…Τι γίνεται με το να βλέπεις τους νεκρούς, αυτό έχει μια πρακτική εξήγηση και μπορούν να συγκλίνουν τα πνεύματα των ζωντανών και των ψυχών των νεκρών; Α : Οι μελετητές έχουν αποδείξει αυτόν τον τύπο όρασης, και ορισμένοι από αυτούς το θεωρούσαν ένα είδος ορθής ή ορθής όρασης. Ο Ibn al-Qayyim είπε (Al- Ruwah _ σελ. 63) Το σωστό όραμα έχει τμήματα : Ένα από αυτά είναι : μια έμπνευση ότι ο Θεός, δόξα Του, ρίχνει στην καρδιά ενός υπηρέτη, και μεταξύ αυτών : η συνάντηση του την ψυχή του ύπνου με τις ψυχές των νεκρών από την οικογένειά του και τους συγγενείς του, τους συντρόφους του και άλλους, όπως : η ανάληψη της ψυχής του στο Θεό, η δόξα σε Αυτόν, και η ομιλία της προς Αυτόν, συμπεριλαμβανομένης : Η ψυχή του μπαίνει στον Παράδεισο και την μαρτυρεί , και ούτω καθεξής. Η συνάντηση ζωντανών και νεκρών πνευμάτων είναι ένας από τους τύπους των αληθινών οραμάτων που έχουν οι άνθρωποι με το ίδιο είδος αισθησιακών . Απόδειξη αυτού του στίχου : (Ο Θεός πεθαίνει όταν ο θάνατός της και που δεν ήταν στο όνειρό της εξετάζοντας αυτό που πέρασε από το θάνατο και έστειλε τον άλλο σε επ ‘αόριστον σε αυτά τα σημάδια για όσους αντανακλούν ..) [ κλίκες : 42] Αυτό είναι η έννοια του στίχου, ότι ο Θεός τελειώνει Οι ζωές των υπηρέτων παίρνοντας τις ψυχές τους στο τέλος της ζωής τους (και αυτός που δεν πέθανε στον ύπνο της ) δηλαδή ο χρόνος του ύπνου το αποτρέπει από να ενεργεί σαν να ήταν ένα κατασχεθέν πράγμα, οπότε αυτός που καταδικάστηκε σε θάνατο ενώ κοιμάται το παίρνει ενώ κοιμάται και στέλνει τον άλλο που δεν καταδικάστηκε σε θάνατο, οπότε ο ιδιοκτήτης του ζει μέχρι το τέλος της ζωής του . Ο Ιμπν Αμπάς και άλλοι σχολιαστές είπαν : Οι ψυχές των ζωντανών και των νεκρών συναντιούνται σε ένα όνειρο, ώστε να εξοικειωθούν με αυτό που θέλει ο Θεός από αυτούς. Αν όλοι θέλουν να επιστρέψουν στα σώματα, ο Θεός αρπάξει μαζί του τις ψυχές των νεκρών και στέλνει ψυχές στα σώματά τους . ( Abu Bakr Al-Jazaery – σελ. 1124) Έτσι, ο πραγματικός θάνατος ονομάζεται μεγάλος θάνατος, και ένας θάνατος ύπνου ονομάζεται δευτερεύων θάνατος, και ο Αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω του, όταν ξύπνησε από τον ύπνο του θα έλεγε : ( Δόξα στον Θεό, που μερικές φορές αφού μας σκότωσε και σε αυτόν είναι ανάσταση ) , οπότε κάλεσε τον ύπνο θάνατο . Και το είδε αυτό από τη Σουντά, εννοώ, την ψυχή που κρατάει αυτό που έκαναν οι δύο σεΐχηδες από το Χαντίθ της ικεσίας πριν πάει για ύπνο. Εκείνος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (( Αν κάποιος από εσάς πάει στο κρεβάτι του, αφήστε τον να κουνήσει το κρεβάτι του μέσα στο πέπλο του, τότε δεν ξέρει τι τον άφησε πίσω, τότε λέει : το όνομά σου, Κύριέ μου, έβαλα το πλευρό μου και μαζί σου το ανυψώνω αν το κρατούσα, οπότε έχω έλεος, και αν της στείλω, θα το διατηρήσω με αυτό που διατηρείς τους δικούς σου υπηρέτες )). Και ο μάρτυρας να συλλάβει την ψυχή σε ένα όνειρο και να την στείλει, και επειδή αναφέρεται κάτι, ήταν ένας από εκείνους που ήταν διάσημοι για την υπακοή, την προσευχή, τη νηστεία και τη φιλανθρωπία που διαμαρτύρονταν πάντα για την έλλειψη οράσεως του για τον αποθανόντα πατέρα του, με μεγάλη φήμη για το να βλέπει τους νεκρούς και τις συνθήκες τους, και πολλοί από αυτούς που ήταν κοντά του ρωτήθηκαν για τους νεκρούς τους, και ήταν έκπληκτος που δεν τον είδε στον πατέρα του, και μια φορά τον συνάντησα με χαρά, αρπακτικός και χαρούμενος, και έλεγα τι καλές ιδιότητες θέλετε για την κατάστασή του, και πριν τον ρωτήσω για την ευτυχία του, με έσπευσε σαν να αποκάλυψε την ερώτησή μου λέγοντας, είδα τον πατέρα μου χθες, είδα τον πατέρα μου χθες, και μου είπε τα οράματά του, έτσι Του είπα : Καλό, είδα το κακό cuvette, ο Θεός πρόθυμος, ευχαριστώ τον Θεό αυτό το όραμα είναι καλύτερο για σένα, και μπορεί ο Θεός να ωφελήσει τον πατέρα σου, τον Θεό Verwah στην κατάστασή σου, οπότε Nhspk God Hsepk δεν συνιστούμε στον έναν Θεό, (αυτό συμφωνήθηκε στους Σουνίτες ότι οι νεκροί επωφελούνται από την αναζήτηση γείτονας orhoods, Bdaaihm και Astgfaarham, φιλανθρωπία, νηστεία και ανάγνωση Κορανίου και άλλων έργων, αυτό το κεφάλαιο μιλά για την εξήγηση του δόγματος Tahhaawi σήμα Ibn Abi Ezz Hanafi σελ. 115 επ. ) έκλαψε πολύ τον Χάματ Θεό και ζήτησε συγχώρεση, απέδειξε ότι οι ψυχές των νεκρών σε ποικίλα Mstqrha στον μεγαλύτερο ισθμό του ισθμού, η αναντιστοιχία : οι ζωές των υψηλότερων πνευμάτων Illiyun Alonbea A, συμπεριλαμβανομένων : πνευμάτων στις καλλιέργειες πράσινων πουλιών όπως μερικά των μαρτύρων, και μερικοί φυλακίζονται στην πύλη του Ουρανού, και μερικοί από αυτούς είναι κλειδωμένοι στους τάφους τους, και μερικοί από αυτούς είναι η έδρα της Πύλης των Ουρανών, και μερικοί από αυτούς είναι κλειδωμένοι στη γη των οποίων η ψυχή δεν έχει ανέβει στον Ύψιστο, και στο Βιβλίο του Πνεύματος ο Ibn al-Qayyim φρόντισε για τέτοιες έρευνες…

