…Όποιος τον βλέπει σε ένα όνειρο δείχνει μαρτυρία . Και όποιος τον δει θυμωμένο, θα πεθάνει χωρίς μετάνοια . Όποιος παλεύει τον Αζραήλ ή τον νικήσει, θα σωθεί από ασθένεια και αν ο Αζραέλ τον νικήσει, τότε θα πεθάνει . Και ειπώθηκε : Αυτός που είδε τον Αζραήλ να ζήσει εδώ και καιρό, και ότι ο Αζραήλ, ειρήνη πάνω του, ήταν μακρύτερος από όλα τα πλάσματα . Και ειπώθηκε : Όποιος δει τον Αζραήλ, θα εισέλθει σε κάτι που πρέπει να κάνει . Και ειπώθηκε : Το όραμά του είναι ένας μεγάλος φόβος . Και όποιος γίνει με την εικόνα του Azrael θα νικήσει τους ανθρώπους, και θα συμβούν μεγάλα πράγματα στα χέρια του . Και όποιος βλέπει ότι δέχεται τον Άγγελο του Θανάτου, θα λάβει κληρονομιά . Και το όραμα του Αζραήλ, ειρήνης σε αυτόν, είναι ενδεικτικό του διαχωρισμού του πλήθους, του θανάτου των ασθενών, της κατεδάφισης και της φωτιάς, και ενοχλητικών ειδήσεων, που απαιτούν κραυγές, χαστούκια και κλάματα . Ίσως τα οράματά του να υποδηλώνουν την καταθλιπτική σύνταξη, την αδυναμία να κερδίσουν χρήματα, τη φυλάκιση και να ξεχάσουν τη γνώση, να εγκαταλείψουν την προσευχή και να παρακρατήσουν τον φόρο ελεημοσύνης και υψηλές τιμές . Ίσως τα οράματα του Ισραφίλ και του Αζραήλ να δείχνουν να αναγκάζουν τους εχθρούς και να αρνούνται εκείνους που αρνούνται την Ανάσταση και την Ανάσταση ….

…Γιατί ρωτώ μερικές φορές για την ώρα του οράματος; Αυτή η ερώτηση μου υποβάλλεται συνεχώς, και είναι πολύ σημαντικό για μένα να ξεκαθαρίσω τι έχει κρύψει σε κάθε ερώτηση. Για να γνωρίζει ο καθένας ότι ξεκινάμε από σταθερά και σταθερά σημεία εκκίνησης, και ότι μιλάμε – Θεός – με γνώση, και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η επιστήμη έχει νόμιμη ταυτότητα και διαφέρει από εκείνους που ερμηνεύουν οράματα ή όνειρα από καθαρά ψυχολογικούς όρους, και είναι μια μέθοδος που υπάρχει σε αφθονία, ειδικά μεταξύ των θεραπευτών. Ψυχολόγοι, ο Θεός να τους βοηθήσει και να τους ωφελήσει . Και λέω εδώ : Αυτό που παρατηρήθηκε στην ένταση της θερμότητας διαφέρει από αυτό που παρατηρήθηκε στην ένταση του κρύου, διότι η φωτιά στην πρώτη είναι αξιέπαινη, και στη δεύτερη είναι αξιέπαινη, και επίσης όταν εκφράζεται ότι η φωτιά είναι αξιέπαινη το χειμώνα και είναι κατακριτή το καλοκαίρι κυρίως . Και είναι το χειμώνα που φέρνει τους ανθρώπους κοντά της και γίνεται ευχάριστο γι ‘αυτούς, ενώ απομακρύνεται από τη ζέστη, έτσι και τα φρούτα, τα βλέποντάς τους να τρώγονται τη στιγμή της ωριμότητας τους, είναι πολύ αξιέπαινα και η έκφραση είναι ευοίωνη για αναζητητής, αλλά εάν ένα όραμα τρώγεται σε χρόνο διαφορετικό από την ωρίμασή του, το όραμα μπορεί να έχει κακή συνήθεια για τον αναζητητή, και ήταν συνηθισμένο να τρώει φρούτα να είναι εύγευστα και χρήσιμα τη στιγμή που ωριμάζουν, αλλά πρέπει να ξέρει ότι η έκφραση εδώ μπορεί να διαφέρει εντελώς, ανάλογα με την κατάσταση του παρατηρητή, ή το επάγγελμά του, το φύλο ή την ηλικία του, για παράδειγμα, και ούτω καθεξής ποιος βλέπει ότι φοράει χειμωνιάτικα ρούχα το χειμώνα Η καλύτερη έκφραση είναι αυτός που το βλέπει το φοράει σε μια περίοδο έντονης ζέστης, και όποιος βλέπει ότι κάνει το Χατζ κατά τη στιγμή του Χατζ, για παράδειγμα, διαφέρει από εκείνον που βλέπει ότι κάνει το Χατζ σε άλλη εποχή από την εποχή του . Έτσι, παρατηρείτε τον λόγο να ρωτάτε για την ώρα του οράματος για τη διέλευση, αλλά μερικές φορές δεν υπάρχει λόγος στο όραμα που με οδηγεί να ρωτήσω για την ώρα του, οπότε δεν ρωτώ, ή υπάρχει στα λόγια του οράματος ένα σημάδι που με εμπλουτίζει από την ερώτηση, άρα ας μάθουμε αυτό το ζήτημα…

