Στέκεται στην Αράφα : Μπορεί να υποδηλώνει νηστεία, γιατί αυτό που απαιτείται είναι να παρακολουθείτε όταν ο ήλιος δύει και η αυγή σπάει και πληρώνεται από αυτό εάν ο ήλιος δύει . Εάν η αυγή σπάσει πάνω της και δεν σταθεί εκεί, τότε χάνει το Χατζ, όπως ο νηστείας, με τη νηστεία του, βλέπει το κώμα του ήλιου . Εάν απουσιάζει, επιτρέπεται να τρώει και να πίνει . Και το φαγητό είναι η αιτία της ζωής και της κίνησης που πληρώνεται από αυτόν που στέκεται στην Αραφά . Ίσως η στάση στην Αράφα να δείχνει τη συνάντηση με τον αγαπημένο των τάφων και τους χιλιάδες ξένους . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν , συνάντησε την Εύα μετά το χωρισμό με την Αραφά, και γι ‘αυτό ονομάστηκε Αράφα, επειδή γνώριζαν ο ένας τον άλλον . Όποιος σταθεί μαζί του κατά τη διάρκεια της νύχτας μέχρι την αυγή προέρχεται από όσους αναζητούν ανάγκες με τους βασιλιάδες και άλλους, θα συνειδητοποιήσει τι απαιτείται . Το κατάλαβα . Και όποιος έρχεται σε αυτό κατά τη διάρκεια της ημέρας, δεν θα λάβει αυτό που ελπίζει και απαγορεύει αυτό που ζητά, ειδικά επειδή η λέξη Ευφράτης είναι στο όνομα Αραφάτ . Και η Arafa μπορεί να υποδηλώνει την εποχή της αγοράς και την ώρα της πώλησης . Αν ήταν δίπλα του το βράδυ, θα κέρδιζε και θα ωφελούσε την αγορά και πώληση του . Και αν παραμείνει στην προσέλευση κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχασε σε αυτό . Η ημέρα της Αράφα μπορεί να υποδηλώνει την Παρασκευή, επειδή συμφωνούν για την αξία, τη συνάντηση της δημιουργίας και την υποχρέωση επιβολής . Μπορεί να υποδηλώνει ημέρα διακοπής του πολέμου . Μπορεί να δείξει τη θέση του πλήθους ανάποδα και ο Θεός ξέρει καλύτερα…

…Γενναιοδωρία και σταφύλια : Η γενναιοδωρία είναι ενδεικτική για τις γυναίκες επειδή είναι σαν τον κήπο για το πόσιμο και τη μεταφορά του και την απόλαυση της γεύσης του, ειδικά επειδή προέρχεται από τη ναρκωτική ζάχαρη του σώματος και είναι σαν μούδιασμα της επαφής με το χυμό σε αυτό, και είναι ενδεικτικό του γάμου γιατί είναι σαν το σπέρμα . Και ίσως ο γενναιόδωρος άντρας έδειξε το ευεργετικό άλογο λόγω της αφθονίας των πλεονεκτημάτων των σταφυλιών, καθώς είναι όπως ο κυβερνήτης, ο κόσμος και το άλογο με χρήματα, οπότε όποιος διαθέτει αμπελώνα όπως το περιγράφουμε θα παντρευτεί μια γυναίκα αν είναι άγαμος, ή είναι σε θέση σε έναν γενναιόδωρο άνθρωπο, τότε κοιτάζει τις συνέπειές του και τι θα συμβεί σε αυτόν κατά την εποχή της γενναιοδωρίας στην προσέλευση και τη διοίκηση. Αυτό ήταν στην περίοδο του χρόνου και η γυναίκα ήταν άρρωστη και χάθηκε από την ασθένειά της, και αν ήταν έγκυος ήρθε σε μια σκλάβια, και αν ήλπιζε για απελευθέρωση, σύνδεση ή χρήματα από έναν κυβερνήτη ή στα χέρια ενός κυβερνήτη ή ενός ηγεμόνα ή μιας γυναίκας όπως η μητέρα, η αδελφή και η σύζυγος, αυτό απαγορεύεται και δεν μπορεί να το κάνει, ακόμα κι αν το συμβόλαιο γάμου της δεν ήταν, πρέπει να του φθάσει τη γυναίκα του και αν είναι εύπορος, τότε είναι φτωχός, και αν είναι σε ζήτηση και υποκρισία στην αγορά και τη βιομηχανία του, είναι δικαιολογημένος και στάσιμος, και αν αυτό έρχεται την ώρα και το καλοκαίρι, το θέμα είναι εναντίον του, και όλα αυτά είναι έγκυρα . Τα μαύρα σταφύλια στην εποχή τους είναι ασθένεια και φόβος, και μπορεί να είναι μαστίγια για εκείνους που τα κατέχουν ανάλογα με τον αριθμό της αγάπης, και δεν επωφελείται από το μαύρο χρώμα του με βλάβη στην ουσία του . Τα άσπρα σταφύλια στην εποχή του είναι ο χυμός και η καλοσύνη του κόσμου, και άλλες φορές θα λάβει χρήματα πριν από την ώρα που περίμενε . Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει έναν αμπελώνα, πάρτε το χυμό και αφήστε ό, τι έχει απομείνει, δηλαδή ότι ο βασιλιάς πρέπει να πάρει τον βασιλιά του χυμού με δύναμη . Ομοίως, ο χυμός από ζαχαροκάλαμο και άλλα πράγματα, επειδή ο χυμός και τα οφέλη του υπερισχύουν του τι είναι άλλο από αυτό που είναι μαζί του από αυτό που δεν αγγίζεται από τη φωτιά, εκτός από αυτό που διαφοροποιείται στην ουσία του . Λέγεται ότι όποιος πήρε ένα τσαμπί σταφύλι πήρε από τη σύζυγό του ένα χρηματικό ποσό, και ειπώθηκε ότι τα χρήματα ήταν 1.000 dirham . Και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια είναι χρήματα που δεν μένουν, και αν τα δουν να γέρνουν από το αμπέλι τους, τότε είναι πολύ κρύο και φόβο . Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν : Τα μαύρα σταφύλια δεν τους αρέσουν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ζάχαρη και καλό φαγητό .~ Ο Ζαχαρίας, ειρήνη πάνω του, τον βρήκε με τη Μαρία, καθώς δεν μισούσε και οι περισσότεροι εκφραστές τον μισούσαν . Λέγεται ότι ήταν δίπλα στον γιο του Νώε όταν ο πατέρας του τον ζήτησε, και ήταν λευκό χρώμα, οπότε όταν άλλαξε το χρώμα, τα σταφύλια γύρω του άλλαξαν και η προέλευση του μαύρου είναι αυτή . Και αυτό που ήταν φρούτο δεν κόβεται σε όλα τα μέρη, και δεν έχει χρόνο και καμία ουσία που το χαλάει, είναι καλό όπως οι ημερομηνίες και οι σταφίδες, και ό, τι βρέθηκε τότε και εκτελέστηκε τη στιγμή των άλλων, είναι καλό κατά τη διάρκεια της εποχής του, εκτός από αυτό που έχει μισητό όνομα ή άσχημη είδηση, και σε άλλη από την εποχή της, τελικά μισείται . Ό, τι έχει μια καταγωγή που δείχνει ότι το κακό είναι στην επιθυμία και την αγωνία του, και άλλες φορές ξυλοκοπήθηκε ή άρρωστος, όπως και οι δύο . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη πάνω του, φοβόταν τα φύλλα του και τον κατηγόρησε στο δέντρο του, και ανησυχούσε και μετανιώθηκε, οπότε αυτό ήταν απαραίτητο ανά πάσα στιγμή, και απαιτούσε επίσης το δέντρο και το χαρτί του . Οτιδήποτε είχε κίτρινο χρώμα ήταν μια ασθένεια, όπως το κυδώνι, ο κράταιγος και το καρπούζι, με βλάβη έξω από τη ζωή του, και άλλα από τις κιτρινωπές ανησυχίες και θλίψεις . Αν ήταν ξινή, χτυπήθηκε με τα μαστίγια για να το φάει, ειδικά αν ήταν ένας αριθμός, επειδή ο καρπός του μαστίγιο στο τέλος . Και τα δέντρα, που είναι η ρίζα του καρπού, είναι ένα ξηρό ραβδί . Και αυτό που είχε ένα όνομα στην παραγωγή του οφέλους, μεταφέρει την ερμηνεία του στη διατύπωση του εάν αυτό ήταν ισχυρότερο από τις έννοιες του, όπως το πράσινο κυδώνι σε άλλες στιγμές είναι κουρασμένο και το κίτρινο είναι μια ασθένεια . Και πράσινα ροδάκινα : ο πόνος αυτών ή ενός αδελφού και κίτρινη ασθένεια . Και το jujube : στην εποχή του διορίζεται από την εταιρεία ή το τμήμα, και το πράσινο στο άλλο από την εποχή του είναι ατυχία και ατυχήματα που τον πλήττουν, και η ξηρότητα του ανά πάσα στιγμή έχει ένα μπλε λουλούδι, και το δέντρο του είναι άντρας με απόλυτο μυαλό και καλό πρόσωπο, και ειπώθηκε ένας αξιότιμος άνθρωπος που είναι άνθρωπος ευχαρίστησης, υπερηφάνειας και σουλτανάτου ….

