…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος βάζει τα δάχτυλά του στο αυτί του, δείχνει ποιος χτυπά την οικογένειά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος έχει συνουσία μαζί του, δείχνει ότι πληροί τις ανάγκες του και ότι ελέγχει τα πράγματα με τρόπους ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος που αποδέχεται το ρητό του ενώ είναι ξύπνιος τον ενημερώνει ότι δεν θα πεθάνει ποτέ, τότε θα σκοτωθεί για τον σκοπό του Θεού και θα είναι ζωντανός μετά από αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Μην θεωρείτε αυτούς που σκοτώθηκαν η αιτία του Θεού να είναι νεκρός αλλά ζωντανός . Το στίχο ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος έχει πεθάνει και οι άνθρωποι τον θυμούνται καλά, τότε θα είναι αξιέπαινος στην κατάσταση του ή στην εργασία που κάνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος θηλάζει, είναι περιορισμένος και ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ή στη γυναίκα που θηλάζει ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον χτύπησε και δεν ήξερε ποιος ήταν ο λόγος για να τον ξυλοκοπήσει, τότε θα κερδίσει καλά και χρήματα και θα φορέσει κάτι νέο. Εάν φοβάται να λιθοβολήσει το ξυλοδαρμό, είναι ασφαλές από αυτό που φοβάται . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι ένας από τους υπηρέτες του ληστεύει και κόβει τη γλώσσα του, τότε δείχνει την καταστροφή εξαιτίας ενός άντρα που τον αγαπά ….

…Και όποιος βλέπει ένα χωριό που έχει πάρει τα ζώα του, κόβει τα δέντρα του ή βόσκει την καλλιέργειά του, αυτό δείχνει τη φτώχεια των ανθρώπων του και τη διακοπή των υποθέσεων τους, και τα οράματα της προετοιμασίας των χωριών γονιμότητας και ευλογίας, καθώς και τα ποτίσματά τους και άρδευση ….

…Αν έβλεπε ότι ένα άτομο είχε κόψει τον αντίχειρά του από το πόδι του, θα του παρακρατούσε ένα χρέος ή θα έκοβε χρήματα στα οποία στηριζόταν ….

…Και όποιος είδε ότι ξυρίστηκε ό, τι ήταν κάτω από τη γενειάδα ή ξυρίστηκε την πλάτη του, τότε είναι η εκπλήρωση ενός χρέους, και μερικοί από τους διερμηνείς είπαν ότι όποιος είδε ότι τα μαλλιά μεγαλώνουν στη γλώσσα του, τότε είναι σοφία, δήλωση, ποίηση διάκριση εκτός αν βγει από το όριο και επιστρέψει στην ανησυχία και τη θλίψη, και ειπώθηκε ότι η ποίηση από την άποψη της φράσης είναι χρήματα, και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν ότι η ποίηση Το βλέφαρο, το αυτί και η μύτη είναι καλά εκτός εάν ξεπεράσουν το όριο . Είπαν επίσης ότι εάν ένα άτομο αφαιρεί τα μαλλιά από ένα μέρος που απαιτεί αφαίρεση, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν το αφαιρεί από ένα μέρος όπου είναι καλό, τότε δεν είναι καλό ….