Και όποιος βλέπει ότι δεν διαθέτει κανένα από τα μηχανήματα και δεν τα βρει, τότε δεν έχει την ικανότητά του, και αν τα βρει, τότε έχει ολοκληρώσει τις υποθέσεις του, είτε παγιδεύτηκε είτε πολιορκούσε ….

Και όποιος βλέπει ότι η Sabali έχει παρατείνει, ερμηνεύεται με δύο τρόπους, τη δόξα και το παιδί, και το όραμα των φρυδιών εάν τα χρήματα και το στολίδι γίνουν πολύ μεγάλα, και λέγεται ότι υπάρχει μεγάλη διάρκεια ζωής ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει κάποιον και το αίμα που έχει ρέει από το σώμα του είναι πλούσιο με το αίμα που βγήκε από χρήματα, και αν δεν χυθεί αίμα από αυτόν, σε αντίθεση με αυτόν, και αν δει ότι το σώμα του είναι λερωμένο με το αίμα των δολοφονημένων, τότε θα πάρει χρήματα από τα χρήματά του ….

…Όσο για το δώρο, όποιος βλέπει ότι δίνει ένα δώρο σε κάποιον και ο τύπος του είναι συμπαθητικός, τότε είναι καλός για τον πράκτορα και το αποτέλεσμα, και ο καθένας παίρνει από τον ιδιοκτήτη του αυτό που θέλει, και εάν αυτό το είδος είναι δεν του άρεσε, τότε ο καθένας λαμβάνει από τον άλλον αυτό που μισεί, και όποιος βλέπει ότι του δίνεται ένα δώρο από έναν σεΐχη ή έναν ηλικιωμένο άντρα, τότε αξίζει τον κόπο, ακόμα κι αν προέρχεται από έναν νεαρό άνδρα ή μια νεαρή γυναίκα , οπότε διαφωνούσε μαζί του, και όποιος είδε ότι έδωσε ένα δώρο σε κάποιον και το επέστρεψε σε αυτόν, αυτό δείχνει ότι υπάρχει μια συνομιλία μεταξύ τους ότι μισεί σαν αυτόν, και όποιος βλέπει ότι έδωσε ένα δώρο σε κάποιον, τότε είναι ευγενικός σε αυτόν, εκτός από το δώρο του σκλάβου, τότε του στέλνει έναν εχθρό…

…Συλλυπητήρια Συλλυπητήρια σε ένα όνειρο, για κάποιον που έχει μείνει καλά και είναι ένδειξη βλάβης που τον πλήττει, και ο οποίος βρίσκεται στη σοβαρότητα των αποδείξεων οφέλους, και για τους ιεραποστόλους και εκείνους που αναζητούν χρήματα, αυτό είναι απόδειξη της ανάγκης του να παρηγορήσει τους ανθρώπους για αυτούς εξαιτίας των καταστροφών και των ζημιών που τους πλήττουν . Συλλυπητήρια για κάποιον που βρίσκεται σε κίνδυνο υποδηλώνει ελπίδα και καλοσύνη και απομάκρυνση της αγωνίας από αυτόν . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο σαν να είναι θύμα ενός τραυματία, θα λάβει ασφάλεια ή καλά νέα . Συλλυπητήρια σε ένα όνειρο χωρίς τραυματισμένο άτομο δείχνει ένα ατύχημα που απαιτεί συλλυπητήρια, και ίσως το συλλυπητήριο δείχνει εγγύτητα με τους ανθρώπους, και στοργή σε άτομα με ειλικρίνεια και απαλότητα στο να μιλούν ….