…Surat Al-Zukhruf, όποιος το απαγγέλλει ή τον απαγγέλλει θα έχει λίγα προς το ζην, και είναι αδύναμος να αναζητήσει τον κόσμο, και θα είναι ειλικρινής στη γλώσσα του, θα έχει λίγη τύχη σε αυτόν τον κόσμο και θα είναι ευτυχισμένος στο μέλλον, και θα είναι μεταξύ εκείνων που λέγονται την Ημέρα της Ανάστασης : ( Ω, υπηρέτες μου, δεν υπάρχει φόβος για σένα σήμερα, και δεν θα θλίψεις )…

…Έχει αναφερθεί ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε ότι είδα σε ένα όνειρο σαν να διάβαζα το Surah Al-Fath, οπότε είπε ότι έχεις μια θέληση, γιατί έχει έρθει για σένα . Είπε, γιατί; Είπε γιατί είναι η τελευταία surah που αποκαλύφθηκε από τον ουρανό ….

…Η ανακούφιση μετά από αγωνία και αγωνία 99 – – Με την εξουσία του Khalid bin Yazid Al-Azdi, μου είπε ο Abdullah bin Yaqoub bin Dawood, είπε : Ο πατέρας μου είπε ότι ο Mahdi με κλειδώνει σε ένα πηγάδι και έχτισε ένα θόλο πάνω του, και Έμεινα εκεί για δεκαπέντε προσκυνητές έως ότου πέρασε η διαδοχή του al-Rasheed, και κάθε μέρα μου δόθηκε ένα καρβέλι και ένα φλιτζάνι νερό. Έδωσε οδηγίες στις ώρες για προσευχή. Όταν το κεφάλι του κεφαλιού δεκατριών προσκυνητών ήρθε σε μένα στον ύπνο μου και είπε : Είμαστε στον Ιωσήφ, Κύριε, οπότε τον έφερε έξω από το κάτω μέρος ενός κοίλου και ένα σύννεφο γύρω του. Είπε : Ευχαρίστησα τον Θεό και είπε : Ο κόλπος έχει έρθει. Είπε : Έμεινα γύρω και δεν είδα τίποτα, οπότε όταν ήρθε ο επικεφαλής της χρονιάς, ήρθε. Ο επόμενος μου είπε : Είθε ο Θεός να τον φέρει στο Faraj ότι έχει κάτι καθημερινά στη δημιουργία του. Είπε : Τότε έστησα έναν κύκλο και δεν βλέπω τίποτα. Τότε ήρθε αυτό που έρχεται μετά το έτος και είπε : Μπορεί η αγωνία στην οποία έχω πάει να είναι μια σχετική ανακούφιση, οπότε φοβάται και έρχεται ο ξένος. : όταν έγινε Naudet, σκέφτηκα ότι ο Oozn προσεύχεται το μαύρο σχοινί Vdly Li και μου είπε : Θα σκληρύνω τη μέση του, και έκανα το Vokhrgeony όταν συνάντησα το οπτικό syncope οπτικό Vantlgulwa Pei που εισήγαγε ένα δωρεάν στο καλό και μου είπαν : ειρήνη ο Διοικητής των πιστών, είπα : Χαιρετίστε τον Διοικητή των πιστών και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω σας , ο Μαχντί είπε : Δεν είμαι σε αυτό. Είπα : Ειρήνη σε σας, Διοικητής των Πιστών, και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού να σας φέρουν, Ω, ο Αλ-Χαντί είπε : Δεν είμαι μαζί του. Είπα : Ειρήνη σε σας, ο ηγέτης των πιστών, και το έλεος και τις ευλογίες του Θεού. Είπε : Al-Rasheed, έτσι είπα : Al-Rasheed. Είπε: Ναι Ιακώβ, γιος του Δαβίδ, ο Θεός δεν μεσολάβησε για κανέναν, εκτός από το ότι μετέφερε ένα κορίτσι για μένα στο λαιμό μου απόψε, και ανέφερα να με φέρεις στο λαιμό Σου και έπεσα για σένα από το μέρος που ήμουν και σε έφερα έξω. Είπε : Με τίμησε και πλησίασε τη θέση μου. Είπε : Τότε ο Yahya bin Khaled με μεταμφιέστηκε σαν να φοβόταν ότι ξεπέρασε τον Διοικητή των Πιστών χωρίς αυτόν, έτσι τον φοβόμουν, γι ‘αυτό ζήτησα το Χατζ, οπότε μου έδωσε άδεια, και εξακολουθούσε να κατοικεί στη Μέκκα μέχρι πέθανε εκεί (1)….

…Ο Αλ-Βαλίντ Μπιν Αχμέτ μας είπε, σχετικά με την εξουσία του Αμπντ-Ραχμάν μπιν Άμπι Χατίμ, σχετικά με την εξουσία του Μωάμεθ μπιν Γιαγιά αλ-Γουασίτι, σχετικά με την εξουσία του Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν, σχετικά με την εξουσία του Γιαγιά Μπιν Μπαστάμ του Νεότερου , στην εξουσία του Yahya bin Maymun, στην εξουσία του Wasel Mawali Ibn Uyaynah, στην εξουσία ενός άνδρα από τον Belharith, που ονομάζεται Salih al-Barad, Είπε : Είδα τον Zrarara bin Ufa μετά τον θάνατό του στον ύπνο μου, οπότε εγώ είπε, μπορεί ο Θεός να σας κάνει έλεος, τι σας είπαν και τι είπατε; Γύρισε λοιπόν από μένα, έτσι είπα τι είχε κάνει ο Θεός για σένα; Έτσι ήρθε σε μένα και είπε : Παρακαλώ δώστε μου την παρουσία και τη γενναιοδωρία του . Είπε : Είπα, και ο Αμπού Αλά Γιαζίντ είναι ο αδερφός του Μουτρίφ; Είπε, Λοιπόν, έχει γίνει η ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού . Είπα ότι ο αδερφός είναι ανόητος; Είπε : Αυτό είναι στους υψηλούς βαθμούς . Είπα, ποια επιχείρηση είναι πιο επωφελής για εσάς; Είπε : Tawakkul και συντομεύοντας την ελπίδα ….

