…Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε αγριόπαπιες σε ένα καθαρό ποτάμι με νερό, τότε αυτό δείχνει χαρούμενα ταξίδια, ίσως, πέρα ​​από τις θάλασσες . Οι λευκές πάπιες, αν απλώνονται γύρω από ένα αγρόκτημα, δείχνουν οικονομική ανάπτυξη και άφθονη συγκομιδή . Εάν πιάσετε μια πάπια, αυτό υποδηλώνει αποκλεισμό . Εάν δείτε μια πάπια να ρίχνει ένα τουφέκι τότε αυτό σημαίνει ότι οι εχθροί παρεμβαίνουν στις προσωπικές σας υποθέσεις . Εάν βλέπετε τις πάπιες να πετούν, αυτό προβλέπει ένα λαμπρό μέλλον για εσάς, τον γάμο και τα παιδιά στο νέο σπίτι ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει υψώσει μια κίτρινη πέτρα ή μια πέτρα, τότε θα συνοδεύεται από ένα πονηρό και ανασφαλές άτομο, και για την κόκκινη πέτρα, είναι ένας άνθρωπος με μικρή θρησκεία ….

Και όποιος βλέπει ότι ο Μπάτα του μίλησε, ταξιδεύει λόγω μιας πλούσιας γυναίκας και παίρνει τιμή και αγιότητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του ….

Και όποιος βλέπει ότι σκότωσε πάπιες ή έφαγε το κρέας του, θα κληρονομήσει από τη γυναίκα του πολλά χρήματα ή θα τα αποθηκεύσει ….

Και όποιος πιστεύει ότι είναι κίτρινο, τότε δείχνει ασθένεια, και για την αλλαγή στο χρώμα της γλώσσας, δεν είναι αξιέπαινη ….

Όσο για το κίτρινο, τον εκθέτει σε μερικές ασθένειες. Ο Al-Kirmani είπε ότι ένα όραμα ιππασίας του κίτρινου αλόγου αν ήταν ένα δωμάτιο που θα οδηγούσε στη συνάντησή του με μια γυναίκα με θλίψεις και πόνους ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι αυτό που φορούσε σε έναν άνδρα από μια zarmouza, μια φυλή, ένα zeon, ένα παπούτσι ή ένα tasuma, ή μερικοί από τους εκφραστές είπαν ότι όποιος είδε ότι περπατούσε σε μια κίτρινη σόλα, τότε ερμήνευσε με ευλογία και ευχαρίστηση για όσα αναφέρθηκαν στο Χαντίθ και είναι σωστό : Όποιος φοράει κίτρινη σόλα είναι ακόμα σε μια πισίνα και χαρά . Έχει επίσης στοιχεία για το ρητό του Παντοδύναμου, ανοιχτό κίτρινο χρώμα που ευχαριστεί τους θεατές ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε: Η λευκή πάπια είναι χρήματα ή μια πλούσια γυναίκα και τα λιοντάρια είναι σκλάβος ….