…Όποιος βλέπει ότι σκοτώνει θα κάνει καλά και θα μετανοήσει ειλικρινά, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μετανοήστε στους δίκαιους σας και σκοτωθείτε . Το στίχο . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνεται, θα παρατείνει τη ζωή του . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει σκοτώσει ένα άτομο χωρίς να θανατωθεί, οι σκοτωμένοι θα ευλογηθούν με το καλό . Η βασική αρχή είναι ότι η σφαγή όταν δεν επιτρέπεται η σφαγή είναι άδικη . Εάν βλέπει ότι έχει σφαγιάσει μια σφαγή, τότε καταδικάστε τον σφαγέα για αδικία του σφαγμένου στη θρησκεία του ή διαπράττοντας ανυπακοή σε αυτόν . Όσο όποιος σκοτώσει ή ονομάσει έναν δολοφόνο και γνωρίζει τον δολοφόνο του, θα λάβει καλό, τραγούδι, χρήματα και δύναμη . Αυτό μπορεί να επηρεαστεί από τον δολοφόνο ή τον σύντροφό του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και όποιος σκοτώνει έναν αδικητή μας έχει κάνει κυβερνήτη για τον κυβερνήτη του ». Αν και δεν είναι γνωστός δολοφόνος, είναι ένας άντρας Cavour που είναι Άμλετ με την ικανότητα, είτε Kafr El – Din είτε Kafr χάρη, ο στίχος : ~ο άνθρωπος σκότωσε τον Οκφάρχ ~ και είδε τον λαιμό του να μην ξέρει τη σφαγή, είναι ο άνθρωπος που έχει εφεύρει μια αίρεση ή μίμησε το λαιμό του ψευδείς μαρτυρίες και την κυβέρνηση και να ξοδέψουν . Όσο για τον θανάτωση του πατέρα, της μητέρας ή του γιου του, πρέπει να τον αποτρέψει και να παραβιάσει εναντίον του . Όσο για τη σφαγή μιας γυναίκας, πρέπει να την αλλάξει . Ομοίως, εάν ένα θηλυκό ζώο σφαγεί, και έχει σεξουαλική επαφή με μια γυναίκα ή χαλάσει έναν πρωτότοκο, και όποιος σφαγιάσει ένα αρσενικό ζώο πίσω του, σφαγεί, και αν δει ότι σκότωσε ένα παιδί και ψήνει ένα παιδί και δεν μαγειρεύει , τότε η αδικία είναι στον πατέρα και τη μητέρα του . Εάν το αγόρι είναι θέμα σκοταδιού, τότε αδικείται στα δεξιά του και ονομάζεται άσχημο, ακριβώς όπως πήρε η φωτιά από τη σάρκα του και δεν είχε μαγειρευτεί, και αν ήταν αυτό που λέγεται γι ‘αυτό, το μπάρμπεκιου θα να γίνει . Εάν το αγόρι δεν είναι αυτό που λέγεται για αυτό και αδικείται από αυτό, τότε αυτό ισχύει για τους γονείς του, γιατί καταπιέζονται και ρίχνουν ένα ψέμα, και οι άνθρωποι αφθονούν, και όλα αυτά είναι άκυρα εφόσον το η φωτιά δεν μαγειρεύει . Αν δει το αγόρι να σφάζονται με μπάρμπεκιου, τότε είναι που το αγόρι φτάνει στο επίπεδο των ανδρών . Εάν η οικογένειά του έτρωγε από τη σάρκα του, θα τους κέρδιζε από την καλοσύνη και την εύνοιά του . Εάν βλέπει ότι ένας σουλτάνος ​​σφαγεί έναν άντρα και τον βάζει στο λαιμό του προσώπου της όρασης χωρίς κεφάλι, τότε ο σουλτάνος ​​καταπιέζει ένα άτομο και τον ρωτάει για το τι δεν μπορεί να κάνει, και αυτός ο κομιστής απαιτεί αυτή τη ζήτηση και του ζητάει τα λεφτά του που είναι βαριά με το βάρος των σφαγέντων, αν τον γνωρίζει, τότε είναι ο ίδιος, και αν δεν τον γνωρίζει και ήταν γέρος, τότε τον παίρνει με έναν φίλο Και απαιτείται να πληρώσει πρόστιμο βάσει του βάρους και της ελαφρότητάς του . Και αν ήταν νέος, πήρε έναν εχθρό και ήταν ερωτευμένος . Εάν ο επικεφαλής του σφαγμένου ατόμου είναι μαζί του, τότε του ζητείται η προσευχή, και δεν του επιβάλλεται πρόστιμο, και το πρόστιμο βαρύνει τον ιδιοκτήτη, αλλά θα του δώσει μια ψευδαίσθηση . Αν ο βασιλιάς δει ότι ο κύριος του σκότωσε, τότε θα τον απελευθερώσει . Και ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα μια γυναίκα να σκοτώνεται στη μέση του σπιτιού της, να διαταράσσεται στο κρεβάτι της . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : Αυτή η γυναίκα έπρεπε να είχε γάμο στο κρεβάτι της εκείνο το βράδυ . Ο άντρας ήταν αδελφός και ο σύζυγός της απουσίαζε, οπότε ο άντρας σηκώθηκε από τον Ιμπν Σιρίν ενώ ήταν θυμωμένος με την αδερφή του με ένα κρυφό κακό, οπότε ήρθε στο σπίτι του και βρήκε τη δούλη της αδερφής του και του έφερε ένα δώρο και είπε : Ο κύριος μου ήρθε χθες από το ταξίδι . Έτσι ο άντρας χαίρεται, και απομάκρυνε τον θυμό του . Και μια γυναίκα Ιμπν Σιρίν ήρθε και είπε : Είδα ότι σκότωσα τον άντρα μου με έναν λαό . Της είπε : Μετέφερες τον άντρα σου στην αμαρτία, οπότε φοβάστε τον Θεό, για να δοξασθεί και να μεγαλώσει . Πίστευε . Και ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα σκοτώσει ένα αγόρι και το έφερα στη ζωή . Είπε ότι θα κάνατε λάθος σε αυτό το αγόρι καλώντας το σε κάτι απαγορευμένο και ότι θα σας υπακούει ….

Και όποιος βλέπει ότι ένα άτομο ήρθε σ ‘ένα κάλυμμα, τότε θα λάβει ευλογία ….

…Και όποιος βλέπει κάποιον να του ρίχνει νερό, τότε θα πάρει καλό και θα ωφεληθεί από αυτόν, και αν το νερό είναι κακό ή δυσάρεστο σε γεύση και μυρωδιά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Εάν βλέπει σαν να ούρει και άλλος να ουρεί μαζί του, τότε αναμιγνύονται με τα ούρα τους και υπάρχει συνέχεια και συγγένεια μεταξύ τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα άτομο κατεβαίνει έναν τάφο και μετά βγαίνει από αυτόν και θέλει να ωθήσει αυτόν που το βλέπει, τότε ένα άτομο που φυλακίζεται θα τον κατηγορήσει ….

…Μερικοί από τους δίκαιους είπε ότι ένας μοναχός είναι από τον μοναχό του Θεού, τι φόβο για τον Θεό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του μοναχού ερμηνεύεται από έναν πονηρό άνθρωπο που εξαπατά έναν αιρετικό ….

…Και αν βλέπει ότι η όρασή του είναι μεγαλύτερη και ισχυρότερη από ό, τι πιστεύουν οι άνθρωποι, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από το άνοιγμα του . Εάν βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, τότε είναι μια αύξηση της θρησκείας. Εάν βλέπει ένα μάτι στην καρδιά του, μπορεί να το δει, τότε είναι καλός στη θρησκεία του, και ειπώθηκε ότι η καλοσύνη του ματιού και η διαφθορά του σε αυτό που του φέρνει το μάτι σε σχέση με χρήματα, παιδί, γνώση ή υγεία του σώματος…

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ένα άτομο παντρεύεται τη γυναίκα του, θα αποκτήσει το γάμο εάν είναι γνωστό από το εμπόριό του ότι θα τον λάβει ….

…Και όποιος είδε ότι του είπε, είπε ότι δεν έχετε πεθάνει ποτέ, τότε θα πεθάνει ως μάρτυρας ….