…Τρέξιμο : στο άλογο ή στους δύο άντρες είναι ενδεικτικό της ταχύτητας αυτού που ζητά, η σωτηρία και η ασφάλεια όσων τον φοβούνται, σύμφωνα με τα λόγια του Μωυσή, όπως του είπε ο Παντοδύναμος στο Κοράνι : « Έφυγα από σένα όταν σε φοβόμουν. » Εκτός από το ότι απόδρασή του από τον Παντοδύναμο Θεό ή τον Άγγελο του Θανάτου είναι οξυδερκής και χάθηκαν. Και η επίτευξη των στόχων, των επιθυμιών και της τελειότητας, είναι ενδεικτική της ατέλειας και του θανάτου ….

…Κορμός ελέφαντα Βλέποντας τον κορμό ενός ελέφαντα σε ένα όνειρο σημαίνει δύσκολες μέρες για σένα, περιτριγυρισμένες από εχθρούς και αντιξοότητες ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια ορεινή σπηλιά ή σκοπεύει να εισέλθει σε αυτό, τότε αυτό είναι καταφύγιο και καταφύγιο για τον Παντοδύναμο λέγοντας, ~ Πήγαινε λοιπόν στη σπηλιά, ο Κύριος σου θα απλώσει για εσένα το έλεός του και θα προετοιμαστεί για σένα από την εντολή σου ένα συνοδεία . ~…

…Σπάνια, είπε ο Abu al-Qasim al-Maghribi, είδα σε ένα όνειρο Abd al-Rahim Ibn Nabatah al-Khatib, οπότε του είπα τι έκανε ο Θεός σε εσάς, οπότε είπε ότι μου πλήρωσε ένα κομμάτι χαρτί με δύο γραμμές κόκκινο και ήταν ποίηση : (Ήταν ασφαλές για σένα πριν … και σήμερα σε έφερα στις φιλοδοξίες μου ) (Και η συγχώρεση δεν είναι καλή για μένα. Mohsen … αλλά είναι καλύτερο για τον Jani )…

