…Ερεθισμένος Αν δείτε τον εαυτό σας να εξοργίζεται κάποιον σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα σας αγαπήσει και θα σας ακολουθήσει λόγω της διασκέδασης και της ευγενικής σας προσωπικότητας . Η επιχείρησή σας θα ευδοκιμήσει . Εάν ονειρεύεστε ότι κάποιος σας έχει πειράξει, θα κερδίσετε την αγάπη ενός όμορφου και πλούσιου ατόμου . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι κάποιος την έχει πειράξει, αυτό προβλέπει ότι θα ταχέψει και αυτοσχεδιάσει με κάποιον, αλλά δεν θα καταφέρει να τον παντρευτεί ….

…Όσο για το άγγιγμα, όποιος βλέπει ότι αγγίζει κάτι που δεν είναι επιτρεπτό γι ‘αυτόν, τότε διαπράττει ένα δυσάρεστο ζήτημα, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι αγγίζει κάποιον, θα το δοκιμάσει και ειπώθηκε όποιος το είδε ότι άγγιξε κάποιον που αγαπούσε, είναι ευχαριστημένος και όποιος είδε ότι άγγιξε και εκσπερμάτισε, είναι αυτό που συνέβη και ποιος είδε ότι άγγιξε και απαιτούσε το πλύσιμο, το όραμά του είναι άκυρο γιατί όποιος κάνει τον Σατανά είναι χρήματα από θησαυρό, γεννιέται το κίτρινο σπέρμα πολλές ασθένειες, το κόκκινο έχει σύντομη ζωή και μαύροι άνθρωποι του σπιτιού του και ορισμένοι από αυτούς είπαν ότι η ακαθαρσία είναι χρήμα και χάρη, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι το janaabah και το σπέρμα έχουν το ίδιο νόημα και το σπέρμα είναι άλλο και η έκφρασή του είναι χαρά και ευχαρίστηση. Είναι η εκπομπή χρημάτων, και αν λέει ότι έχω το σπέρμα, τότε είναι χρήματα και ο Jaafar al-Sadiq είπε: «Η βρωμιά δείχνει τρεις πτυχές ενός παιδιού και την απόκτηση χρημάτων και την έξοδο του…

…Al-Sadr Η επέκταση του στήθους και η καλοσύνη του σε ένα όνειρο είναι απόδειξη του άπιστου του Ισλάμ του, και είναι για τους ανυπάκουους να μετανοήσουν και να ανακουφίσουν την υπακοή, και υποδηλώνει διευκόλυνση των δύσκολων . Ίσως ο Χασάν αλ-Σαντρ έδειξε αλτρουισμό . Ο Αλ-Σαντρ μπορεί να αναφέρεται στη γνώση, στα χρήματα, στην καθοδήγηση ή στην αυταπάτη που κρύβει μέσα του . Ο Al-Sadr είναι επισκέπτης, σύζυγος ή θέση . Και το θωρακικό σφίξιμο . Αν το ντάμι μου δει ότι το στήθος του είναι σφιχτό, θα χάσει τα χρήματά του . Και ειπώθηκε : Η χωρητικότητα του στήθους είναι γενναιόδωρη και η στεγανότητά του είναι τσιγκούνη . Ένιωσε : ότι το στήθος του γύριζε μια πέτρα, θα ήταν ανίατο . Το πλάτος του στήθους δείχνει επίσης αδικία, και το στήθος είναι το μέρος της ανησυχίας και της χαράς, οπότε όποιος είδε το στήθος του πλάτος θα είναι ευχαριστημένος, και όποιος είδε το στήθος του στενό, θα πάθει αγωνία και αυταπάτη . Και ειπώθηκε : η επέκταση του Ισλάμ και η στένωση της τυραννίας του . Και αν ένας άπιστος βλέπει το στήθος του, τότε γίνεται μουσουλμάνος και κερδίζει το εμπόριο του . Και όποιος είδε έναν πόνο στο στήθος του, αμάρτησε και τιμωρήθηκε για την αμαρτία του, και ειπώθηκε : Είναι υπερβολικός στην υπακοή στον Θεό Παντοδύναμο . Και αν ένας άνδρας βλέπει δύο στήθη στο στήθος του, τότε παντρεύεται αν είναι άγαμος ή αν είναι ερωτευμένος, τότε η υπόθεσή του γίνεται ξεκάθαρη ….

