…Κηρύγμα Εάν ακούσετε έναν ιερέα να απαγγέλλει το κήρυγμά του, αυτό προβλέπει ότι θα τσακωθείτε με έναν φίλο και θα χωριστείτε από αυτόν . Αν ονειρευτήκατε ότι διαφωνούσατε με άλλους σχετικά με την ερμηνεία ενός κηρύγματος, αυτό προβλέπει ανεπιτυχείς περιπέτειες για εσάς . Εάν προσπαθήσετε να θυμηθείτε ένα κήρυγμα, θα αντιμετωπίσετε απρόβλεπτες δυσκολίες . Εάν διαβάσετε ένα κήρυγμα, δύο ή τρία, αυτό προβλέπει ότι πρέπει να ξεπεράσετε πολλά εμπόδια προτού φτάσετε σε φιλοδοξίες ….

…Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι κηρύττει και θυμάται τα κηρύγματα, τότε είναι μια δύναμη των αξιών της, και εάν η ομιλία της στο κήρυγμα δεν είναι σοφία και το κήρυγμα, τότε γίνεται σαφής και είναι διάσημη για αυτό που αρνούνται οι γυναίκες . Όσον αφορά τον άμβωνα, είναι ο Σουλτάνος ​​των Αράβων ….

…Και αν ο ιεροκήρυκας βλέπει ότι διαβάζει το κήρυγμα στον άμβωνα και δεν το ολοκλήρωσε και κατεβαίνει από τον άμβωνα, τότε είναι απομονωμένος από την ομιλία του ….

…Εάν η γυναίκα βλέπει ότι διαβάζει το κήρυγμα και μιλά με γνώση και σοφία, τότε γίνεται σαφής ….

…Και όποιος βλέπει ότι λέει ένα κήρυγμα ή το ακούει, ερμηνεύεται ως όφελος για το ρητό του Παντοδύναμου, «Και να θυμάστε, η μνήμη θα ωφελήσει τους πιστούς .»…

…Και όποιος το βλέπει ως τέλειο κήρυγμα και προσευχή και το ολοκληρώνει με ανθρώπους ενώ ακούνε το κήρυγμά του, τότε γίνεται wali υπακοής . Εάν δεν το ολοκλήρωσε, η θητεία και η απόλυση του δεν θα είχαν ολοκληρωθεί ….

Και αν κάποιος που δεν είναι μουσουλμάνος βλέπει ότι κηρύττει, θα γίνει μουσουλμάνος ή θα πεθάνει πιο γρήγορα

Όποιος βλέπει ότι κηρύττει στον άμβωνα ενώ είναι κατάλληλος για αυτό, θα κερδίσει ύψος, πεπρωμένο, δόξα και αξιοπρέπεια, και αν δεν είναι κατάλληλος για αυτό, εάν ταξιδεύει είναι αδύνατο να επιστρέψει με ασφάλεια και αν είναι πλούσιος και λείπει, και αν είναι φτωχός, είναι άρρωστος και τον πληγώνει με ταλαιπωρία και αγωνία, και αν είναι ανίδεος τότε είναι περιφρόνηση στα μάτια του λαού, και αν ήταν μεταξύ των λαών του dhimmah υποδεικνύοντας τη μετατροπή του στο Ισλάμ ή την επικείμενη ζωή του, και αν ήταν ένας μεταρρυθμισμένος σουλτάνος ​​που δείχνει τη δικαιοσύνη και τη δικαιοσύνη του, και αν ήταν χαλάτης, ο Θεός θα τον συγχωρούσε, και αν ήταν γυναίκα τότε ο σύζυγός της θα εκτεθεί, και ειπώθηκε ότι θα παντρευτεί και μπορεί να χωρίσει ή να έρθει ένα αγόρι από πορνεία και σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ….

Όποιος πιστεύει ότι τα κακά του του κακού δείχνει ότι ο Παντοδύναμος Θεός είναι θυμωμένος μαζί του, αφήστε τον να φοβάται τον Θεό και να βελτιώσει τις πράξεις του ….