…Ποια είναι η ψυχή και ποια είναι η αλήθεια της; Τα λόγια στην ψυχή ειπώθηκαν . Όπως λένε ότι είναι αίμα, αναπνοή ή αναπνοή . Όσον αφορά τον ισχυρισμό ότι είναι αίμα, είναι άκυρο, για πράγματα όπως αυτό μετά το θάνατό του και την ανάληψη της ψυχής του, το αίμα παραμένει σε αυτόν . Όσο για να πούμε ότι είναι η ψυχή [με τη σιωπή της εκπλήρωσης ], τότε χρειάζεται αποδείξεις, με γνώση της πραγματικότητας της ψυχής που έχει . Καθώς η ψυχή μπορεί να ονομαστεί αίμα, και ανάμεσά τους είναι αυτό που είπε ο Al-Awza’i : Αυτό που δεν έχει ψυχή είναι υγρό . Όσο για να πούμε ότι είναι τα nafs [ ανοίγοντας μια εκπλήρωση ], είναι γνωστό ότι είναι ένα από τα αποτελέσματά του . Η ψυχή είναι ένα από τα κρυμμένα ζητήματα που δεν επιτρέπεται να συζητάμε με τον τρόπο της και με τη σωστή άποψη ότι ορισμένοι Εβραίοι ρώτησαν τον Προφήτη [ PBUH ] για την ψυχή; Έτσι ο Προφήτης έμεινε σιωπηλός, τότε ο Θεός έστειλε [και σε ρωτούν για το πνεύμα, πες στην ψυχή για την εντολή του Κυρίου μου, και δεν έχεις δοθεί γνώση παρά μόνο λίγο ] Al-Isra : 85 . Συνειδητοποιώντας το πώς είναι ένα πράγμα είτε παρακολουθώντας, βλέποντας έναν ισοδύναμο συνομηλίκο είτε λέγοντας την αλήθεια . Και τι άλλο είναι ψεύτικο . Δεν έχουμε δει την ψυχή, και δεν έχουμε συνειδητοποιήσει το ισοδύναμό της, και μας έχουν ληφθεί τα αληθινά νέα ότι δεν επιτρέπεται να ψάχνουμε για την ουσία της, γιατί την αποδεικνύουμε παρά την άγνοιά μας για το πώς είναι . Πολλοί μουσουλμάνοι μελετητές το έχουν αναφέρει, και όποιος το έγραψε για τον Ibn al-Qayyim έγραψε ένα ξεχωριστό βιβλίο με τίτλο The Spirit ….

…Η ζώνη και το σκούπισμα : υποδεικνύουν ένα παιδί εάν φορούν νέα ρούχα και η διακοπή τους είναι ο θάνατος του αγοριού . Εάν έχουν ρούχα, αυτό υποδηλώνει υποκρισία στη θρησκεία, και αν είναι με φτωχά ρούχα, αυτό δείχνει τη διαφθορά της θρησκείας και του κόσμου . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ήταν Εβραίος κληρονόμησε τον θείο του . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως Χριστιανό, κληρονομεί τον θείο ή τη θεία του . Αν βλέπει σαν να χτυπάει το κουδούνι, τότε διαδίδει ψεύτικες ειδήσεις στους ανθρώπους . Εάν βλέπει ότι διαβάζει την Τορά και τη Βίβλο και δεν γνωρίζει τις έννοιες τους, τότε το δόγμα του είναι διεφθαρμένο και η γνώμη του συμφωνεί με τη γνώμη των Εβραίων και των Χριστιανών . Ο Παντοδύναμος Θεός είπε : «Καθώς απαγγέλλεις το Κοράνι, δεν έχεις λόγο »….

Και όποιος βλέπει ότι χτύπησε κάποιον με σπαθί και δεν τον έκοψε ή τον εντοπίζει, τότε ερμηνεύεται από την εμφάνιση ομιλίας από αυτόν σε κάποιον και δεν τον επηρεάζει . Και όποιος βλέπει ότι χτυπά κάποιον με σπαθί και κάνει μέλος του, τότε αυτό δείχνει την έκδοση εντολής για μια ομάδα απογόνων αυτού του θανάτου ….