…Εκταφή τάφων : Ο καθαριστής ζητά έναν κρυμμένο καταζητούμενο άνθρωπο, επειδή οι Άραβες τον αποκαλούν κρυμμένο, είτε στο καλό είτε στο κακό, οπότε αν εκταφεί είναι επιστήμονας, τότε εκταφείται σύμφωνα με το δόγμα του και την αναβίωση αυτού που έχει μάθει. οι γνώσεις του, καθώς και ο τάφος του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, εκτός αν τον οδηγήσει σε έναν ξεπερασμένο σωρό Και σπάσει τα σχισμένα ή σπασμένα κόκαλα, τότε βγαίνει στη γνώση του για αίρεση και ατύχημα , και αν τον βρει ζωντανό, βγάζει από τον τάφο του ένα καλό πράγμα και επιτυγχάνει τον στόχο του να αναζωογονήσει τη Σουντά και τους νόμους του σύμφωνα με το πεπρωμένο του και τα παρόμοια . Εάν η εκταφή του τάφου ενός άπιστου ή μιας αίρεσης ή ενός από τους ανθρώπους του dhimmah ζήτησε τη διδασκαλία του λαού της παραπλανητικής συμπεριφοράς ή αντιμετώπιζε απαγορευμένα χρήματα με εξαπάτηση και εξαπάτηση, και εάν η εκταφή το οδηγούσε σε ένα άρωμα, λάσπη , ή πολλή δικαιολογία, που είναι ισχυρότερη στα αποδεικτικά στοιχεία και δείχνει την επίτευξη της απαιτούμενης διαφθοράς . Όσο για όποιον βλέπει ένα νεκρό άτομο που έχει ζήσει, ο Σούντα του ζει για το καλό ή το κακό για τον αναζητητή του, ειδικά αν είναι από το νοικοκυριό του ή τον βλέπει στο σπίτι του, ή για όλους τους ανθρώπους εάν είναι κυβερνήτης ή λόγιος . Όσο για το φαγητό της νεκρής από ένα άρρωστο σπίτι, αυτό είναι απόδειξη της καταστροφής του, διαφορετικά τα χρήματα θα πάνε στην οικογένειά της . Όσο για αυτόν που τον ονόμασε νεκρό, αν ήταν άρρωστος, τον ακολούθησε, και αν ήταν νομικός, τότε τον παρότρυνε και του υπενθύμισε τι είναι απαραίτητο για να επιστρέψει από αυτό που είναι και να διορθώσει αυτό που είναι, και για όποιον τον χτύπησε νεκρό ή τον συνάντησε με συνοφρυώματα και απειλές και αφήνοντας την ειρήνη, τότε θα πρέπει να προσέχει και να διορθώνει ό, τι του άφησε από τη θέληση, αν είναι σε αυτόν ή στις πράξεις του και των αμαρτιών του μεταξύ αυτός και ο Θεός Παντοδύναμος . Και αν τον δέχτηκε με ανθρώπινα όντα, ευχαριστίες, χαιρετισμούς και αγκαλιές, τότε θα τον είχε τακτοποιήσει ενάντια στην κατάσταση του πρώτου και η αναφορά της πόρτας των νεκρών έχει αναφερθεί παραπάνω από το πλούσιο σε αυτό . Όσο για το αρνί πάνω από το φέρετρο : υποστηρίζει αυτό που υποδεικνύει ο θάνατος στο όραμα και μπορεί να ακολουθεί μια κατάσταση στην οποία κατακτά τους λαιμούς . Όσον αφορά την ταφή, διερευνάται όπως υποδεικνύεται από το θάνατο και μπορεί να είναι καλό για εκείνον που έχει καταστρέψει το χρέος του και μπορεί να υποδηλώνει τη μακρά παραμονή του ταξιδιώτη, τον γάμο και τη νύφη και την είσοδο στο σπίτι συνολικά με τη νύφη να πλένει, να φοράει λευκό και να αγγίζει άρωμα, τότε τα αδέρφια του τον επισκέπτονται κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του . Και ίσως υπέδειξε φυλάκιση για όσους το περίμεναν, και αν επέκτεινε τον ύπνο του και τον ύπνο της νύφης, τότε αυτό που αποδεικνύεται είναι το καλύτερο από το φαγητό του, τις καλές συνέπειες και την αφθονία του κόσμου του, και αν διαφορετικά η κατάσταση του επιδεινώθηκε και η ζωή του ήταν στενοχωρημένο . Ο Ibn Sirin έλεγε : « Μου αρέσει να παίρνω από τους νεκρούς και μισώ να το δω .» Και είπε : Εάν οι νεκροί σας ληφθούν, τότε κάτι πεθαίνει . Και όποιος πεθάνει και δεν βλέπει το σώμα των νεκρών εκεί, τότε είναι η κατεδάφιση του σπιτιού του ή κάτι τέτοιο, και εάν η γειτονιά δει ότι σκάβει έναν τάφο για τον εαυτό του, χτίζει ένα σπίτι σε αυτήν τη χώρα ή ότι τοποθεσία και κατοικεί σε αυτήν, και όποιος είναι θαμμένος σε έναν τάφο ενώ είναι ζωντανός φυλακίζεται και σφίγγεται γι ‘αυτό, και αν δει ένα νεκρό άτομο που αγκαλιάζει και να αναμιγνύεται μαζί του, αυτή είναι μια μακρά Η ζωή των ζωντανών, και εάν είδε τους νεκρούς να κοιμούνται, αυτό ήταν το υπόλοιπο του ….

…Purple Peaches Αυτό είναι ένα καλό όνειρο, ειδικά αν κάποιος είναι πολύ τυχερός. Εάν κάποιος δει αυτά τα δέντρα να αυξάνουν τα κλαδιά τους γεμάτα με πλούσια μωβ φρούτα και τα τραγανά φύλλα τους, μπορεί κανείς να περιμένει πλούτο σε σύγκριση με την τρέχουσα κατάσταση . Όσο για το όνειρο να το φάτε ανά πάσα στιγμή, απεικονίζει την αγωνία ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον κλωτσούσε με το πόδι του, επειδή κάποιος άλλος ήταν φτωχός και υπερβολικός με τον πλούτο του, και μερικοί από τους σχολιαστές είπαν, ίσως το κλοτσιές έδειχνε μίσος».

…Βλέποντάς τον σε ένα όνειρο δείχνει το πέρασμα των ανησυχιών και των αγγέλων, και την εξαφάνιση της εξαπάτησης στα στήθη . Ή ίσως το όραμά του έδειχνε τραγούδι, τραγούδι ή γάμο . Οι ανήλικοι περνούν από τον ιεροκήρυκα . Και ειπώθηκε : Ο Qassar είναι ένας άντρας που τρέχει . Έχει ελεημοσύνη ή αγωνία ….

