…Και όποιος είδε ότι έδωσε κάτι τέτοιο σε κάποιον, τότε δείχνει τις παραχωρήσεις σε εκείνο το μέρος εκείνο το έτος και άλλοι υποδεικνύουν ένα αίτημα επιβίωσης ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε ένα χαλί, θα λάβει άνεση και ανύψωση ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε μια βάρκα ενώ το σκάφος ταξιδεύει στη θάλασσα και φοβάται αυτόν, δείχνει ότι είναι κοντά στον βασιλιά όσο και το σκάφος, και αν δει ότι είναι εναντίον αυτού τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Και όποιος βλέπει ότι τραγουδάει σε ένα μέρος όπου υπάρχει ψεύτικη ή κακόβουλη συζήτηση που χωρίζει τους αγαπημένους, επειδή ο πρώτος που τραγούδησε τον διάβολο, μπορεί να τον καταραστεί ο Θεός, και για την ποίηση, έχει πρόσωπα και αν υπάρχει σοφία, προτροπή , και τα παρόμοια, τότε είναι καλό και ανταμοιβή και ανταμοιβή ….

…Και όποιος βλέπει ένα χαλί στο σπίτι ενός αλλοδαπού και δεν γνωρίζει το χαλί ή το μέρος, τότε δείχνει μια αλλαγή στην κατάστασή του, και αν το βλέπει διπλωμένο ή καμένο, τότε ερμηνεύεται ως ο θάνατός του σε αποξένωση ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πατήσει μια γυναίκα, θα πρέπει να συλλάβει από αυτόν και να γεννήσει ένα παιδί ….

…Όσο για τον μελετητή, είναι ο γιατρός της θρησκείας, και ο άντρας σύμβουλος, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και να θυμάστε, γιατί η ανάμνηση θα ωφελήσει τους πιστούς .» Εάν βλέπει σαν να θυμάται και όχι από την οικογένειά του, τότε ανησυχεί και αρρωσταίνει και προσεύχεται στον Θεό Παντοδύναμο για ανακούφιση . Αν μας μιλήσει με σοφία, θα θεραπευτεί και θα εξοφλήσει ένα χρέος εάν το χρωστάει, και θα υπερισχύσει εκείνων που τον κακοποίησαν . Και αν μιλούσε στην Khanna, θα ήταν δύσκολο γι ‘αυτόν και έγινε ένα γέλιο που θα το έβλεπε ελαφρώς . Ο αφηγητής είναι ένας καλός δίσκος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Για εσάς δεν έχουμε τις καλύτερες ιστορίες .~ Αν βλέπει σαν να λέει, είναι ασφαλής από το φόβο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όταν του ήρθε και του είπε ιστορίες, είπε ότι φοβάται ». Και αν τον έβλεπε ένας έμπορος, θα επιβιώσει από την απώλεια ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος μπήκε στο σπίτι του και έκλεψε το μαξιλάρι του, αυτό δείχνει ότι κάποιος πηγαίνει πίσω από τη γυναίκα του που τον εξαπατά ή πίσω από τη δούλη του, και κάποιος μπορεί να πεθάνει σε αυτό το σπίτι από τους υπηρέτες »….

…Η ήττα, για τους άπιστους είναι η ίδια, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Και προκάλεσε τρόμο στις καρδιές τους .~ Και για τους πιστούς, η νίκη στον πόλεμο . Και όποιος είδε έναν δίκαιο στρατιώτη που μπήκε σε μια πόλη νικημένη, ήταν ευλογημένοι με νίκη και νίκη, ακόμα κι αν ήταν άδικοι, θα τιμωρούσαν τιμωρία και όποιος είδε μια πτήση από θάνατο ή δολοφονία έδειξε ότι η προθεσμία του θα ήταν επικείμενη . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πείτε, η φυγή δεν θα σας ωφελήσει εάν φύγετε από θάνατο ή φόνο . Το στίχο . Λέγεται ότι η φυγή από τον εχθρό ήταν ασφαλής και φτάνοντας στον Μουράτ . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έφυγα από σένα όταν σε φοβόμουν, και ο Κύριος μου μου έδωσε μια κρίση ». Και όποιος καλεί έναν άνθρωπο ενώ δραπετεύει από αυτόν, δεν δέχεται τα λόγια του και δεν τον υπακούει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Έτσι, η παραγγελία μου αυξήθηκε μόνο κατά την πτήση .~ Και η φυγή φέρεται να είναι ασφάλεια, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Γυρίστε λοιπόν στον Θεό, γιατί έχετε μια ξεκάθαρη προειδοποίηση από Αυτόν ». Όποιος εξαφανιστεί από τον εχθρό του, θα κερδίσει τη νίκη . Και αν ο εχθρός τον είδε, θα χτυπήθηκε από έναν εχθρό του εχθρού του. Αν τρέμει, τρέμει, ή οι αρθρώσεις του εξασθενίζουν, θα τον χτυπούσαν και δεν θα ήταν δυνατοί μαζί του . Και βλέποντας τα άλογα να τρέχουν στη χώρα ή τον τόπο του είναι βροχή και καταρρακτώδεις βροχές . Ο φόβος είναι ασφάλεια και οι οικογένειες είναι σοβαρές ….