…Εάν βλέπει ότι καταπιεί σιδερένια καρφιά : ή ένα δόντι, ένα αγκάθι ή μια πέτρα, ή το στεγνώνει με την τραχύτητα και τη διαπερατότητά του στο λαιμό του, εκτός από φαγητό και ποτό, τότε θα υποστεί θυμό όσο είναι δύσκολο και τραχύ στο λαιμό του, και είναι υπομονετικός μαζί του όσο μπορεί να το αντέξει . Και αν αυτό που κατάπιε από την ουσία του φαγητού ή του ποτού ήταν τόσο τραχύ στο λαιμό του, τότε η ερμηνεία του είναι ότι η ζωή, τα προς το ζην και τα κέρδη του τον καθιστούν δύσκολο, στο βαθμό που . Ομοίως, εάν η ζήτηση είναι τόσο πικρία, αλατότητα και οξύτητα, ή ζέστη και κρύο, ώστε να αποφύγει να αφήσει το λαιμό του, τότε αυτό οφείλεται σε έλλειψη στη ζωή του και στα μέσα διαβίωσής του, και αν βλέπει ότι δεν έχει ένα γλυκό γάλα, ή κάτι γλυκό, τότε είναι καλή ζωή, ζώντας, χαμηλώνοντας και αφήνοντας, εκτός από το ότι είναι κάτι απαράδεκτο στην ερμηνευτική, όπως σύκα, μαύρη αρκούδα και κίτρινο καρπούζι, και μίσους σπόροι στην ερμηνευτική, τα όσπρια, τα χουμ και τη σάχανα , έτσι η ερμηνεία αυτού είναι μια ανησυχία και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό ….

…Και όσον αφορά τη γενειάδα : Όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει πολύ, τα οράματά του δείχνουν χρέος και αγωνία . Αν συνεχιστεί έως ότου πέσει στο έδαφος, δείχνει θάνατο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Από αυτό δημιουργήσαμε εσάς, και σε αυτό θα σας επιστρέψουμε .~ Αν διήρκεσε μέχρι να κολλήσει στο στομάχι του, χτύπησε χρήματα και το πρόσωπο με το οποίο θα κουράζονταν όσο ήταν στο στομάχι του . Αν έβλεπε ότι το μήκος της ήταν καλό μέτρο, θα είχε κερδίσει χρήματα, αξιοπρέπεια και καλή ζωή . Και ειπώθηκε ότι αν παραταθεί μέχρι να φτάσει στον ομφαλό, αυτό έδειξε ότι δεν υπακούει στον Θεό . Αν έβλεπε ότι οι πλευρές του ήταν μακριά χωρίς τη μέση της, τότε θα έπαιρνε χρήματα που θα απολάμβαναν οι άλλοι, και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα, και είπε : Είδα ότι η γενειάδα μου έφτασε στον ομφαλό μου και το κοίταξα . Είπε : Είστε μουζένος κοιτάζοντας το ρόλο των γειτόνων . Η γενειάδα δεν επαινείται κατά την ερμηνεία του αγοριού που δεν είναι ενήλικας, και αν δει ότι πήρε μια γενειάδα εκτός από αυτόν στο χέρι του και το τράβηξε, τότε κληρονομεί τα χρήματά του και τα τρώει . Η απώλεια της γενειάδας αν δεν αυξηθεί είναι απόδειξη ευκολίας και εξάλειψης του χρέους και του κόλπου . Και αν η μείωση είναι μεγαλύτερη, δείχνει ταπείνωση και χρήματα και κύρος . Αν βλέπει σαν ένα μαξιλάρι να μιλάει στη γυναίκα του, το θέμα του μπερδεύεται από το πεπρωμένο του και χωρίζει μεταξύ του και των αγαπημένων του, γιατί ο διάβολος, ο Θεός τον κατάρασε, μίλησε με την Εύα με τη μορφή καλλυντικού . Και το σκοτάδι των μαλλιών της γενειάδας υποδηλώνει απαλλαγή εάν ήταν σκοτεινό, οπότε αν μαυρίστηκε σε πράσινο, θα κέρδιζε πολλά περιουσιακά στοιχεία και χρήματα, αλλά θα ήταν τύραννος, γιατί είναι χαρακτηριστικό της γενειάδας του Φαραώ . Το κιτρινωπό του είναι ένα σημάδι της φτώχειας και της έλλειψης, και το κόκκινο είναι ένα σημάδι της ευσέβειας . Και αν είδε ότι πήρε τη γενειάδα του και είχε τα μαλλιά της διάσπαρτα στο χέρι του . Το άρπαξε και δεν τα πέταξε, γιατί τα χρήματα πηγαίνουν από το χέρι του και μετά επιστρέφουν σε αυτό. Αν βλέπει σαν να το έριξε, τα χρήματα του χάνονται και δεν του επιστρέφονται . Τα αυξημένα μαλλιά μουστάκι είναι απαίσια . Και η πληρότητα του είναι αξιέπαινη, και η ερμηνεία της απομάκρυνσης της γενειάδας για τον πλούσιο είναι η υπερβολή των χρημάτων του, και για τους φτωχούς δηλώνει ότι δύο άνθρωποι τον συναντούν μαζί, και δείχνει ότι δανείζεται από ένα άτομο κάτι και το δανείζει σε άλλο . Και το ξύρισμα της γενειάδας, τα οικονομικά και το κύρος πηγαίνουν . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τη γενειάδα του ό, τι έχει απομείνει από τη σύλληψή του, τότε πληρώνει τα χρήματα του . Και γκρίζες τρίχες στα γένια και αξιοπρέπεια και κύρος . Και Αιμοσφαιρίνη : Ο Λέστερ, αν ο Χμπ Μπαλίνα, ανέφερε τη δέσμευσή του για το έτος . Αν είδε σαν να είχε ξυρίσει το κεφάλι του χωρίς τη γενειάδα του, θα κρατούσε το μυστικό του αφεντικού του . Εάν βλέπει σαν να τους πλήττει όλους, τότε προσπαθεί να κρύψει τη φτώχεια του και αναζητά τη μοίρα με τους ανθρώπους . Και αν η ποίηση αποδεχτεί τη μελάγχρωση της, τότε θα επιστρέψει στην κατεύθυνση της και δεν θα παραμείνει για πολύ . Εάν βλέπει σαν να πεθαίνει με λάσπη ή γύψο, τότε ζητά καταστήματα και το θέμα του είναι γνωστό . Η γενειάδα μιας γυναίκας δείχνει ότι δεν γεννά ποτέ, και ειπώθηκε ότι δείχνει την ασθένειά της. Λέγεται ότι ερμηνεύτηκε ως η αύξηση των χρημάτων του συζύγου της και του γιου της και της τιμής του γιου της, και ειπώθηκε ότι αν ήταν παντρεμένη, θα έδειχνε τον κοροϊδισμό του συζύγου της . Εάν βλέπει ότι είναι έγκυος, θα γεννήσει έναν γιο και θα εκπληρωθούν οι υποθέσεις του . Και ειπώθηκε ότι αυτός που έχει μακριά γενειάδα και πολλά μαλλιά θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και περισσότερα χρήματα . Και ειπώθηκε ότι κάτι που συμβαίνει πριν από την ώρα του υποδηλώνει το κακό, όπως όταν τα αρσενικά αγόρια βλέπουν μια γενειάδα ή λευκά στο συναίσθημα, και τα θηλυκά νεαρά αγόρια έχουν έναν γάμο ή έναν γιο . Παρομοίως, όλα αυτά είναι εκτός του χρόνου του, εκτός από το να μιλούν, γιατί η ομιλία είναι ένας καλός οδηγός, επειδή ο άνθρωπος είναι από τη φύση του ένα ζώο που μιλάει . Εάν ένας νεαρός άνδρας που δεν έχει φτάσει ακόμη στο όνειρο βλέπει ότι έχει γενειάδα, τότε πεθαίνει και δεν φτάνει στο όνειρο, και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχει προηγηθεί ο χρόνος που θα έπρεπε να είχε γενειάδα . Εάν το αγόρι δεν απέχει πολύ από την εποχή του φυτού γενειάδας, τότε αυτό είναι απόδειξη ότι είναι μόνος και κάνει το δικό του πράγμα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι η γενειάδα μου μεγάλωνε και ο Σαμπαλάι δεν μεγάλωνε, οπότε είπε : Χτυπάτε χρήματα για τα οποία μπορούν να συγχαρούν άλλοι . Και το άγκιστρο είναι η βοήθεια του ανθρώπου που το φτιάχνει και ζει μαζί του ανάμεσα στους ανθρώπους, οπότε αυτό που είδε σε αυτό συνέβη έτσι το ερμήνευσε όπως αναφέρατε . Και όποιος βλέπει το μισό της γενειάδας του ξυρισμένο, τότε του λείπει και πηγαίνει προς αυτό, οπότε αν το ξυρίσει έναν άγνωστο νεαρό άνδρα, πήγε προς το χέρι ενός εχθρού που γνώριζε, ή το όνομά του ή τον ομόλογό του . Εάν ένας σεΐχης το ξυρίσει, τότε πηγαίνει με το εκτιμώμενο όριό του, και αν είναι άγνωστο, πηγαίνει προς την κατεύθυνση του από τα χέρια ενός καταπιεστικού αρχηγού εκμετάλλευσης, που δεν έχει καμία βάση, και αν βλέπει ότι είναι κομμένο, τότε θα πρέπει να κοπεί από τα χρήματά του και να φύγει από την πλευρά του όσο έκοψε από τη γενειάδα του . Αν δει ότι έχουν πετάξει, τότε πηγαίνει στην οικογένειά του, και η ικανότητά του είναι από τα χρήματά του . Το ξύρισμα είναι ευκολότερο από το μάδημα και το μάδημα μπορεί να είναι καλό για ορισμένες από τις υποθέσεις του, εάν το πρόσωπο δεν είναι ύποπτο, αλλά αυτή η καλοσύνη είναι δύσκολη για αυτόν ….

…Όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ιράμ : Αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει και θα απαντήσει ο αιτητής και αυτός που τον κάλεσε, και έχει μετακινηθεί από τα ρούχα αυτού του κόσμου στα ρούχα του μέλλοντος . Και αν ήταν ένοχος, μετανοήθηκε και αφαιρέθηκε από αυτό που ανταποκρίθηκε στον Θεό μέσω υπακοής και πράξεων . Και αν είχε τον όρκο της νηστείας ή της προσευχής, ανέλαβε το χρέος του . Και αν κάποιος που έχει μια άρρωστη σύζυγο ή μια γυναίκα που έχει ένα άρρωστο σύζυγο το βλέπει αυτό, ο άρρωστος από αυτήν θα πεθάνει και ο ιδιοκτήτης της θα τον αφήσει . Και μπορεί να υποδηλώνει διαζύγιο εάν συναντήθηκαν σε ένα όνειρο στο Ihram, έτσι ώστε ορισμένα από αυτά απαγορεύονται σε άλλους, ή υπήρχε κάτι που το υποστηρίζει, εκτός εάν το Ihram του είναι από μετάξι και κνήκο, τότε απογυμνώνεται στην υπηρεσία του ο Σουλτάνος, ή παντρεύεται απαγορευμένο, ή έρχεται σε αυτόν και σπεύδει να του . Αν κάποιος άλλος από τον Θεό απάντησε, ή στην αμεροληψία του ήταν τυφλός, ή σε ένα άθλιο πρόσωπο, ή σύμφωνα με την ανοησία του προσκυνήματος, τότε θα αφαιρούσε το λαιμό του Ισλάμ από το λαιμό του με μια πράξη που σκόπευε, ή δύναμη να το οδηγήσει, γιατί το Χατζ είναι η πρόθεση στη γλώσσα ….