…Ένα άτομο μπορεί να δει μερικά από τα μοντέρνα πράγματα, πώς μπορούν να εκφραστούν; Αυτή η ερώτηση είναι πολύ σημαντική σε σχέση με μια ερώτηση που τέθηκε προηγουμένως : Μπορεί να διδαχθεί η έκφραση; Ή συλλαμβάνει μερικούς ανθρώπους και δεν μπορεί να διδαχθεί; Μέσω της παρακολούθησης των κειμένων, διαπιστώσαμε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μερικές φορές παρουσίαζε το όραμα στους Συντρόφους , άκουσε την έκφραση από αυτούς και μερικές φορές τους δίδαξε την έκφραση. Επομένως, μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν σε αυτήν τη γνώση. Εάν αυτό είναι αυτό που καταλήξαμε εδώ είναι το σωστό, τότε πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε μια έκφραση. Δεν αναφέρθηκε στα βιβλία των αρχαίων σύγχρονων θεμάτων που αναδύθηκαν σε αυτήν την εποχή . Ο Al-Ash’ari είπε : Η προέλευση της έκφρασης είναι αυτή των προφητών και των γλωσσών τους , και το σχόλιο του Ibn Battal λέγοντας : Είναι όπως είπε , αλλά αυτό που αναφέρθηκε στην εξουσία των προφητών σε αυτό, ακόμα κι αν αρχικά δεν διέπραξε όλους τους υποκριτές . Είναι απαραίτητο για τους ειδικευμένους σε αυτήν την τέχνη να συμπεράνουν μια καλή εμφάνιση και, στη συνέχεια, να επιστρέψουν αυτό που δεν ορίζεται για τον κανόνα της εκπροσώπησης και να το κρίνουν βάσει της σωστής αναλογίας, οπότε κάνει ένα πρωτότυπο που τον επικολλά ως ζήλια κάνει στους κλάδους της νομολογίας . Παραδείγματα πραγμάτων που μπορεί να δείτε είναι μοντέρνα που δεν μπορείτε να βρείτε στα βιβλία έκφρασης και κανένας που έγραψε για αυτήν την τέχνη δεν έχει γράψει ποτέ για τα ακόλουθα . Σύγχρονη ορολογία έκφρασης…

Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος βλέπει κάποιον που έχει πεθάνει ενώ είναι με τη μορφή των νεκρών, δεν θα φτάσει στον στόχο που ελπίζει από τα κοσμικά ζητήματα .~…

…Μερικοί από τους εκφραστές είπαν ένα όραμα να φιλιούνται εκείνοι που αγαπά ένα άτομο, που μεταφράζεται σε τέσσερις ευχαρίστηση και στοργή, και την επίτευξη του Κυρίου και του νυχιού ….

…Όσο για την αγκαλιά, όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει κάποιον, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, δείχνει τη διάρκεια της ζωής του, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η αγκαλιά είναι ανάμειξη και αγάπη. Όσο για το αποχαιρετιστήριο, όποιος βλέπει ότι αποχαιρετά κάποιον, τον αφήνει είτε με θάνατο είτε με ζωή, και ίσως ο θάνατος είναι για εκείνον που αποστέλλεται σε αυτό. Είδε ότι σκούπισε τη θέση του και είχε ένα άρρωστο άτομο, επειδή δείχνει το θάνατό του, και όποιος πιστεύει ότι σκουπίζει ένα μέρος για χάρη της λατρείας είναι καλός, και ίσως το να βλέπεις το τζαμί να σκουπίζει δείχνει την αγάπη του Θεού Παντοδύναμος…