…Το Τείχος: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι στέκεται πάνω σε έναν τοίχο, ή οδηγεί πάνω του, τότε ο τοίχος είναι ένας αδιαπέρατος άνθρωπος που έχει χρέος, και έχει χρήματα και είναι σε θέση να μετρήσει το πλάτος, τη στεγανότητα και το ύψος του τείχος . Αν ένας άνθρωπος δει ότι το τείχος του έχει πέσει, τότε γίνεται θησαυρός . Και όποιος βλέπει ότι ένα τείχος έχει πέσει πάνω του, έχει διαπράξει πολλές αμαρτίες και επιταχύνει την τιμωρία του . Και όποιος βλέπει τα σχολικά τείχη, είναι σπουδαίος λόγιος και ιμάμης, οπότε αν τους ανανεώσει, οι σύντροφοί του και οι στρατιώτες του θα ανανεωθούν και η πρώτη τους κατάσταση στο κράτος θα επιστρέψει . Εάν βλέπει ότι είναι προσκολλημένος σε έναν τοίχο, τότε είναι προς τιμήν της αφαίρεσής του όσο είναι σε θέση να τον συνδέσει, και λέγεται : Αντίθετα, σχετίζεται με έναν λεπτό άνδρα . Αν σηκώσει ένα τείχος και το πετάξει, τότε θα ρίξει έναν άνδρα από τα προς το ζην, ή θα καταστραφεί ή θα σκοτωθεί, και αν χτυπήσει τον τοίχο, τότε ο ιδιοκτήτης του θα πεθάνει σε κίνδυνο . Λέγεται : Το τείχος είναι ένας άνθρωπος με κυρίαρχη εξουσία . Και το τείχος επιτίθεται σε άνδρες, έναν ισχυρό κυβερνήτη ή έναν ισχυρό κυβερνήτη που κράτησε τα χρήματά του. Εάν αναπηδά από έναν τοίχο ή βασίζεται σε ένα ραβδί, μετατρέπεται από έναν πιστό σε υποκριτή ή αφήνει τη συμβουλή ενός πιστού με τη συμβουλή ενός υποκριτή . Και όποιος κοιτάζει έναν τοίχο και βλέπει το παράδειγμά του σε αυτόν, θα πεθάνει . Και όποιος πέσει από ένα τείχος έχει πέσει από την κατάστασή του ή από ελπίδα . Και όποιος το βλέπει σαν να κάθεται σε έναν τοίχο με ένα χρυσό βραχιόλι στο χέρι του, τότε θα επιτύχει ύψος ή τιμή, πλούτο και τιμή . Το να βλέπεις ένα τείχος σε ένα όνειρο υποδηλώνει γνώση και καθοδήγηση, βλέποντας τους κακούς, κρίσεις ή διαχωρισμούς μεταξύ φίλων . Και όποιος είδε τον τοίχο έπεσε στο σπίτι, ο ιδιοκτήτης του σπιτιού αρρώστησε . Και αν το τείχος πέσει έξω από το σπίτι, αυτός είναι ο θάνατός του . Και αν ταξίδευε, ήρθε από το ταξίδι του . Και όποιος βλέπει ένα τείχος που έχει ανανεωθεί στη θέση του, είναι με το γάμο . Όποιος χτίσει ένα τείχος λάσπης θα κάνει μια δίκαιη πράξη, και το κτίριο δεν θα επαινείται από τους μισθούς και τον γύψο . Εάν το τείχος είναι χωρισμένο στη θέση του, τότε είναι αύξηση της φυλάκισης σε αυτό το μέρος ….

