…Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται να κάθεται χωρίς δικαιολογία, τότε το έργο του είναι ανεπαρκές ….

…Και όποιος βλέπει έναν μελετητή να προσεύχεται εκτός από την κατεύθυνση της qiblah ή να κάνει κάτι αντίθετο με την Sunnah, τότε έχει παραβιάσει τη Σαρία και ακολουθεί τις ιδιοτροπίες και τις επιθυμίες ….

…Και όποιος βλέπει σαν να καίει μια φωτιά για να την κάψει, τότε ζητά τη βοήθεια μιας σκληρής αρχής στη σοβαρότητα της φτώχειας, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι άναψε φωτιά και καίει μια φωτεινή φωτιά, τότε δίνει γέννηση ενός αγοριού, και η συνάντηση του σπινθήρα και της σκανδάλης υποδηλώνει μια κηδεμονία και την κανονικότητά της, επειδή η πέτρα είναι σκληρή και ο σίδηρος είναι βάναυσος και με μεγάλη δύναμη και το κάψιμο της φωτιάς ανάμεσα σε δύο πέτρες που πολεμούν δύο ανήθικους άντρες και σβήνουν Καταπραϋντική ταλαιπωρία ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος έχει πεθάνει και οι άνθρωποι τον θυμούνται καλά, τότε θα είναι αξιέπαινος στην κατάσταση του ή στην εργασία που κάνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος έχει συνουσία μαζί του, δείχνει ότι πληροί τις ανάγκες του και ότι ελέγχει τα πράγματα με τρόπους ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος θηλάζει, είναι περιορισμένος και ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ή στη γυναίκα που θηλάζει ….

…Και όποιος βλέπει ότι αγόρασε μια σέλα ή κάποιος του το έδωσε, αγοράζει μια σκλαβιά ή προτείνει μια γυναίκα με πολλά χρήματα και παίρνει χρήματα από αυτήν όσον αφορά την κληρονομιά ….

…Και όποιος είδε ότι κάποιος το πήρε με μια κολόνα με το χέρι του, τότε δείχνει την αδυναμία της δύναμής του ….

…Και όποιος πιστεύει ότι αφαιρεί το πέπλο του ή κάποιος το αφαιρεί από αυτό, ερμηνεύεται χωρίζοντας τη γυναίκα του, είτε με διαζύγιο είτε με θάνατο ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος βάζει τα δάχτυλά του στο αυτί του, δείχνει ποιος χτυπά την οικογένειά του ….

…Μερικοί από τους δίκαιους είπε ότι ένας μοναχός είναι από τον μοναχό του Θεού, τι φόβο για τον Θεό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του μοναχού ερμηνεύεται από έναν πονηρό άνθρωπο που εξαπατά έναν αιρετικό ….

…Τα μάτια είναι σε ένα όνειρο της θρησκείας και της αντίληψης ενός ανθρώπου με την οποία βλέπει καθοδήγηση και αυταπάτη . Και όποιος βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, αυτό είναι μια αύξηση στη θρησκεία και τη δικαιοσύνη . Και αν βλέπει ότι παρατηρεί έναν κακό άνθρωπο, τότε τον εξαπατά και τον μισεί . Αν δει ότι τα μάτια του είναι κατασκευασμένα από σίδερο, τότε θα καταστρέψει το κάλυμμα του, και θα το λάβουν . Και αν το στομάχι του χωρίζει και βλέπει τα μάτια στο στομάχι του, τότε είναι αιρετικός, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Ο Θεός δεν έφτιαξε έναν άνθρωπο με δύο καρδιές στο στομάχι του ). Και αν βλέπει στον ώμο του το μάτι ενός άνδρα ή ένα μάτι ενός ζώου, τότε χτυπά αόρατα χρήματα . Το μαύρο μάτι είναι μια θρησκεία, το ευγενές μάτι είναι αντίθετο με τη θρησκεία, το μπλε μάτι είναι μια θρησκεία στην αίρεση, και το πράσινο μάτι είναι μια θρησκεία που παραβιάζει τις θρησκείες . Η ενότητα της Basra είναι καλή για όλους τους ανθρώπους και η αδυναμία της δείχνει την ανάγκη του για χρήματα, γιατί τα χρήματα είναι σαν μάτι . Και αν δει τα μάτια του να φύγουν, τα παιδιά του θα πεθάνουν . Αν είναι συγκρατημένος, θα βρει κάποιον να πάρει το χέρι του . Και αν κάποιος που θέλει να ταξιδέψει το βλέπει ή κάποιος που ταξιδεύει, αυτό δείχνει ότι δεν επιστρέφει στην πατρίδα . Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι τα μάτια ενός άλλου ατόμου, αυτό δείχνει ότι τα μάτια του έχουν φύγει και ότι κάποιος άλλος τον καθοδηγεί . Και όποιος είδε ότι τα μάτια του έπεσαν στην αγκαλιά του, τον αδελφό, τον γιο του, και τα παρόμοια θα πεθάνει . Και ο άνθρωπος διορίζεται τον γιο, τον εραστή ή τη θρησκεία του, οπότε όποιος βλέπει με τα μάτια του στάχτη είναι έλλειψη στη θρησκεία του και η τύφλωση είναι μεγαλύτερη σε έλλειψη . Και ο βασιλιάς διόρισε τον κατάσκοπό του, και το μάτι πέρασε το ρολόι, και το μάτι εκφράστηκε με το νερό, και όποιος είδε ότι επουλώνει τα μάτια του, θα διορθώσει τη θρησκεία του, ή τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι η όρασή του είναι μεγαλύτερη και ισχυρότερη από ό, τι νομίζει, τότε ο ύπνος του στη θρησκεία του είναι καλύτερος από την ανοιχτότητά του . Και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του είναι λευκά, τότε θα πληγεί από θλίψη, ή θα απομακρυνθεί από εκείνους που είναι αγαπητοί σε αυτόν, και αν είναι στενοχωρημένος, ο Θεός θα αφήσει την ανησυχία και τη θλίψη του, και όποιος βλέπει με τα μάτια του μπλε , είναι εγκληματίας . Όποιος βλέπει ότι τρώει τα μάτια ενός άνδρα, τότε τρώει τα χρήματά του, και όποιος βλέπει ότι τα μάτια του δεν έχουν περιθώρια, τότε χάνει τους νόμους του Θεού και της θρησκείας, και αν κάποιος τους μαδήσει, τότε ο εχθρός του τον εκθέτει . Και αν δει ότι η σάρκα των ματιών του γίνεται λευκή, αυτό υποδηλώνει μια ασθένεια . Ίσως το όραμα του γλυκού ματιού έδειξε μαγεία, θάνατο και ζωή, ή όλη την οικογένεια, τους συγγενείς ή τα παιδιά . Και ο οφθαλμικός οφθαλμός από την οφθαλμική οφθαλμική παραγωγή . Αν είχε ένα παιδί, μια γυναίκα ή έναν εραστή που ήταν άρρωστος και αναρρώθηκε από ασθένεια, και αν ήταν άπιστος, έγινε μουσουλμάνος και αν ήταν φτωχός, θα έπρεπε να είναι πλούσιος . Ίσως τα άτομα όρασης έδειξαν σοβαρότητα . Εάν το μάτι μετακινηθεί σε διαφορετική θέση από το σώμα, υποδηλώνει τη βλάβη . Η θόλωση των ματιών είναι απόδειξη του βασανισμού του Θεού Παντοδύναμου . Το δεξί μάτι υποδεικνύει τον γιο, το αριστερό το κορίτσι και το κηλιδωτό μάτι δείχνει να μένεις αργά . Και αν είδε ένα κόκκινο μάτι, θα ήταν ενοχλημένος ή θυμωμένος, θα του είχε ένα συμβάν . Και όποιος βλέπει ότι το μάτι του είναι εκτοξευμένο και είναι αποκομμένο από αυτόν, είναι το μήλο του ματιού του . Και το μάτι σε ένα όνειρο είναι μεγάλη διάρκεια ζωής . Ίσως το μάτι έβγαλε μια ατυχία ….