…Οράματα μερικών από τους Συντρόφους : Ίσως ένα από τα πιο εμφανή οράματα του οράματος του μεγάλου συντρόφου Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ- Ανσάρι και τη νομιμότητα της προσευχής και των λεπτομερειών αυτού του οράματος στον ακόλουθο λογαριασμό : ( β – 1) Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ bin Zaid από τον πατέρα του, είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν μπορεί να τρομπέτα και διέταξε Bnaqos ο λαξευμένος , Varta Αμπντουλάχ μπιν Zaid είπε σε ένα όνειρο : είδα έναν άνδρα που μεταφέρουν το Thawbaan Akhaddran ένα κουδούνι , είπα να τον : O Ο Αμπντουλάχ πουλάει κουδούνι; Είπε : Τι κάνετε με αυτό; Είπα : Καλέστε τον στην προσευχή . Είπε : Δεν πρέπει να σας δείξω καλύτερα από αυτό; Είπα : Τι είναι αυτό; Είπε : λέει : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Μαρτυρούν ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός . Βεβαιώνω ότι ο Μωάμεθ είναι ο αγγελιοφόρος του Θεού, μαρτυρώ ότι ο Μωάμεθ είναι ο αγγελιοφόρος του Θεού . Ελάτε να προσευχηθείτε . Ελάτε να προσευχηθείτε . Ζήστε στον αγρότη . Ο Θεός είναι μεγάλος , ο Θεός είναι μεγάλος , δεν υπάρχει Θεός παρά ο Θεός . Είπε : βγήκε Αμπντουλάχ μπιν Zaid μέχρι που ήρθε με το Messenger της ειρήνης Αλλάχ ας είναι μαζί και του είπε τι είδε »Εκείνος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα έναν άνδρα που μεταφέρουν το Thawbaan Okhaddran ένα κουδούνι . . . Πες του τα νέα . Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε: «Ο φίλος σου είδε τα οράματά του , οπότε βγήκε με τον Μπιλάλ στο τζαμί και το πέταξε σε αυτόν και κάλεσε τον Μπιλάλ , γι ‘αυτόν . Έκανε φωνή από σένα. »(1) Τι σημαίνει μια φωνή από εσάς είναι : ισχυρότερη και περισσότερο σε θέση από ό, τι στην ψηφοφορία , και το panda είναι μετά την ψηφοφορία έχει φύγει , και εγώ προτιμώ . Για να επιστρέψετε στην ιστορία . . Ο Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ είπε, έτσι βγήκα με τον Μπιλάλ στο τζαμί, και με έκανε να το πετάξω ενώ το ζήτησε . Είπε : ακουστεί Ομάρ ιμπν αλ – Χαττάμπ ήχο , βγήκε έξω, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, και ο Αλλάχ έχω δει σαν αυτό που είδε . Το μυστικό αυτού του συντρόφου πολλά από αυτά που είπε σε αυτό : Ahmed God Η δόξα και η δόξα Υμνούν το λογισμικό τόσο πολύ που μου ήρθε από τον al- Bashir του Θεού Vokrm τον έχω χαρούμενη είδηση ​​τις νύχτες και τους τρεις ακόμη έκανε μένα από ευγένεια ήρθε ( β – 2 ), όπως επίσης και παραδείγματα οραμάτων τους συντρόφους τι ήρθε από Abdullah ibn Umar, μπορεί Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του : ο άνθρωπος στη ζωή της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται, αν είδε ένα όραμα Oqsa το Messenger του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ήμουν αγόρι, ένας νεαρός Αζμπά – και ο μόνος από δεν είχε ένα ζευγάρι λέγεται Τον : διασκεδαστικό και ξεχωρίζει την Παρασκευή – είπε . . Κοιμήθηκα