…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος έχει συνουσία μαζί του, δείχνει ότι πληροί τις ανάγκες του και ότι ελέγχει τα πράγματα με τρόπους ….

…Και όποιος βλέπει ότι αγόρασε μια σέλα ή κάποιος του το έδωσε, αγοράζει μια σκλαβιά ή προτείνει μια γυναίκα με πολλά χρήματα και παίρνει χρήματα από αυτήν όσον αφορά την κληρονομιά ….

…Και όποιος είδε ότι κάποιος το πήρε με μια κολόνα με το χέρι του, τότε δείχνει την αδυναμία της δύναμής του ….

…Και όποιος πιστεύει ότι αφαιρεί το πέπλο του ή κάποιος το αφαιρεί από αυτό, ερμηνεύεται χωρίζοντας τη γυναίκα του, είτε με διαζύγιο είτε με θάνατο ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ένα άτομο παντρεύεται τη γυναίκα του, θα αποκτήσει το γάμο εάν είναι γνωστό από το εμπόριό του ότι θα τον λάβει ….

…Και διήγησε ότι ο Αμπντουλάχ είπε, «Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ότι αυτό το δάχτυλο στάζει λίπος και αυτό στάζει με μέλι και τα γλείψα. Έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Διαβάζετε τα δύο βιβλία . Το μέλι για τους λαούς της θρησκείας είναι η γλυκύτητα και η απαγγελία του Κορανίου και των πράξεων της δικαιοσύνης, και για τους ανθρώπους αυτού του κόσμου ένας χαλασμένος τραυματισμός χωρίς κόπωση. Αντίθετα, είπαμε ότι το μέλι υποδηλώνει το Κοράνι επειδή ο Θεός Παντοδύναμος περιέγραψε και τους δύο ως θεραπεία, οπότε είπε στις μέλισσες: «Ένα ποτό διαφόρων χρωμάτων βγαίνει από τα στομάχια του, όπου υπάρχει θεραπεία για τους ανθρώπους. » Και είπε στο Κοράνι: « Ω, σας. Οι άνθρωποι σας έχουν έρθει σε ένα κήρυγμα από τον Κύριό σας και μια θεραπεία για ό, τι είναι στο στήθος ~, ο στίχος ….

Εάν ονειρευόσασταν να δείτε τα δάχτυλά σας να βάφονται ή να γρατζουνίζονται και αίμα να αιμορραγεί από αυτά, τότε αυτό σημαίνει πολλά προβλήματα και ταλαιπωρία . Θα απελπιστείτε μόλις φτάσετε στη ζωή . Αν δείτε όμορφα χέρια με άσπρα δάχτυλα, αυτό σημαίνει ότι η αγάπη σας θα ωριμάσει και θα γίνετε διάσημοι λόγω της τάσης σας να κάνετε καλό . Εάν ονειρεύεστε ότι τα δάχτυλά σας κόβονται, τότε θα χάσετε πλούτο και κληρονομιά λόγω της επέμβασης των εχθρών ….

Και όποιος βλέπει ότι τον έχει ντύσει, τον έδωσε, και τον ντύσει προς τιμήν, και τον ανέβηκε, τότε θα πέσει από το σουλτανάτο του, και αν είναι ικανός να αναλάβει δουλειά, τότε πρέπει να το αναλάβει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει μαξιλάρια στο κρεβάτι του, τότε θα εξυπηρετήσει περισσότερα από τα λόγια του, και είναι ένας πίνακας ….

…Εάν το βλέπει σαν να έριξε τον Παράδεισο στην Κόλαση, τότε πουλά έναν κήπο και τρώει την τιμή του . Αν έβλεπε σαν να έπινε νερό Αλ-Κάουθαρ, κέρδισε ηγεσία και νίκη επί του εχθρού, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Σας δώσαμε αφθονία, τότε προσευχηθείτε στον Κύριό σας και θυσιάστε »….

…Και όποιος βλέπει ότι βάζει μερίδια στο τουρκικό του ή το βλέπει γεμάτο, τότε ερμηνεύεται λαμβάνοντας χρήματα για να σωθεί στη θέση του, και ίσως θα είναι καλύτερο για την οικογένειά του και μια όμορφη υπόσχεση ….

Και όποιος βλέπει ότι οποιοδήποτε από τα ζώα είναι τοποθετημένο από τα υπάρχοντά του, τότε το δάκρυσε, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Εάν βλέπει έναν δικαστή που βρίσκεται σε ισορροπία, είναι πιο πιθανό, επειδή ο Θεός έχει ανταμοιβή και ανταμοιβή γι ‘αυτόν . Και αν η κλίμακα κλονιστεί, σχεδιάζει αμαρτία γι ‘αυτόν ….