…Όφελος: Εάν ένα άτομο θέλει να δει ένα ειλικρινές όραμα που δείχνει τι είναι στη συνείδησή του, κοιμάται με πλύση στη δεξιά του πλευρά, θυμάται τον Θεό και επικαλείται αυτήν την παραγγελία που διηγείται την εξουσία του Jaafar al-Sadiq, και αυτό είναι : Θεέ, Παραδόθησα την ψυχή μου σε σένα και στράφηξα το πρόσωπό μου σε σένα, και σου εμπιστεύτηκα την εντολή μου και σε κατέφυγα με επιθυμία και φόβο σε σένα, όχι καταφύγιο Και δεν υπάρχει διαφυγή από σένα αλλά από σένα. Πίστεψα στο βιβλίο σου που αποκάλυψα και στον προφήτη σου που στείλατε. Ευλογημένος Κύριός μας και Υψωμένοι είστε πλούσιοι και εμείς οι φτωχοί ζητάμε τη συγχώρεσή σας και μετανοείτε σε σας, Κύριε, φεύγω από εσάς σε εσένα Θεέ, δείξε μου ένα αληθινό όραμα που δεν είναι ψεύτικο, καλό, ευχάριστο, δυστυχισμένο, ευεργετικό, όχι επιβλαβές . Και αν ξυπνήσει, θυμάται τον Θεό Παντοδύναμο και αφηγείται ένα όραμα για ένα συγκεκριμένο πέρασμα, και ό, τι περνάει, εξαρτάται από αυτόν ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ένα άτομο παντρεύεται τη γυναίκα του, θα αποκτήσει το γάμο εάν είναι γνωστό από το εμπόριό του ότι θα τον λάβει ….

Και αν βλέπει ότι η όρασή του είναι μεγαλύτερη και ισχυρότερη από ό, τι πιστεύουν οι άνθρωποι, τότε το κρεβάτι του είναι καλύτερο από το άνοιγμα του . Εάν βλέπει πολλά μάτια στο σώμα του, τότε είναι μια αύξηση της θρησκείας. Εάν βλέπει ένα μάτι στην καρδιά του, μπορεί να το δει, τότε είναι καλός στη θρησκεία του, και ειπώθηκε ότι η καλοσύνη του ματιού και η διαφθορά του σε αυτό που του φέρνει το μάτι σε σχέση με χρήματα, παιδί, γνώση ή υγεία του σώματος…

Και όποιος είδε ότι του είπε, είπε ότι δεν έχετε πεθάνει ποτέ, τότε θα πεθάνει ως μάρτυρας ….

Και όποιος βλέπει ότι ένα άτομο κατεβαίνει έναν τάφο και μετά βγαίνει από αυτόν και θέλει να ωθήσει αυτόν που το βλέπει, τότε ένα άτομο που φυλακίζεται θα τον κατηγορήσει ….

Και όποιος βλέπει ότι ένα άτομο ήρθε σ ‘ένα κάλυμμα, τότε θα λάβει ευλογία ….