με το τζαμί στο χρόνο της Messenger του Αλλάχ να τον Γνωρίζοντας και είδα στην ka ύπνο n βασιλιάδες Okhaddana Μου πήγε στην φωτιά , αν η χώρα KTI καλά και αν έχει δύο κέρατα Kqrna καθώς και την έννοια της αυτή η : αιώνες οι πτυχές των φρεατίων που χτίζονται από τις πέτρες που τοποθετούνται στην αγχόνη που συνδέεται με τον κύλινδρο , και συνήθως κάθε πηγάδι έχει δύο κέρατα , και επιστρέφουμε στο Χαντίθ. Ο Ibn Umar είπε : Και αν έχει δύο κέρατα όπως τα δύο του πηγαδιού, και αν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό που ξέρω, έχω πει : Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά , ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά , Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά . Είπε : Τότε ένας βασιλιάς τους συνάντησε, έτσι μου είπε : Θα δεν καταστρέψουν έτσι ώστε δεν υπάρχει κανένας φόβος για εσάς ή βλάβη . Η ιστορία της για την Hafsa . Vqstha ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν είπε ο Προφήτης, ειρήνη σε αυτόν : Ναι Άνθρωπος Αμπντουλάχ αν προσευχόταν τη νύχτα . Salem είπε : Abdullah στη συνέχεια να κοιμηθώ το βράδυ, εκτός από ένα μικρό ( συμφωνηθεί , και η λέξη για την ειρήνη ). Κατά το μυθιστόρημα Bukhari : είπε : Είπα στον εαυτό μου : αν καλό να δούμε τι είδα σαν αυτές , όταν έσκυψε το βράδυ είπα : Θεέ μου, αν γνωρίζετε σε καλή όραση Varney . . . Εγκεκριμένο ομιλίας και λόγου του ατμού . (2) Αυτά τα σύντομα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα του Αγγελιοφόρου του Θεού και των καλύτερων δημιουργών μετά από αυτόν και είναι σύντροφοι Ε και δημόσια μετά από αυτήν τη σύντομη παρουσίαση , στρέφουμε στα τμήματα των οραμάτων για τα οποία θα μιλήσουμε στο επόμενο μέρος αυτού του βιβλίου . _______________________________________________________ (1 ) Αφηγήθηκε από τον Ibn Majah στο Sunan του στο Κινητό Βιβλίο , και η λέξη , η πόρτα της έναρξης του Mobile – op – και ο Tirmidhi διηγήθηκε στο βιβλίο της πόρτας προσευχής τι ήρθε να ξεκινήσει το Mobile – op Abu Dawood στο πόρτα του βιβλίου προσευχής : How Mobile – Προηγούμενη αναφορά – και συμπεριλήφθηκε από τον Ahmad στην αρχή του Musnad al-Madani, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, το χαντίντ του Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και ήταν περιλαμβάνεται από τον al-Darami στο Βιβλίο της Προσευχής, κεφάλαιο για την έναρξη της πρόσκλησης στην προσευχή – προηγούμενη αναφορά -. (2) Βλέπε Fath Al-Bari (12/418) – προηγούμενη αναφορά – και Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – προηγούμενη αναφορά ** Παρατίθεται από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Σπάνια, είπε ότι ένας άντρας είδε σε ένα όνειρο μετά το θάνατό του, οπότε ο οραματιστής είπε: Τι έκανε ο Θεός σε σένα, οπότε είπε, άσε με γιατί δεν μπορούσα ποτέ να πλένω την ακαθαρσία μου, οπότε ο Θεός φορούσε ένα ένδυμα φωτιάς για μένα, οπότε θα το παραδώσω μέχρι την Ημέρα της Ανάστασης ….