Εάν βλέπει σαν να ούρει και άλλος να ουρεί μαζί του, τότε αναμιγνύονται με τα ούρα τους και υπάρχει συνέχεια και συγγένεια μεταξύ τους ….

Και όποιος είδε ότι του είπε, είπε ότι δεν έχετε πεθάνει ποτέ, τότε θα πεθάνει ως μάρτυρας ….

…Μερικοί από τους δίκαιους είπε ότι ένας μοναχός είναι από τον μοναχό του Θεού, τι φόβο για τον Θεό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του μοναχού ερμηνεύεται από έναν πονηρό άνθρωπο που εξαπατά έναν αιρετικό ….

…Και όποιος βλέπει κάποιον να του ρίχνει νερό, τότε θα πάρει καλό και θα ωφεληθεί από αυτόν, και αν το νερό είναι κακό ή δυσάρεστο σε γεύση και μυρωδιά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

…Ερεθισμένος Αν δείτε τον εαυτό σας να εξοργίζεται κάποιον σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα σας αγαπήσει και θα σας ακολουθήσει λόγω της διασκέδασης και της ευγενικής σας προσωπικότητας . Η επιχείρησή σας θα ευδοκιμήσει . Εάν ονειρεύεστε ότι κάποιος σας έχει πειράξει, θα κερδίσετε την αγάπη ενός όμορφου και πλούσιου ατόμου . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι κάποιος την έχει πειράξει, αυτό προβλέπει ότι θα ταχέψει και αυτοσχεδιάσει με κάποιον, αλλά δεν θα καταφέρει να τον παντρευτεί ….

…Purple Peaches Αυτό είναι ένα καλό όνειρο, ειδικά αν κάποιος είναι πολύ τυχερός. Εάν κάποιος δει αυτά τα δέντρα να αυξάνουν τα κλαδιά τους γεμάτα με πλούσια μωβ φρούτα και τα τραγανά φύλλα τους, μπορεί κανείς να περιμένει πλούτο σε σύγκριση με την τρέχουσα κατάσταση . Όσο για το όνειρο να το φάτε ανά πάσα στιγμή, απεικονίζει την αγωνία ….

…Το Φως : Μετά το σκοτάδι, για όσους το είδαν στο κοινό, εάν βρισκόταν σε δίκη ή σύγχυση, θα καθοδηγούνται και θα τους γεννήσει η ηθική και εάν έχουν μια αδικία που θα απομακρυνθεί από αυτούς, και αν είναι καμιά φορά, χαίρεστε εκ μέρους τους, πιείτε και λιπαίνετε . Δείχνει τον άπιστο στο Ισλάμ, τον αμαρτωλό στη μετάνοια, τους φτωχούς στους πλούσιους, τον άγαμο πάνω από τη σύζυγο, και την έγκυο γυναίκα να γεννήσει ένα αγόρι, εκτός εάν ήταν περιορισμένος στη σκηνή της, ή τον έβαλε στο φόρεμά της, ή τον έβαλε στην τσέπη της, και της γέννησε ένα όμορφο σκιασμένο κορίτσι . Όσον αφορά τη νύχτα και τη μέρα, είναι δύο δυνάμεις, που αναζητούν η μία την άλλη . Και η νύχτα είναι άπιστη, και η μέρα είναι μουσουλμάνος, επειδή πηγαίνει στο σκοτάδι, και ο Θεός Παντοδύναμος εξέφρασε στο βιβλίο του για τη δυσπιστία με το σκοτάδι, και για τη θρησκεία του με το φως, και μπορεί να υποδηλώνουν τους δύο αντιπάλους και τις δύο ομάδες , και ίσως η νύχτα δείχνει ξεκούραση, και η μέρα δείχνει κόπωση και εξαπάτηση . Ίσως η νύχτα έδειχνε γάμο, και η μέρα έδειχνε διαζύγιο, και ίσως η νύχτα έδειχνε κατάθλιψη και τις διακοπές των τεχνιτών και των ταξιδιωτών, και η ημέρα έδειχνε την υποκρισία των αγορών και των τιμών, και ίσως η νύχτα έδειξε φυλάκιση επειδή αποτρέπει τη δράση με το σκοτάδι της, και η ημέρα δείχνει τη λάμπα, τη σωτηρία και τη σωτηρία, και ίσως η νύχτα δείχνει τη θάλασσα, και η ημέρα δείχνει τη δικαιοσύνη ….

