…Αν δει ότι σκότωσε ένα κοτόπουλο ή έναν κόκορα : από την πλάτη του, τότε παντρεύεται μια κατοχή στον πρωκτό του . Αν σφαγιάσει έναν ταύρο από την πλάτη του, τότε αναζητά έναν εργαζόμενο πίσω του, καθώς και η καμήλα σε αυτό το μέρος ήταν από τον νονό της καμήλας ή των δύο αδελφών της, οπότε σύμφωνα με την ουσία του, δεν είναι παράγοντας . Ομοίως, ό, τι αποδίδεται σε έναν άνδρα ή μια γυναίκα, έρχεται στη σφαγή από το πίσω μέρος του άνδρα και καταγγέλλεται από την πράξη . Ομοίως, εάν φοράει το γιλέκο του ή το πάπλωμα του ανάποδα, ή κοιμάται ανάποδα στο κρεβάτι του, ή βάζει ένα ανεστραμμένο χαλί για να κοιμηθεί ή οδηγά το γαϊδούρι του ανάποδα, τότε είναι ένα αξιοπρόσεκτο θέμα που του έρχεται χωρίς το γνωστό του πρόσωπο . Και κάθε ανάποδα από ό, τι ήταν, είναι ανάποδα είτε από καλό σε κακό, είτε από κακό σε καλό, εκτός από τη γούνα, οπότε φορώντας τη γούνα ανάποδα δείχνει τον πλούτο του πάνω από αυτό, σαν να το σκόπευε το κάλυμμα ήταν πιο όμορφο . Εάν ο ζωντανός βλέπει ότι δανείστηκε στους νεκρούς ένα ένδυμα που φοράει, τότε το βγάζει από αυτόν και ο νεκρός το φοράει, τότε αρρωσταίνει με μια μικρή ασθένεια και θεραπεύεται . Εάν βλέπει ότι έχει δώσει ένα ένδυμα στους νεκρούς ή ότι τον ξεπερνά και οι νεκροί το φορούν και το αφήνουν και αφήνουν την κατοχή των ζωντανών, τότε είναι ο θάνατος των ζωντανών . Εάν το ρούχο δεν βγαίνει από την ιδιοκτησία της γειτονιάς, αλλά είναι ημιγυμνό ή σε κατάθεση ή διατηρεί, κάνει, πλένει, διπλώνεται, απλώνεται και τα παρόμοια, τότε είναι ασθένεια, ανησυχία ή θλίψη, και δεν έχει καταστραφεί σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πλένει και έχει φορέσει τα ρούχα του, τότε θα σταματήσει να ανησυχεί και να είναι ασφαλής από κάθε ταλαιπωρία και ασθένεια, και αν τα ρούχα ήταν καινούργια, ήταν πιο ενημερωμένος επειδή ο Ιώβ πλύθηκε και φορούσε νέα ρούχα, οπότε ήρθε από την καταστροφή που ήταν μέσα του ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτίζει ένα λουτρό, τότε χτίζει με μια γυναίκα, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στο μπάνιο, θα υποστεί ανησυχία, θλίψη ή θυμό, όπως και η ζέστη του μπάνιου, και η τιμωρία του είναι καλό όσο δεν πλένει με ζεστό νερό. Αν κολυμπήσει από αυτό, τότε η ανησυχία και η θλίψη μπορεί να είναι ισχυρότερη. Το μπάνιο ή οτιδήποτε άλλο με κρύο νερό, γιατί τον άφησε από κάθε ανησυχία, αγωνία και ασθένεια, και όποιος είδε ότι τα ρούχα του είχαν κλαπεί στο μπάνιο, αμφισβήτησε έναν άνδρα με τον Σουλτάνο…

…Όποιος βλέπει ότι πλένει τα χέρια του με οδοντογλυφίδες ή σαπούνι δεν θα πάρει αυτό που περίμενε ….

…Και όποιος βλέπει μακριά και διάσπαρτα μαλλιά στο κεφάλι του δείχνει ότι τα χρήματα του αφεντικού του έχουν διασκορπιστεί ….

…Και όποιος είδε ότι χτενίζει τα μαλλιά του με μια χτένα, θα ήταν δόξα και κατάσταση ….