…Η ούρηση είναι σε ένα όνειρο, ξοδεύοντας τα χρήματά του σε κάτι που δεν του επιτρέπεται, ή σεξουαλική επαφή με κάτι που δεν είναι κατάλληλο για αυτόν . Και η διούρηση σε ένα όνειρο είναι απόδειξη δημιουργίας μέσων διαβίωσης . Και το να κρατάς τα ούρα και τη σκληρότητά του μπορεί να υποδηλώνει τον επείγοντα χαρακτήρα του σε θέματα και έλλειψη ορθότητας και ότι ο εγχυτής δεν αποφασίζει για να αποφασίσει μέχρι να πληρώσει αυτό που έχει παγώσει από αυτό . Και η ούρηση σε ένα όνειρο είναι απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει σαν να βρίσκεται σε άγνωστο μέρος, θα παντρευτεί μια γυναίκα σε αυτό το μέρος . Και ειπώθηκε : Όποιος το βλέπει σαν να ουρεί, ξοδεύει μια διατροφή που επιστρέφει σε αυτόν . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως φθαρμένο σε ένα πηγάδι, θα ξοδέψει από τα χρήματα που είναι επιτρεπόμενα κέρδη . Και όποιος βλέπει ότι έχει φθαρεί σε ένα εμπόρευμα, θα χάσει αυτό το εμπόρευμα . Ο Pal σε μια θέση γεννά έναν γιο επιστήμονα . Και όποιος βλέπει σαν να έχει φθαρεί στο Κοράνι, ένα από τα παιδιά του θα απομνημονεύσει το Ιερό Κοράνι . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σαν να χύνει και να περιορίζει κάποιους, αν είναι πλούσιος, κάποια από τα χρήματά του θα χαθούν, και αν είναι αναστατωμένος, κάποια από την αγωνία του θα φύγει . Εάν το βλέπει σαν ένα άλλο άτομο να ουρήσει μαζί του, τότε τα ούρα τους αναμιγνύονται και πέφτουν σε συνέχεια και συγγένεια . Εάν δει ότι είναι ένας εγχυτήρας, θα θυμωθεί με τη γυναίκα του . Εάν τα ούρα του είναι δυνατά και δεν μπορεί να βρει μέρος για αυτό, θέλει να θάψει χρήματα και δεν μπορεί να βρει νεκροταφείο . Αν δει ότι έχει ουρήσει στη θέση των ούρων, τότε θα απελευθερωθεί εάν είναι φτωχός και αν είναι πλούσιος, χάνει τα χρήματά του . Αν είδε ανθρώπους να σκουπίζουν τα ούρα του, θα γεννηθεί ένα αγόρι και θα τον ακολουθούν . Εάν βλέπει ένα άτομο που είναι γνωστό ότι είναι κακό για αυτόν, τότε τον ταπεινώνει ξοδεύοντας τα χρήματά του σε αυτόν . Εάν ένας άντρας δει ότι ουρεί το γάλα, τότε θα χάσει το ένστικτό του. Εάν ένα γνωστό άτομο το πίνει, τότε του ξοδεύει νόμιμα χρήματα στον κόσμο του . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί αίμα, θα έρθει σε μια διαζευγμένη γυναίκα, ή σε μια γυναίκα με ένα χαράμ, και δεν το ξέρει αυτό . Αν δει ότι ουρεί Zaafarana, θα έχει έναν άρρωστο γιο . Αν δει ότι δεν έχει χυμό, ξοδεύει τα χρήματά του . Εάν βλέπει σαν να μην έχει βρωμιά ή λάσπη, τότε είναι ένας άνθρωπος που δεν βελτιώνει την πλύση . Γιατί η φωτιά γεννήθηκε σε αυτόν γιο εξουσίας . Το χλωμό μικροπράγμα διέπραξε άσεμνο με την οικογένειά του . Εάν βγει έμετος αντί για ούρα, αυτό δείχνει απαγορευμένο παιδί . Και αν βγει ένα πουλί, θα γεννηθεί ένα παιδί που ταιριάζει στην ουσία αυτού του πουλιού στην καλοσύνη και τη διαφθορά . Και όποιος περιπλανιέται στέκεται ξοδεύει τα χρήματά του από άγνοια . Αυτός που φοράει το πουκάμισό του θα έχει έναν γιο, και αν δεν έχει γυναίκα, θα παντρευτεί . Αν δει ότι ουρεί στη μύτη του, τότε απαγορεύεται . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε μια από τις αγορές, θα θεωρείται λογαριασμός της αγοράς . Είδα ότι ο πατέρας του Ardashir, γιος του Sasan, ήταν ένας βοσκός σαν φίλος και τον υψώνει θείο ατμού όλου του ουρανού, ρώτησε τον Μπαμπάκ τη διέλευση, είπε : Μην Oabbarha που αποδόσατε ακόμη και σε έναν γιο σας Bold, Vuadh αυτό, είπε : γεννημένος σε εσένα ο غلام είχε προοπτικές ήταν καλά . Και όποιος βλέπει ότι έχει χάσει τη ζωή του στο σπίτι των ανθρώπων, τη γειτονιά της κοινότητας ή σε ένα τζαμί, χώρα ή χωριό ενός λαού, τότε ρίχνει το σπέρμα του σε έναν γάμο μαζί τους . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε φιάλη ή λεκάνη, ή σε βάζο, πηγάδι ή ερειπωμένο, τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα . Θεωρείται ότι στο μυαλό η θάλασσα να βγει χρήματα στον σουλτάνο σε δέκα ή σε zakat και άλλα . Και όποιος το είδε ότι πίστευε ότι τα παιδιά του θα απλώνονταν . Και όποιος βλέπει ότι ένα πέος βγαίνει από τα γεννητικά του όργανα, τότε ένα παιδί γεννιέται γι ‘αυτόν που συμμετέχει σε όλες τις γνώσεις, επειδή η πένα διατηρεί όλες τις γνώσεις . Και αν δει ότι ένα χάπι έχει βγει από το σώμα του, τότε ένα αγόρι γεννιέται γι ‘αυτόν και θα έχει έναν εχθρό . Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει πολύ, σε αντίθεση με τη συνήθεια, ή το έχει μολύνει, ή ότι μυρίζει βρώμικα, ή ότι έχει ουρήσει ενώ οι άνθρωποι τον κοιτάζουν, αυτό είναι απόδειξη κακίας ή εκδήλωσης κακού που εκτίθεται . Και η κατανάλωση ούρων δείχνει υποψία για κέρδη ή απαγορευμένα χρήματα ….

…Σκέφτηκε ότι θα ήταν ένας από τους πιο αξιομνημόνευτους ανθρώπους για το Χαντίθ, οπότε ήταν και αυτός για εσάς 101 – Ο Ιμάμ Αλ Χαντίντ Αλ-Τζαχμπάντ Ο Αμπού Ζαράχ Αλ Ράζι θεωρούσε έναν από τους φύλακες του κόσμου, οπότε τι είναι Η ευλογία του Θεού σε αυτόν σε αυτό και τι λέει; Είπε : Είδα τι έβλεπε ο κοιμισμένος σαν να βρισκόμουν στο τζαμί του Προφήτη – να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη – και σαν να σκουπίζω το χέρι μου στον άμβωνα του Προφήτη – να του φέρουν τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού – το κάθισμα και το δίπλα του, το οποίο έπιασα τότε, οπότε η ιστορία του αφορά έναν άνδρα από το λαό του Σιζιστάν που ήταν μαζί μας στο Harran . Είπε : Ανησυχείτε με το Χαντίθ του Προφήτη – μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού – και οι Σύντροφοι και οι Τααμπιέν. Εκείνη την εποχή, δεν απομνημόνευσα πολλά από τα θέματα των Al-Awza’i, Malik, Al-Thawri και άλλων. Τότε το εννοούσα μετά (2). Το όραμα εκπληρώθηκε και έγινε ένας από τους πιο αξιομνημόνευτους ανθρώπους για τα Χαντίθ , έως ότου ο Ιμάμ Αχμάντ είπε γι ‘αυτόν : Μνήμη πάνω από εξακόσιες χιλιάδες χαντίθ….