…Τετράγωνο ή ορθογώνιο : Ένα από τα πιο σημαντικά νοήματα με τα οποία βγαίνουμε από αυτήν τη μορφή είναι να ζούμε σε αυτήν την κοσμική ζωή και να προσπαθούμε στη σκληρή δουλειά και να υποδεικνύουμε το σπίτι της εργασίας και της ελπίδας. Αυτό βασίζεται σε αυτό που ήρθε στο Σαχχ, ότι ο Αγγελιοφόρος, ειρηνικά, έφτιαξε μια γραμμή με μια τετραγωνική γραμμή, έπειτα έβαλε μια γραμμή μέσα της έξω Και έβαλε μικρές γραμμές στα δεξιά αυτής της γραμμής στη μέση, και αυτός είπε για αυτήν τη γραμμή στη μέση που αντιπροσωπεύει ένα άτομο, και αυτός ο muraqa είναι η ζωή του, και αυτό που βγαίνει από την πλατεία είναι ελπίδα, και είπε για τις μικρές γραμμές ότι είναι τα συμπτώματα. Εάν κάποιος το χάσει, ένας άλλος θα τον χτυπήσει , και ούτω καθεξής …..

…Ίσως το πλοίο να υποδεικνύει το τζαμί, την αγορά ή την πίστη των ανθρώπων του νοικοκυριού, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, επειδή είναι τα πλοία της απελευθέρωσης . Το πλοίο δηλώνει την ταβέρνα καθώς δείχνει το ίδιο το άτομο ή την ασφάλεια των εχθρών και τον πλούτο των φτωχών . Εάν το πλοίο βυθίστηκε στη θάλασσα, ήταν απόδειξη ότι ήταν ένας από τους ανθρώπους της φωτιάς. Εάν το πλοίο του έγινε σίδηρος ή χαλκός, αυτό δείχνει τη μακροζωία του ποιος ήταν αιχμηρός και αν κάποιος έγινε σίδηρος ή κάποιος από αυτό, τότε η υποψία συμπεριλήφθηκε στον οποίο υποδείχθηκε το πλοίο . Αν έβλεπε ότι έφαγε το πλοίο ή το κατάπιε, θα έτρωγε την τιμή του . Εάν είδε ότι το πλοίο του είπε δικαιολογημένο, θα δείξει ότι θα λάβει σοφία από αυτούς που είναι ανίδεοι . Βλέποντας την Κιβωτό του Νώε, ειρήνη πάνω του, δείχνει τις χαρές, τις απολαύσεις και τη βροχή της βροχής, όχι ότι είναι άδικοι, υποδεικνύει ξηρασία και ατυχία . Η Κιβωτός του Νώε, ειρήνη σε αυτόν, υποδηλώνει ανακούφιση από τις αντιξοότητες, ασφάλεια από πνιγμό για ταξιδιώτες στη θάλασσα ή γάμος για μόνους, έντιμη θέση και νίκη επί των εχθρών . Ίσως το πλοίο να υποδεικνύει το τζαμί, την αγορά ή την πίστη των ανθρώπων του νοικοκυριού, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, επειδή είναι τα πλοία της απελευθέρωσης . Το πλοίο υποδηλώνει την ταβέρνα καθώς δείχνει το ίδιο το άτομο ή την ασφάλεια των εχθρών και τον πλούτο των φτωχών . Εάν το πλοίο βυθίστηκε στη θάλασσα, ήταν απόδειξη ότι ήταν ένας από τους ανθρώπους της φωτιάς. Εάν το πλοίο του έγινε σίδηρος ή χαλκός, αυτό δείχνει τη μακροζωία του ποιος ήταν αιχμηρός και αν κάποιος έγινε σίδηρος ή κάποιος από αυτό, τότε η υποψία συμπεριλήφθηκε στον οποίο υποδείχθηκε το πλοίο . Αν έβλεπε ότι έφαγε το πλοίο ή το κατάπιε, θα έτρωγε την τιμή του . Εάν είδε ότι το πλοίο του είπε δικαιολογημένο, θα δείξει ότι θα λάβει σοφία από αυτούς που είναι ανίδεοι . Βλέποντας την Κιβωτό του Νώε, ειρήνη πάνω του, δείχνει τις χαρές, τις απολαύσεις και τη βροχή της βροχής, όχι ότι είναι άδικοι, υποδηλώνει ξηρασία και ταλαιπωρία . Η Κιβωτός του Νώε, ειρήνη πάνω του, υποδηλώνει ανακούφιση από τις αντιξοότητες, ασφάλεια από πνιγμό για ταξιδιώτες στη θάλασσα ή γάμος για μόνους, έντιμη θέση και νίκη επί των εχθρών ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος μπήκε στο σπίτι του και έκλεψε το μαξιλάρι του, αυτό δείχνει ότι κάποιος πηγαίνει πίσω από τη γυναίκα του που τον εξαπατά ή πίσω από τη δούλη του, και κάποιος μπορεί να πεθάνει σε αυτό το σπίτι από τους υπηρέτες »….

