…Όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του είναι μακριά και το επιθυμεί, τότε γίνεται πλούσιος και εκπληρώνει το χρέος του, και αν το μήκος του είναι ατυχία μεταξύ των ανθρώπων, τότε είναι χρέος που οδηγεί και είπαν μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε τα μαλλιά του επιμήκυναν υπερβολικά, τότε είναι αυτοί και θλίψη, και αν η γυναίκα βλέπει ότι είναι ένα στολίδι και μια αύξηση της δόξας και ειπώθηκε ότι βλέποντας το μήκος των μαλλιών για εκείνους που ήταν φτωχοί Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του είναι ανεπαρκή, είναι μια έλλειψη που είναι και όποιος βλέπει ότι ξυρίζει το κεφάλι του ενώ είναι συνηθισμένος σε αυτό και το αγαπάει, τότε είναι πλούσιος και αν είναι αυτός που σηκώνει τα μαλλιά του και δεν το ξυρίζει, τότε δεν είναι ο Μαχμούντ και όποιος βλέπει ότι ξυρίζει το κεφάλι του ενώ βρίσκεται στους μήνες του Χατζ ή στους ιερούς μήνες, τότε είναι καλός στη θρησκεία και την εξόρμηση του λόγω των αμαρτιών του και της απομάκρυνσης των ανησυχιών και της ταλαιπωρίας του, και ήταν είπε ότι αν το είδε με μια θέση, τότε δεν είναι ο Mahmood, και αν ο η γυναίκα το είδε αυτό, δείχνει το θάνατο του συζύγου της ή ενός από τα χαράμ της ή την παραβίαση του πέπλου της, και αν είδε ότι τα μαλλιά της ήταν κομμένα ή μέρος αυτού, τότε δείχνει μια διαμάχη με τον σύζυγό της και ήταν είπε ότι συνέβη μια καταστροφή και βλέποντας τα φρύδια αν για πολύ καιρό δείχνει ότι τα χρήματα και το στολίδι και ειπώθηκε μεγάλη διάρκεια ζωής και όποιος βλέπει ότι το μουστάκι του ξυρίζεται ή αραιώνεται, τότε είναι καλό για το μουστάκι και η μείωση του μουστάκι είναι δεν του άρεσε, και η αύξηση σε αυτό μπορεί να είναι ένδειξη ενός μεθυστικού ποτού, μιας απαγόρευσης του zakat και της άρνησης μιας κατάθεσης, και είναι και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του δεν έχει μαλλιά ενώ είναι φαλακρός ή ότι χορεύει και τα μαλλιά που έχουν μεγαλώσει στο κεφάλι του δείχνει ότι καλό…

Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί στον Μπαράθα, θα μετανοήσει για τις αμαρτίες του μετά από πολύ καιρό που είχε ευλογηθεί μαζί τους ….

…Όσον αφορά την ερμηνεία της ασθένειας, δεν είναι αξιέπαινη, επειδή είναι διαφθορά στη θρησκεία, και ίσως ο αναζητητής συνήθιζε να πολλαπλασιάζει τα ψεύδη. Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι η ασθένειά του είχε χάσει από καιρό τις αμαρτίες του και γνώρισε τον Θεό στην καλύτερη κατάσταση και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι ήταν άρρωστος χωρίς πόνο τότε θα έβλεπε το μήλο ενός ματιού και δεν θα πεθάνει εκείνο το έτος, και αν ο ασθενής είδε ότι έγινε αληθινό. Το σώμα ενώ έξω από το σπίτι του είναι ο θάνατός του, εκτός εάν μιλήσει με ανθρώπους και τους μιλήσει, γιατί αυτό είναι ένα σημάδι της αθωότητας του. Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι άρρωστος, δεν είναι αξιέπαινος στα δεξιά του αιτούντος, και αν υπάρχει ανάμεσα σε αυτόν και μια φιλονικία, νικήθηκε. Και όποιος βλέπει ότι έχει αδυναμία στα μάτια του, τότε στερείται τα προς το ζην, την αγωνία, την ψευδαίσθηση και τη θλίψη του, και αν δει κάποιον που τον θεραπεύει ή τον σκοτώνει, τότε δείχνει την καλοσύνη και τη δικαιοσύνη. Η αλήθεια του μπορεί να είναι ψέμα, και όποιος βλέπει με το στόμα του αδυναμία ενώ τον πληγώνει , επειδή έχει πληγεί από την πλευρά των συγγενών του, και όποιος βλέπει πόνο στο λαιμό του, θα έχει μια εμπιστοσύνη που παραμελεί και Όποιος βλέπει ότι η καρδιά του είναι αδύναμη και έχει πόνο, τότε τρώει το απαγορευμένο ή υποδεικνύει την υποκρισία του. Σε αυτό, μπορεί να υποδηλώνεται από τη μεγάλη ηλικία του ανθρώπου και την ανάγκη κάμψης και τη γνώμη Ωστόσο, από την πλευρά του, είναι οδυνηρός και δείχνει μια ταραγμένη καρδιά, θλίψη και σφίξιμο στο στήθος. Και όποιος βλέπει ότι το συκώτι του είναι άρρωστο, θα έχει λίγη συμπόνια για τα παιδιά του. Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι άρρωστο, τότε ο αδερφός του, ο σύντροφός του ή ο φίλος του στεγνώνει τον αδερφό του ή τον σύντροφό του ή τον φίλο του. Επειδή αυτή είναι μαρτυρία και όποιος βλέπει ότι έχει πόνο στο στομάχι του που είναι βαρύτερος δείχνει την αγάπη του για τους συγγενείς του και όποιος βλέπει τον μυστικό πόνο του δείχνει ότι ξεχνά να ασχολείται με τη γυναίκα του…