…Το γάλα είναι σε ένα όνειρο η φύση του Ισλάμ, και είναι επιτρεπόμενα χρήματα . Και τα χρήματα για πηγμένο γάλακτος απαγορεύονται λόγω της οξύτητας και της εξόδου του λίπους του . Και όποιος βλέπει ότι τα στήθη παράγουν γάλα από αυτήν, ότι ο κόσμος τον οδηγεί . Το γάλα ενός ατόμου είναι περιορισμός και σφίξιμο για τις μητέρες που θηλάζουν και θηλάζουν, και αν δει ότι έχει αγοράσει μια γυναίκα που θηλάζει για να θηλάσει τον γιο του, τότε μεγαλώνει τον γιο του στη δημιουργία του . Και ειπώθηκε : Αυτός που έπινε το γάλα μιας γυναίκας θα κέρδιζε χρήματα και κέρδος . Και όποιος είδε ότι έπινε γάλα αλόγου, ο Σουλτάνος ​​το άρεσε και το πήρε καλό από αυτό . Και όποιος έπινε το γάλα της Ραμέκα, συνάντησε έναν βασιλιά . Και το γάλα βοοειδών είναι επιτρεπόμενα χρήματα από τον Σουλτάνο και μια καλή διαβίωση . Το γάλα είναι ύπουλο και το άρμεγμα της καμήλας είναι πρόβλημα. Εάν το άρμεγμα και το γάλα βγαίνει είναι αίμα, τότε είναι στη δύναμή του, και αν το άρμεγμα είναι δηλητήριο, τότε συγκεντρώνει παράνομα χρήματα . Και το γάλα γύρης είναι ένα ένστικτο στη θρησκεία, οπότε όποιος πίνει από αυτό είναι σταθερός στην ενστικτώδη φύση, προσεύχεται, νηστεία, zakat και δωρεές, και για τον πότη του έχει επιτρεπόμενα χρήματα και σοφία . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι αρμέγει μια καμήλα και έπινε από το γάλα της, τότε θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα, και αν είναι παντρεμένος, τότε θα γεννηθεί ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει ότι αρμέγει μια αγελάδα και έπινε το γάλα της και ήταν σκλάβος, τότε απελευθερώνεται, ακόμη και αν είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος . Το γάλα των αιγοπροβάτων είναι χρήματα που πρέπει να πληρωθούν από τους Άραβες και τους μη Άραβες . Και όποιος είδε ότι έπινε το πρόβειο γάλα θα είχε καλή, άνεση και ευχαρίστηση . Και το γάλα της λιονταρίνας είχε χρήματα για το μουστάκι του και θριάμβευσε του εχθρού του . Και το γάλα του αετού είναι δόξα και νίκη επί ενός ισχυρού και γενναιόδωρου εχθρού . Και το γάλα της τίγρης σε όσους το πίνουν δείχνουν εχθρότητα . Το γάλα του λύκου είναι ένας καλός και σοβαρός φόβος, και βλάπτει τα προς το ζην όσων το πίνουν, και ειπώθηκε : Είναι χρήμα και δύναμη, και όποιος δει ότι το έπινε θα αποκτήσει την προεδρία . Το χοιρινό γάλα θα αλλάξει το μυαλό του πότη του και θα φύγει . Το γάλα του σκύλου είναι ένας μεγάλος φόβος για τον πότη του, και αυτό που λαμβάνει από το χέρι ενός καταπιεστή, και ειπώθηκε : Όποιος το έπινε θα κερδίσει δύναμη και ηγεσία στους λαούς της χώρας του . Και ειπώθηκε : Οι Αλβανοί όλων των τεράτων αμφιβάλλουν για τη θρησκεία . Και το γάλα της ζέβρας είναι μια ασθένεια μετά την οποία υπάρχει μια θεραπεία . Το γάλα του Doe έχει μια μικρή διαβίωση . Και το άρμεγμα και το τσούξιμο γάλα είναι καλό πράγμα ανάμεσα σε αυτόν και τους εχθρούς του . Το γάλα αλεπού είναι μια μικρή ασθένεια, μετά από μια σύντομη ανάρρωση και μια διαβίωση . Το γάλα ενός οικιακού γαϊδουριού είναι μια απλή ασθένεια, όπως και το γάλα ενός μουνιού . Και όποιος βλέπει ότι το γάλα βγαίνει από τη γη, είναι η εμφάνιση της καταπίεσης και της καταστροφής, στην οποία ρίχνει αίμα . Το γάλα των προβάτων είναι αξιοπρεπές χρήμα, το αγελαδινό γάλα είναι πλούσιο και το γάλα μουλάρι είναι σκληρό και τρομερό . Το χοιρινό γάλα είναι μια μεγάλη επιτυχία . Και το ανθρώπινο γάλα για τους άρρωστους εάν το πίνει είναι θεραπεία για την ασθένεια . Το γάλα του σκύλου και η ασθένεια ή ο φόβος των αιλουροειδών . Το γάλα υποδηλώνει χρήματα, αυξάνοντας τη ζωή και την εγκυμοσύνη, την εμφάνιση μυστικών, γνώσεων και μονοθεϊσμών, και υποδεικνύει φάρμακα για ιατρική και βιοπορισμό . Το αγελαδινό γάλα, τα πρόβατα, η καμήλα και οι βούβαλοι συγκεντρώνουν όλα χρήματα . Το γάλα του θηρίου και του πουλιού, αν βρεθεί, είναι λίγα χρήματα, ειδικά το γάλα του κουνελιού και το γάλα της φοράδας . Και μοιχεία γάλακτος μάραθου και αλεπούς . Το ανθρώπινο γάλα είναι μια εμπιστοσύνη που δεν πρέπει να ξοδεύεται σε κανέναν εκτός από τον Κύριό του . Το γάλα του άγνωστου από το θηρίο είναι η δόξα και η δραστηριότητα των ασθενών, και η σωτηρία από τη φυλακή, ή τα χρήματα που σφετερίζονται ….

…Ποια είναι η βάση γι ‘αυτό, στην καρδιά του την έννοια της έκφρασης , όπως το κλάμα εκφράζοντας τη χαρά , και το θάνατο στη ζωή; Που είναι κοινό μεταξύ των εκφράσεων των μεθόδων έκφρασης ? Έκφραση στην καρδιά του δηλαδή , σαν κλάμα πέρασμα με χαρά , και το θάνατο εκφράζοντας τη ζωή , και αυτό βλέπω τη χρήση του, όταν υπάρχει μια κακή έννοια , αυτό γυρίζει την αισιοδοξία , και ό, τι έχω διαπιστώσει από στοιχεία που υποστηρίζουν αυτή η προσέγγιση είναι αυτό που ήρθε στο ρητό του Υψηλότερου : ( Εάν ο Θεός τους δείξει λίγο στο όνειρό σας, και αν τους δείξει πολλά, θα αποτύχατε και θα αποκόλληζες στο θέμα Αλλά ο Θεός σε ευλογεί , Αυτός γνωρίζει τα ίδια στήθη (43), και όπως τους δείχνει όταν συναντηθήκατε στα μάτια σας για λίγο, και σας μειώνει στα μάτια τους, έτσι ώστε ο Θεός να αποφασίσει ένα θέμα που ήταν σε ισχύ, και στον Θεό τα πράγματα θα επιστρέψουν (44) ( Al-Anfal :. 43, 44) Mujahid είπε : ο Θεός έδειξε τους τη ζωή σε ένα μικρό ύπνο . είπε η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν συντρόφους που καρφώθηκε σε αυτούς . Σαγίντ Κουτμπ είπε : το όραμα είναι ειλικρινής στην πραγματική σημασία , μια μικρή προφήτης παρακάτω αυτοί και είναι πολλοί αριθμοί , αλλά λίγοι η μουσική τους , λίγο βάρος στη μάχη … κλπ . Όπως το σ arties face αντιστοιχεί σε επαναλαμβανόμενο όραμα προφητικό ειλικρινές στη μακροσκοπική εικόνα των δύο πλευρών , έτσι ώστε οι πιστοί να βλέπουν τους απίστους λίγους , και να βλέπουν τους άπιστους τους πιστούς λίγους , έτσι ώστε και οι δύο ομάδες Aggrey να πάνε στη μάχη . ο λόγος που οι άπιστοι βλέπουν τους πιστούς λίγους . όπως είπε ο Ράζι : δεν προετοιμάζω τους απίστους Ka έτοιμους , και τους πιστούς Ajtraoa Ανάλογα με εμένα τους είπα , Τότε το πλήθος τους εξέπληξε και τους μπερδεύτηκε . . . Μέχρι που είπε : Υπάρχει αντίθεση στην ελαχιστοποίηση των δύο κομμάτων που είναι γνωστά ως διαλογισμός . Εάν στην πραγματικότητα οι άπιστοι ήταν πολλοί , και οι πιστοί ήταν λίγοι , και το όραμα του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είχε λίγα στο όραμα , ήρθε σε μεγάλη σοφία , που είναι ότι ο Θεός τολμά τους πιστούς ενάντια στους άπιστους στο πεδίο της μάχης , και αυτό βοήθησε τους πιστούς να πετύχουν τη νίκη , και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα . Και υπάρχει μια εικόνα κοντά σε αυτό , έτσι οι συγγενείς μερικές φορές ενεργούν εξ ονόματος του άλλου σε ένα όνειρο , έτσι μπορούμε να δούμε τον θείο , και το νόημα είναι ένας άλλος θείος , και μπορεί να δούμε έναν από τους αδελφούς , και το νόημα ξοδεύεται σε έναν άλλο αδερφό , και ούτω καθεξής ….