…Θαλάσσιο πουλί : το καλύτερο πουλί στην ερμηνευτική, επειδή είναι πιο γόνιμο και λιγότερο παραγωγικό . Και όποιος το πιάσει παίρνει χρήματα και χαλάει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Το κρέας ενός πουλιού είναι κάτι που επιθυμεί. «Και το πουλί είναι άντρας, καθώς το πουλί είναι στα πουλιά με τη δύναμη, το όπλο, το φαγητό, τη δύναμη, τα φτερά, την πτήση και το ύψος στον αέρα. Και έχει μια πλούσια γυναίκα, επειδή οι πάπιες είναι το καταφύγιο και το νερό του, και λέγεται ότι οι πάπιες είναι άντρες κινδύνου, ευσέβειας, πειθαρχίας και αγνότητας . Και από τη λέξη του την πάπια, του δόθηκε τιμή και ανύψωση από μια γυναίκα . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να πήρα πολλά υδρόβια πουλιά, οπότε έκανα την πρώτη σφαγή, μετά την πρώτη και είπε : Αν δεν βλέπετε νερό, είναι φτερά που το χτύπησε . Και όποιος βλέπει το πουλί να χτυπά το κεφάλι του, επιτυγχάνει την κατάσταση και την κυριαρχία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και το πουλί είναι γεμάτο, και κάθε ένας έχει ένα κλαδί. » Αν βλέπει τα πουλιά που πετούν στη θέση του, τότε θα ζήλευαν οι άγγελοι . Και ανέφερε ότι μερικοί από τους εισβολείς είδαν σαν ο κουρέας να ξυρίζει το κεφάλι του και βγήκε από το πράσινο πουλί ξυρισμένο στον ουρανό, σαν να επέστρεψε στη μήτρα της μητέρας του, κατά συνέπεια, ~ που δημιουργήσαμε και στο οποίο ο Naidkm Nkrjkm άλλες φορές ~ Vqsa στους συντρόφους του, και στη συνέχεια μέσω του εαυτού του, είπε : Όσον αφορά το ξύρισμα το κεφάλι μου χτύπησε το λαιμό μου, Όσο για το πουλί, την ψυχή μου και την ανάβασή του, στον Παράδεισο, και για την επιστροφή μου, μου κοιλιά της μητέρας στη γη, σκοτώθηκε τη δεύτερη ημέρα του οράματός του . Και ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι ένα πουλί προήλθε από τον ουρανό και έπεσε ανάμεσα στα χέρια μου και είπε : Είναι μια καλή είδηση ​​με την οποία θα είστε ευχαριστημένοι ….

…Σε ένα όνειρο, είναι μια υπηρέτρια, ή μια ελεύθερη, τίμια γυναίκα . Αν το οδήγησε, κακοποίησε μια γυναίκα . Η περγαμηνή είναι γυναίκα, αλλά είναι ξένη . Και η Almmah υποδηλώνει ανθρώπους γνωστούς στη λογοτεχνία . Και όποιος είδε ότι εγκατέστησε ένα καρότσι, το είχε, ή το αγόρασε και ήταν ανύπαντρη, παντρεύτηκε μια αξιότιμη, ευλογημένη γυναίκα . Εάν το ρακούν ήταν γυναίκα χωρίς αίμα, τότε η γυναίκα ήταν πλούσια και έντιμη, και αν ήταν όμορφη γυναίκα, και αν ήταν κόκκινη, είχε χρέος και ήταν υπεύθυνη, και αν ήταν ξανθιά, είχε χρέος και αν ήταν κίτρινη, είχε ασθένειες και πόνο, και όποιος είδε ότι η τσουγκράνα του ήταν νεκρή ή κλεμμένη ή χαμένη, τότε αυτό είναι με τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι έχει αφήσει το γλουτό του ή την εγκαταλείπει, τότε θα αφήσει τη γυναίκα του με θάνατο ή διαζύγιο, ή θα φύγει από το σπίτι ή το χωριό του . Και όποιος βλέπει ότι η γκανιότα του είναι εύφορη, αυτό είναι απόδειξη αύξησης των χρημάτων του . Και όποιος βλέπει ότι πίνει το γάλα του ρακούν, ο Σουλτάνος ​​θα το φέρει κοντά του και θα αποκτήσει καλό από αυτόν ….

…Σημαίες : Στο ένδυμα, είναι ένα ταξίδι στο Χατζ ή στα δυτικά, και τα ρούχα της ρόμπας υποδηλώνουν την επίτευξη κηδεμονίας για όσους ήταν μεταξύ των λαών της, ειδικά για τους ανθρώπους της καλλιέργειας και του οργώματος, και τη γονιμότητα του η σουνάτα για εκείνους που δεν ήταν μεταξύ των λαών της . Είναι για τις γυναίκες να αυξήσουν τη δόξα και την ευχαρίστηση . Και όποιος δίνει μια διαθήκη θα λάβει χρήματα από την εξουσία των μη-Άραβων ή των ντίμι . Τα ρούχα με τα πόδια δείχνουν τα μαστίγια και τους ζητάμε καταφύγιο με τον Θεό . Και ο σιωπηλός είναι καλός και αύξησε τη φήμη του, και η μελωδία είναι διαφορετική γι ‘αυτό, μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι η γυναίκα, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι η φωτιά, και μερικοί από αυτούς είπαν ασθένεια, και μερικοί από αυτούς είπαν είναι ένα επικό . Έχει ειπωθεί ότι το τσίμπημα είναι ενδεικτικό του Χατζ, και διέφεραν ως προς το κίτρινο του, μερικοί το μισούσαν, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η κίτρινη πορσελάνη δεν μισούσε ούτε επαινέθηκε, και το κόκκινο ήταν μια παγκόσμια ανανέωση αυτός που το φορούσε ….