Τα μαλλιά του σώματος χάθηκαν, τα χρήματα χάθηκαν

…Και όποιος είδε ότι τα μαλλιά του ήταν παγωμένα και στη συνέχεια επισκευάστηκαν, αν ήταν ελεύθερος σκλάβος, και αν δεν ήταν, τότε δεν είναι Μαχμούντ. Λέγεται ότι το μήκος της τρίχας της μασχάλης, εάν υπερβαίνει το όριό του, ανατίθεται στα παιδιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του έχουν γίνει φυτό φυτών, τότε έχει αλλάξει την κατάστασή του, ειπώθηκε, φτώχεια και ταπείνωση, και για τη μελάγχρωση στη γενειάδα, δείχνει την απόκρυψη πράξεων και υπακοής, την απόκρυψη της φτώχειας από ανθρώπους, και ίσως από την προσποίηση και την υποκρισία εάν είναι λερωμένη, σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι μάλιστα μαλλιά του το κεφάλι ή τη γενειάδα με νερό και ρέει, και αν δεν ήταν υποχρεωτικό να το κάνει αυτό, θα έβλεπε κάποιον άλλο ή κάποιον άλλο, θα το δει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει εφαρμόσει οτιδήποτε από τα μαλλιά του, είτε στη γενειάδα, στο σώμα ή στο κεφάλι, τότε είναι ένα στολίδι που δεν περνάει, και αν ρίξει τότε είναι αγωνία, και ειπώθηκε ότι όποιος χρίστηκε κάτι που έχει μυρωδιά, είναι έπαινος και καλοσύνη ….

…Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του διάσπαρτα μέχρι το φαλάκρα, φοβάται ότι τα χρήματά του θα φύγουν και η παρουσία του θα πέσει στους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει μια φαλακρή γυναίκα, δείχνει κάτι με δίκη . Και όποιος το βλέπει σαν να είναι πολύ μεγάλος, ένα μέρος του κεφαλαίου του αφεντικού του θα φύγει και θα πληγεί από έλλειψη εξουσίας ή εξουσίας . Και ειπώθηκε ότι αν ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος είχε χρέος, πλήρωσε το χρέος του . Και όποιος το βλέπει σαν να χτυπάει, τότε αναζητά τα χρήματα του αφεντικού του, δεν επωφελείται από αυτό, παίρνει μόνο πρόβλημα από αυτόν, και η γυναίκα της Καραά είναι άγονη χρονιά . Η βλάβη στο ναό δείχνει τη βλάβη σε χρήματα . Και η ασθένεια στο μέτωπο, μια μείωση του πλούτου ….

Αν έβλεπε ότι τα μαλλιά του μπροστινού κεφαλιού του είχαν εξαπλωθεί, τότε θα ταπεινώθηκε

…Εάν τα μαλλιά στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του είναι διάσπαρτα, τότε μολύνεται με τις γυναίκες συγγενείς . Εάν δεν σχετίζεται με άνδρες και γυναίκες, η ζημιά επιστρέφεται στον εαυτό του ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Μισώ τα λευκά μαλλιά σε ένα όνειρο για έναν νεαρό άνδρα, επειδή είναι φτώχεια ….

…Και όποιος είδε ότι αραιώνει ή χτυπάει, και τα μαλλιά είχαν βλαστήσει στο κεφάλι του, υποδηλώνοντας μια αύξηση στη δόξα, το μεγαλείο και την καλοσύνη ….

…Και όποιος πιστεύει ότι τα μαλλιά του είναι ζαρωμένα, τότε θα είναι καλό και ευεργετικό, και αν είναι σε περγαμηνή, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν βλέπει ότι ένας λόγιος, τότε δεν είναι αξιέπαινος ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Τα μαλλιά είναι κεφάλαιο, πλούτος, μακροζωία, καλοσύνη, δόξα και τιμή »….

…Και όποιος πιστεύει ότι απομακρύνεται από τα μαλλιά του, το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό να το μαζέψει, τότε αυτό υποδηλώνει την καταστροφή των χρημάτων, και εάν κάποιος άλλος το κάνει με αυτό, τότε η ζημιά οφείλεται στον δράστη ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος έχει συνουσία μαζί του, δείχνει ότι πληροί τις ανάγκες του και ότι ελέγχει τα πράγματα με τρόπους ….

…Και όποιος βλέπει ότι αγόρασε μια σέλα ή κάποιος του το έδωσε, αγοράζει μια σκλαβιά ή προτείνει μια γυναίκα με πολλά χρήματα και παίρνει χρήματα από αυτήν όσον αφορά την κληρονομιά ….

…Και όποιος είδε ότι κάποιος το πήρε με μια κολόνα με το χέρι του, τότε δείχνει την αδυναμία της δύναμής του ….

…Και όποιος πιστεύει ότι αφαιρεί το πέπλο του ή κάποιος το αφαιρεί από αυτό, ερμηνεύεται χωρίζοντας τη γυναίκα του, είτε με διαζύγιο είτε με θάνατο ….

…Και αν βλέπει ότι η όρασή του είναι μεγαλύτερη και ισχυρότερη από ό, τι πιστεύουν οι άνθρωποι, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από το άνοιγμα του . Εάν βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, τότε είναι μια αύξηση της θρησκείας. Εάν βλέπει ένα μάτι στην καρδιά του, μπορεί να το δει, τότε είναι καλός στη θρησκεία του, και ειπώθηκε ότι η καλοσύνη του ματιού και η διαφθορά του σε αυτό που του φέρνει το μάτι σε σχέση με χρήματα, παιδί, γνώση ή υγεία του σώματος…

…Μερικοί από τους δίκαιους είπε ότι ένας μοναχός είναι από τον μοναχό του Θεού, τι φόβο για τον Θεό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του μοναχού ερμηνεύεται από έναν πονηρό άνθρωπο που εξαπατά έναν αιρετικό ….