…Όσον αφορά την επιπεφυκίτιδα : Αυτό είναι απόδειξη των συμπτωμάτων της αλήθειας του ιδιοκτήτη του και της εμφάνισης διαφθοράς στη θρησκεία του σύμφωνα με την επιπεφυκίτιδα, επειδή υποδηλώνει τύφλωση . Και ο Παντοδύναμος Θεός είπε : « Δεν είναι τυφλοί, αλλά οι καρδιές που είναι στα στήθη είναι τυφλές .» Έχει ειπωθεί ότι η επιπεφυκίτιδα είναι απόδειξη ότι ο ιδιοκτήτης της έχει επιβλέψει τον πλούτο και εάν η επιπεφυκίτιδα δεν μειώνει τίποτα από την όρασή του, τότε αποδίδεται στη θρησκεία του σε αυτό που είναι αθώο από αυτό και γι ‘αυτό ανταμείβεται . Κάθε μείωση της όρασης, μείωση του χρέους . Και ειπώθηκε : η επιπεφυκίτιδα είναι ένα σύννεφο που τον επηρεάζει εκ μέρους του αγοριού ….

…Το μίσος είναι η αιτία της εχθρότητας σε ένα όνειρο και οι εχθροί δεν αγαπούν ούτε συνεργάζονται . Και το μίσος αυτών που αγαπάμε υποδηλώνει μίσος και προκατάληψη στα στήθη . Ίσως το μίσος έδειξε την εντολή υπακοής και αποχής από την αμαρτία . Και αν βλέπει σε ένα όνειρο κάποιον που τον μισεί ενώ ξυπνά, αυτό δείχνει ένα στενό στήθος και μια ταλαιπωρία με όποιον δεν επηρεάζει τη συντροφικότητά του ….

…Και όποιος είδε ότι έβγαλε από το στήθος του αυτό που μισεί σαν αυτόν ενώ ξύπνησε, τότε είναι καλός και δίκαιος, και ίσως δείχνει συμφιλίωση με τους εχθρούς, και ίσως δείχνει ανύψωση και καλούς στόχους, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, ~ Αφαιρέσαμε ό, τι είναι στα στήθη τους για την αδιαθεσία των αδελφών μας σε αντίθετα κρεβάτια . ~…

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα οράματα του μετώπου και του προσώπου δείχνουν τρεις πτυχές του χρήματος και της τιμής, μια καλή γυναίκα, την αξιοπρέπεια και τον σκοπό του άνδρα, και τα δύο στήθη είναι δύο ευλογημένες αξιότιμες κόρες ….

…Κοιτάζοντας τον κόλπο : Όποιος βλέπει σαν να κοιτάζει τον κόλπο της γυναίκας του ή άλλες γυναίκες, κοιτάζει ή αγγίζει τον κόλπο, τότε ασχολείται με μίσος . Και αν είδε ότι κοίταζε μια γυμνή γυναίκα χωρίς τη γνώση της, τότε θα έκανε λάθος ….

