…Εάν δει ότι είναι δίπλα στη Μέκκα, τότε θα επιστρέψει στην πιο άθλια ζωή ….

…Το κρεβάτι είναι μια γυναίκα σε ένα όνειρο . Όποιος που πουλά το κρεβάτι του χωρίζει τη γυναίκα του και αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Και το στρώμα είναι σκλάβος, και είναι ξεκούραση, έτσι το κρεβάτι είναι μαλακό για την υπακοή της γυναίκας στον άντρα της και την υποταγή της σε αυτόν, και την ικανότητά της για καλές συμπεριφορές, και βρήκε τη νεωτερικότητά της, και αν το κρεβάτι είναι φτιαγμένο από μαλλί ή μαλλιά ή βαμβάκι, τότε είναι μια πλούσια γυναίκα, και αν είναι ένα μπρόκολο, τότε είναι μια γυναίκα μάγων, και αν είναι λευκή, τότε είναι θρησκευτική γυναίκα, και αν είναι μαύρη, κάνει δουλειά αυτό δεν ευχαριστεί τον Θεό Παντοδύναμο, και αν είναι πράσινο, τότε είναι γυναίκα θρησκείας, λατρείας και ασκητισμού . Όποιος βλέπει ότι έχει αγοράσει ένα στρώμα θα παντρευτεί μια γυναίκα, και αν το στρώμα είναι καινούργιο, τότε η γυναίκα είναι όμορφη, και αν το στρώμα είναι σκισμένο, η γυναίκα είναι διεφθαρμένη και όχι θρησκευτική, και αν δει ότι το στρώμα του έχει αλλάξει από τη θέση του, τότε χωρίζει τη γυναίκα του και αν δει ότι το κρεβάτι του βρίσκεται στην πόρτα του Σουλτάνου, τότε αναλαμβάνει μια τεράστια κηδεμονία . Και το στρώμα είναι ενδεικτικό του αγοριού για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : ( Το παιδί είναι στο κρεβάτι ) , και όποιος βλέπει στο κρεβάτι του καλοσύνη, διαφθορά, αύξηση ή μείωση, αυτό ερμηνεύεται στη γυναίκα του . Και αν δει ένα άλλο κρεβάτι με το κρεβάτι του, θα παντρευτεί μια άλλη γυναίκα . Και όποιος βλέπει ότι έχει διπλώσει το κρεβάτι του και το έχει τοποθετήσει στο πλάι, θα απουσιάζει από τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται σε ένα κρεβάτι, είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται και μπορεί να αγνοεί τη θρησκεία του και ο ύπνος είναι αμέλεια ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει πλύση ενώ είναι junub, τότε μπαίνει σε κάτι που είναι δύσκολο για αυτόν και που δεν είναι εύκολο ….

…Το κρεβάτι του οράματός του σε ένα όνειρο υποδηλώνει άγνοια και έλλειψη εμπειρίας στην εξυπηρέτηση βασιλιάδων και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει αγάπη και αυτοκαταστροφή . Το όραμά του δείχνει τους λάτρεις της φωτιάς ή του φόβου και του πανικού, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Την ημέρα οι άνθρωποι θα είναι σαν ένα υπερυψωμένο κρεβάτι .) Το κρεβάτι είναι ένας ταπεινωτικός αδύναμος εχθρός . Το κρεβάτι για τους αγρότες υποδηλώνει ανεργία, δυσκολίες και την έγκριση κακών γυναικών . Το μεταξωτό κρεβάτι δείχνει τους καλούς ανθρώπους που έδωσαν το καλό τους και σταμάτησαν το κακό τους, και ίσως δείχνει το επικείμενο τέλος της εργασίας ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ένα άτομο παντρεύεται τη γυναίκα του, θα αποκτήσει το γάμο εάν είναι γνωστό από το εμπόριό του ότι θα τον λάβει ….

…Όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ιράμ : Αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει και θα απαντήσει ο αιτητής και αυτός που τον κάλεσε, και έχει μετακινηθεί από τα ρούχα αυτού του κόσμου στα ρούχα του μέλλοντος . Και αν ήταν ένοχος, μετανοήθηκε και αφαιρέθηκε από αυτό που ανταποκρίθηκε στον Θεό μέσω υπακοής και πράξεων . Και αν είχε τον όρκο της νηστείας ή της προσευχής, ανέλαβε το χρέος του . Και αν κάποιος που έχει μια άρρωστη σύζυγο ή μια γυναίκα που έχει ένα άρρωστο σύζυγο το βλέπει αυτό, ο άρρωστος από αυτήν θα πεθάνει και ο ιδιοκτήτης της θα τον αφήσει . Και μπορεί να υποδηλώνει διαζύγιο εάν συναντήθηκαν σε ένα όνειρο στο Ihram, έτσι ώστε ορισμένα από αυτά απαγορεύονται σε άλλους, ή υπήρχε κάτι που το υποστηρίζει, εκτός εάν το Ihram του είναι από μετάξι και κνήκο, τότε απογυμνώνεται στην υπηρεσία του ο Σουλτάνος, ή παντρεύεται απαγορευμένο, ή έρχεται σε αυτόν και σπεύδει να του . Αν κάποιος άλλος από τον Θεό απάντησε, ή στην αμεροληψία του ήταν τυφλός, ή σε ένα άθλιο πρόσωπο, ή σύμφωνα με την ανοησία του προσκυνήματος, τότε θα αφαιρούσε το λαιμό του Ισλάμ από το λαιμό του με μια πράξη που σκόπευε, ή δύναμη να το οδηγήσει, γιατί το Χατζ είναι η πρόθεση στη γλώσσα ….

…Και αν βλέπει ότι η όρασή του είναι μεγαλύτερη και ισχυρότερη από ό, τι πιστεύουν οι άνθρωποι, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από το άνοιγμα του . Εάν βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, τότε είναι μια αύξηση της θρησκείας. Εάν βλέπει ένα μάτι στην καρδιά του, μπορεί να το δει, τότε είναι καλός στη θρησκεία του, και ειπώθηκε ότι η καλοσύνη του ματιού και η διαφθορά του σε αυτό που του φέρνει το μάτι σε σχέση με χρήματα, παιδί, γνώση ή υγεία του σώματος…

…Αν βλέπει ότι στέκεται στα χέρια του Παντοδύναμου Θεού, κάμπτοντας το κεφάλι του, υποδεικνύοντας ότι τον φτάνει άδικο επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~Και αν δείτε ότι οι εγκληματίες έσκυψαν το κεφάλι τους με τον Κύριό τους .~ Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος έδωσε στον Παντοδύναμο Θεό κάτι στον ύπνο του, ο Θεός θα φέρει καταστροφή και ατυχία στο σώμα του σε αυτόν τον κόσμο .~…

Και όποιος τον βλέπει να στέκεται και ο Θεός Παντοδύναμος τον κοιτάζει πάντα να λέει ότι αυτός ο υπηρέτης είναι ευλογημένος σε μια υπόθεση και είναι στο έλεος του Παντοδύναμου Θεού και εάν είναι ένοχος, πρέπει να μετανοήσει

…Αν κάποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι ανεγερμένο και είναι άρρωστο, τότε δείχνει ότι έχει ξυπνήσει και αν μια γυναίκα που δεν έχει σύζυγο βλέπει ότι ένα κρεβάτι έχει μεταφερθεί στο σπίτι της, τότε θα παντρευτεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι στο κρεβάτι του και δεν κοιμάται, τότε θέλει να πλησιάσει μια γυναίκα και δεν το έχει, και η γιαγιά του στρώματος δείχνει την τρυφερότητα μιας γυναίκας και αν είναι από βαμβάκι ή μαλλί ή μαλλιά, τότε δείχνει μια πλούσια γυναίκα και αν είναι λευκή δείχνει μια γυναίκα θρησκείας και αν είναι γυαλισμένο τότε δείχνει μια γυναίκα Κάνει ένα έργο που ευχαριστεί τον Θεό. ) Και αν είναι πράσινο, δείχνει την επιμέλεια της στη λατρεία και το νέο κρεβάτι είναι μια εύπορη γυναίκα….