…Το Flee είναι σε ένα όνειρο επιστροφή στον Θεό Παντοδύναμο, και αναθέτοντάς Του, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : ( Φύγε λοιπόν στον Θεό, γιατί έχεις μια σαφή προειδοποίηση από αυτόν ). Και η φυγή, η ασφάλεια, η μετάνοια και ο θάνατος . Όποιος βλέπει ότι δραπετεύει από έναν εχθρό, θα είναι ασφαλής από αυτόν . Εάν ένας μελετητής είδε τη διαφυγή, θα κέρδιζε την κρίση επειδή ο Μωυσής, ειρηνικά επάνω του, κυβερνούσε μετά τη διαφυγή του . Και όποιος βλέπει ότι φεύγει και δεν φοβάται, τότε θα πεθάνει, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Πείτε : Η φυγή δεν θα σας ωφελήσει εάν φύγετε από το θάνατο ή τη δολοφονία ). Και ο στρατός έφυγε με νίκη . Η φυγή των απίστων είναι μια ακριβής απόδραση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και ένας τρόμος ρίχνεται στην καρδιά τους )….

…Οι σχολιαστές είπαν : Αν το δέντρο δηλώνει το έργο του ιδιοκτήτη του και της θρησκείας του και του εαυτού του, τότε το χαρτί του δείχνει τον χαρακτήρα, την ομορφιά και τα ρούχα του, και τους ανθρώπους του στην καταγωγή, τους αδελφούς και τις πεποιθήσεις του . Η καρδιά της δείχνει τα μυστικά του και τι κρύβει από τις πράξεις του, η φλούδα του δείχνει την εμφάνισή του, το δέρμα του και όλα όσα τον κοσμούν τα έργα του, και το νερό του δείχνει την πίστη, την ευσέβεια, τη βασιλεία και τη ζωή του για κάθε άνθρωπο στο πεπρωμένο του, και ίσως το τακτοποίησαν σε αντίθεση με αυτήν τη ρύθμιση, και τον ανέφερα στις θάλασσες . Όποιος βλέπει τον εαυτό του πάνω από ένα δέντρο ή την κατοχή του σε ένα όνειρο, ή αυτό τον βλέπει, κοιτάζω την κατάστασή του και την κατάσταση του δέντρου του, και αν είναι νεκρός στη Βουλή της Αλήθειας, κοιτάζω το χαρακτηριστικό του δέντρο, και αν το δέντρο είναι μεγάλο, όμορφο και καλό, τότε οι νεκροί στον Παράδεισο και ίσως είναι ένα δέντρο ευλογίας και καλοσύνης. Και αν είναι ένα άσχημο δέντρο με αγκάθια, σκοτάδι και βρωμιά, τότε είναι βασανισμένο, και ίσως Είναι το δέντρο Zaqqum που το έχει γίνει λόγω της δυσπιστίας του ή λόγω της διαφθοράς της γεύσης του και αν δει αυτόν τον ασθενή, μετακινείται σε ένα από τα δύο θέματα ανάλογα με το πεπρωμένο του και την έκταση του δέντρου του. Ένας αιτούντος γάμο ή μια γυναίκα για έναν σύζυγο, ένας από τους οποίους απέκτησε σύζυγο σύμφωνα με την κατάσταση του δέντρου και την εμφάνισή του, εάν ήταν άγνωστο, ή σε έντυπο σχετικά με τον χαρακτήρα, τη γενεαλογία και την ουσία του εάν ήταν γνωστό, και αν ο σύζυγος του καθενός από την ξυπνώντας ζωή ήταν άρρωστος, τότε κοίταξα εκείνη τη στιγμή. Αυτό το δέντρο που κατείχε ή είδε τον εαυτό του πάνω του με την πάροδο του χρόνου, το νερό έχει ρέει μέσα του, οπότε ο ασθενής είναι ειρηνικός, η υγεία έχει προχωρήσει στο σώμα του και σημάδια ζωής έχουν εμφανιστεί στο σώμα του, και αν είναι στη διαχείρισή του, τότε ο ασθενής πηγαίνει στον Θεό Παντοδύναμο και πηγαίνει στη σκόνη και την καταστροφή . Και αν το είδε στο μαγαζί του ή στον τόπο διαμονής του, τότε είναι μια ένδειξη για τα κέρδη και τα προς το ζην του, και αν ήταν στο αίτημά του, τότε επωφελήθηκε . Αν και στη διοίκησή του, έχασε και έγινε φτωχός . Και αν το δει σε ένα τζαμί, είναι ένδειξη της θρησκείας του και των προσευχών του . Αν είναι στη διαχείριση του χρόνου, τότε αγνοεί τη θρησκεία του, δεν είναι από τις προσευχές του, και αν είναι στην επιθυμία του, τότε ο άνθρωπος είναι δίκαιος και επιμελής, οι εργάτες του έχουν ολοκληρώσει την υπακοή του . Όσο για τον ιδιοκτήτη πολλών δέντρων, ακολουθεί μια ομάδα κηδεμόνων που τους αξίζει, είτε εμιράτο, συνοικία, fatwa, ηγέτης ενός μιμπράμπ, είτε αρχηγός της συντροφιάς του, καπετάνιος ένα πλοίο, ή ένα κατάστημα σε έναν κατασκευαστή κάτω από το χέρι του, και σε αυτό και τα παρόμοια . Όσο για όποιον βλέπει την ομάδα της σε ένα σπίτι, είναι άνδρες ή γυναίκες, ή και οι δύο συναντώνται εκεί για το καλό ή το κακό, και αν βλέπει τους καρπούς του πάνω του και οι άνθρωποι τρώνε από αυτό, εάν τα φρούτα του δείχνουν καλά και τα προς το ζην, τότε αυτό είναι μια γιορτή και αυτά τα τραπέζια φαγητού είναι σε αυτό, και αν τα φρούτα του δεν τους αρέσει δείχνει θλίψη, τότε είναι μια κηδεία Τρώνε φαγητό σε αυτό, και ομοίως εάν υπάρχει κάποιος άρρωστος στο σπίτι και αν τα φρούτα του είναι άγνωστα τότε κοίταξα, και αν αυτό ήταν κατά την έλευση των δέντρων, το φαγητό του ήταν χαρά, και αν ήταν στη διαχείρισή του, ήταν μια καταστροφή, ειδικά αν υπήρχαν ενδείξεις να ξυπνήσουμε ένα από τα δύο θέματα . Όσο για όποιον βλέπει ένα δέντρο που έχει πέσει, κοπεί, καεί ή σπάσει από έναν ισχυρό άνεμο, τότε είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που θα χαθεί ή θα σκοτωθεί, και η καταστροφή συνάγεται από την ουσία ή την τοποθεσία της και από την επαγρύπνησή της από τα αποδεικτικά της στοιχεία, και εάν βρίσκεται στο σπίτι του, η αιτία της είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα που είναι ο νεκρός ή από το νοικοκυριό του. Και η συγγένεια και οι αδελφοί του, ή ένας αιχμάλωτος αίματος, ένας μουτζαχίντ ή ένας ταξιδιώτης, και εάν είναι στο τζαμί, τότε είναι διάσημος άνδρας ή γυναίκα που σκοτώνεται ή πεθαίνει διάσημος θάνατος . Εάν είναι φοίνικας, τότε είναι ένας άντρας με υψηλή αρρενωπότητα με εξουσία ή γνώση, ή γυναίκα ενός βασιλιά, ή η μητέρα ενός κυβερνήτη, και εάν είναι μια ελιά, τότε ένας λόγιος, ένας ιεροκήρυκας, ένας παροδικός, κυβερνήτης ή γιατρός, και με αυτόν τον τρόπο διασχίζει τα υπόλοιπα δέντρα ανάλογα με την έκταση της ουσίας, του οφέλους, της βλάβης, της γενεαλογίας και του χαρακτήρα τους . Και όποιος είδε ότι φύτεψε ένα δέντρο που ήταν κρεμασμένο, χτύπησε μια τιμή ή σκέφτηκε για τον εαυτό του έναν άνδρα σύμφωνα με την ουσία του, γιατί οι άνθρωποι λένε : Έτσι, αν το φύτεψε, αν το έκανε . Ομοίως, εάν σπείρει έναν σπόρο, τότε κρέμεται ή όχι, τότε είναι αυτοί, και η φύτευση του αμπελώνα θα κερδίσει τιμή, και ειπώθηκε ότι κάποιος που είδε το χειμώνα έγκυο αμπέλι ή δέντρο θεωρείται γυναίκα ή ένας άντρας του οποίου τα χρήματα έχουν φύγει, ή νομίζει ότι είναι πλούσιοι ….