Εάν το βλέπει σαν να κηρύττει κατά τη διάρκεια της σεζόν και όχι με τους ανθρώπους της δέσμευσης, ούτε μεταξύ των ανθρώπων του νοικοκυριού του που είναι μεταξύ των ανθρώπων του, τότε η ερμηνεία του οφείλεται στην τοξικότητά του ή στον ομόλογό του, ή επιτυγχάνει κάποια δημοσιεύεται η ταλαιπωρία ή η αναφορά του για την καλοσύνη ….

Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ja`far al-Sadiq, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και είπε : Είδα σαν να ήμουν σε άμβωνα για να μιλήσω και είπε: Ποια είναι η βιομηχανία σου; Το μπάνιο μου είπε . Και είπε, σε αναζητά στον Σουλτάνο, και σταυρώθηκε, και όπως τον διέσχισε ….

…Ο ιεροκήρυκας, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει καθαρότητα και σεβασμό, μετάνοια από αμαρτίες και κλάμα, υψηλή κατάσταση, μεγάλη διάρκεια ζωής, και σύνδεση με τους ηγέτες των πιστών . Και ο ιεροκήρυκας υποδεικνύει το επιβλητικό καλό και την απαγόρευση του κακού . Δείχνει επίσης τις χαρές και τις συναντήσεις της σεζόν . Αν μια γυναίκα τον είδε, παντρεύτηκε . Ο άντρας τον είδε επίσης, δείχνοντας την επιδίωξή του για εμπλοκή για τον εαυτό του . Αν έβλεπε ότι έγινε ιεροκήρυκας και ήταν ένας από αυτούς που άξιζε τις θέσεις, θα έπαιρνε μια θέση που του ταιριάζει . Εάν σε ένα όνειρο ακολουθεί τις συνθήκες της ρητορικής, θα λάμπει πάνω από αυτό που παίρνει. Αν φοράει λευκό αντί για μαύρο, η αξία του αυξάνεται και θα ζήσει. Αν φοράει μαύρο και δεν κηρύττει ή κάθεται σε ένα όνειρο, τότε υπερισχύει των συνομηλίκων του, ή μια μάστιγα κατεβαίνει πάνω του στην οποία εκτίθεται . Και όποιος βλέπει ότι κηρύττει κατά τη διάρκεια της περιόδου του Χατζ και δεν είναι κατάλληλος για το κήρυγμα, ούτε στο νοικοκυριό του που είναι κατάλληλος για αυτήν, τότε επιστρέφει στο όνομά του ή στον ομόλογό του από τον λαό, ή επιτυγχάνει κάποιες καταστροφές, ή είναι αναφέρεται με καλοσύνη . Και όποιος βλέπει ότι έχει το καλύτερο κήρυγμα και προσευχή και το ολοκληρώνει με ανθρώπους ενώ ακούνε το κήρυγμά του, τότε γίνεται wali υπακοής . Εάν όχι, δεν θα επιτύχει και θα απολυθεί . Και όποιος βλέπει ένα άτομο που δεν είναι μουσουλμάνος και κηρύττει, τότε γίνεται μουσουλμάνος ή πεθαίνει νωρίτερα . Και αν μια γυναίκα βλέπει ότι δίνει κηρύγματα και θυμάται ότι τα κηρύγματα κερδίζουν δύναμη, και αν η ομιλία της στο κήρυγμα δεν είναι σοφία και το κήρυγμα, τότε εκτίθεται και είναι γνωστή για αυτό που αρνούνται οι γυναίκες . Και αν ο κυβερνήτης δει ότι το κήρυγμά του έχει διακοπεί και δεν το έχει ολοκληρώσει, η εξουσία του θα σταματήσει να το κάνει, και αν μια γυναίκα δει ότι έχει δεσμευτεί, θα παντρευτεί ένα καλό άτομο . Και αν δεσμευτεί την Παρασκευή καθώς κηρύττει κήρυγμα, τότε ο σύζυγός της την χωρίζει και φέρνει το παιδί της πορνείας ….