…Δανιήλ, ειρήνη σε αυτόν, όποιος τον δει σε ένα όνειρο θα λάβει μια σημαία, και θα υποστεί βλάβη από έναν ισχυρό βασιλιά . Και όποιος είδε σαν να είχε κουβαλήσει τον Δανιήλ, τον έβαλε ειρήνη, το έβαλε σε έναν τοίχο, του μίλησε, ή του έδωσε καλά νέα, ή το γλείφτηκε με μέλι στο χέρι του, έγινε ιμάμης της έκφρασης ….

…Η σπάνια είπε ότι ο Anas bin Malik, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, ήρθε στο Umm Haram και ήταν κάτω από τη λατρεία του Ibn al-Samit, και μπήκε σε αυτήν μια μέρα και τον τάιζε και έβαλε το κεφάλι του, έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας. Είπε : Έτσι είπα τι σε κάνει να γελάς, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού Είπε : Άνθρωποι από τη χώρα μου προσφέρθηκαν στους εισβολείς για χάρη του Θεού, ιππασία στη θάλασσα αυτής της θάλασσας ως βασιλιάδες στην οικογένεια . Ή είπε, όπως βασιλιάδες της οικογένειας, είπε, οπότε είπα, Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό να με κάνει ένα από αυτά, οπότε το ζήτησε, μετά έβαλε το κεφάλι του κάτω και στη συνέχεια κοιμήθηκε, τότε θα ξυπνούσα γελώντας, έτσι είπα: Τι σε κάνει να γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού. ο πρώτος δύο Frckpt sea ) χρόνος για τον Sid Vsrat όταν η Daptha βγήκε από τη θάλασσα. Ο Vhlkt μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ ….

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ένας άντρας κοιμήθηκε και υπήρχε ένας ξύπνιος σύντροφος δίπλα του. Έφερε το γάλα σε ένα μπολ και το έβαλε και έκοψε το κεφάλι ενός καρπουζιού και έβαλε το μαχαίρι στο μπολ γάλα περιμένοντας να ξυπνήσει ο σύντροφός του. Είδε κάτι που βγήκε από τη μύτη του συντρόφου του σαν μύγα και δεν πέτυχε αυτό που είναι . Σε μια γέφυρα που χτυπήθηκε από σίδερο στη μέση μιας θάλασσας γάλακτος, ο σύντροφός του θαύμαζε και ήξερε τι είδε, βγήκε από τον εαυτό του και επέστρεψε σε αυτόν ….

…Φάτε Εάν ονειρεύεστε ότι τρώτε μόνοι σας, τότε αυτό σημαίνει απώλεια και κατάθλιψη ψυχής . Εάν τρώτε με άλλους, αυτό δείχνει το προσωπικό κέρδος, ένα διασκεδαστικό περιβάλλον και επιτυχημένες δεσμεύσεις . Εάν η κόρη σας έβαλε μπροστά σας ένα πιάτο κρέατος πριν τελειώσει το φαγητό, αυτό προβλέπει ότι θα αντιμετωπίσετε προβλήματα και ταλαιπωρία για όσους βρίσκονται κάτω από εσάς ή που εξαρτώνται από εσάς . Το ίδιο ισχύει για σερβιτόρο ή σερβιτόρα ….