…Το ψέμα σημαίνει ψευδή μαρτυρία και συκοφαντία σε ένα όνειρο, και αποτυχία να πετύχει επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Όσοι συκοφαντούν έναν ψεύτικο Θεό δεν πετυχαίνουν .) Ίσως το ψέμα να υποδηλώνει φλυαρία, και το λάθος του ήταν κάτι περισσότερο από το δικαίωμά του . Και όποιος πιστεύει ότι λέει ψέματα στον Θεό Παντοδύναμο, είναι επειδή δεν είναι λογικός, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Συκοφαντούν ένα ψέμα στον Θεό και οι περισσότεροι από αυτούς δεν καταλαβαίνουν .)…

…Η θάλασσα υποδηλώνει τη θάλασσα σε ένα όνειρο για έναν ισχυρό, τρομερό και ατρόμητο βασιλιά, ακριβώς τον Σάφικ, τον οποίο χρειάζονται οι άνθρωποι, και η θάλασσα είναι για τον έμπορο τις αποσκευές του και ο μισθωτός είναι ο δάσκαλός του . Και ίσως υποδηλώνεται από καθαρότητα από ακαθαρσία, πίστη στον άπιστο και μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο και ότι ο Θεός Παντοδύναμος έχει ορκιστεί στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχει κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της . Επιδείξτε την αγνότητα από την ακαθαρσία, την πίστη στον άπιστο και τη μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο, και ότι ο Θεός Παντοδύναμος ορκίστηκε στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχουν κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της ….

