε κάποιον που καλεί αυτόν τον τύπο, για παράδειγμα, το δάκτυλο των παπουτσιών και μετρά πολλές λέξεις με ευρείες έννοιες, για παράδειγμα. Και το ξέρει ή ενδιαφέρεται να διαφοροποιήσει μεταξύ τους, μόνο τη διέλευση . . ….

…Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι ήταν γυμνός, τότε ήταν αφοσιωμένος σε ένα θέμα που είχε εξετάσει προσεκτικά . Ένιωσα ότι ήταν γυμνός στην αγορά ή το κέντρο γεμάτο με ανθρώπους και είδε τα γεννητικά όργανα του εξέχοντα φαινόμενο ενός ιδιαίτερα οι άνθρωποι ψάχνουν για αυτόν και είναι ντροπή από τους ανθρώπους είναι μια παρουσίαση ελάττωμα ήταν κρυμμένη από αυτούς δεν θέλει να εντοπίσει και να μπορεί να υποδηλώνει παραβίαση της απόκρυψης, αλλά ένιωσε ότι απογυμνώθηκε σε ένα τζαμί που απομακρύνθηκε από τις αμαρτίες του και ίσως ο Ντελ Στο τζαμί, απόσπασμα από την εμφάνιση της θρησκείας που έχει, όπως η πρόσκληση στην προσευχή, η προσευχή, η απαγγελία, ο ιμάμης και ούτω καθεξής . Και αυτός που βλέπει ότι είναι γυμνός και έχει κάποια πράγματα που κρύβει μεταξύ των ανθρώπων, τότε ερμηνεύει έναν άνθρωπο που ήταν πλούσιος και τα χρήματά του έχουν φύγει και τα υπόλοιπα όσα κρύβει, ώστε να το διατηρήσει και να ακολουθήσει το μονοπάτι της θεότητας . Ένιωσε ότι γυμνό και όχι είναι κάτι που κανείς δεν είδε τα λάθη του και δεν πιστεύει ότι ο ίδιος αποκάλυψε ότι ήταν άρρωστος θεραπευμένος αν και ανησυχούσε ότι πήρε την κύρια ανησυχία του, αν και οφείλει να ξοδέψει τη θρησκεία του και ότι ) ήταν ένα πλούσιο χρυσό χρήμα ή πούλησε το σπίτι του ή πέθανε τη σύζυγό του, και ίσως έδειχνε μετάνοια και ίσως να του αφαιρεθεί ο κόσμος και να καλυφθεί στο μέλλον, και ίσως να χτυπηθεί με τα χρήματά του, και μπορεί να ειπωθεί για αυτό που μισεί και να αφαιρεί τον δίκαιο άνθρωπο είναι καλό και επωφελές, και αυτοί και οι ανυπάκουοι βγαίνουν και ντροπιάζουν και δυσφημίζουν το κάλυμμα του και το εκθέτουν . Είναι αίσθηση ότι είναι μια γυμνή αυτός κατηγορείται για την κατηγορία της , όπου αθώα του στίχου, O υμείς που πιστεύουν! Και είδα ότι ήταν γυμνός και ήταν η ιδιοκτησία ή ο ιδιοκτήτης της δουλειάς που την κόβει, ειδικά αν τον ληστεύατε θυμωμένος αν είδε τι ήταν ευχαριστημένο με αυτούς τους βρόχους, είναι ελαφρύτερο από τη μόνωση και ίσως Έλλειψη φουσκώματος . Και αν η γυναίκα βλέπει ότι είναι γυμνή, τότε δεν υπάρχει καλό γι ‘αυτήν και αν έχει σύζυγο, την χωρίζει . Αν το θεωρήσει στην αγορά ή στο κέντρο γεμάτο ανθρώπους και είδε με αυτό το κεφάλι να αποκαλυφθεί ότι ερμήνευσε τη μεγάλη της καταστροφή είτε τον σύζυγό της είτε τους δοξάζονταν και είναι διάσημος στα χρήματά της και πηγαίνει σεμνότητα δεν είναι καλό να βλέπεις ότι οι γυναίκες όλη την πρόταση, είτε αγόρια είτε παλιά ….