…Ο σπάνιος είπε ότι ο Αμπντουλάχ Μπιν Μαλίκ Αλ-Κουζάιε, ήμουν αστυνομικός στο Χαρούν αλ Ρασίντ, οπότε ο αγγελιοφόρος του ήρθε σε μένα τη νύχτα (μια εποχή που ποτέ δεν ήρθε σε μένα, οπότε με πήρε από το κρεβάτι μου και με εμπόδισε να αλλάξω) τα ρούχα μου, οπότε το φρόντισε. Όταν έφτασα στο σπίτι, μου εξουσιοδότησε να μπω, και μπήκα και τον βρήκα να κάθεται στο κρεβάτι του, γι ‘αυτό τον χαιρέτησα για μια ώρα, και το μυαλό μου πέταξε και πολλαπλασιάστηκε. τρομοκρατήθηκε για μένα, τότε είπε, Αμπντουλάχ, ξέρεις γιατί σε ρώτησα αυτή τη στιγμή; Είπα όχι, Διοικητής των πιστών. Είπε, είδα. Είπε: Είδα την ώρα στον ύπνο μου σαν ένας σκλάβος Habashian είχε έρθει σε μένα με ένα δόρυ. Είπε: Αν άφησα τον Musa bin Jafar για την ώρα, αλλιώς θα σε σκοτώσουμε με αυτό το δόρυ, φύγε, έτσι είπα : Ω Ο διοικητής των πιστών απελευθέρωσε τον Musa bin Ο Jaafar και τον επέστρεψε τρεις φορές μέχρι που είπε: «Χρόνος της ώρας έως ότου τον αφήσεις να φύγει, δώσε του τριάντα χιλιάδες dirham και πες του αν αγαπάς τον τόπο μπροστά μας και έχεις αυτό που λες» ke, και αν θέλεις να περπατήσεις στη Μεδίνα, τότε η άδεια είναι για σένα ». Ο Μαλίκ είπε ότι ήρθα στη φυλακή και τον πήγα έξω και του έδωσα αυτό που διέταξε ο Διοικητής των Πιστών και του είπα, είδα ένα θαύμα για το θέμα σου. Είπε, σας λέω ότι ήμουν μεταξύ του ύπνου και του ξύπνιου, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ήρθε, Ω Μωυσή, κλειδώσατε ένα καταπιεσμένο άτομο. Πες αυτά τα λόγια. Δεν κοιμάστε αυτή τη νύχτα στη φυλακή. Έτσι είπα στον πατέρα και τη μητέρα μου τι λέω, και είπε: «Ακούστε κάθε ήχο και ποιος έχει περάσει O σάρκα-οστά cassis Ντρέψτε τον μετά το θάνατο. Σας ρωτώ με τα όμορφα ονόματά σας και στο μεγαλύτερο και μεγαλύτερο όνομα σας, την αποθήκη που κανείς από τα πλάσματα δεν έχει δει ποτέ, Ω γλυκιά, υπομονετική, πιο ελεήμων σε αυτόν που δεν είναι σε θέση να υπομείνει, Ω αυτός που είναι γνωστός, που δεν είναι ποτέ αποκομμένος και δεν μετράει τον αριθμό των ανθρώπων που απελευθερώθηκαν από εμένα, και ήταν όπως είδατε ….

…Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι έβγαλε το σπαθί του, τότε θα ζητούσε από τους ανθρώπους μαρτυρία και δεν θα το έκανε για αυτόν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Χρησιμοποίησαν τις γλώσσες του πένθους για σένα .»…

…Η ήττα, για τους άπιστους είναι η ίδια, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Και προκάλεσε τρόμο στις καρδιές τους .~ Και για τους πιστούς, η νίκη στον πόλεμο . Και όποιος είδε έναν δίκαιο στρατιώτη που μπήκε σε μια πόλη νικημένη, ήταν ευλογημένοι με νίκη και νίκη, ακόμα κι αν ήταν άδικοι, θα τιμωρούσαν τιμωρία και όποιος είδε μια πτήση από θάνατο ή δολοφονία έδειξε ότι η προθεσμία του θα ήταν επικείμενη . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πείτε, η φυγή δεν θα σας ωφελήσει εάν φύγετε από θάνατο ή φόνο . Το στίχο . Λέγεται ότι η φυγή από τον εχθρό ήταν ασφαλής και φτάνοντας στον Μουράτ . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έφυγα από σένα όταν σε φοβόμουν, και ο Κύριος μου μου έδωσε μια κρίση ». Και όποιος καλεί έναν άνθρωπο ενώ δραπετεύει από αυτόν, δεν δέχεται τα λόγια του και δεν τον υπακούει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Έτσι, η παραγγελία μου αυξήθηκε μόνο κατά την πτήση .~ Και η φυγή φέρεται να είναι ασφάλεια, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Γυρίστε λοιπόν στον Θεό, γιατί έχετε μια ξεκάθαρη προειδοποίηση από Αυτόν ». Όποιος εξαφανιστεί από τον εχθρό του, θα κερδίσει τη νίκη . Και αν ο εχθρός τον είδε, θα χτυπήθηκε από έναν εχθρό του εχθρού του. Αν τρέμει, τρέμει, ή οι αρθρώσεις του εξασθενίζουν, θα τον χτυπούσαν και δεν θα ήταν δυνατοί μαζί του . Και βλέποντας τα άλογα να τρέχουν στη χώρα ή τον τόπο του είναι βροχή και καταρρακτώδεις βροχές . Ο φόβος είναι ασφάλεια και οι οικογένειες είναι σοβαρές ….

…Ένας φτωχός ζητιάνος Εάν βλέπεις τον εαυτό σου σε ένα όνειρο έναν φτωχό ζητιάνο, αυτό προβλέπει ενοχλητικά γεγονότα για σένα . Εάν βλέπετε ζητιάνοι σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι κάποιος θα ζητήσει τη βοήθεια και τη γενναιοδωρία σας ….

…Ατυχία Εάν βλέπεις σε ένα όνειρο ότι η τύχη σου είναι κακή, αυτό είναι προάγγελος της απώλειας για σένα και προάγγελος των προβλημάτων για τους άλλους ….

…Και ο Al-Salmi είπε: ~Όποιος είδε ότι οργώνει, θα παντρευτεί, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε ότι οι γυναίκες σου οργώθηκαν το στίχο για σένα .~…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι είναι φυγάς και δεν ξέρει ποιος δραπετεύει, τότε θα ευλογηθεί με μετάνοια για τον Παντοδύναμο λέγοντας: « Φύγε στον Θεό, γιατί έχεις μια σαφή προειδοποίηση. ~ Και αν ξέρει το θέμα από το οποίο δραπετεύει, τότε είναι ασφαλής από το φόβο εξαιτίας του Παντοδύναμου λέγοντας: ~ Έτσι έφυγα από σένα όταν σε φοβόμουν, οπότε ο Κύριος μου μου έδωσε κρίση. » Και όλα αυτά που ξεφεύγει ένα άτομο από αυτόν από ό, τι ο ίδιος δεν βλέπει το αίτημά του είναι μια νίκη για τον ήθελε μαθητή ….