…Τα μάτια είναι σε ένα όνειρο της θρησκείας και της αντίληψης ενός ανθρώπου με την οποία βλέπει καθοδήγηση και αυταπάτη . Και όποιος βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, αυτό είναι μια αύξηση στη θρησκεία και τη δικαιοσύνη . Και αν βλέπει ότι παρατηρεί έναν κακό άνθρωπο, τότε τον εξαπατά και τον μισεί . Αν δει ότι τα μάτια του είναι κατασκευασμένα από σίδερο, τότε θα καταστρέψει το κάλυμμα του, και θα το λάβουν . Και αν το στομάχι του χωρίζει και βλέπει τα μάτια στο στομάχι του, τότε είναι αιρετικός, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Ο Θεός δεν έφτιαξε έναν άνθρωπο με δύο καρδιές στο στομάχι του ). Και αν βλέπει στον ώμο του το μάτι ενός άνδρα ή ένα μάτι ενός ζώου, τότε χτυπά αόρατα χρήματα . Το μαύρο μάτι είναι μια θρησκεία, το ευγενές μάτι είναι αντίθετο με τη θρησκεία, το μπλε μάτι είναι μια θρησκεία στην αίρεση, και το πράσινο μάτι είναι μια θρησκεία που παραβιάζει τις θρησκείες . Η ενότητα της Basra είναι καλή για όλους τους ανθρώπους και η αδυναμία της δείχνει την ανάγκη του για χρήματα, γιατί τα χρήματα είναι σαν μάτι . Και αν δει τα μάτια του να φύγουν, τα παιδιά του θα πεθάνουν . Αν είναι συγκρατημένος, θα βρει κάποιον να πάρει το χέρι του . Και αν κάποιος που θέλει να ταξιδέψει το βλέπει ή κάποιος που ταξιδεύει, αυτό δείχνει ότι δεν επιστρέφει στην πατρίδα . Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι τα μάτια ενός άλλου ατόμου, αυτό δείχνει ότι τα μάτια του έχουν φύγει και ότι κάποιος άλλος τον καθοδηγεί . Και όποιος είδε ότι τα μάτια του έπεσαν στην αγκαλιά του, τον αδελφό, τον γιο του, και τα παρόμοια θα πεθάνει . Και ο άνθρωπος διορίζεται τον γιο, τον εραστή ή τη θρησκεία του, οπότε όποιος βλέπει με τα μάτια του στάχτη είναι έλλειψη στη θρησκεία του και η τύφλωση είναι μεγαλύτερη σε έλλειψη . Και ο βασιλιάς διόρισε τον κατάσκοπό του, και το μάτι πέρασε το ρολόι, και το μάτι εκφράστηκε με το νερό, και όποιος είδε ότι επουλώνει τα μάτια του, θα διορθώσει τη θρησκεία του, ή τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι η όρασή του είναι μεγαλύτερη και ισχυρότερη από ό, τι νομίζει, τότε ο ύπνος του στη θρησκεία του είναι καλύτερος από την ανοιχτότητά του . Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, τότε θα πληγεί από θλίψη, ή θα απομακρυνθεί από εκείνους που είναι αγαπητοί σε αυτόν, και αν είναι στενοχωρημένος, ο Θεός θα αφήσει την ανησυχία και τη θλίψη του, και όποιος βλέπει με τα μάτια του μπλε , είναι εγκληματίας . Όποιος βλέπει ότι τρώει τα μάτια ενός άνδρα, τότε τρώει τα χρήματά του, και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του δεν έχουν περιθώρια, τότε χάνει τους νόμους του Θεού και της θρησκείας, και αν κάποιος τους μαδήσει, τότε ο εχθρός του τον εκθέτει . Και αν δει ότι η σάρκα των ματιών του γίνεται λευκή, αυτό υποδηλώνει μια ασθένεια . Ίσως το όραμα του γλυκού ματιού έδειξε μαγεία, θάνατο και ζωή, ή όλη την οικογένεια, τους συγγενείς ή τα παιδιά . Και ο οφθαλμικός οφθαλμός από την οφθαλμική οφθαλμική παραγωγή . Αν είχε ένα παιδί, μια γυναίκα ή έναν εραστή που ήταν άρρωστος και αναρρώθηκε από ασθένεια, και αν ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος και αν ήταν φτωχός, θα έπρεπε να είναι πλούσιος . Ίσως τα άτομα όρασης έδειξαν σοβαρότητα . Εάν το μάτι μετακινηθεί σε διαφορετική θέση από το σώμα, υποδηλώνει τη βλάβη . Η θόλωση των ματιών είναι απόδειξη του βασανισμού του Θεού Παντοδύναμου . Το δεξί μάτι υποδεικνύει τον γιο, το αριστερό το κορίτσι και το κηλιδωτό μάτι δείχνει να μένεις αργά . Και αν είδε ένα κόκκινο μάτι, θα ήταν ενοχλημένος ή θυμωμένος, θα του είχε ένα συμβάν . Και όποιος βλέπει ότι το μάτι του είναι εκτοξευμένο και είναι αποκομμένο από αυτόν, είναι το μήλο του ματιού του . Και το μάτι σε ένα όνειρο είναι μεγάλη διάρκεια ζωής . Ίσως το μάτι έβγαλε μια ατυχία ….