…Και όποιος βλέπει τον Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν, θα υποστεί αδικία, φυλάκιση και αποξένωση από τους συγγενείς του, και θα ντροπιασθεί, τότε θα έρθει σε έναν βασιλιά και οι εχθροί θα τον υποταχθούν . Έχει ειπωθεί στην έκφραση ότι ο αδελφός είναι ένας εχθρός, και αυτό είναι απόδειξη της αφθονίας της φιλανθρωπίας για τον ιδιοκτήτη του, για ο Παντοδύναμος, δήλωσε : «Και να δώσει ελεημοσύνη σε μας .» Αφηγήθηκε ότι μερικοί άνθρωποι είδαν σαν ο Γιουσέφ, να του έδωσε έναν από τους σκλάβους του, και παρατήρησε ότι είχε γίνει εκφραστικός . Αφηγήθηκε ότι ο Ιμπραήμ Μπιν Αμπντουλάχ αλ-Καρμάνι είδε σαν να του μίλησε ο Γιουσέφ, οπότε του είπε να μου διδάξει τι σας είχε διδάξει ο Θεός, οπότε φόρεσε το δικό του πουκάμισο, οπότε ξύπνησε και αυτός ήταν ένας από τους εκφραστές . Με την εξουσία του Ibn Sirin, είπε : Είδα σε ένα όνειρο σαν να μπήκα στο τζαμί, έτσι ήμουν με τρεις σεΐχες και ένας νεαρός είχε ένα καλό πρόσωπο δίπλα τους, οπότε είπα στον νεαρό άνδρα : Ποιος είσαι, μπορεί ο Θεός να σε κάνει έλεος; Είπε : Είμαι ο Γιούσεφ. Είπα : Είναι αυτά τα sheikhdoms; Είπε : Οι πατέρες μου ο Αβραάμ, ο Ισαάκ και ο Ιακώβ, οπότε είπα ότι μου δίδαξε αυτό που σου δίδαξε ο Θεός. Είπε, έτσι άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, έτσι είπα ότι βλέπω τη γλώσσα σου, τότε άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, έτσι είπα στα μάγουλά σου, τότε άνοιξε το στόμα του και είπε : Κοίτα τι βλέπεις, είπα ότι βλέπω την καρδιά σου Τότε είπε, «Μην φοβάσαι», και αυτό που μου είπε έγινε όραμα, εκτός αν το κοίταζα στο χέρι μου ….

…Air : ίσως υποδηλώνεται από το όνομά του . Όποιος βλέπει τον εαυτό του να στέκεται, να κάθεται, ή να ψάχνει, τότε βρίσκεται στην ιδιοτροπία της θρησκείας του, ή σε εξαπάτηση στον κόσμο του, και το πνεύμα του να περπατάει στο οποίο το έργο του στον αέρα ή σε κατάσταση αφύπνισης, και του ελπίζει, αν είναι στην αίρεσή του, τότε είναι αίρευσή του, και αν είναι άπιστος αρχή, τότε το χρέος του θα καταστραφεί μαζί του, διαφορετικά θα φοβάται για την ψυχή του μαζί του, και εάν βρίσκεται στο θαλάσσιο πλοίο φοβάται ζημιά . Και αν ήταν σε ταξίδι, φοβόταν . Και αν είναι άρρωστος, προεδρεύει στην καταστροφή, και αν πέσει από τη θέση του, θα υποστεί βλάβη στην κατάστασή του και θα πέσει στις πράξεις του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ή ο άνεμος φυσάει σε μια συντριπτική θέση. » Αν πεθάνει στην αποβολή του, αυτό είναι το υψηλότερο επίτευξη του στόχου αποδεικνύεται από αυτόν που πεθαίνει, αίρεση ή Kill ή έτσι . Και για τον αέρα να χτίσει μια δομή, ή να χτυπήσει μια σανίδα σε αυτό, ή να εγκαταστήσει ένα ζώο ή έναν τροχό σε αυτό, και αν ένας ασθενής πέθανε, ή μαζί του ένας ασθενής πέθανε, και αυτό είναι το φέρετρο και ο τάφος του , αν ήταν πράσινο, ήταν μάρτυρας, και αν το είδε ως κυβερνήτης ή κυβερνήτης, είναι απομονωμένος από τη δουλειά του Ή έχασε τη δύναμή του λόγω θανάτου ή ζωής, και αν είδε ότι αυτός που είχε σύμβαση γάμου ή έχτισε την οικογένειά του, τότε εξαπατήθηκε μαζί της, και χωρίς ασφάλεια από αυτήν, και αν δει ότι ποιος είναι στη θάλασσα, το πλοίο του έχει υποστεί ζημιά, ή ο εχθρός του συλλαμβάνεται, ή κάποιος επιβλέπει την καταστροφή. Τα δύο πράγματα . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει μια διεφθαρμένη πράξη που έκανε χωρίς γνώση ή Sunnah, εάν δεν την οικοδομούσε σε ίδρυμα, ούτε βασίστηκε σε απόφαση η σκηνή του ή η σύνταξή του . Όσον αφορά την πτήση στον αέρα, δείχνει ταξίδι στη θάλασσα ή στην ξηρά . Εάν ήταν με ένα φτερό, τότε είναι ισχυρότερο για τον ιδιοκτήτη του, και είναι ασφαλές για αυτόν και πιο εμφανές, τότε το φτερό του μπορεί να είναι χρήματα που καταλαμβάνει, ένας κυβερνήτης που ταξιδεύει στην αγκαλιά του και κάτω από το φτερό του . Το ίδιο ισχύει και για το κολύμπι στον αέρα, και μπορεί επίσης να υποδεικνύει εάν είναι χωρίς πτέρυγα, να εξαπατήσει τι εισέρχεται σε όρους τζιχάντ, υπολογισμού ή ταξιδιού εκτός από την ώρα του ταξιδιού, στην ξηρά ή στη θάλασσα, και όποιος δει ότι πετάει άνετα στον ουρανό, ταξίδεψε μακριά ή κέρδισε τιμή . Όσον αφορά το άλμα, δείχνει τη μεταφορά από αυτό που υπάρχει σε άλλους, είτε από αγορά σε άλλο, από σπίτι σε τοποθεσία, ή από εργασία σε άλλο, ανάλογα με την έκταση των δύο θέσεων. Εάν πηδήξει από το τζαμί στην αγορά, θα προτιμήσει τον κόσμο από το μέλλον, και αν είναι από την αγορά στην αγορά Ένα τζαμί, σε αντίθεση με αυτό, και η πτήση στον αέρα μπορεί να ανέλθει σε εκείνους που πολλαπλασιάζουν τις προσδοκίες και τις ελπίδες, και γίνονται ένα σωλήνα . Από τόπο σε τόπο, μετασχηματίζεται από πολιτεία σε πολιτεία . Το μακρινό άλμα είναι ένα μακρύ ταξίδι, οπότε αν το άλμα του εξαρτάται από ένα ραβδί, βασίζεται σε έναν δυνατό άνθρωπο . Όσον αφορά τα χρώματα του αέρα, εάν τα μάτια του αναζητητή έγιναν μαύρα μέχρι να μην δει τον ουρανό, τότε αν το όραμά του ήταν το πιο σκοτεινό ανάμεσα σε αυτόν και τα κεφάλια πάνω του, τότε αν δεν τον έδινε σε κεφάλι, τα μάτια του ήταν τυφλωμένα και το βλέμμα του μπλοκαρισμένο από το φως της καθοδήγησης, και αν το όραμα ήταν του κόσμου και έκλαιγαν σε ένα όνειρο ή κλαίνε ή Ζητούσαν, με ένταση που τους έπεφτε όσο το σκοτάδι, είτε η ταλαιπωρία είτε η θλίψη ή στείρα και άγονα . Το ίδιο ισχύει και για την ερυθρότητα, και οι Άραβες λένε το έτος της ξηρότητας : ένα σκονισμένο έτος, για να μου ανέβει η σκόνη από τη σοβαρότητα της ξηρότητας, έτσι ο αέρας είναι στα μάτια των πεινασμένων, και φαντάζεται ότι υπάρχει καπνός σε αυτό, λοιπόν, αν αυτός που σκουραίνει τον αέρα από αυτόν είναι καπνός, τότε είναι ένα μαρτύριο από άγονο ή κάτι άλλο, και για την ομίχλη είναι σύγχυση και καταστολή Οι άνθρωποι κατακλύζονται από σύγχυση ….