…Η αρετή της φιλανθρωπίας 74 – Από την αρχή της Abdullah bin Al-Μουμπάρακ Αλ-Azam, είπε : εγώ είδα Zubaydah σε ένα όνειρο, έτσι είπα : Τι έχει ο Θεός κάνει για σας; Είπε : Συγχώρεσέ με το πρώτο τουρσί που χτύπησε στη Μέκκα. Είπα : Τι είναι αυτό το κιτρινωπό στο πρόσωπό σας; Είπε : Ένας άντρας θάφτηκε μεταξύ της Τεχεράνης, που ονομάζεται Bashr Al-Muraissi. Τον έριξε μια κόλαση, και το δέρμα μου την κούνησε, γιατί αυτή η κίτρινη είναι από αυτό το ένδυμα . Ο Ibn al-Jawzi πρόσθεσε, είπα : Τι έκανε ο Ahmad bin Hanbal; Είπε : Προς το παρόν, ο Ahmad ibn Hanbal με άφησε στο Tabbar από τη Dura Abyad στο Lajat της Hamra, ο οποίος θέλει να επισκεφθεί τον ισχυρό – τον Παντοδύναμο – Είπα : Με όσα πέτυχε, είπε : Λέγοντας το Κοράνι ο λόγος του Θεού δεν έχει δημιουργηθεί ….

…Ο Al-Karmani είπε: Το shalwar είναι υπηρέτης . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος του έχει δώσει μια shalwara, αυτό δείχνει την προσθήκη ενός υπηρέτη . Και όποιος βλέπει ότι ο Shalwarah είχε κλαπεί, δείχνει τη θλίψη του λόγω ενός υπηρέτη . Ένιωσε ότι είχε βρει ένα νέο Hllwara που δείχνει έναν νέο διακομιστή, αν και μαύρο βρώμικο ή λεκιασμένο από λάδι ή πίσσα, έτσι ώστε να έχει δυσάρεστη μυρωδιά, υποδηλώνει την τιμωρία του Θεού που είπε ότι ο Παντοδύναμος Srabilhm του tar και ο Tgshy αντιμετωπίζουν φωτιά αν και ήταν κόκκινο, υποδηλώνει ταπεινωτικό Εάν είναι πράσινο, τότε δείχνει ότι οι άνθρωποι την κατηγορούν σε μια δουλειά, και αν είναι κίτρινη, τότε δείχνει ασθένεια και αν βλέπει ότι έχει φορέσει κάτι από αυτά τα χρώματα, τότε είναι καλό και ευεργετικό ….