…Με την εξουσία του Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του παππού του, είπε : Άκουσα τον Abu Talib να μιλά για την εξουσία του Abd al-Muttalib να λέει : Ενώ κοιμόμουν την πέτρα, είδα ένα όραμα που με χτύπησε, και φοβήθηκα από αυτό, οπότε ήρθα στον ιερέα των Quraish στο τέλος του τσίμπημα και η πρίζα μου χτύπησε τους ώμους μου, οπότε όταν κοίταξα ήξερα στο πρόσωπό μου την αλλαγή , και είμαι εκείνη την εποχή ο κύριος του έθνους μου , και είπε : Ο κύριος μας Mabal ήρθε σε μας με μια αλλαγή χρώματος. Έχετε δει κάτι από τα δύο γεγονότα της εποχής; Έτσι είπα : Ναι , και κανείς δεν της μίλησε μέχρι που το φίλησε το δεξί της χέρι και έπειτα έβαλε το χέρι του στη μητέρα του κεφαλιού της και στη συνέχεια ανέφερε την ανάγκη του, και δεν το έκανα γιατί ήμουν μεγάλος εθνικιστής , οπότε εγώ κάθισε και είπε : Είδα απόψε ενώ κοιμόμουν στην πέτρα σαν ένα δέντρο να είχε μεγαλώσει το κεφάλι του να έφτασε στον ουρανό και να χτυπήσει τα φωτεινά κλαδιά του. Και το Μαγκρίμ και δεν είδα κανένα ανθισμένο φως από αυτό να ήταν εβδομήντα φορές μεγαλύτερο από το φως του τον ήλιο, και είδα Άραβες και μη Άραβες να προσκύπτουν σε αυτόν καθώς αυξάνεται κάθε ώρα σε δύναμη , φως και ύψος , μια ώρα κρύβεται και μια ώρα ανθίζει, και είδα μια ζώνη του Quraish να προσκολλάται στα κλαδιά της, και είδα ανθρώπους από το Quraisy που θέλει να το κόψει. Το πρόσωπο ήταν καλύτερο από αυτόν, και ο άνεμος δεν ήταν καλύτερος από αυτόν, οπότε έσπασε τα πλευρά τους και έβγαλε τα μάτια τους, οπότε σήκωσα το χέρι μου για να το πάρω, ο νεαρός με σταμάτησε, οπότε είπα : Ποιο είναι το μερίδιο; Είπε : Το μερίδιο είναι για εκείνους που την προσκολλούσαν και σας προηγήθηκαν , και παρατήρησα πανικό και πανικοβληθήκα , και είδα το πρόσωπο της ιέρειας να έχει αλλάξει, τότε είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα βγουν από η καρδιά σου, ένας άντρας που κατέχει την Ανατολή και τη Δύση και του χρωστάει τους ανθρώπους , τότε είπε στον Αμπού Ταλιμπ : Ίσως θα είσαι αυτό το νεογέννητο . Ο ίδιος είπε : Έτσι ήταν Abu Talib Αυτό το χαντίθ εμφανίζεται και ο Προφήτης, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν , μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και λέει : « Το δέντρο ήταν. « Και ο Θεός ξέρει καλύτερα τον Αμπού αλ-Κασμίμ αλ-Αμίν , οπότε του λέγεται : Δεν το πιστεύεις; Λέει : ( Προσβολή και ντροπή )….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον κλωτσούσε με το πόδι του, επειδή κάποιος άλλος ήταν φτωχός και υπερβολικός με τον πλούτο του, και μερικοί από τους σχολιαστές είπαν, ίσως το κλοτσιές έδειχνε μίσος».

…Ο Ντάνιελ είπε : Το όραμα της βροχής ερμηνεύεται με καλοσύνη και έλεος από τον Παντοδύναμο Θεό αν είναι γενικό για τον Παντοδύναμο λέγοντας: « Αυτός είναι που κατεβαίνει τη βροχή αφού πέσουν και διαδώσει το έλεός του. ~ Αν η βροχή πέσει τη στιγμή της, οι άνθρωποι την αγαπούν και είναι ικανοποιητική, και αν έρθει σε μια εποχή διαφορετική από την ώρα της, οι άνθρωποι δεν την αγαπούν και κατηγορείται. Η βροχή ήταν ιδιαίτερη, όπως κατέβηκε σε ένα σπίτι ή σε ένα στρατόπεδο, καθώς είναι μια ασθένεια και μια ασθένεια ή μια ταλαιπωρία και αγωνία, και αν η βροχή πέφτει άνετα, είναι καλό ή όφελος ….

…Όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ιράμ : Αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει και θα απαντήσει ο αιτητής και αυτός που τον κάλεσε, και έχει μετακινηθεί από τα ρούχα αυτού του κόσμου στα ρούχα του μέλλοντος . Και αν ήταν ένοχος, μετανοήθηκε και αφαιρέθηκε από αυτό που ανταποκρίθηκε στον Θεό μέσω υπακοής και πράξεων . Και αν είχε τον όρκο της νηστείας ή της προσευχής, ανέλαβε το χρέος του . Και αν κάποιος που έχει μια άρρωστη σύζυγο ή μια γυναίκα που έχει ένα άρρωστο σύζυγο το βλέπει αυτό, ο άρρωστος από αυτήν θα πεθάνει και ο ιδιοκτήτης της θα τον αφήσει . Και μπορεί να υποδηλώνει διαζύγιο εάν συναντήθηκαν σε ένα όνειρο στο Ihram, έτσι ώστε ορισμένα από αυτά απαγορεύονται σε άλλους, ή υπήρχε κάτι που το υποστηρίζει, εκτός εάν το Ihram του είναι από μετάξι και κνήκο, τότε απογυμνώνεται στην υπηρεσία του ο Σουλτάνος, ή παντρεύεται απαγορευμένο, ή έρχεται σε αυτόν και σπεύδει να του . Αν κάποιος άλλος από τον Θεό απάντησε, ή στην αμεροληψία του ήταν τυφλός, ή σε ένα άθλιο πρόσωπο, ή σύμφωνα με την ανοησία του προσκυνήματος, τότε θα αφαιρούσε το λαιμό του Ισλάμ από το λαιμό του με μια πράξη που σκόπευε, ή δύναμη να το οδηγήσει, γιατί το Χατζ είναι η πρόθεση στη γλώσσα ….

…Purple Peaches Αυτό είναι ένα καλό όνειρο, ειδικά αν κάποιος είναι πολύ τυχερός. Εάν κάποιος δει αυτά τα δέντρα να αυξάνουν τα κλαδιά τους γεμάτα με πλούσια μωβ φρούτα και τα τραγανά φύλλα τους, μπορεί κανείς να περιμένει πλούτο σε σύγκριση με την τρέχουσα κατάσταση . Όσο για το όνειρο να το φάτε ανά πάσα στιγμή, απεικονίζει την αγωνία ….

…Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι σαγηνευμένο, αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι που αγαπούν τις εμφανίσεις θα την επηρεάσουν εύκολα . Και αν ένας άντρας ονειρεύεται ότι έχει παραπλανήσει ένα κορίτσι, τότε αυτό είναι μια προειδοποίηση για να είναι σε εγρήγορση, καθώς υπάρχουν εκείνοι που θα τον κατηγορήσουν για ψευδείς και ψευδείς . Εάν η κοπέλα του φαίνεται σοκαρισμένη και θυμωμένη με αυτές τις προσφορές, θα διαπιστώσει ότι η γυναίκα που αγαπά είναι πάνω από το επίπεδο της ευθύνης . Εάν συμφωνεί, αυτό δείχνει ότι το χρησιμοποιεί για την οικονομική της ευχαρίστηση ….