…Al-Akaf : μια ξένη γυναίκα, ανέντιμη ή υπόλογη, η οποία αντικαθιστά την υπηρέτρια με τον άντρα της . Και η οδήγηση ενός άνδρα που πάσχει από αυτό δείχνει τη μετάνοιά του από την ανεργία, μετά από πολύ καιρό το απολάμβανε ….

…Όποιος βλέπει ένα κομμάτι ψωμί στο χέρι του : Τρώει σε δρόμο ή αγορά, καθώς έχει λίγη ζωή . Εάν το kasrah είναι λεπτό, το θέμα είναι πιο επείγον . Και αν είναι πάνω σε τραπέζι ή πιάτο, είναι ένα προς το ζην . Εάν βλέπει ότι τρώει σε ένα τραπέζι παχιού ψωμιού, τότε είναι πολύ καιρό αφού δεν έχει δει το τραπέζι να σηκώνεται από τα χέρια του . Αν ανατραφεί μετά τη δουλειά του . Έφυγε από τα προς το ζην από εκείνο το μέρος ή εκείνη τη χώρα ….

…Όποιος βλέπει ότι αγαπά κάτι σαν αυτόν, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν δει αυτό που μισεί, αντιτίθεται σε αυτό, και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν ότι εκείνος που είδε ότι περίμενε κάτι, τότε θα είχε πολύ καιρό ελπίζω, και όσον αφορά τη λαχτάρα, δείχνει αποξένωση, και μπορεί να υποδηλώνει ένα αγαπημένο χωρισμό επειδή λένε ορισμένοι από αυτούς ….

…Μήκος, μακρύ ή μήκος : Μία από τις πιο σημαντικές έννοιες με τις οποίες βγαίνουμε από αυτήν τη μορφή είναι ο πλούτος και η ανύψωση, και μπορεί να δοθεί με την έννοια της αλαζονείας ή του μακροχρόνιου χρόνου και της διαμονής και της αφθονίας της φιλανθρωπίας .. Αυτές οι έννοιες ήρθαν στα ακόλουθα κείμενα, ο Παντοδύναμος είπε : ( Μην περπατάτε στη γη, χαρούμενα, ότι δεν θα παραβιάσετε Η γη δεν θα φτάσει στα βουνά σε μήκος. ~ Surat Al-Israa 37 Ο Παντοδύναμος είπε :« Και από τη νύχτα εγώ να τον προσκυνήσεις και να τον δοξάσεις τη νύχτα για πολύ καιρό. »Η Surat Al-Man 26 και ο Παντοδύναμος είπε (… τη βοήθειά σου , κάνε το μήκος τους …) Surat al-Tawbah 86 και ο Αγγελιοφόρος, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, λέει για τα μουζένια Οι ψηλότεροι άνθρωποι την Ημέρα της Ανάστασης, και αναφέρεται ότι περιέγραψε μια από τις κόρες του ως ένα χέρι, που είναι μια μεταφορά για φιλανθρωπία ….