Εάν βλέπει σαν να ούρει και άλλος να ουρεί μαζί του, τότε αναμιγνύονται με τα ούρα τους και υπάρχει συνέχεια και συγγένεια μεταξύ τους ….

Και όποιος βλέπει κάποιον να του ρίχνει νερό, τότε θα πάρει καλό και θα ωφεληθεί από αυτόν, και αν το νερό είναι κακό ή δυσάρεστο σε γεύση και μυρωδιά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Και όποιος βλέπει ότι η γενειάδα του έχει μεγαλώσει περισσότερο από το πεπρωμένο της, αυτό είναι η ανησυχία και η αγωνία τους, και ειπώθηκε θρησκεία και θρησκεία, και ειπώθηκε ελαφρότητα, ανόητο και έλλειψη νου, και αν το είδε να μειώνεται και η μείωση δεν ήταν εξωφρενικό γι ‘αυτήν, αυτό δείχνει την εκπλήρωση της θρησκείας του και την έλλειψη ανησυχίας του. Η θρησκεία του ή η ανησυχία του έχει φύγει. Άλλοι είπαν ότι το να βλέπεις αυτό είναι πολύ αντιπαθητικό, και όποιος βλέπει ότι κάποια από τα γένια του έχει τραβηχτεί και η θέση του έχει γίνει ελλιπής ή ότι έχει γίνει άγονη, τότε στερείται του δικαιώματος από κάθε άποψη, και όποιος το βλέπει έσπασε τη γενειάδα του, αυτό είναι τα χρήματά του το καταστρέφει με το χέρι του και το καταστρέφει. Εάν είναι άρρωστος, αθώος ή χρεωμένος, έχει εξοφλήσει το χρέος του ή είναι στενοχωρημένος, η ανησυχία του εξαφανίζεται και λέγεται ότι αυτό είναι πολύ αντιπαθητικό, και όποιος βλέπει τη γενειάδα του ως το ένα τρίτο των μαλλιών στα περισσότερα από αυτά είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την αξιοπρέπεια του, και αν βλέπει ότι έχει γίνει πολύ λευκό, τότε είναι αδύναμος στη δύναμη και μείωση των χρημάτων και όποιος βλέπει ότι είναι νέος και επέστρεψε η γενειάδα του είναι μαύρος, οπότε βλέπει ό, τι δεν του αρέσει, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις γκρίζα μαλλιά για νέους ερμηνεύεται από την άφιξη ενός απόντος. Λέγεται ότι το γκρίζο είναι μακροζωία, και όποιος βλέπει ότι μαζεύει το γκρίζο του είναι αντίθετο με τη Σουντά και υποτιμά τους ανθρώπους της καλοσύνης. Έβγαλε τις μασχάλες του ήταν ο καλύτερος και ποιος είδε ότι τα μαλλιά της μασχάλης του ήταν μακριά. Δεν του αρέσει στη θρησκεία, και όποιος πιστεύει ότι έβγαλε τα ηβικά του μαλλιά, τότε του επιβλήθηκε πρόστιμο χρήματα ή σπατάλη σε ένα μέρος που δεν είχε τοποθετηθεί σωστά, και αν δει ότι αφαίρεσε κάτι από αυτό με ένα φως, εάν είναι πλούσιος, ο πλούτος και η δύναμή του έχουν φύγει, και αν είναι φτωχός, είναι πλούσιος, και αν κάποιος έφυγε και κάποιος έμεινε, τότε κάτι από τη χάρη του θα καθυστερήσει και λέγεται όποιος είδε ότι ξυρίστηκε, υπέφερα με ξυράφι, είναι αξιέπαινη, και αν η γυναίκα το δει αυτό, θα τα πάει καλά από τον σύζυγό της, και αν βλέπει ότι αποσπάται από το στήθος του ή από το πίσω μέρος του κεφαλιού του, εάν έχει μια εμπιστοσύνη που εκτελεί στον ιδιοκτήτη του, και όποιος βλέπει ότι χτενίζει τα μαλλιά του με μια χτένα, τότε δοξάζεται και δηλώνει, και αν βλέπει ότι έχει μαλλιά σε ένα μέρος όπου τα μαλλιά δεν μεγαλώνουν, τότε αυτός Δείχνει την ύπαρξη χρέους και ορισμένοι από αυτούς δήλωσαν ότι αν κάποιος δει ότι τα μαλλιά βγαίνουν από τη γλώσσα του, αυτό είναι σοφία και μια δήλωση εκτός και αν υπερβαίνει το όριο και επιστρέφει στην ανησυχία. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα μαλλιά των βλεφάρων, των αυτιών και της μύτης είναι καλά, εκτός εάν ξεπεράσουν το όριο και είπαν επίσης ότι εάν ένα άτομο αφαιρεί τα μαλλιά από ένα μέρος που απαιτεί αφαίρεση, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και αν τα αφαιρεί από ένα μέρος όπου είναι καλό, δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ένα νεαρό άτομο του οποίου το μουστάκι έχει μεγαλώσει δείχνει δύναμη και αλαζονεία. Και όποιος βλέπει μια γυναίκα που έχει μεγαλώσει μουστάκι, γεννά ένα αγόρι, και αν δεν είναι έγκυος τότε δεν γεννά. Ομοίως, αν δει ότι έχει μεγαλώσει γενειάδα, αλλά αν έχει έναν γιο που κυριαρχεί στο λαό του, και αν είναι χήρα, τότε παντρεύτηκε ή παντρεύτηκε, γίνεται χήρα και πάσχει από αγωνία και ασήμι Ακόμα κι αν κάποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του έχουν γίνει μικρά, τότε είναι μια αύξηση του χρέους του, και λέγεται έλλειψη χρημάτων, και όποιος βλέπει ότι έχει εφαρμόσει κάτι από τα μαλλιά του με λάδι, τότε έχει στολίδι εκτός αν ρέει, και αν αποφορτιστεί, τότε είναι θολό και αν βρει μια μυρωδιά, τότε είναι ένα καλό κομπλιμέντο, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι καταθλιπτικό, θα δει μερικά από τα λάθη του και όποιος δει ότι χτενίζεται και μια ψείρα έπεσε από αυτόν, τότε ξοδεύει χρήματα από μια κληρονομιά που τον έχει μολύνει ή ένα ελάττωμα εμφανίζεται από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι οι τρίχες έχουν μεγαλώσει στην παλάμη του, αυτό είναι ένα όφελος που τον μπαίνει και τα μαλλιά στο στήθος είναι σοφία…