…Το μίσος είναι η αιτία της εχθρότητας σε ένα όνειρο και οι εχθροί δεν αγαπούν ούτε συνεργάζονται . Και το μίσος αυτών που αγαπάμε υποδηλώνει μίσος και προκατάληψη στα στήθη . Ίσως το μίσος έδειξε την εντολή υπακοής και αποχής από την αμαρτία . Και αν βλέπει σε ένα όνειρο κάποιον που τον μισεί ενώ ξυπνά, αυτό δείχνει ένα στενό στήθος και μια ταλαιπωρία με όποιον δεν επηρεάζει τη συντροφικότητά του ….

…Βγάλτε τα ρούχα σας Εάν δείτε τον εαυτό σας να βγάζει τα ρούχα σας σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι οι φήμες και τα σκάνδαλα θα σας περιβάλλουν από κάθε πλευρά . Εάν μια γυναίκα δει ότι ο πρόεδρος της χώρας της βγάζει τα ρούχα του, θα εκπλαγεί από ενοχλητικά γεγονότα που αναβάλλουν το ευτυχισμένο ατύχημα που τον περίμενε . Θα υποφέρει επειδή θα ξέρει ότι οι άνθρωποι που αγαπούν την καρδιά της κάνουν κακό για εκείνη . Εάν δείτε άλλους να βγάζουν τα ρούχα τους, αυτό σημαίνει ότι θα ζήσετε σύντομες στιγμές χαράς και ευχαρίστησης, μετά τις οποίες η θλίψη και η ανησυχία θα σας στοιχειώνουν ….

…Vitruel Αν ονειρευόσασταν να δεις αυτό το τσιμπήμα, αυτό προβλέπει ότι θα κατηγορήσεις ένα αθώο άτομο . Αν ονειρεύεσαι ότι ρίχνεις αυτό το οξύ σε ανθρώπους, αυτό προβλέπει ότι θα επιθέσεις σε ανθρώπους που αγαπούν καλά για σένα . Εάν ένας ζηλότυπος εραστής ρίχνει αυτό το οξύ στο πρόσωπο μιας γυναίκας που αγαπά, αυτό προβλέπει ότι θα είναι αθώο θύμα μίσους για αυτό το άτομο . Για έναν επιχειρηματία, αυτό προβλέπει την παρουσία εχθρών που θα εμποδίσουν τη συμφιλίωση και προβλέπει βασανισμό και θλίψη . ~ Αλβετρούλιο : πικάντικο οξύ .~…