…Ίσως το πλοίο να υποδεικνύει το τζαμί, την αγορά ή την πίστη των ανθρώπων του νοικοκυριού, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, επειδή είναι τα πλοία της απελευθέρωσης . Το πλοίο δηλώνει την ταβέρνα καθώς δείχνει το ίδιο το άτομο ή την ασφάλεια των εχθρών και τον πλούτο των φτωχών . Εάν το πλοίο βυθίστηκε στη θάλασσα, ήταν απόδειξη ότι ήταν ένας από τους ανθρώπους της φωτιάς. Εάν το πλοίο του έγινε σίδηρος ή χαλκός, αυτό δείχνει τη μακροζωία του ποιος ήταν αιχμηρός και αν κάποιος έγινε σίδηρος ή κάποιος από αυτό, τότε η υποψία συμπεριλήφθηκε στον οποίο υποδείχθηκε το πλοίο . Αν έβλεπε ότι έφαγε το πλοίο ή το κατάπιε, θα έτρωγε την τιμή του . Εάν είδε ότι το πλοίο του είπε δικαιολογημένο, θα δείξει ότι θα λάβει σοφία από αυτούς που είναι ανίδεοι . Βλέποντας την Κιβωτό του Νώε, ειρήνη πάνω του, δείχνει τις χαρές, τις απολαύσεις και τη βροχή της βροχής, όχι ότι είναι άδικοι, υποδεικνύει ξηρασία και ατυχία . Η Κιβωτός του Νώε, ειρήνη σε αυτόν, υποδηλώνει ανακούφιση από τις αντιξοότητες, ασφάλεια από πνιγμό για ταξιδιώτες στη θάλασσα ή γάμος για μόνους, έντιμη θέση και νίκη επί των εχθρών . Ίσως το πλοίο να υποδεικνύει το τζαμί, την αγορά ή την πίστη των ανθρώπων του νοικοκυριού, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, επειδή είναι τα πλοία της απελευθέρωσης . Το πλοίο υποδηλώνει την ταβέρνα καθώς δείχνει το ίδιο το άτομο ή την ασφάλεια των εχθρών και τον πλούτο των φτωχών . Εάν το πλοίο βυθίστηκε στη θάλασσα, ήταν απόδειξη ότι ήταν ένας από τους ανθρώπους της φωτιάς. Εάν το πλοίο του έγινε σίδηρος ή χαλκός, αυτό δείχνει τη μακροζωία του ποιος ήταν αιχμηρός και αν κάποιος έγινε σίδηρος ή κάποιος από αυτό, τότε η υποψία συμπεριλήφθηκε στον οποίο υποδείχθηκε το πλοίο . Αν έβλεπε ότι έφαγε το πλοίο ή το κατάπιε, θα έτρωγε την τιμή του . Εάν είδε ότι το πλοίο του είπε δικαιολογημένο, θα δείξει ότι θα λάβει σοφία από αυτούς που είναι ανίδεοι . Βλέποντας την Κιβωτό του Νώε, ειρήνη πάνω του, δείχνει τις χαρές, τις απολαύσεις και τη βροχή της βροχής, όχι ότι είναι άδικοι, υποδηλώνει ξηρασία και ταλαιπωρία . Η Κιβωτός του Νώε, ειρήνη πάνω του, υποδηλώνει ανακούφιση από τις αντιξοότητες, ασφάλεια από πνιγμό για ταξιδιώτες στη θάλασσα ή γάμος για μόνους, έντιμη θέση και νίκη επί των εχθρών ….

…Και όποιος βλέπει ότι έπλενε τη μύτη του δείχνει ότι υπάρχει κάποιος στο σπίτι του που εξαπατά τη γυναίκα του ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του στεγνώνουν, τότε είναι λίγο καλός, και ειπώθηκε ότι τα χέρια κόπηκαν για μεγάλη διάρκεια ζωής ….

…Και είναι στα πρόσωπά του, και όποιος βλέπει ότι υπάρχει μεγάλο φαγητό απλωμένο στο τραπεζομάντιλό του ενώ κάθεται στο στήθος του, τότε ερμηνεύεται σε έντεκα πρόσωπα δόξας, τιμής, κηδεμονίας, χαράς, περιτομής, συμποσίου , καλά νέα, γάμος, πολιτεία, καλοσύνη και όφελος ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

…Και όποιος το είδε ότι όταν το πλοίο βυθίστηκε, οι αποσκευές του είχαν φύγει, τότε έλειπε από τα χρήματά του, και αποζημιώθηκε για αυτό, επειδή το πλοίο ήταν σε κάθε περίπτωση επιζών, και όποιος είδε ότι το πλοίο έσπασε από αυτό και στη συνέχεια οι σανίδες του ήταν διασκορπισμένες, τότε αυτό είναι μια καταστροφή, και μπορεί να είναι στον πατέρα ή τον θείο ….