…Και όποιος βλέπει ότι αφήνει το κρεβάτι του και παίρνει άλλο κρεβάτι, θα παντρευτεί άλλη γυναίκα ….

…Όποιος βλέπει ότι υπάρχει κάποιο είδος ζώου στο κρεβάτι του, αφήστε τον να είναι προσεκτικός για τη γυναίκα του και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις το στρώμα σε άγνωστο μέρος δείχνει την αγορά γης ή καλλιέργειας στη γη και μπορεί να είναι κληρονομιά, και να κοιμάσαι στο κρεβάτι με μια γενική ανάπαυση από κόπωση και δυσκολία ….

…Κόλαση: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει μπει στην κόλαση, τότε διαπράττει μεγάλες αμαρτίες . Εάν βγει από αυτό χωρίς να του αρέσει, πέφτει στις ανησυχίες αυτού του κόσμου . Και όποιος βλέπει τη φωτιά να πλησιάζει, θα πέσει στην ταλαιπωρία και τη δοκιμασία ενός ηγεμόνα, και δεν θα γλιτωθεί από αυτήν, και θα πληγεί από μια πρόστιμη και βαριά απώλεια, και αυτός είναι προάγγελος για να μετανοήσει και να επιστρέψει από αυτό που είναι μέσα του, και αν το εισέλθει, τότε θα επιφέρει τις μεγάλες αμαρτίες και ανήθικοι χαρακτήρες που ο Θεός Παντοδύναμος του έχει επιβάλει το όριο. Μιλάει για ανηθικότητα και κακό . Και αν βλέπει ότι το μπήκε με χαμόγελο, τότε είναι διεφθαρμένος, τυραννία και δεν υπακούει στον Παντοδύναμο Θεό . Εάν βλέπει ότι είναι ακόμα κλειδωμένος στην Κόλαση, τότε είναι ακόμα σε αυτόν τον κόσμο φτωχός και στερημένος, δεν προσεύχεται ή γρήγορα και δεν αναφέρει τον Παντοδύναμο Θεό . Και αν δει ότι έτρωγε από τον Ζάκκουμ Κόλαση και το στήθος και το πύον του, τότε θα κερδίσει ανομία και θα ρίξει αίμα, και οι υποθέσεις του θα ενταθούν εναντίον του . Και όποιος βλέπει ότι είναι μαύρος και μπλε μάτια στην κόλαση, τότε θα συνοδεύσει τον εχθρό του Θεού Παντοδύναμου, και θα ταπεινωθεί και θα μαυρίσει το πρόσωπό του μεταξύ των ανθρώπων, και ο Θεός Παντοδύναμος θα τον τιμωρήσει στο μέλλον με τα αδικήματά του . Και όποιος βλέπει την κόλαση στον ύπνο του αυτοπροσώπως, ας προσέχει τον σουλτάνο ή την οργή του πιο ελεήμου . Και όποιος βλέπει σαν να έχει εισέλθει στην Κόλαση, τότε θα είναι καθαρός από κάθε αμαρτία από την οποία δεν θα μετανοήσει, και αν δει ότι έχει βγει από την κόλαση, τότε θα μετανοήσει από τις αμαρτίες, οπότε αν πίνει από πίνει ή έφαγε από το φαγητό του, εξακολουθεί να διαπράττει αμαρτίες ή αναζητά γνώση που γίνεται καταστροφή γι ‘ αυτόν . Και η κόλαση σε ένα όνειρο είναι ένα σημάδι της κατάρρευσης της θέσης σε αυτόν τον κόσμο, και ίσως δείχνει τη φτώχεια μετά τον πλούτο, τη μοναξιά μετά την ανθρωπότητα, την πτώση σε αντιξοότητες, μόνιμη φυλάκιση και ντροπή σε αυτόν τον κόσμο . Εάν δηλώνει τη γυναίκα, ήταν σύζυγος ταραχοποιών, και αν δηλώνει τα προς το ζην, τα κέρδη της απαγορεύονται και αν δείχνει το σπίτι, είναι δίπλα στους ανθρώπους της ανηθικότητας και της αμέλειας . Εάν υποδηλώνει ασθένεια, η συνέπεια του είναι ο θάνατος με άσχημο τέλος και εάν υποδεικνύει την υπηρεσία είναι με μια άδικη εξουσία και εάν υποδηλώνει γνώση είναι αίρεση, και εάν υποδεικνύει εργασία ήταν μια απαράδεκτη πράξη, και εάν αυτό δείχνει το παιδί ήταν παιδί της πορνείας . Και η είσοδος της κόλασης