…Ο Μάιουν επωφελείται – από αυτόν που έβγαλε το μάτι – αυτό που βλέπει από οράματα ή όνειρα, όταν ανακαλύπτει την αιτία ή το μάτι του, όταν αυτός – που τον προκάλεσε από το μάτι – ; Αυτό είναι ένα ζήτημα που μου θίγεται συνεχώς, και είναι από αυτό που συζήτησα στο πρόγραμμα των ονείρων στην οθόνη Mbc , και το επεισόδιο έλαβε μια καλή, και μεγάλη ανταπόκριση κάθε φορά, επαίνους προς τον Θεό, και τι τα μάτια βλέπω από την άποψή μου δεν είναι χωρίς δύο πτυχές : 1 / Το να βλέπεις το όραμα αφού επιμένει στον Θεό Με ικεσία, να θεραπεύσεις και να ανακάμψεις χωρίς να σκεφτόμαστε τα μάτια ή να τα υπερβάλλουμε, και χωρίς να υποψιάζομαι κανέναν . Εδώ και σε αυτήν την περίπτωση, τα οράματα μπορούν να ωφελήσουν τους ιδιοκτήτες τους, και ίσως στην έκφρασή τους έναν λόγο για τη διαφυγή του ιδιοκτήτη, ή την ένδειξή του για την αιτία της αιτίας του . 2 / Για να δείτε το όραμα. Αμφιβάλλει για ένα άτομο, οικογένεια ή φίλο, ή αμφιβάλλει για μια κατάσταση, όπως κάποιος που τον έχει έρθει μετά από ένα πάρτι ή μια εξέταση, οπότε αμφιβάλλει ποιος έχει παρακολουθήσει αυτές τις εκδηλώσεις, για παράδειγμα, και αυτό το άτομο αρχίζει να δουλεύει το μυαλό του , και οι σκέψεις και οι ψίθυροι αρχίζουν να παίζουν μαζί του δεξιά και αριστερά, και δεν είναι κρυμμένο ότι αυτό ήταν μια από τις ενέργειες του διαβόλου, τότε αυτό το άτομο μπορεί να καλέσει τον Κύριό του να του δείξει σε ένα όνειρο ένα όραμα που να δείχνει μάτι, και στη συνέχεια κοιμάται και ονειρεύεται έναν ή περισσότερους ανθρώπους, ή μια οικογένεια, και μπορεί να είναι συνάδελφος ή συγγενής, και μπορεί ακόμη και να είναι λάτρης των ανθρώπων που τον αγαπούν !!!! Τον συνδέει με την ατυχία του, γιατί λέω εδώ ότι αυτό είναι λάθος, και είναι μια από τις ενέργειες του διαβόλου και της ερωμένης του για τον άνθρωπο, για να τον κάνει σε μόνιμη θλίψη και έναν κύκλο από τον οποίο δεν μπορεί να βγει, και από εδώ ξεκινάει για μερικούς ανθρώπους ένα ατελείωτο ταξίδι με τους εκφραστές, μετά με τους αναγνώστες, έπειτα με τους γιατρούς …… κ.λπ., και αυτό το ταξίδι μπορεί να τελειώσει με ανάρρωση ή μπορεί να μην τελειώσει. Και είναι κυρίαρχος, και ο λόγος σε αυτήν την περίπτωση : Είναι αυτές οι αυταπάτες που προκύπτουν από το γεγονός ότι τα όνειρα μπορεί να υποδεικνύουν ποιος υπέφερε ή προκάλεσε το μάτι . Εδώ λέω μια αλήθεια, ώστε να μην καταλάβει από τα λόγια μου την απόλυτη γενίκευση : ότι η αναγνώριση του ματιού μέσω των ονείρων του ματιού είναι δυνατή, και υπάρχουν πολλοί που επωφελήθηκαν από αυτήν τη μέθοδο, αλλά όχι με τον τρόπο που υπάρχει σήμερα, και στην οποία ο θεραπευτής ζητάει το βοήθημα να του πει μετά την ανάγνωση, ή τη συνεδρία θεραπείας, Όποιος βλέπει στον ύπνο και ισχυρίζεται ότι είναι ο «Ain, και αυτό που είδε ο Ma’un σε μια τόσο λανθασμένη κατάσταση είναι άκυρο, και αυτό που βασίζεται στο ψεύτικο δεν είναι έγκυρο …. Εάν αυτός ο ασθενής διεγείρεται και τον ρώτησε αφού τον διάβασε να κοιμηθεί, και τότε θα δει το μάτι του στον ύπνο του Είναι σαν ένα σωλήνα που είναι το προϊόν της σκέψης για κάτι , ανησυχίες ή έργα, και αν ο ιδιοκτήτης του κοιμηθεί, το βλέπει στον ύπνο του, και αυτό δεν έχει καμία έκφραση και καμία προσοχή σε αυτό, και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Πώς ονειρεύονται κωφοί άνθρωποι; Ακούνε τον ήχο στα όνειρά τους; Τους έρχεται ένας εφιάλτης; Ένα άτομο που γεννιέται κωφό διαφέρει στα όνειρα, τα βλέπει και φαντάζεται τους ήχους αυτού που βλέπει, και όποιος έγινε κωφός αργότερα; Αυτά είναι πολλά ερωτήματα που μπορεί να έρχονται στο μυαλό όσων ενδιαφέρονται, ή ειδικοί στην επιστήμη της έκφρασης των ονείρων, και εφιστά επίσης την προσοχή όλων όσων αγαπούν αυτήν την τέχνη. Πώς μπορεί ένα κωφό όνειρο; Πώς μπορούν να εξηγηθούν τα όνειρά του; Είναι η συμβολική του γλώσσα επαρκής για κατανόηση; Και όταν ένα κανονικό άτομο μεταφράζει αυτήν την κινητική γλώσσα, αφού την λάβει από αυτά, σε μια ομιλούμενη γλώσσα. Θα είναι αρκετό, και τότε μπορούν να εκφραστούν τα οράματά τους; Η γλώσσα του μεταφραστή εδώ οδηγεί στο ακριβές νόημα που θέλει ο κωφός; Στην αρχή, υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα σε αυτόν που γεννήθηκε κωφός και σε αυτόν που μπορούσε να ακούσει, αλλά αργότερα έγινε κωφός … και καθένα από αυτά τα δύο τμήματα έχει τον δικό του τρόπο να ονειρεύεται … και αυτό είναι που Θα αναλύσω λεπτομερώς στο επόμενο άρθρο … Ποιος γεννιέται ικανός να ακούσει Τότε έγινε εντελώς κωφός, οπότε πιθανότατα θα δει το όνειρο, και δεν θα ακούσει τον ήχο, αλλά όταν σου λέει το όραμά του που είδε, μετά την κώφωση του, θα σας πει τι είδε, και θα μετρήσει αυτό που βλέπει για τα πράγματα που είδε, και δεν τα άκουσε, σύμφωνα με αυτό που μειώνει και διατηρεί στη μνήμη του Πριν γίνει κωφός . Όσο για αυτόν που γεννήθηκε κωφός, όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν ποτέ να ακούσουν τις φωνές, έτσι βλέπουν τις διαφορετικές σκηνές και τις σκηνές στα όνειρά τους χωρίς ήχο, και μπορεί να δει πολλές σκηνές, ανθρώπων ή άψυχων αντικειμένων, ή μπορεί να δει τους γονείς του, για παράδειγμα, ή τους συγγενείς του, ή τους φίλους του, κ.λπ., και αναμιγνύοντας μαζί τους και ακούγοντας από αυτούς, βρήκε ότι συχνά βλέπουν εκείνους που συμφωνούν μαζί τους με αυτήν την αναπηρία. Η εξήγηση για αυτό είναι ότι είναι πολύ κοντά τους συναισθηματικά ή χωρικά, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι επίσης κοντά στις ψυχές τους, εάν έχει αυξηθεί η κατάσταση του ύπνου και οι ψυχές, όπως αναφέρεται στο Σαχχ, είναι στρατολογημένοι στρατιώτες, οπότε δεν είναι κοντά τους, και αυτό που αποποιείται από αυτούς είναι διαφορετικό, οπότε ο κοιμισμένος συναντάται στον ύπνο γενικά, και οι δύο Και ο φίλος του είναι ένας από τους ανθρώπους αυτού του κόσμου και μετριέται αυτοί οι κωφοί άνθρωποι, οπότε βλέπουν πολλούς κωφούς . Τώρα που γνωρίζουμε πώς οι κωφοί βλέπουν οράματα, τότε έχουμε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Ποιο είναι πώς μπορεί να ερμηνεύσει τα οράματά τους; Η νοηματική γλώσσα – είτε από τον μεταφραστή είτε από τον ίδιο τον κωφό – θα είναι αρκετή για να κατανοήσει τη συμβολική γλώσσα που προέρχεται από αυτούς για τη διέλευση; Λέω, εδώ είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, γιατί η γλώσσα στην οποία αναφέρεται η έκφραση είναι η γλώσσα του ομιλητή όταν ο κωφός το διηγείται στον ακροατή, αν ο ακροατής είναι ο διασταυρούμενος και εδώ η γλώσσα είναι αυτό που κατανοεί η διάβαση στη δική του κουλτούρα, ή ο ακροατής είναι ο μεταφραστής για αυτόν που θα διασχίσει, και εδώ θα καθοδηγηθείτε από τη γλώσσα και τον πολιτισμό του μεταφραστή. Έτσι, η διέλευση πρέπει να το γνωρίζει αυτό και να προσπαθεί να είναι ειλικρινής στη μεταφορά οραμάτων τέτοιων ανθρώπων , καθώς ο κωφός μπορεί να θέλει μια λέξη ή μια συγκεκριμένη πρόταση, και ο μεταφραστής των συμβόλων του εκφράζει μια λέξη ή άλλη πρόταση …. Αυτό είναι πολύ απατηλό, ειδικά όταν η λέξη υποκαθίσταται, οδηγεί σε μια εντελώς διαφορετική έννοια . … Όταν εκφράζετε, και σε αυτό το έργο πρέπει να δοθεί προσοχή από τον εκφραστή, για να βεβαιωθείτε πριν από την έκφραση του συμβόλου που ήθελε ο κωφός, και αυτό γίνεται ζητώντας του σε ποιον μεταφράστηκε για αυτόν …. ή ρωτώντας τον ίδιο τον κωφό α για αυτό που σκόπευε να του αναφέρει με τρόπο. Ακριβής, επειδή ορισμένα σημάδια στη γλώσσα των κωφών σημαίνουν πολλές λεκτικές συνθέσεις, όπως το κατάλαβα από τους μεταφραστές, και καθώς το είδα στη γραφική τους γλώσσα, και έβλεπα ένα όραμα ενός κωφού στο πρόγραμμά μου και στον αέρα ζωντανά στο κανάλι Al-Raya και όταν ο μεταφραστής εμφανίστηκε στους κωφούς μεταφράζοντας το, με εξέπληξε η λέξη που είπε, ήθελε να εκφράσει πού βγήκε το δάχτυλο στο παπούτσι, οπότε είπε: Δαχτυλίδι !! Και όταν τον ρώτησα αν αυτό εξέφρασε ο ίδιος ο κωφός; Απάντησε αρνητικά και ότι αυτό είναι από τα λόγια του: Λέει αυτό το μέρος του παπουτσιού ως δαχτυλίδι …. ενώ βρίσκετε κάποιον που καλεί αυτόν τον τύπο, για παράδειγμα, το δάκτυλο των παπουτσιών και μετρά πολλές λέξεις με ευρείες έννοιες, για παράδειγμα. Και το ξέρει ή ενδιαφέρεται να διαφοροποιήσει μεταξύ τους, μόνο τη διέλευση . . ….