…Al-Ataraj : Ένας είναι αγόρι, και πολλοί είναι καλοί έπαινοι . Και αναφέρθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : « Όπως ένας πιστός που απαγγέλλει το Κοράνι είναι σαν τεχνίτης, η μυρωδιά του είναι καλή και η γεύση του είναι καλή ». Και τραγούδησε μερικούς ποιητές που υμνούν μερικούς ανθρώπους : αν ήταν δέντρα κίτρο καλά μαζί … Νόρα και άνεμος και χαρούμενο λαούτο και χαρτί και μερικοί από αυτούς μισούσαν και με νόημα, είπε : Δείχνει την υποκρισία επειδή φαινομενικά αντίκειται στο εσωτερικό του και τραγούδησε : έδωσε στους αδελφούς του Otrjh … έκλαιγε και λυπημένος για τη διαταγή του Aaavh και μερικοί από αυτούς τραγουδάω στο μίσος της με το ρητό αυτού που είπε : Σας έφερα δικαιοσύνη … μην την αποδεχτείτε αν είναι δικαιολογημένα, μην την γυρίσεις, τότε θα σε καταστρέψω εγώ … γιατί η ανάποδα της έχει εγκαταλείψει και μερικοί από αυτούς ανέφεραν ότι όλα τα naranj και τα εσπεριδοειδή είναι όλα καλά, και όλα αυτά αν είναι γλυκά δείχνουν το χρηματικό ποσό, και αν είναι ξινή, δείχνει μια απλή ασθένεια και ένα αγόρι που πάσχει από αυτόν και θλίψη . Το πράσινο λεμόνι, υποδηλώνει τη γονιμότητα του Sunnah και την υγεία του οραματιστικού σώματος, εάν το εξάγει . Και κίτρινη λεβάντα, γόνιμη το χρόνο με ασθένειες . Και ειπώθηκε ότι ο Al-Aturj είναι μια μη αραβική, έντιμη και πλούσια γυναίκα, οπότε αν το είδε σαν να την κόψει στα μισά, θα είχε μια νοσοκόμα από αυτήν και έναν γιο μιας νοσοκόμας . Και αν μια γυναίκα είδε στο όνειρό της, σαν να είχε ένα στέμμα εσπεριδοειδών στο κεφάλι της, θα παντρευόταν έναν άνδρα καλής ανδρικής και θρησκείας . Αν έβλεπε ότι ήταν στην αγκαλιά της, θα γέννησε έναν ευλογημένο γιο . Εάν ένας άντρας βλέπει σαν μια γυναίκα να του δώσει ένα μπουκάλι, θα γέννησε έναν γιο . Ο άντρας έριξε μια άλλη γυναίκα, δείχνοντας ένα αίτημα γάμου . Και το naranj δεν είναι τα εσπεριδοειδή στο τμήμα του Μωάμεθ, και πάνω από αυτό στο κεφάλαιο για το μίσος, σύμφωνα με τα λόγια εκείνων που το μισούσαν, και οι περισσότεροι το μισούσαν λόγω της λέξης της φωτιάς στο όνομά του . Και τραγούδησε με την έννοια του : Αν χάσαμε για λίγο τα τριαντάφυλλα, τότε … ο κήπος του Naranjna μας έχει αποζημιώσει, υπολογίζει τους παραβάτες του και έχει λάμψει … η ερυθρότητα του στην παλάμη είναι μια φωτιά του ουρανού, και το χνούδι είναι το αντίστοιχο του πιστού στη γεύση του, το άρωμά του, τη γενναιοδωρία του δέντρου και την ουσία του . Και το σφύριγμα του δεν βλάπτει με τη δύναμη της ουσίας του, οπότε όποιος χτυπήσει ένα, δύο ή τρία, είναι αγόρι . Πολλά από αυτά είναι καλά χρήματα με το όνομα Saleh και το πράσινο είναι καλύτερο από το κίτρινο . Ίσως η μοναδική λιχουδιά ήταν μια κατάσταση, και αν έτρωγε γλυκό, μαζευόταν χρήματα . Αν και το οξύ είναι μια απλή ασθένεια ….