…Η θάλασσα υποδηλώνει τη θάλασσα σε ένα όνειρο για έναν ισχυρό, τρομερό και ατρόμητο βασιλιά, ακριβώς τον Σάφικ, τον οποίο χρειάζονται οι άνθρωποι, και η θάλασσα είναι για τον έμπορο τις αποσκευές του και ο μισθωτός είναι ο δάσκαλός του . Και ίσως υποδηλώνεται από καθαρότητα από ακαθαρσία, πίστη στον άπιστο και μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο και ότι ο Θεός Παντοδύναμος έχει ορκιστεί στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχει κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της . Επιδείξτε την αγνότητα από την ακαθαρσία, την πίστη στον άπιστο και τη μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο, και ότι ο Θεός Παντοδύναμος ορκίστηκε στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχουν κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος μπήκε στο σπίτι του και έκλεψε το μαξιλάρι του, αυτό δείχνει ότι κάποιος πηγαίνει πίσω από τη γυναίκα του που τον εξαπατά ή πίσω από τη δούλη του, και κάποιος μπορεί να πεθάνει σε αυτό το σπίτι από τους υπηρέτες »….

…Ερεθισμένος Αν δείτε τον εαυτό σας να εξοργίζεται κάποιον σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα σας αγαπήσει και θα σας ακολουθήσει λόγω της διασκέδασης και της ευγενικής σας προσωπικότητας . Η επιχείρησή σας θα ευδοκιμήσει . Εάν ονειρεύεστε ότι κάποιος σας έχει πειράξει, θα κερδίσετε την αγάπη ενός όμορφου και πλούσιου ατόμου . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι κάποιος την έχει πειράξει, αυτό προβλέπει ότι θα ταχέψει και αυτοσχεδιάσει με κάποιον, αλλά δεν θα καταφέρει να τον παντρευτεί ….

…Purple Peaches Αυτό είναι ένα καλό όνειρο, ειδικά αν κάποιος είναι πολύ τυχερός. Εάν κάποιος δει αυτά τα δέντρα να αυξάνουν τα κλαδιά τους γεμάτα με πλούσια μωβ φρούτα και τα τραγανά φύλλα τους, μπορεί κανείς να περιμένει πλούτο σε σύγκριση με την τρέχουσα κατάσταση . Όσο για το όνειρο να το φάτε ανά πάσα στιγμή, απεικονίζει την αγωνία ….

…70 – Ο Al-Mansur είδε στον ύπνο του και λέγεται, αλλά φώναξε με ένα τηλέφωνο λέγοντας : Όσο για τον Κύριο της σιωπής και της κίνησης, η μανία είναι πολύ πολυθεϊσμός για σένα, ψυχή. Εάν κάνεις λάθος, και αν οι ψυχές σου τα πάνε καλά, αυτό είναι για σένα. Η εξουσία του είναι με έναν συμμετέχοντα, το μεγαλείο του ουρανού και της γης, και η άγκυρα των βουνών, που είναι αφιερωμένη στην αστρονομία, είπε ο Al-Mansour : Αυτή είναι η ώρα για την παρουσία μου και το τέλος της ζωής μου . Είχε τη γνώμη πριν από την Qasra mole, το οποίο χτίστηκε και νάζι στην οποία είναι όνειρο φρίκη, είπε η πηγή : Αλίμονο Aarabie ~ Είδα ένα όνειρο ήμουν σοκαρισμένος , είδα μια λέγοντας στάση σε αυτό το παλάτι πόρτα, λέει : Εάν Ήμουν σε αυτό το παλάτι οικογένεια iPad και Oouhh του την οικογένεια και τα σπίτια του και έγινε αρχηγός του παλατιού μετά τη χαρά του νεογέννητου (3) Χτίζει τους στρατιώτες του πάνω του, οπότε δεν έμεινε στον τυφλοπόντικα εκτός από λιγότερο από ένα έτος μέχρι που αρρώστησε στο δρόμο για το Χατζ , και μπήκε στη Μέκκα με βαριά ταφή , και πέθανε το Σάββατο το βράδυ, και ειπώθηκε σε επτά ημέρες από τον Ντου Χατζίντζ , και το τελευταίο από αυτά που μίλησε ήταν ότι είπε : ο Θεός με ευλόγησε να σας γνωρίσουμε . ειπώθηκε : είπε, Κύριε, ότι Asatk σε πολλά πράγματα απλά Ataatk στην αγάπη με σας τα πράγματα βεβαίωση ότι ο Θεός, αλλά ο Θεός Σωτήρα . τότε πέθανε . η επιγραφή δαχτυλίδι . Θεού εμπιστοσύνης στην Abdullah και πίστεψε στο . για το θάνατό του από εξήντα – τριών ετών και ήταν μια χρονιά στην περίφημη , Είκοσι δύο εκ των οποίων είναι χρόνια δημιουργίας , και ο Μπαν αλ Μουαλά θάφτηκε στη Μέκκα ….