…Με την εξουσία του Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του παππού του, είπε : Άκουσα τον Abu Talib να μιλά για την εξουσία του Abd al-Muttalib να λέει : Ενώ κοιμόμουν την πέτρα, είδα ένα όραμα που με χτύπησε, και φοβήθηκα από αυτό, οπότε ήρθα στον ιερέα των Quraish στο τέλος του τσίμπημα και η πρίζα μου χτύπησε τους ώμους μου, οπότε όταν κοίταξα ήξερα στο πρόσωπό μου την αλλαγή , και είμαι εκείνη την εποχή ο κύριος του έθνους μου , και είπε : Ο κύριος μας Mabal ήρθε σε μας με μια αλλαγή χρώματος. Έχετε δει κάτι από τα δύο γεγονότα της εποχής; Έτσι είπα : Ναι , και κανείς δεν της μίλησε μέχρι που το φίλησε το δεξί της χέρι και έπειτα έβαλε το χέρι του στη μητέρα του κεφαλιού της και στη συνέχεια ανέφερε την ανάγκη του, και δεν το έκανα γιατί ήμουν μεγάλος εθνικιστής , οπότε εγώ κάθισε και είπε : Είδα απόψε ενώ κοιμόμουν στην πέτρα σαν ένα δέντρο να είχε μεγαλώσει το κεφάλι του να έφτασε στον ουρανό και να χτυπήσει τα φωτεινά κλαδιά του. Και το Μαγκρίμ και δεν είδα κανένα ανθισμένο φως από αυτό να ήταν εβδομήντα φορές μεγαλύτερο από το φως του τον ήλιο, και είδα Άραβες και μη Άραβες να προσκύπτουν σε αυτόν καθώς αυξάνεται κάθε ώρα σε δύναμη , φως και ύψος , μια ώρα κρύβεται και μια ώρα ανθίζει, και είδα μια ζώνη του Quraish να προσκολλάται στα κλαδιά της, και είδα ανθρώπους από το Quraisy που θέλει να το κόψει. Το πρόσωπο ήταν καλύτερο από αυτόν, και ο άνεμος δεν ήταν καλύτερος από αυτόν, οπότε έσπασε τα πλευρά τους και έβγαλε τα μάτια τους, οπότε σήκωσα το χέρι μου για να το πάρω, ο νεαρός με σταμάτησε, οπότε είπα : Ποιο είναι το μερίδιο; Είπε : Το μερίδιο είναι για εκείνους που την προσκολλούσαν και σας προηγήθηκαν , και παρατήρησα πανικό και πανικοβληθήκα , και είδα το πρόσωπο της ιέρειας να έχει αλλάξει, τότε είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα βγουν από η καρδιά σου, ένας άντρας που κατέχει την Ανατολή και τη Δύση και του χρωστάει τους ανθρώπους , τότε είπε στον Αμπού Ταλιμπ : Ίσως θα είσαι αυτό το νεογέννητο . Ο ίδιος είπε : Έτσι ήταν Abu Talib Αυτό το χαντίθ εμφανίζεται και ο Προφήτης, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν , μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και λέει : « Το δέντρο ήταν. « Και ο Θεός ξέρει καλύτερα τον Αμπού αλ-Κασμίμ αλ-Αμίν , οπότε του λέγεται : Δεν το πιστεύεις; Λέει : ( Προσβολή και ντροπή )….

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον κλωτσούσε με το πόδι του, επειδή κάποιος άλλος ήταν φτωχός και υπερβολικός με τον πλούτο του, και μερικοί από τους σχολιαστές είπαν, ίσως το κλοτσιές έδειχνε μίσος».

…Και είδε έναν άνδρα σαν να κλωτσούσε τον βασιλιά με το πόδι του, οπότε χτύπησε καθώς περπατούσε ένα δηνάριο με την εικόνα του βασιλιά πάνω του . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να υπήρχαν πολλά μαλλιά στα πόδια μου και είπε : Ο Ντιν τον οδηγά και πεθαίνει στη φυλακή . Σου είπε ότι την είδα . Έτσι πήρε πίσω τον Ιμπν Σιρίν, και στη συνέχεια πέθανε στη φυλακή λόγω σαράντα χιλιάδων dirham, και το πέρασε για λογαριασμό του μετά το θάνατό του, και είδε έναν άνδρα σαν να ήταν ανάπηρος, και το διέσχισε για αυτόν και είπε : Εσείς γίνε μονομάχος . Τότε συνελήφθη με μια γυναίκα . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι το δάχτυλό μου ήταν πάνω στα κάρβουνα, και αν το έβαλα ως πυροσβεστήρα, και αν το σηκώσω από αυτό, επέστρεψε όπως ήταν, και είπε : Είναι άτομο πάθους και είπε : Δεν είναι οπαδός του πάθους, αλλά μιλάει στη μοίρα . Είπε : Τι είναι πιο σοβαρό από τη μοίρα; . Μια γυναίκα είδε σαν να είχε αποκοπεί ο αντίχειρας του άνδρα της, οπότε διηγήθηκε το όραμά της στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Προσεύχεστε σε έναν λαό που έχετε κόψει ….