…Και αχλάδια : Τη στιγμή που ήρθε ή ήρθε μια διαβίωση ή απουσία, και άλλες φορές μια ασθένεια ήρθε αν ήταν κίτρινη ή ήρθε αν ήταν πράσινη . Εάν ένας ασθενής δει ότι τρώει ένα αχλάδι, θεραπεύεται . Και δεν είχε ένα όνομα που δεν του άρεσε και μια καταγωγή που δεν του άρεσε που είχε συγκεντρωθεί ανά πάσα στιγμή, όπως ο al-Kharnoub : ένα ερείπιο του ονόματός του, και αυτό που αφηγήθηκε από τον Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, σε αυτό . Ίσως τα πράσινα σύκα και τα άσπρα σταφύλια το χειμώνα έδειξαν βροχή, και τα μαύρα όλα αυτά για το κρύο . Αυτό μπορεί να είναι τη νύχτα ή την πρώτη μέρα της ημέρας, οπότε όποιος είναι εξοικειωμένος με αυτό και στους δύο ή στο κοινό τον βλέπει ή στις αγορές ή στις στέγες, αυτή είναι η ερμηνεία του, και η ανησυχία σε αυτό δεν εφαρμόζεται , επειδή η βροχή με το όφελος και την καλοσύνη της είναι ένας λόγος για τον ταξιδιώτη, και διακοπές για τους τεχνίτες κάτω από τον αέρα, και τη ρυμούλκηση και την κατεδάφιση και τη λάσπη . Το πράσινο φρούτο εκτός της περιόδου του, το οποίο ισχύει στην εποχή του, εάν συνοδεύεται από μάρτυρα που αποτρέπει τη βλάβη του σε αυτόν τον κόσμο, μπορεί να υποδηλώνει απαγορευμένη διαβίωση και χρήματα εάν τρώγονται ή ανήκουν σε κάποιον που δεν έχει κανένα τρόπο και που απαγορεύεται από αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς του έδωσε μια σημαία στην οποία συναντά ο στρατός, τότε θα αποκτήσει την τιμή και την τιμή του, ειδικά αν η σημαία είναι λευκή ή πράσινη, και αν πέσει από το χέρι του, τότε εξαφανίζεται από το καθεστώς και την τιμή του , και η κίτρινη σημαία υποδηλώνει ασθένεια, και η μαύρη σημαία είναι αξιέπαινη για τους δικαστές και τους ιεροκήρυκες και για έναν από τους συγγενείς του χαλίφη, και άλλοι δεν τους αρέσει ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι η καυτή σούβλα δείχνει τη μακροζωία της, και το κρύο είναι εναντίον της, η μαύρη σούβλα είναι θολή και η κίτρινη σούβλα είναι άρρωστη στο σώμα ….

…Οι αγελάδες υποδηλώνουν αγελάδες σε ένα όνειρο για τα χρόνια, έτσι μια μαύρη ή κίτρινη αγελάδα είναι ένα έτος στο οποίο υπάρχει χαρά και γονιμότητα, και ο αποκλεισμός στις αγελάδες είναι ένταση στις αρχές του έτους και οι αγελάδες στο πλάι τους είναι σοβαρές στα μέσα του έτους, και το θαύμα στο θαύμα του είναι η σοβαρότητα στο τέλος του έτους, και οι ορτύκια αγελάδες . Χρόνια γονιμότητας και λιγοστές αγελάδες είναι χρόνια άγονης και ξηρότητας . Η κατανάλωση βοείου κρέατος σε ένα όνειρο είναι το όφελος των χρημάτων Halal κατά τη διάρκεια του έτους . Και ειπώθηκε : Η αγελάδα είναι υψηλή και χτυπά χρήματα από μια όμορφη γυναίκα . Χτυπά χρήματα από μια όμορφη γυναίκα ….

…Η σόλα είναι σε ένα όνειρο μια γυναίκα, ένα αγόρι, ένα ζώο και ένα ταξίδι . Το χρώμα της γυναίκας είναι σαν το χρώμα της σόλας, αν είναι πράσινο, τότε η γυναίκα είναι θρησκευτική και καλή, και αν είναι μαύρη, τότε είναι πλούσια, και αν είναι κίτρινη τότε είναι άρρωστη και αν είναι κόκκινη , τότε είναι στολισμένη και στολισμένη . Αυτός που φοράει σανδάλια και μπαλώματα θα παντρευτεί μια γυναίκα που έχει έναν γιο . Και όποιος περπατά με μία σόλα, αφήνει τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει τη σόλα του πέφτει στο νερό και χάνεται, η γυναίκα του πεθαίνει . Και όποιος βλέπει ότι έβγαλε τη σόλα του, τότε ακολουθεί την εντολή του Παντοδύναμου λέγοντας : ( Βγάλτε τα σανδάλια σας με την ιερή κοιλάδα διπλωμένη ). Μετά από αυτό, κέρδισε την εντολή και τη νίκη επί του Φαραώ και του λαού του . Και όποιος είδε τον Νίλιν έχασε, μπορεί να είχε κλέψει το γάιδαρο ή την αίγα του . Και αν η σόλα είναι από ασήμι, τότε η γυναίκα είναι ελεύθερη και όμορφη, και αν είναι μολύβδου, τότε η γυναίκα είναι αδύναμη και αδύναμη, και αν είναι φωτιά, τότε η γυναίκα είναι υγιής, και αν είναι από ξύλο, τότε η γυναίκα είναι προδοτική υποκριτική, και αν είναι από αγελάδα, τότε είναι από μη Άραβες, και αν είναι από δέρμα αλόγου, τότε είναι Άραβας. Και αν είναι από τα δέρματα των λιονταριών, τότε η γυναίκα είναι από το σκοτάδι των σουλτάνων . Και όποιος είδε ότι περπατούσε με σανδάλια, τότε ένα από αυτά τραβήχτηκε από το πόδι του και έφυγε ο αδερφός ή ο σύντροφός του . Και ειπώθηκε : Η σόλα δείχνει τον αδελφό . Δείτε επίσης τις παντόφλες, δείτε το zirbol ….