μπορεί να υποδηλώνει το ίδιο ερώτημα μετά τον πλούτο, και δείχνει το σπίτι της αίρεσης και της ανηθικότητας, την εκκλησία, τις πωλήσεις, τα πυροσβεστικά σπίτια, τα περιστέρια, το βυρσοδεψείο, τα σφαγεία και τους φούρνους που χρησιμοποιούνται για να ανάβουν φωτιά προς όφελος και η είσοδος τους δείχνει νίκη με επιθυμίες . Ομοίως, ο al-Hatimah και ο al-Hatata μπορεί να είναι αυτοί που σκέφτονται τον al-Hamz, τον al-Malaz και τον al-Majmiyyah, και τον Jhannam για τους άπιστους και τους υποκριτές . Και ο Σάκρ δηλώνει ότι αφήνει την αλήθεια, και ψάχνει σε αυτό που δεν σημαίνει, και αρνείται την Ημέρα της Κρίσης . Και η τιμή των δαιμόνων και εκείνων που δημιουργούν τα ήθη τους . Και η άβυσσος είναι ένα σημάδι υποτίμησης στο μέτρο και την ισορροπία, ή για εκείνους των οποίων οι κλίμακες είναι ελαφριές και δεν τους επιβαρύνουν με καλές πράξεις . Και η κόλαση είναι για εκείνους που κυριαρχούν και προτιμούν τη ζωή αυτού του κόσμου, και την κατώτερη αντίληψη των κυρίων της υποκρισίας, εάν τρώει το κεφάλι της ή πίνει εκείνους που την πλένουν, ή οι σκορπίνες της τον δαγκώνουν, ή η ζωή της τον χτυπά, ή το δέρμα του αλλάζει στα δέρματα των ανθρώπων της, ή τραβιέται στο πρόσωπό του, ή γυρίζει πίσω από την άνοδο στο κεφάλι του, ή χτυπήθηκε στη θέση του Ή, οι πελάτες του το κατήγγειλαν, γιατί όλα αυτά και τα παρόμοια είναι απόδειξη καινοτομιών στη θρησκεία, τη συμμετοχή των καταπιεστών, την τήρηση των νόμων των άπιστων, τη δημιουργία των ηθών των πολυθεϊστών και των περιφρονητικών, την αντίφαση των προφητών και την εγκατάλειψη των ευσεβών, την αποστασία της θρησκείας, την αποτυχία του Θεού χρήματα από τους άξονες, και την ανυπακοή του Κυρίου των κόσμων, ή την άρνηση της κυριαρχίας του και τη δύναμή του και να τον παρομοιάζουμε με τη δημιουργία του, μπορεί να δοξασθεί και να ανυψωθεί, και το να βλέπεις τον ιδιοκτήτη του φύλακα της φωτιάς αποτελεί ένδειξη από όποιον μετακόμισε στο γ απροθυμία ή να του ταΐσει κάτι καλό για την αγάπη για τον Παντοδύναμο Θεό και τον Αγγελιοφόρο Του και για τους πιστούς και τον Σουλτάνο, καθώς και για την απόσταση από την υποκρισία και την παραίτηση από αμαρτίες, αμαρτίες και ιδιοτροπίες μετά από παραπλανητική συμπεριφορά και ζήλια στη θρησκεία, αν έβλεπε τον ταμία, ειρήνη σε αυτόν, ερχόμενος σε αυτόν δείχνει την ασφάλεια και την ασφάλειά του από τη φωτιά του, και αν τον δει να απομακρύνεται από αυτόν, ή να τον αλλάζει στο πρόσωπό του, δείχνει ότι έχει συμβεί σε αυτό που απαιτεί τη φωτιά του . Και το θησαυροφυλάκιο της Κόλασης είναι οι θεματοφύλακες, φύλακες, στρατιώτες, βοηθοί, ιδιοκτήτες της αστυνομίας, γονείς και συγγενείς . Και όποιος είδε ότι ο Μαλίκ πήρε το πλευρό του και τον πέταξε στη φωτιά, τότε το όραμά του απαιτεί ταπείνωση για αυτόν . Αν δει ότι έχει εισέλθει στην Κόλαση και βγαίνει από αυτήν, τότε θα εισέλθει στον Ουρανό, θέλοντας τον Θεό, ή θα διαπράξει αμαρτία και θα μετανοήσει από αυτήν . Και αν βλέπει τα μέρη του σώματός του να του μιλούν, τότε είναι απόδειξη επίπληξης για αμαρτίες, και εγρήγορση για το θέμα του μέλλοντος ….