…Ψυχοθεραπεία Ορισμένες διαταραχές του ύπνου, όπως εφιάλτες, ενοχλητικά όνειρα, περπάτημα κατά τη διάρκεια του ύπνου και ομιλία κατά τη διάρκεια του ύπνου, προκαλούνται από ανεπίλυτα προβλήματα και συγκρούσεις και τις γύρω εμπειρίες. Επομένως, το άτομο πρέπει να υποβληθεί σε ψυχολογική θεραπεία, όπως γίνεται μέσω της διαδικασίας συναισθηματικής εκφόρτισης και ελεύθερης σύνδεσης για να εντοπίσει τέτοιες συγκρούσεις και να προσπαθήσει να τις εξηγήσει στον ασθενή και στη συνέχεια να αυξήσει το Astbesarh με το οποίο τον βοήθησε να επιστρέψει στον κανονικό ύπνο και να δει : ~ Εγκυκλοπαίδεια Ψυχιατρικής ~ – Τόμος Ι – δ . Αμπντέλ Μόνεμ Ελ Χέφνι . ~ Διαταραχές συμπεριφοράς και θεραπεία τους .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : The Jathoom : Προέρχεται από το ρητό μας : Το άτομο ή το ζώο σκαρφαλωμένο , και το νόημά του παρέμεινε στη θέση του και δεν έφυγε , ή τι σημαίνει : να κολλήσει στο έδαφος, οπότε αυτός σκαρφαλωμένο . Ένας εφιάλτης και λέγεται Word σε Jathaam ή al Koran 🙁 έγιναν στο σπίτι τους Jtman ) ( χρήσεις : 78 ) Αυτή η αραβική λέξη ονομάζεται μπαρόκ Alnidlan , μπορεί να βρίσκεται σε πίεση στο στήθος του ύπνου δεν μπορεί να κινηθεί με τον (1). Για να φανεί αυτό , θα εξηγήσω σε σας ως προς το αν ο ίδιος είδε έναν άνδρα σε ένα όνειρο , έτσι – που ονομάζεται Paljathom περιγράφεται στην έννοια ο ίδιος ο κοιμώμενος Bshi Ε σίγαση , ούτε μπορεί να σωτηρίας , και προσπαθεί να ξυπνήσει , δεν μπορεί μόνο μετά από επίπονες προσπάθειες Ο Vistiqz έφτασε στην κούραση του με μεγάλη ποσότητα ιδρώτα και το χέρι , και ταραχώθηκε , και η αίσθηση αυτής της υπόθεσης ήρθε σε αυτόν πριν ξυπνήσει ο Kalmchlol , και ελπίζει ότι μια διαφάνεια , χωρίς αμφιβολία ότι αυτή η περίπτωση που ο άνθρωπος έπεσε στον ύπνο του πανικού . Η ειρήνη σ ‘αυτόν γνωρίζουν πότε τους συντρόφους του να τρέμω αυτή την προσευχή : « Θα αναζητήσουν καταφύγιο στα λόγια του Θεού, γεμάτος θυμό και από τον κακό της Αυτού σκλάβους και από τους δαίμονες του κακού Βιβλιογραφία , και να παρακολουθήσουν » (2). Όπως αναφέρεται στο isti’aadhah του εκφοβισμού σε ένα όνειρο που διηγείται ο Malik είπε : Ο Khalid bin Walid είπε στην πώληση! : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ , είμαι σε ένα όνειρο . Είπε ειρήνη σ ‘αυτόν : « Πες : Θα αναζητήσουν καταφύγιο με τον Αλλάχ«s τέλεια Ichaelmat από το κακό του θυμού και μαρτύριο και το κακό λατρεία , και Βιβλιογραφία των δαιμόνων , και να παρακολουθήσουν »(3). Εδώ ο διαλογιζόμενος σε αυτές τις συνομιλίες παρατήρησε ότι ο Προφήτης ειρήνης σε αυτόν κατευθύνει τον υπηρέτη όταν βλέπετε τέτοια ενοχλητικά όνειρα , εφιάλτες , καθοδηγούμενοι από την προσφυγή στο Θεό και αναζητάτε καταφύγιο μαζί του από το κακό του θυμού και της αγωνίας , και τη Βιβλιογραφία των δαιμόνων και της ενόχλησης , με σκοπό να μην τον παρακολουθούν , και οργάνωσαν μια καθιστική διαμαρτυρία -σε Θεός Esme Θεό . Δεν είναι καμία αμφιβολία ότι η αντανάκλαση της κατάστασης των ανθρώπων προειδοποίηση σήμερα, όταν οι περισσότεροι από τους μακριά από τον Θεό και να βασίζονται στο κόσμο και τις απολαύσεις και την απόσταση από το βιβλίο του Αλλάχ και wird Ρήσεις , και να αντικατασταθεί από την ακρόαση μουσικών οργάνων και τραγούδια, έτσι ώστε μερικοί νέοι να κοιμούνται και να ακούνε μουσική στα ακουστικά τους και αν αυτοί τον παρευρίσκονται στον Μουλά Ikh και να τον κατεβάσουν στο έλεος; Αλλά σήμερα που τα τζαμιά έχουν μολυνθεί από τη μουσική , έγιναν σαν να στερούνται . Αυτό συμβαίνει λόγω των κινητών συσκευών, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν γίνει μουσικά κομμάτια που βλάπτουν την ακοή των προσκυνητών κατά τη διάρκεια των προσευχών τους , και των οποίων οι ιδιοκτήτες ενδέχεται να αποτρέψουν την κάθοδο του ελέους και την παρουσία των αγγέλων , σύμφωνα με τον Abu Bakr bin Musa που είπε : Ήμουν με τον Salem bin Abdullah bin Omar , οπότε πέρασα τη συντροφιά της μητέρας των αγοριών σε αυτό κουδούνια , ο Salem ήρθε να περάσει τον πατέρα του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~οι άγγελοι δεν τους συνοδεύουν Rkpo jingle , ~ και Algelgel : μικρό κουδούνι που συνδέεται με το λαιμό των ζώων (4). Πολλοί έχουν επιλέξει οι άνθρωποι σήμερα είναι μακριά από τον Θεό , και η απόσταση από το Κοράνι , και η απόσταση από το αρσενικό , και ως εκ τούτου αντικαταστάθηκε από την επιλογή της καλής συντροφιά κακό Balrvqh , είναι ο Θεός στο έργο του βιβλίο λέει : ) omn ζωντανή αναφορά Ραχμάν αντίθεση του διαβόλου του είναι ο σύζυγός του ) ( Zukhruf : 36 ). Τι σημαίνει : εμφανίζει για τον Ραχμάν και την ενοποίησή του Αντίθετα με όποιον κάνει τον σύντροφό του του διαβόλου, είναι ο σύντροφός του σε αυτόν τον κόσμο και στη Φωτιά (5). Και αυτός ο διάβολος τον εξωραΐζει με το ψέμα και το κακό , τον βαριέται με το μυστήριο και την υπακοή, και κάνει τις πιο ευτυχισμένες στιγμές του με διασκέδαση, μουσική και τραγούδι , και έτσι είναι απαραίτητο να τον κρατά υπεύθυνο και σωστό γι ‘αυτό , και να μοιάζει με το δίκαιος και ο τελευταίος που θυμάται τον Θεό να στέκεται και να ξεκουράζεται και στο πλευρό τους , η ανάμνηση δεν χωρίζεται από τη γλώσσα τους , οι άνθρωποι στο Gflathm έκοψαν τον Flathm . Θεωρείται επίσης ότι αυτού του είδους τα οράματα είναι έρημα και φοβισμένα από αυτά , εξήγησέ του να αναζητήσει καταφύγιο μαζί τους , ο πέτρινος γιος που είπε στο al- Fath αναφέρθηκε στη συνταγή ότι ζητά καταφύγιο από το κακό όραμα είναι αληθινό , αφηγείται ο Sa ‘ Ο eed ibn Mansoor και ο Ibn Abi Shaybah και ο Abdul Razak isnaads, ο Ibrahim Nakha’i είπε : ~ Αν είδατε σε ένα όνειρο αυτό που μισεί, αφήστε τον να πει αν ξυπνήσει : Ζητώ καταφύγιο με τον Aazt από τους αγγέλους και τους αγγελιοφόρους του Θεού. αυτό το κακό που με χτυπάει όπου το όραμά μου ο Μάολ στα θρησκευτικά Dnaaa ~(6). Σας συμβουλεύω ότι όλοι οι ύπνοι εδώ ήθελαν να διαβάσουν περίεργο πριν από τον ύπνο των ρημάτων και μπορούν να βρεθούν πιο εύκολα από πολλά φυλλάδια σε τζαμιά και βιβλιοθήκες , και το πιο σημαντικό από αυτά τα περίεργα : 1 – Κατάσταση της καρέκλας . 