Και όποιος βλέπει ότι κηρύττει στον άμβωνα ενώ είναι κατάλληλος για αυτό, τότε θα αποκτήσει ανύψωση και εξουσία στη θρησκεία, και αν δεν είναι άξιος, τότε θα πληγεί με μερικές από τις καταστροφές του κόσμου, και όποιος βλέπει ότι δεν έχει εμπλακεί ενώ βρίσκεται στο αξίωμα, το ζήτημα που ζητά είναι αδύνατο γι ‘αυτόν και μπορεί να απορριφθεί από τη θέση του και όποιος δει ότι ο ιεροκήρυκας είναι απομονωμένος από την ομιλία του, αντικατέστησε άλλο άτομο ή είχε ατύχημα , και αυτό θεωρείται ότι κατέχει εκείνο το μέρος, και όποιος βλέπει ότι προτρέπει τον λαό, τότε αναλαμβάνει ένα θέμα στο οποίο θα αποφανθεί αν είναι άξιος και λέγεται ότι καλεί έναν λαό στον η αλήθεια και ο δρόμος του ορθολογισμού, και αν βλέπει ότι κηρύττεται, τότε η ανάγκη του είναι αδύνατη γι ‘αυτόν και δεν έχει σημασία να εκπληρωθεί γι’ αυτόν είναι αυτός που την αναζητά και όποιος είδε να μιλάει λόγια που αντιβαίνουν στη Σαρία, επειδή αυτός φημίζεται για το σκάνδαλο ας, λοιπόν, ας ζητήσει συγχώρεση από τον Θεό και όποιος βλέπει ένα συμβούλιο που περιέχει μια ομάδα μελετητών, ενώ κάθεται στην κορυφή του τόπου και δεν αξίζει αυτό, τότε θα έχω μια καταστροφή που οι άνθρωποι αναφέρουν και αποδέχονται τα λόγια τους γι ‘αυτό, και αν αξίζει, τότε είναι μια αύξηση της γνώσης και της ανύψωσης. Εάν το συμβούλιο διεξήχθη λόγω δίκης ή γάμου, τότε είναι απόδειξη για την είσοδο σε ένα φοβερό ζήτημα και την τιμωρία του για το καλό, και εάν οφείλεται στη διδασκαλία, το χαντίθ, τη νομολογία ή κάτι παρόμοιο, τότε είναι η εμφάνιση καλή και ευλογία, και ειπώθηκε ένα έλεος από τον Παντοδύναμο Θεό και ίσως κάτι παρόμοιο δείχνει μια εμπιστοσύνη…

Όσον αφορά τη δέσμευση, όποιος βλέπει ότι προτείνει σε μια γυναίκα, τότε επιδιώκει να επιτύχει τον κόσμο και να τον επιτύχει σύμφωνα με αυτό που απέκτησε από τη δέσμευση, και όποιος βλέπει ότι είναι αρραβωνιασμένος με μια παντρεμένη γυναίκα δείχνει ότι αναζητά ο κόσμος και αυτό δεν συμβαίνει σε αυτόν, και όποιος βλέπει ότι είναι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα τότε τον απαντά στην πρόθεσή του και ήταν υπέροχη στην καλοσύνη, τότε η επιθυμία του θα συμβεί και ίσως δείχνει ότι το να βλέπεις είναι για χαρά και ευχαρίστηση, και όποιος βλέπει ότι μια γυναίκα είναι αρραβωνιασμένη, ο κόσμος στρέφεται προς αυτόν

Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Δεν υπάρχει καλό στο όραμα της αγνότητας, και όποιος πιστεύει ότι έχει κάνει αδίκημα, θα πέσει σε μεγάλη αγωνία, σύμφωνα με τον Παντοδύναμο λέγοντας: « Είμαστε συνηθισμένοι στους άπιστους με αλυσίδες και αλυσίδες . ~…

…Εάν βλέπει ότι πέφτει μακριά, ξοδεύει διατροφή στο μυστικό του, και αν είναι πεπειραμένος άνθρωπος, τότε είναι λιγοστός . Εάν κάποιος έχει μαλλιά ή νήμα ή περίοδο που δεν είναι προσβλητική, η ζωή του θα παραταθεί . Λέγεται ότι το νερό βγήκε από το στόμα ενός ατόμου και ήταν ένα κήρυγμα από έναν κόσμο που θα ωφελούσε τους ανθρώπους ή τους νέους . Και αν ήταν έμπορος, τα λόγια του ήταν αλήθεια ….