…Όσο για τον δράστη : Ένας φίλος, σύντροφος ή μισθωτός υπάλληλος, και ο ώμος του είναι γυναίκα, και οι ώμοι του είναι το στολίδι, η ομορφιά και η απερισκεψία του, οπότε αυτό που είδε σε αυτά μια κατάσταση ή ένα γεγονός, είναι με αυτά . Και ειπώθηκε ότι αν οι αναμονές ήταν χοντρές και καλές σε σάρκα, αυτό έδειχνε ανδρεία και δύναμη στη δουλειά, και έδειχνε στους κρατούμενους το χρονικό διάστημα στη φυλακή, ώστε να αντέξουν το βάρος των αλυσίδων τους . Εάν βλέπει κάτι λάθος μαζί του, τότε δείχνει την ασθένεια ή τον θάνατο των αδελφών, επειδή εκείνοι που είναι δεσμευμένοι είναι αδέλφια . Και ένας άντρας είδε σαν να ήθελε να δει έναν από τους ώμους του και δεν μπόρεσε να το κάνει αυτό, οπότε πρότεινε ότι ήταν τυφλός, αυτό είναι καθήκον, γιατί δεν μπορούσε να δει τον ώμο στην πλευρά του ενός ματιού . Όσο για το δεξί χέρι, είναι ένας λόγος για τη σύνταξη, τα χρήματα και τη φιλανθρωπία του άνδρα, και το μήκος του χεριού στην ερμηνεία του κυβερνήτη είναι νικηφόρο, ο έμπορος έχει κέρδος και ο έμπορος είναι καταλαβαίνω . Λέγεται ότι το μήκος και η δύναμη των χεριών του ιμάμη δείχνει τη δύναμη των βοηθών του και την αύξηση της ζωής του, και το όραμά του για τα οστά τους είναι αύξηση των χρημάτων του . Αν είδε σαν να είχαν γίνει μαρμάρινα, θα επέτεινε ευτυχώς τη ζωή του . Λέγεται ότι τα δύο χέρια είναι σωστά στην ερμηνεία και η καλοσύνη τους δείχνει καλή υποδοχή και προσφορά, και ειπώθηκε ότι το δεξί χέρι δείχνει τους συγγενείς των ανδρών και το αριστερό ταπεινώνει τις γυναίκες τους και αν βλέπει σαν έχασε ένα από τα χέρια του, αυτό δείχνει την απώλεια ορισμένων συγγενών του λόγω απουσίας ή θανάτου . Αν έβλεπε σαν να είχε βάλει το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και να το έβγαζε με φως, τότε θα αποκτούσε γνώση αν ήταν από την οικογένειά του, ή κέρδος αν ήταν έμπορος . Και αν βγει έξω και έχει φωτιά . Επειδή επιτυγχάνει δύναμη, υπερηφάνεια και υπερηφάνεια για το θέμα του, το οποίο παίρνει, και αν το πάρει και έχει νερό, τότε είναι χρήματα . Όσο για το επιπλέον χέρι : με τα δύο χέρια, είναι μια αύξηση της κατάστασης και της δύναμης, και υποδηλώνει ένα παιδί ή την άφιξη ενός απούσα, ή έναν αδερφό που γεννήθηκε σε αυτόν . Εάν βλέπει ότι είναι αριστερόχειρος, τότε είναι πιο δύσκολος . Αν έβλεπε ότι δούλευε με το αριστερό του χέρι με δική του προσπάθεια, τελικά θα είχε την ανάγκη του . Η επέκταση των χεριών υποδηλώνει γενναιοδωρία, και αν βλέπει σαν να περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από το θέμα του από κάποιους συγγενείς του και αν βλέπει σαν να βλέπει με τα χέρια του όπως κάνει με τα μάτια του , τότε αγγίζει πολύ με εκείνους που του απαγορεύονται . Και όποιος βλέπει σαν το δεξί του χέρι να είναι ο λόγος του καλός, η ζωή του θα βελτιωθεί . Αν έβλεπε ότι ο Βορράς του μίλησε καλά, τότε ευχαρίστησε τους συγγενείς του, και αν του μίλησαν ή κάποιον από αυτούς με επίπληξη, αυτό δείχνει την κακή του πράξη . Αν είδε ότι το δεξί του χέρι ήταν φτιαγμένο από χρυσό, τότε ο σύντροφος ή η σύζυγός του πέθανε . Και όποιος επιθυμεί το χέρι του, το χέρι της εξουσίας του θα μετατραπεί, γιατί θα αποκτήσει εξουσία, και ό, τι συνέβη στα χέρια του από αυτήν την αρχή, όσον αφορά τη δικαιοσύνη ή την αδικία . Αν είδε ότι είχε δύο φτερά, γεννήθηκαν δύο γιοι ….

…Ο αρτοποιός Βλέποντας τον αρτοποιό σε ένα όνειρο σημαίνει διαβεβαίωση από τον φόβο και την άνετη ζωή, και ίσως το όραμά του δείχνει ένα αγόρι και την αγάπη . Και ο αρτοποιός Σουλτάνος ​​Αντέλ Σάφιτς . Ο φούρνος Hawari είναι μια άνετη διαβίωση, καθοδηγώντας τους ανθρώπους σε μια έντιμη διαβίωση . Και όποιος είδε ότι ήταν αρτοποιός, θα είχε μεγάλα χρήματα και γονιμότητα . Αν είδε ότι αγόρασε ψωμί από έναν φούρνο χωρίς να δει την τιμή, τότε ο αρτοποιός είναι ένας κυβερνήτης που είναι σε θέση να κάνει ορθές πράξεις από τους έντιμους έως τους χαμηλούς, και εάν στρέφεται σε αυτόν με κάτι που δεν τον βλάπτει, αυτός καθοδηγεί τους ανθρώπους στα οφέλη των επιτρεπόμενων τρόπων . Και αν πήρε ψωμί από τον αρτοποιό, τότε επωφελήθηκε από τα προς το ζην, και η λύπη του είχε φύγει, και αν ο αρτοποιός ήταν ένας από αυτούς που αποδίδονταν στον Σουλτάνο, τότε θα ήταν χρήσιμος άνθρωπος επειδή τον έκαναν οι άνθρωποι, και σε ορισμένες θεραπείας του, θα ήταν κακία για τη θεραπεία του με τη φωτιά . Εάν ένας άντρας που δεν είναι αρτοποιός βλέπει ότι ψήνει ψωμί και το πουλάει για ντιράμ σε όλους τους ανθρώπους, τότε είναι προσβλητικό για τους ανθρώπους . Και ο αρτοποιός έχει μιλήσει και ταραχήσει στα προς το ζην . Και κάθε εργασία που αγγίζει τη φωτιά είναι συζήτηση και διαμάχη . Δείτε επίσης το Al-Furran ….

…Το σιτάρι που βλέπεις σε ένα όνειρο υποδηλώνει έναν άντρα που έχει χρήματα και που τιμά αν δεν χρειάζεται να τα πουλήσει . Εάν πρέπει να το πουλήσει, θα ταπεινωθεί . Αν είδε τον κυβερνήτη να πωλεί σιτάρι, θα έδειχνε την απομόνωσή του και τον διαχωρισμό μεταξύ αυτού και του αδελφού του . Είπε : Ο Χάνατ είναι ένας βασιλιάς στον οποίο οι βασιλιάδες είναι υπάκουοι, ή ένας έμπορος που ηγείται των εμπόρων, ή ένας εργαζόμενος που τηρείται από τους μισθωτούς . Και όποιος πιστεύει ότι είναι σαν να αγόραζε σιτάρι από σιτάρι, τότε ζητά κηδεμονία από έναν κυβερνήτη, και αν απέχει από αυτόν τον κόσμο, και ευχαριστεί τον Θεό Παντοδύναμο για τις ευλογίες του . Και όποιος βλέπει σαν να κατέχει σιτάρι και δεν το αγγίζει και δεν το χρειάζεται, τότε θα υποστεί τιμή και τιμή, γιατί το σιτάρι είναι το πιο αξιοσέβαστο φαγητό . Αν έβλεπε σαν να ακολουθούσε το αίτημά της και το χρειαζόταν ή το άγγιζε, θα είχε χάσει ή αποδυναμώσει και θα απολύθηκε αν ήταν κυβερνήτης . Βλέποντας το σιτάρι δηλώνει ευκολία μετά από δυσκολίες, ειλικρινή προετοιμασία, διαβίωση και ορθές πράξεις ….