2 – « Πες, είναι ο Θεός είναι ένας » 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ) , ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ). 4 – Ζητώ καταφύγιο στα πλήρη λόγια του Θεού από το κακό που έχει δημιουργήσει . 5 _ Ζητώ καταφύγιο στα λόγια του Θεού γεμάτα από κάθε διάβολο και κάθε μάτι είναι σημαντικό για το έθνος . 6 _ Στο όνομα του Θεού, που δεν βλάπτει τίποτα με το όνομά του στη Γη ούτε στους Ουρανούς και είναι η Ακοή, το Γνωρίζοντας . 7 _ Το όνομά σας Κυρίου βάλει την πλευρά μου και ο Κύριός σου να το φορέσετε πάνω , αν μου άρπαξε τον εαυτό μου Varahmha , και τον έστειλε το αποθηκεύσετε, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων δίκαιος σκλάβους . 8 _ Ω Θεέ μου, παραδίδω τον εαυτό μου και σε κατευθύνω σε εσένα και εξουσιοδότησα την παραγγελία μου σε σένα , και η πλάτη μου σε εσένα θέλει GATT και το δέος σου , όχι καταφύγιο ούτε σε άφησε μόνο σε σένα , εξασφάλισε το βιβλίο σου, το οποίο είχε αποκαλύψει και Npik ότι στείλατε . 9 _ στο όνομά σου Ω Θεέ μου, πεθαίνω και ζω . 10 – στίχοι των τριών ημερών του Sura αρχικό στίχο . : «Ο Θεός είναι ό, τι είναι στους ουρανούς και ό, τι είναι στη γη, και ότι εκδηλώνεις ό, τι υπάρχει στον εαυτό σου …» οι στίχοι . Αυτά Awrad είναι – αν θέλει ο Θεός – Caldra, που σας προστατεύει από PROD καταραμένο Σατανά και των βλαβών του , και αυτό είναι ακριβώς όπως τη μάχη άρχισε και το φόρεμα της πόλεμο, The άφιξη των δόρατα και σπαθιά να τον έχουμε δυσκολίες , και μέχρι τον και τον έβλαψε για να το αποτρέψει από το φόρεμα και έτσι, που κοιμάται και καταφύγει πριν κοιμηθεί αυτό το παράξενο . ________________________________ (1 ) διαμεσολαβητής λεξικού – op – r (107 ). (2 ) Η hasan hadits που διηγείται ο Imam Tirmidhi στο βιβλίο αποκαλεί την πόρτα αυτού που ο Gah κρατούσε επαίνους με το χέρι – op – 0 που διηγήθηκε από τον Imam Ahmad στην παλάμη των Almktherin συντρόφων, φοίνικας Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, μπορεί να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένοι με αυτούς – op – Και αφηγήθηκε από τον Abu Dawood στο Βιβλίο Ιατρικής, Bab How to Raqqa – προηγούμενη αναφορά -. (3 ) οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν ( σελ. 19 ) – op – και αναφέρθηκαν από τον Ιμάμ Ibn Hajar στο al- Fath (371/12 ) και αποδόθηκαν στον Ιμάμ Μαλίκ και γυναίκες, διαφορετικά Bosanao, είπε αρχικά Abu Dawood, Tirmidhi και ταξινομήθηκε ως κυβερνήτης Και διορθώστε το . Δείτε : Zaad για τον γιο των αξιών ( 2/468 ) – op -. (4 ) Αφηγήθηκε από τις γυναίκες του Ιμάμ στις διακοσμήσεις πορτών Algela Gel βιβλίο , ο Ιμάμ Αχμάντ στην παλάμη των συντρόφων του Almktherin , ο φοίνικας Abdullah ibn Umar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, σκηνοθέτης στη δεξιά αλυσίδα του Albany (4 \ 493 ) – μια αναφορά νωρίτερα -. (5 ) ερμηνεία του Ibn Abbas – op – ( σελ. 413 ). (6 ) Βλέπε : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Βλέπε : Zaad Ibn αξίες – op – (365 \ 2 ) , είπα : απέδειξε ότι πολλοί επιστήμονες έχουν την επίδραση των σύγχρονων ανθρώπων των τζιν και είπαν : είναι το πραγματικό αποτέλεσμα εάν το φαινόμενο δεν είναι ορατό . Και συνήγαγαν την είσοδο αέρα, μικροβίων και άλλων στο ανθρώπινο σώμα . Αυτό επιβεβαιώνει τα δυνατότητα των εισέρχονται στο Jinn στο ανθρώπινο σώμα, όπως επίσης . ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Όποιος βλέπει τον εαυτό του ως ιράμ : Αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει και θα απαντήσει ο αιτητής και αυτός που τον κάλεσε, και έχει μετακινηθεί από τα ρούχα αυτού του κόσμου στα ρούχα του μέλλοντος . Και αν ήταν ένοχος, μετανοήθηκε και αφαιρέθηκε από αυτό που ανταποκρίθηκε στον Θεό μέσω υπακοής και πράξεων . Και αν είχε τον όρκο της νηστείας ή της προσευχής, ανέλαβε το χρέος του . Και αν κάποιος που έχει μια άρρωστη σύζυγο ή μια γυναίκα που έχει ένα άρρωστο σύζυγο το βλέπει αυτό, ο άρρωστος από αυτήν θα πεθάνει και ο ιδιοκτήτης της θα τον αφήσει . Και μπορεί να υποδηλώνει διαζύγιο εάν συναντήθηκαν σε ένα όνειρο στο Ihram, έτσι ώστε ορισμένα από αυτά απαγορεύονται σε άλλους, ή υπήρχε κάτι που το υποστηρίζει, εκτός εάν το Ihram του είναι από μετάξι και κνήκο, τότε απογυμνώνεται στην υπηρεσία του ο Σουλτάνος, ή παντρεύεται απαγορευμένο, ή έρχεται σε αυτόν και σπεύδει να του . Αν κάποιος άλλος από τον Θεό απάντησε, ή στην αμεροληψία του ήταν τυφλός, ή σε ένα άθλιο πρόσωπο, ή σύμφωνα με την ανοησία του προσκυνήματος, τότε θα αφαιρούσε το λαιμό του Ισλάμ από το λαιμό του με μια πράξη που σκόπευε, ή δύναμη να το οδηγήσει, γιατί το Χατζ είναι η πρόθεση στη γλώσσα ….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον κλωτσούσε με το πόδι του, επειδή κάποιος άλλος ήταν φτωχός και υπερβολικός με τον πλούτο του, και μερικοί από τους σχολιαστές είπαν, ίσως το κλοτσιές έδειχνε μίσος».