…Όποιος βλέπει ότι στέκεται πάνω σε έναν τοίχο ή τον κάτοχό του, τότε ο τοίχος έχει την ίδια κατάσταση που εγκαθιστά, εάν είναι κοντά, είναι σε καλή κατάσταση, διαφορετικά είναι στο μέγεθος του τοίχου και είναι σε θέση να είναι σε θέση σε αυτό . Και αν έπεφτε από αυτό το τείχος, θα έπεφτε μακριά από την κατάστασή του, ή θα ήταν γυμνός ελπίζοντας για αυτόν, ή για ένα θέμα στο οποίο έχει κολλήσει σε μια σχέση ….

…Και όποιος βλέπει μερικούς από τους δίκαιους από τους νεκρούς ζωντανεύει στη χώρα του, γιατί αυτή η πόλη θα αποκτήσει στους ανθρώπους της γονιμότητα, ανακούφιση και δικαιοσύνη από τους κηδεμόνες τους, και το καθεστώς του αρχηγού τους, Al-Hasan Al-Basri, μπορεί ο Θεός να έχει έλεος πάνω του, ταιριάζει σαν να φοράει μαλλί, και στη μέση είναι μια αλυσίδα και τα πόδια του είναι δεμένα, και έχει μια παλέτα μελιού, η οποία στέκεται πάνω σε χωματερή Το χέρι του ήταν ένα tanbir τον χτύπησε, ενώ αυτός βασίστηκε στο Kaaba, οπότε είπα τα οράματά του για τον Ibn Sirin, και είπε : Όσο για την ασπίδα του μαλλιού, τον ανέβηκε, και για το παλτό του, η δύναμή του είναι στη θρησκεία του Θεού και στο μέλι του , την αγάπη του για το Κοράνι και την ερμηνεία του για τους ανθρώπους, και για τον περιορισμό του στην ευσέβεια του. Τα πόδια του, και για να χτυπήσει μια ταναμπούρα, να διαδώσει τη σοφία του μεταξύ των ανθρώπων, καθώς και για την εξάρτησή του από την Κάαμπα, στρέφεται στον Θεό, για να δοξασθεί και να υψωθεί ….

…Ερεθισμένος Αν δείτε τον εαυτό σας να εξοργίζεται κάποιον σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα σας αγαπήσει και θα σας ακολουθήσει λόγω της διασκέδασης και της ευγενικής σας προσωπικότητας . Η επιχείρησή σας θα ευδοκιμήσει . Εάν ονειρεύεστε ότι κάποιος σας έχει πειράξει, θα κερδίσετε την αγάπη ενός όμορφου και πλούσιου ατόμου . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι κάποιος την έχει πειράξει, αυτό προβλέπει ότι θα ταχέψει και αυτοσχεδιάσει με κάποιον, αλλά δεν θα καταφέρει να τον παντρευτεί ….

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ένας άντρας κοιμήθηκε και υπήρχε ένας ξύπνιος σύντροφος δίπλα του. Έφερε το γάλα σε ένα μπολ και το έβαλε και έκοψε το κεφάλι ενός καρπουζιού και έβαλε το μαχαίρι στο μπολ γάλα περιμένοντας να ξυπνήσει ο σύντροφός του. Είδε κάτι που βγήκε από τη μύτη του συντρόφου του σαν μύγα και δεν πέτυχε αυτό που είναι . Σε μια γέφυρα που χτυπήθηκε από σίδερο στη μέση μιας θάλασσας γάλακτος, ο σύντροφός του θαύμαζε και ήξερε τι είδε, βγήκε από τον εαυτό του και επέστρεψε σε αυτόν ….

…Η Surat Al-Tur όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει θα είναι δίπλα στο Ιερό Σπίτι του Θεού . Είπε : Ευλογεί έναν γιο που πεθαίνει πριν φτάσει στην εφηβεία, και ειπώθηκε : Αποκτά την εγγύτητα με τον Θεό Παντοδύναμο κάνοντας μια δίκαιη πράξη ή έναν ευλογημένο γάμο ….

…Μπορώ να ξέρω ότι το όραμα είναι από τον πιο ευγενικό ή από τον διάβολο; Αυτό μπορεί να αποδειχθεί με διάφορους τρόπους, συγκεκριμένα : 1 / Ό, τι ήταν σε συμφωνία με την ευχαρίστηση του Θεού, και σε συμφωνία με αυτό που ο Αγγελιοφόρος Του, μπορεί ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη. Είναι από τον βασιλιά – ανοίγοντας το meme και το λαμ – και αυτό που δεν συμφωνούσε με την ευχαρίστησή του είναι από το ρίξιμο του διαβόλου . 2 / Ότι αυτό που δίνει μια στροφή προς τον Θεό, μια στροφή προς αυτόν, μια αναφορά για αυτόν και μια αύξηση της ενέργειας, είναι από τη χύτευση του βασιλιά . Και αυτό που είναι καρποφόρο είναι ότι ρίχνει τον Σατανά . 3 / Ό, τι κληροδοτεί τους άντρες και το φως στην καρδιά, και μια διακλάδωση στο στήθος, είναι από τον βασιλιά, και αυτό που κληρονομείται ενάντια σε αυτό, είναι από τον Σατανά . 4 / Αυτό που κληροδοτεί την ειρήνη και την ηρεμία είναι από τον βασιλιά . Ό, τι κληροδότησε το άγχος, η ενόχληση και η αναταραχή είναι από τον Σατανά . Η βασιλική έμπνευση αφθονούν στις αγνές, αγνές, πιστές καρδιές, γιατί ο βασιλιάς έχει μια σχέση με αυτό, και ανάμεσα σε αυτόν και αυτήν είναι μια ευκαιρία, γιατί είναι καθαρή καλοσύνη, και είναι δίπλα σε μια μόνο καρδιά που του ταιριάζει, έτσι ο περούκα του βασιλιά με αυτήν την καρδιά είναι κάτι περισσότερο από την περούκα του διαβόλου . Όσο για τη σκοτεινή καρδιά που έχει μαυριστεί με τον καπνό των επιθυμιών και των υποψιών, ο διάβολος τον ρίχνει και τον κατηγορεί περισσότερο από την ευθύνη του βασιλιά, και ο οποίος έκανε την καρδιά σκοτεινή, και οι αμαρτίες και οι αμαρτίες δεν κρύβονται από τον αναγνώστη και Αυτό αποδεικνύεται από το ρητό του, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη : Εάν ένας υπηρέτης αμάρτησε, αστειεύεται στην καρδιά του. Μαύρο αστείο …. Χαντίθ, και υποδηλώνεται από το ρητό του Παντοδύναμου : « Όχι, αλλά αυτό που κέρδισαν στην καρδιά τους χτύπησε» . Βλέπε : Al- Rooh από τον Ibn Al-Qayyim : 380 σελ ….