…Το σαφράν είναι σε ένα όνειρο σημαίνει καλό έπαινο και όμορφη ανάμνηση αν το χρώμα του δεν επηρεάζει το σώμα ή το ένδυμα επειδή είναι άρωμα και αν το χρώμα του επηρεάζει, τότε είναι μια ασθένεια για όσους το βλέπουν . Το άλεσμα σαφράν είναι μια ασθένεια . Και ειπώθηκε : Το σαφράν είναι καλό όσο δεν αγγίζει το σώμα των θεατών του . Αν δει αυτό το άλεσμα του σαφράν, κάνει μια πράξη, θα εκπλαγεί . Δείτε επίσης Amber ….

Και όποιος βλέπει σαν να τους αναμιγνύει και να τους αγγίζει, το μίσος θα του πέσει, από τους κακούς

…Η γυναίκα : το τέλειο είναι μια ένδειξη για το τι προέρχεται από το όνομά της, είτε από κοσμικά ζητήματα, επειδή είναι κοσμικό, ευχαρίστηση και ευχαρίστηση, είτε από θέματα του μέλλοντος, διότι διορθώνει τη θρησκεία . Και ίσως έδειξε την εξουσία, επειδή η γυναίκα κυριαρχεί στον άνδρα με πάθος και επιθυμία, και είναι σε αυτό και επιδιώκει τα συμφέροντά της σαν σκλάβος . Και υποδηλώνει το Sunnah γιατί μεταφέρει, γεννά και αποδίδει γάλα, και ίσως δείχνει τη γη, το feddan, τον οπωρώνα και άλλες ενώσεις . Όποιος είδε μια γυναίκα που μπήκε σε αυτόν ή τον βασιλιά της ή την έκρινε, ή γελούσε μαζί του ή ήρθε σε αυτόν, εξέτασε το θέμα του εάν ήταν άρρωστος με στομάχι και παρόμοια, ή αν η γυναίκα περιγράφηκε ως καμήλα ή νομίζει ότι είναι ζεστό, τότε θα λάβει τη μαρτυρία . Αν όχι, αλλά είναι μία από τις γυναίκες αυτού του κόσμου, τότε δραπέτευσε από αυτό που είναι και πέτυχε αυτόν τον κόσμο . Και αν ένας φτωχός το είδε, θα ωφελούσε χρήματα . Και αν βλέπει ότι όποιος έχει ανάγκη με τον Σουλτάνο, αφήστε τον να παρακαλέσει και να την πολεμήσει . Αν δει ότι έχει απουσιάζει πλοίο ή ζώο, τότε θα πρέπει να του προσφέρει αυτό που είναι ευχαριστημένο . Εάν ένας φυλακισμένος το δει αυτό, τότε απελευθερώνεται λόγω της ομορφιάς και του κόλπου που είναι μαζί της, και εάν κάποιος βλέπει ότι αντιμετωπίζει ένα εμφύτευμα ή ένα εμφύτευμα, τότε πρέπει να συνεχίσει και να το θεραπεύσει . Εάν το βλέπει στο κοινό, τότε είναι κάτι που παρουσιάζεται στους ανθρώπους ή κατεβαίνει σε αυτούς . Εάν είχε ένα εξέχον πρόσωπο, το θέμα της ήταν προφανές . Και αν ήταν καλυμμένη, η ύλη της ήταν κρυμμένη . Αν είναι όμορφο τότε είναι ευχάριστο, και αν είναι άσχημο τότε είναι άσχημο . Εάν τους προτρέπει, τους διδάσκει και τους καταγγέλλει, τότε είναι καλό στη θρησκεία, και αν τους αντιτίθεται, τους αγγίζει, τους δέχεται ή τους εκθέτει τη γυμνή του, τότε είναι ένας πειρασμός στον οποίο χάνεται και πειρασμένος από από τον πόνο του ή απέκτησε κάτι από αυτό στο όνειρο ή από όνειρα, και μπορεί να είναι ένα φρούριο και χαλάει εκείνο το έτος στο οποίο βρίσκονται . Και αν το δει στο μέσον των ανθρώπων ή στο τζαμί, γιατί το καλό μπορεί να είναι μια δοκιμή, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και σε τιμάμε με το κακό και το καλό είναι μια δοκιμασία ». Αν το βλέπει να μπαίνει σε αυτά ή να πηγαίνει κάτω, τότε είναι η χρονιά που έρχεται μετά την είσοδό τους ….