…Η Surat Al-Ma’idah όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει, όπως είπε ο Nafi ‘και ο Ibn Katheer, θα είναι γενναιόδωρη, αγαπούν να ταΐζουν φαγητό . Και ειπώθηκε : Μάλλον, ευλογεί τη βεβαιότητα, τη λατρεία και το σεβασμό . Και ειπώθηκε : Αυξάνει τη θέση του, ενισχύει τη σιγουριά του, βελτιώνει την ευσέβειά του, και ο Θεός Παντοδύναμος απαντά στις παρακλήσεις του, παίρνει τύχη και του δίνεται μια ανταμοιβή σύμφωνα με τον αριθμό των Εβραίων και των Χριστιανών, και φθείρει έναν ξηρό λαό, και λαμβάνει ευλογία και τροφή ….

…Το να βλέπεις το ψαλίδι σε ένα όνειρο είναι κακός οιωνός, καθώς οι γυναίκες θα ζηλεύουν και θα φοβούνται τους συζύγους τους . Τα κορίτσια που αγαπούν θα τσακώσουν και θα πολεμήσουν και θα περιφρονούν ένα από αυτά . Μια ατμόσφαιρα αποτυχίας και αδιέξοδο θα υπερισχύσει της επιχείρησης και της επιχείρησής σας . Εάν ονειρεύεστε ότι κάνετε ένα ψαλίδι, αυτό προβλέπει ότι θα κάνετε πράγματα που επηρεάζουν τα συναισθήματά σας και τη φήμη σας . Εάν σπάσετε ένα ψαλίδι, σας απειλούνται με διαμάχες και χωρισμό από αυτό που αγαπάτε . Εάν χάσατε ψαλίδι, αυτό προβλέπει ότι θα προγραμματίσετε τη σωτηρία και θα ξεφύγετε από προβλήματα που σας βλάπτουν . Εάν βλέπετε ψαλίδι σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι δεν θα είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε τους ανθρώπους λόγω της τσιγκούνης σας . Εάν δείτε σπασμένο ψαλίδι, αυτό προβλέπει ότι θα χάσετε τους φίλους σας και θα παραμείνετε μόνοι λόγω της απωθητικής σας μη φυσιολογικής συμπεριφοράς ….

…Όσο για το δέντρο της διαφωνίας, είναι ένας άνθρωπος που έρχεται σε αντίθεση με εκείνους που έρχονται σε επαφή με εκείνους που έρχονται σε επαφή μαζί του, οι συγγενείς του τον αγαπούν, και εάν χρησιμοποιείται σε ένα θέμα δεν έχει ρούχα ….