…Ο προτιμώμενος ιμάμης Shafei 65 – για τον Alkzna είπε, άκουσα τον Shafei να λέει : Είδα τον Ali bin Abi Talib – ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – να κοιμάται και να χαιρετάει και να κουνάει το χέρι μου και να βγάζει το φινάλε και να το κάνει στο δάχτυλό μου και ήταν ο θείος μου Vvsrha είπε μου : η Msafank Ίσως Voman της μοίρας, και είτε την απογείωση του δακτυλίου και να είναι σε ένα δάχτυλο, τότε το όνομά σας θα φτάσει αυτό το όνομα Αλί φτάσει στα ανατολικά και δυτικά, στη συνέχεια, Al-Khatib αφήγηση για το εξουσία του Al-Rabee ‘bin Sulaiman ότι είπε : Από τον Θεό, η αναφορά του Al-Shafi’i έχει εξαπλωθεί σε ανθρώπους με γνώση καθώς ανέφερε τον Ali bin Abi Talib ….

…Η φαρμακευτική αγωγή είναι σε ένα όνειρο Salah στη θρησκεία . Όποιος πίνει φάρμακο για να διορθώσει το σώμα του, ταιριάζει στη θρησκεία του . Όποιος παίρνει φάρμακα σε ένα όνειρο είναι απόδειξη γνώσης και συμβουλών, και η χρήση της γνώσης του, και αν δεν το πάρει, απομακρύνεται από την αλήθεια και στέκεται με κάποιον άλλο . Εάν σε ένα όνειρο καταναλώνει ένα νόστιμο αρωματικό φάρμακο, αυτό δείχνει γάμο με τον άγαμο, το παιδί με τον άγονο και τον πλούσιο με τους φτωχούς . Ίσως το φάρμακο έδειξε το φάρμακο από το οποίο είναι γραμμένο, όπως ακριβώς το φάρμακο έδειξε το φάρμακο . Το καταραμένο άτομο είναι μονοθεϊσμός και επιβεβαίωση της μαρτυρίας, ή όφελος από εκείνον που δείχνει το δάχτυλό του . Τα σπαθιά είναι απληστία και συρρίκνωση στον κόσμο, και το ποτό είναι τροφή . Και αυτός που καταπιεί είναι εξαναγκασμός για τον αμαρτωλό να μετανοήσει, για να καθοδηγηθεί ο άπιστος και για να μάθει ο ανίδεος . Όσο για τις γυναίκες που φέρουν για την εμμηνόρροια και άλλα πράγματα, δηλαδή για ένα μόνο κορίτσι, έναν άντρα και για ένα άγονο κορίτσι . Τα ανεκτικά φυτίλια κατασκοπεύουν ειδήσεις και ανακαλύπτουν μυστικά . Και όποιος πιστεύει ότι πίνει ένα καθαρτικό φάρμακο για να θεραπεύσει την ασθένειά του, τότε διορθώνει το χρέος του στο βαθμό που είναι ευημερούμενος σε αυτό, ανάλογα με το μέγεθος της δύναμης και του κινδύνου του, και μπαίνει στον πειρασμό να τον δώσει σε αυτόν σύμφωνα με το έργο του σε αυτό, και αν δεν δουλέψει, τότε η καλοσύνη του χρέους του θα εξαφανιστεί, και αυτό δεν γίνεται για αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι αναζητά υγεία λόγω της κατανάλωσης, θα είναι κατάλληλος για τη ζωή του . Και όποιος βλέπει ότι θεραπεύει το μάτι του, θα μεταρρυθμίσει τη θρησκεία του . Και κάθε κίτρινο ποτό στο όραμα είναι ένα σημάδι ασθένειας . Κάθε φάρμακο που είναι εύκολο να πιει ή να φάει αποτελεί ένδειξη της ανάρρωσης του ασθενούς και το σωστό είναι να αποφύγετε οτιδήποτε τον βλάπτει . Όσον αφορά το άσχημο φάρμακο, είναι μια απλή ασθένεια που ακολουθείται από έναν αθώο . Και ειπώθηκε : Τα ποτά με καλή γεύση, εύγευστα και τρώγονται είναι καλά για τους πλούσιους και για τους φτωχούς είναι κακά . Η ερμηνεία του τι προέρχεται από ένα φάρμακο από ένα άτομο δεν είναι η ίδια με την ερμηνεία αυτού που παράγεται χωρίς φάρμακο ….