…Ο χάρης είναι αυτός που βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει συγχωρήσει τον δράστη, επειδή κάνει μια πράξη που ο Θεός Παντοδύναμος συγχωρεί γι ‘αυτόν, και η χάρη του θα παρατείνει τη ζωή του . Η συγχώρεση είναι συγχώρεση . Και αν έβλεπε ότι κάποιος άλλος τον συγχωρούσε, θα είχε ζήσει από καιρό και θα είχε ανελκυστήρα . Η συγχώρεση στην ικανότητα είναι απόδειξη της ευσέβειας και του φόβου του Παντοδύναμου Θεού . Και όποιος τον χάσει ο Θεός Παντοδύναμος, θα μετανοήσει και θα καθοδηγηθεί, και το αποτέλεσμα θα βελτιωθεί ….

…Όσο για τα δάχτυλα : γεννήθηκε ένας αδελφός, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν ότι το χέρι είναι αδελφός . Και το συνδυάζετε χωρίς σφιχτό χέρι . Και να ασχοληθούμε με τη δουλειά του νοικοκυριού και των γιων των αδελφών, με θέμα που φοβόταν για τον εαυτό τους, και προσποιήθηκαν ότι το πλήρωναν και την επάρκειά του . Και ειπώθηκε ότι τα δάχτυλα του δεξιού χεριού είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές, ο αντίχειρας είναι η προσευχή Fajr, ο δείκτης είναι η προσευχή το μεσημέρι, το μεσαίο δάχτυλο είναι η απογευματινή προσευχή, το δαχτυλίδι είναι η προσευχή για το ηλιοβασίλεμα, το ροζ είναι η σκοτεινή προσευχή, και η βραχύτητά της υποδηλώνει ελλείψεις και τεμπελιά, και το μήκος της δείχνει τη διατήρηση των προσευχών, και η πτώση ενός από αυτά υποδηλώνει την εγκατάλειψη αυτής της προσευχής . Και όποιος βλέπει ένα από τα δάχτυλα στη θέση του άλλου, θα προσευχηθεί αυτή η προσευχή τη στιγμή του άλλου . Αν έβλεπε σαν να δαγκώνει έναν άνθρωπο, υποδεικνύει τους κακούς τρόπους του δαγκωμένου ατόμου και την υπερβολή του δαγκώματος στην πειθαρχία του . Εάν βλέπει γάλα που βγαίνει από τον αντίχειρά του και αίμα από το δείκτη του, ενώ πίνει από αυτούς, θα πρέπει να πλησιάσει τη μητέρα της συζύγου του ή της αδερφής της . Το σπάσιμο των δακτύλων δείχνει άσχημα λόγια μεταξύ των συγγενών του . Εάν ο ιμάμης είδε μια αύξηση στα δάχτυλά του, αυτό ήταν μια αύξηση στην απληστία του, την ευπρέπεια του και την έλλειψη δικαιοσύνης του . Και αφηγήθηκε ότι ο Harun al-Rashid είδε τον άγγελο του θανάτου, ειρήνη σε αυτόν, τον είχε εκπροσωπήσει, οπότε του είπε : Ω βασιλιάς του θανάτου, πόσο καιρό έχω φύγει; Τον έδειξε με πέντε δάχτυλα απλωμένα από την παλάμη του, οπότε τον παρακολουθούσε με τρόμο, κλαίγοντας τα οράματά του και τα διήρκεσε σε μέγεθος που περιγράφεται από την έκφραση. Είπε : O Διοικητής των Πιστών , σου είπε ότι πέντε πράγματα που ήξερε με τον Θεό, τα οποία συγκεντρώνει αυτός ο στίχος : «Ο Θεός έχει τη γνώση της ώρας . » Ο στίχος . Ο Aaron και η Farah γέλασαν . Τα δάχτυλα του αριστερού χεριού είναι τα παιδιά ενός αδελφού και της αδελφής, και τα νύχια είναι η ικανότητα ενός άνδρα σε αυτόν τον κόσμο, και το λευκό των νυχιών δείχνει την ταχύτητα απομνημόνευσης και κατανόησης, και βλέποντας τα νύχια στο ποσό των σαλατίνη και τον κόσμο . Και η αντιμετώπισή του είναι απόδειξη της απάτης στη συλλογή του κόσμου, του μήκους του με την καλοσύνη, τα χρήματα και τα ρούχα του, και την προετοιμασία ενός εχθρικού όπλου, ή ενός επιχειρήματος ή χρημάτων, για να αποφευχθεί το κακό