…Σπάνια, ανέφερε ότι βρισκόταν στην πόλη ενός βασιλιά που ονομάζεται Ιωσήφ, και είχε τρία άσπρα μαλλιά στη γενειάδα του, και είχε έναν αναπληρωτή που ονομάζεται Ιωσήφ επίσης από τη μία πλευρά των πλευρών και του είπαν ότι ο αναπληρωτής είχε μεγαλώσει τρεις λευκές τρίχες στα γένια του, όπως ο βασιλιάς, οπότε ο βασιλιάς κοιμήθηκε εκείνο το βράδυ και είδε ότι ο προαναφερθείς αναπληρωτής είχε έρθει και κάθισε στην τάξη του βασιλιά και ο βασιλιάς στεκόταν ανάμεσα στα χέρια του Ο κυβερνήτης ξύπνησε τρομοκρατημένος και δεν έκανε το όραμά του σε έναν κάλεσε τον πληρεξούσιο που αναφέρεται για να τον διατάξει όταν εκπροσωπεί τα χέρια του και ήθελε να διατάξει τον εκτελεστή να τον σκοτώσει, κάλεσε τον Bgeles τη γεύση και τη γνώση του και ισχυρίζεται ότι έχει γνώση της έκφρασης Varafh τι είδε και τι εννοούσε στον εν λόγω βουλευτή σε αυτό. με το να κρατήσει τον Μουλάνα βασιλιά του είπε από τις καταχρήσεις και να απαγορεύσει τη δολοφονία μιας ψυχής χωρίς έγκλημα και η έκφραση αυτού που είδε ο βασιλιάς εμφανίστηκε στα λόγια του, είπε πώς είναι αυτό και είπε: Εάν ο βασιλιάς τον είδε από τη συνεδρίαση του το προαναφερθέν δ για την τιμητική του θέση, είναι ο βασιλιάς που κάθεται αυτοπροσώπως επειδή ονομάζεται και μοιάζει με το γκρι, και για τον βασιλιά που στέκεται στα χέρια του, είναι ο αναπληρωτής που στέκεται σε αυτήν την κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Το όραμα βγήκε ….

…Feranda Εάν δείτε τον εαυτό σας να στέκεται σε μια βεράντα σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα πετύχετε και πρέπει να είστε σε θέματα και ανησυχίες που σας προκαλούν άγχος και ανησυχία . Εάν ένα κορίτσι στέκεται με τον εραστή της στη Ferdinand, θα παντρευτεί νωρίς, έναν ευτυχισμένο γάμο. Το να βλέπεις μια παλιά Ferunda σε ένα όνειρο δείχνει μια πτώση και μια πτώση στις ελπίδες και την κακή τύχη όσον αφορά τις επιχειρήσεις και τα συναισθήματα ….

…Khoury Αν βλέπετε έναν ιερέα σε ένα όνειρο, αυτό είναι κακός οιωνός . Αν τον δείτε να στέκεται στον άμβωνα, θα αρρωστήσετε και θα περιτριγυριστείτε από προβλήματα . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι είναι ερωτευμένη με έναν Χούρι, τότε αυτή είναι μια προειδοποίηση για να μην πέσει στις παγίδες ενός πονηρού και ασήμαντου εραστή . Εάν ονειρευόταν ότι ο ιερέας κοιμόταν μαζί της, θα αντιμετώπιζε κριτική για την αγάπη της για διασκέδαση και αγενές χιούμορ . Εάν μια γυναίκα εξομολογήσει τους Χούρι, θα σταθεί σε ταπεινωμένη στάση με την οποία θα αισθανθεί τύψεις και θλίψη . Αυτός ο τύπος ονείρου δείχνει ότι έχετε κάνει ή θα κάνετε κάτι που θα σας φέρει ανησυχία, προβλήματα και την οικογένειά σας επίσης . Ο ιερέας είναι ο πνευματικός σας οδηγός, και κάθε όνειρο ενός ιερέα σημαίνει μια προειδοποίηση για εσάς για τις αδυναμίες και τα λάθη σας . Αλλά αν δείτε τον ιερέα μέσα σε μια ομάδα στο όνειρο, τότε η επιρροή του στην ερμηνεία του ονείρου δεν υπερβαίνει την επιρροή οποιουδήποτε μέλους της ομάδας που εμφανίστηκε μαζί του ….

…Και αμεροληψία : ενώ εργαζόταν στη δουλειά, αποδεικτικά στοιχεία ότι μαστίγωσε και καρφώθηκε από τη θέλησή του . Όποιος βλέπει τον εαυτό του γυμνό και απογυμνωμένο από το ένδυμά του, έχει εχθρούς στον τόπο όπου είδε, και τους ξεπερνά . Εάν η γυμνή του δεν εκτίθεται, τότε δεν τα ξεπερνά . Εάν καλύπτει τα ιδιωτικά του μέρη με κάτι ή με το χέρι του, τότε οδηγείται σε αυτά και δραπετεύει από αυτά . Εάν βλέπει ένα λιναρόσπορο μόνο στη μέση, τότε προσπαθεί να λατρεύει . Εάν βλέπει τον εαυτό του να αναζητά αμερόληπτα κάτι, το επιτυγχάνει όσο είναι αμερόληπτο. Όσον αφορά το γυμνό, εάν δεν έχει δουλειά μαζί του, τότε είναι μια δοκιμασία και παραμελημένη υπακοή και μια άσεμνη επίθεση . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι ένας άντρας που στέκεται στη μέση του τζαμιού σημαίνει το Τζαμί της Μπάσρα, μόλις, με ένα σπαθί στο χέρι του που χτυπά ένα βράχο και το σπάει, έτσι ο Ιμπν Ο Σιρίν του είπε : Αυτός ο άντρας πρέπει να είναι ο Χασάν Αλ Μπάσρι . Ο άντρας είπε : Αυτός και ο Θεός είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Ήξερα ότι αυτός που αφαιρέθηκε από τη θρησκεία, σημαίνει την τοποθεσία του τζαμιού, και ότι το σπαθί του με το οποίο χτυπούσε τη γλώσσα του, το οποίο σπάει με τα λόγια του την πέτρα της αλήθειας στη θρησκεία ….