…Σόλα : είναι σκληροί, όπως για τις παντόφλες ταξιδιού, όποιος τους φοράει ταξίδια ή ταξίδια, κάποιος που μοιράζεται το όραμά του μαζί του, ή ταξιδεύει με χρήματα, και ότι αν περπατάει μέσα τους σε ένα όνειρο . Αλλά αν το φοράει και ελπίζει να ταξιδέψει, μπορεί να έχει ολοκληρωθεί και μπορεί να μην ολοκληρωθεί αν δεν περπατήσει μέσα του, και αν σταματήσει να το φοράει ή το βγάζει, διαμένει από το ταξίδι του και τον . Και αν είναι μια παντόφλα νερού, τότε είναι σύζυγος ή σκλάβος που επωφελείται από τη συνουσία της . Όσο για τις παντόφλες της Taif ή τι οι έμποροι διαθέτουν στις αγορές, είναι μια ένδειξη για χρήματα, απόκτηση και σύνταξη . Μπορεί να υποδηλώνει επίσης τη γυναίκα εάν περπατούσε μαζί της κατά τη διάρκεια του ρόλου, την αγόρασε ή του είχε δοθεί . Εάν είναι καινούργιο, είναι νωρίς, δωρεάν ή τρέχον, και αν είναι παλιό, φοριέται, τότε είναι βρεγμένο . Εάν η άμμος κοπεί, η διαβίωσή του διακόπτεται ή η βιομηχανία του παραμένει στάσιμη ή εμποδίζεται χωρίς εμπόδιο, ακόμα κι αν η σύζυγός του εξοργίστηκε μαζί του και του εμφανίστηκε η προδοσία της . Και αν τα αστράγαλά της είχαν κοπεί και ήταν άρρωστη και χαμένη, ή ανυπάκουη, ήταν διαζευγμένη, εκτός αν σε ένα όνειρο είχε υποστεί θεραπεία για να το διορθώσει, ή υποσχέθηκε να το κάνει αυτό, ή το εγκατέστησε αυτό στον εαυτό του, τότε απαλλάσσεται μετά την εμμηνόπαυση, και την εξετάζει μετά το διαζύγιο . Αν δει ότι φορούσε καλά φθαρμένα σανδάλια και περπατούσε σε αυτά στο προοδευτικό μονοπάτι, τότε ταξιδεύει . Αν φοράει σανδάλια και δεν περπατάει, τότε προσβάλλει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια . Ομοίως, αν είδε ότι έδωσε ένα παπούτσι στο χέρι του και το πήρε ή το είχε ή το είχε μαζί του σε ένα σπίτι ή ένα δοχείο, τότε κατέχει μια γυναίκα από αυτά που περιέγραψε . Εάν η σόλα δεν φοριέται, τότε επηρεάζει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια, μια παρθένα, και επίσης εάν είναι ντυμένη και δεν φοριέται . Εάν η σόλα ήταν από αγελάδα, η γυναίκα ήταν ξένης προέλευσης . Και αν ήταν από δέρματα αλόγων, ήταν από τους Άραβες ή από τους Άραβες πιστούς . Ομοίως, αν ήταν από δέρματα καμήλας . Αν είδε ότι περπατούσε σε δύο σανδάλια, ένα από αυτά τραβήχτηκε από το πόδι του και πήγε με το άλλο, τότε αυτό είναι το χωρισμό ενός αδελφού που έχει μια αδελφή ή σύντροφο στο πίσω μέρος ενός ταξιδιού, επειδή όταν περπατούσε σε αυτό έγινε στην ερμηνεία του ταξιδιού, όταν ένας από αυτούς έβγαλε τον αδερφό του στο πίσω μέρος ενός ταξιδιού . Και αν δεν ήταν αδελφός ή ομότιμος, και είδε τη σόλα του να χαθεί ή να πέσει σε ένα πηγάδι ή κάποιος να τον εξουδετερώσει, αυτό συνέβαινε στη γυναίκα του . Εάν μετά το πέλμα γίνει άκυρη, τότε η γυναίκα του αρρωσταίνει και μετά γίνει υγιής, ή η γυναίκα τον έχει εγκαταλείψει ή έχει αποσυρθεί, ή αυτό που εκτίθεται σε γυναίκες από το ίδιο, τότε επιστρέφει στην πρώτη της κατάσταση . Αν έβλεπε ότι η σόλα του είχε κλαπεί και κάποιος άλλος το φορούσε, τότε απάντησε σε αυτό ή δεν το γνώριζε, τότε αυτό δεν είναι καλό για τον ιδιοκτήτη του, επειδή δολοφόνησε τη σύζυγό του ή τη δούλη του που το φορούσε . Εάν βλέπει ότι η σόλα έχει αρπαχθεί ή καεί μέχρι να μην έχει τίποτα ή κάτι τέτοιο, τότε είναι ο θάνατος της γυναίκας του ή της υπηρέτριας του . Εάν βλέπει ότι έχει επιδιορθώσει τη σόλα του, τότε διαχειρίζεται την κατάσταση της γυναίκας του ή κάνει σεξ μαζί της . Εάν κάποιος άλλος το επιδιορθώσει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό στις γυμνές γυναίκες . Εάν πρόκειται για παντόφλα που αποδίδεται στο ταξίδι, τότε αυτό το ταξίδι δεν έχει ολοκληρωθεί . Εάν βλέπει μια σόλα χωρίς το δέρμα ενός παπουτσιού, κάτι παρόμοιο με αυτό είναι απεχθές, ή αποδίδεται σε ερμηνεία σε κάτι διαφορετικό από αυτό της σόλας με μια οικογένεια, τότε η γυναίκα που το φοράει αποδίδεται στην ουσία αυτού σόλα, είτε πρόκειται για καλοσύνη είτε για διαφθορά . Και αν είναι από τα πέλματα που αποδίδονται σε ένα ταξίδι, τότε αποδίδω αυτό το ταξίδι στην ουσία αυτού του παπουτσιού, είτε καλό είτε κακό, όπως περιγράφεται . Και αν δει τις παγίδες της, τις οποίες κρατά φθαρμένες ή σπασμένες αδύναμες . Η κατάσταση του ιδιοκτήτη της όταν ταξιδεύει αυτό, ή σε μια γυναίκα που βαδίζει πάνω της είναι τόσο η ουσία των παγίδων, η ομορφιά, η δύναμη και η εμφάνισή της ….