…Η θέα του εδάφους του τάφου του 67 – Ο Harun al-Rashid είχε δει ένα όραμα ενώ ήταν στην Κούφα που τον τρόμαζε και τον λυπούσε, οπότε ο Γαβριήλ Μπιν Μπαχουσούα μπήκε πάνω του και είπε : Τι έχεις, O Διοικητής των Πιστών; Είπε : Είδα μια παλάμη με κόκκινο χώμα να βγαίνει από κάτω από το κρεβάτι μου και να λέει : Αυτό είναι το χώμα του Ααρών, οπότε ο Γαβριήλ το κατάλαβε και είπε : Αυτό είναι ένα από τα όνειρα του σωλήνα από τη συζήτηση της ψυχής, οπότε το ξεχάσαμε, O Διοικητής των πιστών . Όταν περπατούσε στο Khurasan, πέρασε τον Tous και η ασθένειά του τον έπιασε. Ανέφερε τα οράματά του, οπότε τον στοιχειώνει και είπε στον Γαβριήλ : Αλίμονο ! Δεν θυμάστε τις ιστορίες του για εσάς από το όραμα; Είπε : Ναι . Τότε κάλεσε με χαρά τον υπηρέτη και είπε : Φέρτε μου κάτι από το έδαφος αυτής της γης και του έφερε κόκκινο χώμα στο χέρι του . Όταν το είδε, είπε : Θεέ μου, αυτή την παλάμη που είδα και το χώμα που ήταν μέσα του . Ο Γαβριήλ είπε : Από τον Θεό, δεν θα είστε εκεί τρεις φορές έως ότου πέθανε (1) , και διέταξε να σκάψει τον τάφο του πριν από το θάνατό του στο σπίτι στο οποίο ήταν, που είναι το σπίτι του Χαμίντ Μπιν Αμπί Γκαν αλ Τα Εγώ, λοιπόν, κοίταξε τον τάφο του και είπε : Ω γιος του Αδάμ, θα έρθεις σε αυτό . Στη συνέχεια διέταξε να διαβάσουν το Κοράνι στον τάφο του, οπότε το διάβασαν μέχρι να το τελειώσουν ….

…Ήταν αφήγηση ότι Hashama είπε Ibn Sirin : είδα σε ένα όνειρο, σαν να είχα μια παρατεταμένη σπαθί στο χέρι μου, και ότι μπήκα με την άκρη του τοποθετούνται στο έδαφος ως άνθρωπος βάζει ένα ραβδί, έτσι Ibn Sirin είπε : Do έχεις έγκυο γυναίκα; Είπε ναι και είπε ότι γεννάει ένα αγόρι, που θέλει ο Θεός, και ήταν όπως διέσχισε . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε: «Είδα έναν άντρα να στέκεται στη μέση ενός τζαμιού ξετυλιγμένο με το χέρι του. Ένα σπασμένο σπαθί χτύπησε ένα βράχο μαζί του, οπότε το έσπασε. Ο Ibn Sirin είπε ότι αυτός ο άνθρωπος πρέπει να είναι ο άνθρωπος που είδα, ο Al-Hasan Al-Basri είπε ότι ο άνθρωπος είναι αυτός και ο Θεός είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε, σκέφτηκα ότι ήταν αυτός που αφαιρέθηκε από τη θρησκεία, επειδή το τζαμί υποδηλώνει θρησκεία, ότι το σπαθί δείχνει τη γλώσσα και ότι ο βράχος δείχνει την καρδιά του υποκριτή, και αυτή είναι η απλή ομιλία του που έχει αποτέλεσμα στις καρδιές των υποκριτών ….

…Αν δει ότι έχει σκοτώσει κάποιον και εκπέμπεται λευκό αίμα από το σώμα του, τότε αυτό δείχνει ότι η θρησκεία του έχει εξαφανιστεί ….

…Όποιος βλέπει ότι είναι στη μέση κάποιου στη μέση του, τότε είναι σύμφωνα με εκείνους που το εκφράζουν ως δολοφονία και την απόφασή του ….

Και όποιος είδε ότι χαιρέτισε κάποιον με τον οποίο δεν υπήρχε εχθρότητα, ο μουσουλμάνος πάνω του θα ήταν ευτυχισμένος . Εάν υπάρχει εχθρότητα μεταξύ τους, τότε κατακτά τον Μουσουλμάνο και πιστεύει στα οφέλη του . Και όποιος βλέπει σαν να έχει χαιρετήσει έναν σεΐχη που δεν τον γνωρίζει, τότε αυτό είναι μια ασφάλεια από την τιμωρία του Παντοδύναμου Θεού ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και έρχεται να τον πλύνει, θα μετανοήσει από τις αμαρτίες ….