…Η πικρία, η οποία είναι μια πάθηση που μοιάζει με κύστη προσκολλημένη στο ήπαρ, που περιέχει μια κίτρινη ουσία, η οποία είναι πικρία. Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έκοψε την πικρία ενός ατόμου με τα δόντια του και πέθανε, ο κόπτης τον μισεί, και αν βγει το αίμα του και το κατηγορηματικό ποτό του, τότε τα χρήματά του γίνονται αποδεκτά λόγω της άγνοιας και του κακού του . Η πικρία δείχνει θυμό, ευχαρίστηση και γέλιο . Η πικρία του ανθρώπου είναι ο ιδιοκτήτης του μυστικού του ….

…Η επίσκεψη στην άμμο σε ένα όνειρο σημαίνει απάτη και κλοπή, φέρνοντας Mamelukes και σκλάβους, οφέλη και κέρδη από το ταξίδι . Και η άμμος σε ένα όνειρο είναι χρήμα αν δεν είναι συχνά, και πολλή άμμος καταλαμβάνεται σε αυτόν τον κόσμο και τη θρησκεία . Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι στην άμμο, μπερδεύεται από μια κοσμική τάξη . Και αν η άμμος αυξηθεί και αυξηθεί, η ερμηνεία θα ήταν βασανιστήριο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ανακτήσει την άμμο, ή τη μαζέψει, ή τη μεταφέρει, τότε μαζεύει χρήματα και θα είναι καλά . Εάν περπατά στην άμμο, τότε ασχολείται με μια πολυάσχολη δουλειά σε μια θρησκεία ή έναν κόσμο . Ίσως η αναζήτηση στην άμμο έδειξε τους περιορισμούς . Και η άμμος σημαίνει θάνατο, ζωή, πλούτο και στέγαση . Ίσως το περπάτημα σε αυτό έδειχνε ανησυχία, θλίψη, αντιπαλότητα και παράπονο . Και η άμμος είναι κόπωση, κόπωση και δυσκολία, και δεν υπάρχει καλό σε αυτήν για μια γυναίκα εάν το ζώο του είναι μέσα του, γιατί αυτό είναι απόδειξη της διεύρυνσής της, και ομοίως εάν ένας άντρας περπατά με δυσκολία . Και η κόκκινη άμμος δείχνει τη μεγάλη θέση των ανέργων . Και η λευκή άμμος είναι η διαβίωση για τους κυρίους του χρόνου και τους αστρολόγους . Και η κίτρινη άμμος δείχνει τη μετάνοια του ασθενούς και την καλή του σειρά . Η άμμος που συλλέγεται στις ρίζες των δέντρων και των φυτών υποδηλώνει τα προς το ζην ….