…Al-Baker : Ο ιδιοκτήτης των λέξεων και των ταραχών στην επιβίωσή του, και κάθε εργασία που αγγίζει τη φωτιά είναι συζήτηση και διαμάχη . Και ειπώθηκε ότι ο αρτοποιός Σουλτάνος ​​Άδελ, όποιος είδε στο όνειρό του ότι ήταν αρτοποιός, ήταν ευλογημένος με καλοσύνη, γονιμότητα και πλούτο, αν έβλεπε σαν να ψήνει απόστροφο, θα έχει καλή ζωή και έδειξε στους ανθρώπους έναν τρόπο με τον οποίο ωφελούνται από τον πλούτο και τον πλούτο . Εάν βλέπει σαν να αγόρασε ψωμί από έναν φούρνο χωρίς να δει την τιμή, τότε πάσχει από μια καλή ζωή στην ευχαρίστηση και μια δωρεά δεδομένη . Αν βλέπει σαν να φτιάχνει μια τιμή από αυτόν, τότε μιλάει για ανάγκη . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως αρτοποιό που ψήνει και πουλάει ψωμί σε κοινούς ανθρώπους με σπασμένα dirham, τότε φέρνει τους ανθρώπους σε διαφθορά, και ο αρτοποιός και αν οι άνθρωποι λένε ότι είναι μια δίκαιη αρχή, τότε έχει κακή ηθική, γιατί η φωτιά είναι η προέλευση του έργου του, και η φωτιά είναι μια κακόβουλη δύναμη, και ανάβει με καυσόξυλα . Όσο για το ψωμί : δείχνει τη γνώση και το Ισλάμ, γιατί είναι ο πυλώνας της θρησκείας, το θεμέλιο της ψυχής και η ζωή της ψυχής . Ίσως δείχνει τη ζωή και τα χρήματα που περιέχουν τη δύναμη της ψυχής, και ίσως το καρβέλι δείχνει το Βιβλίο, τη Σουντά και τον κόμβο των χρημάτων για τη μοίρα των ανθρώπων, και ίσως το καρβέλι δείχνει τη μητέρα που τρέφει και τρέφει, και γυναίκα με την οποία είναι η καλοσύνη της θρησκείας και η διατήρηση μιας . Και καθαρό από αυτό δείχνει καθαρή ζωή, καθαρή γνώση, και μια όμορφη λευκή γυναίκα . Το κουτσομπολιό του είναι εναντίον αυτού, οπότε όποιος το βλέπει σαν να χωρίζει ψωμί μεταξύ των ανθρώπων ή των αδύναμων, εάν είναι μαθητής της γνώσης, τότε θα πάρει από τη γνώση αυτό που χρειάζεται . Και αν ήταν κήρυκας, αυτά ήταν το κήρυγμα και οι εντολές του, εκτός από το ότι οι άνθρωποι που τον πήραν η φιλανθρωπία του ή δεν χρειάζονταν αυτό που είχε, τότε είναι χάρη για αυτούς και καλές πράξεις που λαμβάνει για χάρη τους, και στο ότι είναι πιο τυχεροί γιατί το πάνω χέρι είναι καλύτερο από το κάτω χέρι και η φιλανθρωπία είναι η πιο βρώμικη από τους ανθρώπους . Όσο για όποιον βλέπει ένα νεκρό άτομο που του έδωσε ψωμί, είναι χρήματα ή τα προς το ζην που του έρχονται από το χέρι κάποιου άλλου, και από ένα μέρος που δεν έφυγε, και για όποιον βλέπει το ψωμί πάνω από τα σύννεφα , ή στις στέγες, ή στις κορυφές των φοινίκων, τότε βράζει, καθώς και άλλες ποικιλίες και τρόφιμα. Η γη καταπατείται από τα πόδια, γιατί είναι μια μεγάλη ευημερία που κληροδοτεί το πένθος και τη χαρά . Όσο για όποιον είδε ένα νεκρό άτομο που πήρε ένα καρβέλι για αυτόν ή τον είδε να πέφτει από αυτόν στη φωτιά ή στο ύπαιθρο ή σε πίσσα, τότε κοιτάξτε την κατάστασή του, αν ήταν ήρωας ή που ήταν στην εποχή της αίρεσης στο οποίο καλούν οι άνθρωποι, και μια ενόχληση στην οποία οι άνθρωποι διψούν, επειδή το καρβέλι χάνει τη θρησκεία του ή τον καταστρέφει . Και αν δεν υπήρχε κανένα από αυτά, και δεν υπήρχε καμία ένδειξη στο όραμα, και είχε μια άρρωστη γυναίκα που χάθηκε . Και αν ήταν αδύναμο στο χρέος, είναι κατεστραμμένο . Όποιος φοράει ψωμί, θα παντρευτεί μια γυναίκα που απαγορεύεται ….

…Ο Al-Hanat είναι ένας βασιλιάς στον οποίο υπάγονται οι βασιλιάδες ή ένας έμπορος που προεδρεύει σε έναν γείτονα . Ή κατασκευαστής που υπακούει στο μέτρο . Όποιος το βλέπει σαν να αγόρασε σιτάρι από σιτάρι, ρωτά τον Σουλτάνο του κράτους . Εάν το βλέπει σαν να το πούλησε χωρίς να δει την τιμή, τότε απείχε σε αυτόν τον κόσμο και ευχαριστεί τον Θεό Παντοδύναμο για τις ευλογίες του, γιατί όλα τον ευχαρίστησαν . Και όποιος βλέπει σαν να κατέχει σιτάρι και δεν το αγγίζει και δεν το χρειάζεται, τότε πλήττεται με τιμή και τιμή, γιατί το σιτάρι είναι το πιο αξιοσέβαστο φαγητό . Αν είδε σαν να ακολουθούσε το αίτημά της και το χρειαζόταν ή το άγγιξε, χτυπήθηκε από απώλεια και ατιμία, και απολύθηκε ακόμη και αν ήταν κυβερνήτης και μια διαφορά μεταξύ του και των συγγενών του, σύμφωνα με την ιστορία του Αδάμ , ειρήνη σε αυτόν . Ο πωλητής αλευριού και κριθαριού, όπως το συλλαβισμένο και το μυλωνά, είναι ένας άνθρωπος απασχολημένος με την ψυχή του και τον κόσμο του. Αν δει έναν γέροντα που φρεζάρει, βρίσκει τον άνδρα και τα οράματά του δείχνουν ότι ο πόρος του επηρεάζεται από τον φίλο του . Αν έβλεπε έναν νεαρό μύλο, θα κέρδιζε τα προς το ζην με τη βοήθεια του εχθρού του . Εάν βλέπει ότι είναι ένας μύλος που έχει αλέσει τροφή στο βαθμό της επάρκειάς του, τότε η διαβίωσή του είναι αρκετή, τότε η παραπάνω φρεζάρισμα είναι η ζωή του . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως μυλωνά, εκτιμά τον εαυτό του και την οικογένειά του ….