…Όσο για τη γριά : είναι η κοσμική του ζωή . Εάν την δει να στολίζει και να αποκαλυφθεί, επιτυγχάνει την κοσμική του ζωή με επείγοντα καλά νέα, και αν τη δει να συνοφρυώνει, αυτό δείχνει την αποχώρηση της τιμής για χάρη αυτού του κόσμου . Αν τη δει άσχημη, τα πράγματα θα στραφούν εναντίον του, και αν τη δει γυμνή, τότε είναι σκάνδαλο . Αν τη βλέπει καλυμμένη, είναι λυπηρό . Εάν βλέπει ότι είναι σαν μια ηλικιωμένη γυναίκα να μπαίνει στο σπίτι του, έχει έρθει η κοσμική ζωή του και αν την δει να εγκαταλείπει το σπίτι του, ο κόσμος του απομακρύνεται από αυτόν . Εάν η γριά είναι μουσουλμάνα, τότε απαγορεύεται . Εάν είναι μουσουλμάνος, τότε είναι ένας επιτρεπόμενος κόσμος . Αν είναι άσχημο, δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Και ο άγνωστος γέρος στην ερμηνεία είναι ισχυρότερος . Εάν μια νεαρή γυναίκα βλέπει στο όνειρό της σαν να έχει μεγαλώσει, το όραμά της δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας της . Αν ο άντρας δει μια ηλικιωμένη γυναίκα, δεν μπορείς να τον υπακούσεις, ενώ τον ενδιαφέρει . Είναι ένας αδύνατος κόσμος . Η υπακοή που έλαβε από τον κόσμο όσο και η συμμόρφωσή της ….

…Ποια είναι η απόφαση για τη χρήση του όρου «ενσάρκωση του Θεού» όταν συζητάμε το ερώτημα : Μπορεί ο Θεός να δει σε ένα όνειρο; Όταν συζητάτε για αυτό το ζήτημα, θα βρείτε κάποιες περιγραφές που δεν είναι κατάλληλες για αυτόν, ο Παντοδύναμος, είπε ο δικαστής : Οι μελετητές συμφώνησαν ότι επιτρέπεται να βλέπουμε τον Θεό Παντοδύναμο σε ένα όνειρο και την εγκυρότητά του. Και άλλες τέτοιες εκφράσεις από τις ενημερωμένες εκφράσεις που δεν προέρχονταν από τα λόγια του Θεού, ούτε από τα λόγια του Αγγελιοφόρου Του, και ως εκ τούτου δεν αρνούνται και επιβεβαιώνονται μόνο μετά από επεξεργασία, και εάν το νόημά τους είναι σωστό, τότε αποδεικνύεται, διαφορετικά αρνείται . Επομένως, δεν επιτρέπεται να πούμε : Η κατάστασή του είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των σωμάτων και δεν επιτρέπεται να τον ενσωματώσει. Επειδή αυτή είναι μία από τις ενημερωμένες εκφράσεις ….

…Το κύπελλο : δηλώνει τις γυναίκες, και αν το είδε σαν να ποτίζει σε ένα ποτήρι ή μια γυάλινη κούπα, τα οράματά του έδειξαν ένα έμβρυο στη μήτρα της γυναίκας του . Εάν δει ότι το κύπελλο είναι σπασμένο και υπάρχει ακόμα νερό, τότε η γυναίκα θα πεθάνει και το έμβρυο θα ζήσει . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να έβγαλα νερό, οπότε έφερα ένα φλιτζάνι νερό και το έβαλα στο χέρι μου, έτσι η κούπα έσπασε και το νερό παρέμεινε στα χέρια μου . Του είπε : Έχεις γυναίκα; Είπε : Ναι . Είπε : Υπάρχει σχοινί; Είπε : Ναι . Είπε : Γεννά, μετά πεθαίνει και το παιδί παραμένει στο χέρι σας . Ήταν όπως είπε . Εάν βλέπει σαν να χύνεται το νερό και το κύπελλο παραμένει υγιές, τότε η μητέρα παραδίδεται και το παιδί πεθαίνει . Λέγεται, ίσως, αν το κύπελλο ήταν σπασμένο, ο υδρόβιος πέθανε ….

…Ο μηχανικός, του οποίου το όραμα σε ένα όνειρο δείχνει την καταστροφή του κόσμου, την αρχιτεκτονική της καταστροφής, της ηθικής και των κακών . Και αν σε ένα όνειρο έγινε μηχανικός που είχε ζήσει εδώ και καιρό λόγω της μεγάλης ελπίδας του, και κέρδισε δόξα και διοίκηση, και ίσως έγινε κυβερνήτης ή εργολάβος γάμου, και ίσως έγινε ποιητής . Εάν ο βασιλιάς δει ότι έχει γίνει μηχανικός, είναι λογικός σε αυτό που κάνει και το όραμα του μηχανικού δείχνει πλούτο μετά τη φτώχεια και υγεία μετά από ασθένεια ….