…Medina : δείχνει τους ανθρώπους και τους κατοίκους της, και δείχνει τη συνάντηση και τη μεγαλύτερη μάζα, ασφάλεια και οχύρωση, γιατί όταν ο Μωυσής εισήλθε στον Μιντίν, ο Σούαϊμπ του είπε : Μην φοβάσαι, επέζησα και ίσως το χωριό δείχνει τον κόσμο και η πόλη υποδηλώνει το μέλλον, επειδή η ευδαιμονία της είναι πιο σημαντική, και οι άνθρωποι της είναι πιο ομαλές και οι κατοικίες της είναι μεγαλύτερες . Και η πόλη μπορεί να αναφέρεται στον κόσμο, και το χωριό στο βουνό, επειδή είναι εξέχουσα και απομονωμένη από αυτήν με την αμέλεια των ανθρώπων της . Ίσως η γνωστή πόλη έδειξε την κατοικία του κόσμου, και την άγνωστη πόλη του μέλλοντος . Ίσως η όμορφη άγνωστη πόλη σημαίνει παράδεισο, και το μισητό μαύρο χωριό στη φωτιά, λόγω της ευδαιμονίας των κατοίκων των πόλεων και της δυστυχίας των ανθρώπων του Μουρ . Εάν ένα άτομο μετακινηθεί στον ύπνο του από ένα άγνωστο χωριό και σε μια πόλη, κοιτάξτε την κατάστασή του. Αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος και αν είναι αμαρτωλός μετανοεί και αν είναι καλός, φτωχός και περιφρονημένος, τότε είναι πλούσιος και περήφανος, και αν είναι με την καλοσύνη του για φόβο ασφάλειας, και αν ο ιδιοκτήτης ενός μυστικού είναι παντρεμένος, και αν είναι με την καλοσύνη του, ένας άρρωστος, πέθανε, και αν αυτό ήταν για έναν νεκρό, η κατάστασή του έχει αλλάξει και το σπίτι του έχει αλλάξει, αλλά υπάρχουν δύο σπίτια, ένα εκ των οποίων είναι καλύτερο από το άλλο, οπότε όποιος μετακινείται από το άσχημο σπίτι στην όμορφη καλή πράξη δραπέτευσε από τη φωτιά και μπήκε στον Παράδεισο, Θεός . Αλλά ποιος βγήκε από την πόλη στο χωριό άγνωστο, Σε αντίθεση με το πρώτο, αλλά αν ο Μαροβίν θεωρούσε τα ονόματά τους και ο Jawaharhama, θα κυβερνήσει τις μετατοπισμένες έννοιες, έτσι, όπως το εξωτερικό του Bagaah στην πόλη της Αιγύπτου, καταλήγει από το πανκ των ερωτήσεων και εξασφάλιση του φόβου του, ο στίχος : « Μπείτε στην Αίγυπτο, Θεός, Αμενίν ». Εάν η αποχώρησή του ήταν από το μυστικό εκείνου που είδε τον Khurasan, τότε μετακόμισε ευτυχώς σε μια κακή στιγμή, είχε έρθει η ώρα του . Ομοίως, το εξωτερικό από το Mahdia και το εσωτερικό στο Sousse, έξω από το Huda και το δικαίωμα στο κακό και τη διαφθορά, με αυτόν τον τρόπο και τις συνέπειές του σε όλα τα γνωστά χωριά και πόλεις . Όσον αφορά τις γνωστές πύλες της πόλης, τους κηδεμόνες τους ή τους κυβερνήτες τους και εκείνους που τους φυλάσσουν και τους συντηρούν . Όσο για τον ρόλο του, οι άνθρωποι του είναι μεταξύ των αρχηγών και των πρεσβυτέρων της περιοχής του, και κάθε μονοπάτι είναι ενδεικτικός εκείνων που βρίσκονται δίπλα του, και εκείνων που χρειάζονται οι άνθρωποι αυτής της περιοχής στα καθήκοντα και τις υποθέσεις τους, και τα ατυχήματά τους θα να τους επιστραφούν με την αξία και την εξουσία του, ή με τις γνώσεις και τα χρήματά του . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Η Μεντίνα είναι ένας άνθρωπος με γνώση, αν τη βλέπετε από μακριά, και ειπώθηκε : Η Μεντίνα είναι μια θρησκεία, και η έξοδος από τη Μεντίνα είναι φόβος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Βγήκε από αυτό με φόβο και περιμένει . «Και η είσοδος στη Μεντίνα είναι μια συμφιλίωση μεταξύ του και του λαού, τον καλούν στην αλήθεια. Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Μπείτε σε όλη την ειρήνη » , η πόλη, η πόλη είδε ότι ο τρύγος, το κατέστρεψε δείχνει παλιά ή γεννήθηκε εκεί μελετητής ή ιμάμης, συμβαίνει εκεί ευσεβείς και Νάσκα . Και όποιος είδε ότι είχε εισέλθει σε μια χώρα και είδε μια ερειπωμένη πόλη που δεν είχε τείχη, κτίρια ή μνημεία, γιατί αν εκείνη την ημέρα υπήρχαν μελετητές που πέθαναν και πήγαν και μελετούσαν, και κανένας από αυτούς ή τους απογόνους τους δεν έμεινε, και αν είδε ότι γερνάει, τότε αυτός θα γεννηθεί από τους απογόνους των εναπομείναντων μελετητών, θα εμφανιστεί ένας γιος σε αυτούς. Οι επιστήμονες, και είδαν την πόλη ή τις κενές χώρες του Σουλτάνου, η τιμή του φαγητού πηγαίνει στα άκρα εκεί, είδε μια πόλη ή μια χώρα μη καλλιεργημένη καλή φύτευση , είναι καλύτερο εάν οι άνθρωποι, και είπαν μερικούς από αυτούς : Εάν οι πόλεις ήσυχες στατικές, είναι στη γόνιμη τη νύχτα σε λιμό και στο Fecundity είναι ένας οδηγός για τη γονιμότητα . Είναι καλύτερο για ένα άτομο να δει τους πλούσιους και εύφορες πόλεις, γιατί δείχνουν μια υψηλή και εύφορη πόλη, και αν βλέπει λίγο φέρτι ειλικρινά, η οικογένεια δείχνει την έλλειψη καλοσύνης και η πόλη του ανθρώπου υποδηλώνει τους πατέρες, για παράδειγμα : ότι ένας άντρας είδε σαν η πόλη του να είχε πέσει από σεισμούς, οπότε καταδίκασε τον πατέρα του σε θάνατο . Και διηγείται ότι ο Kie ήταν με αυτό που ο Koutaiba περπατούσε από την άρδευση στο Khorasan, είδε τον Wakee σε ένα όνειρο σαν να κατεδαφίζει τον Σαρίφ, την πόλη του και να ανατινάχτηκε , ρώτησε τη διέλευση, είπε : η επίβλεψη της πτώσης Jaham στα χέρια σου και του Aosmon, ήταν επίσης ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος έχει πεθάνει και οι άνθρωποι τον θυμούνται καλά, τότε θα είναι αξιέπαινος στην κατάσταση του ή στην εργασία που κάνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος θηλάζει, είναι περιορισμένος και ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ή στη γυναίκα που θηλάζει ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον χτύπησε και δεν ήξερε ποιος ήταν ο λόγος για να τον ξυλοκοπήσει, τότε θα κερδίσει καλά και χρήματα και θα φορέσει κάτι νέο. Εάν φοβάται να λιθοβολήσει το ξυλοδαρμό, είναι ασφαλές από αυτό που φοβάται . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι ένα άτομο κατεβαίνει έναν τάφο και μετά βγαίνει από αυτόν και θέλει να ωθήσει αυτόν που το βλέπει, τότε ένα άτομο που φυλακίζεται θα τον κατηγορήσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει δίπλα σε κάτι τέτοιο, θα επωφεληθεί από εκείνους που του αποδίδονται εκ μέρους των προαναφερθέντων ή όποιος παίρνει τη θέση του, και το σφίξιμο των δοντιών είναι απόδειξη διαφωνίας μεταξύ των ανθρώπων του νοικοκυριού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι δίπλα σε ένα από τα δύο ιερά, δείχνει τη συνέχισή του στη λατρεία και την υπακοή ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένας άλλος πυλώνας δίπλα στον πυλώνα, τότε είναι μια προσθήκη στους ανθρώπους του νοικοκυριού, και η βάση είναι στις πλευρές του ….