…Ο λόφος είναι σε ένα όνειρο ένας μεγάλος επικίνδυνος άνθρωπος, και η αρχιτεκτονική γύρω του είναι η οικογένειά του . Όποιος βλέπει μια επίπεδη γη στην οποία υπάρχει ένα ανάχωμα ή ένας φαινομενικός λόφος, τότε αυτός ο λόφος είναι ένας άνθρωπος που έχει την ικανότητα του κόσμου όσο έχει και της επίπεδης γης . Εάν βλέπει ότι βασίζεται σε αυτόν τον λόφο ή ανυπακοή θέση και έχει προσκολληθεί σε αυτόν, τότε σηκώνεται μία φορά, ή βασίζεται σε έναν άνθρωπο και απελευθερώνεται . Ίσως αυτό το ανάχωμα πάνω στο οποίο χτίστηκε ήταν μια δομή στην οποία ο ιδιοκτήτης του χτίζει και στέκεται, και όποιος βλέπει ότι περπατά στους λόφους θα σωθεί . Και όποιος είδε ότι είχε ανέβει σε έναν λόφο, θα προεδρεύει ενός θρησκευτικού άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι είναι πάνω από ένα υψηλό μέρος, θα κερδίσει ανύψωση και εξουσία, ηγεσία και αύξηση των χρημάτων του, και τιμή και τιμή . Και όποιος το βλέπει σαν να κατεβαίνει από ψηλό μέρος, θα πληγεί, θυμωμένος και ταπεινωμένος . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε έναν λάσπη, θα λάβει έναν βασιλιά, εξουσία και όφελος . Εάν η γη είναι ενδεικτική για τους ανθρώπους, αφού από αυτήν δημιουργήθηκαν, τότε κάθε δυσαρέσκεια, πένθος και αγωνία υποδηλώνει εκείνη που αναφέρθηκε . Οι λόφοι και οι λόφοι δείχνουν τα αξιοπρεπή μέρη, τις υψηλές τάξεις και τις καλές βάρκες . Όποιος βλέπει τον εαυτό του πάνω από κάτι από αυτό, αν είναι άρρωστος, τότε αυτό είναι το φέρετρο του, ειδικά αν οι άνθρωποι ήταν κάτω από αυτόν, και αν δεν ήταν άρρωστος και ζητούσε γάμο, παντρεύτηκε μια αξιότιμη και υψηλού επιπέδου γυναίκα, η οποία έχει την ικανότητα του κόσμου όσο και το ανάχωμα της βρωμιάς και της άμμου. Εάν βλέπει ότι είναι αρραβωνιασμένος με ανθρώπους πάνω από το λόφο, ή την πρόσκληση για προσευχή, αν άξιζε τον βασιλιά, το απέκτησε, ή το δικαστικό σώμα, το fatwa, το κάλεσμα στην προσευχή ή το κήρυγμα επειδή είναι τα ιερά του ευγενέστεροι άνθρωποι . Και όποιος βλέπει μια επίπεδη γη όπου υπάρχει λόφος, τότε είναι ένας άνθρωπος φήμης μεταξύ των ανθρώπων ως το επίπεδο της επίπεδης γης γύρω του . Και ο λόφος για αυτόν στον οποίο κάθεται μια θέση, και αν είναι κάδος απορριμμάτων, τότε είναι ο κόσμος στον οποίο είναι οτιδήποτε, και μπορεί να αναφέρεται στη γυναίκα ή τη γυναίκα που είναι η θυσία . Και αν ο λόφος δεν ήταν σκουπιδοτενεκές, αλλά ήταν λόφος στον οποίο δεν υπήρχε σκόνη, τότε δείχνει το ύψος του θέματος με ασφάλεια από τις συνέπειες ….

…Απαγορεύσεις όπως το σπάσιμο της νηστείας την ημέρα της νηστείας, ή η νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας, ή το να στέκεστε στην Αράφα σε άλλη ημέρα εκτός από αυτό, ή την Παρασκευή να προσεύχεστε πριν από τον μεσημβρινό και τα παρόμοια . Και ίσως τα περιστέρια έδειξαν την εκκλησία γιατί είναι το πρόσχημα των δαιμόνων και του διαβόλου . Τα περιστέρια μπορούν να αναφέρονται στη bachelorette στη γυναίκα . Και όποιος παίρνει το μπάνιο ως κατοικία του, επιμένει στις αμαρτίες . Και όποιος μπαίνει σε ένα μπάνιο και κάνει μπάνιο και βγαίνει, θα αφήσει εκείνους που είναι γυναίκα ή θρησκεία . Το μπάνιο είναι μια σκοτεινή φυλακή, και το ντουλάπι του μπάνιου είναι μια γυναίκα χωρίς καλό . Το θεώρησε ως σπάσιμο της νηστείας την ημέρα της νηστείας, ή νηστεία την ημέρα της αμφιβολίας, ή να στέκεται στην Αράφα σε μια άλλη ημέρα εκτός από αυτήν, ή την Παρασκευή να προσεύχεται μπροστά στον μεσημβρινό, και τα παρόμοια . Και ίσως τα περιστέρια έδειξαν την εκκλησία γιατί είναι το πρόσχημα των δαιμόνων και του διαβόλου . Τα περιστέρια μπορούν να αναφέρονται στο μονό στη σύζυγο . Και όποιος παίρνει το μπάνιο ως κατοικία του, επιμένει στις αμαρτίες . Και όποιος μπαίνει σε ένα μπάνιο και κάνει μπάνιο και βγαίνει, θα αφήσει εκείνους που είναι γυναίκα ή θρησκεία . Το μπάνιο είναι μια σκοτεινή φυλακή, και το ντουλάπι του μπάνιου είναι μια γυναίκα χωρίς καλό ….

…Purple Peaches Αυτό είναι ένα καλό όνειρο, ειδικά αν κάποιος είναι πολύ τυχερός. Εάν κάποιος δει αυτά τα δέντρα να αυξάνουν τα κλαδιά τους γεμάτα με πλούσια μωβ φρούτα και τα τραγανά φύλλα τους, μπορεί κανείς να περιμένει πλούτο σε σύγκριση με την τρέχουσα κατάσταση . Όσο για το όνειρο να το φάτε ανά πάσα στιγμή, απεικονίζει την αγωνία ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον κλωτσούσε με το πόδι του, επειδή κάποιος άλλος ήταν φτωχός και υπερβολικός με τον πλούτο του, και μερικοί από τους σχολιαστές είπαν, ίσως το κλοτσιές έδειχνε μίσος».

…Η σκηνή δείχνει σε ένα όνειρο ταξίδι, τάφο, σύζυγο ή σπίτι . Και οι πολλές σκηνές είναι σύννεφα . Και όποιος είδε ότι μια σκηνή χτυπήθηκε πάνω του, αν ήταν σουλτάνος, θα είχε προσθέσει στον Σουλτάνο, και αν ήταν στρατιώτης που ανέλαβε την εντολή, και αν ήταν έμπορος που ταξίδεψε και κέρδισε καλό και τιμή και ένα όμορφο σκλάβος . Αν δει μια λευκή σκηνή δίπλα στη σκηνή του, τότε είναι ένας άνθρωπος που απολαμβάνει το καλό, απαγορεύει το κακό, και μετανοεί για μια μεγάλη αμαρτία . Και όποιος είδε το φεγγάρι στη σκηνή του, θα αγαπούσε τον γείτονά του από το σπίτι του σουλτάνου . Η σκηνή σε ένα όνειρο ανήκει σε εκείνη που την μπήκε ή χτυπήθηκε για αυτόν, και αν είναι ανίκανη για τον βασιλιά, τιμάται από τον σουλτάνο . Και η σκηνή και ο θόλος χωρίς τη σκηνή . Οι λευκές σκηνές είναι οι τάφοι των μαρτύρων, όπως και τα πράσινα των σκηνών . Και όποιος βγαίνει από μια παράδοξη σκηνή εξόδου, απομακρύνεται από την εξουσία του και απομονώνεται από τους βοηθούς του . Και όποιος βλέπει τις σκηνές του να διπλώνονται, αυτή είναι η ζωή και η εξουσία του . Και ο θόλος είναι γυναίκα . Δείτε επίσης το Al-Fustat ….