…Χτυπώντας το ραβδί : Άρα το να μιλάς είναι ψέμα και το ακούει . Και όποιος είδε ότι χτύπησε το λαούτο στο σπίτι του, χτυπήθηκε από μια καταστροφή, και ειπώθηκε ότι το χτύπημα του λαούτου ήταν το κεφάλι του, και προτού να πληγεί από μια θλίψη . Αν έβλεπε σαν να χτυπούσε τον τένοντά του, θα άφηνε τις ανησυχίες του . Λέγεται ότι η φτώχεια του δείχνει έναν αξιότιμο βασιλιά που διαταράσσει την κατοχή και την υπερηφάνειά του . Κάθε φορά που θυμάται τον βασιλιά του, τα έντερα του στρέφονται, και το σκοτεινό είναι ένα κήρυγμα, και το ανήθικο άτομο τον χαλάει με κάτι που πέφτει στο έντερο . Είναι μια καταπιεστική αδικία, ένα αδίκημα σε έναν λαό που κόβει τα έντερα τους . Και όποιος βλέπει ότι χτυπά την πόρτα του ιμάμη από τα καμπαρέ κάτι από το φλάουτο και χορεύει όπως το λαούτο, το μαύρισμα και το κύμβαλο, θα αποκτήσει την εντολή και την εξουσία εάν είναι κατάλληλος για αυτό, αλλιώς θα ξεκινήσει λόγια ….

…Ο λόφος και το ανάχωμα : Εάν η γη είναι σημάδι ανθρώπων, τότε δημιουργήθηκαν από αυτήν . Έτσι, κάθε ντροπή από αυτό, λόφο, ανάχωμα, kiddiya και τιμή, υποδηλώνει όλους όσους έχουν αναφερθεί πάνω από το κοινό από γενεαλογία, γνώση, χρήματα ή εξουσία . Μπορεί να υποδηλώνει αξιοσέβαστα μέρη, υψηλές τάξεις και καλές βάρκες, και όποιος βλέπει τον εαυτό του πάνω από κάτι από αυτά, εάν είναι άρρωστος, αυτό είναι το φέρετρο του, ειδικά αν βλέπει ανθρώπους κάτω από αυτόν . Και αν δεν ήταν άρρωστος και ήταν μαθητής γάμου, θα παντρευόταν μια αξιότιμη γυναίκα υψηλού άνδρα, η οποία έχει την ικανότητα αυτού του κόσμου όσο το ανάχωμα περιέχει τη χωρητικότητα της γης και την αφθονία της βρωμιάς και της άμμου . Και αν είδε ότι κηρύττει σε ανθρώπους περισσότερο από αυτό ή έδωσε το κάλεσμα στην προσευχή, αν άξιζε τον βασιλιά, το απέκτησε, ή το δικαστικό σώμα, fatwa, κλήση σε προσευχή, κήρυγμα ή φήμη και φήμη, επειδή είναι ο τόπος των ευγενέστερων Αράβων, και όποιος βλέπει μια επίπεδη γη στην οποία υπάρχει ένα ανάχωμα ή ένας λόφος, τότε είναι ένας άνθρωπος της ικανότητας του κόσμου τόσο πολύ γύρω από το επίπεδο . Εάν βλέπει την πρασινάδα γύρω του, τότε είναι η θρησκεία του ή η καλή του μεταχείριση, οπότε όποιος βλέπει ότι κάθεται σε αυτόν τον λόφο, προσκολλάται σε αυτόν ή είναι σε θέση να το κάνει, τότε είναι προσκολλημένος σε έναν σπουδαίο άνθρωπο, όπως περιέγραψα, και αν βλέπει ότι κάθεται στη σκιά του λόφου, τότε ζει στη σκιά του άντρα . Αν δει ότι περπατάει στους λόφους, τότε σώζεται, και όποιος βλέπει σαν να κατεβαίνει από ψηλό μέρος, θα τους δεχτεί και να στενοχωρηθεί . Το περπάτημα σε έναν κρατήρα είναι δυσκολία και ο ιδιοκτήτης ελπίζει για ευκολία στις συνέπειές του ….