…Μερικοί από τους εκφραστές είπαν: Άκουσα από τον Σεΐχη Μωάμεθ αλ-Καρανούνι, έναν από τους σεΐχη της έκφρασης, ότι μερικοί βασιλιάδες είδαν στον ύπνο του σαν να είχε φάει μια γοργόνα, οπότε του το είπε, οπότε του είπε ότι πρέπει να πιστέψεις σε κάτι που θα αποτρέψει το κακό από σένα. Προφανής εντολή και μάγ ….

…Μας είπε ο Άμπουκ Μπάχμαντ Μπιν Αμπντουλάχ μπιν Κουράισς, είπε ότι μας είπε ο Αλ-Χασάν μπιν Σούφιαν, μας είπε ο Ισαάκ Μπιν Ιμπραήμ μπιν Μουχαλίντ αλ-Χανζάλι, είπε ότι μας είπε ο Γουαχμπ μπιν Τζάριρ, είπε ότι ο πατέρας μου είπε Ο Ισαάκ μας είπε, είπε ότι ο Μωάμεθ μπιν Ιμπραήμ μπιν-Χαράτ αλ-Ταϊμί μου είπε για τον Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ-Ανσάρι, με την εξουσία του πατέρα του, είπε : Ήρθα στον Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη και του είπε τι είδατε από την πρόσκληση προς την προσευχή, και είπε, ότι αυτό το όραμα είναι αλήθεια, σηκωθείτε λοιπόν και ρίξτε το στον Μπιλάλ, γιατί ακούστηκε φωνή από εσάς . Μου είπε έτσι . Είπε: Ο Umar bin al- Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ήρθε όταν άκουσε το κάλεσμα του Bilal να προσεύχεται τραβώντας το ρούχο του και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα αυτό που είδε ο Abdullah bin Zaid . Είπε : Είπε : Δόξα στον Θεό, αυτό είναι αποδεδειγμένο . Και μας είπε ο Αμπού Μπακρ, είπε, μας είπε ο Αλ Χασάν μπιν Σουφιαν . Στην εξουσία του Ismail bin Ubaid al-Harrani στην εξουσία του Muhammad bin Salamah, στην εξουσία του Muhammad bin Ishaq, στην εξουσία του Muhammad bin Ibrahim, στην εξουσία του Muhammad Abdullah bin Zaid al-Ansari, στην αρχή του ο πατέρας του, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, χρησιμοποίησε τη σάλπιγγα και διέταξε το κουδούνι, έτσι κοιμήθηκα, και είδα έναν άνδρα πάνω του Δύο πράσινα ρούχα φέρουν ένα κουδούνι. Λοιπόν, Αμπντουλάχ, πουλάτε το κουδούνι, είπε, και τι πρέπει να κάνετε με αυτό; Είπα ότι θα τον καλούσαμε να προσευχηθεί, είπε, δεν θα σας έλεγα τι είναι καλύτερο από αυτό; Είπα ναι . Είπε: «Λέτε ότι ο Θεός είναι υπέροχος». Τότε μου δίδαξε τα λόγια της πρόσκλησης στην προσευχή, μετά ο Χάνιιχ περπατούσε και μου δίδαξε τα λόγια του Ικάμα . Όταν ξύπνησα, ήρθα στον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και του είπε . Έτσι, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ο αδερφός σου είδε ένα όραμα, οπότε βγήκε με τον Μπαλάλτ στο τζαμί, και το έριξε σε αυτόν, οπότε ας το καλέσει, γιατί κάλεσε μια φωνή από σένα, έτσι πήγα έξω μαζί του, οπότε άρχισα να το παραδίδω και κάλεσα τον Μπιλάλ, τότε ο Ομάρ Ιμπν αλ-Χατάμπ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, άκουσε τη φωνή, έτσι βγήκε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη , είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, έχω δει τέτοιο πριόνι . Ο καθηγητής Abu Saad, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε . Όποιος είδε ότι έδωσε την πρόσκληση για προσευχή μία ή δύο φορές, και έκανε και έκανε μια υποχρεωτική προσευχή, με την προϋπόθεση για το Χατζ και το Umrah, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Και κάνε τους ανθρώπους να καλέσουν για το Χατζ .» Και επειδή ο Αραφάτ καλείται και κρατείται δύο φορές ….