…Ποιες είναι οι περιγραφές του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, που ήρθε στη βιογραφία , και οι οποίες αν το έβλεπα σε ένα όνειρο, ξέρω μέσω του οποίου τον είδα πραγματικό . . ; Μου άρεσε να γράφω τις περιγραφές του, οπότε αν κάποιος από εσάς είδε ένα όραμα στον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ας συγκρίνει αυτό που είδε με τις περιγραφές, αν ταιριάζουν. Τον είδε, και τότε αφήστε τον να χαρεί και να μην είναι χαρούμενος, και αν δεν συμπίπτει, τότε δεν τον είδε, και εκείνη τη στιγμή το όραμα είναι ένα όραμα ερμηνείας, και σύμφωνα με την κατάσταση του παρατηρητή , και η περιγραφή του αναφέρθηκε σε πολλά hadits, όπως : το hadits του Ali bin Abi Talib, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ο Προφήτης , ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ο Θεός να είναι πάνω του, με μακρά και όχι κοντά, κεκλιμένα χέρια και πόδια – δηλαδή, χοντρά και τραχιά δάχτυλα – μεγάλα κεφάλια, τεράστιες βάσεις – δηλαδή, τα οστά και το σώμα, κάθε πλήρες οστό είναι μεγάλο – έχει διαρρεύσει πολύ – δηλαδή, τα μαλλιά που βρίσκονται μεταξύ στήθος και ο ομφαλός – . Αν περπατήσει, είναι μανσέτες, σαν να κατέβαιναν από ένα σωρό που δεν το είδα πριν ή μετά από αυτό, ειρήνη σε αυτόν . Ο Al-Tirmidhi είπε : Αυτό είναι ένα καλό και αυθεντικό χαντίθ . Ο άντρας ρώτησε τον Αλ-Μπάρα : Ήταν το πρόσωπο του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, σαν σπαθί; Είπε : Όχι, όπως το φεγγάρι . Και Αλί Μπιν Abi Talib, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Θεός μαζί του, είπε σε άλλο Περιγραφή : Ήταν όχι ένα μακρύ, αφράτα ένα, ούτε αμφιταλάντευση σύντομη, και ήταν τέσσερις από τους ανθρώπους, και δεν υπήρχε σγουρά γάτα, ούτε φυλή . Κρίνω τα μάτια, περιτριγυρίζω τα χείλη, το λαμπρό μανιτάρι και τον ώμο, το γυμνό με διαρροή, τα χέρια και τα πόδια έσκυψαν. Έχει έναν τόνο, και τους απαλύνει, και τους τιμώ με δέκα. Όποιος τον δει θα του δώσει πνεύμα, και όποιος τον ανακατεύει με μια γνώση που αγαπά, λέει το όνομά του που δεν έχω δει πριν ή μετά από αυτόν, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Εξηγήστε την παράξενη ομιλία : Almmguet : εξερχόμενο μήκος AC : μέσα σε μερικά από αυτό σε μερικές γάτες παλάτι : σοβαρό Aljaudh Almthm : Albadn πολύ κρέας Almkltm : Medawar ποτό προσώπου : αυτό στο άλμπουμ κόκκινο Alodj : σοβαρό σκοτεινό μάτι Alohdb : μακρά χείλη Ketd : ώμοι κοινότητα, που διαρροή μαραίνονται Είναι η λεπτή ποίηση που μοιάζει με πέος από το στήθος μέχρι τον ομφαλό. Το λεπτό : τα χοντρά δάχτυλα από τα χέρια και τα πόδια, το μετατοπισμένο : να περπατήσει με τη δύναμη του Jalil Al- Mushash : οι αρχηγοί των πομπών η Αϊσα είπε για αυτόν : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού δεν διηγήθηκε αυτή την αφήγησή σας, αλλά Συνήθιζε να μιλάει λέξεις που το ξεκαθαρίζουν, ένα κεφάλαιο που διατηρεί από αυτόν που τον κατασκοπεύει . Και ο Αμπντουλάχ Μπιν Αλ Χάριθ είπε γι ‘αυτόν : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, συνήθιζε να γελάει εκτός από ένα χαμόγελο . Με την εξουσία του Jabir bin Samra, είπε : Υπήρχε ένα Hamousha στα πόδια του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, και γελούσε μόνο με ένα χαμόγελο, και αν τον κοίταζα εγώ είπε ότι τα μάτια είναι πιο σκούρα, όχι τα πιο σκούρα . Και πάνω του είπε : Εκείνος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είχε ένα στόμα με ραβδώσεις, σχήμα σαν μάτια, εμμονή με τα τακούνια . Εξηγήστε την παράξενη ομιλία : μπερδεμένα μάτια : μια μακρά τομή manhoos Stub : λίγο κρέας ,,,,, παραθέτοντας Sunan al – Tirmidhi, Βιβλικές αρετές…

…Όποιος είδε ότι έπλενε, αλλά δεν έγινε, η εντολή του δεν εκπληρώθηκε, και δεν έλαβε αυτό που ζητούσε ….

Και είδε σαν να το έπαιρναν οι άνθρωποι με τα χέρια τους, είναι μια επιστήμη που μεταδίδει στους ανθρώπους, και αν υπήρχε αίμα πάνω του, αναμίχθηκε η γνώση του με ένα ψέμα ….

Και όποιος βλέπει ότι σκάβεται μια θάλασσα και οι άνθρωποι σημαίνουν ότι η ροή του νερού από την αρχαία θάλασσα προς αυτήν, συναντώνται για να αφαιρέσουν τον βασιλιά και τη διαδοχή των άλλων ….