τους . Και το μήκος του, έτσι ώστε να φοβάται τη θραύση του, αποτελεί απόδειξη ότι κάποιος άλλος αναλαμβάνει να χαλάσει κάτι στο χέρι του, επειδή χρησιμοποιεί υπερβολικά την ικανότητά του . Πληρώνει το zakat al-fitr, και αν το βλέπει σαν ένας γέρος να έχει παραγγείλει το στυλό του, τότε αν το βρει, τον διατάζει να αναλάβει τη δέσμευση του εαυτού του και να υπερασπιστεί την τιμή του . Η βαφή των ανδρικών δακτύλων με χέννα αποτελεί απόδειξη πολλών εξοπλισμών και ο θάνατος των δακτύλων μιας γυναίκας με χέννα υποδηλώνει την καλοσύνη του συζύγου της σε αυτήν . Αν είδε σαν να την είχε πέσει, δεν δέχτηκε τη μελάγχρωση, τότε ο σύζυγός της δεν της έδειχνε την αγάπη . Εάν ο άντρας είδε την παλάμη του να ξεθωριάζει από ένα τέρας, θα έπρεπε να δουλέψει στη σύνταξή του, και αν το δεξί του χέρι ήταν χρωματισμένο από ένα τέρας, τα οράματά του έδειχναν ότι σκότωσε έναν άνδρα . Αν δει ότι τα χέρια του είναι βαμμένα με χέννα, τότε δείχνει τι είναι στο χέρι του καλού ή κακού, ή των χρημάτων του ή των κερδών του ή της βιομηχανίας του . Αν δει τα χέρια του χαραγμένα με χέννα, προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι, για να ξοδέψει μερικά από τα έπιπλα του σπιτιού με δικά του έξοδα λόγω της έλλειψης κερδών του, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και παίρνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα δει το χέρι της χαραγμένο, εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι σωστό . Αν η επιγραφή ήταν πηλό, θα έδειχνε μεγάλο αριθμό επαίνων . Αν έβλεπε τα χαρακτικά των χεριών της να αναμιγνύονται, θα τραυμάτισε τα παιδιά της . Εάν βλέπει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό ή χαραγμένο με αυτό, τότε πληρώνει τα χρήματά του στον άντρα της ή της δίνει χαρά από αυτόν, και αν ένας άντρας δει ότι έχει εμποτιστεί ή χαραχθεί με χρυσό, τότε εξαπατά κόλπο στο οποίο θα πηγαίνουν τα χρήματά του ή τα προς το ζην . Τα μαλλιά της μασχάλης : το μήκος της απόδειξης της ανάγκης για Neil, ο στίχος : ~ και Admm το χέρι σου στην πτέρυγα σου λευκή από μη φτωχούς ~ και δείχνει τη θρησκεία του ιδιοκτήτη και της γενναιοδωρίας . Εάν βλέπει πολλά μαλλιά μασχάλης, τότε είναι ένας άντρας που ζητά από τον εκτελεστή του να συλλέξει χρήματα στη γνώση, την κηδεμονία, το εμπόριο και ούτω καθεξής και δεν επιστρέφει στη γυναίκα και τη θρησκεία . Εάν υπάρχει πολύ λιγότερο, αυτό δείχνει τον μεγάλο αριθμό παιδιών ….

…Σε ένα όνειρο, είναι ένας δύσκολος άνθρωπος, που συγκεντρώνει πάρα πολλά χρήματα . Και η βελανιδιά υποδηλώνει έναν πλούσιο, επειδή η βελανιδιά είναι άφθονη σε τρόφιμα . Δείχνει επίσης έναν μεγάλο Σεΐχη για το μεγαλείο του . Ή δείχνει πολύ καιρό επειδή γερνά και πολλά χρόνια περνούν από αυτό . Και υποδηλώστε τη δουλεία λόγω των αγκαθιών σε αυτό . Και βελανίδι και τέρας ή ταξίδια . Και ίσως η δρυς σηματοδότησε σοδομία . Και ο Shah Ballout δείχνει τους νέγρους ….

…Ο αγοραστής, ο αγοραστής, ο αγοραστής σε ένα όνειρο είναι υποχρεωμένος, οπότε όποιος βλέπει ότι αγοράζει ή πουλάει κάτι, είναι υποχρεωμένος και άπορος, και ότι ένα άτομο δεν πουλάει παρά μόνο σε καιρό ανάγκης . Δείτε επίσης το Al-Bayaa ….