…Όποιος βλέπει ότι σκάβει σε μια γη, ας κοιτάξει εκείνη την πόρτα και να βρει αυτό που είδε επειδή αναφέραμε τη γη και τι σχετίζεται με αυτήν, και για το γέμισμα, είναι στην κορυφή και την αναφορά της πλήρωσης Έχουν ήδη αναφερθεί τάφοι και σκάψιμο στα κεφάλαια και τις πύλες του, και για το γέμισμα όσων αναφέρονται εδώ από τους διαφορετικούς τύπους, είναι μια επιστροφή σε κάτι, και ειπώθηκε ότι η ανασκαφή είναι ταξίδι και η συμπλήρωση είναι κατοικία, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό που βλέπει το γέμισμα εάν είναι αδύναμο ή άρρωστο ….

…Όποιος βλέπει σαν να παρηγορεί έναν τραυματισμένο, έχει το ίδιο ποσό ασφάλειας όπως είπε, ειρήνη σε αυτόν : Όποιος συμβουλεύεται έναν τραυματισμένο, θα έχει την ίδια ανταμοιβή και η ανταμοιβή του Θεού Παντοδύναμου απαιτεί ασφάλεια ….

…Είναι σπάνιο ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ibn Sirin και είπε: «Είδα μια κόρη μου που πέθανε, γι ‘αυτό της είπα, την κόρη μου, η δουλειά είναι καλύτερη». Είπε : Ω μητέρα, έχεις καρύδια και ορκίζεσαι στους φτωχούς. Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Αν πίστευες το όραμά σου, τότε θάψατε έναν θησαυρό μαζί σου, οπότε βγάλτε το και δώστε στους φτωχούς το μερίδιό τους και είπε: Τον θάβετε στις μέρες της πανούκλας. ….

Και όποιος πιστεύει ότι νηστεύει για κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, αλλά για υποκρισία και φήμη, δεν θα βρει αυτό που ζητά

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι είναι φυγάς και δεν ξέρει ποιος δραπετεύει, τότε θα ευλογηθεί με μετάνοια για τον Παντοδύναμο λέγοντας: « Φύγε στον Θεό, γιατί έχεις μια σαφή προειδοποίηση. ~ Και αν ξέρει το θέμα από το οποίο δραπετεύει, τότε είναι ασφαλής από το φόβο εξαιτίας του Παντοδύναμου λέγοντας: ~ Έτσι έφυγα από σένα όταν σε φοβόμουν, οπότε ο Κύριος μου μου έδωσε κρίση. » Και όλα αυτά που ξεφεύγει ένα άτομο από αυτόν από ό, τι ο ίδιος δεν βλέπει το αίτημά του είναι μια νίκη για τον ήθελε μαθητή ….

…Αν έβλεπε ότι προσκύνησε σε κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, τότε δεν εκπλήρωσε τις ανάγκες του, και ξεπεράστηκε αν ήταν σε πόλεμο, και έχασε αν ήταν έμπορος ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει κάποιον άδικα, τότε θα είναι ανυπάκουος και άδικος για τον εαυτό του, και ο Θεός θα τον φέρει εξουσία σε μια από την έρημο, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει, « Τότε είναι καταχρηστικός, έτσι ώστε ο Θεός να τον υποστηρίζει . ~…

…Όσον αφορά τους τύπους βιβλίων, είναι σποραδικά, έτσι τα ληφθέντα βιβλία προσφέρουν την έκφρασή τους στη θέση τους, καθώς και τους τόμους. Όσο για αυτό που αναφέρουμε εδώ, είναι συγκεκριμένα βιβλία και είναι επίσης σε ξεχωριστούς τύπους, καθένας από τους οποίους έρχεται ξεχωριστά . Όσον αφορά τις διαθήκες και τις παραδόσεις, ερμηνεύονται σύμφωνα με πτυχές, και όποιος είδε μια διαθήκη ή παράδοση και ήταν μια από την οικογένεια του βασιλιά που έλαβε ή ήταν κατάλληλος για μια θέση που πέτυχε, και εάν είναι σε μια θέση, τότε ερμηνεύεται με δύο τρόπους εάν είναι αξιόπιστο άτομο, τότε είναι μια αύξηση και ανύψωση για αυτόν, και εάν είναι από τους ανθρώπους της ανηθικότητας, θα ερμηνευθεί από την απομάκρυνσή του ….