…Το Blackness είναι σε ένα όνειρο που θα πληρώσω και χρήματα . Το σκοτάδι αυτού που έχει συνηθίσει να το φοράει δεν είναι δόξα και θλίψη . Και ο Ιμπν Σιρίν, ο Θεός να τον έλεος, έβγαλε όλα τα χρήματα της μαυρίλας . Και όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι παντρεύτηκε μια κοντή μαύρη γυναίκα, το μαύρο της οποίας ήταν η αφθονία των χρημάτων της και η βραχύτητά της ήταν η συντόμευση της ζωής της . Και όποιος είδε ότι κάποιος του έδωσε έναν μαύρο σκύλο Nubian, θα του δοθούν σάκοι άνθρακα . Και ειπώθηκε : Οι μαύροι δεν επαινούν τα οράματά του λόγω της κακής μνείας στα λόγια του και θα τονιστεί το μαύρο στο σώμα . Το λευκό λιοντάρι σε ένα όνειρο δείχνει όμορφο έπαινο, παύσεις αμαρτιών και πίστη μετά από δυσπιστία, οπότε όποιος έχει λευκά χέρια αλλά όχι το σώμα του δείχνει την εμφάνιση αξιοπρέπειας για όσους έχουν δικαιοσύνη και νίκη επί των εχθρών, εγγύτητα με τους πρεσβύτερους και ανύψωση το θέμα . Και όλοι οι κακοί Νταν του Σουδάν, ο Habash αγαπούν κάτι ….

…Όσον αφορά το κουάκερ, ερμηνεύεται με τρόπο που δεν περιέχει σαφράν, και ερμηνεύεται με χρήματα και χάρη, και ο Ιμπν Σιρίν είπε, όποιος είδε ότι έβαλε ένα κουτάλι κουάκερ στο στόμα του, τότε δείχνει ότι ακούτε το ευχάριστα λόγια εκείνων που τον αγαπούν ….

…Το Karamani Όσο για το κρότωνα στο Sarawil, είναι η αγάπη ενός άνδρα για τη γυναίκα του. Αν τη βλέπει καλά, τότε επιβεβαιώνεται η αγάπη . Είδε μια έλλειψη ή εδώ ή φοριέται ότι δεν την αγαπούν ούτε Ποδιά σε δύο είδη μπανιέρα με μπανιέρα Asalh είτε ποδιά Asalh ερμηνεύεται θρησκεία και δικαιοσύνη, και παίρνει χρήματα από το πρόσωπο της λύσης και το καλύτερο στην απώλεια και το περιστατικό στο οποίο τα περιστέρια του ριγκόλιθου ερμήνευαν να ξοδεύουν θρησκεία και ίσως να τους τραυματίσουν . Και όποιος είδε ότι το λινό του είχε αρπάξει, θα τελείωσε με τον θάνατό του, και για την πετσέτα, είναι ο υπηρέτης του άνδρα, ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Ζεν ή τον Σιν, είναι μέσα του ….

…Φιλί Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε τα παιδιά να φιλιούνται, τότε αυτό σημαίνει μια ευτυχισμένη οικογενειακή επανένωση και μια πειστική πράξη . Εάν ονειρεύεστε ότι αποδέχεστε τη μητέρα σας, θα είστε επιτυχημένοι στα έργα σας και οι φίλοι σας θα σας σέβονται και θα σας αγαπούν . Εάν δεχτείτε έναν αδερφό ή μια αδερφή, αυτό σημαίνει μεγάλη χαρά και καλή σχέση με τις υποτροφίες σας . Εάν φιλήσετε την αγαπημένη σας στο σκοτάδι, αυτό σημαίνει κινδύνους και ανήθικες σχέσεις . Αν το αποδεχτείτε υπό το φως, τότε αυτό δείχνει έντιμες προθέσεις που πάντα απασχολούν το μυαλό σας σχετικά με τις γυναίκες . Εάν ένας ξένος φιλά μια γυναίκα, αυτό σημαίνει απώλεια ηθικής και απώλεια ακεραιότητας . Εάν ονειρεύεστε να φιλήσετε έναν εγκληματία, αυτό σημαίνει επικίνδυνη διασκέδαση . Η επιείκεια του χαμηλού συναισθήματος οδηγεί σε τραγωδία σε σταθερά σπίτια . Εάν δείτε τον αντίπαλό σας να φιλάει τη φίλη σας, κινδυνεύετε να χάσετε τον σεβασμό της . Εάν οι παντρεμένοι άνθρωποι ονειρεύονται ότι φιλούν ο ένας τον άλλον, αυτό σημαίνει ότι η αρμονία εκτιμάται στην οικιακή ζωή . Εάν ονειρεύεστε να φιλήσετε κάποιον στο λαιμό, αυτό σημαίνει συναισθηματικές τάσεις και έλλειψη αυτοέλεγχου . Εάν ονειρεύεστε ότι αποδέχεστε έναν εχθρό, θα σημειώσετε πρόοδο στην ηρεμία ενός θυμωμένου φίλου . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι κάποιος την έχει δει να φιλάει τον εραστή της, αυτό υποδηλώνει ότι ένας ψεύτικος φίλος έχει φθόνο γεμάτο μίσος . Εάν δει τον εραστή της να φιλάει άλλο, οι ελπίδες του γάμου της θα απογοητευτούν ….

…Al-Ajan το όραμά του σε ένα όνειρο υποδηλώνει τα προς το ζην και την ανησυχία για τα συμφέροντα της ενορίας, ή του σουλτάνου που αγαπούν οι άνθρωποι . Όσο για τον Al-Ambar, το όραμά του υποδηλώνει την καλοσύνη του επαίνους και τον μηχανικό ή τον οικοδόμο ….