…Και όποιος βλέπει ότι η γενειάδα του έχει μεγαλώσει περισσότερο από το πεπρωμένο της, αυτό είναι η ανησυχία και η αγωνία τους, και ειπώθηκε θρησκεία και θρησκεία, και ειπώθηκε ελαφρότητα, ανόητο και έλλειψη νου, και αν το είδε να μειώνεται και η μείωση δεν ήταν εξωφρενικό γι ‘αυτήν, αυτό δείχνει την εκπλήρωση της θρησκείας του και την έλλειψη ανησυχίας του. Η θρησκεία του ή η ανησυχία του έχει φύγει. Άλλοι είπαν ότι το να βλέπεις αυτό είναι πολύ αντιπαθητικό, και όποιος βλέπει ότι κάποια από τα γένια του έχει τραβηχτεί και η θέση του έχει γίνει ελλιπής ή ότι έχει γίνει άγονη, τότε στερείται του δικαιώματος από κάθε άποψη, και όποιος το βλέπει έσπασε τη γενειάδα του, αυτό είναι τα χρήματά του το καταστρέφει με το χέρι του και το καταστρέφει. Εάν είναι άρρωστος, αθώος ή χρεωμένος, έχει εξοφλήσει το χρέος του ή είναι στενοχωρημένος, η ανησυχία του εξαφανίζεται και λέγεται ότι αυτό είναι πολύ αντιπαθητικό, και όποιος βλέπει τη γενειάδα του ως το ένα τρίτο των μαλλιών στα περισσότερα από αυτά είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την αξιοπρέπεια του, και αν βλέπει ότι έχει γίνει πολύ λευκό, τότε είναι αδύναμος στη δύναμη και μείωση των χρημάτων και όποιος βλέπει ότι είναι νέος και επέστρεψε η γενειάδα του είναι μαύρος, οπότε βλέπει ό, τι δεν του αρέσει, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις γκρίζα μαλλιά για νέους ερμηνεύεται από την άφιξη ενός απόντος. Λέγεται ότι το γκρίζο είναι μακροζωία, και όποιος βλέπει ότι μαζεύει το γκρίζο του είναι αντίθετο με τη Σουντά και υποτιμά τους ανθρώπους της καλοσύνης. Έβγαλε τις μασχάλες του ήταν ο καλύτερος και ποιος είδε ότι τα μαλλιά της μασχάλης του ήταν μακριά. Δεν του αρέσει στη θρησκεία, και όποιος πιστεύει ότι έβγαλε τα ηβικά του μαλλιά, τότε του επιβλήθηκε πρόστιμο χρήματα ή σπατάλη σε ένα μέρος που δεν είχε τοποθετηθεί σωστά, και αν δει ότι αφαίρεσε κάτι από αυτό με ένα φως, εάν είναι πλούσιος, ο πλούτος και η δύναμή του έχουν φύγει, και αν είναι φτωχός, είναι πλούσιος, και αν κάποιος έφυγε και κάποιος έμεινε, τότε κάτι από τη χάρη του θα καθυστερήσει και λέγεται όποιος είδε ότι ξυρίστηκε, υπέφερα με ξυράφι, είναι αξιέπαινη, και αν η γυναίκα το δει αυτό, θα τα πάει καλά από τον σύζυγό της, και αν βλέπει ότι αποσπάται από το στήθος του ή από το πίσω μέρος του κεφαλιού του, εάν έχει μια εμπιστοσύνη που εκτελεί στον ιδιοκτήτη του, και όποιος βλέπει ότι χτενίζει τα μαλλιά του με μια χτένα, τότε δοξάζεται και δηλώνει, και αν βλέπει ότι έχει μαλλιά σε ένα μέρος όπου τα μαλλιά δεν μεγαλώνουν, τότε αυτός Δείχνει την ύπαρξη χρέους και ορισμένοι από αυτούς δήλωσαν ότι αν κάποιος δει ότι τα μαλλιά βγαίνουν από τη γλώσσα του, αυτό είναι σοφία και μια δήλωση εκτός και αν υπερβαίνει το όριο και επιστρέφει στην ανησυχία. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα μαλλιά των βλεφάρων, των αυτιών και της μύτης είναι καλά, εκτός εάν ξεπεράσουν το όριο και είπαν επίσης ότι εάν ένα άτομο αφαιρεί τα μαλλιά από ένα μέρος που απαιτεί αφαίρεση, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και αν τα αφαιρεί από ένα μέρος όπου είναι καλό, δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ένα νεαρό άτομο του οποίου το μουστάκι έχει μεγαλώσει δείχνει δύναμη και αλαζονεία. Και όποιος βλέπει μια γυναίκα που έχει μεγαλώσει μουστάκι, γεννά ένα αγόρι, και αν δεν είναι έγκυος τότε δεν γεννά. Ομοίως, αν δει ότι έχει μεγαλώσει γενειάδα, αλλά αν έχει έναν γιο που κυριαρχεί στο λαό του, και αν είναι χήρα, τότε παντρεύτηκε ή παντρεύτηκε, γίνεται χήρα και πάσχει από αγωνία και ασήμι Ακόμα κι αν κάποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του έχουν γίνει μικρά, τότε είναι μια αύξηση του χρέους του, και λέγεται έλλειψη χρημάτων, και όποιος βλέπει ότι έχει εφαρμόσει κάτι από τα μαλλιά του με λάδι, τότε έχει στολίδι εκτός αν ρέει, και αν αποφορτιστεί, τότε είναι θολό και αν βρει μια μυρωδιά, τότε είναι ένα καλό κομπλιμέντο, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι καταθλιπτικό, θα δει μερικά από τα λάθη του και όποιος δει ότι χτενίζεται και μια ψείρα έπεσε από αυτόν, τότε ξοδεύει χρήματα από μια κληρονομιά που τον έχει μολύνει ή ένα ελάττωμα εμφανίζεται από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι οι τρίχες έχουν μεγαλώσει στην παλάμη του, αυτό είναι ένα όφελος που τον μπαίνει και τα μαλλιά στο στήθος είναι σοφία…