…Το Κίτρινο : Ο Παντοδύναμος είπε ( Είπε ότι είναι μια κίτρινη αγελάδα, τόσο φωτεινή στο χρώμα που ευχαριστεί τους θεατές ) Surat Al-Baqarah 69 – σημαίνει ομορφιά ( ρίχνει σπινθήρες σαν το παλάτι * σαν να ήταν κίτρινοι ) Surat Al -Απόκριση 33 – σημαίνει βασανιστήριο ( και στη συνέχεια είναι χαρούμενο και μετά κιτρινίζει και μετά σπάει ) Surat Al-Hadid 20 Σημαίνει ευημερία…

…Γενναιοδωρία και σταφύλια : Η γενναιοδωρία είναι ενδεικτική για τις γυναίκες επειδή είναι σαν τον κήπο για το πόσιμο και τη μεταφορά του και την απόλαυση της γεύσης του, ειδικά επειδή προέρχεται από τη ναρκωτική ζάχαρη του σώματος και είναι σαν μούδιασμα της επαφής με το χυμό σε αυτό, και είναι ενδεικτικό του γάμου γιατί είναι σαν το σπέρμα . Και ίσως ο γενναιόδωρος άντρας έδειξε το ευεργετικό άλογο λόγω της αφθονίας των πλεονεκτημάτων των σταφυλιών, καθώς είναι όπως ο κυβερνήτης, ο κόσμος και το άλογο με χρήματα, οπότε όποιος διαθέτει αμπελώνα όπως το περιγράφουμε θα παντρευτεί μια γυναίκα αν είναι άγαμος, ή είναι σε θέση σε έναν γενναιόδωρο άνθρωπο, τότε κοιτάζει τις συνέπειές του και τι θα συμβεί σε αυτόν κατά την εποχή της γενναιοδωρίας στην προσέλευση και τη διοίκηση. Αυτό ήταν στην περίοδο του χρόνου και η γυναίκα ήταν άρρωστη και χάθηκε από την ασθένειά της, και αν ήταν έγκυος ήρθε σε μια σκλάβια, και αν ήλπιζε για απελευθέρωση, σύνδεση ή χρήματα από έναν κυβερνήτη ή στα χέρια ενός κυβερνήτη ή ενός ηγεμόνα ή μιας γυναίκας όπως η μητέρα, η αδελφή και η σύζυγος, αυτό απαγορεύεται και δεν μπορεί να το κάνει, ακόμα κι αν το συμβόλαιο γάμου της δεν ήταν, πρέπει να του φθάσει τη γυναίκα του και αν είναι εύπορος, τότε είναι φτωχός, και αν είναι σε ζήτηση και υποκρισία στην αγορά και τη βιομηχανία του, είναι δικαιολογημένος και στάσιμος, και αν αυτό έρχεται την ώρα και το καλοκαίρι, το θέμα είναι εναντίον του, και όλα αυτά είναι έγκυρα . Τα μαύρα σταφύλια στην εποχή τους είναι ασθένεια και φόβος, και μπορεί να είναι μαστίγια για εκείνους που τα κατέχουν ανάλογα με τον αριθμό της αγάπης, και δεν επωφελείται από το μαύρο χρώμα του με βλάβη στην ουσία του . Τα άσπρα σταφύλια στην εποχή του είναι ο χυμός και η καλοσύνη του κόσμου, και άλλες φορές θα λάβει χρήματα πριν από την ώρα που περίμενε . Και όποιος βλέπει ότι συμπιέζει έναν αμπελώνα, πάρτε το χυμό και αφήστε ό, τι έχει απομείνει, δηλαδή ότι ο βασιλιάς πρέπει να πάρει τον βασιλιά του χυμού με δύναμη . Ομοίως, ο χυμός από ζαχαροκάλαμο και άλλα πράγματα, επειδή ο χυμός και τα οφέλη του υπερισχύουν του τι είναι άλλο από αυτό που είναι μαζί του από αυτό που δεν αγγίζεται από τη φωτιά, εκτός από αυτό που διαφοροποιείται στην ουσία του . Λέγεται ότι όποιος πήρε ένα τσαμπί σταφύλι πήρε από τη σύζυγό του ένα χρηματικό ποσό, και ειπώθηκε ότι τα χρήματα ήταν 1.000 dirham . Και ειπώθηκε ότι τα μαύρα σταφύλια είναι χρήματα που δεν μένουν, και αν τα δουν να γέρνουν από το αμπέλι τους, τότε είναι πολύ κρύο και φόβο . Μερικοί από τους σχολιαστές είπαν : Τα μαύρα σταφύλια δεν τους αρέσουν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ζάχαρη και καλό φαγητό .