…Λέγεται ότι ο Αλ-Κάκαα είχε χρέος δέκα χιλιάδων dirham, και ήταν συγκλονισμένος, και είδε τον πατέρα του στον ύπνο του προς τιμήν ενός φάρου που υμνούσε τον Θεό και επευφημίες, και όταν τον είδε τον κάλεσε και ξύπνησε, και ρώτησε αυτόν που τον διέσχισε και είπε ότι ο φάρος είναι ύψος και ανελκυστήρας που χτυπά ο πατέρας σου . Είπε ότι ο πατέρας μου είναι νεκρός, η διέλευση είπε: Δεν είσαι ο γιος του; Είπε ναι . Ίσως θα είσαι λόγιος ή πρίγκιπας, και για τον έπαινο του, είσαι σε θλίψη και θλίψη, και ο Θεός Παντοδύναμος θα τον απελευθερώσει από σένα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έτσι στο σκοτάδι κάλεσε ότι δεν υπάρχει θεός παρά Σε δοξάζεις, γιατί ήμουν ένας από τους παραβάτες . ~ Ήταν λίγο, όταν ένας άντρας πήρε το χέρι του και του είπε: Είσαι ο Qaqaa; Έτσι είπε στον εαυτό του, αυτό δεν είναι παρά ένας υπολοχαγός αντίπαλος, οπότε η Σααντάνα του είπε μια άρρωστη γυναίκα και συνέστησε να σας προσκαλέσει, είπε, έτσι πήγε μαζί του, και υπήρχε μια ομάδα σεΐχη και ένα γραπτό βιβλίο που Η Saadana έκανε το ένα τρίτο των χρημάτων της στην al-Qaqaa και της πρότεινε το ένα τρίτο των χρημάτων της και πέθανε μετά από τρεις ημέρες ….