…Ο μουσουλμάνος λόγιος όποιος τον βλέπει σε ένα όνειρο είναι μια καλή είδηση ​​σε αυτόν που ξεπερνά το πεπρωμένο και τον όμορφο έπαινο, και να κάνει ό, τι κάνει . Οι μελετητές βλέπουν μια αύξηση στην επιστήμη του παρατηρητή επειδή συμβουλεύουν τον Θεό στη γη του, καθώς και τους σοφούς ανθρώπους να αυξάνουν το κήρυγμα, και οι δίκαιοι βλέπουν τον Σαλάχ στη θρησκεία . Θεωρείται ότι ο Φαχίχ τον πήρε και δεν είναι τόσο καλός όσο η καταστροφή του Veptly . Και όποιος βλέπει έναν από τους προηγμένους μελετητές σε ένα μέρος, ο Θεός Παντοδύναμος θα απελευθερώσει από τους ανθρώπους αυτού του τόπου την αγωνία και την αλαζονεία στην οποία βρίσκονται ….

…Το φλέγμα είναι σε ένα όνειρο ένα χρηματικό ποσό που δεν μεγαλώνει . Αν είδε ότι είχε ρίξει φλέγμα που είχε φτάσει στον κόλπο και είχε επουλωθεί, και αν ήταν άρρωστος και ένιωθε σαν να το φορούσε, τότε ξόδευε ένα βαρύ κόστος, και αν ήταν γνώστης τότε είναι λιγοστός . Και αν βγήκαν μαλλιά ή χορδές από το στόμα του, η ζωή του θα είναι μεγάλη . Και ειπώθηκε ότι εάν το νερό βγαίνει από το στόμα ενός έμπειρου ατόμου, τότε είναι ένα κήρυγμα που επωφελούνται οι άνθρωποι, ή ένα fatwa, και εάν είναι έμπορος, είναι ειλικρινής ….