~ Ο Ζαχαρίας, ειρήνη πάνω του, τον βρήκε με τη Μαρία, καθώς δεν μισούσε και οι περισσότεροι εκφραστές τον μισούσαν . Λέγεται ότι ήταν δίπλα στον γιο του Νώε όταν ο πατέρας του τον ζήτησε, και ήταν λευκό χρώμα, οπότε όταν άλλαξε το χρώμα, τα σταφύλια γύρω του άλλαξαν και η προέλευση του μαύρου είναι αυτή . Και αυτό που ήταν φρούτο δεν κόβεται σε όλα τα μέρη, και δεν έχει χρόνο και καμία ουσία που το χαλάει, είναι καλό όπως οι ημερομηνίες και οι σταφίδες, και ό, τι βρέθηκε τότε και εκτελέστηκε τη στιγμή των άλλων, είναι καλό κατά τη διάρκεια της εποχής του, εκτός από αυτό που έχει μισητό όνομα ή άσχημη είδηση, και σε άλλη από την εποχή της, τελικά μισείται . Ό, τι έχει μια καταγωγή που δείχνει ότι το κακό είναι στην επιθυμία και την αγωνία του, και άλλες φορές ξυλοκοπήθηκε ή άρρωστος, όπως και οι δύο . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη πάνω του, φοβόταν τα φύλλα του και τον κατηγόρησε στο δέντρο του, και ανησυχούσε και μετανιώθηκε, οπότε αυτό ήταν απαραίτητο ανά πάσα στιγμή, και απαιτούσε επίσης το δέντρο και το χαρτί του . Οτιδήποτε είχε κίτρινο χρώμα ήταν μια ασθένεια, όπως το κυδώνι, ο κράταιγος και το καρπούζι, με βλάβη έξω από τη ζωή του, και άλλα από τις κιτρινωπές ανησυχίες και θλίψεις . Αν ήταν ξινή, χτυπήθηκε με τα μαστίγια για να το φάει, ειδικά αν ήταν ένας αριθμός, επειδή ο καρπός του μαστίγιο στο τέλος . Και τα δέντρα, που είναι η ρίζα του καρπού, είναι ένα ξηρό ραβδί . Και αυτό που είχε ένα όνομα στην παραγωγή του οφέλους, μεταφέρει την ερμηνεία του στη διατύπωση του εάν αυτό ήταν ισχυρότερο από τις έννοιες του, όπως το πράσινο κυδώνι σε άλλες στιγμές είναι κουρασμένο και το κίτρινο είναι μια ασθένεια . Και πράσινα ροδάκινα : ο πόνος αυτών ή ενός αδελφού και κίτρινη ασθένεια . Και το jujube : στην εποχή του διορίζεται από την εταιρεία ή το τμήμα, και το πράσινο στο άλλο από την εποχή του είναι ατυχία και ατυχήματα που τον πλήττουν, και η ξηρότητα του ανά πάσα στιγμή έχει ένα μπλε λουλούδι, και το δέντρο του είναι άντρας με απόλυτο μυαλό και καλό πρόσωπο, και ειπώθηκε ένας αξιότιμος άνθρωπος που είναι άνθρωπος ευχαρίστησης, υπερηφάνειας και σουλτανάτου ….

…Και όποιος βλέπει το μετάξι και είναι υψηλού επιπέδου, τότε είναι ένα υπέροχο και παίρνει ένα όφελος σε αυτόν τον κόσμο επειδή είναι κυριαρχία σε αυτό, και αν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε ερμήνευσε το καλό του Επόμενου. Αλλά για τις γυναίκες είναι αξιέπαινη, και αν είναι μαύρη, τότε είναι ανησυχία και αγωνία, και αν είναι κίτρινη, τότε είναι ασθένεια ….