…Και όποιος βλέπει τα δύο πανσέληνα ως μάχη δείχνει να πολεμάς δύο βασιλιάδες, ακόμα κι αν δεν είναι γεμάτοι, δείχνει να πολεμάς δύο από αυτούς που βρίσκονται δίπλα στον βασιλιά ….

…Η Αίσα, ο Θεός Παντοδύναμος να είναι ευχαριστημένη μαζί της, είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Σας έδειξα δύο φορές πριν σας παντρευτώ. Είδα τον βασιλιά να σε κουβαλάει με μετάξι, οπότε του είπα να το αποκαλύψει , και εσύ ήμουν εσύ. Είπα ότι αυτό είναι από τον Θεό, το περνάει, τότε τον είδα να σας μεταφέρει στην κλοπή του μεταξιού, οπότε είπα Expose, αποκαλύψτε, και αν είστε εσείς, είπα ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα το περάσει . Κατά την έννοια του, ορισμένοι από αυτούς την επαίνεσαν, ο Θεός Παντοδύναμος να είναι ευχαριστημένος μαζί της, από έναν αριθμό στίχων : Είναι σπάνιο. Ο Abu Huraira, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε: Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, είπε : Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό και αν μια γυναίκα κάνει πλύση δίπλα σε ένα παλάτι, τότε είπα σε ποιον είναι αυτό το παλάτι; Ο ενορχηστρωμένος, Umar bin al-Khattab, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, έκλαψε και στη συνέχεια είπε: «Ζηλεύεις, Αγγελιοφόρος του Θεού ….

…Ο Jaber al-Maghribi, ο ποδηλάτης, είπε μια καλή γυναίκα πλούτου και ομορφιάς, όποιος είδε έναν ποδηλάτη να κοιμάται δίπλα του, κάποιος θα εξαπατούσε τα παιδιά του ….

…Ορυχείο Το να βλέπεις νάρκες σε ένα όνειρο υποδηλώνει ότι ο εχθρός σου θα επιδιώξει να σε καταστρέψει διαδίδοντας τα προηγούμενα σκάνδαλα σου . Αν στέκεστε δίπλα σε ένα ορυχείο σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι θα πραγματοποιήσετε ένα αποτυχημένο ταξίδι . Εάν ονειρεύεστε ότι ψάχνετε ένα ορυχείο, αυτό προβλέπει ότι θα εμπλακείτε σε μια αποτυχημένη, χαμένη συναλλαγή ….

…Tree Fence Εάν ονειρεύεστε έναν αειθαλές φράχτη δέντρων, τότε αυτό σημαίνει ευχαρίστηση και όφελος, και ένας γυμνός φράχτης δέντρων προβλέπει ατυχία και απερίσκεπτες επιχειρηματικές συναλλαγές . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται να περπατήσει δίπλα σε έναν καταπράσινο φράχτη με τον εραστή της, αυτό προβλέπει ότι ο γάμος της πρόκειται να πραγματοποιηθεί . Εάν ονειρεύεστε ότι έχετε παγιδευτεί σε συρματοπλέγματα, η εργασία σας θα παρεμποδιστεί από ευαίσθητους συνεργάτες ή άτομα που εργάζονται κάτω από εσάς . Για τους λάτρεις, αυτό το όνειρο υποδηλώνει ζήλια και διαμάχες ….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι φροντίζει τα αστέρια, τότε οι άνθρωποι θα ακολουθήσουν μια κατάσταση . Και όποιος βλέπει ότι βόσκει ένα πρόβατο αρνιού, είναι δίπλα σε μερικούς από τους Άραβες ….

…Σε ένα όνειρο, εκφράζεται από τον ιμάμη, οπότε αυτό που συνέβη ως προς μια μείωση ή αύξηση σε αυτό τον απέδωσε στον ιμάμη ή στη θρησκεία του οραματιστή . Και όποιος είδε τη Μέκκα ως το σπίτι του και ήταν ελεύθερος σκλάβος, ακόμα κι αν ήταν ελεύθερος, πέτυχε δόξα από τον Σουλτάνο, και οι άνθρωποι τον καταφεύγουν για γνώση που τους διδάσκει και όποιος βάζει τη Μέκκα πίσω από την πλάτη του αφήνει τον κυβερνήτη του ή χάρακα . Και όποιος βλέπει τη Μέκκα να καταστρέφεται, θα προσεύχεται λίγο . Και ίσως η Μέκκα της έδειξε μια όμορφη νύφη που είχε πολλούς μνηστήρες . Η είσοδος στη Μέκκα για τους ανυπάκουους είναι η μετάνοια, ο άπιστος έχει το Ισλάμ, και ο άγαμος έχει μια σύζυγο, και αν ο βλέποντας είναι μια διαμάχη, δείχνει την καταπίεση του στη διαμάχη του . Ίσως η είσοδος στη Μέκκα έδειχνε ασφάλεια από φόβο . Και όποιος βλέπει ότι βγαίνει στη Μέκκα για να κάνει το Χατζ, τότε θα φροντίσει για το Χατζ, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει, και αν είναι άρρωστος, τότε η ασθένειά του θα παραταθεί και μπορεί να πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι είναι δίπλα στη Μέκκα, θα επιστρέψει στα χαμηλά της ζωής . Και αν δει ότι βρίσκεται στη Μέκκα με τους νεκρούς, τότε θα πεθάνει μάρτυρας . Όποιος πάει στη Μέκκα μόνο λόγω του εμπορίου, θα ενδιαφέρεται για αυτόν τον κόσμο . Αυτός που το βλέπει γονιμοποιημένο είναι καλός ….

Η Surat Al-Tur υποδεικνύει την ύπαρξη εκ προθέσεως, γνώσης και ορθών πράξεων και είναι δίπλα στη Μέκκα, ή νίκη επί των εχθρών, ή ο βλέποντας διορίζεται στην αλήθεια, αποφεύγοντας το ψέμα και ειπώθηκε ότι αν είχε απούσει, θα ελάτε και μπορεί να κάνετε λάθος με λόγια και μετά να επιστρέψετε στην ορθότητα

…Και όποιος βλέπει τη Ντόντα σε ένα μέρος που είναι πολύ μεγάλο, μπορεί να είναι δίπλα σε ένα κράτος ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι ο πρίγκιπας του στέμματος, τότε εκτελεί το ζήτημα του βασιλείου και βλέπει το πέπλο του πρίγκιπα να στέκεται, να τα βρίσκει στα αίτια της πολιτικής . Και βλέποντας τους να κάθονται, έμειναν σε αυτό ….