…Η δειλία : υποδηλώνει το μέλλον γιατί είναι οι επιβάτες του και σε αυτόν, αυτός που το έφτασε πηγαίνει σε αυτό, και είναι ο περιορισμός εκείνων που το έφτασαν και μπορεί να υποδηλώνει την κατοικία της δουλείας, του ασκητισμού, της λατρείας, της εγκατάλειψης ο κόσμος, το κλάμα και τα κηρύγματα, επειδή οι άνθρωποι του σε απόσταση από τους ανθρώπους είναι ένα μάθημα σε όσους τους επισκέφτηκαν και ένα κήρυγμα σε εκείνους που τους είδαν και τις συνθήκες τους και τα εξαντλημένα σώματά τους και οι διαιρέσεις τους αποκαλύφθηκαν σε αυτόν. Ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, το κάλεσε όταν μπήκε και χαιρέτησε τους κατοίκους του : την κατοικία ενός λαού πιστών . Ίσως δείχνει θάνατο επειδή είναι το σπίτι του, και μπορεί να αναφέρεται στο σπίτι των άπιστων, των ανθρώπων της καινοτομίας και της κοινότητας των ντάμι επειδή εκείνοι σε αυτό είναι νεκροί . Ο θάνατος στην ερμηνεία είναι η διαφθορά της θρησκείας και μπορεί να υποδηλώνει τον ρόλο των υποτιμημένων από καταστροφικές πράξεις και διαφθορά, όπως ο ρόλος των μοιχείων και ο ρόλος του αλκοόλ στον οποίο οι μεθυσμένοι πετάγονται σαν τους νεκρούς και ο ρόλος του οι απρόσεκτοι που δεν προσεύχονται και δεν θυμούνται τον Παντοδύναμο Θεό και δεν τους ανασηκώνουν σε πράξεις, και μπορεί να υποδεικνύει φυλάκιση επειδή οι νεκροί φυλακίζονται στον τάφο του. Μπήκε σε ένα νεκροταφείο σε ένα όνειρο και ήταν άρρωστος ενώ ξύπνησε, έγινε σε αυτήν και πέθανε από την ασθένειά του, ειδικά αν υπήρχε ένα σπίτι ή ένα σπίτι σε αυτό, και αν δεν ήταν άρρωστος τότε κοιτάξτε, και αν ήταν στο την ώρα της εισόδου του, ο σεβασμός κλαίει στα μάτια του ή ακολουθώντας το Βιβλίο του Θεού Παντοδύναμος ή προσεύχεται στην qiblah, τότε είναι η είσοδος για τους ανθρώπους της Αρετής, ξυρίζει τη μνήμη του zikir και έλαβε το τελετουργικό τελετουργικό και ωφελήθηκε από αυτό είδε ή άκουσε, και αν ήταν όταν το μπήκε γελώντας ή εκτεθειμένο στην κακία ή θρήνος στους τάφους ή περπατώντας με τους νεκρούς, τότε μπαίνει στους ανθρώπους του κακού, της ανηθικότητας και της διαφθοράς της θρησκείας τους αναμιγνύοντας με αυτό που είναι , και αν το εισάγει με το adhaan, κηρύττει εκείνον που δεν διδάσκει και αποκάλεσε καλό Εκείνος που δεν εκτελεί την πράξη, αναδύεται στην αλήθεια, και μαρτυρά αληθινά μεταξύ ενός αδαείς, αδαείς ή άπιστους ανθρώπους, και για εκείνους που είδε τους νεκρούς και σηκώθηκαν από τους τάφους τους ή επέστρεψαν στα σπίτια τους άγνωστο άγνωστο, τότε θα φύγει από τη φυλακή ή θα παραδώσει τους ανθρώπους μιας πόλης σε πολυθεϊστές ή θα βλαστήσει αυτό που οι άνθρωποι φυτεύτηκαν στην αγάπη από τη γη από αυτό που ήταν τόσο άθλιοι για πάντα για να μειωθεί όσο και η αύξηση του οράματος και οι προφανείς αποδείξεις και τα κυρίαρχα ζητήματα στην αφύπνιση ….