…Και όποιος βλέπει ότι στέκεται στον τάφο του το βλέπει, τότε θα απαλλαγεί από τις αμαρτίες του ….

…Αν δει τον εαυτό του να στέκεται με τον ιμάμη, δεν υπάρχει εμπόδιο μεταξύ τους, τότε ο ιμάμης σηκώνεται και παραμένει κοιμισμένος, υποδεικνύοντας ότι ο ιμάμης τον μισεί . Και αν το συνοδευτικό αποδειχθεί μεταξύ τους, τότε τα χρήματά του γίνονται ο ιμάμης, επειδή ο κοιμισμένος είναι σαν τους νεκρούς και η παρουσία των νεκρών είναι η παρουσία χρημάτων ….

…Και όποιος βλέπει ότι στέκεται στον τοίχο, τότε η εντολή του δεν είναι σωστή ….

…Και ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε έναν νεκρό να στέκεται στην προσευχή, αυτό δείχνει ότι ήταν πολλή λατρεία κατά τη διάρκεια της ζωής του και υπάρχει ελπίδα για συγχώρεση, και ίσως ήταν αμέλεια στην υπακοή .~…

…Και όποιος βλέπει σαν να στέκεται πάνω σε τάφο, τότε διαπράττει αμαρτία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μην στέκεστε στον τάφο του »….

…Και αν βλέπει ότι στέκεται στις πύλες του Χαράμ ή στις πύλες του αξιότιμου δωματίου και ζητά συγχώρεση από τον Θεό Παντοδύναμο, τότε είναι μετάνοια και συγχώρεση για τον Παντοδύναμο λέγοντας: ~Και αν είχαν κάνει αδίκημα, αυτοί ήρθε σε εσένα, μετά ζητήστε από τον Θεό για συγχώρεση και ο Αγγελιοφόρος για αυτούς θα βρήκε στον Θεό μια μεταξένια μετάνοια ….

…Και όποιος βλέπει ότι στέκεται με ένα μιχράμπ, δείχνει την ανάστασή του στην αποστολή του βασιλιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει προκαλέσει έναν άνεμο στο κρεβάτι του με τη γυναίκα του, τότε τα λόγια βγαίνουν ανάμεσα σε αυτόν και εκείνη και αν είχε φωνή, ήταν ισχυρότερη ….

…Και όποιος βλέπει ότι έριξε το κρεβάτι του έξω από το σπίτι ή την πόρτα του και μετά το επέστρεψε, αυτό δείχνει ένα ανακλητό διαζύγιο ….

…Ομοίως, αν είδε ένα στέμμα ή αδελφές πάνω στους νεκρούς, και του έδειχνε να κάθεται σε ένα κρεβάτι, και είδε πράσινα ρούχα στους νεκρούς, ανέφερε ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας, όπως ακριβώς αυτό το όραμα δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον, έτσι δείχνει το εμπόδιο του σε αυτόν τον κόσμο ….