…Και ο πατέρας του Ardashir bin Sasan, ο οποίος ήταν βοσκός, είδε ότι ήταν στα ούρα και ανύψωσε από τα ούρα του τον ατμό ολόκληρου του ουρανού, οπότε ρώτησε την πόρτα σας τη διέλευση και είπε : Δεν θα το διασχίσω για εσάς μέχρι μου αποδίδεις ένα παιδί που γεννιέται σε σένα, γι ‘αυτό του το υποσχέθηκε και είπε : Ένα αγόρι γεννιέται σε εσένα που έχει ορίζοντες . Και έτσι, όταν γεννήθηκε ο Αρντασίρ, τον απέδωσε στην πόρτα διέλευσης σας, για να εκπληρώσει την υπόσχεσή του, έτσι λέγεται ο Αρντασσίρ Μπιν Μπαμπάκ, αλλά ο πατέρας του ήταν ο Σασάν ….

…Σπάνια, και με μια σχετική αλυσίδα μετάδοσης στον Salim bin Issa, είπε ότι μπήκα στον Hamza bin Habib Al-Zayyat, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και τον βρήκε να κυλάει τα μάγουλά του στο έδαφος και να κλαίει, οπότε είπε, ο Θεός να ευλογεί εσύ, τι κλαίει αυτό; Μόνο εκείνοι που δούλευαν στο Κοράνι μπήκαν, γι ‘αυτό επέστρεψα στην κραυγή, οπότε φώναξε στο όνομά μου. Πού είναι ο Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, έτσι σας είπα, προσευχηθείτε στον Θεό; Τότε ένας βασιλιάς με ξεκίνησε, και είπε: «Πες στον Θεό, ο Θεός να σε ευλογεί». Αν λοιπόν είμαι σε άμβωνα από λευκά μαργαριτάρια και σε μια κόκκινη ζαφείρι και μια σκηνή από πράσινο γαλαζοπράσινο, και ειπώθηκε, θα έπρεπε να είμαι πιο λεπτός και να διαβάσω, άφησα λοιπόν, και μου είπε, απαγγέλλω την Surat al- An’am, έτσι διάβασα και δεν ξέρω ποιος να διαβάσω μέχρι που έφτασα στην κορυφή των εξήντα στίχων, και είναι ο κατακτητής των υπαλλήλων του. Διαβάστε και διαβάστε τους κανόνες έως ότου έφτασαν στο τέλος τους, οπότε πήγα στον προσκύνημα, οπότε είπε: «Απλά πηγαίνετε, μην προσκυνήστε, Χαμζά». Όποιος σας διάβασα αυτή την ανάγνωση, είπα ο Σουλεϊμάν είπε ότι η αλήθεια του ποιος απαγγέλλει τον Σουλεϊμάν. Είπα ο Yahya είπε ο Yahya είπε: Όποιος απαγγέλλει το Yahya, είπα στον Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Ο ξάδερφος του Προφήτη σας, Ali bin Abi Talib, είπε: «Όποιος μου διαβάζει, έτσι είπα ο Προφήτης σας, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε η αλήθεια του Προφήτη μου. Όποιος απαγγέλλει τον προφήτη μου, είπα ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, είπε όποιος απαγγέλλει τον Γαβριήλ και έμεινε σιωπηλός και είπε, Χαμζά, πες σας, έτσι είπα ότι δεν είναι καλύτερο για μένα να πω ότι είπε ότι είσαι, έτσι είπα Είπε: «Έχετε δίκιο, Χαμζά, και την αλήθεια του Κορανίου, να τιμάτε τους ανθρώπους του Κορανίου, ειδικά αφού ενήργησαν με το Κοράνι, Ω Χαμζά, το Κοράνι. Τα λόγια μου δεν έχω αγαπήσει ποτέ κάποιον όπως η αγάπη μου για τους ανθρώπους του Κορανίου, έλα κοντά μου, Χαμζά. Πάνω από εσάς και χωρίς εσάς, και όποιος διαβάζει το Κοράνι όπως έχω διαβάσει, κανένας εκτός από εμένα δεν θα απαντήσει, και αυτό που έχω κρύψει για σένα μαζί μου ή περισσότερα, έτσι ξέρω τους συντρόφους σας για το τι ήταν η αγάπη μου για το άνθρωποι του Κορανίου. Είναι οι δίκαιοι άνθρωποι, η Χαμάζα, η δόξα μου και το μεγαλείο μου. Έτσι είπε, Ω Χαζά, πού είναι οι επιτηρητές των Κοράνων; Είπα, Κύριε, που είναι η διατήρησή τους. Είπε ότι είναι, αλλά θα είμαι για αυτούς μέχρι να με ρίξουν μέχρι την Ημέρα της Ανάστασης. Αν με συναντήσουν, τα αυξάνω με κάθε στίχο, έναν βαθμό. Με κατηγορείς για το κλάμα και το μούσκεμα στο χώμα ….