…Ο λόφος είναι σε ένα όνειρο ένας μεγάλος επικίνδυνος άνθρωπος, και η αρχιτεκτονική γύρω του είναι η οικογένειά του . Όποιος βλέπει μια επίπεδη γη στην οποία υπάρχει ένα ανάχωμα ή ένας φαινομενικός λόφος, τότε αυτός ο λόφος είναι ένας άνθρωπος που έχει την ικανότητα του κόσμου όσο έχει και της επίπεδης γης . Εάν βλέπει ότι βασίζεται σε αυτόν τον λόφο ή ανυπακοή θέση και έχει προσκολληθεί σε αυτόν, τότε σηκώνεται μία φορά, ή βασίζεται σε έναν άνθρωπο και απελευθερώνεται . Ίσως αυτό το ανάχωμα πάνω στο οποίο χτίστηκε ήταν μια δομή στην οποία ο ιδιοκτήτης του χτίζει και στέκεται, και όποιος βλέπει ότι περπατά στους λόφους θα σωθεί . Και όποιος είδε ότι είχε ανέβει σε έναν λόφο, θα προεδρεύει ενός θρησκευτικού άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι είναι πάνω από ένα υψηλό μέρος, θα κερδίσει ανύψωση και εξουσία, ηγεσία και αύξηση των χρημάτων του, και τιμή και τιμή . Και όποιος το βλέπει σαν να κατεβαίνει από ψηλό μέρος, θα πληγεί, θυμωμένος και ταπεινωμένος . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε έναν λάσπη, θα λάβει έναν βασιλιά, εξουσία και όφελος . Εάν η γη είναι ενδεικτική για τους ανθρώπους, αφού από αυτήν δημιουργήθηκαν, τότε κάθε δυσαρέσκεια, πένθος και αγωνία υποδηλώνει εκείνη που αναφέρθηκε . Οι λόφοι και οι λόφοι δείχνουν τα αξιοπρεπή μέρη, τις υψηλές τάξεις και τις καλές βάρκες . Όποιος βλέπει τον εαυτό του πάνω από κάτι από αυτό, αν είναι άρρωστος, τότε αυτό είναι το φέρετρο του, ειδικά αν οι άνθρωποι ήταν κάτω από αυτόν, και αν δεν ήταν άρρωστος και ζητούσε γάμο, παντρεύτηκε μια αξιότιμη και υψηλού επιπέδου γυναίκα, η οποία έχει την ικανότητα του κόσμου όσο και το ανάχωμα της βρωμιάς και της άμμου. Εάν βλέπει ότι είναι αρραβωνιασμένος με ανθρώπους πάνω από το λόφο, ή την πρόσκληση για προσευχή, αν άξιζε τον βασιλιά, το απέκτησε, ή το δικαστικό σώμα, το fatwa, το κάλεσμα στην προσευχή ή το κήρυγμα επειδή είναι τα ιερά του ευγενέστεροι άνθρωποι . Και όποιος βλέπει μια επίπεδη γη όπου υπάρχει λόφος, τότε είναι ένας άνθρωπος φήμης μεταξύ των ανθρώπων ως το επίπεδο της επίπεδης γης γύρω του . Και ο λόφος για αυτόν στον οποίο κάθεται μια θέση, και αν είναι κάδος απορριμμάτων, τότε είναι ο κόσμος στον οποίο είναι οτιδήποτε, και μπορεί να αναφέρεται στη γυναίκα ή τη γυναίκα που είναι η θυσία . Και αν ο λόφος δεν ήταν σκουπιδοτενεκές, αλλά ήταν λόφος στον οποίο δεν υπήρχε σκόνη, τότε δείχνει το ύψος του θέματος με ασφάλεια από τις συνέπειες ….

…Το μαστίγιο είναι σε ένα όνειρο σημάδι εκπλήρωσης των αναγκών και εξαναγκασμού του εχθρού . Αν ένα μαστίγιο κατέβηκε από τον ουρανό έδειχνε μίσος και βασανιστήρια . Το μαστίγιο είναι Σουλτάνος, και αν το μαστίγιο σπάσει όταν χτυπάει ο Σουλτάνος ​​θα πάει, και αν χωρίσει ο Σουλτάνος ​​θα διπλασιαστεί . Αν είδε ότι χτύπησε το γαϊδουράκι του με το μαστίγιο του, τότε καλεί τον Παντοδύναμο Θεό στη ζωή του . Αν χτυπήσει ένα άλογο που έχει οδηγήσει, τότε καλεί στο Θεό για κάτι δύσκολο γι ‘αυτόν . Και αν δει ότι χτυπά έναν άντρα και αισθάνεται πόνο, τότε θα επαναστατήσει και θα μετανοήσει, και αν δεν τον πληγώσει, τότε δεν δέχεται το κήρυγμα . Εάν στάζει αίμα από αυτόν όταν ξυλοκοπηθεί, τότε είναι άδικο, και αν δεν ρέει, τότε είναι σωστό . Αν χτυπήθηκε, το δέρμα του θα χωριζόταν από το ξυλοδαρμό, και η αμαρτία του θα διπλασιαζόταν . Και αν το μαστίγιο είναι στραβά όταν χτυπάει, ο νους είναι στραβός ή ο άνθρωπος που τον χρησιμοποιεί είναι κουρασμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο σουλτάνος ​​τον χτύπησε με το μαστίγιο του, τότε είναι dirham για τον αριθμό των μαστιγίων ….