…Al-Hijam : Ένας άντρας που δηλώνει ότι ελέγχει τους λαιμούς των ανθρώπων, τις επιθυμίες, τα συναισθήματα και τους προφήτες, όπως ο Σουλτάνος, ο κόσμος, ο κυβερνήτης και ο γιατρός . Έγραψε τις συνθήκες και τις πράξεις στο λαιμό, και όποιος είδε ένα κύπελλο του μεγέθους του, κοίταξα την υπόθεσή του, και αν ήθελε αίμα ή τζιχάντ, σκοτώθηκε και του ζήτησε αίμα με σίδηρο από το λαιμό του σαν εμπιστοσύνη και θρησκεία, το έπραξε στα χέρια ενός κυβερνήτη, και αν ήθελε να παντρευτεί, παντρεύτηκε μια γυναίκα και ο γραμματέας των συνθηκών έγραψε στο λαιμό του. Διαφορετικά, πούλησε ή αγόρασε ένα εμπόρευμα, ή κατέλαβε ένα χρέος ή εργαζόμενο χρέους, και γράφτηκε ένας όρος σε αυτό ….

…Όσον αφορά τη ζώνη, είναι η εμφάνιση κηδεμονίας, και αν είναι στηριγμένη, τότε είναι πιο έντονη στην πολιτεία, και είναι τόσο υψηλή όσο η αξία του δακτυλίου, και είναι διάσημη για ειλικρίνεια και δικαιοσύνη σε αυτήν την κατάσταση . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ένα κολάρο στο λαιμό του, υποδηλώνει τον ισχυρισμό του ότι προέρχεται από μια φυλή τόσο-ή-έτσι είτε από έναν τέτοιο και ότι είναι ψεύτης στην περίπτωσή του . Και ο Jabir al-Maghribi είπε: «Όποιος βλέπει ένα χρυσό κολάρο στο λαιμό του, τότε δείχνει το Χατζ, και αν είναι όλο χρυσό, τότε δείχνει την επίτευξη αυτού που είναι επιθυμητό ». Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει χρυσός δακτύλιος στο λαιμό του, και αν είναι διεφθαρμένος, ερμηνεύεται από τις αμαρτίες και από την αδιαλλαξία του σε αυτό .) Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ο λαιμός του είχε μια φλάντζα οποιοδήποτε μέταλλο, τότε ερμήνευσε από την επιμονή του στη διαφθορά και τη σπατάλη των υποθέσεων του και την προδοσία του στην πιστότητά του, ας φοβηθεί τον Θεό και να συμφιλιώσει τι ανάμεσα σε αυτόν και τον Θεό και να σταματήσει να βλάπτει τους ανθρώπους ….

…Βόλτα με ένα ζώο : οδηγεί συχνά . Και ειπώθηκε ότι όλη η ιππασία είναι ο Νείλος της Δόξας και ο Μουράτ . Εάν δεν οδηγεί καλά, τότε δείχνει ότι ακολουθείτε τις επιθυμίες . Εάν οδηγεί και οδηγεί καλύτερα, και ελέγχει το ζώο, θα είναι ασφαλής από τον πειρασμό της αγάπης και θα λάβει ευλογία . Εάν το βλέπει σαν να γονατίζει στο λαιμό ενός ατόμου, θα πεθάνει και το σκάφος θα μεταφέρει την κηδεία του . Λέγεται ότι η οδήγηση στο λαιμό ενός ατόμου δείχνει ένα δύσκολο θέμα . Εάν το ρίξει από το λαιμό, τότε αυτό το ζήτημα που ζήτησε δεν εκπληρώνεται . Όσον αφορά την επιστροφή από ταξίδια, δείχνει την εκπλήρωση ενός δικαιώματος που υποχρεούται να κάνει . Και ειπώθηκε ότι υποδηλώνει ανακούφιση από τις ανησυχίες, ξεφεύγοντας από τα χειρότερα και επιτυγχάνοντας χάρη , γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Έτσι ανατράπηκαν με χάρη από τον Θεό και χάρη που κανένα κακό δεν τους άγγιξε» . Ίσως αυτό το όραμα δείχνει ότι ο οραματιστής έχει μετανοήσει από αμαρτίες, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ίσως να επιστρέψουν .~ Η έννοια της μετάνοιας είναι να επιστρέψουμε από την αμαρτία ….

…Ερεθισμένος Αν δείτε τον εαυτό σας να εξοργίζεται κάποιον σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα σας αγαπήσει και θα σας ακολουθήσει λόγω της διασκέδασης και της ευγενικής σας προσωπικότητας . Η επιχείρησή σας θα ευδοκιμήσει . Εάν ονειρεύεστε ότι κάποιος σας έχει πειράξει, θα κερδίσετε την αγάπη ενός όμορφου και πλούσιου ατόμου . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι κάποιος την έχει πειράξει, αυτό προβλέπει ότι θα ταχέψει και αυτοσχεδιάσει με κάποιον, αλλά δεν θα καταφέρει να τον παντρευτεί ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος μπήκε στο σπίτι του και έκλεψε το μαξιλάρι του, αυτό δείχνει ότι κάποιος πηγαίνει πίσω από τη γυναίκα του που τον εξαπατά ή πίσω από τη δούλη του, και κάποιος μπορεί να πεθάνει σε αυτό το σπίτι από τους υπηρέτες »….