…Μια αλεπού είναι σε ένα όνειρο εχθρός ενός μαχητή, ενός ψεύτη, ενός αόριστου αδικήματος στη θεραπεία του, και όποιος τη σκοτώσει ή την αγγίξει θα φοβηθεί από τα τζιν . Αν έφαγε τη σάρκα του ή του ζητούσε να τον πολεμήσει, θα χτυπήθηκε . Και είπαν : Είναι εχθρός του Σουλτάνου . Όποιος βλέπει ότι πήρε μια αλεπού, τότε γίνεται αντίπαλός του, και αν τη σφαγιάσει, είναι καλό για αυτόν από το χρέος . Εάν μια αλεπού παίζει αλεπού, χτυπά μια γυναίκα που αγαπά και αγαπά και ο Θεός Παντοδύναμος τον έχει διορίσει . Και η αλεπού εξηγείται από αστρολόγους, γιατρούς και ανθρώπους διαλογισμού και κακίας . Και όποιος βλέπει σαν να σκότωσε μια αλεπού, θα αποκτήσει μια αγαπητή, έντιμη γυναίκα . Και όποιος βλέπει μια αλεπού, βλέπει έναν έντιμο άντρα ή μια αγαπητή γυναίκα, ή έναν άντρα που τον εξαπατά για τον κολακεύει . Και η αλεπού υποδηλώνει έναν άγνωστο εχθρό, ο οποίος είναι πολύ πονηρός, και κάνει τη δουλειά του εκείνη τη στιγμή, και δείχνει απατηλές γυναίκες . Και όποιος βλέπει ότι αποφεύγει μια αλεπού, τότε είναι ένας άνθρωπος σαν ψεύτης ενός ποιητή, και επίσης αυτός που βλέπει ότι ανταμείβει την αλεπού είναι η καλύτερη ανταμοιβή . Και όποιος βλέπει τι είναι μεταξύ της ανατολής και της δύσης που είναι γεμάτο με αλεπούδες, μαγεία ή κόλπα θα αφθονούν εκείνη τη στιγμή . Και όποιος βλέπει ότι πολεμάει μια αλεπού ή τον θεραπεύει, διαπληκτίζεται με έναν συγγενή . Και όποιος βλέπει ότι λαχταρά μια αλεπού, θα πονάει . Και όποιος βλέπει ότι η αλεπού τον αγγίζει, θα φοβηθεί από τα τζιν και τους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει ότι μια αλεπού δραπετεύει από αυτόν, έχει έναν εχθρό να τον ξεφύγει . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει κάτι από το δέρμα μιας αλεπούς, αυτή είναι η δύναμή του και ένα καρφί . Μπορεί να είναι κληρονομιά από μια γυναίκα . Και όποιος έπινε από γάλα αλεπού θεραπεύτηκε αν ήταν άρρωστος, αλλιώς θα εξαφανιζόταν . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει μια αλεπού, θα αναισθητοποιηθεί στον εαυτό του, και υπάρχει μια μείωση στα χρήματά του . Και το να βλέπεις μια αλεπού σημαίνει ενδιαφέρον, ρούχα, σύζυγο και γάμο για μεμονωμένους ανθρώπους ….

…Παππούς Αν ονειρεύεσαι τον παππού, αυτό σημαίνει ότι θα είσαι πολύ ύποπτος και εμμονή για τα ήθη και την ευχαρίστησή σου . Είναι πιθανό να προκαλέσετε θλίψη σε κάποιον που αγγίζει την καρδιά σας ….

…Κρέας καμήλας : χρήματα που χτυπά από έναν μεγάλο, ισχυρό εχθρό, εκτός αν το αγγίζει ο οραματιστής και αν το αγγίξει, χτυπιέται από έναν τεράστιο, ισχυρό εχθρό . Εάν το τρώει μαγειρεμένο, τρώει τα χρήματα ενός άνδρα, αρρωσταίνει και μετά γίνεται αθώο . Λέγεται ότι έφαγε ότι επωφελήθηκε από τον Σουλτάνο ….

…Εάν βλέπει έναν άνδρα τόσο κακό όσο μια γυναίκα, τότε θα πληγεί με ταπείνωση και υποταγή . Εάν δει ότι παντρεύεται σε αυτόν τον κόλπο, τότε αυτός που το κάνει θα κερδίσει αυτό που χρειάζεται από αυτόν ή το όνομά του, εάν αυτό δεν είναι κατάλληλο για αυτό . Και ειπώθηκε ότι η αδυναμία του γυναικείου κόλπου για έναν άνδρα, είναι απόδειξη της ασεβείας της στη γλώσσα της και του λεκτικού ελέγχου της στον άντρα της . Και όποιος είδε ότι έπινε τον κόλπο μιας γυναίκας, θα είχε έναν ελαφρώς ασθενή κόλπο . Και όποιος κοιτάζει τον κόλπο μιας γυναίκας ή κάποιου άλλου, τον κοιτάζει με επιθυμία ή τον αγγίζει, τότε κάνει μια μισητή επιχείρηση ….

…Zalabiya : μια σωτηρία άγχους, χρημάτων και ευχαρίστησης στην ψυχαγωγία και τη χαρά . Όσο για τα γλυκά και τα βάζα τους, δείχνουν τη γειτονιά του Χασάν Μλεχάιτ . Και Qatif : Τα γεμισμένα είναι χρήματα, νόστιμα και ευχαρίστηση . Το καθαρό γάλα κουράζεται να αγγίζει τη φωτιά ….

…Καμφορά : καλός έπαινος με τον Μπαχά . Και το σαφράν είναι καλός έπαινος εάν δεν το αγγίζει . Και να τον αλέσουν με τους πολλούς υποστηρικτές του . Και το πολύτιμο : Έχει ειπωθεί ότι δείχνει το Χατζ, και ειπώθηκε ότι είναι χρήματα, και ειπώθηκε ότι θα επιβληθεί, και όποιος το βλέπει σαν να βράζεται πάνω από το σπίτι του Ιμάμ, κατηγορείται για άδικο και προδοσία ….

…Αν δει ένα νεκρό γέλιο, τότε συγχωρείται, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : «Τα πρόσωπα εκείνης της ημέρας είναι δύσοσμα, γελώντας και πανηγυρίζουν ». Αν δει έναν νεκρό που είναι διαζευγμένος, δεν του μιλάει ούτε τον αγγίζει, τότε είναι ικανοποιημένος μαζί του, επειδή η δικαιοσύνη του τον έχει φτάσει μετά το θάνατό του…

…Al-Firaasa Αυτός που βλέπει σε ένα όνειρο που επιθεωρεί, και ονειρεύεται το αόρατο έτσι ώστε το καλό του να αυξηθεί και να μην τον αγγίζει κακό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και αν ήξερα το αόρατο, θα είχα πολλαπλασιαστεί καλό και το κακό θα δεν αγγίζουν εμένα .) και φυσιογνωμία είναι καλό και τη σωτηρία ….

…Η Surat Al-Falaq όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει δείχνει καλή κατάσταση και νίκη επί των εχθρών . Και ειπώθηκε : Ο Θεός σηκώνει τη μνήμη του, και του παρέχει το μεγαλύτερο όνομα του Θεού, και οι αιτήσεις του απαντώνται, και κανένας άνθρωπος ή άτομο δεν τον αγγίζει, και είναι ασφαλής από το κακό των ανησυχιών και του φθόνου . Και ειπώθηκε : Οι συνθήκες του γίνονται όλο και καλύτερες και ζηλεύουν ….