…Ο κήρυκας είναι σε ένα όνειρο δηλώνει κλάμα, θλίψη και διαδοχικές ανησυχίες . Εάν ο ιεροκήρυκας μπήκε σε έναν ασθενή που πέθανε . Και ο ιεροκήρυκας δείχνει τι κηρύττει ένα άτομο από το Κοράνι, τον Σουντά ή τον Σέιχ . Και ίσως υποδηλώνεται από το κήρυγμα ως λέπρας, λέπρας και παρόμοια ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σάλιο του είναι ξηρό, οι άνθρωποι τον μισούν και μισούν το κήρυγμα ….

…Όσον αφορά το κήρυγμα, εναπόκειται στον υπηρέτη του ταξιδιού, οπότε ό, τι βλέπει σε αυτό από ένα τζιν ή ένα φτερό που περνά μέσα από αυτό, και το νερό αδειάζει από αυτό, την ημερομηνία λήξης ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο ήλιος έχει αναδυθεί από τη Δύση ή όχι, τότε είναι ένα ατύχημα που συμβαίνει ή είναι ένα σημάδι για τον αναζητητή εάν είναι υπάκουος, τότε είναι κήρυγμα, και αν είναι ανυπάκουος, τότε είναι προειδοποίηση ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει δει το λιοντάρι ή το έχει δει από απόσταση, θα ερμηνεύσει με ένα κήρυγμα, και μπορεί να είναι σύντομα .)…

…Και όποιος βλέπει ότι ένας άγγελος τον χτύπησε με οτιδήποτε άλλο εκτός από ξύλο, τότε το καθαρίζει, και αν τον χτυπήσει στην πλάτη του, τότε θα εξοφλήσει το χρέος του, και αν τον χτυπήσει στους γλουτούς του, τότε θα τον παντρευτεί, και Αν τον χτυπήσει με ξύλο, θα χτυπηθεί από κάτι που μισεί, και έχει ειπωθεί ότι ο ξυλοδαρμός δείχνει μια αλλαγή και μπορεί να υποδηλώνει κήρυγμα ….

Όσο για τη γλώσσα : ο μεταφραστής του ιδιοκτήτη του, αυτός που καθοδηγεί τις υποθέσεις του, που εκτελεί ό, τι είναι στην καρδιά και στα άκρα του, είτε από καλοσύνη είτε από διαφθορά, αυτό γίνεται μεταφράζοντας το με αυτό που μιλά . Εάν υπάρχει αύξηση του μήκους, του πλάτους ή του πλάτους στην ομιλία κατά τα επιχειρήματα, τότε είναι δύναμη και νίκη . Και αν έβλεπε ότι η γλώσσα του ήταν μακρά και όχι σε περίπτωση διαφωνιών και διαφωνιών, αυτό υποδηλώνει μια βρώμικη γλώσσα . Και το μήκος της γλώσσας μπορεί να είναι το καρφί του συντρόφου του στην ευγλωττία, τη λογική, τη γνώση, την εθιμοτυπία και το κήρυγμά του . Εάν βλέπει τον ιμάμη σαν η γλώσσα του να είναι μακριά, τότε αυξάνει τα όπλα του και δείχνει ότι παίρνει χρήματα λόγω των ερμηνειών του . Η γλώσσα που συνδέεται με την ερμηνεία είναι απόδειξη της φτώχειας και του οδηγού του ασθενούς . Αν βλέπει σαν να έχουν μεγαλώσει μαύρα μαλλιά στη γλώσσα του, τότε είναι επείγον κακό . Και αν είναι λευκά μαλλιά, τότε είναι μελλοντικό κακό . Αν δει ότι έχει δύο γλώσσες, τότε θα κληροδοτήσει ένα σημείωμα για τις γνώσεις του, μια απόδειξη για το επιχείρημά του και τη νίκη επί των εχθρών του . Και ειπώθηκε μέτρια ποσότητα στο δεξί στόμα, αξιέπαινη για όλους τους ανθρώπους ….