Και όποιος βλέπει ότι οι άνθρωποι αυτής της γης εισβάλλουν δείχνει τη δόξα και το κύρος και την απόκτηση αυτού που είναι επιθυμητό, ​​νίκη και νίκη επί των εχθρών ….

…Εάν δει ότι οι άνθρωποι βγαίνουν στη τζιχάντ, θα υποστούν νίκη, δύναμη και υπερηφάνεια ….

…Έτσι, όποιος βλέπει ότι είναι γυμνός ενώ ντρέπεται για τους ανθρώπους και τους ρωτάει για το τι καλύπτει, τότε θα αποκαλυφθεί από αυτούς και θα διαδώσει το μυστικό του, και αν δεν τους ντρέπεται και δεν τους ζητά τι καλύπτει , τότε είναι ευλογημένος . Και όποιος βλέπει ότι είναι γυμνός, τα προσωπικά του μέρη είναι καλυμμένα και ότι δεν είναι από μόνος του διεφθαρμένος, ερμηνεύεται με χάρη, συγχώρεση και νίκη, και αν δεν είναι κατάλληλος για αυτό, τότε δεν είναι Μαχμούντ ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι ανάβει με ένα φως στο μπάνιο, καθαρίζει και ξεπλένει το σώμα του, και εάν φοβάται, συντρίβεται, είναι αδύναμος ή χρεωμένος, τότε απαλλάσσεται από όλα τα παραπάνω και εάν έχει χρήματα, τότε είναι μια μείωση στα χρήματά του, και εάν δεν πλένει το λουλούδι από το σώμα του, η εντολή του δεν εκπληρώνεται ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι μιλά τα λόγια των ιερέων, των καλλιγράφων και των παρόμοιων, ή τους μιλάει λέξεις που είναι κατάλληλες για αυτό, η ερμηνεία του είναι ψεύτικο και ματαιοδοξία και πιστεύοντας ότι σε ένα όνειρο και ξυπνήσει είναι η άγνοια . ~…

…Ομοίως, αν βλέπει στο όνειρό του σαν να είναι χωρισμένοι οι τάφοι και οι νεκροί να βγαίνουν από αυτούς, τα οράματά του δείχνουν την εξάπλωση της δικαιοσύνης και αν βλέπει την ανάσταση, ενώ βρίσκεται σε πόλεμο . Νίκη . Αν το είδε αυτό στην Ανάσταση, τα οράματά του πραγματοποιήθηκαν με ταξίδια και αν είδε σαν να ήταν γεμάτος μόνος ή με κάποιον άλλο , τα οράματά του δείχνουν ότι είναι άδικος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Συγκεντρώστε εκείνους που αδικοποίησαν και τους συζύγους τους . ~…

Και όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα λουτρό, τότε χτίζει με μια γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στο μπάνιο, θα υποστεί ανησυχία, θλίψη ή θυμό, όπως και η ζέστη του μπάνιου, και η τιμωρία του είναι καλό όσο δεν πλένει με ζεστό νερό. Αν κολυμπήσει από αυτό, τότε η ανησυχία και η θλίψη μπορεί να είναι ισχυρότερη. Το μπάνιο ή οτιδήποτε άλλο με κρύο νερό, γιατί τον άφησε από κάθε ανησυχία, αγωνία και ασθένεια, και όποιος είδε ότι τα ρούχα του είχαν κλαπεί στο μπάνιο, αμφισβήτησε έναν άνδρα με τον Σουλτάνο…

Και όποιος βλέπει έναν από τους όγκους των ελαττωμάτων των ανθρώπων και την ηρεμία τους, και αυτό που δεν έχει κανένα όφελος σε αυτό ή διαβάζει κάτι από αυτό, τότε προσβάλλεται από τους ανθρώπους και είναι γνωστός ανάμεσά τους για την επαίσχυντη βιογραφία. Ένα κακό ατύχημα ενώ είναι ξύπνιο είναι καλό σε κάθε περίπτωση, και αν κάτι απορριφθεί, δεν είναι ο Μαχμούντ ….

Και όποιος βλέπει ότι οι νεκροί είναι σε διφορούμενο μέρος, τότε αναζωογονείται και αναστηθεί, και η ψυχή επιστρέφει σε αυτό, τότε ο αναζητητής θα λάβει επιτρεπόμενη άνεση, σοφία και χρήματα ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει σε τζαμί ή σε άμβωνα, ένας γιος θα έρθει σε αυτόν και θα είναι ο αρχηγός του λαού ….

Και όποιος βλέπει ότι ανέβηκε σε βουνό και είδε μια τρύπα σε αυτό και μπήκε σε αυτό, τότε θα δει το μυστικό του βασιλιά και τις καλυμμένες του υποθέσεις, και αν βγει κάτι από αυτόν, τότε θα έχει μια σχέση και ένα δώρο ….